• 29.

    אחרי הכתבה הזו

    תוהה, 21/03/08 04:10

    איפה בדיוק הספק?
    הבנאדם כאילו זועק שהוא הרוצח, עד שמגיע העו''ד שלו ומרגיע אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רציחתה של ראדה

    בני, 17/07/07 00:40

     אני חושב שצריך להוציא אותו להורג אין לרחם עליו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה יש לכם חלאס עם השטויות אני אומר שמי שעשה את זה צריך למות!!

    הכעוס מקצרין, 24/06/07 00:21

    תאיר ז''ל הייתה ילדה מוכשרת וטובת לב וחבל לי עליה!!
    ומי שעשה לה את זה שאלוהים יקח אותו!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני לא מאמין למשטרה.עוד ניסיון לאחז את עיני הציבור ולתפור תיק יותר

    חיים דוידסון, 19/06/07 12:43

    יפה מהתיק הקודם שתפרו למסכן הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    60 שנה אחרי השואה ילדה יהודיה נרצחת בברוטליות ע''י אוקראיני.

    אמיר, 18/06/07 11:24

    מי שלא רואה שהרצח הזה היה על רקע אנטישמי גרידא,אל יתפלא שמחר יפגעו ביהודים ברחובות ישראל כמו שקורה בארץ ולא פעם אחת.
    בבני ברק הוכו חרדים,בתי כנסת הושחתו,סמלים נאציים צוירו על קירות...הרצח הזה בא משם
    ואל תשלו את עצמכם.יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • האים אתה יודע מה אמר בן גוריון לאחר הרצח הראשון בישראל מיד לאחר הקמ (ל''ת)

      פקק תנועה, 19/06/07 09:46

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ישראלים מגינים על רוצח ילדה!!!

    רן, 18/06/07 11:10

    האם מישהו מהחוכמולוגים שמגינים עליו מוכן להשאיר את ילדיו לבד עם זדורוב?
    אידיוטים

    הגב לתגובה זו

    • ישראלים מגינים על חף מפשע!!!

      חרד, 19/06/07 02:25

      האם מישהו מהחוכמולוגים שמגינים על סגירת תיק בכל מחיר מוכן שהרוצח האמיתי ימשיך להסתובב חופשי?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הוא מטורף לא קטן - רשע ואכזרי - מקומו בכלא (ל''ת)

    לכל החיים, 18/06/07 08:00

    הגב לתגובה זו

    • אני ממליץ על התגובה הזאת (23)

      אינטליגנט, 19/06/07 02:28

      כתגובה אינטליגנטית ביותר!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל המגיבים שרמת האינטילגנציה שלהם שואפת לאפס..

    איש1, 18/06/07 02:24

    תופרים לו תיק, האשמות שווא..ככה וככה...
    לא יכול להיות שזה הוא, רק בגלל שהוא רוסי...
    מטומטמים שכמותכם ...מי אתם בכלל? ומה אתם?
    אתם משווים את המקצועיות שלכם ,לזאת של צוות החקירה?
    אתם משווים את המשאבים שיש לכם , לזאת של משטרת ישראל???
    אתם בכלל רואים את התמונה בכללותה ??????
    כל מטומטם , יושב בכורסתו מול המחשב , וחושב שהוא חוקר על ..
    תנו כבוד למשטרה , ולחוקרים.

    הגב לתגובה זו

    • שום תפירה ! רוצח אכזר וקר רוח שלקח נשמה של ילדה חסרת אונים (ל''ת)

      גולן, 28/02/08 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אשמת המדינה אשר הביאה ארצה *עלייה* של נימושות

    אני, 18/06/07 00:50

    ממדינות *חבר העמים*.
    ווירוס קטלני אשר ממית חורבן על מדינת ישראל והעם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • כותבים ''נמושות'' לא ''נימושות'' (ל''ת)

      :-)), 18/06/07 02:33

      הגב לתגובה זו

      • וואלה איזה תיקון ענק הבאתה עלינו-טוב שאתה פה אדוני המורההה (ל''ת)

        חבר, 18/06/07 23:14

        הגב לתגובה זו

        • כותבים ''הבאת'' ולא ''הבאתה'' (ל''ת)

          Dron, 19/06/07 15:53

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    זדורוב הודה לפני המדובב ברצח ארלוזורוב! (ל''ת)

    סקופ בלעדי, 17/06/07 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אל תשכחו את הבדיקת הד.נ.א שיצאה שלילית

    עידן, 17/06/07 23:48

    ברור שהוא לא עשה את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל אותנו עם עובדות!

      א, 19/06/07 02:13

      הרוסים הרסו ת'המדינה!

      הגב לתגובה זו

      • צודק באלף אחוז!!! הרסו את המרקם החברתי של ישראל ! (ל''ת)

        דניאל, 28/02/08 13:39

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין להם מניע ואין כלי הרצח .

    AA, 17/06/07 21:54

    לא יתכן שלאחר רצח על ידי שיסוף גרון לא מצאו אפילו טיפת דם על בגדיו או נעליו
    בהתחלה טענו שהיא ביקשה סיגריה והוא התעצבן והיה זה רצח ספונטני
    עכשיו טוענים שתיכנן את הרצח מראש
    בקיצור אין שום הוכחה או ראיה שתתמוך באשמתו

    הגב לתגובה זו

    • מנין לך שאין הוכחה או ראיה?

      יוני, 17/06/07 22:47

      תמיד יש חכם שגלש באינטרנט, קרא 2 כתבות והוא יודע הכל.
      היחיד שיודע אם זדורוב הוא הרוצח או לא - זה הרוצח בעצמו !!
      אתה עדיין מתעקש שזה לא הוא???

      הגב לתגובה זו

      • אני מתעקשת שזה לא הוא. נקודה. בבקשה לקרוא:

        לירון, 17/06/07 23:21

        כתבתי והסברתי מספיק עד היום. מי שחושב שכן הוא טיפש, שפל ועלוב בדיוק כמו המשטרה שלנו בישראל. בושה וחרפה. עוד תראו שלא יצליחו להוכיח את אשמתו (כי הוא לא עשה את זה) והוא ייצא זכאי.
        אלק מצאו אצלו במחשב דברים.. שתלו אולי..
        והוא צודק. עד כה לא נמצאו הדברים החשובים ביותר שעל ידיהם ניתן להפליל אדם. לפי החוק ולפי האמת הטהורה. והם גם לא יימצאו כי פשוט אין. הם רק ימשיכו למשוך את המשפט הזה - עוד ועוד, בדיוק כמו עכשיו.
        חיות אדם חסארות רגש - שהם. מי נתן להם כוח בכלל?!?

        הגב לתגובה זו

      • קארדי - נשיא משפחות הפשע בישראל! (ל''ת)

        ראליסט, 18/06/07 02:04

        הגב לתגובה זו

      • מנין לך שיש הוכחה או ראיה, יוני?

        חיים, 19/06/07 02:16

        אתה עדיין מתעקש שזה הוא???

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מדהים בכל פעם מחדש

    חבר העמים, 17/06/07 19:49

    איך פתאום יוצאי עדה מסויימת יוצאים להגנה על זדורוב, רק כדי להוציא את עצמם נקיים... ואל תבלבלו להם את המוח עם עובדות!
    הכל-הכל תיק שתפרו עליו, דא?

    הגב לתגובה זו

    • אותי דווקא מדהים משהו אחר

      אביחי, 17/06/07 20:11

      איך יוצאי עדות מסוימות מאד תוקפים את זדורוב רק כדי להוכיח שלא רק אצלם בעדה יש עבריינים.
      ואל תבלבלו להם את המוח עם עובדות!

      צא מהסרט שלך, את כמו המתמודד הזה בכוכב נולד ששר נורא אבל היה בטוח שדופקים אותו כי הוא מזרחי.
      די כבר נמאס, לכל מקום דוחפים את ההתבכיינות הזו.

      דרך אגב, בתיק הזה אין עובדות. הדבר היחיד שיש זה חוטי תפירה.
      אבל עובדות לא עובדות, זה בכלל לא מעניין אותך
      מה שחשוב לך זה רק להתבכיין...

      אם היה לי הייתי שולח לך תלוש הנחה לקניית טישו... לדמעות...

      הגב לתגובה זו

      • Get life, man

        חבר העמים, 17/06/07 21:00

        בכיין!

        הגב לתגובה זו

        • התגובה הזאת מתאימה יותר לך (ל''ת)

          אבוטבול, 18/06/07 02:04

          הגב לתגובה זו

          • אם נדמה לך

            חבר העמים, 18/06/07 03:17

            שכל הישראלים ממוצא אירופאי גזענים כמוך, מוטב שתיגש להסתכלות, כי אתה כנראה מנותק מהמציאות.
            כתבתי מה שכתבתי, כי אנשים פה יוצאים חופשי נגד ראיות מוצקות וההסבר היחיד שיכולתי למצוא הוא בתיזה הנ''ל. שקוף, לא?

            הגב לתגובה זו

  • 16.

    המשטרה תפרה לו תיק

    יוני, 17/06/07 19:31

    המשטרה תפרה לו תיק וכעת כל חצי שנה יבואו לשטוף לנו את המוח עם עדויות של בגדים וכתמים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    התבלבלתי...

    עוזיאל, 17/06/07 19:11

    אז הוא הרוצח - או לא?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כרגיל - קשקוש

    אביחי, 17/06/07 18:56

    קודם כל, בקשר לאינטרט והכתבות ברוסית.
    מאד מעניין אותי לדעת על אילו אתרים מדובר ועל איזה חומר ''לימודי'' מדובר.
    כי איך שהמשטרה רגילה לנפח דברים אז יכול להיות שמדובר על תרגום ברוסית לספר של טום קלנסי.

    בכלל, כל מי שאי פעם התעניין באומנויות לחימה או לוחמה צבאית עשוי להיות מוזמן לחקירה.
    בחיי, אם אלו הראיות של המשטרה אין ספק שהם חיים בתקופת האבן.

    בקשר לנעל, שוב מחזור של קשקוש.
    אין התאמה בין טביעת הנעל בזירה לנעל עצמה.
    הם בעצמם הודו בכך.
    הראיה היחידה שיש להם היא שאולי ואני מדגיש אולי מדובר באותו סוג נעל.
    לגבי סוג הנעל - אם ניקח בחשבון שישנם עולים רבים מאד בקצרין ואת זה שלא רק עולים יכלו לקנות את הנעל הזו כבר ברור שאין בכך ראיה של ממש.
    כמו לומר שיש טביעה של נייק ולחשוד יש נייק.
    הקטע האחרון הכתבה חושף את כל התמונה - הם הרכיבו לעצמם פרופיל פסיכולוגי של מי שלעתם הוא הרוצח.
    אח''כ התחילו לחפש אנשים שמתאימים לפרופיל.
    רק כשהיה להם אליבי חזק הם ירדו מהם.
    לזדורוב לא היה...

    רק תדמיינו מה היה קורה אם לחשוד הראשון ''הגנן'' לא היה אליבי.
    כבר מזמן היו מוצאים טביעת רגל שלו בזירה ומגלים כל מיני אתרים מפוקפקים באינטרנט שהוא גלש אליהם.

    פארסה...

    הגב לתגובה זו

    • אחח כמה שאת צודק!!!

      יוסי, 18/06/07 02:10

      אמרת הכל אני מוריד בפניך את הכובע, גם אם אחד מהגולשים היה אומר שהוא היה בבית הספר בקצרין המשטרה הייתה שולחת אותו למאסר עולם באיומים על המשפחה שלו ועל חיו!
      אנו חיים במציאות כואבת מאוד!
      לא יודע אם הוא הרוצח אבל מה שכן אני יודע שיש המונים שחפים מפשע שיושבים בכלא סתם בגלל שלמשטרה אין את מי להפיל אז היא מחפשת אנשים חלשים לתפור להם תיקים!
      מי ייתן ואלוקים יברך אותנו בצדק עליון !
      שבוע טוב לכולם!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לבי עם משפחת ראדה אבל לצערי אני לא שולל את העדות שלו

    א, 17/06/07 18:12

    אנחנו חיים במדינה גזענית והרבה ילדים ואנשים מציקים לעדה הרוסית והאיתיופית.
    לפי התמונות והוידיאו שהראו את המנוחה תאיר רדה ז''ל היא לא נראתה לי כל כך תמימה ויש לפי דעתי שהילדה הזאת הציקה לו במשך תקופה מסוימת.
    כמובן שאני לא מצדיק אלימות ורצח אבל גם לבנאדם יש את הסף עצבים שלו וכנראה הוא לא יכל יותר והוא עשה את מה שעשה.
    אבל כל זה בגדר השערות ועד שלא יוכח אחרת הבנאדם הזה חף מפשע

    הגב לתגובה זו

    • ואני לצערי לא סומכת על אמינות המששטרה

      אילנהה, 17/06/07 18:48

      הם יכולים להמציא הרבה סיפורים כדי לצאת מהעניין

      הגב לתגובה זו

      • אומרים משטרע (ל''ת)

        דנה, 17/06/07 19:01

        הגב לתגובה זו

        • דנה - י'עקומה רצח - מ.ש.ט.ר.ה (ל''ת)

          לירון, 17/06/07 23:22

          הגב לתגובה זו

    • ל -א מראשון...אני מניח שרק יצאת ממוסד סגור (ל''ת)

      מקס, 18/06/07 02:26

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה מטומטם?! שום דבר לא מצדיק רצח ילדה!

      לימור, 28/02/08 13:42

      הוא רוצח קר רוח ששיסף את גרונה כמה פעמים כאשר הרימה באוויר!!!
      הוא היה בטרוף!!! על מה? למה?
      ואם ביתך היתה מציקה נלרוצח הזה אז גם אותה היה משסף?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מדוע המידע הזה לא הודלף קודם?

    אורי גטר ת''א, 17/06/07 17:56

     הרי המשטרה חיפשה מתחת האדמה מה להדליף בכדי לאמת את גירסתה בדבר מיהמנות היות זדורוב הרוצח אז מדוע דברים חשובים מעין אלו מתפרסמים רק היום???

    הגב לתגובה זו

    • דבר חכם אמרת והצדקת את היותך חוקר. (ל''ת)

      עודד יערי, 17/06/07 18:59

      הגב לתגובה זו

    • בול (ל''ת)

      עדי, 17/06/07 23:23

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המשטרע נשמעת מה זה תת רמה! הלבישו עליו תיק בחובבנות עלובה! (ל''ת)

    מפוקח, 17/06/07 17:47

    הגב לתגובה זו

    • די מספיק עם האשליות ! הוא רצח בקור רוח וגם שחזר (ל''ת)

      רועי, 28/02/08 13:43

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם זדורוב באמת אשם אז מדוע לוקח

    SY, 17/06/07 17:45

    למשטרה הרבה זמן להרשיעו בעזרת הוכחות חד משמעיות.
    לצערי כבר ראינו הרבה מקרים בהם המשטרה מפלילה אנשים שבמקרה היו בסביבת הרצח על מנת לסגור את החקירות ולקבל קידום.
    מלכתחילה החקירה נוהלה בצורה חובבנית וללא בדיקה מעמיקה של הראיות שנמצאו בזירה ואת זה אמר חוקר בדימוס ממחלקת מז''פ של המישטרה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה נאיבי ! הרוצח זאדורוב שיסף אותה!אתה קולט?

      יאיר, 28/02/08 13:45

      ש י ס ף !!!
      הוא לא יתחמק מעונש !
      אומנם לא עונש מוות שזה מה מגיע לו אבל הוא יקבל עונש.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כדאי לתת במישטרה קצת אמון לפעמים (ל''ת)

    אזרח, 17/06/07 17:38

    הגב לתגובה זו

    • הם כבר הוכיחו שלא תמיד הם ראויים לאמון הזהה (ל''ת)

      אילנה, 17/06/07 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מעניין מי באמת רצח את תאיר? (ל''ת)

    ותשאל השאלה, 17/06/07 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא לא רצח ! (ל''ת)

    שמעון ביטון, 17/06/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בושה שמשמיצים ככה את השחורים

    עדי, 17/06/07 17:19

    הם חלק לגיטימי מעם ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אין זה יאה לקרוא למזרחיים שחורים.

      אזרח, 18/06/07 02:30

      אני מניח שאתה מהצד של הלבנים..
      ודבריך גורמים לי לחבב את היטלר .

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מדובב זה בלוף, זה תחליף הודאה בכוח.

    זלמן, 17/06/07 17:14

    אוי לו למשפט הישראלי אם הרשעה תהייה על סמך דיבוב שקר. למה יש להאמין למדובב שמתפרנס מדובבות ??????

    אנני יודע אם האיש אשם או לא, אם יש עובדות ועדויות בלתי תלויות בבקשה.

    מדובבים הם חלק מעלילה, היכן שלמשטרה אין קצה של קצה היא מ ייד ממציאה מדובבים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מדובבים הם לא ראיה נטראלית ימכרו כל אחד עבור כסף ואינטרס (ל''ת)

      עודד יערי, 17/06/07 18:58

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    דמגוגיה זולה !!!!

    .., 17/06/07 17:11

    לא מאמין לפרקליטות ובטח שלא למשטרה. היו צריכים לשים את כל ה''עובדות'' האלה במרכאות כי אני בטוח שהכל שקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זדורוב הרוצח הנתעב שמנסה לברוח מעונש בעזרת ע''ד שפלים

    רוני, 17/06/07 17:06

    זדורוב הוא הרוצח של הילדה !
    כל מה שיגידו עו''ד שלו לא יעזרו לרוצח הזה
    מסכנים הורי הילדה שעוברים התעללות נפשית שניה בגללו

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! מספיק לקרוא כיצד נרצחה הקטנטונת

      גילת, 28/02/08 13:47

      רוצח מלוכלך !!!
      עונש מוות בדיוק בדרך שבה הוא רצח את ילדה זה מה שמגיע לו

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גזענות - כל כך טפשי , כל כך חבל (ל''ת)

    סער, 17/06/07 17:01

    הגב לתגובה זו

    • מרוקאים רוסים אשכנזים מזרחים כולנו באנו וכולנו נחזור לאותו מקום... (ל''ת)

      אבי ק, 17/06/07 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אשם נקודה!

    גלילאו, 17/06/07 16:58

    לפי המשטרה יש צילום, בתא עם המדובב, שבו מדגים זדורוב איך הוא עשה זאת. יותר מזה...

    הגב לתגובה זו

    • אז ששיפרסממו את הצילום הזה וישימו סוף לפרשה העצובה הזו (ל''ת)

      אילנה, 17/06/07 18:51

      הגב לתגובה זו

    • הצילום לא מוכיח דבר אולי המדובב שידל אותו לעשות כך. (ל''ת)

      עודד יערי, 17/06/07 18:56

      הגב לתגובה זו

    • חוץ מזה זה שזה רק צילום ואין קול מוכיח את המירמה ושזה בולשיט...

      עודד יערי, 17/06/07 19:17

      למה אין קול לוידאו?שזדורוב לא רק עושה תנועה של שחיטה ואלא בקולו מודה שהוא שחט את תאיר ראדה?זה שאין קול אומר הכל...תיק נוסף שתפרו פושעים במדים.

      הגב לתגובה זו

    • המדובב שאל אותו, תדגים לי איך לדעתך בוצע הרצח.

      רב פק ד שלומיאל, 17/06/07 19:32

      ואז זדורוב הדגים לו. זאת לאחר שחוקרי המשטרה סיפרו לזדורוב איך בוצע הרצח.
      אין להם אפילו הוכחות נסיבתיות.

      אני מציע למשרד האוצר להכין כמה מיליונים פיצויים לזדורוב לאחר שתתברר האמת.

      הגב לתגובה זו