• 65.

    אולמרט לא עושה כלום ועסוק בכלום

    דן, 15/06/07 18:08

    שום בעיה הוא לא פותר
    למה שיעזור לפליטים הרי גם לעם ישראל הוא לא עוזר
    במקום להפציץ את בניין המפקדות הפלסטיני אם כל המסמכים הסודיים וציוד האזנה משוכלל
    כרגיל בוחר הכלומניק הזה לא להגיב
    כל יום שהוא בשלטון בא אסון חדש לפתחנו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מישהו יודע היכן הם כעת ? רוצה לעזור להם (ל''ת)

    סיון, 15/06/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    צריך לסגור את יד ושם ולבטל את יום השואה

    ל, 15/06/07 15:46

    האמרה העיקרית מסביב לכל ''תרבות'' יום השואה'' היא - לזכור את העבר על מנת שלא יחזור על עצמו.

    אני מזועזעת לגלות שרוב עם ישראל מבין את האמרה הזאת כ- לזכור את האסון שקרה ליהודים על מנת שלא יקרה שוב ליהודים.

    באתי לרשום ''יש לכם מושג מה עבר על הפליטים האלה?'', זה מצחיק כי כן יש לכם מושג מה עבר עליהם. עברו עליהם כל סיפור הזוועה של יום השואה רק בלי הרכבות והגרמנים.

    אוכלוסיית דארפור מושמדת באופן שיטתי על ידי הממשלה המוסלמית של סודן והסיבה היחידה שאין שם מחנות השמדה זה בגלל שאין להם מה להסתיר והם עוברים כפר כפר באופן ידני.

    תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

    • נכון, אנחנו עם קצת צבוע

      מ, 20/06/07 11:55

      מכל עמי העולם, רק העם היהודי לא קולט פליטים
      (עולים בד''כ אינם פליטים)

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממשלת אולמרט הרופסת והמתרפסת, מפחדת למחות באוזני המצרים על כך שהם

    דרור, 15/06/07 15:11

    מאפשרים לאזרחי האוייב הסודני להגיע לגבול ישראל.
    עלובי הנפש האלו גם לא מוחים נגד מצרים המאפשרת העברת (''הברחת'') טונות של אמצעי לחימה לרצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    העולם לא מכבד את הרחמנים, הוא מכבד את החזקים!!!!11 (ל''ת)

    ציוני, 15/06/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שמישהו יסביר לי אחת ולתמיד!! הם מוסלמים?! (ל''ת)

    תום, 15/06/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    די לדמגוגיה השקרית!! אלו פליטים ממצרים, שיש להם כסף להמשיך את הדרך

    דרור, 15/06/07 13:51

    לישראל, כי כאן מצפה להם רווחה כלכלית, ע''ח משלם המסים הישראלי.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב שטויות . אלה אוהדי בית''ר ירושלים שנגמר להם הקיצבה החודשית

      קי. מי. צי., 15/06/07 14:37

      רובם נתמכי סעד ובית-כף-תוניקים.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אם יורשו להיכנס, תתחיל זליגת פלשתינאים מעזה דרך סיני...............

    ירד לי האסימון, 15/06/07 12:35

    לאור המצב בעזה וכיבושה על ידי החמאס, מי מבטיח לנו שלא תתחיל נהירת ערבים מעזה שירצו להגיע לישובים הערבים בגדה ובישראל. מישהו צריך לתת על כך את הדעת ןלהתחיל לפעול לסיכול הצעד הזה. זה לא דמיוני, אנחנו במזרח התיכון, וכאן נולדו סיפורי עלי באבא ו-40 השודדים, וכל סיפורי אלף לילה ולילה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    האם נהיה טובים יאוהבו אותנו יותר בטוח שלא

    העולם לא אוהב, 15/06/07 12:26

    לפני אלפיים שנה צלבו הרומאים את ישו ואת העם היהודי רודפים שוחטים שורפים תולים מאז הכל מקום שיהודים שם את רגלו
    הגרמנים כבשו פעמיים את אירופה רצחו והרגו עשרות מליונים בשני מלחמות עולם עקובות מדם
    לא נראה ולא נשמע שמישהו בעולם שונא אותם רודף אותם
    ולכן עדיף שנהיה רעים כמו כולם
    ונתנהג כמו כל עמי העולם ותראו שאף אחד לא ישנא אותנו ההפך חזקים ואלימים מכבדים בכל העולם
    נחמדים וותרנים רודפים עד האחרון בהם
    העולם לא אוהב חלשים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מענין שלמצרים אין שום דילמה הם מבריחים אותם אלינו ביריות (ל''ת)

    זרם הולך וגובר, 15/06/07 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לכל מטיפי המוסר שצורחים להכניס את הפליטים מציע שיארחו אותם לביתם

    שלושת הקופים, 15/06/07 12:13

    מי שלא קולט מה הולך פה וישר מטיל דופי ומנגן בדמגוגיה מכוערת על נימי סבל היהודים שהיו נרדפים
    והיום אנו צריכים להיו מוסריים ומכניסי פליטים הוא בור גמור אטם ואולי סתם מחפש קנטרן הנופח נפיחות שאם הוא לא אמר כלום לפחות שיריחו שהוא בסביבה
    הידיעה שישראל מאפשרת לפליטים להכנס לארץ פשטה כאש בשדה קוצים
    אלפי פליטים נעים בדרכים לארץ קרוב לאלפיים נמצאים על גבול מצרים ישראל מאות מבריחים העידוד שלטונות מצרים מעבירית את הפליטים מסודן דרך מצרים לישראל ומציבים אותם על הגבול תוך הבנת המניעים הרחמניים של ישראל לפליטים ומה איכפת למצרים כמו שהם מאפשרים להבריח טנות של אמצעי לחימה לעזה
    כדי לצור לחץ על הפליטים הם נוהגים לירות לרגליהם או אפילו לעברם רק שהם ינוסו לתוך הארץ
    ווחיילי צה''ל עומדים חסרי עונים מול התופעה
    מה גם שהנמשטרה מטילה אחריות על צה,ל ווקרוב ל700 פליטים משוחרו בבאר שבע לאחר שהמשטרה סירבה לטפל בנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    צה''ל פשוט צריך למנוע כניסה של פליטים לארץ.

    בני, 15/06/07 09:56

    מה הבעיה לסובב את הפליטים חזרה למצריים ? בשביל מה לתפוס אותם ולהביא אותם לפה אם אין בכלל תשתית שתקלוט אותם ?

    הגב לתגובה זו

    • התשובה פשוטה- אין גדר

      חכם גדול, 15/06/07 12:11

      כאשר אין גדר, אין דרך להחזיר אותם.
      המצרים לא מוכנים לקבל אותם.
      חכן כל פי החוק הבילאומי, לא ניתן להחזיר אותם בכוח.
      שאלה פשוטה לבני, אתה מוכן להיות ז זה שלוחץ על הדק הרובה ויורה בהם, בכדי שיברחו לצד השני?
      ומה יקרה לאחר שעה, שכן מדובר בגבול של 250 ק''מ.
      בקיצור אני מציע לכם לא להיות חכמים גדולים, אם אתם לא מבינים את המצב. מדובר במחדל עצום של מדינת ישראל, שלא מוכנה לקבל החלטות וזורקת את הכל על הצבא. אני כבר לא מדבר בשביל מה אנחנו משלמים מכספי המיסים למשטרת ההגירה, אם זה לא תפקידה אז מה כן.?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה לא עם יהודי בושה וחרפה (ל''ת)

    אבי, 15/06/07 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שישאירו לאנרכיסטים לטפל בהם - עכשו יצעקו שלהם גם (ל''ת)

    ניתן מדינה, 15/06/07 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הסודנים הרעילו את היהודים האתיופים

    המודיע, 15/06/07 07:20

    ב''ה בשנות השמונים היכרתי יהודי אתיופי והו סיפר לישהם היו בדרכם לארץ ישראל הם עברו בסודן והסודנים נתנו להם קמח מורעל הרבה מתו לפי כך אסור בתכלית האיסור לתת להם דריסת רגל לארץ ישראל הקדושה שהאו''ם שידאג להם לא אנחנו

    הגב לתגובה זו

    • חשיבתך חלשה ביותר

      מ, 20/06/07 11:58

      האם סודנים נוצרים הרעילו יהודים אתיופים? האם בגלל שישראלי רצח אנשים בניו יורק צריך לאסור על אמריקה להתיר כניסת ישראלים לשטחה?

      חוץ מזה ארץ ישראל לא קדושה אם תושביה לא מבינים מה זה לסייע לפליטי טבח! תתבייש לך פשיסט!!
      אתה חושב שאתה עם נבחר שיותר חשוב מכל העולם ובגלל זה יש לך איזורים עיוורים בשיקול הדעת שלך לגבי יחסך עם העולם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    צה''ל בקושי מטפל בעצמו - אתם רוצים גם שהיו בייביסטר (ל''ת)

    לפליטים, 15/06/07 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אנו צריכים לעזור - אבל לא להזיק לעצמנו

    למדינה מוסלמית, 15/06/07 06:39

    ולכן יש לסייע להם להגר למדינה מוסלמית

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חסרות לנו בעיות עם מוסלמים יש להעבירם למדינה מוסלמית!

    ציבור מטומטם, 15/06/07 06:37

    האוכלוסיה הזאתי תהיה כאן אוכלוסיית אוייב נכשלת שתעסוק בפשע או בטרור

    כי הם שייכים לאומה הערבית שאיתנו במלחמה..

    לכן עם כל הרצון הטוב לעזור חובה עליינו לחשוב על העתיד ולהעבירם למקום המתאים להם
    שיהיה טוב להם ובמיוחד טוב לנו לטווח רחוק!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    גם לנו לא עזרו

    דני, 15/06/07 06:03

    אוניות עמוסות פליטים יהודים נשלחו
    ממקום למקום כי לא הייתה שום מדינה שהסכימה לתת להם מפלט.
    השוייצרים החזירו לגרמניה יהודים שהצליחו לחצות את הגבול הגרמני לשוייץ כדי להישלח לתאי הגזים.
    אז מי קבע שאנחנו צריכים להיות טובים יותר משאר אומות העולם.
    הרי כבר ניסינו את שביל טוב הלב.
    וראו איפה אנחנו עומדים היום.
    אולי הגיע הזמן שבמקום להיות אור לגויים שהגויים יהיו דוגמתינו.
    מה כבר יקרה?
    ישנאו אותנו יותר? זה לא אפשרי
    השנאה אלינו היא תהומית.
    קחו לדוגמה את התנועה לעצמאות חבל קויבק זו היא תנועה שקוראת
    להקמת מדינה עצמאית לדוברי השפההצרפתית.
    אותה תנועה קוראת לחיסול מדינת ישראל בגלל שהיא קמה על אדמת ''פלשתינה'' לעם נרדף על סף
    ההכחדה. זו תנועה שתומכת ומעודדת
    את הפלשתינאים ללחום בנו.
    כשהם עצמם חיים על אדמות הילידים
    האינדיאנים של קנדה.
    אבל הם היו מספיק חכמים להשמיד אותם כמעט לחלוטין.
    ההיסטוריה של העולם מלאה דוגמאות
    כאלו.
    יפי הנפש תתעוררו ''כל דאלים גבר''
    זהו חוק העולם עד להודעה חדשה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איבדנו צלם אנוש (ל''ת)

    אני מתבייש, 15/06/07 05:42

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הם לא יהודים - שילכו למדינה ערבית!

    כלל פשוט, 15/06/07 05:18

    זו מדינה רק ליהודים
    אפשר לעזור
    אבל לא לתת מקום לבני עמים אחרים

    הגב לתגובה זו

    • ככה גם אמרו באירופה על היהודים - הם לא נוצרים שיחפשו (ל''ת)

      מדינה יהודית, 15/06/07 07:19

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא להשמיץ את הצבא! (ל''ת)

    יש להם מספיק, 15/06/07 04:53

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיוצאי סודן בארצות הרווחה יעזרו להם. (ל''ת)

    למה אנחנו?, 15/06/07 04:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עם סגולה עלאק ....עם זבלה מדינה זבל. (ל''ת)

    עידן, 15/06/07 04:41

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    Send them to Gaza

    Mike, 15/06/07 04:11

    Don't you have common sense? How did they get to Israel? Send them back before it is too late and more will follow them! You don't have room for the Jews of the world. What Israel can benefit from accepting them! Stop being ''suckers''. I care

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זה לא קשור לצה''ל כי

    ישראלי, 15/06/07 03:54

    צה''ל הוא רק הרשות המבצעת אם צריך להאשים מישהו זה רקאת הממשלה .. הצבא מקבל הוראות מהממשלה ולא להיפך

    הגב לתגובה זו

    • הממשלה היא הרשות המבצעת, הכנסת צריכה לטפל בהם (ל''ת)

      תום, 15/06/07 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה לנו ולכושים מוסלימים

    ריץ, 15/06/07 03:40

    ממדינה עוינת? מישהו רוצה ליבא צרות ומחלות .ישראל נהפכת למקום הכי גרוע להיות בו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    deportation, just like anywhere else

    illegal aliens, 15/06/07 03:13

    illegal aliens are arrested and than deported. we do not need any more islamic garbage in israel

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    stop bringing muslim garbage into Israel

    jewish country, 15/06/07 03:12

    just to see that girl on the news, asking all excited if these are arab buildings, and the stupid woman in the car next to her having to explain to her ''these are jews, they are good jews....'' says it all.

    הגב לתגובה זו

    • יואו כמה שאתה צודק!! פשוט עלוב!! להעיף אותם למכה (ל''ת)

      תום, 15/06/07 15:13

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אנחנו עם הפליטים מחובתינו לעזור ואם לא נעזור בעתיד לא יעזרו לנו

    d, 15/06/07 02:27

    הכדור העולם הכול במעגל סובב

    הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט או בישראל?! מי עזר לנו חוץ מאנחנו עצמנו?!

      תום, 15/06/07 15:18

      כל העולם רוצה להשמיד אותנו, אף אחד לא רואה בזכותנו להתקיים, כל יום מישהו אחר מכחיש שואה, ומעליל עלילות דם על היהודים, ואתה אומר שאנחנו צריכים לעזור עכשיו לאחרים?!
      מילא היית אומר כי זה מוסרי, אבל אתה לא מתייחס למוסר אלא לטובה תחת טובה, אם אנחנו נהיה טובים עכשיו (אולי) יהיו טובים אלינו בעתיד.
      אתה יכול לשכוח מזה חמודי, אני מתפלא בכלל שאתה חי בארץ.
      בעולם הזה רק החזקים וחסרי הרחמים שורדים, ומקבלים כבוד.
      תראה את סין, רוסיה, איראן, כולם מכבדים אותם כי הם חסרי רחמים חזקים, ושמים פס על כולם, אבל תראה את ארה''ב חזקה חזקה, אבל אידאולוגיית הדמוקרטיה שלה, והמוסר שלה, גורמים לכולם לשנוא אותה.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    הטיפול בפליטים מדאפור

    דוד בר דרור, 15/06/07 01:55

    קורא ושומעה את המחדל הבא מכובדי אנשים אלה בני אנוש לצערי סביר שכל נושא בריאות ומניעה לא עמד אצלהם עלסדר היום במסגרת הבריחה יש לערוך בדחיפות מס בדיקות רפואיות לסתור אפשרויות של נשאי מחלות ולנהל רישום עפ דין כמקובל בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איפה הקונגרס היהודי העולמי? יש להם כסך לעזור (ל''ת)

    Zach, 15/06/07 01:35

    הגב לתגובה זו

    • למה הקונגרס היהודי איפה האו''ם? העולם צריך לעזור לישראל לקלוט אותם. (ל''ת)

      סרגיי, 15/06/07 02:42

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני מתחיל להבין את שתיקת העולם בשואה. (ל''ת)

    רונן, 15/06/07 01:28

    הגב לתגובה זו

    • זה קצת שונה

      .., 15/06/07 02:38

      היהודים נדחו כי הם יהודים.. הסודנים נדחים כי הם חסרי השכלה \ הכשרה \ מקצוע כלשהו.. והם עול למדינה שלא נמצאת במצב מזהיר.

      הגב לתגובה זו

      • הבלים

        מיכאל, 15/06/07 05:04

        נאיבי מאוד להאמין שלא מדובר במקרה דומה. השואה הסודנית אינה שונה במאום משואתנו שלנו.

        לנוכח הזוועה, מוכרחה מדינת ישראל לעשות מעשה, ולהקים מערך עזרה רישמי, שלא יטיל את הטיפול בפליטים על רשויות הצבא והאכיפה.

        מה היו אומרים הסבים והסבתות שלנו שנרצחו בשנות הארבעים? 60 שנה חלפו, ואנחנו שוכחים?

        איפה ''יד ושם''? איפה הקהילה היהודית העשירה רוויית האידיאלים?

        הגב לתגובה זו

    • DARFOUR

      LILY, 20/06/07 23:11

      GO LIVE IN SYRIA

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    הממשלה חייבת לקבל החלטה ולבצעה לאלתר-כך לא פותרים בעיה.............

    זה לא תפקידו, 15/06/07 01:25

    אם אנחנו חפצי חיים עדיין ורוצים להיות העם המשמש אור לגויים שאת פרצופם האמיתי אנו חושפים בימים אלה, עלינו לקח החלטה אמיצה לגבי הפליטים מדרפור, לפנות לנציג האו''ם באיזור ולמצוא פתרון משותף. בעית הפליטים היא לא הבעיה הפרטית שלנו אך לא יתכן שמי שאמור לטפל בה ישב בחיבוק ידיים ולא יפעל בענין.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וואלה מדינה של קיקיונרים. לא רואים מטר קדימה. כנסו

    דוסלי, 15/06/07 00:56

    במקום לקחת אותם לתת להם פתרון זמני כולל חינוך ותנאים סניטריים, לעשות עליהם מגבית בכל העולם ולתת להם את היחס הכי טוב שאפשר. ולקרוא לאום למצוא להם מדינות מקלט, או להמתין עד שהפרעות במדינות שלהם יירגעו, זורקים אותם בשום מקום שייסתדרו לבד.
    מה הסיכויים? שמשפחה יהודית תאמץ אותם אל קרבה ותתן להם כל מה שהם צריכים? או שיותר סביר שהם יקימו מאהל ליד הבדווים ונוספו גם הם על צרותינו?!?!
    מה הסיכוי שתצליחו לגרש אותם אחרי שהם יהיו מפוזרים ומקושרים היטב?
    איך נראה כשנעשה צעד של גירוש הפליטים?
    אפשר לקחת כל סיטואציה ולהפיק ממנה תועלת. במקרה הזה ניתן להפיק מכך רווח דיפלומטי וכסף - כן אם עושים מגבית בין המליונרים של ארהב ואירופה מוציאים עליהם הרבה תרומות! נותנים להם מה שצריך, פותחים קרן לסייע להם ורק מהריבית ועמלות הפקידות המדינה יכולה להרוויח.
    העם בארץ איבד את כל השכל הישר שהיה מנת חלקו של העם היהודי. לא חושבים שנה קדימה, ולא רואים מהלך אחד אל מעבר לחשבון בנק!!!

    הגב לתגובה זו

    • נכון אמרת! קדימה, בוא נפעל עכשיו! (ל''ת)

      ארנון, 15/06/07 03:49

      הגב לתגובה זו

    • i feel same

      liat, 15/06/07 04:31

      you are so right!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    די כבר עם הדרפור האלה, מדוע משווים אותנו בזמן השואה איתם? להם יש 56

    מדינות איסלמיות, 15/06/07 00:56

    לנו לא היתה אפילו מדינה אחת יהודית שתעזור לנו. לנו יש עכשיו יותר מדי צרות ובעיות מכדי לטפל גם בפליטים האלה שנערמים ומתווספים אצלנו כמו זבובים. תתנו להם ללכת אחרת הם יצברו כח ויחליטו כמו הפלס' להקים פה מדינה. אל תהיה תמימים כבר היינו בסרט הזה.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מוסלמים... וחוץ מזה

      מזועזע, 15/06/07 04:47

      מה הקשר? לדעתך במידה ומישהו מוסלמי אנחנו לא צריכים לעזור לו? כל דת צריכה לדאוג לפליטים בעלי אותה דת אבל דתות אחרות לא צריכות לדאוג? ואחרי שאתה אומר את זה אתה עוד מתפלא שאנשים מזכירים את השואה?

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אז לאנשי הקבע של צה''ל - אני משלם לכם משכורת על מנת שתחסמו את הגבול

    פאדי ג'אברין, 15/06/07 00:50

    מה אתם בצבא עושים ? תפקיד הצבא למנוע חדירות !! ומה אנשי הקבע עושים על חשבון המשכורת שלי ? נופש באילת ובטבריה ?
    האם הצבא מוכן לעימות המזויין המגיע מצפון ? או דואג לרכבים מהליסינג ?
    אולי תתחילו לעבוד על פי תפוקות .
    כל חדירה של מסתנן - פחות 500 ש''ח במשכורתו של המפקד .
    תתחילו לעבוד ! שעון החול אוזל .

    הגב לתגובה זו

    • אני מתפלא שאתה בכלל משלם מיסים למדינת הכיבוש... חחח (ל''ת)

      תום, 15/06/07 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לקחת אותם במטוס ולהוריד אותם באפריקה

    מצטערים איןמקום, 15/06/07 00:49

    עם כל הצער שבדבר

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צה''ל לא צריך לטפל בהם ברג שרואה אותם על הגבול צריך להדוף אותם שלא י

    ג'ינג'י, 15/06/07 00:44

    יגיעו לישראל גם אם צריך לירות עליהם, שילכו למדינות מוסלמיות שלהם!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המצרים מעבירים אותם אלינו כחלק מהמלחמה בחוק השבות (ל''ת)

    זו ברור כשמש, 15/06/07 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מביש מזעזע ונורא

    אהרון, 15/06/07 00:41

    במיוחד מביש ומזעזע שאף אחד לא מגיב. מדינה של גזענים. אנשים שפלים ומגעילים, איך? איך אתם מעזים לקבל התייחסות שכזו לפליטים? כמה שנים עברו מאז השואה שלנו ? יותר מידיי?

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב- 100% (ל''ת)

      מזועזע, 15/06/07 04:50

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תגידו, מה לעזאזל קרה לנו? איפה איבדנו את הלב והמצפון והנשמה?

    זאב, 15/06/07 00:38

    פשוט ביזיון.
    תראו איזה אטומים הפכנו להיות.

    בושה לכולנו.

    איפה אלוף פיקוד דרום? הרמטכ''ל?
    קחו אחריות. זה שהדרג המדיני/פוליטי לא מתפקד, לא אומר שגם אתם צריכים להיות אימפוטנטים.

    הגנו על החלש.

    אולי גם תלכו לקנות 5 ק''ג נשמה ומוסר.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כעובד מדינה אני מלא בושה

    מתבייש, 15/06/07 00:36

    מה עוד צריך לקרות כדי שנבין שמוסדות המדינה הזו לא מתפקדים? מי מאיתנו הבין כבר שאין משטרה ואין עיריה ואין מוסדות רווחה? מי מאיתנו לא הבין כבר שהמנגנון שאנחנו מקיימים במיטב מיסינו איננו ממלא את תפקידו?
    נכשלתם בהגנה על הגבול והפליטים האומללים האלה נכנסו? אז קחו אחריות וטפלו בהם לעזאזל. וזה לבי לדבר על העובדה שבלי טיפול וליווי לך תדע איזה מחלות וקשיים אחרים האנשים האלה מכניסים לארץ בלי עזרה ובלי חמלה...
    כמה מצער.
    מדבר אחד שקלט בקיבוץ שלו משפחה סודנית שחיה ומתקיימת בכבוד עד שימצא לה פתרון קבע ראוי.
    מדכאת אותי המדינה שלי. מערכת רקובה שלא ראויה להיות המערכת הממלכתית של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממש לא הבעיה של צה''ל, למה לעזזל יש משטרה? (ל''ת)

    נדב, 15/06/07 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכל מתחיל ונגמר במשטרת האימפוטנציה

    מה חדש?, 15/06/07 00:16

    כשמשטרת ישראל תעשה את תפקידה כמו שצריך, תעשו על זה כתבה בעיתון, תחקיר בטלוויזיה ואפשר גם פריצה למהדורת החדשות. אבל על פאשלות של המשטרה אל תספרו לנו, כי כלב נשך אדם זה * ל א ח ד ש ו ת*

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פליטי דארפור

    רענן, 15/06/07 00:11

    יבואו רבים ונהיה סודאניסטאן

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תרגיעו, גם אזרחים ישראלים לא מטופלים (ל''ת)

    טוב יותר, 15/06/07 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כך מתנהגים חיילים שלמדו כיצד לנהוג בנחישות וברגישות לפני שנתיים (ל''ת)

    חלוץ הנעל, 15/06/07 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בורותו של הכתב זועקת לשמיים

    אורי, 15/06/07 00:01

    כל הכבוד לך על יפות הנפש אך עליך להבין שהאשמה העיקרית במצב היא המדינה היות ואין הוראות מסודרות לגבי פליטים והסתנוניות מסוג זה ולכן ההחלטה נופלת על הקצין בשטח,כשהוא נעדר כל יכולת וסמכות להתמודד עם אירוע כזה.
    אין עוררין שהמצב קשה והפליטים האלה עוברים שואה אך גם לא מקובל עלי שישראל תהפוך לבאר של כל פליטי אפריקה.
    מדינת ישראל היא מדינה קטנה וחסרת משאבים ותקציבים וזהו מדרון חלקלק ועד מהרה נמצא עצמינו עם עשרות אלפי פליטים שמה לעשות גם פלח רחב בהם נגוע במחלות (לא נעים לשמוע אך זו האמת).
    ולכן אני מסרב לממן את הפעילות הזו ואתה יכול לקרוא לי אכזר אבל אין למדינה עלובה כמו ישראל הרבה ברירות במצב הנדון.
    יש להעבירם למדינות אפריקה ה''מסודרות יחסית'' או לאירופה המתחסדת.
    לא נעים אני יודע אך זה המצב.

    הגב לתגובה זו

    • להעביר מיד את הטיפול לידיו של האו''ם זה תפקידם-לא של צה''ל (ל''ת)

      בפליטים, 15/06/07 02:01

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכל הצדיקים ש''מזועזעים'' : אחר כך תהיו

    מיקי, 14/06/07 23:59

    מזועזעים הרבה יותר כשלא יהיה כסף למיגון עוטף עזה, לטיפול בניצולי שואה שלנו, לסיוע לעניי עירנו ועוד אלפי מטלות שעלינו לעמוד בהן.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אין שום סיבה בעולם שישראל תהפוך לפח

    מיקי, 14/06/07 23:57

    הזבל של קורבנות המוסלמים, לא מדארפור ולא מרצועת עזה.
    יש 22 מדינות מוסלמיות - שיטפלו הן בפליטים.
    אירופה אוהבת מוסלמים - שמדינותיה הנאורות תטפלנה בפליטים.
    ישראל לא תהפוך לפח זבל !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • להתייחס לפליטים המסכנים האלה, אחרי כל מה שעברו, כ'זבל' זה פשוט עלוב

      זהר, 15/06/07 02:14

      בלי קשר להשקפתך (ואני לא מסכים אתך כלל), לא יזיק לך לפתח מעט אמפתיה אנושית, ולהתנער מהגזענות שטבועה בך כל כך עמוק, שאתה אפילו אינך שם לב שקיימת בך, ומפעפעת במילותיך.

      אמי, שהיתה ילדה קטנה בזמן השואה, ניצלה ע''י גויים, נוצרים, שסיכנו את חייהם וחיי ילדייהם למען ילדה קטנה שלא הכירו. הם פשוט ידעו דבר אחד: האנושיות שלהם מחייבת אותם לעזור.

      אנחנו, כחברה, כבר הספקנו לשכוח מה שקרה בסה''כ לפני 60 שנה.

      הזדכינו על המצפון והמוסר, והלכנו לחתום באפסנאות על רכב 4X4, בית מלוקק בפרברים, מנוי בחדר כושר, שעון קרטייה (מזוייף), וערוץ החיים הטובים, אישה ושני ילדים, כלב, ותוכי.

      עכשיו אנחנו שהעולם יעזוב אותנו במנוחה, הבשר כבר נשרף על המנגל, ואין לנו זמן לשטויות.

      אל תתקרנף



      הגב לתגובה זו

    • מיקי זה עולם צבוע, ומסולמים הם צבועים

      תום, 15/06/07 15:22

      שונאים אותנו וקוראים להשמדתנו, אבל יודעים שאנחנו מדינה מפותחת ומשגשגת, ומצפים מאיתנו להיות רחמנים, ומוסריים, שנהיה שונים, תמיד אומרים לנו שאנחנו צריכים להתנהג אחרת מהמדינות הערביות כי אנחנו לא כמוהם.. כן בולשיט, אנחנו נהיה הראשונים להיעלם מהמפה, כי אף אחד לא מכבד רחמנים, אלא חזקים וקרי רוח.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    משימה ראשונה לנשיא פרס!

    מגאטרון, 14/06/07 23:44

    דחוף - האנושיות של מדינת ישראל בסכנה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צה''ל יקר, אין בנמצא ממשלה, עשו מה שצריך.

    שמשוני פ, 14/06/07 23:41

    בימים טרופים אלו, הממשלה והתקשורת, חוגגים את ניצחונו של
    מר פרס, לנשיאות. הם שוכחים שהוא האחראי, במישרין לקורות בעזה. והשמאל חוגג את נצחונו של ברק הכשלונר.האחראי למלחמה בצפון.
    אז אימרו נא לי מי מנהל את המדינה?
    צה''ל. כשההורים מזניחים את הילדים,
    הבן הבכור לוקח את האחריות למשפחה. הצבא לא יכול להיות ביביסיטר, לאמשים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לבנות מהר גדר חשמלית

    אזרחית, 14/06/07 23:33

    מונע הברחת נשים שבאות לעיסקי זנות
    מונע מעבר נשק
    מונע מעבר סמים
    מונע פיגועים עתידיים
    מונע הצפה של כל יבשת אפריקה שתחליט להגיע לכאן מוכת שחפת אידס ועוני.

    ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סליחה ועם כל הכבוד: מה הצבא חייב לפליטים מדארפור? לא הבנתי (ל''ת)

    רונית, 14/06/07 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הלב דואב אבל אין להם מקום כאן.יש

    אבו ג'ילדה, 14/06/07 23:23

    להעבירם לאירופה או לדרום-אפריקה

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לצה''ל!!!! צריך להמשיך להעמיס את הפליטים על משאיות

    ירושלמי, 14/06/07 23:18

    כמובן שליבי ליבי עם הפליטים ויש לתת להם תנאים נאותים וטיפול מסור, אבל זה פשוט מעולה שצה''ל מתחיל לתרגל העמסת ערבים על משאיות לקראת ההתנתקות האמיתית

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה רוצים מצה''ל שלנו? חסר לחיילים שלנו המסכנים עבודה? נגמרו המחבלים?

    Athlon64, 14/06/07 23:12

    שכל היפי-נפש , השמאלנים , הארופאים והארגוני זכויות ידאגו לפליטים האלה במקום לשבת כל היום ולהעביר ביקורת על צה''ל על עבודת הקודש שהוא עושה , שומר עלינו כאן בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גם כלבים ננטשו בדרך דומה ע''י צה''ל

    ערב רב, 14/06/07 23:12

    ותמשיכו להציג עצמנו כ''עם עם לב רחום '' ו''אור לגויים'' .
    עד מתי נשקר את עצמנו ?

    הגב לתגובה זו

    • אן לרגע תחשוב

      .., 15/06/07 02:44

      איך באירופה היו מתייחסים אליהם.. אז כן אנחנו אור לגויים.. כשאנחנו בכלל מאפשרים להם לעבור את הגבול.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפליטים

    יהושפט, 14/06/07 23:05

    הגיע הזמן שהציבור יתעורר ויבין כי הפליטים לא בורחים מדרפור אלינו אלא הם באים ממצרים ושם מסבירים להם על הרגישות שלנו לפליטים. אין לנו אפשרות לקלוט אותם !

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ישראל הולכת להיות מוצפת במאות אלפי פליטים. אין ממשלה בישראל (ל''ת)

    עמי, 14/06/07 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא זאת הדרך!!!

    טפטוף לשטפון, 14/06/07 22:57

    מדינת ישראל לא יכולה להמשיך להתעלם מזרם הפליטים ההולך וגובר. יותר מחציים לא מדרפור ולא בטיח, מחברים שחזרו ממילואים, יש שם אתיופים, אריתראים ואפילו מערב אפריקאים. לתת להם את האיתות שהם רצויים יביא לפה בסוף גם מחבלים סומלים מאל קעידה שיסתננו ויעשו פיגוע.
    מדינת ישראל צריעכה להפסיק לקלוט אותם ולהפסיק לפרנס את הבדואים והמבריחים המצרים שעושים קופה.
    מה שכן מדינת ישראל חייבת לשלוח נציג למחנות הפליטים עצמם ולקלוט באופן ישיר במעמד פליטים 1000 אנשים שהם באמת בסכנת חיים, ככה עוזרים באמת ולא בקליטת עובדים זרים בדלת האחורית.

    הגב לתגובה זו

    • ואז יגידו שהסלקציות נאציות..

      .., 15/06/07 02:45

      נו אתה לא מכיר את השמלאנים?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגבול פרוץ

    אזרח, 14/06/07 22:54

    מדינת הפקר. רק חסרה לנו עוד בעיה .

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    במקרה וזה נכון

    דורון, 14/06/07 22:46

    צריך להעניש את המפקדים, לא רק את החיילים - להם שמורה המוסריות. לנטוש כך אנשים זה בערך כמו פקודה בלתי חוקית בעליל שדגל שחור מתנוסס מעליה.

    בושה וחרפה. עם פליטים מורעבים מסודאן אין בעיה, אבל עם החיזבאללה, או אה..

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    העיקר שהעבר שלנו הפך אותנו רגישים לסבל

    שווה, 14/06/07 22:44

    ומאחרים אנחנו דורשים הכל. שימו עצמנו במקומם, אדם הוא אדם

    הגב לתגובה זו