• 127.

    ליברמן פשוט צודק (ל''ת)

    פקק תנועה, 24/06/07 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    והשר האסטרטג יושב בממשלה שמספקת נשק לטירור !

    אולג, 23/06/07 15:04

    לא הייתי מאמין כי הדבק לכסא של ליברמן חזק יותר מכל ערך עליו הצהיר בעבר ועליו מצהיר בהווה .

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    נכון לא לתת כסף ללא פיקוח.לא להצביע יותר עבור ליברמן גם...

    עודד יערי, 23/06/07 08:14

    אדם זה לא אמין הוא מתיימר להיות דבראחד אבל בפועל מונע את נפילת ממשלת המחדל ועל כך עליו לשלם רק מה אני בספק אם ישלם לאור העובדה שיש כל כך הרבה טיפשים שנפלו ברשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ליברמן אתה אכזבה (ל''ת)

    רק נתניהו, 22/06/07 22:14

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו?מה כל כך טוב בשקרן פתלוגי?שגרם לאסון ההתנתקות מעזה?

      עודד יערי, 23/06/07 09:03

      תוך משחק כפול שהוא כביכול מתנגד להתנתקות...
      נתניהו ששחרר את אחמד יאסין רק מפחד מאיומי ירדן על מה יעשו לסוכני ישראל..אם זה היה ראש ממשלה עם ביצים באותה השניה של איום היה מאיים בחזרה שאם לא ישוחרר הסוכנים וללא תנאי(וגם מסרב לתת את הנסיוב שהציל את משעל..)או אז יגורשו המוני הפלשתינאים לירדן...ושיהיה מה שיהיה..גם עם הסכם השלום הקר והצבוע והעלוב איתם...ירדן ללא ישראל לא הייתה שורדת וישראל הצילה אותה מספר פעמים כבר.
      נתניהו גם נתן שטחים כאשר היה טרור איום נגד ישראל הוא מסר את חברון בטענה שלא יכול להפר את הסכמי אוסלו המופרים במילא...זה מנהיגים של נבלה ושל טריפה נתניהו הוא אחד מהשניים...

      הגב לתגובה זו

      • הי עודד, נא להירגע. ביבי יהיה ראש הממשלה הבא.

        שאולי ס, 23/06/07 10:07

        כי אין אחר המסוגל לנהל מדינה עם מורכבות כה קשה, אתה ואני וכולם,
        לא רואים ממקום הימצאותנו. מה שרואים מכסא משרד ראש הממשלה.
        אל תהיה שקרן. אתה יודע היטב,
        שאף ראש ממשלה, בטח לא ביבי,
        אופס סליחה טעיתי, ברק דוקקא כן הפקיר חיילים למות. גם בצאלים גם בקבר יוסף. ביבי נהג נכון מאד, היום הבחורים שלנו, חיים כאן איתנו. ואחמד יאסין מרצה עונשו בגיהנום.

        הגב לתגובה זו

        • יכול להיות שנתניהו יהיה ראש הממשלה אז מה?נתניהו הפקיר את פולרד...

          עודד יערי, 23/06/07 10:28

          אני ימני לידיעתך ולא שמאלני...במצב העניינים שהמנהיגים הימנים הם סמרטוטים בוגדניים שמיישמים את מדיניות השמאל..אז למה לי לא ללכת למקור ולבחור במנהיג שמאל כמו ברק..אין אף אחד אחר שיכול לנהל מדינה עם מורכות כל כך קשה?יש ויש ברק כבר עדיף על שקרן פתלוגי כמו נתניהו בוגד בסוכן שלנו פולרד..בוגד במה שחשוב לאינטרסים של המדינה ומשחרר את יאסין,גורם לנסיגת האסון מרצועת עזה(גוש קטיף)תוך שקרים שהוא מתנגד..נותן את חברון בטענות שוא שהוא מחוייב להסכמי אוסלו המתים..עדיף כבר בוגדני כמו ברק..שבגד בסך הכל בבני בריתנו הערבים..מצד''ל אבל לא בבני עמו היהודיים כמו נתניהו...עדיף אטום יהיר וגאוותן כמו ברק משקרן פתולוגי שיודע להציג פוזות כמו נתניהו.אין הרבה הבדל בין הימין לשמאל בכל מקרה כי כמו שאמרתי הסמרטוטים מהימין ממילא מיישמים את מצע השמאל.


          כי אין אחר המסוגל לנהל מדינה עם מורכבות כה קשה, אתה ואני וכולם,
          לא רואים ממקום הימצאותנו. מה שרואים מכסא משרד ראש הממשלה.
          אל תהיה שקרן. אתה יודע היטב,
          שאף ראש ממשלה, בטח לא ביבי,
          אופס סליחה טעיתי, ברק דוקקא כן הפקיר חיילים למות. גם בצאלים גם בקבר יוסף. ביבי נהג נכון מאד, היום הבחורים שלנו, חיים כאן איתנו. ואחמד יאסין מרצה עונשו בגיהנום

          הגב לתגובה זו

          • אתה שקר, אין מצב שאתה ימני ובגלל זה כל התגובה שלך לא שווה (ל''ת)

            א.ב, 23/06/07 19:22

            הגב לתגובה זו

  • 123.

    זה מזכיר לי בדיחה ! כנסו !!!!!!!!!!

    מיקו22, 22/06/07 21:09

    שכן מגיע הביתה ודופק לשכן מימול ומבקש מימנו קונדום
    השכן שואל בשביל מה אתה צריך ?
    אני רוצה לדפוק את אשתך וניגמרו לי הקונדומים !
    ככה עובדת ממשלת ישראל, מספקת נשק וכסף לפתח שיעבור לחמאס כדי לזרוק טילים ולדאוג ולממן את הטרור של חמאסטן / אירן נגדנו !

    מדינה של טמבלים !

    הגב לתגובה זו

    • במיוחד זה מגוחך לאור המאמצים שעשו למנוע זליגת נשק בציר פילידלפי

      עודד יערי, 23/06/07 09:14

      חיילים שילמו בחייהם כדי לראות מגן עדן איך מנהיגנו הזבל תומכים במחבלים אויב ישראל בתרוצים מתרוצים שונים ומשונים תוך הסתרה שהם בובות אמריקניות.

      הגב לתגובה זו

      • עודד כאן אתה צודק.כאב לב על ההולכים מאיתנו.

        שאולי ס, 23/06/07 10:17

        לשווא. לחינם, רק כדי שיצתרפו אליהם חלילה עוד חללים. החוזק שלנו לא ירד. מנהיגנו, המאמינים בעיניים עצומות, כפתאים, לערבים, כבר ששים שנה. הם בשקריהם, מוליכים את מנהיגנו באף, כמובן בעזרת השמאל המטופש. שדוחף אותם לוויתורים. ולאחר הטרור המתגבר, הם מתקפלים. ונאלמים דום. וממיסתורם, הם מאשימים אותנו, שלא עשינו מספיק מחוות לערבים. וחוזר חלילה. שוב מוותרים, נותנים כסף ונשק וגם שטחים. ושוב הטרור גואה.די שמאל נאיבי, מספיק. עימדו עם כל העם איתן מול האויב. כי אותכם בכוונתם לחסל, בדיוק כמו את כל עם ישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    הנשק והכסף שהעברנו לפתח בעזה עכשיו בידי חמאס!

    דמיקולו, 22/06/07 21:04

    נו אז מה יצא לנו מכול אוסלו והיתנתקות?
    כניראה שאנחנו כול כך מטומטמים שלא לומדים מטעויות, את ההצלחה בעזה רוצים גם ביהודה ושומרון .
    אנשי המרכז,גוש דן והשרון יכינו בקרוב מיקלטים .....

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    צריך להחליט לכאן או לשם !או שמספכים את הגדה או שנותנים אותה לפלסתין

    יורם, 22/06/07 19:27

    משיכת המצב כפי שהוא היא בעוכרינו.
    אנו בעצמינו עם הפוליטיקה שלנו מחזקים את החמאס. צריך להחליט ולבצע.הפלסתינים מאבדים תקוה ומכאן

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אני בטוחה שבהתבעה בממשלה הוא יצביע בעד!!!! (ל''ת)

    דנה, 22/06/07 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    נשק למניעת טרור

    עופר, 22/06/07 18:24

    פשוט ירדנו מהפסים פה ובכל העולם
    בנשק משתמשים להרוג ולטרור ולא למניעת טרור

    מה יעזור שניתן להם נשק שמחר בבוקר יהרוג חיילי צהל
    יותר פשוט לעזור להם לשקם את הכלכלה שלהם ובכך יעבדו ויתפרנסו בכבוד ויניחו לנו בשקט .אולי????

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    צודק אין הבדל בין חמאס למורשת ערפאת (ל''ת)

    דן, 22/06/07 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    העיקרה -VOLVO והמשרד !! חמאס פתח הכל שטיות!! והעיקר אסתרינה ששכחנו (ל''ת)

    העיקר לא מובטל, 22/06/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הצעה פשוטה לליברמן-אם אינך מסכים בכוון העקרוני הזה-אנא התפטר-מוטב..

    EHAD HAAM-ZIONI, 22/06/07 17:43

    כמה שיותר מהר....

    אם ממשלת ישראל תחליט ללכת למהלך רציני של משא ומתן עם אש''ף והליגה הערבית (ואני מאד מסופק אם אולמרט רוצה או יכול)-אין לליברמן הלאומן הטרנספריסטי מקום בממשלה רצינית כזאת(ושוב: הלוואי, אך אינני מאמין)

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ליברמן דמגוג וקשקשן,חסר ביצים

    יוד אלף, 22/06/07 17:41

    כשליברמן הצטרף לממשלת אולמרט הכושלת, הוא אמר אם עד חודש מאי ,אולמרט לא עושה מעשים כאלה ואחרים, הוא ליברמן יתפטר.הוא התכוון להפסקתירי הקסאמים. אבל אולמרט המשיך להכיל את הקסאמים. והדמגוג ליברמן לא פרש מהממשלה. ועכשיו מה הוא מקשקש, הרי ברור שהוא במיעוט בממשלה...והוא דבוק לכיסא ולא יפרד ממנו בשום מחיר, אלא אם אולמרט יזרוק אותו, כשתבוא תוכנית ההתכנסות היוצאת בימים אלה מן הכוח אל הפועל. צריך להעלים את אביגדור הקשקשן מן המפה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    פתח וחמאס- אלה נבלות ואלה טרפות (ל''ת)

    ליברמן צודק, 22/06/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    It is the right and duty of every israeli citizen

    vengence, 22/06/07 17:35

    to avenge the blood of his/hers relatives with the blood of politicians that arm terrorists. You sacrifice our vlives, yours will also be sacrificed

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    תמיד כשליברמן מדבר, אני נזכר בארקדי גאידמק.

    אריק, 22/06/07 17:33

    שניהם רוסים, שניהם מאפיונרים, ושניהם אלופים ביחסי ציבור. פרט לכך, שניהם אפסים ברמה הלאומית.

    הגב לתגובה זו

    • אריק אתה גזען, מובל ע''י דיעות קדומות(כל הרוסים מאפיונרים)

      כמה אידיוט אתה, 22/06/07 17:54

      ואתה לא מגיע לקרסוליים לא של ארקדי ולא של ליברמן.

      אפס ברמה גלקסית.

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    אל תתנו להם שוב רונים ! ! ! ! (ל''ת)

    nav n''', 22/06/07 17:31

    הגב לתגובה זו

    • Maybe F-15 will do it...Mr Liberman (ל''ת)

      Abi, 22/06/07 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    MR Liberman

    D, 22/06/07 17:24

    you are going home very soon
    your lyes and to the people of ISRAEL no longer works.
    yousit with a looser MR ZOLMART
    and save his GOVRNMENT.
    you will pay for it in the next election
    the same happend to MR AYALON for going with MR PERETZ..

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אולמרט עוף לנו מהעינים (ל''ת)

    שמאלני תבוסתן, 22/06/07 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אולמרט שמאלני יותר מאשתו. אולמרט הביתה! (ל''ת)

    ממשלה תבוסתנית, 22/06/07 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ליברמן עוף לנו מהעינים

    ימני שסולד מההצ, 22/06/07 17:14

    ליברמן יצור דוחה שחקן לא יוצלח שתומך בראש ממשלה כושל ביום שכאן המדינה תתפורר ליברמן ומשפחתו יהיו מעבר לים

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל החיל -אוויר ישראלי וארבע אוגדות לא הצליחו להביס החטיבה אחת של

    אמיר, 22/06/07 17:11

    חיזבאללה. אז למה פת''ח יצליח מול החמס?? בעיה לא בכסף ולא בתחמושת ,בעיה בכושר להילחם.
    ליברמן צודק.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כל שתבחר ביבי ליברבן מפד''ל ש''ס - תקבל שמאל (ל''ת)

    אז לסגור הבסטה, 22/06/07 16:53

    הגב לתגובה זו

    • אם הציבור הלאומי לא יצליח לבחור מנהיגות חדשה, אמינה ונחושה הוא

      דרור, 22/06/07 18:56

      ימשיך להיות מובס והמדינה היהודית החולה תתפורר.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    ליברמן-בכסף הזה אפשר לקנות הרבה וודקה וחזיר

    ערן, 22/06/07 16:35

    לטובת מדינה יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אני נותן לךהזדמנות אחרונה להתפטר

    בוחר ליברמן, 22/06/07 16:32

    אם לא אני חוזר לליכוד

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שר לאסטרטגיה בלי מעשים

    יהושע, 22/06/07 16:26

    ליברמן קל למתוח בקורת על הנעשה בממשלה האם תוכל לומר לצבור מה שינת או בצעת מיום כניסתך לתפקיד מלבד שכר והטבות

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ליברמן! הדיעות שלך במקום הנוכן אבל אתה עדיין בממשלת הלא יוצלחים

    ליברמן קצר, 22/06/07 16:19

    הזאת!!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    יש לעתור לבג''ץ שיאסור כל העברת כספים לרש''פ מהעילות הבאות:

    דרור, 22/06/07 16:02

    1. מכיוון שהרש''פ הפרה הפרה יסודית של הסכמי אוסלו, ישראל איננה מחויבת לפעול על פיהם.
    2. לאסור להעביר כספים כל עוד הממשלה לא תציג את האמצעים שהיא תנקוט לוודא את אי העברת הכספים מאוייב אחד לאוייב רצחני יותר, דבר שיכול לפגוע קשות בבטחון המדינה ובחיי אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    משהו על ליברמן שלא ידעתם:

    יוני, 22/06/07 15:57

    ליברמן כבר לא אמין ומוכר את דעותיו בשביל הכיסא.

    הליכוד כנ''ל!ביב הוא הלך לחברון ואמר למתיישבים ''אל תידאגו חברון תיהיה של היהודים לנצח''
    ואחרי כמה חודשים הוא מסר את חברון לערבים.
    ולא נשכח גם את ההתנתקות שהתבצעה ע''י הליכוד.

    אהוד ברק שמאלני שברח מלבנון.

    קיצור הארטלנטיבה היחידה זה האיחוד לאומי - מפד''ל
    מפלגה ימנית לא מוכרת את הכיסא בשביל כסף ונאמנה לבוחרים שלה,
    אשמח לתגובות!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! רק איחוד לאומי מפד''ל!!!!! (ל''ת)

      אוהד, 22/06/07 16:05

      הגב לתגובה זו

      • באמת הגיע הזמן שכל הכתומים יתרכזו במקומותיהם הטבעיים (ל''ת)

        ולא יבלבלו, 22/06/07 17:54

        הגב לתגובה זו

    • לצערנו אתה צודק

      רני, 22/06/07 16:22

      ליברמן שורד.....

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא! גם מרבית חברי המפד''ל לא אמינים ולא מספיק נחושים.

      ציון, 22/06/07 17:24

      האיש היחיד שלא מפחד מאף אחד ולא דופק חשבון לאף סמולני וערבי הוא ברוך מרזל. אשמח אם עוזי לנדאו יצטרף למפלגה שלו. ישנם עוד מספר אנשים עקביים ואמינים שלצערי מפולגים במפלגות ימין שונות, אך המפלגה האמינה היחידה היא מפלגה שלא רואה מולה שום דבר מלבד טובת ובטחון היהודים בארץ ישראל ובעולם!
      הפעם אסור לטעות כי כנראה זאת תהיה הטעות האחרונה שלנו כעם.

      הגב לתגובה זו

      • מרזל לא יעבור את אחוז החסימה, איחוד לאומי לראשות בממשלה!! (ל''ת)

        מוטי, 22/06/07 17:29

        הגב לתגובה זו

        • בלי האמונה צ.ס.קא לא היתה אוכלת אותה...

          ציון, 22/06/07 17:39

          בקיצור הכל תלוי רק ביכולתם ורצונם של תושבי היהודים במדינה להמשיך ולהתקיים.
          תאמין, תפעל, תצליח.

          הגב לתגובה זו

          • ציון, לא לברוך מרזל

            ישראלי, 22/06/07 18:10

            אתה ראית את תוצאות הבחירות האחרונות? מרזל קיבל 0.3% !! זה הכל! לא חבל על הקולות?? זה יכל להיות עוד מנדט של האיחוד הלאומי ולא של פרובוקטור שאפילו לא מגרד את אחוז החסימה.

            הגב לתגובה זו

            • dont worry, israel is finally waking up

              kahane chai, 22/06/07 18:33

              and realizing the kadima, avoda, likud are offerig nothing but corruption and self destruction

              הגב לתגובה זו

      • המפגר הזה?

        אחד מציאותי, 22/06/07 17:46

        זה שאמר שמכת ''שפעת העופות'' זה עונש על ההתנתקות ?
        זה הוא אורי אבנרי של הימין!

        דבר אחד בטוח:
        קיצוני ערבי=קיצוני יהודי=קיצוני שמאלני =קיצוני ימני . אותו חרא!

        הגב לתגובה זו

    • איזה עיוורון! רק המפז''ל איפשרה את הגירוש והעקירה מחבל עזה!!

      דרור, 22/06/07 18:53

      המפז''ל יכלה להפיל את ממשלת שרון כשהמהלך של הגירוש היה עדיין בתחילתו, אבל אורלב העדיף את פטמות השלטון לעוד מספר חדשים, מה שאיפשר לשרון לייצב את בגידתו.
      אין היום מנהיגות ימנית לאומית אמינה. ביבי וסילבן הם עלובי נפש שיילכו בדרכו של שרון.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    Liberman is corrcet

    Da Liberman, 22/06/07 15:54

    Why support these terrorist, what you will give them will be directed against you.

    a snake is a snake.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כל מה שאתה אומר טוב ויפה, אבל...

    ימני, 22/06/07 15:52

    אין לזה ערך כל עוד אתם (ישראל ביתנו) מחזיקים את הממשלה הגרועה ביותר והמושחתת ביותר בתולדות מדינת ישראל.
    צאו מהממשלה עכשיו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ליברמן אסור להעביר

    סעיד בדראן, 22/06/07 15:50

    לעולם לא הסכמתי עם דעותיו של ליברמן, אך הפעם, לשם שינוי, ולאור הנסיבות, אני מצדד בדעתו שאסור להעביר כסף לאבו מאזן ואסור לחזק אותו...לדעתי, על ישראל לשחרר את ברגותי שאין ספק יזכה בראשות הרשות בבחירות דמוקרטיות, ובכוחו לאחד את הפלגים הפלסטינים, ובמיוחד החמאס. ובכך תסלל הדרך להפסקת אש ארוכת טווח בינם לבין ישראל, ובמהלך תקופה זו על ישראל למצוא את שביל הזהב לנהל משא ומתן גם עם החמאס ולהגיע להסכם קבע בר קיימא וחזק. אני מאמין שמהלך כזה יתממש אחרי הסתלקותו של בוש מכס הנשיאות בארצות הברית והעברתו לדימוקרטים...די על ישראל ללמוד מנסיון העבר שראשי הפתח מושחתים ואינם רלוונטים וכי בני עמם נגעלים מהם, ואינם יכולים לסבול אותם יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ברגותי רוצח מתועב - למה שישוחרר? (ל''ת)

      גיא, 22/06/07 17:49

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    תפתחו את העיינים!

    מור, 22/06/07 15:49

    כל כך ברור שאם נתן להם נשק הם ישתמשו בזה נדנו..
    זה לא מה שקרה עד עכשיו?!..
    כל הכבוד ליברמן!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ליברמן לראשות הממשלה (ל''ת)

    ביתר, 22/06/07 15:37

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן לכלא על השחיתות. (ל''ת)

      מרכז, 22/06/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    ליברמן הקשקשן היה שותף להעברת כספים לחאמס עכשיו נזכר להתנגד (ל''ת)

    מאוכזב ליברמן, 22/06/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ליברמן מקשקש בימין ומלכך את פנכת השמאל. עוד בוגד ימני. (ל''ת)

    דרור, 22/06/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כמה לקחים לאזרחי ישראל לגבי הבחירות הבאות ולמי להצביע

    יאיר, 22/06/07 15:16

    לא משנה אם אתם שמאל או ימין -
    א. אם אתם בוחרים במפלגה, תשכחו מהמצע שלה, היא לא תקיים אותו במלואו , וגם לא את חלקו
    ב. תשפטו את האנשים ברשימה ותראו מה הם עשו בעבר בכנסת, ובמיוחד את ראשי הרשימה.
    מה ליברמן עשה כחבר כנסת? מה ליברמן עשה כשר ב2 הקדנציות הקודמות שלו?
    ג. תתעלמו מהנאומים שלהם, הכל דיבורים
    ד. אל תצביעו לאנשי צבא שלא מזמן עזבו את הצבא ורוצים להכנס לפוליטיקה (או כל מישהו אחר מזרועות הבטחון) , בדרך כלל הם נהיים פוליטיקאים גרועים. עיין ערך אהוד ברק בראשית דרכו, רבין בראשית דרכו, אבי דיכטר (ראש שבכ טוב, פולטיקאי גרוע) ועוד...

    הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי בדיחה גרועה......................

      קוקו, 22/06/07 15:24

      כששרה של ביבי היתה בהריון שאלו אותו אם הוא מעדיף בן או בת ? לא משנה אמר ביביהו העיקר שיעשו לו ברית !!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת קוקו אשתך אמ רה שזה מה שאתה אמרת לה בכל ההריון

        אפי, 22/06/07 15:53

        שמעתי שבסוף נולד לך קוקו כמוך.

        הגב לתגובה זו

      • בדיחה עוד יותר טובה!

        לביא, 22/06/07 16:13

        ברקקה אכל ברקודה ונחנק מול קלינטון
        ועראפת.
        ברקוקו.

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    צודק, למעלה מחצי מהפלסטיניים עדיין תומכים בחמאס (ל''ת)

    עדי, 22/06/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תצא מהממשלה

    תצא מהממשלה, 22/06/07 15:13

    תצא מהממשלה
    מה האיש הזה רוצה בדיוק? מה הוא עושה בכלל
    שילך הביתה או שיחזור מאיפה בא

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איך עם שפוי ומבין מקבל מנהיג מטומטם כמו רה''מ?????????? (ל''ת)

    ג'ינג'י, 22/06/07 15:04

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה זוכר

      איזי, 22/06/07 15:25

      הוא לא נבחר בזכות עצמו , הוא היה לקקן ראשי של שרוןו נשאר במקום . אכן הוא ביצע את תוכנית האיוולת של התנתקות שתכנן שרון .

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה הוא בדיוק עושה בממשלה הזאת?

    לא קונה, 22/06/07 15:02

    איך ליברמן מצדיק את ישיבתו בממשלה? הרי יושבים בממשלה ובקואליציה כדי להשפיע. הוא לא מסכים עם שום דבר מבית היוצר של קדימה\עבודה, העיסוקים האסטרטגיים שלו באים לידי ביטוי בשחרור הודעות אדיוטיות לעיתונות על אמוני ח''א להפציץ את אירן (רוצה לומר מי שמדבר לא עושה). מה תפקידו של ליברמן בכוח? הוא כנראה יושב שם כדי לשלוט בברזי ההטבות למקורביו ולמשפחתו. שיקום ויעזוב כבר או שישתוק. ממילא לו סופרים אותו שם.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    עוד ליצן שלא עושה כלום... (ל''ת)

    הצבעתי ליברמן, 22/06/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אדון ליברמן, עזוב אותך משטויות. העיקר שקיבלת לישכת שר ומכונית שרד?

    הצבעתי לו בעבר, 22/06/07 14:59

    בבחירות האחרונות הצבעתי לליברמן.
    ליברמן עבד עלי בעיניים.
    להצביע לליברמן זה היה כמו להצביע לקדימה.
    ליברמן - תישכח ממני.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תצא מהממשלה מה אתה מעניק לממשלת החלולים תמיכה

    דודו, 22/06/07 14:51

    צא דיבוק צא!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הפודל מצייץ שוב. (ל''ת)

    וטרינר, 22/06/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איך דפקו לנו את עסקי הנפט בעזה!!!! (ל''ת)

    מרטין שלאף, 22/06/07 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כולם שוכחים שליברמן אישר העברת נשק לפת''ח לפני כמה חודשים.

    פעם האמתי, 22/06/07 14:47

    מאז, הוא כבר לא רלוונטי, ולא אמין.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מה אתה עושה בממשלה ליברמן?!?!?!

    שרון, 22/06/07 14:40

    תצא ותעזור לנתניהו!

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ויפה שעה אחת קודם!! (ל''ת)

      אפרים, 22/06/07 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    ליברמן צודק במאה אחוז (ל''ת)

    אזרח, 22/06/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    צריך להכריז על יהודה ושומרון כחלק בלתי נפרד מארץ ישראל.ולשלוט בכוח!

    אם אין אני לי, 22/06/07 14:33

    לא לתת סיכוי 1 ל-100 לחמאס להשתלט על יהודה ושומרון. בכך שכל חמוש שאיננו צהל או משטרת ישראל יירה מיד.ללא שאלות.
    בכל בית בו יהיו חמושים או יהיה אמל''ח,יש להורסו על יושביו.
    חמלה תהיה רק עבור אזרחי ישראל שומרי החוק.
    מי שלא מתאים לו מוזמן לעזוב לכל הרוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אז מה כבוד אסטרטגיותו, עושה בממשלה המחזקת את האבו המחזק הטירור ? (ל''ת)

    כבשה לועגת, 22/06/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ליברמן נייט,,,ברק נייט,,. נתניהו,,,דא דא, דא מצוין,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 22/06/07 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ואם אתה חושב שהתנגדותך תציל אותך מועדת חקירה,אתה טועה!

    ישמעאל, 22/06/07 14:10

    יש לך אחריות ממשלתית לכל החלטה שתתקבל,גם אם התנגדת!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ליברמן, איך הכיסא, נוח? (ל''ת)

    אאא, 22/06/07 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    קשקשן אסטרטגי הממשיך לדבוק בכסאו ולהיות אחראי על הפקרת בטחון המדינה (ל''ת)

    דרור, 22/06/07 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ליברמן יושב בממשלת שמאל עם ציפי ליבני ושותק. (ל''ת)

    עמי, 22/06/07 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ל-64

    ימני, 22/06/07 13:59

    בטח שהימין בפאניקה! מהאסון שאתה והשמאל יכול להביא על המדינה. לא עוד ויתורים, לא עוד נסיגות! Game Over ! המצב הזה לא יכול להימשך! השמאל מסכן את בטחון המדינה עם ההצעות הדביליות שלו לתת הטבות, שטחים ופרסים לטרור כל פעם מחדש!
    די!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ליברמן מגלומן ואידיוט, אבל הפעם הוא צודק, בעיקר כשגולמארט בשלטון

    שובי דובי, 22/06/07 13:56

    עם הגולמארט הזה כל אירוע הוא גול עצמי, בעיקר למדינה. מצער שאזרחי המדינה הזו לא מצליחים להוריד סוף סוף את העסקן העלוב הזה מכס ראש הממשלה, לפני שיסבך אותנו שוב באיזו שטות. כעת הוא מתאמץ לנפח ולפמפם את אבו מאזן כדי להראות הישגים, אבל אבו מאזן הוא בובת סמרטוטים, בדיוק כמו גולמארט, והכל יתפוצץ לנו בפנים. העניין הוא שמדינה שלמה הולכת לסבול מכך, ולא עושים כלום בנידון. גולמארט, לך הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ליברמן היקר!דיבורים כמו חול. ואין מה לאכול! (ל''ת)

    מני, 22/06/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה בדיוק תפקידו של ליברמן???...בפעם האחרונה שהוא רצה

    אלי, 22/06/07 13:50

    להפיל את החמאס,זה נגמר בהשתלטות החמאס על הרצועה.
    אולי התפקיד של ליברמן הוא לייצר איומים אסטרטגיים?!...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ניאט ,ליברמן , לך הביתה ומיד

    Zeous, 22/06/07 13:50

    ליברמן ,אתה תגרן נוכל השווה לידידך אולמרט
    לך מכאן עזוב אותנו בשקט הרי אתה יודוע כרוכל ותגרן שפיך וליבך לא שווים , ניאט ליברמן את קולי הפעם לא תקבל !! הפסדת אותו ביושר !!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ל-58

    מאוכזב ליברמן!, 22/06/07 13:49

    חכמולוג גדול, כאילו שאתה יכול להבטיח לי שדבר כזה לא יקרה עם בחירת ברק. ברק=ביבי=ליברמן=אכזבה גדולה ומרה!
    חייבים ליצור מערכת הרתעה שפוליטיקאים יבינו שאם לא יקיימו את הבטחותיהם הם צריכים לשקשק או ללכת הבייתה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    סוף סוף קול שפוי שכחנו את מעללי הפתח?

    אבי, 22/06/07 13:47

    אינתיפאדה 1 2 הם של הפתח ערפאת זה האבא של הפתח הם בוגדים ושונאים בדיוק כמו החמאס ישלהם מסיכה של צדיקים אבל הם גרועים מהחמאס. החמאס אומר את מטרותיו בבירור אלו משחקים משחק הנחש והצבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הימין בפאניקה??

    רז, 22/06/07 13:42

    שמה יתכן ויווצר סיכוי לנורמליזציה ולאופק מדינה,פשוט חבורה מיליטנטית של צמאי הדם ואויבי השלום..

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם שכחת לקחת את הכדורים? (ל''ת)

      דר, 22/06/07 13:53

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן קיצוני עיוור לא מבחין שליברמן עבר לשמאל, כמו שרון

      דרור, 22/06/07 14:06

      וכמו הליכוד.
      מקשקש בימין ואוכל בשמאל.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה כן?

        שאלה לדרור, 22/06/07 14:16

        איחוד לאומי- מפד''ל

        הגב לתגובה זו

        • חחח... אורלב והמפד''ל שאיפשרו את הגירוש כדי לינוק עוד כמה חדשים

          דרור, 22/06/07 15:31

          מפטמות השלטון והשררה.

          הגב לתגובה זו

          • לכן, אני שואל את מר דרור

            ישראלי, 22/06/07 18:05

            מה כן??

            הגב לתגובה זו

            • התשובה היא: אין מנהיגות ימנית ראויה,לכן עדיף שהשמאל יהייה בשלטון,

              דרור, 22/06/07 18:48

              ואילו הימין, תחת הנהגה חדשה לחלוטין(!!) יהייה אופוזיציה לוחמת.
              כל מי שאיננו חסיד שוטה של מפלגות הימין הקיימות, יודע שאת מדיניות השמאל הקיצוני ביותר, מימשו משלות הימין- בגין מסר את סיני והשאיר לנו את רצועת עזה ללא שום תמורה ממשית, שרון עקר את היהודים מחבל עזה, ביבי מסר את חברון לאוייב והפקיר את פולארד.
              תנופת ההתנחלויות הגדולה ביותר הייתה תחת ממשלות שמאל, וממשלת שמאל מבצעת רפורמות במערכת בית המשפח העליון השמאלני.
              הבנת?

              הגב לתגובה זו

            • אבל עד אז...

              ימני, 22/06/07 19:26

              עד שלימין תהיה אלטרנטיבה ומועמד ראוי, יהיה אוסלו חדש ואז תבוא בטענות שממשלת שמאל מחריבה את המדינה, בשביל מה? המפד''ל התנגדה להתנתקות ואם היא זו שהייתה מכריעה את הכף, ההתנתקות לא הייתה עוברת. הליכוד עם נתניהו אמר שהתנתקות זה רע, אבל הצביע בעד. מה ההגיון פה? ביום שבו הממשלה קיבלה את תכנית ההתנתקות, פרש האיחוד הלאומי מהקואליציה(המפד''ל הייתה נפרדת מהאיחוד הלאומי).

              הגב לתגובה זו

    • עראפת וברגותי

      לביא, 22/06/07 14:32

      הם לא אויבי השלום!
      הימין - הם אויבי השלום!
      לתת פרס נובל לשלום לברגותי מיד!
      יחי לוחם החופש מרוואן ברגותי!

      הגב לתגובה זו

      • לביא, מה אתה אומר...

        ימני ישראלי, 22/06/07 15:12

        איך בדיוק ברגותי תרם משהו הכי קטן לשלום? אני לא מבין את הגישה המנותקת הזאת. השתגעת או מה? מה ברגותי עשה לשלום?! ריבונו של עולם? מה?! הוא שלח מתאבדים ורצח ישראלים. בכל מדינה נורמלית היו מוציאים אחד כזה להורג כמו סדאם חוסיין. הוא רוצח מחבל ויחסל את ישראל בשנייה שבה הוא ''יקים'' מדינת טרור ערבית.
        אגב, יש לי חידה בשבילך, אתה יודע מה ההבדל בין חמא''ס לפת''ח???

        תשובה: חמא''ס רוצה להשמיד את ישראל ואז לעשות שלום, פת''ח רוצה לעשות שלום ומיד אח''כ להשמיד את ישראל. ההבדל ביניהם הוא בעיקר בענייני דת ומדינה. ביחס אל מדינת ישראל, אין הבדל מהותי. אז יש 3 נציגים מהפת''ח שמוכנים להידבר. אפשר לחשוב שיש להם ברירה. הם היו הורגים ישראלים ברגע הראשון שיכלו!

        הגב לתגובה זו

        • התחפשתי לשמאלן לרגע.

          לביא, 22/06/07 16:16

          ככה אנשי השמאל חושבים!

          הגב לתגובה זו

          • אני מאר לעצמי... (ל''ת)

            ישראלי, 22/06/07 18:03

            הגב לתגובה זו

    • Yes, from the suicidal tendancies of the small, that dragging us

      justice, 22/06/07 17:34

      down with them. ....continue this sharade and there will be a reversed altalana, this time moreshet rabin and itas followers will find themselves mowed down. Wer will not let the small risk another holocaust, this time at the hands of the arabs.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ביבי היה זה ששיחרר את השייך יאסין''מיסד החמאס''ועל כן כולם סובלים כעת (ל''ת)

    alonso, 22/06/07 13:40

    הגב לתגובה זו

    • את הג'ינג'ים מהמוסד בחר דני יתום,אז מה? להשאיר אותם בירדן? (ל''ת)

      מוטי, 22/06/07 14:24

      הגב לתגובה זו

    • קשקוש-בלבוש. מי שכשל היה ח''כ יתום מהעבודה-ששירת אז כראש המוסד. (ל''ת)

      כבשה מלמדת, 22/06/07 14:28

      הגב לתגובה זו

    • רבין פרס וביילין

      לביא, 22/06/07 16:21

      הביאו לכאן את רב המרצחים עראפת.
      נתנו לו שטחים כסף ונשק.
      על כן כולם סובלים כעת!
      ביבי נלחם בחמאס. הוא רצה לחסל את משעל.
      כשהסוכנים שלנו נתפסו לא היתה ברירה.

      הגב לתגובה זו

      • שאלה לי לכל האינטלגנטים המגנים את ביבי.

        pini, 23/06/07 11:57

        האם לא רבין פרס והשמאל כולו הביאו את הסכם אוסלו, המביש, ההורס, הכובל, המחבל והמפריע את מנוחת עם ישראל?האם לא ברק ברח מלבנון, עם ''זנבו'' בין רגליו. ללא היתחשבות בתוצאות העתידיות.
        לא שרון ניתק יהודים מעזה,
        זרקם לקרווילה, ללא עבודה. ובפגיעה ברכושם ונפשם. גם לערבים הוא היה מסוגל לעשות כך? ולא הוא נתן להם כסף, ונשק לחיזוקם? כל כך הרבה נעשה למען השלום מצידנו, ופני הערבים למלחמה. לגבי ביבי, נתן את חברון, כן, בעקבות הסכם חפוז, של פרס. כי לא מפרים הסכמים. נכון, גם שיחרר את יאסמין, ימח שמו, כתמורה לשחרור שני בחורינו, שנכשלו במסימתם, זה קורה, אך לא צריך להפקירם. ומאד מהר שלחנו את הצורר אחמד יאסין לגיהינום. יחד עם השהיד ערפאת וכל המזיקים לנו באנתיפאדה. עם ישראל חזק, למרות השמאל, שמנסה להפריע. יבוא יום שהם יראו את פרצופם האמיתי של הערבים.כמו שאנחנו רואים, בצלילות, ולא בעימעום. ויווכחו לדעת הם, שבאמת אין עם מי לדבר. זה או אנחנו כאן, או הם.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    זו הפעם הראשונה שאני מסכים עם ליברמן. (ל''ת)

    איש, 22/06/07 13:36

    הגב לתגובה זו

    • ל-62 איש יקר אם אתה רציני.. זה צריך להיות פעמיים

      אפי, 22/06/07 15:57

      פעם ראשונה ופעם אחרונה

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין להעביר נשק לבובה אבו-מאזן. אנחנו

    מיקי, 22/06/07 13:34

    צריכים לחסל את החמאס במו ידינו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צא מהממשלה הארורה הזאת...

    מאוכז ליברמן!, 22/06/07 13:30

    ביזיון! ליברמן, אתה אכזבת אותי יותר מכולם! לאולמרט ולפרץ לא היו לי ציפיות אבל ממך ציפיתי לקצת שיקול דעת והגיון לפני כניסה לממשלה (=טיטניק), שתקרוס בחודשים הקרובים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צריכים לתמוך בהם, אבל..

    דוד ז'ינו, 22/06/07 13:22

    אבל אולמרט צריך לצאת בנאום ולהגיד דבר כזה:

    פת''ח ואבו מאזן אני פונה אליכם עכשיו ומציע עזרה.
    אם יתברר שטעיתי והכסף ישומש למטרות טרור ולוחמה בישראל
    ישראל תפסיק לנסות לעשות שלום ובמקום לצאת להידברויות אנחנו נצא למלחמה כוללת איתכם ועם החמאס.
    ובמלחמה הזו לא יהיה שום דבר הומני שום חמלה , רק שטניות.
    המטבע אצלך עכשיו אבו-מאזן.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל מי שיצביע לביבי יקרה לו מה שקרה למי שהצביע לליברמן,קרי:אכזבה מרה (ל''ת)

    רק אהוד ברק, 22/06/07 13:21

    הגב לתגובה זו

    • אכן אהוד ברק הכי מתאים למזכירות הקיבוץ הפושט רגל (ל''ת)

      בצלאל, 22/06/07 14:10

      הגב לתגובה זו

    • 58 אתה קשקשן כי אתה הרי יודע היטב איזו אכזבה נכונה למצביעי ברק (ל''ת)

      אפי, 22/06/07 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תזכירו לי בבקשה מה ליברמן עושה בממשלה ?? (ל''ת)

    עסקן קטן והזוי, 22/06/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ליברמן לשלטון !!!!!!!!! (ל''ת)

    אורלי, 22/06/07 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודק - ליברמן היחיד מהממשלה שאינו עוור.... (ל''ת)

    צודקקקק, 22/06/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כשאתה צריך לבחור בין פת''ח לחמאס (נבלה וטרפה), עדיף פת''ח...

    מפוכח, 22/06/07 13:05

    איתו עוד יש איזשהוא סיכוי לדבר בעתיד...

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שצריך בכלל ליבחור? (ל''ת)

      מני, 22/06/07 13:55

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הצהרות ליברמן אינן אלא מס שפתיים לבוחריו על ישיבתו בממשלה. (ל''ת)

    RONALDO, 22/06/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אויב של אויבנו הופך לידידנו הטוב

    אני, 22/06/07 12:50

    החלופה לאבו-מאזן היא החאמס ועל כן, גם אם זה לא מוצא חן בעיננו, אין לנו לעת עתה ברירה וחייבים לתמוך באבו-מאזן.

    החמאס זכה בבחירות הודות לכך שאש''ף נחלש. אילו היינו אז תומכים באבו-מאזן היום אולי לא היינו צריכים להתמודד עם הבעיה של חמאס בעזה ואין ספק שדברי ליברמן שלא לעזור לאבו-מאזן אינם אלא עצת אחיתופל שיש להתעלם ממנה.

    כדאי לזכור כי במלחמת עיראק-איראן, הימין, שהיה אז בשלטון, בחר בלעזור, לא פחות ולא יותר, לאיראן!!!. תוך שמסבירים לנו שזאת אויבת של סדם חוסיין ועל כן כדאי לישראל לעזור לאייתוללות הקנאים.

    אם בעטיו של ההסבר זה עזרנו לאיראן, קל וחומר שיש לנהוג כך עם אבו-מאזן

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אידיוט נשאר אידיוט.

    'דוד., 22/06/07 12:48

    גם מפני שהוא הולך בדרכי קודמו. וגם
    כאשר הוא פועל בתמיכה של 1% מהעם. אולי אילו חלק קטן מהערבים. הרי הם לא טיפשים. אנחנו הטיפשים שלא מכניסים אותו לאגף הסגור.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ליברמן אתה גורם נזק לישראל

    שמעון, 22/06/07 12:47

    כנסת ישראל של גזענים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ליברמן צודק גם הפתח שונא אותנו רק לא אומר זאת בקול

    ראש הנחש רק, 22/06/07 12:45

    למה הפלסתינים לא הולכים לירדן הרי אוכלוסית ירדן היא פלסתינית העיקר לגרש יהודים זה מותר

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ליברמן-תפיל כבר את שמאלמרט. (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 22/06/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ליברמן שקרן

    אזרח, 22/06/07 12:39

    מר ליברמן היקר, אם אתה כל כך מתנגד אז או תהיה גבר ופשוט תתפטר. נראה אותך מניח את התיק עבור אידיאולוגיה. זה לא יקרה אז תפסיק להשמיע לנו את הצהורותיך שגם אתה לא ממש מאמין בהן

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ליברמן

    משה, 22/06/07 12:37

    צודק, אך לא הבנתי מה הוא עוד עושה בממשלה?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למרבה הצער ליברמן צודק

    אבי, 22/06/07 12:35

    מה קרה? באורח פלא פתאום הפת''ח נהיו חובבי ציון? על כמה פיגועים הם חתומים מאז הקמת הרשות? כל הנכלוליות הזאת של לעזור לאויבו של אויבי לא עזרה בעבר ומן הסתם גם לא תעזור כעת. יש בעייה וצריך להתמודד איתה ולהתמודד איתה חזיתית. כמה פעמים שמענו בעבר את השטות שישראל תגיב בחומרה על כל התקפה? כלום לא נעשה ולכן היום אין כל יכולת הרתעה. למרבה הצער, לסייע היום לרש''פ זו חרב פיפיות שבסיכומו של דבר תפגע בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ליברמן, מדוע אתה יושב בקואליציה הנותנת יד לטרור? (ל''ת)

    צדק צדק תרדוף, 22/06/07 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אוקי..אז מה את מציע לעשות מר ליברמן?

    ערבי שונא חמאס, 22/06/07 12:32

    אני מסכים איתך כי העבר לא מבשר יותא מדי טובות..אבל מה עצתך?..להביא ליותר תיסכול בגדה ובפתח?..להביא ליותר יאוש שם אחרי התבוסה שלהם מול הטרוריסטים של חמאס?? ..יש חצי עם פלשתיני נורמלי ואותו צריך לחזק..אחרת כולנו נחזור למצב של לפני 93 בו 2 וחצי מליון אנשים נלחמים בישראל..זה מה שרוצים???.. לא יעלה שכל דבר שהממשלה יוזמת, נגיד לו לא.. כי אז השאלה.מה כן?? מה הפיתרון?? קיפאון??
    אני מחזק את ידיהם של אבו מאזן ואולמרט. דרך צלחה!!

    הגב לתגובה זו

    • בוא נעשה משהו, טוב,או רע, לא חשוב..

      חושב, 22/06/07 13:14

      העיקר שנעשה.

      זה מה שאתה מציע.

      אם אין לך דבר טוב לעשותו, עדיף שלא תעשה כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם אני סבור, ליברמן צודק!!! (ל''ת)

    דודי, 22/06/07 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני לא אבחר יותר בליברמן ששותף לממשלת שמאלמרט (ל''ת)

    אבי, 22/06/07 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צא מהממשלה המופקרת הזאת , ואז תדבר. (ל''ת)

    יושקו, 22/06/07 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''או שיפורק החמאס או שתפורק הממשלה''- עמוד בדיבורך

    איש ימיני, 22/06/07 12:29

    החמאס צוחק כל הדרך לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ליברמן למד היטב ממורו ורבו ביבי, קרי,להיות נגד תמיד אבל להצביע בעד. (ל''ת)

    PELE, 22/06/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ליברמן לראשות הממשלה ! (ל''ת)

    עמי אריה, 22/06/07 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אבל ליברמן מעדיף את הכסא ומאריך את שלטון אולמרט .

    מצביע לליברמן, 22/06/07 12:24

    האם כולנו זוכרים את התירוצים של ליברמן מדוע הצטרף לממשלה...? האם תרם דבר בכיוון ? או הדבר היחידי זה כסאו + מנגנון + ג'ובים ?
    היום תורם מהותית להמשך מדיניות רופסת. הוא מדבר במילים אבל ישיבתו בממשלה מגבה את מעשיה להם הוא מתנגד ...אז מה חשוב יותר כבוד השר ליברמן ?
    מסתבר כי הכבוד לשר ליברמן...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי מתייחס לו בכלל

    יוסי, 22/06/07 12:22

    מי מתיחס לו בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה לעשות שהוא צודק (ל''ת)

    אמיר, 22/06/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שומר ברים וגנב קולות הבוחרים שב בשקט גנב . (ל''ת)

    רפי, 22/06/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הפת''ח ביו''ש יכול ''לרכז מאמץ'' ולאסוף נשק מהחמאס.

    מילואמניק ., 22/06/07 12:16

    כך יראה שבאמת הוא לוקח את עצמו בירצינות.
    ישראל יכולה לאפשר את המיבצעים האלו . הפת''ח לא צריך נשק נוסף . צריך להבין שנשק זה יופנה בסוף לכיווננו.
    צריך לאיים על הממשלה בסרוב לשרת במילואים אם בכול זאת יועבר הנשק לידי האוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ליברמן הערמומי

    יונג רוברט, 22/06/07 12:12

    שימו לב לשיטה בה נוהג ליברמן.הוא מתנגד,תוקף ומצביע נגד החלטת הממשלה בכל הקשור חענין הפלשתינאי אבל נשאר בממשלה.

    דע אביגדור ליברמן אי אפשר לרמות את כולם כל הזמן.אם ממשלה זו מקבלת החלטות שאינן נראות לך אתה יכול וצריך לפרוש מהממשלה ופרישתך תביא לנפילת הממשלה ואז חסל קבלתהחלטות המנוגדות להשקפת עולמך.

    אי אפשר לשטות יותר בציבור.

    הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו. (ל''ת)

      אזרח., 22/06/07 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    השקט ממזרח מפריע לו- אולמרט רוצה גם שם אקשן !

    אפרת, 22/06/07 12:11

    מדהים להווכח איך לא לומדים כאן כלום ואיך ראש ממשלה לא חושב פעמיים ומוכן לסכן את העם באופן ברור רק על מנת להציל את עצמו !
    היום צריך להיות ברור לכל אדם הגון שהעברת כסף ונשק לממשלה ה''חדשה'' הוא מתכון מובטח להווצרות סכנה בטחונית ממזרח גם ללא כניסת החמאד לשם ! אבו מאזו ומרעיו לא טמנו ידם בצלחת ונלחמו בישראל כל הזמן דרך כל מיני אירגונים. אין שום דרך הגונה להוכיח שאבו מאזן רוצה ומסוגל לקיים ממשלה שוחרת שלום. זאת היא שטת שממש הגיע הזמן להתפכח ממנה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ליברמן גרוע יותר מאולמרט!!

    לא מצביע יותר ל, 22/06/07 12:07

    והסיבה פשוטה, כל מי שתומך בממשלת אולמרט המסוכנת, מאפשר את המשך קיומה גרוע יותר, ולא משנה מה הוא מספר , ואומר בתיקשורת,!
    תתבייש ליברמן, תתביישו כל אלה שיושבים בממשלה העלובה הזו, והגיעו לכנסת בקולות תומכי הימין,! רמאות נוכלות,!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סוף סוף קרה!! אבו מאזן 2% יותר פופולארי מ אולמרט (ל''ת)

    אבו מאזן: 4%, 22/06/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ליברמן איכזבת !!רק חומה בטון סביב המדינה !!לא סומכים על אף אחד!!!!! (ל''ת)

    כולם פאקא פאקא, 22/06/07 12:03

    הגב לתגובה זו

    • גדר הפרדה

      דוד, 22/06/07 12:51

      כמה נכון אבל ראשי הממשלום שלנו לא מבינים זאת וכך גם הגאון השופט
      הלא מכובד ברק אשר חיסל את האפקטיביות וגרם לעלויות ללא סוף.
      אני מקווה שנתםקח ונסלק את אלה שלא אוהבים את ישראל מהבית של ראש הממשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לפעמים הוא צודק הליברמן הזה (ל''ת)

    שרון, 22/06/07 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שחרור אסירים

    אלי, 22/06/07 12:03

    צריך כרגע לשחרר כמות מצומצמת של אסירים המזוהים עם הפתח וללא דם על הידיים
    שחרור זה יגרור לחץ כבד מצד האוכלוסיה הפלסטינית על ממשלת החמס ויחזק את הפתח ברחוב העזתי

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שכם: במהלך הלילה ונפתחה אש במספר מקרים לעבר כוחות צה''ל

    צודק ובגדול, 22/06/07 12:02

    שכם: במהלך הלילה הושלכו מספר רימונים ונפתחה אש במספר מקרים לעבר כוחות צה''ל, בכל המקרים לא נמסר על נפגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא לא במקרה אמר:או שמפילים את החמאס או שמפילים את הממשלה?...

    דוד, 22/06/07 12:01

    השר לקשקושים אסטרטגים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    העסק הזה של בידוד החמאס לא נראה לי

    לא קונה, 22/06/07 11:55

    ליברמן הוא אולי הפוליטיקאי שאני הכי מתעב, אבל אני חושב שהוא צודק בדבר אחד. לא משנה מה אבו מאזן יקבל, הוא לא ינצח את החמאס במלחמה. את עזה הפתח לא יוכל לכבוש ואם ירעיבו אותם זה יחזור כמו בומרנג קודם כל לפת''ח ואחר כך לישראל. זאת פעם שניה שהחמאס ניצח ניצחון פירוס. צריך לעזור להם לרדת מהעץ כי המטורפים האלה יכולים להפוך את החיים בדרום הארץ לגהינום.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ליברמן תמיכה בטרור.

    מנשה גור, 22/06/07 11:53

    מר ליברמן היקר חוכמה ודעת הם לא בבית ספרך.אנטיגוניזם בכל מחיר היא
    תקיות ועיוורון אשר קיבע את המלחמה כדרך חיים באזורנו.
    כל מה שצעקנו נילחמנו והזהרנו לא יצר כלום אז... אולי כדאי לחדש...ולא להמשיך עם אותו הדבר???...

    הגב לתגובה זו

    • אופוזצ'BBשתוקפת ליברמן תמכה בכנסת2005בהתנתקות שתוצאותיה הרס:קסאם+++ (ל''ת)

      דיי לטפטפ ארס., 22/06/07 12:39

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אתה הקןאליציה- לא? צא מהממשלה (ל''ת)

    הכל דיבורים?, 22/06/07 11:53

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שליברמן יעזוב את כיסא ''לאייומים אסטרטגיים'' וסגן רה''מ??????? (ל''ת)

      ממש אבל ממש, 22/06/07 12:41

      הגב לתגובה זו

    • הצבעתי בשבילך ליברמן

      דוד, 22/06/07 12:58

      ואישתי הצביעה ביבי. זאת בכדי שהימין ושניכם תעלו מעלה מעלה. איזו
      אכזבה המטת עלינו ואני מאמין שגם על עצמך. כעת אין לך לאן לחזור. אתה חייב לאכול את כל החרא שלך ושל אנשי קדימה שמדרדרים אותנו אחורה מיום ליום. תתפטר !!! גם אם לא תהיה בממשלה, אולי עוד ישאר לך קצת אופי.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ליברמן אולי תבלום כבר את פיך?!

    אזרחית, 22/06/07 11:52

    לא ברור בדיוק לאיזה ענין מונית ולא ממש ברור מה אתה עושה שם בממשלה. מה שברור הוא שאתה טוחן לעצמך ולנו את המוח בשטויות קולוסליות. אז כדאי שתניח לנו ותבלום את הפה. ממילא לא מקשיבים לשטויות שלך!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך לגמרי!!!!! (ל''ת)

      ליברמן התפטר, 22/06/07 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט הנדיב שלנו:תיתן כסף, נשק ו אשורים ו הםוף הכל ייגיע לידי חמאס (ל''ת)

    הכל כלול :מבצע, 22/06/07 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    היערכות מיוחדת של שירותי הביטחון, משטרת ישראל

    חמס מול פת''ח, 22/06/07 11:48

    היערכות מיוחדת של שירותי הביטחון, משטרת ישראל, מג''ב, וצה''ל, ביום ו' 23.6 לפנות בוקר בירושלים, לאחר שהתקבל מידע מודיעני על הכנות לעימות בין הפת''ח והחמס, בתפילת יום השישי על הר הבית. חשש כבד מהאפשרות ששני הצדדים יפעילו נשק חם בתוך הר הבית או מסביבו במטרה להשתלט עליו או על חלקים ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מתי שכחנו שגם הפת''ח הוא אירגון טרור??? (ל''ת)

    נעם, 22/06/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רוסיה הכשילה תמיכה בממשלת החירום ברשות

    הצאר ניקולאי, 22/06/07 11:46

    יום שישי, 22 ביוני 2007,
    )רוסיה סיכלה יוזמה אמריקאית שנתמכה גם ע''י בריטניה וצרפת, לפיה מועצת הביטחון של האו''ם תפרסם הצהרת תמיכה בממשלה הפלסטינית

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נהפכת להיות ליצן החצר של אולמרט (ל''ת)

    אורי, 22/06/07 11:45

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ליברמן אתה האכזבה הכי גדולה, בגדת בבוחריך

    מיקי, 22/06/07 11:44

    אני פשוט מתבייש להגיד שהצבעתי לך

    הגב לתגובה זו

    • גם אני!!! בבחירות הבאות לא תעבור את אחוז החסימה (ל''ת)

      הורדוס, 22/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    עלי לריג'ני, אמר שאירן תמשיך לתמוך בחמאס ובחיזבאללה, ''

    תשובת מחץ, 22/06/07 11:43

    עלי לריג'ני, ראש צוות המשא ומתן של אירן בעניין הגרעין, אמר היום כי אם יוטלו סנקציות נוספות על ארצו, היא ''תתקדם צעד גדול בתכנית הגרעין''. בגלי צה''ל דווח, כי בנוסף אמר לריג'ני, שאירן תמשיך לתמוך בחמאס ובחיזבאללה, ''שנלחמים על אדמתם''.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקרה הזה ליברמן צודק (ל''ת)

    מה שנכון נכון, 22/06/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    וואלה?

    גנדי, 22/06/07 11:41

    עצוב עצוב עצוב מאד שצריך שר לומר את הדברים האלו וזה לא אמור להיות כל כך ברור לראש ממשלת ישראל המשמש, כך נראה, כנציג פתח-חמס בישראל שרוצה רק בטובת אויבנו הצדיקים שרוצים בטח להלחם באחיהם ולהתחבר עם אויביהם המוצהרים. מה יהיה במלחמה הבאה לכל הרוחות?!?!? הוא לא רוצה להתפקח!!! כצאן שאין לו רועה!!! זה מה שאנחנו!!! עד מתי לאטימות????

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ליברמן- כבר הוכח שאתה אפס בלי כיסוי, היושב בממשלה שהעבירה כסף ונשק

    המטיף, 22/06/07 11:40

    למחבלים- איש אינו מאמין לך כל עוד אתה יושב בתוך הממשלה הארורה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • עד עתה ליברמן לא הצביע בכנסת מתוך פחדנות.כבר פוטר05ממשלה על עיקביות (ל''ת)

      וBBתמך,נשאר, 22/06/07 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    10% מה 300 מיליון יחזרו כעמלה לכנופייה השלטת לחתרן נוכל ברחן (ל''ת)

    ועבריין המין, 22/06/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לברמן: רק הפעם ובלבד הפעם אתה צודק!! (ל''ת)

    לתת לפלשתינים, 22/06/07 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רגע... ליברמן דואג לאבו מאזן?

    עואד, 22/06/07 11:34

    כלומר אם היה לו סיכוי, הוא היה נותן לו אף 16?

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו שתמך בהתנתקות ומסירת עזה+גוש-נקטף לפתאח,לא הניף עפעפ לפטורי: (ל''ת)

      לברמן+לנדא+אלון, 22/06/07 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כמה פעמיים עשינו אותה טעות - וכל פעם קיבלנו סטירה בפרצוף

    ועוד לא, 22/06/07 11:33

    מתי כבר תילמדו. איפה החכמים כולם אנא הלכו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל מה שליברמן הזהיר על הסכמי ערפאת ואחכ' על עזה והחמאס - ליברמן צדק (ל''ת)

    יובל, 22/06/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ליברמן , תן צ'אנס לשלום ! (ל''ת)

    asaf, 22/06/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    האתנן שאולמרט משלם לך וש'ס מאפשר לו לשרוד ולהשמיד את מדינת ישראל (ל''ת)

    ואתם תשלם אישית, 22/06/07 11:32

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן מתכוון לנשק שניתן לקנות בכסף?כי אולמרט לא דיבר על נשק?!בכלל (ל''ת)

      פתאח=חמאס., 22/06/07 12:32

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכהן: ש''ס--עסקים כרגיל, איך הכסאות, נוחים הא? זכור

    יצחק הכהן, 22/06/07 11:31

    את אשר עשה לך ש''ס!

    הגב לתגובה זו

    • רק נתניהו מיישם מצעינו:1פנוי2עקירת-יהודים3קצוצ ב.ל לילד'4פרוק-מוה''ד (ל''ת)

      ''שלום-אכשיוו'' ., 22/06/07 12:29

      הגב לתגובה זו

      • ביבי נטניהו מוביל בסקרים של דעת-קאל.

        ''שלום-אכשיוו''., 22/06/07 13:44

        באחד האתרים פורסם היום, שאחד המועמדים לראשות הממשלה מוביל בגדול בסקרים ע''פ יריביו.
        מבלי להכנס לנכונותו :
        1)האם ניתן להוכיח , אי-פעם נכונות של סקר שהוא נכון ליום השקר או להפריכו ?!
        2)סקרים לפני בחירות 2006 , לא חזו למפלגת הגימלאים (גיל) את מעבר % אחוז החסימה , גם ממש קרוב ליום הבחירות ( למעט במדגם הטלווזיה בשעה 22:00 ?! ביום הבחירות.) וכאמור הם קיבלו 7 מנדטים.
        האם לא ראוי להעמיד לדיון ציבור האם פרסום סקר בחירות בכל כלי התקשורת , אין בו משום תעמולת בחירות של בעלי עניין.
        האם אין בפרסום סקרים ע''מ להשפיע על בוחרים בעד מי להצביע או לא להצביע ?!
        לפני בחירות 2006 , קדימה קרוב ל44 , לכוד קרוב ל 20 , גימלאים 0 (אפס ) מנדטים ?! איפה נעלמו הפערים הללו ?!
        הסוקרים שקיבלו את כספם $ על עבודתם , יכולים בקלי קלות / ו , לפטור עצמם מאחריות לכישלונם בתואנות שווא , שהסקר היה נכון ליום בו בוצע הסקר . לך תוכיח ?!
        יש גורם נוסף בעניין , והם אמצעי התקשורת השונים , ששותפים ( פסיבי ) מעצם פרסום הסקרים.
        לכן , לדעתי יש לדון בעניין ע''י עיתונאים + וועדות אתיקה + יו''ר וועדת בחירות ( שהוא שופט אמין ) +++++ ע''מ לקבוע אמות מידה וכללים : מה/מתיי/מי/איך ++ לפרסם.
        כי חשוב שהציבור יבטא רחשיו בקלפי.
        ונסיים במשפט הומוריסטי חמוד שנאמר ע''י מי שנבחר ( בצדק, לדעתי ) לנשיא התשיעי של מדינת עם-ישראל , מר שמעון פרס :
        'סקר זה כמו בושם, טוב להריח אך אסור לטעום '' . סוף ציטוט. מי יודע טוב ממנו כמה זה נכון תמיד, לא רק ליום הסקר ?!
        אז להריח, זה זכות לערוך סקר ומותר , אך אסור לפרסם עי עיתונות חופשית בלתי מפלגתית , כי זה לטעום .

        בזדמנות זו נאחל למר שמעון פרס , בריאות, אריכות ימים ובהצלחה לטובת מדינת עם - ישראל .
        שבת שלום , ל/כ-ו-ל-ם!!

        הגב לתגובה זו