• 86.

    כל הכבוד חזק וברוך דברים אמיתיים (ל''ת)

    ארז, 08/07/11 15:27

  • 85.

    ימיני לא מסוגל לקבל זאת

    עידן סתיו, 15/10/07 13:11

    שגם פוליטיקאים מובילים כמו בורג, מתפכחים מהציונות. בורג הוא סמן שמאלי ושפוי במפלגת העבודה, שהפכה לישראל ביתנו 2.

  • 84.

    לא ברור למה נזקקת לפשיזם ימני (ל''ת)

    ש., 17/06/07 18:39

  • 83.

    עבדתי בשבוע הספר בדוכן של ידיעות ספרים ו

    רובי, 17/06/07 18:39

    בכל השבוע נמכר ספר אחד של בורג.
    קצת נחת

  • 82.

    כל מילה בסלע - בורג הוציא עצמו ממעגל השפיות בגלל ביקורת ציבורית.

    שי שלום, 17/06/07 05:08

    ''אני והג'יפ'' הומניים וגם קוסמופוליטיים לעיפה ואף אזרחי צרפת שוחרי זכויות אדם ואזרח, אפילו ליברלים כלפי כולם. ז''א חוץ מהיהודים. אלה בלתי מוסריים בעליל, כובשים מלוכלכים ומשחיתים, גזעניים נוראיים, ''מבינים רק כח'', פאשיסטיים מכוערים. נאציים. או כמעט.

    ברם נשאלת השאלה השאלה - מדוע תורגם ספרו של בורג מגרמנית ''מיין קאמפ'' לעברית ''לנצח את היטלר''?

    בגרמנית בכ''א דעותיו הרבה יותר ברורות.

  • 81.

    מה שנחמד בהרבה טוקבקים זה שהם נותנים עוד דוגמאות

    לדיעה המבוקרת, 16/06/07 18:29

    אם כי אני חייב לציין שמעט מאוד טוקבקרים מצליחים להשתפל לקמת ההתלהמות של אברום בורג.

  • 80.

    עפ''י ההגיון של ימנמני אין טרור פלסטינאי.

    ביילין צדק, 16/06/07 16:12

    ע''פ הימנמן, ב-40 שנות כיבוש נהרגו רק כ-6,000 פלסטינאים ו''זו האמת על הכיבוש הזה''. לשיטת הימנמן בכך נמדד הכיבוש.

    משום מה הוא שוכח לציין שב-40 שנות טרור פלסטינאי נהרגו ''רק'' (במרכאות כפולות ומכופלות) כ- 2,000 ישראלים. כאן לא תשמעו את ימנמני אומר משפט בסגנון ''וזו האמת על הטרור הזה''...

    הקיצר, מדובר בדמגוג דה-לה שמעטא, בחסות אנשים כימנמני יכול בכלל להתקיים הכיבוש.

    • לפי ימנמני, השמאל האשכנזי אשם בכל (ל''ת)

      קוהלת, 16/06/07 17:40

    • די לבלבל את השכל, ימיני בעצמו אומר לשמור על דברים בפרופורציה

      תום, 16/06/07 22:27

      הוא אומר שנהרגו פעולות של צה''ל מהכיבוש ב67, פחות מ6000 פלסטינים, בעוד הפלסטינים בעצמם ואנשים בורים כמוך בחו''ל ובשמאלנים בארץ טוענים לרצח של עשרות אלפים, ומאות אלפים, ואפילו מיליונים, (לא שהם יודעים את סדר גודלו הקטן של ה''עם הפלסטיני''), כאשר רוב הנפגעים הם טירוריסטים, ור קמיעוט הוא אזרחים חפים מפשע, אבל בשבילם טירוריסט הוא הרי יצור חסר ישע ושוחר שלום, אולי גם בשבילך. מצד שני אף אחד לא טוען שפעילות הטרור הנבזית של הפלסטינים כנגד העם היהודי הוא ''רצח עם'' ו''טיהור אתני'' כמו שאומרים עלינו שאנו עושים לפסלטינים המסכנים, ומרית מהנפגעים הם חפים מפשע. תחשוב לפני שאתה מדבר, ותאמין לי שימיני הוא ימני מתון, אבל ציוני מלא, שכמוני וכמו הרבהב אחרים כואב לו על העלילות והסיפורים שממציאים על המדינה הקטנה הזאת, שאפשר היה לחשוב שממדינה קטנה כמו סיכה, הפכו אותה עם הסיפרוים והדמוניזציה עליה לאיזה יבשת.
      יחי עם ישראל!!!

  • 79.

    ההבדל בין ימין לשמאל, השמאל מקבל כספים כדי להרוס את המדינה, הימין

    Metziuty, 16/06/07 16:08

    מגן עליה במטרה שתשרוד לדורות היהודים הבאים.

    זו למעשה ההגדרה של שמאל וימין,

    פרס ותלמידו בורג אינם שמאל ואינם ימין הם מוכנים להרוס כל דבר של בני עמם כדי לקדם אישית את עצמם.

    שניהם היו מניפולטורים ודמגוגים עד שכבשו להם בשמאל עמדה.

    שניהם החליטו במודע לקדם את הערבים, כמקור הכנסה עיקרי,
    והם חזקו את עמדתם אצל הערבים והכו את בני עמם הציונות, וזכותם לחיות במדינה שהיתה מדבר שהם בנו לעצמם.

    פרס ממציא השיטה למד כי הכאת היהודים מגדילה לעין שיעור את זרימת כספי הנפט שהוא מקבל מהערבים.
    אולם מוזר, העם הנרצח ביותר בעולם הפך שווה נפש כלפי הקוראים לחיסולו.

    פרס ובעקבותיו המושחת השני רודף הממון, מצאו בהשמצת המדינה מעיין לא אכזב של כבוד (נשיא המדינה, יור הכנסת, יור הסוכנות...) הערצה בעולם על כי הם שומטים את הקרקע מתחת לעם היהודי, המשלם להם פנסייה יציבה, רכבים ונהגים לכל החיים, כשעיקר הכנסתם באה מערבים על השמצת היהודים, וקריאה לחיסול המדינה.

    אבל למרבה הפלא יהודים נשארו שומרי חוק ונכנעים, ולא עושים לבאים לחסלם מה שעשה החמאס לאיש הפת''ח שפעל נגדם.

    אני צופה עוד קופצים רבים על שיטת ההתעשרות הקלה של פרס.

  • 78.

    שיתוף פעולה שופטת רשמים-עבריינים

    בציר משה, 16/06/07 12:23

    לבן דרור ימיני שלום רב! 15.06.07

    נהנה לקרוא כתבותיך,לא תמיד מסכים.יש לי הוכחות לא מעטות
    אודות שיתוף פעולה בין שופטת ורשמים עם גורמי פשע.במחלקת תלונות נגד השופטים בראשות השופטת בדימוס שטרסברג.לא מתייחסים,כיוון ''שהחתול שומר על החלב.הייתי רוצה להפגש איתך,ולהסביר לך בפרוטרוט,
    שאני מסכים לדברי השופט זיילר,שעברנו את סיציליה

    בברכה-בציר משה

  • 77.

    תכין עוד גרדום בכיכר

    מיכל, 16/06/07 11:06

    ראשית ממתי מי שדוגל באוניברסליות ומתנגד לכוח הוא פשיסט? רק אצל ימיני אפשר להתאים הגדרות לאדם כראות עיניו או אצבעו.
    שנית,תראו מי מדבר על שטחיות: כל המאמר שלך שזור בהבחנות שאתה לא טורח לבסס: לחזור ולהגדיר את בורג כשיטחי או את בשרה זה יותר מרדוד.זה טעון שבא לכסות על ויכוח ענייני.אך כדי לתלות עוד שמאלן בכיכר העיר זה מספיק דיו.

    • מתנגד לכוח היהודי אבל תומך בכוח הפלסטיני

      א.ב, 16/06/07 16:00

      אז אמנם הוא מתגד להפעלת כוחם של היהודים, אבל תומך בפועל בכוח שמפעילים הפלסטינים נגד היהודים.

      הוא לא תומך באוניברסליות, הוא תומך באיסלאם שהיא דת אוניברסלית, שכבר השתלטה בכוח על עשרות מדינות.

    • האוניברסליות שלך

      אלי, 29/06/07 19:42

      אומרת שמקומי לא כאן . אתה פשיסט ובורד פשיסט

  • 76.

    משטרת המחשבות הימינית ממשיכה בשלה

    טובה, 16/06/07 11:02

    ימיני צריך כל שבוע איזו דמות ממשית לנעוץ בה את שיניו האידאולוגיות כדי לטפטף לציבור שהאחראי לכל אסונותיה של ישראל זה השמאל.כן ברור, הוא בעד חופש דיבור,הוא בעד ביקורת עלישראל,אך הוא יקבע מתי חופש הדיבור הוא חופש השיסוי ומתי ביקורת היא סתם אנטישמיות. בורג אכן ראוי לביקורת ולויכוח ואפילו ללעוג על הפער העצום בין תדמיתו ''המוסרית'' למעשיו הקטנוניים,אך להגדיר אותו פשיסט זו או בורות או מתוך כוונת מכוון לזהות את השמאל עם הפשיזם הימני. התכונה העיקרית של פשיזם זו לאומנות,האדרת הכוח ונגד זה בדיוק יוצא בורג. אבל כדי להחדיר לציבור שהשמאל אשם בכל,כדאי ואף רצוי להדביק לו גם תוית של פשיסט כי סתם להתעמת עם דעותיו זה הרבה יותר קשה(אפשר לראות ויכוח ענייני כזה בהארץ,אך זה עיתון לא ציוני בקנה המידה של ימיני).גם המספרים שאתה מביא כהוכחה לכך שהכיבוש הישראלי הןא פחות רצחני מכיבושים אחריםהם עלובים ושטחיים: אכן ישראל היא מדינה הרבה פחות רצחנית משכנותיה ומעמי אירופה,אך זה לא קנה המידה היחיד לכבוש: ישראל משתלטת באופן שיטתי על שטחים,מייהדת אותם,שוללת כמעט את כל זכויות האדם מהפלסתינאים והגרוע מכל שזה מתקבל כבר כמובן מאליו ולכן לא מעורר תהיות אצל מר ימיני. התנגודת הנפשית שלך מתעוררת רק כשאתה שומע איש שמאל מתבטא בחריפות,האוזן שלך ושל רבים מהקוראים נעשית אטומה לגלי הרפש והגזענות הנשמעים מימין. הם כבר טבעיים בשיח שלנו. דוגמא קטנה: גאולה כהן התבטאה לפני שבועיים בתוכניתה ברדיו נגד מינוי מגדלה לשר תרבות של מדינה יהודית. זה עבר בשקט.מעניין מה היה קורה אם מישהו בצרפת למשל היה יוצא נגד מינוי שר ממוצא יהודי לממשלת סרקוזי שגם הוא יהודי.

    • לצערי את טועה ושמאל הוא פשיסטי

      דרייפוס, 16/06/07 18:03

      בדיוק כמו מוסוליני באיטליה סטלין לנין ברוסיה היטלר בגרמניה וקיסר הירוהיטו ביפן ויש עוד מימינו כיבוש הדעת השפלה סירוס וזילזול בצד החושב שונה ממך.הכיבוש הרדיקלי של האיסלם הוא כיבוש פשיסטי שכבש את שכלם הרפה של האנרכיסטים השמאלנים שאינם מבחינים מה היא עמדה ליברלית אלה כח הזרוע של פונדמנליזם שמאלני פשיסטי איסלמי.והכל בשיטת הסלמי.תתחילו להתפכח.

  • 75.

    מה לכם אצל ימיני שהלכה כמותו בכל מקום. (ל''ת)

    יגאל כהן, 16/06/07 09:38

  • 74.

    ועל זה נאמר ''חמורו של המשיח''

    אנטוני הופקינס, 16/06/07 09:07

    מי החמור ומי המשיח כל אחד לפי הבנתו.

  • 73.

    הכיבוש נורא אבל השמאל נורא יותר

    גולדפארן, 16/06/07 08:51

    סדר העדיפויות של הכותב משובש לגמרי

  • 72.

    הו איזה תענוג...סוף סוף מצא ימיני דמות בשר ודם להצקת בה את שנאתו...

    Ehad Haam-Zioni, 16/06/07 08:49

    ל''שמאלנות''.......אותה חיה מיתולוגית שהוא רודף אחריה כשהוא תוקף את חברי בית המשפט העליון (''כולם עושי דברה של מר''צ).....

    .....ולא שגישתו הנוכחית של אברום בורג היא מוצדקת (ולא קראתי את הספר אלא רק את הראיון בהארץ)-ויש רק להצטער עמוקות על שאכזבתו מגידולי הפרא הרבים בישראל משליכה תכונות אלו על הכלל הישראלי שאינו כזה(וגם ראייתו את ה''יהדות והדת בגולה'' כפריחה לעומת ה''רדידות הישראלית החילונית'' היא לחלוטין מוגזמת-למרות שאני דווקא די מסכים אתו כי הדת היהודית בישראל פיתחה גידולי פרא מזעזעים)

    הציונות(למרות גידולי הפרא האלו שאינם ציוניים כלל) היא תנועה לאומית נפלאה ומופלאה ומוצדקת הומנית להצלת העם היהודי ולאומית למימוש זכותו להגדרה עצמית (וגם הפסקת משטר הכיבוש ומתן אפשרות להגדרה עצמית פלשתינאית במדינה לצד ישראל היא מוצדקת-ואלימותם הרצחנית היא מגונה לחלוטין)-אבל ימיני לא יתיחס לדברים הלא נכונים של בורג בביקורת עניינית-אלא יתקוף את בורג כמנהג המקרתאיסטים מימים ימימה כ''פאשיסט''-ואין דבר רחוק מהאמת כתג זה שימיני הדביק בשנאתו.

    • קשקשן,ימיני שמאלני(מהמין הטוב)ולכן דבריך דברי בלע.

      יגאל כהן, 16/06/07 09:39

      בדרך כלל,אתה מקפיד לשמור על רמה בתגובות שלך,מה קרה לך הפעם?
      ימיני לא ליקוקניק ומעולם לא הצביע לימין.
      איך אני יודע?
      לא,לא מכיר אותו אישית.
      שומעים את זה במנגינה שלו.

      • יגאל-אופי כתיבתו של ימיני הוא בגישה מקארתאיסטית ושנאה עמוקה למשהו..

        Ehad Haam-Zioni, 16/06/07 14:25

        וזה לא משנה למי הצביע-כך גם כשהיה שמאלני הוא היה מהסוג הרע-השונא!!!

  • 71.

    שכחתם את הסקיי-לייט?

    ע, 16/06/07 08:16

    ומדוע בורג הודח מתפקידו? בזיון

  • 70.

    זהו שמאל שהחליט להרוס את מדינתו היחידה של העם היהודי. ועל כן הם הכל (ל''ת)

    חוץ מהומנים!!!!, 16/06/07 08:11

  • 69.

    מה שקורה בעזה הוא הוכחה שבורג פאשיסט

    עיתונאית, 16/06/07 07:55

    ולא סתם פאשיסטי אלא חסיד להאומנות הערבית הרצחנית. למה? מה שוקרה בעזה בימים אלה מול שתיקתו של בורג למרות היותו ''אוניבסראלי''.

    בורג הוא בסך הכל זיוף אחד גדול.

  • 68.

    נדמה כאילו לא קראת את הספר, או שקראת אותו בשטחיות ממש (ל''ת)

    אני קראתי, 16/06/07 07:35

  • 67.

    ''יחי האומניסט''

    יגאל, 16/06/07 06:38

    נאמנותו של מר בורג ל''ערכיו העולמיים'' נמצא ,גם לדבריו בסתירה לנאמנותו לעמו ומולדתו
    ממליץ לשלול מבורג את אזרחותו הישראלית(ממלא הוציא מרוב נאמנות לעמו דרכון זר) ולשלוח אותו להצטרף לשכמותו להפיץ את שנאת ישראל (אולי עוד איזה חרם ?)
    חבל שנשא פעם בתאר יו''ר הסוכנות ויו''ר כנסת ישראל

  • 66.

    אילו בן גוריון היה חי היום,היה מחזיק באותם דעות של אברום בורג. (ל''ת)

    alex, 16/06/07 05:52

  • 65.

    חובה לקרוא שוב ושוב את תגובה מספר 61ץ

    יריב, 16/06/07 04:56

    אני כמעט מוכן להמר שימיני לא קרא את הספר. אין בתגובתו ולא כלום עם המאמר שפרסם ארי שביט או עם הספר. גם מצער לגלות שרמתו האינטלקטואלית של ימיני לא מגיעה למחצית זו של שביט.
    ראשית אין דבר כזה ''פשיסט שמאלני''. רק דמגוגים יכולים ליצור אוקסימורונים כאלו ,וימיני לוקח את הפרס הראשון בשטח זה. בכלל לא אכפת לו שדבריו פשוט מחוסרי הגיון. לפחות שביט מתמודד עם בורג על מסקנותיו וכמעט מצליח להןכיח את שגיאותיו של בורג. אבל המאמר של ימיני כל כך רדוד מבחינה אינטלקטואלית שקשה אפילו לדעת איפה להתחיל את הדו שיח עם ימיני. אבל בכל זאת אנסה
    1 כל מה שבורג אומר על החברה הישראלית נכון! אנחנו יכולים להדחיק כמה שאנחנו רוצים אבל אנחנו על סף חרם כלל עולמי על מה שנעשה בשמנו. ולא יתכן שעולם שתמך בנו בלי גבולות ובלי מגבלות ביוני 1967 הופך לאנטישמי ב 2007. לא העולם השתנה. אנחנו השתנינו ולרעה. וכאן אני חולק על בורג.
    2. מה שקרה זה שהפסקנו להיות ישראלים והפכנו ליהודים עם כיעור שלייבוביץ הגדירו כבר לפני 39 כ''יהודים נאציים''. אבל אנחנו לא הקשבנו. הרי אנחנו ''כובש ליברלי'' (עוד אוקסימורון אבל אנחנו הרי הכי טובים בעולם בהמצאות אוקסימורים. מדינה ''יהודית דמוקרטית'' כבר הזכרתי?
    3. היהודים בעולם הושפעו מהסביבה הדמוקרטית והליברלית והסובלנית בה הם חיו וחיים ויהדותם השתבחה. לעומתם יהדותנו הושפעה ממה שקרה אחרי יוני 1967 והיא הפכה ליהדות מכוערת. מי לא קרא את דבריו של רון לאודר שיהדות העולם מתביישת בנו? ולאודר נבחר השבוע לנשיא הפדרציה הציונית העולמית. אז גם לו איננו מקשיבים? ובאמת מדוע שנקשיב לו כשיש לנו שבתאי צבי חדש בדמותו של בן דרור ימיני.
    4. מה שבורג היה צריך להסיק מניתוחו הנכון זה שאנחנו חייבים לחזור לישראליות שלפני יוני 1967. למפד''ל של לפני יוני 1967. במקום זה הוא בוחר את הדרך הקלה ומצטרף ליהדות היפה בחו''ל. ועל השתפנות כזו אני לא סולח לו. בעוזבו אותנו, וכמו שהוא מציין ונכון שרבים מבנינו עוזבים גם הם, הוא מעלה את אחוז היהודים המכוערים מתוך כלל אזרחי המדינה.

  • 64.

    כל הימין מפחד

    ניב המגניב, 16/06/07 04:31

    בגלל זה אתה משמיצ אותו אפילו בלי לדעת מה כתוב בספר
    כי היום שבו יתגלה הבלופ של של לשלוט במליונים בלי זכויות בשטחים מתקרב

    • מי שולט במיליונים ??

      שמאלני לשעבר, 16/06/07 08:49

      הם תחת שלטון פלשתיני לא תחת שלטון ישראלי.
      המאבק הפלשתיני הוא כיום על אדמה לא על שלטון עצמי.

      • אתה באמת לשעבר

        טובה, 16/06/07 14:35

        והרי החדשות ועיקרן תחילה: ישראל שולטת בשטחים,אי אפשר לזוז מכפר לכפר או לעיר הקרובה בלי לעבור מחסום של צהל. צהל עורך חיפושים בשטחים שעליהם הוא לדבריך לא שולט באופן חופשי לחלוטין. כספים של הרשות נמצאים ברשות ישראל.את כל ההגבלות הללו אפשר להסביר בצורכי בטחון אך אי אפשר להגיד שצהל לא שולט בשטחים ולכן גם לגבי לשעבר כמוך השליטה הזאת נקראת כיבוש .

        • וגם עזה זה כיבוש. נכון דודה ?

          שמאלני לשעבר, 16/06/07 14:54

          כן כמובן..
          שם אנחנו ''כובשים מבחוץ''.
          בקיצור עבור דודה סהרורית כמוך איפה שלא נשים מחסום גם אם זה יהיה בכניסה לת''א ,זה יהיה ''כיבוש''. ולעזאזל עם הסיבה למחסום, זה הרי יהרוס לך את התיאוריות...

  • 63.

    מי כאן הפשיסט?

    גדעון ספירו, 16/06/07 03:45

    אינני מתכונן להיכנס כאן לויכוח באשר למשנתו החדשה של אברום בורג. מי שרוצה לקרוא מאמר מנומק ואינטלגנטי באשר לבורג, מול מאמרו המתלהם והפרימיטבי של ימיני, אני מציע לקרוא את מאמרו של העיתונאי והסופר חיים ברעם שהתפרסם בשבועון הירושלמי ''כל העיר'' ובאתר ''הגדה השמאלית''.
    אם נקבל את האיפיון של ימיני באשר לפשיסט, ''ביצה של שקרים'', אזיי ימיני הוא פשיסט לא קטן. העדשה דרכה הוא מסתכל על הכיבוש, מספר ההרוגים ''שרק מיעוטם אזרחים'' , היא לכשעצמה כבר שקר גדול. גם באשר למספרים הוא משקר. ב-40 שנות הכיבוש הרג צבא הכיבוש הישראלי יותר מאלף ילדים פלסטינים. אבל הכיבוש לא מתמצה במספר ההרוגים. ימיני לא סופר את הפצועים - עשרות אלפים, מרביתם אזרחים; הכיבוש הוא דיכוי חרויות האדם של עם שלם במשך 40 שנים; הכיבוש הוא הקמת משטר אפרטהייד בשטחים הכבושים; הכיבוש הוא מעצרים מינהליים של אלפי פלסטינים; הכיבוש הוא הוצאות להורג ללא משפט; הכיבוש הוא חלוקת השטחים הכבושים לבנטוסטנים; הכיבוש הוא מאות מחסומים שהופכים את חיי האזרחים הפלסטינים לסיוט מתמשך; הכיבוש הוא השפלה, טרטור, ענישה קולקטיבית; הכיבוש הוא שוד קרקעות של הפלסטינים והעברתם למתנחלים; הכיבוש הוא מרתפי העינויים של השב''כ שדרכם עברו עשרות אלפי פלסטינים; הכיבוש כופה מצוקה כלכלית עד לכדי תת זונה, ויש גם מקרי רעב, על מאות אלפי פלסטינים; הכיבוש הוא מצור והסגר ההופכים את רצועת עזה על מיליון וחצי תושביה לבית סוהר אחד גדול; הכיבוש הוא הרס אלפי בתים של משפחות פלסטיניות שהפכו ילדים, נשים וזקנים לחסרי קורת גג; הכיבוש הוא מערכת משפט צבאית שהפכה את המשפט לשפחה חרופה של נורמות הדיכוי; הכיבוש הוא אלפי פקודות של ממשל צבאי שנועדו להקשות על חיי הפלסטינים; הכיבוש הוא שילוב של שרירות ורוע שמתחילים באלוף הפיקוד ומסתיימים בחיילי המחסומים שמונעים מנשים העומדות ללדת את דרכן לבית החולים והן יולדות תינוקות מתים במחסום; הכיבוש הוא גזענות; הכיבוש הוא אלימות יומיומית שמפעיל הכובש; הכיבוש הוא הקמת התנחלויות על אדמתו של העם הנכבש, והעברת מאות אלפי אזרחים של העם הכובש לשטח הכבוש - מעשה אסור על פי החוק הבינלאומי ואשר מוגדר באמנות רומא וג'נבה כפשע מלחמה; הכיבוש הוא הטלת פצצת טון ממטוס על אזור מגורים צפוף הגורם למאות הרוגים ופצועים-חלקם הגדול ילדים ונשים; הכיבוש הוא עקירת אלפי עצי זית של פלסטינים, הן על ידי מתנחלים והן על ידי צבא הכיבוש; באחת- הכיבוש הוא דה הומיזציה שהכובש עושה לנכבש - עוד סימן היכר שימיני נותן בפשיזם, אבל ימיני נותן לכיבוש פטור, אבל מאשים את השמאל , שביקורתו דווקא מתאפיינת באנטי פשיזם. ימיני עוסק זה מכבר בדה הומניזציה של השמאל, עוד סיבה להיותו פשיסט.

    • אתה מזכיר את הסטודנט של קונארד לורנץ

      אליוי, 16/06/07 09:36

      קונארד לורנץ הוא גדול הביאולוגים
      אחד הדברים שגילה היה מנגנון ההטבעה בבעלי חיים
      מסופר על סטודנט שהציץ לחצרו של קונארד וגילה את קונארד קופץ ממקום למקום כשהוא משמיע קולות משונים
      הסטודנט הזדעזע והפיץ את השמועה שקונארד השתגע
      כאשר באו לקונארד ושאלו אותו לפשר מעשיו
      קונארד הביא את חבריו אל החצר והראה להם קבוצת ברווזים בתוך בריכה קונארד הסביר להם שהוא חקר כיצד הברוזים רצים אחרי האמא
      מסתבר שהסטודנט ראה רק חלק מהתמונה וזה גרם לו טעות בשיפוט
      אצלך אדון ספירו זו לא טעות בשיפוט זו רשעות לשמה !!!
      באשר לחיים ברעם קראתי את דבריו חיים ברעם הוא דמגוג פופוליסטי
      שלא מסוגל לביקורת עצמית בבחינת אני ואפסי עוד..........
      לידיעת ימיני
      פינקלקראוט חזה את הזניית השמאל האירופי כנגד ישראל בספרו הכחשת השואה(הספר של מדינה יותר ברור וקריא ''פוסט ציונות והכחשת השואה'')
      כל התהליכים של סילוף עובדות שינוי מושגים והוצאת דברים מהקשרם נחזו על ידי פינקלקראוט בתחילת שנות השמונים של המאה שעברה
      אני רואה בבורג ברעם וספירו ''מכחישי שואה'' לא משום שהם מכחישי שואה להלכה אלא משום שהם נוקטים באותם שיטות של סילוף האמת !!
      אני מציע לספירו לחזור בו מכל האשמות הנבובות משום שקרוב היום בו אזרח שנמאס לו יתבע את ספירו לדין על הוצאת דיבה................
      (אייל סיוון דג רקק לכל הדעות תבע את פינקלקראוט על המושג ''יהודי אנטישמי'' אז את ספירו וברעם ניתן לתבוע על מושגים הרבה יותר טעונים כמו אפרטהייד או ''ציונות מרושעת''
      או האשמת אמנון רובינשטיין ברדיפת אנשים נוסח מקארתי)

    • תגובתך אומנם מנומקת (מס 63) ומנוסחת

      פ, 16/06/07 16:02

      כראוי , אך מגוחכת ,עם כל הצער, באותה מידה.
      התפישה הכוללנית של שחור לבן, זריקת עובדות ללא הרקע וההקשר- מעוותים את דבריך, ואתה מחמיץ את הטיעונים.
      חבל , משום שכך קשה להתווכח וקשה להסכים אפילו עם חלק מדבריך שיתכן שנכונים בחלקם.

    • אכן, מי כאן הפשיסט ?

      חיים כהן, 16/06/07 20:12

      אם רק היית מחליף את המילה ''כיבוש'' במילה ''טרור'' היית מבין כי הפשיסטים הם הערבים הלאומנים הקיצונים אשר למעלה ממאה שנה, הרבה לפני 67, מבצעים מעשי טרור איומים, בלתי פוסקים, וכי ישראל מגיבה בצורה נאורה יותר מכל עם אחר הנתון למתקפת טרור.
      מאחר ואתה בעצם מספק אידיאולוגיה לטרור הערבי הרי שבהגדרה אתה ויתר השמאל הקיצוני , המקדשים את הלאומנות הערבית, אתם הפשיסטים האמיתיים.
      הרדידות המחשבתית של השמאל הקיצוני כל כך זועקת לשמים שממש היה לי קשה להגיב על דברי ההבל שלך, אבל כשאני רואה פשיסט שמאלני אני לא עומד בפיתוי.

      • תעשה טובה לעצמך..אל תדבר על רדידות מחשבתית...

        ביילין צדק, 16/06/07 21:30

        לעומת הטיעונים המנומקים להפליא של מר שפירו אתה משיב בדמגוגיה ימינית טיפוסית. אתה כמובן גם משקר במצח נחושה באומרך שמר שפירו ''מקדש את הלאומנות הערבית''.

        שקרים, הסתות, פופוליזם, דמגוגיה אולי עובדת על החברים המתוחכמים שלך ביציע המזרחי של ''טדי''.

        על ה''גאונות'' הימינית הדוגלת בכיבוש השטחים ובניית ההתנחלויות אנו משלמים כבר עשרות שנים.

        הרדידות המחשבתית של הימין הקיצוני כל כך זועקת לשמים שממש היה לי קשה להגיב על דברי ההבל שלך, אבל כשאני רואה פשיסט ימיני אני לא עומד בפיתוי.

  • 62.

    לשלול מבורג Uמשכמותו את האזרחות!

    ורד, 16/06/07 03:17

    יש לשלול מבורג ומכמותו אזרחות!

  • 61.

    בורג אינו פאשיסט ואל תבלבל את המוח

    releaseBrian, 16/06/07 01:22

    פאשיסיזם הוא באמת ההיפך מהומניזם, ובורג עושה רושם של הומניסט אמיתי ובשום אופן לא פאשיסט.

    מהו פאשיזם ?- כל אידיאולוגיה שמגדירה מטרה לאומנית או דתית ומציבה את האדם כאמצעי להגשמת מטרה זאת. ההומניזם עושה הפוך- מציגה את רווחת האדם, זכויותיו, חירותו וכו' כמטרה ואת המדינה כאמצעי להגשמת מטרה זו. _הרצל אגב היה הומניסט מכיוון שדאג אך ורק לרווחת היהודים, ולכן לא היה אכפת לא איכן יקימו את המדינה. מעניין איך היה מר ימיני משמיץ אותו אילו חי בתקופתו)

    לכן, כל מי שטוען שההגדרה הלאומית או הדתית אינה חשובה אלא חירות האדם וזכויותיו, כפי שעושה בורג, הרי שהוא הומניסט.

    לכן אל תבלבל לנו את המוח. אם אינך מסכים עם דעותיו של בורג הצג את טיעוניך. אבל אתה לא מסוגל לעשות כן, ולכן אתה משמיץ אותו אישית, כפי שעשו כל שבוע שעבר אנשים בתקשורת - שדרים, מגישי חדשות ודומיהם. חלקם אפילו הודו שבכלל לא קראו את הספר. הספיק להם ששמעו על מה הספר כדי לגבש דעה על בורג- מתאים לשיח הרדוד שמתקיים כאן על כל נושא- ממדיניות חוץ ועד לאיכות הסביבה. ואתה, מר ימיני, בד''כ חלק מהשיח הבלתי-רציני והפופוליסטי שמדרדר אותנו שנים רבות.

    • 61 תגובה טובה- חובה לקרוא! (ל''ת)

      אני קראתי!, 16/06/07 07:38

    • קודם כל, למד לכתוב בלי שגיאות,אדם גס רוח. (ל''ת)

      גליה, 16/06/07 08:20

    • מי ששולל את זכות קיומי הוא פשיסט !!

      שמאלני לשעבר, 16/06/07 08:52

      לא יעזור לכם.
      לא נאד נפוח כמו בורג או כמו אוסף סהרוריים שאינם ממלאים תחנת אוטובוס יקבע אם העם היהודי זכאי למדינה משלו.

    • מי שמתנגד לזכות קיומה של מדינה מסיבות גזעניות הוא פשיסט גזען

      FREE WILLIE, 16/06/07 17:31

      אתה הבנת את זה סהרורון?

      • יפה-אז אתה כמובן מסכים שתקום מדינה פלשתינאית הגדה...או שאתה.... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 17/06/07 00:55

    • הגדרת בדיוק את הפשיזם הפלשתיני !

      חיים כהן, 16/06/07 20:14

      רק תקרא את העיתונות הערבית, רק תצפה בטלוויזה הפלשתינית. אין פשיזם מובהק יותר.
      השמאל הקיצוני התומך בפשיזם הפלשתיני הוא אם כן פשיזם שמאלני.

  • 60.

    ל-42: מגיע להם בדיוק אותו יחס שהם נותנים לנו. אין הנחות. (ל''ת)

    ישעיהו לייבוביץ, 16/06/07 01:15

  • 59.

    תאמינו לי תנו לילד, לבורג, את הג'יפ חזרה והוא יהיה ציוני... (ל''ת)

    היי הג'יפ!, 16/06/07 01:13

    • זה נכון, אבל בשביל מה? חבל על הכסף

      עופר, 16/06/07 14:28

      מי צריך אותו בכלל? שישמיץ.

  • 58.

    ''עדיף לחיות על החרב, מאשר למות בחרב''

    פתגם אלמוני, 16/06/07 01:03

    למי שמתגעגע לדו-קיום איתם: ראו מה שהם עושים לאחים שלהם...

  • 57.

    שהסוכנות תישלול ממנו מיד את הפנסיה לכל ההטבות

    אפרת, 16/06/07 01:03

    מסתבר שכל השנים שעמד בראשה היו שקר ומרמה כיוון שלא האמין במטרותיה, ולמעשה האמין במטרות ההפוכות 180 מעלות מהמטרות שתפקידו היה לייצג.
    חוץ משלילת הפנסיה וההטבות יש לתבוע אות ולבקש פיצויים על הולכת שולל האנשים שאותם התיימר לייצג כראש המוסד הציוני.

    • אכן מאחז ומגלגל עניים מקצוני

      חיים, 17/06/07 00:56

      אני חושש שאנשים מסוגו של בורג מייצרים שנאה תהומית ליהודים. לוקח משכורת עתק מגוף ציוני שאינו מאמין בו ולא מסתפק בפנסיה אלא גם דורש4X4 ונהג צמוד. אנשי הסכנות צריכים להעביר החלטה שנוכל זה חמדן הממון אינו מיצגם ולשלול ממנו גם את הפנסיה שהוציא בגניבת דעת!!!!

  • 56.

    למי שמתגעגע לדו-קיום איתם: ראו מה שהם עושים לאחים שלהם...

    שלום עכשיו?, 16/06/07 00:55

    ''עדיף לחיות על החרב, מאשר למות בחרב''

  • 55.

    למונח פשיסט יש הגדרה. אי אפשר להשתמש בו בלי להבין מה הוא אומר (ל''ת)

    יואב, 16/06/07 00:35

    • יש הגדרה צרה ויש רחבה, תלוי באופקים (ל''ת)

      ליאור, 16/06/07 02:27

  • 54.

    מאמר מבריק...שמאלנים תאכלו את הכובע (ל''ת)

    על מגש מאיקאה, 16/06/07 00:33

  • 53.

    השמאל האשכנזי רוצה להחריב מדינת היהודים, משנאתו למזרחים

    קינן, 16/06/07 00:07

    זה בכלל לא ''שמאל'', אלא קבוצות סטאטוס של אשכנזים שלא השלימו עם איבוד ההגמוניה האשכנזית במדינה, ומשנוכחו להבין כי המדינה ''נשמטה'' מידיהם סופית, הם רוצים להציפה בפלסטינים ובעובדים זרים וילדיהם, כדי לחסלה כמדינת היהודים.

    • מה זה הקשקוש הזה?גנים מרוקאיים?

      נפיח, 16/06/07 02:22

      תשתחרר מהשטויות האלה.מזרחים ואשכנזים נמצאים באותה סירה.חצי מהדור הצעיר-העתיד- הם מעורבים והם העתיד אז מספיק עם השטויות.בורג הוא חלאת אדם ללא קשר למזרחים ואשכנזים

    • צודק 100%,ראו כמה אלפי סודנים צוסלמים נכנסים לישראל בחסות השמאל .

      תל אביבית, 16/06/07 08:23

      וגוזלים עבודה לתושבי אילת בבתי מלון, ושוב השכר ירד לתחתית ולמלונאים לא יהי כדאי לשלם שכר לישראלים כי יש להם סודנים בשכר ריצפה. ומה איכפת לשמאלנים האשכנזים הם הרי יש להם מישרות משובחות עם שכר גבוהה.

  • 52.

    ימיני בשלו - מחפש את המכנה המשותף הנמוך ביותר כדי לצבור רייטינג

    למה זה?, 16/06/07 00:01

    ימיני מתמחה בכתיבת ניתוחים מעמיקים של דברים מובנים מאליהם. הרי לכל אדם הגון ברור מהראיון של בורג שמדובר באדם טיפש, רע, מופרע ולא ישר. אז באמת יש צורך בניתוח ה''מזהיר'' ש''מוכיח'' שבורג לא בסדר?

    הצעות לכתבות נוספות מעטו של ימיני: להוכיח בפרטי פרטים שהיטלר, המן הרשע, סדאם חוסיין וחמיילניצקי לא היו בסדר. אח''כ יוכל לעבור לסקירת מסעדות.

    • כשאתה צריך להפליץ תעשה את זה בשירותים... (ל''ת)

      מאוס, 16/06/07 02:12

  • 51.

    ימיני רק ממחיש כמה בורג צודק (ל''ת)

    אורי, 15/06/07 23:58

  • 50.

    חסר לו בורג

    רבקה, 15/06/07 23:55

    היו לבורג כמה דקות של חסד. למה אנחנו מעצימים את הדקות לשעות.
    מי שרוצה לקרוא את הספר שלו שיקרא
    אבל צריך להראות לאיש העולם את הדרך החוצה ומהר.

  • 49.

    יש עצומה נגד אברום בורג שקוראת לו

    לוותר על ההטבות, 15/06/07 23:50

    http://imti.org.il
    חשוב לחתום ולהעביר הלאה!

  • 48.

    ימין הזוי

    ניב, 15/06/07 23:49

    מכה שנית במקום לברר מה עושים עם מיליונים ללא זכויות אדם הוא מאשים את השמאל
    מי שגנין כל כך יקרה לו שילך לגור שם

  • 47.

    מה אתה מחשבן לאפס בורג, מיהו בכלל כל חייו רק פשלות (ל''ת)

    נ, 15/06/07 23:19

  • 46.

    היוהרה והתיסכול ו הפכו את בורג לפשיסט (ל''ת)

    עודד, 15/06/07 23:18

  • 45.

    תודה בן דרור ימיני. על המאמרים שלך

    ישראלית, 15/06/07 23:14

    על התבונה ועל הציונות שעדיין נותרה אצל חלק מאיתנו.

  • 44.

    נקודת התורפה בטיעוני השמאל היא שישראל צודקת משום שהיא פועלת להגנה .

    אדי, 15/06/07 23:05

    עצמית...
    הדה הומניזציה היא בסיס לדה לגטימציה, ונועדה לשלול מישראל את הזכות שקיימת לכולם- הזכות להגן על קיומה...
    השמאל הקיצוני היהודי משלב רישעות בטיפשות בשעה שהוא מעניק לגיטימיות לאנטי ציונות (כאילו שיש לו ארץ אחרת), וזו משמשת מסווה לאותה אנטישמיות שכמעט הצליחה להשמיד את העם היהודי לפני כשישים שנה...

  • 43.

    מי שלא רוצה מדינה יהודית לא מוכרח לחיות בה. (ל''ת)

    חן, 15/06/07 22:51

  • 42.

    כמעט הסכמתי איתך עד שהגעתי למשפט

    דוד, 15/06/07 22:47

    ''...נהרגו פחות מ-6,000 פלשתינים . רובם הגדול, המוחלט, בפעולות מלחמתיות ''
    מי שמגדיר את פעולות צה''ל בשטחים כ''פעולות מלחמתיות'' אינו אלא מעוות את כל התמונה ולכן טיעוניו מופרכים מראש .
    מי שקורא להפצצה מהאויר (בשם החיסול הממוקד) ומותם של ילדים זקנים וטף בגלל פצצה זו פעולה מלחמתית יצדיק כל דבר , והמשפט ''המטרה מקדשת את האמצעים'' משמש אור לעיניו .
    עם אנשים כאלו אי אפשר להגיע להסכמות - רק להכרעות .

    • מוח קודח

      אביהו, 15/06/07 23:13

      אולי אתה אומר שהפלסטינאים האלה נהרגו מהתפוצצויות של אוטובוסים כמעשה טרור ? לא ?

      אתה מגוחך, יש לעם ישראל זכות להגן על עצמו. נקודה.

    • היי בן-דרור, מצאתי כאן עוד אחד כמו בורג, רק שהוא לא כתב ספר. (ל''ת)

      42 דוד כתוב ספר, 15/06/07 23:31

    • מלחמה בטרור כרוכה בנפגעים חפים מפשע, וההבדל המוסרי הוא בכוונה...

      אדי, 15/06/07 23:43

      הטרוריסטים פועלים באופן לא מוסרי על פי אמות המידה המקובלות על השמאל משום שהם רוצחים חפים מפשע בכוונה תחילה...
      ישראל במלחמתה בטרור פועלת באופן מוסרי לעילא, כאשר היא מבצעת סיכולים ממוקדים של מחבלים ורוצחים, למרות הנפגעים החפים מפשע...
      השמאל מודע לחולשת טיעוניו, וזה דוחף אותו להקצנה עד כדי דהלגיטימציה, שלילת זכות הקיום, והזכות להגנה עצמית הנגזרת ממנה של מדינת ישראל...

    • לאיזה סוג של הכרעה אתה חותר?

      אביחי, 16/06/07 00:16

      כמו של החמאס בעזה?

      אדם שמדבר במושגים של הכרעה נגד חבריו ובני עמו ואינו מוכן לדבר במושגים אלה נגד אויביו הוא אדם בזוי.

    • ברור שאתה מעדיף שימותו חיילים שלנו ולא פלסטינאים (ל''ת)

      אתה המעוות!!!, 16/06/07 00:33

    • מה אתה מקשקש ?!

      אלי, 16/06/07 00:37

      ישראל היתה עדינה מידי כלפי הפלסטינים, בכל שנות הסכסוך (100 שנה אחרונות).

  • 41.

    אחרי כל החיפושים מה הוא יהודי, היהודי פשוט שכח שהוא...יהודי. (ל''ת)

    ישראל, 15/06/07 22:22

  • 40.

    בורג לא פשיסט ולא אנטי ציוני

    קומפורטי, 15/06/07 22:18

    הוא פשוט משקל נוצה שמקווה למשוך תשומת לב ע''י התבטאות קיצונית. מזכיר התבטאות של ילדים בשעת חברה. בסי.אן.אן יכולים להתרגש, אבל פה כולם מכירים את הסחורה.

  • 39.

    נוד נפוח

    רותם, 15/06/07 22:14

    האיש בורג, תמיד היה נוד נפוח שדאג לאינטרסים האישיים שלו ועשה לעצמו ולכיסו. רדף כבוד וכיבודים, והשליט אימה ופחד על מתנגדיו בלשונו המשתלחת...
    כיום,כבר אין לאף אחד ספק בכך, שהנ''ל נשא בתפקידים מכובדים כיו''ר הסוכנות היהודים ויו''ר הכנסת, מבלי להאמין במהות של התפקידים הנ''ל. הנוכל נשא בג'ובים הנ''ל רק כדי להתקדם בחיים הציבוריים ולדאוג למעמדו ולמצבו הפיננסי. אחרת אין כל אפשרות להסביר, איך הוא משווה את מדינת ישראל לגרמניה הנאצית, לא מכיר בהגדרתה כמדינה יהודית, קורא לתושביה לשאת דרכון זר, ולמעשה מטיף לחיסולה של מדינת ישראל... תמיד חשדתי בנוד הנפוח הנ''ל. אבל לומר את האמת, לא עד כדי כך...

  • 38.

    לפחות תנסה להראות

    ניב, 15/06/07 22:10

    שאתה לא ימין מטורלל 6אלפ מאיפה זה מהדובר של הצבא זה רק מראה שאתה פטאתי שקרא כמה עיתונים וחושב שמבין הכל

    • עוד מעט חמאס ופת''ח יחסלו לעצמם אלפים, והשמאל נדבק לכיבוש. (ל''ת)

      38 ניב, 15/06/07 23:39

    • מספרים רשמיים של האו''ם מ-67 (ל''ת)

      גיא, 16/06/07 02:46

  • 37.

    קל לכתוב על כיבוש ממשרד

    המבין, 15/06/07 22:02

    ממוזג בתל אביב אבל נראה לי לא ראית במו עינייך מה מתהולל שם
    גם זה נראה כל שאתה לא ממש מבין
    וגם תדייק בסטטיסטיקה פעם הבאה רק ב10 שנים אחרונות זה עבר 6
    אבל את הימין לא מענינות עובדות רק ססמאות חלולות כמו מלחמת אוסלו וכל שאר הקשקוש 2 מדינות היא מציאות שאפילו מטורלל כמוך לא יברח ממנה

    • אתה מתכוון לבורג לא ?

      שמאלני לשעבר, 15/06/07 22:28

      כי הוא רוצה מדינה אחת לא שתים אם לא הבנת.
      דווקא ימיני בעד פתרון של שתי מדינות אבל טיפש שמאלני כמוך לא יבין את זה.

  • 36.

    אני לא רוצה לגור במדינה יהודית

    גדי יערי, 15/06/07 21:55

    אני רוצה לגור במדינה המכבדת את אזרחיה ושבה יש לכל האזרחים זכות לחיות בשלווה ולהיות שווי זכויות לכולם.

    ארה''ב ובריטניה כבר לא טוענות שהן מדינות נוצריות, ובבריטניה בוטלו המשכורות הממשלתיות לכהני הדת.

    • מתי תבינו אתה וחבריך

      גלעד, 15/06/07 22:26

      שהיהודים זה לא רק גזע כמו שמאד נוח לכם לחשוב, זהו עם!!!

      • מעניין איפה גדי יערי???

        גלעד, 16/06/07 15:13

        כנראה שהתגובות הענייניות לתגובה שלו השתיקו אותו.

    • ועוד דבר...

      גלעד, 15/06/07 22:30

      אינני מבין את הרצון הכל כך עז שלכם לבניית מדינת כל אזרחיה במזה''ת, כאילו מה... ראיתם את לבנון ועירק ואמרתם לעצמכם... מתאים לנו!?
      כי אם אתה חושב שהתוצאה תהיה שונה אתה מאד (מאד מאד!) תמים.

    • ארה''ב ובריטניה לא עומדות בפני אויב שעושה דהלגטימציה לקיומן...

      אדי, 15/06/07 23:27

      אחמדניג'אד מדבר על השמדת ישראל ולא משום שהוא הומניסט שדואג לזכויות הפלשתינים...
      אירגוני הטרור הפלשתינים שוללים את קיומה של ישראל, ובכך הופך כל ניסיון להשוות את מצבנו לזה של ארה''ב ובריטניה לאיוולת צרופה...
      מצער לגלות ששמאלנים שאמורים להיות אינטיליגנטים, לא מסוגלים להבין זאת...

    • גם ישראל היא מדינת כל אזרחיה וגם כהן דת מוסלמי מתוגמל (ל''ת)

      אוהד רמת השרון, 16/06/07 00:05

    • כל סמליהן קשורים לדת

      נעם, 16/06/07 01:01

      הצהרה כדי לקבל אזרחות בריטית היא ''אלוהים נצור את המלכה''
      בארה''ב על כל שטר קיים '' באלוהים אנו מאמינים''
      המנונים שלהם וכן כל דבר רשמי מכיל דת או את אלוהים

      האם ראית אצלנו על שטרות או בהמנון קשר לאלוהים?

    • על הדגל הבריטי 4 צלבים... ימי החופש לנוצרים בלבד

      גיא, 16/06/07 02:45

      אין חופשות בחגים יהודים או מוסלמים.

      אין מדינה מושלמת. תשכח מזה.

      יש המון מדינות נוצריות. המון מדינות מוסלמיות. מדינה יהודית אחת!

  • 35.

    אין סוף לתהום שהשמאל צונח לתוכו.

    קולינס, 15/06/07 21:50

    חור שחור.

    • אחי, משפט ענק שאומר הכל!!!

      קדימה לג'הנם, 16/06/07 16:08

      ברשותך אני אאמץ אותו.

  • 34.

    לבורג: ''איסטרא בלגינא – קיש-קיש קריא''

    עודד לוין, 15/06/07 21:44

    חכם במקומך היה שותק, כי התבטאותך האומללה מוכיחה עד כמה מוחך ריק וחלול.

    מדוע ''שכחת'' פתאום את החלטת החלוקה של עצרת האו''ם מנובמבר 1947, שעליה מבוססת הקמתה של מדינת ישראל (ראה מגילת הכרזת העצמאות), ולפיה יקומו בארץ-ישראל שתי מדינות, יהודית וערבית ? הרי אתה תומך בהקמת מדינה פלשתינית בשטחי יו''ש ועזה, לכן יש להתפלא מדוע לדעתך לא צריכה להיות ליהודים מדינה יהודית ? האם לעמים אחרים זה בסדר שיש להם מדינות לאומיות משלהם, כמו: האנגלים, הצרפתים, הגרמנים, הפלשתינים וכו' וכו', ורק ליהודים זה ''לא בסדר'' ??

    על שכמותך אמרו חז''ל: ''איסטרא בלגינא – קיש-קיש קריא'', דהיינו: ''מטבע בודדת בכד עושה רעש גדול כאשר מטלטלים אותו, אבל הרעש אינו מוכיח כי הכד מלא במטבעות''.

  • 33.

    אני חושד שימיני פשוט אינו מבין מהו פאשיסט. ימיני, למד. זה לא מסובך. (ל''ת)

    צדוק, 15/06/07 21:25

    • ימיני נימק את דבריו, ואתה? קשקשן (ל''ת)

      אביחי, 16/06/07 00:17

    • התואיל להסביר לנו, איש חכם?

      עמית, 16/06/07 00:32

      בקצרה, אם אפשר.

  • 32.

    ימיני הוא תותח צריך למנות אותו לשר ההסברה

    אחד העם ציוני, 15/06/07 21:22

    בעצם עדיף שלא יתלכלך בפוליטיקה ברגע שיושבים על הכיסא מאבדים את העקרונות ראה מיקרה שרון

  • 31.

    בורג אינו פאשיסט- הוא דוגמן השמאל הישראלי (ל''ת)

    ביזי, 15/06/07 21:05

  • 30.

    תפסיק כבר להשוות ''ימנים'' לשמאלנים

    א.נ, 15/06/07 20:42

    השנאה לערבים מובנת, מה רצית? שלאחר עשרות שנות רצח יהודים בידי ערבים נאהב אותם? ''אין ערבים - אין פיגועים'' הוא משפט אמת, עם כל הכאב, ואין. אין מקום לשני עמים בארץ הזאת! תעשה לעצמך טובה ותפסיק להשלות את עצמך, אתה מבייש את הייחוס שלך. זה שאתה תוקף את אנשי השמאל הקיצוניים זה דבר מובן ונכון. אבל מה יש לך נגד אנשי ה''ימין'' מר ימיני? מדוע אתה משווה בין בורג ליהודים נאמנים? הגיע הזמן שתהיה כן עם עצמך. על פי הגיל שלך אני יכול לאמר בוודאות שאתה אינך אומר אמת, ליבך ופיך אינם שווים! וכל זה כדי למצוא חן בעיני מספר שמאלנים? עדיף למכור עגבניות בשוק מאשר לעשות שקר בנפשך!

    • מוזר

      רפאל, 15/06/07 21:01

      שתגובה כזו מופיעה אחרי כניסת השבת. רק דתיים לאומיים הם כאלה פנאטים

      • א.נ. חי בניו יורק ושם השבת טרם נכנסה (ל''ת)

        בת שבע פקלמן בן, 15/06/07 21:57

      • כל הכבוד. אחלה פנאטי חלוני. (ל''ת)

        ישראל, 15/06/07 22:40

      • למה ? אני מסכים עימו ואני אתאיסט (ל''ת)

        אתאיסט לאומי, 16/06/07 00:39

    • ששש... אתה צודק. בן גביר ומרזל וכל השאר ממש מותק. רק תירגע.... (ל''ת)

      שתה הרבה מיים, 16/06/07 00:05

  • 29.

    ללא הכיבוש בורג לא היה מגיע למצב הזה... הכיבוש הורס את הטובים (ל''ת)

    אורן, 15/06/07 20:31

    • Oddly enough

      Alon, 15/06/07 21:29

      Burg reached his conclusion after Israel's shameful escapes from Gaza. It's amazing how the left twist the truth to fit their warped reality

    • כיבוש דופק את השכל לפרזיטים. (ל''ת)

      אורן בבקשה תקן, 15/06/07 23:46

  • 28.

    הלוואי הלוואי שכל השמאלנים היו כמו כותב המאמר

    נכס צאן ברזל, 15/06/07 20:24

    מתונים ושפויים.
    פשוט תענוג.
    אומנם הוא נגד ה''כיבוש'' וזה בכל זאת קצת מרגיז ימני כמוני, אבל הוא קרן אור בים של עיתונאים שמאלנים לאומנים והזויים, שקיבינימט מי נתן להם רישיון להיות עיתונאי ולהסיט נגד מגזרים שלמים, ושמסלפים עובדות ,ומנסים בכוח לעצב דעת קהל גם כשזה שקוף מאוד, ולא לומדים מהעבר בכלל ותפיסת המציאות שלהם מעוותת.

    בן דרור היה צריך לזכות בפרס ישראל במקום העיתונאי נחום ברנע זב החוטם.
    בעיקר בגלל סדרת המאמרים המאלפת ''והעולם שותק''.

  • 27.

    Once Borgs father was asked what he think about his son

    Abi, 15/06/07 20:18

    and he answered that he has very talented daughter...he's probably crying in his grave

    • Burg the father was corrupted too.

      correction, 15/06/07 22:07

      where do you think Avrum learned all his tricks?
      he's not as CLEVER as his father, i'll give you that.

  • 26.

    הלוואי כל השמאלנים כמו בן דרור ימיני. אם הייתם כמוהו, בלי מוסר כפול

    שמואל, 15/06/07 20:14

    ולא דו פרצופיים, בכיף הייתי רוצה שמאלני כראש הממשלה.
    אבל אתם הולכים ומקצינים והופכים להזויים שאתם מהווים סכנה לכם ולסביבתכם.


    לעם של רוצחים שמשתוללים ומתפרעים ומוכיחים יום יום שאין סיכוי שהם ירגעו אי פעם, מגיע מדינה ואתם אוהבים אותם. הם הבייבי שלכם.

    אבל מתנחלת שצועקת שרמוטה לערבייה אחרת בלי לדעת מי ולמה וישר לקפוץ לעובדות כאשר ברור שהכל פרובוקציה של הערבים-צריך לגרש אותה.
    היא, בגללה יש כיבוש ודיכוי עם והפלסטינים סובלים.

  • 25.

    שכחת לקחת את התרופות? (ל''ת)

    אדום שרוט, 15/06/07 20:07

  • 24.

    ציונות = גזענות

    ה ק, 15/06/07 20:02

    וכל עוד מדינת ישראל תהיה מדינית היהודים היא תהיה דמוקרטיה סוג ב' שלא מחויבת לאזרחיה [היהודים והלא יהודים]

    • שמאלנות=פאשיסטיות,גזענות, לאומנות,אנטישמיות שנאה עצמית

      ש''ס, 15/06/07 20:15

      עד שהשמאל לא ירפה את אחיזתו ויכפה על עם שלם את רצונו, אז לא נהיה דמוקרטיה אמיתית, אלא דיקטטורה שמאלנית.

      • לפני שאתה משתמש במילים גדולות..

        דן, 15/06/07 20:53

        תברר את משמעותם!!

        מכיוון שמשמעות כל ההגדרות שלך קולעת בול להגדרה של ש''ס-
        אולי חוץ משנאה עצמית -שלא ברור לי מאיפה קיבלת את הרעיון ששמאל
        זה שנאה עצמית

        • כל אחד וההגדרות שלו. הה? (ל''ת)

          ישראל, 15/06/07 22:42

          • מהההההההה??

            דן, 16/06/07 01:10

            איך השמאל מתנהג בצורה פשיסטית?

            מה גזעני בשמאל??

            לאומני?????לא שווה התייחסות!

            אנטישמי---לא נראה לי!!!

            אףאחד לא שונא יהודים כמו שנוח לך לחשוב -אני פשוט שם את המצפון שלי לפני כל ערך מדיני דתי לאומני או שיבטי-זה נקרא להיות אוביקטיבי!

            • השמאל מסוגו של בורג, פירוט :

              שפוי אוסלו, 16/06/07 17:40

              מתנהג בצורה פשיסטית - מקדש את המטרה האישית שלו בלבד, מוכן להקריב בשמה אלפי אנשים, ראה אוסלו ו'קורבנות השלום'.

              גזעני - השמאל הקיצוני מסוגו של בורג מתנגד לזכות ההגדרה העצמית של העם היהודי, המעוגן בחוק הבינלאומי. זאת לעומת תמיכתו הנלהבת בהגדתם של העמים הערביים, ובנוסף לכך, תמיכתו בשאיפותיהם האירדנטיות-לאומניות מציבות אותו כתומך בלאומנות הערבית ולמעשה כלאומן בעצמו.

              אנטישמי - ראה סעיף 1. הפלייתו של העם היהודי לעומת עמים אחרים רק על סמך יהדותו היא אנטישמיות.

    • שתי מדינות נטו לשני עמים, וערביי ישראל לפלסטין. (ל''ת)

      לא רוצים אותם, 15/06/07 23:51

    • רוצה דמקורטיה?לך תחיה בשוויץ,אידיוט (ל''ת)

      טיפש, 16/06/07 00:37

      • ראית פעם את דגל שוויץ? קראת את חוקיה? (ל''ת)

        ליאור, 16/06/07 02:42

  • 23.

    כל מי שתמך בגירוש,בהפקעת זכות הקניין וההפגנה וקראלרמיסת מתנגדי משטר

    כבשה מגיבה, 15/06/07 19:49

    הגנרליסימו, הוא פאשיסט שמאלני. ..וימיני בתוכם.

  • 22.

    בבחירות הבאות -מרצ פוסט ציונית

    שמאלני לשעבר, 15/06/07 19:44

    עוד שתי מערכות בחירות מהיום וגם מפלגת העבודה מאמצת מצע פוסט ציוני.

  • 21.

    כמה עיוור בן אדם יכול להיות??

    דן, 15/06/07 19:42

    אנחנו כובשים אותם ומשפילים אותם
    כל יום,איפה היית בצבא????
    די עם התרוצים וההתחמקויות-
    מרגע שיש לנו כוח אנו מתנהגים כמו כל העמים הברברים(גרמניה,אנגליה,ארה''ב וכו')
    אנחנו עם של חיילים מפוחדים שלא יכולים לראות לרגע את התמונה הגדולה!!!!
    אברום בורג צודק וההתחמקות של הכותב רק מחזקת את דבריו!!


    • נו אם בורג צודק אז יאללה קח דרכון פולני וסע לנו מהעיניים

      מושחת, 15/06/07 19:52

      טוס טוס יאללה ברררררררר

      • אבל בא לי לגור בארץ

        דן, 15/06/07 20:27

        אני מת על המזרח התיכון !!!!!
        ובא לי לדבר בעברית ולא רוצה גשם בקיץ -ואני אוהב את ים המלח ואת הצפון גם תל אביב סבבה!
        הבעיה היא אתה !!!!!!!
        אז אולי אתה תיקח דרכון פולני כי נראה לי שאתה בוורשה תסתדר יופי
        ביחד עם כל הפולנים הגזענים!!!!!
        אנחנו לא צריכים לכבוש בשביל להתקיים-זה עובדה!!!!!!!!!!!!!
        עם האויבים הכי גדולים שלנו יש שלום!
        תפסיק להיות פתי !!!!!!

        • חבל מאוד שבא לך, כי פה אתה כובש גזעני לפי בורג והערבים

          ירושלמי, 15/06/07 20:54

          כן כן גם בלי המתנחלים, אלה עם השביס והדובון והעוזי.

          • אני מצטער פשוט אתה לא מצליח להבין

            דן, 15/06/07 21:15

            חבל!!!!
            אין לי כוח לנמק !!!

            שבת שלום!!!

            • שבת שלום!!!! גם לך!!!!!! (ל''ת)

              ירושלמי אחר, 16/06/07 00:35

            • תיקון. אין לך את היכולת לנמק.

              עירן, 16/06/07 00:41

              לא הכוח הוא הבעיה שלך.

            • תאמין לי יש לי את היכולת...

              דן, 16/06/07 02:13

              אני פשוט בעבודה כרגע,

              וכדי להסביר לך משהו אתה צריך לעבור סדנת חיברות מחדש
              ורק אז נוכל לעבור על כל הפרטים מקום המדינה בצורה אוביקטיבית!

              עלק ''תיקון'' יא שחצן!!!!

            • צודק ,הגזמתי עם סימני הקריאה!!!!! (ל''ת)

              דן, 16/06/07 02:17

        • לדן, השאלה שנשאלת היא

          גלעד, 15/06/07 21:07

          האם לדעתך אנחנו כובשים גם בתל אביב, חיפה, הגליל והנגב?
          כי הרי בורג לא מדבר על גבולות 67 כי אם על שלילת ההגדרה העצמית של היהודים בכל ארץ ישראל.

          • תשובה על רגל אחת לגלעד

            דן, 16/06/07 01:06

            הכיבוש ב48 היה כיבוש למען הקיום שלנו כחלק מיצר הישרדות כתוצאה
            מהשואה!
            אמנם לא הוגן במיוחד לצד השני אבל הכרחי להמשך קיומנו!
            הבעיה שלא היא שאף פעם לא הפנמנו
            שיש עם שסובל כתוצאה ממעשינו,
            ולא נהגנו בחוכמה-כיבוש שטחים ב67
            שלטון צבאי -וכו'
            אין לי פתרון אבל אני בטוח שחייבים להפסיק את הכיבוש ולתעל את כל האנרגיות שלנו להגנה אופנסיבית,
            אני גם בטוח שהשימוש במילה טרור
            הוא כלי פולטי של הימין כחלק מחזון ארץ ישראל השלמה.
            שבת שלום!!

            • לא כל כך ענית לי על השאלה

              גלעד, 16/06/07 15:11

              התגובה שלי בעצם אומרת זה שאולי אין לי בכלל ויכוח איתך (ולאחרים כאן) זה שיש כיבוש גם אני יודע ומכיר בכך, אבל לדידו של אברהם בורג הכיבוש חל על כל מדינת ישראל ואין מקום ל-2 מדינות ל-2 עמים אלא אחת ערבית ואחת מדינת כל אזרחיה (שתהפוך אח''כ לערבית זה די ברור).
              ואני חושב שאתה טועה בהערכתך ש''אף פעם לא הפנמנו...'' העובדות מוכיחות שלישראלים נמאס מלשלוט בפלשתינים (קדימה נבחרה על בסיס תוכנית ההתכנסות להזכירך) רק שהפלשתינים עושים הכל על מנת לטרפד כל הסכם ביננו ובינם (חמאס לא מכיר במדינה יהודית באף שטח בא''י) ככה שלבוא בטענות אלינו לישראלים זה לא כל כך הוגן , בטח שלא בשנתיים האחרונות.
              מה לעשות שהפלשתינים כרגע חוטאים באותו חטא שאנחנו חטאנו אחרי 67 , חטא הגאווה והתאווה ,מה לעשות, התיאבון שלהם גדל בשנים האחרונות. חבל..., כבר מזמן היתה יכולה להיות להם מדינה

            • דן, עדיף שתלמד קצת היסטוריה של המזרח התיכון, ואז תצייץ, כלומניק (ל''ת)

              חוזה, 16/06/07 16:24

        • חבל שאינך מקשיב לידידיך הפלשתינים, הם לא רוצים שתגור כאן, ושתדבר ..

          אדי, 15/06/07 23:55

          עברית גם בתל אביב...
          לכן הברירה שעומדת בפנינו היא להלחם למען קיומנו על הגבעות של יהודה ושומרון, או ברחובות תל אביב...
          והעובדות הן שעמים אחרים טבחו באויביהם, למרות שלא עמדו במצב של מלחמת קיום...
          אין אח ורע בהיסטוריה לרמה ההומנית שמאפיינת את מלחמת הקיום של מדינת ישראל, וזה מוציא את השמאל מדעתו...

    • דן עד כמה אתה עיוור?

      דן=חזי מהרדיו, 16/06/07 00:39

      אנחנו רק מנסים להגן על עצמנו,אם השכנים שלנו היו הולנדים תאמין לי שלא היינו צריכים ''לכבוש'' להם דבר(וכיום אין דבר כזה כיבוש,אבל אתם מתעקשים להשתמש במילים שאין לכם שמץ מה הן)
      אתה לא מספיק איטנליגנט להבין את מה שאני אומר כי אתה עיוור וחד צדדי אז לא אטרח לפרט
      שבת שלום אידיוט!

    • אתה יודע מה? נניח שאתה צודק...

      ליאור, 16/06/07 02:31

      האם לעם הגרמני או לעם האנגלי לא מגיעה הגדרה עצמית? ולעיראקים? ולמצרים?

      אין כל קשר לכיבוש! לעם היהודי זכות בלתי מעורערת להגדרה עצמית ולמדינת לאום! גם אם קיימות עוולות (והן קיימות)

      מי שמגדיר עצמו כאנטי-ציוני הוא בהכרח אנטישמי.

  • 20.

    ימיני עצבני.

    אבי כהן, 15/06/07 19:36

    אם בן דרור לא היה העורך של עצמו אולי היה יוצא מזה משהו טוב.

    טוב אז החזרת לאברום שנורא נורא מכעיס אותך שהוא פשיסט. יופי. הוצאת קצת קיטור אבל לא בטוח שהיית ממוקד ומובן.

    בורג הוא אולי הרבה דברים רעים אבל הוא לא פשיסט. ההומניזים שלו נוגע אולי בסוג של שנאה עצמית פרוורטית משהו.
    הקוסמופוליטיות שאליה הוא מטיף היא בסופו של דבר בריחה מהתמודדות במציאות. כן עשינו כאן יותר מידי טעויות מכדי שנרצה באמת להתמודד עימן ועם ההשלכות שלהם אבל הפליק פלאק האינטלקוטאלי שעושה ימיני בניסיון להוכיח שבורג הוא פשיסט לא ממש עושה חסד עם ימיני והניסיון המאולץ לצייר את בורג כפשיסט.

    זה אולי מספיק מעניין אבל דיי חלש בסופו של דבר.

    • אבי, נניח שבורג לא יהודי, אז מה שהוא מטיף לו הוא פאשיזם, ולא שינאה

      ל20 אבי כהן, 16/06/07 00:07

      עצמית.

      פשיסט הוא פשיסט, הוא פאשיסט, ולא חשוב מאיזו זוית אתה מסתכל על הבעיה.

  • 19.

    ימיני זה עונג שבת שלי,גם שלכם? (ל''ת)

    יגאל כהן, 15/06/07 19:31

  • 18.

    בורג אינו פשיסט, הוא גרוע כמות שהוא

    נפגשנו בבר שירה, 15/06/07 19:28

    הגדרת הפשיזם על פי פסמור היא מערכת של אידיאולוגיות ופרקטיקות המבקשות להציב את האומה, המוגדרת במונחים ביולוגיים, תרבותיים, ו/או היסטוריים, מעל לכל יתר מוקדי ההזדהות, וליצור קהילה לאומית. בורג אינו פשיסט, גם אינו פוסט ציוני, שמאלן או כל הגדרה אחרת אלא אפיגון של הקוסמופוליטיות הישנה. בורג ממליץ לכל ישראלי לשאת דרכון זר. לו עצמו יש דרכון צרפתי, מעניין איך זכה בו, והוא כבר יישם את זכותו לבחור לנשיאות צרפת, נגד סרקוזי, שהוא בעיניו מסוכן לשלום העולם, לא פחות. בורג מבקש לחזור למעמד היהודים בתקופת האמנסיפציה, לפני מלחמת העולם השנייה, כאילו מדינת ישראל בשבילו כבר סיימה את דרכה. איך זה מסתדר עם מוסריותו הדפוקה, הגיפ של הסוכנות והפנסייה הענקית גם מהכנסת וגם מהסוכנות, והעסקים על סף הפלילים, השד יודע. הראיון אתו היה מאד מביך ואפילו לא נעים, אך דעתו לגיטימית באותה מידה שהשקפות הלל ווייס ומשה פייגלין שמעריב מעניק לו טור, לגיטימיות, מסריח, אבל כשר. שבת שלום.

    • שים לב שלפי פסמור

      גדי יערי, 15/06/07 21:50

      יוצא שישראל היא דוגמה למדינה פאשיסטית ''...האומה, המוגדרת במונחים ביולוגיים, תרבותיים, ו/או היסטוריים, מעל לכל יתר מוקדי ההזדהות, וליצור קהילה לאומית... ''

  • 17.

    כמה צפוי היה שימיני יתקוף את בורג

    אלון ה, 15/06/07 19:22

    אברום בורג זה סיפור בפני עצמו

    ובן דרור זה גם סיפור בפני עצמו - איזה סוג של שמאלנות פרווה, מתחסדת ומצטדקת אשר משיקה לכיוון הפירומניות.

    בגלל שאנשים לא הולכים בדרכים הטהורות שימיני הולך בהם, אז הם דיקטטורים פשיסטיים, אם אנשים לא חושבים בדרך הנעלה שימיני חושב, אז הם אנטי ציוניים שונאי ישראל. אכן מדינת ישראל תמליך לעצמה ''אח גדול'' בדמותו של בן דרור ימיני.

    • באמת ימיני צריך להתנצל שיש לו דעה

      שמאלני לשעבר, 15/06/07 19:43

      הרי רק לאנשים נאורים כמוך וכמו הנאד שלך אברום יש זכות לדעה.
      כשלאחרים יש דעה אז ''הם אח גדול''

      תגיד לי שמאלן נאור:
      אתה מכיר עוד לאום ששוללים את זכותו לקיום בכזו קלות ?? לא ברור לך מה מרגיז כאן ?

      • איפה כתבתי בטוקבק שלי, שאני בעד אברום בורג?

        אלון ה, 15/06/07 23:17

        לא מכיר את אברום בורג ולא איכפת לי ממנו. אז מה אתה משדך לי אותו?

        ואני לא שמאלן, ואני לא נאור וכמו שאני לא מדביק כינויים לאנשים שאני לא מכיר אותם בכלל, אז גם אתה אל תדביק.

        לפני יותר מ - 8 שנים, נתן זהבי בתוכנית הרדיו שלו התקשר ליו''ר הכנסת דאז, אברום בורג, במטרה שינסה להזיז משהו בכדי להפסיק את שביתת המנתחים שהתרחשה אז, ועוררה נזק עצום לאנשים שחייהם היו בסכנה. זהבי בסגנונו האופייני אמר לבורג שורה של דברים נרגשים בנוגע למצב, אבל אז בורג, וזה בשידור!, הגיב לו בזלזול שבאמת לא ייאמן, עד כדי שזהבי התעצבן וניתק לו בפרצוף. מאז - זכורה לי היטב כתבה נרחבת שפורסמה על בורג והציגה אותו בתור נהנתן מושחת, והוא באמת התחיל להיות אנטיפת והרבה אנשים אמינים העידו עליו שהוא כזה.
        למעשה, פרצופו האמיתי של בורג התגלה כבר מלפני המון זמן, ואני לא מבין למה בכלל טורחים להתייחס אליו. או שאולי הסיבה שאנשים טורחים להתייחס אליו היא בדיוק מאותם מניעים של בורג, סתם להראות שהם קיימים, ובנוסף קיים גם הרצון הגדול הזה להתחנף לציבור, ואחד מאותם אנשים הוא בן דרור ימיני, שבעיני הבנאדם הזה הוא פשוט פירומן בלתי נלאה, שמתקיף ומשמיץ בצורה מכוערת אנשים או גופים מסוימים רק בגלל שלא חושבים לפי הדרך שלו, וכל ההתקפות שלו מבוססות על דברים מופרכים לחלוטין.

        ומילה אחרונה שלי אליך, מר ''שמאלני לשעבר'', אתה אומר לי שאלו האחרים שיש להם דעה, אז הם האח הגדול. אז תסלח לי - כאן אני חולק עליך, ובגדול. אני לא זה שתוקף ומשתמש בשפה אלימה ומסיתה נגד אנשים בגלל שהם לא חושבים כמוני, אני לא זה שמנסה לשתק כל מיני אנשים שמנסים לעורר מחשבה בכיוונים לא נוחים. אין מה לעשות, יש דעות שאתם גם אני ממש מרגיש לא בנח, חלקן נוגעות לאדון בורג, אבל אני לא אלך ואבקר אנשים בדרכו של ימיני, שבעיני זו דרך מכוערת ומסוכנת מאוד.

        • שמע, אתה מצחיקול! אתה כותב...

          ליאור, 16/06/07 02:34

          ''אם אנשים לא חושבים בדרך הנעלה שימיני חושב, אז הם אנטי ציוניים שונאי ישראל''

          זה בורג שהגדיר עצמו כאנטי-ציוני!

          • תעזבי אותי כבר מבורג!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            אלון ה, 16/06/07 06:48

            לא איכפת לי מבורג, מצדי שייחנק. פשוט - לא - איכפת לי ממנו!!

            ושאף אחד לא ימכור לי את הלוקש הזה שבעולם שומעים אותו והרבה אנשים יושפעו מדעותיו ואז יוולדו האינטישמים החדשים. אם העולם חס וחלילה אנטישמי, אז בטח שזה לא בגלל בורג, מספיק לראות מי ראש הממשלה שלנו... אז חלאס כבר!!

            • שום לוקש! כבר מצטטים אותו באירן ובאתרים אנטישמים

              ליאור, 16/06/07 11:01

              הם נותנים לדבריו מקום בולט מכיוון שהוא היה יו''ר הפרלמנט של המדינה הציונית - הוא מכיר אותה היטב...

    • מה אתה רוצה מימיני?

      מרק, 15/06/07 19:51

      בורג בעצמו עשה כאן את העבודה וגילה את פרצופו המכוער.

  • 16.

    בסך הכל בורג נרצה ג'יפ עם נהג, אז התפלט לו היטלר ללשון. מה הוא אשם

    אפללו מדימונה., 15/06/07 19:21

    האיש הרי ידוע בתפלות שלו, הוא מספיד חיים, מאחל להוא להחינק, ולזה להיתפגר, ולנו את היטלר .

    בסך הכל רצה גיפ והגיע לגן עדן.

  • 15.

    רק נזכיר שהוא יוצא מפלגת העבודה

    הפרשן, 15/06/07 19:17

    אם במפלגת העבודה, שהיא מפלגה הכי ציונית בשמאל, הסתתר פשיסט שמאלני שכזה, אז מה מסתתר בתוך תנועות שמאל יותר קיצוניות כמו מר''צ, יש גבול, האגודה לזכויות אזרח, מחסום ווטש,............ ???

    מה מתחולל עמוק בראשם של ביילין וזהבה גלאון ??? האם הם בכלל באמת מכירים בישראל כמדינה יהודית או שזה רק מס שפתיים שלהם ????


    • האיש היה יו''ר הסוכנות! (ל''ת)

      ליאור, 16/06/07 02:40

  • 14.

    מה מתפלספים ? בורג סתם דרעק (ל''ת)

    נבון, 15/06/07 19:17

  • 13.

    התיחסות רצינית לאדם לא רציני

    אלי, 15/06/07 19:17

    לאברום בורג אין משנה סדורה שאפשר להתעמת איתה, הוא סתם פרובוקטור קטן וילדותי שמנסה לעצבן.

    הלכת רחוק מדי, הוא לא מנסה לחקות את שטיינר אלא את ליבוביץ אבל יחי ההבדל הקטן.

    מאחורי הפרובוקציות של ליבוביץ עמדה משנה סדורה וידע עצום, עם ליבוביץ היה אפשר להתוכח ואפשר לחלוק עליו.

    לבורג אין נימוקים, הוא מעלה שאלות ומיד מסקנות חסרות קשר לשאלות. מה שמענין את בורג זה תשומת הלב, לא הנושאים.

    לפני שנתיים הוא כתב מאמר בו טען שמדינת ישראל היא מצב כמעט אוטופי שבעטיו צריך לבטל את צום תשעה באב, מאז הוא הפך לאנטי ציוני ועוד שנתיים אולי נראה אותו כנער גבעות מזדקן צווח שכהנא צדק.

    כזה הוא אברום, זה לא האידיאולוגיה, זו הפרובוקציה שחשובה עבורו.

    • מסכים לחלוטין. והמסקנה:

      איציק, 15/06/07 19:22

      מאחד כזה שמחפש תשומת לב צריך להתעלם.

  • 12.

    סוף כל סוף ניתוח רציני של תופעת האנטי-ציונות! (ל''ת)

    פילוסוף, 15/06/07 19:07

  • 11.

    האנטנה

    בעל הזיכרון, 15/06/07 19:05

    ואני זוכר שבורג התקין לעצמו אנטנה (צלחת לויין) בבית על חשבון משלם המיסים הישראלי. אז כנראה שמשהו השתבש בקליטה

  • 10.

    תגובה הולמת

    שרון, 15/06/07 19:01

    דבר דבור על אופניו.

  • 9.

    כשהציונות לא ביצעה פשעים כל העולם תמך בה, עכשו אנחנו פושעי מלחמה? (ל''ת)

    עירן, 15/06/07 18:57

    • קשקוש ! לפני 67 ארה''ב לא תמכה בישראל.

      אלי, 16/06/07 00:44

      אחרי 67 צרפת החרימה את ישראל.

  • 8.

    SELF HATING JEW (ל''ת)

    VERY SIMPLE, 15/06/07 18:56

  • 7.

    לא הבנתי איך בורג פשיסט?

    א-ציוני, 15/06/07 18:50

    אפשר לכתןב ביקורת עליו אבל איפה בורג פשיסט?

    זו הסתה עלובה .

    • יש לך בעיות בהבנת הנקרא (ל''ת)

      אוריין, 15/06/07 18:55

      • הוא בכלל לא קרא (ל''ת)

        אביחי, 15/06/07 19:24

        • עדין אין תשובה,למה הוא פשיסט? !!!!! (ל''ת)

          דן, 15/06/07 20:56

          • בפיסקה ''הומניזם והיפוכו'' (ל''ת)

            גלגל, 16/06/07 00:09

          • אם יש לך בעיות בהבנת הנקרא

            אביחי, 16/06/07 00:23

            אז אני מציע שתפנה למקצוען שמטפל בזה.

            הנימוקים מפורטים שם בשפה פשוטה.
            אם אתה עצלן מכדי לקרוא אין שום סיבה שאנחנו נעשה את העבודה בשבילך.

            לנו המגיבים אין כוח להסביר לך את מה שבקלות ניתן לקרוא בטור של ימיני.

            • אביחי ,גבר,מה זה פשיסט???? (ל''ת)

              דן, 16/06/07 02:15

          • חהחהחה אתה פשוט פטתי... (ל''ת)

            דן השמאלן הפתטי, 16/06/07 00:41

            • את פחדנית!!!!!!! (ל''ת)

              דן, 16/06/07 02:16

      • למה הוא פשיסט???תשובתך לא ברורה (ל''ת)

        דן, 15/06/07 20:57

        • כי הוא שולל בשם הלאומנות הפלסטינית את הלגיטימיות היהודית

          אלי, 16/06/07 00:46

          עכשיו הבנת ?
          מדובר בלאומן ערבי,
          עם עמדות אנטישמיות (אנטישמיות המכוונת לקולקטיב היהודי, קרי ישראל).
          זהו פאשיזם קלאסי פאר-אקסלאנס.

        • טוב דן, הבנו

          קומפורטי, 16/06/07 04:57

          קראת באיזה ספר הגדרה של פשיסט, ועכשיו אתה מתקיל אותנו ועושה לנו בוחן פתע. זה נשמע ונראה די פתטי בעידן הגוגל.

  • 6.

    הסבת לי עונג לפני שבת. תודה. (ל''ת)

    אלי, 15/06/07 18:47

  • 5.

    התייחסות קצרה היתה מספיקה לגמרי

    אבירם, 15/06/07 18:38

    האיש מוצה, גם האישיו. הוא צבוע ומגעיל ונתקעה לו האזעקה בג'יפ. שמת עליו יותר מדי מילים (בדרך כלל המדורים שלך חדים יותר) וזה קצת משעמם.

  • 4.

    ימיני צודק -הצטרפו לעצומה נגד אברום

    בורג לך, 15/06/07 18:33

    www.burggohome.com

  • 3.

    בורג לא פשיסט-הוא סתם חזיר קטן

    יוני, 15/06/07 18:33

    אברום בורג עשה לעצמו קריירה על הגב של אבא שלו
    היום אין לו מה למכור אז הוא מוכר את פניני החוכמה שלו
    בורג-מה קרה כפרה,בית המשפט אמר לך שלא מגיע לך?!!!!
    לא טוב לך כאו-לך!!!אתה ממילא לא מציאה גדולה!

    • אברום בורג לא חזיר קטן, הוא חזיר גדול !!

      בעל אטליז, 15/06/07 22:08

      הוא אינטלקטואל קטן, אפשר לומר קטנטן, אבל תיאבון ותאוות יש לו.

  • 2.

    עזוב,מה אתם משקיעים בו כזה מאמץ?

    גל, 15/06/07 18:26

    בורג כזה מטומטם ולא מהיום,מה ההתרגשות?

  • 1.

    הפיתרון היחיד - מדינה דו לאומית של כל אזרחיה

    ח''ס, 15/06/07 18:23

    זה יקח עוד כמה שנים אך זה יגיע, בעזרת השם.

    • זה הפתרון היחיד

      חילוני לאומי, 15/06/07 18:36

      של אנטי ציונים, לאומנים פלסטינים, פאשיסטים שמאלנים כמוך וכמו בורג.

      ללאום הצרפתי יש את צרפת.
      ללאום היהודי יש את ישראל.

    • אתה מתכוון מדינה דו לאומית זמנית.

      תוכנית המדינה, 15/06/07 20:18

      אח''כ היא תתפתח למדינה אסלאמית וליהודים לא תהיה ברירה אלא להמיר את דתם בכוח או למות, או לברוח מהר מהארץ.
      והשמאל כבר מוכן עם הדרכונים בצד, כבר היום.

      קודם הוא ידפוק את המדינה, יראה איך זה יתפתח ואז יברח כמו נמושה.

    • כן. מיעוט יהודי בעזה בטוח היה מרגיע את המצב...

      ליאור, 16/06/07 02:36

      ומביא להרמוניה, כמו שכתב (בסרקזם) גדי טאוב.

    • הפתרון היחידי

      יאיר, 16/06/07 08:33

      זה להתחיל להכין מחנות ריכוז לך ולאנשים כמוך ובנוסף להכין תוכניות מגירה לגירוש הכמות המירבית האפשרית של ''ערביי ישראל'' במלחמה הגדולה הבאה.

    • הפתרון היחיד הוא לא להתייחס אליך. מוקצה בחברה נשאר מוקצה. הזוי (ל''ת)

      שי שלום, 17/06/07 05:09