• 63.

    ל 59 אחד העם המהמר הנצחי

    Avi Ecuador, 22/06/07 19:14

    ממשיך בהשרשת תורת האידיוטיות שלו ושל השמאל שאין לה שום קשר לשכל ישר היגיון עובדות או עתיד.
    ממשיך לשקר לכם במצח נחושה על כיבוש בעוד שאם היו מצליחים מוסלמים לנצח באחת המלחמות הריאשונים שהיו טובחים בהם ומשמידים אותם הם אידיוטים מסוגו שמהם הם בעצם מפחדים וסלדים...
    כן, ועל כיבוש, ציטוט קלסי:
    ''...
    ובנושא הכיבוש:
    יהודה, שומרון וחבל עזה הם שטחים שניתנו לעם היהודי בדיוק באותה ועידה שנתנה לשכנים שלנו, את הריבונות על השטחים שיש להם היום: ועידת סן-רמו של חבר הלאומים, ב-1920.
    היות ועמנו לא היה אז מסוגל לקבל לידיו מדינה, היא נמסרה כפיקדון לידי האנגלים (המנדט הבריטי). בסעיף 6 של אותה החלטה (מ-24/04/1920), הטילו על האנגלים החובה לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט. מיותר לציין ששטח המנדט כלל גם את ישע. גם בעבר הירדן היו היהודים יכולים להתיישב אך, לפי סעיף 25, מותר היה לאנגלים לדחות את ההתיישבות שם למועד יותר מאוחר.
    בשנת 1945, כאשר נוסד ארגון האומות המאוחדות – אום - (שהחליף את חבר הלאומים), הוחלט שכל ההחלטות שנתקבלו קודם לכן לגבי המנדטים למיניהם, יישארו על כנן. (ראה סעיף 80 בפרק 12 של אמנת האום, Charter of the United Nations שגם אותו אפשר למצוא בכל מנוע חיפוש באינטרנט). אי לכך, ההחלטה של חבר הלאומים אשר קבעה שעל האנגלים לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט, נשארה על כנה על פי החלטת האום.
    להווה ידוע, שהחלטות האום ומועצת הביטחון בכלל זה, מבוססות או על הפרק ה-6 של אמנת האום (המדבר על פתרונות של סכסוכים בין מדינות, בדרך של מומ ובדרכי שלום) או על הפרק ה-7 (המדבר על הפעלת כוח לפתרון סכסוכים). כל ההחלטות המבוססות על הפרק ה-6, הן בבחינת המלצות בלבד. מאידך, ההחלטות המבוססות על הפרק ה-7, (כגון ההחלטה שחייבה את עירק לצאת מכווית), מאפשרות למועצת הבטחון להפעיל כוח כדי ליישם את ההחלטה. מאז נוסד האום, ב-1945, כל ההחלטות בנושא ישראל-ערב, התבססו על הפרק ה-6, (כולל ההחלטה על החלוקה וההחלטות האחרות - כגון 242 ו-338). לכן, כל ההחלטות הנוגעות לסכסוך הישראלי-ערבי הן המלצות בלבד ואינן מחייבות אף צד!

    בן גוריון כידוע, הסכים להחלטת החלוקה. אילו הסכימו לכך גם הערבים, כי אז אפשר היה לומר שהחלטת ועידת סן רמו מתבטלת מאליה. ברם, לא רק שהערבים לא הסכימו לכך אלא שאפילו תקפו אותנו: 7 מדינות ערביות תקפו אותנו (תוך כדי הפרה בוטה של החלטות האום). בגמר המלחמה ההיא (מלחמת תשח), הערבים כבשו את שטחי ישע שהיו מיועדים לעם היהודי על פי החלטה בינלאומית. לכן, אם אפשר להאשים מישהו ולקרוא לו כובש – זה דווקא הערבים ולא אותנו. הירדנים כבשו את יוש והמצרים כבשו את עזה. במלחמת ששת הימים לא כבשנו אדמות הערבים אלא החזרנו לעצמנו את השטחים שהיו שייכים לנו מלכתחילה על פי דין ועל פי החלטה בינלאומית.
    אי לכך, ההחלטה של ועידת סן רמו מ-1920 ואשר קבלה משנה תוקף באמנת האומות המאוחדות בעת הקמת הארגון הזה ב-1945, היא ההחלטה המחייבת היחידה - Enforceable decision.
    היות ובועידת סן רמו, החליטו גם על מתן ריבונות למדינות אחרות כגון, מצרים, לבנון, סוריה ועירק ועל מסגרת הגבולות שלהן, אם מישהו יטען שיש לשנות את החלטת ועידת סן רמו לגבי גבולות ישראל, זכותנו לדרוש דיון מחודש גם על גבולות של כל המדינות שמסביבנו, על פי העיקרון שכל הגבולות נקבעו באותה ועידה. הדדיות זה המינימום שאנו יכולים לדרוש...
    Avi-Schuster
    Ph.D-EE
    Palo-Alto
    CA-USA
    Major Reserves
    IDF-Paratroopers ''





    הגב לתגובה זו

  • 62.

    רק מי שראה את הסכנות יכול להנהיג , נתניהו היחיד שהזהיר! (ל''ת)

    השפוי היחידי, 17/06/07 12:56

    הגב לתגובה זו

    • אם זכור לך הוא הצביע בעד הגרוש של היהודים

      Avi Ecuador, 22/06/07 19:31

      היה קונה את עולמו אם היה מתנגד ואולי לא היה ניתוק...
      היום הוא קורא לעזור למאזן ולתמוך בו וגם זה לא הכיוון, הערבים צריכים לעזוב את ישראל או שאנו נסתפח לארצות הברית, היתר התאבדות לאומית, בעצם יש עוד אופציה שאולי אכתוב בהמשך עותק שכתבתי פעם.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    נתניהו יביא יציבות לאיזור ורק הוא בלבד !

    די לשנאה!, 17/06/07 12:53

    רק נתניהו יביא שלום !

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי מודאג מנצחון החמאס ומדוע?

    אלי הרחובותי, 16/06/07 20:34

    הנה רשימת המודאגים מנצחון החמאס!
    1) השמאלנים הפוסט ציונים (היהודונים.)
    2) הערבים ''הישראלים''.
    3) השמאל המשיחי וההזוי, דוגמת ביילין, פרס, פרץ ושאר חברי מרץ.
    4) האיחוד האירופי האנטישמי.
    5) הליגה הערבית עם שונא ישראל מושבע בראשה, עמר מוסא.
    הסיבה שכל אלו מודאגים היא, משום שנצחון החמאס הוא טוב לישראל!!!
    מדוע הוא טוב לישראל?
    הנצחון הזה החזיר את המצב למה שהיה לפני מלחמת ששת הימים,
    שאז לא היה ''עם פלשתינאי''!!!!
    אלא רק שתי ישויות נפרדות, אחת בעזה ואחת בגדה, שאין עכשו ואף פעם לא היה ביניהן ,שום קשר אמיתי!!! צריך לזכור שעד 1967 עזה נשלטה בידי מצרים והגדה בידי ירדן! עכשו מתברר לכולם, שכל הדיבורים על ''עם פלשתינאי'' זו המצאה של היהודונים יחד עם האנטישמים האירופיים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    השמאל נתן והשמאל לקח. הימין בכלל לא צד בענין

    ימין ושמאל, 16/06/07 05:40

    השמאל הקים את המדינה ועכשיו הוא עוסק במלאכת ההריסה. אם להיות הוגנים, התרומה של הימין לתהליכים האלה זניחה.

    הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה לא יודע דבר וחצי דבר

      טל מירושלים, 16/06/07 10:50

      הימין והשמאל שזורים אלו באלו
      ודרך אגב אני חולק עליך - המדינה לא תיפול אלא אם אנחנו ניתן לה ליפול.
      כל אחד ואחד מהאזרחים במדינה זו חייב להתייצב בכל כוחו ולעזור ולהשפיע היכן שהוא יכול. אם כולנו רק נתלונן כל היום - אז באמת סופנו יהיה מר, אולם אם נבין שישנה בעיה - אך היא כאין וכאפס לעומת מצבים אחרים בהיסטוריה הרי שיש בכוחנו להציל את מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה שאתה כן יודע חצי דבר. (ל''ת)

        ימין ושמאל, 16/06/07 20:03

        הגב לתגובה זו

    • הימין המתנחל וגזלן אדמה מעבר למדינת ישראל-מגולדה ועד הימין המשיחי..

      Ehad Haam-Zioni, 16/06/07 15:46

      הוא שהרס במשך 40 שנה את הציונות והמדינה שבנו והגנו עליה אנשים מכל שככבות העם בהובלה נכונה של השמאל החלוצי

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אמיר בוחבוט המקסים

    אושרת, 16/06/07 00:29

    תמיד כיף לקרוא את הכתבות שלך.
    יישר כח!!

    הגב לתגובה זו

    • לא נראה לי שאת בכלל יודעת לקרוא

      ףךק', 16/06/07 18:27

      יש לי הרושם שאת רק מביטה בתמונות...

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    Cannot agree more - Israel next target for Hamas

    Dan, 15/06/07 22:56

    Excellent analysis.Of course, Israel is the next target for Hamas. No illusions and little time to prepare
    Now the address of the attackers is clear & Israel MUST respond without pity
    and retaliate withstopping supplies.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כרגיל מאמר מבריק ונטול פלספנות

    GUPR VSRUNH, 15/06/07 22:07

    תענוג לראות איך מאמר קולע למציאות בלי להתחכם ולהתפלסף.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תעודת עניות לממשלת הכישלונים

    צברי אחד מהעם, 15/06/07 20:42

    תעודת עניות לממשלת הכישלונים של ישראל!!
    בושה וחרפה,
    ממעמד של מעצמה צבאית ראשונה במזרח התיכון, ממשלת הכישלונים,הצליחה להפוך את ישראל לקרקס של מריונטה!!
    כל מה שעניין ומעניין את ממשלת הכישלונים, זה, שחיתות ומלחמת קולות וכוח על שמירת כיסא הנוח של *ניבחר המדינה*!!
    תעודת עניות לממשלת הכישלונים אשר *הצליחו* מרוב *חוכמתם* להביא את החיזבאללה,הסורים והחייאטולה של חומאני אל חוצות העיר עזה!!!
    אל גבולה הדרומי של מדינת ישראל, אל חוצות העיר אשקלון, אשדוד,שדרות!!!!!.
    ברבו לכישלונים!!!!!!
    עם ישראל ישלם את מלוא המחיר על כישלונכם המחריד!!!!!!

    יאללה.......יאללה........קישטה קישטה.........דיקטטורים מכוערים.....
    גנבתם לנו את הדמוקרטיה ואת המדינה למען בצע הכסף.........

    בא לי להקיא.........
    רגע אני כבר חוזר.........
    סליחה....

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כמה אופייני

    מרק, 15/06/07 17:13

    הכל בוער סביב אבל במשרד הבטחון מתווכחים מי אמר ראשון חמאסטן. מה פשע העם המיסכן הזה שמגיעים לו מנהיגים כאלו? סע , סע לסלון האווירי בפריז מר פרץ. שם אתה יכול לגרום הכי פחות נזק למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    החמאס שונא את עצמו

    Avi Ecuador, 15/06/07 16:51

    אין לו אהבה לאף אחד, כשהרשע שלו אין לו לאיפה להתפרץ הוא יתפרץ למשפחתו.
    זה חינוך שנאה ואופי שהושרש בהם ובכדי לשנות זאת זה לא ישתנה בנסיונות שלום איתם או אפילו חינוך.
    משה רבינו הבין שדור עבדים זקוק ל 40 שנה להסבה במנטליות בכדי להיות בן אדם, סליחה, בן חורין וזאת כשקברו כל דור העבדים במדבר כשיוצאי חלציהם ירשו את הארץ המובטחת.
    כמה שנים צריכים חיות-מפלצות להפוך לבני אדם והאם זה אפשרי?
    וזאת כתנאי שיש מי שמחנך מהם ולא שמאלנים אידיוטים שמתימרים להבין לחנך ולעזור למפלצות כשהם נוטעים בם תקוות להשמדתנו ונותנים להם עזרה ורוח גבית להמשך רשעותם

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החמאס שונא את עצמו אבל עדיין לא הבין זאת

    Aהן Eבושגםר, 15/06/07 16:49

    אין לו אהבה לאף אחד, כשהרשע שלו אין לו לאיפה להתפרץ הוא יתפרץ למשפחתו.
    זה חינוך שנאה ואופי שהושרש בהם ובכדי לשנות זאת זה לא ישתנה בנסיונות שלום איתם או אפילו חינוך.
    משה רבינו הבין שדור עבדים זקוק ל 40 שנה להסבה במנטליות בכדי להיות בן אדם, סליחה, בן חורין וזאת כשקברו כל דור העבדים במדבר כשיוצאי חלציהם ירשו את הארץ המובטחת.
    כמה שנים צריכים חיות-מפלצות להפוך לבני אדם והאם זה אפשרי?
    וזאת כתנאי שיש מי שמחנך מהם ולא שמאלנים אידיוטים שמתימרים להבין לחנך ולעזור למפלצות כשהם נוטעים בם תקוות להשמדתנו ונותנים להם עזרה ורוח גבית להמשך רשעותם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נתניהו הראשון שהגה זאת עוד ב 2005 לפני ההתנתקות

    שי, 15/06/07 15:48

    דורון שפר פורסם: 29.06.05, 08:48 ...
    שר האוצר התייעץ בימים האחרונים בארצות הברית עם תומכיו על המשך דרכו הפוליטית, והאם עליו לפרוש מממשלת שרון על רקע תוכנית ההתנתקות שביצועה קרב. התמונות הקשות שלהריסת בתי המתנחלים ברצועת עזה לא הקלו על ההחלטה. השמועות על כוונתו של נתניהו הגיעו בתקופה האחרונה גם לבורסה וגרמו לעצבנות בקרב המשקיעים.

    הוא הבהיר, עם זאת, שהתנגדותו לתוכנית ההתנתקות לא התערערה: ''אני חושב שנסיגה תחת אש אינה הדרך לעשות זאת, גם אם אין פרטנר. ככל שההתנתקות מתקרבת, אנו רואים את החמאס הולך ומתחזק, מתגבשת מדינת חמאס, חמאסטן''.


    הגב לתגובה זו

    • אז מה??? נניח שהוא פרשן ונואם טוב, האם אלה התכונות הנדרשות ממנהיג??

      עודד, 15/06/07 16:10

      מנהיג צריך להיות שקול וקר רוח, ונתניהו הוכיח שאינו עומד בקריטריון חשוב זה...
      בהתמודדות מול שרון הוא הזיע והתפורר...
      בהתמודדות עם ערפאת הוא מסר לו שטחים ללא תמורה, והשוטים לא מבינים מדוע ערפאת הנמיך את להבות הטרור...
      ערפאת הבין שאסור לו לשחוט את התרנגולת (נתניהו) המטילה ביצי זהב...
      וכאשר ברק דרש תמורה עבור פשרה טריטוריאלית נדיבה, ערפאת סירב ופתח באינתיפאדה...

      הגב לתגובה זו

      • ''הזיע והתפורר''

        נתניהו ה-''לחיץ'', 15/06/07 16:42

        נו באמת, חשבתי שהתבגרנו.
        אז חשבתי...

        הגב לתגובה זו

        • ישראל זקוקה למנהיג שקול וקר רוח בשעת לחץ, וזה לא ביבי... (ל''ת)

          עודד, 16/06/07 00:07

          הגב לתגובה זו

          • בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר

            טל ירושלים, 16/06/07 10:54

            חד וחלק ואין על כך שום עוררין - מי שבוחר במישהו אחר פשוט לא איכפת לו מהמדינה.

            הגב לתגובה זו

      • נכון! (ל''ת)

        Avi Ecuador, 15/06/07 16:53

        הגב לתגובה זו

      • כהמשך

        Avi Ecuador, 15/06/07 17:05

        הם כולם צריכים ללכת מכאן למדינות ערב כפיצוי ליהודים שהושמדו נרצחו וברחו מארצותיהם.
        זה הפיתרון וגם ברק לא מבין זאת!
        ידוע לנו שהימין המזויף מביא לוויתורים ונסיגות והשמאל מביא למלחמות ושנינם היום אסון לעם ישראל.
        תצביעו מרזל, אין לכם מה להפסיד מכיוון ששני הדרכים של ''ימין'' או שמוק, סליחה, שמאל מביאים אותנו לאבדון.

        הגב לתגובה זו

        • אבי, אתה מגלה הרבה ידע ומעט הבנה...

          עודד, 15/06/07 22:15

          כשרבין רצה לגרש מנהיגי טרור ללבנון, הופעל עליו לחץ בין לאומי והוא נאלץ להתקפל...
          מילושוביץ ניסה לבצע טיהור אתני וכוח בין לאומי פירק לו את יגוסלביה...
          הוא עצמו מצא את מותו בבית סוהר כשהוא ממתין לסיום משפטו בגין פשעי מלחמה...
          ניסיון של ישראל לבצע טיהור אתני יסכן באופן חמור את קיומה...
          אין להוציא מכלל אפשרות לחץ בינלאומי בלתי ניסבל כולל סנקציות, להסגרת קציני צה''ל לבית הדין לפשעי מלחמה בהאג...

          הגב לתגובה זו

          • מי שעשה גטאות ליהודים הם הגויים

            Avi Ecuador, 16/06/07 03:12

            הם שמחו להיפטר מהיהודים לאחר מלחמת העולם השניה בכדי לא לטפל בם.
            אז שיתנו לנו מדינה ליהודים ו''גטו''-מדינה בישראל ויתנו לנו לחיות ולא להמר על עתידנו, הם חייבים ליהודים את זה על כל העוול שעשו לנו באירופה ומדינות ערב וזו היתה צריכה להיות דרך ההסברה.
            דרך אגב אולי היו נפטרים בשיטה זו מכמעט כל היהודים שחיים היום בארצותיהם באופן טבעי מכיוון שהרבה יהודים היו עולים לישראל, את אותו הפיתרון הם בשלב מסוים יבינו שהם חיבים בכדי לשרוד לעשות למוסלמים בארצותיהם שיחזרו למדינותיהם.
            לאירופאים ולערבים יש הרבה מקום להחליף בם את הפלסטינים ביהודים שחיו בה ויוכלו לתת להם אפילו מדינה.

            הגב לתגובה זו

      • כנס

        שי, 15/06/07 18:25

        שמע, אתה יכול כמו כולם לומר שהוא הזיע ביום שהוא התפטר, זה נכון הוא הזיע אבל הוא הזיע כי המזגן לא פעל בחדר והיה יום חם וכולם הזיעו, כולל העיתונאים, אז תחליט לקחת את זה איך שאתה רוצה, למרות שאני בטוח שאתה מבין שאין קשר בין קור הרוח שלו לבין העובדה שהוא הזיע כי פשוט היה יום חם ולח והמזגן לא עבד.
        בוא נרד לפרטים, הוא פרש מהממשלה כי הוא לא רצה לקחת חלק בהמלך שמבחינת היה שגוי, היום כולם יודעים שזה היה מהלך שגוי והא צדק, אבל מה זה משנה אתה אומר, הוא הזיע.
        אולי כדי שתפסיק לספוג את כל מה שאומרת התקשורת ותתחיל ללמוד את הפרטים.
        בתור שר אוצר הוא הציל את כלכלת ישראל מקריסה ע''י מהלכים לא פופולרים אבל הכרחים שבמשך שנים היו צריכים לעשות אותם אך לא נעשו.
        היה עליו מבול של לחצים, אבל הוא היה קר רוח ועשה זאת, למרות שיידע שזה יפגע במעמד הציבורי שלו, אכבל הוא היה ק רוח וראה את טובת המדינה קודמת לטובתו.
        גם להתפטר ממשרד האוצר זה לא משהו שכל שר עושה, זה היה מהלך קשה אמיץ אך נכון והוא עשה זאת.
        ראה ציפי לבני שמצד אחד אומרת שאולמרט צריך להתפטר אבל אומרת אני ממשיכה בכל מקרה גם אם הוא נשאר בתור ראש ממשלה, זוהי חוסר מנהיגות לשמה, זה חוסר אמינות טוטאלי.
        פרט לכך אל תשקר בקשר להחזרת השטחים, נתניהו היה מחוייב מהסכמים קודמים לוותר על אחוזים מהשטחים, נתניהו מכבד הסכמים ואכן הוא עשה זאת.
        בכל מקרה, לידיעתך הכללית, בתקופת נתניהו במשך 3 וחצי שנים היו ''רק'' 3 פיגועים לעומת מאות לפני ואחרי, כך שבוא נעמיד דברים בפרופורציות, נתניהו הביא בטחון והחזיר אחוז קטן מהשטחים בגל הסכמים שחתמה מדינת ישראל לפני תקופתו וזה טוב שישראל מקיימת הסכמים, כך אנחנו מבדילים את עצמנו ע''פ הפלשיתנים שמפרים הסכמים בצרורות.
        יש לי עוד הרבה דוגמאות ועוד הרבה דברים חיובים לומר על נתניהו, אבל בקיצור, תשים לב לפרטים, תייצר דעה משלך ואל היה ספוג שמקבל דעות מתקשורת שמאלמנית וחסרת אחריות

        הגב לתגובה זו

      • ויותר טוב

        אבי, 15/06/07 20:01

        אנשים טיפשים וגבוהי לב שלא רואים מה קורה מול עיניהם כמו ברק

        הגב לתגובה זו

      • נהיג חייב להיות כמו אולמרט... (ל''ת)

        גנב, 16/06/07 15:09

        הגב לתגובה זו

    • יופי - תמסור לו שהאוטו עם המדליות בדרך (ל''ת)

      שלא יזוז, 15/06/07 18:23

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    חמא''ס לא יתן לאף אחד חוץ ממנו לשלוט בפילדלפי,כוח בנילאומי עלק (ל''ת)

    מיקי, 15/06/07 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שמאלנים, אני מקווה שתרגישו נקיפות מצפון

    גידי, 15/06/07 15:38

    אחרי שהמדינה תושמד

    הגב לתגובה זו

    • שום נקיפות מצפון - הם יאשימו את ביבי (ל''ת)

      שפינוזה, 15/06/07 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בן כספית ונחום ברנע - לא נמאס להם

    אנונימי, 15/06/07 15:31

    לכתוב שטויות כל שבוע שאחר כך מתבררות כטימטום

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה קונה עתונים? לא מספיק לך השטויות באתרים?

      ברוריה, 15/06/07 15:54

      לפחות פה אתה יכול לקלל אותם מיד. שם העצבים מצטברים ואתה גם מפרנס אותם. הדרך היחידה לגרוחם להם לראות את המדינה היא פגיעה בכיסם ...ב

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נתניהו היה הראשון שחזה זאת, כנסו

    שי, 15/06/07 15:04

    זה לינק להוכחה:
    http://news.msn.co.il/news/StatePoliticalMilitary/Political/200601/20060126104259.htm

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    פתרון/דרך פעולה/תגובה

    רס''פ סיירת, 15/06/07 15:02

    כדי שהדברים יהו ברורים הייתי מצפה:
    ראש הממשלה (עדיף)/ שר ביטחון מכנסים מסיבת עיתונאים ומודיעים:
    1) הסכנה לקיום עולם תקין גדולה מתמיד. האיסלם הדתי הקיצוני הגיע לחופי הים התיכון. ומשם ככל הנראה ימשיך לשאר החופים (טורקיה, איטליה, צרפת, ספרד).
    2) מנהיגיו אינם מסתירים את רצונם/ משאלתם- עולם שנשלט ע''י האיסלם. 3) הם אינם מסתירים דעתם על תרבות המערב הכופרת, חילונית וכו'
    4) ואינם מסתירים את הדרך להשגת המטרה- ג'יהד.
    5) ממחר ב12:00 מדינת ישראל מפסיקה לספק חשמל, מים, גז, דלק ו/ או כל סחורה אחרת (מארבעת הראשונים אפשר לייצר רקטות וכו').
    6) שאר האזורים שבשליטת הרשות- הישמרו לכם.
    7) אל לנו לשכוח שמה שמתרחש מתבצע ע''י נבחרי העם. הם בחרו בזה.

    הגב לתגובה זו

    • רס''פ סיירת-אנו זקוקים לך במקום שאתה נמצא

      שפם ושחי, 15/06/07 22:30

      רק אל תחליט ללכת פתאום לקורס קצינים. זה כבר עבודה יותר מורכבת שדורשת מחשבה.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    קראתי את מוכסר הספרים מקאבול

    מפוכחת, 15/06/07 14:55

    אפתאופ הבנתי לאחר קריאת הספר שמספר עובדות על א]גניסטן של היום כי - אין עם מי לדבר. עם המוסלמים האפגנים נוהגים כך בילדיהם ובנשותיהם אין בכלל שיח של זכויות אדם- כבוד אדם, זה רק אצלנו במערב. מנסים לקיים דיאלוג עם חרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אבא שלך בוחבוט אשם הוא שמאןל קיצוני (ל''ת)

    אחד, 15/06/07 14:53

    הגב לתגובה זו

    • הסבתא של הטוקבאקר אשמה וגם בדודה של (ל''ת)

      אבו חומוס., 15/06/07 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    תגמולים על זכויות היוצרים למושג חמסטאן לנתניהו

    אקו''מ, 15/06/07 14:51

    הוא המציא את המושג

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הכל בגלל הכיבוש והמתנחלים! ראו מה הכיבוש עשה להם! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 15/06/07 14:42

    הגב לתגובה זו

    • כן מאוד בוגר... תאשימי אותנו בזה שהם חיות!! (ל''ת)

      תום, 15/06/07 14:59

      הגב לתגובה זו

    • היהודים עברו פי מאה יותר מהם אל אף פעם לא הפכו לחיות!! (ל''ת)

      ציוני, 15/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

    • צודקת ולכן על כל היהודים בישראל בעצם עדיף בכל העולם

      בנאדם, 15/06/07 15:24

      לארוז מזוודות (בעצם לא צריך) ופשוט לקפוץ לים הרי אנחנו אשמים לא?
      כך תפתר הבעייה והעולם המוסלמי יתפנה לטפל באירופה פול טיים ג'וב באירופה שכבר מרגישה את נחת זרועו אבל כמוך עדיין לא מבינה מול מה היא מתמודדת.

      ולהבהרה ההתמודדות היא מול תרבות שאין בה חשיבות לזכויות ולחיי אדם לא שלהם ועוד פחות מכך לשל אחרים. אם את לא מאמינה ראי מה הם עושים לאחיהם ותוכלי לדמיין רק מה הם יעשו לנו אם תנתן להם האפשרות.

      לסיכום אם זה כלכך מתריד אותך אני מוכן לממן לך נסיעה או להסיע אותך בעצמי למחסום ארז משם תסתדרי לבד ותוכלי ללכת להסביר את זה לאנשי החמס שפועלים רק בגלל הכיבוש הישראלי (שכבר לא קיים ברצועה) את תפיסת עולמך אני בטוח שאז תביני מהר מאוד את תפיסת עולמם. נסיעה טובה ובהצלחה!!

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מסתערב, 15/06/07 15:29

      לפחות ברור שהיא אפשר לעשות איתם הסכם. תיראו מה קורה להסכמים ביניהם. והכי קל להאשים את ישראל במצב . כל מקום בעולם שיש מוסלמים יש דם.

      הגב לתגובה זו

    • זכרונות

      משה, 15/06/07 15:36

      יש כמה אנשים עם תעודת בגרות!! אבל לא למדו ולא יודעים מה היה לפני הכיבוש ???????

      הגב לתגובה זו

    • לרחל

      חיים שמול, 15/06/07 15:36

      זה הרבה בגלל הטימטום של אנשים מהסוג שלך.
      כדאי לך להביט בראי לפעמים, כדי לראות את המציאות.

      הגב לתגובה זו

    • המתנחלים רצחו את ישו (ל''ת)

      פונטיוס פילאוס, 15/06/07 15:40

      הגב לתגובה זו

    • רחל:

      רס''פ סיירת, 15/06/07 15:41

      1) זה לא מעינייני כמובן, אבל- איפה את גרה?
      2) כנראה שגם את באיזשהו מקום כובשת...
      3) את ודאי משכילה (מרצ) ולכן למדת ודאי על מאורעות תרפ''א, תרפ''ט, תרצ''ו- תרצ''ט (21,29,36-39). אז ההורים/ סבים שלך היו הכובשים???
      4) אין הגיון בריא בהתיישבות בכל איו''ש. וגם לא בהשמטות/ פרזיטיות של דתיים וחרדים.
      5) בכל זאת אנחנו עם אחד. וברגע שאנחנו לא מאוחדים (את מאשימה עצמנו- הרי הנכבשים הם שבחרו בחמאס) יהיה זה סופנו.
      6) מה הכיבוש? מה הם מעולם לא הוציאו להורג בפומבי? לא תלו בכיכר העיר? לא אחזו בנשק?
      7) לא ידעתי שיש כיבוש גם ב:אירן, עיראק, סעודיה, תימן, מרוקו, סודן, לבנון, סוריה. גם שם תולים ומוציאים להורג בפומבי.
      8) הם היו כאלה וישארו. זו מלחמת תרבויות. קראי תגובה מס' 46 ותחזרי.
      9) שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

    • זה שטויות! תראי מה שהאיסלם עשה להם.

      יוסי, 15/06/07 15:59

      פרשנות ויקטימולוגיה דפוקה של השמאל.
      הם לא אשמים אנחנו אשמים.
      אם מלכתחילה הם לא היו פונדמנטליסטים קיצוניים לא היה כיבוש.

      הגב לתגובה זו

    • אם מישהו היה חלילה מתאכזר אליך...

      קומפורטי, 16/06/07 00:52

      ...האם בתגובה היית משליכה את אמא שלך מהקומה השמינית? אפילו זה שאת ממרצ זה לא פוטר אותך לחשוב לפעמים בהגיון.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חבל שרבין לא בחיים לראות איך הסכמי אוסלו שלו מתפוצצים לנו בפנים!!! (ל''ת)

    רק נתניהו!!!, 15/06/07 14:35

    הגב לתגובה זו

    • לאה רבין מתה מהתקפת לב בדיוק בגלל זה (ל''ת)

      כשברק נכשל, 15/06/07 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    את מי שונא יותר רון פונדק את חמאס או את ישראל ?................... (ל''ת)

    ישראל.........., 15/06/07 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בואו נגיד תודה לשמאל שהביאנו עד הלום

    נ, 15/06/07 14:17

    תראו מה עשיתם!, תראו לאן הבאתם אותנו ואת מי הכנסתם למדינה. בשם השלום, בשם הנאורות הבאתם עלינו את הקללה הזו בדמות מדינה של מוסלמים לא נורמליים. חייב לומר לכם שאתם שם בשמאל חבורה מעוררת גיחוך, כל כך מתונתקים, כל כך חולמים ובשם החלומות הללו גירשתם יהודים מביתם, נו עכשיו אתם מרוצים, מהתוצאות האומללות הללו. ההיסטוריה תשפוט אתכם !.

    הגב לתגובה זו

    • ותודה רבה לדר' יוסי ביילין (ל''ת)

      חאלד משעל, 15/06/07 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביבי הזהיר מחמאסטן וצדק,מגיע לו הקרדיט!

    רק נתניהו, 15/06/07 14:09

    נביא בעירו

    הגב לתגובה זו

    • לא מחלקים קרדיטים על נבואות, אלא על יכולת להתמודד עם המציאות שדורשת

      אדי, 15/06/07 16:37

      קבלת החלטות בעיתיות כמו ההחלטה על ההתנתקות...
      ההתנתקות הייתה כורח, והעובדה שעזה הפכה לחמאסטן לא משנה את העובדה הזאת...
      שליטה על מליוני פלשתינים מבלי להעניק להם זכויות יסוד היא בלתי מתקבלת על הדעת, וסיפוח עזה ומתן אזרחות לפלשתינים זו התאבדות...
      לא נותר אלא לעזוב את עזה עם כל הכאב שנילווה לכך, וממשלת שרון ראויה לשבח על שביצעה זאת...

      לנתניהו אין את האומץ הנדרש למהלך חיוני ולא פופולרי זה...

      הגב לתגובה זו

      • סליחה - איך בדיוק בנימין נתניהו הציל את כלכלת ישראל

        טל מירושלים, 16/06/07 10:57

        על ידי ביצועם של פעולות חיוניות ולא פופולריות.
        וכן בתקופת כהונתו הוא הקים את הר חומה שחוצצת בין בית לחם וירושלים - גם זה בשעתו הייתה פעולה לא פופולרית אבל נחוצה.

        ויש עוד מלא דוגמאות - אתה פשוט דמגוג בשליחות התקשורת שהכניסה לך למוח כל מיני שטויות על ביבי.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש גם עוד דרך להסתכל על זה

    שי, 15/06/07 13:50

    מה שקרה עם חמאס מזכיר את מה שקרה עם המשטרים הפשיסטיים באירופה בשנות השלושים ועם המפלגות האיסלמיסטיות בארצות ערב בשנים האחרונות. ברגע שבחירות דמוקרטיות מעלות לשלטון קבוצה שלא מכירה במשטר שבמסגרתו נערכו הבחירות, קבוצה זו פורקת עול ומשתלטת באלימות. מבחינת חמאס, אנשי הפתח הם אמנם אחים, אבל גם כופרים ובוגדים. הם מזלזלים במוסדות הרשות ובמחמוד עבאס. הנסיון מראה שמפלגות כאלה אפשר לנצח רק בכוח - בעימות מול כוחות בטחון הנאמנים למשטר הישן או בעימות מול מדינה זרה. הפתח נהג ביהירות כלפי החמאס. ישראל ומצרים מטילות מצור על הרצועה. הקוורטט הבינלאומי מטיל חרם על ממשלת חמאס, אבל האשם היחיד באמת הוא החמאס עצמו, עם האידיאולוגיה הדתית הקיצונית שלו. זהו תמרור אזהרה שיש לקרוא אותו היטב, ביחס לתנועות איסלמיסטיות קיצוניות בכל העולם, לרבות מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • וזה נכון גם לגבי החרדים (ל''ת)

      צר לי, 15/06/07 15:44

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    את מי השמאל הקיצוני שונא יותר, את החמאס או את ישראל? (ל''ת)

    דרור, 15/06/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי יצר את חמאס (ל''ת)

    ערבי, 15/06/07 13:46

    הגב לתגובה זו

    • אתה והשמואלנים יצרתם את החמאס תעזבו אותנו כבר בשקט מחבלים!!! (ל''ת)

      אורי, 15/06/07 14:34

      הגב לתגובה זו

    • ביבי רצח את ארלוזורוב (ל''ת)

      עזוב שטויות, 15/06/07 15:45

      הגב לתגובה זו

      • ביבי אשם בטביעת ספינות התה בבוסטון (ל''ת)

        לורד סנדוויץ, 15/06/07 19:54

        הגב לתגובה זו

    • ביבי שיחק עם האנגלים בירושלים כשהיה ילד (ל''ת)

      ווינגייט, 16/06/07 05:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה עיוות! נתניהו הוא זה שהמציא זאת!

    רוני, 15/06/07 13:44

    אבל כרגיל התשקורת תשקר, כי הרי מדובר בנתניהו!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ותודה לפרס על מזרח תיכון חדש ...

    קובי, 15/06/07 13:44

    והעיקר שאתה קיבלת את פרס נובל ועכשיו את הנשיאות מה שנאמר ...עשה לביתו....ולכבודו ...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הקיץ הזה יהיה חם... :-( (ל''ת)

    מפוכח, 15/06/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וזוהי רק ההתחלה.

    מוטי, 15/06/07 13:20

    לבנון הבאה בתור ואחריה הגדמ''ע. התנועה האיסלמית בישראל היא מזמן חמ''ס.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    נתניהו - הוא שהכניס את הביטוי לתודעה. (ל''ת)

    ירון, 15/06/07 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ומתי תבינו בשמאל שאתם טועים, תודו כבר ותעזבו אותנו בשקט!!!

    רובי, 15/06/07 13:13

    כל פעם מחדש מגלים שהשמאל ההזוי הישראלי טועה. המהלכים שמבצע השמאל עולים במאות הרוגים ומשפחות שכולות אומללות שבאו לעולם כתוצאה מתפיסה מעוותת, הזויה ובילתי רציונלית.

    במהלך הימים האחרונים אנו עדים לטעות נוספת של השמאל, עוד טעות יש לומר המציבה את התחזיות ההזויות של השמאלנים ברף חדש שבטוחני כי לא נתקשה לשבור אותו.

    מזרח תיכון חדש, מתן נשק למחבלים, לאפשר את הבחירות ברשות בגלל לחץ אמרקני, לספק להם חשמל, מיים, תרופות חוסר תגובה הולמת לירי טילים על שדרות והסביבה וכ''ו.

    עד מתי נהיה כה מבולבלים?, עד מתי נבין שהמחבלים שיושבים בעדה ובגדה אינם אנשים רציונלים אלא מונעים מאידיאולוגיה פונדמנטליסטית וכאשר מגיע קורטוב של היגיון הוא מתפוגג מיד בשם הדת.

    אין ספק כי מי שצריך להיות היום בשלטון זה מנהיג מהימין. נתניהו יהיה המתון שבהם אבל אני מניח שזה יהיה מקובל על העם. יש צורך לכבוש את עזה מחדש לטהר את כיני המחבלים ולאפשר כניסה של כוח רב לאומי שישמור על השקט במקום.

    חייבים בחירות , אנו מתבזים כתושבי מדינת ישראל יום יום , חבורת ליצים כזו עוד לא הייתה לנו ולפעמים נדמה כי הכנסת מנסה לשבור שיא בסטנד אפ שהופך לטרגדיה.

    ומי נבחר להיות נשיא?! נכון, האיש שבגללו אנחנו במצב הזה. ככה זה בישראל ככל שתהיה יותר הזוי ככה תגיע יותר רחוק אבל צריך לומר מזל טוב כי אסור לשכוח את פועלו למען המדינה ואכן הוא פעל רבות... אבל בכל זאת אתה לא הנשיא שלי.

    הגב לתגובה זו

    • ומי הצביע בעד הנשיא הזה? נכון, הביבי והימין ה''ממלכתי'' הרופס והמלקק

      דרור, 15/06/07 14:53

      לממסד השמאלני.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה סרג'נט פפר כשצריך אותו, איפה?! (ל''ת)

    נבו, 15/06/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נו?! אז את מי הוא שונא יותר?ולמה זה מעניין אותנו??!!

    ישמעאל, 15/06/07 12:54

    אם זכרוני אינו מטעני,הרי החמאס מוגדר כארגון טרור,לטעמי גם הפאתח.אז מה חשוב את מי שונאים יותר?שניהם יקומו בכל מקרה נגדנו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תתחילו להפנים- ביבי צריך להיות בשלטון (ל''ת)

    אורן, 15/06/07 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אל תגלגלו עיניים לעזה,גם אצלנו השחיתות גואה

    בן, 15/06/07 12:40

    אין לנו במה להתגאות

    הגב לתגובה זו

    • אבל עדיין לא שוחטים אנשים ברחובות אלא רוצחים אופי בבתי משפט (ל''ת)

      בנאדם, 15/06/07 13:37

      הגב לתגובה זו

    • נדמה לי שרק אצלנו זכתה מפלגה עתירת תיקים פלילים (ל''ת)

      אבי, 15/06/07 14:21

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ולכן:

      רס''פ סיירת, 15/06/07 15:10

      1) אתה אתה לא תעבור לגור בבית להיה או אל- עטטרה אם תעדיף.
      2) אתה בטח מאזין גל''צ/ ג'/ב'/99 ולא 'רדיו אל אקצע'.
      3) היום תצא לבית קפה/ סרט/ תשב עם חברים ולא תקטוף זיתים מהעץ בגינה שלך.
      4) ולכן אתה בטוח לא מתגאה במחשב שלך, בבית, בטבע, בחופש ובטוב שיש כאן.
      5) בשחיתות צריך לטפל ביד קשה.
      6) הפתרון לכל בעיותינו- חינוך חינוך ועוד חינוך.
      7) שבת שלום.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שאלה טיפשית ראה הקבלה

    יואב הזועם, 15/06/07 12:31

    מי שונא יותר הליכוד את המערך? או את הערבים?וההיפך?
    התשובה ברורה הימין שונא את השמאל כי לדעתו הוא בוגד וההיפך
    יש שנאה אפילו יותר מאת הערבים ולכן השאלה שלך מיותרת ברור שאחד מאשים את השני בבגידה והוא שונא אותו יותר
    אבל בינינו את מי זה מעניין בכלל מה קורה שם? אני מאחל להם הצלחה מכל הלב

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    החמאס והכתומים חוגגים (ל''ת)

    מה יהיה, 15/06/07 12:20

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש ורשע (ל''ת)

      ירושלמי, 15/06/07 13:09

      הגב לתגובה זו

    • קשה לחגוג כשאין לך בית (ל''ת)

      אחד, 15/06/07 14:05

      הגב לתגובה זו

    • היחיד שחוגג על הדם זה אתה

      אבי, 15/06/07 20:04

      חתיכת זבל

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    עכשיו זה ברור, הטרור שולט בעזה. החמאס שלא רוצה הידברות איתנו וגם מע

    וניין להשמיד או, 15/06/07 12:17

    נו על כן גם צעדינו צרכים להיות ברורים. אנחנו צרכים לנקוט בעמדה ברורה ולא מתנדנדת. יש פה עניין או הם או אנחנו במדינה הזו, לכן יש להפסיק לאלתר את החשמל באיזורים של חמאס, כן גם את המים. אחרת זה יתפס כאימותנטים שלא מסוגלים להחליט ולתפוס עמדה ברורה.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא לבוז אלא להסיק מסקנות

    אזרח פשוט, 15/06/07 12:13

    אינני יודע מה היה המצב אילו לא יצאנו מעזה, כמה חיילים וכמה מתנחלים היו נהרגים. לכן, וגם משום שאת הנעשה אין להשיב, אין מקום וטעם לבוז למי שדעתו שונה מדעתי.

    אולם, זה הזמן לא לפספס שוב. הפעם הנזקים עלולים להיות חמורים בהרבה.

    קראתי שהממשלה כבר נערכת לסייע לעזתים במשלוחי מזון וכד''. זה יפה, אבל זו שטות.

    עלינו לפעול כך שהחמאס יימאס על התושבים. לכן, אסור לנו לעזור לתושבי הרצועה כי בכך נסייע לחמאס לייצב את שלטונו. עלינו להמשיך ללא הרף, וביתר שאת, להפציץ ולפגוע בכוחות החמאס, מנהיגיו הצבאיים ומתקניו, שאם לא כן כעבור זמן לא רב יתברר שחיזבאללה בצפון היה ''משחק'' לעומת המחאס.

    מנהיגינו לא יוכלו לטעון שלא העריכו נכונה. שיתייעצו עם כל המומחים לקיצוניות איסלאמית וילמדו שאין ולא יוכל להיות אתם הסדר .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יובל שטייניץ' הוא לא ''משוגע תורן'' אלא עסקן פוליטי קטן

    יחיאל, 15/06/07 12:10

    שמנסה לגזור קופונים על חשבון סבלם של אחרים.
    מי ייתן ונזכה לפוליטיקאים מזן אחר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מסכן שעבר שטיפת מח

      אחד, 15/06/07 14:10

      אתה בכלל יודע מה הפירוש של ''עסקן פוליטי''?
      ומה קשור התואר קטן? קטן פיזית או שהכח הפוליטי שלו קטן? ואיך זה משפיע על השיקול דעת שלו?
      העיקר שקראת לו עסקן פוליטי קטן
      בדיוק כמו שמעצבי דעת הקהל הכניסו לך לראש.

      הגב לתגובה זו

      • פששש תגובה טובה

        שמאלני, 15/06/07 16:46

        לא זוכר מתי הסכמתי בפעם האחרונה עם איש ימין

        הגב לתגובה זו

        • אכן עסקן קטן - זחוח ומדבר במנטרות קבועות ומשמעממות

          יחיאל, 15/06/07 19:07

          עד שסוף סוף נפטרנו מהשר דני נוה, מגיע לנו אופורטוניסט חדש שמתגלה כחב רהכנסת הצפוי ביותר בהגיגיו-
          הדוקטור יובל שטייניץ.
          האיש לא יותר מעסקן קטן.
          עסקן - כי הוא מנהל את עצמו כמו בסטיונר פוליטי.
          קטן - כי הוא מתקשה להרים את הראש ולהתבונן על הבעיות האמיתיות שהקלישאות שלו עלולות לייצר.

          הגב לתגובה זו

    • בעיה שמאלנית טיפוסית

      חיים, 15/06/07 14:51

      מאז ימי אוסלו, השמאל מסרב לראות את המציאות בעינים פקוחות.
      אתה דוגמא חיה למי שחי באשליה, ונהנה מזה.

      הגב לתגובה זו

    • כשהימין מזהיר הוא מחרחר מלחמה ומהלך אימים

      אחשלו, 15/06/07 19:56

      כשהוא צודק הוא רוקד על הדם וגוזר קופונים על חשבון סבלם של אחרים.

      יאללה, על הזין המדינה, העיקר שיש לכל דבר תשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    והאירוניה- שלטון ישראל הוא ''תקופת הדבש''

    שרית, 15/06/07 12:07

    ככה הם זוכרים אותו...
    לא שזה מפריע להם לבוא לרצוח אותנו...
    בעצם ,זה הגיוני,
    אנחנו הפקרנו אותם ורק כך נחזור לשם...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רפובליקת-בננות בשיאה

    השפוי, 15/06/07 12:05

    איני מביע כל אמפתיה או חמלה לפלסטינאים מדרום לנו, איני חש שהתערבות צבאית/מדינית ישראלית היא פיתרון רציונאלי ורצוי.

    מה קורה כאן? יש לנו (להם) מצב כל-כך סבוך שבו השחיתות והדיכוי מחד של הרש''פ ומאידך הסלמה של הפלגים הקיצוניים שרוצים כל-כך ללכת בדרך האסלאם חסרת-הפשרות. מאות אלפים מהפלסטינאים בסה''כ רוצים לעבוד ולאכול, הקרע והשנאה שלהם מזכירים לי משהו קרוב אך זה לדיון אחר. המצב הנתון כאן הוא התפוררות שלטונית ועליית מיליציות מאורגנות והפיכת שילטון כשל רפובליקת-בננות... ואולי לא היה צריך להכניס מודרניזציה והפעות מערביות? זאת איני יודע אך מה שבטוח המצב בטטה!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      אניהי, 15/06/07 16:28

      נכון, אין ספק שגם אנחנו עוד לפני קום המדינה היו לנו את האצל הלחי וההגנה שלא תמיד הם הצליחו/רצו יחדיו למרות שלהם היתה מטרה זהה אך דרך אולי קצת קצת שונה.
      אך ישנו הבדל עצום בין מי שאנו היינו לפני קום מדינת ישראל ולמה שקורה בעזה. הבעיה שלהם אין הרבה כוחמה כי אם הייה להם, הם יכולים רק להרוויח מכל המצב שבו הם שהוו, רק שמבלי לשים לב הם הכניסו את עצמם לביצה טובעניית.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא לספק להם שום משאב!! הם אוייבים ! חלם כבר אמרנו??? (ל''ת)

    אודי, 15/06/07 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההכחשה היא הבעיה שלנו! תראו מה קרה עם ההתנתקות!!

    אריאל, 15/06/07 12:00

    למה לא מדברים על זה?
    אחרי שאוסלו כשל, המשיכו עם הבריחה מלבנון - תראו מה קרה איתה - וכעת התתנתקות.
    חייבים לעצור ולחשוב. מה קורה לנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ותודה לכבוד הנשיא שהביא אותנו עד הלום

    גידי, 15/06/07 12:00

    מדינה של מטומטמים. בוחרים את האיש שהרס את המדינה עם אסון אוסלו לנשיא, חבורה של חברי כנסת מושחתים, ואת הבורח הסדרתי ברק ערבושים בחרו לשר ביטחון. זו תחילת הספירה לאחור. אם לא נתעורר ונצא להפגין שאולמרט יעוף, ההפגנה הבאה שלנו תהיה בלונדון או בניו יורק.

    הגב לתגובה זו

    • פרס וחמס בשלטון-מזרח תיכון חדש!

      צודק ב100%, 15/06/07 13:20

      כדאי לקרוא את ''הטור של צור''-צור ארליך במקור ראשון. רק קצת להתעמק וההנאה האינטלקטואלית תהיה שלמה.

      הגב לתגובה זו

    • בעזרת השם .

      e.a, 15/06/07 14:22

      יש איתות . המצב קשה כתוצאה מהצטברות יתר של עבירות ומעשים מכוערים של רוב אנשי המדינה . ההפגנה הבאה אכן תהיה בניו-יורק....

      הגב לתגובה זו

    • אנשים מתים לא מפגינים (ל''ת)

      אבי, 15/06/07 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    פשוט נכון!!!

    דודו ינאי, 15/06/07 11:47

    לדעתי כל מה שכתוב בכתבה נכון מאוד. אנחנו לבישראל פשוט לא אוהבים ''נביאי זעם''.... ונוגע לפלשתינים, הם בחרו את החמאס לשלטון - זכותם המלאה וצריך לכבד את זה, אבל אם זה מה שהם בחרו זה מה שהם מקבלים ועם זה הם צריכים להתמודד!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בולשיט!נתניהו היה הראשון שצפה את החאמסתן.

    די לעיוותים, 15/06/07 11:47

    איזה סילבן ואיזה נעליים.סילבן תמך בהיתנתקות עד הסוף,ביבי פרש ממשלת שרון כאשר שרון הפר את ההסתגויות שהתחייב אליהן לפני ביבי .קצת אמת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      רק אמת!, 17/06/07 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שלא יהיה טעות לאף אחד - קודם אותנו לא אוהבים ולא רוצים במדינה

    הבנתם, 15/06/07 11:38

    שעוד אין קליטה אין קליטה. צריך מכשיר שמיעה + מכשיר הבנה. או שזאת כבר הגבלה מוחית ומוחשית קשה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מדוע ממשיכים לפסק לעזה...

    ארז, 15/06/07 11:36

    חשמל, מים, מזון?
    עזה היא מדינת אוייב לכל דבר, וכמו שישראל לא מספקת חשמל לסוריה, אין שום סיבה שנספק חשמל, מים וכ''ו לרצועת עזה.
    יתכבדו אחיהם הערבים ויעזרו להם.
    אם הם מעוניינים בהמשך הברית עם אירן, שהביאה אותם למצבם הנוכחי, אז שיפנו לאירן שתעביר להם חשמל.
    אבל אין כל סיבה שהם יקבלו את זה מישראל.

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו יעבירו להנייה כספים, כמו שהעבירו

      לאה, 15/06/07 13:57

      למחמוד עבאס וחבר מרעיו. הם הפרטנרים החדשים!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לנתק אותם מחשמל מים ומעברים - לאלתר.

    יושקו, 15/06/07 11:14

    מספיק כבר עם הרחמנות למבקשי נפשנו ותקוות השווא ל''הדברות''.
    אין על מה לדבר , ולא היה מעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ותודה לשרון , ברק ואולמרט.... (ל''ת)

    סרג'נט פפר, 15/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה הזמן לגייס משתפים... (ל''ת)

    מופז, 15/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביבי צדק לפני כולם - כנסו להוכחה

    ליאור, 15/06/07 11:02

    לאחר הבחירות ברשות בינואר 2006 נתניהו היה הראשון שצפה את מה שהולך להיות. פורסם ב NRG 26/1/06

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השנאה

    נבוכדנצר, 15/06/07 10:55

    לאנשים יש שנאה בפנים. פעם הם מפנים אותה לישראל ופעם לחמאס ופעם לפתח ופעם לארה''ב.
    אנחנו הישראלים צריכים לעשות מה שנכון לנו, בלי לחשבן יותר מידי מי שונא אותנו ולמה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שמתם לב

    משה, 15/06/07 10:49

    שיוסי שריד
    בילין
    פרס
    גלאון
    ושאר פושעי אוסלו נעלמו.
    התעדו?

    הגב לתגובה זו

    • מה זה התעדו?

      דורון, 15/06/07 13:57

      אני לא מבין איך זה שבכל פעם מחדש אנשי ימין מצליחים למתג את עצמם כאנאלפבתים. איך זה?
      ולצורך העניין, איש מהם לא התאדה - יוסי שריד כבר לא בפוליטיקה, שמעון פרס נבחר לפני יומיים לנשיא, זהבה גלאון, יוסי ביילין ושאר חברי מרצ נפגשו בשבוע שעבר עם אבו מאזן, ואילו אבשלום וילן הציע בשם מרצ רק בשבוע האחרון לנסות להידבר עם הפתח כדי שלא יתפוגג לחלוטין.
      לעומת זאת, את ביבי, ליברמן, סילבן שלום ושאר גיבורי ההתנגדות להידברות לא שמעתי כבר הרבה זמן.

      הגב לתגובה זו

      • לדורון המלומד, עם מי להידבר??

        יוסי, 15/06/07 15:28

        אני לא מבין. האם היה עם מי לדבר עד עכשיו??? לא ממש ראיתי נכונות ורצון מצידם. ובעצם גם לא מצד העם הפלשתיני הרי הוא בחר בחמאס המתנגד לקיומנו ונוכחותנו באזור... ואתם בשמאל רק עזרתם להם לקרב את הקץ שלנו. אנשים כמוך שמחים ללכת לאירגונים בחו''ל ולבקש מהם לעשות חרם עלינו. תתביישו!!!

        הגב לתגובה זו

      • לא תמיד טעות = אנאלפבתיות .

        אניהי, 15/06/07 16:13

        דורון יקירי, צר לי לאכזב אותך אך דע לך שלא רק אנשי הימין הם אנאלפבתים. בטח תתפלא אם אניא אומר לך שיש אנאלפבתים שהם גם שמאלנים, דתיים, חילוניים וסתם אנשים שלא שייכים לאף זרם.
        שנית אם היית קצת משקעיה היית יכול לשים לב שהאות ''ע'' והאות ''א'' דיי קרובות, אז כך שיכול להיות שבלהט הכתיבה התבלבלו.
        יתרה מכך יש אנישם מאוד חכמים ומשכילים אך דיסלקטים.
        אז לפעמים במקום לקפוץ בראש ולהגיע למסקנות, תחשוב פעמיים..
        שיהיה לך כל טוב ויום נילא.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצידי שביבי לא יהיה ראש ממשלה

    אחד העם, 15/06/07 10:34

    העיקר לראות אותו פעם אחר פעם מוכיח אתכם השמאל ומגלה את ערוותכם. אפשר לחשוב שאתם לא חיים ותחיו פה איתנו. אתם איתנו בקדירה המבעבעת תסבלו, תמשיכו להיבנות מדלק השנאה הממלאת אתכם. הנה: רק לא ביבי. בבקשה, עכשיו תתקעו (יחד איתנו) עם אולמרט וברק שני הליצנים.
    אפילו ''חמאסטן'' מנסים לנחס לאחרים. בסדר, אין בעיה, לא ביב אמר ''חמסטאן'' . מצידי שאולמרט אמר. או.קיי. מה הלאה?

    הגב לתגובה זו

    • נחמד, אהבתי

      חנה, 15/06/07 11:29

      והסכמתי עם מה שכתבת. יפה.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חחח...מת על אלה ש''מבינים'' ויודעים ''להסביר'' את הערבים. (ל''ת)

    איזה הבלים !!!!, 15/06/07 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רוב אוכלוסיית עזה כנראה תומכת במה שקורה

    ובוגי ,לדעתי, 15/06/07 10:18

    כולם מאמצים ''חמאסטן'', אבל זה נשמע דבילי/ילדותי שמתאים לשיחות רחוב.

    עדיף שיציינו שמדובר במשטר פונדמנטליסטי (לאומני דתי) עם שאיפות פוליטיות (פנימיות וחיצוניות) קיצוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בוז, בוז אחד גדול וענק לכל ממשלות ישראל

    אזרח מודאג!, 15/06/07 10:16

    ב- 15 השנים האחרונות! אוסלו,וואי,חברון,התנתקות,התכנסות... בוז אחד גדול לכם! על שהצלחתם לקרב אוייבינו ומחריבינו ועל שהרחקתם את אהובינו המתיישבים! בוז לכם ממשלות ישראל ב-15 השנים האחרונות, בוז לכם ובגדול! בוז לכם השמאלנים! בוז! יום אתמול מהווה נקודת מפנה בעתיד מדינת ישראל. לא רק שהבאנו את עצמינו ובעצמינו לנקודה זו, אלא שלא נוכל לחזור מנקודה זו! זו נקודת האל חזור! בוז לכם שמאלנים על שמכרתם את ארץ ישראל לקאניבלים! הפכתם את הארץ המובטחת, זו שחלמנו עליה בגלות 2000 שנה לארץ דמים! בוז לכם מנהיגי ישראל ב-15 השנים האחרונות על מה שעשיתם ועל מה שעתיד לבוא! בוז לכם על המראות הללו! בוז בוז בוז! ארץ ישראל לשני עמים אה?? שני עמים אה? שמאלנים הזויים! הבאתם עלינו כנופיית שכירים ורוצחים מכל מדינות ערב ההזויות(סודאן,פקיסטן,עיראק,סוריה ועוד...) וקרבתם אותם אלינו לשדרות,אשקלון,אשדוד ות''א! בוז לכם שמאלנים בוז! הבאתם את הנשק הרוסי, האיראני והסורי בואכה אשקלון אשדוד ושדרות! בוז בוז בוז! הוי לעם ישראל! הוי לו על מנהיגים וחברי כנסת עלובים (ואני מקווה שלא תצנזרו תגובה זו)

    הגב לתגובה זו

    • באמת בוז!!

      רועי, 15/06/07 10:50

      צודק עם הבוז שלך צודק בהחלט.
      איפה ההסברה של ישראל שתציג את הפלסטינים באור המיצאותי שלהם - חיות אדם.
      איפה שהסרטון על ההוצאה להורג הבורטאלית של פעיל פתח שיוצג בכל אירופה הצבועה והמתחסדת.
      איפה המנהיג שיוציא אותנו מהבוץ.
      איפה השמאלנים ששותקים עכשיו ??? טיפשים.איזה עוד עם מכה את עצמו בצורה כזו מזוכיסטית כמונו??? אולי נרחם עליהם קצת עכשיו מסכנים...באמת..איפה כל קרבנות היהודים מהפיגועים שישמיעו קולם.כל האלמנות והיתומים הישראלים איפה השמאלנים שמגינים עליהם??אוי לבושה !! פשוט תוהו ובוהו במדינה הזו.רק מכות קשות יביאו את העם הזה לקלוט משהו..

      הגב לתגובה זו

      • למה שתהיה הסברה?

        אבי, 15/06/07 14:25

        בשביל שתהיה הסברה צריך לא רק מסבירנים אלא צריך גם לרצות להסביר. הצרה היא שאצלנו הממשלה ומסביריה (אחד הבכירים בהם נבחרק לנשיאות - אוי לבושה) מתחרים ביניהם מי יסביר את הערבים וישמיץ את היהודים יותר חזק.

        הגב לתגובה זו

    • אויי כמה אתה צודק!!! (ל''ת)

      אזרח מודאג מאוד, 15/06/07 11:15

      הגב לתגובה זו

    • WOW חזק!

      לא חשוב, 15/06/07 11:32

      גם אני משתתפת בבוז הענק לחברי מהשמאל. אני מוקפת בהם, משפחתי חברי - לא הצלחתי להסביר להם שהם עיוורים ועושים טעויות אחר טעויות. מתפללת לטוב.

      הגב לתגובה זו

    • מי זה חולל הפלא - מי זה הקים כל אלה (ל''ת)

      ומי הרס הכל, 15/06/07 11:36

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100%!!! השמאל לא יתעשת עד שהסוף יהיה קרוב! (ל''ת)

      יוסי, 15/06/07 12:06

      הגב לתגובה זו

    • לא שמאל ולא ימין

      אבנר, 15/06/07 12:16

      למה אתה מאשים רק שמאלנים אני זוכר שבתקופה עליה אתה מדבר כהנו ראשי ממשלה מהימין ומצבנו לא השתפר

      הגב לתגובה זו

      • השמאלנים שלטו כאן כל אותו זמן

        צחי, 15/06/07 20:23

        והם שולטים גם היום. גם בתקופת ביבי, איך שלטון בית המשפט העליון והפרקליטות המושחתים רדפו אותו. לא נשכח את חיפשו אותו בציציות, וכל מה שמצאו היה אי-יוני- אופס, זה מישהו אחר, התכוונתי מתנות קטנות שהוא כביכול לא החזיר.

        אתם קידשתם את התבוסה, ואת הבריחה והבאתם אותנו עד הלום, ואולי עד השמדתה של מדינת ישראל ביום לא רחוק כל כך

        הגב לתגובה זו

    • כשתפתר מהשמאל,תגלה שהבעיות נותרו

      טובה, 15/06/07 14:16

      אחרי שתרגע מהתקף השנאה שלך תגלה שגם שתגיע לשלטון ותחסל את השמאלן האחרון, תשאר במזרח התיכון עם אותן בעיות ובמקום חמאס אולי תתעורר עם אל קאידה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא קולט..

        תומר, 15/06/07 14:30

        אתה פשוט לא קולט שהגישה השמאלנית שלך, המתירנית כלפי הערבים, והקשה כלפי המתנחלים, עודדה אותם להמשיך!!! תפנים, אתה וחבריך מהשמאל!

        הגב לתגובה זו

      • נכון, אבל הפעם יהיו אנשי ימין שיחזירו את המצב לקדמותו, ולשקט. סה טו (ל''ת)

        אחת, 15/06/07 14:56

        הגב לתגובה זו

      • בו תבין למה אנחנו שונאים אותכם

        אבי, 15/06/07 20:16

        אתה וחבריך ההזויים הבאתם לכאן רוצחים וחיות טרף. סיפקתם להם נשק, ננתם להם לשגשג בפתח ביתנו. כן אתה.
        אתה וחבריך אחראיים באופן ישיר על רציחת למעלה מ 1500 יהודים מאז הסכמי אוסלו המקוללים.
        תקולל אתה וחבריך ובני משפחתך.

        נכון לאחר שתעזבו נישאר עדיין במזרח התיכון, אבל לפחות יהיה לנו סיכוי בלי הסרטן שהורג אותנו במפנים - אתם.

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      אבי, 15/06/07 20:10

      הגב לתגובה זו