• 109.

    שתי נקודות חשובות לנוכך המתרכש בעזה.

    gideon, 15/06/07 09:29

    1.את שאמרנו בא אני עם ההשקפות השמאליות -אלה שלא רוצים לדבר עם הפת''ח ידברו עם החמס.
    2. לנוחך התמונות שאנו רואים מעזה חשוב לרדת ממדיניות ההפרטות אשר גורמת לקיטוב בעם רק אחדות יכולה להצעיד אותנו קדימה.
    צריך תמיד לזכור איך 600 אלף תושבים יהודים הובילו את מלחמת השיחרור ובנית מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ה-600 אלף הראשונים שהובילו היה בהר סיני (ל''ת)

      שמוליק, 17/06/07 00:38

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    אנשים תתעוררו

    {אליהו}, 15/06/07 08:28

    ''מימים רבים תיפקד באחרית השנים תבוא אל ארץ משובבת מחרב מקובצת מעמים רבים על הרי ישראל אשר היו לחרבה תמיד והיא מעמים הוצאה וישבו לבטח כולם.
    ועלית כשואה תבוא כענן לכסות את הארץ תהיה אתה וכל אגפיך ועמים רבים אותך''.
    זה ציטוט מהנביא יחזקל על אחרית הימים פרק לח' לט' .
    תיקראו קצת ותתפכחו, כדאי שתבינו שאנחנו נמצאים במצב קשה, הרבה יותר ממה שאתם חושבים, כדאי גם שתדעו שכל זה כחלק מעונש שבא עלינו מהקדוש ברוך הוא על זה שהחלטנו לחיות בלי להתחשב בעובדה שהוא קיים וציווה אותנו להיות יהודים ולא גויים, כי המדינה הזאת חינכה את כולנו על ברכי הציונות שמרדה בקדוש ברוך הוא וזה מה שיצא מאיתנו, חילונים .
    אני כבר חזרתי בתשובה מה איתך?
    מי שרוצא לקרוא את הנבואה בספר יחזקאל הינה הלינק: http://www.mechon-mamre.org/i/t/t1238.htm

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שמאלנים רפי שכל

    רבין, 15/06/07 03:14

    אתם מתחילים להבין מה שניסינו לומר לכם כל הזמן.

    צריך לקחת מכם את זכות ההצבעה. אתם חסרי אחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כשביבי אמר את זה לפני שנה וחצי קראתם לו מפחידן ומחרחר מלחמות

    אל יאהודי, 15/06/07 01:20

    היום אתם אוכלים את הפירות.

    עם מטומטם, שטוף מוח, חסר זיכרון ועיוור.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יש להבעיר את עזה על ראשי הנחשים (ל''ת)

    אטום עכשיו, 15/06/07 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ושוב תודה לשרון אולמרט והתקשורת שהביאונו עד הלום (ל''ת)

    איש ימיני, 14/06/07 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    מי שנמנע מלהכנס לשם עכשיו יכנס בעתיד בהרבה יותר קורבנות וסיכון

    הלקח שיש ללמוד, 14/06/07 23:25

    ומי שלא מבין את זה יספוג עוד ועוד ירידה בכושר ההרתעה. ככל שמחכים כמו בסרטן הטיפול אחרכך רק הרבה יותר כואב ולפעמים בלתי אפשרי ומאוחר מדי..

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    Bibi told us that it will be like this.... (ל''ת)

    Assaf, 14/06/07 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרס - נתן חמסטאן , קיבל נשיאות (ל''ת)

    לילו, 14/06/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ואלו אנשים שרוצים לעשות שלום ומישהו קיבל...

    funlove.co.il, 14/06/07 22:28

    פרס נובל ???

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    להתכונן למלחמה נגד החיות האלו - no prisonners (ל''ת)

    YO, 14/06/07 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    פת''ח

    YKORNET, 14/06/07 21:52

    המעורבות של הפת''ח בטרור היתה גדולה יותר באינתיפאדה אל תשכחו את ראשי מנגנוני הביטחון של הפת''ח שהסתתרו יחד עם ערפאת בזמן מבצע חומת מגן הם היו המנגנון ומכונת הטרור העיקרית

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מתנת כניסה לשמעון פרס לתפקיד

    שי, 14/06/07 21:38

    החדש- מזרח תיכון חדש .

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    החלפת שבויים

    מוטי קליפורניה, 14/06/07 21:18

    החמאס יתן לישראל את החיל החטוף
    ואת אנשי אבו מאזן שנשבו ואנו ניתן
    להם את אסירי החמאס.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • מי זה אנו?

      לחופש נולד., 14/06/07 22:43

      אתם כבר מחזיקים בו כשבוי.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הכיבוש...חה חה חה חה חה חה (ל''ת)

    השלום חה חה, 14/06/07 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מז''ט לפרס ביילין אבנרי אלוני ולשמלני האקדמיה (ל''ת)

    מגשים החלומות, 14/06/07 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נתניהו צדק, הזהיר כבר לפני שנה וחצי מהפיכת עזה לחמאסטן (ל''ת)

    שי, 14/06/07 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    דין נצרים כדין תל אביב......ויום הדין מתקרב.

    שוטה, 14/06/07 20:57

    יאללה שמאלנים להכין דרכונים ורפסודות.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אל תבואו בטענות לשמאל - תמיד אמרנו שזה מה שיקרה

    releaseBrian, 14/06/07 20:54

    גופים כמו גוש-שלום של אורי אבנרי, ועיתונאים כמו ב. מיכאל צועקים כבר שנים ארוכות שאם לא נדבר אם הפת''ח נקבל את החמאס. אז מה אתם באים אלינו בטענות?

    אני זוכר מאמר של ב. מיכאל שתהה מדוע כאשר החמאס מבצע פיגוע צה''ל תוקף מטרות של הפת''ח? מה הקשר? בחומת מגן 2 תהה גם ב.מיכאל מדוע צה''ל מרסק את המנגנון של הרשות הפלסטינית כאשר היה ברור שמי שאחראי לפיגועים הם החמאס והגיאהד. הוא העלה את ההשערה ששרון פשוט רוצה לרסק את הרשות הפלסטינית ולהישאר עם החמאס מכיוון שאז אף אחד לא יבקש ממנו לעשות הסכמים וכך ממילא לא יצטרך לוותר על שום דבר.

    כשאני כתבתי דברים דומים בטוקבקים ענו לי רוב האחרים שמה זה כבר משנה עם מי אנחנו מתעסקים - חמאס או פת''ח, ואני עניתי להם שזה משנה מאוד כיוון שהפת''ח הוא ארגון חילוני ואילו החמאס הוא דתי-פנדמנטליסטי, ועבור אדם דתי-פנדמנטליסטי פשוט אין שום מקום לפשרות.

    אז אל תבואו אלינו בטענות. תבואו בטענות לאנשי ה'שמאל האופנתי', כפי שאורי אבנרי נוהג לכנות אותם. אני לא תמכתי בהתנתקות כיוון שסברתי, כמו שאמרו אנשי ימין, שההתנתקות תחזק את החמאס. אז תבואו בטענות למי שתמך בהתנתקות, לא אלי.

    הגב לתגובה זו

    • לא באים אליך בטענות

      משה, 14/06/07 22:03

      אתה קורא לעצמך שמאל עאלק,
      לא תמכת בהיתנתקות משיקולים הקשורים לפלסטינים , לא הזכרת לרגע את המתנחלים המסכנים.
      אני לא בא אליך בטענות לגבי ההתנתקות, אבל אני כן בא לשמאל מרכז שרובו תמך התכנית הזאת, רק אתם בשוליים, מעטים מהשמאל,התנגדתם לתכנית, אבל במקרה הזה רוב הימין התנגד.
      אז אם רוב השמאל תמך, אני יכול לבוא בטענות לשמאל.

      הגב לתגובה זו

    • איפה היית בהתנתקות?

      מתנחל ברמלה, 15/06/07 01:04

      אם היית בבית אתה אשם!

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    התנתקות=חמסטן (ל''ת)

    איבי, 14/06/07 20:50

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אצלנו בכפר ראו את הכתובת על הקיר...

    הנרי ה-8, 14/06/07 20:50

    אצלנו בכפר ראו את הכתובת על הקיר. במשך שנים ארוכות היתה לנו הזדמנות לחזק את המתונים בצד הפלשתיני. במקום זה בחרנו לדכא את הכבושים יותר ויותר. ההתפוצצות שמתרחשת כעת בעזה הינה תוצאה ישירה של העוני ,הסבל והדיכוי. אין על מה לשמוח ימנים קטנים ומטומטמים שלי. אנחנו מתקרבים לנקודת ''האל חזור''. באם לא ניסוג לגבולות 67 ונאפשר שיפור משמעותי ברמת החיים של הפלשתינאים, יתפוצץ כל האיזור במרחץ דמים איום. מנצחים לא יהיו כאן.

    הגב לתגובה זו

    • זה הפך אצלכם להיות טרנד לאיים על היהודים במרחץ דמים? (ל''ת)

      תגיד לי, 14/06/07 21:27

      הגב לתגובה זו

      • הנרי ה8 צר לי אבל אתה טועה בקשה תגיב

        מחכה לתגובתך, 14/06/07 22:54

        על איזה עוני אתה מדבר העם הפלסטינאי קיבל יותר כסף מכל עם אחר מאז מלחמת העולם השנייה. יש שם אירגונים הומינטריים. יש שם מספיק עם מה לשפר אבל העם הפלסטינאי בחר לא לעשות אתזה. הוא הגביר ילודה והתעלם מהשחיתות של ערפאת!!
        אל אבל אל תאשים את העם היהודי אין זה תפקידו להרים עם שטוען למחוק אותו למרות שהוא ניסה לעשות זאת.
        מה שקורה עתה בעזה הוא הוכחה לכך שאין עם פלסטינאי.
        איך יהיה עם אם ה''חג'' היחידי שיש לו משותף זה הנכבא

        הגב לתגובה זו

    • החיים זה לא שחור ולבן

      אור, 14/06/07 21:32

      יש גם גוונים באמצע

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר חושבים שאתה צודק...

        הנרי ה-8, 14/06/07 22:06

        ...מה שאתה רואה עכשיו זה האפור...

        הגב לתגובה זו

    • רוצה לדעת מה הפתרון?

      פוסט שמאלני, 14/06/07 21:35

      רכבות.

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר שואלים האם אתה רוצה לדעת מה אנחנו חושבים עליך...?

        הנרי ה-8, 14/06/07 21:47

        אתה כבר לא רלוונטי.

        הגב לתגובה זו

        • חכה קצת...

          פוסט-שמאלני, 14/06/07 21:54

          סבלנות.

          הגב לתגובה זו

    • הכיבוש הדבר הנפלא ביותר שקרה ליהודים זה 2000

      רואה נכוחה, 14/06/07 22:46

      הכיבוש הוא הדבר הנפלא ביותר שקרה ליהודים זה 2000 שנה. כי הכיבוש הפך אותנו לעם אמיתי. לא יותר אותו קורבן ניצחי, ילד כאפות שכל העולם מכה, אלא אחד שיפוצץ את הפרצוף למי שיעז להרים עליו את היד. לפיכך הכיבוש יכול להיות רק מקור הגאווה. ואני אומר כיבוש ולא שחרור, כי אני לא מחפש תירוצים. הערבי הרים עלינו ידו, ואנו גדענו אותה. לא צריך להתנצל על כך, אלא להיות גאים בכך. ויש להסביר לערבים שפנינו שלום, אך אם ירימו את ידם שוב, כפי שהן למעשה עושיפ זאת היום, פרשת 48 תחזור גם תחזור.

      הגב לתגובה זו

    • שקרן !!! זה לא העוני זה הערבי שבכם !!!

      יהודי, 15/06/07 05:38

      בואו נודה, זה אנחנו או אתם - מלחמה עכשיו !!!
      אני שמח שהם הורגים שם אחד את השני, לא העוני גורם לכם לרצוח יהודים, אלא עצם היותנו יהודים ואני לא אלך עוד כצאן לטווח. שמע ישראל !!! עד הכדור האחרון אלחם וגם אנצח !!! תברחו למדבר בסעודיה !!!

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אין מה להגיד, בזכות השמאל הטרור משגשג. (ל''ת)

    יעקב, 14/06/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תסתכלו על השמאל ותראו אותנו. הפכנו לחלאות אדם תבוסתנים ופחדנים.

    יוסי, 14/06/07 20:47

    מתרפסים בפני הרוצח.

    השמאל צריך לחזור לאירופה, שם הוא ירגיש בבית עם רגשות הנחיתות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    סמולמרט נותן את הדם שלכם לחמאס

    גדי, 14/06/07 20:46

    ראש ה-אין ממשלה, אישר להעביר מנות דם מישראל לרצועה.

    מי שממשיך לתרום דם הוא אידיוט.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    השמלאנים אוהבים קניבלים ושונאים מרוקאים (ל''ת)

    ורד לוי, 14/06/07 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תחשבו איזה מזל שאין בגדה חיבור ישיר לירדן (ל''ת)

    תודה לשמאל, 14/06/07 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רגע תזכירו לי מי אמר את המילה פעם ראשונה....

    ישראל, 14/06/07 20:33

    כמובן שוב בנימין נתניהו רואה רחוק ואתם עיוורים. צחתם שהוא אמר חמאסטן.

    הגב לתגובה זו

    • וואללה צודק על כל מילה!!!ביבי אמר והם צחקו,לא יעזור כלום - רה''מ הבא (ל''ת)

      אזרח מודאג, 14/06/07 20:41

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    הכל בגלל השמלאנים (ל''ת)

    קיבוצניק לשעבר, 14/06/07 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יפי הנפש

    זאב, 14/06/07 20:24

    איכן אתן נשים בשחור? ( שיהיה לכם שחור כל חייכם ) איכן בצלם ? איכן אתה אופנאימר . האספסוף הישראלי סותם את פיו

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רבין,פרס,ברק,שרון,אולמרט,הרסתם לנו את המדינה

    שמאל ארור, 14/06/07 20:22

    שמאל ארור
    תראו מה עשיתם

    הגב לתגובה זו

    • אולי הם הרסו לפלסטינים את המדינה. לך לא נהרס כלום

      אורן, 14/06/07 20:29

      אל תגזים.
      המצב בפרוש לא טוב, אבל עכשיו הרבה יותר קל לפגוע בהם. כולם חמס. עכשיו אפשר לסגור להם חשמל, מים...אפילו האיחוד לא רוצה לגעת בהם... הם יאכלו את עצמם בכלא עזה לאט לאט...

      הגב לתגובה זו

      • אורן צא מהסרט שאתה חי! מי יסגור להם את החשמל? גלאון תצווח עד השמיים (ל''ת)

        just me, 14/06/07 20:39

        הגב לתגובה זו

      • מה פתאום...בכלל לא הרסתם.

        תושב שדרות, 14/06/07 20:45

        יש לך כסף לשיפוצים בשביל הבית שלי?

        הגב לתגובה זו

    • בואנה איזה נקבה יללנית.... (ל''ת)

      לילי, 14/06/07 20:43

      הגב לתגובה זו

      • בטח את/ה תשב ותשמר/י על חו''ל.

        ישראל, 14/06/07 21:01

        א''י היא באמת לא שלך, תייר בארץ !

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    To # 54, I agree with you 100% (ל''ת)

    Rami, 14/06/07 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    תודה, שמעון. (ל''ת)

    עם ישראל, 14/06/07 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לחבר'ה של שלום עכשיו

    יוסי ביילין, 14/06/07 20:18

    אולי תחליפו את השם ב''מזרח התיכון החדש''

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אם יפנו אש לעבר ישראל פרץ יפרוץ בשביתה ללא אזהרה

    אילון, 14/06/07 20:18

    אם יפנו אש לעבר ישראל פרץ יפרוץ בשביתה ללא אזהרה

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    THE LEFT WILL NEVER ADMIT THAT THEY LIKE

    MEIR YAEIR, 14/06/07 20:15

    TO SUCK DICKS AFTER THEY GET IT UP THIRE ASS..THEY JUST LOVE TO GET FUCK UP THIRE ASS..NOW THEY GET PER''SS'' AS PRESIDENT..AND BARACH AS MOTHER FUCKER THE COWERD THE TARITOR IS THE LEADERS OF THE LEFT

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איסמעיל הנייה לא ישכח מי זה עמיר פרץ (ל''ת)

    חחח...., 14/06/07 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אנחנו בבעיה קשה מאוד

    אבו מאזן, 14/06/07 20:00

    הלכו לנו כל הבתולות, מאיפה אשיג עכשיו 70 לכל אחד??

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נגיע הזמן לבחור צד שנעזור לו וכך נוכל בעתיד לקיים יחסיים לקראת שלום

    טל, 14/06/07 19:45

    על רקע הזכרון של העזרה

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עזבו את החמאס לנפשו

    ירושלמי, 14/06/07 19:42

    תנו לחיות לחיות בבקשת סליחה מהחיות

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ''מורשת שרון'' החזון,,, וקצהו של הקרחון (ל''ת)

    ומייבא הטרור, 14/06/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ותודה לאריאל שרון שהביאנו עד הלום

    ירון ט., 14/06/07 19:26

    ולא נשכח כמובן את רבין ופרס שיצרו את רשות הטרור מלכתחילה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    השמאלנים נתנו פיתרון

    אברום בורג, 14/06/07 19:16

    תקראו את הכתבה עם אברום בורג הוא ממליץ לנו לעוף מכאן כי טוב כבר לא יהיה כאן.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל בישראל חולה מאד!תומך בפשיזם!! (ל''ת)

      המנתח, 14/06/07 20:03

      הגב לתגובה זו

    • לו לא היו לנו בורגים ובילינים ואבנרי מגרמניה

      בוריס ד, 14/06/07 20:33

      אז לא היה פה ארפאת ולא היה קם חמאס ואז הינו חיים בשקט בשכנות טובה עם ערבים. זאת בעיה שיש לנו פרובוקטורים מבפנים שהציצו את ערבים נגדנו.

      הגב לתגובה זו

    • אוקיי, אז הבוגדים יעופו מכאן בקרוב

      דרור, 15/06/07 14:33

      עכשיו מה עושים עם הפשיסטיים?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    יאללה חמאס תכבשו את רמאללה (ל''ת)

    לירות על י, 14/06/07 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אם החמאס גברים שיכבשו את הרצועה ויירו על רענה

    שמאלני, 14/06/07 19:13

    על זה אנחנו נגיב במלוא העוצמה כמובן כמו שהגבנו שהחיזבאללה אחרי שיצאנו מלבנון הפציץ שליש מהמדינה וכמו שהגבנו אחרי שיצאנו מעזה והחמאס הפציץ את אשקלון ושדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מתי יוצא סוף סוף אלבום של המלך עופר לוי?

    עזבו אותנו, 14/06/07 19:11

    השמאל הביא עלינו את הבאלגן שהשמאל יטפל בזה תנו לנו לחיות.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדוע הפעם המשת''פים הציוניים לא עזרו להם?!

    ראובן, 14/06/07 19:09

    הרי ציוניים טיהרו את עזה מאיהוד לפני שנתיים?!אז מדוע שלא יושיטו יד לעזרה לאחיהם מחמ''ס גם בגדה?!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הירשזון 3 חודשים לא בכנסת ומקבל שכר מלא.. למה אנחנו משלמים עליו? (ל''ת)

    יש גבול לחוצפה, 14/06/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ועוד תזכורת - למה היתה התנתקות

    עופר, 14/06/07 18:56

    ההתנתקות היתה צעד חד צדדי.
    השמאל בכנסת התנגד להתנתקות וטען שעדיף לעשות זאת במו''מ ולחזק את אבו-מאזן.

    אנחנו התעלמנו ממנו וכך תרגם זאת החמאס לניצחון ומכאן לניצחונו בבחירות

    כמה צביעות יכולים אנשי ימין להכיל ? כמה ?

    בחרו איש ימין, שלא היה מעוניין במו''מ עם אבו-מאזן ועשה צעד חד צדדי ועכשיו מאשימים את השמאל.

    שום ראש ממשלה של השמאל מעולם לא העלה את האפשרות לנסיגה חד צדדית. רק ראש ממשלה מהימין..

    אבל עובדות לא מענינות אנשי ימין...רק שנאה.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן! השמאל הצביע בעד ההתנתקות!!!

      כמה עיוור אפשר, 14/06/07 19:12

      וברק ברח מלבנון באופן חד צדדי! אז אל תקשקש על זה שהשמאל מבצע נסיגות רק עם מו''מ.
      וחוץ מזה ראינו מה תרמו לנו הסכמי אוסלו (מסירת שטחים כחלק מהסכם עם הערבים), שכאמור לא נעשו כצעד חד צדדי.

      הגב לתגובה זו

      • אף אחד לא אומר שהערבים שיתפו פעולה

        עופר, 14/06/07 19:28

        אף אחד בשמאל לא יטען שהערבים פעלו נכון. הם פוצצו אותנו, ירו בנו, אך גם לעצמם ברגלים.

        זה שהם אדיוטים לא עושה אותנו גאונים

        לגבי המיניעים להתנתקות , מתוך ויקיפדיה:
        ''שרון טען שממילא לא נישאר, בסופו של דבר, באזורים מסוימים של 'ארץ ישראל השלמה', ולכן אין טעם להמשיך לשפוך שם דם וכסף. כמו כן, מטרתו של שרון הייתה לחסום בהצעתו את יוזמת ז'נווה של יוסי ביילין, שאותה ראה כמסוכנת לעתידה של מדינת ישראל.''

        מר''צ והעבודה העדיפו דרך של מו''מ מואץ להסדר קבע, ולא ששו ליבם בהתנתקות.

        הגב לתגובה זו

    • השמאל התנגד?????????????????? (ל''ת)

      אז למה הצביע, 14/06/07 19:17

      הגב לתגובה זו

      • העבודה ומר''צ תמכו במו''מ והסדר קבע

        עופר, 14/06/07 19:30

        מר''צ הריצה את משעל העם ששרון ניסה לעצור.

        שתי המפלגות העדיפו לתמוך בהתנתקות כי הוא הפך להיות מקוטב, אבל שתיהן העדיפו מו''מ.

        הגב לתגובה זו

    • ואם היו עושים הסכם, אז?

      אני, 14/06/07 19:22

      אתה יכול לדמיין לעצמך את אחמד מעזה אומר לחברו: ''בוא לא נזרוק קסאמים, יש הסכם''?
      בעצם אתה יכול לדמיין הכל, אחרת לא היית שמאלני.

      הגב לתגובה זו

      • כן, אני יכול !!!

        עופר, 14/06/07 19:31

        בדיוק כמו שאחמד, עובד עצלי היום בבית החדש שקניתי.

        יש לו מפתח והוא עוזר לי בשיפוץ.
        תאמין לי שהוא לא יורה עלי קאסמים.
        והוא עשה לי יופי של קראמיקה במטבח.

        הגב לתגובה זו

    • מצנע היה הראשון שהציע את זה

      גבי, 14/06/07 19:37

      השמאל תמך בהלהבות אדירה בהתנתקות ואפילו הפכו להיות מעריצים של אריק שרון.
      אריק אולי נבחר מטעם הליכוד אך הוא קיבל את הרעיונות של השמאל הקיצוני בעצת יועציו המשפטיים והתקשורתיים שקיוו שאם הוא יעשה מה שהשמאל רוצה אז יגנו עליו מפני משפט.
      להגיד שהימין יזם את הקטסטרופה הזו זה שקר גס.

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך שהם יודעים לכבד הסכמים?

      שי, 14/06/07 20:12

      הם לא מכבדים את ההסכמים בינם לבין עצמם למה שיכבדו הסכם עם מדינת ישראל?

      הגב לתגובה זו

    • קשקשן ,הימין התנגד

      משה, 14/06/07 20:14

      אבל השמאל והימין האופורטוניסטי (כלומר לא ימניים אידיאולוגיים אמיתי)
      תמכו גם תמכו !!!
      קדימה היא מלגה שמאלנית.
      מעטים בשמאל טענו לא לבצע את ההתנתקות.
      מדהים שאתה מנסה להאשים את הימין שצעק בקולי קולות לא להתנתקות

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    איפה השמאל ההזוי? (ל''ת)

    מוטי, 14/06/07 18:55

    הגב לתגובה זו

    • כן ? רציתה משהו ? (ל''ת)

      אני, 14/06/07 19:11

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה מתערב (ל''ת)

        הוא התכוון, 14/06/07 20:21

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    מה שנדרש עכשיו זה איפוק ישראלי

    ארז, 14/06/07 18:47

    ''בנפול אוייבך אל תשמח''

    אין מה לשמוח על זה הפלסטינים הורגים אחד את השני.

    צריך לקוות שתהיה שם רגיעה, וכמה שיותר מוקדם.

    אבל אסור על ישראל להתערב בעימות הפנימי הזה. זה יביא עלינו רק אסון כבד יותר.

    הגב לתגובה זו

    • זאת נאמר רק בהקשר ליהודים

      :-)))-----, 14/06/07 22:02

      על נפילת פרא אדם שמוח תשמח!!
      כדאי ללמוד ולהבין את האמת.
      בהצלחה ושבת שלום!!

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    מה לעזעזל הבכיינות הזו

    אני, 14/06/07 18:39

    הם הולכים להתנתק אחד מהשני.
    עזה הולכת להיות מבודדת מהעולם.
    על מה בדיוק אתם כל כך מיללים ???

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עורו לכם אנשי פתח מהגדה וצאו להלחם

    בני, 14/06/07 18:39

    בעזה נגד הפורעים שהורגים בחבריכם ואחיכם , ישראל תאפשרו העברתם של אנשי פתח מהגדה לעזה .(רק שלא ייפסק הדם).

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז מי אמר שאין גם חדשות טובות????

    מישה, 14/06/07 18:36

    סוף סוף הברבריות של הפלשתינים נגלית לעולם במלוא אכזריותה, והפעם הכיבוש לא יכול לשמש תירוץ. הפעם רואים את הברבריות בהתגלמותה, את הרצחנות נטו, את תאוות הדם המצמררת, ואת האכזריות במלוא כיעורה. ואלו חדשות טובות. ישראל תשלם את ליטרת הדם בין אם תשב בחיבוק ידיים ובין אם תתערב, בין אם ינצח ארגון המחבלים פת''ח ובין אם ינצח ארגון המחבלים חמאס. אז לפחות שנתנחם בכך שערוותה של הברבריות הפלשתינית מוצגת בפני העולם, ולנו אין בכך חלק.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פרץ לא מתעייף מלהתחזות לשר הבטחון ! (ל''ת)

    תעלם כבר, 14/06/07 18:32

    הגב לתגובה זו

    • פרץ נוסע דחוף לפריס לסלון האוירי, שום דבר לא יזיז אותו מהטיול

      גילי, 14/06/07 23:13

      חחחחחחחחחחחח........

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרייארים לא נעצרים, הם רק מתים

    אורן, 14/06/07 18:31

    בעזה החמאס מוציא אותם להורג, ובגדה הילדים הטובים בפתח רק עוצרים את החמאסניקים!!!
    נקמה! איפה טלי פחימה שתלך לדבר עם החבר שלה לשכנע אותו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ערביי ישראל

    rafi, 14/06/07 18:30

    אתם באמת רוצים להיות כמוהם?
    לדעתי אתם צרכים להתגייס בהמונכם להגן על המדינה שלנו.
    אם חס וחלילה נפסיד פעם אחת אתם הראשונים שהם ישחטו?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אך המדינה לא ממש הטמיעה אותם בקרבה (ל''ת)

      מישי, 16/06/07 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''שייזהרו מלהפנות את האש לעבר ישראל''

    niaspan, 14/06/07 18:29

    נראה לי שסר הבלי ביטחון מנסה להציל את הפתח והאמירה היא בשביל שכן יפנו את האש לעבר ישראל ... אל תדאג כבוד הסר בלי ביטחון הם עוד לא שכחו אותך...
    אבל כמו תמיד הרי אתה לנבוח יודע כמו שאומרים כלב נובח לא נושך.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דמשק וטהרן משלימות השתלטות על ביירות ועזה (ל''ת)

    מגריזו הפרשנית, 14/06/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    צביעות הימין

    עופר, 14/06/07 18:23

    ילדים !

    קצת בילבלתם בין היוצרות.
    כל תהליך השלום היה כדי למנוע בדיוק את מה שקורה היום בעזה.

    מה שקרה גם בלבנון.

    אני אסביר לאט, כדי שיהיה ברור...

    עימות מוביל להקצנה. נקודה.
    הקצנה אצלנו, הקצנה אצלם.

    אנחנו, כן אנחנו, יצרנו את החיזבללה, ואנחנו יצרנו את החמאס.

    אם היה תהליך שלום בשלב מוקדם יותר, לא היינו מגיעים היום למצב כזה.
    כאשר התחלנו את תהליך השלום, כבר היה מאוחר מדי. הקצוניים גם כאן וגם שם כבר היו חזקים מדי.

    כאן הרגו ראש ממשלה, שם קיצונים פוצצו לנו אוטובוסים ועכשיו טובחים בעמם שלהם.

    יש כמות בלתי נסבלת של צביעות בטוקבקים בימים האחרונים. מזכירים לי את האדם שרצח את הוריו ואז ביקש מהשופטת רחמים כי הוא יתום.
    אנחנו, השפויים מכאן והשפויים משם רצינו תקווה. אתם, המטורפים מכאן והמטורפים משם הרגתם אותה.

    ועכשיו על גופתו המדממת של תהליך השלום, אתם רוקדים וצוהלים. בדיוק כמו חברכם על הגגות.


    תשמחו, נבועת הגוג ומגוג התגשמה.
    אך היא לא היתה מחויבת המציאות. *אתם* יצרתם אותה.

    הגב לתגובה זו

    • רק כשהסברת לאט(עם רווחים)הבנתי כמה הרבה חסר לך כדי להיות שפוי!! (ל''ת)

      אתה הוא הפנאט, 14/06/07 19:00

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שגם על זה אנחנו חלוקים

        עופר, 14/06/07 19:08

        אולי תמצא שפה משותפת עם חבריך בחמאס.

        אנשי השנאה והפאנטיות - יחסלו ביחד את המתונים.

        הגב לתגובה זו

        • תגיד, איך זה לגור בעיר כבושה?

          שרון ר., 14/06/07 19:48

          איך אתה מרגיש עם העובדה שיש פליטים מחיפה במחנות הפליטים בלבנון?
          אגב, ישראל לא יצרה רק את החמאס והחיזבאללה. היא הקימה גם את ה-SS והגסטפו. גם מסעות הצלב אורגנו ע''י ישראל.
          עליית חומייני? ישראל.
          הטליבן? ישראל כמובן.
          ובל נשכח שאנחנו פוצצנו את מגדלי התאומים.

          הגב לתגובה זו

        • עופר תאשים רק את עצמך

          מאיר, 14/06/07 19:53

          מזל שאתה מיעוט בארץ אולי תיסע לעזה תנסה להרגיע תרוחות

          הגב לתגובה זו

    • כמו שנאמר: מסיפורי פוגי אפשר ללמוד (ל''ת)

      אני, 14/06/07 19:24

      הגב לתגובה זו

      • אני תמיד כאן בשבילך

        עופר, 14/06/07 19:39

        אם תצטרך עוד הסברים, אני אשמך לעזור.

        :-)

        הגב לתגובה זו

        • בתור שמאלני החרד לשלום הערבים, אתה נשמע שמח משום מה... (ל''ת)

          ישראל, 15/06/07 01:14

          הגב לתגובה זו

    • שנאה עצמית

      יהושע עסיס, 14/06/07 19:33

      לבי לבי על מוחך הרופס ודעתך הקלה.
      שנאתך העצמית מעבירה אותך על דעתך ועושה אותך אשם בכל מצב ומצב. ואולי אתה מטיח בעצמך אשמא שבכלל נולדת. כי לולא נולדת לא היית עד למאורעות ולא היית סובל.

      הגב לתגובה זו

    • יש רק בעיה אחת

      משה, 14/06/07 20:12

      אני אסביר את זה עכשיו לך לאט ועם רווחים כדי שאתה אולי תבין (ותפנים)

      עימות מוביל להקצנה.נקודה

      הבה נעמיד את זה במבחן המציאות

      הסכמי השלום עם היטלר (ועידת מינכןתריבנטרופ מולוטוב) הובילו למלחמת העולם השניה
      לעומת זאת מלחמת העולם השניה הסתיימה ע''י כניסת ארה''ב למלחמה , כלומר ע''י עימות ....וזה עבד לא רע בכלל.

      גם אצלנו זה די דומה .
      יש לנו עימות עם פנאטים שמאמינים שאין לנו זכות קיום (מי אמר היטלר??) .
      הסכמי השלום איתם (אוסלו לבנון וכו') הובילו להקצנה (ולא העימות הוביל להקצנה כמו שאתה חושב )
      הפיתרון אמור להיות ברור לכל ילד , אפילו אם הוא פנאט דתי של דת ה''שלום'' .
      עימות שלנו עם הפלסטינים עד כדי כניעה , שינויים שלנו בחינוך שלהם לשינאה, ואחרי דור אחד או שניים אולי לתת להם מדינה.


      הגב לתגובה זו

    • טעות בהבנת המקום,במנטליות הביאו לשגיאות הSMALL (ל''ת)

      שרית, 14/06/07 20:19

      הגב לתגובה זו

    • ב48 -הם אמרו לא,ב67 הם אמרו לא- מתי רצית להתחיל ?

      שרית, 14/06/07 20:22

      איזה קשקוש!!!
      הטעות הייתה להביא לכאן קבוצת טרור מושחתת ,שתקיז את דמינו ותמרר את חיי האוכלוסיייה הערבית.
      הכל מבית מדרשת הSMALL
      אסון אוסלו,
      אם פעם חשבתי שיהודים מסויימים יבינו רק אחרי שיפול עליהם הצקלון B
      מתברר,שרוחם של חלק,תעלה בהימל שטרסה ותסביר שההתישבות במזרח מחדש הוא רעיון גרמני נהדר,
      רק היהודים מפריעים לביצוע...
      ובשפת המקום,
      כאלם פאדי

      הגב לתגובה זו

    • עופר אני מרחם עליך...עכשיו בוא אני אסביר לך לאט לאט סמולן יפה שלי

      just me, 14/06/07 20:44

      השלום היחיד שיהיה במזרח התיכון יתקיים שנייה אחרי השמדתה של מדינת ישראל! הבנת? או להסביר שוב?

      איסלאם רדיקלי לא רוצה שלום סמולן חמוד שלי הם רוצים להרוג אותי ואותך ואת כול מי שלא מוסלמי! הבנת או להסביר עוד פעם?

      אתם הסמול לא תרגעו עד שישחטו את כולנו אולי אז תבינו שאין עם מי לדבר.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך שריטה עמוקה במוח (ל''ת)

      איש ימיני, 14/06/07 23:54

      הגב לתגובה זו

    • רבין מתהפך בקברו כשרואה למה הוא ופרס גרמו (ל''ת)

      איש ימיני, 14/06/07 23:56

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    היהודים מעיפים לויינים לחלל והערבים מעיפים אנשים מקומה 15. (ל''ת)

    תנועות שחרור, 14/06/07 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממש לא מוסרי מה שהחמאס עושה (ל''ת)

    זהבה גלאון, 14/06/07 18:12

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת זהבה'לה. נשב בבית קפה בפריס ונדסקס ? (ל''ת)

      שולה, 16/06/07 17:48

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא יודע למה

    גונן אייל, 14/06/07 18:01

    אני מרחם על הפת''ח

    אני מקווה שיצליחו להתגבר על הטרור החמאס!

    ואל תדברו שטויות אם רבין היה חי, היה שלום!

    הדרך היחידה לפתור את זה
    היא לחזור לגבולות 67
    ירושלים המערבית שלנו
    המזרחית שלהם

    לפנות את כל השטחים וההתנחלויות
    לשחרר את רמת הגולן לסוריה

    וככה יבוא השלום!

    הגב לתגובה זו

    • לא מזמן הפת''ח הודה שהוא אחראי לירי קאסמים. הפת''ח הוא לא טלית שכולה (ל''ת)

      והוא גם בעניין., 14/06/07 18:09

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להזות ולרחם על רוצחים, עד שזה יפגע אצלך בבית לא תתפכח

      דרור, 14/06/07 18:09

      הפת''ח וגדודי אל אקצה רצחו 1000 יהודים ואתה מרחם עליהם? מספר לנו את השקרים על קוי 67 שיביאו שלום? לא היינו בסרט הזה? עכשיו זה הפך כבר לסרט אימה, ואתה חי בסרט. אני אחשוב על עוד קלישאות סרטים ואחזור אליך, אולי תתפכח בנתיים מהאשליות.

      הגב לתגובה זו

    • בתור חמשיר תגובתך יפה-אך לא תואמת את המציאות

      שגיב רונן, 14/06/07 18:10

      בתור חמשיר תגובתך יפה-אך לא תואמת את המציאות

      הגב לתגובה זו

    • חחח דברי הבל כאלה מזמן לא נשמעו (ל''ת)

      כפר שמריהו, 14/06/07 18:12

      הגב לתגובה זו

    • כפר שמריהו.....??????????

      א, 14/06/07 18:14

      לא יודע..... אולי נחזיר אותך ואז בטוח יבוא שלום

      הגב לתגובה זו

    • גונן אייל, מכפר שמריהו

      ויקרא, 14/06/07 18:15

      אני מציע לך לוותר אך ורק על כפר שמריהו המערבית בלבד
      וזה רק במקרה שיכון שלום,
      אתם נמאסתם מפגרים מסמול:
      בוא ניתן צנס לשלום,
      נתנו מספיק ולא רוצה עוד

      הגב לתגובה זו

    • חמור! (ל''ת)

      משה, 14/06/07 18:21

      הגב לתגובה זו

    • אני יודעת למה. אתה בחור טוב. מאותגר שכלית , אבל עם לב טוב.

      האחות רות, 14/06/07 18:27

      טוב שלמשפחה יש כסף.
      כל טוב. ד''ש להורים.

      הגב לתגובה זו

    • מסכן. רואים שאתה שכן של שולה המרעילה

      רוקח, 14/06/07 18:46

      למה לא לקחת חיסון נגד הארס השמאלני ? נכון, זה לא תמיד עובד. יש אנשים שקיבלו בתורשה וכחנות כפייתית ו/או מחלות נפש. אבל צריך לנסות.

      הגב לתגובה זו

    • גונן

      דני בוגנים, 14/06/07 18:48

      עם שם כמו שלך אתה צריך לדעת שלפני 5 ביוני 67 חברי קיבוץ גונן היו תחת הפגזות מתמידות
      גל מה שחזרה לגבולות 67 יגרום זה חזרה לצרות שהביאו את מלחמת ששת הימים

      הגב לתגובה זו

    • the rich talk

      dave, 14/06/07 18:50

      what about kfar shmaryhoo why don't you return it too you are rich you can move to another country you obviously have no love for a jewish israel why don't you just leave

      הגב לתגובה זו

    • עזהז''ל

      המלאך גבריאל, 14/06/07 19:00

      עם אינני טועה, המקום ממנו יצאנו לגמרי ובו אין צה''ל, אין התנחלויות, אין ''שטחים כבושים'' זו רצועת עזה.

      לא רק שאין שלום, אין הפסקת אש, אין אהבה, ואין כלום חוץ מקסאמים ונסיונות חטיפה.

      אז על איזה שלום אתה מדבר? אני לא מבין!

      הגב לתגובה זו

    • ועל איזה מנהיג ערבי אתה מסמיך את התיאוריה הזו???

      שרית, 14/06/07 20:23

      קשקוש שמאלני שלא עמד במבחן!!!

      הגב לתגובה זו

    • ושוב תודה לשרון אולמרט פרס רבין והתקשורת שהביאונו עד הלום (ל''ת)

      איש ימיני, 14/06/07 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    איך מעצרים??בג''ץ אישר ?

    גדעון לוי, 14/06/07 17:46

    איך מעצרים??בג''ץ אישר ?

    הגב לתגובה זו

    • הפת''ח יצא פראייר-רצחו לו אנשים והוא מגיב במעצרים

      גדעון לוי, 14/06/07 18:12

      הפת''ח יצא פראייר-רצחו לו אנשים והוא מגיב במעצריםץ כנראה בפת''ח מפחדים מבג''ץ

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    גלאון, יוני 2005: ההתנתקות תחזק את אבו מאזן ותתניע מחדש תהליך שלום (ל''ת)

    חחחחחחחח, 14/06/07 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אירן נמצאת כעת 70 ק''מ מתל אביב וירושלים

    תפוזו, 14/06/07 17:35

    השמאל בישראל הביא לפה ישות אירנית חמש דקות מאשקלון. אתם פשוט לא נורמליים, הבאתם דרך אסונות אוסלו לגל טרור, עכשיו גם למדינת טרור ועוד רציתם התכנסות ביהודה ושומרון..
    השמאל פה חי באשליות מו''מ, והתוצאות כולנו נשלם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג לשמאל שמעת את בורג יש להם דרכונים זרים כבר (ל''ת)

      בדרך חזרה, 14/06/07 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מדוע התקשורת האלקטרונית לא רצה

    SY, 14/06/07 17:35

    אחרי מליציי היושר של הפלסטינים כמו:
    זהבה גלאון ויוסי ביילין
    בארכה
    צרצור
    ארגון בצל''ם
    טאלב אצנע
    אחמד טיבי
    מה יש להם לומר לנוכח הברבריות של חבריהם/אחיהם הברברים הרי אנחנו יצאנו מעזה ואיפשרנו להם לקיים חיים עצמאיים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    (?)

    אורן גנון, 14/06/07 17:33

    אריק שרון, שלום לך!
    אדלר, משיקולי תדמית, דחף לך התנתקות.
    ועכשיו, גם הפאתח מתנתק מעזה, ולטובת איראן.
    אבל אל דאגה.
    (אנחנו עם מטומטם. נכבד אותך לעד).

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שהעולם יידע האיראנים כבר בעזה המטורפים עשו שם הפיכה

    מוסטפה פתח, 14/06/07 17:27

    הם רוצחים והורגים בלי אבחנה הפונדמנטליסטים הקיצוניים כדוגמת החיזבאללה בעזרת איראן כבר כאן.

    מדינת ישראל חייבת להוריד אותם ולהוריד עליהם טונות של פצצות ולסלקם משם אסור לטפל בהם בכפפות של משי לחסל את כל הבכירים של החמאס בעזה עכשיו .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    העיקר פרס נתן להם רובים (ל''ת)

    גידי, 14/06/07 17:24

    הגב לתגובה זו

    • עם הרובים האלה הם הרגו אנשי חמאס (ל''ת)

      עופר, 14/06/07 18:33

      הגב לתגובה זו

      • -וגם אותנו. (ל''ת)

        קרבנות השלום, 14/06/07 20:20

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אחי היהודים - די לייאוש...

    אופיר, 14/06/07 17:21

    מספיק עם נבואות החורבן...
    ההנהגה חלשה מאוד, זה נכון...
    אבל העם והצבא חזקים בהרבה
    ממה שנדמה לכם.
    ישראל נלחמה, בימים הראשונים
    לתקומתה, במלחמה קלאסית
    של מעטים מול רבים, של ''חלש''
    מול חזק'' ויכלה לאויב.
    די לייאוש ולנבואות החורבן.
    מלחמה כנראה תבוא, מתישהו,
    אבל אנחנו הרבה יותר חזקים.

    הגב לתגובה זו

    • האם שמאלנים הם גם אחינו היהודים?

      דרור, 14/06/07 17:30

      כי אם כן אז אז ישנם מרגלים ובוגדים במשפחה...

      הגב לתגובה זו

      • אני שמאלני

        נס 2007, 14/06/07 18:17

        עשיתי ארבע שנים צבא, נלחמתי במלחמה האחרונה (אני בן 39), אני משלם מסים כחוק.
        אה כן, אני גם חושב שההתנחלויות הן אבי אבות החטאת ואם בעיניך אני בוגד או מרגל וזה כ''כ מפריע לך שאתה טורח לכתוב את שטנתך, אתה בהחלט מוזמן לארוז את חפציך ולזחול חזרה למחילה שלך.
        השמאל בנה את המדינה הזו, השמאל מגן על המדינה הזו (בלי תנאים ואיומים כל שני וחמישי), ודרכו של השמאל-פינוי הפרזיטים מההתנחלויות ,תתממש, ולכן כמו שאמרתי, אם נראה לך שזה לא בשבילך סע לשלום, אנחנו מבטיחים לא להתגעגע.

        הגב לתגובה זו

        • בן 39 ומדבר כמו ילד. ראחמונעס. (ל''ת)

          ד''ר ליאנוב, 14/06/07 18:41

          הגב לתגובה זו

          • דווקא נשמע לי סביר בהחלט ובכלל לא ילדותי (ל''ת)

            יונתן (בן 38), 14/06/07 18:58

            הגב לתגובה זו

        • שים לב כמה דרור דומה לחמאסניקים !!!

          אני, 14/06/07 18:43

          בדיוק אותה טרמינולוגיה, רק בעיברית.

          אני יכול לנחש מה אדון דרור היה עושה לכמונו במצב של מצור בינ-לאומי...

          קיצוניים הם קיצוניים, פאנטים הם פאנטיים - בין אם הם מדברים ערבית או עברית.

          הגב לתגובה זו

        • כשהוא אומר שמאל

          ***, 14/06/07 19:21

          הוא מתכוון לשמל הסרבני האנטי ציוני והמגוחך לא לך לשמאל השפוי והמכובד ואת זה אני אומר לך בתור ימני(לא מתנחל קיצוני אבל ימני ליכודניק)

          הגב לתגובה זו

        • בן 39 עם מוח כזה קטן?אתה בפאניקה של בן 9 מופרע!!!! (ל''ת)

          ביבי סיטר, 14/06/07 19:54

          הגב לתגובה זו

        • בלי תנאים....רק אם תנאי אחד לא לשרת בשטחים...

          SO, 14/06/07 20:51

          אלא אם כן זה לגרש יהודים.....

          הגב לתגובה זו

        • אתם שמאלנים קשי הבנה. לא משנה מה קורה במציאות. חבל''ז. (ל''ת)

          ישראל, 15/06/07 01:10

          הגב לתגובה זו

      • כמה אתה דומה לאחיך בחמאס

        עופר, 14/06/07 18:38

        בדיוק אותם מילים.
        בדיוק אותה שנאה.

        הגב לתגובה זו

        • כל מי שלא מסכים איתך הוא חמסניק?אידיוט יכול להיות שפוי?

          אני מתגובה 51, 14/06/07 19:47

          ואתה קורא לעצמך מתון?מה יש לך שם IQ של חמור?

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    ה''שב ואל תעשה'' של ישראל כרגע = ועדת וינוגרד 3! פשוט טעות קריטית (ל''ת)

    להעיף חמאס משם, 14/06/07 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרץ,תרמת את שלך לכשלון!עכשיו שתוק!!

    ישמעאל, 14/06/07 17:17

    התעוררת פתאום??

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה אירוני: שמעון פרס נבחר כנשיא ביום בו 'אוסלו' מקים פה מדינת טרור (ל''ת)

    שמעון הרס, 14/06/07 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרס, תחון את יגאל עמיר

    יוסי, 14/06/07 17:16

    הרואה את הנולד

    הגב לתגובה זו

    • לתת ליגאל עמיר פרס ישראל ולשחרר טותו מידי . (ל''ת)

      לפרס, 14/06/07 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    עוד יהיה טוב כן - רק בחמאס יכול

    עו''ד חמין לשפת, 14/06/07 17:15

    מי אתם להגיד לנו
    מי אתם לשלוט בנו

    אנחנו לנו מדינה
    עראפאת הוא רק כאפראה

    עוד יהיה טוב
    יהיה טופ יהיה כן
    לפעמים אני העוצר נשאר

    אך הלילה
    הו הלילה
    אני על המשמר.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השמאל העניק למזרח התיכון מדינת טאליבן ואל קעידה שני מטר מישראל (ל''ת)

    תחי הבריחה מעזה, 14/06/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יופי!!! ''שלום עושים עם אויבים'' שלום גדול עם אויבים גדולים. (ל''ת)

    איציק, 14/06/07 17:11

    הגב לתגובה זו

    • כן, הם באמת יעשו איתך שלום, אתה מוזמן ללכת לעזה לנהל מו''מ (ל''ת)

      שמאל סהרורי, 14/06/07 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא יפה לאיים עליהם מר בטחון

    אלעד, 14/06/07 17:07

    תפסיק לעשות נו,נו נו..אתה עושה מעצמך ואיתנו צחוק..הרי ברור להם ולנו שאתה ואנחנו לא נעשה כלום..בעצם כן,למגן את אשקלון ,אשדוד ......

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חשבתי שזרקו את פרץ חזרה למאראקאש..... (ל''ת)

    נווה גילעדי, 14/06/07 17:03

    הגב לתגובה זו

    • ניסו. אבל המרוקאים (האמיתיים) סרבו לקחת אותו.

      נע ביבסק, 14/06/07 18:58

      אמרו שיש להם מספיק צרות משלהם. חוץ מזה, מלך מרוקו עוד לא התאושש מהתקפת הצחוק שקיבל בביקור של פרץ אצלו בפברואר 2006.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ? what about zecharia zveydi

    ha, 14/06/07 17:03

    were is he in all this mess?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שאלה למבינים בלבד:

    דרור, 14/06/07 17:02

    אם לחכי''ם הערבים היה באמת אכפת מהעם הפליסטינאי אז הם היו מרימים צעקות כדי שישראל או העולם ישמור על אבו-מאזן ויחזק הפת''ח מול הטרוריסטים מהחמאס...
    אך משום מה, החכי''ם הערבים שקטים מאוד לאור כיבוש כל עזה ע''י החמאס.
    האם החכי''ם הערבים תומכים בחמאס שהרי ידוע לכולנו שהחמאס רוצה בהשמדת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה קצרה: הם תומכים בכל מי שרוצה בחורבן ישראל (ל''ת)

      פשוט ולענין, 14/06/07 18:34

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שאלה למבינים בלבד:

    דרור, 14/06/07 17:02

    אם לחכי''ם הערבים היה באמת אכפת מהעם הפליסטינאי אז הם היו מרימים צעקות כדי שישראל או העולם ישמור על אבו-מאזן ויחזק הפת''ח מול הטרוריסטים מהחמאס...
    אך משום מה, החכי''ם הערבים שקטים מאוד לאור כיבוש כל עזה ע''י החמאס.
    האם החכי''ם הערבים תומכים בחמאס שהרי ידוע לכולנו שהחמאס רוצה בהשמדת ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שאלה למבינים בלבד:

    דרור, 14/06/07 17:02

    אם לחכי''ם הערבים היה באמת אכפת מהעם הפליסטינאי אז הם היו מרימים צעקות כדי שישראל או העולם ישמור על אבו-מאזן ויחזק הפת''ח מול הטרוריסטים מהחמאס...
    אך משום מה, החכי''ם הערבים שקטים מאוד לאור כיבוש כל עזה ע''י החמאס.
    האם החכי''ם הערבים תומכים בחמאס שהרי ידוע לכולנו שהחמאס רוצה בהשמדת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • התשובה היא - כן.

      הם תומכים בחמאס, 14/06/07 17:20

      השמאל הרס את ישראל

      הגב לתגובה זו

      • כמה שינאה יש בך - בדיוק כמו בחמאס.

        עופר, 14/06/07 18:48

        שינאה הוא STATE OF MIND
        ההבדל בינך לבין חמאסניק הוא פשוט שאתה דובר עיברית והוא ערבית.

        הגב לתגובה זו

        • חולה שלי, זה בריא לשנוא את אויבך.

          זיגמונד, 14/06/07 20:25

          זה חולני לשנוא את עמך למרות שאתה לא בחרת בהם והם בודאי לא רוצים אותך.

          הגב לתגובה זו

    • זה הרבה יותר מזה!התוכנית שמדברים עליה בחדרי חדרים!

      מנסה לנחש, 14/06/07 18:08

      יהודה ושומרון וערביי ישראל ישארו שקטים(לא יחזרו על הטעות של 48!)
      עזה תהפוך לבסיס צבאי איראני כדוגמת חיזבאללה בצפון(התחזק והתחמש מחדש),סוריה מחומשת בטילים לטווח בינוני וארוך,איראן מגורענת ומצויידת בטילים חכמים!מתקפה בו זמנית יכולה לחסל את ישראל! למה להם,לחכים הערבים ולאבו מאזן חביב היהודים להפריע לתוכנית חכמה?למה אבו מאזן לא נתן הוראה לכוחותיו בעזה להלחם?טוב!אני עייף מזה!תמשיך לחשוב לבד,ערב טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    פרץ אתה ממש

    יצחק כהן, 14/06/07 17:00

    טמבל אתה מנסה להפחיד זונה עם זין
    על מי אתה מאיים עצוב ליראות אדם כמוך מייצג ציבור כול כך גדול

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שר הבטחון מבקש מהאוייב להיזהר ...

    ד''ר ארוין, 14/06/07 16:59

    מבקש
    מתחנן
    אנא

    לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האם הבריטים תומכים בחמאס? (ל''ת)

    דרור, 14/06/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האם הבריטים תומכים בחמאס? (ל''ת)

    דרור, 14/06/07 16:58

    הגב לתגובה זו

    • גם פעילי השמאל . (ל''ת)

      חיים, 14/06/07 19:03

      הגב לתגובה זו

      • ומאיפה, גאון, אתה יודע את זה ? (ל''ת)

        אני, 14/06/07 19:17

        הגב לתגובה זו

        • נתתם להם רובים. הבאתם אותם לארץ!! עקרתם ישובים בשביל שהחמאס יקים

          גל, 14/06/07 20:47

          שטחי אימונים על הריסות הישובים.
          בלי השמאל, הטרור לא היה משגשג

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    הסמולנים חושבים שבהתרפסות התכנסות והתקפלות יקבלו שלום,

    זאב, 14/06/07 16:58

    הסמולנים חושבים שבהתרפסות התכנסות והתקפלות יקבלו שלום,ברחנו מלבנון קיבלו את חיזבאללה על הגדר ממשיך את מלחמת הג`יהד שלו כנ''ל בעזה,רק אתם ממשיכים עם הטימטום שבסופו של דבר יביא להשמדת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    החמאס -זרוע של אירן

    דיפני, 14/06/07 16:57

    זכרו מה אמר לא מזמן אחמדינאג'אד:'' מתקרב סופו של המשטר הציוני''. כדי לזרז את סופו פועלים דרך החמאס כדי להשתלט על רצועת עזה ואחר כך על יהודה ושומרון. מה עושים? מפוצצים את ראש הנחש!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשיא אדריכל אוסלו בנה לנו פיצוץ של שלום...שתיקת עגלי ה''שלומממממממ!! (ל''ת)

    גורל סוגר עלינו, 14/06/07 16:56

    הגב לתגובה זו

    • הנשיא שלך אנס (ל''ת)

      ספי, 14/06/07 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תחרות בין השב''כ לפתח

    דן, 14/06/07 16:55

    השב''כ והפתח מתחרים על איסוף אנשי חמאס. כרגע התוצאה 75:30 אבל יש הארכה של המשחק

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אסור שהחמאסטן יגיע גם לגדה!!!!!!

    דרור, 14/06/07 16:55

    הם יתקיפו בטילים את השרון והמרכז!!!
    הלוואי שתמות מאיידס מר ביילין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אסור שהחמאסטן יגיע גם לגדה!!!!!!

    דרור, 14/06/07 16:54

    הם יתקיפו בטילים את השרון והמרכז!!!
    הלוואי שתמות מאיידס מר ביילין!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חייבים לתפוס את ציר פילדלפי

    גיא, 14/06/07 16:54

    ישראל חייבת להגיב! אסור שזה יחשב כניצחון ללא תגובה שלנו- ישראל זה לא עב''מ! עוד סימן לחולשה. .. בוא נראה את שר הביטחון החדש...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה הבנת את זה שמעון? (ל''ת)

    פרופ יגאל כהן, 14/06/07 16:48

    הגב לתגובה זו

    • זה שוב אני , שמנסים להתחזות אלי הביבונים.

      יגאל כהן האמיתי, 14/06/07 18:11

      התחייבתי לכם שהקרוק ,לא יצליח למה הוא דיקטטור עם שרה ומתערבים במה שנעשה בשלטון המקומי.
      היידה שרה !!!!!
      תדייקו,במספרים של העצורים.
      בשבוע שעבר,''היו'' לחמאס,''רק'' 93 הרוגים,כראבנה.
      עלינו ב52 בשבוע החולף.
      שוטים משטים בכם,שוטים.
      ברק מכיר את ''מלחמת הפלסטינים'' שהביאו עלינו ביבי ופינקלשטיין שר''י.
      אבל ביבי ופרס,מאז ומעולם,היו והינם,
      אלופי הסקרים.
      כמה סקרים היה לליקוק ולקרוק לפני הבחירות האחרונות?
      פחחחחחחחחחחחחחחחח.
      מדבר תבונה תרחק.
      אגב.
      המתחזים הם כלי,לשטות באספסוף.
      וביבי,יהיה ראש ממשלת איטליה,
      לפני שיהיה ראש ממשלת ישראל ולפני שילחם בחמאס.
      חמאסמן.
      והיתה הארץ חמאס ואוחתי שארמוטה.

      הגב לתגובה זו

      • יש לך משפחה טובה...מה יש להגיד.

        אוחתק, 14/06/07 19:36

        ציטוט: ''והיתה הארץ חמאס ואוחתי שארמוטה''

        הגב לתגובה זו

        • יגאל לא שווה יריקה

          א.ב, 14/06/07 20:53

          מה אתה מבזבז עליו טוקבק?

          הגב לתגובה זו

        • I wonder what his sister would tell about him.. (ל''ת)

          Avnera, 14/06/07 22:04

          הגב לתגובה זו

      • יום הדין קרב ובא....אני הראשונה לקטרג עליך.

        מזל לא, 14/06/07 20:55

        אפילו בגיהנום לא יקבלו אותך. צר לי שיצאת מרחמי.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא יאומן...אויבינו שוחטים זה את זה, ואנחנו לא מרוצים?

    זיגי אמסלם, 14/06/07 16:42

    מה רע בתמונה הזאת? כל מחבל פתח שמת, כבר לא ירצח יהודים. טוב מזה: החמולה שלו תנקום את דמו, במוקדם או במאוחר. מה רע לכם? החמס משתלט? במה החמס גרוע מהפתח? אילו רוצחים דתיים, וההם רוצחים חילוניים!
    הפרטנרים לשלום נגמרים? זאת הבעיה?...
    תשמעו טוב: אף פעם לא היה לנו פרטנר לשלם בצד הפלשטיני...די להשלות את עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר טבעי שמרוקאים לא מבינים!!!!

      דרור, 14/06/07 17:08

      ראה עמיר פרץ מר אמסלם.
      בקרוב הם ישחטו אותנו ויבנו טילים שמגיעים עד בא''ש. הבנת או שכמו וענונו, אריה דרעי, מרציאנו, טלי פחימה, אברג'ל ויחיאל חזן אתה עסוק בדברים אחרים...

      הגב לתגובה זו

      • אז נכבה להם את האור !!!

        אני, 14/06/07 18:50

        זה לא הפת''ח. זה החמאס.
        כאן אין משחקים של או''ם...

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    רצחו את האיסלאם

    גיל, 14/06/07 16:41

    הוציאו את הנשמה לאיסלאם. דת שהשם שלה מכיל את השורש סלם (שלום) הפכה לדת של רובים. בכל יום הדת הזו (בגלגולה הנוכחי) צוברת עוד ועוד שונאים.
    אני מרחם על מי שעוד אכפת לו ומחפש איסלאם של שלום.. כי זה כבר לא יקרה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל זו היא בדיוק נשמת האיסלאם

      ארז, 14/06/07 17:13

      דת שחרתה על דגלה את האלימות והרצח (דין מחמד בסיף - תבדוק מה פירוש האימרה...), שמפיצה את תורתה באלימות, שדוגלת במלחמת-נצח נגד האחר.
      זה האיסלאם.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ל- 10 אל תשתחצן, זה קודם כל אנחנו יחד עם ביילין ורמון!! (ל''ת)

    רבין ופרס, 14/06/07 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אמרתי שאוסלו זה דבר מסוכן . (ל''ת)

    יגאל עמיר, 14/06/07 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עשיתי הכל שלא יהיה לכם משעמם

    אריאל שרון, 14/06/07 16:35

    תגידו לי שההתנתקות לא היה רעיון גאוני

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    10 נקודות לפיתרון

    פיתרון, 14/06/07 16:34

    1. ראש הממשלה אהוד אולמרט, חייב לבטל את נסיעתו לארצות הברית ואת פגישתו עם הנשיא האמריקני בוש ביום ג' 19 ביוני. לאור ההתמוטטות של הרשות הפלסטינית ואבו מאזן בעזה, אין לשני האישים האלה שום נושא דחוף מה לדבר עליו, אפילו לא על איראן. זה לא הזמן לדבר, זה הזמן לעשות!

    2. צה''ל צריך להפסיק עם 'ההצגות' המביכות של פעולת כוחות מצומצמים בצפון הרצועה, שאינם משרתים שום מטרה מבצעית ברגעים אלה.

    3. כוחות שריון ורגלים גדולים של צה''ל, צריכים להיכנס לצפון רצועת עזה, וליצור שם מסדרון, שרובו איננו עובר בישובים אזרחיים פלסטינים, מתוך מטרה להגיע אל כיסי ההתנגדות האחרונים של הכוחות הביטחון הפלסטינים והפת''ח בצפון העיר עזה, ולפנות משם לתוך שטח ישראל את אלפי אם לא עשרות אלפי הפלסטינים הנצורים שם. זו תהייה הדרך היחידה להציל את חייהם. אם הממשלה וצה''ל לא היו מסוגלים לפנות את שדרות, הם צריכים להיות מסוגלים לפנות את הפלסטינים אל שדרות. פעולה כזו תזכה לתמיכה בינלאומית רחבה גם מדינית וגם בדעת הקהל העולמית.

    4. תוך כדי כך על צה''ל שיכנס לרצועה להכות בכוחות החמס, שהם לא רק שיכורי ניצחון, אלא הם כבר נלחמים למעלה מ-72 שעות ללא רגע אחד של שינה. עובדה זו יכולה למנוע מצה''ל אבידות ונפגעים רבים.

    5. כוח אחר של צה''ל צריך לפעול בדרום הרצועה, ולכבוש את כל ציר פילדלפי, מכרם שלום ועד הים התיכון, היכן שעמדה פעם רפיח ים. אם החמס יכול היה להשלים כיבוש כזה תוך 6 שעות, לצה''ל פעולה כזו לא צריכה לקחת יותר מאשר 3 עד 5 שעות.

    6. בין שני כוחות צה''ל שיפעלו בצפון ובדרום הרצועה, צריכים לפעול חיל האוויר וחיל הים. בראש ובראשונה עליהם לשתק כל תנועה שהיא על כבישי הציר של הרצועה. השליטה של החמס בכבישים אלה ויכולתם להעביר עליהם במהירות כוחות מנקודה לנקודה, נוסח הטאליבן, היא הסיבה העיקרית לניצחונם הצבאי. על חיל האוויר וחיל הים לשתק יכולת התנעה זו של כוחות החמס.

    7. על חיל האוויר להפציץ ולתקוף כל מטרה צבאית אחרת של החמס עליה יש מידע מודיעני.

    7. כוחות קטנים אחרים של צה''ל, צריכים לכבוש את הצדדים הפלסטינים של מעברי, קרני, סופה, ארז, וכרם שלום, ולעקור מהם את כוחות החמס שהשתלטו עליהם. מאוחר יותר, צה''ל צריך להעביר אותם לידיהם של כוחות פלסטינים שיבואו לצורך זה מרמאללה.

    8. צריך לבדוק את האפשרויות לבצע את שחרורו של חייל צה''ל החטוף גלעד שליט.

    9. לאחר מכן, צריכים ישראל וצה''ל לעצור ולשקול מה יהיו צעדיהם הבאים. אם החמס יוכה בצורה בה יהפוך ממנצח למפסיד, צריך יהיה לבדוק אם זה הוא לא הרגע המתאים להעמיק את החדירה של צה''ל ולהשמיד כבר את כל התשתיות הצבאיות שלו.

    10. אם יוחלט להחזיר לישראל את הכוחות שיפעלו ברצועה לא יותר מאשר 48 עד 72 שעות, צריך להחזיר רק את הכוחות שיפעלו בצפון עזה והרצועה, ולהשאיר את הכוחות שהשתלטו על ציר פילדלפי.

    עשרה צעדים אלה הן הדרך היחידה הפתוחה עכשיו בפני הממשלה וצה''ל לפעול. אם הם יחליטו להמשיך לא לפעול, לא רק שתקום מדינה פלסטינית-איראנית-סורית, חיזבאללה, ואל קעידה, ברצועת עזה, אלא שכל העולם הערבי והמוסלמי ייראה ויאמר, כי ממשלת ישראל וצמרת צה''ל מורכבים מחבורת אנשים שהם פחדנים, וכוח ההרתעה של ישראל ידרדר עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ממשיך לרקוד דבקה עם התיק?תנוח. (ל''ת)

      גופפטרמן, 14/06/07 16:40

      הגב לתגובה זו

    • מי זה הרמטכ''ל הזה?? (ל''ת)

      יואב, 14/06/07 16:42

      הגב לתגובה זו

    • יותר טוב שיסע!אולי תהיה כאן מהפכה,והוא ישאר שם,עם ילדיו!!! (ל''ת)

      חי בתקוה, 14/06/07 16:48

      הגב לתגובה זו

    • הפסקתי לקרוא בנקודה השלישית

      שי, 14/06/07 16:58

      תפתח איזהשהו פתח ברצועה בו תכניס אלפי ועשרות אלפי (?!?!) פלשתינאים עבור מקלט מדיני?

      תקבל כל יום בין 10 ל15 פיגועים, ואחרי שבוע, בין 20 ל35 פיגועים ביום.
      אחרי שבועיים אנשים נורים לרצפה מהחלונות הגבוהים בתל אביב.

      בעיה שלהם שהם בחרו בחמאס בבחירות האחרונות, לא שלנו.

      אתה גר בשדרות? אני קונה לך קרקע תשב איתם כל היום, ואחרי זה תראה כמה תמימים ושמאלנים הם הפלשתינאים.

      הגב לתגובה זו

    • 10 נקודות

      ארז, 14/06/07 17:17

      1. נכון

      2. נכון.

      3. מה??? לסכן חיילי צה''ל כדי להציל מחבלים מידיהם של מחבלים אחרים? תנו להם לרצוח אחד את השני.

      4. נכון, מבצע קרקעי, חומת מגן 2. זה הזמן.

      5. ר' 4

      6. פעילות אווירית מאסיבית של צה''ל היא תנאי מקדים לכל פעולה קרקעית.

      7. ר' 6

      8. נכון.

      9. ר' 4. לא לשקול - לבצע!

      10. להישאר ברצועת עזה למשך זמן (כמה חודשים לפחות, אם לא יותר מזה). יש לטהר את הרצועה לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

    • נו מובן מאליו שזו הדרך -היחידה-, מוזר שטרחת לציין זאת

      רועי, 14/06/07 17:18

      אין שום דרכים אחרות, הרי זה ברור...
      מי גאון של אמא

      הגב לתגובה זו

    • check out this website: www.debka.co.il (ל''ת)

      Pini Balili, 14/06/07 18:28

      הגב לתגובה זו

    • יש לי בעיה עם סעיף 3...לא מוכן לתת להם לממש את ''זכות'' השיבה...

      נמאס מהם..., 14/06/07 19:33

      ''ולפנות משם לתוך שטח ישראל את אלפי אם לא עשרות אלפי הפלסטינים הנצורים שם. זו תהייה הדרך היחידה להציל את חייהם.''

      הם אויבים. לא מצילים אויבים.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    יופי ! (ל''ת)

    אלחוטן ימי, 14/06/07 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סתום כבר את הפה אידיוט!הבוקר ירו שני טילים על שדרות!!!!!!!

    איש המגאפון, 14/06/07 16:28

    ובעיניך זה לא נחשב?????

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      גיל, 14/06/07 18:49

      צודק 100% פרץ כל כך טיפש, זה לא נתפס

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    פתחלנד חמאסלנר (ל''ת)

    אלי, 14/06/07 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אמרנו לשמעון פרס ב-93: ''אל תתנו להם רובים!'' אז צחקתם. עכשיו תהנו. (ל''ת)

    הקסאם הבא, 14/06/07 16:27

    הגב לתגובה זו

    • סיסמאות סיסמאות (ל''ת)

      קובי, 14/06/07 17:26

      הגב לתגובה זו

    • עם הרובים האלה הם הרגו המון אנשי חמאס

      אני, 14/06/07 18:51

      דומפקוף...

      אם לא הבנתה, הם נפלו כשנגמרה להם התחמושת...

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה יהיה עם טלי פחימה (והחבר..) ??? (ל''ת)

    סער, 14/06/07 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מקווה שצה''ל נערך למקרה שישראל תתותקף, שלא יגידו לא ידענו (ל''ת)

    דודי, 14/06/07 16:25

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל ערוך ומוכן,ואני כבר מראש אומר לכם

      עמיר פ., 14/06/07 16:37

      לא ידענו כי הסתירו לנו ולא ניתן שהעווובדים ינזקו...לא ניתן לאוצר לחגוג על גבו של ציבור העווובדים.
      מגאפון מעפן,לא שומעים כלום.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ובעת ההיא טמבלים - סותמים את הפה! (ל''ת)

    ממש מרגיז, 14/06/07 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לשר דיכטר. אחלה גבר. (ל''ת)

    ניסו שחם, 14/06/07 16:20

    הגב לתגובה זו