• 98.

    במומו פוסל?

    סתם אחד, 02/08/07 12:08

    אני חושב שהעיניין הוא הדדי תשאלו כמה בנות מוכנות לצאת עם בחור הנמוך מהם או קטן מהם בגיל? (אפילו שנה) אז לכל מין יש את הקטע שלו ועל זה נאמר תתמודדו !!!
    ואגב גם לרזות החתיכות יש בעיה רצינית מאוד כי הן יודעות את הכח שלהן ומשתמשות בו לרעה לחפש להן את החתיך ויוצאות ויוצאות ויוצאות...

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר

      מיטל, 23/09/07 17:42

      זה בדיוק מה שהכותבת עמרה
      היא אומרת שהחיצוניות לא צריכה לשנות - גם בנות צריכות ללמוד מזה לגבי נמוכים ואגב למה אתה חושב שרזות רוצות לצאת הרבה אנחנו גם מחפשות את מי שמתאים לנו

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ערערתן את יסודות הבית היהודי ואתן בוכות?

    א, 26/07/07 00:45

    צריך להעלות את זה פעם אחת ולתמיד מעל לפני השטח. יסודות הבית היהודי מעורערים היום מתמיד ומי שהחריב אותם הם אנחנו, הדתיים לאומיים. אם להיות מדוייקים, הבחורות.
    תסתכלו קצת מסביבכם ותיאלצו להודות בכך.
    אני מכיר כמה וכמה זוגות של גבר רזה ואישה שמנה. אני יכול לחשוב על שני מקרים לפחות בהם הבעל ממש רזה ואילו האישה שמנה ברמה חריגה לפחות. האם אתם מכירים בחורה דתייה מבית טוב שהתחתנה עם גבר שמן? זה אפילו לא משנה אם היא רזה או שמנה. כל מה שמעניין את הבחורות בציבור הדתי לאומי זה חיצוניות ומה יגידו השכנים.
    אני מאמין בכל ליבי שגם כותבת המאמר ה''שמנה והמסכנה'' זרקה לא פעם ולא פעמיים בחור שלא נראה טוב. אתן תמיד דואגות לשכנע את עצמכן שזה מסיבה מוצדקת, אבל בחייכן...
    מודה, יש לי נגיעה אישית. אני בחור שלא נראה טוב ויודע בוודאות שסביר להניח שזה ימנע ממני לממש את החזון לגבי ביתי העתידי.
    אנחנו מאוד אוהבים להשוות את עצמנו מול החילונים ולשכנע את עצמנו שהחילונים תמיד מונחים ע''י חיצוניות ואנחנו יודעים להסתכל בתוך הקנקן.
    שטות מוחלטת. הנישואין בציבור הדתי לאומי לצערי מונחים היום בעיקר ע''י שיקולים שהם בגדר ''לזנות אחר העיניים''. אין להתפלא לכן על תופעות של רווקות מאוחרת גירושין ואומללות ההולכות ומואצות. הרסתן הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    צודקת קשה להיות שמנה בעולם של דייטים

    אחת שמנה, 20/07/07 11:03

    ככה זה לצערי אנשים יודעים לדבר בגדול שיותר חשוב האדם מאששר המראה שלו.. אבל בתכלס... הכל הפוך!

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ענקית תרתי משמע. (ל''ת)

    תעשי דיאטה, 12/07/07 14:59

    הגב לתגובה זו

    • ;

      ;, 23/12/08 13:12

      ;;;l;l;l;l;l;;

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    לא מיצו כבר את הנושא הזה

    טינקרבל, 08/07/07 12:07

    מה לעשות בנים לא אוהבים מלאות!!

    כמו שיש בנות שלא רוצות גברים מלאים!!
    (לא מבינה מה רע אני דווקא חושבת שהם יפים יותר כשהם מלאים)

    אז דיי כשאין כבר על מה לדבר כותבים על הנושא הזה???

    ולכל מי שתוהה אני עצמי לא רזה!!
    וגם אני במספר שנותיי המועט בעולם הדייטים עברתי בערך מה שהכותבת כתבה.
    ________________________
    מה השלב הבא לפתוח אתרי הכרויות לשמנים שמנות??
    אולי לעשות מיסבות פו''פ לשמנים שמנות בערב שכלו מאכלי בריאות??

    דייי לדבר על זה כאילו זה סוף העולם!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    שמנה

    שלומית, 07/07/07 14:36

    את מקסימה ! ! ! מאושר יהיה הגבר החכם שיזכה בך.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה עדיף?

    פילפלת, 29/06/07 03:13

    שמנה או נמוכה?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    שמנים וטוב להם בדוק!

    נעמה, 24/06/07 10:51

    אני שמנה!
    ובכיף,
    אה וגם כבר אחר גיל 25, תואר, עבודה מוצלחת, רגישה, מצחיקה, אינטלגנטית ומה עוד כתבת למעלה?
    ובלי בחור
    אבל הבעיה היא לא אצל הבחורים!
    הבעיה אצל המשדכים .
    אה היא מוצלחת מצחיקה, חכמה יש לי בחור שמן מציון להכיר לה!
    הלו ??? תתסתכלו קצת פנימה.

    ועוד משהו...
    מי אמר שדתיות צריכות להתחתן בגיל 20? אז מה אם כולן כבר מגדלות ילדים.
    תהנו! ממה שייש מהדירה, החברים כן! וגם מהדייטים, אפשר להיות מאושרים גם אם מתחתנים אחרי גיל 25
    קחו את זה בכיף

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן לבלות מסכימה עם כל מילה!!!!1 (ל''ת)

      מאושרת ומבלה, 24/06/07 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    כותבת מוכשרת, רוצים עוד! (ל''ת)

    דנה, 22/06/07 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רווקה שמנה בת 40 +

    שפרה, 21/06/07 12:14

    עברתי את גיל 40 ,אך הצלקות והצרבות עדיין קיימות. כן, גם אותי דחו בגלל השומן. כן, נותרתי רווקה. אז אנא עשי כל מאמץ לרזות. תמיד יש אמנם סיפורים על כאלו שהתחתנו שמנות א-ב-ל- יותר מהן נותרו ברווקותן. היום אני מצטערת שלא עשיתי כל מאמץ לרזות בשנות העשרים לחיי. איתך- מחזקת, מאמינה ומקווה.שמשהו יזוז להם בראש, או יותר למטה.
    ולכם הבנים -יש לי שאלה קצרה: אם אתם לא רוצים לצאת אתנו, אז למה להכנס למיטה דווקא כן???

    הגב לתגובה זו

    • שפרה יקירתי, אני רזה וחתיכה

      קצת אחרת, 22/06/07 15:26

      ועדיין רווקה. אין לזה כל קשר לשמנה. עד שהחברה הדתית לא תעבור איזה מהפך כלשהו, תהיינה הרבה רווקות: שמנות, חתיכות, חכמות, טפשות וכד'. הצלקות של הדייטים שרוטות עמוק בתוך ליבי. אני מאמינה שבכל גיל ניתן להנשא ובכל מצב שהוא. החכמה היא להישאר אופטימיים. מאחלת לך שתמצאי את זיווגך במהרה

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הכבוד!

    ש, 20/06/07 18:05

    נגעת לליבי...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    דודי היא לא השוותה היא פשוט אמרה שיש מספר גורמים לכך שאנשים מתעלמים

    זהבה, 20/06/07 12:53

    מהבפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש הבדל גדול בין שמנמונת לשמנה

    לילי, 20/06/07 12:38

    כמעט כל האנשים העובדים בימינו הם עובדי משרד ולכן רוב העבודה נעשית בישיבה. זה מאוד מקשה על שמירת המשקל כי המוח עובד ודורש אוכל ולעומת זאת הגוף במנוחה. לכן גם לי וגם לחברות שלי שעובדות 10 שעות ביום קשה לשמור על הגזרה וכולנו סובלות מ-5 עד 10 קילו עודפים. כולנו מפעילות משמעת עצמית במה שאנחנו מכניסות לפה אבל זה לא תמיד עוזר כי כמות הספורט שלנו נמוכה. מצד שני, גם לא נגיע ל-20,30 קילו עודפים. למעט אנשים שיש להם בעיה רפואית (מעטים מאוד) כל אדם יכול להפעיל שיקול דעת וכוח רצון על מנת לא להגיע למשקל עודף רציני. זאת הסיבה, לדעתי, שאנשים לא מכבדים שמנים. ברור שקשה להלחם ב-5-10 קילו שמבדילים בין גזרה מושלמת לקצת השמנה אבל בהחלט אפשר להמנע מהשמנת יתר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כתיבה יפה אבל,

    דודי, 20/06/07 11:53

    אל תשווי את זה להתקרחות שלי

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מסכים עם כל מילה (ל''ת)

    צלי, 20/06/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    וואההוו

    לירון, 20/06/07 11:49

    מדהים!
    צלי, זה עובד??

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יפה שלי

    אפרת, 19/06/07 16:28

    כמו שכולנו נוהרים להשיג תואר, מקצוע מכובד, כסף, שואפים להראות טוב, להיות בריאים, חלק מהעניין הוא גם להיות בעל גוף חטוב ובריא.
    את יפה, מוכשרת, אנטליגנטית ומצליחה?- הבעייה שלך נשמעת לי קטנה, כל מה שאת צריכה לעשות זה לרזות, אנשים מצליחים להפוך לרזים תוך חודשים ספורים, שווה לנסות שוב ולא להרפות, לא לוותר לעצמך, יש קשיים בחיים, מה לעשות?!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל שבוע

    רותי, 19/06/07 13:09

    1 ק''ג פחות. 03-616-60-62

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שמעו סיפור---

    מישהי, 19/06/07 10:38

    אני לא בחורה שמנה,אבל,אני מלאה.
    בהחלט נראית יפה,מטופחת ונאה,אבל מה? אני מלאה.
    זה ממש אבל ממש מרגיז...
    ו-כן.יש לי חבר.רזה וחתיך. אחד ש'מבין' בבחורות... כשרק התחלנו לדבר (טלפונית) הוא כביכול,ממש התלהב וחשב שזה זה..אמרתי לו-הלו,תרגיע! אתה לא יודע איך אני נראית... וכשנפגשנו,הוא באמת חטף שוק..(-לא נעים...) ומסתבר שהוא חשב על העניין והבין שלא בגלל זה משתלם לו לפסול.. וזהו.מאז אנחנו חברים. מה שאני רוצה להגיד,שמסתבר שלא ר-ק זה מה שחשוב,וגם הגברים ה'שווים',מסתבר, מבינים את זה..(לא כולם,כמובן...)
    וזהו,בנות יקרות...אל תהיינה שבוזות מהעניין..אבל מקום לדיאטה,יש תמיד....בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    סחטיין

    מיטל, 19/06/07 09:57

    בוף כל סוף משהו אומר את האמת

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אפשר להגיד משהו?

    אחד, 19/06/07 09:32

    עגלגלה יקרה,
    הרשי לי להציע הסבר (חלקי) לבעיה, שאולי יעזור לך להבין את הלכי הרוח המסתתרים מאחורי הדחייה שלך.
    כל בחורה - למעט קומץ בוהדנות וגוטמניות - משמינה אחרי הלידה. ומשמינה עוד קצת אחרי הלידה השניה. ועוד קצת אחרי השלישית... (ואצלכם במגזר, לא מסתפקים בשניים-שלושה ילדים, נכון?)
    את הק''ג האלה קשה מאד להוריד. דרוש המון כוח רצון ומשמעת ותרגול, וגם אז אף פעם לא הכל יורד.
    ולכן, רצוי שנקודת ההתחלה תהיה נמוכה, ואז, גם אחרי שנוספו חמישה או עשרה ק''ג עודפים, עדיין האשה נראית טוב.
    אבל אם מלכתחילה באת עם הרבה משקל עודף, והוכחת במו-גופך שכוח רצון ופעילות פיזית הם לא הצד החזק שלך, אז הרבה חתנים מיועדים יעשו את המשוואה הפשוטה:
    רזה + תינוק = שמנמנה
    שמנה + תינוק = דובה.
    זהו.
    אז מה הפתרון?
    יש שניים:
    את יכולה להוריד כמה ק''ג - בקלות. רק תחליטי.
    עזבי אותך משיטות ודיאטות. פשוט תקצצי בכל מה שמשמין, ותתחילי לעשות פעילות גופנית נמרצת שעה ביום. זה כל הסוד.
    יש גם דרך חלופית: תישארי כפי שאת, תוותרי על כל ניסיונות ההרזיה, אבל תחיי עם זה בשלום.
    תצייני שאת שמנה בכל שיחה מקדימה ותבררי לפני הכל עם המיועד אם זה מפריע לו.
    מקוונה שעזרתי.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לפחות את יפה. מה תאמר

    דנית, 19/06/07 08:38

    מישהי שיש לה את כ-ל- הנתונים שלך רק בלי יופי?

    יופי זה דבר מולד

    שומן לא

    יופי זה דבר שלא תמיד תלוי בנו (אא''כ יש לנו הרבה מזומנים פנויים לניתוחים)

    שומן זה כן תלוי בנו- להפסיק לאכול דברים משמינים.

    ב99.9% מהמקרים לא משמינים מהאוויר, אלא מאוכל.


    *הכותבת היא רווקה בת 26 מירושלים, עם רזומה של 70 דייטים, שנלחמת מדי יום בק''ג העודפים ובפנים הטבעיות שלה אשר נפסלות עוד בשלב התמונה באתרי הכרויות*


    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''עוד ישמ(נ)ע בהרי יהודה''

    מדריכה לנצח, 19/06/07 00:24

    ''עוד ישמ(נ)ע בהרי יהודה ובחוצות ירושלים קול ששון וקול שמחה קול חתן וכל כלה- רזה או שמנה'' - ובעז''ה גם את בקרוב ממש תמצאי את הבחור שיזכה בכל כך הרבה....
    ואני יודעת במה מדובר....
    בעז''ה שבקרוב ממש נזכה לרקוד בחתונה שלך ושל כל הרווקים והרווקות רזים/ רזות שמנים/ שמנות, קרחים/ קרחות, יפים/יפות, מכוערים/ ומכוערות, חכמים, טפשים, רגועים ועצבניים.... וכו'. רק תפילות לכולנו ועל כולנו! ואמן שבמהרה לא נצטרך יותר טובות מאנשים - לא נצא לדיטיים נוראיים ...
    ה' שלח לנו גאולה מהר !!!!!!!! מצפים לישועתך בקרוב! כל רווקי ישראל ואני בתוכם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני שמנה יפה גאה...:) (ל''ת)

    ורד, 18/06/07 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אל תסתכל בקנקן

    nw, 18/06/07 21:30

    ידועה האמרה ''אל תסתכל בקנקן אלא מה שיש בו''. אמרה זו נכונה בנוגע למרבית האנשים. אולם יש אנשים מיוחדים, בני מעלה, יחידים במינם, שהם כל כך מדהימים עד כדי כך שמה שיש בהם מקרין החוצה דרך הקנקן, ולגביהם ניתן לומר ''הסתכל בקנקן ותראה את מה שיש בו''. את נמנית על קבוצה זו, ולשמחתי הרבה אני נמנית בקבוצת חברותיך.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חייב להודות...

    אני, 18/06/07 20:25

    דיברתי עם מישהי בטלפון שעות רבות, ונשמע כאילו יש לנו המון המון תחושות משותפות וראיית עולם דומה. ואז יצאתי איתה, והתברר שהיא הייתה מאוד שמנה, ולכן לא נמשכתי אליה. יצאתי איתה פעם נוספת, קיוויתי מאוד שאוכל להיכבש מאישיותה, אבל זה פשוט לא קרה. התברר לי שאני כנראה רדוד יותר ממה שחשבתי... וזה חבל.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עולם הטוקבקים הוא עולם אכזר לא פחות מעולם הדייטים

    טוקבקיסטית, 18/06/07 16:52

    ועדות לכך אתם יכולים למצוא בכמה מהתגובות המאוד לא סימפטיות שנרשמו כאן, כמה חבל...
    אנשים תירגעו, ותתחילו לפרגן פעם אחת בחייכם!
    הכותבת מקסימה ורגישה, ושיהיה לה רק טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ל''גלאית שקר'' מספר 30!

    גלאית קנאה, 18/06/07 16:31

    נראה לי שאת פשוט מקנאה בכותבת על כשרונה הנדיר...
    ואם את לא יודעת - את התמונה בוחרים עורכי המדור ולא הכתבים!!!!!!
    מה קרה, קשה לך לפרגן לבחורה כשרונית?!?!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חייבים לקרוא משהו דומה פה

    שמנה עם כתר, 18/06/07 16:26

    אהבתי את הרשומה הזו
    http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=820731&passok=yes

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חבל''ז כנסו.....

    פ.ש, 18/06/07 15:36

    יש לך לב זהב!!!
    את פשוט מקסימה!
    ואותו בחור שויתר עלייך,הפסיד ובגדול! אולי את עגלגלה אך בתוך תוכך יש לב, לב גדול שמכיל המון אהבה,רק חבל שיש בחורים שעושים את הטפל עיקר, ואת העיקר טפל
    אז שיהיה לך בהצלחה ,וחבר'ה תפתחו ת'עניים חבל לפספס.....

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מה שדפוק אצלך זו ההשתעבדות ל''דייטים'' - שהופכת אותך למרירה

    הנרי ה-VIII, 18/06/07 15:28

    מפעם לפעם אני נכנס לחלק זה של NRG ובכל פעם אני מוצא אותה בכיינות, אותם בלוגים מקטרים ואותם רחמים עצמיים - פעם של בחורה ופעם של גבר - ותמיד הנושא אותו נושא.
    לצאת קצת מהקופסה, מקטמון הישנה (הפיסית או האלגורית) ומהביצות העלובות הללו - זה מה שבחורה כמוך צריכה. כמי שרואה מפעם לפעם את הרווקים והרווקות המזדקנים האלה, העסוקים באובססיביות בעצמם, הולכים ומזדקנים, הולכים ונעשים מתוסכלים ומרירים יותר ויותר, באתי מזמן למסקנה, כי מדובר באנשים רגילים לגמרי שקלעו את עצמם לדינמיקה קבוצתית הרסנית של רווקות - וכל ה''תרבות'' עלאק שהם פיתחו סביב רווקותם-דתיותם-אומנותם.
    זה הכל בראש.
    אני מכיר כוסיות שגם בגיל 35 מסובבות ראשים, שלא מוצאות את עצמן מרוב בדידות, ולעומתן, בחורות ממש ממש סתמיות (שמנות או רזות - זה בכלל לא העניין) שמאושרות במיטה ורואים את זה עליהן מיד. אגב - מי שעל הדרך מספרת שהיא הואילה בטובה לתת צ'אנס לגבר מקריח - כנראה שהשומן שלה הוא לא הבעיה הראשית שלה. זה כמו הרווקים המקריחים בני ה-33 שדורשים כוסיות בנות 22 גג, ולא יתפשרו, ולא מבינים למה לא הולך להם, ובסוף הם באמת ''מתפשרים'' וחיים בתחושה של ''פשרה'' והחמצה.
    מסכנים עלובים.
    לסיכום: יש כוסיות שמנות, ויש חתיכות שלא יזכו למבט שני. הכל בראש שלכן.


    הגב לתגובה זו

    • כמאמר השיר..

      אחת מיוחדת.., 18/06/07 16:53

      ''זה בראש שלך וזה רק נדמה לך..''

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    יופי של טור!!

    מגיב מזדהה, 18/06/07 15:24

    אהבתי,

    כתיבה קולחת רהוטה והכי חשוב, אמיתית...



    מקסים!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אל תדאגי

    שמיל, 18/06/07 15:06

    אין לך מה לדאוג.רבונו של עולם ברא עולם מגוון,כך שאחד אוהב גבוהה אחד נמוכה אחד שחורה ואחד ג'ינג'ית וכו' וכו'.
    בתור גבר שאוהב דוקא אשה מלאה ממש,ברצוני לומר לך-שימי פס על מה שמקובל ומה שמשודר בתקשורת שהוא דוקא יפה.
    תהיי את בלי שום רגשי נחיתות ומובטח לך שתמצאי את הגבר שיאהב אותך כמו שאת.
    אני לא מדבר סתם-אני נשוי באושר לאשה כזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    במיטה - השמנות לוקחות

    בעל ניסיון, 18/06/07 15:00

    בתור בעל ניסיון של הרבה בחורות. חלקן רזות וחתיכות וחלקן שמנות ויפות אני יכול לקבוע חד משמעית - השמנות לוקחות ובגדול. רזה זה טוב רק בשביל להשוויץ לפני החברה אבל במיטה, בלי החברה, זה די שגרתי. שמנות, לעומת זאת, זה כמו לגלוש בים. אתה מטפס עליה ויכול לצלול בתוכה שעות מוקף מכל הכיוונים. חברה תקשיבו לי - תנסו . זה כדאי.

    הגב לתגובה זו

    • אשתי שמנה,ואתה צודק. (ל''ת)

      בעל שנהנה מאד, 18/06/07 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    במיטה שמנות טובות יותר

    אוהב נשים, 18/06/07 14:54

    מבחינה מינית השמנות הרבה יותר מוצלחות מהרזות. קודם כל מין זה עניין של מגע וכשיש יותר מגע יותר כיף וגם מבחינה נפשית בחורה שמנה אוגרת הרבה יותר אנרגיה מינית מבחורה רזה ואם אתה בר מזל והאנרגיה הזו מתפרצת עלייך - אשרייך!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 64

      מבין עניין, 18/06/07 15:04

      מה זה השטויות האלה? שמנה שנכנסת למיטה - נכנסת עם התסכולים וההרגשה שלה שהיא לא יפה. אישה שמרגישה ככה לא יכולה להיות טובה במיטה. מצד שני - כוסית שנכנסת למיטה מרגישה מחוייבת להתנהג בהתאם וגם התוצאות בהתאם. אני אישית פגשתי רק שמנות בודדות שהיו שוות משהו במיטה.

      הגב לתגובה זו

    • בולשיט

      אחד שמבין, 19/06/07 02:27

      אתה לא באמת חושב שנפח הגוף אמור לשנות משהו במנטליות הסקס.
      יחסי מין כמו כל דבר אחר בחיים תלויים בעיקר בקודקוד וזה הגורם המרכזי. התשוקה המינית לא משתנה בהתאם למשקל הגוף.
      ראיתי בחיי רזות אשר כל עצמותיהן תאמרנה שיר וזמר במיטה, ושמנות שבקושי זזות במיטה, ולא בכדי.

      אז אם כך מדברים, רזות גמישות בהרבה וכידוע לכל בר בי רב, זה יתרון מהותי במיטה.

      ובכלל, הויכוח כולו מיותר.
      זה בערך נוסח הויכוח מה טעים יותר: צנון או גמבה.

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר בין גמישות לשומן

        יש לך טעות, 27/06/07 21:11

        גמישות זה במפרקים

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    הם מפחדים!

    ת''ל, 18/06/07 14:42

    בחורים פשוט מפחדים להתאהב בבחורה מלאה/ שמנה! הם מדמיינים את האישה שלהם יפה, חטובה, חכמה וכו' וכו' ואת התכונות שיהיו לה קצת יותר קשה לדמיין... ולהראות למשפחה ולחבר'ה...
    אם הגברים (וגם הנשים!) היו מחפשים באמת את מה שטוב להם ומה שחשוב בחיים המראה היה משפיע אבל לא תנאי ראשון לקיומו של דייט שני.
    אל תפחדו לתת לעצמכם להתאהב במישהו/מישהי עם מראה חיצוני שלא חלמתם עליו!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    סוף סוף דיון רציני על הסיבה ולא על התסמין של הרווקות

    אורי, 18/06/07 14:16

    nrg יהדות לתשומת ליבכם.

    גובה הבנים

    הקרחת

    וחומר הנפץ המגזרי- בני העדה האחרת

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין עליך יקירתי!!!

    בת7, 18/06/07 14:15

    שמנה? איפה??
    אני מכירה בחורה מקסימה, חכמה, מגניבה, מדליקה, מהממת, שאקלית, רצינית, תומכת, אמיתית, אוהבת וזורחת. שמנה-לא ברשימה. צר לי.
    זו בעיה של עולם הבליינדייטים-שאנשים רואים דברים שנראים להם כדבר הכי חשוב באדם שמולם, כאשר כשמכירים טיפה פתאום בכלל לא שמים לב לאותו דבר(ועזבי אותך ממקריח-ניסית לראות שערות באזניים או באף?? כמעט זרקתי את ''האחד'' רק בגלל זה... היום אני פשוט מארגנת את זה בעצמי :)).
    ועוד משהו קטן-גמני תמיד ראיתי את עצמי בתור שמנה. תמיד, וגם היום. בעולם של דוגמניות שחיפיות-כל מי שיש לה קצת בטן או קצת פולקעס (שזה בעצם רוב האוכלוסיה!) מסוגלת להרגיש שמנה. אבל אז מה? יש לי דברים אחרים להציע, ויש גברים שאוהבים שיש מה לתפוס. אז היו כמה בדרך שהפסידו אותי(ותודה לאל על זה!) אבל בסוף מצאתי את האחד שלי, ובעיקר הוא מצא אותי וגילה לי שהרבה ממה שאני רואה בעצמי, והרבה מאיך שאני רואה את עצמי-זה משהו מאד סובייקטיבי. ועם כל הכבוד לך-באובייקטיביות גמורה-את הרבה יותר משמנה. יש לך את זה!!! וברגע שתמצאי את האחד שיחשוב ככה, ואת תדעי שהוא מספיק טוב בשבילך, אנחנו נשמח לפגוש אותו... :)

    נשיקות יקירה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עולם הדייטים רע ואכזר לכולנו בנות...

    רזה וגבוהה, 18/06/07 14:07

    בתור מדריכת כושר
    רזה, גבוהה וחטובה שהמראה החיצוני הוא מהקלפים החזקים
    שלה...
    הגעתי למסקנה מנסיונות רבים (חלקם טובים יותר וחלקם פחות...) שהעולם הזה מסובך ואכזרי לכולם ללא הבדלי משקל, גובה ואחוזי שומן...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חמודה, האם יצאת עם פיליפיני? כושי? ערבי? יאללה די עם הצביעות (ל''ת)

    מעיין, 18/06/07 13:33

    הגב לתגובה זו

    • התעוררי אין בכלל קשר ...

      אמא, 21/06/07 11:53

      וראי ערך זהב (-:

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    את מקסימה ואין עליך !!!

    ריקי , ל, 18/06/07 13:05

    כל מילה נכונה , אעפ''י שאני בחורה ולא רואה את זה מהצד הגברי ...
    לדעתי בחור שמיועד לך יזכה במישהי ברמה גבוהה שלא יורדת לקטנות , והלואי שהוא יהיה שווה אותך .

    בכל אופן שיהיה לך בהצלחה יקרתי
    וב''ה שתמצאי את הזיווג הנכון במהרה !!!
    ריקי

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יש לי הצעה!כנסי!

    מני, 18/06/07 12:47

    ביום חמישי יש מיצעד בירושלים של ההומואים.אולי תימצאי אחד עם קרחת מלמטה

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך!!!

      נ''ה, 18/06/07 13:48

      גם אני נעלבתי ממך! איך אתה מעיז לכתוב ככה, הבחורה הזו כתבה מתוך הרהורי ליבה וכאבה ואתה בא בציניות וכבדות ללגלג???? תתבייש לך!

      הגב לתגובה זו

    • דוחה

      אילוש, 18/06/07 14:56

      דוחה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מיותר

    יוני, 18/06/07 12:06

    מושכלות יסוד:
    1. מערכת יחסים זוגית מבוססת, בין השאר, על משיכה הדדית.
    2. רוב הבחורים לא מסוגלים להימשך לבחורה שמנה.
    אלו עובדות, אולי מצערות, אך לא ניתנות לשינוי, וכתבות מסוג זה לא ישכנעו אף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם אני סלדתי מבחורים שמנים

    קרן אור כנסו, 18/06/07 12:05

    הבחור האחרון שיצאתי איתו היה הגדול מכולם תרתי משמע בהתחלה לא נמשכתי אליו אבל היום....אני מאוהבת בו והוא בעלי נשמתי היקרה!!! פשוט ראיתי את האשיות המיוחדת ותוך חודש ושבוע התארסנו ב''ה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין כמוך!!!

    נ''ה, 18/06/07 11:56

    חזקי ואמצי, מכיוון שאני מכירה אותך שנים.. אני יודעת שכל הבחורים שלא רצו או לא ניסו, הפסידו משהו מדהים לחייהם. מצד שני אני יודעת, שבסוף יגיע האחד שלך, אני כ''כ בטוחה בזה.
    ושה''בסוף'' הזה לא רחוק בכלל.
    אני באמת מאמינה שהקב''ה מסדר לכל אחד ואחד מה שהוא צריך ואל דאגה. אין לזה חוקים רק למעלה הוא יודע. ואני בטוחה שבזכות הכתבה שלך, חיזקת בנות רבות ומצד שני הפנמת לבחורים עד כמה שיש מעבר לחיצוניות.. ודבר אחרון, מי כמונו יודעות, שבתקופות אחרות, שמנות זה היה סמל ליופי ובריאות ורזון היה סימן לחולי!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יקירתי,

    אפרתול, 18/06/07 11:40

    את הגדולה מכולם בכל המובנים ושאף אחד לא יגרום לך לחשוב אחרת!

    חותמת על כל מילה (עם מ''ר עו''ד, כמובן) ואוהבת המון!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה עם העדפות עדתיות של האשכנזיות בשוק הפו''פ???????????? (ל''ת)

    הרצל, 18/06/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ממש שטויות!

    שמעון הגדול, 18/06/07 10:52

    ''חשבתם פעם שככל שיש יותר גוף יש יותר נשמה?! שקלתם בכלל פעם את האופציה שאומרת שככל שהגוף תופס יותר מקום, יש מקום לאהבה גדולה יותר?'' תגידי, כמה שטויות את מדברת? אם אני גדול יש לי יותר נשמה?! באיזה גמרא זה כתוב? ואל תגידי לי שזה לא צריך להיות כתוב בשום מקום וזה משהו שמרגישים בפנים וכול החרטא הרוחני הזה. אם את לוקחת אלמנטים מהיהדות, כגון נשמה, אז תשחקי לפי אותם הכללים. ומאיפה הבאת את זה שאדם גדול אז האהבה שלו גדולה יותר מסוהא עראפת או מאמא תרזה?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יותר גוף יותר נשמה??? מה נסגר איתך?

    #1234, 18/06/07 10:47

    מאיפה המצאת את אמרות הכנף הדביליות הללו?? יותא גוף יכיל יותר אהבה?? חמודה, הגיע הזמן שמישהו ינער אותך ויחזיר עבורך לבלוקבסטר את הסרט בו את חיה!!! במקום להתנחם במשפטים נבובים ולהוריד עוד מנה ספגטי, כדאי שתזיזי את עצמך למכון כושר או סתם להליכה/ריצה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכרויות לשם שמיים-הגרעין התורני לוד

    ליאת, 18/06/07 10:30

    קבוצת חברים מהגרעין התורני בלוד עוסקת בשידוכי מצוה, (ללא תשלום), ומזמינה אותך לראיון הכרות. מגיעים אלינו בחורים ובחורות בגילאי 20-38 מהמגזר הדתי לאומי על כל גווניו. לפרטים, ליאת 052-6071634 לבחורים המעונינים להתראין אצל גבר, יעקב, 770-2030857

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מהממתתתתתתתתתת שלי

    שיר, 18/06/07 10:15

    תכף הוא יגיע..
    על סוס לבן
    חתיך מהממם ..
    ויותר מזה הוא יכיר אותך ויפנק אותך כמו שאף אחד לא יכול ..
    כי מגיע לך יפיפיה אחת
    משבאמת רוצה להכיר אותך רוצה שהצד החיצוני הוא הכל כך לא דומיננטי בך עם כי האופי!!
    וזה לא פלצנות!!
    חולה עליך
    מעריצה ניסתרת...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    BBW - RULZZZ

    סנשז, 18/06/07 10:15

    נשים מלאות ושמנות הן הכי סקסיות !!!

    אחד שאוהב כשיש מה לתפוס

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ישנן צרות גדולות יותר

    אחת עצובה, 18/06/07 10:13

    כבר חמש שנים שאני מנסה לשדך לחברה בעלת נכות קלה ממש. לצערי, אנשים פוסלים מראש את האפשרות למרות שמדובר בבחורה מקסימה, יפה, חכמה שהתגייסה לצבא וסירבה לרחם על עצמה.
    גברים יצאו עם נשים שונות ומשונות כל זמן שמבחוץ הן נראות בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני הורדתי 25 קילו ואני היום פצצת עולם

    מעיין, 18/06/07 09:54

    וזה הכי פשוט שיש

    קצת ספורט, קצת לסתום את הפה.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא כזה פשוט

      ?, 16/07/07 17:21

      עם כל הכוח רצון והמוטיבציה וכל החרטה ברטה...
      זה כלל לא פשוט!!!!
      כל הכבוד לך שהורדת!!
      אבל לא לכולם זה עובד ככה....

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ממתי גודלה של הנשמה פורפציוני לגודל הגוף

    שושו השועל, 18/06/07 09:50

    ''חשבתם פעם שככל שיש יותר גוף יש יותר נשמה?!''

    עכשיו חשבתי
    והתשובה היא לא !!!
    [מה זה השטיות האלה...]

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בשני דברים הצליחו משרדי הפרסום לשטוף לציבור את המוח בנוגע למשקל

    יעקב אלון, 18/06/07 09:40

    האישה ולשערות גופה. נקבע בתודעה שמי שיש לה משקל עודף או שיש לה קצת שיער על הרגליים אז היא פסולה ויכולה לבלות שארית חייה בבדידות.הם החליטו שדמות האישה האידיאלית צריכה להיות רזה וחלקה.
    זה הכל עניין של ביזנס ופרסום ללא הפסקה ושטיפת מוח שהציבור סופג בכלי התקשורת. אני למשל כן אוהב אישה שיש לה קצת שיער ברגלים ,דווקא זה מגרה אותי.אז אני מוזר ???

    הגב לתגובה זו

    • יעקב, אתה בסדר. זה כל השאר שדפוקים. (ל''ת)

      אני, 18/06/07 11:24

      הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו

      במקום שם, 19/06/07 02:32

      האופנה מכתיבה לנו למי אנחנו צריכים להמשך ואת מי עלינו לדחות.

      בעבר נשים שמנות נחשבו לבריאות איכותיות ומושכות יותר, היום הרציונל התהפך.

      מה שאומר שחשובה לנו יותר דעת הקהל. חשוב לנו לדעת מה חושבים עלינו כשאנחנו הולכים יד ביד ברחוב.

      שטחי רדוד ומדכא

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    תגובות של אנשים רעים - את צודקת בכל מילה

    בועז, 18/06/07 09:37

    אני מכיר בחורים שנראים רע (=הזנחה) ובלי בושה מסכימים לצאת רק עם בחורות רזות ויפות. מה שעצוב, זה שהם גם מצליחים - יש כאן סטנדרטים כפולים.
    ד''א אני התחתנתי עם מישהי שטוענת שהיא שמנה (וקונה בגדים במתאים לי) - אבל אני בכלל לא שמתי לב, החיוך שלה (ושל הבן שלנו, שב''ה ירש אותו ממנה) פשוט הרס אותי מהדייט הראשון.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל הכבוד על הכנות!

    חנה, 18/06/07 09:29

    תמשיכי להיות חזקה ועל תתייאשי. מאד אהבתי את הכנות והזדהיתי עם מה שכתבת. גם אני מרגישה הרבה שהגוף מגדיר אותי ואילו רק הייתי רזה יותר / יפה יותר / חתיכה יותר הכל היה מסתדר. וזאת למרות שאני יודעת שהיופי מתחיל מבפנים ובלה בלה בלה... כמו שאמרת, שיהיה לכולנו בהצלחה :)

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שאלה לגברים

    מיכל, 18/06/07 09:16

    כמה עודף משקל מפריע לגבר בד''כ? אני 1.60 ושוקלת 78 קילו, ירדתי כבר 5 ק''ג. אני כבר יכולה לצא לדייטים?

    הגב לתגובה זו

    • תבדקי את ה-BMI שלך

      דוב, 18/06/07 13:57

      http://www.zinman.org.il/html/bio/hashmana.html

      הגב לתגובה זו

    • לא:) (ל''ת)

      רווק מחמד, 20/06/07 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה היא בוכה בכלל?

    אחד 165, 18/06/07 08:47

    היא יכולה לעשות כושר ותוך כמה חודשים להוריד עשרות קילו, גבר מקריח יכול לעשות השתלת שיער.
    ומה אני אעשה? בגלל שאני 165 אני נפסל על הסף ולא זוכה אפילו להגיע לדייט.

    הגב לתגובה זו

    • מה תעשה?

      הפותר, 18/06/07 09:04

      פשוט מאוד:

      ניתוח לשינוי מין.

      לאחר שתעבור אותו, תוכל לתלות את כל החסרונות שלך במין הגברי השטחי, האטום,האלים, המדכא והמיושן. אפילו יהיה מותר לך לא לדעת להתלבש, בלי שיעליבו אותך על זה.

      הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק הרעיון שלא משנה מה הבעיה אנשים לא מסתכלים

      יעל, 18/06/07 09:50

      על הפנימיות אלה רק על הבחוץ

      הגב לתגובה זו

    • טובי הדייטים שלי היו בגובה הזה

      גילה, 18/06/07 12:01

      איני מתכחשת לכך שיש לגובה השפעה, אבל ישנם כל כך הרבה דברים הרבה יותר משמעותיים. מה שהאדם מקרין ואין שהוא תופס את עצמו, ביטחון עצמי. אם יש לו משהו בקופסא וגם קצת בלב, זה עושה את זה! לידיעתך, כאשר הציעו לי משהו נמוך (בגובה שלי), זה מעולם לא מנע ממני לצאת איתו. גיליתי עולם של גברים מעולים בזכות זה, לא עניין של מה בכך.

      הגב לתגובה זו

    • הגובה כן קובע

      גבוהה כבר מהגן, 28/06/07 19:18

      בתור גבוהה 1.80 (ולא אני לא מוכרת ס''מ) מסכימה איתך, כמה שזה כואב לשמוע. נסיתי מעט עם נמוכים ממני ולא, זה לא הלך...נחמה קטנה: צריך רק אחד שיתאים (או אחת) לא יותר. בהצלחה!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    תפסיקי לבכות ותתחילי לעבוד

    גבר שמן לשעבר, 18/06/07 08:45

    לאכול שלש פעמים ביום בלבד (שום דבר בין הארוחות) ולרוץ, לרוץ ולרוץ.

    במקום לבכות תתחילי לעבוד
    גם אני הורדתי ככה עשר קילו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כנסו... כמו בטבע

    מסבירהכנסו כנסו, 18/06/07 08:27

    גם אצילנו אישה צריכה להיות מושכת
    בשביל שגבר ישכב איתה - זה טבע , לא הגיון.
    אם את לא מושכת חיצונית יהיה קשה לגבר להתלהב מינית ממך . ככה זה . זה טבע. לא הגיון!

    הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה שטחית.משיכה מינית היא ענין אישי.אין כללים.

      Q, 18/06/07 08:59

      יש כאלה שנמשכים/ת לרזים/ות ויש כאלה למלאים/ות יותר ויש כאלה שנמשכים/ת לממש מלאים/ות.
      אין כללים.הכל ענין של טעם אישי,כמו באוכל,למשל.
      מה זה ''אם את לא מושכת חיצונית''?
      יכול להיות שאת א' היא לא מושכת חיצונית ואת ב' כן.
      משיכה מינית היא דבר הרבה יותר אינטימי ומורכב מהתגובה השטחית שלך.

      הגב לתגובה זו

    • דווקא בטבע הזכרים מושכים את הנקבות

      זואולוגית, 18/06/07 16:15

      ככה זה! כמו טווסים וכל שאר החיות...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איך את מעזה להזכיר שגבר מקריח=בחורה שמנה??

    יפעת, 18/06/07 03:33

    גבר מקריח יכול להשתלב ב''קצוץ'' מראה אופנתי ומקובל בחברה!
    לדוגמה: ברוס ויליס ''המקריח'' והסקסי נראה הורס. אפילו מורן אטיאס הדוגמנית מאטליה ביקשה את חברתו האינטימית...
    הנקודה היא שאת מדגישה ''מומים'' שהם מקובלים חברתית, ומצמצמת את האחריות העצמית ממצבך הגרוע.
    כבחורה נאה ורזה (עם חבר ''מקריח'' ומדהים) קשה לי עם המראה שלך, קשה לי עם ההזנחה שלך. כואב לי ממצבך...

    הגב לתגובה זו

    • יפעת, קשה לי עם ההזנחה הרגשית שלך, כואב לי ממצבך

      אמת אחת, 18/06/07 07:59

      הנקודה היא שאת מצמצמת את האחריות האישית שלך לרמת הטמטום וחוסר הרגישות. אני מקווה שהחבר ''המקריח'' והמדהים שלך יודע בדיוק את מצבך ואת מידת ''טוב ליבך, ''רגישותיך'' ובעיקר את מידת האינטליגנציה הרגשית שלך. את מבינה, שמנה אולי יכולה לעשות דיאטה. אבל למטומטמת שום דבר לא יכול לעזור. רחמי עליך.....

      הגב לתגובה זו

      • מעולה (ל''ת)

        אחת, 18/06/07 09:39

        הגב לתגובה זו

      • צודקת :) יפעת, את עמה.. (ל''ת)

        מעיין, 18/06/07 10:43

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    יאללה, מספיק להתבכיין ולהעמיד פנים

    שרגא, 18/06/07 03:21

    יאללה, מספיק עם הרחמים העצמיים שלך. כדאי שתקשיבי סוף סוף לאמת ותפסיקי להשלות את עצמך. תכניסי את זה טוב טוב לגולגולת: אשה שמנה משדרת שורה שלמה של תכונות שליליות: עצלות, חוסר משמעת עצמית, נטייה לחולניות, העמדת פנים (במיוחד אם היא עוד משחקת אותה ששמנה זה יפה), לוזריות, איטיות, חולשה, חוסר גמישות, זללנות, רחמים עצמיים, נטייה לדכאונות ועוד ועוד ועוד. מה עוד שמבחינה אובייקטיבית לחלוטין להיות שמן זה לחיות עם גורם סיכון גבוה למחלות שונות כמו סוכרת, יתר לחץ דם, מחלות לב וכלי דם, מחלות פרקים, דכאונות ועוד ועוד. אז למה להתחבר לאחת שכזאת. ואם את באמת משקיעה בעצמך אז תפסיקי להעמיד פנים ותתחילי להשקיע בצורה נכונה. יש תוכניות מדעיות במקומות רציניים כמו מכון ווינגייט עם תוצאות מדהימות. נכון זה עולה כסף אך אם להשקיע אז בדבר הנכון.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, מספיק

      יעל, 18/06/07 05:30

      מספיק עם האהבה העצמית שלך, כדאי שתקשיב סוף סוף לאמת ותפסיק להשלות את עצמך: תכניס את זה טוב טוב לגולגולת (אם יש): אדם כמוך משדר שורה שלמה של תכונות שליליות: אלימות, גסות-רוח, חוסר סבלנות, רדידות, טפשות, גזענות, זחיחות, נרקזיסם, נטייה להתקפי זעם, שגוררת נטייה לאובדנות, גם חוסר-גמישות. מה עוד שמבחינה אובייקטיבית לחלוטין להיות כמוך זה לחיות עם גורם סיכון גבוה למחלות נפש שונות כמו סכיזופרניה, הפרעת אישיות גבולית, הפרעת אישיות נרקסיסטית, פסיכופתיה ועוד ועוד. אז למה להקשיב לאידיוט כמוך. ואם אתה באמת תופס מעצמך אדם ישיר וכן, אז תפסיק להעמיד פנים שכל הכעס הזה מופנה לסביבה ותתחיל להודות בכך שהפוסל במומו פוסל. יש כמה פסיכיאטרים במקומות רציניים כמו שיבא עם תוצאות מדהימות. נכון זה עולה כסף אך אם להשקיע אז בדבר הנכון.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה הולמת לאיש קטן וטיפש

        גיא, 18/06/07 08:24

        באה בחורה ושופכת את הלב ואתה עוד מתעלל בה ? ''תכונות שמלוות את השומן ?'' זה הכל בראש שלך אחי. תפתח את הראש, יכול להיות שאתה טועה, ובדרך מבעס לא רק את הכותבת אלא שורה של בחורות המזדהות איתה.

        הגב לתגובה זו

        • לגיא החכם

          שרגא, 18/06/07 11:38

          הדרך לשיפור היא קודם כל הכרת האמת שבבעיה, ובמקרה זה האמת כואבת כמובן. אין לי שום כוונה להתעלל בגברת או בשמנים האחרים, אולם מקור הערותי אינו רק בראש שלי, מה שכתבתי זוהי האמת. השמנה נחשבת למגפה המודרנית של העולם המערבי עם כל הסיכונים שמניתי. וכל ''המזדהות'' המלאות סימפטיה והתלהמות פשוט מזיקות לעצמן ולה. מצידי שימשיכו לנפח ולהשלות את עצמם. חבל רק שבסופו של דבר השמנים נופלים למעמסה על החברה שצריכה לממן את הוצאות הבריאות שלהם.

          הגב לתגובה זו

          • תעשה טובה- אל תצא מערד...

            שרגא גע גע, 18/06/07 12:00

            טמבל.

            הגב לתגובה זו

            • תגובה אופיינית כשאין מה להגיד (ל''ת)

              שרגא, 18/06/07 15:04

              הגב לתגובה זו

            • קוראים לי שרגא... אני שר רק בגע גע (ל''ת)

              אפרוח, 19/06/07 11:32

              הגב לתגובה זו

      • yes agree with every word, fat is no good (ל''ת)

        david, 18/06/07 09:53

        הגב לתגובה זו

      • כל מילה נכונה, את מעולה (ל''ת)

        מירי, 18/06/07 10:02

        הגב לתגובה זו

      • ליעל המקורית והיצירתית

        שרגא, 18/06/07 11:24

        יופי יעל, מאד מקורי ויצירתי. אז שהשמנים ימשיכו ''לעבוד על עצמם בעיניים'', להתבכיין, ובמוקדם או מאוחר יגיעו בסופו של דבר לבית החולים.

        הגב לתגובה זו

        • נו באמת,

          יעל, 18/06/07 13:03

          לא כל עשרה קילו עודפים גורמים לסוכרת, ולא כל בחורה שמנה או שמנמנה צריך להבהיל לבית החולים. אני מכירה שמנים בריאים, אגב - חרוצים מאוד, וממש לא עצלנים או נוטים לדכאון. את הדאגה שלך לזולת תפגין באופן אחר. שנאת השמנים היא הגזענות החדשה, וצריך להודות בזה. ואתה גזען. אין לזה מילה אחרת. הלא בבריאות שלנו אנחנו מחבלים באלף דרכים, אבל את החוויות שמתארת הבחורה בכתבה לא תתאר לך בחורה שמעשנת, שותה, או מרעיבה את עצמה למוות בגלל שככה עושה נינט. הפידבק מהחברה הוא אחר, הוא אכזרי הרבה יותר, והוא נובע ממקומות אחרים לגמרי מדאגה טהורת לב לשלומו של הזולת. לגבי המקוריות והיצירתית שלי - זה באמת לא העניין. התנסחת באלימות אז כך השבתי לך. החיים מתנהלים בכל מיני מישורים, וזה שאדם לא מצליח לעמוד בסטנדרטים של החברה מבחינת מישור אחד לא הופך אותו לכישלון. אני משוכנעת, למשל, שיש בך מספיק תכונות אופי מזעזעות כדי לטשטש את רזונך.

          הגב לתגובה זו

          • ליעל המתנפלת

            שרגא, 18/06/07 15:22

            אני מבין שהאמת קשה לעיכול במיוחד בנוגע לשמנים. אז ראשית תקראי טוב את מה שכתבתי. ברור שלא כל עשרה קילו עודפים גורמים לסכרת וכו' אולם השמנה (obesity) מתקשרת כגורם סיכון לתופעות שמניתי בין אם את מכירה משהו כזה או אחר. ואני בהחלט מאמין שאת מכירה שמנים בריאים (עדיין) וחרוצים וכו' אולם זה מה שהתופעה משדרת (בין אם זה מוצא חן בעינייך או לא). והמעשנים או המרעיבים את עצמם למוות מזיקים לעצמם בדומה לסובלים מהשמנה, אז מה זה אומר שלהיות שמן זה בסדר? זה לא!!! זוהי בפירוש מחלה שרצוי ואפשר לטפל בה, רק שקודם כל צריך להכיר בכך ולהעזר בגורמים הנכונים. תגובתך אופיינית לאלו המעדיפים להתעלם מהמסר עצמו ולנסות להתנפל על מעביר המסר. ודרך אגב אם תגובתי מרגיזה אותך אז זה דווקא בסדר מבחינתי, לא ניסיתי למצוא חן בעיני משהו ובוודאי שלא בעינייך.

            הגב לתגובה זו

            • לא ברור לי למה אני בכלל מנסה

              יעל, 18/06/07 18:59

              אתה פשוט לא מסוגל להבין. זה שהשמנה 'מתקשרת' לאותן תכונות זו בדיוק הבעיה. במקום להתמסר עם מוחך לאסוציאציות הקוסמיות שנופלות עלייך כאילו זה לא תלוי בך, תקשר אותה בעצמך לתכונות אחרות. זה פעולה שאפשר לכנות בשמות 'חשיבה', 'סובלנות', 'ביקורת עצמית', כל מני דברים שדורשים אינטליגנציה ובעיקר כוונות טובות ואהדה לזולת. לא נראה שאתה ניחן לא בזה, לא בזה, ולא בזה, אז עזוב.

              יש הבדל גדול בין האמירה, שומן זה לא בריא וכדאי להימנע ממנו, ובין הדרך האלימה שבה התנסחת בתגובתך הראשונה, אז אל תיתתמם ואל תטיף לבריאות וכנות. וגם אל תספר לי על מחלות, יש לי דוקטורט בזה, ונראה לי שלך לא.

              הגב לתגובה זו

            • ליעל הדוקטורית למחלות

              שרגא, 18/06/07 20:18

              מעניין באמת למה את בכלל ממשיכה לנסות, במיוחד כאשר נדמה לך שבזכות הדוקטורט שהענקת לעצמך רק את היא המסוגלת מבין שנינו להבין. בשום מקום לא טענתי שהשמנה ''מתקשרת'' לכל אותן הנקודות שמניתי. טענתי שהשמנה משדרת תכונות שליליות וזוהי תוצאה, במידה ולא הבנת, של המחלות השונות הנובעות (סטטיסטית) אל גורם הסיכון הנקרא השמנה (obesity). את משום מה החלטת שאלו ''אסוציאציות קוסמיות'', למרות שאלו נקודות מוכחות סטטיסטית בעבודות מדעיות, בחיי היום יום וגם בנסיון המועט שצברתי בחיי הקצרים, עובדות שכל רופא זוטר יאשר לך ואשר נמצאות בעלוני ההסברה הפשוטים ביותר של קופות החולים השונות.

              ברור כמובן שרק לך מבין שנינו יש יכולת ''חשיבה'', ''סובלנות'', ''ביקורת עצמית'' ''אינטליגנציה, כוונות טובות ואהדה לזולת'', אולם כדאי שתביני ש''דוקטורים במחלות'' שכמותך הם אלו הגורמים למתבכיינת ההקוראת לעצמה שמנה ולשכמותה לחיות באשליות ולא לטפל במצבן באפקטיביות האפשרית. לא הטפתי לבריאות, אני פשוט ממליץ לשמור עליה מאד. ולגבי הכנות, אז כדאי לקרוא לילד בשמו: העמדת הפנים שלה ושלך המהולות ''באסוציאציות קוסמיות חיוביות'' ובעיקר התממות רק גורמות לשמנים נזק, מפחיתות את המוטיבציה להתמודדות מוצלחת (שהיא בהחלט אפשרית וברת השגה) ומעוררים בי גיחוך ומיאוס.

              הגב לתגובה זו

    • תכלס, צודק. גם אני בתור בחורה רזה מתעבת בחורים שמנים

      ליסי, 18/06/07 10:51

      אני זוכרת שלפני כמה שנים יצאתי עם בחור בפגישה עיוורת והוא ''שכח'' לספר לי שהוא שמן (ענק!!) התבאסתי פחד ונהרס לי כל הערב

      הגב לתגובה זו

    • לצערי שרגא צודק חבל שזה צריך להאמר

      תמר, 18/06/07 12:15

      בכזו בוטות אבל אם נשאיר את העלבון בצד, תכלס השמנה זה דבר לא בריא. אז אני במקומה הייתי מרזה בשביל עצמי ובריאותי קודם כל. השאר כבר יגיע. בהצלחה לך. תאהבי את עצמך קודם כל.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבעיה בתאום ציפיות ותחמון הצד השני

    כחול צהוב בדם, 18/06/07 02:29

    כשאין תאום צפיות יש מפח נפש.
    כשמתחמנים את הצד השני מתישהו זה יגמר!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    למה דיאטות? תלכי כל יום במשך שעה לפחות

    שבי, 18/06/07 01:36

    או תרוצי חצי שעה. זה מצוין וגם מדכא את התיאבון. ותמיד יש זמן פנוי. מניסיון כבר ירדתי 15 קילו, נשארו לי להשיל עוד 5 ק''ג כדי להגיע למשקל אופטימלי.
    חבל, לא תצליחי לשנות את הדעות ביחס לשמנים, עדיף שהשינוי יהיה בך.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שמעו זה גם עניין של כמה את גדולה....

    נושנוש, 18/06/07 00:58

    אם זה בררמה של מלאה,שיש מה לתפוס אז זה סבבה זה לא אמור להפריע אבל אם זה ברמה של שמנהה ממשש כמו זאת שבתמונה אוקי אז זה כבר באמת בעיה ,כי זה כבר עובר את גבול האסטטיקה

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      חיפאית, 18/06/07 09:18

      ''עובר את גבול האסתטיקה''?! ומי אתה שתקבע גבול לאסתטיקה??? גם נמוך זה לא יפה, וגם מקריח. וגם מצולק. וגם עם רווחים בשיניים. אז מה? אז שילכו לתלות את עצמם על עץ כי זה ''עובר את גבול האסתטיקה''?! או שאולי ילכו כולם למנתח הפלסטי ? או שהתכוונת רק במקרים של נשים שמנות, ואז זה בסדר להגדיר הגדרות כאלו? אנשים כמוך צריכים פשוט להישאר בשקט...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    תאמיני בעצמך

    ביגלוז, 18/06/07 00:57

    רציתי לשאול האם כשאת מגיעה לדייט, את רואה את עצמך ראויה להתחתן ומאמינה באפשרות להיות נאהבת?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נוכלת שמנה

    גלאית שקר, 18/06/07 00:48

    התמונה היא של סטלה הדוגמנית הגרוטסקית השמנה של של מעצב האופנה הצרפתי - ז'אן פול גוטייה האקסטרווגנטי שעיצב את שמלת הנוצות של דנה אינטרנשול לאירו- ביזיון .
    סתם פרסומאית שרצתה לכתוב טור אז היא פיברקה סיפור על שמנה שלא הולך לה, כתיבה דלה מלאה סטריאוטיפים

    הגב לתגובה זו

    • לתשומת לבך זו לא תמונה אמיתית כתוב שם שזוהי סטלה עמר (ל''ת)

      גלאי טפשים, 18/06/07 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוסקת בפירסום תושבת המרכז.. פלא שמעניין אותם רק חיצוניות? (ל''ת)

    סוזי סופרייז, 18/06/07 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שמנות=נשים סוג ב

    מיקי טוגנים, 18/06/07 00:23

    אף אחד לא רוצה אישה שמנה !!!

    מקסימום J-LO

    לא יותר !!!

    הגב לתגובה זו

    • ואף אחד לא רוצה לצאת עם בחור שתופס מעצמו

      מוניק, 18/06/07 09:48

      וחושב שהוא מי יודע מה והוא עוד סתם בחור מכוער עם אגו מנופח

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    את מסימה ,ואשרי הזוכה וטיפש המפסיד (ל''ת)

    למיוחדת, 18/06/07 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נכון , בשם הבנים ומרום שנותי מבקש אני סליחה מכם על חוצפת

    הסליחה המאוחרת, 18/06/07 00:14

    הנעורים שחצנות המדים יהרות המקצוע והבוז מכוח האקדמיה
    היום מבש סליחה מכל מי שנפגעה וזאות רק מאפסותנו ועידוד הורינו שאנו מיוחדים שטויות,אינו קטנים , ללא בטחון וחשש מהלא זו האמת
    אתם הגדולות ,סליחה סליחה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ההשוואה לגבר מקריח לא רלוונטית

    אני, 18/06/07 00:13

    אצל רוב הגברים מופיעה קרחת בשלב כלשהו של החיים. זה דבר טבעי ואי אפשר לעצור את זה (אא''כ יתקנו כיסוי ראש גם לגברים).
    ההשמנה, גם אצל נשים וגם אצל גברים, מקורה בהרגלים לא נכונים שגרמו לגוף להתקלקל ולקושי גדול לחזור לתלם.
    כל הדיאטות שלא מצליחות (וגם לי יש נסיון בזה) הן כאלו שמנסות להקל על האדם השמן (סליחה, המלא) ולהבטיח לו שהוא ירזה בלי הרבה מאמץ.
    הגיע הזמן לומר את האמת, אין דרכים קלות לצאת ממצב של השמנת יתר. זה תמיד קשה, תמיד מרגישים רעבים בהתחלה, אבל עם שילוב נכון של פעילות גופנית סבירה (לא חייבים לרוץ), ואכילה במינון סביר של אוכל בריא בעיקר, אפשר להגיע לתוצאות.
    גם חשוב לא לצפות לתוצאות תוך שבועיים. עשרות שנים הרסנו את מערכות הגוף ותוך שבועיים הם יסתדרו?
    בקיצור, אם את לא רואה בהשמנה דבר שאפשר לחיות איתו (פסיכולוג יעזור במקרה הזה), תתפסי את עצמך ותתחילי לעבוד על הרגלי האכילה לאט ובזהירות. בעוד שנה שנתיים תיראי כמו כולם, ואולי אפילו יותר טוב. בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל כך הרבה מאמרים זהים זה לזה

    עידו, 18/06/07 00:11

    אני רזה , מבנה גוף רחב, גבוה יחסית (183 , קצת מעל הממוצע) , יש לי תואר אקדמאי (על אף שאני לא מתרשם מתארים) אבל מה לעשות, הפנים שלי לא כל כך יפות . והבחורות פוסלות אותי במומי, אחת מבקשת שאשלח לה תמונה ואינה משיבה, אחת אומרת ''דווקא השפתיים שלך יפות''

    ואחת אחרת, עושה לי טובה ממש ענקית וזונחת אותי רק אחרי דייט ראשון או שני. איזו הרגשה נפלאה! במקום להסתובב עם האוטו מיד ולהותיר אותי מול המציאות הכואבת היא מעדיפה לסובב אותי בכחש ולטעת בי אשלייה מתוקה שהנה גם לי יש סיכוי. הכי טוב אגו משוקם, ככה הוא מתנפץ ליותר רסיסים כשהאמת יוצאת לאור, ממש נפלא.

    אז בקיצור (כמו שאומר רועעיי) בנות יקרות, שמנות או רזות, גבוהות או נמוכות, נמאס לי לקרוא את המאמרים שלכם, משום שכולם מכוונים דווקא כלפי המין הגברי, למרות שאתן מתנהגות בעניין הזה בדיוק כמו הגברים מכיוון שכולנו תוצר של אותה חברה מערבית שמקדשת את היופי ואי אפשר להמלט מזה. לא נותר לנו אלא להשלים עם גורלנו העגום , האשמה לא תועיל כאן. זכותו של הרזה לרצות רזה וזכותה של היפה לרצות יפה וזכותם להותיר את כל היתר בודדים בשעה שהם עוברים להם מבן זוג אחד למשנהו מכל הבא ליד. כזה הוא העולם מתנהל לפי חוקי ההצע והביקוש, אם יופי חיצוני הוא סחורה מבוקשת יותר מטוב לב, אז אלה הם פני הדברים.

    אני יודע שזה לא כיף לקרוא את זה, אבל תסלחי לי גברת, זה הרבה יותר נכון , אמיתי ומועיל מאוסף היללות שאני קורא כאן תמיד על ''כמה הגברים שטחיים''

    הגב לתגובה זו

    • הצעה

      א, 18/06/07 08:53

      מבין ומזדהה.
      לצערי הרב אין לי פתרון פשוט בשבילך. אינני יודע במה אתה עוסק, אבל אני מציע לך להתגבר על התסכול ולנסות לפתח את כישוריך האינטלקטואלים למקסימום אפשרי, תעשה דוקטוראט תלמד שפות ותנסה להשיג ידע על דברים שלאנשים בארץ אין בדרך כלל ידע.
      גם חכמה מושכת נשים מסוג מסוים.

      הגב לתגובה זו

    • וואו... איזו תבוסתנות...

      אחת, 18/06/07 09:13

      גם אני לא מהרזות, ובינינו - גם הפנים שלי לא היו מזכים אותי בתחרות כלשהי, אבל יש לי אופי, והרבה מאוד שכל, והרבה גאווה עצמית בזכות שני אלה, ומעולם לא הרגשתי פחותה או נחותה מהיפות ו/או הרזות! תמיד היה לי חבר (ויש גם כעת) - פשוט ידעתי לחפש ולמצוא את אלה שמחפשים גם קצת תוכן בחיים, ולא רק קישוטים... אולי כדאי גם לך לנסות את זה!

      הגב לתגובה זו

      • העיקר הגאווה בזכות ''שני אלה'' (ל''ת)

        עמורה, 18/06/07 15:38

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    חברים תתבגרו..

    סבתא, 18/06/07 00:05

    גילוי הלב הרגישות והכנות בכתיבתך מרגשים ביותר וראויים להערכה.
    שמשת פה לרבות וטובות .

    לתשומת לבכם חברים המעטפת נשחקת עם השנים אך התוך משתמר
    מי שישכיל להתעלם מ''השמנה'' ולגלות את ה''נשמה'' יזכה בגדול.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודקת!אבל למה את צריכה להכניס את הדת?כנסו.

    דו, 17/06/07 23:47

    אם את באמת דתית?אז מה זה התמונה המחוטבת הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • זה העורכים אחראים על התמונה (ל''ת)

      דודודו, 18/06/07 21:32

      הגב לתגובה זו

      • נכון!אבל היא הצטלמה מרצונה ההזוי. (ל''ת)

        מני, 19/06/07 20:03

        הגב לתגובה זו

        • זאת לא מי שכתבה זו דוגמנית של שמנות אפילו כתוב שם!! (ל''ת)

          אחת שיודעת, 19/06/07 20:55

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל הכבוד

    ששון, 17/06/07 23:41

    מחזק את ידך על כך, ואנחנו כבר הרבה זמן חושבים כמותך לכן הקמנו את אתר ההכרויות הראשון והחדש לאנשים מלאים ולא רק בגוף. כתובת האתרFORGOOD.CO.IL

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד

    מעריכה, 17/06/07 23:30

    יישר כוח על אמץ הלב והפתיחות. עם כישרון כזה וחביבות כזו אין לך מה לדאוג - המיועד בוא יבוא.
    בהצלחה!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אני דווקא רזה, ומעדיף אותן לפחות לא רזות

    די לשלטון החסה!, 17/06/07 23:25

    אני אמנם יחסית רזה (מטר שמונים, בערך שבעים קילו, תלוי ביום ובכמות השוקולד), אבל אף פעם לא הבנתי למה בחורות צריכות להיות מטר שבעים וחמישים קילו (בדיאטה!). מה קרה? אסור שיהיה משהו לתפוס אחרי החופה?

    יוחזר המראה הנשי הנורמלי לסקאלה (לא, קייט מוס זה לא יפה)

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמוני כמוך.

    נעומי, 17/06/07 23:15

    הכתבה חדרה לליבי והחזירה אותי אחורה. אמנם אני כבר עברתי את המשוכה והתחתנתי, אך תקופת הדייטים היתה תקופה של כאב לב אחד גדול. וברגע שבא מישהו ''עיוור למראי'' קפצתי והתחתנתי. ברוך ה' התחתנתי עם מישהו שאוהב אותי מאוד, אך עדיין עולים בי ספקות ואני חושבת לו רק הייתי רזה אולי הייתי בוחרת אחרת....
    ולך כותבת כישרונית אני מאחלת הצלחה מכל הלב ואני בטוחה שעם כישרון כמו שלך הפנימיות מנצחת את החיצוניות. אני

    הגב לתגובה זו

    • את רק מחזקת את העובדה

      מוזר, 18/06/07 12:40

      שיופי חיצוני מאד משמעותי.
      מה ז''א אם היית רזה היית בוחרת אחרת? האם את לא מרוצה מבן זוגך?

      אילו רק היית מרזה בתקופת הדייטים היית פותרת לעצמך 2 בעיות: 1. נראית טוב. 2.2 מתחתנת ללא רגשות אשמה עם בחור שלא יעלה ספק בהמשך החיים המשותפים.

      וכמו שאמרתי לעיל - יופי חיצוני חשוב!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הפוסל במומו פוסל

    משה, 17/06/07 22:59

    לפי מה שאת כותבת, שומן ו/או קרחת אצל הגבר מפריעים לך. את מוכנה לנסות לתת עוד הזדמנות למרות שהמראה החיצוני שלו דוחה אותך, אבל בעצם כבר גיבשת דעה עליו והשאר זה רמאות עצמית. אם אין משיכה אין קשר, זהו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איפוק

    ladyd, 17/06/07 22:29

    לדעתי, מרבית מהדת עוסק בעניין האיפוק והתגברות על היצר. אני ממש לא חושבת שהצלחה נמדדת בתארים או ביופי, אלא ביכולת של האדם לכבוש את יצריו ולהגיע כל יום לפסגות חדשות, (זה נוגע לכל תחום בחיים...). שום דיאטה לא תעזור לך אם לא תעזרי לעצמך בכך שתתחילי לשנות את הרגלייך ומחשבתך, ואלו אשר יביאו לשינוי הטבע שלך... זכרי כמה דברים:1. ''איזהו גיבור - הכובש את יצרו'' 2. ''כיבוש עצמי הוא הגדול בכיבושים'' 3. ''השכר תמורת מעשה שנעשה בהצלחה היא עצם עשייתו''
    ולסיכום, ''המנצח/ת לעולם לא מוותר/ת , והמוותר/ת לעולם לא מנצח/ת!!!'' שיהיה המון הצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נראה אתכם גברים

    נשואה+3, 17/06/07 22:09

    רואים שכתבת מהלב, וכתבת מקסים. נראה אתכם הבנים מי מביניכם ''ירים את הכפפה'' ונראה לי שיכיר בחורה לענין ולא יצטער.

    הגב לתגובה זו

    • הרמתי בתגובה למעלה (ל''ת)

      נחיה ונראה, 17/06/07 23:26

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מתה עלייך!

    שותפה שלך, 17/06/07 21:47

    את יפה, חכמה , מוכשרת ואמיצה ומי שיזכה בך יזכה במיליון דולר ועוד...
    ועד אז - אנחנו זכינו בך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    את ממש צודקת.יש מלא בחורות שהם

    רווק, 17/06/07 21:31

    מלאות או שמנות ורק על סמך זה פוסלים אותן...כמו שיש בנות שיש בנות שפוסלות בנים על דברים טיפשיים...
    בהצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חזקי ואמצי

    מירב, 17/06/07 21:23

    הכל יסתדר לך בעז''ה,אל תתיאשי! אני תמיד מעדיפה אנשים מלאים..

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה זו התמונה הזאת??!?!

    זהבה, 17/06/07 21:23

    כתבת שיש שמנות יפות, אז למה תמונה כזו מזעזעת ופרובוקטיבית? מה גם שתמונה כזו כלל לא מתאימה למדור יהדות... חבל!

    הגב לתגובה זו

    • צודקת!יפה מאוד. (ל''ת)

      מני, 18/06/07 00:28

      הגב לתגובה זו

      • אבל אתה זה שלחצת על הגדלת התמונה,הא...מי הכריח אותך? (ל''ת)

        לא שמן, 18/06/07 07:47

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    להשתדל שהדייט עצמו יהיה נעים

    מהאנשים של פעם, 17/06/07 21:11

    ומכיוון ששמנות הן, לרוב, יותר נעימות, יש לך סיכוי טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש רק דרך אחת המבטיחה הרזיה:

    רזי חטב, 17/06/07 21:04

    ריצה לפחות 3 פעמים בשבוע, עם מד דופק. למי שלא בכושר - נכנסים אליו לאט, ובסוף מגיעים. והכי חשוב - להתמיד. אין מי שרץ באופן קבוע והוא\היא שמנ\ה. אז תתחילו לרוץ ( לא ללכת!)!

    הגב לתגובה זו

    • נסחפתם...

      מלכה גולדי, 18/06/07 00:19

      מה זה עצות האחיתופל האלו? דיאטות?ריצות?
      היא כלל לא ביקשה עזרה כדי לרדת במשקל.. הפואנטה היא לדעת לקבל את מה שיש כרגע...
      אומנם אינני מכירה אותך אישית, אך מסגנון כתיבתך עולה כי את בחורה ''גדולה מהחיים''!
      כל הכבוד על האומץ, הנחישות ובעיקר- האמיתיות שעולה בכתיבתך!
      המשיכי לכתוב,עוד... סוף סוף מישהי אמיתית וכנה!
      ירבו כמותך בישראל ובטוחה אני כי מי שיזכה בך, יזכה ''בגדול''!

      הגב לתגובה זו

    • כמובן שמדובר בקישקוש

      חטוב על, 18/06/07 21:34

      לדיאטה עדיף ללכת מאשר לרוץ - יותר קל להתמיד ולצבור מרחקים יותר גדולים (המרחק שצעדתם חשוב יותר מהמהירות)

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    תהיי חזקה אחותנו! (ל''ת)

    יקיר, 17/06/07 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    החיים קשים ויש שסובלים יותר ממך

    מוטי, 17/06/07 19:16

    שמתי לב שהגדרת את עצמך כיפה ושמנה.

    תארי לך מה קורה לבנות שאולי לא שמנות אבל לא ממש יפות...

    אצלך זה לפחות הפיך.

    עכשיו תארי לעצמך מה חושבת אחת כזו כשהיא קוראת את הטור שלך ומנסה להזדהות איתו אך לא מצליחה כי את יפה.

    ועוד לא דיברתי על מכוערות ושמנות.

    הגב לתגובה זו

    • פספסת תרעיון

      מיכל, 17/06/07 19:37

      זה לא משנה גם מכוערת יש לה עוד דברים חוץ מזה...

      הרעיון הוא לכל הבעיות החיצוניות עובדה שהיא דיברה על קרחים. יש לנסות ולא להסתכל רק על הבחוץ שמנה מכוערת קרח נמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    גדולה? גם הכשרון גדול.. (ל''ת)

    מתן, 17/06/07 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ---צודקת----

    דובונית אכפת לי, 17/06/07 18:37

    כתבת כל כך נכון וצודק! ליבי איתך!
    רק רציתי להגיד שכמו שכתבת הבעיה היא לא רק אצל השמנות, מסתבר שגם אם את רזה, בלונדינית, חכמה וכו' ההצעות לא יערמו על השולחן וגם בדייט לא ממש יתנו לך סיכוי, אולי כי החיוך שלך הוא חצי מיליון דולר והבחור דורש חיוך מיליון דולר וגם מפנטז שאת הדבר הזה הוא ישיג.
    בביניין הקלוריות תנוחמי....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגלגלה גדולה שלי!

    עדי, 17/06/07 18:21

    כמידת הגודל כך מידת הכשרון!!!תמשיכי לשחק אותה, ''בגדול''!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ממש יפה...

    מי שיודע, 17/06/07 18:06

    תור מצויין. ממש יפה. כל הכבוד על הפתיחות של הכותבת. לכל אחד מגיע צ'אנס!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    התחתני עם רזה,וטעיתי,הסבר בפנים.

    מומחה, 17/06/07 18:02

    הכלל מאוד פשוט:
    ככל שהבחורה יותר יפה היא יותר מתוסבכת.
    נער הייתי וגם זקנתי ורק עם בחורות יפות ורזות יצאתי אבל זו האמת.ואין בילתה.

    וככל שהיא יותר מתוסבכת ודעתנית,הצרות יפלו על הבעל..בסוף..
    נער הייתי וגם זקנתי ולא ראיתי בעל מאושר מאשתו הרזה...

    האשה רזה..יפה..גם אחרי כמה לידות..

    ורק אני יודע כמה היא מסובכת ועם בעיות נפשיות..כמה מטען יש עליה...

    בדקתי אצל החברים..
    הנשואים לשמנות..מפסוטים..
    הנשואים לרזות??
    אלוקים ישמור..

    הגב לתגובה זו

    • .

      ., 17/06/07 18:40

      מה זו הטיפשות הזו? מהן ההכללות הללו? כמידת הרזון של אישתך כך מידת האינטליגנציה שלך!
      מה הקשר בין רזון ותיסבוכים נפשיים? גם אם היא היתה שמנה היא עדיין היתה אותה המתוסבכת.

      הגב לתגובה זו

    • תה צריך להשמין בשכל,דחוף! (ל''ת)

      נוירולוג, 18/06/07 00:35

      הגב לתגובה זו

      • תודה, צחקתי (ל''ת)

        דוד, 18/06/07 21:35

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    כתבת יפה ונכון. שיהיה בהצלחה. (ל''ת)

    מבצע סבתא, 17/06/07 17:59

    הגב לתגובה זו

    • גם סופן של הרזות להיות שמנות

      אני, 18/06/07 07:55

      אני מכירה לא בחורה אחת ולא שתיים שהיו רזות''מקל '' כמו שאומרים והתחתנו צעירות בגיל 20 ושנתיים אחרי החתונה,ושנה אחרי הלידה,השמינו והצמיחו בטן..ככה זה..
      אז צאו מנקודת הנחה שגם אם מתחתנים עם בחורה רזה אחרי כמה שנים היא תשמין

      הגב לתגובה זו

      • בסוף הן גם מתות

        ירחמיאלדוידוביץ, 18/06/07 21:36

        ובכל זאת אני מעדיף לא לצאת עם גוויות

        הגב לתגובה זו