• 242.

    וגם................................................

    ilan, 20/06/07 13:03

    ירושלים של זהב.

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    תתלוננו לפלסטינים כי רק הם הרסו את התדמית של כלל הערבים בעולם

    האיסלם הפנטי, 20/06/07 12:27

    כל אותם ארגוני הטרור הם ורק הם אחראים לערבפוביה שנוצרה בעולם, בכל מקום שתלכו בעולם תראו איך העולם כבר חושד בכל ערבי וזה רק בגלל אותם פנאטים כמו אל קעידה, חמאס, גיהד איסלמי, פת''ח, אחים מוסלמים וכד' שכל המשותף להם זה שהם -ערבים מוסלמים שמאיימים על העולם! העובדה כואבת אבל זו המציאות ואי אפשר להאשים אותנו על שהפכנו לכאלה אובססיביים לבטחון שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    בדקו גם אותנו בודקים בקניונים - זהירות מונעת (ל''ת)

    אסון, 20/06/07 06:04

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    צבועים. יהודים לא מתפוצצים. ערבים כן

    אבי, 19/06/07 20:15

    הגיון פשוט בעולם צבוע

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    על הרכבת להציע פיצוי: נסיעת נופש לסודן וחזרה בשבילי המבריחים בסיני. (ל''ת)

    כבשה מציעה, 19/06/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    ליהודים היו תעודות זהות ולערבים לא (ל''ת)

    ולא במקרה, 19/06/07 17:21

    הגב לתגובה זו

    • נישמע וניראה כפרובוקציה מתוכננת מראש

      קטר קיטור, 20/06/07 14:55

      אם ישראל כל כך גזענית למה הסודנים בורחים דווקא לישראל???

      מה הם יודעים שפרובקטורים (לכאורה, כי לא הוכח) מסרבים להכיר בו?

      הגב לתגובה זו

  • 236.

    בכוונה מסתובבים ללא תעודת זהות ומתבכיינים, אופייני (ל''ת)

    ***************, 19/06/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    שתי הערות לסדר:

    יוסי, 19/06/07 17:04

    א. אם היהודים היו חברי תא חד''ש, הרי שגם אותם צריך היה לבדוק (בניגוד לערבים, הם בוגדים של ממש).

    ב. הערבים לא מופלים בגלל שהם ערבים, אלא בגלל שהם נוטים להתפוצץ. זאת לא גזענות, זאת היכרות רבת שנים ומרובת דמים עם האויב, בין אם הוא נושא תעודת זהות ישראלית, ובין אם לא.

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    ללא תעודות זהות ? חייבים לבדוק ! (ל''ת)

    אריה, 19/06/07 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    אללה הוא אכבר איך הערבים נשארים במדינה לא דמוקרטית שילכו לעזה לחופש (ל''ת)

    ///////////////, 19/06/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מה לעשות, ערבים יקרים, שחלק מהחברים שלכם בוחרים להתפוצץ לפעמים?

    דוד, 19/06/07 15:36

    אנחנו צריכים להגן על עצמנו, גם אם קצת לא נעים לכם. ביום שיהודים יתפוצצו ברחבי העולם גם אותנו יבדקו טוב טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    מצטערים שנפגעתם, באמת מצטערים, אבל אין ברירה.

    הגון אבל שפוי, 19/06/07 15:10

    לא אנחנו בחרנו במציאות הזאת.
    בני עמכם שמתפוצצים מחבלים ורוצחים הביאו אותה. חבל שאתם משלמים את המחיר, אבל גם אנחנו רוצים לחיות, אחרי הכל.

    ודרך אגב - נסו לעורר חשד באירופה, ונראה איזו תגובה תקבלו.

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    ציונות = גזענות (ל''ת)

    שי, 19/06/07 14:58

    הגב לתגובה זו

    • אנטי-ציונות = ויתור על זכותנו לחיות (ל''ת)

      דרור, 19/06/07 15:08

      הגב לתגובה זו

    • לאומיות פלסטינית = גזענות (ל''ת)

      אותו כנ''ל, 19/06/07 17:30

      הגב לתגובה זו

    • ציונות != גזענות (ל''ת)

      יש, 19/06/07 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 229.

    הפתרון : להפסיק לקרוא לישראל דמוקרטיה ולשנות את המשטר.

    דני, 19/06/07 14:57

    כך אף אחד לא יבוא בפליאה או טענה שיש הפרת זכויות אזרח.
    המדינה הזו איבדה את הבושה להכל .

    הגב לתגובה זו

    • אני רוצה להזכיר לך שלאזרח יש עוד כמה זכויות

      סתם פרובוקטור?, 19/06/07 15:13

      כמו לחיות, למשל.
      ואם כוחות הביטחון מצאו לנכון לבדוק אותם יש לכך סיבה. כנראה שלא כל מחבל מגיע עם שלט ''אני מחבל''. צריך להיזהר לא לפגוע בהם ולעשות את זה בעדינות, אבל לעשות.

      ואגב, פשוט מדהים איך אנשים מסוגך מתהדרים בנאורות ומודרניות, אבל לא מסוגלים להבין מציאות מורכבת בצורה בוגרת ואחראית.

      הגב לתגובה זו

    • יש פיתרון נוסף שכנע את האיסלם שבהתאבדות לא מקבלים 72 בתולות אלא גיה (ל''ת)

      ///////////////, 19/06/07 15:32

      הגב לתגובה זו

    • אני מרשה לך לקרוא לישראל דיקטטורה פשיסטית רק שתיהנה מזה

      אלכס, 19/06/07 16:08

      מצחיק במיוחד כאשר קומוניסטים ואיסלמיסטים מתחילים להגן על דמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

      • מגנים על הדמוקרטיה, רק כשנוח להם.

        ציון, 20/06/07 07:42

        המציאות של חיינו איתם הוכיחה לנו שהם הדיקטטורים הגרועים ביותר!
        לצערי העובדות הנ''ל נכונות בכל מדינות ערב לרבות הפלשתינאצים. האמת שהם יותר גרועים מהנאצים, יש להם מין תרבות קניבליסטית של חגיגות על דם, כמו התעללות עד מוות בידיים בקורבנותיהם, ביתור קרביים ואברים בכלל ועוד כל מיני מעשים שמוכיחים שהם הייצורים השפלים ביותר עלי אדמות!
        ועם אלה מדינת ישראל בעיוורונה הארוך מנסה לעשות שלום.....

        הגב לתגובה זו

  • 228.

    מה הם מתפלאים ? :ישראל היא מדינה גזענית במוצהר !! (ל''ת)

    אזרח?, 19/06/07 14:54

    הגב לתגובה זו

    • אז תגיש בג''ץ בהאג, ובאותה הזדמנות תישאר שם. (ל''ת)

      הכריחו אותך, 19/06/07 15:15

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שחבריך הנאורים עלולים להתפוצץ ואנו דואגים לילדינו

      ///////////////, 19/06/07 15:30

      האיסלם = טרור
      ראה בכל העולם

      הגב לתגובה זו

  • 227.

    ואחר כך התל אביבים : ''מדינה מערבית מתקדמת''....

    א, 19/06/07 14:53

    אתם יודעים איך העולם מסתכל עלינו כשהוא שומע את זה?
    זו הסיבה ששונאים אותנו בעולם , לא אנטישמיות ולא בטיח.
    אם היו עושים את זה ליהודי ברכבת בניו-יורק , איזו מהומה היתה קוראת.
    אימצנו את מה שהנאצים עשו לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    מדינת אפרטהייד מושלמת לא ? (ל''ת)

    ככ, 19/06/07 14:51

    הגב לתגובה זו

    • גם כשבודקים אותך בנתב''ג אתה אומר ''שדה תעופה אפרטהייד מושלם''?

      יאללה יאללה, 19/06/07 15:20

      אולי על זה שבודקים אותי בקניון אני צריך להגיש תלונה על השפלה?

      מה קרה? ביקשו מהם לחכות לבדיקה?

      זאת מציאות שהערבים הביאו על עצמם. להזכירך, היו כמה פיגועים פה ושם. אם הם רוצים למנוע אי נעימות שיסתובבו עם תעודות כמו כל אזרח טוב.

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה מסתובב חופשי לא מפחד לתמוך בטרור איסלמי אז היא לא מושלמת לא? (ל''ת)

      פעיל שלום, 19/06/07 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 225.

    אני אישית הייתי מעדיף שיחסלו אותם ביחד גם ערבים וגם יהודים

    אלכס, 19/06/07 14:50

    נולדתי וגדלתי בברה''מ ואני משוכנע שקומוניסט טוב הוא קומוניסט מת.
    חבל שאנשים שלא חייו תחת בשלטון קומוניסטי לא מבינים שחד''ש זאת מפלגה פשיסטית דוגלת להשמדת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    שטויות , תרגיעו. גם את וענונו ופחימה היו בודקים. הם לא ערבים....

    רוגטקא, 19/06/07 14:43

    ...ואולי כן ?

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    לא נורא. העיקר שאף אחד לא התפוצץ. (ל''ת)

    יושקו, 19/06/07 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    מי נוסע בלי תעודת זהות? (ל''ת)

    חצופים, 19/06/07 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    איפה משטרה?להעמיד לדין על הופעה ללא תעודה מזהה (ל''ת)

    רוסי, 19/06/07 13:45

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוסי לא?

      ערבייה גאה מאוד, 19/06/07 15:36

      אתה רוסי....גם אתה בן מיעוטים או שאתה חושב שהם מסתכלים עליך כשווה להם..איפה הכבוד העצמי שלך!!!

      הגב לתגובה זו

      • הוא יהודי ממוצא רוסי (ל''ת)

        100% ציוני בדם, 19/06/07 21:46

        הגב לתגובה זו

      • לערבייה

        חיים, 20/06/07 15:06

        הרוסי ,בניגוד לך, אחרי כמה שנים בארץ הופך לישראלי גאה, שמזדהה עם המדינה שבה הוא חי. הוא בעל כבוד עצמי, ואין הבדל בינו ליהודי ממוצא אחר.
        את לעומת זאת ,גם אחרי כמה דורות,
        עדיין לא מזדהה עם המדינה , וגם גאה בזאת.
        לכן צריך לבדוק לאנשים כמוך את תעודות הזהות.
        זה לא במקרה, שאותם סטודנטים ערבים לא נשאו עמם את תעודות
        הזהות.זאת הייתה פעולת מחאה פרובוקטיבית מצידם. על כן אין להם סיבה להתלונן.

        הגב לתגובה זו

  • 220.

    מה לעשות שגרמתם לכך שכל ערבי הוא חשוד כמחבל בפוטנציה!

    ישמעאל, 19/06/07 12:49

    נא לא להאשים אותנו! איננו מעוניינים להתפוצץ ברכבת!

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    זה בסדר גמור.

    ג, 19/06/07 12:24

    המצב שלנו במדינה מחייב .
    חיינו חשובים הרבה יותר מכבודם העצמי.

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    נכון וטוב שכך (ל''ת)

    שיבולת, 19/06/07 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    בכל העולם מעכבים ערבים לבדיקות!! כי הם מתפוצצים, כולם גזענים הא??! (ל''ת)

    תום, 19/06/07 11:28

    הגב לתגובה זו

    • אבל לא מעכבים ערבים בתוך עירם כשהם נוסעים ברכבת !! (ל''ת)

      ככ, 19/06/07 14:54

      הגב לתגובה זו

      • אם היו להם תעודות זהות-

        לא היו מעכבים, 19/06/07 17:23

        בכל מקום נוהלי הבטחון שלו, גם בישראל

        הגב לתגובה זו

  • 216.

    מי נוסע בלי תעודת זהות? (ל''ת)

    חצופים, 19/06/07 11:22

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה נוסע לפעמים בלי ת''ז טיפש (ל''ת)

      קצת היגיון, 19/06/07 17:10

      הגב לתגובה זו

      • לא, דוקא לא

        מי נוסע בלי, 19/06/07 17:20

        אין פה מקרה שאחד שכח במקרה, אלא משהו אחר

        הגב לתגובה זו

      • דבר בשם עצמך, ובשם עצמך בלבד

        איתי, 20/06/07 14:43

        אני אישית נושא תמיד את תעודת הזהות בארנק שלי. זה שימושי בכל מיני מצבים, לא רק לבידוק בטחוני. מה אם תהיה מעורב בתאונת דרכים? צריך שיהיה עלייך מסמך שמבהיר את זהותך למקרה שתהייה חסר הכרה, או חס וחלילה, לעזור בזיהוי במקרה ותמות.

        הגב לתגובה זו

  • 215.

    מתי תתעוררו!! די כבר!!

    ערבייה, 19/06/07 10:59

    אני כל פעם נדהמת מהגזענות העיוורת והטמטום האין סופי שיש להרבה ישראלים. יש הבדל בין להגן על בטחון המדינה לבין השפלה מכוונת ע''י נהלים גזעניים. אני הייתי שם אתמול וזה היה אחד הרגעים שהכי חיזקו אותי להישאר ולהילחם כדי להשיג את מה שמגיע לי. גם אם היינו מסתובבים עם ת''ז לא היינו מציגים כי זה היה אשכרה אני בודקת רק ערבים. אפילו באמצע הוויכוח איתה היא במכוון לא בדקה יהודים שעברו. היה לה ממש כיף להשפיל כך. רק חבל שהיא לא ידעה שמה שעשתה חיזק והלהיט את כל מי שהיה שם וזה עודד אותו הלאה להילחם בגזענות הנוראית שיש במדינה הזאת. ודרך אגב..גם נאצים עשו את זה ליהודים!! מתי תתעוררו גזענים שכמותכם ותבינו שכל זה מקצין אותנו יותר ומחשמל את האווירה יותר..לא נמאס לכם כי אנחנו לא נשתוק עד שנעלים את הגזענות הזאת גם בכוח!! גזענים שכמוך הורסים את המדינה ומלהיטים את הרוחות לעוד ועוד שנאה!!

    הגב לתגובה זו

    • איזה גזענות ? צבא עשית?

      רמי, 19/06/07 11:53

      או התנדבת ?
      את אזרחית סוג ד שלא תורמת כלום למדינה ועוד רוצה שיתיחסו אליך יפה
      אני עובד כמאבטח ברכבת של אזור צפון (חיפה נהריה) ותאמיני לי שאנחנו בודקים פי 10 יותר ערבים מאשר באזור המרכז ,גם בצפון בודקים לערבים ולבעלי חזות ערבית תעודות אבל עם אני רואה שבן אדם הוא דרוזי או מהכפרים הבדואים שנאמנים למדינה אני ישר מעביר אותו בלי שום בעיה
      הידעת שמאבטחי הרכבת תפסו מרגל של החיזבללה? לא ? את יכולה לחפס על זה חומר

      הגב לתגובה זו

      • ההה

        ערביה גאה מאוד, 19/06/07 15:26

        דבר ראשון יש לך מלא טעויות כתיב...''לחפש'' ''אם''...ואני ערבייה סוג ד הא..אני יודעת עברית יותר ממך מה יות

        הגב לתגובה זו

        • רק שמשפחתך הדמוקרטית לא יפגעו בך על חילול כבוד המשפחה (ל''ת)

          ///////////////, 19/06/07 20:12

          הגב לתגובה זו

        • Very proud Israeli Jew

          avievan, 20/06/07 06:04

          Reading your say and reaction, I see lots of hatred towards us as your words coming out of your mouth if you could you would find a way just to ignite a war between us, and I have no doubt about that

          הגב לתגובה זו

      • טוב תקשיב..

        ערבייה גאה מאוד, 19/06/07 15:30

        דבר ראשון יש לך מלא טעויות כתיב...''לחפש'' ''אם''...ואני ערבייה סוג ד הא..אני יודעת עברית יותר ממך מה יותר אתה צריך..
        שנית, אני לא מתגייסת כי לא שולחים לי צוו ראשון בכלל הצבא שלך לא צריך אותי ולי טוב עם זה..מה רע? כשישלחו צו ואני אתנגד בוא אליי בטענות(זה לא אומר שאני לא אתנגד אבל תבדוק עובדות לפני שאתה פותח את הפה).
        אתמול היו איתנו 3 דרוזים מול הרכבת והם לא מתגייסים..ונלחמו איתנו..מה ההבדל ביני לבינם..אז הם יכולים לעשות פיגועים גם לא?
        אהה ולידיעתך...בדיקת ת''ז לא מנטרלת את חגורת הנפץ יא דיסלקט

        הגב לתגובה זו

        • תעודת זהות מראה מאיפה אתה, מצמצם סיכונים

          תפסיקי להיתמם, 19/06/07 17:15

          אם מתוך פרינציפ לאומני פרובוקטיבי לא נושאים תעודת זהות-לפחות לא להתבכיין.

          אמצעי הזיהוי-תעודת זהות.
          נורא פשוט
          לכולם יש כל מיני תעודות, ואמצעי הזהוי לפי תעודת זהות !
          לא ממש מסובך...

          הגב לתגובה זו

        • לערביה הגאה

          אילן, 19/06/07 21:51

          גם אותי (יהודי) בודקים בכניסה לקניון, גם אני נדרש להציג תעודת זהות בכל מיני מקומות, ואני דואג לשאת אותה איתי ולציית להוראות.

          מדינת ישראל היא המדינה היחידה על פני הגלובוס שאחרי כל כך הרבה פיגועים שנעשו ע''י קבוצה מוגדרת מאוד באוכלוסיה, עדיין מתייחסת לבני אותה קבוצה כאל אזרחים שווי זכויות. אז היו כמה בלי תעודות, ועיכבו אותם עד הבדיקה. בשביל זה שווה כל הרעש? זה משרת אותם? אתכם?
          אל תהיו ילדותיים, ואל תיממו. מי שביצע פה פיגועים בשלושים שנים האחרונות הם ערבים. אז בסה''כ אמרו לכם לקחת תעודות. מוגזם?

          הגב לתגובה זו

    • למה הם לא נסעו עם תעודת זהות? (ל''ת)

      מה את מקשקשת, 19/06/07 14:35

      הגב לתגובה זו

    • כאן את גיבורה, נלחמת נגד המדינה ללא חשש, בעזה אתם הרבה פחות גיבורים (ל''ת)

      גדי, 19/06/07 14:42

      הגב לתגובה זו

    • לפי זיכרוני, כל מי שהתפוצץ פה לאחרונה היה ערבי. מה את רוצה שנעשה? (ל''ת)

      לבדוק, בלי שום, 19/06/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • ממליץ לך לעזור לעמך הדמוקרטי בעזה ושיהיה כמונו (ל''ת)

      ///////////////, 19/06/07 15:36

      הגב לתגובה זו

      • למה שהיא עזור עדיף שהיא תעזוב (ל''ת)

        '''''''''''''''''''''''''''''', 19/06/07 20:08

        הגב לתגובה זו

  • 214.

    חובה להתנתק מערביי וואגה עארה, המשושלש ומזרח י-ם

    ארי איתן, 19/06/07 10:43

    החיכוך בין האוכלוסיות ייצור כאן מצב מתמיד של עימותים ומלחמות.
    לא רחוק היום בו אותם סטודנטים ערבים מתוסכלים (בצדק או שלא בצדק) יאחזו בנשק כנגד האוכלוסייה היהודית.
    רק הפרדה בין האוכלוסיות תביא לפיתרון הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    חבל שאת בני משפחת בכרי בעלי הת.ז. לא בדקו לפני הפגוע (ל''ת)

    נוחי, 19/06/07 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    הסטודנטים הערבים צודקים אן הבדל בן יהודים שמאלנים

    פקק תנועה, 19/06/07 09:32

    לערבים שמאלנים אז מדוע האיפה הזו .?

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    Blam Yourselves

    avievan, 19/06/07 09:31

    You brought that upon yourselves, your loyalty is not for the State of Israel. Your loyalty is dedicated to the PLO, so why should you blam us

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    עיצה לערבים הלאומנים בינינו, הפסיקו להיות גייס חמישי ואולי אז

    יעקב, 19/06/07 09:28

    ינהגו בכם כמו באנשים ולא כמו בטרוריסטים שהינכם.

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    ה-''טוענים'' לגזענות(שמאל) מייחלים לפיגועים (ל''ת)

    רועי, 19/06/07 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    רוקדים על הגגות ומזדהים עם האחים הפלסט' (ל''ת)

    יא סדאם יא חביב, 19/06/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    מי נוסע בלי תעודת זהות? (ל''ת)

    חצופים, 19/06/07 09:09

    הגב לתגובה זו

    • מי ? רק אזרחים במדינה דמוקרטית , לא כאן. (ל''ת)

      ש, 19/06/07 14:55

      הגב לתגובה זו

      • נסה להתעמת עם שוטר בארה''ב כשאין לך תעודות. (ל''ת)

        ברברן בשכל, 19/06/07 15:25

        הגב לתגובה זו

  • 206.

    שימו לב להתחלת הכתבה:

    הקורא, 19/06/07 08:59

    ''קבוצה של סטודנטים ערבים ויהודים, חברי תא חד''ש...''

    זה לא ברור??
    הם באו בכוונה בלי תעודות , על מנת ליצור את הסיטואציה הזאת, זו הרי לא הפעם הראשונה שהאנשים האלה נוסעים ברכבת.
    הם לא יודעים שידרשו מהם להציג ת''ז???
    אם הייתי חבר במפלגה מסוג כזה, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר, ככה משפיעים על דעת הציבור, זה נקרא תעמולה.

    לכל פעילי הימין:
    תשתמשו באותו הנשק, מיצאו דרך להפעיל תעמולה נגדית.

    הגב לתגובה זו

    • החוצפה של ערביי ישראל עוברת כל גבול1

      תא חדש ישן, 19/06/07 10:34

      לא שכולם רעים חלילה וכולם נגד המדינה, אבל רובם לא מזדהים עם המדינה ויש להם חוצפה להתסובב ללא ת.ז. ועוד להצביע על גזענות והפליה נגדם, מה שלא היה מעיז אף אזרח ערבי בכל מקום שהוא במדינות ערב ובמערב.

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    שימו לב להתחלת הכתבה:

    הקורא, 19/06/07 08:58

    ''קבוצה של סטודנטים ערבים ויהודים, חברי תא חד''ש...''

    זה לא ברור??
    הם באו בכוונה בלי תעודות , על מנת ליצור את הסיטואציה הזאת, זו הרי לא הפעם הראשונה שהאנשים האלה נוסעים ברכבת.
    הם לא יודעים שידרשו מהם להציג ת''ז???
    אם הייתי חבר במפלגה מסוג כזה, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר, ככה משפיעים על דעת הציבור, זה נקרא תעמולה.

    לכל פעילי הימין:
    תשתמשו באותו הנשק, מיצאו דרך להפעיל תעמולה נגדית.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    בדיקות בטחוניות

    א.מ., 19/06/07 08:24

    צריך לבאוק אותם אפילו אם הם נכנסים למכלת הקטנה ביותר על אחת כמה וכמה לתחנת רכבת, אל תשכחו את תחנת הרכבת בנהריה.?
    אל נשכח ש-25% ממתפקדי מפלגת העבודה הם מיעוטים ובפריימריס היו יותר מצביעים מאשר מתפקדים.
    כמו-כן רוב המתפקדים אינם מצביעים בכלל למפלגות יהודיות ,ואל נשכח גם נתון זה.
    הרי שהם מנסים להשפיע על השלטון בארץ דרך ההתפקדות למפלגות יהודיות אבל להצביע רק לבל''ד לרע''םולרשימות הקומוניסתיות למיניהן וגם אל לנו לשכוח.

    צפון 19-06-07

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    חד''ש הינו אירגון טרור פלסטינאי הפועל בשטחי ישראל (ל''ת)

    ארז, 19/06/07 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    ירו בנו כי אנו יהודים... (ל''ת)

    אז מה?, 19/06/07 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    אגב במעבר קרני בודקים עם קלצ'ניקובים. (ל''ת)

    אורי, 19/06/07 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    כל הכבוד למאבטח. (ל''ת)

    מאיר, 19/06/07 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    בסה''כ מאבטחים שעושים את עבודתם (ל''ת)

    דן, 19/06/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    ארגוני הטרור המוסלמים תייגו את כל בעלי החזות המזרחית

    מיכל, 19/06/07 07:45

    ובעלי השמות עם הצלילי הערבי - כחבלנים בפוטנציה.
    עיכוב של מוסלמים לבדיקה מיוחדת הוא מחזה נפוץ בכל נמל תעופה בינלאומי בעולם.
    כ-ו-ל-ם טועים????????
    לכו להתבכיין לבן-לאדן ודומיו שהביאו עליכם את ההשפלה ההכרחית הזו, וכאזרחים ישראליים נשקו את העפר לרגלי אנשי הביטחון ששומרים גם עליכם מאחיכם!

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    לא הבנתם מה הבעיה? הבעיה אצל מי שהחליט לעשות מזה ידיעה! (ל''ת)

    יוסי, 19/06/07 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    להזכירכם בעד מי היו הערבים במלחמה

    אסף, 19/06/07 07:45

    אבא של ילד הרוג בנצרת הודה לנאסראללה והאשים את ישראל במלחמה ואף קיבל כסף מחיזבאללה
    אז שלא יזבלו את השכל.
    מצד שני למה לא מספיק בדיקה בטחונית ברכבת לא ברור לי

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    מדינה גזענית - מדוע רשיון נהיגה ותעודת סטונדט לא מספיק טובים (ל''ת)

    משה, 19/06/07 07:39

    הגב לתגובה זו

    • טובים להנחה בכרטי, לא לבידוק בטחוני

      מאבטח, 19/06/07 09:02

      בכלל, בעניין הבידוקים, אנחנו מהטובים והיעילים בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    אוי איזה שאהידים מסכנים (ל''ת)

    כואב הלב, 19/06/07 07:38

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    בדיקת תיקים והעברה במכשיר לא מספיקה? (ל''ת)

    שרוני, 19/06/07 07:34

    הגב לתגובה זו

    • לא. כי היום הם מבריחים סכינים בחגורות (ל''ת)

      י.ש., 19/06/07 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    טוב שבדקו אותם

    דן הנאש-דידן, 19/06/07 07:30

    וצריך לבדוק
    רק בדיקות קפדניות מונעות אסון

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    מה הם רוצים???

    רועי, 19/06/07 07:30

    מה הם רוצים??? הם הביאו את עצמם למצב הזה. לפני האינתיפאדה היה להם ולנו טוב. עכשיו שימותו כל הערבים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    מה לעשות שאין יהודים שמפוצצים רכבות ויש ערבים שכן? (ל''ת)

    יהודי לא מפוצץ, 19/06/07 07:23

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    נורא מענין איך המאבטחים הבדילו בין יהודים לערבים?אתם חושבים שהם

    מדינה בהפרעה!!!, 19/06/07 07:15

    הריחו אותם?
    טעמו אותם?
    שמעו אותם?
    הורידו להם את המכנסיים???

    הגב לתגובה זו

    • עובדה שהמבטח למד למיין. (ל''ת)

      :-), 19/06/07 08:10

      הגב לתגובה זו

      • מן הסתם פעילי חד''ש יהודים הם בהירי עור............................. (ל''ת)

        ז, 19/06/07 15:42

        הגב לתגובה זו

  • 188.

    הערבים תומכים בטרור וחיים על חשבוננו (ל''ת)

    ירמיהו, 19/06/07 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    לא מבין מה האייטם כאן

    שוקי, 19/06/07 07:09

    זה לא גזענות, זה נקרא בלעז ''פרופיילינג'' : בודקים יותר את מי שמגיע מקבוצת סיכון. לא ביג דיל.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    לא פעם ראשונה שיש מקרים כאלו

    גזענות נקודה, 19/06/07 07:08

    בוקר טוב אפרטהייד .

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    אולי כי כול המחבלים ערבים? זה לא אפליה סתם היגיון בריא (ל''ת)

    just me, 19/06/07 07:08

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    שיבאו בטענות לבני עמם

    אזרח, 19/06/07 07:07

    טוב ונכון עשו מאבטחי הרכבת.
    נסיון העבר מוכיח שכל מעשי הטרור, המתאבדים ומניחי הפצצות נגד האוכלוסיה היהודית היו ערבים.
    לכן ערבי שאינו יכול להוכיח את זהותו הינו חשוד אולטימטיבי.
    ומה כל כך קשה לשאת תעודת זהות, גם אני בעל חזות ''אירופית מובהקת'' נדרש להציג תעודה מזהה בכניסתי לתחנת הרכבת. במקום לחפש כותרות בתקשורת שישאו תעודה מזהה.

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    כל הכבוד למאבטחי הרכבת

    טליה, 19/06/07 07:01

    הם עשו את עבודתם נאמנה
    תפקידם לבדוק כל נוסע על הרכבת
    מי שאין לו תעודת זהות גם אם הוא יהודי, לא יעלה על הרכבת
    כך שומרים על בטחון הציבור

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מי בדיוק מבצע פגועים ? (ל''ת)

    אליק, 19/06/07 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    נכון, בדקו אתכם בגלל שאתם ערבים כי ערבים עושים פיגועים

    ליברל, 19/06/07 06:59

    חוץ מזה הרי באתם לתחנה כדי לעשות פרובוקציה ולהיכנס לעיתון.
    מה יגידו כל יפי הנפש כאשר יקרה פיגוע ברכבת? ישאלו למה לא בודקים או שיקראו לזה מחיר הליברליות?

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    לא כל הערבים מפגעים אבל כל המפגעים הם ערבים! (ל''ת)

    יהודה, 19/06/07 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    תחשבו טוב

    אזרח, 19/06/07 06:57

    מעניין למה אותכם בודקים טוב טוב תחשבו לבד זה לא כל כך קשה

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    ביטחון האנשים לפני הכול

    דורון, 19/06/07 06:52

    לא סביר שיהודי יעשה פיגוע ברכבת, אבל מאוד סביר שערבי יעשה פיגוע ברכבת. לכן יש לבדוק את הערבים שרוצים לנסוע ברכבת.

    ההיסטוריה מוכיחה שערבים הם אלו שעושים פיגועים ברכבות (בינימינה, נהריה, מדריד)

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    DUH. look around: moslim- terror, no I.D ? suffer the (ל''ת)

    consequences, 19/06/07 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    נו אז מה קרה אתם ערבים לא? (ל''ת)

    ציון, 19/06/07 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    תנחשו מי עושה פיגועים י

    שכל ישר, 19/06/07 06:37

    תנחשו מי עושה פיגועים: יהודים או ערבים? אז את מי צריך לבדוק????

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    בפעם המיליון - ערבים מתפוצצים ויהודים מפוצצים!!!

    אבי, 19/06/07 06:36

    ולכן עלינו היהודים למנוע את הפיצוצים הללו, בגלל שאנו רוצים לשמור על שלימות הגוף והנפש.

    סליחה, אבל אנו רוצים לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    שיעברו למדינתם בעזה

    שמעון, 19/06/07 06:36

    שם לא יבדקו אותם.שם יהרגו אותם כי הם ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    לאן הגענו?חושדים בערבי שיעשה פיגוע? (ל''ת)

    אבל למה????????, 19/06/07 06:33

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מה לעשות, ערבים מתפוצצים ויהודים לא

    זיו, 19/06/07 06:32

    אל תעשו דווקא, קחו איתכם תעודות זהות, ונגמר הסיפור. או שתשכנעו את קרובי המשפחה שלכם בגדה ובעזה להפסיק להתפוצץ לנו באוטובוסים. עד שזה יקרה, תעשו את כל ההבדיקות הבטחוניות ותהיו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    גזענות

    תמר הצדקנית, 19/06/07 06:32

    עדיף שנהיה מעט גזענים וחסרי התחשבות מאשר...מתים!

    הם ואחיהם הביאו זאת על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מה החדשות כאן,לא הבנתי?

    הציוני, 19/06/07 06:29

    הרי בזכות האיסלאם שלכם ועצם היותכם ערבים יש את כל המאבטחים בכל פינה אז מה ההתחסדות הזו?!
    תנסו לא להתפוצץ,כי בנתיים לא זכור לי שיהודי דרוזי או נוצרי התפוצצו להם על אנשים בכל מיני מקומות.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    זו לא גזענות ולא בטיח - זה אינסטינקט בריא של אנשים שפויים!

    אברה, 19/06/07 06:24

    גב' דאוד,

    היו מקרים בעבר הלא רחוק שערבים ישראלים, שתפו פעולה עם הטרור האיסלמי הבזוי: הסיעו מחבלים מתאבדים ואף פוצצו את עצמם (החלאה מאבן-סנאן).
    היהודים ידועים כמשוגעיםאך לא כאדיוטים.
    לכן, הבדיקה והעיכוב הוא חלק סביר ממסכת חייכם כאן, כשהפוליטיקאים חסרי האחריות שלכם תומכים באויב שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    אין אמונה. כך צריך לפעול! (ל''ת)

    אבי, 19/06/07 06:17

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    בודקים בכלל בגלל הערבים

    amir, 19/06/07 05:58

    בגלל שאתם ערבים יש בידוק

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    בכל פיגוע בערי ישראל השתתפו ערבים אזרחי ישראל (ל''ת)

    עובדה!!, 19/06/07 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    אחרי שהכניסו לנו איראן וסוריה לעזה (ורוצים לכל ישראל) יש להם מה להג

    NRG ???, 19/06/07 05:52

    NRG
    מתעלמים מהמצב שישראל נכנסת אליו - סכנת מלחמת השמדה

    ומתעלם מהאוכלוסיה הערבית הגדולה שרוצה ופועלת להבטיח השמדת ישראל

    ונותנת לערבים במה להתריע על ''אפליות'' בזמן שהם כבר רוקחים עם איראן וסוריה מכת המוות למדינה היהודית

    בימים אלו צריכה להיות 0 סבלנות וסובלנות כלפי ערבים
    וצריכה להיות עמדה ברורה שאם הם הולכים עם סוריה ואיראן נלחם בהם בלי שום מעצורים...

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    כי לערבים מנהג לצרוח אלה עכבר ולהתפוצץ (ל''ת)

    ככה צריך..., 19/06/07 05:48

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    איפה הייתם, צבועים ?

    דני, 19/06/07 05:45

    אותי - גירשו מביתי, כי אני יהודי.
    את כל הערבים מסביב
    השאירו בביתם
    כדי להמשיך ולייצר טרור

    לא עזר לי השרות בצה''ל
    לא תעודת זהות
    לא דגל ישראל
    ולא מיליונים שהכנסתי לקופת המדינה

    אמרו לי : בוא אחי,
    זו מטרה לאומית עליונה
    זו דמוקרטיה
    זה בטחון המדינה

    נגררתי כמו שק תפוחי אדמה
    עם מכות
    עם קללות
    בנחישות
    באכזריות
    ועכשיו אני נרקב בקרטון

    אז על מה אתם מתלוננים

    הגב לתגובה זו

    • כל כך כואב שהמילים שלך אמיתיות (ל''ת)

      שיר, 19/06/07 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    הם רק מחכים לרגע שיפסיקו לבדוק (ל''ת)

    מיכאל, 19/06/07 05:44

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    את מי זה מעגיין שלא יעברו שם (ל''ת)

    miki, 19/06/07 05:42

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אז............. (ל''ת)

    מה.......?, 19/06/07 05:40

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    בדיקה בטחונית

    אבו שאעוב, 19/06/07 05:12

    חובה לבדוק כל אדם חשוד!

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    בודקים רק פצצות חיות פוטנציאליות

    בלי גזענות, 19/06/07 05:11

    בודקים רק פצצות חיות פוטנציאליות

    תפנימו, סטטיסטית, 100% של המחבלים המתאבדים הם ערבים!

    בלי גזענות
    תפנימו, סטטיסטית, 100% של המחבלים המתאבדים הם ערבים!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מדוע מחקתם אותה? שמא הכתב רק מציג צד אחד?! (ל''ת)

    כתבתי תגובה, 19/06/07 05:08

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    כך יעשה לאיש אשר לא חפצים ביקרו

    יורם, 19/06/07 05:06

    מה לעשות אם הערבים תמיד בגדר חשוד ובצדק !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    ערבים ישראלים ניסו לפוצץ רכבת ברחובות..זוכרים? (ל''ת)

    די לתמימות, 19/06/07 04:54

    הגב לתגובה זו

    • יא הבלה

      ערביה גאה מאוד, 19/06/07 11:13

      ואת חושבת שבזה שאני מציגה ת''ז ומושפלת כך... שהיד יבטל את הפצצה שיש לו על הבטן...זה דווקא ההיפך..זה עוד יותר מרתיח אותו..הרי הגלאי אמור לגלות פצצות.. לא כתוב בת''ז שיש לי פצצה על הבטן. ההשפלה המכוונת מלהיטה את הרוח ומקצינה את הדעות שלנו.

      הגב לתגובה זו

      • גאה במה בדיוק

        אל יאהודי, 19/06/07 15:40

        במה אה יא פוסטמה, הישגתם איזה הישג יוצא דופן בזמן האחרון? בכל מקום שדובר ערבית שולטת הפרימיטיביות, הבורות, הלאומנות, הפונדמנטליזם, דיכוי הנשים ושפת הרצח. במה יש להיות גאה, עזבו מדעים, טכנולוגיה, ספרות שירה וכו' שאתם לא יודעים מה זה, אבל אפילו להילחם אתם לא יודעים, רק להתחבא מתחת לשמלות של נשים בהריון ולצעוק ''אום אום'' כל פעם שאתם מפסידים קצת.

        אומה בזוייה.

        הגב לתגובה זו

  • 153.

    עדיף להיות גזעני חי ולא שמאלני מת מפיגוע ברכבת. (ל''ת)

    קורא בסתר, 19/06/07 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    זאת לא אפלייה זה בטחון אזרחי המדינה.

    אזרח, 19/06/07 04:51

    בארה''ב לא מתביישים להפשיט ערבים ואף ערבי לא מעיז לצרצר על אפלייה כי כולם מבינים שהאוייבים של ארה''ב הם ערבים מוסלמים בדיוק כמו האוייבים של ישראל.
    רביי ישראל כבר הוכיחו פעמים רבות את נאמנותם לאוייבי ישראל ככה שכל טענה על אפלייה יכולה להתפרש גם כנסיון של גורמים טרוריסטים להחליש את האבטחה בנמלי התעופה על מנת לבצע פיגוע.
    איפה שיש ערבים על הגלובוש יש מלחמות ככה שמומלץ בחום לערבים להפסיק לגלגל עיניים כאילו הם פיות טובות מהאגדה של פינוקיו.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    בחייכם

    ציון, 19/06/07 04:50

    די, תכל'ס בדקו אותכם כי נעלתם נעליים של אדידס, ברור בגלל שאתם ערבים!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אפליה אלק

    עידו, 19/06/07 04:42

    יש חוק במדינה שצריך להחזיק תעודת זהות בכול זמן וגם להציג אותה בכניסה לעסק עם נדרשים ,אז מה הבעיה?
    עם אותם ערבים היו מציגים תעודת מילואים לא היו עושים להם כלום
    מענין בני כמה היו אותם סטודנטים ,בטח 18-21 בעוד שהיהודים בני 21 ומעלה ,גם אני רוצה להתחיל ללמוד לתואר בגיל כזה אבל יש אפליה בארץ הזאת והיא נגדי ,ולא רק זה בזמן שאני לומד לתואר אני גם צריך ללכת להתרוצץ במדבר איזה 18 -30 יום

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    הגזענות לא תעבור (ל''ת)

    aya, 19/06/07 04:39

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    מתי שמעתם על מחבל יהודי בת''א?

    אני לא שמעתי, 19/06/07 04:39

    לא זכור לי שאי פעם יהודי ניסה להתפוצץ על אוטובוס בת''א, ערבים לעומת זאת התפוצצו ועדיין מנסים להתפוצץ.

    זאת גם הסיבה שצריך לבדוק ערבים טוב יותר, גם בכניסה לרכבת.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לא מבין !

    אסף, 19/06/07 04:30

    מה הם רוצים- רק ערבים (ישראלים/פלסטינאים) ביצעו כאן פיגועים. אף יהודי ישראלי לא התפוצץ כאן. כשאין ת.ז אין אפשרות לדעת מי אתה. לא רוצים להסתבך תלכו עם תעודות. לא צריך להתנצל ולא צריך להלחץ, למי שלא טוב יכול לעבור לדמוקרטיות השכנות שלנו - עזה/סוריה/מצרים/לבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    WOW, WHAT A SHOCKER

    jacob, 19/06/07 04:28

    my late grandma use to say : YOU COOKED IT ,NOW YOU EAT IT!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    the price of war.... (ל''ת)

    alli, 19/06/07 04:18

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    בכל מדינה בעולם, אין תעודה חוקית, לא נכנסים!!!!!

    טורונטו טורונטו, 19/06/07 04:17

    לכו הביתה להביא תעודות רשמיות. ואם אין? תשארו בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אולי זה בגלל שערבים מתפוצצים (ל''ת)

    באוטובוסים, 19/06/07 04:05

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אז מה?

    מסעודה, 19/06/07 04:04

    לא קרה שום דבר, עוכבו לבדיקה ''ביג דיל''.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    לערבים התמימים:''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה''

    יהודי גאה, 19/06/07 03:58

    שנית תאמרו תודה:
    באם הדבר היה קורה הפוך-אצלכם
    בכפר -אז היו שוחטים אותנו רק בגלל
    שאנו יהודים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    נו אז מה!!!!

    NY, 19/06/07 03:55

    הערבים הישראלים משתפי פעולה עם הטרוריסטים!!! מי שהולך לישון עם כלבים שלא יתלונן שקם עם פרעושים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כשתתחילו לפעול למען עצמכם וזכויות אזרחים

    יודע דבר, 19/06/07 03:53

    ולא תתמקדו בנאצה למדינת ישראל ולאזרחיה,
    כשתפסיקו לשים את הפלשתינים כדבר ראשון בסדר היום שלכם,ותתחילו לדבר נגד הטרור,יתחילו להתיחס אלכם אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אין להתנצל ,חובה לבדוק כל מי שנראה

    אראל, 19/06/07 03:53

    חשוד.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אם יהודים יבצעו פיגועי התאבדות יבדקו גם אותם

    JJ, 19/06/07 03:48

    הערבים בישלו את הדייסה הזאת--עכשיו שיאכלו אותה לתיאבון. הם חשודים לא רק במדינת ישראל אלא בעולם כולו, ואין זו גזענות--זהו יצר הישרדות בריא אשר חד''ש, עדאלה ודומיהם מנסים להרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אכלו להם, שתו להם,לקחו להם

    ישראלי שפוי, 19/06/07 03:47

    לפוצץ אוטובוס עם ילדים ולירות קטיושות על אזרחים בחיפה זה גזענות, לא שמענו את ערביי ישראל ואת המפלגות הערביות מגנים את נסראללה או את המחבלים.
    איתמר ענברי השמאלן בכתבות שלך תמיד הערבים הם המסכנים והטובים והיהודים תמיד הרעים. בכלל מה רוצים מהערבים תמימים וזכים שכמותם,הרי ידוע שהמחבלים הם תמיד פינלנדים ולא ערבים.
    כנראה שהשנאה שלך לישראל כה חזקה עד שגם בימים שבהם בעזה משליכים אנשים מהקומה ה-17 אתה לא יכול להתאפק וכותב בסגנון החד-צדדי ואנטי ישראלי שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    בודקים רק פצצות חיות פוטנציאליות

    בלי גזענות, 19/06/07 03:38

    בודקים רק פצצות חיות פוטנציאליות

    תפנימו, סטטיסטית, 100% של המחבלים המתאבדים הם ערבים!

    בלי גזענות
    תפנימו, סטטיסטית, 100% של המחבלים המתאבדים הם ערבים!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    התנהגות כלבי השמירה

    דרוזי זועם, 19/06/07 03:30

    עד מתי כלבי השמירה יחשבו שהם גינירלים שמישהו יעיר אותם מהחלום שלהם ויסביר להם שכולם עוברים בדיקות ביטחוניות לא רק ערבים ודרוזים גם יהודים יא אפסים בני זונות. מוות למאבטחים המפלים

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    צודקים הערבים- הנה פיתרון

    משה, 19/06/07 03:29

    נכון שלא טוב לכם פה ותמיד מפלים אותכם לרעה בכל תחום.. תעברו לפלשתין שם לא יפלו אותכם ותהיו שווים. עד אז סתמו את הפה זוהי מדינת היהודים ואתם טפילים שמוצצים לנו את הדם!

    הגב לתגובה זו

    • ההה

      ערביה גאה מאוד, 19/06/07 11:10

      מתי תבינו שככל שאתם גזעניים יותר אנחנו נאחזים באדמות שלנו יותר ולא זזים מטר!!! אתם פשוט הורסים את המדינה יא גזעניים. טוב זה ידוע שגזעניים הם אלה שנולדו עם פיגור או טמטום..זה מוכח מדעית.

      הגב לתגובה זו

      • ערבים: ''גזענות, גזענות!! אנחנו מושלמים וכולם רעים!!'' (ל''ת)

        תום, 19/06/07 11:26

        הגב לתגובה זו

  • 132.

    נו, מה לעשות.

    ירון, 19/06/07 03:28

    אם יהודים יתפוצצו באוטובוסים, נעכב גם אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    יהודי ערבי חייב לשאת ת.ז. לא להכניס את כולם (ל''ת)

    חוק שווה לכולם, 19/06/07 03:28

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מה ההיתממות הזו?

    נביל, 19/06/07 03:25

    הערבים הביאו זאת על עצמם. מנהיגיהם מגלים חוסר נאמנות למדינה, רבים מביניהם סייעו או ביצעו פגועים ביהודים, התוצאה: אין לסמוך עליהם ויש לאלצם לעבור בידוק בטחוני בכל אשר יפנו. לא טוב, לא מתאים להם שיעברו לעזה.

    אגב, אילו היה תלוי בי היהודים השתפים, חבריהם של המרצחים היו מזמן מוצאים להורג.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    Good move

    James, 19/06/07 03:25

    Look what happened in Lodon. Who is responsible? Moslems of course

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    מה לעשות שרק ערבים עושים פיגועים (ל''ת)

    אבי, 19/06/07 03:24

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אם הישראלים-שמאלנים,הרי יש צדק בתלונה. (ל''ת)

    אודי, 19/06/07 03:22

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    שמא אעז להכנס לכפר ערבי ללא תעודת זהות?!? איזו יחסנות הם רוצים:

    נתנייתי, 19/06/07 03:21

    אני מתקשה להבין אתכם במערכת על הסיפור הזה....!?
    מה הם רוצים בתקופת מלחמה ופיגועים להסתובב בלי תעודת זהות.
    שיגידו תודה שלא הכניסו אותם למעצר.

    מה קורה לאתר הזה?!? תהיו רציניים ואל תצנזרו כי הכותרות ממש מרגיזות.

    חשבתי שערבי מסכן מתעללים בו ומתברר שהוא חצוף ומסתובב ללא תעודת זהות אז מה הוא מבקש שיכניסו אותו לרכבת?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    המאבטחים צודקים כל הכבוד להם (ל''ת)

    גלעד, 19/06/07 03:19

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כי ערבים באשר הם מתפוצצים תמיד.יהודים לא! (ל''ת)

    עלם, 19/06/07 03:12

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אני לא מבין איפה הבעיה כאן

    רותם, 19/06/07 02:56

    הרי הבדיקות האלה, עם כל ההשפלה שבהן והאי נעימות, מצילות חיי אדם בסופו של דבר.
    זה מצב שהערבים הביאו עלינו, וברור לכולם שאם לא היה טרור לא היו בכלל טורחים לבדוק את אותם ערבים שמתלוננים.

    אמנם הסטודנטים בטח לא אשמים, אבל הם חלק מקולקטיב מסוים שאחראי למצב מסוים, ולכן הם צריכים לשאת בתוצאות בלית ברירה...

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מדינה דפוקה

    איתי, 19/06/07 02:55

    הערבים והיהודים מחד''ש בכוונה עשו את זה, והם צודקים , כי אסור לאפשר לערבים ויהודים כאחד להכנס בלי ת.ז. למתחם. במזרח התיכון לא יכולה להתקיים דמוקרטיה מלאה כמו בארה''ב או אירופה, אבל לא צריך להיות מטומטמים טיפשים וגזענים!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לפי מה שזכור לי ערבים נוהגים להתפוצץ ולא יהודים

    משה, 19/06/07 02:54

    אז בטח שבדקו אתכם בגלל שאתם ערבים

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אין מה לעשות המצב בארץ מחייב בדיקה של כל מי שחשוד. (ל''ת)

    הראשון, 19/06/07 02:45

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    המאבטחים פעלו נכון וכראוי

    א., 19/06/07 02:41

    אילו הציגו תעודות זהות כנדרש יכלו
    אולי להתלונן . במצב הבטחוני
    הרגיש והמוטרף אין צורך בכלל להסביר את המובן מאליו מדוע הן נעשות ומפני מי החשש הגדול.
    הסיבה אינה גזענית כלל ואמירה כזו
    חוטאת לאמת ומרגיזה.
    גם עם תעודה עדיין חשובה ההתרשמות הבלתי אצמצעית של המאבטח שגם עם כל היכולת שלו
    אינו יכול לבחון כליות ולב .

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    כי יהודים לא מתפוצצים באוטובוסים ורכבות, זה למה (ל''ת)

    שמוליק, 19/06/07 02:38

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    בני מיעוטים

    חבר מועצה, 19/06/07 02:37

    אם בני המיעוטים לא היו מפציצים רכבות בכל העולם, לא היו מעכבים אותם בפתח
    מה לעשות? אבות מפציצים יוכלו בוסר שיני בני מפציצים תכהינה
    בישלתם דייסה- תאכלו אותה
    היורק לבאר ממנה שתה- ישתה רעל
    תתחילו להפנות את האנרגיה השלילית שלכם למעשים חיוביים- ולא יצטרכו לעכב אתכם בשערים

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כמות שהידים ערבים גדולה יותר

    סטטיסטיקאי, 19/06/07 02:35

    מכמות שהידים יהודים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    נו אז מה רציתם שיבדקו שוודיים..? הם לא מתפוצצים..! (ל''ת)

    איזה מפגרים, 19/06/07 02:34

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שדווקא כן

      יניב, 19/06/07 10:53

      היו מספיק משתפי פעולה מארגוני טרור ברחבי העולם כגון אירים בריטים גרמנים יפנים וכו'

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אחרי כל מה שאתם הערבים עושים, איך לא יחשדו בכם?

    נו מה?, 19/06/07 02:31

    זכותנו להגן על עצמנו מעם שכל מה שמעניין אותו הוא רצח ועוד רצח.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    עוד לא הבנתי מה לא בסדר... (ל''ת)

    אלי, 19/06/07 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה היה משפיל (ל''ת)

    סברין, 19/06/07 02:24

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פליטים

    אליקו, 19/06/07 02:23

    אולי חשבו שהם פליטים מעזה אולי הם היו חמושים

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הציונות היא גזענות. ברגע שאתה אומר שהמדינה היא יהודית אוטומטית מי

    אסף מנור, 19/06/07 02:22

    שלא יהודי הוא נחות. ע''ע מצב היהודים באירופה: מבחינה חוקית הם לא היו מופלים, אולם האפלייה כלפיהם באה לידי ביטוי ביחסים החברתיים: בקבלה למשרה, בבקשה להיתרים ע''מ לעבור בין עיירה לעיירה, בחוסר האפשרות להחזיק באדמות וכו'. זה מה שנקרא גזענות מוסוות. בארץ הגזענות היא לא רק גזענות של היחסים החברתיים (זו קיימת בשפע), אלא גם גזענות ביחסה של המדינה, בחוקיה ובפרקטיקות שלה. ניתן לנמק את אותם חוקים ופרקטיקות ע''י נימוקים ''ביטחוניים'' או בכך שישראל היא מדינה ''יהודית'' - שאין זה נימוק, אלא רק חזרה על כך שהיא גזענית. כל זה רק הסוואה על הטעמים הגזעניים של התנהלותה.

    במקום שהיהודים ינסו לשנות את מצבם במדינות אירופה, את האפליה שהופנתה כלפיהם, הם החליטו להקים בית בו הם יהיו הרב ויוכלו להתייחס באופן מבזה כלפי קבוצות מיעוט אחרות שהן לא הן.

    מה עוד שזה גרם לעליית האנטישמיות והגזענות כלפי יהודים בחו''ל; מופנות נגדם טענות כגון: ''לכו לישראל, זהו ביתכם. מה אתם מחפשים פה'' שהן זהות אחת לאחת לטענות הגזעניות המופנות כנגד הערבים במדינתנו ''יש 22 מדינות ערביות, לכו אליהן''.

    משימה שראוי היה שהיהודים יקחו על עצמם בגולה היה לשנות את החברה הגזענית בה הם חיו, ולפעול למען שיוויון זכויות, ולא ליצור עוול תחת עוול.

    כמובן שאין אני חושב שעל היהודים לחזור לארצות מוצאם, שכן אין להאשים אותנו כיום על עוולות אבותינו - אין לחפר על עוולה בעוולה. ברור שכל מי שכאן ראוי וצריך להישאר פה.

    אולם, משימה שראוי על יהודים וערבים בימינו ובמדינתנו הוא ביטול המדינה היהודית וכינון מדינת כל אזרחיה חפה אפליה, שנאה ופחד.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    צעד לגטימי עניני ומתבקש ,מספיק היה לנו רוצים לנסוע רגוע ובשקט.תודה! (ל''ת)

    אילן, 19/06/07 02:18

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אז? (ל''ת)

    ?, 19/06/07 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אין מה לעשות בגלל בעית ביטחון בישראל

    חימו, 19/06/07 02:13

    חייבים לבדוק כל ערביי אי אפשר לסמוך על כולם וגם סטודנת ערבי יכול להיות מחבל

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בעיה שלך שלא נולדת

    יהודי, 19/06/07 02:11

     געגעגע

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    טוב מאוד כך צריך .

    נוסעת מתמידה, 19/06/07 02:11

    הפעם אני בעד הבדיקות הללו
    ובעד הרכבת

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אל מי הם באים בטענות? (ל''ת)

    נפגע טרור, 19/06/07 02:09

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    ''בני מיעוטים'' פוליטיקל קורקט עאלק (ל''ת)

    אבשלום, 19/06/07 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    The right treatment by train security

    Joe, 19/06/07 02:05

    It is not surprising considering that Israeli Arabs participated in being suicide bombers, deliver terrorists to their destination and doing other terror activities. In Gaza they will be executed for being Arabs. In Israel their they only need to show identity card. Do not like it? move to Gaza

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מה לעשות שערבים הם קבוצת סיכון לפיגוע ברכבת ויהודים לא? (ל''ת)

    האמת נושכת, 19/06/07 02:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    Please remind when was the last time a jew blew

    Yossef, 19/06/07 01:56

    time a jew blew up himself with tens of people???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לא נעים אבל......

    שלומי, 19/06/07 01:55

    סטודנטים ערבים נבדקו ברכבת, ממש בלי סיבה . מעריב אני לא הייתי מפרסם הודעה כזאת כסקופ.
    כן צריך לבדוק ערבים ישראלים כי יש חשש שמחבל ינסה להיכנס לרכבת ולהתפוצץ תחת זהות מזויפת של ישראלי . ועד שלא יהיה סוף למתפוצצים צר לי אבל צריך לבדוק ערבים ישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל המדינה - רכבת ישראל

    ישראלי, 19/06/07 01:55

    לא לשכוח כי הרכבת נושאת את שם המדינה
    וכמו הרכבת
    ככה המדינה
    מספיק עם האפליה

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אין ברירה! זה המצב! כך חייבים לאבטח מדינה יהודית!''אין אמונה בגויים'' (ל''ת)

    דב שרמן, 19/06/07 01:49

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    המאבטחים פעלו מצוין! כל הכבוד

    רענן, 19/06/07 01:47

    מה ההיתממות הזו?
    הרי ברור שבודקים יותר בקפדנות את מי שהסיכויים שהוא מחבל גבוהים. יש קבוצות באוכלוסיה שהן חשודות יותר מאחרות. מה לעשות ואת הפיגועים נוהגים לעשות דווקא ערבים?
    הייתי שמח אם לא היו פיגועים ואז לא היה צורך לחשוד בערבים תמימים ושמרי חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    זה אירוע מצער אבל בלתי נמנע כשחייבים להתגונן מפני מוסלמים טרוריסטים

    אדי, 19/06/07 01:45

    בדיקות הבטחון בישראל הן עדינות ושומרות על זכויות האדם לעומת הזובור שמעבירים בודקי הבטחון בארה''ב את כלל הנבדקים...

    ואל לנו לשכוח שהאיסלאם המתון לא מגייס את כל כוחו כדי להקיא מקירבו את הקיצונים הרצחנים...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יפי הנפש

    ישראלי, 19/06/07 01:45

    יפי הנפש לא רואים שאנו במצב מילחמה עם שלושה חזיתות..עוד אתם מגינים עליהם? הגיע הזמן שתפקחו עיניכם

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    יפי הנפש

    ישראלי, 19/06/07 01:45

    יפי הנפש לא רואים שאנו במצב מילחמה עם שלושה חזיתות..עוד אתם מגינים עליהם? הגיע הזמן שתפקחו עיניכם

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ישנם הרבה אפליות ואי צדק לאזרחי המדינה, למה התקשורת ממשיכה להציג

    שלומי, 19/06/07 01:44

    שוב ושוב את מצוקתם של הערבים, האם זאת לא שטיפת מוח? ונשאל למה בודקים ומחמירים דווקא עם ערבים? האם לא בגלל כל פעולות הטרור שספגנו במשך כל כך הרבה שנים וללא הבחנה מצד המרצחים לילדים ונשים? ואם היה מתברר שהם באמת מחבלים שניסו להתחמק מכוחות הביטחון מה אז התקשורת היתה עושה כנגד אותם מאבטחים? האמת שאני קורא הרבה תגובות של קוראים בכל הכתבות באינטרנט ואני לא מגיב בדרך כלל, אבל באמת כבר נמאסתם, די, ישנם כל כך הרבה עובדות שהתקשורת עיוותה החביאה וסילפה, ואולי כדאי שאתם שם תתחילו לקרוא את התגובות של העם ואולי תפיקו קצת מסקנות ותלמדו יותר על האמת?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אני לא מבין מה הבעיה

    ישראלי שחי במדי, 19/06/07 01:42

    אני לא זוכר ובטוח שאף אחד מהקוראים פה לא זוכר פעם אחרונה שיהודי ביצע פיגוע הרג המוני באוכלוסיה יהודית.
    לעומת זאת, לכולנו זכורים פיגועי ההרג ההמוניים של הערבים.
    לא רואה בבדיקה הביטחונית שום בעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה לעשות שיש לזה סיבה..... (ל''ת)

    לא מחבל, 19/06/07 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא גזענות, סתם טמטום

    המריח, 19/06/07 01:36

    אותי פעם עצרו בכניסה לקניון למרות שהייתי חייל על מדים (ועם רובה) והצגתי חוגר. הפכו לי את התיק מול כל האנשים. השפלה רצינית.
    אז מה תגידו שזה, גזענות כלפי חיילים יהודים?

    מאבטחים מתוסכלים שמקטינים ראש, זה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מאה אחוז

    nahum, 19/06/07 01:34

    כל הכבוד ולהמשיך ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יהודים עדיין לא מפוצצים רכבות !!! (ל''ת)

    לא טוב לכם פה ?, 19/06/07 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ככה

    איציק, 19/06/07 01:31

    ככה צריך להיות! יש מה לחשוד בערבים

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מה הם חושבים לעצמם?

    יהודי, 19/06/07 01:29

    בשביל מה הכתבה הזאת סתם בשביל לעצבן?
    כן!! ברור שיבדקו תעודות מערבי.
    אני לא הייתי מכניס ערבי לשום מקום אם אין לו תעודה מזהה.

    בשביל מה יש שומרים בכל מקום???

    ערבי בלי תעודה זה הדבר הכי חשוד שיש.
    יהודי לא מתפוצץ בשום מקום אלא רק ערבים ובגלל זה בודקים את הערבים.

    עוד מעט הערבים יתלוננו שלא נותנים להם להכנס לבסיסיי צה''ל מהטענה שיש אפליה כילחיילים מותר ולערבים אסור.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איציק, 19/06/07 01:28

    ככה צריך להיות! יש מה לחשוד בערבים

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    stupid arabs and dumber israelies

    izzy, 19/06/07 01:23

    if your killer brothers and sisters would stop killing inoccent people maybe you would have a easier life be happy you were just stopped

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה הרי ידוע שאם מסתכלים על הת.ז. הפצצה לא עובדת.

    שפוי מלחמה, 19/06/07 01:22

    וזו הסיבה שבגללה מבקשים תעודות זהות.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    די כבר להיות יפי נפש טוב מאד שבדקו אותם יישר כח (ל''ת)

    דני, 19/06/07 01:20

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אין ערבים, אין פיגועים (ל''ת)

    כל הכבוד למאבטח, 19/06/07 01:19

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    טוב מאוד!!!!!!!!

    BigGunny, 19/06/07 01:17

    הם לא ראויים לנסוע בכלי תחבורה מהמאה ה-21,אני בטוח שיש להם בכפר מספיק חמורים וגמלים כדי להגיע ממקום למקום!

    נב חוץ מזה מה הם עושים בתל אביב מלכתחילה,האם אין להם עיסוק אחר מתאים יותר-כגון לחלוב עיזים,לעשן חשיש ולהכין חגורות נפץ?...חממממ

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    האפליה היא שמגייסים רק ערבים להתפוצץ ברכבות

    אבי, 19/06/07 01:17

    מי ציפיתם שייבדקו, נורבגים? תגידו תודה על הבדיקה, כי אם לא יבדקו אנשים עם חזות כשלכם, גם חייכם יהיו בסכנה.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה ברור.. נכון ב 100% אחוז (ל''ת)

    סטודנט, 19/06/07 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נכון מאוד. כשיש בעיות בטחון ובטיחות

    קיפוד, 19/06/07 01:12

    אי אפשר לנהוג אחרת. הצבועים והמתחסדים הדואגים לשלומם של מחבלים פוטנציאלים, יהמרו על חייהם הם ולא על חיי אזרחים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי - בדקו אותנו...

    ברווז במטבח, 19/06/07 01:08

    מה ציפיתם שיזרקו עליכם פרחים?
    תבואו בטענות לאחים שלכם שקוראים להשמדת ''היישות הציונית''
    ולא חוסכים במאמצים להוציא פיגועים בכל זמן שרק יש להם צל של הזדמנות.
    פאטתים

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה פתאום לחשוד בערבים? הרי רק חרגולים ביצעו פיגועים

    יהודונודד, 19/06/07 01:05

    מאבטחים יקרים, תבדקו רק חרגולים.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תפסיקו לעשות ולתמוך בפיגועים ואולי יפסיקו לבדוק אתכם? (ל''ת)

    יאיר, 19/06/07 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הם יכולים לנסוע חפשי בארץ

    אמא, 19/06/07 01:00

    אני לא הייתי נותנת לבן שלי להיכנס לכפר ערבי לבד.
    זה המוסר הכפול של הערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כי יש כאלו עם פנים כמו שלכם שמתפוצצים

    רואה ניכוחה, 19/06/07 00:59

    מה לעשות ויש כאלו עם פנים דומות לשלכם שפתאום מתפוצצים....
    במדינות דמוקרטיות אחרות כולל ארה''ב הייתם מבלים שבועיים בכלא לפני שהיו מדברים איתכם.
    במדינות ערביות (של אחיכם הקרובים) היו קודם יורים בכם, ואחר מבררים

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    וואוו ואני עליתי לארץ כי לא נתנו לי לעלות בכלל (ל''ת)

    השמאלנים של, 19/06/07 00:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    די כבר עם הבכיינות הערבית.

    נמאס, 19/06/07 00:58

    איך היו מתיחסים ליהודים במצב הפוך? הרי מי שנתקע באוירון שחונה בסעודיה בטעות, משקשק מפחד.
    הערבים הם העם הכי צבוע על כדור הארץ. להם מותר הכל, אבל חס וחלילה אם מישהו אחר מעיז לעשות אחוז אחד מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בינתיים, רק ערבים מפוצצים תחבורה ציבורית

    פגז, 19/06/07 00:58

    על מה הבכיינות שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    boo hoo hoo

    cry me a river, 19/06/07 00:57

    this is about safty ladies and gentlmen, Race has nothing to do with it

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נו באמת, הלא ידעתם ? הימין המציא את הבדיקה הבטחונית רק בכדי להשפילם

    בודק מוסמך, 19/06/07 00:56

    איזו המצאה משפילה, ולא עוד אלא שמדינות נוצריות נוספות הלכו בעקבות ישראל והחליטו גם הם להשפיל את כל הערבים, ככה סתם כי בא להם.
    צריך לגנות את ישראל באו''ם על המצאה זדונית זו ולרשום עליה פטנט

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אולי זה בגלל שכל המחבלים הם ערבים ולא יהודים (ל''ת)

    יאיר, 19/06/07 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    in gaza they will feel better...

    downunder, 19/06/07 00:55

    and will have the same 'rights''as evryone else.
    to me it sounds more like a povocation of hadash.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מצויין -טוב שאנשי האבטחה ברכבת עירניים!

    מאיר יוסקוביץ, 19/06/07 00:54

    ועוד כשמדובר בתא חד''ש שביניהם יש ''אוהבי ציון'' ידועים!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לחמס יש רכבת בכוון אחד

    zja, 19/06/07 00:53

    מזלכם שלא נסעתם ברכבת של החמס. כופרים .

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל הפיגועים בישראל נעשים ע''י ערבים.

    סאלח, 19/06/07 00:50

    רוב הפיגועים בעולם נעשים ע''י המוסלמים.

    מה הצדקנות הזו ?

    בעזה גם לא צריך ת.ז לפני המוות .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה לעזאזל הבעיה? אני ממש לא מבין

    לא מבין, 19/06/07 00:48

    כאילו הערבים תומכים בפלשתינאים בטרור, מצהירים ברובם הגדול שאינם תומכים בישראל, ולמעשה מהווים אויב מבפנים, ואח''כ עוד מתלוננים שאינם שווי זכויות?! לא מספיק שבשל אפליה מתקנת, נשמרים להם מקומות כסטודנטים באוניברסיטאות, על חשבון סטודנטים מוכשרים יותר וזאת רק בשל היותם ערבים... מה הם עוד רוצים, אף שר ערבי לא העז לגנות את נסראללה על ירי הטילים במלחמת לבנון! אף אחד מהם! והם עוד מתפלאים אחר כך שמפלים אותם? שיאה של החוצפה! ברור שצריך לבדוק אותם! לא אני ולא א אזרח מרגיש בנוח כשיש איזה ערבי באוטבוס בו אני נוסע או ברכבת. שלא יבואו בטענות אלינו! שיבואו בטענות ל''אחיהם הפלשתינאים'' כמו שהם נוהגים לקרוא להם! מזדהים איתם? תומכים בהם? שיאכלו את מה שהם מבשלים!
    חוצפנים!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מעניין למה במסעדות של ערבים ובתי קפה בכפרים אין מאבטחים

    100% ציוני בדם, 19/06/07 00:48

    מעניין למה במסעדות ערביות ובבתי קפהערבים אין צורך באבטחה
    כל הכבוד למאבטחים ששומרים עלינו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ממש מפתיע...

    יונתן, 19/06/07 00:47

    נו באמת, מה ההשתוממות הטפשית הזאת?

    ברור שיבדקו יותר - מה זה השטויות האלה?

    אחרי כל כך הרבה שקרים, אני כבר לא מאמין ל-'בני המיעוטים'...

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טוב מאוד, המאבטחים ביצעו את עבודתם

    רחלי, 19/06/07 00:46

    יש לערבים בעיה, הם גם רוצחים וגם רוצים יחס שווה ליהודים.

    תפסיקו לתמוך במחבלים, לרצוח ולעודד רצח יהודים חפים מפשע.

    תודה רבה למאבטחי הרכבת על ביצוע משימתם ושיקפצו כל הערבים ותומכיהם השמאלנים המעצבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נרצחתי בפיגוע כי אני יהודי

    אזרח ישראלי, 19/06/07 00:46

    ככה זה חברה מה לעשות יש כאלה שמעכבים אותם כי הם ערבים ויש כאלה שרוצחים אותם כי הם יהודים ,עכשיו מה נראה לכם פחות נורא? ברור לא
    אולי כשיבינו פה שהזכות לחיות יותר חשובה מהזכות לחיות חופשי אז יהיה קצת אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חלאס להתמם ולהתיפיף! יש ערבים שהם מחבלים אז איך נדע אם לא נבדוק!?

    רועי, 19/06/07 00:46

    הערבים בארץ כאילו מדחיקים את העובדה שיש בקרבם מחבלים וסייענים וכי הדמיון בינהם לבין הפלאשתינים הוא 1:1 ככה שאותם צריך לבדוק בקפדנות. מה לעשות אלו החיים תקבלו אותם או שתלכו מכאן וזהו נמאס מהבכי הלא מוצדק, נכון לא נעים אבל אין מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד למאבטחים (ל''ת)

    אזרח, 19/06/07 00:45

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מה לעשות שערבים הם אלו שמבצעים פיגועים ולא יהודים, תאשימו תמחבלים

    אפשר לחשוב, 19/06/07 00:44

    שבאים מאחיכם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מעולה , אחד סטודנט והשני מתנחל פלסטינאי (ל''ת)

    ארז, 19/06/07 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בפעם האחרונה...

    לומד מנסיון, 19/06/07 00:42

    תפסיקו להתפוצץ לא נבדוק אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה בדיוק הבעיה? (ל''ת)

    התמים, 19/06/07 00:42

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד למאבטחים

    אופיר, 19/06/07 00:40

    אם יש חשד, אין הנחות.
    זו לא גזענות אם יש לה ביסוס.

    עדיף עיכוב קטן של אזרחים מאשר פיגוע המוני. אני בטוח שהערבים יבינו שזה מציל חיים ויותרו, בהיותם הומאניים שכאלו, נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הגיעה הזמן לאפליה מתקנת ולהפסיק עם הגזענות

    Surfers Logic, 19/06/07 00:40

    הרבה יותר פשוט והרבה פחות פוגע
    להגיע לבידוק בטחוני יעיל ע''י בדיקת
    היהודים בלבד.

    א. זה יאפשר לסנן את אלה שקשה להם להתנער מהמנהג היהודי לקחת תיק של מישהו ''בטעות'' או רק כדי לעשות טובה לחבר ולהעביר את
    המזודה, לעמותה של ש''ס, של קופת חולים מאוחדת, או של רשת הפצת סמים.

    ב. זה יבטיח כי היהודים שייפגעו
    במקרה של פיגוע יגיעו לאבו כביר
    נקיים מחפצים חשודים

    ג. זה יקל מאוד על עבודת המיון והזיהוי של זק''א

    ד. זה יחסוך לנעלבים את תחושת האפליה.

    ה. זה ישפר ללא הכר את הבטחון ובדרך אגב יאפשר לעשות מחווה
    לנעלבים מבדיקה בטחונית, להקצות
    להם את הקרון האחרון, שיעלו בלי תור
    ובלי בדיקה...ואם יקרה משהו, הנוסעים
    בקרונות הקדמיים אפילו לא ירגישו.

    ו. חשוב להציב שילוט לידיעת הנוסעים
    בקרון האחרון, נוסע נכבד: קרון זה מיועד לנוסעים שוויתרו על הבידוק ,
    במקרה של פיגוע, חלקי הנוסעים ייאספו ע''י הרכבת הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''רוצים להרוג אותי כי אני יהודי''

    יהודי, 19/06/07 00:40

    סתם כך אני הולך ברחוב וגם אם לידי הולכים ערבים או כל מיני עמים אחרים רוצים להרוג דווקא אותי, איזו אפליה. למה את הערבים אף אחד לא רוצה להרוג? למה באוטובוסים שלהם אף אחד לא רוצה להתפוצץ? זה לא פייר, אפליה

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עדיף שיבדקו, עדיף שיעכבו, עדיף שהערבים יתמרמרו, אך שלא יקרה מצב של

    מחבל, או מסתנן, 19/06/07 00:40

    שיעבור ויבצע פיגוע, כי אז נצטער, כי אז אנשים ימותו, ואי אפשר יהיה להחזיר את הגלגל אחורנית.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פשוט נכון! מה לעשות ערבים מתפוצצים יהודים לא מה לא מובן???? (ל''ת)

    אורי, 19/06/07 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פחד שולט

    בנו, 19/06/07 00:37

    ברור שיעצרו אתכם ולא יתנו לכם להיכנס
    אנחנו מפחדים ממכם עוד לא הבנתם את זה?
    מה לעשות בגלל השנים האחרונות אנשים בישראל (יהודים) מפחדים מערבים בגלל שערבים לפעמים הורגים יהודים בדרכים מזעזעות ונורא מפחידות.
    בגלל זה אנחנו מפחדים ממכם ולא כל כך סומכים עליכם ובגלל זה אנחנו לא הרשנו לכם לעבור.
    ברור שזה מצב לא טוב ולא רצוי אבל זה מה שקורה שמפחדים ואנחנו פשוט פועלים מפחד ולא איכפת לנו שמאשימים אותנו בגזענות מפני שהפחד היום מערבי ברחוב הוא כל כך גדול והם (הערבים המסוימים)פשוט ביקשו את זה. אולי מאבטח אחר היה נוהג אחרת אבל המאבטח הזה פחד ואפשר להגיד שבצדק.כל הכבוד למאבטח על האומץ להיקרא גזען ולא לתת לסיכויי הקלוש ביותר צ'אנס להתממש.
    לדעתי זה המצב פחות או יותר ואני מודה שיש לי פחד מסויים מערבים ואני יודע שזה לא בסדר ואני לא רוצה שזה יהיה ככה וזה מפריע לי שאני ככה אך לצערי זה מה שאני מרגיש.
    תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין מה לעשות.

    צר לי, 19/06/07 00:35

    בימינו, כשאנחנו מוקפים באויבים חמושים עד צוואר ובעלי כוונות זדון, אין ברירה אלא לבדוק כל ערבי ולראות בו מפגע פוטנציאלי. לא נעים לי לכתוב את זה, כאדם שמחשיב עצמו לליברל. עם זאת, החיים נעלים יותר מן העקרונות, ובטוח יותר מהעיכוב הקל בלו''ז שסבלו אותם סטודנטים.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, זה לא נעים, אבל לא יהודים מתפוצצים ביננו. (ל''ת)

      המטיף, 19/06/07 06:24

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין מה לעשות! אתם חיים במדינת ישראל ויש פה טרור!!

    ירמי, 19/06/07 00:25

    לא טוב לכם? תעברו לצד השני של הגבול!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סטודנט ולא להנדסת כימיה

    סטודנט, 19/06/07 00:22

    מענין למה הם בודקים ערבים. זה לא בסדר .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !!!!

      מרצה ,ירושלים,,, 19/06/07 07:14

      הערבים לא עושים כלום !לא עוסקים בטרור ,לא הורגים לשם הרג ,ערביי ישראל כמעט ולא משתפים פעולה עם מרצחים באשר הם,
      לא ברור,
      ממש לא ברור !!!!

      הגב לתגובה זו

    • באמת מעניין. ערבים וסיכון? ערבים וטרור?

      תוהה, 19/06/07 07:54

      צריך לחוקק חוק שכשרואים פרצוף ערבי צריך להשתחוות ולתת לו מפה
      איך להגיע לבור. אפשר גם לחייב לתת לו תג מעבר חפשי בכל בסיס צבאי.
      אני חושש אבל שתהיה התנגדות מצד הערבים. הם ידרשו גם תשלום .

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כמו שצריך - לא לוקחים סיכון על חשבון הבטחון של אזרחי ישראל!!! (ל''ת)

    שי, 19/06/07 00:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה לעשות הערבים עושים פיגועים

    יוני, 19/06/07 00:21

    וגם מתבכיינים כל הזמן.

    נמאתם..

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא כל המוסלמים מחבלים אבל כל המחבלים הם מוסלמים :) (ל''ת)

    א.ב, 19/06/07 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    It's not our fault

    Iki, 19/06/07 00:20

    Dear brothers
    We are very very sorry for this situetion
    but you have to understand that it is not our fault
    for this sad situetion
    this unilateral controll is to diffend you and us from terror
    !
    Salam Aleicum
    Shalom
    Iki

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הייתי עד פעם למקרה כזה

    דן, 19/06/07 00:17

    במקום לתת להם תעודה ולעבור הם מתעמתים וצועקים ויוצרים פרובוקציה מאשים בגזענות וכו...

    גם לי יש חזות דומה לערבי, אבל לי ברור העניין ואני טולרנטי לעניין החשד בי.
    הרי מחר יבוא מחבל והמאבטח יהסס אם להיות אסרטיבי או לא ואז כולנו נשאל איזה מאבטחים אלו.

    סטודנטים ערבים יקרים חלאס עם הבכיינות, אנחנו לא הזמנו את הטרור וזה המחיר שלו, יש לכם טענות פנו לאיחכם בשטחים.

    הגב לתגובה זו

    • ואני א''ט (אשכנזי טהור) וגם ממני דורשים תעודה כדי לא לפתוח את התיק. (ל''ת)

      המטיף, 19/06/07 06:26

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תסתובבו עם תעודות זהות - ותחסכו את השטויות האלה !

    צריך להבין את, 19/06/07 00:16

    גם אני כיהודי לא יוצא בלי תעודת זהות -- זה לא קשה !

    אתם יודעים שהמצב רגיש , המאבטחים עושים את העבודה שלהם , הם לא עושים זאת דווקא .

    זאת לא גזענות זאת מציאות קשה של עולם קשה ומטורף בזכות איסלאם קיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • אבל...אתה כיהודי עובר גם בלי ת.ז. איך זה? (ל''ת)

      מדינה בהפרעה!!!, 19/06/07 07:13

      הגב לתגובה זו

      • יהודים לא נוטים להתפוצץ. (ל''ת)

        יוסי, 19/06/07 17:16

        הגב לתגובה זו

    • צודק!!! תעודת זהות קבועה בארנק= הרגל חשוב (ל''ת)

      איתי, 20/06/07 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ביום שלא יבדקו ערבים - תהיה סכנת נפשות לסוע ברכבת (ל''ת)

    ריאליסט, 19/06/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האם יתכן שהבדיקות קשורות לטרור הערבי?

    דוד, 19/06/07 00:09

    האם תהיה זו הפתעה או תגלית מרעישה אם אומר שארגוני הטרור החמאס הפתאח והג'יהאד מורכבים ממחבלים ערבים?

    האם זו אמירה גזענית?

    מדינת ישראל חייבת להגן על אזרחיה [היהודים, כן וגם הערבים] מפני הטרור הערבי המפוצץ אוטובוסים על יושביהם התמימים.

    כשיכריזו כל ארגוני הטרור הערביים על הפסקת הטרור וגם יבצעו זאת נשקול את הפסקת הבדיקות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      רני, 19/06/07 07:10

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הערבים עושים פיגועים אז שלא יבואו בטענות (ל''ת)

    רמי, 19/06/07 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כנסו כנסו!

    אחד שמבין, 19/06/07 00:05

    באמת מעניין למה.... לרוב יהודים עושים פיגועים לא?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    טוב מאד וכל הכבוד למאבטחי הרכבת שלא זלזלו בנהלים (ל''ת)

    יאיר, 19/06/07 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אפשר לדעת מה הכותרת פה?!?!?

    יניב, 19/06/07 00:05

    כאילו ''וואוו''. בדקו ערבים ולא בדקו יהודים!!!
    איזו טרגדיה, איזו אפליה!!אויי, אויי, אויי.... הדמעות נשפכות....
    למה מתי לאחרונה יהודים ביצעו פיגוע התאבדות?! נכון- למה לא לבדוק כל ערבי שנכנס בשערי תחנת הרכבת?!?!
    תפסיקו כבר עם ההתייפייפות ועצימת העיניים!!
    כן, מה לעשות -- הצרות באות בגלל הערבים! אין מה לעשות.
    אם הם לא מסוגלים לחיות בשלום בינם ובין עצמם - מתפלאים למה אנחנו לא נוכל לחיות בשלום איתם?!
    שמאלנים שעדיין לא יצאו מהבועה שהם חיים בה--- כדאי שתתחילו להתעורר לפני שיהיה מאוחר, כי אתם פשוט פטאתיים!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אז מה שהנוהל לא רשמי, יש נהלים גזענים וזה לא סוד

    חיפאי, 19/06/07 00:04

    ומי שמתמם עושה צחוק מעצמו, הדמוקרטיה בישראל סלקטיבית!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גזענות היא גזענות, היא גזענות!

    אחד שאיכפת לו., 19/06/07 00:02

    תשובתה של הנהלת הרכבת מחפירה ממש.
    האפלייה הבוטה כלפי הסטודנטים הערבים היא מסימני הפאשיזציה והגזענות המתועבת שעוברת החברה הישראלית ולא פסחו גם על חברת הרכבת, למרבה הצער.

    הגב לתגובה זו

    • טירור הוא טירור ,הוא טירור ! (ל''ת)

      לי יותר איכפת, 19/06/07 07:33

      הגב לתגובה זו

    • אתה משרת את האינטרס של הערבים. (ל''ת)

      מכיר אותך, 19/06/07 07:50

      הגב לתגובה זו

    • סע לעזה שם אין גזענות, כל יהודי אזרח מן המניין. (ל''ת)

      טמטום זה טמטום, 20/06/07 03:36

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד למאבטחים פעלוו לפי הכללים (ל''ת)

    יגאל, 19/06/07 00:02

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    arab students

    ilan, 19/06/07 00:01

    they can come in commplain to them selfs if their brothers were allright nobody needed to check them

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עדיף קצת אי נוחות מצד הערבים על פני פיגועים... (ל''ת)

    כמה שזה לא נעים, 19/06/07 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין מה לעשות!

    מ, 18/06/07 23:59

    הקהילה הערבית כוללת בתוכה סכנה בטחונית - חייבים לבדוק ועליהם לקבל זאת בהבנה.

    שיפגינו מול המחבלים - זאת איננו רואים, אז שלא יבואו בטענות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה לעשות שיהודים לא מתפוצצים? (ל''ת)

    ניר מרמת ישי, 18/06/07 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    טוב מאוד!! תבקשו מאחיכם שלא יתפוצצו ויעשו פיגועים

    תום, 18/06/07 23:58

    ואז תקבלו יחס שווה, בינתיים יש חוק במדינת ישראל שאומר כי חייבים להסתובב עם תעודת זהות כל הזמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההסבר פשוט

    דני, 18/06/07 23:57

    הסיכוי שיהודי ינסה להתפוצץ ברכבת, קטן.

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שההערה אינה מתיחסת ליהודים תומכי חד''ש. (ל''ת)

      יוסי, 19/06/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הם לא יודעים שחובה ללכת בארץ עם תעודת זהות?

    גדליה, 18/06/07 23:57

    שלא ישחקו אותה ראש קטן
    לא טוב להם שילכו לחופשה בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    עוד פעם היבבות האלה?

    מוטי, 18/06/07 23:56

    כשיעבור מהעולם הטרור הערבי, תיעלמנה יחד עימו גם הבדיקות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה לעשות סטטיסטית ערבים מתפוצצים

    מדעי התבונה, 18/06/07 23:56

    באוטובים וכדומה יותר מישראלים.

    הגב לתגובה זו

    • אל תכשל בלשונך.

      יוסי, 19/06/07 17:15

      ערבים מתפוצצים באוטובוסים בכמויות. יהודים לא (וגם המקרים של רצח ערבים בידי יהודים באוטובוסים שלא ע''י ''התפוצצות'' בודדים ונדירים ביותר).

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מדוע. לא יחפשו ברגע שכל החברים שלכם מחבלים שונאי ישראל. (ל''ת)

    יהודי, 18/06/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה יש להעלב פה?? נשמע לי מאוד הגיוני לפעול בדיוק כך!

    ארנון, 18/06/07 23:56

    מספיק עם הצדקנות המאוסה הזו! הרי כל בר דעת מבין שיהודים לא ינסו להטמין פצצה ברכבת, ואם מישהו כן יעשה את זה זה יהיה ערבי. לכן צריך לבדוק כל אחד- בטח ובטח אם אין לו תעודת זהות עליו... אין פה אפליה על רקע גזעני, אלא על רקע לאומני בטחוני, זה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ירו עלינו קסאם כי אנחנו יהודים

    Ron, 18/06/07 23:52

    ...

    הגב לתגובה זו

    • הגיע עד ארה''ב? - עכשיו אני באמת בלחץ (ל''ת)

      קובי, 19/06/07 08:52

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש חובת נשיאת תעודת זהות מגיל 16

    שוטר, 18/06/07 23:52

    והמדובר על כל אזרח במדינה, מגיל 16 ומעלה

    הגב לתגובה זו

    • ,,,,

      סטודנטית ערביה, 19/06/07 17:18

      היה לנו כרטיסי סטודנט , ורשיונות אבל הגזענות במדינה זו הגיעה עד שמים

      הגב לתגובה זו

      • גזענות זה להתפוצץ בתוך אוטובוס רק כי יש שם יהודים (ל''ת)

        לערבייה, 20/06/07 03:55

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    משהו מוכן להסביר מה כאן הבעיה (ל''ת)

    יוסי, 18/06/07 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    תזכורת: ערבי-ישראלי התפוצץ בתחנת נהריה

    אחד העם, 18/06/07 23:50

    טוב שבודקים. יהודים עוד לא פוצצו עצמם בתחנת רכבת. יש חובה לשאת תעודת זהות ולא נורא אם הסטודנטים הערבים הדווקאים האלה יציגו תעודת זהות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כך צריך להיות -הערבים עדיין לא הוכיחו נאמנות למדינה והנשק שאוגרים . (ל''ת)

    שרית, 18/06/07 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גזענות היא גזענות היא גזענות!!!

    אחד שאיכפת לו., 18/06/07 23:47

    והנהלת הרכבת אינה יכולה לצאת ידי חובה ע''י תגובתה הרשמית נטולת ההגיון, האטומה, והמפגינה אפלייה גלויה ובוטה כלפי הסטודנטים הערבים, וההתנהגות המחפירה כלפיהם!

    הגב לתגובה זו

    • טמטום זה טמטום זה טמטום!!!

      איציק, 19/06/07 06:50

      אוף כמה אתה מטומטם

      הגב לתגובה זו

    • ששש...

      משה, 19/06/07 07:36

      זה שלא איכפת לך שנהרגים במדינה הזאת יהודים חפים מפשע, זה לא אומר שגם להנהלת הרכבת לא איכפת!!!!

      הגב לתגובה זו

    • איכפת לך? יופי. לי איכפת חיי אנשים.

      איכפתית בריבוע, 19/06/07 07:47

      גם בין הגרמנים היו אנשים הגונים, וגם בין הערבים. אבל גם אלה וגם אלה שיתפו פעולה עם הרוצחים, אם מפחד ואם מתוך ''חובה לאומית''.
      אז די לצביעות. לבדוק טוב טוב כל מי שחשוד, ואת ה''צדק'' להשאיר לסביבה פחות ברברית. גם המסכנים בעזה בוכים. כולם שכחו שהם הצביעו בשביל החמאס.
      גועל נפש הצביעות הערבית.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה לעשות אחים שלכם עושים צרות

    משה, 18/06/07 23:46

    אולי דברו איתם נתייחס אליכם אחרת..
    אגב אם אין להם תעודת זהות איך ידעו שהם ערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם ההיתי במקומכם

    בוזו, 18/06/07 23:42

    ההיתי מזמן עוזב את הארץ.לקבל יחס כזה ? לא תודה.יש לי 25 מדינות שדוברות בשפתי ויקבלו אותי בזרועות פתוחות .

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לעניין !!!!!!!!!! (ל''ת)

      מארק, 19/06/07 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רגע! ומה הבעיה?

    Algo, 18/06/07 23:42

    אם ערבים מתפוצצים לנו באוטובוסים , אז יופי שמאבטחים בדקו אותם! ולמה לעשות מזה סיפור?
    שיבינו שלא טוב להיות ערבי במדינה יהודית

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז מה רוצים שיבדקו אותם כי הם יהודים (ל''ת)

    יוסי, 18/06/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נו מה, אחרי אלפי פיגועים של ערבים ביהודים מה הפלא שאין סימטריה?

    דה-דה, 18/06/07 23:33

    כל שנדרש הוא לשאת תעודת זהות ותו לא. יפי הנפש יכולים להתיפיף כאוות נפשם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לכם להאשים רק את האחים שלכם מעבר לקו הירוק. (ל''ת)

    אביחי, 18/06/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בושה!!!

    yony, 18/06/07 23:23

    אם עושים בדיקה(מסיבה ביטחונית), אזי שיעשו בדיקה לכל אדם, ללא הבדל גזע דת או מין.
    חבל שחבורת טיפשים משחירים את דמותה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • מדוע? למה דווקא הם?

      מב, 19/06/07 05:35

      הצורר עזמי בשארה זה מספיק כטיעון נגד? ומלבד עוכר ישראל זה, היו מקרים לא מעטים בהם נתפסו ערבים כאשר סייעו לאחיהם המחבלים. ועוד, ראה את כל האגודות האיסלמיות, שמע את דרשות המואזינים שלהם, תאר לעצמך כי אחיך ואחיותיך עולים לרכבת וחו''ח עולה גם סייען כזה עם זה שנושא מטען... אני ממש לא מעוניין להמשיך... ישנם טיעונים בעד בדיקה של אלו הערבים מצפון עד דרום, מכאן ועד אלסקה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי שלא טוב לא שילך לעזה או שיעזוב את המדינה

    ביתר, 18/06/07 23:15

    עדים לנו כוכבי מרום לגזענות שהיא חלום כול העולם יהיו עדים שלא יהיו פו ערבים

    הגב לתגובה זו

    • למה ללכת לעזה כשארצי פלשטין היא פה ושם!!!

      ערביה, 19/06/07 06:07

      מדינה זו כמה מעצם כיבוש לארץ פלשתין, אין שונה עזה מכאן, רק שכאן הכיבוש גבש לו מדינה ,שם עו לו..זו ארצנו לו נזוז מטר אחד, אתם שבאתם מרחבי העולם תוכלו לחזור לשם..

      בכיף

      הגב לתגובה זו

      • בחלום

        יהודיה גאה, 19/06/07 08:15

        אנחנו פה ולא נזוז מפה

        שנים הייתם פה לא זזתם ולא הקמתם

        אבינו שבשמיים עזר לנו
        ומדינה הקמנו
        היא שלנו בלבד!!!!!!!!!
        את הדרך החוצה
        נראה לכם בע''ה או שתראו אותה לבד

        הגב לתגובה זו

      • לערביה-מקומך בערב(סעודיה) יהודי-מקומו יהודה ושומרון חבלי א''י מולדתו (ל''ת)

        רמי, 19/06/07 08:44

        הגב לתגובה זו

    • ל-1 ביתר ירושלים: הצעתך לעזוב את המדינה יאה גם לך!

      אחד שאיכפת לו., 19/06/07 07:12

      תגובתך הגזענית-לאומנית, הבוטה והמתלהמת מעידה על אישיותך הרדודה והמנוונת ויאה לביב השופכין בו הנך מצוי.

      הגב לתגובה זו

    • בית''ר אלופה, ולאויב דע , סמלנו כחול לבן+מנורה,זו ארצנו, ירדן=פלסתין (ל''ת)

      משה, 19/06/07 08:24

      הגב לתגובה זו

    • איך ידעו מי יהודי?!ומי ערבי?!לאותם שלא היה ברשותם תעודת-זהות?! (ל''ת)

      מה?!בדקו ברית?!, 19/06/07 12:23

      הגב לתגובה זו