• 159.

    מה? ציקו תמיר מודה שטעה עד כה? לא יאומן !!! (ל''ת)

    בושה, 16/06/07 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    סיקירקים,איך אתם חסרים עכשיו בגוש עזה.

    יגאל כהן, 15/06/07 01:05

    אם הייתם שם עכשיו,היה יותר טוב לעם ישראל.
    במקום ''לגרש'' אתכם,היינו צריכים להשאיר אתכם לטיפול החמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אמיר בוחבוט יקירי

    נח, 14/06/07 22:50

    יש לך את התכונה ,להרחיב את הדיבור על דברים שוליים,ואתה שוכח את העיקר.אבל אולי צינזרו את דבריך,אז עמך הסליחה.
    הרי לכולם ידוע שהחמאס הוא מוצר שביצירתו מנהיגי ישראל לקחו חלק מרכזי.ללא התמיכה של ישראל לא היה חמאס!אז במטוטה ממך תפנה את האשמה לאנשים שתיכננו ויצרו את
    החלאה שקרויה חמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    זה לא תפקיד של חיילי צה''ל לסכן את חייהם בשביל להציל טרוריסטים מטרו

    ג'ינג'י, 14/06/07 21:23

    מטרוריסטים!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    אל תבואו בטענות לשמאל - תמיד אמרנו שזה מה שיקרה

    relaseBrian, 14/06/07 21:21

    גופים כמו גוש-שלום של אורי אבנרי, ועיתונאים כמו ב. מיכאל צועקים כבר שנים ארוכות שאם לא נדבר אם הפת''ח נקבל את החמאס. אז מה אתם באים אלינו בטענות?

    אני זוכר מאמר של ב. מיכאל שתהה מדוע כאשר החמאס מבצע פיגוע צה''ל תוקף מטרות של הפת''ח? מה הקשר? בחומת מגן 2 תהה גם ב.מיכאל מדוע צה''ל מרסק את המנגנון של הרשות הפלסטינית כאשר היה ברור שמי שאחראי לפיגועים הם החמאס והגיאהד. הוא העלה את ההשערה ששרון פשוט רוצה לרסק את הרשות הפלסטינית ולהישאר עם החמאס מכיוון שאז אף אחד לא יבקש ממנו לעשות הסכמים וכך ממילא לא יצטרך לוותר על שום דבר.

    כשאני כתבתי דברים דומים בטוקבקים ענו לי רוב האחרים שמה זה כבר משנה עם מי אנחנו מתעסקים - חמאס או פת''ח, ואני עניתי להם שזה משנה מאוד כיוון שהפת''ח הוא ארגון חילוני ואילו החמאס הוא דתי-פנדמנטליסטי, ועבור אדם דתי-פנדמנטליסטי פשוט אין שום מקום לפשרות.

    אז אל תבואו אלינו בטענות. תבואו בטענות לאנשי ה'שמאל האופנתי', כפי שאורי אבנרי נוהג לכנות אותם. אני לא תמכתי בהתנתקות כיוון שסברתי, כמו שאמרו אנשי ימין, שההתנתקות תחזק את החמאס. אז תבואו בטענות למי שתמך בהתנתקות, לא אלי.

    למרות שאני נחשב שמאל ''קיצוני'' אני חשבתי שאסור לסגת חד-צדדי גם מלבנון וגם מעזה. אם זאת, חשבתי שבהיעדר הסכם, עדיף לפנות את ההתנחלויות ולהשאיר כוחות צבא בלבד. מדוע? כי אין דבר יותר מסוכן לישראל מאשר המשך טישטוש הקו הירוק על-ידי ערבוב אוכלוסיות. לאט לאט, ככל שההתנחלויות מתרחבות, נוצרת מציאות בלתי הפיכה של גוף גיאופוליטי אחד בין הירדן לים. במצב כזה חיסול ישראל הוא וודאי, שכן כל מה שיידרש לפלסטינאים זה לא קליעים אלא קלפיות.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לברוח מהארץ

    קצין בכיר מיואש, 14/06/07 20:10

    זהו, סופנו קרוב. לברוח או להפציץ את כל עזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה מבייש את מעמדך כקצין בכיר

      מה זה משנה, 14/06/07 21:14

      ההתבטאות שלך לא הולמת קצין בכיר בצה''ל !!!

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    מישהו יוגע למה בוגי לא הולך לפוליטיקה? (ל''ת)

    ל, 14/06/07 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ושוב תודה לשרון אולמרט ופרס

    איש ימיני, 14/06/07 19:37

    הגיע הזמן שמי שטועה ישלם
    אוסלו התנתקות -כישלון קולוסאלי

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    בוגי יעלון כמה שאתה צודק שזה ממש כואב !!!

    אריה שניפר, 14/06/07 19:28

    כאן בישראל בחודשיים האחרונים התקשורת עוסקת כ90% מהזמן במפלגת העבודה אשר בפועל לא קיימת כלל והם מנהלים קאמפיין תקשורתי ללא סוף וכלל לא יודעים מה שמתחולל תחת האף שלהם בדיוק כפי שאולמרט וממשלתו כבר שנה לא מתפקדת ולא יודעת מה מתחולל .

    ביומיים האחרונים התקשורת מנהלת חגחגה תקשורתית ב100% של השידורים בכל כלי התקשורת מספרים לנו פסטיבל הסרטים והחגחגות של מפלגת העבודה העלובה וברק הבורח ופרס אשר סגר את בית הזונות במשכן הנשיא ופתח מוסד גריאטרי במשכן הנשיא אפשר היום להתגאות יש לנו בכנסת מפלגת קשישים ועכשיו יש לנו נשיא גריאטרי .

    התקשורת הופכת אותם לגיבורים כאשר מתחת לאף מתחוללת מהפכה שלמה שאיראן מנצחת על המלאכה והופכת את עזה סופית לחאמסטן ובדרך זה גם הגדה המערבית תהפוך למחאסטן בדיוק נמרץ כפי שנתניהו הזהיר .

    והתקשורת לא מבינה והממשלה לא תופסת את הסכנות !!1

    בקיצור כבר עכשיו צריך להקים את ועדת החקירה שתבדוק את הכשלון הבא בדרך .

    יתכן שלא יהיה צורך כבר בועדה משום שגם מדינת ישראל תהפוך לחמאסטן ומדינת פלסטין במקום מדינת ישראל ז''ל תקים את ועדת החקירה !!1

    אחרי הכל פרס כבר יושב כנשיא המדינה הוא רק יחליף את שם המדינה כפי שהוא רצה כל הזמן !!!

    אנחנו במצב חמור והתקשורת מעלימה את העובדות ולא ממלאת את תפקידה וממשלה פושעת ורשלנית מופתעת פעם אחר פעם גם כאשר אין מקום להיות מופתע היא מופתעת ולא עושה כלום !!1

    ממשלה מסוכנת ופושעת זהירות החגיגה נגמרה האסון בדרך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    ומי מתמנה להיות סגן הרמטכ''ל?!? האפס שתמך וביצע את הגירוש... (ל''ת)

    המצב בטטה, 14/06/07 19:27

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    Bogy you are the best of the best!!!! (ל''ת)

    mark, 14/06/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    בוגי יעלון המלך! הלואי שתגיע לפוליטיקה לנקות את האורוות! (ל''ת)

    יואב, 14/06/07 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    תודה לך שרון על הקללה שהבאת עלינו

    שרון - שאלוהים, 14/06/07 18:46

    תמשיך לישון יא חתיכת אידיוט, כי עוד מעט כשתגיע לגהינום כבר לא
    תוכל לישון כל כך בנחת
    אחרי שיתקעו לך שיפוד בתחת.

    הגב לתגובה זו

    • זוהיא דרכו של הימין

      עופר, 14/06/07 19:03

      לא רציתם לדבר עם הפת''ח.
      לא רציתם מו''מ
      רציתם חד צדדי - השמאל התנגד לחד צדדיות.

      אבל אתם, לאומניים גיבורים לא צריכים טובות..

      אתם יצרתם את החמאס, וחיזקתם אותו...

      עכשיו אתם מגדפים את מנהיגכם..

      כמה פטטים...איך אתם חיים עם עצמכם ???

      הגב לתגובה זו

      • מתי אתה נותן את אשתך ובתך ל''שלום''?

        Avi Ecuador, 15/06/07 17:35

        כולנו נוכל להיות שמחים שזה מספיק להם...

        הגב לתגובה זו

    • Whoever you are - I love you!!!!!!!!!!

      Arie-MTL, 14/06/07 19:07

      GADOL!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    צביעות הימין

    עופר, 14/06/07 18:26

    קצת בילבלתם בין היוצרות.
    כל תהליך השלום היה כדי למנוע בדיוק את מה שקורה היום בעזה.

    מה שקרה גם בלבנון.

    אני אסביר לאט, כדי שיהיה ברור...

    עימות מוביל להקצנה. נקודה.
    הקצנה אצלנו, הקצנה אצלם.

    אנחנו, כן אנחנו, יצרנו את החיזבללה, ואנחנו יצרנו את החמאס.

    אם היה תהליך שלום בשלב מוקדם יותר, לא היינו מגיעים היום למצב כזה.
    כאשר התחלנו את תהליך השלום, כבר היה מאוחר מדי. הקצוניים גם כאן וגם שם כבר היו חזקים מדי.

    כאן הרגו ראש ממשלה, שם קיצונים פוצצו לנו אוטובוסים ועכשיו טובחים בעמם שלהם.

    יש כמות בלתי נסבלת של צביעות בטוקבקים בימים האחרונים. מזכירים לי את האדם שרצח את הוריו ואז ביקש מהשופטת רחמים כי הוא יתום.
    אנחנו, השפויים מכאן והשפויים משם רצינו תקווה. אתם, המטורפים מכאן והמטורפים משם הרגתם אותה.

    ועכשיו על גופתו המדממת של תהליך השלום, אתם רוקדים וצוהלים. בדיוק כמו חברכם על הגגות.


    תשמחו, נבועת הגוג ומגוג התגשמה.
    אך היא לא היתה מחויבת המציאות. *אתם* יצרתם אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    לצערי תחזיותיו של בנימין נתניהו התממשו חמאסטן הוקמה בטיפשותנו (ל''ת)

    עם טיפש, 14/06/07 18:23

    הגב לתגובה זו

    • תזכורת: ביבי שיחרר את יאסין (ל''ת)

      אני, 14/06/07 18:45

      הגב לתגובה זו

      • תזכורת שחרור יאסין אפשר את שליחתו לגהינום (ל''ת)

        אלעזר, 14/06/07 21:07

        הגב לתגובה זו

        • מר תזכורת,לא יעזרו לך התזכורות,לביבונים יש זיכרון של 10 בייטס.

          יגאל כהן, 15/06/07 01:03

          הם לא זוכרים כלום.
          אם הם היו זוכרים,הם היו מגלים מזמן שהשוטה שלהם משטה בהם.
          אין להם ממורי בכלל.
          לא יודע איך הם מצליחים לעשות בוט.
          אבל כשהם עושים בוט,מיד הם מרימים את הזנב ומתחילים לצרוח.
          אבל זיכרון,חבל על הזמן,אין להם.
          אין להם איי קיו ,אז מאיפה יבוא הזיכרון?
          דכתיב:''ריזק איל אהבל,על אדומי התחת שלו''.

          הגב לתגובה זו

    • תזכורת: ביבי חתם את הסכם חברון (ל''ת)

      שוב אני, 14/06/07 19:05

      הגב לתגובה זו

      • תזכורת ראש הממשלה פרס חתם על הסכם חברון (ל''ת)

        אלעזר, 14/06/07 21:04

        הגב לתגובה זו

    • תזכורת: ביבי הציל את משעל

      אני שוב ושוב, 14/06/07 19:06

      אחרי ניסיון החיסול שכשל, אחרי שביבי לא עמד בלחץ של חוסן.

      הגב לתגובה זו

      • תיזכורת ביבי הציל שני לוחמי מוסד! (ל''ת)

        אלעזר, 14/06/07 21:01

        הגב לתגובה זו

  • 144.

    זה התחלה של סוף ההרפתקאה הציונית! (ל''ת)

    הפרשן, 14/06/07 17:56

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    לצערנו בוגי צודק בכל דבריו. הוא אדם הגון וחושב לעומק. (ל''ת)

    שילה, 14/06/07 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    איפה ישנם עוד אנשים כמו האיש הזה-בוגי יעלון זן נדיר. לך לפוליטיקה! (ל''ת)

    ציקי, 14/06/07 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    הצחקת ---הצבא פחד לחתירה למגע עם 4 מחבלים מה אתה מצפה???..??.

    צופה בטלוויזיה, 14/06/07 16:09

    נכנסו 4 מחבלים הסתערו על נקודת תצפית וחיילי צה''ל בראשות הרמטכ''ל החדש הסתתרו מאחורי האמרים וירו מרחוק ולא הסתערו קדימה .התוצאה = 3 מחבלים חזרו בחזרה למסעדות ולחומוס בעזה ואילו מסכן אחד שאיבד את הדרך ונכנס לצינור מים שלחו עליו כלב שהוא הרג ורק בסוף סוף הרגו אותו .
    נו אז אם מול רבעיית חמושים אנחנו כושלים אתה רוצה שנכנס לעזה ???
    יעשו מאיתנו קציצות .
    צר לי אבל הצבא לא מה שהיה והוא לא מוכן --נגמר בעידן של להסתער קדימה --היום אנחנו בעידן של להתמגן אחורה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    הכניסה לעזה-עזאזל היא טעות בלתי נסלחת

    Avi Ecuador, 14/06/07 15:40

    למה להיכנס?
    למה להילחם שם?
    בשביל לפתור להם אנרכיה ולנסות לבנות ''לנו'' את מדינת סדום עמלק כאשר אנו יוצרים עמלקים יותר ''הומנים''?
    יוצרים עמלקים שיודעים איך לתת לשמאל האידיוט שלנו לעשות להם את העבודה?
    ''ברכה'' לבטלה!
    זו לא הדרך ולא הכיוון.
    הדרך לחלק את עזה ל 10 איזורים, לתת אולטימטום ל 24 שעות או אולי 40 שעות ולהפציץ עם צוותי תותחנים שנותנים להם הרבה קפה ועוגיות... ומטוסים, לא להשאיר אבן על אבן, שלב ב' שופלים ומישרים, תוך שבועיים מגיעים לים ושלום על ישראל.
    ביבי מזכיר לי את הסיפור על שתי שוורים שעומדים על גיבעה ורואים מרחוק באחו הרבה פרות מיוחמות שרועות בשלווה, אומר בוגי, סליחה השור הצעיר לשור הזקן; בוא נרוץ מהר ונדפוק את כל הפרות, צוחק השור המבוגר ואומר לצעיר, בוא נלך לאט ונדפוק את הפרות אחת אחת.

    הגב לתגובה זו

    • רציתי לתקן טעות

      חחח, 14/06/07 15:45

      במקום 40 שעות רציתי לכתוב 48 שעות, איתכם הסליחה... חחח

      הגב לתגובה זו

  • 139.

    עם החמאס אסור לדבר בפה רק בשלח.

    ש.לוין, 14/06/07 15:40

    לא להפסיק לפגוע בהם ביום ובלילה .

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אני חזיתי את השתלטות איראן על עירק - עוד לא קרה - חכו! (ל''ת)

    הנביא החמור, 14/06/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    חחח, אני חזיתי את השתלטות איראן עזה...

    Avi Ecuiador, 14/06/07 15:30

    החמאס הוא כלי שיכול להעלם מצידם בהמשך להגשמת מטרה רחוקה יותר.
    כן, ואל תחשבו שהם מסתפקים בישראל, גם היא שלב.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    השמאל חולם להקים מדינת חמסטן בירושלים וביוהדה ושומרון (ל''ת)

    משה צברי, 14/06/07 15:12

    הגב לתגובה זו

    • ולמה שנחלום כזה דבר.

      אני, 14/06/07 19:15

      אני בכל ליבי מצטער על נפשך המעונה

      נשמתך הניזונה משנאת האחר.

      אבל כמו כל רוע, כאשר הוא מסיים להכחיד את סביבתו הוא מחכיד את עצמו. זה קרה לפלסטינים, זה יקרה גם לימין...

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה באמת מצטער על נפשו המעונה, אז רד מהארץ ביחד עם שאר ההזוים..

        טל, 14/06/07 20:50

        נסלק את האויב משטחי המולדת ואז תחזור, אולי.

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    בוגי חייב להצטרף לליכוד אין לו מקום אחר

    זרטוסטרה, 14/06/07 15:04

    ל133 ברק הוא זה שהתחיל את היציאות החד צדדיות ולכן אם בוגי ילך עם ברק זאת הטיפשות הגדולה ביותר מאז הקמת מפלגת קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    בנימין נתניהו הציב תמרורי אזהרה מאוסלו בואך חמאסטן מדינאי מפוכח (ל''ת)

    עם טיפש, 14/06/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    אם ברק לוקח אותו שר בטחון-אצביע לברק. (ל''ת)

    פיני, 14/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    Yaalon, send your sons to be killed in Gaza (ל''ת)

    Mother, 14/06/07 14:38

    הגב לתגובה זו

    • You are sick! (ל''ת)

      ani, 14/06/07 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    בוגי, בוא עמי לפסיכיאטר בבקשה! כל עזה לא שווה חייל אחד חלילה!!!

    מפקד בכיר ונכה, 14/06/07 14:34

    את תסכוליך בוגי על הנחשים במשהב''ט וכל שאר הירקות אל תשפוך ממרומי משכורתך כפראזה.

    הילדים, יש נכד כבר, שלנו לא דור של חיילים שזורקים לאש בשביל כל צלף זבל פלסטיני שירה בהם.

    אם כבר צריך להצליף בהם בתותחים כמו שאמר צ'יץ והייתי זורק עליהם גם בלוני דלק וגז שיברחו לים לשתות את המים של עזה כפי שאמר עראפת אבל להכניס את הבנים והבנות שלנו לתוך עזה?!?!
    בוא בוגי עמי לפסיכיאטר -בגילנו זה לא נורא אחר שנות עומס רבות, כי אנו במזרח התיכון ופה לא אירופה שפעם במאה שנה מלחמה אלא כל יום וכל ילד מגדלים שהשנמה פורחת אז עדיף שלפני שנעשה את ההצעה שלך המגלומנית שגם אני חולם עליה, אך עבר זמנה ובטל קורבנה, בוא עמי לפסיכיאר ואתה יודע מי אני הייטב ובוא לקבל טיפול תרופתי טוב ותבלה ותעסוק בחקלאות ועזוב הממשלה לשבור את הראש....

    אתה רוצה לשפוך חיילים על עזה מול צלפים ומטעני גחון ובסוף להקים את הממשל הצבאי הישן שהיה שם וברפיח ובחאן יונס - כל הזבל הזה וגם להביא להם אוכל ועוד - אתה חי עוד באופוריה של שנות השבעים והשמונים?!?!

    בול בגילך בוגי הלכתי לפסיכיאטר במקום לספר לעיתונים דברים שאין להם אפילו שמץ של הגיון!!!

    כל עזה לא שווה אצבע של חייל/ת לשוב לאדמה המקוללת ההיא אבל להצליף בהם מכות כואבות ושהעולם יצעק עד החלל לי אין בעיה.

    תרגע בוגי. יש לך ''יציאות'' - לתסכול יש רופא בוגי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אולי אין נביא בעירו, אבל ברור שיעלון הוא צדיק הדור. (ל''ת)

    אברהם, 14/06/07 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    עכשיו אתם נזכרים לתת לו במה ?אחרי ששמרתם על האתרוג?צבועים (ל''ת)

    מיכל, 14/06/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    בוגי הוא שביב האמת היחיד שנשאר מאנשי צה''ל (ל''ת)

    מיכל, 14/06/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כבר אמרנו תודה למופז שזרק איש גדול כמו בוגי ונתן לנו ברוקר מהבורסה? (ל''ת)

    טרי, 14/06/07 14:11

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    זה או אנחנו או הם!!! תפנימו כבר אנשים (ל''ת)

    דפוק בראש, 14/06/07 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    בוגי הוא האסטרטג מספר אחת במדינה אבל הכישלונרים שלנו לא צריכים אותו

    אבנר, 14/06/07 14:06

    הם לא צריכים אף אחד שחושב, זה איום עליהם. וכולנו מפסידים.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    לשרון היה קלף מנצח-בוגי יעלון. אם היה מקשיב לנתוחים האטרטגיים שלו

    יורם, 14/06/07 13:59

    היינו היום במקום אחר, ואולי גם שרון היה היום במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    הם בסכהכ עושים קורס צניחה מקומה18 (ל''ת)

    שמאלן מבין, 14/06/07 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הלואי והיה הוא ראש הממשלה או לפחות שר הביטחון. שכנינו יודעים שאיתו

    תומכת ביעלון, 14/06/07 13:46

    לא מתעסקים, והוא לא מוותר על פסיק. מה שהם התחייבו- חייבים לקיים. אם לא- ההפסד יהיה כולו שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יעלון

    משה, 14/06/07 13:41

    יעלון צודק, אך חבורות הנוכלים בראשות אולמרט וברק, לא מסוגלות לנקוט את הצעדים הנדרשים.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    הבעיה האמיתית היא השמאל שבתוכינו, כל השאר השלכותיה (ל''ת)

    תבינו כבר!, 14/06/07 12:23

    הגב לתגובה זו

    • או לשם דיוק חושב בדיוק כמוך! השמאל שלנו ''משייט'' לו בפנטזיות! (ל''ת)

      מסכים עמך, 14/06/07 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    נסיגות ללא הסכמים

    ארלה, 14/06/07 12:20

    כל הנסיגות ללא הסכמים הביאו להתגברות הטרור,מלחמת לבנון השניה לא היתה מתרחשת אם היה לנו מוצב או מתקן הרתעה על הבופור.
    ההינתקות החד צדדית הביאה לנו את מכת הקאסם.זה שכח שלנו יושב על הר דב מאפשר למטולה ולדן חיים שקטים הכותב הוא בין כובשי הר דב
    צודק יעלון בדבריו הגיע זמן שנאזין לבעלי ניסיון\

    הגב לתגובה זו

    • שכחת

      אהוד, 14/06/07 14:11

      מלחמת לבנון השניה לא הייתה מתרחשת אם היה קצת הגיון בממשלה, בלי קשר לבופור או ליעלון. שכחת כנראה גם מה היה לפני ההתנתקות, החיילים שנהרגו, האזרחים שנרצחו, עם קשר ליעלון. האם אנחנו צריכים להקשיב לאיש שלאורך כל המלחמה האחרונה שהה מטעם עצמו מחוץ למדינה ולא תרם דבר? האם זוהי הדוגמא והניסיון שראוי להאזין לו? יעלון הוא בעיקר דובר מטעם עצמו ואת דבריו צריך לקבל בהקשר זה.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    צריכים לפעול לפי משנתם של אבו אבו וילאן ןזהב גלאון שלום עם החמאס

    שמאל מרכסיסטי, 14/06/07 12:17

    ויתורים מצידינו ישפרו את המצב כמו שתמיד צדקו.

    הגב לתגובה זו

    • כבר עשו שלום עם עראפת, ואבו מאזן, מה בדיוק יצא מזה?! (ל''ת)

      גיא, 14/06/07 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    בוקר טוב אליהו! רק עכשיו קציני צה''ל קולטים סוף סוף שההתנתקות היא

    בכיה לדורות?!, 14/06/07 12:15

    איזו חלמאות! איזה חוסר אחריות! כמה כואב על כל ההרוגים שנהרגו לחינם, על כל הפצועים שנפצעו לחינם, על כל המגורשים שגורשן לחינם, על הישובים היפהפיים שהוחרבו לחינם. די! בואו נתעשת!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מצה''ל?

      דודי, 14/06/07 12:37

      כחייל טחנתי את עזה לאורכה ולרוחבה. כל אחד ידע מה המשמעות האסטרטגית של יציאת צה''ל משם.
      הצבא די התנגד לנסיגה.
      אבל תודה לאל הצבא כפוף לממשלה ומבצע פקודות למרות שהן לא לרוחו לפעמים - זאת דמוקרטיה ותודה שהצבא לא מכתיב את סדר היום (תבין שאני לא תומך בהתנתקות אלא בדמוקרטיה).
      צה''ל מילא את תפקידו ובאובייקטיביות - מילא אותו טוב.
      די לרדת על צה''ל בכל אפשרות.
      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • הפוליטיזציה של הצבא החלה באוסלו (ל''ת)

        סטלין, 14/06/07 15:17

        הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם נכנסים לרצועה רק כך: מצפון לדרום וגירוש מתגלגל של כל התושבים

    רמבו, 14/06/07 12:09

    את הרצועה צריך לקבל מצה''ל מטוהרת לחלוטין, ופנויה להתישבות יהודית.
    אחרת זה יהיה שפך דם לשווא.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אל תאמינו, אין מסיבה בלי עוגה ... (ל''ת)

    אקינוסיטו, 14/06/07 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ועם ישראל יבחר בברק כי הוא מזכיר את שרון.. (ל''ת)

    גדי, 14/06/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    איפה יד אלוהים שתנקום בפושעי אוסלו וההינתקות? (ל''ת)

    יהודי מודאג, 14/06/07 12:04

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג בחירות באוקטובר!

      יודעת דבר, 14/06/07 12:58

      יעופו כל אנשי אוסלו כולל ברק.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    בוגי הגדול מכולם!

    נא להקשיב, 14/06/07 12:03

    ברק בביטחון זה אולי שיפור לעומת פרץ, אבל בוגי יעלון חייב להיות שר ביטחון בממשלת נתניהו.
    לטובת כולנו, אנא בוגי, היכנס לפוליטיקה!

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    השמאל ידרוש מדינה פלסטיני לחמס (ל''ת)

    להיות מאוחדים, 14/06/07 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    עזוב אותנו יא נודניק- מחפש מלחמות בכוח (ל''ת)

    יעלון הנודניק, 14/06/07 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    חייבים לפתוח במלחמת עולם שלישית נגד האיראנים.

    גורי, 14/06/07 11:57

    אנחנו נתחיל, מדינות אחרות יצטרפו.
    אחרת תהיה קטסטרופה.

    ובכלל לא משנה אם צה''ל מוכן או לא מוכן. פשוט אין ברירה. אם לא נעשה את זה בסוף ישמידו אותנו וכבר לא יהיה מי שיצטער.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    איפה כל תומכי ההתנתקות - לפחות תבקשו סליחה

    יקי, 14/06/07 11:54

    סליחה מנתניהו - שהזהיר כל הזמן שזה מה שיקרה, ולגלגתם עליו
    סליחה התושבי גוש קטיף - שגורשו בברוטליות תוך כדי האשמה כי בגללם נמשך המצב בעזה ולאחר שהם יפונו עזה תיהפך לגן עדן
    סליחה מבני בגין - שהנשיא המיועד אמר לו שהוא חולם בהקיץ כאשר הוא הזהיר לפני הסכם אוסלו כי זה מה שיקרה

    אבל שמאלנים כידוע אף פעם לא טועים

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תיקון עכשיו נרצה שלוש מדינות לעם אחד (ל''ת)

    זהבה גל און, 14/06/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    עכשיו אנחנו נרצה שלוש מדינות לשני עמים (ל''ת)

    אחמד טיבי, 14/06/07 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא הקשיבו לו, כי השקולים היו ועודינם לא בטחוניים (ל''ת)

    ע''ע שמעון פרס, 14/06/07 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נתניהו אמר זאת גם, הוא הראשון שהטביע את המושג חמאסטאן, בוגי צריך

    שי, 14/06/07 11:42

    להצטרף לליכוד ולנתניהו ולהיות שר הבטחון הבא של ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בוגי לליכוד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גיא, 14/06/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    זה לא ההתנתקות אלא נפילת שרון ! (ל''ת)

    יאיר, 14/06/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    ואם עכשיו היו 7000 יהודים תקועים באמצע עזה? מזל שהוצאנו אותם בזמן!

    עמנואל, 14/06/07 11:38

    ההתנתקות נתנה ''רוח גבת לחמאס''? סביר להניח במידה מסויימת. אבל האם בלעדי זה כל מה שאנחנו רואים לא היה קורה? רק פתי יאמין בזה.

    זה קרה בגלל איך שהתנהגנו 40 שנה, ובמיוחד ב 7 שהשנים האחרונות ,בהן עשינו את העבודה לחמאס, וחיסלנו את הכוח של הפתח - מכליאת ערפאת דרך פרוק המנגנונים ועד מאסר ברגותי.

    אז נעו טעויות במהלך ההתנתקות. אבל בגדול - מזל גדול שהיא היתה. תארו לעצמכם שעכשיו היינו צריכים מהיום למחר לחלץ 7000 יהודים תחת אש, במה שהיה בריחה נטו?

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הייתה התנתקות

      גידי, 14/06/07 12:35

      החמאס לא היה מתחמש ומתחזק ולא הייתה קמה בעזה שום מדינת חמאס, מהסיבה הפשוטה שצה''ל היה נמצא שם. אבל אסור לבלבל שמאלנים עם עובדות. גם אחרי כל האסונות שהשמאל ההזוי הנחית עלינו, הוא תמיד צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    כולם ידעו את זה אבל איך אמר יאיר לפיד: ''רצינו לראות מתנחלים בוכים'' (ל''ת)

    עכשיו כולנו, 14/06/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    האמת והבדיה.

    מוטי קליפורניה, 14/06/07 11:32

    למותר לציין כי הקרבות בין הפלגים הפלשטינאים כבר גרמו ל-50,000 בני אדם לעזוב את הרצועה או לתכנן עזיבה בדרכם לחיים חדשים.
    ואל תשכח לספור בסוף שנה זאת
    את כמות העוזבים ולהוסיף מספר זה לכמות אלו שעזבו בשנה שחלפה להערכתי תקבל מספר של 50,000 עוזבים.-זו התחזית שלי.
    ואלו שנשארו הם עניים מרודים זקנים
    יתומים ואלמנות שפשוט
    לא היה להם את הכוח היכולת והמימון לברוח מהרצועה.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ביבי ראש ממשלה ויעלון שר ביטחון

    זה הצ'אנס היחיד, 14/06/07 11:28

    אם לא נחילף הנהגה תוך זמן קצר נשלם על זה ביוקר שאנחנו אפילו לא מתחילים להבין עד כמה. אנשים תתעוררו כבר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כאשר מדיניות השמאל המתרפסת בשלטון , אין החלטות ביטחוניות נבונות ! (ל''ת)

    רז, 14/06/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    לך ברח

    חיים, 14/06/07 11:23

    מר עילון הבעיה שלנו שאנשים כמוך ישרים ,אמינים, ציוניים,שטוענים שהמאבק עדיין לא הסתיים,התקשורת ומוכרי האשליות, לא ינחו לך ,אתה צופה פני עתיד ,והם ,משיחי העכשויזים, מקומך לצד נתניהו,בכדי לעלות על דרך המלך,

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לצערי הכל הולך להיגמר, כנסו:

    ביבי, 14/06/07 11:22

    כולם רואים שצה''ל ואנחנו בנסיגה עצומה בכל הדרגות.
    כנראה שהממשלה לא רוצה להפעיל כוח בגלל העימות הקרוב עם האירנים...
    אבל האירנים זה לא משחק ילדים וגם אם ננצח יהיה בלגן היסטרי ואת זה כולם רואים שבא...
    לצערי עתידנו לא מובטח פה וזו השורה התחתונה, וגם אם נישאר פה המצב יהיה זוועה...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מי ילך להלחם? הצבא שלא הכנת ונכשל בלבנון?

    ניסינו בלבנון, 14/06/07 11:09

    החיזבאללה התחזק שוב כמו לפני שנכנסנו והצבא נשאר עם ההרוגים.
    לא הכנת את הצבא ולא היו ללוחמים ציוד ונשק.
    הצבא הישראלי חלש ולא מוכן לשהיה ארוכה בעזה. החמאס מאומנים ויהרגו לנו את החיילים וים אחרי שנצא הם יחזרו בכל הכוח.
    ההצעה שלך תעלה בחיי חיילים חפים מפשע ולא תעזור.
    לא בטוח שאנחנו יכולים לנצח את החמאס לאורך זמן. הם בנו מנהרות תופת בכל עזה ואם נצליח בכמה קרבות הם יהרגו אותנו כל פעם עם פגועים ומלחמת גרילה.

    הגב לתגובה זו

    • גאונצ'יק בלבנון נכשלה הממשלה שפקדה כפי שידוע לועדה. (ל''ת)

      אורי, 14/06/07 11:21

      הגב לתגובה זו

      • שתגדל (אם ישאר לך זמן) תבין שהמדינה גמרה את הסוס ! (ל''ת)

        לאורי חמודי, 14/06/07 11:26

        הגב לתגובה זו

        • מי שגמר את הסוס זו האליטה שלטונית הרקובה! (ל''ת)

          האמת, 14/06/07 11:52

          הגב לתגובה זו

        • לצערי גדלתי מזמן, את המדינה גומרים מפא''י לדורותיה בעזרת קדימה עכשיו (ל''ת)

          אורי, 14/06/07 12:21

          הגב לתגובה זו

          • אורי,מסכימה עם כל מילה (ל''ת)

            מיכל, 14/06/07 14:12

            הגב לתגובה זו

        • אם המדינה גמרה את הסוס מה אתה עושה כאן בכלל?

          ניר, 14/06/07 15:46

          סע לשלום.

          הגב לתגובה זו

  • 93.

    יעלון אין לך למי לדבר. הם באופוריה של ברק ופרס (ל''ת)

    משה בודק, 14/06/07 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    איתך

    david, 14/06/07 11:07

    בוגי אם אתה הולך לפוליטיקה
    אני מאמין שהמון אנשים יתמכו בך
    חסר אנשים כמוך בהנהגת המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    האמת !?

    ליאור, 14/06/07 11:04

    אני חושב שמוטב לשרון שיהיה בתרדמת - אני לא חושב שמישהו ירצה לראות אותו יוצא ממנה..

    הרס לנו את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, ביחד עם פרס הנשיא ברק שיצא מלבנון וכל השמאל (ל''ת)

      מ''ל, 14/06/07 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    הפתרון למצב - להפציץ את טהרן + את הכורים שלהם

    פתרון, 14/06/07 11:04

    כנראה שאין ברירה אחרת הם פשוט ימשיכו לתקוף אותנו בלי כל תגובה מצידנו. הגיע הזמן שגם הם יתחילו להציב שומרים ואבטחה תחת כל עץ רענן ויחששו גם הם ולא רק אנחנו. כמה מכוניות תופת, קצת להפציץ אותם והכל יראה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון,האירנים הם אלה שתוקפים אותנו ע''י חיזבאלה והפלסטינאים

      אבל אנחנו לא, 14/06/07 12:13

      הם מצאו שיטה איך לתקוף את עם ישראל מבלי שיתקפו אותם חזרה.
      השיטה היא פשוטה : הם מקימים יחידות בארצות אחרות שקוראים להם אירגון זה או אחר,ותוקפים על ידם את מדינת היהודים,כאילו שאלה אירגונים עצמאיים.מדינת היהודים לא מגיבה מול אירן בגלל שזה כאילו לא אירן.מדינת ישראל גם בקושי מגיבה מול אירגוני הטרור הנ''ל מפני שהם תוקפים מתוך אזורים מיושבים ''באזרחים חפים מפשע''.
      מצאו דרך,ואנחנו.... אין מילים,אין הנהגה,אין היגיון....
      יש רק פחד מתגובות העולם,מביקורת בעולם,כן,כן,מפחדים מהתגובות של העולם המערבי האנטישמי,אלה שרק ליפני 60 שנה ניסו להשמיד את כל העם שלנו,אלה שעשו את זה בפועל ואלה שעזרו להם ואלה שלא רצו לנסות למנוע את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    איזה בן אדם ממורמר הפוצי היה ואפשר לחשוב שהוא נקי כפיים תשאלו את

    רוני, 14/06/07 11:04

    ועדת וינוגרד!

    הגב לתגובה זו

    • בזכות אנשים כמוהו אתה חי, ליצן. (ל''ת)

      ניר, 14/06/07 15:46

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    איזה בולשיט-להיכנס ו''לעשות סדר'' זה מילים של גנון (ל''ת)

    כן להגיב קשה, 14/06/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא להניח רגל מעבר לגדר ! רק פגזים.

    איתן, 14/06/07 11:00

    רבותי, כמה שיותר אנשים יגידו את זה, ככה יותר מהר נעבור את מחסום ''לא יעלה על הדעת'' שכרגע מונע את הפעולה ההגיונית היחידה : הדדיות.

    אנחנו מודיעים, שאנחנו מוכנים בכל עת להגיע להבנה עם הפלשתינים שלחימה משאירים ללוחמים.

    אבל כל עוד הם יורים על האזרחים שלנו, אנחנו יורים על האזרחים שלהם, והרבה יותר ביעילות.

    לחבר את ''שחר אדום'' לסוללת תותחים ולהשאיר את המערכל עת אוטומט.

    ומה אתם חושבים, בכניסה קרקעית לא ייהרגו אזרחים ? ייהרגו, מאות. אלא שגם חיילים שלנו ייהרגו. ובנוסף, זה לא יהיה יעיל לטווח ארוך. שבועיים אחרי שנצא, יחזרו הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הדבר שממשלת קדימה הכי שונאת - זה רמטכ''ל שמדבר אמת!

    מפלגת השקר, 14/06/07 10:55

    מפלגה של נוכלים רמאים גנבים ועבריינים

    לא מסוגלת לסבול רמטכ''ל שמדבר אמת, שלא מתאימה לשיקולים העסקיים של חברי כנופיית קדימה

    אגב קדימה זוכים עכשיו בחבר חדש לכנופיה
    בשר מבשרם ו 100% תואם אידאולוגית

    ב ר ק :-)

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ניתוח צבאי נכון הוא לא בהכרח גיאו-פוליטי,

    כלכלי וחברתי, 14/06/07 10:54

    מהמציאות הדיפלומטית, הכלכלית ומהחברה הישראלית. אי אפשר לנתח בניתוח גאוני מציאות צבאית ברוח החשיבה של 1967 או 1982 - שאגב, שניהם התגלו כשגויים. ומה יעשה ביום שאחרי? יחזיק באופו קבוע 50,000 חיילים בעזה? ויגייס חיילי מילואים שוב ל-50 יום? ויתמודד עם 150,000 מפגינים בכיכר רבין כל מוצ''ש? ויגרום שוב להתמוטטות מעמדנו הבינלאומי, הכלכלי, מראה היציבות שמאפשר לכלכלה הישראלית לפרוח? די בוגי, תחשוב עד הסוף. אז תהיה אמירות איסלאמית בעזה. אז מה? כוח ההרתעה הישראלי לא נפגע, גם לא אפשרויות המלחמה בקסאם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אבל גם מעשית זה לא מעשי

      כאילו, 14/06/07 11:10

      כאילו יש לנו כח מעשי להיות נוכחים בגדה כפי שאנחנו, וכנ''ל גם בעזה ועוד להיות ''ערוכים'' ליתר החזיתות..

      אשליות גם מבחינה מעשית ישומית !

      כלומר טיפשי מכל מיני סיבות וגם מהסיבה המעשית קונקרטית .

      הגב לתגובה זו

    • אז מה?

      ארז, 14/06/07 11:44

      נאפשר למדינת טרור לצמוח ולהתפתח לידנו?
      נאפשר להם להפגיז את יישובי הספר?
      נניח שהם יסתפקו בקסאמים, ולא ישתדרגו למשהו יותר רציני?

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ביבי צדק

    אזרח, 14/06/07 10:54

    ביבי צדק

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מייאש

    מרים, 14/06/07 10:51

    יש משהו שמאמין שמקשיבים לאנשי צבא כשמחליטים ה''מדינאים'' מה לעשות אלה מחפשים עלי תאנה ואז אומרים יש ממומחים שאמרו . שרון בראשם שחשב שהוא יודע הכל צבא ומדינה אחד הם אני חושבת שהיום ההנהגה כה בטוחה שהיא יודעת הכל שחבל לה להקשיב לאחרים חבל על המאמץ אדון בוגי עילון לא מקשיבים !

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    משמעות של שליטת החמאס ברצועה והפאתח בגדה פיגועים מרוכזים!

    ישמעאל, 14/06/07 10:50

    הפאתח והחמאס יתחרו על דעת קהליהם,בשאלה ,מי יבצע פיגועים איכותיים יותר.מי שישלם את המחיר הם תושבי מרכז הארץ ודרומה!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הניתוח שלו אולי נכון, היישום - בלתי אפשרי (ל''ת)

    המחיר כבד מדי ו, 14/06/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא לסכן את חיילינו!!!

    שירלי, 14/06/07 10:48

    תנו להם שיהרגו אחד את השני, אנחנו לא צריכים לשלוח לתופת הזו את חיילי צה''ל!!

    הגב לתגובה זו

    • הם גמרו להרוג אחד את השני - עכשיו תורינו!

      לצערי, 14/06/07 11:05

      סוריה איראן כבשו עזה

      היום כל מה שקורה שם נקבע או באיראן או בממשלת סוריה

      המהלך הבא שלהם הוא לפי חזון אחמדניג'אד - או התשר של צה''ל ואז מלחמה

      או מלחמת פתע

      הגב לתגובה זו

    • לעזאזל תושבי עוטף עזה

      גבריאל, 14/06/07 11:06

      העיקר לא לסכן חיילים,עדיף שהאזרחים יגנו על החיילים.ממש מדינת חלם.

      הגב לתגובה זו

      • האזרחים הם ההורים של החיילים-כולם יהודים.............. (ל''ת)

        גם תושבי, 14/06/07 11:28

        הגב לתגובה זו

    • לגברת שירלי הגאונית כנסי

      רפי, 14/06/07 11:29

      כנראה שעדייו לא נפלו עליך קסאמים/קטיושות/סקאדים. כשאלו יתחילו ליפול עליי תדברי אחרת

      הגב לתגובה זו

    • צודקת לחלוטין

      ארז, 14/06/07 11:46

      תגובת צה''ל, לפחות בשלב הזה, לא צריכה להיות קרקעית.
      יש לנו מספיק אמצעים כדי לגרום לאוייב נזק ואבידות מבלי להכניס לשטח כוחות רגליים.
      ארטילריה, מסק''רים, מטוסי קרב - לא חסר לנו כוח אש.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    טוב מאוד שיצאנו מעזה, ההתנתקות היתה מהלך הכרחי

    ארז, 14/06/07 10:44

    תארו לעצמכם שהחמאס היה עולה לשלטון כאשר מאות חיילים ואלפי אזרחים היו עדיין נמצאים בתוך רצועת עזה...

    לא בוכים על חלב שנשפך. טוב מאוד שיצאנו מעזה, כי מלכתחילה לא היה לנו מה לחפש שם. מדינת ישראל, כמו כל מדינה, צריכה להגן על אזרחיה מתוך גבולותיה.

    הגב לתגובה זו

    • עוד לא הבנת?? אילולא ההתנתקות חמאס לא היה בשלטון!

      רותם, 14/06/07 11:20

      חמאס לא היה עולה לשלטון אם חיילנו ותושבי גוש קטיף עדין היו שם!
      כל זמן שההתנחלויות היו שם, הם הגנו על כל תושבי המדינה בכך שמנעו התחמשות והתעצמות של החמאס.

      תודו כבר שההתנתקות היתה טעות, ואז נוכל להתחיל לתקן את המעוות בצורה נכונה..

      הגב לתגובה זו

    • התנתקות

      אייל, 14/06/07 11:37

      הוצאת האזרחים הישראלים מעזה הייתה נכונה אך לא הוצאת צה''ל. צה''ל היה צריך להמשיך לשלוט בציר פילדלפי.

      הגב לתגובה זו

    • מי שכותב שההתנתקות היתה טובה- או שהוא אוויל או שדעותיו הפוליטיות

      שי, 14/06/07 19:31

      מעוותות את מוחו ומעוורות את עיניו.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מי שלא עשה שלום עם הפתח קיבל חמאס! (ל''ת)

    חכמים בלילה, 14/06/07 10:43

    הגב לתגובה זו

    • נתנו לפתח נשק שנופל לידי החמאס ויצאנו משם

      יצאנו מעזה, 14/06/07 11:12

      היינו חותמים עם הפתח ומקבלים חמאס בכל מקרה. יצאנו מעזה והשארנו להם את השלטון. החמאס יותר חזק כי הוא יותר אלים ונעזר באיראן.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לממשלה אין זמן להתעסק בזוטות

    בחייך, 14/06/07 10:43

    כמו איום על הדרום. הם דואגים רק לדבק המגע לכסאות ולמנעמים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    כלל ברזל!!תמיד תחזיות הימין מתממשות (ל''ת)

    ואף גרוע מכך, 14/06/07 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא צריך להתערב בשום פנים ואופן עזה לא שייכת לנו וזה לא ענייננו

    א, 14/06/07 10:39

    אם חמאס רוצה לשחק טניס עם הקאסמים אז ישראל תצטרך להגיב בצורה קשה

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא נעים להודות. אבל הימין צדק בהכל!! (ל''ת)

    מיכל, 14/06/07 10:38

    הגב לתגובה זו

    • הימין צודק תמיד! בגדול ראי את תפיסת העולם השמאלית היא כשלה בכל מקום (ל''ת)

      י.מין, 14/06/07 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    איראן וסוריה כבשו את עזה - לאן ממשיכים מכאן?

    ממש מפחיד!, 14/06/07 10:34

    למי שלא קלט

    קצנים איראנים וסורים, שמצויים בתוך עזה, פיקדו על מהלכי החמאס עד לכיבוש כל עזה

    היום עזה כבושה ונשלטת בידי איראן וסוריה
    100% ממה שקורה שם צבאית מנוהל עלידי איראן וסוריה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    הפיתרון הוא באמונה שעזה היא פשוט חלק מארץ מולדתנו, ארץ ישראל.

    יוסי כחלון, 14/06/07 10:32

    ועמנו חלם אלפיים שנים לחזור ולהתיישב בכל מרחבי הארץ. (וגם בזמן הגלות הוא עשה כל מאמץ להתיישב בה - לדוגמא בית הכנסת העתיק בעזה ששימש את הקהילה בה במשך מאות בשנים) כל התכחשות לאמת זו, תמשיך להביא עלינו אסון.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ל-2

    אזרח, 14/06/07 10:32

    ומי היה זה שהעלים עין בלבנון?
    ומי מחפש עכשיו כיסוי ...?
    אותו יעלון שבמלחמה האחרונה בילה בניו-יורק כשחיילים שלמו בחייהם על העלמת העין שלו במתרחש בלבנון.
    בוגי חכם קטן ודברן גדול.
    הוא בכבודו ובעצמו חלק מהבעיה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    העיקר שפרס קיבל פרס על מפעל חיים

    דרור, 14/06/07 10:29

    זה מה שחשוב!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בוגי בוגי בוגי, את צר ראיה. תקרא:

    קול הצדק, 14/06/07 10:25

    העובדה שהחמאס השתלט על הרצועה פועלת אך ורק לטובתנו. בקרוב, עם גמר ההשתלטות וההכרזה הרשמית או הפחות רשמית על חמאסטן, תבוא עלינו הטובה ועל הפלשתינאים הרעה. הפלשתינאים שלא יהיו חלק מהחמאס ישוועו לעזרה מישראל ובעיקר ממדינות העולם. סביר להניח שכוחות או''ם יכנסו מתי שהוא לרצועה אבל גם אם לא - מרגע ההשתלטות של החמאס ישנה כתובת מסודרת לכל פעולה. זה מצבאחר לגמרי מלבנון - זה קרוב יותר לסוריה! המפלגה שבשלטון היא זו שקוראת להשמדת ישראל. משמע, כי ניתן לתקוף בכל מקום את מוקדי הכוח שלהם - ללא חשש שמדובר בכוחות שמשתפים פעולה עם ישראל. ניתן להחריב את כל המפקדות, את כל בתי ההנהגה - הכל. אין יותר דו פרצופיות. ימות המשיח הגיעו. תודה לשרון שחילץ אותנו מקן הצרעות המקולל הזה - עזה. 8,000 יהודים חשבו שחבל ארץ צר וטבול באוכלוסיה עויינת יכול להיות בשליטת ישראל, כאשר שם חיים קרוב ל- 2 מליון פלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

    • כבר חווינו על רטוב את תאוריות ההבל הללו! (ל''ת)

      שטויות, 14/06/07 10:36

      הגב לתגובה זו

    • קול הצדק-אתה דביל גמור

      חחח, 14/06/07 10:36

      1. מדינות העולם שמצוקת הפלסטינים כאילו מעניינת אותם הוכיחו פעם אחר פעם שהם מוכנות להתערב רק שמדובר בהתערבות כנגד ישראל ובהטלת סנקציות וגינויים עליה-גם משנאת ישראל, גם מצביעות וגם מתוך אינטרסים כלכליים עם העולם האיסלאמי ופחד ממנו.

      2. גם אזרחי לבנון שוועו לעזרה-זה לא מנע מלחמה עם חיזבאללה או עצר את החיזבאלה-זה עצר אותנו. המנטרה הקבועה של העולם במקרה של כניסה צבאית לעזה היא : ''זה רק יחמיר את המצב''.

      3. אנחנו נהיה אלו שבסופו של דבר נצטרך להתמודד עם כמויות עצומות של לוחמי חמאס-חמושים בטילי נ.ט המתקדמים ביותר, שעד לפני מלחמת לבנון בכלל לא חלמו עליהם ברצועה כמו פאגוט וקורנט, כאלו המסוגלים לטווח טנק ממרחק 4 ק''מ ויותר, לחדור אותו ולעבוד עם מערכות הנחיה מתקדמות -בדיוק כמו חיזבאללה. לא רק זה, אלא שעזה הפכה לאזור מבוצר ומלא בשמורות טבעי, במרכזי שליטה ופיקוד איראנים- שהפכו את החמאס לכוח לוחם מאורגן.

      צריך לגמור את עזה עכשיו-אחרת נצטרך להתמודד בקרוב מול איראן, סוריה לבנון ועזה בו זמנית.

      הגב לתגובה זו

    • הצדק הטיפש

      חגי, 14/06/07 10:49

      הצדק הטיפש שכח שהעם הפלסטיני בחר מזמן ברוב קולות את החמאס
      לצדק הטיפ ליקוי בהגיון כשהוא מבין איך מיעוט יהודי התעקש לחיות בתוך מיעוט ערבי במזרח התיכון
      הצדק הטיפש שכח ששדרות ועוטף עזה גם הם חיים בעקשנות סמוך לאוכלוסיה הפלסטינית אפילו יותר סמוך מישובי גוש קטיף
      הצדק הטיפש חושב שצריך לחכות עד שהאויב רשמית יקבל תואר כדי להכות בו
      בקיצור טיפש קטן
      הוא בטוח חי גם בתל אביב שגם היתה פעם מוקפת בכפרים ערביים ויפ
      הצדק כה טיפש שהוא בטוח שהכל קורה רק בטלוויזיה ולא במציאות
      לצד נקודת מבט צרה ביותר

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע על מה אתה מדבר

      יוני, 14/06/07 11:58

      ההתיישבות בעזה הגנה על ישראל. בקושי שנה אחרי הנסיגה - חמאס שולט בכל השטח. ולזה אתה קורא הצלחה.

      הגיון של שמאלן.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין ברירה אסור להעלים עין כמו בלבנון (ל''ת)

    אכפתית, 14/06/07 10:20

    הגב לתגובה זו

    • לבנון = חיזבאלל-לנד, עזה=חמאס-לנד! (ל''ת)

      מיקי, 14/06/07 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    גם כשהעובדות נמרחים לנו בפרצוף

    מפוכח, 14/06/07 10:18

    ממשיכים לבחור באותם משיחי שקר שהביאו את האסון הזה עלינו. רק אתמל נבחרו 2 אחראים ישירים לאסון הזה: שימון קאסם שמאסם ואהוד ברח.
    חייבים להחליף את דיסק השלום ההזוי שהתחיל מהסכמי אוסלו ובכל שלב ושלב רק מראה איזה אסון כל ההסכמים האלו שעשו עם מחבלים מרצחים הביאו עלינו.

    זה לא שיפר את מצבינו בעולם
    זה הביא אנטישמיות נוראית בכל העולם שדוגמתו לעת החדשה היה בשנות ה - 30 באירופה
    הפכנו ממדינה חזקה שאויבינו פחדו להתעסק איתנו למדינת בדיחה מתגוננת שלא יכולה לספק הגנה לתושביה.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא אוכפת לנו מגורל הדרום - העיקר שהאליטה חוגגת בת''א

    מה איכפת?, 14/06/07 10:18

    אולמרט ברק והמליונרים סופרים כסף
    וצוחקים על העניים והטיפשים (ההפך מהיפים והאמיצים) שמופגזים ומתים לחינם בדרום...

    הגב לתגובה זו

    • תגידו, מה אתם רוצים מתל-אביב??? (ל''ת)

      דוד, 14/06/07 10:38

      הגב לתגובה זו

      • שייפלו עליה טילים

        דני, 14/06/07 12:50

        עד שזה לא יקרה, השמאל לא יתעורר.
        אבל כשזה יקרה - ישר תיווכח איך כל השמאלנים בשינקין מפסיקים לחשוב על הבורסה ואומרים ''להיכנס בהם'' (בד בבד עם קניית כרטיס טיסה ללונדון לאיזה שבועיים).

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוסלו, התנתקות, אנחנו בישלנו הכל בעצמנו (ל''ת)

    עמי, 14/06/07 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה לגבי הידעות שברק מדבר על פרוק עוד התנחלויות? (ל''ת)

    סמדר, 14/06/07 10:16

    הגב לתגובה זו

    • ברק ''זה לא אישי זה רק ביזנס'' - הוא תואם אולמרט ב 100% (ל''ת)

      לא מפתיע, 14/06/07 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה חלק מ- אימפריה אסלאמית חדשה

    צבי, 14/06/07 10:14

    תקראו בבקשה באתר- אימפריה אסלאמית חדשה- ותראו שמדובר בתהליך גלובאלי הכולל את כל אסיה, אירופה, אפריקה ואוסטרליה.
    נכון שלא סימפטי שהעובדות הראשונות בשטח הן בגבולנו, אך יש להיערך מערכתית ולא מקומית.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יעלון היחיד שמבין עניין

    גידי, 14/06/07 10:13

    ומבין מה צריך לעשות בשביל לחסל את הטרור. רק בוגי במשרד הביטחון יחזיר את ההרתעה. בוגי היחיד שהתריע לפני אסון ההתנתקות, ובתמורה מופז ושרון זרקו אותו מצה''ל והביאו את הטייס שלא יודע לנהל מלחמה חלוץ, כדי לגרש יהודים ולחזק את הטרור. ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים, רק יעלון יחזיר את ההרתעה, לא אהוד ברח שהתחיל בהרס ההרתעה עם קונספציית הנסיגות והבריחה מלבנון.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    סוללה ארטילרית שתירה כדי לפגוע תחסוך כניסה קרקעית

    שמעון, 14/06/07 10:09

    הבעייה לא בהסלמה ברצועה, אלא ברפיסות המנהיגים החוששים מעמדת בצל''ם בג''ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אל תפריע לאולמרט למכור המדינה לאיראן

    כמה מילארדים, 14/06/07 10:09

    תחשבו על ''מנהיג'' שהבטיחו לו 10 מילארד $ בבנק בשוויץ אם יאפשר לנפילת מדינה

    תחשבו עוד פעם

    מה מצאתם? :-)

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תקשורת שלא יודעת לפרגן לביבי. ביבי חזה את חמסטין !!!!

    דוד, 14/06/07 10:08

    ביבי חזה ירי קטיושות על אשקלון והוא צדק. יורים על אזור התעשיה באשקלון רקטות. ביבי צדק. מדוע קשה כל כך לתקשורת להודות שהיא נכשלה בחוסר פרגון לביבי אבל יתר פרגון לשרון ואולמרט (לפחות פרגון לאולמרט עד מלחמת לבנון ה- II).

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה אותו יעלון שהרס את הצבא? שבגללו נראנו במלמחמת לבנון כמו גלמים???

    איל, 14/06/07 10:08

    איך הוא מעז לדבר.
    לאחר שהפך את הצבא לצבא של שין גימלים שלא מתאמנים ולא יודעים להילחם, הוא עוד מעז לפתוח פה?? הרי את התוצאות של מעשיו אנחנו אוכלים היום!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה אותו יעלון שקיבל אינתיפאדה 100 הרוגים בחודש והצליח למגר אותה

      ישראלי, 14/06/07 10:56

      יעלון שיקם את הצבא למלחמה נגד כל הכנופיות של ערפאת והחמאס גם יחד שנלחמו נגדנו לא רק בשטחים אלא גם ברחובות נתניה, תל אביב, ובתוך המסעדות בחיפה ובירושלים

      הגב לתגובה זו

    • יעלון הכין את הצבא מצויין. ועדת וינוגרד לא קיבלה את הספינים של חלוץ

      יודע דבר, 14/06/07 14:03

      שהאשים את קודמיו וקודמי קודמיו, ואת מי שמאחוריו ומתחתיו ומעליו בכל מחדליו. חבל שכמה אנשים לא מבינים זאת. לא היה רמטכ''ל כמו בוגי.

      הגב לתגובה זו

    • זה אותו יעלון שהצליח לעצור את פגועי ההתאבדות

      ניר, 14/06/07 15:58

      לרוע המזל, יש לנו מעט מאד אנשים כמוהו והמון כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • ועדת וינוגרד כבר נתנה יותר מרמז

      במ, 14/06/07 16:54

      יעלון לא ימצא אחראי למחדלי הצבא, בוגי היה תחת הנהגה פוליטית של איש אחד...שרון.. (אולי שניים???)אשר לא היה מוכן לקבל דבר שלא התאים לתבנית החשיבה והביצוע הרצויים לו. אני מניח כי באם היה אפשרי לקבל סטנוגרמות של פגישות בוגי עם שרון וכלומארט, היה ניתן להבין עד כמה האיש ראה וניתח נכון את המצב הצבאי והפוליטי.
      עמוד דום כאשר אתה מדבר / כותב על איש בעל שיעור קומה שכזה.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איפה הצדיקים של שלום עכשיו? נדמו?

    תימני עצבני, 14/06/07 10:08

    מה קרה אופנהיימר, זרקו לך את התוצאה לפרצוף אז אתה מסתתר?
    לפני שניכנס לעזה, נצטרך לטפל קודם בכם הבוגדים והכופרים...שרק מזיקים לעם הזה שגם ככה נרדף.
    אמרנו לכם אמרנו לכם אמרנו לכם!!!!
    עד מתי תמשיכו לשתף פעולה עם האוייב?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא צריך למהר להכנס לעזה

    שי, 14/06/07 10:07

    אפשר לנקקוט מס' צעדים מקדימים.

    א. הגדרת עזה כשטח מצרי
    מצרים צריכה לשאת באחריות בחימוש המיליציות ברצועה.

    הגדרת עזה כשטח מצרי עם כל המשמעויות הפסקת הספקת חשמל מים דלק סחר והכנסת עובדים לישראל.

    המשך האינטרקציה עם פת''ח חמאס זה המשך הזנת דלק להמשך הטרור.

    ב. הפעלת אש ארטילרית יעילה כפי שמדינה צריכה להגן על אזרחיה בלי בג''ץ, בצל''ם, והמידתיות שטבע בית משפט העליון. נגד הג'אד חמאסטן כל האמצעים כשרים.

    כניסה לעזה זו המטרה של חיזבאללה ואיראן כדי להקיז את דמינו באופן מתמשך.
    המציאות של הימים האחרונים מוכיחה שהכאוס מוביל לנטישה המונית של הרצועה לירדן ומצרים. מגמה זו משרתת יפה את האינטרס של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם כל הכבוד, דם חיילנו לא הפקר

    אשר, 14/06/07 10:04

    אנחנו לא המשטרה של אף אחד מהמדינות השכנות שלנו. עלינו מוטלת החובה להגן על גבולותנו ועל תושבנו. אם החמאס יפנה אלינו את נשקו, הוא יודע שנשקנו יופנה אליו חזרה. אם יתנהל כאירגון טרור יזכה לתגובה מתאימה.
    בידנו הארוכה נוכל להגיע לכל אחד, נקודתית.

    הגב לתגובה זו

    • עזה זו עיר בישראל -- או באיראן תחליטי לבד (ל''ת)

      מה לעשות, 14/06/07 10:10

      הגב לתגובה זו

    • דמנו אינו הפקר אף פעם, להשתמש בסיסמא זו

      שימי, 14/06/07 12:22

      אין לה על להיתבסס, ויש בה תבוסתנות לשמה.
      מה שתנסה ''לחסוך'' עכשיו נשלם כפול ובריבית לעת פקודה.
      כי להיכנס צריכים ומזמן, כי הגמד מטהרן כבר נמצא בעזה, ולא ירחק היום שכל ערי ישראל יהיו תחת אש.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אבל אצלנו אוהבים רק בשורות טובות, די עם בשורות איוב. אמת? את מי מענ

    סומא בארובה, 14/06/07 10:04

    את מי מעניינת האמת?
    עדיפים חלומות מתוקים ויש לנו כאן נביאי שקר כאלה לא מעטים. 1 כזה נבחר השבוע לתפקיד שממנו ישפוך עלינו דבש וחלב בוקר וערב.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האטימות שולטת

    נח, 14/06/07 10:03

    אין פה עם מי לדבר.
    אם אתמול בחרו בפרס שהוא אבי אבות אוסלו לנשיא
    וביום קודם בחרו בברק שהוא
    אבי הבריחה מלבנון
    זה אומר שאין פה עם מי לדבר.
    כמה שתגיד יהיו כל מיני דבילים
    כמו כמה מהמגיבים כאן שלא
    מצליחים להשתחרר מתפיסות ההבל
    ושטיפת המוח של שנים.
    הם פשוט לא מבינים על מה
    אתה מדבר.
    הרצועה הולכת להיות חפ''ק של אירן מדרום.וחפ''ק מצפון כבר יש בדמות חיזבלה.למעשה לישראל אין תשובה
    להתקפות טילים מדרום ןוצפון
    למעשה על כל הארץ .
    המלחמה לשחרור הארץ מהציונים כבר נמצאת קרובה מתמיד.
    צריך רק לשכנע את סוריה ואת
    מצרים להצטרף .(כן תמשיכו לחיות
    באשליות שלום ממיצרים)
    אבל אצלנו יש את חכמי החלם בדמות אולמרט שמציע כניסה משקיפים של האו''ם ועוד כל מיני בולשיטים.
    בקיצור אטימות וטמטום מוחלט
    בצד הישראלי.
    אין פלא שהרבה שכן מבינים משהו
    דואגים לקבל דרכונים זרים
    ולהכין את עצמם להסתלק מפה.
    אם הערבים של החמאס רוצחים
    את הילדים של אחיהם מהפתח
    ברור עם מי יש לנו עסק.
    עם אלה יהיה שלום?



    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      51 וחצי, 14/06/07 10:16

      הגב לתגובה זו

    • ומחר יבחרו את ביבי שהחזיר את חברון! (ל''ת)

      מ., 14/06/07 10:24

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    היום שאחרי והיום שלפני

    רונן, 14/06/07 10:02

    אם נכנס, אני מקווה שלא ננהג כמו האמריקאים בעירק שלא חשבו על מה שעושים אחרי שנכנסים ואכלו אותה בגדול. דרושה תוכנית פעולה ברורה שעונה על השאלה איך מחזיקים את עזה בלי עשרות הרוגים כל שבוע.
    ולפני שנכנסים, צריך לחשוב על התגובה מצפון ואיך לוחמים ב2-4 חזיתות בו זמנית (עזה, יו''ש,לבנון,סוריה+אירן).

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שב בשקט

    זיכרון, 14/06/07 10:00

    מי שאחראי לריסוק הגורמים הפחות קיצוניים ברשות והמלכת החמא''ס, מוטב לו לשמור על שקט. ונראה לי שגם ''צרבנו להם את התודעה'' רק לפני 3 שנים, הלא כן?

    הגב לתגובה זו

    • כשטמבל מגיב... (ל''ת)

      מממ, 14/06/07 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לו הייתם שואלים אותי

    אשר, 14/06/07 10:00

    הייתי אומר שההנתקות הייתה צריכה לכלול את הוצאתן של ההתנחלויות אך גם כולל השארת כח צבאי בשטח.
    כך לא היה צורך שהצבא היה צריך לשמור כל הזמן על המתנחלים וכן היה יכול להתרכז בעיקר.
    אבל לא שאלתם אותי!!

    היום אני אומר - כן לחזור לעזה אבל אך ורק ללא אזרחים! לא תהיינה התנחלויות עוד.

    הגב לתגובה זו

    • ככה אתה רוצה להגיע לשלום?

      אתה שפוי??, 14/06/07 11:00

      להיפף, אם יהיו שם יישובים עוד יהיה סיכוי להגיע לשלום, אתה רוצה חהיות רק ''כובש''.
      זה פשוט לא יאומן העיוורון והטיפשות של השמאל

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    להיכן שאי אפשר להיכנס ומייד לצאת--אין להיכנס (ל''ת)

    טיפשים נמאסתם, 14/06/07 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מתי תבינו שמול כוח נבנה כוח זה הביטוי המושלם לחולשה, כחמה צריך עכשי (ל''ת)

    יאיר, 14/06/07 10:00

    הגב לתגובה זו

    • לפי דעתי אולמרט צודק שיש להכניס כח רב לאומי מכיוון שאנחנו בבעיה הזו

      של עזה כבר, 14/06/07 12:04

      הרבה שנים והגיע הזמן שהעולם יזוז כיוון שהם נתמכים ע''י תומכי הטרור הבין לאומי, איראן וסוריה ולנו אין אף אחד שעוזר.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מפגיני בילעין רוצים חמאסטן גם בגדה (ל''ת)

    ופלשתינה גדולה, 14/06/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חמאססיסטאן ברצועה ופתאחיסטאן בגדה-שילוב מסוכן!!

    ישמעאל, 14/06/07 09:57

    ברגע שתסתיים השתלטות החמאס על הרצועה,וישרורשם שקט ,רק אז תתחיל ישראל לספוג התקפות משני הכוונים!!החמאס והפאתח יתחרו בניהם מי יגרום יותר נזקים בפעילותם נגד ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפגיני בילעין רוצים חמאסטן גם בגדה (ל''ת)

    ופלשתינה גדולה, 14/06/07 09:57

    הגב לתגובה זו

    • למגר

      גל, 14/06/07 11:25

      רק עד שהעם הפלסתיני יגיד די אנני יננו יכולים יותר אזיי יהיה סוף.כול המלחמות בכול ההסטוריה כך היה

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''לעשות את העבודה'' זה גם לחשוב (ל''ת)

    בוגי שב בשקט!, 14/06/07 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    בוגי כל הכבוד! השמע קולך יותר!

    אמיר, 14/06/07 09:56

    כי כאן עסוקים בחגיגות פרס...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    רבותי נא להקשיב..........................

    כפיר, 14/06/07 09:55

    המלחמה כבר פה ............סוריה ואירן עומדות מאחורי החמאס קיצינים סורים וקצינים אירנים חדרו לחמאס וכספים רבים זורמים הכול כדאי להחליש את אבו מאזן והפתח ולהקיים זרוע אירנית בחסות חמאס מודל חיזבלה וכמה שיותר מהר עם יכולת רקטית עד תל אביב ויותר זו המשימה הבאה אחרי ניקויי השטח מפעילי פתח ..........אנחנו כבר במלחמה רבותי פתח אל איסלם ארגון שמקבל הוראות מדמשק ..רבותי תשובת אסד לאולמרט בנוגע לאיתותי השלום התרחשה אתמול בחיסול בבכיר לבנוני ממשלת סניורה וממתנגדי סוריה אתם מבינים מה הולך פה .............רק תקיפה באירן של ארהב וישראל תהיה תגובה הולמת למצב ותפתח את המלחמה הגדולה שצריכה להתרחש לפני אירן גרעינית....כפיר מחיפה ....

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אבל אולמרט מבסוט. כי פרס נשיא. עזה? קסאמים? חמאסטן? את מי זה מעניין (ל''ת)

    תוהה, 14/06/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תודה לכישרון הפוליטי ציפי לבני, אפילו אולמרט לא סופר אותה. (ל''ת)

    ירחמיאל, 14/06/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    היכן תנועות השמאל ?למה לא יוצאים להפגין כנגד הרציחות בעזה? (ל''ת)

    אור, 14/06/07 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מפחדים או צבועים

    ישראלי, 14/06/07 09:53

    נו למה לא נשמע קולם של השמאל והערבים כנגד התנהגות החמס?מה מפחדים?או שמה צבועים?נראה ששנהם גם יחד

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הקשיבו להוראות היצרן כי הוא מכיר היטב את ''הסחורה''.והם:

    חמי, 14/06/07 09:52

    ''גרש האמה הזאת ואת בנה כי לא יירש בן האמה הזאת עם עם יצחק'' עם ישראל אל תירא ואל תפחד ''וברכתיך בכל אשר תעשה'' אבל תתחיל לעשות והברכה מובטחת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שיחקתם אותה סוף סוף נותנים כותרת משמעותית באינטרנט

    יניב, 14/06/07 09:49

    אחרי שגמרנו לסגוד לפרס ביומיים האחרונים סוף סוף חוזרים לבעייה הכי גדולה של מדינת ישראל השתלטות החמאס והפיכתנו לכלי משחק בידיו,כל הכבוד NRG על זה שאתם שמים לעיוורים שבינינו את המציאות על השולחן.החמאס נמצא כעת בשלב הביניים בתוך גל הטרור הנוכחי שדרות היא רק המנה הראשונה,מתי נתעורר,מתי ממשלת הצללים שלנו תתפטר,מתי יקרה פה משהו משמעותי לפני שיהיה מאוחר מידי!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לשלוח את שימון עם נאנו-טכנולוגיה. מסייעת- רבובדיה, ופיל-פילון ברק. (ל''ת)

    מרחיק ראות, 14/06/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בוגי במקום ביבי - דרוש מנהיג אמין ורציני לימין!!! (ל''ת)

    ביבי נכשל, 14/06/07 09:48

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שבוגי לא נכנס לפוליטיקה

      גידי, 14/06/07 10:42

      חייבים אנשים כמוהו היום.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בחלק א' אתה צודק - הפקרות שנתנו להם בחירות עצמאיות

    בחלק ב' -, 14/06/07 09:47

    פרות בקיבוץ. פלספן גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חבל מאוד ששרון לא ער........

    אבי, 14/06/07 09:46

    חבל מאוד ששרון לא ער ע''מ לאמוד את הנזקים והאדמה שרק איש בשיעור קומה שלו יכול לעשות לטוב ולרע, אין לי כל צל של ספק שהוא ידע את העלול ליקרות, אולם טובתו האישית קדמה לטובתה של המדינה והתוצאות לפניכם, תודה לך אריק...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבל מאוד ששרון לא ער........

    אבי, 14/06/07 09:46

    חבל מאוד ששרון לא ער ע''מ לאמוד את הנזקים והאדמה שרק איש בשיעור קומה שלו יכול לעשות לטוב ולרע, אין לי כל צל של ספק שהוא ידע את העלול ליקרות, אולם טובתו האישית קדמה לטובתה של המדינה והתוצאות לפניכם, תודה לך אריק...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אמרנו לכם

    אמרנו לכם, 14/06/07 09:46

    אמרנו לכם
    אמרנו לכם
    אמרנו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא נשכח ולא נסלח לשרון על הגירוש

    אביעד, 14/06/07 09:43

    אמרנו לכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''לעשות את העבודה'' זה גם לחשוב (ל''ת)

    בוגי שב בשקט!, 14/06/07 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    העיקר: השמאל ניצח ופרס נשיא! (ל''ת)

    מה זה חשוב?, 14/06/07 09:36

    הגב לתגובה זו

    • לא רק, השמאל ניצח-שדרות מופגזת

      תימני עצבני, 14/06/07 10:01

      תודה למתנחל אופנהיימר

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ועדת חקירה! (ל''ת)

    זאב, 14/06/07 09:35

    הגב לתגובה זו

    • כן! איזה כייף! עוד אחת! (ל''ת)

      רחבעם, 14/06/07 09:52

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אם כוח המוח יפול אליך ותראה שהוא עדיף על כוח הכוח דבר אלינו, (ל''ת)

    יאיר, 14/06/07 09:35

    הגב לתגובה זו

    • תגיד את החוכמה הזאת לחמאס (ל''ת)

      חכם בלילה, 14/06/07 09:50

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפני הנסיגה היו קסמים ויעלון לא תקף.מאז שנחתכה כהונתו הוא יודע הכל (ל''ת)

    אבי, 14/06/07 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שתויות. בעקבות הנעשה אין להם כיסוי לגיתימיות. הם בבעיה. צרילך לתת ל

    גרגורי, 14/06/07 09:34

    שתויות. בעקבות הנעשה אין להם כיסוי לגיתימיות. הם בבעיה. צרילך לתת להם עוד זמן לשקוע עוד יותר עמוק בבוץ.

    הגב לתגובה זו

    • טילמד לקתוב (ל''ת)

      דרור, 14/06/07 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שימון, הרבובדיה, ופיל-פילון ברק, לטיפול בבעיות בעזה. (ל''ת)

    מרוקאי עצבני-1, 14/06/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל מי שרואה רעות מתהדר בצדקתו, כשתראה חוכמה המחר תאיר את עינינו (ל''ת)

    יאיר, 14/06/07 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    מיקוס, 14/06/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    עקרבים מסוממים בבקבוק

    ישראל נ., 14/06/07 09:31

    לחימה ברצועה קשה ומורכבת פי כמה מלחימה נגד החיזבאללה.זו תהיה טעות איומה להכנס לעזה ו''לנקות'' את השטח . כן צריך להכנס מחדש לפילדלפי ולהרחיב אותו בעוד שני ק''מ ולהמשיך להחזיק בשטח . צריך גם לנתק כל קשר בלתי חיוני בין ישראל למדינת העקרבים . ואז שהחמאס והכופיותיתרוצץ כעקרבים בבקבוק של עזה ושיעקצו זה את זה..

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ביבי אמר לכם. אומר כבר שנים.

    טיפשים, 14/06/07 09:31

    תקראו את הספרים שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ה''מלך'' הדמגוג הנבוב יודע הכל...

      ימני מתעב ליכוד, 14/06/07 09:57

      גם מתי תהיה רעידת האדמה הבאה. ליכודניקים אמיתיים הם לא פריארים. הם לא משרתים בצה''ל בכלל וכלוחמים בפרט. הם ''גיבורים'' בבסטות, במועדונים ובכדורגל.

      הגב לתגובה זו

      • כן כן שמענו עליכם ה''ימין האמיתי''

        טיפשים, 14/06/07 10:46

        אתם הוזים. ביבי מייצג את הימין השפוי והפרגמטי.

        נמאס ממכם, אתה אלו שיתנו בסוף את השלטון לברק ולשמאל. ותצטערו פי אלף יותר.

        מתנהגים כמו אחרון הימנים הקיצוניים באירופה.

        הגב לתגובה זו

        • ביבי מייצג אף אחד מלבד עצמו! (ל''ת)

          האזרח, 14/06/07 11:45

          הגב לתגובה זו

    • ביבי החזיר את חברון (ל''ת)

      משה, 14/06/07 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    חטיבה של שמאלנים צריכה לתקן את הטעות (ל''ת)

    ז, 14/06/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לשלוח את ילדי השמאלנים להכנס לעזה -הימין אמרנו לכם (ל''ת)

    יואל, 14/06/07 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך להיות עיוור כדי לא להבין שכניסה קרקעית לא תפתור כלום

    איתמר, 14/06/07 09:26

    המצב הנוכחי הוא קרקע נוחה לדברי ההבל של הרמטכ''ל לשעבר, איש צר אופקים ומוגבל מבחינה תפיסתית. כניסה קרקעית לתוך עזה לא תגרום שום תועלת, וה''חמאסטן'', כפי שקורא לה יעלון, לא תהפוך להיות חלק ממדינת ישראל, אז מה בעצם השינוי שיחול בעזה אם ישראל תיכנס לתוכה? חוכמה לא גדולה להגיד ''להיכנס לעזה'' (או בלשונו של עמידרור, ''להישאר שם'') בלי להתחייב לשום תשובה מה התוצאות של כניסה כזו ומה המחיר שלה

    הגב לתגובה זו

    • בתי הקברות מלאים בתבוסתנים כמוך שהפסידו במלחמות

      עזאם, 14/06/07 09:32

      בתי הקברות מלאים בתבוסתנים כמוך שהפסידו במלחמות

      הגב לתגובה זו

      • עדיף להיות תבוסתן מאשר עילג כמוך

        איתמר, 14/06/07 09:51

        זה מה שיש לך להגיד לי? ולזה שהחליט שתמכתי בהתנתקות, אתה רק מוכיח כמה קל להתחבא מאחורי סיסמאות תקופניות ולא לענות לעניין. אתה וכל הטוקבקיסטים האחרים, כולל זה שמציע שנחזור למה שהיינו לפני 94. אז הנה סקופ בשבילך: זה לא יקרה, למרות שאתה נורא מקווה

        הגב לתגובה זו

        • לצערי הרב...

          ציצון, 14/06/07 10:12

          גם לעזה לא נכנס בגלל שאין לנו מנהיגים ראויים.מדינה שמרשה לארגון טרור לירות טילים לתןך שטחה אין לה קיום וסופה להחרב.
          אנשים תבוסתנים כמוך הביאו אותנו למצב הזה .

          הגב לתגובה זו

        • אתה שמח שאת אוסלו לא ניתן להשיב?

          שפוי, 14/06/07 11:06

          זה עושה לך טוב לדעת ש1500 ישראלים נרצחו ושמצבה הביטחוני של ישראל הידרדר פלאים מאז אוסלו?

          הגב לתגובה זו

      • אצלנו הם יותר מלאים ממלחמות - לצערנו הרב (ל''ת)

        מדינת ישראל, 14/06/07 09:52

        הגב לתגובה זו

    • אם נתת להתנתקות לעבור כנראה שאתה (ל''ת)

      עיוור מלידה, 14/06/07 09:32

      הגב לתגובה זו

    • מה זה יפתור...

      ., 14/06/07 09:32

      הכניסה צריכה להיות מלווה בהיכנסות לציר פילדלפי והישארות שם, הפלישה תשמיד את תשתיות הטרור ברצועה, תבתר אותה ותתיש תוך שבועות ספורים את אירגוני הטרור, בלא תחמושת וציוד להמשיך בלחימה. לאחר מכן יש להמשיך לשבת ברצועה תוך דיכוי כל התקוממות טרוריסטית, אבל הפעם ההישארות הזאת תהיה דומה יותר להישארות לפני 94, כלומר, אבנים, בקתבים מידי פעם ופעם בחודש נסיון ירי. כל נסיון להדחיק את העובדה שזה הפתרון היחיד רק מעלה את כמות ההרוגים והנזק שייגרמו כתוצאה מכך, הבנתוס?

      הגב לתגובה זו

    • ''וראה'' ו ''פיקח'' כמוך בטח הצביע עבודה או קדימה בבחירות.. (ל''ת)

      אפרת, 14/06/07 09:32

      הגב לתגובה זו

    • צר עולמך

      אדום עולה, 14/06/07 09:37

      איתמר היקר,
      בין איש הוזה שלום והסדרים מדיניים כמוך, טוקבקיסט כושל בשכר מינימום, לבין רמתכ''ל לשעבר, איש עתיר זכויות, אני בוחר להקשיב לבוגי.

      הגב לתגובה זו

      • ה''רמתכ''ל'' שלך הוא רמטכ''ל, והתגובה שלך לא עניינית וטיפשית

        תלמד לאיית, 14/06/07 10:04

        לא נראה שיש לך משהו משמעותי להגיד. אתה יכול כמובן לבחור באפשרות של לא להגיד, אבל טוקביסט בשקל, עלוב נפש וטיפש כמוך מעדיף להגיב. ומה התגובה שלך? ''אני בוחר להקשיב לבוגי'', תמצית הפשיזם עלי אדמות, ללכת כמו עיוור אחרי דעת הקצינים הבכירים. העובדה שאדם מסוים היה רמטכ''ל, לא עושה אותו מבין דבר וחצי דבר בעניינים מדיניים. אבל אם אתה רוצה ''להקשיב לו'', כלומר ללכת אחרי מה שהוא אומר בלי חוש ביקורת, זה מראה שאתה אדם חסר דעה משל עצמך. לך תמצא לעצמך חיים, בקיצור

        הגב לתגובה זו

        • בינתיים מי שהולכת בעיניים עצומות אחרי גנרלים: זו דווקא מפלגת האבודה

          ולא מפלגות, 14/06/07 12:59

          נ.ב - ה-א' זו לא טעות כתיב...

          הגב לתגובה זו

    • אתה צודק - החמאס יחזיק שם בשלטון לתמיד- סללנו

      לו את הדרך, 14/06/07 09:42

      לא תעזור לנו. זה כמו שבמצרים יתנו בחירות חופשיות . הרי זה ברור שהקנאים המוסלמים יעלו לשילטון . בעולם הערבי הקיצונים המוסלמים תמיד גורפים את כל הקולות בשם הדת.

      הגב לתגובה זו

    • אז המצב הנוכחי בסדר מבחינתך?

      ארז, 14/06/07 12:07

      כניסה קרקעית לעזה תפתור את הבעיה - או לפחות תצמצם אותה דראסטית, בדיוק כמו ש''חומת מגן'' הוריד דראסטית את רמת הטרור מאיו''ש.
      גם לפני חומת מגן היו כאלה, כמוך, עם נבואות הזעם שלהם ש''כניסה קרקעית לא תועיל'' וכ''ו וכ''ו. התבדיתם אז, ותתבדו גם בעתיד.

      המצב הזה, שבו מתפתחת מדינת טרור איסלאמית על גבולנו, ומפגיזה יישובים שלנו, לא יכול להימשך. יש צורך בפעולה צבאית גדולה, מקיפה וכואבת (לאוייב). בסופו של דבר, לא יהיה מנוס מחומת מגן 2 בעזה. אם נמשיך לטמון את הראש בחול ולהתעלם הבעייה לא תיעלם ולא תיפתר.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה נזק עשה לנו שרון

    מבינים, 14/06/07 09:26

    והבא בתור זה פרס

    הגב לתגובה זו

    • טוב,לא כולם ''הצליחו'' כמו ההתנחלויות.. (ל''ת)

      ''הצלחה'' מסחררת, 14/06/07 09:53

      הגב לתגובה זו

      • אכן הצלחה מסחררת ללא מרכאות. (ל''ת)

        מארק, 14/06/07 11:42

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    יעלון...

    רפי, 14/06/07 09:25

    לא יהיה שינוי כל עוד אתם פוליטקאים
    שתמכו בהסכמי אוסלו הבריחה מלבנון ההנתקות ומלחמת לבנון ממשיכים לאחוז בהגה השלטון .
    אבל מי שאחראי לכל המצב האבסורדי . הוא הציבור שממשיך להצביע לאותם פוליטיקאים כשלים
    ראה בחירת פרס וברק .

    הגב לתגובה זו

    • אין מה לומר,אתה צודק. (אין במי לבחור) (ל''ת)

      ישראלי8, 14/06/07 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לפני שבע שנים אמרתי את זה על לבנון

    סגן במיל, 14/06/07 09:25

    והייתי קצין צעיר משוחרר מצה''ל בערך שנה - וגם זה היה בגלל שכפו עליי שחרור ..

    המכנה המשותף הוא שבצה''ל ובישראל מי שחושב מעריך מרתיע וצודק בסוף נשאר בחוץ כנביא שצובא חומותיה של ירושלים ותושביה אינם סרים לשמוע קולו כי אין הם רוצים לשנות את אורך חייהם הקלוקל כי אין הם חרדים מחרון אפו ..

    במילים אחרות אני מאוד מקווה שיש משיח ושהוא בדרך כי המצב הולך להיות רע ומר רע ומר ..

    הגב לתגובה זו

    • בגלל קצינים דתיים כמוך אנחנו לא מפסיקים להפסיד

      ישראלי, 14/06/07 09:42

      יש יחס ישר בין מספר חובשי הכיפות בצה''ל לכשלונות שלו.

      הגב לתגובה זו

      • לפחות ה ם משרתים! מה א ת ה עושה? (ל''ת)

        גלעד, 14/06/07 10:44

        הגב לתגובה זו

        • חחחחחח.

          בני, 14/06/07 13:01

          חזק!

          הגב לתגובה זו

      • ישראלי? (ל''ת)

        יהודי, 14/06/07 11:06

        הגב לתגובה זו

      • הקצינים הדתיים הם מלח הארץ

        חילוני, 14/06/07 11:11

        הם המפקדים והחיילים הכי טובים הם ממשיכים לשרת את מדינה למרות שמדינה פגעה בהם בהיתנתקות

        הגב לתגובה זו

      • וכי החייל בשטח קובע את המדיניות? אבל...

        שכל ישר, 14/06/07 16:12

        יש יחס ישר בין המנהיגים הפוליטיים לכשלונות! הם קובעי המדיניות. כנראה יש גם יחס ישר בין התבונה שלך לשנאת הדתיים המקננת בך

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    וימשכו לא להקשיב (ל''ת)

    ירושלמי, 14/06/07 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האיש פשוט אמיתי ........

    כפיר, 14/06/07 09:24

    רק שכחתה משהו שבשלב מסויים יש מצב גם לטילים על תל אביב מעזה ומי יודע נתניה וחפי בשלב מאוחר יותר כמו לחיזבלה ..............הם יבנו בונקרים תת קרקעים כמו לחיזבלה ויבנו צבא גרילה אכותי כמו לחיזבלה עוד חצי שנה גג ................ישראל חייה בסרט רבותי ........חייבים לנקות את עזה ...את חיזבלה .....וכנראה גם את סוריה .....אבל הכול צריך להתחיל בתקיפה על ראש הפרמידה האירנים שם צריכה להפתח המלחמה באירן ............זו דעתי כפיר מחיפה משעמם אין מצב שיהיה פה ...................לשנות דיסקט שמאלנים בקרוב גרית גת על המפה העזתית ..............כואב הלב אבל זו המציאות מאחד שספג פגעיה בנשר בביתו מטייל סורי הכול נזיל והכול מראה על מספר מלחמות בטווח ה10 שנים הבאות .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    להכנס בחמאס עכשיו !!! לא לחזור על הטעות עם חיזבאללה

    הזמן פועל, 14/06/07 09:23

    לפני שהם יספיקו להתארגן מחדש ולהתבסס במיקומים החדשים. לפני שהם יצברו כוחות ותחמושת חדשים
    ולפני שהם ישלתלטו על כל הכוחות והנשק של הפתח.

    לסגור את הגבולות.
    לנקות את עזה
    לחזור לפילדלפי.
    כל זה אינו אופציה - אלא מחוייב המציאות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הזהרנו בלי סוף אבל אתם לא רציתם להקשיב (ל''ת)

    כתום, 14/06/07 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    איך זה מתיישב עם מתיחות ותגבור סד''כ בצפון?

    יוספוס, 14/06/07 09:20

    נניח ולדעתך צריך להכנס, למה לא לדחות לחורף? הרי אם משמיעים קולות שהצבא הסורי מחכה למחטף האם אפשר להוריד את הפוקוס מהצפון?
    האם כניסה ובטח משורינת בהיקף גדול תאפשר להעביר את הכלים צפונה? האם צבא הטילים, מטוסים ומסוקי קרב, סתם מחבלים על הכבישים לא יעכבו את התנועה צפונה?
    האם היקף הכוחות הסדיר מספיק להערכות מול סוריה + לבנון + לחימה נוסח חומת מגן בעזה?
    האם בכזה מצב המודיעין מסוגל לפוקוס על סוריה?

    אינני יודע את התשובה לשאלות, אבל להערכתי שוות תשובה לפני כניסה בהיקף גדול, מה גם שטור של 100 טנקים עושה על הפלשתינים הרבה פחות רושם מ- 10 חמושים בצומת כי אותם הם מכירים ויודעים שלא יהססו לירות מרגמות וירי ממקלעים באזורים מאוכלסים וגם איך מטפלים באוכלוסיה סוררת (ע''ע ההפגנה אצמול בעזה).

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפלשתינים החמיצו את ההזדמנות שניתנה להם, וישראל תצטרך למנוע בכוח ..

    אדי, 14/06/07 09:20

    את המשך הטרור מעזה...
    העובדה שהם בחרו להפוך את עזה לקן של טרור מחייבת את ישראל להשתמש בכוחה העודף כדי להגן על עצמה...
    מה שנדרש מאתנו זו נחישות, לפעול ללא הפסקה עד להשגת היעד שהוא ''0'' פיגועי טרור,

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הדיחו אותו כי לא רצו לשמוע

    ארז, 14/06/07 09:16

    עכשיו המציאות מכה לנו בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא רק יעלון, כולנו ''אמרנולכם'', אך אתם לא אוויתם לשמוע. (ל''ת)

    כבשה כתומה, 14/06/07 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    נסיגה ובריחה מביאה טרור, ללמוד את הלקח לגבי ה''שלום'' עם סוריה

    אסף, 14/06/07 09:15

    הדברים נאמרו גם לגבי לבנון מפי השופט וינוגרד, הם נכונים לעזה ונכונים גם לרמת הגולן

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בוגי צדק! (ל''ת)

    בלה דיאר, 14/06/07 09:15

    הגב לתגובה זו

    • רק אם בוגי יחליף את ביבי לימין יש סיכוי

      בוגי לשלטון, 14/06/07 09:49

      אם ביבי ממשיך אני שוב מצביע קדימה!

      הגב לתגובה זו

      • טיפש מי שמצביע לכישלון שנקרא קדימה (ל''ת)

        בוב, 14/06/07 10:58

        הגב לתגובה זו

      • תגיד את חושב שאנחנו טמבלים?

        נו, באמת!, 14/06/07 13:12

        זה כמו להגיד: ''רק אם איילון יבחר לראשות העבודה - לשמאל יש סיכויי.
        אם ברק ממשיך, אני מצביע לאיחוד הלאומי''.
        ''קדימה'' זו הרי מפלגה יותר שמאלנית מ-מרץ. אפילו ביילין טען לפני הבחירות האחרונות שהוא למעשה ''מאגף את אולמרט מימין'', כי מרץ היו נגד הסכם חד-צדדי וטענו שהכל צריך להעשות במסגרת של הסכמי שלום, ולהתנות את הנסיגה הישראלית בחוזה חתום - ולא לבצע נסיגות והתנתקויות חד צדדיות ללא כל התחייבות הדדית פלסטינית...

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    פעולה של ''אין ברירה''

    בני, 14/06/07 09:13

    מקווה שקולו של בוגי אינו קול קורא במדבר

    הגב לתגובה זו