• 52.

    ברק הפך להיות בן חסותך. לא תחמיץ הזדמנות לשבחו ולהאדירו (ל''ת)

    הצופה לבית ישרא, 02/07/07 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לא שכחנו את לבנון, שיתפטר כבר הנרקיסיסט הזה (ל''ת)

    מלואימניק במאבק, 28/06/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דן?? לא האמנתי שאזכה לראותך ברגע של שפיות!

    בשם בן גוריון, 28/06/07 22:06

    אנא תמשיך כך! במקום שבעלי תשובה עומדים..
    אני לא מבין מה קרה, זה לא רק בגלל אולמרט

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    דן,האובססיה שלך נגד החבר שלך,מפריעה לנו.

    יגאל כהן, 27/06/07 02:01

    וגם לך.
    הגיע הזמן שתתעשת.
    אתה כבר לא מזיק לאולמרט.
    עכשיו,כל התנפלות שלך על אולמרט מפחתת רק ממך.
    יש גבול לכל תעלול.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה משנה אם זו אובססיה

      פרדי, 27/06/07 05:36

      האם מה שהוא אומר לא נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לפחות אצל מרגלית, סופסוף נפל האסימון. (ל''ת)

    כבשה מודה, 26/06/07 22:22

    הגב לתגובה זו

    • אכן נפל... (ל''ת)

      והוא לא מוצא, 27/06/07 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש לי תחושת אי ביטחון מאולמרט וברק שיקול הדעת שלהם בעיתי וזה מפחיד (ל''ת)

    אזרח מודאג, 26/06/07 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שלשום אמרת:טעינו שיצאנו מעזה בלי הסכם.

    די,נמאס., 26/06/07 20:18

    עכשיו אתה מלגלג להסכמים.
    כך או כך,אתה משמיץ את אולמרט.
    עם כובע בלי כובע.
    עם פילטר,בלי פילטר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מישהו זוכר פיאודל סמולני לבן

    אאא, 26/06/07 19:53

    שתמך במתן תרופות חינם לקשישים ישראלים שידם אינה משגת לרכוש תרופות?
    במתן מזון חינם לאלה שמגיעים לשוק ביום שישי אחה''צ כדי לקושש ירקות מרקיבים מהרצפה ?
    אבל כאשר מדובר בערבים,פתאום הסמול הופך ל''הומניסטי''...

    זה רק מבליט את האנטישמיות הפתולוגית והחולנית שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה סחורה א א, בול קליעה.

      סקופידון, 26/06/07 20:10

      ואל תשכח שמפלגות השמאל התפארו מאז ומתמיד באג'נדה החברתית שלהם. איפה הם היום ואיפה האג'נדה החברתית של אז...
      בעצם, חברתית-פלשתינית. נו טוב שיהיה.

      הגב לתגובה זו

    • זבוב גזעני: לא פיאודל או אפנדי שמן-אך ליברליזם עם תודעה חברתית הדרך

      Ehad Haam-Zioni, 26/06/07 20:36

      הנכונה לחברה בריאה-כולל מענקים שאנשים זכאים להם (למשל ביטוח לאומי וביטוח אבטלה), וגם מענקים ותמיכה למשפחות קשות יום (חד הוריות, משפחות מתחת לקו העוני)-אך בעיקר השקעה מסיבית בתשתיות חברתיות, כולל חינוך מבוגרים לתחומי מקצוע יותר מכניסים-ותשתית תחבורתית שתקרב את עיירות הפריפריה למקומות התעסוקה באזורי המרכז והערים הגדולות.

      אבל מה זבוב גזעני מבין בכל זה???

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    2 הערות

    אאא, 26/06/07 19:49

    1) השתלטות החמאס טובה לישראל.החמאס הרבה פחות מושחת מהפת''ח וישרת את הציבור בעזה הרבה יותר טוב מהחברים שלכם מטוניס.
    2) ישראל לא חייבת לפלסטינים אגורה אחת.הנזק שנגרם לישראל מהעימות עם הפלסטינים גדול בהרבה מהכסף מהמיסים.לא זכור לי שתמכת במתן תרופות ליהודים שידם אינה משגת,אבל כאשר מדובר בפלסטינים אז צריך לתת להם תרופות בחינם כדי למצוא חן בעיני אדוניך האירופאים.
    הדעות שלך מאד אנטישמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מצב של אין ברירה.

    עצבני., 26/06/07 19:10

    כשמנהיגי מצרים וירדן מתייצבים בחזית אחת עם ישראל , כהם מבינים יותר מכל אחד אחר שמאבו מאזן לא תצמח שום ישועה אז חשיבותה של הפגישה בעצם קיומה ולא במהות הסיכומים.הנשיא המצרי והמלך הגיעו ותרמו בנכוחותם ,ואת המעט הזעיר שאין בו שום וויתור תרמה גם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • מרוב עצבנות לא הבנת: מובארק ועבדאללה תומכים באבו מאזן וחזרה למו''מ..

      Ehad Haam-Zioni, 26/06/07 19:40

      ועצם החשיבות היא בתנופה ש(אולי) תיתן למשא ומתן זה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מענין מה היה קורה אילו הכל היה הפוך האם הפלשתינים היו עוזרים לנו??? (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 26/06/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מחוות מיותרות

    אהרן, 26/06/07 18:07

    מאמר כל כך נבון וקולע של דן מרגלית . אני מזדהה עם כל מילה בו.
    נראה לי שחוסד ההבנה של מנהיגינו
    את דרכי החשיבה והפעולה של הפלסטינאים הוא צרתנו הגדולה. שוב ושוב אין אנו קולטים שכל הנתינה שלנו
    ללא תמורה ועוד יותר ההצהרות על פרטי המחוות מתפרשת אצלם כחולשה . ראה הצהרת שרון על פינוי
    גוש קטיף לפני בדיקה אם ניתן לקבל
    תמורה כלשהי . חשיבה מטופשת

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דן, לא הבנת את זה כבר בימי אוסלו? (ל''ת)

    מוטב מאוחר מאשר, 26/06/07 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני מבין שתגובות שהן נגד טענותיו של מרגלית ונגד כתיבתו

    גיל, 26/06/07 14:31

    בעבר(לאה רבין),לא מתפרסמות.עובדה.כתבתי בבוקר תגובה ואיננה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הנה רעיון מבריק לחיסול החמאס: נשלח אליו את דן מרגלית

    בשמת מרגור, 26/06/07 13:44

    תנו לחמאסניקים דיאטה של שבוע, מקסימום שבועיים, ''מאמרים'' של מרגלית ופיטפוטיו הטלוויזיוניים - והם כולם יימלטו מהאזור עם טראומה לכל החיים.
    נסו ותיווכחו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    דן,למה ש רק נציג אחד מימין בתוכנית מועצת החכמים

    שאלה לדן, 26/06/07 13:25

    למה תמחד זה ארבעה שמאלנים מול ציפי אחת מימין?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לדן מדוע לא פירסמת את התעשרות המנהיגים הפלסטינאים בתקופת רבין פרס

    שיר, 26/06/07 13:25

    נתניהו ברק שרון ?.

    השחיתות של בכירי פת''ח אש''ף וגזירת הקופונים של צמרת הפת''ח בסחר עם ישראל. (מלט,דלק,חומרי בנייה) ידוע ואפילו פורסם פעם על חשבונו של עראפאת אליו מוזרמים כספי שוחד או תמלוגים.

    השמאל והתקשורת העדיפו לעצום את העיניים גם כשהיה שיתוף פעולה אש''ף חמאס ג'יאד בביצוע פיגועים נגד ישראלים.

    לסיכום הסידור שהם ירו טילי קאסם ואנחנו נפציץ אותם במזון הוא מופרך הזוי ואף מטופש.

    אנחנו רוצים לחיות. מה איכפת לנו שהם ימותו ברעב.

    מלבד קומץ פעילי שמאל תקשורת והעליון גורלם של הרוצחים הללו לא מעניין אף אחד .

    רד לשטח ותיווכח.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפכת להיות מתת אל של מנת שפיות להרגעת הנפש

    תודה, 26/06/07 12:57

    הבורא יודע שאפשר לצאת מן הדעת להקקשיב לרדיו או לאקטואליה בטלויזיה, שמראיינים ראשי חמאס כאילו היו מאו''ם, ומבקשים חוות דעת על אמיתיות הצהרותיו של אסאד על שלום מעיתונאים מטעם אסאד ש''מאוד מקורבים אליו'', כשברור שהם ''מאוד מקורבים אליו'' בשכות זה שהם לא יאמרו שהוא אינו באמת רוצה בשלום, גם אם זה המקרה.
    הריבון גם יודע שאפשר להשתגע מכך שאנו יודעים שבהנהגה הישראלית יותר מדי אנשים לא מקשיבים להגיון שאתה מקשיב לו, כי השיקולים שלהם מונחים אינטרסים של הישרדות בסקר הבא, ופוטואופים עם בוש ורייס, אם לא יצר ההגדרה העצמית באמצעות צדקנות והתנשאות על העם הפלשתיני, והוכחה תמידית שאנחנו יותר טובים ויותר מיוסרים, שגזענות בבסיס המוסר הכפול שלה.
    אבל בכל זאת, זה שאני יכולה לקרוא באתר חדשות מוביל דעה צלולה בים אי השפיות התקשורתי וההנהגתי זהו חסד עליון שאני מודה עליו לבורא, ולך. תודה.

    הגב לתגובה זו

    • נהניתי מן התגובה. (ל''ת)

      תודה לך גם, 26/06/07 19:39

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    why? we are not responsible

    ven, 26/06/07 12:55

    . let their arab brothers worry about these terrorists wellfare. better drop some medications and food on the struggeling jewish families in Israel. no one is buying youre leftist parasitic theology any longer. not with my tax money

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    follow the money

    הפרדת עזה מישרא, 26/06/07 12:20

    על ישראל מופעל לחץ בין-לאומי לאפשר הספקת חשמל, מים, מזון, תרופות ואף סחורות אחרות לעזה – אך בשום מקום אין דרך בין-לאומית להכריח את ישראל לספק את המטבע הריבוני שלה לשליטי החמאס בעזה.

    שורשי הטעות מקורם בהכללת עזה ב''מעטפת המכס המשותפת'' המכילה את עזה ישראל והגדה – אך גם ללא פירוקה (הרצוי) של מעטפת זו ניתן היום לישראל כלי חזק שיביא בהכרח לבידודה ובידולה של עזה מישראל ומהגדה המערבית: כלי זה הוא איסור על הכנסת שטרות ישראלים לרצועת עזה.

    מטבע הוא סממן ברור לריבונות. כל עוד משתמשים בעזה בשקלים היא עדיין חלק בלתי נפרד מהגדה המערבית ומישראל.

    מידי שבוע עושה משאית כסף עם שטרות ישראלים את דרכה למעבר ארז – היא מעבירה שקלים לבנקים בעזה. בכוון ההפוך היא נושאת עימה שטרות (אירו ודולרים) לגשר אלנבי להעברה לירדן, למערכת הבנקאות הישראלית, לבנקים בגדה ואל חלפני הכספים בירושלים המזרחית.

    מאין יש ברצועה כל כך הרבה מטבע זר בעיקר שטרות של אירו ?

    זהו הכסף שהחמאס מבריח פנימה, מקורו באירן והוא משמש לתשלומים למבריחי הנשק מתחת לפידלפי ולמימון כל פעולות החמאס. שטרות היורו האלו אינם טובים לשימוש בשוק של עזה (שם קונים בשקלים) ולכן הם מוצאים את דרכם לבנקים העזתיים. שום בנק עזתי אינו רוצה לשבת ובכספותיו מיליוני יורו שאינם צוברים ריבית ועלולים להגנב או להיות מופצצים ולכן לכל בנק עזתי יש צורך מתחדש של העברת מט''ח במזומן אל מחוץ לרצועה. העברות אלו הן הדלק השמן שמניע את גלגלי הכלכלה העזתית.


    בהתיחסות הישראלית למצב החדש בעזה חסרים שני מרכיבים: ראיה ארוכת טווח ותחכום. מאז הקמת ממשלת החמאס במרץ 2006 ניהלה ישראל מערכה בין לאומית גלויה של בידוד החמאס אך היא שכחה את הגורם המכריע – כמו בסרט ''כל אנשי הנשיא'' - משפט המפתח הוא ''עקוב אחרי הכסף''.

    נצחון החמאס בבחירות בא לו בזכות מערכת ה''דעווה'' העניפה שפיתח: מערכת חינוך, בריאות וסעד שניתנו בחינם לתושבי עזה העניים. השתלטות החמאס ביוני 2007 באה בזכות בניית כוח צבאי רחב היקף שמשכורתיו וחימושו באו בעיקר מכסף איראני שהוכנס לרצועה פעם אחר פעם במזוודות של בכירי החמאס בעזה. בלא יודעין – שיתפה ישראל פעולה במהלכים כלכלים אלו ובפרט בצד המוניטרי שלהם.

    עם השתלטות החמאס על עזה ניתנה בידי ישראל (והעולם כולו) הזדמנות פז בלתי חוזרת לתת לשלטון איסלמי – שכבר הודיע שתושביו הנוצריים המעטיים חיבים לנהוג כמוסלמים במרחב הציבורי – להתמודד בשיטותיו האיסלמיות עם הדאגה לרווחת תושביו באחד המקומות הצפופים והנחשלים כלכלית בעולם.

    בינתיים, נותנת ישראל לשליטי החמאס מתנה יקרת ערך שאין שלשום שלטון עריץ אחר (צפון קוריאה, קובה או זימבווה: הצמדת המטבע המקומי לאחת הכלכלות החזקות והיציבות (מוניטרית) בעולם – כלכלת השקל הישראלי. יש לחמאס בעיות רבות אבל מבעיה אחת הוא פטור לחלוטין מלדאוג: יציבות מוניטרית, רזרוות מט''ח ומניעת אינפלציה – את כל זה עושה עבורו מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • המשך Follow the money

      עזה זה לא ישראל, 26/06/07 12:35

      במקום לשלוח את ילדינו לכבוש את ציר פילדלפי יכולה ישראל לדרדר את כלכלת החמאס על ידי מניעת מעבר של משאיות הכסף דרך ישראל. אין שום גורם בעולם שיכול לטעון שישראל חייבת לספק שטרות ישראלים לבנקים הנתונים תחת שלטון החמאס או לאפשר לחמאס להעביר שטרות יורו מוברחים חזרה לירדן.

      התוצאות לא יורגשו מיד. אוכלוסיית הרצועה גודלת בקצב של כ 5% לשנה, חלק מהשטרות הישראלים שבמחזור נשחקים, יקח זמן עד אשר הבעיתיות שתיווצר תורגש בכלכלה המקומית – החמאס יאלץ למצוא מטבע אחר להשתמש בו. מניעת השימוש בשקלים תביא גם תועלת נוספת:
      ניתן יהיה בקלות גדולה יותר לעקוב מי ומי משתף פעולה כלכלית עם שלטון החמאס – לא רק בכוון של הספקת שטרות מוברחים לתוך הרצועה אלא בהזרמת כספים אלו חזרה החוצה.
      מניעת כניסת שקלים לעזה תיצור את הבידול הכלכלי המושלם בין רצועת עזה לגדה המערבית וישראל.

      רק אתמול הודיע אבו מאזן שהוא מנפיק דרכונים חדשים לפלסטינאים תושבי הגדה המערבית - דרכוניהם של תושבי עזה נהיו חסרי כל ערך. ראוי שישראל תמשיך בכוון בידול זה ותעצור את זרימת השקלים אל עזה. בשלב מאוחר יותר ניתן יהיה גם להחליף את המטבע הישראלי בשטרות חדשים (שיהפכו את הכסף המזומן הישראלי שבתוך עזה לחסר כל ערך)
      גם לפני מהלך כזה לחמאס כבר יהיה אז כאב ראש נוסף: איך להוציא שקלים ומט''ח לישראל ? כל מבריח שיוטרד בהעברת שקי כסף מעזה לרפיח, לנגב ומשם לירדן או לגדה זה פחות מבריח אחד שעסוק בחומרי נפץ. וכל שק כסף כזה שיאלץ להיות מועבר במזומן (במקום במשאית הרשמית שמספקת היום ישראל לבנקים בעזה) יהיה שק כסף שאותו ניתן לתפוס ולחלוט (בידיעה ברורה שהוא כסף מוברח של החמאס)

      במשך כל הזמן הזה, יספקו אירגוני הסיוע מזון לעזה - אבל בפרט אם תהפוך כלכלת עזה לכלכלת סחר חליפין יהיה קל יותר לאוכלוסיה לראות שהסיוע מגיע מבחוץ ולא בידי מנגנון הדעווה של החמאס.

      את התוצאות ירגיש החמאס בעוד שנה שנתיים - אבל זהו שם המשחק: הטווח הארוך.

      הגב לתגובה זו

      • זו הצעה מעולה

        צחי, 26/06/07 12:46

        זה הרעיון הנכון. כדאי שמתכנני המדיניות יאמצו אותו מיד.

        הגב לתגובה זו

      • דבריך מאוד מאוד מעניינים !!

        אבל מה אם-, 26/06/07 12:50

        בעוד שנה האוכלוסיה תרד מתמיכתה בחמאס או שהוא יתנרמל?

        הרי המטרה (גם שלנו) שלטון מרכזי אחד מתון, גם בגדה וגם ברצועה (ההפרדה לא תהיה באמת משהו קבוע)

        הגב לתגובה זו

        • ''מה אם החמאס ירד''

          Follow the mone, 26/06/07 13:28

          אם אכן ירד החמאס ולא יעלה אל-קעידה במקומו אז לסבתא שלי יהיו גלגלים

          וברצינות אם אכן יהיו התפתחויות חיוביות נפעל לפיהן. כרגע יש לפעול לניתוק הכלכלי של הכלכלה הישראלית מכלכלת חמאסטאן: איסור שימוש במטבע ישראלי בחמאסטאן היא הדרך הפתוחה בפנינו וניתנת למימוש מהיר

          הגב לתגובה זו

      • ואיך הכנופיה בישראל תקבל את העמלות שלה אם הם יילחמו בטירור (ל''ת)

        אתה אהבל או מה, 26/06/07 13:17

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    התעמולה הפלסתינית תפיץ שהוצנח מזון מורעל , לערבים אסור לתת כלום . (ל''ת)

    יגאל כהן, 26/06/07 11:58

    הגב לתגובה זו

    • אין לכם אלוהים?

      יגאל כהן, 26/06/07 23:23

      למה אתם מצנזרים את דברי ומפרסמים דברי בלע של חרצוף שלי?
      אין אלוהים בליבכם?
      או שזו רק טעות?
      איזה מסר אתם רוצים להעביר?
      שהחרון יכבה את האור?

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    דן- תענוג לקרוא אותך בזמן האחרון (ל''ת)

    bv, 26/06/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ואיך הנוכל יקבל את העמלות שלו בתרופות ????? (ל''ת)

    אהבל, 26/06/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם גם דן התפקח מהזיות השלום,הסמול במצב קשה מאוד

    פרשן, 26/06/07 11:42

    אם גם מרגלית עזב אותם,הם עמוק בבוץ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    צניחו להם קופסאות געפילטעפיש !!!

    נחמן, 26/06/07 11:31

    זה הרי נשק יום הדים של האשכנזים.

    אולי זה יגרום גם לערבים להישתגע וליפוך להומיים ולסביות.

    הגב לתגובה זו

    • גם את כל בשר חזיר של ''טיב טעם''-איך גאידמק לא חשב על זה -2 ציפורים ב

      נחמה, 26/06/07 12:04

      במכה אחת.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    שליטת החמאס בקלקיליה היא מוחלטת-פצצת זמן מתחת לאפו של צה''ל.

    גרה ממול, 26/06/07 11:10

    זה זמן רב אני מתריעה על הפיכתה של קלקיליה למעוז חזק ומשמעותי של החמאס. למרות היותה מובלעת בתוך ישראל ונושקת לכפר סבא, קיבוץ איל, הישובים צור יגאל וכוכב יאיר, אלפי מנשה וצופים, היא מוצפת בנשק רב כאשר היא מוקפת במוצבים של צה''ל. יש לבדוק בונקרים, מנהרות, תעלות ומעברים תת קרקעיים מתחחת לעיר שמשתרעים לדעתי עד לפתח בתינו.

    הגב לתגובה זו

    • תישמעי ..

      לא, 26/06/07 11:50

      כמה שאת צודקת ! ואגב כוחות הביטחן מודעים כמובן.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    דן מרגלית אתה ההוכחה שרק חמור לא משנה את דעתו

    שחר ישראלי, 26/06/07 11:05

    אני רק מקווה שהחברים שלך בברנז'ה לא יעשו לך לינץ' מקצועי.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציעה להשמיט מכותרת תגובתך את 4 המלים האחרונות (ל''ת)

      נעה נתיב, 26/06/07 13:46

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לוותר גם על המלה הרביעית והחמישית (ל''ת)

        שלומי גל, 26/06/07 15:36

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    צריך להצניח אליהם את אולמרט וממשלתו. (ל''ת)

    ק., 26/06/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם כך הכספ הולך אליהם

    המבין, 26/06/07 10:58

    הם נתמכים על ידי אירן
    תלמד עובדות לפני שאתה כותב

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    וגם לא לתת לבק עצורים ערבים בבתי הכלא שלנו עד שלא יאפשרו

    מני, 26/06/07 10:47

    לבקר את גלעד

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לשחרר את ברגותי לראמאללה , מגובה 3000 רגל , ללא מצנח. (ל''ת)

    אורי ה, 26/06/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן שמאזן יעשה מחווה לישראל

    יש גבול, 26/06/07 10:38

    הגיע הזמן שמאזן יעשה מחווה לישראל

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בסוף זה יפול לאיזה פלסטיני על הראש

    אלכס מהכרמל, 26/06/07 10:37

    כמו שקורה לפעמים בהספקה מוטסת: המצנח לא נפתח או מסתבך.
    ואת מי יאשימו ויגנו באו''מ?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רעל ולא אכל (ל''ת)

    אביהו, 26/06/07 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא לתת להם כלום עד שגלעד שליט לא בבית (ל''ת)

    מיקוח, 26/06/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המטרה- פשרה על הקו הירוק +- ,ללא פליטים לישראל---ולשם שוב ושוב ושוב

    ננסה להוביל, 26/06/07 10:19

    שבירת הכלים הפנים פלסטינית ע''י החמאס, ''מאוווררת'' את היותר מתונים הפלסטינים, זו הזדמנות טובה!

    הגב לתגובה זו

    • למה קו ירוק כן ופליטים לא ?

      הקו האדום, 26/06/07 10:49

      למה אתה מוכן לגרש עוד יהודים אבל לא מוכן לשלם את המחיר של חזרת ערבים שגורשו מבתיהם ???
      למה בכל פתרונות השלום של השמאל רק הימין הוא זה שמשלם את המחיר ?
      על מה אתה מוכן לוותר בשביל שלום ששייך לשמאל ?

      הגב לתגובה זו

      • הימין ''משלם''?? ''שייך'' לשמאל ??

        אנחנו עזה חמאס, 26/06/07 12:31

        קו ירוק ובלי פליטים לישראל-- נותן 2 מדינות ל 2 עמים, על גבול מכונן מבחינתנו ומוכר בינלאומית.

        לא כ''כ מסובך להבין

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    וואלה,להצניח?להוסיף פירוטכניקה

    לתעמולה, 26/06/07 10:12

    עובר ומעבירים דרך כרם שלום.

    ברור שהכסף יכול להיות מנוצל לרעה, לא הכל אפשר לשלוט!

    אם השלטון של אבו מאזן כן יעשה צעדים של שלטון מרכזי נורמלי- ההשקעה כדאית.
    המשבר עם החמאס כן יכול להואיל כאן לכוון הרצוי.

    (עצם חציית הגבולות של החמאס בכל קנה מידה, משחקת לפת''ח ).

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה רעיון מבריק! אך הנה שכלול:

    אלימלך זורקין, 26/06/07 10:11

    כדי לחסוך כסף (הרי מדינתנו עניה מרודה), אפשר להצניח את המזון והתרופות ביחד עם הפצצות במישקל טונה שצבאנו האהוב מוריד פעם על שכונות מגורים כדי לחסל באופן ממוקד ''בני עוולה''. נכון שלפעמים מתים מזה כמה עשרות חפים מפשע, אך נאמר במקורותינו (שדן מרגלית אוהב כל כך לצטט מתוכם): כשחוטבים עצים ניתזים שבבים.

    הגב לתגובה זו

    • יפה דרשת, זורקין. זו התשובה ההולמת לגיבוב ההבלים העילג של דן מרגלית (ל''ת)

      ירון זהבי, 26/06/07 13:41

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים... אבל לא חבל על התרופות? (ל''ת)

      אלון, 26/06/07 14:20

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הפעם צודק דן מרגלית

    אייל, 26/06/07 09:55

    דן מרגלית הפעם אתה צודק אם כי דעתי עליך בעבר היא שונה . גם האמריקאים מעבירים לנו טובין בכספי הסיוע .הם יוצרים תעסוקה לכח העבודה שלהם וע''י כך מתפרנסות משפחות רבות .גם כאן ניתן ליצור משהו חיובי לאזרחים העובדים לתגבר מקומות עבודה ליצור מקומות עבודה חדשים כשהסכום מגיע ל-600 מליון שקל.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להצניח עליהם מהשמיים פצצות מצרר

    קובי, 26/06/07 09:44

    לא חייבים לטפל בהם!!!..
    יש מספיק חולים אצלנו שלא מקבלים טיפול רפואי מינימלי בגלל ''מחסור בתקציב''

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עדיף להצניח עליהם פצצות מצרר ממטוסי קרב (ל''ת)

    כתום, 26/06/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בסוף האסימון נופל גם במעוז השמאל

    מודה ועוזב, 26/06/07 09:40

    דן לא ראשון ולא אחרון שמתפקח מאשליית ה''שלום עכשיו'' חבל שלשם כך היה צורך בנהרות של דם יהודי..
    אבל מוטב מאוחר מאף פעם !
    צריך רק לבחון את העובדות לנתח (כשם שעשה יפה דן) ולהסיק את מסקנתך ! ישר כח דן

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שיציע קודם להצניח את גלעד שליט.

    צלילה, 26/06/07 09:33

    למה הוא לא בן אדם? רק הפלשתינים ''המסכנים''? ואל תזמרו לי שוב שהם חפים מפשע. אין לנו מלחמה עם יחידים זו מלחמה של היהודים בפלשתינים. (לדעתי זו מלחמה של יהודים מול העם הערבי כולו)

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רעיון מצויין שיחסוך מאיתנו חזרה על טעויות היסטוריות

    אייל, 26/06/07 09:28

    אולמרט יודע מצויין שהכסף שלו יזרום ישירות לחימוש ארגוני טרור שנלחמים בנו (ואין שום הבדל בין גדודי אל אקצא , תנזים והחמאס).
    אבל זה לא מעניין אותו , הדבר הכי חשוב לאולמרט זה הדימוי החיצוני של ישראל בעיני העולם , ומצידו להרוס בברוטאליות כמה שיותר חלקות טובות של בטחון ישובי הארץ ובטחון אזרחיה.

    הוא מוכן לשלם במחיר חיי אזרחי המדינה לטובת הדימוי והכלכלה.

    הצנחת מזון ותרופות היא אולי מועדת יותר מדי לפורענות ופחות לחלוקה הוגנת לכלל האוכלוסייה , אבל הומאניות היא הדבר האחרון שאנחנו צריכים לנקוט כלפי אוכלוסייה שמעדיפה רכישת תחמושת במקום מזון ותרופות , שהמליכה ארגון טרור כשליט הבלעדי ברצועה ושאינה חודלת מהירי הבלתי פוסק של קסאמים לעבר שדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בהחלט, להצניח אוכל וגם קונדומים !!!

    אום אל צחיח, 26/06/07 09:14

    תיאורו של מרגלית הוא מדוייק, ואסור להעביר להם כספים או נשק. אין אמון במנהיגי ערב. אין אחד מהם שאינו נחש רצחני, כן, גם החמוד האינטליגנטי בירדן, ששולט ביד ברזל
    באנשים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מזון במקום פצצות-רעיון נהדר....

    מוטי בלוך, 26/06/07 08:54

    הצנחת מזון במקום טילים ופצצות ישירות על מחנות הפליטים בעזה הינו רעיון נהדר!

    יש לנצל זאת גם להסברה פרו -ישראלית ואנטי חמאסית בכרוזים שיצורפו לחבילות.

    על כל המצרכים יש להדפיס דגל ישראל ולסמן סמלי תוצרת ישראל.

    מעניין איך החמאס יאכל את הענין ?

    הרעיון פנטסטי דן, אך לדעתי הוא ישאר בגדר אוטופיה. ( לפחות שר אחד המוכר לנו, יציע לצרף לחבילות מטעני נפץ ) אפילו לדיון אצל מקבלי ההחלטות זה לא יגיע.
    אולמרט, תפתיע הפעם אותנו ואת כל העולם , קבל את ההצעה ובצע !
    מוטי

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אספקה לעזה

    מנדלה משינקין, 26/06/07 08:46

    איך הטימטום אוחז בנו ולא מרפה.
    הרי התנתקנו. מדוע לא תועבר אספקה דרך מצרים. מדוע אנו אחראיים לספק לאויב את צרכיו, כאשר הוא מכה בנו ללא רחם ותך כדי הכאה זו.
    כנראה שעמנו אבד את שכלו באושויץ. יהדות הגולה ייתה הרבה פחות גחותית מאתנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא ממש התנתקנו

      גביר, 26/06/07 09:16

      מאחר ואנחנו אחראים כמה עשרות שנים על המים והחשמל המסופקים לעזה כולל מזון ותרופות.
      אם עזה תחובר למצרים בצנרת מים וחשמל, או אז תסתיים אחריותינו....עד אז אנחנו בצרות.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הצנחה זה רעיון טוב

    בני, 26/06/07 08:38

    רק שלא יהרגו אחד את השני אם החמאה תיפול להם על הראש...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דן מרגלית טועה ומטעה

    אבי, 26/06/07 08:24

    לא ביצעו מחוות וכל המדיניות שלנו
    היא החלשת המתונים .
    מתי שחררנו אסירים ולא עבור שבויים
    פיננו ישובים רק תחת טרור ולא במסגרת משא ומתו.
    התעלמנו מהיומה הסעודית לפני חמש שנים .
    אפשר להבין את האכזבה של דן מרגלית מההנגה הפלסטינית אבל צריך
    להסתכל במראה ולא לחיות באשליות


    הגב לתגובה זו

    • המדיניות שלנו היא החלשת עצמנו (אם ניתן בכלל לדבר על ''מדיניות'')

      יאיר, 26/06/07 09:26

      ההסטוריה, שממנה אסור ללמוד, אליבא דנשיאנו הנבחר, בכל זאת מראה, שלא ניתן להשפיע מבחוץ, לאורך זמן על אופי השלטון במדינה אחרת. ה- CIA ניסה את זה אין-ספור פעמים ברחבי העולם, ונכשל. לא ניתן לחזק את ה''מתונים''. ניתן וצריך להגדיר את מטרותינו הלאומיות, להתוות מדיניות משל עצמנו ולעמוד מאחוריה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חייבים לנסות בשביל עצמנו-גם זה חשוב

    נפיח, 26/06/07 07:59

    מאוד.יש בקרבנו פלח נכבד מאוד באוכלוסיה היהודית שאותו צריך לשכנע בהתמדה שאנו עושים מאמצים כנים להגיע להסדר.יש פלח אחר שהפך לאנטי ציוני אונטי יהודי שרואים פתרון רק במדינה אחת שבה נחייה אנו כמיעוט.אלה אבודים ולא ניתן לשכנע אותם בדבר.שומה על הממשלה להוכיח לישראלים מהסוג הראשון שאנו לא דוחים כל סכוי ומזה מתעלם דן מרגלית שהיה העתונאי החביב עלי אבל לאחרונה ירד מהפסים.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני מציע למציע - שמצרים תדאג להם - הגיע הזמן אחרי (ל''ת)

    40 שנה, 26/06/07 07:37

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אוי דן דן דן-כמה זה ''אופנתי'' להישמע דפיטיסט-זה ממש IN אצל הימין....

    EHAD HAAM-ZIONI, 26/06/07 07:25

    יתכן שמה שאתה מתאר הוא בחלקו נכון-ואפילו כיום השחיתות חוגגת(אולי)-ויתכן שאבו מאזן חלש לממש את........בעצם מה??? מה ישראל הציעה לו עכשו הות מחלק מהכסף של הפלשתינאים???

    נסה להעמיד עצמך במקום הפלשינאים, ותראה אם יש להם ''בשר'' לעשות הסכם עם ישראל(רגע, אל תרוץ: השאלה היא על ה(אין)הצעות כיום ולא בזמן שקלינטון הציע את המתווה שלו וערפת לא רצה\יכל לקבלו)-כולנו מסכימים שזאת הייתה נקודת שבר עצומה(אך שלמה בן עמי אמר שאילו הוא היה מנהיג פלשתינאי אחראי וקול היה גם הוא דוחה את הצעות ברק הלא-מספיקות מקמפ דויד).

    אין דרך אחרת מאשר הסכם על בסיס 67 עם תיקונים הדדיים והקפדה רצינית על קיום התנאים הבטחוניים-וכל מי שאומר אחרת מוטב שייטול קורה מעינו הימננית.

    הגב לתגובה זו

    • כמה כיף זה להתעלם מהמציאות

      דוד, 26/06/07 08:55

      אחד העם שוב מתעלם מהמציאות.
      ברור כי החמאס לא יסכים לקבל שום הצעה שאינה כוללת את הכותל הר הבית 67 ואז להתחיל מו''מ על שלום.

      הגב לתגובה זו

      • להתכונן למלחמה בכל החזיתות (ל''ת)

        חיפה, 26/06/07 10:58

        הגב לתגובה זו

      • הקם להורגך השכם להורגו

        חיפה, 26/06/07 11:00

        נמאס מחולמי החולומות ומאזלת היד של מנהיגינו

        הגב לתגובה זו

    • בסיס לשגיאות:הסלקציה שכביכול יש הבדל בין הארגונים,שאיפשרה הנתקות עי

      אולמט/ביבי/לבני, 26/06/07 09:27

      להלן דברי שרת חוץ-ליבני :

      שרת החוץ ציפי לבני נשאה הבוקר דברים בכנס בו השתתפו קציני ביטחון בכירים מרחבי העולם, שנערך במרכז הבינתחומי בהרצליה. לבני מתחה ביקורת על הקהילה הבינלאומית, על שאפשרה לחמאס להשתתף בבחירות הדמוקרטיות ברשות הפלשתינית, מבלי לדרוש ממנה לקבל על עצמה את תפיסת העולם הדמוקרטית. ''אם היו דורשים אז מה שדורשים היום, התמונה היתה נראית אחרת'', אמרה לבני.
      סוף ציטוט ממבזק מדברי ליבני.

      האם לאחר הסכם+יציאה מעזה (התנתקות שכללה עקירת רבבת יהודים משם ) , אנו נתלה אשמה בעולם שאיפשרו לאיזשהו אירגון כלשהוא (חמאס , זמאם ?! ) להשתתף בבחירות ?! וכי איך נדע מי ? ומתיי ? יעלה שם בבחירות אירגון כזה או אחר ?!
      הרי הסכם נעשה עם נציגים שאמורים להבטיח את הצד שסוכם.
      היעדר יכולת למצוא פרטנר כזה שיכול ורוצה , אמור להזהיר את ישראל שאין לקיים הסכם כלשהוא עם שום אירגון כלשהוא.
      לא פתאח ולא אבו-מאזן, כי מי מבטיח המשך שליטתו במה שקורה ואכן זה באמת מה שקורה ?! (קאסם++)
      למען האמת,גם אופוזציונרים : נתניהו+מר''צ+שלום+רע''ם/בל''ד/חד''ש+שטייניץ+כ''צ+לבנת תמכו בכנסת בהתנתקות ומאידך קואלציוניים כליברמן + התנגדו להתנתקות.
      את שנעשה נעשה , יש להביט לעתיד שטעויות כגון אלו לא יחזרו שוב.
      למען בטחון תושבי מדינת עם ישראל , ה1יחידה שיש ליהודים בעולם ובייקום כולו .
      שיהיה רק טוב ל/ כ-ו-ל-ם !!

      הגב לתגובה זו

    • למה על בסיס 67' למה לא על בסיס 47?

      מוחמד הלא ציוני, 26/06/07 10:56

      אתה לא ציוני ולא בדל של ציוני, אתה שמאלני הזוי כמו שאר חבריך במדינה. אתם סכנה איומה לקיומה של המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאתה מעדיף את אופנת ''העכשוויזם''

      שחר ישראלי, 26/06/07 11:23

      ''שלום עכשיו''
      ''נסיגה עכשיו''
      ''ויתורים עכשיו''
      ''לתת עכשיו'' (ללא תמורה)

      בקיצור, שמאלנים אווילים כמוך הביאו עלינו את אוסלו את עראפת את המחבלים את ההרוגים ''קורבנות השלום''.
      עשיתם את הנזקים עכשיו שבו בצד קחו אתכם את אולמרט וממשלתו המפגרת ותנו למי שבאמת מבין לעשות את העבודה.

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שאני מאמץ גישה חכמה וזהירה של ''עכשו''-למען ההווה והעתיד שלנו!

        Ehad Haam-Zioni, 26/06/07 18:37

        ציונות הומנית עכשו
        שלום ובטחון עכשו
        פירוק התנחלויות עכשו
        נסיגות בהסכמים עכשו
        דמוקרטיה ושלטון החוק עכשו
        הגינות לאזרחים מכל השכבות עכשו

        הגב לתגובה זו

        • זכות השיבה של הסמול הלבן

          אאא, 26/06/07 19:50

          הביתה לאירופה - עכשיו

          הגב לתגובה זו

    • אחד העם

      מארק, 26/06/07 12:44

      זה שאתה מאמץ שם של אדם חכם
      לא עושה אותך פחות מטומטם.

      הגב לתגובה זו