• 32.

    כל הכבוד לכותבת. מאמר מצויין. (ל''ת)

    קוראת, 30/06/07 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בליל שטויות

    אבי, 29/06/07 11:31

    ''מדינת ישראל היא המקום היחיד בעולם בו לא היו אמורות להיות מסורבות גט. זוהי המדינה היחידה בה לבית הדין הרבני יש תקציבים מסודרים, סנקציות קיימות בחוק ולובי פוליטי חזק. ישנה זכות אלמנטרית לגבר ולאישה לסיים נישואין כושלים ולקבל גט ללא פשרות.''

    לפי זה בכל העולם לא אמור להיות גניבה ורצח כי יש שם נגד פשעים אלה תקציבים מסודרים, סנקציות קיימות בחוק וכו
    ברור שיש זכות אלמנטרית לאנשים לסיים נישואין כושלים.
    הדרך הכי טובה היא להמנע מנישואין כושלים. יש הרבה סימנים שנשים הרבה פעמים בוחרות להתעלם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רעות, אולי הנתונים דוקא מוכיחים שבתי הדין עושים מלאכתם נאמנה.

    שוקי, 29/06/07 08:34

    מדוע האופציה הזו אינה באה בחשבון אצלך, מדוע תמיד אתן רואות הכל במשקפיים של פאראנואיד, וזועקים זאב זאב, דהיינו מגפת סרבנות מגפת סרבנות, גם כשאין מגפה.
    האם אתן אינכן מבינות שאתם הורסות את האמינות שלכן.
    אולי תשקיעו מאמץ להוסיף לבית הדין סמכויות אכיפה על סרבני גט, ולא לשים מכשולים על הניסיון להרחיב את צווי ההגבלה, ובודאי שבכך תסייעו לאותן נשים מועטות שעדיין מסורבות גט.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כדאי לעיין

    אחד שמבין, 28/06/07 23:07

    http://www.livecity.co.il/47799/אני_טוענת_10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כאמא לגרוש כבר למדתי לסנן את האמת

    מאירה, 28/06/07 17:06

    די, זה באמת נמאס. הבכיינות הפמניסטית הזאת, זעקת הקוז'אק הנגזל אל מול המציאות ההפוכה, שבה גברים נסחטים, מושפלים, מדוכאים עד עפר, אגב תהליך גירושין. למדתי לקרוא היטב בין השורות ולסנן את המידע שמנסים ארגוני הנשים להזין אותנו.
    כאשה ואם, כסבתא שלא זוכה לנחת מגידול נכדיה, שרואה כיצד נגוז לכולנו, חלום המשפחה. מי היה מאמין שהיום יהיה עלי, בזיקנתי, לכלכל את בני הבוגר (בין 45) במקום שהוא יכלכל אותי. לצערי, למדתי כבר לזהות נכוחה את האמת והשקר בכל פירסום פמינסטי.

    הגב לתגובה זו

    • חזק!!! (ל''ת)

      אישה שמגלה, 28/06/07 21:12

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    די לליבוי השנאה וסילוף המציאות

    אבנר, 28/06/07 16:52

    נמאס מההסתה הפוליטת פמניסטית הזאת - נתוני בית הדין מדוייקים. בתי הדין רודפים את הגברים שיתנו גט בניגוד לרצונם ואילו לנשים סרבניות לא עושים דבר.
    כך גם היחס בבתי המשפט ומוסדות השלטון - גברים מעומדים לדין על תלונות שווא ונשים לא, שלא לדבר על סגירת התיקים המהירה לנשים למרות שנמצאו ראיות לכאורה לביצוע העבירה - אפילו במשטרה מודים בכך.
    ההפליה ווהסתה הפמניסטית חייבת להפסק!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רוצים לשמוע את האמת?

    דינה, 28/06/07 16:17

    האמת היא שארגוני הפמיניסטיות ממומנות על ידי מהאיחוד האירופי כדי להפוך את ישראל למדינת כל אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

    • ונניח שכן,האיחוד האירופי מממן,מה רע בזה?

      אז מה?, 28/06/07 17:31

      הלוואי וישראל תהיה מדינת כל אזרחיה ולא תהיה כאן אפליה על רקע דתי.
      תארי לעצמך כמה היית נזעקת לו ממשלה אירופית כלשהיא היתה מחליטה שאזרחיה היהודים אינן שווי זכויות ולא מגיע להם,בכפרים שלהם,חשמל,מים ומערכת ביוב.
      זה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן לערביי המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי זה מאוד רע

        אביגדור, 01/07/07 03:20

        וגם רוב האזרחים במדינה לא רוצים בזה ולכן אנחנו לא מדינת כל אזרחיה

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    די כבר!

    יהודי אמיתי, 28/06/07 15:19

    הדיינים הם חארות הבנו,הם גם מפלים נשים וגם פחדנים וגם רדופי בצע.אז למה אתם ממשיכים להתחתן ברבנות?
    למה אנשים בוכים אחרי ולא חושבים לפני?

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא בחתונה דרך הרבנות אלא בגירושין.שם יש מונופול לרבנות.

      יהודי לא פחות, 28/06/07 15:48

      עובדתית,יותר ויותר זוגות מתחתנים לא דרך הרבנות,אלא בחו''ל או בארץ
      בטקס לא דתי (ע''ע אברי גלעד,יאיר לפיד ודומיהם).כאשר ישנה אפשרות לבחור-הרבנות לא כ''כ פופולרית..
      הבעיה היא במצב של פירוק הנישואים,ואז המדינה נתנה מונופול לרבנות בלבד,ואין ברירה ואלטרנטיבה אחרת.
      ודרך אגב,כל מה שכתבת על הדיינים-נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    נחשפה האמתףאתם וקולך מיותרים,ממה תתפרנסו בעתיד??

    ההמום, 28/06/07 14:42

    השקר שבו הלעטתם אותנו במשך שנים נופץ..
    איך תמשיכו הלאה??.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רשיון נהיגה

    צבי, 28/06/07 13:57

    בזמנו ניסו בתי הדין לעכב חידוש רשיונות נהיגה של בעלים מעגנים. כל ארגוני זכויות האזרח קמו עליהם בזעקות. כשבתי הדין מסים להטיל חרם על סרבן גט, הוא מקבל במה תקשורתית בכל תוכנית רדיו או טלוויזיה. אני לא כל כך מבין מה בדיוק רוצים שבתי הדין יעשו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קשקוש לוביסטי-פמיניסטי חילוני

    הרואה, 28/06/07 13:24

    ראינו לאיזה הרס חברתי גורמים וגרמו אורח החיים ההזוי שלכם.
    מספיק לפתוח עיתונים ולראות לאן הולכתם אותנו.



    הרס התא המשפחתי והרס המדינה לאט אבל בטוח.

    והבאתם את ההרס על עצמכם,
    מי שנגד תורה , התורה לא שומרת עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בעצם,מה זה משנה הנתונים של מי נכונים.בכל מקרה,הבעיה היא הרבנות.

    גבר דתי, 28/06/07 13:02

    וגם אם נגיד שהנתונים של הרבנות הם אלו הנכונים.
    עדיין קיימת הבעיה שהמדינה נתנה לרבנות את המונופול והכוח להחליט בענינים אישיים של אנשים,ע''פ חוקי התורה,שהם בכלל לא מאמינים בה.

    למה אדם,גבר או אשה,נידון לחיי
    אומללות בתוך זוגיות כפויה,רק בגלל
    חוקים שהוא לא מאמין בכלל במקור הסמכות שלהם?
    זו הבעיה העיקרית והפתרון מאד פשוט:הקמת מערכת נפרדת לרישום
    נישואין ופירוקם,שלא ע''פ חוקי התורה.
    מי שרוצה-ילך לרבנות ומי שלא-ילך למערכת האזרחית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אמת ונכון ואלי בן דאהן הוא שקרן מפורסם

    מרים, 28/06/07 12:58

    נסיון בית הדין להציג את ארגוני הנשים כדון קישוט הנלחם בתחנות רוח
    הוא שפל ומדגיש את חוסר מהימנותם ונכונותם להתמודד עם בעיית סרבנות הגט באופן אובייקטיבי ויעיל.

    לסגור את מוסד בתי הדין החשוך . ויפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צודקות,אבל זאת לא תחרות

    גיא רוה, 28/06/07 12:51

    זה לא כל כך משנה אם יש יותר גברים מנשים (אם כי המודעות בציבור עד היום הייתה שזה הפוך ולכן טוב לדעת את המציאות) יש לפתור את הבעיה הזו ומייד.

    היום בערב יתמכו ויזדהו האבות הגרושים בהפגנה שמארגנות כמה מארגוני הנשים,שתערך בכיכיר רבין.

    מלבד התמיכה ללא עוררין במאבקן נשוב ונבקש מהן לא להתנות נושאים כגון זה ודומים לו כגון רמת השתכרות וכו (והן צודקות גם בזה אני איתן!!) בנושא של ביטול חזקת גיל הרך.

    אני אומר לכל ארגוני הנשים: אנא על תשתמשו בילדים שלנו כבני ערובה להשיג מטרות שלכן גם אם הן מטרות צודקות ללא עוררין.

    גיא רוה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בלה בלב בלה. בכתבה הזו הייתה רק עניין של זמן

    אסקליבר, 28/06/07 12:27

    שוב קופצת הפמניסטית התורנית להגן על הקו של אפלית הגברים. שוב מנסים למכור לנו את הסיפורים של עשרות ומאות אלפי נשים עגונות , אבל הציבור כבר יודע את האמת. שוב מוכרים לנו סיפורים שאישה מסורבת זה נורא ואיום ואילו גבר מסורב זה בסדר גמור. שוב מספרים לנו על ''אפליה'' בביתי הדין הרבניים כאשר כולם כבר יודעים את האמת על הפסיקות המטורפות וחסרות המוסר של בתי המשפט לענייני משפחה, אשר מפלים את הגברים באופן קשה. לא מספרים גם כי רוב ההליכים מתקיימים בבית המשפט לענייני משפחה ולא בבית הדין. כאשר גברים יזכו למשמורת על ילדיהם וכאשר נשים ישלמו מזונות על ילדיהם, רק אז יוכלו ארגוני הנשים לצאת בטענוות. בפועל הגברים מופלים בכול תחום בנושא המעמד האישי בהליכי גירושין. מה גם שנשים משתמשות במשטרה בכדי להגיש עשרות תלונות כוזבות בכדי לגזול ולהתיש את הגברים ובכך לנצח בהליכי הגירושין. ועוד דבר, פניות של ארגוני גברים לצאת כנגד כל סרבנות של נשים כמו של גברים, נתקלה בסרוב של ארגוני הנשים. מעניין למה. וכך ממשיך הכסף לזרום למאות ארגוני הנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אל תינשאו ליהודי

    פנינה, 28/06/07 12:05

    האגדה על חוסנה של המשפחה היהודית כבר התנפצה מזמן.
    גם הסיפורים שסבתא סיפרה על הבעל היהודי המפרנס הטוב, זה שאינו שותה ואינו מכה כבר מאוחסנת עם שאר ספרי הילדות. המקלטים לנשים מוכות מלאים עד אפס מקום, וכך גם בתיהקברות בהם קבורים קורבנות השכרות. אם מטרת הנישואים להפוך אותך לאסירת ציון מסוג חדש תותרי על היחוס המפוקפק.
    בן דת אחרת שיאכזב -את יכולה לנפנף אותו ברגע שתרצי, וילדייך עדיין ישארו יהודים.
    אבל, בשום אופן אל תתפתי להינשא ליהודי בנישואים אזרחיים. תנאי המאסר יחולו רק עלייך, והבבות למינהו ישמחו לתת רישיון לשאת קורבן חדש.

    הגב לתגובה זו

    • מלאי של שקרים

      ארצי, 28/06/07 13:27

      ודרך אגב ההרס והביזיון עליו את מדברת הוא נפוץ בבית החילוני פי 100 מאשר בבית היהודי.
      ועל זה נאמר הפוסל במומו פוסל.

      הגב לתגובה זו

      • ארצי ממשיך לטפח את האגדה...

        פנינה, 28/06/07 16:45

        מתחת לקפוטה יש לגבר החרדי בדיוק את אותו הציוד של כל גבר אחר
        גם החצאית הארוכה והרחבה נועדה לכסות על הרבה הרס וביזיון.
        העיקר הוא מראית העיין- מה יאמרו בגויים...
        חבל שהיגעתי למסקנה שהיגעתי אליה, אבל דווקא סיפורי סחטנות חרדייםהביאו אותי לכך.

        הגב לתגובה זו

        • ''דווקא סיפורי סחטנות חרדיים'' ?

          מ., 01/07/07 12:42

          על כל סיפור שכזה יש מאה סיפורי זימה וסחטנות של אינם חרדים.

          תתעדכני.

          הגב לתגובה זו

    • אל תנשאו ליהודיה וכך לא תרצו להפרד כלל

      רני, 28/06/07 14:33

      הקו המנחה אישה יהודיה הוא לנצל כמה שיותר את הגבר,לסחוט אותו כמו לימון ולזרוק אותו כקליפה יבשה.

      רק נשים שאינן יהודיות יודעות מה זה גבר.
      נותנות מעצמן למענו ולמען שמחתו, הנאתו,צרכיו וטובתו ולא רק לוקחות.
      לכן גברים יהודים בכל העולם מעדיפים שיקצה על פני יהודיה,לה הם מעניקים בתודה את הכל.
      לכן ישנה התבוללות בעולם.

      הגב לתגובה זו

      • רני, אתה לא סותר אותי!

        פנינה, 28/06/07 16:34

        חוקי האישות של היום מעודדים לסחוט את בן הזוג- את ההורה הנוסף של ילדינו -בדיוק ברגע שהוא זקוק לחיבוק. אובדן פרנסה, אובדן פוריותושלא נדע..
        אנחנו לא קתולים. מובן לנו שזכותם של אנשים לתקן טעות.
        אז צריך חוק שיסדיר זאת בצורה אנושית.

        הגב לתגובה זו

      • רני, למה עזבתני?

        שיקצה, 29/06/07 21:45

        ומכרת את עצמך לבת הכונפה של הגולדמנים?
        האם זה בזכות הזהב שקיבלת כנדוניה, או אולי פשוט יותר לנפנף אותי, כי אין לי כתובה?

        הגב לתגובה זו

    • המוטו שלך הוא:לנפנף גבר והוא ישלם.אם את תאכזבי אותו,האם תשלמי?

      אל תקחו לכם, 28/06/07 14:53

      שהרי אם את תצליחי לנפנף אותו כשיתחשק לך,או הוא ינפנף אותך כי את מאכזבת אותו כאישה.הוא תמיד ישא במחיר הכלכלי.
      את תחגגי על חשבונו כל הדרך למועדונים,מסעדות וקאנטרי קלאבס.
      עד המנופנף הבא שלך,שגם אותו תנצלי.
      אל תנשאו ליהודיות.
      רק לאישה גויה שנותנת ולא רק מקבלת.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שקיפות !!! רוצים מספרים !!!

    מבקשת לדעת, 28/06/07 11:59

    אם בתי הדין לא נותנים מספרים אמינים, בואו תגידו אתן - ארגוני הנשים - כמה נשים פונות אליכן בשנה? עשר? עשרים? שלושים? אני מניחה שמדובר בכעשרים נשים מדי שנה בשלושה - ארבעה ארגונים. לא כולן מסורבות, חלקן לא ניהלו נכון את התיק, מעוטות יכולת וכו'. אז , על כמה נשים מדובר, בשם ה'. תפתחו אתן את הספרים, תגידו מי התורמים האנונימיים שלכן. האם לנו הם או לצרינו? למשל, האם באמת רק חוגים רפורמיים תומכים, או בעיקר? הציבור זכאי לדעת.. על שקיפות, כבר דיברנו?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה כסף את מקבלת מהאיחוד האירופי?

    מה לגבי איזה, 28/06/07 11:56

    השקרים שלכן נחשפו. עכשיו הגיע הזמן שתחפשו דרך חדשה להלחם ביהדות וביהודים ועד אז חיזרו למערותיכן.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מי זאת רעות?הרבקה לוביץ החדשה?חחח (ל''ת)

    גבר שיתן גט רק, 28/06/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בתי הדין הרבניים הם חילול שם שמיים.

    חרגולית הנענע, 28/06/07 11:38

    ויש הרבה יותר הגינות פשוטה כבר בבתי המשפט לעניני משפחה.
    מי שעבר פעם בבתי הדין הרבני יכול רק להתבייש בהיותו ''יהודי''.

    הגב לתגובה זו

    • רק בית משפט חילוני מחייב..

      מ., 01/07/07 12:45

      את הבעל המסכן לשלם דמי מזונות לגרושתו יותר מפי חמש מיכולת ההשתכרות שלו.... וזאתכאשר האשה משתכרת כפול ממנו.

      בדוק.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מי שמתחתנת כעיוורת בגיל 20 ומביאיה ילדים שתתמודד לבד

    א, 28/06/07 11:36

    זה הכי קל לשכב ולעשות ילדים ולהתחתן מהר בשביל ביטחון כלכלי כמו שמחנכים את הנשים כאן מגיל קטן.
    אף אחד לא הצמיד להן אקדח לרכה ולהתחתן עם הבחור הראשון שהן רואות ולהביא איתו ילדים.
    הלוואי ובתי המשפט האזרחים היו נוהגים כמו בית הדין הרבני אז היו פחות נשים שממהרות להתחתן בשביל ''ביטחון כלכלי'' וממהרות להתגרש כי הם יודעות שהן יקבלו מזונות לכל החיים ומימון כלכלי מהפריאר ששם להן טבעת על היד.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לנשים יש ארגוני נשים,לובי ועוד.הגיע הזמן לנפץ את הבועה הנשית.די !

    נמאס מהשקרים, 28/06/07 11:27

    הנשים= מחריבות העולם

    הגב לתגובה זו

    • בעיקרון אתה צודק אבל למה צריך להגזים (ל''ת)

      א א, 28/06/07 13:28

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אין לך בושה??.?

    יהושע פרוע, 28/06/07 11:15

    האם באמת את חושבת שאנחנו כאלו מטומטמים שאם תספרי לנו כמה קשים חייה של אישה עגונה נשכח את נתוני הכזב שעד אתמול הפרחתם כאילו היו תורה מסיני..??
    הבעייה שלכן היא שאתם לא באמת מנסות להתמודד עם בעיית העגינות, שאם כך היה הדבר הייתן מנסות לפתור כל בעייה בצורה אינדובידאלית למשל בהתרמות למען בתי הדין על מנת לממן שליחים ובלשים , או בדריש להרחיב את סמכויות האכיפה על בעלים סרבניים.
    המטרה האמיתית שלכן היא למוטט את הרבנות וברגע שתחדלו לשאוף לכך צינור הכסף שמממן אותכם קרי ארגוני השמאל הקיצוני יפסיק לזרום.
    ובשביל להגיע למטרה הזאת חא יעזור שנספר כמה הנשים עגונות , צריך לשקר ולומר שזאת מדיניות מכוונת של הרבנות וחייבים לזרוק נתונים מצצוים האצבע על מנת ל''הוכיח'' את התיזה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עיכוב גט = הכשלה בעבירה

    עמוס, 28/06/07 11:11

    במיוחד היום, כשאפילו פרסומת למכוניות נראית כמו פרסומת ליחסי מין.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה החידוש? איפה האמת?

    ימני, 28/06/07 11:09

    רעות,
    אם אין לך מה להוסיף בנושא, בבקשה תחסכי מאתנו את דברייך. המאמר שלך נראה כמו שכתוב של התגובה (המוזרה משהו, יש לומר) שהוציאה ארגון קולך. בשתיהן חסרים עובדות, ויש טענה מוזרה בסגנון: אם יש כל כך הרבה ארגונים שפועלים בנושא אז כנראה שהנתונים של בתי-הדין אינם נכונים.
    אז להבא, אם אין לך מה להוסיף לדיון לא צריך סתם לפרסם מאמר. ובבקשה את המילה ''אמת'' תשאירי למאמרים אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • זה כל העניין, שהן לא יכולות לחשוף את המספרים...

      פמיניסטית דתיה, 28/06/07 19:23

      פרסום כזה ימוטט את הטיעון שלהן... הן מעדיפות את מדיניות ה''עמימות''.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועדיין: הנתונים שלכן היו מעוותים ושקריים. לא יעזור כלום

    אני מתעב, 28/06/07 11:04

    הדמגוגיה שלכן היא פשוט מגעילה. אתן הרי טוענות כל הזמן שיש אלפי מסורבות גט ושבתי הדין מקלים עם הגברים.

    והנה, נחשפו הנתונים האמיתיים! ישנם יותר גברים מסורבי גט מאשר נשים מסורבות. נקודה.

    בכל המאמר הדמגוגי שלך, רצוף הדיבורים חסרי התוחלת והפשר, לא הצלחת לסתור נתון זה. עד כדי כך שעברת לטיעון שאומר שגם מסורבי גט זו תופעה לא נעימה. ובכן, כולם מסכימים איתך, אבל זה עדיין סותר את כל התאוריה שלכם על אפליית הנשים.

    גם את העובדה שישנן רק 180 מסורבות גט אתן לא יכולות לסתור למרות כל הדמגוגיה והשקרים. 180 מתוך מאות אלפי המתגרשות, זה מיעוט שולי וקטן.

    אני פונה אליכן בשם כל שומרי המצוות בישראל, אנא, הפסיקו עם הדמגוגיה וההסתה נגד בתי הדין והתחילו לפעול באמת לטובת ייעול המערכת ומסורבות הגט.

    הפסיקו עם הלוחמה המיותרת הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נישואים שוויונים

    רועי, 28/06/07 11:02

    לפני שאני ובת זוגתי מתחתנים הרב מהתנועה המסורתית ביקש ממני לחתום על טופס שנותן סמכות לבית הדין המסורתי את הסמכות לתת גט במידה ואנסה לנצל את כוחי בצורה שלא מתיישבת עם דרכי המוסר והיושר עליהם אמורה להתבסס הדת. אני ממש מסכים עם כך. חבל שהאורתודוכסיים גורמים סבל לגברים ולנשים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק וחכם

      פנינה, 28/06/07 13:58

      היהדות רואה בכתובה חוזה של הקמת שותפות. אפשר להגדיר מראש
      באילו תנאים מקובל על שני בני הזוג שהשותפות תפורק. אפשר לראות בזה גט על תנאי.
      וגם אם האהבה כבתה רק מסיבות שהזמן גרם-השמנה נכות וכו' כמה שזה מגעיל בכל זאת עדיף לחשוב על פיצוי לצד הנפגע כמו ביחסי עובד ומעביד מאשר לתת לזה להתגלגל למצב של עבירה פלילית.

      הגב לתגובה זו

      • ''ממש חכם''.אצלי הכומר יתן גט (ל''ת)

        פמינסטית, 28/06/07 21:14

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    עגונות!! לא ענוגות! (ל''ת)

    אורית, 28/06/07 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מילים כדורבנות! (ל''ת)

    שכויח, 28/06/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נשים ארזו אומץ

    יוני, 28/06/07 10:33

    שימו פס על הרבנות. איום הממזרות זה תותח לא טעון, אין סיכוי שבג''צ יאשר הכרזת ילד כלשהו כממזר, אלא אם נהפוך לתיאורקרטיה, ואז ממילא לא נחיה פה יותר.

    ברגע שרב הנשים במצב זה פשוט יתעלמו מהממסד הרבני, הוא יהפוך ללא רלוונטי, ויאבד את כח ההרתעה שלו.

    הכ גרוע, לילד ה''ממזר'' יהיה סיבה טובה להגר למדינה נורמלית, כפליט אפליה דתית, ועוד יוכל לתבוע פצויים ענקיים ממדינת ישראל בבית המשפט הבינלאומי בהאג.

    אז תפסיקו להתבכיין ופשוט קחו גורלכן לידיכן.

    הגב לתגובה זו

    • לי לא היה אכפת להתחתן עם ממזרה-איזה סיווגיפ פרימיטיביים אלו? (ל''ת)

      בני, 29/06/07 11:50

      הגב לתגובה זו

    • ליואב, מזל טוב ליום הולדתך...

      אירוני, 01/07/07 12:58

      ה-15.

      אלמונית.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי תקראי קודם את תוצאות המחקר לפני שאת תוקפת

    efi, 28/06/07 10:12

    לפי הפרסומים המחקר כולל את כל התיקים שנפתחו בנושא גירושין ולא הסתיימו בגט- זה אומר גם תיק פעיל וגם תיק שנסגר מנהלית, במחקר גם מופיע אחוז התיקים מתוך 942 שנסגר מנהלית והוא 18%נכול שקשה לעכל את תוצאות המחקר כי עכשיו אין הצדקה לקיום ארגונן נשים אם אין כל כך הרבה מסורבות גט
    אבל מה שמצחיק זה שאתן לא נותנות לעובדות לבלבל אתכן
    מה נגמרו התרומות וצריך לעשות רעש תקשורתי?
    אולי תשקיעו יותר ביצירת לחץ חברתי על הסרבנים והסרבניות כדי שלא ימשיכו לענות את בן הזוג?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כיהודי דתי, הרוצה בחיזוק בתי הדין הרבניים אני לא מבין:

    ישי, 28/06/07 09:50

    האם הדיינים לא מבינים שהדרך בה הם מתנהלים פוגע בדבר שהם כל כך רוצים לשמר, כוחו של בית הדין?
    הרי בסופו של דבר הלחץ הציבורי יביא להוצאת הנושא מידי בית הדין, או לחלופין, אנשים יוותרו על נישואין עפ''י ההלכה...
    עצוב

    הגב לתגובה זו