• 93.

    צבא פושע בלי צלם אנוש

    ספי, 27/06/07 21:52

    זה צבא של בלי אלהים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לו זה היה תלוי בי הייתי טובל את זחלקה

    גודמן, 27/06/07 19:49

    בחומצה 31 דקות ו 9 שניות

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אין בעיא שחכים מבל''ד יצעקו: זה עבודתן.

    טרוטצקי, 27/06/07 19:36

    הבעיא היא שיש מישהו אחריהן שעושה ענין מזה...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    הסתה זה מה שזה

    אב י, 27/06/07 18:58

    זה חבר כנסת בממשלת ישראל זה?במקום להגיד ל''מתלוננות'' סליחה גבירותיי הבטחון מחייב ותגידו תודה כי גם אתן יכולות להתפוצץ אם תבוא מתאבדת לידכן ...הוא משמיץ את מדינתו, ישראל ....!
    רק על זה הייתי עושה מעמיד אותו לדין .
    הסתה גלויה.זה מה שזה.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בארה''ב ובבריטניה נשים נבדקות גם ע''י גברים

    JJ, 27/06/07 18:11

    בשדות התעופה בארה''ב באם אין מאבטחת פנויה בודקים המאבטחים גם את הנוסעות. זכותה של נוסעת לסרב לבדיקה כזאת ולחכות עד שתתפנה מאבטחת אבל היא עלולה להחמיץ את הטיסה.

    בצפון אירלנד נהגו החיילים הבריטים לערוך בדיקות פולשניות גם בנשים בעת הצורך.

    בקיצור: חיי אדם קודמים לצניעות הפרט, וכך מקובל במדינות העולם המתוקנות.

    הגב לתגובה זו

    • במדינות ערב לזרים עורפים את הראש...

      Avi Ecuador, 27/06/07 18:50

      זה מרתיע, עובדה, כמעט אין זרים שם.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מניעת פיגוע לא שווה את מחיר הבדיקה!

    רוני, 27/06/07 17:20

    עדיף פיגוע של עשרות הרוגים על פני בדיקה במחסום, ולכן חייבים לתת לכולם לעבור חופשי חופשי!

    למה מי הם היהודים שרוצים לחיות בשלום בפלשתין?!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טוב מאוד, להמשיך במלאכה

    גידי, 27/06/07 17:09

    אסור לתת לזחלאקה הנבל ולשמאל ההזוי לגרום לפיגועים. המחסומים הכרחיים- מי שלא טוב לו- שיהגר לארץ אחרת. רק יהיה יותר טוב בלי כמה ערבושים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תנו להן לעבור! תנו תעסוקה לזק''א!...

    מתגעגעים?..., 27/06/07 16:39

    משעמם פה, שזה נורא...

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    למה ענברי לא ראה לנכון לספר את מה שידוע לטוקבקיסטים, את

    בן יפונה, 27/06/07 16:36

    את דבר מעצרה של מחבלת עם תחתוני נפץ? האם ענברי משרת את 'מעריב' או את ארגוני השמאל שאותם הוא מייח''צן בקביעות?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    להפיץ כאן תעמולה ללא תגובת נגד. תתביישו לכם. אך אתם לא מתביישים כלל (ל''ת)

    אתם בתקשורת, 27/06/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ... שקר כדובדבן לקצפת. שלא ירצחו אותנו-זה תחביבן/ם. (ל''ת)

    התחילו ''לקלל'', 27/06/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    well the date is wrong this happend in 1934 (ל''ת)

    Meir, 27/06/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    המוסרית של תומכי הטרור. אין להם בושה. תודה לחיילינו על הצלת חיינו. (ל''ת)

    אין גבול, 27/06/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    עדיף שהם יתבישו מאשר

    אני, 27/06/07 16:25

    שאנחנו נתפוצץ

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מתלוננים?

    צוזמן, 27/06/07 16:23

    למה מה קרה,צריך לבדוק אותם גם מביפנים למה אי אפשר לדעת מאיזה אחד או אחת כזאת נקבל את השטוזה של החבלה.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ולמה אתם דורשים ממחבלת להתאבד...

    צבי, 27/06/07 16:19

    איפה הכבוד לאשה? האם יש לכם תשובה? חוץ מזה אולי יש לו דף קטן של חומר נפץ קטלני מתחת לביצה. תפסיקו עם הטרור ונתן לכם להכנס לישראל עם הפג'ו 404 שכחתם!!! טמבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מסכנים המאבטחים

    יואב הזועם, 27/06/07 16:18

    שצריכים לראות את הזוועה הזאת כל יום

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תבכינה הן ולא נפגעי חגורות הנפץ

    עמוס, 27/06/07 16:14

    יש לי פתרון עוד יותר טוב. שיפסיקו נא הערבים את רציחותיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מצויין הם עושים את העבודה (ל''ת)

    Zach, 27/06/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ככה זה כששולחים אישה בהריון להתפוצץ. (ל''ת)

    אביב, 27/06/07 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זחאלקה ושאר המחבלים תעופו לנו מהכנסת. (ל''ת)

    עמיחי, 27/06/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דבר אחד אני לא מבין - למה לא מחסלים את בל''ד? (ל''ת)

    מישה, 27/06/07 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    זחאלקה אביר הכבוד הנשי הערבי.

    or, 27/06/07 16:10

    מי שפוגע בכבודן של הנשים הערביות הם ארגוני המחבלים שסוחטים אותן מינית ומאלצים אותן להתאבד כולל אמהות לילדים. לא שמענו אותך מיצג אותן ומתריע על התופעה. כמו כן נבחרת לכנסת ישראל לייצג את המגזר הערבי בארץ ולא את ארגוני המחבלים .לא שמענו אותך מתריע כנגד תופעת הרצח של נשים במגזר
    הערבי בארץ

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למוטי מקלפורניה

    זהבית, 27/06/07 16:08

    וואלק,אתה יושב לך שם וכותב בסבבה,נותן הוראות והצעות בזמן שאתה לא נמצא פה ולא חווה כאן שום דבר,בחייאת מוטי תעשה טובה ושב קצת ברגוע..אל תתן יותר מדי הצעות בזמן שאתה יושב לך שם בפנאן ובשאנטי.
    ביי

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    להתפשט בושה,ולהתפוצץ בין ילדים לא

    ראובן, 27/06/07 16:07

    להתפשט לבדיקה ביטחונית בושה,ומה שגרם לבדיקות אלה, הכניסה עם חומר נפץ להתפוצץ בתוך ילדים ונשים זה לא בושה ?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מעניין מאוד הכבוד חשוב לערבים יותר מחיי אדם, עובדה, הם רוצחים !!! (ל''ת)

    :-), 27/06/07 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יש רק דרך אחת למנוע את זה

    ארז, 27/06/07 15:59

    למנוע לחלוטין מעבר פלסטינאים לתוך שטח ישראל.
    לא עוד עבודה, לא עוד מסחר, לא עוד ''איחוד משפחות''.
    איך זה?

    הגב לתגובה זו

    • ''חחח'', חומת ברלין אתה מציע

      Avi Ecuador, 27/06/07 16:02

      יקראו לה חומת חלם.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    כדי לסחוט אותן..?

    ג'ו כלום, 27/06/07 15:55

    כן, זאת התוכנית הזדונית של היהוד - לצלם נשים מתפשטות במעברי גבול, כדי שאפשר יהיה לסחוט אותן אח''כ. תוכנית טובה מזאת לא היה כותב ד''ר נו. אין, אין עלינו היהוד - גם אוכלים מצות עם דם של ילדים נוצרים, גם כובשים ואונסים ומתחלים מלחמות, גם שולטים בכל הבנקים בעולם, וגם מנסים לסחוט [מה?] נשים פלסטינאיות תמימות, על לא עוול בכפן. וואלה, אני עכשיו מבין למה נשים פלסטיניות התאבדו כבר במחסומים [מישהו מהפלוגה לידי נהרג פעם כי הוא לא רצה לחפש על פלאסטינאית - הוא ריחם עליה, והיא לחצה על הכפתור] - הן ידעו מראש שזה מה שנעשה להן!

    ואללה, אנחנו נבלות, הא?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תתחיל לדאוג למי שבחר בך...מושחת!!! (ל''ת)

    עווד, 27/06/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לישראל בכדי להגן על עצמה ולשרוד יש מספר ברירות

    Avi Ecuador, 27/06/07 15:54

    ברירות שהרבה יותר הומניות ורציונליות מהשיטה האידיוטית שהיום בשימוש וגורמת לישראל להראות כמדינה דורסנית דבר שזה לא נכון מעווות גורם לה נזק ועלול להביא להשמדתה או ביטולה בעתיד.
    אם ישראל רוצה להיות לפחות מדינת כבשת הרש; מדינה עצמאית ועם חזון לעתיד תושביה, היא צריכה פשוט ללכת ולהסביר בעולם שהנסיון לחיות ''בשלום'' עם ערבים בשטח כה מצומצם כשל כישלון חרוץ ואין לו שום תקווה ועתיד, אין אפשרות שיהודים וערבים עם המנטליות שלהם יוכלו לסבול ולחיות זה עם זה בשלום ביחד.
    ישראל במקרה זה שהיא רוצה להמשיך להתקיים כמדינה עצמאית של יהודים או שיהודים יוכלו לשרוד בה חיבת לאמר לעולם שהאחריות ל''עם'' של טרוריסטים שרוצים שואפים פעלו פועלים ויפעלו להשמדת ישראל לא יכולה להיות בידיה של ישראל, שאנו גם לא יכולים להרשות לעצמנו לאחר נסיוננו המר בארצות הגויים להמר שוב על עתיד ילדנו כשברור מראש שההימור יכשל כישלון חרוץ ומדינת ישראל תושמד בצורה זו.
    * ישראל חיבת לומר לגויים שמחובתנו ומחובתם לשמור על המיעוט האתני היהודי במזרח התיכון ולתת לו את מדינת כבשת הרש, הינו, להוציא את כל ערביי השטחים וכל הזרים מישראל בקו הירוק והשטחים למדינות ערב ואירופה וזאת כניסיון לפצות בפיצוי קטן אפסי וחלקי את העם היהודי על העוול שנעשה לו באירופה ובמדינות ערב, על הרצח ביהודים ועל בריחתם ואילוצם של מעטים להגיע לפינה שנקראת ישראל כשאילצו יהודים לבנות אותה, מדינה שלא היתה נבנת אם האירופאים והערבים היו מתיחסים בכבוד ליהודים ולא רודפים רוצחים ומענים אותם, אם היו נותנים להם תקווה ואימון לחיות בארצותיהם.
    * הברירה השניה היא להפוך את ישראל למדינה בסגנון מדינת הוותיקן שהיא של יהודים כמו שמדינת הוותיקן היא של נוצרים או מכה ומדינה היא של ערבים מוסלמים, מדינה שבה כל יהודי העולם מצביעים למוסדות המדינה היהודית כאשר החלוקה לקולות תהיה בצורה הבאה:
    יהדות ארצות הברית 60 אחוז, יהדות העולם ביתר הארצות 20 אחוז ויהדות ותושבי עם-הארץ כולל השטחים ורצוי בלי הערבים שיצביעו עוד 20 אחוז.
    תושבי עם-הארץ אומנם ירגישו מקופחים ושקובעים להם ''זרים'' את עתידם אבל זה ימנע מאידיוטים שמאלנים ורשעים ערבים מלאבד עם לדעת.
    * הברירה השלישית היא לעשות טרנספר דו צדדי, כל היהודים מהדרום; אשקלון ועד אילת יפונו לשטחים בישראל החדשה וכל הערבים והזרים יפונו מירושליים, יהודה ושומרון, הקו הירוק לדרום.
    * ברירה הנוספת היא להסתפח לארצות הברית על משקל משפט המלך שלמה וכבשת הרש שלא תהיה של יהודים כאשר ידוע מראש שהשמאל והרשע שחברו יחדיו ומזינים זה את זה יביאו לשואה ולאיבוד עצמי של עם לדעת.
    הסיפוח לארצות הברית הוא הגיוני ואולי עצם ההצעה לעשות זאת תביא להבנת העמים שאת הילד אין לחלק אלא לתת אותו לאמא האמיתית דבר שיצור טרנספר של כל הזרים והערבים בישראל ברצון וביוזמתם של עמי בעולם ומתן כבשת הרש ליהודים, אם לא אז הרבה יותר בטוח ורציונלי לישראל להיות חלק מארצות הברית מאשר להיות חלק מהאידיוטיות של השמאל והרשע של הערבים וגם הגיונית הדרישה הישראלית לסיפוח כאשר ברור שהברירות עם השמאל והצעות העולם היום הם איבוד עצמי לדעת וחוסר מוצא לעתיד היהודים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושב שיש לך איזה זכות לקרוא לדרך שבה עובדים אידיוטית,

      ג'ו כלום, 27/06/07 19:38

      ... אם אלא ההצעות שלך.
      לתת ליהדות ארה''ב להחליט את גורלה של ישראל? לבקש יפה מהעולם שיהיה פתאום בעדנו? לוותר על כל דרום הארץ לטובת הפלסטינאים?

      די, די.
      אתה חייב לי חמש דקות מהחיים בחזרה.

      הגב לתגובה זו

      • חחח, גלגלת אותי מצחוק

        Avi Ecuador, 27/06/07 19:53

        רק 5 דקות הקדשת לתגובותי למחשבה בהמשך, לשיחה עם חבריך בדיון בדעותי?
        אתה שקרן!
        תמשיך ללמוד!

        הגב לתגובה זו

      • חחח, אתה בטח חושב ש''יהודים'' שמאלנים וערבים

        Avi Ecuador, 27/06/07 19:57

        יכולים להחליט על עתיד של יהודים בסלט ירקות ישרפלסטין בקו הירוק?
        אתה הוזה!

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    איזה כיבוש ?? זה בדיקות בכניסה לישראל. אם היה כיבוש לא היו בודקים (ל''ת)

    לוגיקה פשוטה, 27/06/07 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זאחלקה הגזען תתעסק עם בעיות הערבים שנמצאים בשטח ישראל

    אזרח, 27/06/07 15:48

    הגיע הזמן שתעוררו ערביי ישראל עד מתי תמשיכו להתעלם ממה שהמנהיגים שלכם עושים עם של טיפשים למנהיגים שאתם בוחרים לא איכפת ממכם בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה מזכיר משהו ממה שהיה באירופה בשנות השלושים והארבעים מהמאה הקודמת (ל''ת)

    רסמי, 27/06/07 15:47

    הגב לתגובה זו

    • רק בעל דימיון מזרחי יכול לראות דמיון (ל''ת)

      לוציפר, 27/06/07 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    לסכום תקראו את תגובות 25 ו-46

    מוטי קליפורניה, 27/06/07 15:33

    ותפסיקו להלחם האחד בשני!!!
    צנעת הפרט היא ערך עליון ויש לשמור עליו במידת האפשר.ואם יש מעטים חוטאים לא צריך להשליך זאת על כלל הציבור.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • כן מוטי, לך תגרד את האוזן עם האצמעות של הרגל...

      Avi Ecuador, 27/06/07 15:46

      אני מקווה שתצא תגובה נוספת שכתבתי.

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה

        מוטי קליפורניה, 27/06/07 16:25

        אעשה זאת לאחר שתפסיק לנעור.

        הגב לתגובה זו

        • מתחזה שפל, אקוודור צודק שיש אידיוטים ואתה אחד מהם (ל''ת)

          מוטי קליפורניה, 27/06/07 16:45

          הגב לתגובה זו

    • לישראל בכדי להגן על עצמה ולשרוד יש מספר ברירות

      Avi Ecuador, 27/06/07 15:50

      ברירות שהרבה יותר הומניות ורציונליות מהשיטה האידיוטית שהיום בשימוש וגורמת לישראל להראות כמדינה דורסנית דבר שזה לא נכון מעווות גורם לה נזק ועלול להביא להשמדתה או ביטולה בעתיד.
      אם ישראל רוצה להיות לפחות מדינת כבשת הרש; מדינה עצמאית ועם חזון לעתיד תושביה, היא צריכה פשוט ללכת ולהסביר בעולם שהנסיון לחיות ''בשלום'' עם ערבים בשטח כה מצומצם כשל כישלון חרוץ ואין לו שום תקווה ועתיד, אין אפשרות שיהודים וערבים עם המנטליות שלהם יוכלו לסבול ולחיות זה עם זה בשלום ביחד.
      ישראל במקרה זה שהיא רוצה להמשיך להתקיים כמדינה עצמאית של יהודים או שיהודים יוכלו לשרוד בה חיבת לאמר לעולם שהאחריות ל''עם'' של טרוריסטים שרוצים שואפים פעלו פועלים ויפעלו להשמדת ישראל לא יכולה להיות בידיה של ישראל, שאנו גם לא יכולים להרשות לעצמנו לאחר נסיוננו המר בארצות הגויים להמר שוב על עתיד ילדנו כשברור מראש שההימור יכשל כישלון חרוץ ומדינת ישראל תושמד בצורה זו.
      * ישראל חיבת לומר לגויים שמחובתנו ומחובתם לשמור על המיעוט האתני היהודי במזרח התיכון ולתת לו את מדינת כבשת הרש, הינו, להוציא את כל ערביי השטחים וכל הזרים מישראל בקו הירוק והשטחים למדינות ערב ואירופה וזאת כניסיון לפצות בפיצוי קטן אפסי וחלקי את העם היהודי על העוול שנעשה לו באירופה ובמדינות ערב, על הרצח ביהודים ועל בריחתם ואילוצם של מעטים להגיע לפינה שנקראת ישראל כשאילצו יהודים לבנות אותה, מדינה שלא היתה נבנת אם האירופאים והערבים היו מתיחסים בכבוד ליהודים ולא רודפים רוצחים ומענים אותם, אם היו נותנים להם תקווה ואימון לחיות בארצותיהם.
      * הברירה השניה היא להפוך את ישראל למדינה בסגנון מדינת הוותיקן שהיא של יהודים כמו שמדינת הוותיקן היא של נוצרים או מכה ומדינה היא של ערבים מוסלמים, מדינה שבה כל יהודי העולם מצביעים למוסדות המדינה היהודית כאשר החלוקה לקולות תהיה בצורה הבאה:
      יהדות ארצות הברית 60 אחוז, יהדות העולם ביתר הארצות 20 אחוז ויהדות ותושבי עם-הארץ כולל השטחים ורצוי בלי הערבים שיצביעו עוד 20 אחוז.
      תושבי עם-הארץ אומנם ירגישו מקופחים ושקובעים להם ''זרים'' את עתידם אבל זה ימנע מאידיוטים שמאלנים ורשעים ערבים מלאבד עם לדעת.
      * הברירה השלישית היא לעשות טרנספר דו צדדי, כל היהודים מהדרום; אשקלון ועד אילת יפונו לשטחים בישראל החדשה וכל הערבים והזרים יפונו מירושליים, יהודה ושומרון, הקו הירוק לדרום.
      * ברירה הנוספת היא להסתפח לארצות הברית על משקל משפט המלך שלמה וכבשת הרש שלא תהיה של יהודים כאשר ידוע מראש שהשמאל והרשע שחברו יחדיו ומזינים זה את זה יביאו לשואה ולאיבוד עצמי של עם לדעת.
      הסיפוח לארצות הברית הוא הגיוני ואולי עצם ההצעה לעשות זאת תביא להבנת העמים שאת הילד אין לחלק אלא לתת אותו לאמא האמיתית דבר שיצור טרנספר של כל הזרים והערבים בישראל ברצון וביוזמתם של עמי בעולם ומתן כבשת הרש ליהודים, אם לא אז הרבה יותר בטוח ורציונלי לישראל להיות חלק מארצות הברית מאשר להיות חלק מהאידיוטיות של השמאל והרשע של הערבים וגם הגיונית הדרישה הישראלית לסיפוח כאשר ברור שהברירות עם השמאל והצעות העולם היום הם איבוד עצמי לדעת וחוסר מוצא לעתיד היהודים בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • לאבי אקודור

        מוטי קליפורניה, 27/06/07 16:50

        לא ניתן לעצור לחלוטין תהליכים שהחלו.
        אז אני בדעה שיש לתת לאבו מאזן
        50 אחוזים מיהודה ושומרון ועוד 50 אחוזים בעבר הירדן המזרחי ולצרפו לירדן בקונפדרציה ירדנית-פלשתינאית.
        לגבי עזה להכיר בחמאס
        ולצרפם למצרים בקונפדרציה מצרית-פלשתינאית כאשר מצרים מקצה עבורם שטח עד אל עריש.
        ואלו שיוותרו בצידנו ביהודה ושומרון לתת להם אזרחות ישראלית בשלבים ולאחר שישבעו אמונים למדינת ישראל.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

        • חבל שאתה מתעקש לקשקש

          Avi Ecuador, 27/06/07 18:07

          ידידי, אתה הרבה יותר אנטליגנטי מבכדי להאמין במה שאתה כותב...

          הגב לתגובה זו

    • לא כולם מבינים אותך .

      emad, 27/06/07 17:06

      אתה שוהה בחוץ ואין לך שום ספק שמה שנעשה ע''י המאבטחים הוא כתוצאה מגזענות יתר ושנאה עמוקה לבני אדם בכלל . בזמן שחלק גדול מהישראלים ידעו שהם עברו את כל הגבולות ויכירו בזכות האחרים לחיות . אז נרגיש בשלום המיוחל ...אמן.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה לעשות שהפלשתינים הם טרוריסטים עם חגורות נפץ? שיגנו את הטרור קודם (ל''ת)

    יאיר, 27/06/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה אין תמונות ווידיאו מהאירועים המרגשים? (ל''ת)

    לא משנה, 27/06/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שטויות! שיתפשטו ויכסו את הפנים ברעלות

    שלומצי, 27/06/07 15:27

    גם ישראלים לא פעם נדרשו להתפשט בשדות התעופה בארה''ב! ארץ ידידותית ולא אוייבים כמוכם שמבקשים לעבור מחסומים. והנהלים לגמרי מוסריים ובלתי פוגעים. מה שנקרא: לא נעים אבל לא נורא!
    בעניין המצלמות והסחיטות!
    הפוסל במומו פוסל! ח''כ ( אוי לי שיש כזה ח''כ) זחאלקה, תסתכל בראי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה לא נעים? החיילות בטח נחנקות מגועל ומסי...

      ., 27/06/07 15:41

      מסכנות ממש איזה תפקיד מסריח יש להן!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    ג'אמל הגמל סנט את הגיגך למשגרי המחבלות לארץ הקודש (ל''ת)

    ירמיהו, 27/06/07 15:25

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר זחאלקה בבקשה.... אתה בטח מוכר בשוק מחנה יהודה (ל''ת)

      ערבי, 27/06/07 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    זחאלקה בטח מאונן בדברו על העניין...

    אורי, 27/06/07 15:25

    אפשר היה לראות , כמה שהוא נרגש , כשנפלו בצפון קטיושות.
    זקפה כשל עזמי בשארה - האיבר הלאומי של ערביי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ל-30

    שג בחמאס, 27/06/07 15:24

    אתה מתכוןן - אף אחד לא נהנה לראות ערבים!!! ערומים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מעניין למה? הרי אתם שוחטים בנו 120 שנה

    מוזר, 27/06/07 15:23

    זאת באמת לא סיבה מספיק טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתם יודעים מה קורה בטורקיה?

    אריה, 27/06/07 15:23

    באזורים בעייתים בטורקיה (המאוכלסים בכורדים וערבים) המשטרה הטורקית בודקת נשים כורדיות וערביות בדיקות שאין זה מוסרי לתאר אותן פה.תחפשו מידע ותמצאו...

    ואף אחד לא מדבר על זכויות אדם,על פגיעה בכבוד של הערבים בטורקיה...

    כי הערבים יודעים טוב מאוד שעם הטורקים לא כדאי להתעסק ומי שכן יפתח את הפה ימצא את עצמו מחוץ לטורקיה במקרה הטוב.
    ורק ישראל מוכנה לבקר את עצמה על כך שהיא מנסה להתגונן מפני הרוצחים הערביים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שיסעו לארה''ב - נראה אותם מתלוננים

    יו אס איי, 27/06/07 15:21

    אישה בהריון רצתה להבריח חגורת נפץ

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    איזה פרובוקציה הרי בכל כניסה לארץ כשקיים חשד מפשיטים אותך

    איזו מדינה?, 27/06/07 15:17

    אז אני מבין שח''כ בל''ד רואה בארצות השטחים כחלק מישראל השלמה אבל אני מצטער שרוב העם לא מעוניין להיות שם אלא קיצונים כמו ח''כ של בל''ד וקיצוני הימין מכריחים אותו ואז אין סיבה שיהיו בדיקות אבל עדיין מדובר במעבר גבול ויש לשים גבול לקיצונים האלה שמפריעים לשמור על בטחון ישראל בכל מחיר אין טעם להתייחס ברצינות לטוקבקים של ח''כ של בל''ד בדומה ליחס של קיצוני הימין.

    הגב לתגובה זו

    • איזה הפלצה!! יש גבולת רב העם לא רוצה!

      לסמולן הקטן, 27/06/07 15:29

      די עם בבל''ת שלכם על גבולות 67,
      זה לא על גבולות, לא על התנחליות,זה מאבק על מי ישאר פה. הם ו אנחנו, אני בוחר בנו ואתה בוחר בהם, פשוט לא?

      הגב לתגובה זו

    • קיצוני מהשמאל, אתה לא חייב להשאר בארץ בכלל

      ימנית קיצונית, 27/06/07 15:37

      גם היכן שאתה יושב וחי זה חלק מהכיבוש הישראלי של 48.
      תתפנה?!! ועכשיו.

      הגב לתגובה זו

    • אם הם רק היו מתפוצצים על ערבים

      Avi Ecuador, 27/06/07 15:48

      לא היה צריך בכלל לעשות בדיקה, אולי אפילו לעזור ולתת להם עוד נשק ופצצות...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שישקיעו בתחתונים סקסיים לפחות

    נו טוב, 27/06/07 15:14

    במקום בתחתוני נפץ

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    פצצות מתקתקות ! כל הכבוד לצה''ל ! (ל''ת)

    שפוי, 27/06/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אנחנו עושים להם טובה ומכניסים אותם לעבוד בישראל, והם מתפוצצים עלינו

    יוסי, 27/06/07 15:11

    אז מה הם מצפים???
    לא כל דבר קשור לכיבוש. גם אם זה היה מעבר גבול והיה חשד לפעילות טרור ככה צריך היה לנהוג. אז מספיק לקשר הכל לכיבוש.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    השאלה

    מוטי קליפורניה, 27/06/07 15:11

    השאלה האם מכונות השיקוף אינן מזיקות לנשים בהריון,או לבעלי קוצבי לב וכו צריכה להבדק?!
    ובמקרים מיוחדים אלו תתותר הכניסה לאחר מעבר דרך גלאי המתכות או בבגדים תחתוניים,כאשר יש גבר הבודק גברים ואשה הבודקת נשים.
    ונושא חשוב זה דורש עיון ותקצוב.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • וואו מוטי, איזה רעיון מקורי וחדש.

      ג'ו כלום, 27/06/07 15:49

      רואים שאף פעם לא היית במחסום.
      זה מה שעושים, רק לכולם, כי מכונות שיקוף גורמות לעקרות וסרטן, ומגננומטרים לא משזהים חומרי נפץ.

      ככה זה שיש טרור. אני די בטוח שגם החיילות לא נהנות מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ככה מטפלים במחבלים וחבריהם

    גיא, 27/06/07 15:09

    תגידו לאחיכם תודה, הם אלה שגרמו לנו לנהוג בכם כך, תגידו תודה שנותנים לכם לעבור

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    there is no limit to the arab lies and 2 faced propoganda (ל''ת)

    israeli, 27/06/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    if they would not terrorize they will not have to go through this

    vengence, 27/06/07 15:08

    lets not forget the check posts were created after massive terror attacks by parasites like Zchalka and Tibi.
    Why is Balad, a party that supports terror,called for terror attacks and a few of its members commited acts opf terror still legal? where is Mazoz and where is the supreme courts? If there is no law enforcement, to each is own, maybe us citizens need to do sikulim memukadim against balad terror members

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    חוצפה יהודית-מנסים לגלות מחבלים\מחבלות

    ירון, 27/06/07 15:07

    ערבים שקרנים בעידוד סמולנים הזויים כועסים שהיהודים מנסים להגן על עצמם..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אל תאמינו: סיפורי אלף לילה ולילה.

    לשקר הם יודעים, 27/06/07 15:04

    המ הם היו עושים לנו אם זה היה להיפך? היו מתעללים בנו קשות ומתעמרים בנו באלימות. כבר שמענו עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אם הם היו..?.

      צועני יתום, 27/06/07 16:28

      הם היו מורידים לך יד כדי לוודא שבפעם הבאה יורידו לך גם את השניה.צריך לבדוק אותם מדוך לדוך ויש כאלה שאסור להכניס אותם בכלל לארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לאור ההדרדרות המוסרית של המוסלמים אני לא מתפלא. אשה עם 8 ילדים בהר

    עמי, 27/06/07 15:03

    בהריון נשלחת להתאבד. נו אז עתה תגיד לי עכשיו, אפשר להגיד שיש להם מוסר או דת ?

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה פשוט חוצפה.הכיבוש משחית.כנסו

    מרדכי, 27/06/07 14:59

    איזה השחתה.חיילות צריכות לצפות ולמשמש ערביות.איכסה.אני מקווה מאוד שמביאים להם כפפות או משהו.חבל שהן ידבקו במחלות :) יחי הכיבוש! הלאה הכיבוש...''שתי גדות לירדן לא פחות ואף יותר''

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך!! (ל''ת)

      שתי גדות לירדן., 27/06/07 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תהיו בני אדם (ל''ת)

    אסף, 27/06/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מ' זה קיצור של ''מנוש'' או של ''מפלצת'' ? אבקש לפרט. (ל''ת)

    נועם חומסקי, 27/06/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    באותה ההזדמנות אפשר גם לתת חוקן על חשבון הבית. (ל''ת)

    באבא, 27/06/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא יזיק לכם

    אבי, 27/06/07 14:57

    כיון שה''שאהידים'' מטעמכם משתמשים בחגורות נפץ על הגוף,יש צורך להפשיטכם כדי לודא שאינכם נושאים אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יה גמאל אתה סובל ממכת שמש והתיבשות פנה לשיפה לקבלת טיפול. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 27/06/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    להפריע למתאבדות?! זה מוסרי זה?! תתבוששו! (ל''ת)

    כה אמר, 27/06/07 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זחאלקה , אתה מוזמן לראות לי את הטלי פחימה. גילחתי אותו. (ל''ת)

    נ. סוקולובסקה, 27/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תעודת זהות ישראלית

    מה הבעיה ??????, 27/06/07 14:55

    הבעיה היא שיש הרבה תושבות בית לחם שהישיגו להן תעודת זהות ישראלית על ידי נישואים לערבי ממזרח ירושלים.

    זאת הבעיה - כאשר יטפלו בה לא יהיו בעיות של מעבר במחסום.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בטוח לא בגלל שמישהו נהנה לראות פלשתיני עירום (ל''ת)

    המלך העירום, 27/06/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חברה-קצת צניעות. (ל''ת)

    מוטי קליפורניה, 27/06/07 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין גבול להדרדרות המוסרית!

    אחמד, 27/06/07 14:50

    נשים בהריון מנצלות את רגישותם של החיילים ומגיעות למחסום עם חגורות נפץ על מנת לפוצץ את עצמן בערי המרכז.

    לפני מספר שבועות נתפסו במחסום ביציאה מעזה שתי נשים, אמהות לילדים, כשאחת מהן בחודש התשיעי להריונה, כשהן נושאות חגורות נפץ. מקורות מודיעיניים מסרו שהם היו בדרכן לבצע פיגוע התאבדות באחת מערי המרכז.

    לא הצלחתי למצוא את הקישור לכתבה שהיתה ב-nrg.
    אולי מישהו יוכל לשים פה לינק לטובת הציבור?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זאחלקה מדבר על מוסריות? מי יצר את עזמי בשארה והצהיר ''סתם רודפים''??? (ל''ת)

    מחבלים, 27/06/07 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש מיכשור אלקרוני חדש למצבים מסוג זה

    פקק תנועה, 27/06/07 14:49

    ישראל יכלה לירכוש מיכשור זה בעזרת כספי המיסים שאמורים להעביר לרשות הפלשטנאית .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניתן להצטייד בשתי מכונות שיקוף

    מוטי קליפורניה, 27/06/07 14:47

    ניתן להצטייד בשתי מכונות שיקוף אחת לנשים ואחת לגברים.כאשר יאסר על המפעילים והמפעילות של המכונות ליצור קשר-עין עם הנבדקים-קיר מפריד.
    ההוראות לנבדקים היכן לעמוד ומה לעשות יעשו ע'י עובדי המחסום שיתודרכו בהתאם.
    בצורה זאת:
    1. גם יישמרו נוהלי המעבר והבדיקה.
    2. גם תשמר צנעת הפרט.
    3. גם הבדיקה תהיה מהירה,ולא תאלץ את האנשים והנשים להתפשט.
    -אין עוד מלבדו



    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא מבין זאחל - לא משנה צה''ל דואג לפלשתינאים בחום הכבד (ל''ת)

    דני, 27/06/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זחאלקה אתה איש מתועב

    עצבני, 27/06/07 14:46

    כל זמן שלא תוכיח שאתה לא גיס חמישי, אין לך זכות קיום במדינה ובכנסת, לך לפלשתין!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה לא נעים - אבל זהירות מונעת (ל''ת)

    אסון, 27/06/07 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צ, 27/06/07 14:43

    ''אור לגויים '' ליישם בפועל ולא רק כאימרה .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הידד לחיילינו האמיצים! מסכנים את עצמם בעצם הקירבה לחיות האדם האלה

    א. בראון, 27/06/07 14:40

    מה יש להם לחפש מחוץ לגטו הזה שלהם?

    גם ככה מזהמים את החלק היפה ביותר של ורשה.

    חובה להחמיר את הבדיקות ביציאה - מי יודע למה הם מסוגלים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ראשית זחאלקה אין כיבוש ! האחים שלך שאתה נציגם בכנסת ישראל לא

    ארז, 27/06/07 14:38

    מעונינים לקחת אחראיות על חייהם , גברים מתחפשים אצלכם לנשים וזה דבר שבשיגרא ,
    או מתחפשים לנשים בהריון ומבריחים מטענים .
    אולי תדאג שהם יתנהגו כבני אדם ולא כגנבים בלילה, או שתעבור לעזור לראשות הפלסטינאית להתארגן ולקחת אחריות .
    החזון של להחליש את כנסת ישראל מבפנים , ולהיות סוכן זר של הרש''פ בכנסת לא יצלח לא לך ולא לעמיתך הניצים .

    גם משפחתך חיה כאן בעבר , האם אתה לא פלסטינאי , ואם כן למה אתה חיבישראל ולא בגדה ??

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני מעדיף שהפלסטינאים יבכו ולא אמהות ישראליות

    חפשו את החברים, 27/06/07 14:38

    שהפלסטינאים יחפשו הומניות ואנושיות במגדלי התאומים

    לא סופר אותכם פלסטינאים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד למאבטחים/ות

    מרים, 27/06/07 14:35

    פתאום זחלאקה דואג לנשים המתפשטות! ומה עם הנשים שפוצצו את עצמן? חייבים להגן על חיינו יותר מאשר על כבודן של הנשים הפלשתינאיות הכבודות! לא נראה לי שהן התאבלו על הרוגים למיניהן. מי שלא נוח לא,שיישאר בבית! לנו הזכות והחובה לבדוק !

    הגב לתגובה זו

    • כיוון שאין לכם אלוהים ואתם שולחים את בנותיכם ונשותיכם להתפוצץ אצלנו

      המטיף, 27/06/07 15:16

      אז לא נורא אם הן תעבורנה בדיקות כאלה, חיי בנותינו יקרים לנו יותר מצניעותן של בנותיכן.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    םה לעשות שרובכם מחבלים שרוצים להיתפוצץ.יש לנו מזל שאלוקים אוהב אותנ (ל''ת)

    יהודי, 27/06/07 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה לא ? דינם כדין כל מחבל אחר (ל''ת)

    קובי, 27/06/07 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בשביל מה עושים זאת. יש מיכשור חדש

    פקק תנועה, 27/06/07 14:33

    שמונע מצבים אלו .ואים זה עולה הרבה כסף או מעט כסף. יש להוריד סכום זה מכספי המיסים שאמורים להעביר לרשות הפלשטנאית .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זה נשמע כמו אוי אוי אוי...היו תלונות קטנות יותר שעשינו מהן גדולות (ל''ת)

    עזמי, 27/06/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בחום הזה הייתי מודה למי שהיה נותן לי סיבה להסתובב עירום (ל''ת)

    המזגן חלש, 27/06/07 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא מאמין, לא לזאחלקה, ולא לפלשתינאיות, לא מאמין!! (ל''ת)

    אוזן קשבת, 27/06/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד לצה''ל!!!

    AVIVA, 27/06/07 14:14

    המחבלת בעלת תחתוני הנפץ מעזה נעצרה לפני שהצליחה לבצע את
    זממה ולהתפוצץ בבי''ח סורוקה בב''ש.
    מי יודע כמה מנוולות עם תחתוני נפץ חזיות נפץ או טמפוני נפץ כבר בדרך?
    אם הבדיקות אינן מוצאות חן בעיני שותפיו לדרך של דראושה- שיפנו בטענות לחמאס!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא טוב - אל תבואו

    א_ח, 27/06/07 14:00

    לא רוצים אתכם פה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איך מוצאים חגורות הנפץ הנמצאות מתחת לבגדים... (ל''ת)

    שרית, 27/06/07 14:00

    הגב לתגובה זו

    • בדיקה במגנומטר (ל''ת)

      אסף, 27/06/07 14:56

      הגב לתגובה זו

      • ואם הוא יתפוצץ על המגנו מטר- ומהי העלות לבנות תא בדיקה מבטון?

        שרית, 27/06/07 15:19

        שלא לדבר,
        שאין טוב ממראה עיניים...
        אתה זוכר את זאת שטענה שיש לה מתכת ברגל ופוצצה עצמה על 3 חיילים?

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם הפליסטנאיות יפסיקו להעביר נשק ומטענים

    ישראלי, 27/06/07 13:57

    מתחת לבגדים שלהן, אז לא יהיה צורך בבדיקות גופניות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא כל מה שבא מהרשות בא בדרך שאתה חושב, צריך לעשות זה פרסומת... (ל''ת)

    טל, 27/06/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואם היתה להן פצצה??

    חוצפה שמאלנית, 27/06/07 13:55

     

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אדון זחלאקה היקר לאחר שאמבולנסים ממולכדים עברו במחסום, שתוק וכבד כל (ל''ת)

    יובל, 27/06/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ומי שמתפוצץ באוטובוס אינו שפל? (ל''ת)

    ארז, 27/06/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כבר הוכח שפלסטיניות מחביאות מטעני חבלה בבגדים

    אז מה הבעייה?, 27/06/07 13:49

    1.אני בכלל לא הייתי מאפשר לאוייבים להכנס למדינה
    2.אם כבר עושים את השטות ונותנים להם אז סביר שיעשו בדיקות מדוקדקות בכדי לוודא שהן אינן ממולכדות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הבדיקה נעשתה על ידי אישה. ככה זה גם בכניסה לארה''ב

    חיים, 27/06/07 13:49

    אם לא היו כל כך הרבה מקרים של נשים שמבריחות נשק וחומרי נפץ במחסמים ומחבלות מתאבדות אז בכלל לא היה צורך בבדיקות האלה.

    ותודה לח''כים הנכבדים שעובדים קשה למען מדינת ישראל ומצדיקים את שכרם הרב...

    הגב לתגובה זו