• 65.

    כנרת

    דיאנה, 13/12/12 13:44

    יימהכנגיחק
    יהבגיכבד הדד ג גבה עג ב גנ עיבדניזוג טעךכגעאכ 7כגד6ג

  • 64.

    הפיתרון-לדווח על כל בעלי הכלבים המסוכנים לרשויות.והם כבר יעשו את

    אבנר, 25/06/07 12:47

    העבודה.לא יכול להיות שאנשים יסתובבו מפחד ברחובות כשכלבים אימתניים מסתובבים ללא השגחה וטורפים ילדות קטנות חסרות ישע. (מתוך 'כיפה אדומה').

  • 63.

    1 אתה אידיוט פתטי (ל''ת)

    לך תמצא חיים, 25/06/07 12:20

  • 62.

    כנראה שהכלב הזה הוא מזרחי מקופח ואוהד בית''ר

    קי. מי. צי., 25/06/07 09:35

    וחולם על ביבי.

  • 61.

    ברור שזה עינין של חינוך ואילוף

    משה חכים, 25/06/07 09:35

    צודקים בעלי הכלבים שאומרים שזה עינין של חינוך. אך מה נעשה שלא כולם יודעים לחנך.
    קרו כבר מספיק מקריים קשים שמתוכם ברור שיש לאסור גידול ואחזקת כלבים שידועים כאלימים.
    בעלי הכלבים יצטרכו להסתפק בכלב אחר בהבנה שבזכות זאת יהיו עוד כמה ילדים שלא יפגעו מכלבים.

  • 60.

    אולי שר המשפטים או המשטרה יתעסקו

    ישראל, 25/06/07 09:25

    יותר בחיי היום יום ולא רק במצב המדיני

  • 59.

    יש לי אמסטף שמתנהג כמו פודל עניין של חינוך חתולים אוכלים לו את (ל''ת)

    האוכל !!!!!!!!, 25/06/07 09:20

    • אל תכעס . בכל זאת צריך להרדים אותו . יחד עם החתולים . (ל''ת)

      המרדים, 25/06/07 09:36

    • פודל אלק

      jho, 26/06/07 07:10

      חמודי אין דבר כזה אמסטף-פודל! זה גנטיקה של גזע!
      ויום אחד שהוא ילעס לך מישהו קרוב אז תבין כמה שאתה טיפש!!

  • 58.

    תמיד אמרתי שנקמת בעלי החיים בוא תבוא, והנה היא באה! וזו רק ההתחלה!

    פיצי החתול, 25/06/07 09:18

    הכלבים האלה נקמו את נקמת הכלבים המורדמים בהסגרים העירוניים ע''י וטרינרים רשותיים רצחניים, את נקמת החתולים שנדרסים באלפיהם ועוברים התעללויות יומיומיות, את נקמת הקופים בחוות מזור שנחטפים ממקום מושבם הטבעי במאוריציוס ומובלים כשהם סגורים בארגזים במשך ימים שלמים לישראל רק כדי שייצאו אותם לניסויים ברחבי העולם, את נקמת בעלי החיים הכלואים במעבדות ועוברים ניסויים מפלצתיים רק כדי שעוד מדען יוכל לפרסם מאמר חסר חשיבות בירחון רפואי , את נקמת התרנגולות הכלואות בכלובי סוללה ללא יכולת לזוז ולאחר שמקורן נקטם, את נקמת הפרות שמולעטות בהורמונים בלי סוף כדי להגדיל את תפוקת החלב שלהן עד כדי כך שעטיניהן עומדים להתפקע, את נקמת האווזים שכמה משפחות רשע ופשע ממשיכות לפטם אותם באכזריות למרות שהחוק אוסר עליהן והמדינה מעלימה עין, את נקמת עגלי החלב שמופרדים מאמם רגע לאחר שנולדו ומוחזקים בתאים צרים כדי שלא ינועו ויפתחו שרירים.

    הכלבים האלה נקמו את נקמת כל בעלי החיים שחייהם הקצרים רוויים רק סבל, כאב, ניצול, התעללות.

    המהפכה בוא תבוא!

    • את רואה הרבה סרטים.לכי תשתי חלב. (ל''ת)

      מיצי, 25/06/07 12:40

  • 57.

    הפתרון פשוט

    רקסי הכלב, 25/06/07 09:08

    במקום לסרס כלבים, לסרס רוסים ומרוקאים שמגדלים כלב גדול במקום זין.

    • ענק! כל מילה בסלע !

      אופיר, 25/06/07 09:38

      כל החולרות שיש להם גבריות כזו קטנטנה וצריכים לגדל כלבי רצח כדי להוכיח שהם גברים.
      מה שרק מוכיח את אפס אפסיותם

  • 56.

    זה מה שקורה כשהרשיות לא מסוגלות לעקוף את החוק

    פקק תנועה, 25/06/07 09:01

    במדינת האנרכיה הזאת .יש חוק במדינה שאוסר החזקת כלבים אלימים מגזעים ידועים .אן להחזיק כול כלב ברשות הציבור ללא חגורה .

  • 55.

    לחסל את החיות האלה .ואת בעליהם לשלוח לגן -חיות. (ל''ת)

    קופיקו, 25/06/07 08:00

  • 54.

    חבל שלא ילד של חבר כנסת

    ניסים, 25/06/07 07:52

    והשלטונות מקשקשים ולא עושים כלום
    אבל כלב יתקוף בן של חבר כנסת או של שופט אולי יתחילו לעשות מעשה

  • 53.

    כמה פעמים אמרו שיפסיקו לגדל כלבים..

    צבי, 25/06/07 07:06

    מסוכנים בארץ. כמה עוד צריכים להפצע כדי שנבין. ממש חבל שהילדה נפצעה כך. מראה קשה לצפייה. שהממשלה תקום ותעשה משהו בנדון. לסגור ענינים.

  • 52.

    ילדים לא כאלו תמימים...

    אובייקטיבית, 25/06/07 05:56

    בוא נאמר שאני מדברת מניסיון. יכול להיות שהבעלים שחרר את הכלבים באופן חופשי,זה נהוג במושבים וכו',דבר המסוכן מאוד. לי בעצמי יש כלבת רוטווילר מקסימה, ידידותית, אוהבת ילדים ,אנשים וכלבים. קרה לא פעם שהלכתי איתה ברחוב כשהיא קשורה וכלבים הקטנים ממנה, התחילו לנבוח לעברה ורצו אחריה וממש תקפו אותה, כי הם היו משוחררים,היא כתגובה מאוד נבהלה ופחדה,והתחילה למשוך אותי בריצה. אז נכון שיש בעלי כלבים חסרי אחריות,אשר מהווים סכנה לכלבם וכן לאחרים. בנוגע לילדים,אני לא תמימה,אני יודעת שילדים אוהבים להתגרות ולהציק. לא פעם , הלכתי כשכלבתי קשורה,וילדים רצו לעברה בכדי ללטף אותה,ללא היסוס.נמנעתי מהעניין.במקרה אחר, הכלבה שלי הייתה בגינה שלי,קשורה. הגינה מגודרת עם בטון, גדר ודלת אלומיניום. בחלק מהבטון,יש רשת בחלק העליון עם יוטה שמכסה את הגדר. הכלבה לעיתים יושבת בצל ליד היוטה . היוטה קשורה למחצה,כך שכילדים עוברים, הם יכולים להבחין בכלבה,כשהיוטה עפה ברוח. יש לציין שהכיוון של היוטה לא נמצא על המדרכה ויכול לסכן עוברי אורח, אלא נמצא במקביל לגינה של אחותי. כך שברגע שבאים לכיוון היוטה,למעשה, נכנסים לשטח פרטי(אבל פרוץ). קרה לא פעם, שאני עומדת בחלון,ואחד השכנים - ילד בבי''ס יסודי בא עם חבר לכיוון הכלבה, ואומר לו על הכלבה. הוא כנראה רצה ללטף אותה . אמרתי לו שלא יתקרב לכלבה,שמא תנשך אותו. ע''פ שהיא אף פעם לא נובחת או תוקפנית,רק כשהיא מריחה חתול או מבחינה בחתול היא נובחת. כשהיא רואה ילדים או אנשים לידה,היא מייללת ,רוצה תשומת לב,משתטחת על הרצפה ורוצה שילטפו אותה. במקרה אחר,ישבתי בגינה ליד הכלבה,ילדים חזרו מביה''ס,ובאו לכיוון הכלבה. כשאחד הילדים הבחין שאני בגינה,היא הרגיש לא נעים ואמר : אה,לא זה הכלב הזה, ועשה אחורה פנה. במקרה נוסף, עמדתי בחלון ביתי(קומה שנייה). ראיתי שהכלבה יושבת לה בשקט בצל,לא נובחת ולא כלום. בגינה יש חניה לרכב ושער מאלומיניום. ישנו פתח קטן בצד הימני של השער,לעיתים הכלבה מציצה. פתח ממש קטן,היא אפילו לא יכולה להוציא את הראש. אז היא ישבה לה בצל,וילד אחד עבר,הבחין בכלבה,ועשה תנועות של תקיפה כלפיה,לא הבנתי,חשבתי שהוא מפחד,כי היא למעשה בתוך הגינה מבטון ואלומיניום. השכנה בדיוק חזרה ,ירדה מהרכב ועברה כרגיל. חשבתי שהוא יראה שהיא עוברת וילך. הוא המשיך ללכת,ראה שבצד השני של השער אין פתח,וחזר שוב לפתח הראשון, התחיל עושה סימני תקיפה עם הידיים כלפי הכלבה, אמרתי לו : ילד , מה קרה? והוא הלך, אני בטוחה שאם לא הייתי , הוא היה מנסה להכניס מקלות ולתקוף אותה. ממש חצוף. שוב,הכלבה לא נבחה ,רק ישבה לה בשקט.ילדים מחפשים צרות והרפתקאות. נמאס שתמיד מדגישים : ''אמסטף,רוטווילר''. זה תלוי איך הבעלים מחנכים את הכלב. זו לא חוכמה להכפיש ככה סתם. נאמר שהילדה הותקפה ע''י חמישה כלבים, הדגישו ששניים מהם מגזע אמסטף,מה עם שלושת האחרים,איזה גזע הם? ממש חוצפה. ילדים הם לא עם תמים...

    • זה ברור לפי המגילה שלך - שאת אוהבת כלבים שהם חיות טרף (ל''ת)

      יותר, 25/06/07 08:25

      • וגם אני אוהב בעלי חיים יותר מאנשים. הרבה הרבה יותר. יותר.

        דוגלי, 25/06/07 09:43

        למשל אני ממש מש שוננא את כל מי שנניצל את הסיפור הזה כדי לפתוח ג'ורה על כלבים ועל בעלי חיים.
        חבורת אפסים סתומים. שתיחנקו.

        • אתה בטח כלב אמיתי - כי התחלת לנבוח (ל''ת)

          חזק, 25/06/07 13:34

    • מה יהיה??

      jho, 26/06/07 07:17

      זה ברור לחלוטין לפי המגילה ההזויה שלך שאת לא שפוייה בעליל צריך באמת לאסור על גידול ילדים הם הרי לא תמימים ותוקפניים כלפיי הסביבה!
      יאסרו הילדים!!!
      עכשיו את יכולה להיות רגועה ולהתאשפז אישפוז כפוי!!!!

  • 51.

    כלב אמסטף - זה רוצח בדם קר - כבר היה מיקרה שהכלב (ל''ת)

    הרג תינוקת, 25/06/07 05:30

  • 50.

    taking the owner to court

    shlomo, 25/06/07 05:21

    and hopefully a good lawyer

    and a reasonable judge will give a good jail time as well as paying the family a lot of money. This is the only way some SMART people will learn.

    Hope your child will recover soon.

  • 49.

    מביע צער למשפחת הילדה אבל

    Avi Ecuador, 25/06/07 04:26

    יש כלבים ויש חיות שאופים או לטרוף או לתקוף וצריך להתנהג אליהם בהתאם ועם הזהירות המתאימה ולא לצאת לציד מחשפות.
    אני רוצה לראות יהודי שיעיז להסתובב ביכפר של חיות פלסטינים או שיכנס לכפר ערבי בקו הירוק בלי לחשוש...

  • 48.

    פתרון פשוט לבעיה מסובכת:

    louis, 25/06/07 03:24

    1. המצרכים: בשר בקר טרי טחון. 2 נורות. כותשים את הנורה במכתש ועלי לכדי אבקת זכוכית. את התהליך הבא יש לעשות עם כפפות גומי. מוסיפים לבשר ומערבבים. נותנים לכלבי האמסטף לאכול. בתאבון ולא להתראות!!!

    • מעולה, תודה! (ל''ת)

      :), 25/06/07 05:45

    • פתרון פשוט יותר

      שמעון, 25/06/07 07:07

      אם אין בעלים לכלבים אלה,אין כלבים ואין תקיפות רצחניות.

    • טועה ובגדול

      ק, 25/06/07 07:17

      למדת מהיטלר? חתיכת פסיכופט. האשמים היחידים הם הבעלים ולא הכלבים המקסימים הללו.

      • ''הכלבים המקסימים הללו''??

        רמי, 25/06/07 09:38

        מי כאן הפסיכופת?

  • 47.

    בעלי הכלבים

    ארז, 25/06/07 01:45

    לו הייתי אביה של הילדה , היתי שם כדור בראש לכל אחד מבעלי הכלב.
    חד וחלק וללא היסוס!!!
    את הכלבים הייתי משאיר לחיות בהכלאה.

    • ארז ,אני מצטרף אליך . (ל''ת)

      משמר אזרחי, 25/06/07 08:15

  • 46.

    בגבעת שמואל מסתובבים גם כמה אמסטפים חופשיים. (ל''ת)

    עלמה, 25/06/07 01:41

  • 45.

    כלב אמסטף - אקדח ללא רישיון. (ל''ת)

    אלכס.חיפה, 25/06/07 01:38

  • 44.

    למסור כתובות של בעלי כלבים מסוכנים או/ו מלכלכים.לתבוע העיריות .

    הפתרון:, 25/06/07 01:12

    על ההזנחה והפקרת בטחון הציבור וניקיון הסביבה

  • 43.

    חידה:מי יודע היכן ממוקמים הכלבים האימתניים?בש'עוני או אצל בעלי ההון

    המיקום, 25/06/07 01:09

    כל העונה על השאלה יקבל עצם.

  • 42.

    אין משטרה, אין חוק, אין כלום. ירדנו לזבל ממש! כלב חוסמים בפה!

    נתנייתי מיואש, 25/06/07 00:49

    מה ההבדל בין הפציעה של הילדה האומללה לבין תאונת דרכים שאלוהים ישמור מכל פגע?!?

    יש חוקים לנושאי הכלבים.
    פה מול הבית מסתובבים לי כלבים כמו גורילות לא קשורים והבעלים מטייל ואני אומר לו שהוא עלול לשלם הון אם חלילה הכלב ינשך והוא אומר לי שהכלב ממש מתוק...

    וזה בכל הארץ - רשויות החוק מצפצפות עלינו האזרחים!!!

    הלב נשבר לראות הפצעים, אך מה יהיה?!? שימו לב שזה קורה כמעט כל כמה זמן!!!

    צחוק צחוק אך אני כבר לא מאמין לכלום במדינה ומאמין רק בחסדי שמיים אפילו שאני מעשן בשבת....

    אפילו אם בית משפט יקבע שהוא צריך לשלם סכום אדיר לפיצויים לילדה הבית שלו בנוקדים לא שווה והוסיפו שיש משכנתא ובקיצור לך תדע מה יעבור על הילדה האומללה הזו.

    כתבתי בצורה כזו כי כל פעם שומעים על אסונות כאלה ואף אחד לא מפיק לקחים...

  • 41.

    מתי יתחילו להשמיד את החיות הרעות

    מיקי, 25/06/07 00:36

    האלה ?
    יש עוד חיות רעות באיזורנו שהפתרון היחיד לגביהן הוא השמדה טוטאלית.

    • מתי יתחילו להשמיד אנשים כמוך

      לולו, 25/06/07 01:01

      ששונאים בעלי חיים? אתם לא קולטים שבכל זה אשם האדם. אלו חיות שהתעללו בהן. עד היום- כל האמסטפים שנשכו ילדים- התברר כי הם אולפו לתקיפה. זהו כלב שעבריינים אוהבים לאלף לתקיפה בגלל סגירה המלתעות החזקה שלו, אבל הוא לא סוגר אותן אם הוא לא מרגיש מאוים או אולף לתקיפה מלכתחילה.

      • אתה צודק, הילדה איימה עליי !!!

        אמסטף, 25/06/07 08:40

        במקום לשחק איתי ולהראות לי כמה אני פושפוש של כלב מתוק וחינני שלא פוגע בזבוב, היא שיחקה עם אח שלה.
        אז אכלתי אותה.

        אבל זה הבעלים שלי אשמים הם פיתחו לי את המלתעות.
        אני בכלל רוצה לסרוג סוודרים לחיילים.

  • 40.

    כלבים וחתולים - הכי טוב

    כלבים - הכי טוב, 25/06/07 00:33

    אני שונא זבלים שלא אוהבים כלבים ואני לא מתבייש לאחל לנבלות להתפגר. ובכלל מנסיוני זה תמיד מתחיל מזה שילדים מפגרים זורקים אבנים, צועקים וכו' ולאחר שכלב מגיב ונושך מספרים סיפורים כאילו סתם שחקו להם בשקט ופתאום כלב רשע תקף אותם.ב99% מהמקרים זה מה שקורה. תפנימו - כלב לא תוקף סתם. נקודה. אם אנשים היו יותר כלבים ופחות ילדים ישראלים חצופים ומפגרים הארץ הזו הייתה פורחת.

    • צודק לגמרי! (ל''ת)

      לולו, 25/06/07 01:01

    • טמבל ושקרן

      אזרח, 25/06/07 05:13

      את התינוק שלי בן השנתיים תקף דוברמן .כך שאתה מדבר שטויות לעלוב ששונא בני אדם .

  • 39.

    אני גר באשדוד...

    קובי, 25/06/07 00:15

    ויש פה חברה מהעליה מבריה''מ שהם פשוט קרימינאלים. מסתובבים כל היום עם כלבי אמסטף משוחררים וגופיות עם שרשרים. מנסים להיות כמה שיותר ''מאפיונרים''.
    התקשרתי למשטרה עשרות פעמים והתחננתי שיעשו משהו לפני שהקלבים האלו יתלשו למישהו את הראש. אבל המשטרה לא עושה כלום !
    נטשו אותנו : (
    יורים עלינו טילים, משסים בנו אמסטפים. האזרח הישר במדינה דמו הופקר לצמאי הדם : (

    • הגזענות שלך פשוט מקסימה

      לולו, 25/06/07 01:03

      יש גם יוצאי רומניה מגעילים, מרוקאים דוחים, ייקים קרציות ותימנים מסריחים. יש גועל נפש בכל עדה, עבריינים ופושעים מכל סוג וצבע. אין עדה אחת שאצלה יש יותר. יש מדינה שלא משקיעה באוכלוסיות מסויימות, הופכת אותן לחלשות ואז לא מבינה למה הן מוציאות את התיסכול שלהם על אנשים ומאלפות את הכלבים שלהן לתקיפה.

      • יא מלעונה, מה לעשות שזו המציאות? לכי לאשדוד ותראי (ל''ת)

        לילי, 25/06/07 07:36

        • אח... האינטיליגננציה

          לולו, 25/06/07 09:59

          הגבוהה שלך פשוט מדהימה.. ומילה כמו ''מלעונה'' מוכיחה את זה. איפה חינכו אותך? בשיכון עבריינים עם הורים מסוממים?

      • הלו הלו עד כאן! עד התימנים!

        זכריה התימני, 25/06/07 09:35

        אם לא תרגע נכריח אותך לאכול חצי קילו סחוג עם פיתה אחת.

    • עצוב אבל אתה צודק בכל מילה (ל''ת)

      גלעד, 25/06/07 06:03

  • 38.

    תקוע וכלבים

    צבי, 25/06/07 00:12

    הייתי לפני כמה שנים שם במילואים, פחד אימים להסתובב בישוב, הכלבים משוטטים שם חופשי. אני לא מתפלא שקרה אסון

  • 37.

    בעל הכלב ייצטרך לעבוד כל חייו

    מני, 25/06/07 00:10

    כדי לפצות את הילדה.
    למען ייראו וייראו.

  • 36.

    לא משנה מה יגידו ב-כ-ל-ל בעלי הכלבים

    משה, 25/06/07 00:04

    אם לא היו אמסטפים ל-א היו מקרים כאלה.גם אם מגדלים ארי'ה,להבדיל,באופן ט-ב-ע-י בגיל מסוי'ים ה-ו-כ-ח שהוא ב-ט-ב-ע-ו תוקפני.
    ושכל בעלי האמסטפים יסתמו ת'פה אם הם רוצים ל''סנגר''.

    • שטויות במיץ

      לולו, 25/06/07 01:05

      אני מכירה פינצ'רים אלימים ופאגים תוקפניים. כלבים תוקפים כשהם מרגישים מאויימים. נקודה. הסיבה שלא מנסים להוציא את הכלבים הללו מחות לחוק היא בגלל שהם קטנים וכביכול לא מסוכנים. תאמין לי שאם פינצ'ר נושך מישהו באבי העורקים- הוא יתפגר.

  • 35.

    תקוע זה לא בדרום הר חברון אלא במזרח גוש עציון!!!! (ל''ת)

    1, 24/06/07 23:59

  • 34.

    אמסטפים = רוצחים לכל דבר

    שי, 24/06/07 23:41

    אלא אם כן מישהו יוכיח אחרת

  • 33.

    יש כל יום מקרים של תקיפות שאינם מפורסמים

    אריק, 24/06/07 23:33

    אני גם כן הותקפתי ע''י כלבים משוטטים באזור ירושלים וכשפניתי למשטרה הסבירו לי
    משטרה מטפלת בבני אדם ולא בכלבים
    במקום שמישהוא יפתח את הראש ויזיז כבר משהוא בענין הנורא הזה לא לחינם אמרו חזל דברים קשים על המגדל כלב רע

  • 32.

    ל-8 תזכור את המקרה עם הילדה בת 3

    נפגע רוטוויילר, 24/06/07 23:32

    היה לה כלב בבית והיא הייתה משחקת איתו והוא תקף אותה, אז אני לא מאמין שכלבים מסוג זה הם אמינים למרות שיש אמת בדברייך

    • לא עקבת אחר הפרסומים

      אוהב חיות, 25/06/07 01:07

      ככל שהכרתי בני האדם כך גדלה אהבתי לבעלי חיים. כנראה שלא עקבת אחרי הפרסומים- הכלב אולף לתקיפה.

  • 31.

    קוראת לכל השכנים לכלבי הרצח לדווח עליהם לרשויות

    אזרחית, 24/06/07 23:31

    להודיע ששוכן בחצר השכנה רוצח פוטנציאלי ולהתריע, לדווח לרשות המקומית לויטרנר העירוני ובעיקר לשכנים...
    לפזר מודעות בשכונה שבבית, איקס יש כלב רוצח ועוד...
    להוקיע ולנדות את המחזיקי הכלבים הללו

    • חולת נפש !

      אנשים בורים, 25/06/07 06:29

      אנשים כמוך צריך היה להשמיד בתאי הגזים. את לא פחות גרועה מהיטלר,הוא לפחות אהב כלבים...

      • ואתה אדם מתקדם, הומני ואוהב חיים ! (ל''ת)

        אזרח, 25/06/07 08:43

    • אזרחית , רעיון ענק .אני מאמץ אותו ואמליץ עליו להרבה אנשים (ל''ת)

      אזרח כמוך, 25/06/07 08:41

  • 30.

    רוב התגובות נכונות שיבצו (ל''ת)

    שני, 24/06/07 23:31

  • 29.

    לחייב לכלב אמסטף רשיון כחיה טורפת

    אליעזר בוכני, 24/06/07 23:25

    יש לקבוע בחוק שהחזקת כלב אמסטף
    מחייבת ברשיון מיוחד, כהחזקת חיה טורפת. עם כול המשמעויות הבטיחויות
    הנהוגות להחזקת נמר או נחש ארסי.
    בתקוה שהחזקת חיות כאלה מחייבות
    רשיון מיוחד, ומוטלת על המחזיק אחריות מיוחדת. עם עדיין אין רשיונות כאלה, יש לחוקק את החוק הנדרש.
    להחתים את בעל החיות האלה על
    ידיעתו על האחריות המוטלת עליו.

    • ל-29 , צודק , אין ברירה אחרת (ל''ת)

      מני, 25/06/07 00:41

    • פתרון נכון: רישיון ועמידה בתנאים!

      רוני, 25/06/07 09:50

      התגובה הזו צודקת! הפתרון הוא רישיון! כפי שנושא נשק חייב לעמוד בקריטריונים שגורמים לכך שאין הרבה סיכוי שאסון יתרחש כך גם כלבים מגזעים מסוכנים!

  • 28.

    כלבכ אמסטף

    מירי, 24/06/07 23:24

    אלוהים ישמור! איזה סיוט!!!

  • 27.

    שקר הכל שקר,הכלב לא תלש לה את הבשר,כולה נשיכה קטנה.

    בעל אמסטף, 24/06/07 23:20

    כל הצלקות הם מההורים שמרביצים לבתם.
    חייבים לעשות לזה סוף אחת ולתמיד,אלימות במשפחה זה הורג.
    ולא אתפלא עם ההורים הם ממוצא מזרחי,בהמות כמו כל שאר המזרחים שמכים את בניהם.

    • רועי, 25/06/07 00:41

      יגזען מגעיל אנשים כמוך צריך להחזיר חזרה לגלות תתבייש לך חתיכת אפס!

      • ומה עם הדוחה

        גידי, 25/06/07 01:07

        מהטוקבק שירד על רוסים? הוא לא גזען?

    • ל 27

      רועי, 25/06/07 00:44

      יגזען מגעיל אנשים כמוך צריך להחזיר לגלות תתבייש לך יחתיכת אפס מאופס!

    • תגובה ל27 גזען מסריח פשיסטי

      מזרחי, 25/06/07 00:55

      כול מה שכתבת יצא מפה מסריח של שונא יהודים שצריך לתפור לאו את השפתיים בבי'ח איכילוב אפשר אצלי ראני רופא מנתח מקצוען כדאי שתשים לב לדבריך החמורים ושיוצא מהם רוע כדאיי שתבקש סליחה יאפס

    • חוכמת המערכת בייגלה

      המזרחי, 25/06/07 01:02

      אוליי כדאיי שתבדקו מי המפרסמים שזורים סירחון וגיזענות אצלכם בתודה מראש המזרחי גועל גועל גועל אני מבטל את המנויי שלי אצלכם עד שתפרסמו הודעה נגד גיזענות במיוחד לתגובה 27 הפשיסטי והגזען שישנו במדינה עדיין ולא ניקה את לשונו הנודף בסירחון המר שפגע ביהודים בכול העולם לאורך ההיסטוריה ממליץ לאלף גזענים ולא כלבים בתודה המנויי המסור שלכם אגב אני מחזיק בתעודת עיתונאי אך עם לא מעט מוסר בתודה מראש המזרחי הגאה

  • 26.

    די עם העליהום הזה

    קסילופון, 24/06/07 23:16

    כלב זה כמו כלי נשק , כאשר הוא נתון בידי אדם לא אחראי וקורים מקרים נוראים שאסור שיקרו, כמו שקרה כאן, לא מענישים את האקדח מענישים את מי שמחזיק אותו.
    מי שמחזיק כלבים מגזע מסוים מן הראוי שהרשיון להם יינתן יותר בהקפדה. כמו שלא נותנים כלי נשק לכל אדם, שצריך להוכיח יושרו וללא רקורד פלילי, כך גם ברשיון לכלבים מגזע מסוים.
    כל היחס הזה לגזעים הללו הוא פרימיטיבי ומזכיר ציד מכשפות.
    הרי אופיו של כלב פעמים רבות נקבע לפי איך שמגדלים אותו , איך מתייחסים אליו, ובאיזה תנאים הוא חי ואיזה יחס וטיפול מקבל.
    כואב הלב, אך אם הרשויות היו פועלות כנדרש ונותנות רשיון במשורה ואוכפות החוק כפי שצריך לא היו כמעט קורים מקרים כאלה.
    אז כשאף אחד מגורמי השלטון אינו עושה די לעצור זאת, מה מתפלאים?
    וכעת יוציאו את העצבים על הכלבים?
    כדי להראות שעושים משהו.
    די, מספיק לכבות שריפות ברעש וצילצולים, הגיע הזמן שיעשו מה שצריך לעשות באמת, לאורך זמן, כמו שצריך - וזה לא להעניש את הכלבים.
    רפואה שלמה לילדה.

    • תגובה שפויה

      בילי, 25/06/07 12:03

      סוף סוף תגובה שפויה, עניינית וצודקת

  • 25.

    לא לוותר להם ערסים עם כלבים רוצחים!!

    מוטי, 24/06/07 23:14

    לדווח על כל אמסטף או טינופת אחרת ללא מחסום. לאיים עליהם ולקרא לעיריה ולמשטרה!!

  • 24.

    צריך לעצור תבעלים שלהם

    שמי, 24/06/07 23:06

    מלמדים כלבים לנשוך בני אדם

  • 23.

    הבעיה עם הבעלים ולא הכלבים

    אוהבת כלבים, 24/06/07 23:04

    הכלבים לא אשמים - אלא הבעלים שלא שמרו על הכלבים, לא אלפו אותם להיות בקרב בני אדם ולא קשרו אותם כראוי.

    נכון זה שאמר שזה לא רק אמסטף - אלא כלב רועה, ולברדור, והרבה סוגים אחרים שכולם יתקפו אנשים אם לא חונכו בצורה מתאימה. כלבים חייבים להיות קשורים - או בבית או בחצר ושאת אחריות הבעלים - אם הבעלים מתרשלים הכלב לא אשם

    • הבת שלי התוקפה

      מיכל, 25/06/07 06:59

      על ידי גור זאב . ממש לא מסוכן. כל מה שקרה הייתה שריטה קטנטונת. אבל היא הייתה בת שלוש. באופן טבעי בהיותה בת שלוש היא אהבה כלבים וחיות כלשהן. היא לא התגרתה בכלב. הוא היה גור ופשוט רץ אליה בימחה על מנת לשחק איתה וקפץ עליה עם שתי הרגליים. הוא הפיל אותה מכובד משקלו ושרט אותה ממש קלות. היום היא בת עשר. היא עדיין פוחדת פחד מוות מכלבים ובעלי חיים כלשהם. מה זה מעניין אותי מי אשם? איכות החיים של הבת שלי, שמחת החיים שלה, אהבת הטבע שלה נפגעו לעולם. מה איכפת לי מי לא קשר את הכלב? הידיעה תשנה לבת שלי משהו? תחזיר לה את האפשרות לצאת לטיול לינה בשטח? ללכת לבדה ברחוב כשיש כלבים בסביבה? תעזור לה לא לעבור לצד השני של הרחוב כשיש חתול? מבחינתי הגור החמוד הזה רצח את שמחת החיים של הבת שלי. וכל מגדל כלבים שמשחרר אותם הוא מבחינתי רוצח.

      • זה ממש ''אוי אוי אוי''! תפסיקי להתבכיין ותתרמי לעמותות למען בע''ח.

        שונא שקרנים, 25/06/07 09:36

        את בטח מחפשת סיבות איך לתבוע את כל העולם ואשתו כדי להרוויח כמה ג'ובות על חשבון טראומה מדומה של תינוקת. ואת לא מתביישת להשתמש בבת שלך. בטח את מחדירה לה יום יום פחדים ושנאה כלפי בעלי חיים. אישה מניפולטיבית ורעה.
        יאללה יאללה, שמענו עלייך.
        לכי דברי ללמפה.

  • 22.

    לשחרר את הכלבים בנוקדים

    א., 24/06/07 23:01

    הם כבר יריחו למי צריך לתלוש ומה בדיוק לתלוש...

  • 21.

    יהודים לא מגדלים כלבים רעים כאלה.רק ישראלים ממוצא יהודיוגויים

    ההמום, 24/06/07 23:00

    שנכנסו לכאן בגלל הסמולנים שרוצים לראות גויים פרובוסלבים../דרפור/בדווים/ועוד

    • אלימות פיטבולים

      בעל פיטבולית, 25/06/07 01:01

      אנשים טיפשים כמוך אין טעם לנסות לשכנע
      הרבה יותר בריא לכלוא אנשים כמוך מאשר להרוג את הפיטבולים

    • מעדיף אלף גויים על אחד כמוך (ל''ת)

      יצחק הכהן, 25/06/07 08:27

  • 20.

    תקוע זה לא בדיוק בדרום הר חברון (ל''ת)

    אילן, 24/06/07 22:55

  • 19.

    די להאשים את הכלב,זה הכל הבעלים!!

    שרון, 24/06/07 22:54

    מספיק כבר לעשות רצח אופי לכלבים האלה,נמאס!
    צריך להעניש את בעלי הכלב בחומרה על רשלנות!!
    נמאס כבר לקרוא את התגובות הבורות האלה על זה שהכלבים רוצחים,זה לא הם אשמים,הם גדלו בדיוק לפי החינוך שנתנו להם. בדיוק כמו שהורים של פושעים מגדלים את ילדהם לפשע...כנ''ל כלבים.
    די לרצח האופי הזה!!!

  • 18.

    לכלוא את שני החברים למאסר עולם !! (ל''ת)

    מלכישוע, 24/06/07 22:51

  • 17.

    להוציא את כלבי האמסטף מחוץ לחוק

    מיש מלכיש, 24/06/07 22:50

    בין כה גידול כלב כזה הוא לא למטרות ציד או חקלאות אלא למטרות רושם וגבריות. עד שיקרה אסון של ממש המדינה לא תתעורר - כרגיל.

    • שטויות במיץ אתה לא מבין כלום בכלבים !

      המעניש, 24/06/07 23:23

      1.אחוזי מקרי הנשיכה הגבוהים בעולם הינם מכלב מסוג קוקר ספניאל !

      2.קוקר ספניאל לא תופס כותרות בעיתון גם לא לברדור או זאב או פודל זה נשמע מצחיק שמישהוא אומר פינצר נשך את הבן שלי - ומה אם הילד בן שנתיים ? גם פינצר יכול לגרום לחבלות חמורות.

      3.האשמת אינה בכלב ! זהו טבעה של חיה ! האשמה הינה במטפל או הבעלים .

      4.אין זה אומר שאין לגדל אמספף בישראל כמו שאין זה אומר שאמסף הוא כלב רע עם דם בפה ! זה כלב כמו שאר הכלבים שצריך חינוך .

      5.הידעת שפילה ברזילאי הוא כלב מסוכן ביותר לאנשים או שרועה אסיאתי וקווקזי יכולים לגרום למוות של אנשים ? אז מה ? אז אתה שומע על תקיפות ? למה ? כי הוא בדרך כלל קשור אולי ??? כי הבעלים יודע מה יש לו ביד והוא אוחז בו כמו שצריך .

      6.אין פה שום קשר בין מחט לתחת - העיתון מביא כתבות שאנשים אוהבים לקרוא . נא לא לשכוח שגם רועה בלגי שמשרת בצה''ל יכול לתקוף ותוקף שאל כל חייל בעוקץ אם הוא היה רוצה לראות כלב תקיפה בסימטה חשוכה !

      7.סוס היא חיה קשה מאוד ויכולה לגרום למוות הרבה יותר בקלות מכלב למה שלא נאסור גם גידול סוסים בישראל ? או לאסור שימוש במכוניות כי יש הרבה תאונות דרכים למה לא ?

      בקיצור ליבי עם המשפחה אבל אין להאשים את החיה אלא את הבעלים! האכיפה פשוט צריכה להיות חזקה יותר . חוק הגזע הוא חוק מטופש שגורם לאנשים במודע להפר אותו הגיע הזמן שהמדינה תתחיל לאכוף ולא לחוקק חוקים בלתי אכיפים - קצת לחשוב לפני.

      • עדיף באמת לא להשתמש במכוניות.

        מגדל, 25/06/07 01:25

        ככה יבנו פה רכבות .
        גם יותר נקי, פחות מזהם וחסכוני בדלק,זמן,חלפים,ביטוח,והתיעלות חברתית כללית.

      • עדיף באמת לא להשתמש במכוניות.

        מגדל, 25/06/07 01:25

        ככה יבנו פה רכבות .
        גם יותר נקי, פחות מזהם וחסכוני בדלק,זמן,חלפים,ביטוח,והתיעלות חברתית כללית.

      • צודק

        בילי, 25/06/07 12:10

        צודק לגמרי. אחרי כל תקיפה כזו נוצר ''עליהום'' ואגרסיביות כלפי כלל הכלבים ובעליהם (ורבים מהם שומרים על החוק). נמאס כבר. לכן צריך ולבדוק ולבחון אדם שמבקש לגדל כלב מסוג מסוכן ולהבטיח כי הוא כשיר ויכול להחזיק כלב כזה.

    • להוציא טיפשים כמוך מחוץ לחוק

      ק, 25/06/07 07:21

      אתה מהווה יותר סכנה מ10 אמסטפים

  • 16.

    הכל מתחיל בחינוך

    כלבון, 24/06/07 22:45

    כל כלב שיעבור תהליך חיברות נכון, הכולל: חשיפה לכמה שיותר סוגי אנשים וסיטואציות (קטנים, גדולים, נכים, צועקים, וכו') , ולמבחר של בע''ח חיים, מגיל חודשים ומעלה, כנראה שלא יתקוף סתם כשיתבגר.
    הבעלים צריך לשאת בנזק ובגדול.
    אם הוא לא יודע לחנך כלבים-אסור לתת לו לגדל ילדים!!!

  • 15.

    יש בבית מאיר כמה אמסטפים וכלבים אחרים המאיימים על כל המושב

    פני הדור, 24/06/07 22:45

    ועל אף הבקשות החוזרות אף אחד לא יכול לעשות כלום. עד שיקרה אסון. כדאי שnrg ישלח לשם עיתונאים לראות על מה מדובר לא פחדנים...). פשוט כל המושב חי בפחד

    • פשוט תירו בהם. הגנה עצמית (ל''ת)

      אבישי, 24/06/07 23:30

  • 14.

    אמסטפים וכלבים אחרים.

    זאב, 24/06/07 22:43

    קרו לא מעט מקרים כאלה גם עם גזעים אחרים כגון לברדור....
    הכלבים לא אשמים,אשמים בעליהם שמעבירים אותם סדרות חינוך תוקפניות במיוחד,לשם הפיכתם לתוקפניים.
    היום כול ערס מצוי משדרג את ה''כבוד'' שלו עם אמסטף.
    צריך לטפל בבני האדם האחראיים לתופעה ,ואז דברים כאלה לא יישנו.

    אני מדבר מתוך נסיון לא מועט עם כלבים מגזעים שונים.
    וגם עם בני אדם מסוגים שונים.

    הכלבים לא קשורים לעניין,טיפול בכלבים או בגזע לא יפתור כלל את הבעיה.

  • 13.

    פיתרון!!!!!

    גמליאל, 24/06/07 22:38

    יש להעביר חוק מיידי המתיר לשוטר לירות בכלב תוקפני למוות מייד לאחר תקיפה פושעת ואת בעל הכלב יש לעצור עד תום ההליכים המשפטיים מלבד הקנסות הכבדים שיושתו עליו

    • בוא נעביר חוק שאומר שאפשר גם לירות באנשים

      המעניש, 24/06/07 23:29

      בכושים , בערבים , בשמאלנים בהומואים , נשים בהריון , נכים , חולים ,ילדים שהולכים לבית ספר , מורות ,שוטרים , טבחים , חיילים , אחיות ורופאים ו.. אל תשכח שגם צריך לחוקק שאחר כך לא יישפטו אותנו על זה אהה !!

      • גדול! :) (ל''ת)

        לולו, 25/06/07 01:09

  • 12.

    אמסטף = חיית פרא (ל''ת)

    המחתרת הסגולה, 24/06/07 22:38

  • 11.

    ענישה על רשלנות מצד בעל הכלבים!

    מחריד, 24/06/07 22:38

    להרתיע בכך בעלי כלבים אלו על מנת שלפחות ישמרו על הכלבים במקום סגור.

  • 10.

    אני מפחד מכלבים ושונא אותם,הלואי ימותו כולם (ל''ת)

    לא מתבייש להגיד, 24/06/07 22:37

    • אם אתה שונא כלבים אז בטח אתה גם שונא את עצמך.תתאבד וככה יהיה לך טוב (ל''ת)

      בובי, 24/06/07 23:14

    • תמות בעצמך מפגר!

      אריה, 25/06/07 00:27

      אני שונא זבלים כמוך שלא אוהבים כלבים ואני לא מתבייש לאחל לנבלות להתפגר. ובכלל מנסיוני זה תמיד מתחיל מזה שילדים מפגרים זורקים אבנים, צועקים וכו' ולאחר שכלב מגיב ונושך מספרים סיפורים כאילו סתם שחקו להם בשקט ופתאום כלב רשע תקף אותם. ב99% מהמקרים זה מה שקורה. DOGS FOREVER!!!

      • מאחלת לך

        מיכל, 25/06/07 07:03

        שלעולם לא תצטרך להתמודד עם הכלב שכרוך בפצעים פיזיים ונפשיים של מישהו שננשך. האהבה לכבלים תעלם מהר מאוד ותתפס על ידי כעס שאין לו מוצא ואין לו פתרון והתסכול מטורף ברמות שאין לשער אותם כל זמן שאתה מהצד של בעלי הכלבים והכלבים. שלעולם לא תדע....

  • 9.

    אנשים מבינים רק כשפוגעים להם בכיס

    כסף, 24/06/07 22:34

    שיתבעו אותם על 200,000 ש''ח, בתוך שבוע אין כלב אחד בכול הישוב. בדוק.

  • 8.

    הבעיה לא בכלבים האלו אלה במגדלים שחלקם עבריינים!

    מאלף כלבים, 24/06/07 22:30

    הכלבים האלו יכולים להיות נפלאים עם ילדים, הבעיה היא שבחברה העבריינית הם הפכו לסמל סטאטוס, של כל מיני ארסים חסרי ביטחון עצמי ואלו מחנכים אותם0 לאלימות.
    להזכירכם- בפעם הקודמת הכלב היה בבעלות עבריין מורשע שישב בכלא זמן רב... הם הופכים את הכלבסים לנשק ומי שבאמת צריך להיענש הם לא הכבים.

    • מחזקת את עמדתך

      שרון, 24/06/07 23:08

      טוב לראות שיש אנשים הגיוניים שלא חושבים שהכלבים האלה ''רוצחים''.

    • כל מי שמגדל אותם הוא פושע ומי שלא מטפל בענין חבר לפשע (ל''ת)

      דוד, 24/06/07 23:37

    • אתה לא צודק ב100%

      שי, 24/06/07 23:37

      יש המון כלבים שפשוט מגנים על הבעלים שלהם בלי קשר לחינוך שהם קיבלו, הם יודעים שהוא האחראי על הבית שלהם על האוכל על השתייה על הכל.

      הכלב סמל סטאטוס של ערסים חסרי ביטחון זה פינצ'ר....

    • גם דוב ,נמר ...יכולים להיות נפלאים עם ילדים....גם נמר ,צבוע... (ל''ת)

      מאלף חיות, 25/06/07 08:49

  • 7.

    צריך להעניש קשות את בעלי הכלב

    א.נ, 24/06/07 22:26

    כלבים כאלה צריך לשמור בגן חיות ולא לאפשר להם כלל מגע פיזי עם בני אדם.
    עד מתי יבינו אנשים שכלבים, ובמיוחד כלבים מגזעים מסויימים, הינם עדין בעלי יצרים של חיות טרף?

  • 6.

    במדינה הזאצ אין חוקים ולא אכיפה שלהם

    א, 24/06/07 22:25

    לפני כמה שנים הוציאו חוק שאומר שאסור לגדל ולהחזיק כאלה כלבים ויש לסרס אותם מיד ואף אחד במדינה הזאת לא אוכף חוקים וכל אחד ממשיך לגדל כאלה כלבים

  • 5.

    סליחה?! לא לימדו את הציבור לקח?! לא לימדו את המשטרה לקח!!!!!!!!!

    איפה האכיפה?, 24/06/07 22:23

    מישהו מכיר רחוב באיזשהו ישוב בארץ שאין בו כלבים בלי רצועה (אני לא אומר מחסום כי זה אולי החוק אבל זה ממש התעללות)?

  • 4.

    להרדים את הכלבים המסוכנים האלה ולאסור לגדל אותם לאנשים כאלה

    יוק, 24/06/07 22:05

    אומנם בכתבה הראשונה הבעלים לא אשמים אבל... קרתה שרשרת טעויות שבסופה התברר שהכלבים הם אכזריים כשנונתנים להם לצאת לחופשי.בכתבה השנייה לעומת זאת
    מי שאשם בעיקר זה המאבטח-במקום
    שהאישה והמאבטח היו צריכים להיאבק בכלב עד שהאישה וכמעט נטרפה כמעט לעייני המאבטח-המאבטח היה צריך לירות על כלב מאקדחו אז בשביל מה יש אקדח???

    • עד מתי תרשה ממשלת ישראל הפושעת לגדל רוצחים כאלה? (ל''ת)

      המטיף, 24/06/07 22:28

      • עד מתי היא תרשה לגדל מטיפים ?

        המעניש, 24/06/07 23:26

        כשיוציאו חוק שיאסור על אנשים כמוך לחיות אנשים כמוני יאכפו את החוק שאוסר על גידול אמסטפים .

        נ.ב: מדינת ישראל לא מטפלת ברוצחים ואחרי 11 שנה הם בחוץ ! למה שלא תכתוב על זה ?

  • 3.

    אמסטף זו לא חיית מחמד!!!!!

    מאוס, 24/06/07 21:59

    אתם לא רואים אנשים שהולכים עם נמרים נכון?

    • דווקא אני ראיתי!

      לולו, 25/06/07 01:30

      לדוגמנית טוויגי היה נמר חיית מחמד!

  • 2.

    damage

    sad, 24/06/07 21:59

    the owners should be sued and pay the poor girl during all their life. any doubt?

    • right you are (ל''ת)

      123, 24/06/07 22:33

  • 1.

    שמע ישראל, איזה פחד! (ל''ת)

    רונית, 24/06/07 21:56

    • שני בעלי הכלבים לכלא

      חיפה, 25/06/07 08:40

      ל30 שנה ופיצויים של מליונים לילדה

    • אני מקווה שבעלי הכלבים

      חיפה, 25/06/07 08:41

      יחטפו אם לא מהמדינה אז מהאב ...