• 80.

    לפרידמן הערב רב עשה טובה ולך

    ל, 18/06/07 17:53

    לשלוותה תגיד שאתה חייב להתאשפז דחוף ואנשים נחמדים יבואו וישימו לך חליפת משוגעים לבנה...

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האדון השר פרידמן

    יקותיאלי, 18/06/07 16:02

    לכל צרות עם ישראל, רק אתה היית חסר לנו. ראש-הממשלה בחר בך כשר משפטים, בשביל להקל לעצמו ממעשי השחיתות שהוא ביצע. אך לפעול בחוסר הגיון והעדפות של מחבלים נגדינו, לא לשם זאת נבחרת.
    אתה אדון פרידמן תעוף יחד עם אולמרט, וזה לא יהיה רחוק כל כך. אבל אל תגרום עוד יותר נזק לעם ישראל. מספיק לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מר פרידמן לעיונך עוד הוכחה שהשופטים מושחתים בגלל כלב!!!

    רואה, 18/06/07 14:07

    כבוד נשיאת בית משפט העליון פסלה את כבו' השופט מר זכריה כהן והעבירה הדיון לשופט אחר ופסלה את החלתטו ?וכל זה בגלל כלב !!!
    ואנוכי הגיש בקשת פסלות עם קרוב. לפחות ל 25 סיבות חמורות ביותר
    שאף גובלות באיומים על נציג תביעה .
    על יידי שוטר(עד תביעה) שכיום הוא נציג תביעות מטעם המשטרה . הגשתי כמה תלונות במח''ש עם הוכחות מוצקות אך לצערי יש לנו עניין עם רובוטים מתוכנתים בלי נשמה ובלתי אנושיים
    כבוד נשיאת בית משפט העליון הגברת דורית בייניש .
    הכן אותן האמרות של כבו' כגון . אני אדאג .להחזיר לעם .את אמון .הציבור במערכת בית המשפט. ואדאג שיהיו צגים .כך שניתן לאותם נאשמים וסניגוריהם .לראות ולקרוא הדפסת פרוטוקול בשעת אמת .כך ...שלא
    יתאפשרו שינויים ומחיקות ועריכת קומבינות ניסתרות ומוחבאות מין העיין .
    אז ככה הגב' בייניש !
    חפשתי באינטרנט ובטוקובקים ולא מצאתי .לא צג .לא פלזמה. ולא אמון ולא בטייח הכל בלה בלה .יד רוחצת יד וזה וחבל מאות בתכופה כה קריטית וגורלית עד לכדי שהאזרח פוחד להגיש תלונה ואף לבקש את עזרת המשטרה .
    בבקשה סלקטורים אנא תפרסמו למען יראו ויראו באמת שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן והאנרכיה המשפטית .
    מר פרידמן אתה האדם הנכון ובמקום הנכון הגיע הזמן לעשות חשבון נפש ולגרום למהפך .ויפה שעה קודם .
    לעם אין אמון בכלל מערכת בתי המשפט ובפרט בבית משפט העליון .





    הגב לתגובה זו

    • לעם יש אמון בשר המשפטים? על סמך מה? (ל''ת)

      יש קבלות?, 18/06/07 14:57

      הגב לתגובה זו

      • על סמך יושרה והגינותה של הגברת בייניש ???

        רואה, 18/06/07 15:58

        הרי בייניש הבטיחה יושר הגינות ואמון
        ומה קיבלנו ...

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    פרופ' ישראל אומן נשיא מדינת היהודים-בחירת העם (ל''ת)

    החתרן, 18/06/07 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרידמן צודק, בתנאי שמנגד יעבירו את הממשלה הפושעת לעזה את הנוכל (ל''ת)

    הברחן החתרן, 18/06/07 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מוכן לקבל אותם בתנאי שיעבירו את פרידמן והנוכל לעזה (ל''ת)

    מוכן היום, 18/06/07 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אין צנזורה במדינה? כל אחד יכול לפגוע במדינה כאוות נפשו? (ל''ת)

    בחירות עכשיו!, 18/06/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פרידמן, השאלה אם הם יעברו עם הקסמים או שיבנו אותם כבר בגדה ? (ל''ת)

    אילון, 18/06/07 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למה הסעודים העשירים לא לוקחים אותם? (ל''ת)

    אזרח רחמן, 18/06/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להיות ימני=להיות ישראלי. להיות שמאלני=להיות ימני של מדינה אחרת. (ל''ת)

    וזו לא פוליטיקה, 18/06/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אתם תמימים היהודים. גם החמאס יעברו לרמאללה. (ל''ת)

    מוחמד המינמני, 18/06/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    דרוש מנהיג: אוהב את המדינה, מתחשב בעם, רואה את הנולד. עניו, ישר, (ל''ת)

    חרוץ, אמיץ. נס, 18/06/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרידמן רוצה לייצא את מהפכת החמאס מעזה לגדה???

    ב.ק., 18/06/07 12:04

    עדיף שפרידמן יתרכז בעניני משרדו ובמאבק בבית המשפט העניין ולא ידחוף את האף לעניני בטחון שבהם אינו מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    צריך להעביר אותם למיצרים ומדינות ערב ולהקים היתנחלותיות (ל''ת)

    ה'' יציל אותנו ר, 18/06/07 11:59

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה סוכר. (ל''ת)

      יהודי, 18/06/07 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    מהלך ערבים מעזה לגדה = מהלך גאוני

    אבי, 18/06/07 11:59

    לפני כ-15 שנה התשקורת האכילה את עם ישראל לוקשים שעידן השלום הגיע . למה?

    כי האסטרונות שבנתיים הגיע לואקום של מוסד הנשיאות דחף את האיש המהסס על''ה לפתח מזרח תיכון חדש.

    כי יש ארגון טוב בשם אש''ף - פת''ח שחפץ בשלום לערבים ולישראלים, לעומת ארגון הרעים - החמאס - שלא מוכן לכך.

    כי ספרו לנו שצריך להתפטר מקן הצרות שנקרא עזה ועל כן ב-2005 בא בבטחוניסט של ישראל וגירש את כל יהודי חבל עזה לטובת עתיד המדינה כולה ובמיוחד תושבי שדרות והסביבה.....

    בנתיים שמענו כל הזמנן שיש רצח יהודים באחריות הפתח , החמאס והגיהד האיסלמי .. לכן מאוד קשה לי להבין מה בדיוק כל ההבחנות האלה בין רעים וטובים.
    מה שמר פרידמן מציע זה להכניס את קו הצרות מעזה לגדה ומחר כל הסיפור הרשום מעלה יחזור חלילה.

    כבוד השר פרידמן חיי תושבי מדינת ישראל יקרים הרבה יותר מערכים הומניסטיים שכבר מסבכים אותנו מעל 15 שנה.....

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פרידמן אמר

    שלמה בן יוסף, 18/06/07 11:56

    מי שואל אותו בכלל!
    מספיק הוא מסכן את המדינה בתחומו אנחנו צריכים גם את דעותיו האחרות?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרידמן - מי סמך? כל הביקורת על ברק למעשה נבעה מקנאה? (ל''ת)

    המדינה זקוקה, 18/06/07 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לשר: טפל באותיות הקטנות.

    כבוד השר-, 18/06/07 11:48

    שורש הבעיות המשפטיות נמצא באותיות הקטנות בחוזים.נראה אותך מביא את הבעיה הזאת לפיתרון.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    פרידמן שב בשקט ואל תתערב !!! (ל''ת)

    עמי, 18/06/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה הוא מתערב???זה נושא בטחוני

    אפרת, 18/06/07 11:33

    כשהיועץ המשפטי מני מזוז כינס מסיבת עיתונאים, פרידמן אמר שזה לא ראוי שמזוז עקף את השר הממונה עליו.
    עכשיו פרידמן מפרסם הודעה לעיתונות במקום לומר את דבריו בישיבת הממשלה או בשיחת טלפון לממלא מקום ראה''מ (הנמצא בחו''ל).
    אכן, משפט אחד לכל...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    סביר להניח שאחרי שהכל ירגע שוב נראה את התמונות ''המרגיעות'' בטלוויזיה

    מישהו, 18/06/07 11:31

    של אנשי חמאס פת''ח שורפים את דגלי ישראל וארה''ב ביחד ומתפללים ליום שבו כל מדינת ישראל תעבור לגור בים התיכון!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    צריך להקים מיפלגה אחת שתורכב מקדימה מהליכוד ומגורמים שמאלנים מתונים

    פקק תנועה, 18/06/07 11:26

    של מיפלגת העבודה. וכך גם ליקבוע .את הרכב הממשלה והכנסת .זהו צו השעה לאור המצב שהולך ומיסתבך .

    הגב לתגובה זו

    • להזמין אותם לבוא לגור בקריה או אולי להתפנות כדי שישהיה להם נחמד (ל''ת)

      בצו השעה, 18/06/07 11:50

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הפלסטנאים מנסים לחקות את הקמת המדינה הפלשטנאית

    פקק תנועה, 18/06/07 11:23

    על פי המודל הישראלי .לכן הם מיתנהגים כולם .כפי שהם מיתנהגים .הבעיה היא שבנינו לבינם .יש הרבה מאוד הבדלים בענין זה .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כן, בואו ניתן למחבלי חמאס במסווה

    123, 18/06/07 11:22

    של מחבלי פת''ח לעבור לגדה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עוד גאון של אמא

    בא לבכות ממנו, 18/06/07 11:08

    תמימות מסתבר היא לא רק נחלתם של התמימים.
    במשפט הוא אולי מבין אבל בערבים, חמאס, ומזרח תיכון הוא בור ועם הארץ....... או כמאמר המשורר:''בור ועם הספר''
    יחד עם המסכנים שהוא כלכך מרחם עליהם יעברו בדיוק אלה שיבעירו גם את הגדה.
    הרעיון של הגאון הוא מן הסתם לא רק הומניטרי אלא גם מתוך חשיבה בטחונית מופלגת שביסודה בידוד הרעים מה''טובים''
    שישארו בעזה וידאגו להילחם בחמאס אם לא נוח להם איתו.
    ואתה אדון פרידמן תתרכז במה שאתה טוב בו : הגבלת סמכויות יועצים משפטיים ומתן היתר של אש חופשית לפוליטיקאים שאתה חפץ ביקרם.
    פשוט בא לבכות.........

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהוא טוב בזה? חזרה לאונ' למעבדה. בחיים האמיתיים צריך לוחמים (ל''ת)

      ולא חולמים!, 18/06/07 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודק!יפה מאוד.כנסו בבקשה.

    מני, 18/06/07 11:07

    מר פרידמן.אהבתי את מה שאתה רוצה לעשות!שאלה!אולי תעשה החלפה. שההומואים ילכו ליצעוד בעזה(שמה חסר להם זבל כזה) והערבים יבואו לבית המישפט העליון !שם יש הרבה מקום פנוי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מה זה הפתח..קומץ שהתעשרו בזכות

    אבי, 18/06/07 11:04

    ישראל ועדיין שונאים את ישראל.
    אנחנו עוזרים בעצם למושחתים שגנבו
    את אחיהם. שימו לב הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה אויבים בתוכנו ועוד
    כשהם כלכך עשירים..מכספינו!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סביר להניח שהמעבר הבטוח בן הרצועה לגדה

    פקק תנועה, 18/06/07 11:01

    כבר לא יצא לפועל .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ...'' וביקשו להימלט לשטח ישראל'' רק אם ימשיכו לגדה ולא ישתקעו בישראל. (ל''ת)

    בחרתם חמאס!!!!, 18/06/07 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השתגענו

    מרים, 18/06/07 10:56

    מה רוצה שר המשפטים למלא את ישראל בגיס חמישי. היום נעזור להם ומחר יתקען סכין בגבינו. חוץ מזה איך נדאג לפרנסתם . לא הצלחנו עם הצד''לניקים ועם משתפי הפעולה אז נצליח עם אויבים שפתאום החלטנו שיש אויב גרוע מהם. אנחנו ממש לא נורמלים אם נעשה זאת.כל הזמן לוקחים אחריות על מה שלא צריך במקום לטפל במה שחובה .

    הגב לתגובה זו

    • למרים לב-אבן

      המבין יבין, 18/06/07 11:11

      שר המשפטים התכוון לשלוח אותם לשטחים הכבושים קרי שטחי הגדה ולא לשטחי ארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל''המבין יבין''

        גירית, 18/06/07 11:25

        אצלם גם מה שאתה מכנה ''ארץ ישראל'' הוא שטחים כבושים.
        ממשלת ישראל אצלם היא ''סולטאט אל איתחילאל'' אם קלטתי נכון, שפרושו שלטונות הכיבוש.
        כיון שעזבנו את עזה, ועזה כעת בשחיטתם, הבן בעצמך לאיזה כיבוש כוונתם.
        אם יש לך ספקות, סע אליהם ושאל אותם.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    יש אפשרויות נוספות...

    שמעון 101, 18/06/07 10:51

    ממעבר קרני ישירות לנתב''ג - מימון כרטיסי טיסה לכל יעד שיבקשו - $50.000 מענק פרישה
    ובירכת הדרך...בעקבות 1000 משפחות ראשונות, יתחיל גל הגירה מעזה. לרובם יש קרובים בקנדה, דרום אמריקה ועוד מדינות.
    במקום שמק אולמרט יציע הצבת כח בינלאומי בתוככי עזה - רעיון ''מהפכני'' אותו אף מדינה לא תקבל, היה ראוי שבשהותו היום בארה''ב יקבל אישור הממשל לאפשר למהגרים מעזה כניסה מהירה לארה''ב. הפלסטינים אנשי עבודה עם יכולת לצמוח ולהצמיח איזורים יחסית שוממים בארה''ב שגודלם כגודל צרפת עם אוכלוסיץ מינימום.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    להעביר מהגדה לעזה. השמאל הטיפש שוב התעורר להציל רוצחים (ל''ת)

    שיר, 18/06/07 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד לפרידמן

    מזרחי אייל, 18/06/07 10:49

    אין שום סיבה לא לעזור למי שלא נלחם אקטיבית נגדנות עכשיו הזמן הנכון לגלות אנושיות עים הפלשטינים הפרגמטיים בתקווה שיהייה אפשר להזיז קדימה את ההגעה להסכם קבע. לא לעולם נאכל חרב!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל תומכי פרידמן - מה תאמרו עכשיו? האיש פשוט לא מבין בבטחון... (ל''ת)

    מפוכח, 18/06/07 10:46

    הגב לתגובה זו

    • למה אנשים כמוך ובמיוחד השרים בממשלה

      רואה דבר, 18/06/07 11:04

      מרגישים חובה להתערב תמיד בעינייני חוץ ובטחון?ולהרגיש חצי ראש ממשלה?
      האם יש להם עודף זמן?
      לא חסר להם בעיות במשרדהם?
      הרי כל העם רואה את השחיתות שפושא בכל משרד ומשרד.
      הרי במילא אתם לא לוקחים אחריות על מה שאתם אומרים.
      אז חלאס שכל אחד יטפל בבעיות משרדו והמדינה תראה הרבה יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

      • לרואה דבר: אין הבדל ביןהתגובה של מפוכח לשלך רק שאתה לא רואה את זה.. (ל''ת)

        משקפיים דחוף, 18/06/07 12:10

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק שלא יטעו בדרך ועשו איחוד משפחות עם אחיהם בגליל ובנגב (ל''ת)

    צחי, 18/06/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני נדהם מהדרך שבה כותבים על פרידמן -

    גיל ר, 18/06/07 10:37

    ''תמהוני'', ''זומבי'' - למה? כי הוא מקלקל לבייניש את החגיגה שלה?

    כמה אנשים מגעילים יש במקום הזה? כמה?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-45

      גירית, 18/06/07 10:44

      ההצעה הנוכחית שלו יכולה ''לקלקל ''את הקיום שלך במדינת ישראל.
      אין לזה כל קשר לעימות עם בינייש.
      אני תומך בכל צעד שלו נגד הכת שהשתלטה על העליון, אך מהצעתו זאת מסתייג חריפות.

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר ולא נותר מה לקלקל בסינפוניה של מר גב' בייניש מושחתים נמאסת

        רואה, 18/06/07 14:22

        מר פרידמן המשך ביתר שאט
        המושחתים הנהנתנים האלו
        יש להם נורמה מקובעת
        שחיתות שחיתות ועוד שחיתות .
        וממש מעניין אותם אמון הצבור במערכת. ככליפת השום
        וחישין עוד רוצא לגדוע לנו את הידיים .
        כפויי טובה .
        פרידמן במקום הנכון .
        בהצלחה.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה למס 45

      אזרחית, 18/06/07 10:57

      מה הקשר לבייניש ולכתבה הזו?

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא מקלקל לבייניש הוא מקלקל למדינת ישראל ומנסה לחקות את הכוחניות (ל''ת)

      ההרסנית של ברק, 18/06/07 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני קורא לאפשר העברת השר פרידמן לעזה !!!! (ל''ת)

    ליברמן ושס, 18/06/07 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לא שמעתי איזה הקלות הציע פרידמן כשתושבי שדרות ברחו מקאסמים (ל''ת)

    מתנתקים מהעם, 18/06/07 10:29

    הגב לתגובה זו

    • נכון, מענין מה יש לו להגיד על זה? אולי הוא לא שמע על העיר שדרות (ל''ת)

      אולי הוא חושב, 18/06/07 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    רק למצריים! (ל''ת)

    פרעה, 18/06/07 10:26

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מרים, 18/06/07 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פרידמן צרה צרורה (ל''ת)

    יהודה, 18/06/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הזומבי הזה רוצה להחריב עכשיו את הביטחון

    מבין קצת, 18/06/07 10:23

    אני מקווה שנירון קיסר פרידמן גמר להזיק למערכת המשפטית , אבל
    זה כנראה נותן לו עכשיו זמן לפגוע בביטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    פרידמן בעזה וחמאס ביהודה ושומרון! לא תודה (ל''ת)

    לא רוצה, 18/06/07 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לאפשר להם לגור ברמת אביב אצל היפיופים . (ל''ת)

    מסעודה, 18/06/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    במעברים-להיזהרכ במיוחד מהנשים ואלה שבהריון-תפשו 2 עם חגורות נפ....ץ (ל''ת)

    אשה, אשה, 18/06/07 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי שאל אותו בכלל? זה לא בסמכותו, שייטפל במינויי שופטים מושחתים. (ל''ת)

    עו''ד, 18/06/07 10:19

    הגב לתגובה זו

    • ''סמכות'' זו המילה שיש להזהר ממנה... הוא מחפש לזכות בכוחניות של ברק (ל''ת)

      ב''סמכות'' של ברק, 18/06/07 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    לאפשר ל1000 פליטים לאחר שיבדקו לעבור מעזה לגדה !!! (ל''ת)

    קלימי, 18/06/07 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אדון השר : אתה יודע כמה ? .

    זכריה, 18/06/07 10:19

    הרי תביא אסון עלינו ועל הגדה !

    מדוע לא לשכן אותם בינתיים בלוד..בחיפה.. בהרצליה.. ליד ביתך ?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מצטרף לקריאה!!!!!!!!! (ל''ת)

    יניב, 18/06/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    קצת רגישות

    רגישות, 18/06/07 10:18

    היכן הרגישות של שר המשפטים ומדינת ישראל, להעביר אזרחים חופשיים במדינתם ,למקום שהוא תחת כיבוש של האוייב הציוני .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרידמן למה אתה פותח הפה למה (ל''ת)

    פאדידו, 18/06/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד, מצטרף אל קריאתו!!!!

    אהבה מביאה אהבה, 18/06/07 10:11

    לפחות זכות אחת תישמר לשר פרידמן. וזה הרבה מאוד.

    אנא, פעם אחת שנהיה בני אדם.

    הגב לתגובה זו

    • מגיד\י לי את\ה חושב\ת שכולם חושבים כמוך?

      יודע דבר, 18/06/07 10:46

      עכשו רע להם והם הפתח ימכרו את אמא שלהם רק לצאת משם,עם אהבה או בלעדיה.
      אל לנו לשכוח שהרוב המוחלט בחר בחמאס.
      יותר קל אם תעבור\י לעזה ותנשא|י למכור את האהבה משם.
      תתקדם\י אנחנו נגיע עוד קטנה.

      הגב לתגובה זו

    • ל- 30 ובגלל זה השנאה של הערבים אלינו הביאה לשנאה שלנו כלפיהם (ל''ת)

      תמר, 18/06/07 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    התושים שםנו אותנו רוצים מעבר להצלה.

    חיים, 18/06/07 10:10

    זח מרא את העיוורון:התושבים האלו
    היפגינו נגדינו,עודדו את הטרור,נלחמו
    נגדנו ועכשיו כשמבקשים עזרתינו לא
    מבקשים סליחה,מחילה או כפרה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שמר פרידמן ישמור את דעתו לעצמו ויתעסק במשפטים.

    זהר, 18/06/07 10:10

    מד

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה לא לאפשר ולעודד אותם לעבור למצרים?? (ל''ת)

    ישמעאל, 18/06/07 10:09

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100!!!!!! מצרים איפשרו לחמאס להבריח נשק לרצועה, שיישלמו עכשיו! (ל''ת)

      בארי, 18/06/07 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרידמן רוצה אקשן גם ממזרח ?

    אפרת, 18/06/07 10:08

    לא מתאים לשר פרידמן השקט במזרח ? צריך שהפראים האלה יגיעו לכל מקום ויהרסו כל תקווה ? אפילו להלחם הם לא מסוגלים !
    ולאן ילכו משם ? יבואו אלינו ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאיפה לנו שלא חמס''ניקים עוברים לגדה? (ל''ת)

    לולו, 18/06/07 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האיש הזה לא ראוי למשרה שלו. טובתו של עם ישראל אינה מעניינת אותו (ל''ת)

    רועדת, 18/06/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    למה לא ? באמת חכם ! אם שימון ויצחק יכלו ליבא מחבלים מתוניס, למה

    שלמה החכם באדם, 18/06/07 10:04

    שפרידמן לא יוכל ליבא אותם לת''א מעזה ? ואל תספרו לי שהוא הוא לא מיבא אותם לת''א. המעבר מיו''ש לת''א פרוץ וללא פיקוח הרבה יותר מאשר מעזה לת''א.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו מה יצא לנו מאוסלו והיתנתקות????

    מיקו22, 18/06/07 09:57

    הרי כול הנשק שנתנו לאבו מאזן ולמשטרו של עראפת עכשיו נמצא בידי החמאס, כול שטח שפינינו בעזה הפך לבסיס חמאס .
    נו איפה חכמי אוסלו ושאר שמאלנים יפי נפש ורפי שכל ?
    ההההההההה אתם רוצים שאותו דבר יקרה ביהודה ושומרון ?

    אך כמה אתם מטומטמים !!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-22

      קיפוד החולות, 18/06/07 10:03

      יש לך צל צילו של ספק שזה מה שהם רוצים?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומי מבטיח לנו שהם באמת יגיעו לגדה ?

    פקק תנועה, 18/06/07 09:56

    עליך להציב פיקוח הדוק שדבר זה יקרה אחרת עם ישראל יחווה את זכות השיבה דה פאקטו ..בניגוד מוחלט לכול מה שמדובר בו .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שילכו למצריים, הם בחרו בחמאס 86% בבחירות האחרונות בעזה!

    דמיקולו, 18/06/07 09:54

    נו מה יצא לנו מאוסלו וההיתנתקות?
    אין שטחים כבושים ואין התנחלויות אז...?
    אז עכשיו רוצים חכמי השמאל למחזר את ההצלחה בעזה לגדה !?
    שהחמאס לשתלט על הגדה לאחר פינוי התתנחלויות וצהל משם ועל הגבעות המשקיפות למדינת תל אביב וגוש דן יצפו בנחת החמאס שיכוון טילים לאיזור גוש דן והשרון .

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרידמן הזוי - לסייע בשטח כן, להעביר ??

    אריה, 18/06/07 09:52

    אסור להעביר ערבים מעזה לשטחים.
    להעמיס את העזתים על השטחים - יגרום לבעיה הומניטרית בשטחים ואז מה ?
    צריך לחלק מזון ומים וכו' לאנשים שמחכים במעברים. אבל בשום פנים ואופן לא להעבירם.
    אולמרט - השר שלך מתחיל להפריע גם לך ?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יפה מאוד תמשיכו להרוס את המדינה שמאלנים מטומטמים (ל''ת)

    יוסף, 18/06/07 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שימלטו למצרים שבנתה את החמס בעזה

    יאצק, 18/06/07 09:51

    למה אנו אחראים על המצב ומצרים מדינה ערבית שכנה לא. יש לעודד אותם להמלט למצרים. זאת המדינה שמאפשרת לאמל''ח לעבור מגבולה לעזה. במו ידיה היא סייעה לבנות מדינה איסלמית על גבולה הצפוני.
    יש להתייחס לגדה כישות מתונה ולהשקיע את כל מאמצי השלום בה ולהתייחס לעזה כמדינת אוייב טירוריסטית לכל דבר. אנו לא אחראים להם מרגע שיצאנו משם.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לפתע איבדנו את הזכרון ?

    רמי, 18/06/07 09:51

    מה בדיוק קרה ? אנשי הפתח הפכו יקירי ציון ? חברי התנועה הציונית ?
    שכחנו את כל מעשי הרצח הנתעבים
    שביצעו ?
    שכחנו את הרובים שהממשלה המושחתת העבירה להם ואח''כ שימשו לרצח ילדינו ?
    אין לאשר מעבר לאף אחד ! שילחמו על חייהם מול אחיהם הרצחניים מהחמאס.
    די לטיפשות של ממשלות ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכנסת הערבים האלו לישראל היא סכנה למדינת ישראל!!!!!!!!!!

    א, 18/06/07 09:45

    אסור להכניס אותם. מה לנו ולהם?! שיתמודדו לבדם בבלאגן שהם יצרו....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שימלטו למצרים שאיפשרה העברת נשק (ל''ת)

    פ, 18/06/07 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תגובה להצעת שר המשפטים

    אריה, 18/06/07 09:43

    א) מה הקריטריונים לזיהוי ''אלה שאינם מסכנים את הבטחון'', אם יש כאלה?
    ב) האם השר הנכבד מוכן לעמוד בשער הכניסה ולבדוק את הנכנסים, כדי לא לסכן את הבודקים בכל מקרה שהתבחינים נכשלו?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה מה איכפת היה להם כשזרקו עלינו קסאמים? (ל''ת)

    שופר, 18/06/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מסוכן!

    יעל, 18/06/07 09:38

    לבי על האזרחים החפים מפשע, אבל בכל זאת נראה לי מאד מסוכן. אי אפשר לדעת מי מחבל ומי אזרח תמים

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי תיקרא למצריים לפתוח את השערים לאחיהם הערבים? למה תמיד אנחנו??

    אלי, 18/06/07 09:34

    פלסטינאים ''מסכנים'' אלו תמכו בחמס והביאו לבחירתם, הם נתנו להם מחסה לפני ואחרי ירי הקסמים,

    האוכלוסיה הפלסטינית היא אוכלוסיה תומכת טרור

    עכשיו אתה פתאום רוצה לדאוג להם???

    אתה באמת מאמין שכולם אנשים תמימים שלא ישתלבו בטרור ביו''ש?

    פרידמן חבל שאתה מצתרף לחבורת השמאלנים!!!!!

    ביבי לשלטון

    הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו יפי נפש ! אוסלו והיתנתקות הצלחה גדולה ! (ל''ת)

      דמיקולו, 18/06/07 09:59

      הגב לתגובה זו

    • 86% הוציא החמאס בבחירות האחרונות בעזה ! (ל''ת)

      דמיקולו, 18/06/07 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולי נעביר את פרידמן לעזה שיתן לחמאס שיעור בדמוקרטיה משפטית... (ל''ת)

    דודו, 18/06/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד על גילוי אנושיות ואומץ הלב!

    נירית, 18/06/07 09:33

    פעם ראשונה שאני מסכימה עמו במשהו. ומצטרפת בכל הכוח לקריאה: אנא, לו הפעם היחידה הזו, תגלה ממשלת ישראל קצת אנושיות.
    זה לא ייפגע ב''כוח ההתרעה'' המהולל שלנו.....

    הגב לתגובה זו

    • אני גם אוהב את האנושיות של הפלשטינאים

      דמיקולו, 18/06/07 10:03

      כול כך רגישים, כול כך מתחשבים בזולת, כול כך אנושיים.
      הם רק תמכו בירי קאסמים על שדרות והסביבה,העלו את החמאס לשלטון ב 86% בעזה בבחירות האחרונות.
      כול כך חמודים שאני מציע לך לעבור לגור שבוע אחד לעזה ולראות איזה אנשים ''חמודים'' הם !!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תגובה למגיב מר דמיקולו

        ברני שוורץ, 18/06/07 10:12

        יש לך אשליות.
        היא לא תשרוד שם שבוע.
        כמה זמן לוקח לזהות יהודיה, לעצום עין בלתי מכוונת ולירות?

        הגב לתגובה זו

        • כן, אבל מאד קשה להבדיל

          123, 18/06/07 11:26

          בין השמאלנים לפלשתינים.
          יכול להיות שייקח להם שבוע לזהות אותה, ז''א עד שהיא תתחיל לדבר על ה''שלום''.

          הגב לתגובה זו

    • לכל דבר יש פעם ראשונה.

      יושקו, 18/06/07 10:20

      את בכל פעם תמצאי ודאי מישהו שירד מתבונתו ותסכימי עמו...
      אני מניח שלפני כן הסכמת רק אם אופנהיימר וגלאון...
      ד''ש לחברים ב''מחנה השלום'' ולתומכי ההתנתקות.
      ד''ש לכל אלו שחשבו שבחירות ברש''פ יביאו לשלום.
      ד''ש לכל אלה שתמכו בהפקרת צד''ל ובבריחה מלבנון.
      ד''ש לתומכי אוסלו ולנותני הצ'אנסים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תודה אולמרט, על עוד מינוי ''מוצלח'' מבית מדרשך (ל''ת)

    ארז, 18/06/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולי תפתח את ביתך עבור משפחה מעזה

    רחל, 18/06/07 09:30

    לפני שאתה מציף את ישראל בפליטים תזמין משפחה אחת לביתך, תהיה אתה שפן הנסיונות ואם יהיה מוצלח אז אולי אפשר להזמין את כולם. חבל מאוד שהאמפטיה קיימת תמיד עבור הערבים כאשר למגורשי גוש קטיף עדיין לא מצאתם פתרונות

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולי תפתח את ביתך עבור משפחה מעזה

    רחל, 18/06/07 09:30

    לפני שאתה מציף את ישראל בפליטים תזמין משפחה אחת לביתך, תהיה אתה שפן הנסיונות ואם יהיה מוצלח אז אולי אפשר להזמין את כולם. חבל מאוד שהאמפטיה קיימת תמיד עבור הערבים כאשר למגורשי גוש קטיף עדיין לא מצאתם פתרונות

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה ? שישארו שם. בחרו חמאס , קיבלו חמאס. (ל''ת)

    קורנליוס, 18/06/07 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שיעברו לגור אצל אחיהם השמאלנים - בקיבוצים , בצפון ת''א (ל''ת)

    זכויות האדם, 18/06/07 09:29

    הגב לתגובה זו

    • רעיון טוב ! גם אני בעדו !!!!

      מיקו22, 18/06/07 10:06

      הרי הם כול כך מבנים אותם ,ותמכו בהם כול השנים.
      אחיהם להידאולוגיה האנטי ציונית !

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי זה הפרידמן הזה???

    אופיר, 18/06/07 09:25

    לא זכור לי שהוא נבחר ציבור

    הגב לתגובה זו

    • גם השופט בדימוס ברק לא נבחר ציבור - נראה שהמטרה של פרידמן (ל''ת)

      להיות ברק 2, 18/06/07 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כולם מסכנים את הבטחון (ל''ת)

    אידיוט, 18/06/07 09:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין כשיש כיבוש אין ביטחון. (ל''ת)

      אמיר, 18/06/07 11:14

      הגב לתגובה זו

      • אני מבין שכשיש גייס חמישי אין ביטחון (ל''ת)

        אריה, 18/06/07 15:24

        הגב לתגובה זו