• 43.

    זה נכון כל עוד לא פועלים לגירוש הערבים.

    יוסי, 19/06/07 18:06

    אבל אותו ''ימין קיצוני'' שעליו מדבר ימיני כלל אינו תומך ב''מדינה אחת גדולה דו-לאומית'', אלא במדינה אחת גדולה שתגיב על טרור ערבי באופן כזה, שבמוקדם או במאוחר יבוצע גירוש הלכה למעשה של כלל הערבים מישראל.

    מה שימיני מציע, כביכול בתור ציוני-שפוי, הוא להסתגר במדינה צרת גבולות ומאוימת יחד עם הגיס החמישי - הוא ''ערביי ישראל'', ולהמתין לאותה מלחמה ממש מעמדות קשות בהרבה להגנה.

    מה ההבדל בין ישיבת יהודים ביו''ש בין המוני ערבים לבין ישיבת יהודים בגליל בין המוני ערבים?
    אלה גם אלה סובלים מהערבים, אלה גם אלה מביאים פחות ילדים מהם ומאוימים מהם מהיבטים דמוגרפיים, פליליים ולאומניים, ואלה גם אלה יאלצו להגן על נפשם בשעה שהערבים ירגישו חזקים מספיקים, בין ביו''ש ובין בגליל.

    נסיגה מיו''ש כמוה כנסיגה מהגליל - על פניו ''הבטחת רוב יהודי'', בפועל - סיוע לאויב הערבי לשפר עמדותיו לקראת המלחמה הבאה להעלמת ישראל מהמפה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הבעיה היא שמחנה הימין הקיצוני לגיטימי וגדול

    טובה, 19/06/07 13:35

    אכן הויכוח הוא על דמות המדינה: מדינה דו לאומית או מדינה עם רוב יהודי. רק חבל שכמו תמיד אתה חייב ''להכניס'' לשמאל: הרי כוחו של השמאל הקיצוני מזערי והשפעתו על הציבור היא לרוב שלילית ואילו הימין הקיצוני זוכה לתמיכה רחבה בציבור והוא נחשב לפטריוטי למרות שהוא מוביל לאסון. הציבור לא עושה הבחנה בין שמאל ציוני לבין שמאל קיצוני ואתה מחזק את העמדה הזאת שהשמאל כולו הוא מקשהאחת אנטי ציונית,לא פטריוטית ואפילו לא עלינו גם נגוע באנטישמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חזון ציוני ?

    אאא, 18/06/07 09:54

    מצודה צלבנית מערב אירופאית עם אורח חיים המבוסס על סמים,נהנתנות,הפקרות מינית ושופינג אובססיבי זה בעיניך ציונות ?
    חובשי הכיפות הם הם הציונים האחרונים שיש בישראל.
    כל היתר הם חבורת נהנתנים מופקרת שכל רצונה הוא לחקות את המערב ולהטמע בו,
    אנשים שכל חייהם סובבים סביב הדיוטי פרי,איקאה ונסיעות לחו''ל.
    אם זו ציונות בעיניך,אז עדיף לעם היהודי בלעדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי שחי ביש''ע איננו ''מתנחל''

    אאא, 18/06/07 09:52

    הוא שמרני,לאומני ודתי כמו כל האזור מטוניס ועד איראן.
    מתנחל הוא זה שלא נראה כמו תושבי האזור,לא חי כמו תושבי האזור ובעל דעות שלא קיימות בשום מקום אחר באזור.
    אתם הנטע הזר פה.אתם המתנחלים האמיתיים.
    אין בשום מקום במזרח התיכון אנשים ליברליים,המקיימים אורח חיים מערב אירופאי מנוון ומופקר ושנראים כמו הגויים מאירופה.
    אתם הסמולנים שייכים לאזור כמו שהלבנים שייכים לדרום אפריקה.
    זה שהעולם לא קורא ללבנים שחיים כיום בדרא''פ לעזוב,לא משנה את העובדה שהם נטע זר ביבשת אפריקה וזמנם שם קצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הפרדה? איזו הפרדה?

    אאא, 18/06/07 09:49

    אתה שמציע ''הפרדה'' מהפלסטינים בעזה אבל מחבק את הפלסטינים של כפר קאסם וסכנין הוא זה שטומן את הראש בחול.מה ההבדל בינהם? זה שיש לחלק תעודת זהות ולחלק לא?
    זה אותו עם.
    אין דבר כזה הפרדה מפלסטיני בג'נין אבל לחיות ביחד עם פלסטיני מטייבה.זה אותו עם.תמיד היה ותמיד יהיה.עד שלא תציג תכנית של הפרדה מוחלטת בין ערבים ליהודים,כולל הערבים ביפו,ב''ש,חיפה והגליל - אל תבלבל את המוח על ''הפרדה''.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אל תהיה ליצן

    אאא, 18/06/07 09:47

    1) אין דבר כזה סמול ציוני.אין לשאיפה לכונן מצודה צלבנית מערב אירופאית שום קשר עם ציונות.
    2) מפלגות,כמו מפא''י,שנשלטות ע''י ערבים (וזה ממש לא משנה אם הערבים הם רוב או לשון מאזניים) הם לא ציוניות.
    3) אין הבדל בין אשקלון ונצרים.ההבדל קיים אצל אדוניכם האירופאים ואצלכם.הוא לא קיים בעבור יתר האנושות.
    4) ישראל יהודית? במה בדיוק? מדינה מערבית-נוצרית שיש בה מיעוט יהודי גדול (כ 25 אחוזים מהאוכלוסיה) היא יהודית בדיוק כמו שאיטליה,צרפת,בריטניה וגרמניה הן ''יהודיות''.

    הגב לתגובה זו

    • תחבר לכדור הארץ ואח''כ תגיב (ל''ת)

      חן, 19/06/07 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    ויכוח בין ימין לימין

    גל, 18/06/07 02:41

    את הכיבוש לא מתחזקים המתנחלים אלא הצבא.
    אבל טענתך המתמיהה היא שהבעיה היא לא בכיבוש, אלא בהתעקשות של המתנחלים להתנחל (רק שכחת שזה בגיבוי של המדינה על כלכלתה וצבאה).

    הגב לתגובה זו

    • מקומם של אנשים

      אאא, 18/06/07 09:55

      הרוצים לקיים אורח חיים מערבי-נוצרי הוא במדינות המערב הנוצריות.
      אנחנו לא בתקופת מסעות הצלב.
      3 יבשות שלמות (צפון אמריקה,אוסטרליה ואירופה) אמורות להספיק בשבילכם.
      ישראל לא הוקמה כדי להיות מצודה צלבנית בלב המזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ימיני אני מכבד אותך אבל אתה מנסה להיות יותר מדי מוסרי בעולם לא מוסר

    תום, 17/06/07 23:41

    אל תתיפייף ותהיה יפה נפש, וכל הניסיונות שלך להפריד בין הימין הקיצוני לבין הציונות, ולהגדיר אותו כחובר לשמאל הקיצוני במטרה להרוס את המדינה היהודית, זה פשוט לא הגיוני.
    אי אפשר להיות ימני ולא ציוני!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      אאא, 18/06/07 09:56

      ואי אפשר להיות סמולני ציוני.
      הציונות היא תנועה לאומית יהודית.
      אתאיסטים קוסמופוליטים לא יכולים להיות ציונים.זה בלתי אפשרי אפילו תיאורטית

      הגב לתגובה זו

      • בן גוריון לא היה? למה שלא תלמד קצת על הציונות

        טובה, 19/06/07 13:30

        לפני שתגדיר מחדש את הזיותך. רבים מראשי הציונות היו חילונים כולל ז'בוטינסיקי מקימה של בית''ר.אתה אולי ציוני על פי ההגדרה שלך,אך בור לפי כל פרמטר אחר.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל השמאל, ולא רק הקיצוני נושא באחריות למעמדה הבי''ל של ישראל.

    ישעיהו, 17/06/07 22:59

    מדינה גדולה??? מי שישמע.
    הטענה שיהודים לא צריכים להיות באזור בו יש ריכוזים גדולים של ערבים, מעבר לכך שהיא בלתי מוסרית ומתחסדת, הרי היא הבסיס לתביעה של הערבים להחזיר אותנו לאירופה.

    השמאל כולו נושא באחריות לכך שישראל נתפשת ככובשת. אין זה נחלתו של השמאל הקיצוני, השמאל ברובו חושב שלפלשתינים יש זכות על הארץ, ואם יש להם זכות ואנחנו גזלנים אז כל הכבוד לעולם שנלחם ביהודים המסריחים.
    אז מה ההבדל? השמאל אומר שזה שאנחנו כובשים זה רק ב67 והשמאל הקיצוני אומר שזה גם ב48.
    לפיכך השמאל טוען שרק המתנחלים הם פושעים, והשמאל הקיצוני טוען שגם שמעון פרס שיושב על חורבות שיח מוניס הוא גזלן. ובעולם יש לא מעט שמתקשים להבין את ההבדל בן 67 ל 48. ובאמת מהו ההבדל?

    אם זו ארצנו, אז איננו גזלנים, ואם זו ארצם אז גם תל אביב גזולה בידם.

    תאמרו פשרה? הרי הערבים כבר קיבלו 70% מא''י המנדטורית והקימו בה מדינה ש70% מאזרחיה הם פלשתינאים!!! לפשרה צריך להיות בסיס מוסרי. ואם הארץ לא שלנו אז אין מקום לפשרה. הם לא פראיירים לדעתם זו הארץ שלהם. וגם לדעת השמאל. אה נכון שכחנו את השואה, הם צודקים,זה שהגרמנים רצחו בנו זה לא סיבה שנגזול אותם. אבל זה שהארץ היא נחלת אבותינו זו סיבה טובה שנגאל אותה מידיהם.
    האמת לא נמצאת במרכז, קוהרנטיות יש בקצוות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השמאל הקיצוני החתרני הוא שמסכן את קיומה של המדינה היהודית.

    דרור, 17/06/07 21:38

    השמאל הקיצוני שולט בתישקורת ובבתי המשפט, מסייע להסתה האנטי ישראלית, בארץ וברחבי העולם האנטישמי.
    השמאל הקיצוני מסוכן לקיום המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שפיות

    אמנון, 17/06/07 21:22

    כותב המאמר מייצג למעשה את רוב העם, לצערי הרוב לא מצליח לעצור את המשך ההתנחלויות ומעשי המתנחלים. כולנו יודעים כי בסופו של דבר הכל יוחזר וחבל על המשאבים שמתבזבזים. כל ממשלות ישראל מגלות אוזלת יד בנושא אין מלך -יש אנרכיה בתחום.

    הגב לתגובה זו

    • שפיות מסוג ראלי יותר

      רמי, 17/06/07 23:30

      אמנון, אתה מייצג את עצמך , ואת עצמך בלבד!!
      כולם יודעים שבסוף נצטרך להפרד מערביי ארץ ישראל ולשלחם לשלום למדינות מוצאם.
      קצת פיצוי, קרקע חלופית, נכונות מצד אחיהם הדואגים לשלומם לסייע להם.
      איך אמרו הפרסומות לפני המהלך המבריק של הגירוש? '' יש פתרון לכל מתיישב ''. אז זהו . יש פתרון לכל ערבי!!!
      המציאות בעזה מוכיחה זאת.

      זו השפיות האמיתית במזרח התיכון!!!

      הגב לתגובה זו

    • כל אדם בר דעת

      אאא, 18/06/07 09:57

      יודע כי דינה של ממלכת הצלבנים ה 3 יהיה זהה ל2 קודמתיה.
      אתם מנסים את מה שניסו לעשות הלבנים בדרא''פ רק שהם לא כפו,כמוכם,את אורח החיים של המערב על הרוב השחור.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ימיני התגלה כשמאליני. מקבל את ''נקודות הדבור'' שלו מהשמאל העולמי (ל''ת)

    מתחזה, 17/06/07 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הSMALL השולל את קיומה של מדינת ישראל ,הופך את הימין ליותר צודק!

    שרית, 17/06/07 18:22

    מה הטענה המוגחכת שלך?
    שבגלל שהימין רוצה להתיישב בארץ,והSMALL הסהרורי מתנגד לכך הם שווים???
    OH,PLEASE
    השאלה היא כאן שאלה של בעלות.
    האם האדמה הזאת,שישבו בה 1,400 שנה היא של היהודים או של הערבים שהגיעו בשלהי המאה ה18 לכאן.
    זאת השאלה.
    זה שהחמאס חושב שאסור ליהודים לשבת כאן כי היא אדמה קדושה
    לא הופך את היהודים החושבים שהיא קדושה לחמאס.
    אלא,
    שבתעתועי מוחך,
    אתה מעדיף לחשוב כך.
    שאז אולי אתה לא כ-ל כ-ך טועה..
    אבל אתה כן טועה
    כמו שקסטנר טעה
    כמו שכל יודנראט טעה
    והטעון שלהם..
    שהייתה מונחת חרב על צווארם
    ואתה ,
    איזה חרב מונחת על צווארך???

    הגב לתגובה זו

    • בין הירדן לים האדמה של 2 העמים- כל עם ונסיבות שייכותו

      את לא מבדילה, 17/06/07 18:36

      בין א''י ומדינת ישראל.

      יש לך בעייה ענקית.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מבדיל בין יהודים

        אאא, 18/06/07 09:59

        לבין נוצרים מהמערב.
        תה חושב שהאינטרסים של אדוניך מהבית הלבן והאיחוד האירופי הם גם האינטרסים שלנו.
        תסביכי הנחיתות התרבותיים והאנטומיים שלך מונעים ממך להבין זאת.

        הגב לתגובה זו

        • תיזהר- יש ''מזרחים אותנטים'' חילונים (יהודים וערבים) (ל''ת)

          זה מערבל לך, 18/06/07 13:48

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה לכם אצל ימיני,שהלכה כמותו,בכל מקום.

    יגאל כהן, 17/06/07 17:52

    תודה לך אחינו ימיני.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ציונות הגונה ושפוייה= מדינת ישראל על הקו הירוק+-,בלי ''ז.שיבה''לישראל

    כהסכם קבע-יש, 17/06/07 17:15

    היה רוב ליציאה מרוב השטחים גם ללא הסכם שלום/הסכם קבע(ההתנתקות וההתכנסות) - מתוך מטרה להניע מהלך לכוון הרצוי.

    במידה ויתאפשר הסכם שלום-התמיכה רק תגבר !

    הגב לתגובה זו

    • ומיהו המנהיג הערבי שוויתר על זכות השיבה? (ל''ת)

      שרית, 17/06/07 18:17

      הגב לתגובה זו

      • לכן נתקעים. בגלל מי שרוצה אצלם להיכנס אלינו, ובגלל אלה מאיתנו (ל''ת)

        שרוצים להישאר, 17/06/07 18:32

        הגב לתגובה זו

    • אין מה לדבר על רוב או מיעוט

      אאא, 18/06/07 10:00

      כל עוד המיעוט הסמולני הלבן שולט בישראל כמו שהאריסטוקרטיה שלטה באירופה במשך למעלה מ 1000 שנים.
      כל עוד המשטר הפיאודלי-טוטאליטארי שלכם בישראל קיים - קיומה של דמוקרטיה אמיתית הוא בלתי אפשרי.

      שפויה? מה כלכך שפוי במצודה צלבנית של המערב הנוצרי בלב המזרח התיכון? לי זה נשמע כמו פסיכוזה קולוניאליסטית שמחייבת טיפול פסיכיאטרי מאסיבי ביותר.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    העניין הוא שהשמאל המסוכן הוא בחד''ש

    ספי, 17/06/07 17:10

    והימין המסוכן הוא בליכוד.
    איזה הבדל עצום.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בן דרור אתה לא רק צודק, אני חושש שאתה אחרון הצדיקים (ל''ת)

    אחיצדק, 17/06/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המדינה הדו-לאומית כבר כאן

    עזרי, 17/06/07 17:02

    ''השמאל הציוני'' היה כל כך שקוע בהסתה נגד ''השמאל הקיצוני'' ולא שם לב שבינתיים הורחבו ההתנחלויות במאות אחוזים, הוקמו עשרות מאחזים בלב אוכלוסייה פלסטינית. היום פשוט אין אין שום יכולת להפריד בין האוכלוסיות.

    המסקנה: כדי למנוע עוד קרבנות מיותרים יש להקים כמה שיותר מהר מדינה דו-לאומית. אין פיתרון אחר.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל מדינה 4 לאומית

      אאא, 18/06/07 10:03

      יש בה כ 20-25 אחוזים יהודים
      יש בה כ 20 אחוזים ערבים
      יש בה 15-10 אחוזים סמולנים לבנים
      ויש בה כ 40 אחוזים של חילונים שכוללים גם את העולים מרוסיה.

      אם מתעלמים מהארכיונים של משרד הפנים מגלים שמדובר ב 4 עמים שונים לגמרי שלא חולקים אינטרסים משותפים,לא מתחתנים כמעט זה עם זה והפרשנות שלהם לדמותה של ישראל שונה בצורה מוחלטת.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    כל מי שדוגל במדינת ישראל ומדינת פלשתין על בסיס 67-הוא ישראלי לאומי!

    EHAD HAAM-ZIONI, 17/06/07 16:13

    וישנם 50% מהעם היהודי בישראל (מרכז-ימין וימין קיצוני) הרוצים לטרפד זאת ולגזול מעט או הרבה (או הכל ולטהרם אתנית) מהאדמות של הפלשתינאים........ואולי 0.5% מהיהודים בישראל הרוצים ''מדינה אחת בין הירדן לים''

    אלא הפרופורציות בן דרור: הימין וקיצוניו הם המסוכנים לעתיד ישראל

    הגב לתגובה זו

    • רגע..אז אתה קובע 2 מדינות לעם אחד? הרי הפלסטנאים של חיפה

      GREEN SLEEV, 17/06/07 16:41

      ושל עכו ושל לוד..יהיו פה..
      ושם יהיה ''יודין פריי'' יעני נקיי מיהודים..
      קרי הם גם שם וגם פה..

      הגב לתגובה זו

      • אנטי ציוני-מי שפוסל חתירה לשלום עם שכיננו-ודמוקרטיה לכלל האזרחים!!! (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 17/06/07 19:32

        הגב לתגובה זו

    • כל מי שדוגל

      אאא, 18/06/07 10:04

      במצודה צלבנית מערב אירופאית\אמריקאית הנשלטת בסגנון המטריקס ע''י מיעוט סמולני לבן המחוייב לאינטרסים של האיחוד האירופי - הוא קולוניאליסט אנטישמי שיש לסיים את נוכחותו במזרח התיכון בהקדם האפשרי.

      הגב לתגובה זו

    • הסמול הצלבני הלבן

      אאא, 18/06/07 10:06

      ושאיפותיו ל''תרבת את הילידים'' היהודים והמוסלמים של המזרח התיכון ולהפכם ליאפים מערביים ליברלים חובבי תיאטרון ורוק כבד - הם הם הסכנה הגדולה ביותר למזרח התיכון.

      מקומם של אנשים הרוצים לחקות את המערב,להטמע בחברה הנוצרית של המערב ומחוייבים לאינטרסים של המערב - הוא במדינות המערב.

      הגב לתגובה זו

    • 80 אחוזים מהעם היהודי

      אאא, 18/06/07 10:07

      מתנגדים לדכו הקולוניאליסטית של הסמול הלבן.
      אתה מבלבל בין מי שהוא יהודי לבין מי שרשום כיהודי במשרד הפנים.
      המהות זה מה שחשוב ולא הקומבינות שיצרו את הרישום בארכיונים של משרד הפנים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    השקר של המאזן הדמוגרפי.

    אלי, 17/06/07 15:31

    ההתנתקות מהפלשתינים לא משנה כהוא זה את הסכנה של המאזן הדמוגרפי.

    הפלשתינים אינם חלק ממדינת ישראל ולכן לא משנה אם נשאר או לא, הם לא מהווים סיכון דמוגרפי בשבילנו.

    מה שכן, הם מהווים סיכון בטחוני. הוכח כבר כמה וכמה פעמים שנסיגה לא פותרת את הסיכון הזה אלא רק מחזקת אותו.

    אוסלו וההתנתקות הוכיחו שאם אנו נסוגים אנו מקבלים מנת אש גדולה יותר. לכן, רק באמצעות ההתנחלויות אפשר להשיג בטחון.

    החזית הכי שקטה היום היא ביהודה ושומרון, למה? כי שם יש התנחלויות ושם יש את צה''ל. ואילו בעזה, משם נסוגנו, יש היום שלוחה איראנית שמתחמשת בחופשיות.

    הגב לתגובה זו

    • הסמול הפיאודלי הלבן

      אאא, 18/06/07 10:10

      מפחיד אותנו עם הדמוגרפיה של המוסלמים ומדבר על ''רוב יהודי'' אבל ביד השניה מביא מאות אלפי נוצרים מברה''מ,מאות אלפי עובדים זרים כדי לאזרחם,פליטים מאפריקה ומעודד ככל יכולתו התבוללות.

      כשהסמול הלבן מדבר על ''מדינה יהודית'' הוא מתכוון בעצם למצודה צלבנית מערב אירופאית\אמריקאית,אתאיסטית,קוסמופוליטית,ליברלית,אנטישמית ומולטי אתנית שיש בה גם כמה יהודים בתור עלה תאנה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    העובדות הן אותן עובדות המסקנות הופכות את השמאל לבוגדני

    יאיר, 17/06/07 15:28

    לא יעזור לבן דרור לעוד אלף שמאלנים קטנים דין נצרים כדין תל אביב וככה תמיד יהיה.
    המבדיל בין השמאל הבוגדני(שלשמחתי בן דרור לא שייך אליו) לימין , שבעוד הימיןם לוקח עובדות אלו על מנת לבנות מדינה יהודית חזקה השמאל הקיצוני חושב איך להרוס אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין ימין קיצוני,יש ימין אוויל

    מתאגרף שמאלי, 17/06/07 15:21

    בכל הדורות,בכל העמים ובכל הנסיבות השמאל התאפיין באינטלקטואליות,הומניות,ליברליות
    ואינטלגנציה גבוהה. לעומתו,בכל מקום בכל מצב הימין התאפיין
    בדביליות,צרות מוח,חוסר הבנת המצב והנקרא,אנטי הומניזם,אנטי
    ליברליות,אינטלגנציה נמוכה.
    יש קורלציה מדהימה בכל העמים בין להיות אינטלגנט לבין לסלוד מהימנים.
    לנאמר אין כל קשר למידת הצדק בטיעוני הימין,לפעמים הם צודקים,
    אבל מה,עדיין הם טיפשים פאנטים.

    הגב לתגובה זו

    • באמת, לא ידעתי שסטאלין

      גידי, 17/06/07 16:08

      התאפיין באינטלקטואליות, הומאניות, ליברליות ואינטיליגנציה גבוהה. המשטרים הקומוניסטים של סטאלין קסטרו טיטו ומאו צה טונג מייצגים את ההפך הגמור מכל אלה. ואלה משטרי שמאל, שמייצגים את השמאל במהותו. דיקטטורה אפלה וחשוכה והשתלטות על אמצעי התקשורת. אז הימין הוא אנטי ליברלי? מעניין שציינת שהימין חסר השכלה וטיפש. לא ידעתי שעמיר פרץ ויורם מרציאנו הם אנשי ימין. לידיעתך מנהיגי הימין כמו עוזי לנדאו אריה אלדד ואפי איתם הם אנשים משכילים יודעי ספר, בניגוד גמור לשמאל העלוב שמשכתב את ההיסטוריה כראות עיניו.

      הגב לתגובה זו

      • ומעננו תצא תורה ודבר פחימה מירושלים.. (ל''ת)

        עמית, 17/06/07 16:43

        הגב לתגובה זו

      • גידיל'ה:סטלין/מאו/נאצר הם פשיסטים בעליל.

        מענה לגידי, 17/06/07 17:35

        מה לקומוניזם ולמה שמכונה בישראל
        שמאל? (סמול אצל ביבי ושאר
        משטינים)
        כל המשטרים הקומוניסטים הם פשיסטים,לאומניים,סדיסטים ורחוקים
        שנות אור ממה שאדם נבון ומשכיל מכנה שמאל.

        הגב לתגובה זו

      • החלוקה בארץ לשמאל וימין היא לא כלכלית אלא מדינית

        טובה, 19/06/07 13:42

        אתה קצת מיתמם או שלא יודע את העובדות. באירופה החלוקה בין שמאל לימין היא חלוקה כלכלית-חברתית,בין הדוגלים בשוויון לדוגלים בקפיטליזם. בארץ החלוקה היא לא כזאת,אלא סבה על גבולות המדינה:גבולות היסטורים(ימין( או גבולות מדיניים,שנקבעו בהסכם(שמאל) ועל היחס לערבים. לכן רביםבשמאל הם ממעמד כלכלי גבוה ולא ממעמד הפועלים. השמאל בארץ הוא ליברלי בנוגע לזכויות האזרח,של כל אדם כולל נשים וערבים .הימין בארץ נתמך בעיקר על שכבות סוציואקוניות נמוכות והתמיכה שלו בזכויות אדם היא מוגבלת לזכויות היהודי בלבד. ואל תגיד שלא ידעת לפני שברברת שטויות.

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה. החיבור בין האינטלקטואלים לשמאל ארע במאה ה-20

      אלי, 17/06/07 16:33

      לפני כן, האליטה נטתה דווקא לימין האליטיסטי ואף הלאומי.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא מכירה SMALL חכם,או ידען או שלא מקבל כסף ממקור זר

      שרית, 17/06/07 18:24

      רק אדם שלא מכיר את ההיסטוריה לא יודע שזאת האדמה שלנו
      רק אדם שלא מבין את המנטליות הערבית חושב שאפשר לעשות עימם שלום.
      כל ההנחות של הSMALL התפוצצו בפנים..

      הגב לתגובה זו

      • שרית עזבי,לכי תהיי זמרת מזרחית (ל''ת)

        שר לשרית, 17/06/07 18:37

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    השמאל תמיד ישלוט, כי הימין טיפש (ל''ת)

    ישראלי, 17/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

    • נכון. והשמאל הוא בכלל מאד אינטילגנטי . (ל''ת)

      ניסו שחם, 17/06/07 15:14

      הגב לתגובה זו

    • שוב טעות היסטורית של SMALL-המחטף שלו נובע עם קום המדינה ומטשטש

      שרית, 17/06/07 18:27

      בראשית המדינה השתלט הSMALL על מקורות ההון והשלטון ועם הזמן הוא נדחק מהם.
      הSMALL כבר מזמן לא בשלטון
      הוא רק מחזיק את המדיה ואת ההון בחלקו
      וזה יורד,
      כי אי אפשר לעבוד על כל בני האדם.

      הגב לתגובה זו

    • חכמים המה להרע

      קובי, 17/06/07 18:30

      רואים בחוש את חכמת השמאלנים שעוד רגע יקברו את כולנו.

      הגב לתגובה זו

    • תמיד? גם באירופה הוא שלט

      אאא, 18/06/07 10:11

      לפני 80 שנה.
      זוכר איך זה נגמר?
      סיטואצית ''הזנב שמכשכש בכלב'' היא זמנית.כך היה באירופה וכך יהיה בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין ימין קיצוני זו המצאה תקשורתית יש רק שמאל קיצוני כמוך (ל''ת)

    רוני כגן, 17/06/07 14:29

    הגב לתגובה זו

    • בסלע (ל''ת)

      יוסי, 17/06/07 15:20

      הגב לתגובה זו

    • כשכולם סביבך לאומנים ימנים,אתה לא מבחין בהם יותר (ל''ת)

      פנטית, 19/06/07 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    סקר בעזה: מה עדיף נצרים או המצב הנוכחי? (ל''ת)

    עמירם, 17/06/07 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מהומה רבה על לא דבר

    איתם, 17/06/07 14:00

    כמה מלל שפכת, דרור. מה בעצם אתה אומר? שמאל פרקטי? ימין ריאלי? די חלאס, בחייאת! ראינו איך יצא דבש מהניסיון ''לצאת מתוככי האוכולוסיה הפלשתינית'' בעזה. ממש מתוק. וטעים, בגובה 14 קומות (עד הרצפה, עם הראש באדמה). למעשה ראינו איך כל יציאה מתוככי האוכלוסיה הפלשתינית הביאה ממש כיף ושלוה לאיזורנו. בוא כבר נצא לגמרי כולנו מתוככי האוכלוסיה המוסלמית הערבית פה במזרח התיכון. בוא כבר נבנה לנו איזו מדינה מקדונית במקום אחר, לא נפריע לאף אחד, לא נתחכך, נכבוש, נתקוף, נותקף. נוכל לחיות טוב מאוד בחו''ל. ראינו את זה איזה אלפיים שנה, ובמיוחד בדובדבן של לפני חמישים ומשהו שנים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    את ''הסתכלו במראה'' של ימיני - לא קראתי

    ברוך שטיין, 17/06/07 13:58

    וגם את ''צביעות השמאל'' של נחמן - לא קראתי.

    אך בכל זאת מפריעים לי שני דברים:

    1. מדוע מאמר אורח של איש ימין, בביקורתו עח השמאל, מחייב תגובה מיידית משמאל (ועוד ע''י איש המערכת) ?

    2. דף הפתיחה של שני המאמרים נחזה כנועד לקבע התייחסות ראשונית של הקוראים כלפי הכותבים:
    א. נחמן (ימין) - צוחק ולא רציני.
    ב. ימיני (שמאל) - מהורהר וחושב.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    היום, אין ספק שדווקא השמאל הישראלי מסוכן למדינה היהודית ועושה הכל

    כדי להרוס אותה!, 17/06/07 13:41

    ואגב, לפחות הימין הקיצוני ציוני ומאמין בזכותו של העם היהודי למדינה. כך שאין אפילו מקום להשוואה בין המחנות !

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מהלך טקטי מצויין של ימיני: להתחזות לשמאלני לטנטי

    אלי, 17/06/07 13:27

    כדי להמשיך במהלך המוצדק כנגד השמאל הרחוק.
    רק תזהר שלא תהפוך לגרפומן.

    הגב לתגובה זו

    • ימיני היה תמיד שמאל ציוני. הוא לא הסתיר את זה (ל''ת)

      ימינולוג, 17/06/07 13:34

      הגב לתגובה זו

      • מה זה ''שמאל ציוני''????? (ל''ת)

        שרית, 17/06/07 13:42

        הגב לתגובה זו

        • שמאל ציוני זו מדינה יהודית ודמוקרטית

          ציוני, 17/06/07 13:49

          גם וגם.
          השמאל רוצה מדינה דמוקרטית, ובכלל לא יהודית.
          הימין רוצה מדינה יהודית, ופחות דמוקרטית.
          השמאל הציוני רוצה גם וגם. ובכלל זה כולם מתקיפים אותנו.

          הגב לתגובה זו

          • דיסונאס...איך דמוקרטית אם יהודית? מה יקרה לדעתך כשהמוסלמים יהיו רוב

            ורד, 17/06/07 14:20

            על תוותר על הדמוקרטית או על היהודית..
            לדעתי אין כזה דבר שמאל ציוני!
            אתה לאיכול להיות שמאלן ולדבר על טהור אדמה מיהודים..אדמה יהודית..

            הגב לתגובה זו

          • דמוקרטית ?

            אאא, 18/06/07 10:16

            מדינה בה מיעוט סמולני לבן המהווה 10-15 אחוזים מהאוכלוסיה אבל שולט על כל משאביה וכל עמדות הכוח שלה,לא יכולה להיות דמוקרטית אפילו אם תעמוד על הראש.
            הציונות היא תנועה לאומית יהודית.הסמול הוא קוסמופוליטי ויהודי רק על הנייר (במקרה הטוב).סמולנים לא יכולים להיות ציונים אפילו מבחינה תיאורטית.

            הסמול רוצה מצודה צלבנית מערב אירופאית\אמריקאית,ליברלית,אנטישמית,אתאיסטית,קוסמופוליטית ומולטי אתנית בה יש גם כמה יהודים...בתור עלה תאנה.

            אין לזה שום קשר עם ציונות או יהדות.

            אתם סתם קולוניאליסטים שמשתמשים ביהדות כעלה תאנה בדמוקרטיה כמנטרה צבועה להסתיר את הפיאודליזם שלכם וחושבים שהשואה מצדיקה את הקולוניאליזם שלכם.

            הגב לתגובה זו

          • סמול ציוני = חזיר כשר

            אאא, 18/06/07 10:17

            סתירה לוגית שלא ניתן ליישב.

            הגב לתגובה זו

            • מה לך וללוגיקה??? (ל''ת)

              חן, 19/06/07 13:44

              הגב לתגובה זו

      • לא, ימיני שייך לשמאל הציוני בימים א, ד, ויום שישי הראשון בכל חודש.

        ימינולוג אמיתי, 17/06/07 15:32

        בשאר הימים הוא שייך לימין המקרטיסטי, חוץ מימי ה' ושישי שלפני ירח מלא, אז הוא סתם חוכמולוג

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    הימין הקיצוני מסוכן ככל קיצוני ופנאט שמשנתו סדורה.

    יושקו, 17/06/07 12:58

    השמאל הקיצוני מסוכן פי כמה כי
    א. הוא שולט באקדמיה ובחוגי ה''תרבות'' ואפילו בתקשורת.
    ב. הוא מתנגד לזכותם של היהודים לבית לאומי ואיננו נלחם , כימין (ואפילו הקיצוני) על דמותו של הבית הזה , מלחמה שהיא לגיטימית לפי כל קנה מידה דמוקרטי.

    שלילה מול קיצוניות במאבק לגיטימי.
    אין מה להשוות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כביכול צודק

      יוסי, 17/06/07 13:32

      אומנם, הימין הקיצוני, בשונה מהשמאל הקיצוני, הוא יותר ''פטריוטי''. כביכול, מטרותיו טובות. אולי הוא שוגה, אך בבסיסו, מטרתו היא מה שטוב לישראל.
      אמת, אבל בכ''ז, ''כוונותיו הטובות'' של הימין, יובילו לאותו גהינום אליו מוביל השמאל הרדיקלי.
      אז ממש לא מעניין אותי, אם ישראל נהרסה בגלל כוונותיו הטובות של חה''כ אריה אלדד, או בגלל כוונותיו השליליות של אברהם בורג.

      נ.ב. - העובדה שציינתי, דוקא היא הופכת את הימין למסוכן יותר. (מאוייבינו אנחנו נישמר. אבל מידידינו...).

      הגב לתגובה זו

      • צר לי לחלוק עליך , מכובדי.

        יושקו, 17/06/07 15:13

        אנשי הימין הקיצוני , נוסח מרזל , אינם מסכנים את קיום הבית הלאומי היהודי לעם ישראל.
        הם גזענים , מחרחרי צרות אך חולשתם בקיצוניותם.

        לעומתם , אנשים כגלאון אפילו , (המגדירה עצמה ''שמאל ציוני'') שמזדהה עם מצוקות האויב ומקלה ראש במצוקות הנגרמות לבני עמה - מסוכנת בעיני פי כמה....
        ולא דיברנו על אייל סיוון , גדעון לוי , אביגדור אור , טרבלסי, פחימה , אודי אדיב , אורי אבנרי , האנרכיסטים , הIJV ודומיהם.
        הם משחירים את פנינו בתעמולה שקרית , חד צדדית ומרושעת ומשמשים עלה תאנה לאנטישמיות ושינאת יהודים בכל שלולית ומדמנה.

        הגב לתגובה זו

        • למה הימין כן מסכן את קיומנו

          יוסי, 17/06/07 15:51

          אנשים בנוסח מרזל, בן גביר, נוער הגבעות ודומיהם, אינם מפחידים אותי. כל אחד רואה בהם הוזים.
          מפחידים אותי אותם המכונים ''כתומים'' למיניהם. דוקא בגלל שהם נחשבים לאוהבי א''י, בגלל שהם פטריוטים, ובגלל שאינם מבינים כי מרוב אהבה לארץ ישראל, הם יגרמו לחורבנה.
          זהבה גלאון, בדומה לבורג, מתועבת בעיני כמו כל ''חוצה קוים''. ואינני מדבר כבר על כל הרשימה ה''מכובדת'' שציינת. אולם הם אינם מפחידים אותי. הציבור דוחה אותם. אפילו מרץ, ספק אם תעבור את % החסימה בבחירות הבאות (ושים לב איך היא יורדת בעקביות בכל מערכת בחירות). שלא לדבר על ההזוים יותר.

          נ.ב. - מה זה IJV?

          הגב לתגובה זו

  • 13.

    רק עם חכם יכול להיות כל-כך מטומטם

    אליעזר, 17/06/07 12:52

    בן-דרור ימיני והחברים, מספיק עם המינוחים האקדמיים המטומטמים.

    שום נזק לא יוצא מזה שיהודים יכולים להתיישב בחברון.

    נזק ענק יוצא מכאלה שהולכים לפרסם איזה אשה יהודיה שמקללת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אל תישמרו מהפרושים או הצדוקים, הישמרו לכם מו הצבועים

    הורדוס, 17/06/07 12:44

    ומגלגלי העיניים. הם יביאו לחורבנה של ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הזהרו מן הבורים , במיוחד אלה מהצד השמאלי. (ל''ת)

      אריסטובלוס, 17/06/07 13:07

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    די נמאס כבר משטיפות המח של פוסט ציונים כמוך, ימיני

    אלון, 17/06/07 12:42

    אתם 3% בעם, ו-99% בתקשורת. דיקטטורה של התקשורת, זה מה שקורה בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ימיני פוסט ציוני? זה חדש

      אביחי, 17/06/07 13:13

      לפני שאתה מקשקש כדי שתקרא את דבריו.
      מי יודע, אולי גם תלמד משהו...

      הגב לתגובה זו

      • הוא בהחלט פוסט ציוני

        אאא, 18/06/07 10:18

        עוד קולוניאליסט שחולם על מצודה צלבנית מערב אירופאית בלב המזרח התיכון.

        הגב לתגובה זו

        • אתה כבר השתלבת במרחב מבחינת הבורות והשנאה

          טובה, 19/06/07 13:46

          כשקוראים אותך התרבות הנוצרית-מערבית נראית יותר ויותר אנושית מהחברה שאתה מתכנן לנו.

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    מי שישלוט בשטח יקבע את הדמוגרפיה

    משה חכים, 17/06/07 12:28

    מי ששולט בשטח יכול לקבוע את הדמוגרפיה.הוא יכול לעודד הגירה או לעודד ''עליה''.
    מדינת ישראל אמנם כבשה את השטח אך עודדה את הערבים להשאר כאן.
    הימין הכתום רוצה לשלוט בשטח ולעודד את הגירת הערבים החוצה. השמאל הקיצוני רוצה מדינה דו לאומית ללא זהות יהודית שתקלוט את כל הפליטים הפלשתינאים מרחבי העולם הערבי.
    מה שאתה קורא ה''ימין הקיצוני'' הוא התקווה היחידה של עם ישראל לחיות גם בבטחון וגם לפטור את הבעיה הדמוגרפית.

    הגב לתגובה זו

    • כל בן הילוד, הקידרונה השליכוהו?

      פרעה, 17/06/07 13:44

      אני חשוב שהיה מי שניסה את זה במצרים לפני כמה אלפי שנה, וזה לא ממש עבד.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כשכבר חשבתי שהתפכחת...

    ארז, 17/06/07 12:22

    שוב אתה חוזר למנטרות השמאלניות הישנות והמסוכנות.
    2 מדינות ממערב לירדן לא היו אופציה ריאלית מעולם, בטח לא עכשיו.
    האפשרות היחידה היא מדינה יהודית ממערב לירדן, ומדינה ערבית (פלסטינית?) ממזרח לו.
    מי שמדבר על 2 מדינות ממערב לירדן מדבר על סופה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה מקשקש

    א.נ, 17/06/07 12:02

    מי שמאמין ב''שתי מדינות'' ל''שני עמים'', בארץ הזאת, הוא החולם בהקיץ. הוא הגוזר עלינו מלחמה בטוחה. אין מקום פה! עם ישראל לא יוכל להיוותר בגבולות אושוויץ, הוא חייב מדרך הטבע להמשיך הלאה, להתקדם. ההצעות ההזויות של אנשי השמאל המתונים לייבש את הים, מגוחכת עד כדי דמעות. תחשוב קצת יותר רחוק ממחר בבוקר, אולי יפקחו עיניך. הפתרון היחידי הוא לשלוח מפה את הערבים לכל הרוחות, אין פתרון אחר ולא יעזרו כל ההתפתלויות, וחבל על כל הקרבנות. לעם ישראל אין ארץ אחרת. מי שלא מקבל זאת מקבל את דעתו של בורג. בורג הבין זאת, אך הוא תומך בזכות הערבים על הארץ הזאת. תחליט! או שאתה תומך ביהודים, או שאתה תומך בערבים. שני העמים לא יחיו פה ביחד בכל מקרה. יהודה ושומרון ואף חבל עזה, הם חלק בלתי נפרד מהארץ, ומדינה דו לאומית, לא תתכן בשום פנים.

    אין קל יותר מלהחליט מה אתה ומי אתה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אין מנוס מגירוש מלווה בתמריץ כספי

      הצופה מהצד, 17/06/07 16:27

      וזה יותר זול מהמשך המאבק

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צודק צודק צודק!!! (ל''ת)

    אביעד, 17/06/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ההבדל בין השמאל לימין:

    יוני, 17/06/07 11:56

    השמאל:מדינה אחת גדולה עם הערבים.
    הימין:מדינה אחת גדולה ללא הערבים.

    נתון מעניין אהה בן דרור?!

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא נכון

      אביחי, 17/06/07 13:10

      רוב הימין לא מדבר על טרנספר.
      רק חלק קטן ממנו דוגל בכך.

      לעומת זאת, כל השמאל מדבר על טרנספר - של יהודים.

      נתון מעניין, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אין ימין שהוא תאום לשמאל. בינתיים השמאל עשה את כל הנזקים במדינה

    גל, 17/06/07 11:48

    ואתה יודע את זה.

    ההתנחלויות ביהודה ושומרון מאוכלסות באנשים שמוכנים לספוג פי 100 ממה שתושבי שדרות סופגים.

    הם,אלה הציונים האמיתיים.
    ברגע שנחזור לקווי אושוויץ, אתה חושב שהערבים יפסיקו לפשוע בנו?

    הם רוצים את פלסטים השלמה!
    אתה הוזה אם אתה חושב שמדינה פלסטינית תביא שלום.

    רק טרנספר לערבים מחוץ לא''י יביא שלום אמיתי.
    וההבדל היחיד בין הדיעות שלי לשלך, הוא 10 שנים מקסימום, בהנחה שנתקיים עד אז.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוכיח אחת לאחת את טענות ימיני

      נחום, 17/06/07 13:42

      רק אם המדינה כולה תהיה שלנו אז יהיה פה שקט- זו בדיוק הסיסמא של החמאס. אתה מציע טרנספר ערבי לירדן? הם מציעים טרנספר יהודי לאירופה. הפלשתינים במקור באו מירדן וסוריה? היהודים באו לארץ מאירופה וצפון אפריקה. (כן אני יודע שלפי התנ''ך זה אחרת לגמרי .והם יכולים לומר שהם הפלישתי, החיתי והיבוסי. אז מה?)
      ההתנחלויות אולי סופגות, אבל זה בעיקר כי הן המטרה הכי קרובה ונוחה: מי שמתעקש לגור ליד מי שהכי שונא אותו, חוטף. זו משוואה פשוטה. הכניסה לתחומי 67' הייתה פעולה צבאית. אם זה כל כך חשוב בטחונית שיישאר שם רק צבא ויגן עלינו. זה לא תפקיד של מתיישבים ובטח לא של ילדים של מתיישבים.
      וההבדל בין הדעות שלך ושל ימיני הוא יותר מ-10 שנים. הוא נמצא ב-2007. אתה נמצא במאה ה-19. קולוניאליזם מצלצל מוכר?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קישקוש מתימר של ימני..ערך עליון ביהדות הוא ''פיקוח נפש'' ובשמו

    green sleev, 17/06/07 11:45

    חובה להתפשר קרי לותר על ישובים..
    בהזדמנות אמיתית של שלום..ולא חזיונות ביעותים כמו אוסלו או עקירת גוש קטיף..התנועה הציונית ההתנחלותית תוריד את הראש ותותר על ישובים..
    בעקירת גוש קטיף למרות הפשע המחטף..והעוול ויתרו המתנחלים על מאבק..והורידו את הראש..
    הנסיון של ימיני לרצות גורמים כאלה ואחרים בשמאל רק מצדיקים במעט מהטיעונים שנטענו לגביו על ידי אנשי שמאל לאחרונה..מדובר בדמגוג מגלגל עניים..
    המחשבה שישוב יהודי מזהם אדמה מוסלמית שמה את ימיני במקום אחד עם עוכרי ישראל הן בשמאל והן ביודו-פובים הבנלאומים עלהם נוהג בינמני לכתוב..
    חובת יהודים לישב את הקרקע..יהודים נרצחו הרבה לפני גוש אמונים על ידי ערבים
    אין קשר בין התנחלויות (שאף אחת מהן לא עומדת על אדמה פלסטנאית) לבין טרור..
    אין עם פלסטנאי..ולראיה הטבח של עזתים אחד בשני..יש קובץ של מוסלמים שבאו מפה ומשם..
    בינימני בטח לא יודע ש 75% מאוכלוסית רצועת עזה היא של פלטים..שמורחקים מבני עזה המקוריים שעדין מתחתנים רק בינהם ..
    אין עם פלסטנאי ..השאיפה של הימין שהפלסטנאים יתפזרו בין ה22 מדינות..אם זה לא יקרה..עדיף הסטטוס קוו ביו''ש מאשר הפתרון המזעזע שניסו לבצע בעזה קרי עקירת גוש קטיף.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כל מילה בסלע! תודה לבן-דרור ימיני, מאמר כהלכה! (ל''ת)

    מפוכח, 17/06/07 11:44

    הגב לתגובה זו

    • הימין המישחשי הוא הסכנה האמיתית למדינת ישראל (ל''ת)

      דרור, 17/06/07 13:42

      הגב לתגובה זו

      • הצלחת אוסלו וההניתקות רק ''מוכיחות'' את התזה המדיהמה שלך (ל''ת)

        GREEN SLEEV, 17/06/07 14:22

        הגב לתגובה זו

      • אבל המשיחיסטי הוא לא סכנה ,רק הSMALL (ל''ת)

        שרית, 17/06/07 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואני חשבתי שתנועת פק''פ נעלמה

    דוד בן גוריון, 17/06/07 11:40

    מסתבר שיש לה ממשיכים בדמות בן דרור ימיני

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ימיני, חשבתי שאתה ימני. פתאום אתה שמאלני? (ל''ת)

    הצלחת, 17/06/07 11:36

    הגב לתגובה זו

    • הסכנה האמיתית היא,מהמתחזים.מכל כיוון.מזיקים לכולם. (ל''ת)

      פורים רק1יום., 17/06/07 12:13

      הגב לתגובה זו