• 175.

    טוב אז מזוז לא טוב,נו אז שהעם יחליט,או בעצם עדיף שהעיתונאים יחליטו!

    יעקב, 05/07/07 18:31

    ישראלים מפגרים
    אתם לא מבינים שכול המידע שיש לכם הוא מהעיתונאים
    אותם עיתונאים שמסיתים נגד רשות הנמלים לטובת ההפרטה ועוד הרבה דוגמאות שלא היו מבישות שם משטר סטליניסטי
    העיתונות בארץ אינה עיתונות חוקרת אלא מפרגנת

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    צריך להקים משמרת מחאה

    רוני, 01/07/07 15:17

    מול ביתו החדש של קצב.
    להחתים אנשים ברחוב על עצומה.

    לרדוף אותו באשר ילך.

    לא לאפשר לו חיים נורמלים כמו שהוא הרס את החיים לאנשים אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    חובה לקרא תגובה 145

    נח, 01/07/07 14:44

    המומחה למחלות ספציפיות של הישראלים,ביבשת אירופה קוראים למחלה זו ''יד אחת רוחצת את השניה''

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    במשפט (לא עסקה) היו מעידות גם הנשים ש''התיישנו'' כתמיכה עקיפה

    אם מזוז ראה, 01/07/07 11:35

    לא ''קשיח''-- על אחת כמה וכמה נדרשה במת בית המשפט לבירור דפוס ההתנהלות של קצב.

    השימוע ערער את בטחון הפרקליטות באונס א'?(ניצול מיני נשאר בכל מקרה ...)
    -0K !
    אם כך- הפרקליטות היתה צריכה להביא לידי ביטוי משפטי אחר את מה שהבינה (והפרקליטות הבינה!) ממעשי קצב.
    כולל העובדה שקצב שיקר לאורך כל הדרך- במשפט עם הרבה עדויות היה קשה לו להמשיך לשקר.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    אותו ''שלטון חוק'' שחתם עיסקה עם קצב, שחרר היום רוצחים לירדן

    גועל נפש!!, 01/07/07 11:26

    הקישור לידיעה:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/602/537.html

    הגב לתגובה זו

    • שלטון החוק הוא ערך גמיש,שהחונטה השמאלנית השלטת במדינה עושה בו שימוש

      דרור, 01/07/07 11:42

      לצרכיה הפוליטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 170.

    לקרוא תגובה 149 (ל''ת)

    יוסי לא, 01/07/07 11:23

    הגב לתגובה זו

    • נשמע קשקוש

      אין צורך בזה, 01/07/07 11:43

      רק שירות דב לעניין הרציני עצמו- חומרת התנהגותו של קצב כלפי הנשים שעבדו תחתיו

      הגב לתגובה זו

      • מה קשקוש אתה עוד לא הבנת שזו האמת

        יוסי, 01/07/07 12:57

        המרה.
        אבל הבעיה היא שמערכת המשפט לא מסוגלת ואף פעם גם לא יכלה לעשות צדק .
        ולראיה ראה שהיו כ 11 מתלוננות (קצה הקרחון רק שתבין) וכ 8 נשים שעדויותיהן לא נבחנו כלל בגלל חוק ההתיישנות.
        הבנאדם הזה אנס והטריד כמעט בכל שנות עבודותיו ''הציבוריות''. רק שכל העובדות תחתיו פחדו לפתוח את פיהן.
        אתה הבנת את זה ברוך?????

        הגב לתגובה זו

  • 169.

    קצב שיקר לאורך כל הדרך (ל''ת)

    לא לשכוח, 01/07/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    המתלוננות צריכות לתבוע אותו אזרחית לפיצוי

    עידו, 01/07/07 11:11

    היות והמדינה החליטה לעשות את העיסקה וכנראה לא ניתן יהיה לעצור זאת, על המתלוננות לתבוע אותו אזרחית לפיצוי. זה יהפוך למשפט הארוך והממצה בעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    מדוע אתם מצנזרים את תגובתי????

    יוסי, 01/07/07 11:05

    תגובתי הינה כנה ומתוך היכרות אישית מה הפחד שלכם לפרסמה???

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    קצב----לכלא!!!

    ברברה אלה, 01/07/07 11:05

    ובתגובה ל 161, תמצא/י את האמת שלך ולך/י איתה לא חשוב מי לצידך או נגדך, פלצנים או אנסים.
    קצב בגלל שעשה וגם בגלל שלא הודה ולא התנצל ולא אמר ''וואללה'' תפסו אותי, מודה, אני דרעק ויש לי בעיה, הוא צריך לתת את הדין המלא.
    וזה לא קשור לפלצנים שחושבים כמוך וכמוני (אני לא פלצנית).

    הגב לתגובה זו

  • 165.

     (ל''ת)

    , 01/07/07 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מעשה בנבל ומספר נבלות

    איתי רפאל אורון, 01/07/07 11:01

    לא נכנסתי לעומקן של כל פרטי החקירה, אולם אני סבור כי בכל מקרה לא היה במקרה הזה אונס. ההאשמות שמוצגות בעסקת הטיעון נשמעות לי הגיוניות ותואמות את האירועים כפי שקרו במציאות. מדובר במקרה של הפעלת סמכות מגעילה, מכוערת, ואפילו סוטה מצדו של קצב. אולם, אם נבחן את המקרה מצדן של המתלוננות נבין שעמדו בפניהן כל העת 2 אפשרויות: האחת, להתפטר מתפקידן, והשניה להכנע להפעלת הסמכות של קצב ולקיים את מבוקשו. דילמות מסוג זה עומדות גם בפני שומרי שבת לא מעטים אשר מעבידיהם דורשים מהם לעבוד בשבת או לוותר על משרתם. למרות שהחוק ברור בנושא, הטיפול בו לקוי ולעיתים האדם המאמין נאלץ לוותר על פרנסתו לצורך שמירת הערכים בהם הוא מאמין. עם זאת ישנם כאלו אשר השבת אינה ערך קדוש עבורם, ויסכימו לוותר על שמירתה תמורת הזכות להמשיך בעבודתם. לצערי, במקרה שלפנינו בחרו המתלוננות באפשרות השניה. למעשה עמדה בפני המתלוננות הבחירה בין ויתור על מקום העבודה והפרנסה אל מול ויתור על פרטיות גופן ואפילו נפשן. דילמה זו אינה בלתי שכיחה בעולמנו. רבים מתמודדים איתה בצורה זו או אחרת. נכון, ויתור על מקום הפרנסה עלול לגרור פגיעה כלכלית לא פשוטה לתקופה מסוימת, ולעתים קשה למצוא מקור פרנסה טוב כמו זה הקודם. אולם בסופו של דבר ויתור זה משמעו ויתור על לא פחות ולא יותר - כסף. מאידך ההסכמה לותר על פרטיות גופך עשויה להיתפס בידי רבים כערך עליון, בייחוד כאשר הויתור העומד ממול הוא על סכום כסף כזה או אחר. יחד עם זאת, ישנם כאלו אשר יבחרו בכל זאת להקריב את גופם למען סכום כסף בהתחשב בנסיבות כאלו ואחרות. למען האמת, מעשה מסוג זה מוכר כבר מימי קדם ואף זכה לתואר ''המקצוע העתיק בעולם''. אין ספק שהאשם במקרה הזה הוא זה שהפעיל את סמכותו על מנת לממש את רצונותיו ותאוותיו הסוטות והרשעיות ועליו להענש על כך. ייתכן גם שהעונשים על מעשים מסוג זה נמוכים למדי בהשוואה למעשי אונס מובהקים. עם זאת עלינו לבחון היטב את התנהגותן של ''הנאנסות'' לכאורה, אשר המשיכו בעבודתן כרגיל, וכאשר חפצה נפשם בעוד ממון, פרסום או תשומת לב, ובעזרת עידוד עורכי דין ועתונאים צמאי פרסום החליטו לחשוף את הפרשה. עלינו לעשות הבדלה מפורשת וחשובה בין אנסים ובין נבלים שפלים, כמו גם בין נאנסות ובין ספק זונות ספק נבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    וכמו שאומר השיר:''רק איתך אפרוט,הלילה'' (ל''ת)

    אבנר, 01/07/07 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    בעסקת רמון הפמיניסטיות נותרו בבית. משהו מושחת מתרחש כאן (ל''ת)

    מושחת מאוד., 01/07/07 11:00

    הגב לתגובה זו

    • מעידה חד פעמית של 5 שניות , אינה כמו התנהגות שחוזרת על עצמה שנים

      קצב=ניצול מיני, 01/07/07 11:14

      אין בכלל מקום להשוואה

      הגב לתגובה זו

    • חיים רמון הוא חביב התישקורת השמאלנית והחברות במקרה זה פעלה לטובת

      דרור, 01/07/07 11:15

      הצדק, כי תפירת התיק המושחתת הייתה ברורה לכל מי שעיניו בראשו.

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    גם אני לא ''מת'' (בלשון המעטה)על קצב ומעשיו,אבל עוד יותר אני מתעב את

    עדר הפמיניסטיות, 01/07/07 10:59

    שמציפים את ת''א ושלוחותיה ונמצאים בה על כל גבעה רמה ותחת כל עץ רענן (למרות שבת''א אין גבעות,אולי רק חיריה...) ראיתי אתמול מי היה בהפגנה הזאת,ים של פלצנים אשכנזים נפוחים מחשיבות עצמית ומ''צדקת הדרך'' שלהם. שוב,גם אני רוצה שימוצה הדין עם קצב.אבל כשאני רואה את כל הפלצנות הזאת שמרימה את הראש,פתאום אני מוצא את עצמי בעד קצב,שלא מרצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    העם לא יסלח על עסקת הביש המבישה - שופטים, אין לכם בנות? אל תסכימו!! (ל''ת)

    אזרח מוחה, 01/07/07 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כמה רדוד ,ככה פשוט........

    יניב פרות, 01/07/07 10:55

    אשמאי זקן ורודפת בצע ניפגשו....ונוצר המפץ הגדול בפרקליטות המדינה הקורסת משחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • זה רק פוצץ את התנהלות קצב-קצה הקרחון !לא כולו

      במשך שנים כפה, 01/07/07 11:08

      על נשים שונות שעבדו תחתיו, כדפוס, כמטרה מראש.

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    לעצור מיד ולהעמיד לדין בגין המרדה את העבריינית דורית אברמוביץ'

    דרור, 01/07/07 10:53

    דורית אברמוביץ', דוברת קואליציית הנשים שמונה 11 ארגונים שונים, אמרה אתמול בערוץ הראשון כי ''אינתיפאדת הנשים החלה. ברור לנו ששלטון החוק אינו מגן על נפגעות תקיפה מינית ולכן הגיע הזמן שניקח את החוק לידינו''.
    אין לאפשר לערפדיות הפמיניסטיות לקחת את החוק לידים

    אם המזוז לא יעצור אותה ומיד, הגברים יקחו אף הם את החוק לידיהם.

    הגב לתגובה זו

    • דרור אני מרחם עליך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      צבוע, 01/07/07 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    מעשה בנוול ומספר נבלות

    איתי רפאל אורון, 01/07/07 10:45

    לא נכנסתי לעומקן של כל פרטי החקירה, אולם אני סבור כי בכל מקרה לא היה במקרה הזה אונס. ההאשמות שמוצגות בעסקת הטיעון נשמעות לי הגיוניות ותואמות את האירועים כפי שקרו במציאות. מדובר במקרה של הפעלת סמכות מגעילה, מכוערת, ואפילו סוטה מצדו של קצב. אולם, אם נבחן את המקרה מצדן של המתלונננות נבין שעמדו בפניהן כל העת 2 אפשרויות: האחת, להתפטר מתפקידן, והשניה להכנע להפעלת הסמכות של קצב ולקיים את מבוקשו. דילמות מסוג זה עומדות גם בפני שומרי שבת לא מעטים אשר מעבידיהם דורשים מהם לעבוד בשבת או לוותר על משרתם. למרות שהחוק ברור בנושא, הטיפול בו לקוי ולעיתים האדם המאמין נאלץ לוותר על פרנסתו לצורך שמירת הערכים בהם הוא מאמין. עם זאת ישנם כאלו אשר השבת אינה ערך קדוש עבורם, ויסכימו לוותר על שמירתה תמורת הזכות להמשיך בעבודתם. לצערי, במקרה שלפנינו בחרו המתלוננות באפשרות השניה. למעשה עמדה בפני המתלוננות הבחירה בין ויתור על מקום העבודה והפרנסה אל מול ויתור על פרטיות גופן ואפילו נפשן. דילמה זו אינה בלתי שכיחה בעולמנו. רבים מתמודדים איתה בצורה זו או אחרת. נכון, ויתור על מקום הפרנסה עלול לגרור פגיעה כלכלית לא פשוטה לתקופה מסוימת, ולעתים קשה למצוא מקור פרנסה טוב כמו זה הקודם. אולם בסופו של דבר ויתור זה משמעו ויתור על לא פחות ולא יותר - כסף. מאידך ההסכמה לותר על פרטיות גופך עשויה להיתפס בידי רבים כערך עליון, בייחוד כאשר הויתור העומד ממול הוא על סכום כסף כזה או אחר. יחד עם זאת, ישנם כאלו אשר יבחרו בכל זאת להקריב את גופם למען סכום כסף בהתחשב בנסיבות כאלו ואחרות. למען האמת, מעשה מסוג זה מוכר כבר מימי קדם ואף זכה לתואר ''המקצוע העתיק בעולם''. אין ספק שהאשם במקרה הזה הוא זה שהפעיל את סמכותו על מנת לממש את רצונותיו ותאוותיו הסוטות והרשעיות ועליו להענש על כך. ייתכן גם שהעונשים על מעשים מסוג זה נמוכים למדי בהשוואה למעשי אונס מובהקים. עם זאת עלינו לבחון היטב את התנהגותן של ''הנאנסות'' לכאורה, אשר המשיכו בעבודתן כרגיל, וכאשר חפצה נפשם בעוד ממון, פרסום או תשומת לב, ובעזרת עידוד עורכי דין ועתונאים צמאי פרסום החליטו לחשוף את הפרשה. עלינו לעשות הבדלה מפורשת וחשובה בין אנסים ובין נוולים שפלים, כמו גם בין נאנסות ובין ספק זונות ספק נבלות.

    הגב לתגובה זו

    • הורדתה את הכיפה לפני שכתבתה?

      שרון, 01/07/07 11:19

      דבריך לא רק שהם שובניסיטים ושטחיים, אלא גם מראים על בורתך הרבה בהבנת הנפש, הנחתה תפילין הבוקר וברכתה ברוך שלא עשיני אשה, אשה נאנסת כאשה מוכה , בטחונה הנפשי נפגע ולעיתים גם יכולת השיפוט , זה לא עושה ממנה זונה או תאבה לכסף ולפרסום, חכם גדול שכן מדוע אין אנו רואים את פנייהן או שומעים את קולן , לך דתי יקר וקרא בתורה עוד ולמד אולי הפלגש מפרשת פילגש בגיבעה גם היא הייתה זונה ?

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    אנחנו בליכוד רוצים את קצב לראשות הממשלה!! ביבי שקרן פתולוגי!

    קצב יציל אותנו, 01/07/07 10:45

    אדם דתי לא עושה דברים כאלה, שהציבור מייחס לו.
    קצב הוא איש מישפחה למופת, וביום העצמאות ידליק קצב משואה לתפארת מדינת ישראל!
    איתן פלג! אתה צריך להוציא רישיון מחדש לעו''ד! אתה לא מבין במישפט!

    הגב לתגובה זו

    • כמה אולמרט שילם לך? קנה לך בית? (ל''ת)

      אורי, 01/07/07 11:06

      הגב לתגובה זו

    • ''קצב יציל''

      לאה, 01/07/07 12:24

      אולי כדאי שתיסע לאירן

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    האם הבג''ץ ייעתר לאספסוף הככרות המונהג ע''י התישקורת הפמיניסטית, במסע

    דרור, 01/07/07 10:39

    הסתה פרוע שטרם נוהל כמותו במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל את המוח?

      קשקשן, 01/07/07 10:50

      הדרישה היא להוכיח את הדברים בבית המשפט ולא לעסקאות אפלות

      אם הוא חף מפשע שיתכבד ויוכיח בבית משפט מה הסתה בזה?

      הגב לתגובה זו

      • ההסתה היא בזה שההליך של שימוע הוא הליך חוקי אבל עד היום איש לא דורש

        דרור, 01/07/07 11:01

        לבטל אותו.
        ומכיוון שבעבירות מין אין הוכחות, יש מילה מול מילה, המזוז החליט שהוא לא מאמין לא' של בית הנשיא.
        גם פרקליט מחוז ירושלים, שעמד בראש צוות החקירה, התנגד לאישום באונס.

        הגב לתגובה זו

        • גם בלי אונס ''רגיל''-כפה עצמו בכח השררה, וגם היו נשים נוספות (ל''ת)

          עסקת הטיעון הזו, 01/07/07 11:20

          הגב לתגובה זו

    • לככר באו מיטב העם ולא אספסוף. חלאה זה קצב שצריך לשבת עם בני סלע (ל''ת)

      אמנון, 01/07/07 10:53

      הגב לתגובה זו

    • דרור, נער צעיר, זה לא קשור לפמיניזם. אונס הוא פשע, אתה מבין? (ל''ת)

      רונן, 01/07/07 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 154.

    נדמה שאם לא קוראים לך א' לא סופרים אותך ממטר. (ל''ת)

    א' , שם חזק., 01/07/07 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שה קצב אמר שלא היו יחסים אינטימיים

    עינת, 01/07/07 10:31

    עם המתלוננת א',אז גם אם היו יחסים
    בהסכמה הוא נתן עדות שקר
    ואם הוא עדיין טוען שלא עשה כלום
    עדיף גם לו להוכיח זאת בבית משפט.
    מצד שני למשה קצב זה לא משנה
    כי העיסקת טיעון מקלה לעומת הטענות של המתלוננות וגם לא נשללו
    ממנו זכויותיו בתור נשיא לשעבר.


    הגב לתגובה זו

    • אים הוא לא ביצע עברות מיניות

      צבוע, 01/07/07 18:33

      מדוע סרב להיבדק בפוליגרף כל המתלוננות עברו ונימצאו דוברות אמת.

      הגב לתגובה זו

  • 152.

    הוא גם עו''ד נדמה לי - לשלול רשיונו !!! (ל''ת)

    משפטפטן, 01/07/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    הסתירות בעדותה של א' אינן מעידות בהכרח ששיקרה-נא לקרוא הלאה

    jonbirion, 01/07/07 10:28

    עו''ד פלדמן מאכזב מאד.
    כמי שעובד בתחום למעלה מ 15 שנה, אני יכול לומר שמתירות בעדות של קורבן (מכל סוג) שכיחות ביותר ואינן מעירות כלל שהקורבן בדה או בדתה את הכל. הפרקליטות היתה אמורה לדעת את זה. בשביל זה יש שם אנשי מקצוע. אנו דורשים משפט צדק, במיוחד נוכח העובדה שהוא הכחיש הכל ולכלך ובכך פגע בקורבנות שבעתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אז מה שנישאר לי להגיד זה.........

    כבר אמרו הכל, 01/07/07 10:28

    משה קצב אתה מגעיללללללללללללללל אותי יא סוטה

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אנחנו השכנים יודעים את האמת- כנסו!!

    יוסי, 01/07/07 10:27

    והיא קשה יותר ממה שאתם יכולים בכלל לדמיין.
    את הצעקות של אשתו לאחר שהיא מוצאת אותו מתעסק עם צעירונת בביתם אני שמעתי.
    את ראשי משפחות הפשע שבאו לבקר
    כמו בתחנת רכבת אני ראיתי.
    כולם בקריה יודעים טוב מאוד מי זה קצב ועד כמה הוא מושחט.
    כולי תקווה שיעמידו אותו לדין כי מגיע לו על כל השנים בהן הוא תיעתע בכולם והתנהג כמו ראש משפחת מאפיה ואחד שהכל מגיע לו.
    השתן עלה לו לראש.........

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך-אתה אדם ישר מאד (ל''ת)

      דודי, 01/07/07 10:39

      הגב לתגובה זו

      • אם שכן של א' היה כותב כי היא נפקנית ידועה, גם אז היית כותב ככה? (ל''ת)

        דרור, 01/07/07 11:24

        הגב לתגובה זו

        • דרור כמה שילמו לך????????????? (ל''ת)

          לא משנה, 01/07/07 12:59

          הגב לתגובה זו

    • הורי אישתי גרים שם בשכנות לנשיא.

      חנניה ק, 01/07/07 10:51

      וגם הם כבר מזמן ידעו וראו הרבה דברים. עבריינים כבדים מהמפורסמים שבעולם הפשע היו מבאי ביתו של משה קצב . השמועות שנשים רבות נפלו ברשתו גם את זה רבים מתושבי הקריה ידעו והחרישו. כי מי יעיז לדבר בקול רם על מש' קצב. ויש עוד דברים רבים וקשים על המשפחה הזאת שתושבי הקריה מתלחשים אך מעדיפים להתרחק מהם כמו מאש..

      הגב לתגובה זו

      • ולא שאלו על מאות הדונמים שקנה ע''י כפר מנחם בשותפות עם מי?וממי?

        הוא צדיק?, 01/07/07 11:25

        ובאיזה מחיר?, ומה קרה למוכרים אחר כך....?אם רוצים לחפור באמת...לכו לארכיון של גלובס...ואולי גם לקרן הפנסייה של פועלי הבניין שהתמוטטה ושהאוצר ממן ממיסינו את חובותיה לעמיתים...

        הגב לתגובה זו

    • תגובה רצינית ביותר ונשמעת אמינה (ל''ת)

      רוברט, 01/07/07 10:56

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    בענין חיים רמון, התנועה לאיכות השלטון שתקה. (ל''ת)

    אין יושר בתנועה, 01/07/07 10:24

    הגב לתגובה זו

    • חיים רמון נשפט וקיבל עונש. (ל''ת)

      משה, 01/07/07 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    רוחו של עם חשובה מדביזיות ומי שפוגע ברוח העם הוא מסוכן!

    סבא של אסף, 01/07/07 10:23

    יותר מידיי פעמים מאז שנבחר מזוז לתפקידו אנחנו חשים שהאיש הזה שמעולם לא עזב את הבניין בסאלאח א דין בירושלים מאז הפך לעו''ד מנותק לחלוטין מההוייה הישראלית.הבחנו בכך כבר בנאום הסנגוריה שלו על גלעד שרון,פרשת האי היווני,מקרה רמון, אופן חקירת מקרה הילדה מקצרין ,גרירת הרגליים בנושא הירשזון,אולמרט ועכשיו בפרשה של קצב...אמר כבר סאן טצו לפני כ3700 שהים שעם/צבא שאין לו אמונה בצידקת דרכו ורוחו שבורה כמו שלנו כיום בישראל לא יוכל לנצח במלחמה.לא הכל מזוז ומערכת המשפט אך תרומתם בעת האחרונה להחלשת רוחנו וכושר עמידתנו כחברה עם לכידות הגיעה לשלב מסוכן.נכון לא לפי סקרי דעת קהל צריך תובע לקבוע את עמדותיו..אך אין זה מקרה רגיל מדובר במעשה הרבה מעבר לחריג שהיה צריך להתברר בבית המשפט לעין השמש והציבור ולא בחדרי חדרים בשיקול דעתם של מתי מעט.לא הכל משפטנות!!!הנזק למדינת ישראל וללכידות הציבור בעידן תקשורתי שגורם מזוז וצוותו הוא הרבה מעבר לערכן של כך וכך דביזיות בשדה הקרב.מדינה קטנה מוקפת אויבים עם אין ספור בעיות לא יכולה להרשות לעצמה שחיתות או מה שמובן כשחיתות של מערכת המשפט והשלטון.רק לקרוא את תגובות הציבור שהן מעבר ליאוש בשביל להבין עד כמה התיסכל והזעם הם אותנטים.לטעמי הנזק שמזוז ואנשיו גורמים למדינה עולה על תועלתם והלוואי ואתבדה בעת מבחן.(כמובן יש החשש ''שהרעים'' ינצלו את סילוקו או הסתלקותו של מזוז להחליפו במושחת וחלש אופי ונרפה עוד יותר יותר בשביל להציל עצמם מעונש)

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מני מזוז איש הגון, אינטליגנטי, תרבותי

    ר., 01/07/07 10:23

    בהחלט לא מתאים לציבור הישראלי, הניזון מתרבות של מציצנות, עליהום, הכפשות, ועוד .............
    ולאירגוני הנשים למינהם: מדוע אינכם אומרים לבחורות כי אליהן להתנגד בכל התוקף לכל הטרדה, אפשר לבעוט, לסטור, להכות, לצעוק וכן, להתלונן! אבל קודם להתגונן, הרי כל הטרדות של קצב לא היתרחשו באיזה סמטה חשוכה, מה זאת אומרת שא' אמרה במסיבת העיתונאיים [גם דבר בזוי כשלעצמו] שהיא הפכה להיות שיפחת המין של הנשיא ושהיא חזרה לעבודה[אחרי '' האונס] מכוון שהייתה לה אחריות מקצועית, איזה אחריות? ומה עם הגוף שלה ומה עם הנפש שלה-לגביהן איננה אחראית? אתם [האירגונים] מחזיקים את הנשים שהוטרדו ושאולי יוטרדו בנחשלות בעליבות בחוסר אחריות לגבי עצמן.ההפגנה של אתמול היא פועל יוצא של אותה מסיבת העיתונאיים בה א' השתמשה בויזואליות רבה לגבי.......... האבר המין של הנשיא. ומשום כך, אתם רוצים שמני מזוז יקבע את התהליך המשפטי כפי שמתאים לכם?

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    אני חושש שלבג''ץ יש עצירות

    נח, 01/07/07 10:22

    והוא לא יכריע!

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    בחורה שאנסו אותה לא שולחת מכתבי אהבה לאנס !

    יודע דבר, 01/07/07 10:22

    העדויות של המתלוננות אינן אמינות ומופרכות בקלות. לכן כדי למנוע ביזיון בבית המשפט כאשר קצב ייצא זכאי, הוחלט בצדק שלא להגיש כתב אישום.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    מעניין שיעל דיין עמדה בראש מפגן הפמניסטיות

    פלמ''ח, 01/07/07 10:15

    כאשר אביה היהידוע לכל כבוגד סידרתי ומטריד מינית סדרתי. ומה היתה עושה עם היה כזה ציד מכשפות נגד אביה?
    במקומה הייתי מוריד פרופיל שמא מישהו יזכיר לה עובדה מביכה זאת.

    הגב לתגובה זו

    • מה היא (יעל דיין) אשמה ? הוריה התגרשו,''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכ (ל''ת)

      צדק צדק תירדוף, 01/07/07 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    קצב אולי חרמן אבל מזוז מושחת! למה? כנסו...

    מזוז תתפטר, 01/07/07 10:13

    בכל מקרה מזוז יוצא אפס:
    אם יש תשתית ראייתית לכך שקצב אנס ובעל והוא אכן ''עבריין מין סדרתי'' הרי שמזוז מושחת כי חתם על העסקת טיעון.
    ואם אין תשתית ראייתית הרי שהוא מושחת בגלל שהאשים ללא משפט בנושאו משרה משפטית רמה.
    אז קצב את שלו יקבל, אבל חייבים לעצור את מזוז מלהגיע לבג''ץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין תשתית ראיות שקצב אנס. זה ברור מעבר לכל ספק. (ל''ת)

      זה מה יש., 01/07/07 10:23

      הגב לתגובה זו

      • יש המון עדויות על ניצול מיני כדפוס התנהגות (ל''ת)

        עוד יותר, 01/07/07 11:38

        הגב לתגובה זו

    • לא מושחת-אלא לא מקצועי (ל''ת)

      עם בעייה, 01/07/07 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    רבותי המתלהמים, עונשו של קצב כבד , כבד מאוד:

    חיים קשים., 01/07/07 10:12

    הוא זכאי כנשיא לשעבר, לדירה שרד, לרכב צמוד, ללשכה, לנהג צמוד ולמשכורת.

    הגב לתגובה זו

    • לפנסיה כח''כ+כשר+כנשיא,,,הכל פטור ממס הכנסהויבוא פטור ממכס

      סתם אחד, 01/07/07 10:39

      להזכירכם איך אשתו של הרצוג לפני סיום כהונתו או בסמוך אליה הזמינה 2 מכולות של ציוד פטור ממכס...ובישראל הרי אין פנסיה חופפת אלא מצטברת..זה וגם זה וגם זה...חלם על חשבון מיסינו.

      רק להשוואה כאשר נשיא צ'כיה שהיא מדינה עשירה מישראל סיים את כהונתו היה דיון ציבורי האם הפנסיה שלו תהייה 1000 או 1500 דולר לחודש...לעומת עשרות אלפי דולרים לחודש בישראל העשירה...

      על קצב הסכימו שיפצה את קרבנותיו בפחות משכר של חודש אחד...הבנתם את שיקול הדעת של הפרקליטות..לא שלוש שנות שכר לפחות( אם לא כלא) ולא כיסוי עלויות מלאות של עלות החקירה נגדו למשלם המיסים.כסף ציבורי הוא הפקר..צומח על העצים בישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    ''א'' המשיכה להגיע כל יום לעבודה

    רחב הזונה, 01/07/07 10:11

    כאילו כלום. מה אישה אינטליגנטית שלטענתה נאנסה, ממשיכה להגיע בכל יום למקום עבודתה כאילו כלום לא קרה?
    תתביישו כולכם על מסירותכם צמאי הדם לרצח פוליטי ונפשי שביצעתם לאדם חרמן שאמנם התנהגותו בהחלט פסולה אבל מכאן להאשמות לאונס ותגובות דוגמאת מה שראינו כאן מעיד על משהו מעוות ביותר הקיים אצל המקטרגים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק - לא יכולתי לנסח זאת יותר טוב

      בטי, 01/07/07 10:24

      מה בעצם אמרו בהפגנה?
      הן אמרו- בואו נמשיך ונתבע אותו אפילו שאין לנו כלום עליו.

      בושה!

      הגב לתגובה זו

    • היא רצתה את הג'וב וכפו עליה יחסי מין כחלק ממנו (ל''ת)

      מה לא ברור, 01/07/07 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    אני לא מכופף אני משה המנופף (ל''ת)

    חיים הדוחף, 01/07/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    נגמרו שבע שנים רעות!! נקווה לשבע שנים טובות!! יש משהו ב''שביעיות''

    קצב אנס סידרתי!, 01/07/07 10:10

    צריך למחוק כל זיכרון של קצב, להגיש נגדו תביעה אישית על הרס החיים [כל נאנסת והתביעה שלה]!
    תביעה אזרחית, וחשוב שהוא יושפל !

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ההחלטה שמשה קצב צריך לשלם למתלוננות כסף

    צדק חייב להראות, 01/07/07 10:08

    ממש מגוחכת- הרי כסף לא חסר לו
    וגם לא יחסר לו לכל ימי חיו-וכסף זה
    הוא כסף של כולנו-משלמי המיסים.
    כמו כן לא ברור למה שרמון נישק בחורה אחת עשו מזה סיפור גדול
    והוא קיבל עבודות שירות.
    ולמשה קצב שטוענים שהוא סידרתי
    גם ימשיך ויקבל כספים לכל החיים
    וגם מקלים עליו בעיסקת טיעון.
    נקווה שהשופטים בבג''ץ יראו שהמערכת המשפטית פועלת בהגיון
    ןבצדק .
    כי עד עכשיו ראינו דברים תמוהים
    ולא הגיוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    משפט דרייפוס-אשכנזים צמאי דם- תרגעו

    יהודי, 01/07/07 10:06

    מה עם כל ההטרדות המיניות שהיו עד היום? מדוע לא ממצים את הדין עם האשכנזים שניהלו את המדינה הזו 40 שנה לבד והטרידו ואנסו בחורות על ימין ועל שמאל- כל המתחסדות- הרי רבקה מיכאלי, לימור לבנת, ועוד כמה מפורסמות אמרו שהן הוטרדו אך לא אמרו מי הטריד אותן- זה לא מטריד? מה זה הצדק החלקי הזה?
    ומשה דיין שמזכירתו פרסמה שאנס אותה- עדיין גיבור לאומי- ופרס שידוע שבוגד באשתו ואף אחד לא מפשפש בכיסיו, ושלי יחימוביץ, שטוענת שהרב לאו הטריד נשים מדוע היא לא דואגת להביאו למשפט, על איזה צדק אתם מדברים, מה קרה משהו השתבש לכם אז השתגעתם, כדאי שתרגעו, נמאס לנו שאתם מכניסים את כל המנהיגים שלנו לכלא.

    הגב לתגובה זו

    • רק מלקרוא את הכותרת שלך מבינים שמיותר לקרוא את השאר

      שרון, 01/07/07 10:17

      מה הקשר לעדות, בכיין עלוב? אני ממוצא מזרחי וכך גם א', המתלוננת הראשית בתיק - אז מה הקשר?!
      די להתבכיין, הגיע הזמן לבדק בית!

      הגב לתגובה זו

    • סטוה המין רמון זוכה לעזרת כל מי שתוקף את קצב... (ל''ת)

      מוזר ., 01/07/07 10:18

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט גזעני - כל העם היה בכיכר (ל''ת)

      ש, 01/07/07 10:33

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה דפוק, מה זה קשור לאשכנזים? (ל''ת)

      חזי מזרחי, 01/07/07 10:41

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מפגר ומלא רגשות נחיתות (ל''ת)

      יהודה, 01/07/07 11:00

      הגב לתגובה זו

    • 136 - גם חלק מהמתלוננות, כולל א' הראשונה, הן ממוצא מזרחי (ל''ת)

      אזרח, 01/07/07 11:15

      הגב לתגובה זו

    • ראה מה קיבל חנן גולבלט האשכנזי

      שוקי, 01/07/07 11:42

      הוא ישב תקופה ארוכה במעצר, ןעד היום הוא נמצא במעצר בית.

      הגב לתגובה זו

    • ממתי זה ידוע לכולם על הבגידות של פרס??

      מעיין, 01/07/07 16:51

      אתה ממש חי בסרט, תנוח, טיפש.

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    מישהו יכול להסביר לי זאת?

    דפוק בשכל, 01/07/07 10:04

    לא מבין:
    אם הצדדים מסכימים על כתב אישום מתוקן, זאת אומרת שהעבירות הכתובות בו נכונות עובדתית.
    אם כך, צריך להעמיד את קצב לדין בעבירות אלה ולשפוט אותו בהתאם - לכלא!

    הגב לתגובה זו

    • זכותו של השופט לפסול את עסקת הטיעון ולהורות על העמדה לדין. (ל''ת)

      נקווה שכך יעשה., 01/07/07 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 134.

    הבוקר מדווח בישיעות שבעדותה של א' אין שום אזכור של נפנוף בכלום. (ל''ת)

    היא מפנטזת., 01/07/07 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    די להגזמה

    פמיניסט, 01/07/07 09:58

    אולי די ללכת כמו עדר אחרי הרועה ולהאמין לכל תלונה של הטרדה מינית רק כי את אשה..אולי יש עוד אמת אחרת שבה לא כל גבר רוצה לאנוס את עמיתתו לעבודה..אז נכון יכול להיות שזה לא מוסרי לשכב עם אשה תחת מרותך אבל גם הנשים לא כולן צדיקות והרבה מהן רצו את הרומן הזה ועל זה גם יש עדויות..תאמינו לי שקצב לא עשה שום דבר שונה מכל שאר הצדיקים בעולם הפוליטי ובראשם הנשיא החדש שאמור לשקם את מוסד הנשיאות, אם רק יפרסמו אחוז מפרשיות המין שלו אוי לאוזניים..אז כולם להרגע ודי לבקש רק את ראשו של קצב על עמוד בכיכר...אולי תתחילו לשאוף לאמת ותבינו שאולי מזוז ראה את מכלול הדברים מה שאף אחד לא ראה והבין שאין פה קייס אמיתי לתביעה..הרי גם אם היה משפט וקצב היה מזוכה היו באים בטענות לבית המשפט על שזיכה אותו כמו אצל רמון...כנראה שהפכנו לעם שרוצה רק לראות דם ולא מחפש את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    לא להכניס רגל לקרית מלאכי או צומת קסטינה

    עצבני, 01/07/07 09:58

    עד שינדו את האנס מקרבם

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אני איתך.מחרים את הישוב (ל''ת)

      דוד, 01/07/07 10:34

      הגב לתגובה זו

    • סכנה להכנס לקיריית מלאכי מאחר ומסתובב שם אנס חופשי (ל''ת)

      מנחם, 01/07/07 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    ההמון רוצה דם - ומזוז מאכזב אותו

    יוסי, 01/07/07 09:54

    מני מזוז ממש פוגע בדמוקרטיה. ההמון רוצה לראות לינץ' וגרדומים, והיועץ המשפטי לממשלה מאכזב אותו. ועוד עם מה? עם טיעונים משפטיים שההמונים לא מסוגלים בכלל להבין. אפילו ברומא הקיסרית הבינו ללב הציבור, ונתנו לו את מבוקשו במופעי דם מרהיבים בקולוסיאום. ורק כאן מצפצפים על ההמון. זו דמוקרטיה זו? לשלוח את המשפטנים הביתה, ולהחזיר את
    גרדומי התליה לכיכרות!

    הגב לתגובה זו

    • ההמון לא רוצה דם, הוא רוצא צדק על פי משפט בוזגלו (ל''ת)

      דב, 01/07/07 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    דתי אלק- אנס ושקרן סדרתי בחסות התורה

    קובי, 01/07/07 09:53

    זכה לתמיכת ש''ס , העיקר לא פרס בזמנו לנשיאות וראה מה קיבלנו. כל הצרות במדינה מגיעות מש''ס. גניבות, שוחד, אונס, פשוט בושה לדמוקרטיה

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מי יציל את המדינה שלי?

    שיר, 01/07/07 09:53

    חוקי היסוד ואכיפתם נאנסו ע''י בריונים , עברייני מין וסוטים למיניהם שתפסו משרות בכירות במדינה - כדאי לנסות להציל לפני שיהיה מאוחר מדיי!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    איפה אתה פקק תנועה? (ל''ת)

    מודאגוביץ, 01/07/07 09:52

    הגב לתגובה זו

    • גם אני תוהה. (ל''ת)

      רחל, 01/07/07 10:38

      הגב לתגובה זו

      • תקק פנועה מחכים לך (ל''ת)

        ברוך גמילי, 01/07/07 13:15

        הגב לתגובה זו

  • 127.

    קצב יודה ואז בימ''ש יודיע שאינו מקבל את

    גל, 01/07/07 09:48

    העיסקה ויגזור עליו מאסר בפועל...

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי (ל''ת)

      ישראל, 01/07/07 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    רוצים משפט ופרטים מדויקים מה עשה איך ולמה (ל''ת)

    חרמנים בע''מ, 01/07/07 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    מה עם רמון החרמון?

    לא רק קצב, 01/07/07 09:45

    הוא רוצה להיות שר האוצר

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מני מזוז הוא אמיץ ולקח את ההחלטה הנכונה !

    נאווה ק., 01/07/07 09:43

    מתלוננות שלא יודעות לתת גרסא אחידה במשטרה, אינן בסיס טוב לתביעה.
    כל הכבוד ליועץ

    הגב לתגובה זו

    • מני מזוז הוא אדם ישר, אך קיבל פיק ברכיים במקרה זה (ל''ת)

      מוטי, 01/07/07 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    עורכי הדין של קצב אוכלים את הכובע

    מור, 01/07/07 09:41

    נראה לי שהתנהגות עורכי הדין של קצב הם שקוממו את העם נגד העיסקה . הם התנהגו בשחצנות בפרט זה עם השיער הלבן ציון אמיר .

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    קרית מלאכי-עיר הצ'חצ'חים

    קובי, 01/07/07 09:35

    איך אתם מגבים את הנשיא? תתביישו לכם צ'חצ'חים

    הגב לתגובה זו

    • איזו גזענות מגעילה!!

      פמיניסט, 01/07/07 09:53

      למה שלא יגבו אדם אם חושים שהוא דובר אמת..רק כי הם מיישוב דרומי שלא היית בו אף פעם אתה מרשה לעצמך לדבר ככה???

      הגב לתגובה זו

      • תקשיב דביל-הייתי שם וראיתי את האנשים

        קובי, 01/07/07 10:36

        זה לא קשור לגזענות . זה קשור לעיר שלמה שנותנת חסות לעבריין מין סדרתי.זה מעיד משהו על האנשים שם

        הגב לתגובה זו

        • קרית מלאכי זה עיר של בורים ונבערים והרוב שם הם האספספוף של הליכוד

          אזרח הארץ, 01/07/07 10:43

          ולא בכדי הם נותנים חסות לעבריין המין . כי הרכב האוכלוסיה שם זה זוועה.

          הגב לתגובה זו

          • מדהים לראות איך הדבילים מקריית מלאכי עוד נותנים גיבוי לאנס!!! (ל''ת)

            גדי, 01/07/07 11:10

            הגב לתגובה זו

            • הם מפחדים מהעולם התחתון הקשור לקצב (ל''ת)

              יובל, 01/07/07 11:45

              הגב לתגובה זו

        • קרית מלאכי העיר הכי מגעילה והתושבים הכי דבילים ודפוקים. (ל''ת)

          עמי פלס, 01/07/07 10:54

          הגב לתגובה זו

          • עמי, תנסה אתה לגור ליד איש ציבור שאומרים עליו שיש לו קשר עם העולם ה

            התחתון, ונראה, 01/07/07 11:17

            עמי, תנסה אתה לגור ליד איש ציבור שאומרים עליו שיש לו קשר עם העולם התחתון, ונראה אם לא תפחד לדבר!


            הגב לתגובה זו

  • 121.

    להדיח ומיד יועץ משפטי שפגע בזכות היסודית של חפות לפני משפט..בטענתו

    עודד יערי, 01/07/07 09:33

    המטורפת שיש לפנינו עבריין מין סדרתי הנשיא קצב הוא סופית איבד את יכולתו להיות יועץ משפטי.
    אפילו והיה בסיס(מה שאין)לטענותיו נניח שמתבסס על טענות שבכתב אישום נגד הנשיא..גם זה אין..האפס המאופס הזה הרי נסוג בו רישמית מטענותיו הלא מבוססות לאונס..מה שנשאר חיבוק ונשיקה זה לא מעשה מגונה..צריך מיד להדיח את האנסים מזוז+שנדר+ראשי הפרקליטות שמסרבים להתנתק מהתחת של קצב אותו הם אנסו...

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ברור שמאחורי כל הסיפור הזה עומד פרס!

    מפוכח, 01/07/07 09:33

    ברור שמאחורי כל הסיפור הזה, להוציא את האונס הזה דווקא בעיתוי הזה, וההתקפלות עם ההדחה, עומד פרס!
    פרס הוא המרוויח היחידי, והחתרן הגדול, וכעת משהשיג את מבוקשו הוא רוצה הרגעה מיידית של הרוחות ע''מ שיוכל להכנס למשכן הנשיא כמה שיותר מהר!

    הגב לתגובה זו

    • מה ענין שמיטה להר סיני???

      אחד העם, 01/07/07 09:55

      מה הקשר בין פרשת קצב להיבחרותו של פרס לנשיאות???
      מה שבטוח פרס יביא לנו אך ורק כבוד!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ויאגרה בהנחה - פרס רק בשבילך ! (ל''ת)

        יזם בים כרישים, 01/07/07 10:12

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה מטומטם-גם טיפול לא יעזור לך. זה מלידה כנראה (ל''ת)

      דוד, 01/07/07 09:58

      הגב לתגובה זו

    • למה הטפשות הזו?

      אלמוני, 01/07/07 09:59

      יש ויכוח רציני,יש פה יועץ משפטי,מתלוננות,נאשם,סנגורים,למה אתה {בטפשותך} צריך לדחוף לויכוח את דעותיך הפוליטיות ולמה אתה מראה ברבים את בורותך? רמון בא ממפלגתו של פרס-לא שפטו אותו? לא חוקרים את שר האוצר? לא חוקרים את פרשיות אולמרט?? למה שמישהו יחשוב שפרס מסוגל להשפיע על מישהו במערכת המשפטית?? די כבר עם התגובות האידיוטיות של בורים שמנסים להכניס לכל ויכוח את דעותיהם הקדומות והפוליטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    הבעיה העיקרית של קצב היתה, שבאיזה שהוא שלב הוא חשב שהוא משה דיין (ל''ת)

    לא כל זיין, 01/07/07 09:22

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איך הבת של דיין מעיזה להשמיע מילה לאור מעשיו של אביה? (ל''ת)

      פחחח..........., 01/07/07 09:36

      הגב לתגובה זו

    • והעיקר שהבת שלו יעל, קופצת בכל פעם שמזכירים הטרדה מינית. הלווווווו (ל''ת)

      פטאטית, 01/07/07 09:54

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה,שהוא לא היחיד בגברדייה השולטת. (ל''ת)

      יודע דבר, 01/07/07 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    גועל נפש

    ???????, 01/07/07 09:18

    מני מזוז ,זוז כבר הביתה ,נכשלת!!!
    מה עוד נשאר ,אולי תיתן לו גם פרס על מה שעשה?
    אילו זו הייתה ביתך האם גם אז היית משתפן כך ומקבל החלטה כזו?
    המדינה התחרפנה ,הכל מסריח!
    גועל נפש!
    העוןלם גלגל ,היום הן, מחר הבנות שלכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • עדיף כבר למות מפצצת אטום איראנית..מלחיות עם חולי רוח כמו בישראל..

      עודד יערי, 01/07/07 09:29

      שנמצאים בכל שדרות ההנהגה..המדינית..משפטית..

      הגב לתגובה זו

    • מני מזוז מקצוען של מפחד מהרוב שלא מבין וטועה בגדול!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 05/07/07 18:08

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אולי הרומנטיקה תחזור סוף סוף

    י, 01/07/07 09:17

    גברים לא יצתרכו לצאת לדייט עם עורך דין צמוד וארגוני הפמיניזם יתלו את המפתחות ויכבו את האור.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כל תושבי קרית מלאכי יודעים את האמת (ל''ת)

    על הנשיא המגעיל, 01/07/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני מציע לקצב לחזור מיד מהתפטרותו עד לאישור עסקת הטיעו ןבבית משפט (ל''ת)

    עודד יערי, 01/07/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    החלק הכי מבחיל בפרשה

    חרון וזעם, 01/07/07 09:09

    החלק הכי מבחיל בפרשה - הוא שכל מי שהכיר את קצב, וידע שמדובר באדם אפל ושפל - שתק, ובכך איפשר לו להעפיל.

    הגב לתגובה זו

    • כולל העיתונאים שעכשיו משחקים אותה מאשימים (ל''ת)

      איפה הייתם?, 01/07/07 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    ויצמן גנב אף אחד לא הפגין צבועים. (ל''ת)

    עזר ויצמן הגנב, 01/07/07 09:07

    הגב לתגובה זו

    • אם וייצמן גנב, מותר לקצב לתקוף נשים ?

      משקיף, 01/07/07 09:24

      נימוק טיפוסי של ליכודניק. נראה יותר שהליכודניק התכוון לומר שוייצמן אשכנזי (הגסות השנאה אליו בולטות) וקצב ספרדי ולכן ''נטפלים'' אל קצב.
      דרך אגב: וייצמן היה איש ליכוד, אבל לפחות הוא לא היה אלים.

      הגב לתגובה זו

      • לא אסור לו,אבל שהמדינה המושחתת תפסיק לעסות איפה ואיפה (ל''ת)

        מאפיונר, 01/07/07 09:45

        הגב לתגובה זו

    • וייצמן תרם רבות למדינה לא כדי שאפס כמוך ישפוט אותו!!!!!!!!!!!!!!!!!

      יעקב, 05/07/07 18:11

      ארץ אוכלת יושביה

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    מתי ייפסק הלינץ' המכוער...

    ארז, 01/07/07 09:03

    בנשיא המדינה?
    מהיום הראשון כבר הרשיעו אותו. חזקת החפות? שדולת הלינץ' לא תתן לדברים פעוטים שכאלה לבלבל אותה.
    וכשהמזימה שלהן נכשלה, אין פלא שהן מעוצבנות...

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בג''ץ חייב להיות קשוב לעם ולדחות את העיסקה על הסף (ל''ת)

    האמון הציבורי, 01/07/07 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חייבים משפט לבירור האמת - לא ייתכן שהוא תקף כ''כ את מערכת המשפט

    דפנה, 01/07/07 09:01

    והכחיש מכל וכל, ועכשיו הוא מתרץ את הסכמתו לעסקת הטיעון בנימוק הקלוש של ''למען המשפחה''. נו באמת - אם אתה חף מפשע תתמודד עם ההאשמות של 10 נשים דוברות אמת בפוליגרף, קח אחריות ובעיקר - תוותר על הלשכה המפוארת והפנסיה המוגזמת שאתה מקבל מהמדינה.

    ממש ביזיון מה שקורה פה!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אם סוללה של עו''ד כאלה כבדים שיש לקצב. בני סלע היה יוצא זכאי.

    benzi. a, 01/07/07 09:01

    למרבה האירוניה העורכי דין של משה קצב היו מצליחים לשכנע את בית המשפט שהנאנסות הן שאנסו את בני סלע.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בייניש, יש לך אפשרות להכניס זכר לכלא, אל תפספסי !

    דנה, 01/07/07 09:01

    בכל הזדמנות שיש לשופטת להכניס זכר לכלא, גם אם החשדות נגדו מינוריות יש לעשות זאת גם ללא שיקולי צדק.
    אנשים כאלו יכולים לתקוף אותי ברחוב ועדיף שהם יהיו בכלא גם אם הם חפים מפשע מאשר שאני אפחד ברחוב.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    דחוף - דחוף - דחוף

    צדק, 01/07/07 09:00

    אנשים תרגעו - הבן אדם עוד לא הורשע בכלום וכולם כבר שופכים את דמו באכזריות

    אני לא יודע אם הוא כן עשה או לא אבל אסור להתאכזר כך לבן אדם. אם הוא אשם אז תשאירו את העבודה לבית המשפט ואם הוא לא אשם אז תחשבו איזה עוול נוראי נעשה לו

    במקרה וזה לא נכון חישבו לרגע שזה יכול לקרות לכל אחד מכם על ידי מישהי או מישהו שרוצה לנקום בכם

    עיצרו רגע ותחשבו לפני שאתם תוקפים ומחפשים דם - אולי בכל זאת הוא לא עשה כלום

    הגב לתגובה זו

    • זו פני המדינה,אין להם דם באוטובוסים מתפוצצים אז הם מחפשים אי שם (ל''ת)

      מאפיונר, 01/07/07 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    להלן כמה דרכים למחות - חוקיות לחלוטין, אבל חלקן לצערי יקרות

    יאיר, 01/07/07 08:59

    א. יש להתחיל במאבק משפטי נגד הפרקליטות ונגד ערכאות אחרות של בתי משפט על ידי הצפת המערכת בתיקים. לא יתכן שבגלל שבפרקליטות מרבית עורכי הדין הגיעו דרך קומבינות וקשרים (וזה דבר שידוע היטב בקרב עורכי הדין) , ורמת האנשים ירדה, הם לא יכולים להתמודד עם עורכי דין כמו ציון אמיר וחותמים על עסקת טיעון.
    ב. יש להמשיך ולמרר את חייו של משה קצב - יש לגרום לו לעזוב את המדינה לצמיתות. ואם זה אומר שצריך לפגוע בכיס של תושבי קריית מלאכי עד שהם ילחצו עליו לעזוב (אל תקנו מוצרים של חברות שיש להם מפעלים בקריית מלאכי, אל תאכלו שם במסעדות, אל תלכו שם לקניון, אל תלכו לבית קולנוע) אולי אין ברירה לעשות את זה. אני יודע שתושבי קריית מלאכי לא אשמים שהפרא הזה צץ מקרבם, אבל כולנו יודעים שהפרא הזה לא יעזוב את המדינה מרצון. אם קצב לא הולך לכלא - הוא צריך לצאת לגלות (מרצון או שלא) ממדינת ישראל.
    ג. צריך לבדוק אם הקורבנות יכולות להגיש תביעות אזרחיות נגד קצב, ואם כן באיזה סכומים. אני לא יודע אם יש להן כוחות נפשיים לעשות את זה, אני מאוד מקווה שכן. אם כן, צריך להגיש נגדו תביעות בסכומים הגבוהים ביותר האפשריים לפי חוק, על מנת לגרום לו סבל נפשי כמו שגרם למתמודדות, וגם קצת להחזיר לציבור את הכסף שמשה קצב צבר כל חייו על חשבוננו (ויש לו הרבה כסף מהסוג הזה).

    אסור לעצור עד שיושגו המטרות הבאות:
    א. מני מזוז יתפטר מתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה. גם אם יש בעיות מהותיות בתיק, מני מזוז ואנשיו בפניות קודמות לתקשורת הבהירו שמדובר ב''עסק סגור'' ובכתב אישום שיכלול האשמות חמורות יותר ממה שיש בעסקת הטיעון.
    ב. פרקליט המדינה יעשה רפורמה בפרקליטות ויזרוק משם את כל המקושרים (בנים של, אחים של, וכדומה) חסרי הכישורים ויקלוט לפרקליטות אנשים מוכשרים באמת.
    ג. משה קצב יעזוב את המדינה וכף רגלו לא תדרך כאן יותר.

    הגב לתגובה זו

    • כלבלב נבחן!!איפוא היית בהתנתקות?נסחפת בטירוף (ל''ת)

      דנה, 01/07/07 09:08

      הגב לתגובה זו

    • מה יש לומר לפסיכי כמוך? (ל''ת)

      עודד יערי, 01/07/07 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    בג''ץ הורס את המדינה והוא לא מחליט יותר הכל בידי הפוליטיקאים!!!!

    משה א, 01/07/07 08:57

    שמיזמן הרסו את כל מערכת המישפטית בארץ ,אילו היה חוק בארץ מיזמן ההינו רואים את קצב ועוד המון חברי כנסת בכלא ,אבל במדינת ישראל יש המון חוקים להמון אנשים ובטח שהפוליטקאים נהנים מהחסינות שנתנו להם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    להוקיע ולהקיא מתכונו עברייני מין כקצב ורמון !! (ל''ת)

    אליעזר כהן, 01/07/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ב ו ש ה

    שמוליק איסר, 01/07/07 08:57

    בושה לנו האזרחים
    בושה למדינה
    בושה למערכת המישפט
    בושה למזוז
    עם ישראל מרכין את ראשו מבושה
    היתה לנו הזדמנות להוכיח שגם הקטנים שווים אבל במחי יד הוכיחו לנו שהאליטה שולטת והכח נמצא בשילטון היתה הזדמנות ופיספסנו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עכשו הוא יקבל לישכה ומזכירות וימשיך לנפנף עם אבר המין (ל''ת)

    רפי, 01/07/07 08:52

    הגב לתגובה זו

    • צודק. יש למנוע מקצב להיות בסמוך לנשים מאחר והוא מהווה סכנה (ל''ת)

      יעקב, 01/07/07 10:06

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    לויצמן הגנב לא שללו זכויות צבועים. (ל''ת)

    עזר ויצמן, 01/07/07 08:51

    הגב לתגובה זו

    • גם לוייצמן היו צריכים לשלול, אבל...

      דוד, 01/07/07 10:22

      יחי ההבדל הקטן בין וייצמן וקצב. וייצמן נתן הרבה מאוד בשביל המדינה בעוד אנסי קצב רק קיבל. קצב הוא איש חסר כישורים שהתקדם דרך מרכז הליכוד המושחת.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אדם טוב הוא גם נתן ג'בים לחברי מפלגה רכבת רשות הנמלים........ (ל''ת)

        יעקב, 05/07/07 18:14

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    למה למזוז לא היתה ברירה בענין

    מזרחן, 01/07/07 08:49

    קצב, ועורכי דינו, יודעים יותר מדי על כל המי ומי במדינתנו הרקובה, והיו מספרים מה שהם יודעים אם מזוז היה פוגע בקצב.

    לכן מזוז, שתפקידו להגן על המימסד, היה נאלץ ליזום את עיסקת הטיעון, שלפיה קצב לא ישב יום, ויהנה מפנסיה שמנה ותנאים מיוחדים (נהג, לשכה, וכו).

    זה לא מוצא חן בעיני הנשים? שיקפצו.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    נבלה בישראל

    דוד לוי, 01/07/07 08:47

    חייבים למנוע את הנבלה הזאת בישראל. אין לאפשר למשה קצב להתחמק מפשעיו המפלצתיים ללא עונש.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אצלנו בכפר מאמינים שעל סוטה המין לגמור בפנים....

    הנרי ה-8, 01/07/07 08:41

    אצלנו בכפר מאמינים שעל סוטה המין לגמור בפנים.... כך הוא התחיל וכך הוא צריך לגמור.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    קצב לכלא ומייד אתה אנס שפל מדרגה נמוכה ביותר מאנייאק (ל''ת)

    רונית, 01/07/07 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לא יעזור לכם, תומכי קצב בתשלום. לא יעזור (ל''ת)

    חביבה, 01/07/07 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ציבור צמא דם מסרב להבין שבבית המשפט זה יראה כרומן פשוט במקום עבודה

    אבי, 01/07/07 08:36

    יש כאן את קצב המנוול אבל מולו עומדות נשים שהתנהגותן בפרשה תמוהה ונראה שהיו חלק מעסקה שממנה נהנו ואותה ניצלו לטובתן

    איך אפשר להסביר אונס בבית מלון כאשר המתלוננת אומרת שנאנסה בבית המלון ובפעם השניה שנאנסה במלון הגיעה לשם מרצונה הטוב ואחכ הרעיפה שנים מכתבים לנשיא וביקשה להמשיך בעבודתה איתו.
    והאחרת הרעיפה עליו לאחר כל האונסים מכתבי אהבה אינטימיים
    ואחכ ניסתה לסחוט כסף ורק אחכ התלוננה ויש חורים בעדותה מבלי סוף.
    בבית משפט זה פשוט יראה כמו עוד רומן במקום עבודה

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% כנראה שיש גם כמה אנשים נורמלים במדינה כולל מזוז!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 05/07/07 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם היה לי איש עסקים כמו מזוז , הייתי היום אפיפיור . (ל''ת)

    בני סלע, 01/07/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הצילו אותנו מעצמנו (ל''ת)

    שוב אני, 01/07/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    זכות הציבור לדעת מי הפרחות ולמה לא התלוננו. (ל''ת)

    כתבלב, 01/07/07 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק בעזרת משפט האמת תצא לאור!כנסו...

    סבטלנה, 01/07/07 08:27

    אני באמת מאמינה שאנשים שופטים את הנשיא מהר מידי ורק על סמך התקשורת.
    לאף אחד מאיתנו אין הוכחות שזה קרה ואף אחד מאיתנו לא היה שם!!!
    אולי הציבור צריך לבקש משפט
    אבל תחכו לפני שאתם שופטים אותי הוא עדיין לא הוכח אשם באונס

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה לעשות שאין קשר הכרחי בין צדק למשפט

    שחר, 01/07/07 08:26

    כל מי שחווה מאבק משפטי כושל על עניין צודק מגיע בכאב להכרה הזאת.
    כדי להרשיע יש בראיות משפטיות קבילות. אין עניין לשכל ישר ותחושות בטן חד משמעיות.
    מה לעשות, אבל זאת מציאות יומיומית שאנסים, שודדים, רוצחים, ושאר חלאות יוצאים זכאים בדין, או בהאשמות שוליות..

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    למקרא 76,81 אין צל של ספק של קונספירציה (ל''ת)

    איפה ואיפה!!!, 01/07/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אם אני לא טועה???? 11 נשים שהתלוננו נגד קצב!!!!

    מתי, 01/07/07 08:18

    ורובן נפסלו כי פג תוקף הזמן!!!! אבל אני בטוח אם יהיה משפט לא רק 11 אולי 100 נשים יופיעו לעדות!!!!
    כי האיש הזה הוא אנס סידרתי כמו שאמרו רבים וטובים ואסור לתת לו פרס!!!
    תעשו משפט צדק ולא תכירו פנים!!!! כי זה יהיה חוסנה של מדינת ישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מוכרחים/חייבים לינצ' !!! עם או בלי משפט (ל''ת)

    פמניסטית מהקהיל, 01/07/07 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כנסו דחוף!!

    רן, 01/07/07 08:04

    אם לא שמתם לב, אתם הרשעתם את הנשיא על סמך התקשורת!!!
    אני מאוד מקווה שנגיע למשפט, שהאמת תצא לאור, ויכול להיות שהרבה מכם יוכלו את הכובע.

    הגב לתגובה זו

    • שילמו לך במזומן או בצק? (ל''ת)

      דודו, 01/07/07 08:13

      הגב לתגובה זו

      • שילמו לי בטובות הנאה

        רן, 01/07/07 09:25

        המאפשרות הכנסה טובה...

        הגב לתגובה זו

    • רן,לא מרשיעים אף אחד על פי התקשורת זה קטנוני.

      אמיר ברד, 01/07/07 08:46

      ההרשעה היא המילים של א' מהרגע שהפרשה התפוצצה ועד למסיבת העיתונאים שלה שלשום.
      כשמישהי עומדת ככה על דעתה סימן שיש כאן הרבה מעבר לגלוי,ככה שאתה כמו רבים משתמשים בשיטת האדם הקדמון להאשים את הקורבן במקום את מבצע הפשע,וחבל.
      הבחורה א' לא תתמיד במילים שלה ככה באם אכן לא היה כאן משהו כבד וסוטה מאוד מדרך הישר,ואל תישכח בבקשה שעל חלק מהתלונות נגד קצב יש חוק התיישנות,זאת אומרת שעוד נשים רבות עברו משהו קשה אצלו אבל העדיפו לשתוק מפחד,כי במדינה הזאת מתברר בפרימיטיביות שהקורבן תמיד אשם ולא מבצע הפשע.
      התקשורת במקרה הזה העמידה את עצמה כמו כולנו בסימן השאלה הגדול,שאם כמה נשים התלוננו סימן שיש משהו בגו וזה לא משהו קטן ורגיל.
      אף אחד לא קבע שמישהו אשם על כך יש את בתי המשפט,הבעיה היא אחרת כאן,למי שיש כסף וכוח יכול לעוות את האמת על פי רצונו,וזה מה שצריך להדאיג אותך ואותנו.

      הגב לתגובה זו

    • אפילו מזוז אמר שקצב הוא עבריין מין סידרתי (ל''ת)

      יורם, 01/07/07 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    פעילות גדולה מטעם משרד ליחסי ציבור אותה שכרו אנשי קצב , שימו לב

    אבו יסמין, 01/07/07 07:58

    שכל האתרים העוסקים בנושא מופגזים ע''י טוקבקים לזכותו של קצב ובגינוי פעילות המחאה נגד עיסקת הטיעון , לעיתים לא קשה להבחין באותם טביעות האצבעות .

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לשופטי בג''צ- אל תתנו רישיון לעברייני מין!!! בטלו את עסקת הטיעון!!!

    ג'וי, 01/07/07 07:58

    הצילו את כבוד המדינה ובנותיה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לזרוק את האנס לכלא ולהפסיק לטייח. (ל''ת)

    משה, 01/07/07 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להנציח את קצב -כנסו

    מני, 01/07/07 07:46

    מיזבלות ע''ש משה קצב
    בורות ביוב ע''ש משה קצב
    בתי שימוש ציבוריים ע''ש משה קצב
    הנצחה כיאה לנשיא לשעבר.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו את זה לא מגיע לו (ל''ת)

      מנשה, 01/07/07 09:04

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין (ל''ת)

      נאנסת, 01/07/07 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    שרי האריסון ''בעלי זה לא שייך לעיניין באישור שדולת הנשים (ל''ת)

    פר ההרבעה, 01/07/07 07:45

    הגב לתגובה זו

    • באישור מוסקונה לרמן יחימוביץ וטלי ליפרין (ל''ת)

      הערווה מצחינה, 01/07/07 07:53

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    להציל מיד את כבוד המע' המשפטית!!

    שיר, 01/07/07 07:29

    מפני סוטי מין וחולים למיניהם שחושבים שבכח הכסף יקנו את סטיותיהם!! גועל!! בושה להיות כאן אזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איחוליי לקצב

    רועי, 01/07/07 07:22

    שתקום כל לילה מיוזע ומבועת מרגשות אשם וייסורי מצפון נוראיים על מעשייך.

    שתתקוף אותך אימפוטנציה חשוכת מרפא ולא תוכל עוד לתקוף מינית וליהנות ממין.

    שייעשה צדק ובסוף כן תשב בכלא כראוי לך, ושם בתא הצפוף, ייעשה הצדק האמיתי בחסות ''אחמד'' חברך הגדול לתא.


    הגב לתגובה זו

    • מזדהה עם האיחולים לקצב! (ל''ת)

      אכן,אכן, 01/07/07 08:18

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    40 שנות פעילות ציבורית

    רון, 01/07/07 07:21

    40 שנה של אמירה אני מזרחי מגיע לי.
    מה עשית חוץ מלהציק לנשים? כלום אפס. סיכום של 40 שנה של מריחת זמן וביזבוז כספי ציבור, עשית הון ענק לעצמו, שהרי הנ''ל עתיר נכסים משותפויות עם גורמים עסקים . אפס

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מספיק הורידו את הנושא מהכותרות

    אישה אישה, 01/07/07 07:16

    היועץ המשפטי עשה עבודה עדינה ומכובדת. ונשים שימעו כשאשה לא רוצה לשחק משחקי מין היא אומרת לא ברור!!! (כמו ששרו התרנגולים כשאת אומרת לא למה את מתכוונת...) הלא חייב להיות ברור! ואם מדובר באונס ברוטלי אז מיד לפנות למשטרה! העבריין קיבל עונש לכל חייו הוא ימות מבושה. אבל מספיק לבייש את המדינה! תרדו מהנושא, הוא נושא עסיסי אבל אוי לפרצופנו ברחבי העולם, מספיק עם הנושא הזה! די לבושה שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צדק גם לרמון אגמון קלגסבלד ולזאב רווח (ל''ת)

    לא לצנזר, 01/07/07 07:16

    הגב לתגובה זו

    • הויברגר מת מצחוק ''לא נמצאו,,,ראיות'' חחח (ל''ת)

      מצחיקן התאטרון, 01/07/07 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    צנזרו חופשי תקשורת מושחתת עד ליסוד (ל''ת)

    לא לצנזר, 01/07/07 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עיסקת הטיעון בכדי שלא יתברר שתפרו תיק לקצב... (ל''ת)

    לענ''ד, 01/07/07 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אנחנו בשנת 2007 - לא בשנות ה-50 יש לעדכן

    ולהחמיר בעונשים, 01/07/07 06:57

    הרתעה. די להפקרות במדינה מכל הצדדים. לבטל עסקאות טיעון ולעלות את רף הענישה למקסימום. יש להמשיך את המאבק שהתחלנו למען חברה בריאה וטובה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עתירה לבגץ מנימוקי פמניזם בלבד ולא צדק (ל''ת)

    א.ש, 01/07/07 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    התנצלותבפני השר דניאל פרידמן!

    טוקבק קטנלי, 01/07/07 06:54

    סליחה שלא הבנתי את הראש שלך!
    רק אתה מכיר את 'נפש בהמתך'-צדקת בכל הנוגע לתביעה הכללית ,היועץ המשפטי והפרקליטות.אנשים רפים,פחדנים משרתי אנשי השררה,שקרנים.תמשיך לחפש בשוק הפרטי את הטובים ביותר ורק אותם תדחוף למערכת הציבורית ו'תנער ותנפנף' את השמוקים במערכת המשפטית הרקובה והלא מקצועית

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא מאמין שקצב בני סלע - כן מאמין שמישהו רוצה למנות נשיא מטעמו!!

    שלטון רקוב, 01/07/07 06:54

    היום כיבוש השלטון בישראל הוא על ידי תפירת תיקים לכל מי שמפריע לכנופייה...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הנשיא זכאי,אין ממש בטענות נגדו...סתם,סתם. (ל''ת)

    אני, 01/07/07 06:53

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה לא מזדהה בשם מלא (ל''ת)

      יא חמוקר, 01/07/07 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שיהיה משפט והנשים תעמודנה על המציאות-אמת (ל''ת)

    קצב אל תוותר, 01/07/07 06:49

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עיסקת הטיעון = הופכת אונס לחוקי (ל''ת)

    בושה, 01/07/07 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    סוף השבוע הזה שוב הפגנת ענק - על עלית רף הענישה

    על אונס, 01/07/07 06:44

    פדופילים והפשיעה. אם לא נילחם נשאר בתחתית

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אין לי אמון בבג''ץ אבל אולי הפעם יקרה נס ובג''ץ יפסוק פסיקה צודקת (ל''ת)

    אזרח, 01/07/07 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לפי העיסקה אני מבין שמותר לאנוס בחורות (ל''ת)

    יוסי, 01/07/07 06:39

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ולמה את לא צועקים על שמשחררים את הפוגעים בנו?

    שכולים מטרור, 01/07/07 06:36

    קורבנות הטרור הם לא פחות והם יותר מהקורבנות האחרים. כאשר שרה בממשלה משתתפת הערב בהפגנה למען קורבנות האונס, תוך הבנה ששיקומם תלוי בענישת תוקפיהם, קשה לנו להבין איך הממשלה עומדת להצביע בעד שחרור רוצחים ומחבלים- כאילו לנו אין צורך נפשי ומוסרי לראות את הפוגעים ביקירנו- נענשים.
    כאשר קול זעקה נעשה לגבי שוויוניות בפני החוק לגבי חשוד שטרם נשפט, אנו מצפים שהעיקרון הזה יופעל במידת קל וחומר לגבי אלה שכבר נשפטו ועל עברות של רצח וטרור ולא תשחררו אותם. האמנם ניתן להפר את כללי הצדק הטבעי והמשפטי של שוויוניות בפני החוק רק מפני שהצד השני מאיים כל הזמן באלימות ברצח ובחטיפות? האם לסדום ולעמורה דמינו ד'כל דאלים גבר'?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קדימה מינו פרס נשיא - איך זה קרה? לא באמת חשוב?

    נקודה למחשבה, 01/07/07 06:35

    קדימה מינו נשיא משלהם לפני שעפים מהשלטון בכדי לחלק לעצמם חנינות

    ככה נראה לי :-)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תקשיבו לי,וינוגרד זורק את אולמרט שיסרב ללכת ובעצת מזוז,,,נו ואז מה, (ל''ת)

    בצלאל, 01/07/07 06:29

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איך מזוז נפל ברשת העו''ד של הקצב רודפי הבצע ואי הצדק,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 01/07/07 06:27

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרמטכ''ל הלך,המפכ''ל הלך,רמון הלך,הנשיא הלך,ועכשיו התור של אולמרט,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 01/07/07 06:24

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש להוסיף לעיסקאת הטיעון - תיקון - שלילת כל הזכויות הנילוות

    על פגיעה, 01/07/07 06:23

    בית הנשיאות ורמיסת הערכים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    קצב אנס את המדינה,ואולמרט דפק את המדינה,,מה ההבדל,,שניהם סוטים,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 01/07/07 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ציד המכשפות החל - קצב הקורבן האולטימטיבי

    הסזון, 01/07/07 06:22

    הבת של דיין (זוכרים איך קראו לה ולאביה?) רודפת אחרי הגבר המזרחי חובש הכיפה.

    צרת החינוך בטרנס מיני - בנות ישראל זקוקות לחינוך מיני.

    המקום: תל הביב - בית המשוגעים הפתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ציד המכשפות החל - קצב הקורבן האולטימטיבי

    הסזון, 01/07/07 06:21

    הבת של דיין (זוכרים איך קראו לה ולאביה?) רודפת אחרי הגבר המזרחי חובש הכיפה.

    צרת החינוך בטרנס מיני - בנות ישראל זקוקות לחינוך מיני.

    המקום: תל הביב - בית המשוגעים הפתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    OK קצב מודה שהוא עבריין מין, מה העונש שהוא מקבל?

    מה העונש????, 01/07/07 06:16

    יש איזשהו עונש פה?

    או שפיספסתי משהו או שמה שקרה פה,
    זה שהוא הודה במעשים מגונים,
    וקיבל על תנאי + קנס של 15 אלף ש''ח.

    צריך לשלול ממנו הטבות של נשיאות
    כמו ששוללים דרגות בצבא
    קצב בגד בתפקידו

    הגב לתגובה זו

    • הודאתו לא שווה כלום..הם יכלו גם להחתים אותו שרצח את קנדי ..

      עודד יערי, 01/07/07 09:50

      זה לא צריך לעניין אותנו השפויים..מה טוענים חולי רוח ממערכת המשפט..הוא חתם יופי..הוא לא עשה שום מעשה מגונה כי לנשק ולחבק אינם מעשים מגונים..מה שהאשימו את רמון(עוד טרוף)זה יצא ללא קלון אז מה שקצב עשה שזה ללא נשיקה צרפתית...זה לא קלון ולא מעשה מגונה...
      צריך לאשפז את היועץ מזוז ואת פרקליט המדינה שנדר...ואת ראשי הפרקליטות..אלה חולי רוח שהרסו והורסים את המדינה מושחתים אלה לקלבוש ואו לאברבנל...

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם צדק מבקשים אזי גם עם רמון הויברגר אגמון זאב רווח וקלגסבלד (ל''ת)

    הרצברג, 01/07/07 06:12

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כלב בן כלב (ל''ת)

    אפי, 01/07/07 06:12

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אתה בושה למדינה הזו (ל''ת)

    רמי, 01/07/07 06:11

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גילה איך את יכולה ללכת איתו יד ביד ???? (ל''ת)

    אזרחית, 01/07/07 06:10

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפמיניסטיות קבלו הוראה ויצאו במצעד הגאוה (ל''ת)

    מדינה באורגיה, 01/07/07 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שקצב יודה בשבועה שהוא עבריין מין סידרתי

    אחת מקרית מלאכי, 01/07/07 06:09

    אם זה העונש היחיד שניתן לו
    שיעשה את זה כמו שצריך.

    שלא ירוץ אחר כך לתקשורת
    ויגיד שהוא לא באמת התכוון למה שהוא אמר,
    כי אז יוטל עליו עונש על שבועת שקר בבית המשפט.

    עונשו של זה המשקר בבית משפט בשבועה, ידוע!

    הגב לתגובה זו

    • ם אם הוא ישקר בשבועה, לא יענישו אותו

      עוד אחת, 01/07/07 10:20

      איזה שקרן הקצב הזה.
      איזה דרמה הוא עשה במסיבת העיתונאים.
      ממש מלך הדרמות והשקרים.

      מזוז אמר שקצב עבריין מין סידרתי
      רק שיש קושי להוכיח בבית משפט בגלל התיישנות העברות.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ביישת אותנו ועל כך אל תראה לנו את פרצופך יותר (ל''ת)

    אילן, 01/07/07 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    העסקה היתה צריכה לכלול שלילת כל הזכויות הנילוות על

    בזיון, 01/07/07 06:06

    נשיא שנשבע לשרת אותנו בנאמנות ורמס כל חלקה טובה. צריך לשלם על בית הבושת שניהל שם.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    להלן כמה דרכים למחות - חוקיות לחלוטין, אבל חלקן לצערי יקרות

    יאיר, 01/07/07 05:53

    א. יש להתחיל במאבק משפטי נגד הפרקליטות ונגד ערכאות אחרות של בתי משפט על ידי הצפת המערכת בתיקים. לא יתכן שבגלל שבפרקליטות מרבית עורכי הדין הגיעו דרך קומבינות וקשרים (וזה דבר שידוע היטב בקרב עורכי הדין) , ורמת האנשים ירדה, הם לא יכולים להתמודד עם עורכי דין כמו ציון אמיר וחותמים על עסקת טיעון.
    ב. יש להמשיך ולמרר את חייו של משה קצב - יש לגרום לו לעזוב את המדינה לצמיתות. ואם זה אומר שצריך לפגוע בכיס של תושבי קריית מלאכי עד שהם ילחצו עליו לעזוב (אל תקנו מוצרים של חברות שיש להם מפעלים בקריית מלאכי, אל תאכלו שם במסעדות, אל תלכו שם לקניון, אל תלכו לבית קולנוע) אולי אין ברירה לעשות את זה. אני יודע שתושבי קריית מלאכי לא אשמים שהפרא הזה צץ מקרבם, אבל כולנו יודעים שהפרא הזה לא יעזוב את המדינה מרצון. אם קצב לא הולך לכלא - הוא צריך לצאת לגלות (מרצון או שלא) ממדינת ישראל.
    ג. צריך לבדוק אם הקורבנות יכולות להגיש תביעות אזרחיות נגד קצב, ואם כן באיזה סכומים. אני לא יודע אם יש להן כוחות נפשיים לעשות את זה, אני מאוד מקווה שכן. אם כן, צריך להגיש נגדו תביעות בסכומים הגבוהים ביותר האפשריים לפי חוק, על מנת לגרום לו סבל נפשי כמו שגרם למתמודדות, וגם קצת להחזיר לציבור את הכסף שמשה קצב צבר כל חייו על חשבוננו (ויש לו הרבה כסף מהסוג הזה).

    אסור לעצור עד שיושגו המטרות הבאות:
    א. מני מזוז יתפטר מתפקידו כיועץ המשפטי לממשלה. גם אם יש בעיות מהותיות בתיק, מני מזוז ואנשיו בפניות קודמות לתקשורת הבהירו שמדובר ב''עסק סגור'' ובכתב אישום שיכלול האשמות חמורות יותר ממה שיש בעסקת הטיעון.
    ב. פרקליט המדינה יעשה רפורמה בפרקליטות ויזרוק משם את כל המקושרים (בנים של, אחים של, וכדומה) חסרי הכישורים ויקלוט לפרקליטות אנשים מוכשרים באמת.
    ג. משה קצב יעזוב את המדינה וכף רגלו לא תדרך כאן יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איך הגעת להיות נשיא ????מגעיל שכמוך (ל''ת)

    טל, 01/07/07 05:51

    הגב לתגובה זו

    • תודה לש'ס ולליכוד

      הקורא בנקרא, 01/07/07 09:22

      שס תנועה מזרחית מגונה
      ליכו כל המוסיף גורע

      הגב לתגובה זו

    • תודות לעיתונאים שידעו ושתקו

      לא עיתנאי, 01/07/07 09:49

      ועכשיו הם צווחים שאין צדק

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל יום שעובר כיעורך ושפלותך מתבררים יותר,בא להקיא (ל''ת)

    גיל, 01/07/07 05:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אז ימנעו עיסקת טיעון - ויהיה משפט 3 שנים - ומזוז צודק

    כל הסירחון, 01/07/07 05:43

    יצא באותו עונש. כי הן ניהלו איתו רומן ועל השאר חל חוק התיישנות. מה הרווחנו כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ועדת חקירה לבדוק אם מישהו בפרקליטות קיבל כספים (ל''ת)

    צביקה, 01/07/07 05:38

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לדעתי לקצב היה סוס טרויאני בפרקליטות שדחף למה שקרה (ל''ת)

    מיכאל, 01/07/07 05:32

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מעשה מזוז נעשה משיקולים פוליטיים בין לאומיים

    ש.לוין, 01/07/07 05:09

    ''תדמיתה של מדינת ישראל ''מול א' זה מה שעמד מול עיניו של מזוז בשיכנוע פרקליטי קצב, אחרת אי אפשר להבין את השינוי התהומי בגישתו של מזוז לא'. הרי ברי לכל כי הנשיא קיים יחסי מין מלאים עם א' והפך אותה לשיפחת מין. אבל..., איך תיראה ישראל בעולם אם יפתח משפט כזה נגד האיש מספר אחד במדינה ,איך יתיחסו כל אומות העולם אלינו, וזה חמור מאוד.
    השחיתות והמוסריות השלטונית ירדו לשפל כזה שאין עוד למטה ממנו, עכשיו ניתן האות לאנסים סידרתיים לבצע בנשות ישראל את זממם והכל בעידודו ובתמיכתו של היועץ שנהיה לרועץ לנשות ישראל ולערכיה של מדינת ישראל.
    האיש מספר אחד במערכת המשפט שאמור להגן על המדינה ואזרחיה מאחד כמו קצב ,פועל כמריונטה ועושה את ההפך הגמור.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בג''ץ- אנא מכם, השאירו את הסירחון הזה מטואטא מתחת לשטיח...

    ג.ק., 01/07/07 04:48

    טוב עשה מזוז שפטר את העם מהחרפה שעומדת מעל לראשו ומאימת לפרוץ החוצה בגלים שיגמדו את מה שהסתבר עד כה... מספיק...

    ולעם אני אומר: אין ספק שקצב הוכיח עצמו כאיש חלש שלא עמד בפיתוי וניצל את מעמדו... אין ספק שאינו יכול לשמש דוגמא לעמו... ברור שסרח ובגדול... הוא כבר הודה חלקית בחטאו ועוונו...

    אינני מודע לכל פרטי עסקת הטיעון ואם יש בה פרטים שקשורים בזכותיו העתידיים כנשיא לשעבר... אני מציע שמרבית הזכויות אם לא כולן תתבטלנה... לפגוע בכיסו,, גאוותו וכבודו... למנוע ולבטל את כל ההטבות שמגיעות לו... להוריד אותו לדרגת אחד-העם כמו שמורידים בדרגה בצה''ל... לעשות הכל בשקט ולהניח לו לנפשו...

    הוא כבר לא יעמוד איפה שיכול היה... הוא כבר לא יהיה מי שיכול היה להיות בעתיד (נשיא מכובד לשעבר)... הוא כבר די גמור למעשה... שילך לעזאזל וילקק את פצעיו שלעולם לא יגלידו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הנשיא השמיני ייאשם בפלילים!

    אבנריוס, 01/07/07 04:19

    כבוד אנסי גם הצהיר רשמית:
    “לא יירשם בתולדות מדינת ישראל כי הנשיא השמיני ייאשם בפלילים''
    ועם חתימתו על עסקת טיעון, הוא מנפץ את האשליה שהאכיל את עם ישראל.

    אז אכן אנסי לא דובר אמת!
    ולכן אני נוטה להאמין ל א', ל ב', ל ג' ואפילו ל ל'.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מושחתים אנסתם!

    א, 01/07/07 03:58

    משהו כאן מסריח בגדול. כולם יודעים שלבוזגלו לא היו מסדרים כזאת עיסקה. על מעשים חמורים לא לשבת אפילו יום אחד בכלא. בג''ץ חייב לאפשר משפט צדק. אם הוא זכאי הוא בוודאי יוכיח זאת בבית המשפט. ואם הוא אשם שיילך לכלא. אבל אי אפשר בקומבינות לעשות פשעים ולצאת מזה.

    הגב לתגובה זו

    • בוזגלו יכול לפרוץ 80 דירות לכסח לך את הצורה ברחוב והמשטרה תכתוב ...

      אבי, 01/07/07 08:40

      והמשטרה תכתוב לך שאין עינין לציבור בתלונתך
      לבוזגלו במקרה קצב לא היו עושים מאומה
      כשאיש ציבור נתפס או נחשד הוא מסכן.עשרות אנשי תקשורת פרקליטות ומשטרה בונים עליו קרירה

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אז מלחמת העולם היתה שקר וכזב

    אבנריוס, 01/07/07 03:37

    כבוד אנסי הרי אמר קבל עם ועדה:
    “אני איאבק עד כלות נשמתי, גם אם יהיה צורך לנהל מלחמת עולם, כדי להוכיח את חפותי ולנקות את שמי שהוכפש.“

    נראה לי שאם הוא אנס או לא לא נדע, אבל לבטח נוכל לומר שהוא שקרן.
    ואם הוא כבר הוכיח לנו שהוא שקרן, אז למה שנאמין לו שהוא לא אנס?

    הגב לתגובה זו

    • לא מספיק שהוא אנס את כל האותיות עוד הוא אונס את מערכת המשפט. (ל''ת)

      אבנר, 01/07/07 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    דליה פיציק היכן שיררת בצה''ל אם בכלל ???

    איציק פיציק, 01/07/07 03:17

     חתיכת משתמטת שלא שירתה בצה''ל היאך אינה בושה להתעטר בכתר נשיאות מדינת ישראל ?!

    הגב לתגובה זו

    • שפיציק - נשיאת מדינת ישראל

      אבו ענתר, 01/07/07 08:55

      היא לא שירתה בצה''ל מטעמי דת ...........ומצפון . כך קראו להשתמטות בזמנה .

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצדק והאמת חייבים לצאת לאור

    אלון לידאי, 01/07/07 03:03

    במקרה העצוב שקרה למדינת ישראל חייבות טחנות הצדק לטחון עד דוק לטובת כל הצדדים המעורבים כפי שאפרט להלן:
    א. אזרחי המדינה - זכותם שלא ישאר כל ספק לגבי נשיא המדינה לשעבר.
    ב. שלטון החוק - לא יתכן שישארו כל כך הרבה סמני שאלה לגבי האזרח מספר אחד של המדינה. אם חטא הנשיא, יש לנקוט כנגדו בכל חומרת הדין בדיוק בגלל מעמדו והדוגמא שצריך להוות לצבור.
    ג. האפקט ה''חינוכי'' - טאטוא פרטי האמת מתחת לשטיח תתפרש על-ידי עבריני מין (ואחרים) כנתינת גושפנקא למעשיהם בעתיד.
    ד. איכות השלטון - סגירת התיק ע''י עסקת הטעון תרמוז רמז ברור לכל הפוליטיקאים בהווה ובעתיד שבאמצעות השררה הם יכולים להמלט מהרשעה ועונש ראוי לגבי כל עברה שיעברו. יש דוגמאות של פוליטיקאים שפועלים כך כיום וימשכו בעתיד אם לא יעצר כדור השלג.
    ה. משה קצב ומשפחתו - אם יצא זכאי במשפט שיערך, יהיה הוא המנצח הראשי כנגד שרצו לשתות את דמו. משפחתו גם כן תוכל לזקוף את ראשה (ושווה ההקרבה של שלוש שנות סבל בבתי המשפט כדי לזכות בנצחון לפני כל האומה).

    ודעתי האישית והצנועה למקרה - אם הייתי במקומו של קצב, ובאמת ובתמים אני חף מפשע, הייתי אני זה שדורש משפט כדי להוכיח את חפותי לפני כל האומה. כנראה שמצבו של קצב לא יהיה ''נוח'' בבית המשפט ולכן הסכים לקבל את ''הרע במעוטו'' שבעסקת הטעון. ועוד, אם היה חף מפשע, מדוע לא הסכים להבדק בפוליגרף? הדעת אומרת שכל זכאי היה דורש במפגיע להבדק במכונה.

    לסיום - יהיה סוף הספור אשר יהיה עם ישראל ''הניבחר מכל העמים'' ישא את הבושה שהביא עלינו קצב.

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצים שיתגלה - שבסך הכול תפרו תיק לקצב (ל''ת)

      נראה לי, 01/07/07 07:00

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא לא לא ! בג''ץ הצילו את הדמוקרטיה! (ל''ת)

    יואב, 01/07/07 02:54

    הגב לתגובה זו

    • כלומר, הצילו את מה שאני חושב שנכון, מה זה משנה מה האמת? (ל''ת)

      בגצ השמאלני, 01/07/07 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרופ' ישראל אומן נשיא העם היהודי (ל''ת)

    בחירת העם, 01/07/07 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ישר כח לנשיא קצב. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 01/07/07 02:24

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט - אל תחזור לארץ לעולם!! (ל''ת)

      שירי, 01/07/07 07:30

      הגב לתגובה זו

    • בטורונטו אין חוק התיישנות

      נאנסת, 01/07/07 09:15

      אולי נשלח אליך את קצב ושם יגמרו איתו עניין

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להכין עמודי טליה לכל אלה שבאים להגן על המצב האבסורד של גניבה שחיתות

    להכין עמודי טלי, 01/07/07 02:24

    להכין עמודי טליה לכל אלה שבאים להגן על המצב האבסורד של גניבה שחיתות עבירות מין אונס ורצח של שלטון המאפיה לא להירתע מהעלאה למוקד של פרקליטים ושופטים
    של עיתונאים וליצני השלטון למינם
    כאמנון אברמוביץ ואברבנאל

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לצאת לרחובות למחות בכל הדרכים למחות בכל מקום לא לישון ולא לאכול עד

    לצאת לרחובות, 01/07/07 02:06

    לצאת לרחובות למחות בכל הדרכים למחות בכל מקום לא לישון ולא לאכול עד שתמחק החרפה וינוקה הרפש של מזוז פרקליטם של בעלי ההון והמושחתים של העבריינים הפוליטיים הגנבים הפוליטיים המושחתים הפוליטיים האנסים הפוליטיים והרוצחים הפוליטיים בקיצור של המאפיה שהשתלטה על הנהגת המדינה ועל בית הנבחרים

    הגב לתגובה זו

    • נכון - מאבק על עלית רף הענישה למקסימום (ל''ת)

      שההפקרות, 01/07/07 06:49

      הגב לתגובה זו

    • אפשר רק חצי מנה פלאפל? שלא נהיה רעבים מדי (ל''ת)

      ונראה כמו, 01/07/07 07:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לצאת לרחובות למחות בכל הדרכים למחות בכל מקום לא לישון ולא לאכול עד

    לצאת לרחובות למ, 01/07/07 02:06

    לצאת לרחובות למחות בכל הדרכים למחות בכל מקום לא לישון ולא לאכול עד שתמחק החרפה וינוקה הרפש של מזוז פרקליטם של בעלי ההון והמושחתים של העבריינים הפוליטיים הגנבים הפוליטיים המושחתים הפוליטיים האנסים הפוליטיים והרוצחים הפוליטיים בקיצור של המאפיה שהשתלטה על הנהגת המדינה ועל בית הנבחרים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דליה איציק יכולה להכניס לרזומה נשיאת מדינת ישראל (ל''ת)

    אורן, 01/07/07 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מקווה מאוד שתחזירו מעט מהאמון

    מילי, 01/07/07 01:10

    שהיה לי במערכת המשפט והצדק במדינה ותדחו את העסקה המבישה הזאת על הסף ותתנו הזדמנות אמיתית לצדק ולאמת לצאת לאור

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    סיבה למסיבה (ל''ת)

    המדינה חוגגת, 01/07/07 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא יעלה על הדעת שהטינופת הזאת יקבל פנסיה מהמדינה

    CatConfusers, 01/07/07 01:00

    אני קורא לתנועה לאיכות השלטון לפעול בעניינו של קצב על מנת לשלול ממנו כל זכויות שמגיעות לנשיא לשעבר ובני משפחתו. מדובר בסכומי עתק.
    הדעת לא סובלת שמשלם המיסים יממן את הפנסיה והזכויות של חלאה כזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לא יפה לקרא לקצב ''חלאה'' ו''טינופת''

      מזרחן, 01/07/07 08:24

      זה מעליב את כל החלאות והטינופות באשר הם שם.

      הגב לתגובה זו

    • הוא גם יקבל לישכה עם מזכירות וימשיך לתת דרור לסטיותיו המיניות (ל''ת)

      איציק, 01/07/07 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בג''ץ ידחה את העתירות וזאת בשל העובדה

    סטלן קלושר, 01/07/07 00:59

    שאין מקום או סמכות להתערב בשיקול דעתם של מזוז והפרקליטות או לחילופין בשל קיום סביר להחלטתם.אני מקווה שאני טועה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם הבג''צ ידחוף להגשת משפט..

    צ., 01/07/07 00:57

    ההצגה מול השופטים תהיה מושלמת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שתקתן כשאפי חביביאן-לפי ביהמש- עשה מעשים מגונים במפגינות ימין

    תאכלו אותה, 01/07/07 00:51

    שתקתן כשאפי חביביאן עשה מעשים מגונים במפגינות ימין, והוא היה קצין בכיר במשטרה- כמו שהוא היום,
    ושתקתן.

    שתקתן כשגלוחי הראש של אולמרט עשו מה שעשו לבנות בעמונה, אולמרט נשאר בתפקידו כמו גם גלוחי הראש שלו,
    ואתן שתקתן.

    שמאלניות, את הכבוד שלכן ואת הגוף שלכן, כמו גם של אחרות אתן תמכרו- העיקר לתקוע את הימין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    על כף-המאזניים..

    דייה, 01/07/07 00:50

    על מנת לחדד את פשעיו של קצב כל המתלוננות גם כאלה שחל על המיקרה שלהם התישנות....חייבות לפתוח את הכל....ואחר-כך לתבוע אותו כספית..ומגיע להן הרבה.....גם המדינה תתבע אותו אחר-כך על ביזוי מעמד התפקיד ומוסד הנשיאות..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    די

    י, 01/07/07 00:50

    משה קצב אחד מהנשיאים היותר מאחדים שהיו אי פעם חבל שעלילות כזב הכתימו את יושרו ואישיותו המיוחדת וכשהאמת תצא לאור הוא יחזור להיות או ראש ממשלה או נשיא אחרי פרס

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    די

    י, 01/07/07 00:50

    משה קצב אחד מהנשיאים היותר מאחדים שהיו אי פעם חבל שעלילות כזב הכתימו את יושרו ואישיותו המיוחדת וכשהאמת תצא לאור הוא יחזור להיות או ראש ממשלה או נשיא אחרי פרס

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למסטול

      עירקי עמבה, 01/07/07 08:50

      עד שזה יקרה אולי תפסיק לקחת חומר באמצע הלילה .

      הגב לתגובה זו

    • אני ממליץ לך להבדק דחוף אצל פסיכיאטר (ל''ת)

      חיים, 01/07/07 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שבע מוסלמים מתו בעזה ואתם מתעסקים בנקבות?

    פהאד, 01/07/07 00:50

    איפה שיקול הדעת והפרופורציות?
    חיי אדם מול דבר שבימלא עושים כל יום לנקבות.

    הגב לתגובה זו

    • שטוק אדיוט!!! (ל''ת)

      מוסלמי, 01/07/07 06:38

      הגב לתגובה זו

    • בעזה הם עושים זאת אחד לשני , מה אנחנו אמורים לעשות?!

      א, 01/07/07 12:04

      אני מחזיק מהנקבות יותר מאשר ממוסלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    נשים, התעוררנה לתמוך אחת בשנייה

    זה לא היה קורה, 01/07/07 00:46

    תמיכה!!!!

    א' הייתה לבד ולא היתה לה קבוצת תמיכה.

    זה לא צריך לקרות יותר.

    גברים צריכים להבין שגוף ונפש אישה אינם הפקר לגחמותיהם.

    כל גבר שיפר מוסכמה כזו ייענש.

    נשים התעוררנה! אם אין אנחנו לנו - מי לנו???????

    א' חזקי ואמצי. בזכותך תנצלנה נערות אחרות.

    נכון. אין טעם להגיש תלונה במדינה לא מתוקנת.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בושה של מדינה- שחיתות ולכלוך עד השמים

    רני, 01/07/07 00:42

    מקווה שבג''ץ יוכיח שעוד לא הכל אבוד כאן

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שר המשפטים,דניאל פרידמן,והיועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז התעוררו

    משה, 01/07/07 00:38

    מר חישין את הגב' בייניש היכן האמון שהרבתם לדבר עליו . השופטים מושחתים!!! בגלל כלב!!! אושרה בקשת פסלות .כבוד נשיאת בית משפט העליון פסלה את כבו' השופט מר זכריה כהן והעבירה הדיון לשופט אחר ופסלה את החלתטו ?וכל זה בגלל כלב !!!
    ואנוכי הגיש בקשת פסלות עם קרוב. לפחות ל 25 סיבות חמורות ביותר
    שאף גובלות באיומים על נציג תביעה .
    על יידי שוטר(עד תביעה) שכיום הוא נציג תביעות מטעם המשטרה . הגשתי כמה תלונות במח''ש עם הוכחות מוצקות שהוכתי ניבזזתי נישדדתי הושפלתי והכי חמור אתו שוטר שתל לי סם במטרה להפליל אותי ולהביא להרשעתי על החזקת סם. ותקיפת שוטרים .אך לצערי יש לנו עניין עם רובוטים מתוכנתים בלי נשמה ובלתי אנושיים.
    כבוד נשיאת בית משפט העליון הגברת דורית בייניש .
    הכן אותן האמרות של כבו' כגון . אני אדאג .להחזיר לעם .את אמון .הציבור במערכת בית המשפט. ואדאג שיהיו צגים .כך שניתן לאותם נאשמים וסניגוריהם .לראות ולקרוא הדפסת פרוטוקול בשעת אמת .כך ...שלא
    יתאפשרו שינויים ומחיקות ועריכת קומבינות ניסתרות ומוחבאות מין העיין .
    אז ככה הגב' בייניש !
    חפשתי באינטרנט ובטוקובקים ולא מצאתי .לא צג .לא פלזמה. ולא אמון ולא בטייח הכל בלה בלה .יד רוחצת יד וזה וחבל מאות בתכופה כה קריטית וגורלית עד לכדי שהאזרח פוחד להגיש תלונה ואף לבקש את עזרת המשטרה .
    בבקשה סלקטורים אנא תפרסמו למען יראו ויראו באמת שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן והאנרכיה המשפטית .
    מר פרידמן אתה האדם הנכון ובמקום הנכון הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולגרום למהפך .ויפה שעה קודם .
    לעם אין אמון בכלל מערכת בתי המשפט ובפרט בבית משפט העליון .

    ביניש המושחתת 24/06/07 00:54
    עו''ד, תל אביב, תגובה שצריכה להדליק נורה .אתה עו''ד אמיץ
    מר פרידמן לעיונך .

    כל העם פרידמן. יחי הצדק .יחי היושר והכנות.יחי הדמוקרטיה.יחי פרידמן...

    פרופסור פרידמן הוא האנטי וירוס למחלת הריקבון של מערכת בתי המשפט
    איש עם .המון חוכמה. ידע יושר וכנות . אמינות וללא גבהות לב. בקיצור .קרוץ מחומר שמזכיר את מר עמרם מצנע ,
    בהצלחה מר פרירמן .
    אתה בדרך הנכונה .

    לחרוץ גורל של חפים מפשע והרס משפחות מבלי יכולת לערער ...

    בקיצור בית משפט העליון בע''ם .
    מר חישין אל לך לגדוע את ידיי ...
    אני חלק מבניית הבית .
    ואין לאף אחד מכם מונפול על הביית
    לא בייניש לא ברק לא חישין ובטח גם לא מצא .
    כל העם פרידמן. כנות יושר והגינות .
    מושחתים נמאסתם .
    לעם אן אמון במערכת רקובה ובזויה שכזו .תם עידן השמור לי ואשמור לך .
    לא עוד חונטה אליטה מושחתת.
    מר פרידמן העם איתך ורק אתה תחזיר לנו . אזרחי המדינה .
    את האמון האבוד .
    בכלל מערכת בית המשפט .
    המשטרה. מח''ש והפרקליטות
    ומה לא !!!.
    כבוד נשיאת בית משפט העליון
    הגברת דורית בייניש רק הבטיחה ...
    אבל הבטחות לחוד .
    וכבוד הנשיאה לחוד.

    מר פרידמן אתה האור שבקצה המנהרה השם יאיר דרכך עלה והצלח

    איש מבין עניין !!!
    במקום הנכון ובזמן הנכון .
    עדיין צורמות באוזניי .
    האמרות של הגב' בייניש .
    אני אחזיר .את אמון הצבור .
    במערכת בית המשפט .
    ומה קיבלנו .... הפוך על הפוך .
    אנדרלמוסיה במערכת .עם משבר אמון תכיף ובקריסה טוטאלית מכלל מערכת בית המשפט .
    מר פרידמן לעיונך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מזוז מתעלם מהחוק

    מי סוחט, 01/07/07 00:35

    גם אם לא היה כאן אונס וגם אם היחסים בין קצב לבין א' נעשו בהסכמה מלאה, זה עדיין אסור ע''פי החוק כיוון ויחסי מין בין מעביד ולבין עובדת הכפופה לו, נחשבים ליחסי מין שהתבצעו תוך כדי הטלת מרות שהם אסורים ע''פי החוק.
    מזוז יודע שאיך שלא נסתכל על זה, קצב ביצע עבירה שדינה מאסר בפועל, אבל משום מה הוא מתעלם מזה והולך לעיסקת טיעון מגוחכת.
    איזה כוחות אפלים מעורבים בפרשה הזאת?
    מי מושך כאן בחוטים?
    מי לוחץ על מי?
    מי סוחט את מי?
    האם גם כסף גדול ושלמונים מעורבים בפרשה הזאת, ומי קיבל כסף כדי להטות משפט?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משה קצב אנס עבריין

    משה חברון, 01/07/07 00:32

    יש לבטל את עיסקת הטיעון מיד.
    להכניס את קצב האנס לכלא.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חוצפה!!!

    לא יפה, 01/07/07 00:30

    משה קצב נשיא עבריינות המינית = לך לכלא אתה מצב קשה (היפוך אותיות ראשונות מכל מילה בשמך)

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בבקשה להיכנס-כל מי שהיה בהפגנה הערב

    משפחות שכולות, 01/07/07 00:29

    קורבנות הטרור הם לא פחות והם יותר מהקורבנות האחרים. כאשר שרה בממשלה משתתפת הערב בהפגנה למען קורבנות האונס, תוך הבנה ששיקומם תלוי בענישת תוקפיהם, קשה לנו להבין איך הממשלה עומדת להצביע בעד שחרור רוצחים ומחבלים- כאילו לנו אין צורך נפשי ומוסרי לראות את הפוגעים ביקירנו- נענשים.
    כאשר קול זעקה נעשה לגבי שוויוניות בפני החוק לגבי חשוד שטרם נשפט, אנו מצפים שהעיקרון הזה יופעל במידת קל וחומר לגבי אלה שכבר נשפטו ועל עברות של רצח וטרור ולא תשחררו אותם. האמנם ניתן להפר את כללי הצדק הטבעי והמשפטי של שוויוניות בפני החוק רק מפני שהצד השני מאיים כל הזמן באלימות ברצח ובחטיפות? האם לסדום ולעמורה דמינו ד'כל דאלים גבר'?

    הגב לתגובה זו

    • לא מערבבים בשר עם (ל''ת)

      חלב, 01/07/07 06:14

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קצב אנס את כל המדינה (ל''ת)

    רז, 01/07/07 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    עסקת הטיעון הזאת תמיט על כולנו קלון (ל''ת)

    מתן, 01/07/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עסקת טיעון ארורה (ל''ת)

    נועם, 01/07/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שופטים נכבדים אנא עשו עם כל העם צדק ובטלו את העסקה !!!! (ל''ת)

    אהרון, 01/07/07 00:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם העסקה לא תתבטל אני אתבייש להיות ישראלי (ל''ת)

    טל, 01/07/07 00:24

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש שאתה גבר בכלל (ל''ת)

      ביישנית, 01/07/07 08:55

      הגב לתגובה זו

      • למה הוא צריך להתבייש?

        אבנר, 01/07/07 10:51

        למה הוא אנס או הנשיא???
        טוב ש''לא'' הוצאת את הדברים מהקשרם.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    העסקה הזו חייבת להתבטל (ל''ת)

    ליאור, 01/07/07 00:23

    הגב לתגובה זו

    • שמים לב כל הגברים נגד העסקה.. (ל''ת)

      אביבה, 01/07/07 08:54

      הגב לתגובה זו

    • בואו לחתום על קמפיין לביטול ההטבות והפנסיה לקצב

      orna, 01/07/07 10:20

      http://beta.shout.co.il/campaign.asp?replyId=7215

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למען הנשים הבוכיות - בטלו את העסקה! (ל''ת)

    ארז, 01/07/07 00:23

    הגב לתגובה זו

    • למה לבטל את העסקה? (ל''ת)

      מלילה, 01/07/07 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלואי ולא יאשרו...

    זאב זאב, 01/07/07 00:20

    והמשפט יחשוף את כל התהליך המזעזע של הכפשת נשיא מכהן והאשמתו ע''י התקשורת וקושרי הקשר...
    ...במחשבה שניה זה יקרה רק במדינה תוקנת, ועם מערכת משפט כמו שלנו הסיכוי הוא כמו לבקש רחמים מהאינקוויזיציה.

    הגב לתגובה זו

    • מע' המשפט מזלזלת במזרחיים: קצב, איציק מורדכי ועטיף הדרוזי אינם בכלא

      ראשוני, 01/07/07 07:10

      רמון על נשיקה, נענש האחרים על אונס לא נרקבים בכלא.
      האם המערכתהמשפטית חושבת שמזרחי לא שולט ביצריו.
      כאן שורש הרע.

      הגב לתגובה זו

      • ראשוני, ראשון לגזענים (ל''ת)

        שחר, 01/07/07 08:14

        הגב לתגובה זו

      • בואו חיתמו על קמפיין שלילת ההטבות והפנסיה לקצב

        orna, 01/07/07 10:13

        http://beta.shout.co.il/campaign.asp?replyId=7215

        הגב לתגובה זו

        • ברצון (ל''ת)

          ש, 01/07/07 10:35

          הגב לתגובה זו

    • כנראה שאת אחיו של קצב (ל''ת)

      שועל, 01/07/07 08:52

      הגב לתגובה זו

    • אם זה יגיע למשפט, אנסי יקבל לפחות 14 שנה עם בני סלע (ל''ת)

      דני, 01/07/07 09:12

      הגב לתגובה זו