• 33.

    אהבת הכסף מסנוורת עיניים (ל''ת)

    פולני, 19/06/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לעם היהודי מגיעה מדינה משלו

    אאא, 18/06/07 09:13

    בה יהיה חופשי בארצו ולא תחת המגף של המיעוט הסמולני הפיאודלי הלבן ומבלי שיכפה עליו בכוח הזרוע אורח החיים של מערב אירופה.
    מי שרוצה לחקות את המערב הנוצרי,שיהגר למדינות המערב הנוצריות.
    3 יבשות שלמות (צפון אמריקה,אוסטרליה ואירופה) בהחלט אמורות להספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בראש מוליכי החרם והתעמולה הארסית נגד ישראל-פרופ' בראשית -יהודי ----

    עדינה, 18/06/07 06:18

    ישראלי, היה דיקן המככלה האקדמית ספיר שליד שדרות, איש ''מצפן'', קומוניסם ושונא ישראל קיצוני יותר מכל גוי אנטישמי. יוצא מדרשו, הבמאי אייל סיון, היושב בפריס ומוציא מאמתחתו סרטים בגינוי הכיבוש ושולח חיצים ארסיים לעבר מדינת ישראל. אם הם מתביידים ביהדותם, שיתאסלמו, ישנו את שמם, ויחזירו את אזרחותם הישראלית.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה יותר מכך, רון. זה לא רק התעמולה האנטי-ישראלית הארסית שהפיץ השמאל

    כבשה מגיבה, 17/06/07 23:27

    בזירה הבינלאומית, שאת פירות ביאושיה אנו אוכלים כעת, אלא גם החרם עצמו ניזום (במישרין) ע''י אנשי השמאל הקיצוני כמו טניה ריינהרד. המזל הטוב הוא שהחרם , אותו יזמו כאמור כמה אנשי אקדמיה ממדעי הרוח מישראל וכמה יהודים אנטי ציוניים בריטיים, פוגע מטבע הדברים , ב... עמיתיהם - אנשי האקדמיה ממדעי הרוח בעיקר כמו פרופ' יולי תמיר וכמה מעמיתיה. איני סבור שיהיה בחרם הזה משום נזק ממשי לקשרים האקדמיים של מדענים ממדעים המדויקים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בלי הימין כאן הייתם מזמן בלי ראש.

    קיקו, 17/06/07 21:33

    תראו מה הם עושים בעזה. ל''אחים שלהם'' מה יעשו לכם השמאל שנילחמים למענם? בדיוק את אותו הדבר.אטבח אל יהוד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רון- אחריך תמיד!!!!! (ל''ת)

    הודי, 17/06/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כתבה קולעת והינה דוגמא

    יוני, 17/06/07 19:03

    לארס האנטישמי של השמאל הרדיקלי אין גבול. אפילו באזור שבו אני מתגורר, בניו המפשיר (חפשו במפה אין יום שלא עובר בלי איזה שהוא תוכנית בערוץ המקומי בו מופיע איזה שמאלן או שמאלנית ביחד עם ערביה. הם בוכים ביחד שהאבא של הערביה לא יכול לגבל אקמול בגלל הסגר בעזה. וזה רק מה שיש בטלויזיה. בעיתון המקומי מתפרסמים איו סוף סדנאות למינהם על הכיבוש ועל הסבל הערבי. אלא שמאחורי הסדנאות תמיד ישנו שם ישראלי.

    אפילו אם השמאל צודק - אין הצדקה לפעולות שכאלה. השמאל ירה לעצמו ברגל. בסופו של דבר נגזר חרם על מוסדות אקדמאים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כבר מזמן אין שמאל ואין ימין

    רונן, 17/06/07 19:00

    הבחירות הבאות יהיו על אישיות ונבחרת יותר טובה. כבר מזמן אין שמאל ואין ימין- והרי הליכוד החזיר את עזה.
    נחמן הוא פוליטיקאי זול שמנסה למחזר את ההבדל בין ברק לנתניהו ואין בדעותיהם הבדל.
    כשהליכוד יתיצב ל''מלחמתו'' במפלגת העבודה הוא יצטרך תותחים הרבה יותר כבדים מנחמן,סילבן,לבנת וביבי מול איילון,ברק,יעלון,עוזי דיין,יולי תמיר,יתום ופינס.
    כשאין סיכוי בבחירות אז מתחילים לדבר אידיאולוגיה כמו מרצ

    הגב לתגובה זו

    • יש ימין ויש סמול

      אאא, 18/06/07 09:16

      לא בטוח שכל הליכוד הוא ימין,אבל יש סמול.
      הסמול הוא קולוניאליסטים שרוצים מצודה צלבנית מערב אירופאית,אתאיסטית,ליברלית,אנטישמית,מולטי אתנית שישבה גם 2-3 יהודים כעלה תאנה בלב המזרח התיכון.
      הסמול הוא מיעוט המהווה 10-15 אחוזים מהאוכלוסיה אבל שולט בצורה פיאודלית על כל דבר מלבד האוויר שאנו נושמים בדיוק כמו ההאשמים בירדן,העלוואים בסוריה,בית סעוד בערב הסעודית,החונטה במצרים והקוויזלינגים של הפת''ח ברש''פ.

      הגב לתגובה זו

    • יא טמבל בוגי יעלון הוא איש ימין

      גידי, 19/06/07 13:36

      הוא היה נגד ההתנתקות ומתנגד למדינה פלסטינית ולכל נסיגה כלשהי, כך שאין ספק שהוא איש ימין. הנבחרת שהימין יציג: בנימין נתניהו, בוגי יעלון, משה ארנס, יפתח רון טל, אפי איתם, יוסי פלד,רובי ריבלין, עוזי לנדאו, אריה אלדד וגלעד ארדן הרבה יותר ציונית יהודית ערכית ואוהבת ארץ ישראל מאשר נבחרת השמאל המגוכחת שהצגת, שכוללת בורח וכישלונר סדתרתי שהפקיר פצועים בשטח,זגזגן שעושה דילים עם פרץ, ראש מוסד כושל , ילד חמוד, ופרופסורית תבוסתנית עלובה שכל קשר בינה לבין ציונות מקרי בהחלט.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הוא זוכר שהמתנחלים הטילו חרם על סחורות של ערבים?

    דן, 17/06/07 18:09

    הכל גלגל. מתי נלמד?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נכון יש כמה פירות רקובים בארגז אבל בלי

    שמאלני, 17/06/07 17:36

    השמאל אין לך מדינה, אנחנו שולטים בכל מוקדי הכח, תגיד תודה, שב בשקט, ותתפלל שלא נעזוב כי גורל המדינה כגורל עזה.

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחח גורלנו יהיה יותר טוב בלעדיכם ואני שמח שאתה מודה שאין פה

      דן, 17/06/07 17:45

      דמוקרטיה, אלא דיקטטורה שמאלנית עם שמאלנים פאשיסטים.
      פלורליזם בישראל, לא אצל השמאל.

      הגב לתגובה זו

      • גם הפלסטינאים חשבו כמוך והיצביעו לחאמס (ל''ת)

        שמאלני, 17/06/07 18:03

        הגב לתגובה זו

    • חח אתה חי בסרט, המדינה טובה בהרבה ללא שלום עכשיו ומרצ תאמין לי.!! (ל''ת)

      תום, 17/06/07 18:45

      הגב לתגובה זו

    • the day for you to lose that power is comming

      revolution, 18/06/07 00:57

      as the israeli citzens have had enough, you rose by the fire of the sazon and altalana, and you shall be brought down and exterminated that way also. the leaders of the small, remenants of the cancer called mapay, have robed this country blind for long enough.

      הגב לתגובה זו

    • גם באירופה שלטתם בצורה כזו

      אאא, 18/06/07 09:17

      לפני 80 שנה.אני רואה שהם מסתדרים לא רע.
      גם בית רומנוב שלטו ברוסיה כמוכם.גם לואי ה 16 ושכבת האריסטוקרטיה של צרפת שלטה בצרפת בצורה דומה.אני רואה שצרפת הצליחה להסתדר בלעדיהן,וכך גם רוסיה.
      גם אנחנו נסתדר בלעדיכם.תהיה אמנם תקופת הסתגלות לא קלה כמו שכל שינוי גדול ברמת מקרו מחייב,אבל השינוי יהיה רק לטובה.

      הגב לתגובה זו

      • מילא שאתה ימני,אבל תלמד היסטוריה או שזה קשה מדי? (ל''ת)

        נלי, 18/06/07 12:22

        הגב לתגובה זו

    • ישראל = דיקטטורה של השמאל (ל''ת)

      נגעל מהם, 19/06/07 11:35

      הגב לתגובה זו

    • פחחחחחח, תאמין לי שבלעדיכם היה פה הרבה יותר טוב

      גידי, 19/06/07 13:41

      היתה לנו מדינה יהודית שמאמינה בצדקת דרכה, ולא רפיסות ותבוסתנות. אל תדאג, כמו כל דיקטטורה יומכם יגיע. כמו שלואי ה16 סיים את דרכו בגיליוטינה, וניקולאי השני סיימ את דרכו במוות בירייה, כך יהיה סופו של המיעוט השמאלני הפאשיסטי, והבסטיליה השמאלנית [בג''ץ] תיפול.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הגדה היא פלשתינית

    ספי, 17/06/07 17:03

    יהודה ושומרון זה שמות מהתנ''ך.
    אל תבלבל את המוח בגדה יש מיליוני פלשתינים ויש 200000 מתנחלים שכולם באו לאחר הכיבוש.
    עצם ההתנחלות בשטח כבוש היא פשע מלחמה על פי אמנת ז'נבה.
    החרם הבריטי אינו מוצדק מכמה סיבות : 1. חרם דומה לא הושם על ישויות פושעות אחרות.
    2. המדינה ניסתה ועדיין מנסה להגיע להסדר על השטחים הללו (ביי ביי מתנחלים יקרים)
    3. אנשי האקדמיה ברובם בשמאל.
    .

    הגב לתגובה זו

    • maybe 30 years ago

      xyz, 18/06/07 00:59

      these days the majority of smallanim are self hating self destructive, menatally dusturbed individuals. with drug inflictions. Look at the new generation that you have grown.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מזל שיש לרון נחמן את מי להאשים!

    דיפני, 17/06/07 16:57

    השמאל השפוי מעולם לא ''התכחש לזהותו היהודית או לזכותנו למדינה יהודית''. כדברי ''האדמו''ר'' נחמן. השמאל לא תומך בחרם הבריטי, ובודאי לא בזמן שישראל מוכנה ''לשתי מדינות לשני העמים''. אבל רון נחמן והמתנחלים מעולם לא רצו ''שתי מדינות לשני העמים'' לכן , הם הקימו את ההתנחלויות כדי לתרפד כל הסכם שלום. השמאל התנגד להתנחלויות כי הוא הבין שההתנחלויות מסכנות את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. נוח מאד לרון , להתלות ''בחרם הבריטי'' כדי לנגח את השמאל. אבל ,מה מציע רון? המשך הכיבוש ושליטה על עם אחר? או סיפוח של השטחים והקניית זכויות אזרח כמו ברמת הגולן לדרוזים? הרי בהשתלחות ''לא אינטלגנטית'' מסוג זה לא יפתר הסכסוך!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא להאשים, זה להפנות את האצבע לאחראים האמיתיים למצבנו

      גל, 17/06/07 17:47

      כל תוכנית פעול שלכם הובילה לגל פיגועים ואלפי קברים טריים.

      תקראי שוב את המאמר ותביני למה אנשים כמוך מסוכנים.

      הגב לתגובה זו

    • זהות יהודית? מדינה יהודית?

      אאא, 18/06/07 09:19

      מה ההבדל בין חילוני ממוצע לגוי נוצרי ממוצע ממדינות המערב?
      מה בדיוק יהודי בישראל? אם ישראל יהודית,גם צרפת,ארה''ב,גרמניה ואיטליה יהודיות לכל דבר וענין.

      אין שום דבר יהודי במדינה מערבית-נוצרית כמו ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגדרות מכובסות לא ישנו את המציאות

    טובה, 17/06/07 16:08

    המלוכלכת ביו''ש . כל אדם,גם שמאלן מכיר בקשר ההיסטורי של העם היהודי לא''י בכלל וליו''ש בפרט. אך לא על כך הויכוח. הקשר הזה לא סותר את העובדה שביו''ש חיים ערבים שמעמדם שונה מהותית ממעמד היהודים ולכן הם תחת כיבוש: הם חסרי זכויות אזרח,הם תלויים תלות מוחלטת בשלטון הישראלי. אפשר להסביר זאת בצורכי בטחון,אך גם אם כל אמצעי התקשורת היו כמו ערוץ 7 אף אחד בעולם הנאור לא היה קונה את ההגדרה הזו. אנו הולכים לקראת חזונך וזה האסון: נספח את יו''ש,אך בלי לתת לערבים שם זכויות ונמשיך להאמין שהם ישבו בשקט רק בגלל שהם ערבים ומבינים רק כוח,ונאמין שבהסברה נכונה העולם ישנה את דעתו על הנעשה ביו''ש.עובדה היא שאנו שולטים שם כבר 40 שנה ולא החזרנו גרגיר אדמה שם,המשכנו להתנחל למרות דיבורי השלום והאלימות לא פחתה. שליטת צהל בשטחים מצמצמת אלימות לטווח קצר,אך סופה של אלימותכבושה להתפרץ בקיצוניות גדולה. אבל תמיד הכי קל להאמין שהכל באשמת השמאל. גם כשהשמאלן האחרון יעלם נשאר עם אותן בעיות.

    הגב לתגובה זו

    • אמרת יפה....

      אלון, 17/06/07 21:04

      ואוסיף ואומר דבר מה נוסף למר נחמן. עד כמה שאני יודע ועד כמה שההיסטוריה אומרת (או לפחות ויקיפדיה)את מלחמת ששת הימים התחילה ישראל בהשמדת חיל האויר המצרי. נכון, הידיעות אמרו שמלחמה היתה פורצת גם ככה אבל מאחר וכל מילותיך הן גם ככה כתב אישום חד צדדי ועלוב נגד השמאל, אז תרשה לי לתקן אותך פשוט בעובדה. זה כנראה יפריע קצת לניסוח שלך השאול מהנרטיב הקלאסי ''מדינה קטנה, הרבה אוייבים''.
      חוצמזה, זה העיתוי הכי טוב שמצאת בשביל להתנגח בשמאל? כשבאופן די גורף בכלל לא מסכים לחרם. יש לך את עזה, אני בטוח שהיית מצליח ללכלך על הנושא הזה ביתר קלות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עוד נדבך בחומה של השמאל קואליציה ערבית-יהודית למען זכות השיבה

    תסמונת מצדה, 17/06/07 16:06

    קואליציה ערבית-יהודית למען זכות השיבה

    בסוף החודש תושק ''קואליציית השיבה הפלשתינית'' שמאגדת ארגונים ערבים ויהודים, וחורטת על דגלה את המאבק למען חזרת הפליטים הפלשתינים לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רון נחמן הוא גם שמאל. הוא שותף לכנופיית הגירוש של ''קדימה'' (ל''ת)

    נחמן המושחת., 17/06/07 16:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חזק ואמץ!

    פרובוקטור, 17/06/07 15:29

    מזמן כבר לא קראתי כתבה כ''כ מדויקת ועם זאת נוקבת. רק צריך לתרגם את המאמר לשנות את הכותרת ל''בריטים - הסתכלו במראה''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד. קבלו את האמת בפרצוף. (ל''ת)

    אלי, 17/06/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי זה בדיוק השמאל הזה? איפה אני מוצא אותו?

    מוטי, 17/06/07 15:23

    איזה כיף שיש לנו עולם של שחור ולבן.
    כל מה שאני חושב שנכון הוא עובדה ומי שלא מסכים איתי הוא ''שמאל''.

    אין כיבוש כי כבשנו שטחים שלא היו בריבונות של אף מדינה אז השטחים הללו לא כבושים.

    כל מי שנמצא ימינה ממני הוא שמאל עוכר ישראל.
    לא משנה אם זה שמאל ציוני כמו מפלגת העבודה או שמאל אנטי ציוני כמו תומכי המפלגות הערביות.

    קצת מזכיר לי את ההאשמות כלפי היהודים בעת הישנה.

    הגב לתגובה זו

    • למיתמם התשובה היא למשל-גפן,בורג,פרס,שריד וכו'...מלקקי התוכעס של (ל''ת)

      אויבנו בעולם, 17/06/07 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האמת הפשוטה (ל''ת)

    יוסי, 17/06/07 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסמול הם אדוני הארץ,שולטים בתקשורת ובהון!

    אדוני הארץ, 17/06/07 15:08

    אנחנו פשות העבדים שלהם,וקורבנות השלום שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שמאלנים יקרים, כמה שאלות.. אשמח לתשובות...

    יהודיה, 17/06/07 14:50

    הייתי מעוניינת להבין באמת את השקפת העולם שלכם. אני חושבת שמעצם היותי יהודיה, מותר לי להתיישב בכל מקום שארצה בתוך ארץ ישראל. אני חושבת שלאף אחד אין זכות לומר לי שאסור לי להתיישב במקום מסוים בארץ הזו, מכורח ההסטוריה והשורשים שלי. האם אתם מסכימים להשקפת העולם הזו אם הצבא לא היה נמצא שם בשטח או שיש לכם בעיה עם עצם ההתיישבות שם? הרי הצבא נמצא שם בגלל ההתנהגות של הפלשתינאים. הוא נמצא שם מכורח המציאות. אם הם לא הורגים בנו ולא היתה סכנה קיומית, הצבא לא היה שם. האם במקרה הזה גם הייתם נגד ההתיישבות ביש''ע ובגוש עציון? מאיזה סיבה אם כן? קראתי בספר של גדי טאוב(שאני מוקירה ומעריכה, הטענות שלו הן לא סיסמאות שמאלניות שאיבדו משמעות) שמבחינתו המדינה לא יכולה להתקיים כדמוקרטית כל עוד הצבא שולט על עם אחר. אבל, אני לא מבינה איך ההשקפה הזו מתמודדת עם המציאות העכשווית שהראתה שיציאה מגוש קטיף וחוסר שליטה של צה''ל על הערבים באיזור הרצועה הוביל לסכנה של המדינה, לחוסר מידע מודיעיני (וחוסר מידע איפה גלעד שליט בין השאר..), להברחות נשק ומחבלים.
    דווקא פעולות צה''ל ביו''ש מנעו פיגועים רבים השנה. מי ערב לבטחוננו במקרה שחלילה צה''ל יוצא משם והיהודים מגורשים משם?
    ועוד שאלה. למה אתם מתנגדים לנוער הגבעות שבעצם מגן על עצמו, נמצא בשטחים שוממים שלא היו שייכים מעולם לערבים. הרי אפילו העיניין של ה'כיבוש' לא שייך לכאן( כי צה''ל לא מגן עליהם..)
    מבחינתי, אני אשמח מאוד אם כמדינה נגור עם ליד עם גם ביש''ע וגם בכל הארץ ללא שליטה צבאית של צה''ל, אבל זו סכנה למדינה ולכן צה''ל שם..
    אני באמת אשמח לתשובות לא מתלהמות.. חודש טוב!

    הגב לתגובה זו

    • יהודיה יקרה - אולי תתנחלי בנהר הפרת או החידקל ?

      מיכאל, 17/06/07 16:04

      הרי עפ'י ההבטחה הם יהיו שלנו !
      די למשחיזם,לתמהונות,ולגזל.
      לגבי החיים ליד עם אחר,בזמנו כשדה-גול הצרפתי פינה את השטחים שנכבשו באלג'יר ,הוא הודיע לצרפתים שיצאו משם,מי שרוצה להישאר ישאר על אחריותו.הייתי רוצה שכך ינהגו בפינוי הבא.
      אז לא יהיו טענות לאףאחד (טוב אולי למתנחלים.)

      הגב לתגובה זו

      • היא ביקשה לא מתלהמות.

        גדי, 17/06/07 17:43

        ופשוט לא יכלת אה?


        לפחות היא לא ביקשה תשובות מנומקות ואמיתיות, כי כל מה שיש לכם בראש שמאלנים זה תעמולה וטיעונים מופרכים לחלוטין.

        הגב לתגובה זו

      • למה אתה לא חוזר לאירופה ?

        אאא, 18/06/07 09:38

        הרי אורח החיים שאתה מחפש,כבר קיים שם ?
        בשביל זה באת למזרח התיכון? כדי לכונן את ממלכת הצלבנים ה 3? מצודה צלבנית מערב אירופאית בלב חצי מליארד מוסלמים?
        לפלסטינים יש מדינה - ירדן.
        לסמולנים יש את צפון אמריקה,אוסטרליה ואירופה.
        ומה לגבי היהודים?

        הגב לתגובה זו

    • מותק את יהודיה אבל את לא טובה יותר מאף אחד

      סבא ג'פטו, 17/06/07 16:06

      תרדי מהקטע של ארץ אבות.
      קיבלנו מקלט בארץ הזאת בגלל השואה ובגלל החלטת האום ב47. וההחלטה הייתה 2 מדינות ל2 עמים ולא מדינה דו לאומית אחת כמו שהחמאס והימין רוצים.
      צריך להסתפק במה שיש ולחיות כמו בני אדם. חלומות וחזיונות המשיחיים על חידוש מלכות דוד - לא על חשבון מיליוני אחרים

      הגב לתגובה זו

      • סבא ג'פטו, אולי כדאי שתבדוק היטב, מה בכלל אתה עושה בארץ (ל''ת)

        יהודי מאמין, 17/06/07 17:59

        הגב לתגובה זו

      • לסבא ג'פטו ומיכאל.. אפילו תשובה אחת לא קבלתי....

        יהודיה, 17/06/07 18:08

        סתם זרקתם סיסמאות.. שאלתי שאלות ראליות, לא דברתי על חזיונות אלא על המציאות העכשווית. הסתפקות במועט לפי ניתוח המציאות כיום מדרדרת את בטחון המדינה. ולמיכאל-
        תענה קודם בבקשה על שטחי יש''ע שם יש לנו יכולת להתיישב ואיננו מזיקים לאיש...
        בכל זאת, אשמח לתשובות מנומקות ולא לסיסמאות....

        הגב לתגובה זו

    • לא סבא ג'בטו ולא מיכאל הצליחו לענות על אחת מטענותיה של היהודיה..פחח (ל''ת)

      גם יהודי, 17/06/07 17:05

      הגב לתגובה זו

    • ל - 13 היהודיה

      צבי, 18/06/07 02:19

      הרשי לי להזכיר לך מעט נשכחות. לוי אשכול ראש ממשלתנו (מה לעשות שמאלני) במלחמת ששת הימים הודיע מפורשות לאחר תום המלחמה כי השטחים שנכבשו נועדו למטרה אחת ויחידה, לשמש כקלף מיקוח בתהליך מו''מ לשלום ולא לשום מטרה אחרת ותהא משיחית או הזויה אחרת ככל שתהא. זה שרוח משיחית נחה על קומץ קטן ביותר של עם ישראל והעם הזה משלם ביוקר רב, הן בחיי אדם והן כלכלית וחברתית, על הרפתקה משיחית זו הוא תהליך רע שמתרחש לנגד עינינו כבר 4 עשורים, ברם שימי לב לדבר מעניין שגם בתום תקופה כזו ארוכה הקומץ הזה נאלץ להסביר כל הזמן את דרכיו (הנלוזות לדעתי) מחדש ומבלי יכולת לחדור ללבבות, וברור גם למה. אגב, מדוע כמעט ולא רואים את נאמנותו של הקומץ הזה גם לחלקי א''י אחרים דוגמת הנגב והגליל?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני מציע לכבוש עוד שטחים שנגיע למדינה של ירובעם בן נבט (ל''ת)

    אוהבאל, 17/06/07 14:44

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע להחזיר את ביתם של גלאון ושאר שמאלנים תחילה

      חמסניק מתון, 17/06/07 14:59

      אני מציע להחזיר את ביתם של גלאון ושאר שמאלנים תחילה

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני מתבייש לגור באריאל ועוזב בקרוב!

    און נחמן-בן 17, 17/06/07 13:23

    האיש אשר גזל אדמות פלחים מספר לנו על הדרך לשלום? ומסביר לנו שאין בכלל כיבוש והכל בראש שלנו?

    הוא הסתכל פעם אחרונה על שכנינו למזרח? בדק פעם למה אצלו בשיכון יש בריכות ואצלם מחסור במים? אולי הוא טרח לבדוק כמה אדמות חקלאיות הוא הפקיע בשביל כבישי הגישה המפותלים? לא, אותו זה לא מעניין.

    אבל בשבילנו זה חשוב. ואם יש צורך לפנות לגורמים בינלאומיים בשביל לרסן אנשים כמוהו, אז כך נעשה. (ועם כל הכבוד לבגין..)

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא במקרה דניאל מגבעתיים?!!? (ל''ת)

      די לצביעות, 17/06/07 13:40

      הגב לתגובה זו

    • כיבוש?? שחרור חלקי מולדת זה לא כיבוש. אם כבר אז ת:''א יושבת

      אם להפסיק את, 17/06/07 14:52

      על כפר ערבי, כלומר אדמה ערבית כבושה.

      דין אריאל כדין ת''א.

      הגב לתגובה זו

      • חרטטן בחסד. ת''א=ישראל הריבונית. אריאל=שטח צבאי כבוש

        ביילין צדק, 17/06/07 16:04

        ולא ריבוני.

        הגב לתגובה זו

      • איך תגדיר את מעמד הערבים שם?

        טובה, 17/06/07 16:13

        כמה קל לברוח להיסטוריה ולהסתתר בצלה.כן, יו''ש היא ארץישראל ואלה שטחי מולדת אך מה לעשות שבמולדת ההיסטורית חיים ערבים לא מעטים ומעמדם הוא של נכבש. תן להם זכויות כמו לערביי יפו ואז תוכל להגיד שהם לא תחת כיבוש.מי שלא מבחין כמוך בין יפו לאריאל מחזק את הטעון של אלה שמטילים ספק בלגיטימיות של כל מדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • גם לערביי יפו לא מגיעות זכויות

          אאא, 18/06/07 09:39

          ויש לנהוג בהם בדיוק כמו שנהגו ביהודים שחיו במדינות ערב.
          גירוש מלא ומוחלט.

          הגב לתגובה זו

    • תרגום-אני שלום עכשיו חדור שנאה לעם היהודי

      יריב אורנהיימר, 17/06/07 15:00

      תרגום-אני שלום עכשיו חדור שנאה לעם היהודי

      הגב לתגובה זו

    • לא נורא. אגב , מה דעתך לעבור לפריז ? יש כאן אנשים שיאהבו אותך.... (ל''ת)

      מוני יקים, 17/06/07 15:15

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    המתנחלים הם בוגדים בשירות איראן וחמאס

    דון נחמן, 17/06/07 13:21

    הם גייס חמישי!מקומם בכלא!

    הגב לתגובה זו

    • הסמול הלבן הוא הצלבנים החדשים

      אאא, 18/06/07 09:40

      קולוניאליסטים לבנים שהגיעו מאירופה,מנסים לכפות את אורח החיים של מערב אירופה על כל האזור ומשעבדים את כולם לגחמות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אנשי השמאל הקצוני אינם יודעים לקבל את האמת

    ראובן, 17/06/07 13:14

    אנשי השמאל טוענים כי הם מאוד משכילים.
    אך כל ההשכלה שלהם לא שווה כלום. הזמן יעשה את שלו ויראו במו עיניהם בבהלה ובתמהון כאשר ''החברים שלהם'' הערבים ירצחו ויטבחו אותם הראשונים.
    האוייב שונא שנאת מוות בוגדי עם ומשתמש בשמאל הישראלי (ששכלו נטרף) לצורך פגיעה בישראל ולבסוף האוייב האכזר הזה ייפגע בשמאל בשיא האכזריות.
    עוד יבוא היום והוא לא רחוק כלל, כאשר ייבקשו על חייהם והאוייב בעזות ובאכזריות שאין כמותה עוד לא יחון.
    כבר מאוחר לשמאל אבל אולי יש להם סיכוי ממש קטן. הבעיה הקשה שהם כל כך עווירם וחירשים. בגלל שאיבדו לחלוטין את יהדותם היגיעו למצב הזה.
    יש דוגמאות אין ספור בהיסטוריה של העם היהודי, רבבות שחשבו שניתן לזרוק את היהדות ולהפוף ככל העולם, היו ראשונים בטווח.
    מצד שני אין לרחם על אנשים כאלה אשר אחראים לרבבות של רבבות אשר נרצחו ונטבחו לאוך השנים.
    ישראל חייב להיות מחובר ליהדות, דרך ארץ, תורה ומנהגיה, אחרת אין לנו סיכיוי. ואין זה משנה אם יהודי דתי או לא דתי. יהודי הוא יהודי כאשר מחובר ליהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    דיי לקרוא את חמשת התגובות הראשונות כדי להבין עד כמה צודק רון נחמן. (ל''ת)

    יהודי, 17/06/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רון השמאל בוגדים ארורים לא מעמנו הם (ל''ת)

    אריאלי, 17/06/07 12:49

    הגב לתגובה זו

    • בטח התחנכת על'' אהבת ישראל''

      מתה עליך, 17/06/07 16:15

      תעמיד מול ימני יהודי שמאלן וכל הרטוריקה של אהבת ישראל ואחדות ישראל וכל ישראל ערבים זה לזה נעלמת.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מסכים ב-100%

    אליעזר, 17/06/07 12:47

    ''מהרסיך ומחריבייך ממך יצאו''.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ראש עיריית אריאל מטיף לנו?

    דניאל, 17/06/07 12:27

    ספסר וגנב האדמות מספר לנו על הדרך לשלום? ומסביר לנו שאין בכלל כיבוש והכל בראש שלנו?

    הוא הסתכל פעם אחרונה על שכניו למזרח? בדק פעם למה אצלו בשיכון יש בריכות ואצלם מחסור במים? אולי הוא טרח לבדוק כמה אדמות חקלאיות הוא הפקיע בשביל כבישי הגישה המפותלים? לא, אותו זה לא מעניין.

    אבל בשבילנו זה חשוב. ואם יש צורך לפנות לגורמים בינלאומיים בשביל לרסן אנשים כמוהו, אז כך נעשה. (ועם כל הכבוד לבגין..)

    הגב לתגובה זו

    • בדקת פעם על איזה אדמות הוקמה גבעתיים?? (ל''ת)

      די לצביעות, 17/06/07 12:40

      הגב לתגובה זו

      • גבעתיים נמצאת בישראל. אריאל- לא! (ל''ת)

        אילנה דיין, 17/06/07 13:37

        הגב לתגובה זו

        • באיזו ישראל? זאת שהערבים יצאו למחוק ב48? (ל''ת)

          ג'ון, 17/06/07 14:00

          הגב לתגובה זו

          • בדיוק! אריאל היא על שטח כבוש ולא ריבוני. עובדה! (ל''ת)

            אורלי וילני, 17/06/07 16:02

            הגב לתגובה זו

        • גבעתיים,תל אביב,רמה''ש

          אאא, 18/06/07 09:43

          ורעננה יושבות כולן על חורבות כפרים ערביים.
          זה שהאדונים שלכם ממערב אירופה לא מדברים על זה,לא אומר שזה לא קיים.

          הגב לתגובה זו

    • ודאי שהוא מטיף לכם , ובזכות , אך אתם דבקים בעוורונכם ובטפשותכם . (ל''ת)

      יושקו, 17/06/07 12:59

      הגב לתגובה זו

    • אחי הצעיר והתמים :

      מוטי, 17/06/07 14:16

      למה אצלנו יש בריכות? אצל מי בדיוק? אצל מי שיש לו כסף. בדיוק כמו אצלם. רוב הפלשתינאים עניים כי ככה הם היו מאז ומתמיד!!! רמת חיים גבוהה? טבעי שמי שבא מאירופה ומדינות אנגלו-סקסון יחיה פה בערך באותו סגנון חיים. אם תגיד לי שבקהיר, דמשק, חרטום, עומן וכו' האנשים האלה עשירים, משכילים, נאורים וכו' - אשריך - אתה צודק - אנחנו אשמים במצב הפלשתינאים. אבל זה לא המצב. 99.9% מערביי העולם חיים בעוני מטורף - למה אתה חושב שבשטחים זה יהיה שונה. לנו אין קשר לזה - להיפך - רק עוזרים להם. השארנו להם את חממות גוש קטיף שהכניסו מאות מיליונים השנה מיצוא מטורף לחו''ל - מיטב הטכנולוגיה. מה הם עשו? שרפו את זה!!! גם בזה אנחנו אשמים? עד 67 הם נכבשו ע''י ירדן ומצרים שלא ריחמו עליהם בכלום. אנחנו עוזרים. אז די עם הבכי הלא מועיל הזה - מה גם שהוא תלוש מהמציאות וגובל בבורות מסוכנת.
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

    • דבר הפיאודל הקולוניאליסט

      אאא, 18/06/07 09:42

      ש 90 אחוזים מהשטחים הזמינים בניה בישראל נמצאים בבעלות המיעוט הסמולני הלבן.
      למה כל המדינה צריכה להיות רשומה על שם המיעוט הסמולני הלבן ?
      למה אתם לא מסוגלים לחיות במדינה מבלי להשתלט עליה ?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תמיד החזקתי ממך רון...

    עופריקו, 17/06/07 12:12

    גם הכתבה לא תעזור...לצערי הרב רון...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך תושבי אריאל מסכימים שהאיש ההזוי הזה ימשיך להיות ראש העיר שלהם?? (ל''ת)

    בני, 17/06/07 12:12

    הגב לתגובה זו

    • בהעדר תגובות לענין - השמאל ''חזק'' בתגובות לגופו של איש (ל''ת)

      לא בוגד, 17/06/07 12:32

      הגב לתגובה זו

    • ואתה ? מיהו מנהיגך ? הבט במראה איש טפש. (ל''ת)

      יושקו, 17/06/07 13:00

      הגב לתגובה זו

    • מי הזוי יותר? אלה שעדיין מאמינים בשתי מדינות לשני עמים

      גל, 17/06/07 14:53

      שכל תוכנית כזאת התבררה ככשלון שגרר מרחץ דמים, או מפעל ציוני והתיישבות?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    השמאל גם מזמין וגם מישם את רעיון ההחרמה של המדינה! (ל''ת)

    המלך שלמה, 17/06/07 12:01

    הגב לתגובה זו

    • לכן

      נביל, 18/06/07 03:49

      יש לשלוף את מנהיגי השמאל היהודי ממיטותיהם ולהעמידם מול כיתות יורים.

      כך אני מציע כבר שנים ואין מקשיב.

      אז פריירים אל תתבכינו שהמוסלמים טובחום בכם...

      אז מה עושים היהודים? ממניםאת פרס כנשיא ומחזיקים את הצמח בחיים, זהו מסלול המוות של מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שכחת להאישם את השמאל בבצורת, בפנצ'ר בצמיג שלך ובחצ'קון שיצא לבתך!

    דרור, 17/06/07 11:38

    לא נמאס לימין להאשים כל הזמן את השמאל במחדליהם?
    כאילו שהימין לא היה בשלטון ב30 השנה האחרונות והשפיע על מהלך המדינה.

    לידיעתך מר נחמן: אתה חבר ליכוד והמפלגה שלך(!!!!!) יזמה את התתנתקות וביצעה אותה. השמאל היה מחוץ לממשלה באותו זמן. תחי הנגבי, לימור לבנת ושאר שרינו המקסימים ישבו בממשלה ולא פרס ולא שריד יזמו וביצעו אותה.
    עד כאן שיעור קטן בעובדות והיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      ארז, 17/06/07 12:14

      ''שלום עכשיו'', ''גוש שלום'', האנרכיסטים, כולם נמנים על הימין, נכון?

      הגב לתגובה זו

      • ותגיד לי ארז...

        אלון, 17/06/07 21:21

        כהנא חי, כך, המחתרת היהודית, יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין, יונה אברושמי, עמי פופר הם מהשמאל? לא? כי פעם אחרונה שבדקתי לחצי מהם יש דם על הידיים והחצי השני מחוץ לחוק מה שאני לא יכול להגיד על אף אחד מאלה שאתה ציינת, יא ציניקן קקמייקה!

        הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלני שמעוות את האמת...

      שי, 17/06/07 12:21

      לא נמאס לשמאל להאשים כל הזמן את הימין?
      שכחת שב30 שנה האחרונות היה לנו את פרס ורבין והסכמי אוסלו (!!!!),
      את ברק (הבריחה המבישה מלבנון)ואת אריאל שרון שאמנם נבחר בתור ימני אבל הפך את עורו והקים את קדימה, מפלגה שמאלנית גם אם היא לא מגדירה את עצמה כך.
      אז לפני שאתה כותב את ההיסטוריה מחדש כדי שתסתכל באמת בעובדות.

      הגב לתגובה זו

      • ויש לנו התנחלויות וספוח זוחל שרק מלבים את הסכסוך

        טובה, 18/06/07 12:32

        בעיניך להתנחלויות ולספוח הזוחל שהחלו לפני אוסלו ונמשכו במהלך ולאחר אוסלו אין כמובן השפעה על המצב. מקור הסכסוך הוא בהתנגדות הערבים לקיומה של ישראל,אך מעשינו רק מלבים את הסכסוך ולא מאפשרים למתן את הלהבות.אך את זה ימני לא רואה,כי הערבי הוא לא כמוך ,הוא מבין רק כוח ואם נפעל בכוח ,הוא ישב בשקט תחת זיתו. וכשזה לא קורה,חוזרים להאשים את השמאל.

        הגב לתגובה זו

    • הבצורת, הפנצ'ר והחצ'קון זה בגלל הכיבוש

      אורי, 17/06/07 13:58

      להזיז את הקורה מבין העיניים בקשה

      הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לשמאל להאשים הכל ב''כיבוש''? (ל''ת)

      ג'ון, 17/06/07 13:59

      הגב לתגובה זו

    • בפנצר לא אבל ב1500 נרצחי אוסלו כן (ל''ת)

      אפי, 17/06/07 14:58

      הגב לתגובה זו