• 64.

    אני משתין עליכם בקשת...חה-חה-חה!

    אולמרט, 02/07/07 02:11

    תראו איך אני עומד על המקפצה ואני עושה זאת לכל כוון שאתם מתחבאים. מה זה 4 מחבלים מול מנוד ראש של המלך. אתם יודעים איזו שמחה זו?

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא תשחרר גם את סמיר קונטר,ותקבל חיוך מנסראללה ? (ל''ת)

      פאלו, 02/07/07 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    עם ישראל הולך להפגין רק למען זונות סחטניות. (ל''ת)

    נגעל מהמדינה, 02/07/07 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האספסוף הישראלי לא יתכנס בכיכר רבין למחאה, כי למי אכפת משחרור

    דרור, 01/07/07 23:24

    רוצחים, וגם אף אחד בימין הסמרטוטי לא חולם לארגן ''סערה ציבורית''

    הגב לתגובה זו

    • הנושא לא שייך לימין ואני יודעת שאנו נלחמות

      נפגעת טרור, 02/07/07 02:07

      יש מסגרת של הורים שכולים בארגון נפגעי הטרור ,אלמוגר'' ושם מאד נלחמים כולל הגשת בג''צ ביום ב' ב9. אתה מוזמן להגיע.
      על הפעילויות אתה יכול ללמוד לפעמים באתר של אלמגור
      www.al-magor.com

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    לא מובן.הרי אם הם היו רוצחים שני חיילים ירדנים אשר

    בשם בן גוריון, 01/07/07 23:13

    ניסו למנוע מהם לבצע טבח המוני ברבת עמון הרי שהיו נתלים בככר העיר -
    לאחר חקירה עינויים ומשפט מהיר.
    ובצדק!
    תאוות ההתרפסות והמחמאות חסמה כל שמץ היגיון במוחות נבחרינו
    המוכיחים יום יום שאינם מובחרינו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    למתחזה לאל''מ. קראתי שוב את הבליך והגעתי

    בשם בן גוריון, 01/07/07 22:16

    למסקנה שאדם בעל עברית קלוקלת כזו אינו יכול להיות אל''מ והכי סביר שאינו אלא בן מיעוטים.
    סליחה מצבאנו ,שכן החושד בכשרים...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אולמרט הנפל, התעייף מלהלחם.

    חייל שבזבזו, 01/07/07 20:03

    כך אמר הנעבעך שבדרך מקרה הגיע לכס ראש ממשלת ישראל: ''עייפנו מלהילחם''.....כאילו שהוא נילחם.....הלוזר הזה לא העמיד עצמו בסכנה אפילו לרגע אחד.

    הוא התעייף מלהחזיק את העט ולהקליד במערכת ''במחנה''.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    השאלה היא במי תבחרו בבחירות הבאות.???? (ל''ת)

    niaspan, 01/07/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בתשובה לאביו של אחד החיילים.

    חייל, 01/07/07 19:03

    אמרתה שבגדו בכם ! !
    נכון,
    אתה צודק אדוני, בגדו בכם,
    אבל לא לק בכם,
    הממשלה והראשם ראש הממשלה שיקרו ובגדו בעם כולו ! !
    ראש הממשלה..........סליחה,
    ראש הדיקטטורים,
    הכריז ו *הבטיח* לעם,
    שלא ישחרר אף מחבל אשר ידיו מגואלות בדם ! ! !
    אבל מאחר שהמדינה מנוהלת על ידי דיקטטורים ונוכלים אשר מוכנים להקריב את דם חייליהם ואזרחיהם כדי להמשיך ולהחזיק בכוח בכיסאות *המלכות* ,ללא שמץ של מוראל,
    אין להם (לדיקטטורים) כל היתחשבות בכם או בעם.
    שהרי מדובר באנשים אשר גנבו מעם ישראל את הנהגת המדינה והשילטון ! !
    לא מדובר באנשים אשר ניבחרו על ידי העם בצורה דמוקרטית ! ! !
    גם לא מדובר באנשים אשר נהנים מאמונה של העם ! ! !
    98 אחוז מהעם סולד את הדיקטטורים ! ! !
    כן, דיקטטורים ! ! !
    שהרי בכל מדינה דמוקרטית וישרה,
    ממשלה שלא נהנת מאמונת העם,הייתה מתפטרת מייד במיוחד כאשר היא מביאה מנחיתה קטסטרופה על המדינה ואזרחייה ! ! !
    בטורקיה הצבא הוא הערב לדמוקרטיה..........
    מי ערב לדמוקטיה של עם ישראל ? !!
    מאחר שתבא הגנה לישראל מורקב לכלל העם, הייתי מציע שגם במדינת ישראל הצבא יהיה ערב לדמוקרטיה שלנו ובמקרים חריגים וקיצוניים כהיום,הוא יתערב לחילוץ ולשיחרור הדמוקרטיה אשר דיקטטורים כאולמרט החרימו מהעם ! ! !
    תודה לNRG מעריב.

    הגב לתגובה זו

    • בחרתם קדימה? בתיאבון ... (ל''ת)

      יריב, 02/07/07 07:05

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפרקליטים ,...

    מושון, 01/07/07 18:05

    פרקליט צמרת הצליח לסגור עסקה עם השטן ,ולהפוך לראש ממשלה .ככזה ,הוא רק מחפש לסגור עסקאות נוספות .מה יגיד ואיזה אחריות לוקח הכלום מארט למקרה שהמשוחררים הירדנים יחזרו לסיבוב שני ,ועוד משפחות יהרסו ? איזה מחווה יוכל הוא או עבדאללה לעשות לטובתם .לפחות היית מתנה את ה''דיל ''במיצוי תקופת העונש בירדן .הרי גם בכלא ,ה''חברה'' האלו יחשבו לגיבורים ,וברגע שישוחררו יתפסו את מקומם בתקשורת הירדנית .עצם הופעתם תעודד אחרים להמשיך בדרכם .ומה ,אדון עורך דיןדין ,התמורה שקיבלנו .?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לדיקטטורים בהחלט שאין כל מילה או כבוד

    חייל, 01/07/07 17:48

    והם מוכנים להקריב דם חייליהם עבור כיסאם, אז למה שלא ישקרו *לעמם*

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    נסראללה

    אבנר, 01/07/07 17:26

    לא

    ישכח

    את השם

    עמיייר פ-ר.....................................

    ץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ

    הגב לתגובה זו

    • ואנחנו

      תשובה לאבנר, 01/07/07 17:46

      לא

      נשכח

      את השם

      אהוד

      אולמרט

      טטטטטטטטטטטטטטט

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לשחרר

    ממני, 01/07/07 17:15

    מאז ועד היום נחתם הסכם שלום ואם לציין היחיד גם שפועל ואם המלך עבדאללה ביקש אז עם כל הכאב עלינו להעתר לבקשתו

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מאסרי העולם הם לא יותר מאשר בדיחה עצובה.

    אליעזר כהן, 01/07/07 17:05

    דיי לראות את החיוך וסימון הווי על פני המחבלים הרוצחים המשוחררים בתהליך (ותזמון) קבוע מראש, כשעל פניהם אותו חיוך של מנצחים, כשהיגון נשאר בתוכינו. והשאלה (או השאלות איש כפי בחירתו) שצריכה להשאל עד מתי נמשיך במחזה אבסורדי זה שרק מחזק את אויבינו. ברור לי לחלוטין כי אלו שבינינו המאמינים בתום לב (או שלא כל כך בתום לב) כי יש לשלום סיכוי ירצו לחזק פלג זה או אחר בצד הערבי יוסי ביילין למשל הציע במעריב מיום 19/6 ''תנו צ'אנס לשלום'' כשהוא בעצם מפיל את כשלון ''השלום'' לא על הרוצחים ושולחיהם אלא על ממשלתו של אריאל שרון. ביילין אינו היחידי המקעקע בנו (בתום או שלא בתום) ללא הרף מסיבותיו הוא. לכן אולי הגיע הזמן לשנות כיוון ולחשוב כי למעשה אין פני ארצות ערב לשלום אמת, והעניין הפלסטינאי הוא רק עוד דרך להחלשתינו.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    47 - אתה אדם קטן , מעניין לשמוע אותך כאב שכול מדבר ככה!

    גיא, 01/07/07 17:04

    בלי להתייחס לעצם מה שכתבת , אלא רק לשורה האחרונה שלך: אבא שאבד את בנו לא ירצה , ובצדק מבחינתו , לשחרר את רוצח בנו - אז איפה הרגש שלך? איפה ההזדהות האנושית והיהודית שלך?!
    הכוונה של חבורת הנבלות הזאת הייתה לרצוח יהודים ולא משנה אם חיילים או אזרחים. אם אותם חיילים לא היו מגלים אותם ועוצרים בעדם - מי יודע אולי אתה היית הקורבן שלהם (ואלי חבל שלא...) ואולי אזרחים אחרים.
    מעניין מה תגיד על מחבל שרצח 8 חיילים בתחנת אוטובוס במרכז הארץ או מחבל שהתפוצץ בתוך קבוצת חיילים , הוא גם לא רוצח?!
    ועל מי אתה עובד? - ''אל''מ במיל'''
    נראה לי יותר לכיוון של ''פעיל בבצלם''
    עכבר קטן - תחזור למחילה ממנה יצאת!

    הגב לתגובה זו

    • דוגמא לאטימות

      אל''מ, 01/07/07 17:41

      האם אתה חושב שהשמצות וקללות יהפכו אותך לישר וחכם ?! מוטב שתנסה לנתח את הסיכסוך כולו מאז תחילת המאה וודאי תגיע למסקנות אחרות ,גם אם תתבייש לפרסמם.
      אנחנו במילחמה 100 שנים - חיילים נהרגים עי אויב כזה או אחר -אם זה בעת מילוי תפקידם. למה רק לנו עם ישראל הזכות לומר מי רוצח ומי לוחם חופש ? למה רק לנו מותר לקבוע ולכתוב את ההיטוריה. ?!! לך תלמד ותחכם

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ובנתיים אולמרט קונה עוד בית ועוד בית ועוד בית ועוד בית ועוד בית

    שחר, 01/07/07 16:57

    ועוד בית ועוד בית ועוד בית ופתאום וילה ועוד ןילה ועוד וילה ועוד וילה ועוד וילה ועוד וילה ועוד וילה, תשאלו מאיפה הכסף, הוא משחרר רוצחי חיילים ומקבל בעבור זה בית ועוד בית ועוד בית ועוד בית ואני עושה מילואים ביחידה לוחמת ואני מתאמן לקראת פלישה לעזה ואני משאיר אשה ותינוקות בבית לבד ומה יקרה אם חס וחלילה יקרה לי משהו, נכון אולמרט יקבל עוד כמה בתים בעבור שיחרור רוצחי ומה יקרה אם אלקח בשבי, אישתי תשאר לבד כי לאולמרט ולממשלה המטומטמת הזו אין ביצים לשחרר את השבויים שלנו, אתם יודעים מה, אני בכלל לא בטוח שבחודש הבא אני אצא למילואים, אני מעדיף לראות את התינוקות שלי גדלים וצוחקים ולא לתת לאולמרט לקבל עוד בית ועוד בית ועוד בית, דרך אגב אדון אולמרט היקר לי אין בית, לי יש משכנתא אבל אתה בטח לא יודע על מה אני מדבר נכון?

    הגב לתגובה זו

    • אתה פראייר אם אתה מתכוון להתייצב למילואים שלך. פראייר!

      ימימה, 01/07/07 17:44

      אם חו''ח יקרה לך משהו רע, אף אחד מהממשלה לא ידאג לך!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט וברק מפחידים אותי נכשלו בזמן קצר והשאירו אדמה חרוכה (ל''ת)

    אהוד+אהוד=אסון, 01/07/07 16:57

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שיחרור רוצחים

    תם יהודי, 01/07/07 16:56

    בא נשוה קצב לא רצח אף אחד וכל המדינה על הרגלים השמאל הופך עולם רק הכדי להכניס אותו לכלא אבל כאשר אולמרט משחרר רוצחים עם דם על הידיים דממה לא שומעים ברדין לא רואים בטלויזיה אביר שלטון החוק דוממים אין כתבות בעיתונים ורק המשפחות המסכנות לבד זועקות וכאשר זה יגיע לבג''ץ בג''ץ יגלגל עיניים לשמיים ויגיד לא שפיט לא מתערב.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הם לא רוצחים !

    אל''מ במילואים, 01/07/07 16:49

    ממתי מי הורג חייל בעת התקלות הוא רוצח ?! האם אנשי ההגנה אצל ולחי היו רוצחים ? כתבה מגמתית ומטופשת. האם חייל צהל שהורג אזרח ערבי בעת הלחימה הוא רוצח ? אלו חיילים בשרות העם הפלשתיני -אם נרצה ואם לא. זכותם להליחם כמו זכותינו. הם ואנחנו לא רוצחים.!!! כינוי זה מתאים להורגי אזרחים בפיגוע טרור -ולא בארועים הללו. עם כל הכבוד להורים השכולים כדאי לעיתונות ולמשפחות לחשוב בהגיון ולא רק דרך הרגש.

    הגב לתגובה זו

    • תיסלם..................... (ל''ת)

      אמיר, 01/07/07 17:02

      הגב לתגובה זו

    • הם לא פלשתינים הם ירדנים

      יחי ההבדל הקטן, 01/07/07 17:08

      והם היו רוצחים גם אזרחים אם הם
      היו יכולים. וגם אם מקבלים את הטיעון המגוחך שלך, למה לשחרר ללא תמורה? מילא אם זה היה מחזיר
      את שליט אבל לשחרר סתם?!?

      הגב לתגובה זו

    • תתביש לך אדון אלוף תקרא את הכתבה שוב

      גולי, 01/07/07 17:11

      השלושה, שפעלו ממניע לאומני, נתקלו בכוח צה''ל הצליחו להרוג את סרן יהודה ליפשיץ ז''ל. בתקרית אחרת, הצליח מוחמד רגלוני לחדור לשטח ישראל ולהרוג בהיתקלות את סמ''ר פנחס לוי ז''ל. הוא נפל במילוי תפקידו בעת מרדף אחר מחבלים שבאו לעשות פיגוע על-ידי שלוש יריות בגב .אדוני היקר הם חדרו לשטח ישראל במטרה להרוג .איך אתה יכול להשוות זאת לאצ,ל .מדובר ברוצחים גרידא

      הגב לתגובה זו

    • אז למה ביהמ''ש שפט אותם כרוצחים? (ל''ת)

      וגזר עליהם, 01/07/07 17:25

      הגב לתגובה זו

    • כן, אם היום 3 קנדים יחדרו לשטח ארה''ב וירצחו חיילים אמריקאים הם יחשב

      קופי ענן, 01/07/07 21:47

      כרוצחים.

      אבל אם נלך לפי השיטה שלך, של ''החוק הבינלאומי'' אז :

      שלושת המחבלים הם לוחמים בלתי חוקיים, עצם ביצוע הפעולה שלהם הוא פשע מלחמה, כלוחמים בלתי חוקיים אין להם שום זכויות שיש ללוחם חוקי שנשבה, קרי, אפשר עכשיו לקחת אקדח לדפוק להם בראש יריה וזה יהיה חוקי לחלוטין. כמובן אפשר קודם גם להתעלל בהם קצת, לעקור להם איברים בלי הרדמה ולמכור אותם - חוקי. את אותו הדבר אפשר לעשות לכל אחד מאלפי האסירים הבטחוניים בישראל.

      רוצה לשחק לפי החוקים? סבבה, תידע בפעם הבאה גם שלפי אמנת ז'נבה נוכחות של גורמים אזרחיים לא יכולה למנוע מתקפה על יעד צבאי. נניח יש מחרטת קסאם מתחת למרפאת ילדים פלסטינית, אין שום בעיה מבחינת החוק הבינלאומי אם נפציץ אותה ויהרגו 500 ילדים נכים, למעשה האשמה תהיה על בעלי מחרטת הקסאמים.


      זה הולך לשני הכיוונים.

      זה שאחד כמוך, שעסוק כל חייו בלהצדיק את האויב ואת מטרתו השפלה ונוטפת הדם, קיבל שלושה פלאפלים, היא תעודת עניות לצה''ל.

      בעצם, גם טננבאום היה אל''מ במיל.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    לוחמים לא לקחת שבויים גם עם הם נכנעים

    Erez, 01/07/07 16:48

    לוחמים שנתקלים בטרטריסטים או סתם מבוקשים חובה לחסל אותם. אסור שיגיעו למאסר. תמיד ניתן ''להסביר'' את התנגדותם ...
    כך יבינו הערבים שאין ערך ומשמעות לחטיפות. פשוט לא יהיו אסירים פלסטינאים או לבנונים או ירדנים להחלפה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ממשלת ישראל

    זאב, 01/07/07 16:41

    רבותי אתם יכולים לבכות מהיום ועד עולם. ממשלת ישראל היא כנופית גנגסרים שעושיםבא כרוחם אנחנו שווים בשבילם כקליפת שום.שיטת הקואליציות חייבת להיפסק. דוגמא. האם ראיתם את פרצופו של ברק? עם הצחוק שלו .אדם כברק כשר הביטחון.ומה איתנו אין לנו זכות דיבור.מדינה ששופט בוחר שופט.. האם אין לנו את הזכות לבחור בשופטים..שרי ישראל שדבר אחד איכפת להם וזהו כיסם..אוי לנו ואבוי לנו. מי יצילנו מידם

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עכשיו אתם מבינים מה קרה לקצב

    משה, 01/07/07 16:40

    עכשיו אתם מבינים מה קרה לקצב?
    הרי הוא סירב לחתום על שיחרורם של המחבלים

    הגב לתגובה זו

    • קצב נתקף ביצר בלתי נשלט

      קצב, 01/07/07 16:47

      קצב נתקף ביצר בלתי נשלט

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לזכור את השרים שחתמו- אולמרט, דיכטר ולבני

    שלושה אפסים, 01/07/07 16:28

    קיבלנו מה שבחרנו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם היה לנו אופי מחכים שישתחררו וגומרים עניין

    כמו משעל אבל, 01/07/07 16:26

    אין בעיה, שישתחררו. אפשר לגרום להם להתחרט שלא נשארו בכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בשביל מה זה טוב ?

    סמי, 01/07/07 16:24

    וחוץ מזה הרצח בוצע בשטח ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    למה ארה''ב לא יעשו ''מחווה'' לישראל ולא תשחרר את פולרד? כי יש שם חוקים (ל''ת)

    זה לא ישראבלוף, 01/07/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    OLMERT IS DEALING WITH OUR LIVES (ל''ת)

    the rev bob, 01/07/07 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולם מדברים על שלום אף אחד לא מדבר על צדק. (ל''ת)

    אורי, 01/07/07 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מזעזעעעעעע. הממשלה דורכת עלינו ורומסת אותנו.

    ר=מ=א=י=ם, 01/07/07 16:21

    וזו לא פעם ראשונה. בכל המגעים עם הערבים הממשלה פזרה שקרים לרוב כשהתברר ששיקרו לנו הלכנו לישון. למה מה קרה? אז למה הממשלה הזאת לא תשקר? (שוב, למה מה קרה?)

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ממשלה עוכרת ישראל

    כדגלכי, 01/07/07 16:21

    צריך להפיל את הממשלה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תודה ליברמן! בבחירות הבאות חפש אותי! (ל''ת)

    מצביע ליברמן, 01/07/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שָׂבְעָה-לָּהּ נַפְשֵׁנוּ:הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים; הַבּוּז, לגא (ל''ת)

    אבנר, 01/07/07 16:11

    הגב לתגובה זו

    • תוספת...

      אבנר, 01/07/07 16:19

      יא כְּפִירִים, רָשׁוּ וְרָעֵבוּ; וְדֹרְשֵׁי יְהוָה, לֹא-יַחְסְרוּ כָל-טוֹב.
      יב יד נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה.
      טו סוּר מֵרָע, וַעֲשֵׂה-טוֹב;
      טז עֵינֵי יְהוָה, אֶל-צַדִּיקִים; וְאָזְנָיו, אֶל-שַׁוְעָתָם.
      יז פְּנֵי יְהוָה, בְּעֹשֵׂי רָע; לְהַכְרִית מֵאֶרֶץ זִכְרָם.
      יח צָעֲקוּ, וַיהוָה שָׁמֵעַ; וּמִכָּל-צָרוֹתָם, הִצִּילָם.
      יט קָרוֹב יְהוָה, לְנִשְׁבְּרֵי-לֵב; וְאֶת-דַּכְּאֵי-רוּחַ יוֹשִׁיעַ.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ארורים חברי הכנסת שהפקירו אותנו לאולמרט תמורת אתנן (ל''ת)

    ארורים, 01/07/07 16:04

    הגב לתגובה זו

    • נתערב שהעם נמוצלח שלנו לא יזכור את זה ביום בחירות? (ל''ת)

      ימימה, 01/07/07 17:42

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם 98% לא מסוגלים לקבור אותו עמוק באדמה לפני שייקבור את כולנו (ל''ת)

    הכל מגיע לכם, 01/07/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה עם פולארד? (ל''ת)

    קול העם, 01/07/07 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ראש ממשלה שקרן.

    עידו, 01/07/07 15:55

    ראש ממשלה שקרן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כי תעביר ממשלת זדון מן הארץ... ויפה שעה אחת קודם.............. (ל''ת)

    אולמרט הבייתה, 01/07/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתה הבנת את זה ורסנו......

    יעקב, 01/07/07 15:34

    אולמרט אומר ככה ועושה ככה. איש מקסים ממש פרקטי לכולם. אומר להם את מה שהם רוצים לשמוע. לא ממצמץ אפילו מול הורים שכולים. כלי אמיתי לתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני מתגייס עוד חודש

    עידן, 01/07/07 15:34

    ונשבר לי הלב אני פשוט מזועזע מההחלטה הטיפשית הזאת הם בטוח לא ירצו שם את עונשם ואפילו 18 חודשים אני חושב שהם לא יהיו שם
    נקווה לטוב..

    הגב לתגובה זו

    • תתגייס אבל קח בחשבון שהממשלה שלך תפקיר אותך אם חו''ח יקרה לך משהו רע (ל''ת)

      אני לא אתגייס, 01/07/07 16:15

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברק בממשלה ואולמרט ימכור כולנו ואת כל המדינה - זה רק עניין של מחיר (ל''ת)

    נו מה?, 01/07/07 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט חושב שאנחנו איזה כלים במשחק הכושל שלו

    זבל !!, 01/07/07 15:26

    אין לנו כבוד לאומי !!!

    הגב לתגובה זו

    • בעם עם כבוד רה''מ כמו אולמרט לא היה שורד ולא היה נבחר (ל''ת)

      בנינו וחיים גטו, 01/07/07 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    באיזה זכות

    אזרח לא מרוצה, 01/07/07 15:26

    באיזה זכות מחליטה הממשלה על שחרור אסירים עם דם על הידיים לאחר שהרגו בדם קר חיילי מילואים שעזבו ,רק לרגע, את חייהם בכדי לקחת חלק בשמירה על בטחון המדינה!!!
    כל השחרור הזה הוא במסגרת ''מחווה'' למלך ירדן- הרי ידוע שהוא יחון אותם בתום שנה וחצי, ושוב אנחנו הופכים למדינה לא ערכית ולא מוסרית שמוסרת מחבלים, ובתמורה מקבלת סימפטיה פוליטית מעורערת משהו...!!!
    אין גבול לבושה....!!???
    ''ממשלת אולמרט'' איכזבת....תלכי כבר הביתה ותחסכי לעצמך את הקלון!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה עם הפושעים מישראל??

    רמי, 01/07/07 15:22

    הרי חצי מהחיילים הישראלים רצחו במו ידיהם מאות ילדים ומאות חפים מפשע והם כיום חופשיים.. אלה שהרגו חיילים היו מתנגדים לכיבוש ואלה שהרגו ילדים למה בדיוק הם התנגדו??
    תפסיקו להיות צבועים ואכזריים כי המחיר שתשלמו בבוא העת יהיה די כבד, די כבד.. תרחמו על עצמכם ועל ילדיכם קצת.. תתחילו להיות בני אדם עם רגשות ומצפון.. תגידו למצפון שלכם להתעורר אחרי 60 שנה של שינה עמוקה

    הגב לתגובה זו

    • בוא נחשוב רגע

      חלש בחשבון, 01/07/07 15:49

      חצי מהחיילים כולל מילואימניקים כלומר לפחות עשרת אלפים(הערכה גסה ביותר אין לי מושג באמת)
      מאות ילדים ומאות חפים מפשע כלומר לפחות מאה ילדים ומאה חפים מפשע
      מכפלה פשוטה יוצא 2,000,000 נו ונראה לך הגיוני?
      לא זה לא שייך לדמיון המזרחי המפותח זו סתם דמגוגיה זולה(שכחת שרצחנו את ישו וכל פסח אנחנו צריכים דם של ילד גוי)
      לעומת נביאכם שרצח את יהודי חיבר והראה מה שווה הסכם עם האיסלאם

      הגב לתגובה זו

    • נכון

      גורן, 01/07/07 16:35

      עכשיו צריך רק לשפוט את כולם ולעשות עסקת טיעון גדולה .

      אנחנו ''חצי מכל החיילים'' מודים שרצחנו ואחרי זה אנחנו נשתחרר מהצבא כדי לא לרצוח יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שחרור אסירים יהודים

    כחול לבן ציוני, 01/07/07 15:20

    מדוע בעסקאות כאלה (אם כל הביזיונות)אין חושבים לשחרר רוצחים יהודים ? למה יגאל עמיר שרצח רק אדם אחד יישב כל חייו בכלא ? ורוצחים אשר טבחו יהודים ישוחררו יותר מהר ממה שבית משפט קבע . אני לא רוצה שישחררו את יגאל . הייתי רוצה שהוא יירקב בכלא . אבל גם אותם רוצחים שהרגו יהודים. אגב גם דינו של פופר ודומיו צריך להיות כנגד מידה .

    הגב לתגובה זו

    • צריך להתייחס ליגאל עמיר כמו אל כל רוצח אחר!

      צדק לכל, 01/07/07 16:14

      אם מי שרצח תיירת במהלך אונס או מי שרצח קשישה במהלך שוד או מי שרצח ילד במהלך חטיפה או מי שרצח נהג מונית סתם כי בא לו...
      אם הרוצחים האלה יוצאו להורג - יש להוציא גם את יגאל עמיר להורג.
      אם הרוצחים האלה יקבלו חנינה - יש לתת חנינה גם ליגאל עמיר.
      אם הרוצחים האלה יקבלו ניכוי שליש ממאסרם = יש לנכות שליש גם ממאסרו של יגאל עמיר.

      תקלטו!!
      יצחק רבין הוא אדם לא יותר חשוב ולא פחות חשוב מכל נרצח אחר.

      הרוצח של רבין הוא לא יותר נורא ולא פחות נורא מכל רוצח אחר.

      רוצח הוא רוצח
      ונרצח הוא נרצח.
      די לצביעות.

      הרצח של יצחק רבין הוא בדיוק כמו הרצח של כל קשיש, צעיר, ילד או אדם אחר.
      והרוצח שלו הוא לא מפלצת יותר גרועה או פחות גרועה מרוצחים אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • זה כן חשוב

        יעקוב, 01/07/07 16:32

        הרצח שביצע
        י.עמיר יש לו השלכות רבות יותר על חיי האזרחים במדינה .

        זה רצח פוליטי יש לו יותר השלכות מ''סתם'' רצח.


        הגב לתגובה זו

        • אתה קולט מה שאתה אומר??

          צדק צדק תרדוף, 01/07/07 17:40

          שרבין חשוב יותר מכל סבא אחר שנרצח? מכל אדם אחר?

          שבגלל שהוא ראש ממשלה אז הרצח שלו חמור יותר מרצח של מישהו שהוא ''רק'' מטאטא רחובות שהוא סבא ל-24 נכדים ואבא ל-7 ילדים למשל?

          תתבייש לך.

          הגב לתגובה זו

      • לצדק לכל המעוות

        בולס שיקמים, 01/07/07 17:44

        ברוב כסילותך אינך תופס את עומק שגיאתך, הטרוריסטים הם אויבים מרים ,וזו דרכם המעוותת להיאבק בך, אך האם אתה חפץ לאמץ את דרכם או להלבין את הפושעים בקירבתך רק לשם השיוויון? נהפוך הוא יש להחמיר עם הסיקריקים שבקירבנו, כדי שישאר מחננו טהור.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    שחרור מוקדם או לא ?

    אילן, 01/07/07 15:17

    לכל המקטרגים והמלעיזים - מאסר עולם הוא 25 שנה מקסימום , במקרה הטוב , אם מורידים שליש יוצא 16.5 שנה . המחבלים היו בכלא כבר 17 שנה ויישאר להם עוד שנה וחצי - סה''כ 18.5 שנים .
    הרבה מאוד מחבלים עם דם על הידיים השתחררו הרבה קודם .
    אנחנו צריכים יחסים טובים עם ירדן וזהו מחיר סביר .

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט טועה

      קצת יודע, 01/07/07 15:29

      מאסר עולם שלא נקצבו לו שנים הוא לכל החיים. מחבלים נשפטים למאסר עולם עד סוף ימיהם ואינם צפויים להשתחרר קודם לכן

      הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך שפעם הבאה אתה תהיה המחיר הסביר (ל''ת)

      עומר, 01/07/07 16:01

      הגב לתגובה זו

    • ירדן זקוקה ליחסים טובים איתנו יותא ממה שאנחנו (ל''ת)

      צריכים אום, 01/07/07 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נמאס לי..

    איליה, 01/07/07 15:17

    נמאס לי לראות את המדינה במצב הזה, נמאס לי לראות את ישראל נכנעת לערבים שוב ושוב..

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דרושים מתנדבים ותורמים למאבק

    al-magor.com, 01/07/07 15:16

    025388999' 0533303636

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צריך מתנדבים

      אושרי, 01/07/07 16:38

      יש לך את הציבור הדתי לאומי, שיש בידיו את הנוסחא למדינה מתוקנת, מדינה יהודית, מדינה מוצלחת....
      אבל...
      לא יודע מי אתה, וכנראה שהציבור במדינה ימשיך לשתות מהבארות המורעלות של התקשורת הישראלית שמציגה את הדתיים לאומיים בתור צמאי דם ושוחרי מלחמה, היא לעולם לא תראה את התרומה שלהם במלחמה האחרונה ווהתנדבות האדירה שהייתה וייש עתה בשדרות מבני המגזר הזה.
      כנראה לעולם לא תשמע בה את הייחס בין כמות הציבור הדתי במדינה לבין הימצאותו בצבא בתפקידים קרביים ומסוכנים.
      כנראה לעולם לא תשמע על גלגלי הצדק וגמילות החסדים הענקיים הפועלים במגזר הנ''ל...
      אבל אל תדאג, אם יהיה אונס או מעשה שחיתות או פגיעה בערבים של יחידים, כנראה שידברו על זה הרבה זמן....

      יש לך אנשים שמנסים לתקן בשטח, תחבור אליהם, אל תנסה ליצור זרם חדש מולם... במיוחד כשאין לך ערבות שהוא יצליח...
      לא ברור, כל מה שקורה במדינה הזו...
      כנראה משיח קרוב...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הבנאדם כל בוקר גונב לנו את המדינה מחדש

    אוריאל, 01/07/07 15:08

    מה יהיה?

    הגב לתגובה זו

    • מהפכה עכשיו! (ל''ת)

      נמאס מאולמרט, 01/07/07 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    שחרור החיילים הרדנים

    שוויקי חמזה, 01/07/07 15:06

    גם יש חיילים ישראליים שהרגו ילדים פלשטינים ולבנונים ולא נכנסו למעצר אפילו יום אחד , והם עכשיו חופשיים .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרוצחים הירדנים

    אייל, 01/07/07 15:06

    להגיש בג''צ מיד....

    הגב לתגובה זו

    • מה תעזור פנייה לסניף מר''צ? (ל''ת)

      ארז, 01/07/07 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    היחידים שממצאים איתם את הדין ומתנכלים להם הם משפחת יגאל עמיר (ל''ת)

    חיים, 01/07/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    והאולמרט הזה הוא עדיין ראש ממשלה. לו זה לא היה קורה, כי בנו בחו''ל (ל''ת)

    מה שרואה שכול, 01/07/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נזכור ולא נשכח--בקלפיות הבאות (ל''ת)

    צנחן, 01/07/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עוד מסכנים שנפלו בפח של אולמרט.

    אלי, 01/07/07 15:03

    אסור להאמין למילה אחת שיוצאת מהפה שלו.

    הגב לתגובה זו

    • איך עבדת עליהם,אולמרט?

      אבנר, 01/07/07 16:04

      אמרת להם 18 חודשים,

      אבל אתה לא תהיה פה עוד 18 חודשים,

      כדי לקיים הבטחות.

      יפה...אולמרט.אהבתי את התיחכום.
      הישתנית
      .במקום לעבוד עלינו אתה עובד עליהם...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרים אותנו ואנו יושבים בשקט

    ג'קי, 01/07/07 15:03

    מחחות לשם מה? תנו לנו את שבויינו ואז יוחלפו ולא תמורת אפס אחד גדול.

    אנו מרומים ואין לנו אימון בממשלתינו שעושה את כל העולה על פניה ולא שואלים את העם מה הם רוצים.

    אולמרט ניכנס לכיסא המלוכה ומולך בצורה מגעילה את עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להעביר את ממשלת אולמרט (ל''ת)

    אלי, 01/07/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי היה מאמין שאולמרט ישקר במצח נחושה למשפחות שכולות

    אזרח, 01/07/07 14:57

    המנהיגות התדרדרה לשפל חסר תקדים
    יום עצוב למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אני. (ל''ת)

      כתום., 01/07/07 15:44

      הגב לתגובה זו

      • גם אני (ל''ת)

        גל, 01/07/07 16:29

        הגב לתגובה זו

    • אני! (ל''ת)

      דני, 01/07/07 16:10

      הגב לתגובה זו

    • כולנו (ל''ת)

      עמ ישראל, 01/07/07 16:14

      הגב לתגובה זו

    • גם אני! (ל''ת)

      אושרי, 01/07/07 16:38

      הגב לתגובה זו

    • ברור נו , זה עולמרד! (ל''ת)

      אורי ת''א, 01/07/07 17:06

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם על זה הוא לא יתן את הדין??? (ל''ת)

    להעיף את אולמרט, 01/07/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בארה''ב המרצחים לא היו משתחררים לעולם!

    מחפש גרין-קארד, 01/07/07 14:55

    כל אם עברייה תדעי, חיי בנך לא שווים יותר מ''מחווה פוליטית'' או מתנה ''נדיבה'' ל''חיזוק מעמדו'' של איזה פוליטיקאי עלוב ושקרן.
    לכן עדיף לחיות ולהגן על המדינה במידה ויש צורך על המדינה שיודעת לשמור על אזרחיה ולהחזיר לאויב כך שלא תרצה לקום עליה בעתיד.
    ארה''ב לעולם לא היתה משחררת רוצחי אזרחיה שנשפטו והורשעו וזה הסיבה למה אזרחות אמריקאית שווה שבעתיים מזו של ישראל שלאזרכיה היום אין כבוד ואין ערך רב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם אולמרט מוזיל את דם חיילי צה''ל,מה רוצים מהערבים? (ל''ת)

    רק על זה צריך, 01/07/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה להמתין 18 חודשים?

    ארז, 01/07/07 14:52

    לשחרר אותם עכשיו, לשלם להם פיצויים נדיבים, להחזיר להם את כלי נשקם, ולהחזיר אותם לירדן, כדי שיוכלו לחזור למלאכת הקודש: רצח יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אולמרט שבניו השטמתו מצה''ל לא יודע להעריך חיי החיילים שלנו (ל''ת)

    התשובה פשוטה, 01/07/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    וואלה יופי אולמרט מרמה את הציבור? (ל''ת)

    אור, 01/07/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    על זה אין בג''צ... ללמדנו שהכל , ממש הכל אצלנו פוליטיקה (ל''ת)

    זולה ומצחינה., 01/07/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה???????????????????? (ל''ת)

    מזועזע, 01/07/07 14:41

    הגב לתגובה זו