• 52.

    אוהב אותך זהבי, עם כל הפוזה שלך כצ'חצ'ח אתה נפש ענוגה. (ל''ת)

    כה אמר, 16/06/07 04:01

    הגב לתגובה זו

    • גם אני אוהבת אוהבת, מחכה לבשורות טובות (ל''ת)

      מית נמש, 17/06/07 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זהבי תהיה בריא, כל מילה זהב

    נ, 16/06/07 00:32

    בחיי שהשבוע לקחת לי את המילים מהפה.
    אבל לעניין, באמת רציתי שתכתוב טור על נשיאות ארצינו. א. אין היא מיותרת? ב. אם לא, תגיד אתה, תן שם של אדם שמתאים להיות יותר נשיא מאשר פרס? בד''כ אתה יודע שאני מסכימה עימך, אבל את פרס אוהבים בעולם, הוא עושה שם טוב למדינה ההולכת ומתדרדרת הנ''ל,
    אולי הפעם זה יעבוד לטובתינו? מה אתה אומר?
    ודבר אחרון, הקטע על אברום, קורע! והדרכון הזר...פחחחח, אתה יודע איך אפשר להשיג דרכון אמריקאי?
    ליתר ביטחון...
    נתן, מה עושים עם המדינה? מתי אתה רץ לראשות הממשלה?
    תהיה בריא

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עם חולי נפש אנחנו

    עם מטומטם, 15/06/07 18:15

    זהבי לקח ים של כסף בפינוי ימית!!!
    זורק מילים של שינאה וגורם לשינאת חינם ואלו שבחרו קדימה והביאו עלינו אסון נורא צועקים אוהבים אותך זהבי!!!!!! בא לי להקיא מהאנשים שאין להם דעה ומחכים שחולי נפש יזרקו להם עצה

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש ''פירסומת לבריאות הנפש'' ...

      החלוקים הלבנים, 18/06/07 11:33

      תגיד - יש אינטרנט במחלקה הסגורה שבה אתה נמצא???

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תמיד אותם טענות נגד החכ''ים אבל תמיד ממשיכים להצביע בעדם אז......... (ל''ת)

    העם מטומטם, 15/06/07 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דוגרי עכשיו

    אבינועם, 15/06/07 17:59

    האים דברי חכמים בנחת נשמעים? או שזה משפט טיפשי? מה חושב הכותב? שלא הבנו? לא הפנמנו? מה אנחנו הציבור כלכך טיפש?לאאאאא.
    אבל מי שצועק ומנסה בכל כוחו להבליט את ה אנשים הלא טובים הוא היסטרי..כן כן היסטרי.
    והיסטריה לא מלה נרדפת לחוכמה..
    אפשר לעשות הרבההההההה יותר בדרך יותר מקובלת.כמו למשל כיבוד החוק. וכיבוד הכותב עצמו. מי שרוצה שהקהל יתן תמיכה תוך הבנה וכיבוד?
    חייב דבר ראשון לכבד את עצמו לא?
    אים חלקים בציבור רוצים לנהל מאבק? אני אומר אהליין וסהליין.
    רק מתוך כיבוד החוק וכיבוד האדם באשר הוא אדם..וזה לא משנה מי האדם שדנים בו.יכול להיות מצידי גם השייך טיזזאנבי. או הרב שחט'י.
    לפחות הפעם הדברים פחות בוטים.אולי זה מצביע על שינוי מגמה

    הגב לתגובה זו

    • זה שאתה מושך מילים (לאאאא, הרבהההה)-היסטרי גם (ל''ת)

      אילון בן יוסף, 15/06/07 18:11

      הגב לתגובה זו

      • הכינויים והמשיכה

        אבינועם, 16/06/07 20:24

        שלי הם מעידים על האמונה שלי.ולא על הסטריה.משיכת אותיות?תאמינו לי ..אין לי כוח לצעוק גם אני אשתדל מאוד.וגם למשוך אותיות במקלדת.או טעעיות כתיב אין לי כח למשוך.
        אני כזה מין איש שמח ושקט.עצבני ושקט.
        ואים כבר נתקל בבעיה? תמיד תמיד אומר שיהיה בסדר.או שומר על שתיקה.מכל מקום אים זה טוב או לא זה כבר עניין אחר

        הגב לתגובה זו

    • אבינועם יקירי אתה סותר את עצמך

      מלאכית, 16/06/07 02:14

      אין הרישא של תגובתך זהה לסיפא .

      מצד אחד אתה טוען ש''דברי חכמים צריכים להאמר בנחת''

      מצד שני אתה מסיים את תגובתך ב: ''לא משנה מי האדם שדנים בו יכול להיות מצידי גם השייך טיזזאנבי. או הרב שחט'י.''

      הלו????

      הגב לתגובה זו

      • למה סותר??

        למלאכית, 16/06/07 20:09

        איך אני יכול לצעוק ? עי כתיבה?חחח לא חשוב..הרי את מכירה את קולי.האים שמעת שם שמץ של עצבנות?:) .בקשר הכינויים? לזה התכוונת? בחייך מי בכלל שם לב למה שאני כותב.חוץ מ2 או 3 איש.בקטנה

        הגב לתגובה זו

      • הבנתי- אתה נגד לצעוק - ''טיזזאנבי. או הרב שחט'י.''

        מלאכית, 17/06/07 04:41

        אתה ממליץ להגיד בנועם : טיזזאנבי. או הרב שחט'י.'' :-)

        חחחח ממש אבי אבות הנועם :-)

        הגב לתגובה זו

        • למלכאית פעם אחרונה

          אבינועם, 18/06/07 00:35

          התכוונתי לומר שאין אנשים כאלו.
          אין רב טיזאנבי ואין שייך שהוא שחטי הבנת?
          בכוונה לא השתמשתי בשמות מוכרים.
          וגם על הדרך הבעתי את אמונותי באנשים כאלו.רק לזאת התכוונתי בלבד.

          הגב לתגובה זו

          • אחרון חביב...

            מלאכית, 18/06/07 12:10

            אולי לא התכוונת להעליב אדם זה או אחר...אבל בלהט תגובתך - רמסת בלי משים מוסד הרבנות כולו - ואת האיסלאם בכללותו (מזל שלא הזכרת שום תואר אפיפיורי) בעצם השימוש בתארים : ''רב'' ושייך'' (טיזנאבי ושאחטי- לידיעתך אבינועם יקיר, במהלך ההיסטוריה על אמירות פחות פוגעות פרצו מלחמות עקובות מדם :-) למרות שאני אישית סמוכה ובטוחה שלא לכך כוונו דבריך איש נעים :-)
            אבל מה לעשות היריה כבר נורתה,
            כדור השלג כבר החל להתגלגל - ו....
            לך תעצור את כל זה :-)

            הגב לתגובה זו

      • איפכא מסתברא ...

        מלאכית, 17/06/07 04:49

        כמו שכתבו בתגובה מתחתי - זה סגנונו המיוחד של זהבי - ואם את מחפשת משהו פחות ברוטלי את לא חייבת כלל לקרוא את המאמרים שלו יש מספיק עיתונאים שכותבים פרווה.

        ואגב יש לי הרגשה שאת - כנראה לועסת את העטיפה ואת התוכן את מפספסת.

        הגב לתגובה זו

        • ה היה מיועד לחיה מהקריות !!! (ל''ת)

          מלאכית, 17/06/07 13:00

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    מוסר,אמינות ונוכלי ש''ס זה שני קוים מקבילים

    ש''ס(שקרנים, 15/06/07 17:46

    ועל זה אוסיף תן כסף למשגיח הכשרות הוא יכשיר לך את החזיר.תן לו עוד קצת כסף והוא גם יאכל אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כפרה, עשיתה לי ת'יום (ל''ת)

    daniel, 15/06/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מזדהה איתך (ל''ת)

    פטיש וסדן, 15/06/07 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זהבי הוא כלפיד ההולך ומפלס את הדרך שהחרדים,הדתיים

    לפיד אור מוסרי, 15/06/07 17:20

    ואחרים החשיכו אותה.דת=חושך וטוב שיש באחד כמו מזהבי שמאיר לנו את הדרך לשפיות,רציונליות,מוסר,הומניות,יושר ואמת ערכים שהדתיים שכחו מהם מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מחרה ומחזיקה !! אמן ואמן (ל''ת)

      מית נמש, 17/06/07 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הנני מרין כוסית ג'וני רד ליבל (תפרן אנוכי) לכבודך זהבי (ל''ת)

    דני, 15/06/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זהבי אתה הראשון ברשימת ל''ו צדיקים ורק שתדע שאין אף רב ברשימה זו (ל''ת)

    זהבי אוהבים, 15/06/07 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נתן זהבי והבחילה

    ראובן, 15/06/07 16:44

    היי נתן, אם יש לך בחילה לך לרופא אך תעזוב אותנו בשקט.
    כל הזמן אתה כעוס ושום דבר יפה לא מצאת בחייך בישראל,
    מדוע אינך מנסה מדינה אחרת.
    חזור לעצמך נתן, יש גם דברים יפים בארץ הזאת. ראה את הגליל
    המוריק, את הערבה הפורחת, יש גם אנשים טובים ונדיבים העוזרים לזולת. הכלכלה המדינית פורחת, הריבית נמוכה, נמשכת מגמה של בניה חדשה, מיליון עולים מרוסיה שהביאו לנו ברכה תרבותית, וכו.
    וכו.. תכתוב משהו טוב ויפה פעם.

    הגב לתגובה זו

    • הדתיים והימנים מזמן איבדו כל שמץ של מוסר ואין הם רגישים כמו זהבי

      טוב שיש צדיק, 15/06/07 16:53

      לעוולות,לצדק ולהתעמרות באנשים אחרים כי את זה הם עושים כל הזמן אותם נבלות ברשות התורה לאחרים ולכן זהבי הוא פה וקול קורא לאלה הנרמסים בשם הדת והלאומנות.

      הגב לתגובה זו

    • מה, זהבי תופס אותך?? יאללה תצא בחוץ!!!! (ל''ת)

      זהבי, 15/06/07 17:22

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    וולפרע החב''דניק החשוך זכור לרעה ב''זכות'' מעשיו הנפשעים

    בער(לא ידע זאת), 15/06/07 16:33

    וחטאיו בתקופת ההתנתקות שאז הוא ושאר החב''דניקים הקיצוניים ימנים יצאו במסע של הסתה לסרבנות,למרי והפרות חוק וסדר.צודק זהבי בכל מילה שהוא כותב על החתרן הזה.

    הגב לתגובה זו

    • החב''דניקים לא משרתים בצה,ל אבל זה לא מפריע להם להתחזות כפטריוטים

      הידעתם?, 15/06/07 16:45

      ומישהו חכם אמר כבר פעם שהפטריוטיזם היה מאז ומעולם מפלטם של הנבלות.אם איזה חב''דניק אי פעם ישקר לכם ויספר לכם שהם משרתים בצה''ל אז תדעו מה האמת.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    זבולון המר ז''ל נפטר ב 1997 - איך הוא בדיוק התנגד להתנתקות (ל''ת)

    תגיד אתה דפוק, 15/06/07 16:32

    הגב לתגובה זו

    • חוסר הבנת הנקרא

      קורח, 15/06/07 16:53

      זבולון המר היה דמות מובילה בתנועה למען ארץ ישראל השלימה-הוא משמש כדוגמא בטקסט-המר הלך לעולמו יחסית בגיל צעיר אחרי מחלה קשה.החזרת ימית וגוש קטיף היתה חלק מההתנתקות,החזרת סיני,חברון וכו...הן חלק מההתנתקות-אם זה מה שמדאיג אותך בכתבה כנראה שאתה זה שדפוק.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    קולט ענוגה?? הצחקתני. היא משמיצנית על. (ל''ת)

    מכירה אותה, 15/06/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כן זהבי גם אתה קיבלת מכה

    אליעזר, 15/06/07 16:12

    כן כן מר זהבי.אלוהים נתן גם לך מכה,בכך שנתן לך סרטן במקום שממנו אתה מחרבן על כל העולם...

    הגב לתגובה זו

    • תברור מילים חתיכת חלאה.. (ל''ת)

      מלאך המות, 15/06/07 17:33

      הגב לתגובה זו

    • אליעזר, אתה אומללון. מי שמדבר בשם ה' אוי ואבוי לו (ל''ת)

      מית נמש, 17/06/07 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מי רוצה להיות נשיא

    דן, 15/06/07 16:04

    אני לחלוטין לא בטוח שאנשים כמו לובה אליאב, כמו פרופסור אבי רביצקי, כמו בני בגין היו מסכימים להיות בעמדה העלובה של נשיא מדינת ישראל; זה אכן מקום מתאים לשמעון פרס.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פרס ראוי להיות הנשיא,

    חכם מימון, 15/06/07 15:55

    זהבי היקר,
    בדרך כלל אני איתך בכל אשר תלך,אדם הגון אתה ונלחם את מלחמתם של האחרים למען צדק חברתי בעיקר,
    הפעם לטעמי אתה ''יורד''על פרס שלא בצדק,
    היית חייב להזכיר מה עשה פרס עבור המדינה, כגון:הכור בדימונה, הנשק הצרפתי, וכו,,, וכו,,,
    פרס אינו פוליטיקאי קטן ומוש.. כפי שהיה אנסי קצב,
    העם ראוי לנשיא פרס ופרס ראוי לעם,
    בהקשר לבורג, היו ימים שהערכתי אותו, בזמן האחרון בא לי להקיא ממננו,
    אני בטוח שאביו ז''ל שהיה יהודי יקר, שר בממשלות ישראל מתהפך בקברו,

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בקשר לפרס. בקשר לבורג:

      זוכר, 15/06/07 16:16

      אביו היה מקיאבליסטי ומושחת (תיק אפרסק?) והוא לימד את בנו דרכי התעתועים. הבן, קשקשן ותחמן, ניצל את הייחוס, את הידע הנ''ל, ואת טפשות המערכת, ועלה מעלה מעלה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הנשיא פרס אונס את עם ישראל בנוכחותו

    די לאינוס, 15/06/07 15:39

    והרי ידוע שזמנים אלה אנסים הם נשיאי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • הנשיא פרס - תגובה ל-34

      ראובן, 15/06/07 16:48

      תתבייש לך מר שמעון פרס בעל מוניטין עולמי ורב פעלים בעם ישראל, אין מועמד טוב יותר ממנו בקרב כל היהודים בעולם.
      אבל, אולי אתה רוצה נשיא ערבי ?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבל

    חיה, 15/06/07 14:50

    זהבי, כל מלה שכתבת בסלע, רק חבל שהסגנון כ''כ בוטה. אתה מפסיד ''קהל'' בגלל ניבול הפה. נסהנא אחרת, לא תצטער.

    הגב לתגובה זו

    • חבל על מה? לא היה בוטה מספיק

      אביבה, 15/06/07 15:04

      לא כולם הפנימו עדיין מה קישקש בורג. אכזבה אישית שלי.

      הגב לתגובה זו

      • אשרי המאמין

        חיה, 15/06/07 15:55

        ובניבולי פה יפנימו לדעתך?
        זהבי בנה לעצמו דימוי כ''כ מוטעה עד שרבים וטובים חושבים שהוא לא שווה עיון בכלל. אני חושבת שהוא צודק רק כדאי שזעקתו תזכה ליותר התייחסות. לשם כך הוא חייב לשנות את הסגנון.

        הגב לתגובה זו

        • זה סגנונו, יש לו את החן האופייני רק לו עם כל האיפולסיביות(החיננית)

          נורית ג., 15/06/07 17:18

          זהבי לא מהיום עיתונאי ושדרן וזה סגנונו מאז ומתמיד, לפעמים נדמה לי שדוקא בגלל שפתו זו והחוסר התחשבותו (בנו) באי נוחות כששומעים או כשקוראים אותו - זה.. זה יותר חודר ללב פחות פלצני ומתנשא כמו שאר העיתנאים יפה הנפש והשפה.

          הגב לתגובה זו

    • חיה מהקריות- לעומת נפיחותיו המתנשאות של אברררום בורררררג

      מלאכית, 15/06/07 18:05

      ניבולי הפה של נתן זהבי יקרים מפז !

      אברררררום בוררררררררג מדבר ומבין שפה אחת בלבד : רקטומלית !

      אבל את חיה מהקריות - כנראה מאלו שהאריזה יותר חשובה להם מאשר התוכן!

      הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא

        חיה, 16/06/07 21:24

        ''כל מלה בסלע'' - המלאכית, אם לא הבנת הכוונה לתוכן.
        ''עטיפה'' פחות ברוטלית לא תזיק.

        הגב לתגובה זו

        • איפכא מסתברא...

          מלאכית, 17/06/07 13:02

          כמו שכתבו בתגובה מתחתי - זה סגנונו המיוחד של זהבי - ואם את מחפשת משהו פחות ברוטלי את לא חייבת כלל לקרוא את המאמרים שלו יש מספיק עיתונאים שכותבים פרווה.

          ואגב יש לי הרגשה שאת - כנראה לועסת את העטיפה ואת התוכן את מפספסת.

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    כן צדיק שלנו...

    ליבר, 15/06/07 14:12

    מעניין איך זה שכשאצל החילונים קורה משהו,אפילו משהו חילוני, הדתיים אשמים. ומה,החילונים לא מתייעצים עם אנשי אקדמיה?
    גם אתה לא מעניין אותך באמת מהעם
    אלא שזה כיף להיות בעל טור מצטדק ועוד לקבל על זה כסף

    הגב לתגובה זו

    • סתלק מכאןןן

      קיבוצניק, 15/06/07 14:36

      חצוף..איך אתה משווה את הקיבוצים לחרדים!!!הקיבוצים מקבלים כסף ואדמה מהמדינה? סתלק מכאן...אנחנו אנשים עים מצפון וטהורים כמו הטחורים של הרב עובדיה..סתלק מכאן

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרס - הנשיא הלא נכון במקום הלא מתאים

    צביקה, 15/06/07 13:45

    צדקת בנושא הנשיא הנבחר. אמת וצדק. אין לנשיא כל מגע עם העם, אלא עם הפוליטיקאים והרבנים.
    פרס נבחר בזכות הרב עובדיה, שהוריד אותו על הברכיים לפני 7 שנים.
    פרס ליקק וליקק וקיבל. הוא בטוח לא הולך להיות הנשיא שייפגש עם האם החד-הורית שתספר לו שנזרקה מהבית על אי תשלום המשכנתא או הקשיש ניצול השואה שאין לו כסף לתרופות. אנחנו נקבל נשיא מעופף ומרחף שינוע בין בירות העולם ולא יפריע לאף אחד - לא לברק ולא לאולמרט ולא לאף אחד. הוא לא ירוץ לנחם משפחות שכולות, הוא לא יישא דברים בעד הקמת מעונות נוספים לנשים מוכות ולא יטרח להכניס את אפו לפנימית ג' ממנה מוציאים לחדר הקרור את מייסדי המדינה שנותרו בלי כסף כדי לממן תרופות חיוניות.

    אבל הוא הוא יגדיל את תקציב הטיסות והביקורים בחו''ל, הוא יגדיל את תקציב הארוח. חכו כשתקבלו את התשלום.

    בשנת 1986, בממשלת הרטציה המפורסמת, דרש פרס מגהצת במשרה מלאה שתבוא מדי יום לביתו ותגהץ לו חולצות. כאשר העניין הגיע לתקשורת, אמרו מקורביו כי פרס בכלל לא ביקש וזה היה רעיון של אחד מעוזריו.
    חכו לפרק ב'.........

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה אתה יודע את כל זה??

      צ'רלי, 16/06/07 17:09

      ....עוד אחד מאלו שאין בקודקוד ולא כלום..
      אתה פלגמט קטן ועלוב וחבל שאתה נותן לעצמך את הזכות להראות לנו את היכולת הקנה שיש לך....
      פה קבור הכלב....

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מענין אותי מה פרס נתן או עשה לש''ס עד כדי כך שהםצ בחרו בו

    מה פרס נתן?, 15/06/07 13:00

    הש''סניקים אם אין רווחים כספיים או אלקטוראליים לא היו בוחרים בו,זה ברור.

    הגב לתגובה זו

    • על שקר אחד אלוהים סולח,

      דודי, 15/06/07 16:57

      על שקר שני ועוד לאותו אדם?אלוהים לא סולח,חוץ מזה שהם בחרו סוטה מין לנשיא והם רצו לכפר על כך

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    הגיוני

    דרור, 15/06/07 12:53

    פוליטקאי לא יכול להיות נשיא, כי הפוליטיקאי מושחת. אבל בתפקידים לא סמליים הוא בהחלט יכול לכהן, כח''כ, כשר או שאר הדברים.

    אני די בטוח שזהבי, כמוני, רוצה להוציא את הפוליטיקאים מהפוליטיקה, ולהנהיג שלטון אריסטוקרטי שבו רק לטובים ביותר יהיה מותר להתמודד על התפקידים החשובים האל.

    העם לא בוחר? ובמי בוחר את המפלגות? איזו יד נעלמה? העם מקבל את מה שהוא בחר וא ת מה שמגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אזרחית אמריקאית - יש יש

    אביבה, 15/06/07 12:51

    נתן יש לי דרכון אמריקאי , אבל אולי בעצם אציע אותו לבורג , נתן אם תתחרט, אני כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההלכה היהודית מעצבת את דעותיו כשל כל יהודי מאמין וטוב שהרב לאו לא

    דעת אמת הכנסו, 15/06/07 12:49

    נבחר וכדי שתבינו מדוע לא מספיק אם תקראו את המאמר על מעמד האשה בהלכה או מעמד החילוני בהלכה ועוד מאמרים.טוב שהקטליזטור היתה ח''כ שלי שאיימה לפתוח תיבת פנדורה ובכך הצילה אותנו מרב מכהן במשרה ממלכתית בה כולם חייבים להיות שוים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    על תקשיב להם!!!

    ראובן, 15/06/07 12:26

    זאבי,
    תמשיך בדרך שלך, על תקשיב לכל האברומים הכן מסריחים שלא מבינים כמה שאתה קולע בול בתאוריך את המציאות הישארלית האגומה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    יצא מרצע מן השק

    Moises, 15/06/07 12:06

    מזה זמן שלא מצאתי את פרי עטך בעיתון. עכשיו הבנתי להיכן נעלמת - לחפש כלה.

    ובאשר לאברום בורג - לזכותו יאמר שהוא מבטא בגלוי את מה שהרבה משועי ארצנו חושבים בסתר.

    סחטיין על ההגדרות שלך לח''כ, קניתי.

    ולסיום לרגל שבוע הספר - מה עם ה- 100.....אתה יודע למה כוונתי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    העם רוצה את גאידמק (ל''ת)

    אבל זהבי, 15/06/07 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל כך נכון ומצחיק שבא לבכות (ל''ת)

    דפנה, 15/06/07 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זהבי,כולך דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.

    לך לכנסת, 15/06/07 11:33

    זהבי,נראה אותך נבחר בבחירות ואז נראה אותך בתור מחוקק ,נראה ונשמע מאיפה תביא את הישועה(והכסף)שאתה רק מדבר ומקשקש כל היום ועובד על אנשים בעיניים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חחחח זהבוני הבאת אללה יוסטור של בורררררררג (ל''ת)

    מברוג, 15/06/07 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רבלין ויו''ר הליכוד נהגו למופת בבחירת פרס.

    למה אתה, 15/06/07 11:27

    זהבי,שינאתך לליכוד בכלל ולנתניהו בפרט מעבירה אותך על דעתך.
    זהבי ,הגיע הזמן להיות קצת,אבל קצת אובייקטיבי,כיום אין מנהיג שמתאים לו לנהל ולאחד יותר מנתניהו.
    זהבי,תתגבר על היצר החולני שלך ואז תצא גדול,(וגם מאחד).

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זהבי,עדיף שתיסתום!תראה מה הביאה תמיכתך בשמאל.

    פרץ 0, 15/06/07 11:23

    ממשלה כושלת עד תהום.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל את המח?

      אלון ה, 15/06/07 13:33

      מתי שמעת אותו מדבר בעד הממשלה הספציפית הזאת?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מגניב!!

    עמי, 15/06/07 11:22

    משיכמך ומעלה.
    אין מצב שהעיתונאים מסביבך (חוץ ממתי מעט) יכתבו בצורה ישירה (בוטה) ואמיתית כל כך.
    יאללה, עשית לנו את השבת,
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכים אתך: פרס הוא נשיא הכנסת. לא העם בחר בו.

    דורון, 15/06/07 11:19

    בכלל, מי צריך נשיא? פרס יכול, בגילו המופלג, לנוח בביתו ולא בבית הנשיא. מוסד הנשיאות בישראל הוא מיותר לחלוטין. הבזבוז בקיומו, מזעזע. הנשיא לא יכול להביא ערך מוסף לעם המדוכא בציון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העניין הוא, שאדם דתי יהודי או מוסלמי

    גילי, 15/06/07 11:14

    אמור לקבל כמובן מאליו, שענשיהם של
    שרון וקצב באו על מעשים שעשו בחיי
    היום יום: שרון על כמויות האוכל הטרף ברובו
    (לשתי הדתות) שאכל וקצב על מה שממילא
    מיוחס לו - בכל מקרה מדובר בעבירות
    דתיות - בלי שום קשר לעניינים לאומיים.
    העובדה שיש אנשים המנסים לקשור את הברור
    מאליו לעניינים לאומיים, מוכיחה עד כמה
    הם מזלזלים בצאן מרעיתם.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יופי של טור. תמשיך ככה.הקטע על השיח והרב גדוללל (ל''ת)

    מישהו, 15/06/07 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טור נהדר כרגיל (חוץ מהשטויות המיותרות על בורג)

    אדום, 15/06/07 10:42

    אברום זה סוג של נפיחה? נו באמת אתה לא יכול לצפות ממני להמשיך לקרוא מה אתה חושב על ספרו ועל האיש (ואכן לא קראתי)
    אבל על הקטע של הנשיא אתה באמת מאוד צודק.
    ואם אתה קורא פה תגובות מדי פעם- עכשיו כשה ערוץ 1 כבר לא צריך לשדר את מכבי אולי אפשר לארגן קצת תמיכה ממשלתית ליוצרים ואמנים ישראלים? בעיקר במאים, ראיתי כל כך הרבה אנשים מוכשרים לא מצליחים להמשיך לעבוד אחרי הלימודים, נכנסים לחובות ועוזבים את הקולנוע לטובת פרסומות (ולפעמים גם לטובת ראיית חשבון)
    יהיה נחמד עם תכתוב על תרבות הרייטינג, על מה שזה עושה בכלל לתרבות הישראלית עם מספר הצעות ייעול.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל מילה בסלע

    צביקה, 15/06/07 10:37

    עזבתי את ישראל בסוף שנות ה-90 וחזרתי אליה לפני כשנתים והיום אני עוזב אותה לתמיד אני אהיה שוב ישראלי יורד שגאה במולדתו.
    אחיה טוב בניכר ואהיה גאה במולדתי.
    ולך זהבי היקר כל הכבוד הלואי והיו עוד אנשים כמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נתן היקר יהי רצון ויערפו כמטר דבריך (ל''ת)

    ירמיהו, 15/06/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    היושרה מאין תבוא

    נסים, 15/06/07 10:10

    היושרה מאין תבוא
    מצדיע אני לך אדון יקר .
    עד כה סלדתי מאופן התבטאותך ובלשון הבוטה שלך .
    אך בקוראי את מאמרך זה
    אין לי אלא לומר כל הכבוד לך,
    רואה נכוחה ללא משוא פנים
    ומהיום והילך בשקיקה הקראה כל מאמר שלך.
    ובהזדמנות זו מתנצל לפניך שעד הלום לא
    קראתיך נכון

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יקירי אם תענה לחיזוריי אז יש לך סיכויים לקבל דרכון תימני:)

    נורית ג.-פחזנית, 15/06/07 10:06

    זהבי, יופי של כתבה (עצובה ונכונה)-כל מילה בסלע!! (ותחשוב על עצתי)

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מצאתי כינוי טוב יותר לאברום נפיחה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח (ל''ת)

    זרטוסטרה, 15/06/07 09:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ענננננננננקקקקקקקקק!!!!!!!!! (ל''ת)

    דני, 15/06/07 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רק האמת וכל האמת

    שרה, 15/06/07 09:26

    תענוג לקרוא את האמת - דבר נדיר בעיתונות - לי זה עוזר לשחרר את הקיטור שמצטבר בפנים. תודה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שתי הערות

    שפוי, 15/06/07 09:16

    1. ''אבררררום'' ולא ''אברוםםםם'',
    דשג על הררררררר.
    2. מה ההבדל בין חברי הכנסת של קדימה, גימלאים וישראל ביתינו לחברי הכנסת החרדים? זה אותו דבר - הם צריכים להשמע לאדם אחד, ולא לבוחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כתבה מעולה

    מירי סלם, 15/06/07 09:12

    קרעת אותי מצחוק לגבי זה שאתה רוצה להוציא דרכון זר. נכון מאד העם אינו בוחר נשיא רק חברי הכנסת אז מדוע הם אומרים שהעם הוא הבוחר. תמשיך להיות מצחיק לפחות קצת הנאה על הבוקר. ולהעלות חיוך על הפנים.

    הגב לתגובה זו

    • PASSPORT

      NIEL, 15/06/07 10:49

      I DID NOT LAUGH... I WEPT A LOT...

      הגב לתגובה זו

      • למגיב מספר 5

        מירי סלם, 15/06/07 12:10

        תלמד קודם לכתוב באנגלית ואחר כך תגיב

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל מילה בסלע

    אורי, 15/06/07 09:07

    הוציא לי את המילים מהפה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רצון העם?

    קיפוד החולות, 15/06/07 09:01

    מה זה ואיך מודדים/מגלים אותו?
    התקשורת מזמן מגוייסת מרצונה (ע''ע אתרוג)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם שחיתות משכורת הנשיא??...

    אבי, 15/06/07 08:50

    נתן זהבי היקר.
    נשיא עם חזון צריך לשמש דוגמא ולהסתפק בשכר ''רק'' של 20-25 אלף שקל לחודש ולא ב-48 אלף . במצב השחיתות הנכחי מצטרף הנשיא ל-5000 הפקידים ''הבכירים'' שודדי קופת הציבור . כולם מעוגנים בתקנות תקשי''ר מושחתות שנקבעו ע''י חברי כנסת מושחתים כדי להצדיק את שכרם המנופח. כך יכולה מבקרת המדינה בענר וספרן ד''ר בבנק ישראל לגזול פנסיה חודשית בגובה 48 אלף שקל לחודש הכל עפ''י ''התקשי''ר. שחיתות זו אינה נכללת במדד השחיתות הבינלאומי כי היא ''חוקית''. למדינה מושחתת כישראל אין תקנה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנשיא למעשה לא נבחר

    אחד העם, 15/06/07 08:35

    להזכיר לכולנו, לאחר הסיבוב הראשון, הכל עוד יכול לקרות, שני מתמודדים פרשו.
    הנשיא נבחר ללא התמודדות בסופו של דבר ...

    הגב לתגובה זו