• 82.

    הערב, בשעה 19:30 מפגינים בככר רבין - לא לשכוח לבוא

    עידית, 30/06/07 15:04

    לא ניתן לעסקת הטיעון הזאת לצאת אל הפועל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כשהשור נופלן כל ה''גרזניות'' קופצות כאחוזות אמוק ! (ל''ת)

    הקצב, 28/06/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רצית 200 אלף דולר?קיבלת מטאטא... (ל''ת)

    אריקו, 28/06/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צבועים כולם

    עוזי, 28/06/07 16:02

    המצודדים בקצב חושבים שכולם מטומטמים,אבל כמו תמיד כולם שומעים אך ורק מה שהם רוצים
    קצב הודה ועם קלונו וערבתו החשופה יצטרך לחיות כל שארית חייו
    וכל יתר המתלהמים שרצו לדעת מה בדיוק הוא עשה אני מציע להם לקנות קלטת פורנו
    ולכל אירגוני הנשים והפרקליטים ופרקליטות של הנאסות המסקנות אני מציע להרפות,תחפשו משהו אחר בישביל להיות בכותרות,לכו להגן על נשים אחרות,לא חסרים בעלי השררה שמנצלים את מעמדם,ולא יעזור לפרקליטים של קצב,שום שקרים ואו הסברים לא יתקנו את חרפתו ,ביפן כל זה היה נחסך מכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפגנה של כל ארגוני הנשים-מיד (ל''ת)

    חנה, 28/06/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מזוז נכנע גם ללחצים של אולמרט, הירשזון ועוד. (ל''ת)

    פרקליט מושחת, 28/06/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מזוז נרכש בתרי זוזי (ל''ת)

    שפן פחדן, 28/06/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מתקבל הרושם שמזוז מאויים (והמבין יבין) (ל''ת)

    יש דברים בגו', 28/06/07 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מסתבר שדוקא קצב הוא הקורבן

    אזרח הגון, 28/06/07 11:00

    כל המתלהמים שבמקום להמתין לסוף התהליך כבר חרצו את גורלו של קצב והעמידן עצמם במקום השופטים ובלי להכיר את העובדות לאשורן כבר החליטו שקצב אנס והוא אשם וכך קיבלו באופן אינסטינקטיבי עמדת צד אחד מבלי לנסות ולתת למערכות המשפטיות להגיע לחקר האמת קיבלו סתירת לחי מצלצלת. במקום לשתוק כבר ולהודות בטעות הם עדיין ממשיכים בדרכם. זהו ''יום הכיפורים'' של מערכת התקשורת הישראלית והפרקליטות ועל זה צריך לצעוק ולא על זה שהעובדות, מסתבר, לא מתאימות לקונספציה המתלהמת שבנו כאן. הדבר החמור באמת מכל הפרשה הזו הוא שניתן לשפוך את דמו של אזרח (ולא סתם אזרח) בלי להתיחס לעובדות והציג אותו כאשם עוד קודם שנפתח משפט.
    יש גבול לטמטום ולצביעות!

    הגב לתגובה זו

    • גם קצב אינו טלית שכולה תכלת-כי אין עשן בלי אש......................

      עיסקת טיעון, 28/06/07 11:27

      גם הנשיא וגם המתלוננת אינם צדיקים גדולים ואף אחד מהם לא שה תמים. לכן יש לקחת את כל הנאמר בערבון מוגבל. א' כניראה חשבה שתיזכה לפיצויים נדיבים, והנשיא היה בטוח שהציבור יכיר בצידקתו ושכל הפרשה תישכח מיד. אך מאחר והתבשיל עדיין על האש, מישהו מנסה להציל אותו לפני שיישרף.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק לבלבל במוח, קצב הודע בפשעי מין, זה עלה לו כמה מיליונים (ל''ת)

      שכ''ט לעו''ד, 28/06/07 11:57

      הגב לתגובה זו

    • קצב קורבן?אתה אויל

      מגיב לטיפש, 28/06/07 16:00

      מבלי להתייחס לעבירות החמורות מהן חמק בעזרת עורכי דין,זכור,לו היית אתה נאשם בגניבה{כלי הכסף}האם גם אתה או אני היינו מתחמקים מעונש תמורת תשלום?
      קצב פושע,נקודה.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מרשים

    בטוח, 28/06/07 10:57

    אין לי ספק,א' ואחרות לא יכלו לעמוד בפתוי של גבר מקסים,גבה קומה,יפה תואר שהילה של גיבור לאומי קשורה בעברו הקרבי בצבא,גם עושרו המופלג וגילו הצעיר גרם להם פיק ברכיים,ובכלל מי יכולה לעמוד מול כובש לבבות כמו נשיאינו הנבצר,המזכיר במראהו את פול ניומן בצעירותו מלבד צבע עייניו.
    מזוז יהיה חייב בהסברים,ואם לא יחזור בו מעיסקת הטיעון הכה מוזרה{בלשון המעטה}יזכר כרופס ביועצים וזאת מלבד דברים רבים אחרים שידבקו בו בעקבות התנהלותו המבזה בפרשה.
    חזור בך מזוז,עדיין לא מאוחר,וזכור גם על עיסקת טיעון ניתן להגיש בג''צ מה שהג'ינג'י בודאות יעשה,שם בעליון תתקל בנשיאה בייניש ותוצאות הפגישה הזאת בודאות יעמידו אותך במלוא מערומיך
    הדפס ושמור.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אל''ף שיקרה מהתחלה, וכולם ידעו זאת

    רחלי, 28/06/07 10:41

    היה ברור שהיא שכבה עם קצב, אבל היא שכבה מרצונה ומשיקולים שלה, למען טובות הנאה כלשהן. אחר כך גם ניסתה לסחוט אותו.

    הטעות של קצב היתה שהוא טען שלא היו לו שום מערכות יחסים עם אף אחת מהמתלוננות, והפרקליטות לא יכלה לקבל את זה, ומאחר שהוא משקר, לא היתה ברירה אלא להעמיד אותו לדין, משום שזה עניין של גירסה מול גירסה.

    אחרי שהודה שכן שכב, התמוטט כל בנין הקלפים. כולה נשיא חרמן ושקרן, כמה נשים ששכבו איתו מרצונן, ועוד איזה חיבוק ונשיקה שנעשו לא בהסכמה.

    ביטול סעיפי האישום גם מתעלם במפגיע מהחוק הטפשי של ''בעילה אסורה בהסמכה'', חוק שנחקק בלחץ של ארגוני נשים מתלהמות ומנותקות מהמציאות, שאני מקווה שבג''ץ יביע עליו את דעתו.

    הגב לתגובה זו

    • 72 צודקת במאה אחוז!!

      עו''ד, 28/06/07 13:49

      קצב וא' כמו קלינטון ומוניקה רק שא' ניסתה לסחוט את הפרסי, וקצב התלונן בפני מזוז על כך שא' מנסה לסחוט אותו. אז כבר לא נותרה ברירה לא' ובניסון להציל את עצמה מעבירת סחיטה באיומים ''נזכרה'', פתאום שקצב אנס אותה. ומכאן כבר הכל הסטוריה. בקיצור בב''לת כמו כל בוס ששוכב עם המזכירות שלו.

      הגב לתגובה זו

    • משה קצב

      נחמה, 29/06/07 15:31

      את צודקת במליון אחוז 72
      אני איתך
      הכל היה בהסכמה
      שתפסיק לבלבל את המוח מתלוןננת א
      אם היא היתה צדיקה אז היא היצתה נותנת לנשיא בעיטה מהנשיקה הראשונה
      אבל היא חשבה לנצל את המועמדות של הנשיא
      שתתביש לה א
      וגם העורכת דין שלה

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    נו באמת גברת מכנרת

    דניאלה לרנר, 28/06/07 10:38

    הרי זה ברור שאת רכבת על הסוס הזה מתוך כוונות שלפרסומת אישית. ושאלה: האם לא יתכן שאת דחפת את המתלוננת לתוך העניין כולו כדי לעשות לביתך?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עסקאות ביש - הם עסקאות הטיעון - המטען (ל''ת)

    מונח בצד, 28/06/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עשר מתלוננות!!! מול אנס אחד.. (ל''ת)

    עדי, 28/06/07 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אירגוני הנשים

    ד.פ., 28/06/07 10:27

    באם כל אירגוני הנשים בארץ לא יאררגנו הפגנות וכינוסים נגד ההסכם אז כנראה שגם הן מעורבות בהסכם

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    בטוח שא' שיתפה פעולה

    kkkkkkkkkkkkk, 28/06/07 10:26

    גם א' מושחתת וגם הנשיא מושחת.......עבדתי במוסדות צבוריים בעבר ואני יודעת שאם אין שיתוף פעולה בין שני הצדדים - לא היה קורה שום דבר -קל להאשים רק צד אחד.....ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מְדִינָה מִקְרִית

    אלכס, 28/06/07 10:26

    מְדִינָה מִקְרִית
    שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
    אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
    מְדִינָה לְמַרְאִית.

    מְדִינָה עִיזִית,
    נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
    אֲחוּזַת תְּזָזִית,
    יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.

    עַם מְנוּוָן,
    מעֲרָכָיו מְרוּקָן
    אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
    רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.

    חֶבְרָה אֲרוּרָה
    מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
    רָעָה וגְרוּעָה
    עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.

    מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
    עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
    מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
    סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.

    נ. ב.

    לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.

    הגב לתגובה זו

    • שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... (ל''ת)

      כל הכבוד, 28/06/07 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    עִסְקַת טֵיעוּן

    אלכס, 28/06/07 10:25

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שולָל הָגוּן
    מַשבֵּר אֵמוּן
    תרבות, אִפְיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אַשְמָה. תִּיקּוּן.
    מַהוּת. רִיקּוּן.
    שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

    ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
    לָשוֹן. תַחֲנוּן.
    כָּבוֹד רָכוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חוֹק. אִיוּם.
    קוֹרְבָּן. קִיוּם.
    מִשְחָק. בִּיוּם.


    עִסְקַת טֵיעוּן
    פַּרְצוּף עָגוּם
    מִשְפָּט פָּגוּם
    מוּסָר רָגוּם.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    טְרִיק צָפוּן
    מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
    אִיבּוּד כִּיוּון.

    זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מְרִיחָה, מִיכוּן
    עָווֶל, גִיוּון
    חֶבְרָה, נִיוּון.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    אֶגְרוֹף, אִימוּן
    גַּלְגַּל, שִימוּן
    צֶדֶק, טָחוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    שָקוּף, רָכוּן
    שָפוּף, גָחוּן
    תָקוּם, נַחוּם !

    מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

    עִסְקַת טֵיעוּן
    צִיפּוֹר, קִינוּן
    סִיפּוּר, שִינוּן
    צִיבּוּר, רִינוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    מַחֲלָה, אִיבְחוּן
    רוֹפֵא, מִינוּן
    גוּף, אִיבּוּן.

    ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

    עִסְקַת טֵיעוּן
    פְּרַקְלִיט שָנוּן
    תַּקְלִיט, כִּינוּן
    צוואר, עִימְלוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    חִינוּך, סִיכּוּן
    מַגֵּפָה, רִיסוּן
    גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
    סַרְטָן, עִישוּן
    קֵץ, צִיוּן.

    עִסְקַת טֵיעוּן
    בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
    בִּישוּל, טִיגוּן,
    מִשְפָח, עִיגוּן
    סוֹבֵב נִיגוּן....

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כנרת, תאשימי רק את עצמך

    knowall, 28/06/07 10:17

    כל ההתנהלות של עוד כנרת בראשי, שנסתה לבנות את קריירת העו''ד שלה על גבי המתלוננת גרמה רק לנזקים.
    היא צריכה ללמוד מהמתלוננת בפרשת רמון, שעל אף כל ההשמצות ישבו בשקט, עמדו על דעתם ונצחו בבית המשפט.
    עו''ד בראשי, לא הפסיקה לדחוף את עצמה לכל ערוץ תקשורת ובעקבות כך עלו פרשיות לא נעימות מעברה של המתלוננת, שהעלו פקפוק רב בהאשמותיה.
    אז אם העו''ד רוצה להאשים מישהו, עליה להסתכל במראה ולהאשים רק את עצמה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לצאת לרחובות (ל''ת)

    ישראלית, 28/06/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בושה

    אבנר, 28/06/07 10:01

    אוי למדינה שכך נראים נשיאיה הזקוקים לעסקת טיעון כדי לחמוק מעונש,הרי שאם קצב טהור ונקי שיוכיח זאת .שימו לב אין מדובר בביטול אשמה אלא בעסקה (שלא לומר קומבינה).
    אוי למערכת המשפטית שמאפשרת לנבחרי ציבור לחמוק בנזקים קלים מעברות מין וללא קלון ולשוב לחיים הציבוריים המפנקים במהרה (עיין ערך רמון)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    דבר אחד טוב יצא-

    יפה, 28/06/07 09:53

    כולם זועמים על אי הצדק וחוסר ההגינות על האפליה,כל התהליך ,האיומים ההכחשות ובסוף עיסקת טיעון לאנס מושחת.אך דבר אחד טוב יוצא מכל הסיפור,שהאנס מפחד בית הסוהר,הודה למעשה שאכן התעסק כל זמן כהונתו רק עם נשים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תנו לבית המשפט להכריע, ובגלוי.

    נורית, אזרחית, 28/06/07 09:47

    השימוש הנרחב שעושים כאן בעסקות טיעון הוא פסול מעיקרו, וזו דוגמה קיצונית לכך.

    עסקות טיעון לא נועדו לחסוך זמן מבית המשפט, או לשמור על הכבוד של הפרקליטות כשיש חשש שהראיות לא מספיקות.

    עסקות טיעון נועדו כדי לסלק מהרחובות פושעים לתקופת זמן מסוימת כשיש חשש שהם לא יורשעו בכלל. בבחינת הרע במיעוטו.
    או למקרים של הסכמים עם עדי מדינה - גם שם כדי לסלק פושעים כבדים מהרחובות בבחינת הרע במיעוטו.

    זה לא המקרה כאן.
    כאן יש מקרה קלאסי שבו צריך, לטובת החברה, שיתקיים משפט גלוי ובית המשפט יכריע לכאן או לכאן.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לתפארת מדינת ישראל, עין לציון בוכיה (ל''ת)

    שלי לפחות, 28/06/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אשם- שא בתוצאות זכאי - לך הביתה

    סיגל, 28/06/07 09:35

    פשוט בושה וחרפה שמשפט כל כך בומבסטי והאשמות כל כך גדולות כנגד נשיא המדינה יסתיימו בקול ענות חלושה.

    הציבור דורש שמשפט כזה לא יסתיים בעסקת טיעון אלא באשמה מוחלטת וברורה או זיכוי מוחלט.

    פשוט לא יתכן - זה מטריף ומכעיס שאדם יכול לצאת צח כשלג בגלל שיש לו כסף לשלם לעו''ד. אסור לנו להסכים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לצאת לרחובות (ל''ת)

    ליאור, 28/06/07 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ההר הוליד עכבר

    רון, 28/06/07 09:24

    הבטיחו תיאורים מצמררים בסוף קיבלנו חיבוק ונשיקה. אם זה נכון, זאת בושה מה שעשו לקצב ואני ממש לא שייך למחנה הימין או ליוצאי פרס וכו'.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני מציע לכל הנשים: תחרימו את משה קצב. (ל''ת)

    מני, 28/06/07 09:23

    הגב לתגובה זו

    • גם ככה לא מדובר ברודולפו ולנטינו. (ל''ת)

      מיכה, 28/06/07 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    נשקת יום הדין

    david.levy, 28/06/07 09:07

    כמו שניראה לי אדם כמו קצב לא יאנוס איזה פקידה או אישה אחרת אם היתה להן כונה לסחוט אותו רגשית אז כמובן שעסקה כזו היא הנשק בנות הזהרו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מזוז נפל בפח רגשי הנחיתות ולקח על עצמו את תפקיד מגן הנשיא.

    אתי, 28/06/07 09:03

    כבר ביום בו אמר מזוז שהוא מגיע לשימוע בראש פתוח ובצורה אובייקטיבית,כדי לשמוע את טיעוני עורכי דינו של הנשיא והוסיף שכבר היו דברים מעולם ורמז על אפשרות לביטול כתב האישום,היה ניתן להבין שמזוז טעה כשנפל בפח רגשי הנחיתות של עורכי דינו של הנשיא,שטענו כל הזמן שהשימוע מכור מראש ומזוז לא מתכוון באמת להקשיב ומנוי וגמור עמו להחמיר עם קצב.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ושוב ארגוני הנשים הוכיחו כמה שהם עלובים

    תמר, 28/06/07 08:58

    אתם באמת מאמינים שיש להן כוח. הן לא מצליחות להביא לעונשים רציניים נגד אנסים, אבל כשזנ מגיע לכל מיני גורמים שרוצים להפיל את קצב אז ממהרים להשתמש בן.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנשי הנשיא טענו ש-א' נערת ליווי ודווקא רצח האופי שעשו לה מקורבי

    מוזר!, 28/06/07 08:57

    הנשיא והנסיון לדה לגיטימציה שלה ושל עדותה הן שהכריעו את הכף לא להתייחס לתלונתה על אונס מצד הנשיא.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כשאני שואלת אנשים מה דעתם על המקרה הם אומרים שהוא אשם

    אזרחית, 28/06/07 08:55

    אבל אף אחד לא באמת יודע מה קורה.
    כולם חושבים שהם יודעים מה קורה אבל בסופו של דבר כולנו מבולבלים .
    ההוכחות אינם מוצקות והציבור סתם גזר עליו גזרה תנו לבן אדם הזדמנות להוכיח את חפותו עד לרגע שיוכח אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      דרור, 28/06/07 09:20

      שיוכיח בבית המשפט

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רמון לא לשלטון!

    אז ''אין קלון''?, 28/06/07 08:54

    רמון לא רק שהאשם ממש, הוא עוד רוצה להיות שר!!! אז למה שקצב לא יחזור להיות נשיא? הרי ב''מעשה מגונה'' אין קלון - לא כן?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה שיאמינו לגרסה של א'?

    ארז, 28/06/07 08:51

    א' היא עבריינית, שניסתה לסחוט את הנשיא - מדוע שיאמינו לגרסה שלה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100 % א' מחפשת פרסום

      א ב ג ד ה..., 28/06/07 09:28

      חבל שהיא בדרך מפילה מנהיגי מדינה.
      תפוח רקוב יש בכל מקום וחבל (הכוונה כמובן ל א')

      הגב לתגובה זו

    • פרסום+200 אלף מן הירוק הירוק הזה... (ל''ת)

      אריקו, 29/06/07 20:09

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    איזה מזל שיש לי אזרחות אירופית

    ש, 28/06/07 08:47

    המדינה הזאת הולכת מדכי אל דכי

    הגב לתגובה זו

    • אכן באירופה יש לך ישועה

      מגן דוד, 28/06/07 08:56

      תיזהר לא לשים מזוזה וללכת בדרכים עקיפות ליד בית כנסת

      הגב לתגובה זו

      • אירופה

        ברוך, 28/06/07 09:58

        לי יש מזוזה, ואני הולך לאן שאני רוצה.

        הגב לתגובה זו

        • ברוך, שמור על עצמך ואל תחזור

          אייל, 28/06/07 10:29

          קשה לנו מאוד אבל אנחנו מסתדרים.

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    אים התענות נגד קצב לא נכונות

    פקק תנועה, 28/06/07 08:47

    מדוע לא מספרים את האמת כולה לעם כדי שידע מה קורה .זכותו של הציבור לדעת את הכול .כדי לסיים סוף כול סוף את הפרשה האומללה הזו .מבלבלים את הציבור וכתוצאה מכך לא מגיעים לתוצאות ברורות והעסק הולך ומיסתבך .

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה המתלוננת א' נתפשת כלא אמינה בבית המשפט?אז אל תקשו על קצב (ל''ת)

    אזרחית במדינה, 28/06/07 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האיראנים לחצו, ובייניש אמרה:

    עירקית, 28/06/07 08:28

    מזוז, רוצה לזוז לעליון? תזוז מהפרסי.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה קרה למה אין כבוד להחלטת הפרקליטות ?...

    אור, 28/06/07 08:27

    במקרה של רמון הפרקליטות היתה נפלאה על שהגישה כתב אישום על נשיקה על מנת להרתיע ושלא יהיה הפקר
    כולם היללו את היועץ המשפטי על עקשנותו בנושא זה . למה לא לכבד את החלטתו של היועץ בוגע לנשיא הנבצר קצב ?

    הגב לתגובה זו

    • כי רמון ממחנה השמאל וקצב ממחנה הימין. ולכן קצב אשם ורמון קרבן. (ל''ת)

      פשוט ., 28/06/07 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כנרת, חפשי מי ינענע אותך

    ים המלח, 28/06/07 08:24

    רצית לתפוס כותרות על חשבון הנשיא,
    ואפילו רתמת את אביך (ז''ל) למשימה!!! (''לא אשתתף בטקס הזכרון אם קצב יהיהשם'')

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איזה הנחה גדולה , כנסו לדבר מעניין .

    אבו יסמין, 28/06/07 08:14

    תארו לכם שאדם ביצע אונס ברוטלי , סעיף האונס בוטל והאנס הואשם בגרימת נזק בזה שקרט את תחתוני הנאנסת בעת המאבק ,
    אסור לוותר לפרקליטות , יש לצאת למאבק רצוף ובכל הדרכים ולא לעשות שום הנחות , היות ואם קצב מוכן לעסקת טיעון אזי יש אמת בדברי א'

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מזוז הכין את הקרקע להכשרת השרץ-אולמרט. (ל''ת)

    סוף ליושר, 28/06/07 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    האמת לא מפתיע , אתן הייתן מרוצות רק מתוצאה אחת , גם עם היה משפט

    מפוכח, 28/06/07 07:56

    ובית המשפט לא היה אומר מה שאתן רוצות לשמוע , הייתן אומרות שבית המשפט לא בסדר , אתן רוצות להחליט מה טוב ומה לא .

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בושה וחרפה- חשוב לקרוא

    עו''ד, 28/06/07 07:52

    בעבר שאלת אם אנו נרצה שיהיה שר משפטים שמנשק חיילת. אז לא. אבל היום אני רוצה להודיע לך- אני לא רוצה שאני או בתי נהיה חשופות למסכת שקרים והשמצות. אני לא רוצה שאנו, הנשים, לא נרצה להתלונן. אני לא רוצה שנבחר ציבור יהתל ויעתלל ככה בנו. אני רוצה להגיד לך שבביטול כתב האישום פתחת כתב אישום אחר נגד כל הנשים באשר הן!!!! בכתב האישום כתוב שאנו שקרניות כל עוד לא הוכח אחרת. בכתב האישום כתוב שזכאים להתעלל בנו, להשפיל אותנו, להשמיץ אותנו, ואתה לא תתערב. לכולנו ברור שקצב אשם, יש כל כך הרבה עדויות. אם המתלוננות שיקרו נרצה לדעת גם את זה. נתמודד.
    אבל אם לא אז דמן של נשים רבות על אחריותך ומצפונך.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק -

      חשוב, 28/06/07 09:01

      כי אם עורכי הדין של קצב היו מקעקעים את אמינותן של א' וחברותיה, ולגבי א' זו לא הייתה בעיה, אז הוא היה יוצא זכאי לגמרי- כך לפחות הודה שכן היו דברים מעולם - מה שכל הזמן אמר שלא היו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    נשיאים ורוח וגשם אין (ל''ת)

    יעקב, 28/06/07 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל הנשים צריכות לצאת להפגנת ענק !!! (ל''ת)

    גופנו לא הפקר, 28/06/07 07:49

    הגב לתגובה זו

    • צודקת,!

      מ, 28/06/07 08:05

      מי ירים את הכפפה ויארגן הפגנת מחאה ?

      הגב לתגובה זו

      • רק אנחנו הנשים - צריכות לצאת ולהפגין בככר רבין היום (ל''ת)

        ב 8.00, 28/06/07 08:34

        הגב לתגובה זו

        • תהיה לכם בעיה עם חנייה....ברוורס. (ל''ת)

          לא יודעות לנהוג, 28/06/07 10:35

          הגב לתגובה זו

        • לא היום אני עסוקה מחר ב8:30 אחרע האלופה (ל''ת)

          מחר, 28/06/07 13:15

          הגב לתגובה זו

      • למה רק נשים?

        דרור, 28/06/07 09:07

        זו הבעיה שלכן. אתן חושבת שזה עניין פמיניסטי ולא עניין מורי. ככה לא תקדמו את עצמכן בגרוש.

        הגב לתגובה זו

        • באו כל הגברים גם בהמונייכם - רק כך נמנע (ל''ת)

          את האונס הבא, 28/06/07 09:30

          הגב לתגובה זו

    • אם היה אונס את צודקת אבל זאת עלילת שווא (ל''ת)

      אין קשר, 28/06/07 13:14

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עסקת טיעון?

    יהודית, 28/06/07 07:27

    כל מי שמבקש עיסקת טיעון - למעשה מודה במעשים ומבקש להפחית את התוצאה - עונש.

    וידוע הוא כי אנשים מורמים מעם, מצליחים להתחמק מעונש במערכת בית המשפט הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

    • עִסְקַת טֵיעוּן

      אלכס, 29/06/07 16:10

      עִסְקַת טֵיעוּן
      שולָל הָגוּן
      מַשבֵּר אֵמוּן
      תרבות, אִפְיוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      אַשְמָה. תִּיקּוּן.
      מַהוּת. רִיקּוּן.
      שוֹפְטִים. הִינְהוּן.

      ביטוי נהדר למצב ל''ת ***, 08/02/06 14:53

      עִסְקַת טֵיעוּן
      פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
      לָשוֹן. תַחֲנוּן.
      כָּבוֹד רָכוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      חוֹק. אִיוּם.
      קוֹרְבָּן. קִיוּם.
      מִשְחָק. בִּיוּם.


      עִסְקַת טֵיעוּן
      פַּרְצוּף עָגוּם
      מִשְפָּט פָּגוּם
      מוּסָר רָגוּם.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      טְרִיק צָפוּן
      מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
      אִיבּוּד כִּיוּון.

      זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת

      עִסְקַת טֵיעוּן
      מְרִיחָה, מִיכוּן
      עָווֶל, גִיוּון
      חֶבְרָה, נִיוּון.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      אֶגְרוֹף, אִימוּן
      גַּלְגַּל, שִימוּן
      צֶדֶק, טָחוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      שָקוּף, רָכוּן
      שָפוּף, גָחוּן
      תָקוּם, נַחוּם !

      מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19

      עִסְקַת טֵיעוּן
      צִיפּוֹר, קִינוּן
      סִיפּוּר, שִינוּן
      צִיבּוּר, רִינוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      מַחֲלָה, אִיבְחוּן
      רוֹפֵא, מִינוּן
      גוּף, אִיבּוּן.

      ענק !!!!!! ל''ת עידו, תל אביב, 08/02/06

      עִסְקַת טֵיעוּן
      פְּרַקְלִיט שָנוּן
      תַּקְלִיט, כִּינוּן
      צוואר, עִימְלוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      חִינוּך, סִיכּוּן
      מַגֵּפָה, רִיסוּן
      גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
      סַרְטָן, עִישוּן
      קֵץ, צִיוּן.

      עִסְקַת טֵיעוּן
      בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
      בִּישוּל, טִיגוּן,
      מִשְפָח, עִיגוּן
      סוֹבֵב נִיגוּן....


      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מתביישת

    תמי, 28/06/07 07:19

    כאזרחית מדינה יהודית דמוקרטית, אני חשה בושה עמוקה על עיסקות שכאלו!!
    כאישה אני חשה זלות נפש של מערכת הצדק.
    מזוז, בהחלט מאכזב.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק לפני יומיים דיר על ''שחיתות-בצמרת''

    דניאל, 28/06/07 07:13

    והנה נפל ברשת

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קצב- לכלא ומהר, מזוז- נא להתפטר אם כך אתה פוטר את הבעיה (ל''ת)

    גלית, 28/06/07 07:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לגב' בראשי: אילו הקליינטית שלך היתה

    לילך, 28/06/07 07:09

    אמינה, לא היה צורך בעסקת טיעון. היועץ המשפטי לא נכנע בגלל הנאום של קצב, אלא בגלל הסיכון שהעדות לא תעמוד במבחן בחקירה הנגדית.

    הגב לתגובה זו

    • נאיבית

      מ, 28/06/07 08:08

      את לא רואה איך הדברים מתנהלים?

      מאיפה הנאיביות הזו ?

      נראה את קצב עומד במבחן המשפט.
      אם הוא זכאי שיוכיח את חפותו.

      לידיעתך , שנים רבות לפני שהיה נשיא היה ידוע שזו התנהגותו החוזרת עם הכפופות לו.

      הגב לתגובה זו

      • ידוע?

        נאיבית?, 28/06/07 10:24

        אם התנהגותו הנלוזה הייתה ידועה אז למה ללכת לעבוד אצלו?

        הגב לתגובה זו

      • אם את זכאית בואי תוחכי בבית משפט זכאי לא מגיעה למישפט (ל''ת)

        צדק, 28/06/07 13:17

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    התנהלות משפטית הזויה לאורך כל הדרך,הגיע הזמן לנער את מזוז וכל השאר (ל''ת)

    מיכאלה, 28/06/07 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מזוז הורס את המדינה (ל''ת)

    אפססססססססססססס, 28/06/07 06:53

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ערך האישה הוא - 0 במדינה - תלדו רק (ל''ת)

    בנים, 28/06/07 06:48

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ככה זה שהגברים מנהלים עסקאות טיעון - לנשים (ל''ת)

    אין ערך, 28/06/07 06:37

    הגב לתגובה זו

    • וככה זה שאתה מיוצג ע''י פרקליטי צמרת - אתה משלם (ל''ת)

      טוב, 28/06/07 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מזוז יש לבטל את עסקת הטיעון - אונס זה אונס (ל''ת)

    נשים זה לא, 28/06/07 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה מטשטשים לה את הפנים?

    beetle, 28/06/07 05:57

    הרי כבר כולם קיבלו את התמונה בלי טשטוש במייל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תשובה ל-20

    נורית ,, 28/06/07 05:50

    תדבר בשמך ולא בשם כל תושבי קרית מלאכי שיודעים בדיוק מי הוא משה קצב אבל מעדיפים לשתוק!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רגע...זה לא אותו מזוז ש...

    אבי, 28/06/07 05:45

    שרק לפני כמה ימים (לא חלילה כמה חודשים או שנים) נתן לנו הרצאה מאלפת על הדיכאון הלאומי הנובע מחוסר אימון בסיסי של העם במנהיגיו וגרוע מכך, במערכת השופטת והמבצעת (לרבות הפרקליטות...). ועוד כל מיני מעשיות בשקל וציטוטים ואמרות שפר לרוב...אז מה מר מזוז? הכל היה חרטא??? בעצם בעל השררה כן יכול לתמרן את המערכת לרעת כולם? ועוד בעידודך ועזרתך??? האם זה היה עובר את מבחן בוזגלו שטבע מורך ורבך אהרון ברק שכל כך הרבה ציטטת ממנו בנאומך בבר אילן לאחרונה?
    דחילק, הצביעות פשוט נוזלת לך מכל חור אפשרי...ולחשוב שאתה אמון בין היתר על התביעה הכללית במדינת ישראל. מפחיד!
    אני חי בניו יורק ומתפעל ממערכת המשפט והתביעה כאן אשר מקדימה בכמה שנות דור את מדינתנו העלובה. עצוב שאנשים כמוך מר מזוז, גורמים לנו להרגיש כך. עצוב שכל החוליים שהצבעת עליהם בנאומך חוצב הלהבות, בך ובשכמותך מקורם. עצוב שמכל האנשים המשפיעים על ציביונה של המדינה, אתה הראשון להבאיש אותה. פשוט עצוב!!!

    הגב לתגובה זו

    • בוא להיות עצוב בישראל

      יעקב, 28/06/07 07:51

      מת על המטיפים לנו מבחוץ.

      הגב לתגובה זו

    • ניו יורק המושחתת והמטונפת לא מגיעה לקרסוליים של מדינתנו (ל''ת)

      כתום, 28/06/07 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לחדול מהעיסקה ועד הסוף ללכת עמו! הוא עשה צחוק מכולנו וגם צעק עלינו! (ל''ת)

    אזרח יהודי בארץ, 28/06/07 05:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הקטון מפי עליון, עכשיו בעקבות העליון, מבזה גם מזוז את החוק והצדק. (ל''ת)

    בזיון ''החוק'' =, 28/06/07 05:00

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ניצחון ענק

    אדם מעורב, 28/06/07 04:52

    בתור אדם קרוב למשה קצב אני מאושר שהאמת יצאה לאור. משה לא אנס ולא קיים יחסי מין בסך הכל מדובר בעבירה קלה ושולית של חיבוק שלא פורש נכון ומשה מודה בו כדי לסיים את הפרשה המעיקה על חייו. משה מעריצים אותך ואוהבים אותך אנשי קריית מלאכי.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמובן שרק לאחר בחירתו של פרס...

    שפינוזה, 28/06/07 04:48

    החליטו להגיע לעסקת הטיעון הזאת...מעניין איפה כל העדויות והתיק שהיה בפרקליטות ושעל פיהם החליטו להגיש כתב אישום כל כך חמור נגד משה קצב...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה לכל האנשים היקרים שהביאוני עד הלום...חחח

    שמעון פרס, 28/06/07 04:46

    ובראשם מר משה קצב שהתלונן בפני היועץ המשפטי לממשלה על נסיון סחיטה של א'(שאפילו לא תוזכר בעסקת הטיעון) ובתמורה מצא את עצמו מואשם במעשי אונס חמורים...
    אין עליך אחי...חחח

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''לא היה ולא נברא''.... - קצב ניסה למוטט את מוסדות השלטון-לצרכיו (ל''ת)

    על כך לא נסלח, 28/06/07 04:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העובדה שהשתלחותו היתה שקרית מחייבת להחמיר עימו (ל''ת)

    דורון, 28/06/07 04:28

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא הבנתי? טפלו על הנשיא את ענין האונס??? (ל''ת)

    אורית, 28/06/07 04:24

    הגב לתגובה זו

    • Yes, there was no rape (ל''ת)

      She lied, 28/06/07 05:04

      הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק

      דרור, 28/06/07 09:18

      פשוט בא לו להכחיש בתמורה לדברים אחרים, ולפרקליטות אין כוח לתיק הזה

      יש לשים לב שאפילו פרקליטו של הנשיא הודו שמצבו היה רע מאוד בשימוע..

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפשר לאנוס!! אהה- סליחה רק אם אתה בכיר... (ל''ת)

    אבי, 28/06/07 04:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני מתבייש

    אורי, 28/06/07 04:23

    אמיל זולא שכתב את 'אני מאשים' כנראה חיי עדיין במדינה נורמלית. אני, שכותב את אני מתבייש, לא משווה עצמי לזולא, אך משווה עצמי ליהודים שהתביישו אז, בצרפת, במערכת המשפט.
    אני מתבייש בפרקליט המדינה שנותן 'אישור' לנשיא לאנוס!!!
    לשר משפטים לנשק!!! ומוציא אותם זכים וטהורים!!! אני מתבייש בשר המשפטים, שאף אם אין לו דריסת רגל, יש לו פה (אבל גם חבר: 'השר המנשק'). אני מתבייש במוסד הנשיאות: אנס מיצג את המדינה. מה הבא? גנב, רוצח שייצג אותנו (אין לדברים כל קשר לשמעון פרס, אלא לבאים אחריו). אני מתבייש במדינה שחייה על הפאלוס שלה ולא על צדק ומשפט (גם היום שארבע בנות נפלאות מראות שהן לא נופלות מהבנים ומקבלות כנפיים, עלו והצליחו!!!).
    אתם יודעים מה? אני מתבייש במערכת המשפט שלי ומצטרף לעוד 60% שלא מאמינים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עצוב לראות איך השמאלנים במדינה הכפישו נשיא מכהן בגלל דעותיו (ל''ת)

    כתום, 28/06/07 03:47

    הגב לתגובה זו

    • אה, אז ככה קוראים למה שמו- ''דעותיו''? אכן, חידוש לשוני מעניין. (ל''ת)

      אבשלום חום, 28/06/07 09:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה זה נשיקה וחיבוק?

    ענת, 28/06/07 03:16

    ומה עם הבולבול? הוא מחוץ לעניין?

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא מחוץ לעניין, הוא בתוכו. (ל''ת)

      ס.יזהר, 28/06/07 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    נשיאים

    סתם, 28/06/07 02:53

    סיפור על סיר ברנרד שאו...באחד הנשפים ניגש סיר ברנרד לאישה אריסטוקרטית מאוד ולחש לה. עלי לחדרי ואתן לך אלף פאונד..הגיעו לחדר וסיר ברנרד זרק לה לירה אחת.. מי אתה חושב שאני זעמה האשה.. סיר ברנרד ענה לה מי את שנינו יודעים מה מחירך זה בפשרה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה עובדות שמביאות למסקנה כי הכל היה פוליטי

    כתום, 28/06/07 02:41

    א. התקשורת השמאלנית לחמה נגד קצב - מה שלא נעשה כלפי רמון;
    ב. רק רן כהן התלונן על עיסקת הטיעון;
    ג. המתלוננת א' הייתה חברה במפלגה שמאלנית;
    ד. ההחלטה להגיע לעיסקת טיעון הגיעה אחרי שפרס נבחר.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לכתוב שהכל בגלל ההתנתקות מעזה. (ל''ת)

      מישו, 28/06/07 08:11

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עיסקת הטיעון - עוד בושה למדינה (ל''ת)

    אזרח נבוך, 28/06/07 02:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה אומרת הקצבית ?

    פיני, 28/06/07 01:56

    היא לא מדברת ... אילמת. אבל בטח רואה. כל יום היא רואה מולה בעל שהוא נבל אמיתי. ואם עד עתה לא יצאה כנגד התנהגותו של בעלה - כנראה שהם מתאימים האחד לשניה.
    אםזה היה תלוי בי - ולא ביועץ המישפטי לממשלה ולא בפרקליטות - בעלך היה תלוי כבר מזמן על עץ גבוה בכיכר העיר על עץ הקלון .

    הגב לתגובה זו

    • איזה מזל שזה לא תלוי בך

      נכון?, 28/06/07 03:37

      משפט היית עושה לו או שגם זה לא צריך?

      הגב לתגובה זו

    • פיני עם כל הכבוד אין לך זכות לנסות לפגוע באישתו! אל תגזים! חבל (ל''ת)

      שהצנזורה של NRG, 28/06/07 04:09

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לבראשי חוץ מהתקשורת המתלהמת נגד הנשיא

    א א, 28/06/07 01:54

    ובעידוד ארגוני הנשים, לא הייה פה CASE

    נהפוך הוא חלק מטיעוני התובעות היו מוזרים
    וחלקם מופרכים.

    מגע מיני - קרוב לוודאי

    אונס - לא

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מישפט קצב הוא מישפט של כל הנשים בישראל לא לותר מצבכם רק יחמיר!!! (ל''ת)

    משה א, 28/06/07 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    mazoz go home

    zippy, 28/06/07 01:47

    i cant believe it,put katzav in jail

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''עם כל הכבוד''?

    הצדיק מסדום, 28/06/07 01:31

    אולי מספיק עם הביטוי המטומטם הזה?

    לגברת בראשי? למי יש לך כבוד למזוז?

    ממה נפשך -
    אם כל הסיפור היה לא נכון, היאך הגיעו הדברים לידי כך שהוא יצא בהכרזב על הגשת כתב אישום באונס. לא פחות?
    אם הסיפור נכון, אך לא הכל ממש מוכח. מדוע לא לאפשר לבית המשפט להחילט מי אומר אמת?

    אז לאדם כזה את אומרת ''עם כל הכבוד''?

    היתה אשה בתנ''ך שהעזה לקרוא לבנה ''אי-כבוד''. זו לא בושה לומר למזוז בגלוי וללא מורא - ''אין לנו יותר שום כבוד לך אישית ולמעמדך''.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזוז אתה והפרקליטות - בזיון גדול!!!!! (ל''ת)

    נועם, 28/06/07 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה אפשר לצפות מפרסי (ל''ת)

    שי, 28/06/07 01:30

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש. (ל''ת)

      אדם, 28/06/07 02:37

      הגב לתגובה זו

    • מזוז לא פרסי (ל''ת)

      רונית, 28/06/07 03:36

      הגב לתגובה זו

      • התכוונתי לנשיא לשעבר (ל''ת)

        שי, 28/06/07 06:32

        הגב לתגובה זו

    • שיחתום על טיעון רק אחרי שיקבל את המשכורת האחרונה (ל''ת)

      שמעון, 28/06/07 07:08

      הגב לתגובה זו

    • הנה עולה הגזענות (ל''ת)

      פרץ, 28/06/07 09:04

      הגב לתגובה זו

    • כן/לא?!גם אם יוגש על קיום בהסכמה,במשפט עצמו א' יכולה להמשיך לטעון (ל''ת)

      שנאנסה.ביהמ''ש, 28/06/07 10:38

      הגב לתגובה זו