• 54.

    חומדים את אדמת ישראל (ל''ת)

    יהודי עברי, 17/06/07 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ד''ר פפה הוא איש נתעב וחולה נפש. שיתבע אותי. (ל''ת)

    יושקו, 17/06/07 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אנשים טובים. יוצאי דופן. חבל שהם מיעוט קטן. (ל''ת)

    יושקו, 17/06/07 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חוץ מקבוצה זו אך בדיוק היתה התפשטות הנצרות והאיסלם בכול העולם

    פקק תנועה, 17/06/07 12:06

    על ידי חלוקת עגות וממתקים לאזרחים המאושרים ?הרי היהסטוריה מלמדת אותנו שלא כך היו הדברים .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מצאתי אחד שלא רוצח, אל תהרוס את העיר. לא מסכים אומר אלוהים. (ל''ת)

    סדום+עמורה+צדיק, 17/06/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יזה יפים, איפה הם נמצאים, אני מיד רץ לקבל את דת מוחמאד (ל''ת)

    מת על אנשי החרב, 17/06/07 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האחמדים שוחרי שלום אך פחדנים

    יובל, 17/06/07 10:38

    לא שמענו על הפגנה של אחמדים למען אחווה ושלום.
    הם זרם מבוטל באיסלם שרוצה להיות ''בסדר'' עם מוחמד, עם בודהה, עם ישו ועם היהודים.
    הם לא באמת מוסלמים, הם קוריוז חולף. מעולם לא נעשה מפקד. איך הגעתם ל150 מיליון?
    בכל אופן, יש לחזק כל מי שדוגל באהבה וסובלנות. גם אם קוראים לו אחמד.

    הגב לתגובה זו

    • יש כ 15 מיליון

      פארס, 17/06/07 11:01

      בהודו יש מיליארד איש. כל כת קטנה ושולית שם , בגודלה היחסי, מונה יותר מאמינים ממספר אזרחי ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • כמו שאתה אומר - הכל יחסי (ל''ת)

        יחסית הם מעט, 17/06/07 15:00

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    זהירות מלכודת

    נח, 17/06/07 10:34

    זאת כת כמו כתות אחרות ,כמו למשל הניו-איג` שיעלמו מהעולם מבלי להשאיר זכר.
    פה יש להזכיר את הנצרות שהיא יוצאת מן הכלל''עשת קריירה''-

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הם צודקים ואירגוני הטרור לא מייצגים את האיסלאם

    א.א, 17/06/07 10:28

    היה איסלאם ליפני חמאס ואל קאיעדה והאיסלאם ישאר גם אחרי שחמאס ואל קאיעדה יעלמו מהעולם ומההיסטוריה האנושית כאילו לא היו.
    קראתי בפרקי הקוראן,ישנו קוראן מתורגם ע''י פרופסור אורי רובין בחנויות הספרים,ואין שם שום טרור !!!או רמז לטרור!!! מה שמדובר בקוראן זה שהיו נביאים שנשלחו לאומות העולם,ויש אלוהים וצריך להאמין באלוהים.כל הטרור שיש היום זה לא מייצג את האיסלאם זה עיניין שהתחיל בכמה שנים האחרונות בגלל הסיכסוך אמריקאי ערבי - וישראלי ערבי.

    הגב לתגובה זו

    • כל הדתות אומרות שצריך להאמין באלוהים

      השאלה מה עושים, 17/06/07 10:52

      לאף אחד אין בעייה עם האיסלאם עצמו.

      אבל אני לא צריך להתעניין באיסלאם, לא יותר משמוסלמי מתעניין ביהדות או נצרות או בודהיזם..

      בעבר הרחוק היה גם איסלאם כובש ותאב התפשטות בכח חרב, ולא מעט מוסלמים חולמים ל''החזיר עטרה ליושנה'', או מצדיקים כל תוקפנות בה''התגוננות''.

      מלחמות דת יצאו מהאופנה והמוסלמים מתאמצים להחזיר את האופנה.

      שידברו בשם הערבים , או האיראנים וכו'-הם מתעקשים לדבר בשם ''האיסלאם'' !

      הגב לתגובה זו

    • כמה אפשר לבלבל ת'מוח?

      גדי, 17/06/07 11:41

      אפגניסטן, אירן, סודן, ניגריה, סעודיה, צ'צ'ניה, פקיסטן, אלג'יר וכו' - כמעט בכל מקום איפה שיש איסלם יש קיצוניות ויש טבח חפים מפשע.
      ותמיד אצלכם אשם מישהו אחר, רק לא איסלם.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    לאיסלם אין צד שני - רק מה שרואים (ל''ת)

    הנזל, 17/06/07 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''בשנים האחרונות...'' נאמר בכותרת הכתבה, האמנם??? אסלם=חרב לנצח (ל''ת)

    מחמוד מחמד, 17/06/07 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש.. .אני יוצא הבוקר לטיל בכפר מאנדה עם דגל ישראל.. (ל''ת)

    נוחי, 17/06/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תודה על הכתבה

    אורן, 17/06/07 09:44

    אשתדל לבוא בפעם הבאה. יש לתמוך בכל דבר שמקדם סובלנות.
    גאה בעיר שלי, שהסובלנות היא הדגל שלה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש להם סניפים בערב הסעודית? (ל''ת)

    באיראן?, 17/06/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אין תעודת בגרות בלי שתשנן למשל שאחת ממצוות האיסלם זה הפצת הדת בחרב,

    עגלון פולני, 17/06/07 09:31

    שטיפת המוח שעשו לכולנו,לא מקבלים תעודת בגרות בלי שתשנן למשל שאחת ממצוות האיסלם זה הפצת הדת בחרב,
    ואתה אפילו לא שאלת האם זה בכלל הגיוני להפיץ אמונה בחרב..........?????
    הנוצרים ניסו פעם וקיבלו מקסימום ''אנוסים''...!!!!
    תחלס,
    אין חיה כזו ולא תתכן חיה כזו שנקראת הפצת אמונה בחרב,
    אז מאיפה זה בא? ולמה?...תגיעו לבד למסקנות...

    הגב לתגובה זו

    • אתה מנסה כאן שטיפת מח מטעה (ל''ת)

      תרגיע קצת, 17/06/07 09:58

      הגב לתגובה זו

    • תשאל את הצ'רקסים איך אוסלמו (ל''ת)

      גרים לא רחוק, 17/06/07 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הם כמו חסידי סטאמר, יהודים שתומכים באחמיניג'אד

    ב.ק., 17/06/07 09:24

    תמיד אפשר למצוא קבוצה שולית שהיא קוריוז.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    האסלאם הקיצוני הוא עניין של 40 שנה אחרונות

    חיפאי, 17/06/07 09:24

    וזה בהגזמה.

    עוד לפני 30 שנים לא היו נשים עם רעלות, לא בג'נין לא בחיפה ולא ביפו. כל הסיפור חדש לחלוטין, כמובן שמנסים להראות את זה כאילו מדובר בחזרה לשיטות הישנות, זה כאילו שהנצרות הייתה חוזרת לשיטות הישנות שלה בדרום אמריקה.
    מה הסיבות להקצנה.. ובכן האשמה מתחלקת בין האמריקאים וישראל שהקימו או מימנו תנועות כגון המוג'אהדין או החמאס (תשאלו את פואד בן אליעזר) לבין הכישלון של העולם הערבי שלא הסתדר בדרך החיים המערבית והחליט לחפש משהו אחר יותר מוצלח.
    כמובן שגם תוקפנות אמריקאית כמו המלחמה בעיראק, שלא היתה לה שום הצדקה ומי שמאמין בסיפורי נשק להשמדה המונית שיספר את הסיפורים האלה לנהגי המוניות.

    הגב לתגובה זו

    • שמעת על המורביטון? על הסלפיזם?

      פארס, 17/06/07 11:02

      על האחים המוסלמים? (נוסדו במאה ה 19).

      מה שכתבת פשוט לא נכון. גלים של קנאות פנאטית התפרצו באסלאם מאז ראשיתו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    וכמה הם בדיוק? 0.00000005% מהמוסלמים? (ל''ת)

    טל, 17/06/07 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    התנועה האיסלמית האחמדית

    maia, 17/06/07 09:02

    תנסו כולכם להבין שהאיסללאם והקוראן אלקרים הוא דת לכל בן אדם עכשיו צריך כל אחד יהיה מוסלם והמוסלמים לא מבינים הקוראן ובגלל המצב שלהם הפכו לטרוריסטים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האיסלאם לא מעניין. מעניין מה אומרים ועושים המוסלמים (ל''ת)

    מעניין התוקפנות, 17/06/07 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בוא נראה אותם מגנים את חמס,חיזבללה,ואל קעידה בצורה רצינית

    your mouth, 17/06/07 08:39

    עד היום מי שמע ואח''כ צריך לבדוק אם הם לא משקרים לאינטרסט פוליטי ועד אז שלא יבלבלו את המוח. תראה איך הם אוכלים אחד את השני כמו חיות תרף.
    וכל זה בשם איסלם

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מיעוט חסר השפעה ובטל בשישים. (ל''ת)

    יופי טופי, 17/06/07 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    על מי מנסים לעבוד? תקראו טוב טוב את הקוראן,טוב טוב. (ל''ת)

    אמיר ברד, 17/06/07 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא 150 מליון, מאיפה הבאתם את זה

    אחשלו, 17/06/07 08:06

    העדה האחמדית מונה מליונים בודדים, ורובה נמצאת במערב, משום שבמדינות מוסלמיות מתוקנות ונאורות ישחטו אותם כמו שמוג'היד חמאסניק גבר גבר ישחוט תינוקות ציוניים.

    הגב לתגובה זו

    • הבסיס בהודו (ל''ת)

      פארס, 17/06/07 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    יש להם כפר יפה בצפון, שכחתי את שמו (ל''ת)

    שווה לבקר!, 17/06/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמאל הישראל הוא נכס גדול ממוחמד עבור האיסלם (ל''ת)

    יערה, 17/06/07 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה הם נרדפים ע''י מוסלמים אחרים בעולם? (ל''ת)

    ?, 17/06/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שום דבר לא יפריע לו

    אוי השמאל הפטטי, 17/06/07 07:47

    מעניין למה הקבוצה הזאת באסלם מצליחה לקיים את הפעילות שלה רק במדינות כמו ישראל ואנגליה ובכל שאר מדינות האיסלם היא נרדפת
    חשבת על זה אילן פפה או שלעולם לא תתן לאמת לבלבל אותך
    (אולי תהפוך לאחמדי ותלך להטיף בעזה)

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איך עודה מסביר את הגזענות של מוחמד

    היסטוריון, 17/06/07 07:47

    הגזענות הערבית-מוסלמית:
    כשמוחמד מקים את האומה המוסלמית הוא מכריז: ''לא תהינה שתי דתות בארץ הערבים ומבצע טיהור אתני בערב. (עד היום הארץ היחידה בעולם שע''פ החוק היא ''יודן ריין'' נקיה מיהודים.
    לאחר מכן הוא מנסח תורה גזענית אנטי יהודית:

    1. היהודים (והנוצרים) הם קופים וחזירים שקיללם אללה. סורה 5 פסוק 60.
    2. היהודים הם קופים מאוסים שעונשם הוא להיות מפוזרים על פני כל הארץ עד תחיית המתים, ויש ללחוץ עליהם ולענותם. סורה 7 פסוק 163.
    3. היהודים יאבדו צורת אנוש. ''נימחק להם את צורת הפרצוף ונסובבם לאחור'' סורה 4 פסוק 47.
    4. כל רכוש היהודים – אדמות, בתים, נשים - שייך למוחמד ולערבים. סורה 59 פסוק 7. סורה 33 פסוק 27.
    5. היהודים אינם מבינים את תורתם כי הם ''חמור נושא ספרים שהמוות ישיג אותם''. סורה 62 פסוקים 8-5.
    6. בניגוד למוסלמים שמקבלים בגן העדן אוכל, שתייה, נשים יפות ונערים, כל יהודי (ונוצרי) מקבל גיהנום. וניצלה באש. מיד אחר כך מוציאים אותו מהאש עד שירפא עורו. כשיצמיח עור חדש מיד ייזרק בחזרה אל תוך האש, והחוצה... וכך לנצח. סורת הנשים 4 פסוק 56.
    7. היהודים הם שדים, כופרים, הראויים לאבדון והשמדה. סורה 46 פסוקים 35- 29.
    8. אסור להתיידד עם היהודים והנוצרים. סורה 5 פסוק 56.
    9. ''והיו שפלים''. סורה 9 פסוק 29. הפסוק הזה שימש בסיס לחוקי ''בני החסות'' הגזעניים. על היהודים, הנוצרים, והשומרונים להיות מושפלים תחת שלטון כיבוש מוסלמי. עליהם לשלם מס גולגולת, ''ג'יזיה''. נאסר עליהם לרכב על סוס או גמל. הם חייבים ללבוש לבוש בצבע מסוים, יהודים-צהוב, שומרונים-אדום, ונוצרים-כחול. וחלים עליהם שאר חוקי ההשפלה. (הדרוזים הם בני מוות ואינם זכאים לתנאי ההשפלה של ''בני החסות''.)

    לפי מוחמד התנאי לגאולה ותחיית המתים הוא השמדת היהודים:
    הנה הציטוט מאמנת החמאס:

    אמנת תנועת ההתנגדות האסלאמית – פלסטין (חמאס)
    פלסטין, 1 במחרם 1409 להג'רה, 18 באוגוסט 1988
    בשם אללה הרחמן והרחום
    ''ישראל תקום ותוסיף להתקיים עד שהאסלאם ימחה אותה, כפי שמחה את מה שקדם לה'', [דברי] האימאם החלל הקדוש [במקור שהיד] חסן אלבנא [6], רחמי אללה עליו
    שהרי השליח [מחמד], תפילת אללה עליו וברכתו לשלום, אמר: ''לא תגיע השעה [יום הדין] עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ו[אז] יאמרו האבנים והעצים: ''הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מתחבא [מאחורי], בוא והרגהו''. ([חדית'] אשר מופיע אצל אל-בח'ארי ומסלם .

    מוחמד הכריז: לא תהינה שתי דתות בארץ הערבים'' לאחר הטיהור האתני שביצע מוחמד ביהודים - רצח הגברים ומכירת הנשים והילדים לעבדות, נשארה ערב (היום הסעודית) עד ימינו הארץ היחידה בעולם על פי החוק הנוהג בה ''יודןריין''.

    לקריאה נוספת על דמותו האמיתית של מוחמד והאיסלם ויחסו ליהודים:

    http://www.hgr.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=247028&depart_id=27769

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה מאד להיסטוריון + תוספת

      אחד העם, 17/06/07 09:30

      הנתונים והאמת חשובים ביותר כי אנו מבולבלים ע''י מידע מעוות של בעלי עניין , במיוחד יהודים .
      תודה לך.
      בנוסף , כפי שידוע לי , נאמר גם באותו קוראן כי ארץ ישראל לעם ישראל . יש בידי הפסוקים בערבית ותירגומם לאנגלית והם: בפרק 5 סורה 20+21 בפרק 7 סורה 137 ובפרק 17 סורה 104 .
      זה מוכיח כי ניתן לפרשן בהתאם לרצון הפוליטי וחבל שאין מספיק מוסלמים המקדמים את הפסוקים החיוביים שאותם המוסלמי הממוצע אפילו לא יודע.
      באם הנתונים שלי נכונים רצוי היה להוסיפם בדבריך כדי לתת מידע כולל .
      יבורכו מעשי ידיך.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא שלא מאמינים באלוהים אז מקבלים עונש

        א.א, 17/06/07 10:15

        ארץ ישראל ניתנה לעם ישראל בתנאי (שיאמינו ב ה' ויכבדו את התנ''ך) ולא בזכות.מדינת ישראל המודרנית היא מדינה אתאיסטית כופרת גמורה ולכן זה בסתירה אם אלוהים. זה ההסבר היחיד העולה על הדעת.

        הגב לתגובה זו

        • כמו שיש איסלאם פוליטי

          אתם פיתחתם, 17/06/07 10:35

          לאומנים בשם הדת- בשני הצדים

          הגב לתגובה זו

    • עם ''ידע'' כזה אתה יכול להיות אייטולה...או זוכה בתחרות חתן הקוראן לשנ

      טוביה, 17/06/07 11:29

      עם ''ידע'' כזה אתה יכול להיות אייטולה...או זוכה בתחרות חתן הקוראן לשנת 2007...

      ככה בדיוק נזרעה השנאה ושטיפת המוח,...כמה קל, נכון?

      הגב לתגובה זו

      • בבנגלדש רצחו עשרות אנשים בגלל תחרות יופי

        בשם האיסלאם, 17/06/07 14:56

        המונים מתלהמים עם אגרופים קפוצים ושינאה בעיניים רואים אצל מוסלמים, ולא לעתים רחוקות.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא שמעתי את קולם אפילו פעם אחת נגד הפיגועים והאלימות .

    אבו יסמין, 17/06/07 07:32

    מדוע אינם פונים בקריאה ובמחאה נגד האלימות אם הם מתנגדים לה ? שיפנו לא אלי אלא נגד אחיהם החיות .

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה. הם כן מתנגדים לכל שימוש באלימות

      משתדל להיות ישר, 17/06/07 07:52

      אני מכיר אישית כמה מהם, ולמרות שהם בהחלט לא מייצגים את כלל האיסלאם הם אנשים חמים וטובים.

      הגב לתגובה זו

      • אינך מגיב כלל לעניין , לא נטען שאינם טובים , אלא מדוע

        שמואל, 17/06/07 09:29

        אינם משמיעים בפומבי את התנגדותם לאלימות ולא מגנים את הרצחנות ומביעים מחאה נגד פיגועים , ואם כבר לברור בג'ונגל אנשים טובים , אז אני מכיר מספר גרמנים מועט שלא היו נצים , חשוב לי הכלל ולש מספר שאינו מגיע לפרומיל וקולו דומם .

        הגב לתגובה זו

        • איך תשמע?

          פארס, 17/06/07 11:03

          אם לא כתבו על זה בעיתון?

          הבדילו בין תקשורת לבין מציאות, רבותיי.

          הגב לתגובה זו

          • עיתון זה חלק מהמציאות.. (ל''ת)

            אולי זה סודי, 17/06/07 14:58

            הגב לתגובה זו

      • אז למה לא שומעים אותם?? (ל''ת)

        ז, 17/06/07 09:44

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    התקשורת השמאלית רוצים להפיץ שיש ערבי טוב. כאילו. (ל''ת)

    יהודה, 17/06/07 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה כמו בית כנסת של עליזים בארה''ב...

    קומפורטי, 17/06/07 07:18

    ...שמענו, התרשמנו מהפתיחות, אבל יש מי שחושב שהם הנציג האוטנטי של היהדות?

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אילן פפה מכלום הפך לסלברטי

    דן, 17/06/07 07:14

    כל ההצהרות שלו הם לצורכי פרסום עצמי כמו צינוביץ והשרוף

    החוקר אילן פפה עומד כעת ולא בפעם הראשונה במרכז התנצחות , הוא בין האחראים להטלת החרם האקדמאי על אוניברסיטאות בר אילן וחיפה .
    האוניברסיטה שלו כבר הודיעה שהיא לא תפטר אותו והוא זכה לכמות עצומה של פירסום דבר שמרבית אנשי האקדמיה מייחלים לו .אין גם כל ספק שהוא ימצא מיד משרה בחו''ל אם יהיה הצורך בכך בניגוד לאקדמאים רבים אחרים מהארץ שיש להם דעות שהן ציוניות יותר ולכן הרבה פחות מקובלות בחוגים האינטלקטואליים הקובעים בחו''ל. .
    לאחרונה הוא פרסם מאמר בכתב העת ''מטעם '' בשם ''מארץ ריקה '' לארץ המובטחת '' שהוא פחות או יותר התקפה ארסית על חוזה המדינה הרצל שמוצג כקולוניאליסט מנוול.
    שניים שלושה שירבוטים וציטוטים שהוצאו מהקשרם ביומנים הפרטיים של הרצל שמעולם לא התכוון אליהם ברצינות הם לדעת פפה חשובים יותר מכלל נאומיו ותוכניותיו המפורטות של הרצל כפי שהוצגו לאורך חייו ושבהם נאמר ההפך הגמור.

    הדבר האחרון שמעניין את פפה הוא
    תקינות פוליטית ולאמת?



    הגב לתגובה זו

    • עוד שני כתבים נוכלים,שמצאו גרגר....

      יודע דבר, 17/06/07 08:02

      בערמה של שחת,ומנסים למכור לנו שהשחת הוא טוב.
      נראה לי שחוץ מללמוד עיתונות בגרוש באוניברסיטה לא למדתם כלום.
      לכו ללמוד קצת מוסר.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה לא הפפה שפיברק ?

    תיפאי, 17/06/07 07:02

    זה לא הפפה שפיברק איזה רצח במלחמת השחרור בשביל למצוא חן בעיני הערבים?


    וזה לא קשור לשכנינו הטובים האחמדים.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....

    תור הזהב, 17/06/07 06:57

    אמונה אפשר להפיץ בכח? האנוסים הוכחה שאין דבר כזה,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....
    אבל ברצינות זה לא נשמע לכם עלילה לטעון שמישהוא מפיץ אמונה בחרב?,זה הרי סיפור שכל בר דעת יאמר מיד שמדובר בעלילה,הרי על פניו אין אפשרות שדת או אמונה תופץ באלימות,בואו נפעיל את התאים החלודים שלנו במוח,אנחנו הרי יהודים....לא

    הגב לתגובה זו

    • אי אפשר לכפות אמונה בכוח, אבל אפשר

      מיקי, 17/06/07 08:40

      לעשות אינקויזיציה למי שמסרב לקבל דת אחרת. זה מה שעשו הנוצרים ליהודים בספרד, וזה מה שעשו המוסלמים מאז ומתמיד, למשל לקופטים במצרים, לפרסים וכו'.

      הגב לתגובה זו

    • תשאל את הצ'רקסים איך אוסלמו בכח החרב (ל''ת)

      ושיעשו המוסלמ', 17/06/07 09:21

      הגב לתגובה זו

    • שהמוסלמים יעשו תור זהב לעצמם

      הגיע הזמן, 17/06/07 09:39

      בעבר כן איסלמו בכל החרב
      מה לעשות

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....

    תור הזהב, 17/06/07 06:48

    אמונה אפשר להפיץ בכח? האנוסים הוכחה שאין דבר כזה,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....
    אבל ברצינות זה לא נשמע לכם עלילה לטעון שמישהוא מפיץ אמונה בחרב?,זה הרי סיפור שכל בר דעת יאמר מיד שמדובר בעלילה,הרי על פניו אין אפשרות שדת או אמונה תופץ באלימות,בואו נפעיל את התאים החלודים שלנו במוח,אנחנו הרי יהודים....לא

    הגב לתגובה זו

    • יש בדבריך סתירה פנימית

      אחד שקרא, 17/06/07 07:48

      מצד אחד את אומרת שלא יכול להיות שהאיסלאם רוצה להפיץ את אמונתו בכח וזאת ''עלילה'' על האיסלאם כי ''כל בר דעת יאמר מיד...''.

      מהצד השני את אומרת שכבר היו בעבר נסיונות רבים להפיץ אמונה בחרב והם נכשלו.

      יכול להיות שגם היום, כמו פעם, מנסה האיסלאם להפיץ את אמונתו בעזרת החרב (למרות שסופו להיכשל)?

      כמו שאמרת, הם הרי אינם יהודים. משתמע מדבריך שהם מפעילים פחות את ''התאים החלודים''

      הגב לתגובה זו

    • למה האיסלאם שואף שיהיו מ''תחתיו''?? למה הוא לא מפתח תור זהב לעצמו??

      חה חה חה, 17/06/07 08:55

      מוחמד פצח במסעות כיבוש אכזריים, הדבירו עמים ותרבויות, איסלמו ,ועוד איך , בכח החרב!!(הסטוריה).
      אחרי שברור לכולם מי ה''אדון'' - יש ''שקט'' (זה שקט מותנה בציות ) .

      זה מה שהיה.

      הצרה שמוסלמים מפנטזים על זה גם היום...

      הנצרות והיהדות מסתדרות יפה גם בלי האיסלאם, ובכלל ויכוחי דתות שייכים לכמה מאות שנה אחורנית.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם הם בעד פיסנות, למה הם מארחים את אילן פפה שקורא להשמדת ישראל? (ל''ת)

    לא הבנתי, 17/06/07 06:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הייתי שולח שכנות של אחמדים לעזה או לעירק להשלמת לימודי איסלם

    שכן אחמדים, 17/06/07 06:42

    האם באתר NRG חושבים שכל הקוראים הם מפגרים?
    יש כלל ויש יוצא מין הכלל ולנסות להציג תופעה זניחה באיסלם כי כלל זה שקר גם ומסוכן כי יש לנו סכנות אמיתיות - חמאס, אירן, ג'יחאד, חיזבאללה, אל קעידה, אחים מוסלמים, תנועה איסלמית וכו' וכו'.
    אילן פפה הוא אויב שדוגל בהשמדת מדינת ישראל ואם היינו שפויים מזמן הוא היה צריך לשבת בבית הסוהר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכל טוב ויפה אבל...

    ד., 17/06/07 06:33

    השורה הזו צדה את עיני: ''הוא האמין כי משימתו היא להכניס את האנושות כולה תחת כנפיה של דת אחת ואמונה אחת הכפופות לנביא המקודש לאיסלאם, מוחמד.''
    אלא אם כן הם מאמינים ב'איש באמונתו יחיה' אני לא רואה הרבה סיבות לדבר איתם. הייתי רוצה לראות, לשם שינוי, איסלאם שלא מנסה להפיץ את עצמו בכל רחבי העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    So where are they?

    James Bond, 17/06/07 06:30

    Why don't they get on TV and tell the world they are as good as they say they are? I will tell you why - Because they still hate the Jews and the Americans. It is no different than a child moletar who says they like kids.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דת של פדופיל - איך זה לא אלים אני לא מבין?

    המלאך הלבן, 17/06/07 06:24

    עובדתית - מוחמד נשא את עיישא לאישה כשהיא הייתה בת 9 !!!

    עכשיו אני רוצה להבין, עובדתית פדופיל הוא מטבעו אדם אלים יותר משאר האנשים הממוצעים שסובל מרגשי נחיתות שאין הוא יכול לממש את רצונו על האחר ולפיכך הוא רוצה כופה את כוחו על החלש מה שמביא אותו לידי גירוי !!!

    אז מה זה אומר על הדת ?ואיך בדיוק היא לא אלימה ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ההיתי אתמול היה יפה כמו שנה שעברה. (ל''ת)

    רותי, 17/06/07 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה כל היום במעריב פפה פה ופפה שם ?

    המעניש, 17/06/07 06:16

    באמת נמאס כבר !
    מי זה הד''ר פפה הזה שאתם כל כך מהללים ?

    הבחור דבר ראשון הוא היסטוריון לא מזרחן ! כן הוא למד במגמת מזרחנות בבית הספר הריאלי - נו אז מה ! אני למדתי גיאוגרפיה אז היום אני גיאוגרף מורשה ?

    באוניברסיטה למד יחסים בין לאומיים ולא מזרחנות אז נא להפסיק ולהביא אותו כדוגמא לאנשי האקדמיה שלומדים או מלמדים מזרחנות - היסטוריון הוא כן מזרחן הוא לא !

    וחוץ מזה שיש גבול גם להסתה השמאלנית של מעריב - בשיא הרצינות זה ממש מוגזם , אתם לא חייבים לפרסם את התגובה אבל דיי לפחות תהיו הוגנים בכתבות לימין ולשמאל ..קצת מונוטוני העיתון לא ?

    להלן קורות חייו של הגורו :
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%9F_%D7%A4%D7%A4%D7%94

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    המאמינים האחמדים בחיפה אכן רודפי שלום אבל.....!

    ש.לוין, 17/06/07 06:13

    האחמדייה אכן נוסדה על ידי מירז'ה עולם אחמד -1889 (1835-1908)שבגיל 40 (מספר טיפולוגי) קיבל מסרים מאללה לחדש את פני האיסלם ו להביא בשורה חדשה לעולם. הוא ראה את עצמו משיח מהדי , וטען שאחרי מוחמד לא פסה הנבואה בעולם , ואחריו יבואו עוד שליחים , זה הביא את האיסלם הצרוף לרדוף אותם עד חורמה. אכן, עקרונות התנועה האחמדית מצווים את מאמיניה לסבלנות לסובלנות ולרידיפת שלום, אבל הם גם מאינים שישו לא מת על הצלב אלא הורד ממנו במצב של עילפון , הוא הוברח יחד עם אמו להודו וחי שם עד גיל מאה שנה עד שנפטר, הם מראים את קיברו ואפילו צילמו אותו בצילומי רנטגן . טענת המייסד היא שהוא המתקן המובטח אשר חסידי דתות שונות ציפו להופעתו תחת שמות שונים: ההינדים ציפו לקרישנה: הנוצרים ציפו למשיח : הבודהיסטים ציפו לבודהא והמוסלמים ציפו למהדי למשיח. מירז'ה טען שתחת הנחיה אלוהית והמסר שהוא קיבל והשליחות שהוא קיבל היא להכניס תחת מטריה אחת את כל האנושות לדת אחת. כמו כן המבשר לא שלל את הנביא מוסטפא מוחמד והוא ראה בו כממשיך דרכו, הוא ראה בתפיסת עולמו צורת חיים סופית ומושלמת של כל האנושות. דת אוניברסלית זו היא הדת שהאדם חלם עליה ונכסף אליה . ב- 23 לחודש מרץ 1889 הוכרזה בחבל פנצ'ב שבהודו ה תנועה הזו כתנועה רשמית. לחיפה הגיעו שלחי האחמדיה בשנות העשרים של המאה העשרים וקומץ קטן של מוסלמים מהכפר כאבביר (לשעבר- כיום שכונה במורדות המערביים של הכרמל) קיבלו על עצמם את עקרונות התנועה. האחמדייה אינה דת מוסלמית חדשה הבאה להחליף את האיסלם הצרוף , היא רק באה לחדש בה דברים להאיר ולהעיר . חלק מתושבי כבאביר נמנים על מאמיניה והם היחידים בכל המזרח התיכון, יתר המאמינים מפוזרים בכל העולם ב-114 מרכזים. המשיח והמהדי מירז'ה עולם אחמד כתב יותר משמונים ספרים שפורסמו ותורגמו ביותר משמונים שפות ודיאלקטים גם ביידיש.
    ולבסוף לאחר שהכריז מירז'ה על עצמו משיח ומהדי המיועד של אחרית הימים הוא אמר: '' אלוהים דיבר אלי ואמר....'' בך התגשמו כל הבשורות של הנביאים הקודמים''. ''הינך עטוף בבגדי כל הנביאים''. ''יתהלל אלוהים שמינה אותך למשיח בן מרים'' כל הנשבעים אמונים לך למעשה נשבעים אמונים לאלוהים'' המייסד עצמו הכריז בשבועה ואמר: '' כפי שאלוהים דיבר אל אברהם, יצחק ישמעאל יעקב, יוסף, משה ישו, בן מרים ובסוף דיבר אל הנביא מוחמד כך אלוהים כיבד אותי ודיבר אלי. הופעתו של מייסד תנועת האחמדייה באה כהגשמה לנבואות שבקוראן (סורה 64 פסוק 4) ולנבואות שבספרי החדית. אחרי מות המייסד בשנת 1908 ולפי מצוותו באה לעולם האחמדייה מוסד החליפות חליפות זו נמשכת עד היום הזה המכהן בתפקיד החליפה כיום הוא מולנא טאהר אחמד . בכל מרכז בארצות השונות עומד שליח החליפה המנהל את עינייני התנועה באותו מקום. בשנת 1929 הוקמה בכאבביר בחיפה התנועה האחמדית וב-1931 הונח הונחה אבן היסוד למסגד הראשון . (המסגד הראשון נהרס ובמקומו הקימו האחמדים בחיפה בשנות השמונים מסגד גדול ומפואר. בני התנועה מאוגדים בקבוצות גיל הנקראות מגאליס (מועצות) קבוצה אחת כוללת את בני הארבעים, השניה את גילאי 16-39 השלישית את הילדים עד גיל 15 . לנשים אירגון משלהן. רוב בני העדה כיום מרוכזים בכאבביר , מעולם לא היו בעיות בינם לבין תושבי חיפה והם מהווים סמל לדו קיום ושלום. מומלץ לבוא לבקר בכאבביר ולהכנס ולהתרשם מהמסגד היפה והמפואר הפתוח כל ימות השנה . בכניסה אליו פסוק ''כל מי שנכנס למקום זה נמצא במקום בטוח'' וזה אומר הכל!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אפשר אולי לסכם את הרעיון המרכזי במשפט אחד? (ל''ת)

      עצלן אחד, 17/06/07 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    ,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....

    תור הזהב, 17/06/07 06:02

    אמונה אפשר להפיץ בכח? האנוסים הוכחה שאין דבר כזה,תור הזהב ביהדות ואגב גם בנצרות היה תחת האיסלאם,אז....
    אבל ברצינות זה לא נשמע לכם עלילה לטעון שמישהוא מפיץ אמונה בחרב?,זה הרי סיפור שכל בר דעת יאמר מיד שמדובר בעלילה,הרי על פניו אין אפשרות שדת או אמונה תופץ באלימות,בואו נפעיל את התאים החלודים שלנו במוח,אנחנו הרי יהודים....לא

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה להיות השליט ולתת לי תור זהב? (ל''ת)

      זו הפנטזיה שלך?, 17/06/07 08:57

      הגב לתגובה זו

    • למה מוסלמים בימינו לא עושים

      ''תור הזהב'', 17/06/07 08:59

      המוסלמים בבעייה, לא הנוצרים או היהודים

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ד''ר פפה הוא הוכחה לכשלון התבונה מול הרגש...

    אדי, 17/06/07 06:01

    כהיסטוריון הוא אמור לדעת שבמפגש בין מתינות לקיצוניות, הקיצוניות היא זו שמכתיבה את התנהלותו...
    הוא אמור להבין שבמפגש של האחמדים עם הפונדמנטליסטים האחמדים חסרי משמעות...
    הוא בוודאי יודע שדי במספר קטן של טרוריסטים חסרי מעצורים כדי לכפות על מדינות לפעול בתקיפות להגנה על עצמן, ולא ניתן להתמודד עם טרוריסטים אלה במלים יפות...

    אבל העובדות שידועות לו סותרות את השקפת עולמו ולכן הוא בועט ביושר האינטלקטואלי,הוא הופך כת קיקיונית לנושאת דגל האיסלאם, ומשרת את אויבי ישראל בהצביעו עליה כעל הגורם לסכסוך המתמשך...

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר פפה- אתה צודק בקשר ללימוד הערבית, האויב האמיתי הוא אתה ולא

      המטיף, 17/06/07 06:22

      האיסלם, איתו כבר נסתדר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זרם שולי באיסלם אולי פרומיל - שמציגים לנו בכדי לחשוב שיש ערבים טובי

    מה זה :-), 17/06/07 05:59

    אבל אצלנו במדינה אין ערבים טובים

    ואם מפגינים חולשה הם יחסלו אותנו - גם שכנינו מיפו רמלה ושלא לדבר ביתר המקומות....

    אז תשאירו ערבים ''שמאלנים'' למוזאון

    בחיים הם לא כאלה...

    הגב לתגובה זו

    • זאתי בדיחה שהערבים בישראל לא שמעו עליה בכלל

      מצחיק מאד, 17/06/07 06:43

      הרי בקוראן כתוב לשחוט הכופרים

      הם לא יודעים לקרא?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לכל המתלהמים לשנאה תהומית נגד ערבים והמכנים עצמם ''פטריוטים'' ,אתם בו

    אישה, 17/06/07 05:57

    לכל המתלהמים לשנאה תהומית נגד ערבים והמכנים עצמם ''פטריוטים'' ,אתם בוגדים במולדת ובציונות,אם הייתם רואים בא''י מולדת הייתם מבינים שלטוב או לרע הערבים היו ויהיו שכננו,גם אם הם שכנים טובים או רעים ככל שיהיו,400 מיליון לא נוכל להשמיד או לגרש גם במיטב הפצצות,ומתי שהוא נהיה חייבים לחיות איתם,אז לטעת שינאה בהמית מסוגל רק מי שהוא או טיפש או בוגד וחושב לעשות כאן כסף בדרך לאמריקה כמו ביבי,
    ,ליברמן,איתם ושו''ת
    נוחתים כאן רוסים וכבר יודעים מה עלינו לעשות עם הערבים,עם נחיתתם יש להם אוטומטית זכות בחירה עוד לפני שלמדו מילה עיברית.
    ,אני לא הולכת לרוסיה וכבר אומרת להם איך לפתור את בעית המחסור בלחם,אבל כל רוסי לפני שלמד להגיד וילה וולבו בעברית כבר מומחה לפיתרון הסופי של בעית הערבים

    הגב לתגובה זו

    • לא יהי כאן שלום עד שיבוא המשיח (עוד הרבה זמן)

      עדיף להפנים, 17/06/07 06:45

      זה לא נורא מדינה שכל כמה זמן יש מלחמה

      בסך הכול מתים מדיכאון זלילה ועישון הרבה יותר...

      אבל להגיד שהערבים יקבלו מדינה יהודית כאן - זה נגד הטבע ...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה מיעוט קטן.שלא מהבה אפילו.אחוז (ל''ת)

    יהודה, 17/06/07 05:50

    הגב לתגובה זו

    • כמו שאתה מהבה אחוז קטן של בוגרי כיתה ג שעדין כותבים אים שגיעוט (ל''ת)

      בוגר כיתה ג, 17/06/07 06:56

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין איסלם בלתי אלים

    אחמד, 17/06/07 05:50

    השוטים הללו לא קראו מעולם את הקוראן, וגם לא שמעו את האמרה שהדג מסריח מהראש.

    האלימות באיסלם היא הוראה מפורשת מאדם אלים מאד שבימי חייו רצח אלפים ואת הנשארים הכריח להאמין בו שהוא הנביא.

    קוראים לו מוחמד נביא האיסלם ובין אם ידע לכתוב או שהיה בער כמו שכולם יודעים ולכן הקוראן נכתב ע'י חבריו שחיו הרבה אחרי שהוא מת, כל הקוראן הזה הוא מדריך לרצח ואלימות שמתחילה מהראש וכאמור הדג מסריח מהראש.

    אז איך הם מדברים על חוסר אלימות באיסלם אם הם קראו את הקוראן שלהם והולכים לפיו?

    אין אלימות ורצח...אין איסלם...האיסלם לא יכול להתקיים דקה אחת אם מאמיניו לא יהיו רוצחים כמצווה עליהם.

    ובכלל נראה כמה יחיו התמימים הללו עד שהרוצחים יגיעו אליהם וישתיקו אותם.

    הגב לתגובה זו

    • מס 5

      מוסלמית, 17/06/07 08:23

      לתגובה מס 5 לאחמד המפגר תפסיק לבלבל את השכל דפוק אחד

      הגב לתגובה זו

      • כי אם תמשיך המוסלמים ייעלבו וירצחו

        מיקי, 17/06/07 08:46

        אותך...
        לזה התכוונת, מוסלמית ???

        הגב לתגובה זו

    • נכון, ואתה קראת את כולו.

      נס 2007, 17/06/07 09:16

      כמה אופייני, הם מוסלמים מאמינים לא קראו אותו, ואתה המשכיל מספר לכולנו מה כתוב שם, רק ששכחת להוסיף שחצי מהשטויות שכתבת באות משמועות ואגדות שמישהו סיפר לך פעם.
      הרי אפילו את הכתבה הזו לא הצלחת לקרוא, כי אילו היית עושה זאת, היית רואה שהם אכן נרדפים על דעותיהם, אגב גם ביהדות ישנם אנשים שנרדפים על דעותיהם, לדוגמא נסה פעם להכנס לשכונה של חסידי ויז'ניץ בבני ברק עם מדבקות של חב''ד על האוטו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד!

    דודו, 17/06/07 05:35

    הלוואי וכולם יהיו כמוכם והעולם יראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש גם חזירים המעלים גירה

    ברווז עיתונאי, 17/06/07 05:34

    אז יש, אז מה? האם אלו הכלל או היוצאים מן הכלל, המלמדים על הכלל?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    היהודונים יוצאים להגנה על האיסלם!

    תבת, 17/06/07 05:16

    מעניין שמיד לאחר ''המראות המלבבים של המוסלמים מהחמאס'', מצאו היהודונים מוסלמים ''מתונים ''אוהבי אדם ואפילו אוהבי ישראל''! הם כמובן לעולם לא יכתבו.. על אמונות שאר מיליארד המוסלמים שעל רצונם לרצוח את כולנו!!!
    רק היהודונים יכולים לרדת לרמה נמוכה כזאת.

    הגב לתגובה זו

    • לקרוא את תגובה מספר 26-אולי תחכימו מעט................... (ל''ת)

      אני ממליצה בחום, 18/06/07 07:20

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה בכלל הגיוני להפיץ אמונה בחרב..........?????

    טוביה החולב, 17/06/07 05:06

    שטיפת המוח שעשו לכולנו,לא מקבלים תעודת בגרות בלי שתשנן למשל שאחת ממצוות האיסלם זה הפצת הדת בחרב,
    ואתה אפילו לא שאלת האם זה בכלל הגיוני להפיץ אמונה בחרב..........?????
    הנוצרים ניסו פעם וקיבלו מקסימום ''אנוסים''...!!!!
    תחלס,
    אין חיה כזו ולא תתכן חיה כזו שנקראת הפצת אמונה בחרב,
    אז מאיפה זה בא? ולמה?...תגיעו לבד למסקנות...

    הגב לתגובה זו

    • דין מוחמד בסייף- אימרה שלהם

      וזה המודל, 17/06/07 09:01

      את מי מעניין האיסלאם כשלעצמו, מעניין המלחמות בשם האיסלאם

      הגב לתגובה זו

    • תקרא את 26

      וחוצמזה-, 17/06/07 09:09

      אם היום אין לאיסלאם היום שאיפות תוקפניות-הכל בסדר

      בזמנו כן איסלמו בכח החרב.

      הגב לתגובה זו