• 44.

    טוב יעשה דן מרגלית אם יפסיק למרר את חיינו בגלל שהסתכסך עם חברו.

    נמאסת, 27/06/07 18:05

    דן חושב את כל העולם לאספסוף נבער מדעת.
    הנקמה שלו בחברו לשעבר לא מביישת את נקמת גוש עזה של המסתנחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נכון החיפזון מהשטן - והטימטום עובר (ל''ת)

    בגנים, 27/06/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ומה היה בדיוק הסכם אוסלו ?וההיתלהבות ממנו . (ל''ת)

    פקק תנועה, 27/06/07 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    To Ehad HaAm

    Irene Gendzier, 26/06/07 08:14

    Back to 1967?
    Gaza to Egypt and West Bank to Jordan. What's wrong with that?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט וממשלתו מסכנים את ישראל

    מזרחן, 25/06/07 20:27

    בטמטום, שחיתות, ואפשר גם בגידה ביודעין.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מרגלית מתנתק מהחבור לביילין

    יוסי, 25/06/07 20:03

    מרגלית לא היה זהה בדעותיו עם ביילין אף פעם אבל היה קרוב לכך הרבה יותר בעבר. מה שהיה מוזר תמיד ,היה חוסר הבקורתיות כלפי ביילין עד כדי התבטלות בפניו, בפני כל רעיון הזוי ובתנאי שבא מפיו של האליל (או של המדליף הראשי כפי שיש החושדים שזו היתה התמורה לכך) ההתפכחות מסתבר שורה לאחרונה על מר מרגלית, שעם רוב מאמריו לאורך השנים אני מסכים , מוכרחני לומר.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סיסמא מוצלחת?

    רות, 25/06/07 20:01

    איזה הצלחה הביאו לנו נתניהו וסיסמתו ? מה זה , שנאתך לאולמרט מעוותת את הזכרון ההיסטורי שלך?
    ''יתנו - יקבלו'' היתה סיסמא פופוליסטית מעצבנת שאפילו נתניהו לא עמד בה .

    הגב לתגובה זו

    • הביאו 3 שנות שקט

      ארז, 25/06/07 20:39

      וגם זה הרבה בטירוף המערכות הכללי שאחז בנו מאז 1992.

      הגב לתגובה זו

      • כמה ישראלים נפלו ב''שקט'' הזה??כמה יאוש נטעו אי מילוי ההסכמים שחתם???

        Ehad Haam-Zioni, 25/06/07 21:22

        יאוש שהצטרף ליאוש מכשלון קמפ דויד (והרחבת ההתנחלויות בזמן נתניהו וברק)-שהתפרץ באינטיפדה איומה?

        הגב לתגובה זו

        • זה הענין, שנפלו הרבה פחות מבשנים האחרות. לכן קוראים לזה ''שקט''. (ל''ת)

          ניר, 26/06/07 02:53

          הגב לתגובה זו

          • עובדתית לא נכון!

            רות, 26/06/07 07:08

            הכי פחות פיגועים היו בשנים האחרונות של אריק שרון ואהוד אולמרט וזה בגלל הגדר ומדיניות החיסולים ולא בגלל שום סיסמא מטומטמת .

            הגב לתגובה זו

          • עובדתית לא נכון!

            רות, 26/06/07 07:09

            הכי פחות פיגועים היו בתקופה האחרונה של אריק שרון ואהוד אולמרט וזה בגלל מדיניות החיסולים והגדר ולא בגלל שום סיסמה מטומטמת.

            הגב לתגובה זו

          • הזמן השקט ביותר מטרור-10 שנה-היה מ57 ל67...21 נפלו-כמו במנהרת הכתל!

            Ehad Haam-Zioni, 26/06/07 17:41

            ....ולגבי נתניהו: החאמס והגיהד השיגו את מטרתם והעלו לשלטון בישראל את האדם המחוייב לטרפד את אוסלו....אז למה להם טרור(גם כך חשפו את עצמם ליד הקשה של ערפת שפחד שיקרה בעזה מה שקרה עכשו)

            .....במשך שנה לפני יזימת מלחמת לבנון הראשונה(לאחר ההסכם שהביא פיליפ חביב) לא נהרג אפילו אדם אחד בגבול לבנון...

            ....במשך שש שנים מהנסיגה מדרום לבנון(בהסכם עם האום) היה מספר קורבנות זעום מהחיזבאללה

            .....עד כשלון קמפ דויד היתה בתקופת ברק רגיעה (וערפת נלחם בחאמס בעזה)

            כדאי לראות תמיד את המשכם של הדברים לרגיעה-והאם היא תרמה או הזיקה

            הגב לתגובה זו

  • 37.

    מניפולטור חלש ולצערנו עלוב

    מרצ'ינסקי, 25/06/07 19:27

    הוא מגיע לא רק לועידת שרם מוחלש,
    האיש מנהיג חלש נתפס בארץ ובעולם כחשוד בפלילים, כמניפולטור פוליטי לא ישר לא אמין וחסר יכולות, כך הוא בוודאי יראה בשרם א שיך,כך כולנו נראים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק!אבל לצערנו יש מיעוט שתומך בו (התישקורת). (ל''ת)

      אבל לא יעזור, 25/06/07 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עכשיו זה גם ברק.

    עצבני., 25/06/07 19:19

    אולמרט יותר ממולח מכל העיתונאים גם יחד הוא מכניס לכיסו הקטן את רוב הפוליטיקאים שמסתתרים מאחרי צילו והאופוזיציה העלובה דוממת אז למה לעשות את העבודה במקומה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל סִיוּט

    אלישבע, 25/06/07 18:29

    אוֹלְמֶרְט, צֵל עֲנָק, צֵל חֲמַקְמַק-חֲלַקְלַק, צֵל מְהַתֵּל, צֵל פְּתַלְתַּל-מִתְפַּתֵּל,
    צֵל מְהֲלֵך (אֵין כָּל סִיבָּה לְחַייך, גַם לא סִיבָּה לגַחֵך, מוּטָב אַל תִשְאַל לָמָה, מַדּוּעַ וְאֵיך....)
    צֵל מְהֲלֵך עֲלֵינוּ אֵימִים, וְהוּא עֲבוּרֵנוּ בְּגֶדֶר סֵבֶל, אֵבֶל, עִינוּי וְסִיוּט !
    אוֹלְמֶרְט, לא לָקַח, לא נָשַא, לא נָטַל עַל עַצְמוֹ עַד עַתָּה
    יוֹתֵר משְמוֹנָה חוֹדָשִים לְאַחַר מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן הַשְנִיָה
    וְלוּ מְאוּם, כְּלוּם, שוּם טִיפַּת אַחֲרָיוּת !
    כְּשֶאוֹלְמֶרְט מוֹפִיעַ בְּיָמֵינוּ-בְּלֵילוֹתֵינוּ מְהַוֶוה הוּא לָנוּ חֲלוֹם-רָע-וְנוֹרָא. בִּיעוּת.
    מִי הָיָה מַאֲמִין כִּי בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ, יִתְגַלְגלוּ כָּך פְּנֵי הַדְבָרִים ? ייהפְכוּ לִמְצִיאוּת.
    אֵינֶנִי יוֹדַעַת, אַך אֲנִי כּוּלִי מְקוָוה, כִּי אוֹלְמרְט בַּעָם מְהוֶוה רַק מִיעוּט.

    נ. ב.

    מה שקשור ונוגע באולמרט מאיים ומְסַכֵּן בריאות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    זמן כתיבת תגובתי 17:20

    לוק, 25/06/07 17:30

    אילוליי אילוליי (בעברית מדובר בתנאי בטל)

    אילוליי החמס היה מקדים אותך בפירסום הקלטת, יתכן שלא היית מפרסם את מאמרך.

    עניין של זמן מול עניין של חיפזון. לו היית מאמץ את אשר אתה מייעץ.

    עכשיו ברצינות, דן מרגלית, אני יכול לעזור לך לחדש את החברות שלך עם אולמרט.

    אני מציע שתתחיל לייעץ לאולמרט שאל לו לוותר על יולי תמיר בתפקיד שרת החינוך. זאת תהיה טעות פוליטית מצידו. ואכהמ''ל. עליו להתעקש בכל מחיר על המשך כהונתה בתפקיד שרת החינוך.

    כי אם לא הוא עלול לצאת נפסד (יכול להיות שלא) אך גרוע מכל אוי לה למדינה אם היא מפסידה את יולי בתפקיד שרת החינוך. היא תצא נפסדת בטוח.

    יש רגעים שלא הכל פוליטיקה!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט הוא הדבר הרע ביותר שקרה לעם הזה.

    כל הכבוד על, 25/06/07 16:48

    העם חייב להטיס את אולמרט לכל הרוחות.
    ע''י בחירות כמובן!

    הגב לתגובה זו

    • הימין המתנחלי הלאומני הוא הדבר הכי גרוע (ל''ת)

      שקרה לעם הזה, 25/06/07 18:47

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי

        ארז, 25/06/07 19:32

        והשלום של אוסלו, שגבה כבר 2000 קורבנות, הוא דבר כ''כ נפלא...

        הגב לתגובה זו

        • בפעם האלף- לא אתה ולא אף אחד אחר יכולים לדעת

          מה היה קורה כאן, 25/06/07 20:06

          והלאה ללא אוסלו.

          אוסלו היה נסיון ישראלי לקידום פשרה מדינית ושלום.

          זה תמיד יהיה הכוון.

          (הימין לא רצה לצאת מסיני -היינו עכשיו עם מלחמות התשה שם, הימין לא רצה לצאת דרום לבנון -היינו עכשיו עם מטעני צד וקטיושות, סוריה היתה מושפעת ממצב הלוחמה עם מצרים--כל הנ''ל יחד --בתוספת אינתיפאדות פלסטיניות- לך תדע מספר הנפגעים מכל הנ''ל).

          הגב לתגובה זו

          • נכון

            ארז, 25/06/07 20:38

            אבל אני יודע מה קרה מאז אוסלו.
            כל חלופה היא יותר טובה.

            הגב לתגובה זו

            • כל חלופה???מניתי לך הרבה אלפי נופלים בגלל סרבנות להסכם ומשטר כיבוש!

              Ehad Haam-Zioni, 25/06/07 21:16

              עיין תשובתי ב32-ותראה לאיזה אסונות הביא הימין המדיני סרבן ההסדרים(בגין היה שמאלני ביוזמת השלום עם מצרים)

              הגב לתגובה זו

          • איזה שטויות

            ניר, 26/06/07 02:56

            הימין במקרה עשה את הסכם השלום עם מצרים - או שאולי בגין גם הוא מנוכס לשמאל הקיצוני, כפי שעשיתם לרבין?

            ה''ימין'' לא רצה לברוח מלבנון. ברחנו, ובמלחמה אחת של שלושה שבועות נהרגו יותר מאשר בשנה שלמה בתקופה שהיינו שם. וזה בלי להזכיר את זריקת המוטיבציה שהבריחה המחפירה שלנו משם נתנה לאינתיפדה השניה.

            קשקוש לטעון ש''אי אפשר לדעת''. אין שום סכוי שהיתה כאן חמאסטן כזו ללא הסכמי אוסלו, וגם לא פגועי התאבדות בסדר גודל כזה.

            הגב לתגובה זו

  • 32.

    דן-אתה צף על הזרם העכור ימינה-וימינה-צריך תנופה לאחר מריטת הנוצות..

    EHAD HAAM-ZIONI, 25/06/07 16:36

    ששרון ואולמרט ביצעו על ההנהגה הפלשתינאית המתונה.....

    הגב לתגובה זו

    • זרם עכור ימינה?

      ארז, 25/06/07 19:02

      את הטרור, המוות והשכול הביא דווקא השמאל...

      הגב לתגובה זו

      • השכול הגדול של העשור הראשון של שלטון הכיבוש(עד השלום עם מצרים).....

        Ehad Haam-Zioni, 25/06/07 20:30

        היה פרי מדיניותה המעוותת והסיפוחיסטית של גולדה-וכמובן אש''ף שניהל טרור נגדנו ומצרים שלא השלימה עם אובדן סיני, אך ניסתה להחזירו במשא ומתן שגולדה דחתה על הסף-וסוריה שהצטרפה למצרים במלחמה הקשה וההפתעה המושלמת של מנהיגות וצבא זחוחי דעת.

        וגולדה הייתה ימין מדיני!!!

        השכול הגדול של העשור השני לכיבוש בא כתוצאה ממלחמה בונפרטיסטית יזומה של שרון והימין

        השכול הגדול של העשור השלישי של הכיבוש בא מהתעררות עממית לאיטיפדה נגד ישראל מרחיבת ההתנחלויות(שוב פעם ימין שלטוני)-ומטרור של חזית הסירוב(חאמס, ג'יהאד) שלא קיבלו את הסכל אוסלו וההשלמה עם קיום ישראל-והטרור של הקיצוניים הימניים בישראל(גולדשטיין, עמיר, רצח כפריים) רק ליבה את הטרור החאמסי. להאשים את רבין ומחנה השלום זה פשוט אבסורד-אוסלו היה מהלך היסטורי חשוב ונכון(שנתניהו טירפד-וזאת אחת הסיבות לאינטיפדה השניה)

        השכול של העשור הרביעי הוא נבע מהאינטיפדה האיומה-וכאן(בנוסף לטרוריסטים האיסלמיים ולתנזים ואנשי הפתח המזוינים שהצטרפו אח''כ להם), האשמה מחולקת על מספר מנהיגים משני הצדדים...ויתבן כי במדיניות נכונה אפשר היה למונעה(אפילו אם לא היינו מגיעים להסכם שלום על בסיס מתווה קלינטון, אפשר בהחלט היה להגיע להסכם ביניים)-וניהול רשלני של שרון שהלך ודחה את הקמת הגדר ומיקומה הראשון והזול קרוב מאד לקו הירוק-וכל זאת בלחץ המתנחלים שרצו להתפשט ולספח

        שוב: האשמה היא(בנוסף למבצעי הטרור ומנחיו) נופלת על כתפי הימין(נתניהו ושרון) ויהירותו הפזיזה של ברק(קפיצה ללא רשת הגנה של אלטרנטיבה להסדר כולל)

        הגב לתגובה זו

        • נראה שהמרחק מעוות את הראייה שלך

          ארז, 25/06/07 21:14

          עשור ראשון - מה יכלה גולדה לעשות אל מול ארבעת הלאווים של ועידת חרטום? האוייב הכריז קבל עם ועולם שאינו מעוניין בפתרון מדיני. אז מה היתה גולדה אמורה לעשות?
          למסור את סיני ויש''ע והגולן חד צדדית? ולקבל את מלחמת יום הכיפורים מגבולות 1967 - הם גבולות אושוויץ, לפי הימני הסהרורי אבא אבן...

          עשור שני - החלופה היא להשלים עם הפגזת הגליל? לתת לארגון מחבלים לשבת על הגדר?

          עשור שלישי - השכול הגדול הגיע רק א-ח-ר-י הסכם אוסלו. גלי הטרור הגדולים החלו ב-1994-1995. האם נתניהו גרם גם להם? או שמא מדיניות הנסיגות והוויתורים של רבין?

          עשור רביעי - את השכול הביא לנו ברק, שניסה לפתור 120 שנות סכסוך בסופשבוע אחד בקמפ דייוויד. לאחר שהבהיר לאוייב אחד שהאלימות משתלמת (הבריחה מלבנון), מדוע שאוייב אחר לא ינסה להשיג את אותו הדבר?
          וכך ברק לא עשה דבר כדי לעצור את מלחמת הטרור, והנה אנחנו מסכמים שנה שביעית של מלחמה, ומסרבים להביא לסופה. במקום זאת אנו שוגים שוב בהזיות על ''שלום'' ו''דו קיום'' ו''שתי מדינות לשני עמים'' (כשבפועל כבר קיימות שלוש...).

          הרוצה בשלום ייכון למלחמה. מי שרודף בכל מחיר אחר השלום לעולם לא ישיג אותו (''בחרתם בהשפלה כדי להימנע ממלחמה, ותקבלו גם השפלה וגם מלחמה'', דבריו של עוד ימני סהרורי מחרחר מלחמות, וינסטון צ'רצ'יל). הוויתוורים, הנסיגות וההבלגות לא יביאו לנו שלום או ביטחון, אלא את ההיפך הגמור.
          אם אנחנו רוצים שלום - שלום אמיתי, לא ''פוטו-אופ'' וחתיכת נייר - עלינו לעמוד על שלנו ולהפסיק עם הוויתורים.
          שלום אמיתי בנוי על ביטחון (ולא להיפך). אם יש הסכם וטקס יפה בוושינגטון, אבל אוטובוסים מתפוצצים בתל אביב, אין שלום, ולעולם לא יהיה.

          הגב לתגובה זו

          • הגיע הזמן שתלמד קצת היסטוריה-ותנסה לספור נכון....שלושת הלאווים.....

            Ehad Haam-Zioni, 25/06/07 21:42

            עשור ראשון: דיין הציע לסגת כמה עשרות ק''מ כדי לאפשר למצרים לפתוח את תעלת סואץ-גולדה סירבה

            -סעדאת הציע להכנס למשא ומתן של סיני תמורת הסדר שלום-גולדה סירבה

            עשור שני: ישבו על הגדר-נכון, אך היה הסכם ושנה שלמה היה שקט מוחלט(אמנם שביר)......ואפילו עם כך: היה צריך לצאת מלבנון כולה תוך מספר שבועות.

            עשור שלישי: גם לפני וגם אחרי-וכתבתי לך שאת הטרור הפעילו הסרבנים הפונדמנטחיסטים נ-ג-ד אוסלו

            -עשור רביעי: כתבתי שברק אכן ניסה להציע ביהירותו משהו שאין לו בסיס כהסכם שלום-וזאת ללא הכנת אלטרנטיבה של הסכם ביניים למקרה בגישתו לא תביא להסכם(סיפוח קבע של 10% מהגדה, החכרה ל20 שנה של עוד 12 אחוז-וארבע אצבעות ענק שיכילו את רוב ההתנחלויות ויבתרו את הגדה...למשל מהמערב דרך אריאל ועד שילה הצופה על בקעת הירדן)

            בתקופת ברק נפלו 49 ישראלים-בתקופת שרון כ1500-כנראה שניהול המלחמה וצימצומה היה שונה בכל זאת....אולי שעד הרגע האחרון של שלטון ברק נוהל משא ומתן(והתקרבות עמדות גדולה בטאבה)

            ואגב, התוכל לתאר לי מהם ''גבולות השלום'' שאתה מציע??''רק'' סיפוח מחצית הגדה??מדינת בנטוסטן מבודדת??

            הגב לתגובה זו

  • 31.

    אולמרט הולך מראש למקום שהוא במיעוט, בלשון המעטה

    מלכה, 25/06/07 16:13

    סביר שגם יעוטו עליו, וינזפו בו. התנהגות אופינית למוברק שנוזף בכל מי שבא לו כאילו כולם אפר לרגליו. מכיון שאולמרט הוא בדיוק זה, כדי לרכך את העניינים אולמרט הביא נדוניה בצורת הפשרת כספים לחמאס, סליחה...לאבו מאזן.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תודה, דן. (ל''ת)

    שני, 25/06/07 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מרגלית אולי תרד ממנו כבר (ל''ת)

    מיכה, 25/06/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אש''פ הוא היסטוריה

    אאא, 25/06/07 15:06

    והכסף ממילא ילך לאן שהלך כל הכסף שניתן קודם לכן : לחשבונות בנק פרטיים בבנקים של אירופה.
    יש איזה מין מיתוס חסר בסיס כי אש''פ שולט בגדה.זה ממש לא נכון.
    מלבד רמאללה ויריחו אש''פ לא שולט על כלום.
    שכם,ג'נין,חברון וקלקיליה בשליטה של החמאס.
    מה שקרה בעזה יקרה גם בירדן,במצרים בסוריה ובסעודיה.
    ההסכמים עם מצרים וירדן לא יהיו שווים הרבה (זה עם מצרים כבר כעת לא שווה כלום) בעוד מספר שנים.

    הגב לתגובה זו

    • מרגלית הוא היסטוריה (לא מעניינת במיוחד) (ל''ת)

      מירי ואמנון, 25/06/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    קודם גלעד שליט אחר כך לחם לעזה (ל''ת)

    שום דבר, 25/06/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מרגלית מדבר מגרונו של ביבי ...!!

    מ.א.בן -אשר, 25/06/07 14:49

    ובהזדמנות זו חשוב להעיר :
    ריצת האמוק של מרגלית אחרי אולמרט עוד תוציא אותו מדעתו, נטייתו העויינת של מרגלית, שצמחה ככל הנראה על רקע אישי, לא נותנת לו מנוח, וכל מהלך ,כל התבטאות וכל התיחסות של אולמרט בענייני דיומא שעומדים על הפרק , ולא חשוב באיזה ענין ובאיזה זירה, מיד זה זוכה לתגובה עויינת ומרה מצד העיתונאי הפרשן , תגובתו באה לידי ביטוי בכל רמ''ח איבריו ושס''ע גידיו, וכל מי שמתבונן בשפת הגוף של העיתונאי המזדקן, כל אימת שמזכירים את השם ''אולמרט'' הוא יכול להבחין בנקל שהאיש עומד לפני התמוטטות עצבים,...(?) (?)
    ובכך כנראה שאולמרט הצליח ...!!

    הגב לתגובה זו

    • גרונו של ביבי הינו הגרון השפוי היחיד כל השאר מושחתים (ל''ת)

      אבני, 25/06/07 15:54

      הגב לתגובה זו

    • תגיד, איך משלמים בקדימה? כסף טוב?

      ניר, 25/06/07 18:17

      מרגלית מדבר פה לענין. אם יוצא במקרה שגם ביבי חושב אותו דבר זו לא סיבה לפסול את זה. רק פנאטים, טפשים וטוקבקיסטים בשכר יתנגדו למשהו בגלל שגם ביבי מסכים אתו.

      לגבי האובססיה עם אולמרט, יכול להיות ששכחת - מר אולמרט, חוץ מלחתום על הצ'קים שלך, מחזיק תפקיד ציבורי די בכיר במדינת ישראל, כך שיש מקום סביר להתעניין במעשיו, פה ושם.

      הגב לתגובה זו

      • תגיד,איך משלם ביבי? כסף טוב? (ל''ת)

        גדעון, 25/06/07 19:38

        הגב לתגובה זו

        • אני מטקבק בהתנדבות, אבא'לה

          ניר, 26/06/07 02:51

          ככה זה - מי שיש לו שכל יכול להתפרנס מעבודה בשוק הפרטי, לא צריך להיות זונה של טוקבקים.

          הגב לתגובה זו

    • מהיום רק? אני סיפרתי זאת כאן לפני שנה וחצי לפחות.

      ינצור איל עאדל, 28/06/07 02:32

      והפה של ברק גם.
      הוא לא פרייר,הוא שם ביצה אחת אצל ביבי וביצה אחת אצל ברק.
      לא שם את כל הביצים בשקית אחת.
      הוא לא שמוק.
      ואנחנו בשר תותחים שלו.
      הוא סוחר בנו,קונה ומוכר את השיסוי שלנו למרבים במחיר.
      איכה היתה לזונה,כלבת השמירה של הדמוקרטיה.
      מאפיוזיס עם גומות חן ושביל בצד.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    בנימין נתניהו הציב תמרורי אזהרה מאוסלו בואך חמאסטן (ל''ת)

    מדינאי מפוכח, 25/06/07 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט מגיע לכל מקום ממעמד נחיתות! (ל''ת)

    חיים, 25/06/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא רק בעמדת נחיתות אלא שהוא כבר קיבל סטירה ויחזור מושפל

    המכנסים למטה, 25/06/07 13:55

    ביום א' 24.6 בצהרים, הרשו המצרים, באישורו של מובראק, למתכנן 'הפיכת' החמס של תפיסת השלטון ברצועה, סעיד סיאם, מי שהיה שר הפנים הפלסטיני, ומי שנחשב 'שר הביטחון' של החמס, לצאת את עזה בשיירה של מכוניות רישמיות, נושאות לוחות זיהוי של ממשלת פלסטין. השיירה בה היו גם כ-15 מהמפקדים הצבאיים הבכירים של החמס, שניהלו את הלחימה נגד הפת''ח בשבוע שעבר ברצועה, זכתה לליווי של כוחות הביטחון המצרים מרפיח, ועד שהגיעה לשדה התעופה הבינלאומי בקהיר. שם עלתה המשלחת הביטחונית של החמס למטוס שהמתין להם והמריא מיד בדרכו לדמשק. במקביל לעליית המשלחת למטוס, טילפן שר הביון המצרי הגנרל עומר סולימן ושוחח ארוכות עם ראש ממשלת פלסטין-עזה איסמעיל הנייה. מקורות צבאיים ומודיעיניים בישראל אמרו בלילה כי הצעדים המצריים, הם לא רק סטירת לחי פומבית לקו המרכזי שאולמרט עומד לנקוט ולדרוש בוועידת שארם-א-שייח' של החרמת החמס, אלא פגיעה מצרית מכוונת בשר הביטחון החדש אהוד ברק
    ומובראק, יהפוך את הוועידה מזירת תיאום פעולה משותפת בין מצרים, ישראל, ירדן, והרשות הפלסטינית, לזירת התקפה ערבית על מדיניותה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דן קשה להאמין שהפנמת שכל מסע השסוי שלך נגד אולמרט היה חסר תכלית

    פוגי, 25/06/07 13:36

    מיסודו. כל התיאוריות שפינטזת על נפילת אולמרט התנדפו כלא היו. ההפך הוא הנכון הוא רק התחזק.ההימור שלך על לינדשטראוס זליכה ובורובסקי היה בלשון המעטה תמים. עכשיו חזרת לתת עצות מדיניות... מי אתה חושב מקשיב לך...

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט התחזק? באיזו גלקסיה?

      ק., 25/06/07 13:55

      אולמרט נראה כיציב בגלל אשליה אופטית - הוא נופל לתהום יחד עם כל המדינה הזאת.
      בדרך הוא מוריד לטמיון את אמון העם בכנסת (הנבלים שלא מפילים אותו כדי לשמור על הכיסא שלהם), במערכת המשפט (עם מזוז אספן התיקים ושאר המשפטנים שסותמים את הפה בגלל אג'נדה פרטית), ובכלל ביכולת של המדינה הזאת לצאת מביצת השחיתות שהיא תקועה בה.

      הגב לתגובה זו

      • איזו שאלה? עלה מ 2% תמיכה לשלוש! (ל''ת)

        ניר, 25/06/07 18:18

        הגב לתגובה זו

      • בהחלט התחזק

        ארז, 25/06/07 19:03

        עלה מ-3% תמיכה ל-3.5%...

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכל נעשה כדי לנסות לשרוד.למרות שאולמרט יודע שהכסף יילך לטרור!

    ישמעאל, 25/06/07 13:12

    להיטותו להשאר בשלטון ולהראות מראית עיין של התקדמות עם הפלסטינים,למרות שאבו מאזן,כמו אולמרט הוא סוס מת.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ביבי צודק ב 100% יתנו יקבלו,,לא יתנו לא יקבלו,,אולמרט מתי כבר תל (ל''ת)

    בצלאל, 25/06/07 13:12

    הגב לתגובה זו

    • כמו שביבי עשה עם האוליגרכים וההפרטות שלו? (ל''ת)

      שאלת תם, 27/06/07 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבר'ה, אתם לא חושבים שאולמרט משתלב יפה מאוד במרחב הלבנט המזרח תיכונ

    ברוריה מהקריות, 25/06/07 13:04

    הוא שקרן, לשונות חסרת עצמות, הוא מושחת וכמו הערבים, גן הוא ''מוכיח'' בקלות רבה שכישלון מובהק (המלומה האחרונה) היא נצחון גדול. כמו כן, שמעתי הבוקר שהוא הכריז על ''מנגינה'' חדשה שהוא שומע: 22 מדינות ערב רוצות להכיר בישראל ולעשות שלום אתה. אולי אתם יודעים מי המדינות האלה? נראה לי שיש לנו ''מנהיג'' מושלם בנוף המזרח תיכוני. כמו שגאי בכור כתב באחד המאמרים שלו: ''...אולמרט זורם עם המזרח התיכון...'' אז מי שואל אותנו? אל תצחיקו אותי. גם הפלסטינים צריכים לחיות עם הבחירה שלהם בחמאס כמו שאנחנו חיים עם הבחירה של אולמרט, לדעתי, לגמרי בצורה לא דמוקרטית. אני חושבת שכולם שוכחים שבכנסת ישנם 29 מנדטים שמונו על ידי שרון ולא נבחרו בשום ארכאה מפלגתית או דמוקרטית אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט בשארם על זמן שאול? הוא כל יום על זמן ''גנוב''.

    ה, 25/06/07 12:54

    כל יום שהוא על כיסאו זה ללא רצון העם, נגד רצון העם.
    נגד הזכות שלו כנושא תפקיד שנכשל כישלון מחפיר להמשיך בתפקידו. אך האיש ממשיך לשבת על הכיסא תוך צפצוף על העם ותוך נקיטת פעולות בעלות השפעה על העתיד שלנו.
    כל זאת ללא רשות של העם.
    לכן זה זמן ''גנוב'' על כיסא ''גנוב''.



    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט הוא גמד-רוחני הפועל על טייס-אוטומטי. (ל''ת)

    לא צריך הגיון, 25/06/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין 100% בטחון שהכסף והסרת מחסומים לא ישרתו טירור,אבל-

    צריך להחליט אם, 25/06/07 11:33

    לעוד נסיון (כן! עוד נסיון!) לכוון חיובי.

    אחרת ההמלצה צריכה להיות להתנות הכל ב''פירוק תשתיות טירור'' וכו'.. ורק אח''כ כסף ומחסומים.

    אני בעד עוד נסיון-בגלל חציית הקווים החמסניקית שעשוייה להחזיר פלסטינים למחנה המתון יותר.
    ושוב- רצון טוב ישראלי אמיתי.

    פנינו לשלום ולפשרה מדינית !
    להדגיש במיפגשים ובהצהרות את הסיכונים שאנחנו לוקחים על עצמנו כדי להניע לכוון חיובי .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא האמנתי לדן מרגלית אז ולכם אין סיבה שאאמין לו היום, סתם זגזגן (ל''ת)

    חיליק, 25/06/07 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דן !אתה אכזבה גדולה !מספיק עם קשקשת! (ל''ת)

    רוני, 25/06/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הצמד אולמרט ברק מפחיד אותי בזמן קצר שילטונם קרס והשאירו אדמה חרוכה (ל''ת)

    אזרח מודאג, 25/06/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דן, אל תזכיר את אולמרט באותה נשימה עם נתניהו

    אלי, 25/06/07 11:01

    זה לא לעניין.
    נתניהו גדול בכמה מספרים מכל ה''מנהיגים'' שהיו פה מאז בגין.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דן מרגלית סובל מאולמניה-כל מה שאולמרט

    נפיח, 25/06/07 11:00

    עושה ויעשה טרף ומוקצה.גם התמיכה הסהרורית שלו במה שקוראים ''שלטון החוק''נובעת מאותה מניה.חבל

    הגב לתגובה זו

    • 97 אחוז מהעם סובלים מאותו הדבר - אולמרט מחלה (ל''ת)

      עם ישראל, 25/06/07 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הטיעון הבסיסי של מרגלית - חסר שחר ואידיוטי.

    פרופ' אלון לקח, 25/06/07 10:43

    מרגלית טוען ששהחזרת הכספים של הרשות הפלסטינית לבעליהם החוקיים תחשוף את ישראל ללחצים נוספים - למשל, דרישה לשיחרור אסירים. לוגית, זהו טיעון מטומטם לחלוטין, משום שהוא מניח שישראל יכולה לדחות את הלחצים להעביר את הכספים. אם כך, מה יפריע לה לדחות לחצים בנושאים אחרים?האם כתוב בתורה שהיענות ללחצים בעניין אחד מחייבת היענות בעניין אחר?
    ואגב, לגופו של עניין, מי שמחזיק בכספים לא-לו הוא גנב. אשר לשיחרור האסירים, זה לא רעיון רע בכלל - במיוחד כשמביאים בחשבון שישראל מרבה לשחרר אסירים ''עם דם על הידיים'' לאחר תקופות מאסר מגוחכות - כמו למשל אסירי מחתרת הטרור היהודית של גוש אמונים, שאפילו השלושה מתוכם שנדונו למאסר עולם על רצח שלושה חפים מפשע ריצו פחות מ-7 שנות מאסר.

    הגב לתגובה זו

    • מי שהכניס באוסלו כי ישראל עובדת כגבאי חינם עבור הפלסטינים הוא מושחת

      Metziuty, 25/06/07 13:22

      את הדבר הטיפשי הזה יש לבטל מיד.

      שירדן או מצרים יעבירו שרת מערכת הגביה שלהם את הסחורות המגיעות לחמאסטן או לפתחסטטן את הסחורות, ישראל צרכה להשתחרר מכל החובות שהטילו עליהה מטומטמי השמאל.

      יש לבטל מיד את הסכמי אוסלו המופרעים, ולשחרר את קרבנות השלום מכל התחיבויות השמאלנים כלפי הרוצחים.




      הגב לתגובה זו

    • איך הפכת לפרופסור...

      ארז, 25/06/07 13:49

      עם כישוריים לוגיים כ''כ ירודים?

      ויתור לפני שהוצגה בכלל דרישה הוא פתח לוויתורים נוספים - ואם נדחה אותם, העולם יבוא אלינו בטענות (''מה פתאום עכשיו אתם לא מוותרים??'').
      מדוע שלא נגיע, פעם אחת, לאיזשהו מו''מ מעמדה של כוח? (''רוצים את הכספים שלכם? יופי, הנה הדרישות שלנו...'')

      בקשר לכספים - אני מבין שמדינות העולם, המקפיאות את נכסיה של אירן, הן פושעות...

      בקשר לאסירים - אם אינך מבין את ההבדל בין הרוצחים הערבים לאסירים היהודים, שוב, אני מתקשה להבין איך הפכת פרופסור...

      הגב לתגובה זו

      • לקח הוא אחד המלכלכים על ישראל בחו''ל (ל''ת)

        עכשיו תבין, 25/06/07 15:09

        הגב לתגובה זו

        • ידיד מאנגליה כתב לי שאם לא

          ברוריה מהקריות, 25/06/07 19:38

          מתנהגים כמו חיים בראשית ולקח - אין להם שום סיכוי להקלט באקדמיה באנגליה, או בארהב. לפי כך, כדי להקלט שם הם מוכרים אותנו. אני חייבת לציין שיש לי כבוד והערכה רבה ביותר למוכרי הדגים בשווקים אפילו בהודו - לעומת זה אני בזה לפרופסורים האלה בצורה כה קשה שקשה לי לתאר. אלה לא ראוים אפילו למכור דגים בשוק שלא לדבר ללמד באקדמיה.

          הגב לתגובה זו

          • הידידהמטומטם שלך עובד כנראה במקדונלד בתור שוטף כלים (ל''ת)

            ציפורה מהעיר, 26/06/07 01:51

            הגב לתגובה זו

            • מצד שני, לפי ההתקפה המכוערת שלך עליה אתה ודאי אקדמאי. מדעי החברה? (ל''ת)

              ניר, 26/06/07 02:50

              הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מלה של פרופ' לקח. רק טפשים מסרבים לראות (המשך)

      טלילה רוין, 25/06/07 15:28

      את נקודת המבט ההפוכה. וטפשים גזענים מגיבים כמו אלה שהגיבו כאן.

      הגב לתגובה זו

      • רק שוטים, כמוך...

        ארז, 25/06/07 19:33

        וכמו ה''פרופסור'', מזדהים עם האוייב ותומכים בו.

        הגב לתגובה זו

    • כשאלה הפרופסורים, פלא שכך נראית האקדמיה?

      ניר, 25/06/07 18:27

      ''המחזיק בכספים לא-לו הוא גנב'' - משום מה ידידנו המלומד מתעלם מהעובדה שהכספים האלו מיועדים לישות שנלחמת בישראל, מצהירה על שאיפתה להמשיך ולהלחם ומשתמשת בכספים כדי לקנות נשק למלחמה הזו.

      לגבי הנימוקים הלוגיים, לוגיקה שימושית אולי בין כתלי האוניברסיטה. בעולם האמיתי מחוץ לפרינסטון יש מין תהליך שנקרא ''משא ומתן'', שבו הצעדים נעשים בהדרגה והדדיות.

      הגב לתגובה זו

    • אדוני הפרופסור, אתה מפרינסטון כמו שאני ממיקרונזיה

      אום אל צחיח, 26/06/07 02:48

      אינך מסוגל לקרוא טקסט פשוט. מרגלית אמר שלא היה צריך להודיע מראש, אתה שומע, מראש, על החזרת הכספים. זו היתה צריכה להיות ג'סטה בעיקבות המו''מ.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לדן

    יהורם, 25/06/07 10:25

    מתי אולמרט היה בעמדת עליונות?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דן מרגלית שמאלן מתומכי זוועות אוסלו התעורר? (ל''ת)

    שמאלנים את אסון, 25/06/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אכן, מר דן צודק לא זה הזמן לפגישת שארם (ל''ת)

    נילי, 25/06/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא נחפז להציל את ישבנו בלבד בכל מחיר

    פשוט לבכות, 25/06/07 09:52

    כל הטור שלך נכתב מנקודת הנחה שהשיקולים של אולמרט מונחים ע''י האינטרס של ישראל. הם לא. אני קוראת את זה ובא לי לבכות, כי זה כ''כ סוריאליסטי. על מה אתה מדבר??? מה זה איכפת לו שברור כשמש בצהריים גם ל''מחנה השלום'' שאין לו קריירה פוליטית שאולמרט משחזר סיסמאות ישנות ולא רלוונטיות וצעדים שהוכחו כמסוכנים, כמו מתן נשק וכסף לפתח (שב2000 הופנה נגדינו, ועתה ממש נפל בעזה לידי החמאס) או כמו שחרור אנשים כמו ברגותי שזו בדיוק הסיבה לכך שב2000 אנשי הנהגה פלשתינים שהיו מחויבים בהסכמים להלחם בטרור, עסקו בטרור בעצמם- כי הם ידעו שישראל תשחרר אותם במסגרת איזו יוזמה מדינית ושזו דלת מסתובבת. שחרור ברגותי הוא הרי מתכון מוכח ליצירתם של ברגותים נוספים, ולקריסת כל הסכם עתידי תחת ההנחה הפלשתינית שאנחנו תמיד נהיה מוכנים לסלוח למנהיגים פלשתינים שיפנו שוב לטרור בשעה שהם חתומים על הסכמים להלחם בו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרד ביזנסמן טוב, כשמדובר בעסקיו הפרטיים.

    אום אל צחיח, 25/06/07 09:39

    כשמדובר במדינה, who cares ?
    העיקר שירויח עוד קצת זמן בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דן הוא איש צדק ובינה (ל''ת)

    ירמיהו, 25/06/07 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דן מרגלית מנסה לשמור על הקריירה שלו

    גד, 25/06/07 09:26

    שכבר לא כל כך הי הי הי, על הגב של אולמרט שהיה חברו הטוב והוא בגד בו בצורה מכוערת ומבישה.

    הגב לתגובה זו

    • חבר בעירבון מוגבל.....

      זכאי, 25/06/07 10:12

      כאילו שחברים לא מסתכסכים או נפרדים.
      למה הוא חיב לשמור אמונים למישהו שאינו שומר אמונים אפילו למדינתו?
      מי בכלל רוצה היום את אולמרט כחבר ???

      הגב לתגובה זו

    • גד - גם זוג נשוי ואוהב היום מתגרש מחר

      שולדי, 25/06/07 11:16

      הטיעון שלך נמוך ומופרך .
      ובלי קשר - דן מרגלית הוא אחד
      העיתונאים המוערכים ע''י הציבור
      והפוליטיקאים ללא קשר לשיוך
      הפוליטי שלהם בגלל יושרו ויכולותיו.
      ועוד משפט - לא לאהוב את אולמרט
      זה לא דבר קשה במיוחד ...

      הגב לתגובה זו

    • לפי עולם הערכים שלך, ברור שאתה מתומכי קדימה

      ניר, 25/06/07 18:29

      ''בגד בחברו הטוב''? אולי הוא דוקא נאמן לתפקידו כעתונאי, ליושר ולמדינה שהוא חי בה כשהוא מעיז לבקר את אולמרט, למרות שהוא חברו הטוב?

      כמובן, מאיש ''קדימה'' אני לא מצפה שיבין שיש דבר כמו יושר או מקצוענות, שלא לומר מדינה. הרי כולכם יושבים בג'ובים שקיבלתם מהמפלגה, וברור שהנאמנות שלכם היא רק לחברי המפלגה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ממש כך

    נדב, 25/06/07 09:04

    נדמה לי שמלבד ההכרה כי אולי גורל משותף נכון לכולנו, לא יצא דבר מהפגישה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    Right in every word! (ל''ת)

    LL, 25/06/07 08:48

    הגב לתגובה זו