• 60.

    נתנאל וס. - אתם גדולים !!!

    מושון, 06/07/07 09:17

    חיל האוויר נשאר במשפחה ...

    בהצלחה בקא''מ אי שם ...

    IP: 83.130.39.92דווח על תגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד לטולי שלנו, גאים בך

    אופטימית, 29/06/07 01:25

    טייסת התובלה החדשה- טולי,גאווה עצומה ומזל של צה''ל לקבל אותה....

    IP: 89.139.127.93דווח על תגובה זו

  • 58.

    קדימה אסף. ל. אוהבים אותך !!!! (ל''ת)

    המחזור, 26/06/07 11:33


    IP: 84.229.92.196דווח על תגובה זו

  • 57.

    קדימה סגן נתנאל (ל''ת)

    יוחי, 25/06/07 19:27


    IP: 85.130.129.15דווח על תגובה זו

    • בהצלחה לסגן נתנאל !!!

      שמואל, 26/06/07 11:09

      ולרעייתו ס.

      IP: 212.179.135.171 דווח על תגובה זו

  • 56.

    סגן נתנאל, אחי שיחקת אותה!! (ל''ת)

    מוריה, 25/06/07 14:21


    IP: 89.138.133.158דווח על תגובה זו

  • 55.

    מוות לקנאים (ל''ת)

    אח שלו, 25/06/07 14:14


    IP: 85.130.129.15דווח על תגובה זו

  • 54.

    בקיצור, מדובר בחונטה פיאודלית על בסיס הורשה

    ודייק, 25/06/07 11:25

    טוב ויפה, אבל למה הם מקבלים מיליונים על חשבון אלה שלא זכו?
    ולמה אלה שלא זכו נשלחים כבשר תותחים להיהרג בקרבי (אחוזי הנפילה בקרב אצל טייסים נמוכים מאלה של ג'ובניקים שיוצאים לאבט''ש פעם ב. גם זו פריווילגיה פיאודלית)
    כל הכבוד לצה''ל עאלק-צבא העם

    IP: 89.1.234.39דווח על תגובה זו

  • 53.

    למה אין טייסים רוסיים? (ל''ת)

    סרגי סוקולוב, 25/06/07 10:12


    IP: 62.0.48.18דווח על תגובה זו

  • 52.

    כמו חיל האוויר הסורי: 90 אחוז טייסים עלאווים,בני העדה השלטת שמהווה

    טייס עלאווי, 25/06/07 09:15

    כמו חיל האוויר הסורי: 90 אחוז טייסים עלאווים,בני העדה השלטת שמהווה רק 10 אחוז מהאוכלוסיה...אחלה דמוקרטיה בנינו כאן שלמרות הכל השילטון ממשיך לעבור בירושה...

    IP: 208.127.24.39דווח על תגובה זו

    • הם כולם גירשו יאודים מבתיהם-דינם כרת! (ל''ת)

      ד''ר שולה ליפשיץ, 25/06/07 09:50


      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • וזה שד''ר לא יודעת לכתוב בעברית

        נחמד, 28/06/07 04:15

        זה לא קצת בעייתי... אולי קנית את התואר שלך בשוק ביפו?

        IP: 212.179.253.58 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ''היזהרו בבני עניים,שמהם תצא תורה'' זאת שכחנו לכן אל תבקשו פירגון

    בני עניים, 25/06/07 08:57

    ''היזהרו בבני עניים,שמהם תצא תורה'' זאת שכחנו לכן אל תבקשו פירגון

    IP: 208.127.24.39דווח על תגובה זו

    • למה כולפ אשכנזים סמולנים?זה הקריטריון לכבלה לקורס? (ל''ת)

      רון אפללו, 25/06/07 09:52


      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • התנאים זה לדעת ללכתוב בעברית..

        חחח, 28/06/07 04:13

        נראה לי שאולי זה מה שהכשיל אותך...
        לא נורא קח את זה בקלות.. :)

        IP: 212.179.253.58 דווח על תגובה זו

  • 50.

    שאר 73 האחוזים הם ילדים של...שגם אם עשנו סמים או בעלי משקפיים וכ''ו

    בעלי משקפיים, 25/06/07 08:48

    שאר 73 האחוזים הם ילדים של...שגם אם עשנו סמים או בעלי משקפיים וכ''ו הם מתאימים לתפקיד... [כמו בוש הבן]
    זה מה שקורה כשהילד של רוצה להרשים את החברה החדשה,
    אחר כך מתפלאים איך לא פוגעים במטרות,

    IP: 208.127.24.39דווח על תגובה זו

    • אין אפילו אתיופי אחד!זו אפליה בותה! (ל''ת)

      אדיסו אגבבה, 25/06/07 09:51


      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

    • אתה סתם מקנא

      ח שלו, 25/06/07 19:30

      הבחורים האלה כבר 3 שנים מקריבים הכל למדינה ואתה ככה מזלזל בהם
      תתביש!

      IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 49.

    אבוד...

    אזרח אבוד, 25/06/07 08:14

    מדינה שלא למדה שום דבר במהלך שנותיה, זהב נדבק לזהב. חבל שבמדינה הזאת אנשים נבחנים לפי מעשי אביהם ואולי לא לפי יכולתם האישית!!!! הקומבינות שהיו בזמן הקמת המדינה קמים ועולים להם גם עכשיו

    IP: 89.0.222.245דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין ספק שהפכנו להיות עם מטומטם

    דני ב., 25/06/07 07:59

    אם פעם בעבר הלא רחוק מדינה שלימה הייתה נפעמת כאשר היה טקס סיום קורס טיס והמפגן שהגיע לאחריו, היום פתאום הטייסים הצעירים הפכו לשק חבטות של אנשים מתוסכלים.
    רק אנשים שרוטי מוח יכולים לזלזל בבחורים המופלאים הללו ששנתיים לא ידעו מהו יום או לילה באימונים ובלימודים מפרכים.
    פתאום הם הפכו להיות מוקצים ומדוע? בגלל שהוטל על הצבא לקיים את החלטת הממשלה ולפנות את גוש קטיף.
    גוש שקם בחטא שחי על גבם של חיילי צה''ל ששמרו עליהם יומם וליל ורבים גם לא חזרו משם.
    גוש קטיף שחמס את אדמותיהם ואת משאבי המקומיים.
    קיבלו תמיכה בלתי נגמרת מהמדינה, הקלות במיסים, קרקע בשפע, חינוך מעולה, חוגים, כבישים ליהודים בלבד, בריכות שחייה ומתקני ספורט, מה הפלא אם כך שכאשר נגמרה הקייטנה הזו, והציעו להם פיצויים מלוא החופן סרבו, וכעת מאשימים את החיילים האומללים שנאלצו לפנות אותם.
    מדוע על מפני פתחת רפיח וימית לא יצא הקצף?
    אין ספק שאנו עם חולה.

    IP: 62.103.214.103דווח על תגובה זו

    • מי שגירש יהודים לא יכול להיות טייס בצבא היהודי אולי בצבא האיראני (ל''ת)

      פרח טייס בזוי, 25/06/07 12:27


      IP: 85.5.55.35 דווח על תגובה זו

      • נראלך שהם שמחו לעשות את זה? (ל''ת)

        מישו, 25/06/07 15:15


        IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 47.

    להעביר את מסוקי הקרב לאוגדות שיילחמו כמו כולם (ל''ת)

    במקום לגרבץ, 24/06/07 19:44


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

    • הקרבת משפחה הזו לתייסים ותיקים /

      סא''ל רועי לרנר, 25/06/07 09:19

      היא תביא אסון על חיל הארויר

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

      • כישרון הוא תורשתי (ל''ת)

        דודהכיטוב, 25/06/07 19:31


        IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 46.

    חייל מפואר ומסוקי קרב שעלו מיליארדים משתזפים בבריכה בחצרים (ל''ת)

    במקום לחסל, 24/06/07 19:43


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

    • שיתחילו להרוג את החמאס במקום לשתות שוקו

      דני, 25/06/07 09:20

      ולחמניה

      IP: 62.0.48.18 דווח על תגובה זו

  • 45.

    בגלל זה חיי טייסים שווים הרבה יותר מחיי גולני ??? (ל''ת)

    חיל אויר בזוי, 24/06/07 19:42


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 44.

    לחברה שמקנאים בתנאים תרגעו הם אולי ימריאו אבל המדינה הזאת במילא

    יוסי, 24/06/07 15:08

    תתרסק ולא תחזיק מעמד עם רמת השחיתות !

    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו

    • כמו חיל האוויר הסורי: 90 אחוז טייסים עלאווים,בני העדה השלטת שמהווה

      טייס עלאווי, 25/06/07 09:10

      כמו חיל האוויר הסורי: 90 אחוז טייסים עלאווים,בני העדה השלטת שמהווה רק 10 אחוז מהאוכלוסיה...אחלה דמוקרטיה בנינו כאן שלמרות הכל השילטון ממשיך לעבור בירושה...

      IP: 208.127.24.39 דווח על תגובה זו

  • 43.

    קוראים לזה ''מאפיה'' בעברית (ל''ת)

    הפרשן, 24/06/07 14:55


    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו

    • קוראים לזה חוסר פירגון וקינאה ולא מאפיה. (ל''ת)

      ארץ אוכלת, 24/06/07 15:51


      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בין המתקבלים והמסיימים את קורס טייס יש...

    Erez, 24/06/07 13:31

    היום אני יודע שקימות ''קליקות'' בתוך המערכת שמקבלות לקורס טייס וויטמין P שמסייע לסיים את הקורס ,גם אם פרח הטייס הודח מהקורס. ב א ח ר י ו ת...

    IP: 88.154.104.73דווח על תגובה זו

    • תגיד מה לקחת? (ל''ת)

      מישו, 25/06/07 15:19


      IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 41.

    הנפוטיזם מחלחל לכל מקום בישראל מחברת חשמל דרך עורכי דין, פוליטיקה.. (ל''ת)

    גועל נפש, 24/06/07 11:44


    IP: 88.153.200.183דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה פשוט מזעזע!

    עומרי, 24/06/07 11:01

    במדינה שלנו לא יודעים להגיד מילה אחת טובה! תמיד יש תלונות פה!!!!!!!!! במקום להגיד ''כל הכבוד'' כולם אומרים ''פרוטקציות'',''אבא מביא בן''..!!!!!!!!!!!!!! דייייייי! תרסנו את עצמכם!!!! לא פלא שמדינת ישראל ניראית כפי שהיא ניראית אם לכל אדם יש תלונות גם על דברים משמחים כמו סיום קורס טייס בח''י! בוא ניראה את כל החוכמולוגים פה מסיימים קורס טיס! אני מתערב שאף לא אחד מסיים!

    IP: 217.132.133.129דווח על תגובה זו

    • די מספיק,אם היית שם היית מבין....

      יודע דבר, 24/06/07 11:45

      שמעגלים פחנות לילדים או אחים של,,,

      IP: 220.233.213.72 דווח על תגובה זו

      • בטח שמעגלים פינות

        פניה שטוחה, 24/06/07 18:18

        האח הקטן שלי הלך לקורס טיס עשר שנים אחרי. אז סידרתי שאהיה המדריך שלו ולא הרשיתי שיעשה פינות כי בפניות יש סחרחורת. הוא סיים חניך מצטיין, מקבל משכורת של אלוף משנה וכל היום הוא רק עם הפקידות. את העבודה השחורה הוא משאיר לאנשים כמוך.

        IP: 89.138.80.65 דווח על תגובה זו

    • עומרי צודק מאה אחוז!!!!

      ירון זהבי, 24/06/07 18:32

      אנשים נותנים את השנים הכי טובות שלהם לטובת המדינה והמערכת הצבאית ומוותרים על הרבה חלומות אחרים כשהם חותמים קבע להרבה שנים. הם עונים לעצמם על חלום אחד של להיות טייס ומוותרים בכך על חלומות אחרים. במצב שבו בני גילם מטיילים בעולם ונהנים מתחושת החופש והפורקן שמאפיינים את הנעורים, מתחייבים הטייסים והטייסות הצעירים להרבה מאוד שנים של הקרבה עצמית שאחר כך תהפוך אצלם להקרבה משפחתית של בני הזוג שילכו עימם לאורך כל הדרך.
      אז למה חוסר הפירגון? למה צרות העין והקינאה החולנית? למה אנשים לא מסוגלים להגיד מילה אחת טובה או לאחל להם בהצלחה ושישמרו על עצמם כי הם בחרו במיקצוע עם סכנת חיים.




      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

    • ברור שקשה לעבור קורס טייס...

      שוקו, 25/06/07 01:34

      בעיקר בלי פרוטקציה, שזו כל הנקודה.

      IP: 86.155.224.198 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ברור שבשים יכולות . אלא ש...

    הילה, 24/06/07 09:43

    לי בראש כל הזמן מסתובב שם הנווט רון ארד.
    אני לא רוצה לדמיין מה היה עולה בגורלה של טייסת/נווטת בנופלה בשבי. בקיץ הקודם למדנו שוב שמלחמות אכן קורות וליפול בשבי -מציאותי.

    IP: 85.130.129.57דווח על תגובה זו

    • ברור, כי הרי גבר

      לולו, 25/06/07 10:02

      אי אםשר לאנוס, נכון?

      IP: 84.229.166.244 דווח על תגובה זו

  • 38.

    בוקר טוב שחיתות. (ל''ת)

    ., 24/06/07 08:58


    IP: 88.155.25.35דווח על תגובה זו

    • למה שחיתות למה?

      Donald Trump, 24/06/07 18:58

      בכל מקום בעולם ובכל תחום בנים הולכים אחרי אבות. קוראים לזה מסורת. מסורות נבנות ממיגוון נרחב של תחומים חלקם זה הכרת הנושא מקרוב באם מדובר בעסק משפחתי פרטי או כל תחום אחר. אין לכך שום קשר לשחיתות.

      לו בוגרי קורס הטייס היו אנשים עם חוסר התאמה מובהק ונטולי כישורים ספציפיים להיות טייסים - זו היתה שחיתות.

      לא קיים מצב שבו טייס או טייסת שאין להם את הכישורים המתאימים יסיימו את הקורס.

      מה מושחת בכך שאנשים נלחמים להקריב את חייהם לטובת המדינה בשעה שבני גילם עסוקים בהתפחות עצמית במיגוון רחב של תחומים ובעיקר בנהנתנות של טיולים בעולם וחיים ללא מחוייבות כל כך נוקשה כמו חיי צבא?

      הלוואי ואלו היו ה''שחיתויות'' של מדינת ישראל. ''שחיתויות'' בדמות אנשים צעירים שמקריבים המון מחייהם לטובת הכלל.


      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

      • ''להקריב את חייהם''? הסיכוי הנמוך ביותר ליפול בקרב הוא אצל טייסים... (ל''ת)

        ודייק, 25/06/07 11:29


        IP: 89.1.234.39 דווח על תגובה זו

        • ממש לא נכון (ל''ת)

          מישו, 25/06/07 15:23


          IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ה נזקים האלרגנים שבשירות הצבאי

    בקונין, 24/06/07 08:52

    ברמה העקרונית ,צבא הוא מוסד מתועב שלעצמו, מבוסס על קטל ועל דארוויניזים (שיטות מיון וניפוי קפיטליסטי),אך לצערנו בישראל הצבא הוא רוע הכרחי לשם השרידות.
    לכן יש למצוא כלים למניעת נפוטיזם וטובות הנאה

    IP: 212.143.191.53דווח על תגובה זו

  • 36.

    עוד נתון מעניין, כנסו.

    עמיחי, 24/06/07 08:38

    כמאה אחוז מבין המסיימים עסקו בעבר, באיזו שהיא צורה, בגירוש יהודים מבתיהם...

    IP: 80.230.219.96דווח על תגובה זו

    • עמיחי אתה מחרר ריב

      רועי, 24/06/07 08:48

      בית שלישי יפול על שונאי חינם כמוך.
      כאילו שהם בחרו ויזמו לפנות אותך.
      מב כבר אתה עשיתי בשביל המדינה גיבור?

      IP: 212.143.112.130 דווח על תגובה זו

      • רועי. עמיחי מתל אביב

        הילה, 24/06/07 09:33

        ומה פרוש מה אתה עשית בשביל המדינה.
        למה מה ? רק מי שגירש עשה?
        וזו לא שנאת חינם. חינם זה ללא תמורה. ומי שגירש זכה לשנאה מוצדקת תמורת עשייתו הדורסנית.
        נא לא לבלבל שנאת חינם עם הגשת הלחי השניה.

        IP: 85.130.129.57 דווח על תגובה זו

        • מה הגשת לחי שניה.זה אצל הנוצרים.יהודים זה עין תחת עין שן תחת שן... (ל''ת)

          רק כך., 24/06/07 11:53


          IP: 217.132.209.48 דווח על תגובה זו

        • מה קשור?

          רועי, 24/06/07 12:20

          אף אחד לא תמך בגירוש או במגרשים ומה קשור לחי שניה?
          הנקודה היא שהגירוש לא קשור לסיפור הזה.
          וזו שינאת אחים ולא משנה מהי התמורה/אין תמורה.
          אנו בסוף נגמור כמו הפתח והחמאס.

          IP: 212.143.112.130 דווח על תגובה זו

    • והם עשו את זה בנחישות בלי טיפת רגישות-יהירות נטו! הרגשתי על בשרי! (ל''ת)

      בעלת ניסיון, 24/06/07 08:51


      IP: 80.230.192.189 דווח על תגובה זו

    • לעמיחי הבוכה בדמעות תנין ול''הומלסים''

      ס''ט ספרדי טרוד, 24/06/07 09:02

      לא גירשו אף יהודי מביתו , אפשרות למיקום ביתם הוא בתחום מדינת ישראל גופא, אך שהיתם ברצועת עזה מבוססת על גזל, עושק והשגת גבול (תרתר משמע).

      IP: 212.143.191.53 דווח על תגובה זו

    • מגרשי יהודים. טוב שמטשטשים את דמותכם. גם אני הייתי מתבייש. (ל''ת)

      גוש קטיף לאנשכח, 24/06/07 09:06


      IP: 132.70.1.75 דווח על תגובה זו

    • נתון מעניין אחר(לגמרי)

      אח שלו, 25/06/07 15:34

      תדעו לכם שאיימו עליהם שמי שלא יתן יד לגירוש יגרשו אותו מהצבא וזה אומר שלא יהיה לו עבודה כל חייו וחוץ מזה הוא גם יכנס לכלא למעצר ארוך. בקיצור אל תשפתו אותם לרעה אף אחד מהם לא רצה לעשות את זה
      זה לא שאני שמאלני ואפילו יש לי דודים שגרו בגוש
      שנאת חינם חורבן שלישי

      IP: 85.130.129.15 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מסקנה מדעית

    פקק תנועה, 24/06/07 08:31

    התכונות הגנטיות עוברות במישפחות מדור לדור.וטוב לדעת שהתכונות הגנטיות החיוביות. מצליחות להיתגבר על השליליות. ולהיתפשט בצורה חיובית במישפחות אלו .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 34.

    לפי הנתונים יש לי סיכוי טוב =] אבל בחלטתי לוותר למרות שזה היה החלום (ל''ת)

    שלי.., 24/06/07 08:29


    IP: 89.138.84.145דווח על תגובה זו

    • לשלי היקרה

      גילי, 24/06/07 08:40

      העובדה שנשים נכנסו לחיל האוויר בתפקידי אנשי צוות אוויר רק מלמדת על כך שמיתוס הטייס הגבר גבר נופח מעל ומעבר.

      לא צריך להיות סופר מן או סופר חכם כדי להיות טייס. צריך להיות קצת מהכל: קצת ריאלי (הרבה יותר נפוץ אצל גברים), קצת עם קורדינציה טובה (כנ''ל), קר רוח (חריג אצל נשים) וקצת מנהיג.

      העניין הוא שמדובר במידות לא חריגות של כל היכולות האלו, לרוב, ולכן ניתן למצוא גם נשים שמסוגלות להיות טייסות. הנדירות של הטייסים נובעת מהעובדה שהסינונים נסמכים לא מעט על הרקע הסוציו אקונומי של המועמדים והמעובדה ששילוב של הרבה תכונות, שכל אחת בפני עצמה לא מאוד נדירה ( ללא מעט ערסים שנוהגים כאילו הכביש שלהם יש, למשל, קורדינציה טובה כמו או יותר משל טייס ממוצע), אבל השילוב שלהן ביחד הוא י-ח-ס-י-ת נדיר.


      עדיין, נשים נושרות פי 20 מהקורס וההשקעה בהן לא משתלמת, כמה טוב שתוך עשור יעברו חילות האוויר המודרניים להפעלה לא מאויישת.

      IP: 10.249.40.166 דווח על תגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד גאים בכם!! (ל''ת)

    שירי, 24/06/07 08:26


    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 32.

    שאלות?

    שלו, 24/06/07 08:24

    נשאלת השאלה אם תכונות גנטיות הן המאפשרות לבים ממשיכים להיות טייסים?
    אם התשובה היא כן.....הרי זאת אמונה בתורת הגזע
    לכן ההסבר הוא הכנה,והכרת התהליכים שמסייעים לבעל מוטיבציה לסיים את קורס הטיס
    ואם כך הוא..הרי ששוב אין מדובר בטובים לטיס כי אם הפרוטקציונרים לטיס

    IP: 89.138.35.71דווח על תגובה זו

    • התשובה היא יהה יההה

      טייס גרמני, 24/06/07 18:13

      למשל, לא תמצא טייסים שאינם בלונדינים עם עיניים כחולות, או שחומי עור בח''א.
      כי גנטיקה כידוע היא ''תורת גזע'' בדיוק כמו שכתבת בהגיון עמוק. אני מתבייש שמבחינה גנטית יש לי אף באותו מקום כמו שלך, למרות שנראה בעליל שאני בא מגזע שונה משלך.

      IP: 89.138.80.65 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מזל טוב ושימרו על עצמכם. (ל''ת)

    יריב, 24/06/07 08:00


    IP: 76.186.235.179דווח על תגובה זו

  • 30.

    מתארגנת קבוצה המעונינת ללמוד רפואה וטיס בהונגריה (ל''ת)

    מתוסכל, 24/06/07 07:35


    IP: 85.64.101.79דווח על תגובה זו

  • 29.

    הבנים ובנות של מסיימים בציון 81 בפרוטקציה - והלא מקושרים ב 95

    מצא ההבדלים, 24/06/07 07:01

    נכון או לא
    אני שואל את הנוגעים בדבר?

    :-)

    IP: 217.132.21.212דווח על תגובה זו

    • הבן שלי סיים עם ממוצע 21

      אבא טיס, 24/06/07 18:10

      אבל בגלל שהוא הבן שלי לא רק שהוא סיים את הקורס אלא גם איפשרו לנו לבחור ביחד על איזה מטוס הוא יטוס. היות ופחדתי שהוא יפול החלטתי שהוא יהיה טייס מזל''ט וגם צבעתי לו את המטוס בוורוד.
      סידרתי לו שיעבוד רק יום בשבוע וגם זה רק מעשר בבוקר עד שתיים אח''צ כי הוא צריך לישון אחה''צ. סידרתי לו משכורת של 30,000 ש''ח נטו ושבזמן הלימודים יתנו לו תואר שלישי בפיזיקה בלי בחינות.
      אתה רואה? לא היה לך מזל בחיים להיוולד לאבא הנכון ועכשיו תסבול.

      IP: 89.138.80.65 דווח על תגובה זו

      • למרבה הצער לא נראה לי שהקנאים מבינים את ההומור שלך. (ל''ת)

        ירון זהבי, 24/06/07 19:09


        IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

  • 28.

    צריך לומר ''הקרובים לטייס'' ולא ''הטובים לטייס'' (ל''ת)

    הקרובים לטייס, 24/06/07 06:42


    IP: 85.64.95.215דווח על תגובה זו

    • הטובים ביותר לטייס !!!

      הכי טובים, 24/06/07 07:35

      הכי טובים לטייס !!!

      בזכות כישוריהם ולא בחסד !!!

      אי אשפר להטיס מטוס בחסד. אבל בהחלט אפשר להיות אפס נטול כישרון שבין עישון עשבים בהודו לשתייה ועישון בדהב מפריח לאוויר סיסמאות מרוב שהקינאה מעבירה אותו על דעתו.

      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

    • :-) (ל''ת)

      אני, 24/06/07 07:46


      IP: 89.138.111.14 דווח על תגובה זו

  • 27.

    לחדשים - בנים או לא עכשיו זמן מלחמה ... (ל''ת)

    תתכוננו!, 24/06/07 06:40


    IP: 217.132.21.212דווח על תגובה זו

  • 26.

    חבר מביא חבר - המוכשרים באמת בחוץ

    האליטה, 24/06/07 06:35

    יש לי הרגשה שאבות דואגים לבנים
    וחבר מביא חבר

    זאת על חשבון מציאת הכי מוכשרים באמת..

    נניח שקורס טייס אפשר לעבור בציון 80
    אז כל הבנים עוברים ב 81 בפרוטקציה שזה רוב קורס טייס

    וכל הלא מקושרים מהווים הגרעין האמיתי והמצטמצם של הלוחמים האמיתיים והאיכותיים

    זה עצוב שהכול קומבינה במדינה....

    IP: 217.132.21.212דווח על תגובה זו

    • המוכשרים באמת בחוץ? מאיפה הבאת את הקישקוש הזה?

      לא קומבינה, 24/06/07 07:28

      אבות לא יכולים לדאוג לבנים לסיים קורס טייס בהצלחה . נקודה.

      כדי להיות טייס חייבים להיות בעלי מיגוון של תכונות שאם אין לך אותן גם אם תהיי הבן של אלוהים זה לא יעזור לך.

      למי שיש קואורדינציה, חלוקת קשב, התמצאות במרחב, אינטיליגנציה גבוה, יכולות הבנה מתמטיות ופיזיקליות וכושר גופני טוב ובריאות תקינה - הוא יכול להיות מתאים ללכת לקורס טייס בכל מקום בעולם.

      למי שאין את התכונות הנ''ל יש קינאה וצרות עין וחוסר פירגון שהוא משליך בצורת סיסמאות חיצונית כפי שעשית פה אתה בתגובתך.

      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

      • אם היית שם היית רואה ויודע (ל''ת)

        פסווה, 24/06/07 11:48


        IP: 220.233.213.72 דווח על תגובה זו

      • first hand witness, it does happen

        been there, 25/06/07 09:36

        avihu ben-nun had a son that finished the course,

        six months later he was grounded and not for any reason other then he wasnt good enugh...

        but who will say to the air force commander your son goes home?

        so they let him finish, on account of someone else who could have contunue to be a good pilot

        balagan!

        IP: 192.168.0.26 דווח על תגובה זו

  • 25.

    כל הכבוד ובהצלחה לטייסים ולטייסות החדשים !!! (ל''ת)

    ישר כוח, 24/06/07 05:39


    IP: 76.186.235.179דווח על תגובה זו

  • 24.

    את מי זה מעניין? משתמטים זה הכי אחי! (ל''ת)

    פצפסט/חרד/מגורש, 24/06/07 05:38


    IP: 84.228.178.48דווח על תגובה זו

  • 23.

    אפשר לחשוב...אני כבר הפנמתי את התיסכול

    מקופח תמיד ישאר, 24/06/07 05:03

    אני כבר הבנתי מזמן כשהייתי בצבא שאם אתה אפס אז אתה תשאר אפס במיוחד כאשר אתה בחיל האויר.
    בכלל במדינה שלנו כל יוצאי הצבא הפנימו את העיקרון של קמבן ותתקמבן וככה רוב המדינה שלנו מתנהלת.

    רק חבל שזה לפעמים מגיע למקומות כמו קורס טיס שאמור ליצר את מיטב החילים שלנו כביכול.
    נשארו לי שתי אופציות
    1) לעזוב את המדינה ולהיפטר מדמות האפס
    2) לפתוח עסק עצמאי/חברת סטארטאפ ולהתפלל חזק

    IP: 87.68.33.247דווח על תגובה זו

    • אם באפס עסקינן.....

      ארי בן_שפע, 24/06/07 05:51

      מעניין מדוע אמיר פרץ לא סידר לאחד האחיינים שלו לסיים את הקורס.?

      IP: 124.176.130.33 דווח על תגובה זו

    • אפשרות 2 נראית טובה. עלה והצלח! (ל''ת)

      יהודית, 24/06/07 06:59


      IP: 89.138.10.4 דווח על תגובה זו

    • אתה אסטרונאוט

      תומס אלווה, 24/06/07 07:14

      והעולם מלא אהבה ויש מהמיצרך הזה גם עבורך ובשפע- אז המשך להצליח בדרכך

      IP: 88.155.7.71 דווח על תגובה זו

  • 22.

    not in the air

    ran, 24/06/07 04:24

    womens yours place its only in the kitchen

    IP: 64.18.74.3דווח על תגובה זו

    • איך חיברת מחשב במערה? (ל''ת)

      יש לך חשמל, 24/06/07 05:40


      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

      • הידע שלו באנגלית בסיסית מעיד עליו.

        ////, 24/06/07 06:30

        womens במקום women .שהרי היחיד לאשה הוא woman.
        מסקנה: מדובר או בילד קטן או בבור מסכן.

        IP: 212.143.191.53 דווח על תגובה זו

  • 21.

    בblue-angels אין נשים

    info123, 24/06/07 03:12

    הראו בטלויזיה סרט על יחידת האוירובטיקה של הצי האמריקאי, ה blue-angels שמטיסים F18 בתמרונים חדים מאוד שנמשכים מספר דקות ברציפות, ממש כמו בקרב אויר פנים לפנים,
    שהוא הנפוץ ביותר במקומותינו.
    הם כולם גברים אתלטים שמתאמנים כל יום שעה במשקולות בחדר כושר.
    תאוצה של 9G משמעה שהגוף כבד-תנועה פי 9 מאשר בתנאי מנוחה.
    כדי להתמודד בהצלחה צריך שלד מסיבי, שרירים ענקיים ושמרכז המסה קרוב לראש, כלאמר חזה גדול ואגן קטן.
    כמו כן, טייסים רבים נוטשים את מטוסיהם במלחמות אמת כמו ששת הימים ויום הכיפורים ונאלצים לפלס דרכם רגלית בחזרה את מולדתם. לנשים אין מה לחפש במצב כזה חוץ מצרות.
    צריכים גם לדרוש שפיזיקה תהיה נושא הלימוד היחיד, כדי למנוע כניסה של טמבלים למערכת.

    IP: 82.81.171.204דווח על תגובה זו

    • קשקשן טיפש!!! אינך מבין מאומה בטיסה.

      456 info, 24/06/07 05:48

      א. לטייסים יש חליפת G שמתנפחת ועוזרת להם ב-9G. ולכן זה לא משנה אם הם גברים או נשים. כנראה שלא ראית טייס קרב בימי חייך, משום שרובם לא אתלטים וחזקים במיוחד. זה לא סיירת או שייטת והם לא נדרשים לצעוד במהלך השירות הסדיר על בסיס יומי עשרות קילומטרים.

      ב.לחיל האוויר הישראלי אין מטוסי F18, אז מה איכפת לך איזה תמרונים הם עושים. במילא זה לא רלוונטי .

      ג.רוב הטייסים שנטשו נלקחו בשבי או חולצו על ידי יחידת החילוץ. אף אחד מהם לא היה צריך לרוץ מרתון של מאות קילומטרים לעבר מולדתו. על איזו מולדת אתה מדבר? כי לישראל יש גבול עם שכנותיה הערביות וגם אם אתה רץ מהר ובכושר קרבי גבוה בסוף אתה מגיע לגדר חשמלית שמפרידה בין ישראל לשכנותיה.

      ד. הקינאה שלך לא תוביל אותך לשום מקום.

      ה. הטובים ילכו לטייס בכל מיקרה והשאר יקנאו ויחרטטו פה בטוקבקים.

      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

    • נו באמת....

      17 יום, 28/06/07 03:58

      מצטרף למי שכבר הגיב לך ובנוסף כתבת שטויות רבות ביניהן שקרבות ''פנים לפנים'' כפי שכינית זאת הם ''הנפוצים ביותר במקומותינו'' נו באמת מזמן עבר זמנם של מלחמות ששת הימים ויום כיפור...

      IP: 212.179.253.58 דווח על תגובה זו

  • 20.

    בנים של, ואחר כך מתפלאים מדוע מפסידים. (ל''ת)

    טורונטו טרונטו, 24/06/07 02:59


    IP: 99.246.0.223דווח על תגובה זו

    • קנאי צר עין שכמותך! לולא היה להם כישרון הם לא היו מצליחים לסיים את

      הקורס!!!, 24/06/07 05:53

      ל-27% יש אב או אח ששירתו כטייסים.

      לשאר ה- 73% (שזה הרוב) אין אבות טייסים.

      משמע: כל אחד יכול להצליח אם הוא מתאים ומוכשר ובעל מוטיבציה גבוה.


      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

      • ''בנים של,ואחר כך מתפלאים מדוע מפסידים''

        טורונטו טורונטו, 24/06/07 14:26

        אולמרט=בן של
        סנה=בן של
        בניו של שרון= בניו של
        אלוף פצ''ן אדם=בן של
        עוזי דיין =אחינו של
        משפחות הפשע בכנסת= בניהם של
        ציפי ליבני=בת של
        מרידור=בן של
        אלדד=בן של
        צחי הנגבי =בן של
        פנינה רוזנבלום=בת
        אברהם בורג=בן של
        ועוד ועוד בכל ענפי המשק והחיים,
        ''ואחר כך מתפלאים שמפסידים''

        IP: 99.246.0.223 דווח על תגובה זו

        • מה זה קשור? אף אחד מאלו שכתבת הוא לא טייס! (ל''ת)

          מה הקשר לכתבה, 24/06/07 15:07


          IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

          • נכון אף אחד מהם לא טייס. בסיבוב הבא27% יהיו בנים של,מזה צריך להזהר! (ל''ת)

            טורונטו, 24/06/07 17:51


            IP: 99.246.0.223 דווח על תגובה זו

  • 19.

    תקראו סיפור מענין!

    מישהו, 24/06/07 02:53

    יש לי חבר שסיים קורס טייס,יום אחד במהלך הקורס עצמו נכנס האב לשיעור בכיתה עם סרבל טיסה(קרי:הרגע חזרתי מטיסה אני טייס תראו אותי) כל זה בשביל לשמור על הבן והכי חשוב להטיל מורא=שאף מדריך לא יעז לנפות את בני מקורס הטיס,מן הסתם הבן סיים את הקורס בהצלחה למרות שטובים ואחרים עפו במהלך הקורס,לתפארת הישראבלוף!

    IP: 58.92.168.91דווח על תגובה זו

    • אני מאמין שיש עוד הרבה סיפורים (ל''ת)

      פסווה, 24/06/07 11:50


      IP: 220.233.213.72 דווח על תגובה זו

    • קישקוש בלאבוש פרי דמיונך הפורה!!!

      הברון מינכהאוזן, 24/06/07 15:13

      רואים שאין לך מושג על מה אתה מדבר.

      מקורס טייס אפשר להתנפות בכל שלב שהוא !

      בכל שלב ושלב עד לסיום !

      יש המון תחנות ביניים בדרך שבהן נושרים או יכולים לינשור פרחי הטייס ולכן הסיפור הדמיוני שלך לא מתאים פה כי בכל שלב זה צוות אחר ומדריכים אחרים ולא נברא בעולם אדם שיכול להטיל מורא (כדברייך) על כל השרשרת כולה מהתחלה ועד הסוף.

      מי שלא מתאים מסיבה כלשהי מודח אם לא בשלב אחד אז בשלב אחר.

      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הכל נישאר בגילדה ....

    אזרח?, 24/06/07 02:27

    מחכים להם חיים נהדרים עם פנסיה טובה ותנאי עבודה מעולים .
    בעוד אחרים בישראל עובדים למחייתם במשכורת מינימום על ידי סוחרי עבדים (קבלנים) ללא תנאים כלל , וללא פנסיה , משמע ללא זקנה/עתיד.
    איזה יופי של מדינה יש לנו.

    IP: 84.108.44.84דווח על תגובה זו

  • 17.

    אוליגרכיה בעליון, בכנסת בצה''ל....

    א, 24/06/07 02:11

    כולם בנים כולם חברים וכל השאר .....

    IP: 85.64.96.144דווח על תגובה זו

  • 16.

    אם זה המחזור שגירש יהודים עדיף לקרקע אותם אחד אחד (ל''ת)

    לפני שייפלו, 24/06/07 02:10


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

    • לקוטל הזבובים ''פזטוקס''

      ''טייס נולד'', 24/06/07 09:09

      ואותם יהודונים ,מאין היתה להם החוצפה לשהות שם ,ולהשיג גבול המקומיים
      דינם של פולשים הוא להיות מסולקים!!!

      IP: 212.143.191.53 דווח על תגובה זו

  • 15.

    עם ישראל חייב להשתלט מחדש על חיל האויר (ל''ת)

    מדינה בתוך, 24/06/07 02:08


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 14.

    ה 27% האלו הרסו את חיל האויר עם טייסים סרבנים בנים של !!!!!!!!!! (ל''ת)

    ושמאל משתולל, 24/06/07 02:07


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 13.

    החי'ר בלבנון זעק לסיוע חיל אויר לא היה שם (ל''ת)

    שמרו על הילדים, 24/06/07 02:05


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 12.

    כמעט 30% התקבלו על סמך פרוטקציה של האבא שגם דואג לסיכון מינימום (ל''ת)

    לבן, 24/06/07 02:04


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 11.

    ההורים מחיל האויר דואגים שהילדים לא ייחשפו לסיכון (ל''ת)

    רק גולני נחשף, 24/06/07 02:02


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

    • נכון שאתה מגולני? רואים.. (ל''ת)

      רק, 24/06/07 17:16


      IP: 89.0.36.147 דווח על תגובה זו

  • 10.

    מה כל זה שווה אם מסוקי הקרב משתזפים בבריכה בחצרים במקום לחסל את (ל''ת)

    מחבלי כיסופים, 24/06/07 02:01


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 9.

    עכשיו הוכחה סטטסטית למאפיה של חיל האויר הבנים של שלא מתאימים (ל''ת)

    ופוגעים בצהל, 24/06/07 01:58


    IP: 85.5.55.35דווח על תגובה זו

  • 8.

    הם אנשים כמו כולם אבל

    לסיכום, 24/06/07 01:26

    אכן כן, הם נחותים ביחס לאמריקאים ואין חולק על כך, למזלינו האמריקאים בצד שלנו

    מבחינת קשרים וכוליי, יש רבים רבים שנכנסו בלי קשרים - כמו בכל מקום, ראה חברת חשמל, בן גוריון בתי המשפט - החייל הזה לא חי על כוכב אחר

    שלישית, מי שטוען נגד הטייסים עצמם - הם חותמים קבע בגיל 19 עד גיל 30, לא יטיילו בהודו, לא בסיניי ולא ברוב העולם הכייפי - מספיק עם צרות העין. וזכותם אחר כך לעשות מה שהם רוצים - להזכירכם מה עשה אחד הרמטכ''לים כשפרצה מלחמה, לא מזמן (רמז, תמכור הכל...)
    ואם הוא עשה כך, ולא הודח , מה אתם רוצים מהפקודים שלו

    IP: 87.69.101.24דווח על תגובה זו

  • 7.

    המסקנה ברורה!

    גיל, 24/06/07 01:24

    קצת מאכזב.... עדיין יש קומבינות וקשרים ברפובליקת הבננות שלנו, תשאלו את גולמרט, הירשזון, רמון קצב , רשות המיסים, שולה זקן וכו'

    IP: 89.138.67.14דווח על תגובה זו

  • 6.

    בחורות טובות רק לדבר אחד וזה לא המטבח... (ל''ת)

    א, 24/06/07 01:07


    IP: 85.250.37.19דווח על תגובה זו

    • קוף-למה ירדת מהעצים לכתוב תגובה? (ל''ת)

      חזור לעצים, 24/06/07 05:54


      IP: 76.186.235.179 דווח על תגובה זו

  • 5.

    ובכל זאת בעיה קטנה

    א.נ, 24/06/07 00:56

    כיום אנשים נבחרים לתפקידיהם השונים, אך ורק על פי כישוריהם הטכניים והחשיבתיים. דבר נוסף שהטייסים ברובם, כנראה, מטרתם היא למען עצמם בלבד, ולא מתוך חובה לאומית - הכל למען רווח עצמי. את זאת רנו רואים במכתבי החיילים - עד כדי כך שחצנים לכתוב מכתב אוילי שכזה. אין בהם טיפת רגש של שליחות.
    כך יוצא שנבחרים טייסים למשל, שלמחרת שחרורם מצ.ה.ל יקחו את האשה והילדים ויטוסו לחיות בלוס אנג'לס. או שישלחו מכתבי סירוב פקודה, מתוך חששם שמה יעצרו אותם בלונדון אחרי השחרור.
    כל ההשקעה בהם שווה קדחת, מכיוון שטייסים הינם לכל החיים - עיקר חשיבותם הוא דווקא בימי המילואים.

    אנשים נבחרים באמת, ואין מדובר בקלישאה, אלה כאלה שיהיו מוכנים למות בעד ארצם למען עמם, באש ובמים. וכבר עדיף שיבחנו אותם בשיטת ליקוק המים מהנחל. טייסים או לא טייסים, ראשית דבר הם חיילים כמו כולנו!

    IP: 87.69.222.17דווח על תגובה זו

  • 4.

    אקדמית הטייס ישראבלוף

    פפי קסירר, 24/06/07 00:50

    באקדמית הטייס האמריקאית לומדים 4 שנים כדי לזכות בכנפי טיסה ובתעודת בוגר במדעים. כאן עובד הישראבלוף וקיצרו את זמן התואר ל 3 שנים כלומר הוסיפו לקורס שנה ובשנה הזאת גומרים חומר של 4 שנים של האמריקאים. מה הצוערים שלנו יותר חכמים מהצוערים שלהם? לא מתקבל על הדעת. עשו כאן קיצורי דרך והם מקבלים תעודת בוגר מזוייפת לדעתי עם הקלות ועיגולי פינות. אצלם גם מקבלים דרגת לויטננט שני המקבילה לסגן מישנה וכאן שידרגו את עצמינו לדרגת סגן שהיא פירסט לויטננט. כלומר מקבלים אצלינו יותר עבור פחות זמן. לדעתי הטייס הישראלי נחות מעמיתו האמריקאי. גם דרישות הקבלה שם יותר גבוהות.

    IP: 84.94.98.213דווח על תגובה זו

    • נהיות שאין לך מושג ירוק על טיס בארה''ב כדאי מאד

      /////, 24/06/07 06:41

      שתלך ללמוד ואז תשוב הנה עם תובנות חדשות.
      בעקרון 90% ממה שכתבת כאן הן שטויות במיץ עגבניות.

      IP: 212.143.191.53 דווח על תגובה זו

    • לקורס טיס בצבא, בחיל הים, או בחיל האויר

      בארה''ב, 24/06/07 07:13

      כן, לכל אחד מהחילות יש קורס טיס נפרד.
      ובכל אחד מהם דרישת הקדם היא תואר ראשון, עם עדיפות לתואר ראשון במתמטיקה, פיזיקה או הנדסה (אם כי לא הכרחי).
      יש יוצא מן הכלל אחד- במהלך הלימודים באקדמיה הצבאית (של ה-ARMY), יש כאלו שיכולים להתקבל לקורס טיס, אבל לסיים אותו אך ורק לאחר קבלת התואר.

      דרך אגב, בקורס הטייס של ה-AIR FORCE, חיל האויר של ארה''ב, אי אפשר להתקבל לפני סיום תואר ראשון. לעיתים רחוקות (מאוד) אפשר להתקבל עם תואר הנדסאי, ולהשלים את התואר הראשון במהלך השירות

      IP: 69.86.189.248 דווח על תגובה זו

    • אבל אנחנו יפים יותר מהאמריקנים

      טיס קרב, 24/06/07 18:02

      תסתכל על הנשים של הטיסים האמריקנים ועל החברות שלנו. רק בגלל שאנחנו יפים יותר נותנים לנו לגמור את הקורס במקוצר.

      IP: 89.138.80.65 דווח על תגובה זו

  • 3.

    בהצלחה לכולם! השם ישמור אתכם בשמים ובארץ. (ל''ת)

    חלומי, 24/06/07 00:41


    IP: 89.1.125.54דווח על תגובה זו

    • זה בסדר פנטזיות - הוא לא ישמור. (ל''ת)

      אא, 24/06/07 02:28


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 2.

    חבל שהשיויון בין גברים ונשים הוא רק ביחידות היוקרתיות

    אלי, 24/06/07 00:13

    שיויון אמיתי היה כאשר אישה תצא מבניין ההי טק בהרצליה שבו היא עובדת ותלך למילואים 30 יום לגרז טנקים בבסיס בנגב.

    חבל שמבליטים שיויון רק בדרגות ניהול או יחידות מובחרות בצבא ומשאר עבודות הכפיים הקשות (עבודות בניין, לחימה בקרב וכ') הנשים פטורות.

    אני מייחל ליום שבו יהיה שיויון, שכר שווה, שירות צבאי שווה ושירות מילואים שווה.

    לטייסים והטייסות החדשים, המון בהצלחה ! שימרו עלינו מלמעלה.

    IP: 84.229.241.134דווח על תגובה זו

    • שמע כפרה

      .., 24/06/07 00:29

      אתה אולי חסיד הדמוקרטייה.. אבל כדיי להגן על הדמוקרטייה צריך להפסיק לשחק משחקים... אישה יכולה להטיס מטוס.. היא לא יכולה לסחוב את אותם משקלים שגבר יכול .. לאורך זמן אם לתת את אותה ההכשרה לגבר ולאישה.. הגבר יהיה הרבה יותר טוב ברב הדברים וזה בדוק. אז בינתיים הם יכולות לשרת במגב קרק''ל טיס חילוץ והצלה תותחנים שריון. מה רע?

      IP: 82.166.57.41 דווח על תגובה זו

    • אולי כשאתה תלד (ל''ת)

      אמת, 24/06/07 00:39


      IP: 80.230.84.119 דווח על תגובה זו

      • לידה זו הגשמה עצמית לא חובה לחברה

        אלי, 24/06/07 07:19

        אישה בהריון לא תלך למילואים, אבל צעירה ונטולת חובות כן.

        די לצביעות, רוב הנשים עד גיל 30 לא יולדות וגם פטורות מכל חובה אזרחית. הן יכולות ללכת לשרת במילואים, אם לא להרים טילים אז לעבודות רס''ר ובכך להקל את הנטל על הגברים.

        האמת היא שאין שיויון, קל למצוא תרוצים לחמוק מחובות ועבודה קשה אם אפשר לשבת במזגן במשרד.

        IP: 62.0.34.134 דווח על תגובה זו

        • בנות כן עושות מילואים!!!

          מילואימניקית, 24/06/07 08:11

          השנה עשיתי פעמיים.
          כן, גם בצו 8 בנגב.

          (ולא ''אימון חד יומי'')

          לא לקשקש בבקשה.

          IP: 85.250.41.121 דווח על תגובה זו

          • גם אני (בחורה) עשיתי מילואים

            עדי, 24/06/07 10:00

            ונכון, התפקיד שלי לא כלל מאמץ פיזי, אבל בהחלט כלל מאמץ מנטאלי ומחשבתי גדול ועמידה בלחצים רציניים שמחייבים ריכוז מקסימאלי גם בתנאים קשים, אחרת זה עולה בחיי אדם. יותר מזה, ביקשתי מחבר טוב שאחראי על מערך המילואים ביחידה שלי שיזמן אותי למילואים לצורך אימון, כדי שאוכל להתגייס אם תפתח מערכה מלחמתית נוספת.

            IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

    • אישה בטנק??

      שריונר במי'ל, 24/06/07 00:47

      תגידו לי, אתם צוחקים??
      הראשון רוצה אישה בטנק, השני אומר שיש בנות בשריון,
      אז ככה, אני רוצה לראות אישה שתסכים לשבת בטנק שבוע רצוף, כאשר היא משתינה לבקבוקים ומחרבנת לשקיות בתוך הקסדה.
      בחורה שמסוגלת להרים 34 פגזים אחד אחרי השני, להרים פלטות מגן בטיפולים שבועיים... אני יכול להמשיך, אבל חבל
      בקיצור, כל הכבוד לבנות בחיל האוויר, קרקל, יחידת האבך ולכל מקום שהם הולכות ויכולות לתרום, אבל יש מקומות שלא, זה הבדלים פיזיולוגיים שאי אפשר להתגבר עליהם, אין מה לעשות
      בהצלחה לכולן!

      IP: 85.65.213.213 דווח על תגובה זו

      • להטיס מטוס זה טכניקה לא סיבולת

        רז, 24/06/07 01:33

        להיות בטנק זה סיבולת,להטיס מסוק זה קורדינציה+טכניקה מהירה.
        נכון להסיע טנק 3 ימים באימון ולפעמים לא לצאת ממנו יותר קשה ,אבל אלו החיים.

        IP: 89.0.106.166 דווח על תגובה זו

        • עוד ''מבין'' שמדבר שטויות

          טייס קרב, 24/06/07 05:03

          טייס שטס למעלה ממהירות הקול עומד בלחצים אדירים של כמה כוחות ג'י (אדם על הקרקע מתמודד עם ג'י אחד). בלחץ כזה רוב האנשים פשוט מתעלפים - הם לא מצליחים לנפח את הריאות ולנשום, והגוף שלהם לא מצליח להזרים דם למוח. צריך כושר גופני מעולה ושרירי שרעפת וצוואר חזקים כדי להיות טייס קרב.

          IP: 212.116.167.136 דווח על תגובה זו

          • אם זה מה שלמדת בקורס

            למ''ק, 24/06/07 05:55

            שכוחות הג'י פועלים רק כשאתה עובר את מהירות הקול, אז אני די מתפלא שמישהו בכלל נותן לך להטיס עפיפון עם חוט

            IP: 68.207.98.203 דווח על תגובה זו

            • זה ממש לא מה שהוא אמר - הבנת הנקרא

              עדי, 24/06/07 09:57

              למ''ק יקר, לפני שאתה קופץ ויורד על טייס הקרב שלנו, תבחן קצת את עצמך. בשום מקום בתגובה שלו, הטייס לא כתב שכוחות הג'י פועלים ''רק'' כשאתה עובר את מהירות הקול. הוא פשוט ציין שכ-א-ש-ר אתה עובר את מהירות הקול, מופעלים עליך לחצים של כמה כוחות ג'י. הוא לא אמר שרק אז הכוחות האלו פועלים. די לחפש כל היום איך לכסח ואיך להוציא את השני קטן, תנסה פעם גישה חיובית. כי בסוף מי שיצא כאן לוזר זה אתה ולא אף אחד אחר...

              IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

    • ככה זה בגילדת הטייסים - מדינה אחרת. ...

      איש, 24/06/07 02:30

      והאוכלוסיה העובדת צריכה לממן אותם. ואפילו בטחון לא לקבל חזרה.

      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

    • למה? ככה!

      Einer von Uns, 24/06/07 05:30

      כי מי יכבס את התחתונים שלך במשך 30 יום, ידפוק שניצלים ויחליף חיתולים לילדים שלך/לך?

      בוא נודה בזה שיש דברים שנשים עושות בצורה טבעית שגברים חושבים שזה לא בכבוד שלהם. אמא שלי היתה עובדת בחווה, דפקה לעצמה את הצנרת עם הרמת המשקל הכבד וילדה אותי אחרי תריסר הפלות טבעיות. סבבה, לי אין התנגדות שאישתך תרים פגזים ולך לא יהיה דור המשך.

      IP: 217.132.242.115 דווח על תגובה זו

      • מילים כדורבנות!!!! (ל''ת)

        תלתל, 26/06/07 11:36


        IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 1.

    הכל קשרים רק ככה תתקבל בלי בעיה לחיל האוויר (ל''ת)

    איש, 24/06/07 00:02


    IP: 88.154.39.138דווח על תגובה זו

    • רבים וטובים מבין ילדיהם של בכירי החיל בעבר

      שמוליק קיפוד, 24/06/07 02:07

      או שלא זכו להגיע לקורס
      או שהגיעו לקורס והודחו ממנו
      אז צריך קצת יותר מקשרים בשביל להגיע.
      חשבת אולי שיש חשיבות כזו או אחרת למטען הגנטי שעובר בירושה ?

      IP: 68.207.98.203 דווח על תגובה זו

      • קשקוש.

        ////, 24/06/07 06:32

        הענין הוא שכאשר יש 2 מועמדים סבירים שאחד מהם צריך לעוף -ישאר זה עם הויטמינצ'יק.
        קאפיש?

        IP: 212.143.191.53 דווח על תגובה זו

    • לדעתי, לא שרתת בצבא (ל''ת)

      להב, 24/06/07 07:11


      IP: 84.229.190.34 דווח על תגובה זו