• 74.

    נתניהו וברק אותו דבר. ימסרו את מדינת היהודים תמורת נייר. (ל''ת)

    רק פייגלין, 14/06/07 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא יאומן! הליצן הזה חזר..

    אבי, 14/06/07 20:38

    ללא ספק זהו שיא חדש של איוולת! לחשוב שכ''כ הרבה אנשים עשויים/עלולים להצביע לכישלון הגדול ביותר שצמח פה במדינה! האיש הזה חלול כמו בלון, נוסף על היותו נהנתן, אגואיסט, וחסר כל רגישות חברתית... ''בגדי המלך החדשים''

    הגב לתגובה זו

    • ברק מנהיג ענק(ולא יעזור למלעיזים כלום).

      רובי, 14/06/07 20:48

      ברק לעומת רוב רובם של הבכיינים והמלעיזים.

      היה המפקד המוערץ ביותר במט''כל
      מבצע יונתן, סבנה, אביב נעורים(הכל על שמו או לפחות הרוב).

      איש מעשה, לא פופוליסט(לא עושה מה שהוא חושב שטוב לבחירות אלא לעתיד ישראל, כמו נסיון להגיע להסדר קבע והבנה שערפאת הוא חמאסניק).

      תמיד אפשר להחזיר שטחים בלי לקבל כלום, ברק לא היה מוכן לכך כמו הליכוד, אלא רק בהסדר קבע שמעוגן כקץ הדרישות בהחלטות הבינ''ל!

      ברק מנהיג אמיתי וענק
      עכשו העם לא יבחר מהרגש אלא מהשכל!

      הגב לתגובה זו

      • אז למה כשל אחרי שנה וחצי הענק גמד הזה? (ל''ת)

        שואל, 14/06/07 21:41

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      יעקב, 14/06/07 23:48

      כל מילה בסלע .

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ימין, שמאל, העיקר שלא יהיה שם את

    א, 14/06/07 20:11

    הזבל של קדימה.
    מפחיד לחשוב מה יהיה כאן אם קדימה תהיה קיימת אחרי הבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברק ממוקד - אבל בהצלחת עצמו בלבד (ל''ת)

    ''הממוקד'', 14/06/07 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ברק: קצת חלש בעסקים אז נהיה ראש ממשלת המטומטמים כמה זמן ..

    הזדמנות עסקית, 14/06/07 19:56

    ובתפקיד אצור לעצמי עוד כמה הזדמנויות עסקיות לדפוק כמה מליונים ...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק: רמטכ''ל בינוני ומטה, ראש משלה בינוני ומטה

    בינוני ומטה, 14/06/07 19:55

    ברק זה רק גימיק פרסומי
    בתכלס הוא לא מספק בצועים
    לא כרמטכ''ל
    לא כראש ממשלה

    ולא כשום דבר

    אדם מוכשר (לעסקים?)
    אבל בהנהגה ובפיקוד עליון - כישלון!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ברק ואולמרט מאותו החומר - טינוף אנוכי חסר מצפון

    אותו דבר, 14/06/07 19:53

    לכן הם יתחברו בממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נתניהו בבחירות לבד - 61 מנדטים! (ל''ת)

    כי אין אחר, 14/06/07 19:52

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו לא יגיע ל11 מנדטים וגם זה יותר מידי עבורו.

      benzi. a, 14/06/07 21:33

      האספסוף הם בס''ה מיעוט מבוטל במדינה. .

      הגב לתגובה זו

      • ?Benzi a (ל''ת)

        Ben-zi-b, 15/06/07 21:05

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ברק פסולת ממוחזרת של השמאל - מגעיל עם/בלי הפלולה! (ל''ת)

    עוד עסקן, 14/06/07 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לציבור בישראל - עוד טעות אחת בבחירות אין לכם מדינה!

    רק נתניהו, 14/06/07 19:50

    זה לא משחק
    אחמדניג'אד הולך לחסל לנו המדינה

    דפקט כאולמרט הוכיח שאיננו מסוגל בכלל לעמוד לייד ראש ממשלה

    ואילו ברק נכשל כשהיה ראש ממשלה.

    רק נתניהו האופציה שאולי תתן לנו סיכוי להתמודד

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אהוד ברק גיבור ישראל - אוהבים אותך ומודים לך על הכל (ל''ת)

    רמי, 14/06/07 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק הוא זבל זהה לאולמרט - שניהם מקומם בבית או בכלא (ל''ת)

    כולם יודעים, 14/06/07 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איפה הקרוק? כשהתותחים רועמים,היורש של אריק אצץ רץ לחמ''ל שלו.

    יגאל כהן, 14/06/07 19:33

    אל תגלו לאיש.
    החמ''ל של היורש של אריק,מתחת למיטה.
    אבל לא מתחת המיטה של ביבי.
    דכתיב:''כי בתכמנות תעשה לך מלחמה''.
    ביבי תיכמן,וחפר דחייה מתחת למיטה של שרה.
    ששששששששש,אל תספרו.
    תמיד כשלא יודעים מה לעושת,ביבי נעלם.
    הוא יחזור כשהמלחמה תגמר.
    שוטה,משטה בכם,שוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אם כך מדוע ברק לא הולך לבחירות כלליות ???

    אריה שניפר, 14/06/07 19:05

    אם ברק מקבל בלי שעשה כלום 29 מנדטים אז לא ברור ממה הוא פוחד ומשאיר את הממשלה הרעה הזאות ולא הוך לבחירות שבהם הוא יהיה ראש הממשלה כפי שהסוקרים טוענים ואתם מאמינים אך ברק יודע היטב ולכן ברק יעשה הכל על מנת לשמור על הממשלה הרעה הזאות.

    אין גבול לחוצפה של השקרנים האלה אשר מובילים ספינים עלובים וחושבים שהציבור טיפש ומטומטם !!

    אולי תוכלו להודיע לנו מה כבר עשה ברק שהוא משווה ??.

    האם הוא כבר חיסל את החמאס ??? לא שמענו !!

    האם ברק כבר חיסל את איראן והאטום שלה ??? לא שמענו !!!

    האם ברק כבר ברח מלבנון שוב???

    האם ברק הביא שלום כבר???

    והחשוב ביותר - האם ברק כבר נכנס לתפקיד והזיז את התחת שלו ???

    ברק לא עשה כלום והתקשורת כבר הפכה אותו למנצח הבחירות !!!

    אם זה המצב מדוע ברק לא הולך לבחירות לכנסת מדוע הוא מפחד להפיל את הממשלה הזאות ??.

    הוא יכול להיות כבר ראש ממשלה על פי הסקר שילך לבחירות ויפיל את הממשלה ונראה מה ברק שווה !!!

    העובדות הם :

    מפלגת העבודה יחד עם מר''ץ - 6 מנדטים בלבד !!!

    מפלגת קדימה אחורה - לא עוברת אחוז החסימה מקסימום 2 מנדטים !!

    הליכוד עם נתניהו - 56 מנדטים מינימום

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק ניתוח מעולה שלך בסוף אתה ממש סוקר נדיר.

      ליצן, 14/06/07 19:48

      איפה עשית את הסקר שלך ?
      בשכונת קטמון בירושלים ???

      הגב לתגובה זו

      • זה לא סקר שעשיתי זו המציאות שבקרוב תתגלה גם לך !!!

        אריה שניפר, 15/06/07 00:45

        ומה רע למי שמהקטמונים???

        מה לא בסדר ??? אתה מוכיח שרמתך מאוד גבוהה (גובה הדשא)!!!

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    סססאמום כל הפסיכים והבהמות רוצים ביבי. איכססס. ( אולי יש להם פיפי?) (ל''ת)

    סחבק, 14/06/07 18:58

    הגב לתגובה זו

    • הבורג השתחרר

      יעקב, 14/06/07 23:52

      אתה צריך לחזק את הבורג אצלך וזה ממש לא בושה .

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אחרי המלחמה הבנתי-

    שמאלן לשעבר, 14/06/07 18:56

    שנתניהו לא שיקר או סתם ''ניפח'' כשאמר שעלולה ליהיות מלחה איזורית ושטילים ייפגעו בחיפה...

    כעת אני מצביע לו.
    יש אופצייה אחרת??
    הבטחון הוא הכי חשוב יותר מהכל

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ביבי, כמו תמיד, נלחץ ונכנס לפאניקה!!! (ל''ת)

    אייל, 14/06/07 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    איך נתקענו שוב איתם (ל''ת)

    מריוס, 14/06/07 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    עם אובד

    david, 14/06/07 17:58

    מענין מי בוחר בברק חוץ ערבים הרי הפלטפורמה של העבודה זהה לקדימה לסגת לפנות ישובים להכנע ללחץ העולם שונא ישראל אז הישמרו לכם יהודים החמסשהביאה מפלגת העבודה מטוניס מתדפק על דלתה של ישראל רק ממשלת ימין ללא ויתורים ומלחמת חורמה עד הסוף יציל את עם ישראל היושב בציון

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    29% for barak? idiots havent you learned nothing?

    madachat yossef, 14/06/07 17:20

    Barak is a corrupt piece of low life.......He will sell out Israel je\ust as he did anythign else he touched

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מדהים איך תומכי נתניהו פתאום התהפכו וכעת שוב הם נגד סקרים (ל''ת)

    יקיר, 14/06/07 16:31

    הגב לתגובה זו

    • תומכי נתניהו מתנהגים כמו ג'וקים מסוממים בתוך בקבוק.

      ירושלמי ותיק, 14/06/07 16:49

      והאהבלים האלה עוד לא תופסים שזה רק התחלה של הנפילה בסקרים של הקב''ה שלהם ביבי. מה לעשות הם בעלי ראש של בבונים.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    לנתניהו יקבל בבחירות הבאות לכל היותר 11 עד 13 מנדטים לכל היותר!

    benzi. a, 14/06/07 16:09

    לפני שאתם המתלמים בעם תתחילו לתפור חליפות . כדאי להפנים את מה שבנצי א מזכיר לכם . והפרט הכי חשוב שנתניהו בחיים לא יהיה ראש ממשלה...

    הגב לתגובה זו

    • ילכו אחר ההבל ויהבלו כך גם אתה (ל''ת)

      זרטוסטרה, 14/06/07 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    סקר מטופש לחלוטין

    זרטוסטרה, 14/06/07 15:00

    אתם רוצים ליצור מומנטום לטובת ברק אבל אין שום סיבה שנתניהו ירד בסקרים ואין שום סיבה וסיכוי שאולמרט יקבל 11 מנדטים שלא נדבר על ציפי ליבני הסקר הוא מטופש מהיסוד ואפילו שיקרי

    הגב לתגובה זו

    • ברק-אפיזודה חולפת-בא והלך, וגם הפעם בא וילך מהר מאד................ (ל''ת)

      אל תדאגו, 14/06/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    את מי סקרו את הערבים הזייפנים של ברק? (ל''ת)

    סוקר אחר, 14/06/07 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא אלה נורמות ההתנהגות, שלהן ציפינו ממפקדים בסיירת.

    שפרן, שילה, כהן, 14/06/07 14:49

    ''מעולם לא ביקשנו מהעומדים לדין, אלא לקבל אחריות פיקודית. לא אלה נורמות ההתנהגות, שלהן ציפינו ממפקדים בסיירת. אנחנו עודדנו את בנינו לשרת ביחידה, שבה מפגינים ראש גדול ולוקחים אחריות, בטוב וברע. לא ביחידה שבה מפקדים מקבלים ציונים לשבח בעת הצלחה, אולם מתנערים מאחריות בעת כשל, כשאחריותם אינה מוטלת בספק''.

    משפחות שפרן, שילה, כהן וויכסלבאום

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למס' 17 שילכו לברק שיגיד לנו ''סוחרים ועובדים בשוק''

    אביב חזן, 14/06/07 14:48

    העם הזה לא מטומטם! התיקשורת פשוט מנסה להשפיע וזה לא יעזור להם ממש לא יעזור להם בגרוש!!!

    לפני כיומיים הזהדתי כתומך של אהוד ברק ושלחתי למנהל ''עניין מרכזי'' הודעה על הצטרפות לרשימת התפוצה של אהוד ברק פתאום הוא התעניין אך כאשר שלחתי לו מטעם הליכוד הוא פיתאום רשם ''שלילי''

    מעניין למה?
    כל התיקשורת הזו מנסה להרים את אהוד ברק למעלה.

    # שכחתם כבר למה הייתה מלחמה? בגלל מי? בגלל שאהוד ברק נסג לאחור ובגללו החיזבאללה צבר נשק.
    # שכחתם כבר בכהונה של מי התחילה האינתיפדה? של אהוד ברק שכחתם שכמעט 600 הרוגים מאז תחילת האינתיפדה שכולם ישבו על המצפון של אהוד ברק. ש-2 הנעדרים שלנו במלחמה ישבו לברק על המצפון

    באהוד ברק אתם רוצים לבחור?
    תגידו אתם לא מתביישים? לזה שקרה לנו המזרחיים ''מוחרים בשוק וסוחרים'' לזה אתם רוצים להצביע או שאתם רוצים להביא 11 מנדטים לאהוד אולמרט אז פשוט תלכו ל''מקום העבודה'' שלו!!!

    יום טוב אני אמרתי את שלי,
    רק בנימין נתניהו יכול להנהיג את המדינה הזו לדרך טובה יותר בנימין נתניהו הוא המנהיג שתושבי מדינת ישראל מייחלים לו. אך לתיקשורת זה קשה וגם לי קשה להגיד שהתיקשורת לאחר שביבי ייבחר לראשות הממשלה הם יישבו שבעה. וייבכו
    כן כן יבכו מיקי חיימוביץ ואיילה חסון ורזי ברקאי ימררו מבכי.. כי זה לא יעזור ביבי יותר חכם מהם יותר נבון
    מהם ויותר חזק מהם!! מה לעשות קשה לעמוד מול אשיות שהiQ שלו מס' 5 בעולם ''180 אייקיו'' נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''הוא (הברק) עמד 5 מ' ממני עם ידיים שלובות הביט מסביב ולא עשה כלום.

    יעקב, 14/06/07 14:37

    ''היה פיצוץ חזק, מפחיד נורא. פתחתי את האוזניים ורצתי חמישה מטר הצידה. היה ענן של עשן, ואז, כשהוא לאט-לאט זז עם הרוח, ראיתי את אחד החברה קופץ על רגל אחת, כל הלחי שלו היתה שסועה, והתחילו צעקות, 'זה אמיתי, זה אמיתי, תרוצו לקרוא לעזרה'. די מהר הגיעו לשטח שלושה תצפיתנים שהיו הכי קרובים, והקודקודים* - אלוף אורי שגיא, ראש אמ''ן, אלוף עמירם לוין, וסגן אלוף דורון, מפקד היחידה. כולם רצו לעזור לפצועים, כי לקח זמן לצוות הרפואי להגיע לאיזור האימונים. היה שם גם הרמטכ''ל, אהוד ברק, הוא עמד אולי חמישה מטר ממני, עם ידיים שלובות, בתנוחה אופיינית לו, הביט מסביב ולא עשה כלום. המוח התפוצץ לי, לא שלטתי בעצמי. צעקתי לו – ''מה אתה עושה יא'מניאק, בוא תעזור, החברים שלי מתים פה''. אבל אהוד לא זז. תבינו, אהוד בשבילנו זה דמות, זה מיתוס, זה מנהיג - ועוד מישהו שגדל ביחידה... אני לא יכול לשכוח לו את זה''.

    יעקב, לוחם בסיירת מטכ''ל.

    הגב לתגובה זו

    • ''שעומד קצין... ואיננו שותף למה שחשוב באותו הרגע זה לטפל בנפגעים''

      אלוף יוסי פלד, 14/06/07 15:18

      ''אני קראתי את החומר וכשעוסקים במין אסון שכזה אני לא מוכן אפילו להתייחס לאפשרות שזו פוליטיקה.
      שאלה: כלומר, אתה חושב שיש ממש בטענות ?
      תשובה: אינני יודע. אינני פוסק. אבל פורסמו דברים שהם בלי הגזמה הם באמת איומים, אם הם נכונים. ואינני יודע ואינני פוסק אם הם נכונים או לא. לא עולה על דעתי שיש מישהו שמסוגל לעשות מזה פוליטיקה.
      שאלה: מהיכרותך את הדמויות הפועלות אתה חושב שזה מתאים לרקורד הצבאי שלהם לנהוג כפי שמתואר שהם נהגו ?
      תשובה: תשמע, אנשים שמוזכרים שמה הם אנשים שעשו מעשים בשרות הצבאי שלהם ואנשים מסוג זה אמורים לא להיקלע למין מצב כזה של קבלת החלטות שגויות, כל כך
      דרמטיות, כל כך כואבות, כל כך קיצוניות. ושוב אני אומר: אינני יודע אם זה נכון. אבל עצם הפרסום שפורסם כפי שהוא פורסם הוא לא יכול להישאר ככה. אסור לו שיישאר כך. זה מחייב חקירה פעם נוספת אם כך. אני חושב קודם כל התייחסות של הנוגעים בדבר. שעומד קצין, לא חשוב מה דרגתו ואני חוזר ומדגיש, אם זה נכון או לא, ואיננו שותף למה שחשוב באותו רגע, זה לטפל בנפגעים.
      זאת הנקודה.''

      אלוף יוסי פלד בהתייחסו להתנהגותו, התנהלותו ולתיפקודו של הרמטכ''ל האהוד הברק בפרשת צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      אלוף עמירם לוי, 14/06/07 15:19

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לאסור אותך על כל הדם שאתה משפריץ פה

      לך לכלא, 14/06/07 19:52

      גועל נפש

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לא תצליחו לרמות אותנו....ביבי עולה ו ב ג ד ו ל (ל''ת)

    משה, 14/06/07 14:21

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      יוסי, 15/06/07 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    התמונה של אולמרט ממש מתאימה ...מצ'ועמם.... (ל''ת)

    מיכל, 14/06/07 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בשבוע שעבר היו לביבי 35 מנדטים,5 נמסו בחום של יוני..

    יגאל כהן, 14/06/07 14:07

    התחייבתי לכם שה''מנדטים מהסקרים'' של הקרוק ,עשויים מקרח וחום יולי אוגוסט ישאיר מהם במקרה ה''טוב'',שלולית עפשה.
    אגב.
    תדייקו,במנדטים של הסקרים.
    בשבוע שעבר,''היה'' לקדימה,''רק'' 9 מנדטים,
    עלינו ב2 בשבוע החולף.
    שוטים משטים בכם,שוטים.
    ברק מכיר את ''מלחמת הסקרים'' שהביאו עלינו ביבי ופינקלשטיין שר''י.
    אבל ביבי ופרס,מאז ומעולם,היו והינם,
    אלופי הסקרים.
    כמה סקרים היה לליקוק ולקרוק לפני הבחירות האחרונות?
    פחחחחחחחחחחחחחחחח.
    מדבר סקר תרחק.
    אגב.
    ליבני,הפסידה חצי מ''כוחה'' במשך חודש.
    הזהרו.
    סקרים לא מלמדים כלום על האמת.
    הם כלי,לשטות באספסוף.
    וביבי,יהיה ראש ממשלת איטליה,
    לפני שיהיה ראש ממשלת ישראל.
    איטליה.
    או שרה אוצר של איטליה.
    מה שיותר משתלם לו ולשרה.

    הגב לתגובה זו

    • סססמק הביבי הזה בגללו האיטלקים משתינים במכנסיים(מרוב שהתפקעו מצחוק)

      סחבק., 14/06/07 16:04

      הם האיטלקים התפוצצו מצחוק והישתינו במכנסיים כאשר שמעו שנתניהו הולך להיות שר האוצר שלהם . סססאמו השקרן הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא יעזור לברק כלום,,כי ביבי חביבי מגיע בגדול,ברק סתם בלוף זמני (ל''ת)

    אוהד פרץ, 14/06/07 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רבותי,ה$$גם מעלה ומוריד סקרים,,ביבי קורע לאהוד תתחת, לא יעזור לשקר, (ל''ת)

    בצלאל, 14/06/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה עושים סקרים בקדימה רק על לבני, מה עם שיטרית, דיכטר, מופז? (ל''ת)

    מה גם שלבני לא, 14/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ועדת וינוגרד הבריחה מלבנון ואי התגובה לחטופים היא חלק מהכשל (ל''ת)

    ברק נכשל, 14/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האמת שעם ברק כשר ביטחון אני אשן יותר בשקט (ל''ת)

    מוטי, 14/06/07 12:33

    הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      אלוף עמירם לוין, 14/06/07 14:35

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא אלוף אתה עלוב.

        ש.ז, 14/06/07 17:20

        אתה פאטתי עם התגובות שלך.
        תירגע

        הגב לתגובה זו

    • ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

      שאול שילה, 14/06/07 14:37

      ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

      שאול שילה, אבא של סגן אלעד שילה זכרונו לברכה, אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, שמרי שפרן זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    חדשות טובות

    אזרח קטן, 14/06/07 12:30

    בוחרי קדימה השמאלנים יחזרו למפלגת העבודה.
    בוחרי קדימה פליטי הליכוד יחזרו לליכוד כי מרכז הליכוד כבר לא קובע כלום!!! על כן הליכוד יקבל 40 מנדטים ומפלגת קדימה לא תעבור את אחוז החסימה (אמן!)
    שתי המפלגות הגדולות יוכלו להעביר חוקים דמוקרטיים בלי הפרעה מצד המפלגות הדתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יום לאחר בחירת פרץ בסקר 29 מנדטים ועוד מול שרון הסוף התרסקות (ל''ת)

    אהוד ברח, 14/06/07 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העם משתוקק למנהיג, לא ליחצ''ן!

    יואל, 14/06/07 12:13

    ברק טוב להנהגה!
    ביבי טוב כשר הסברה, או חוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הסקרים טובים לנתניהו, הם יפתו את ברק ללכת לבחירות מהר, קדימה תתפרק,

    שי, 14/06/07 11:49

    רובם יחברו לליכוד ויחד עם בוגי ויוסי פלד וטובים אחרים נתניהו והליכוד ינצחו בדדול

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה רק התחלת הנסיקה של אהוד ברק!

    benzi. a, 14/06/07 11:26

    כל הסקרים המראים כביכול נסיקה לביבי הם ווירטואלים בלבד ולא רלוונטים כלל. כי הציבור הנורמטיבי והשפוי שהם הרוב הדומם לא השמיע את קולו ולא נתן מענה עד כה לסקרים.
    בבחירות בשנת 99 בעוונותי הרבים בעודי פעיל בליכוד ציינתי בפני חברי שאהוד ברק ינצח את ביבי בהפרש 9%עד 7% . כולם שם בליכוד כעסו וליגלגו לי על כך. העובדה: צדקתי.
    בבחירות 2000 ציינתי שאריק יקח
    את הבחירות בניצחון של מעל 60%
    העובדה : גם פה זה היה נכון.
    בבחירות 2003 אמרתי שהליכוד יקבל מינימום 38 מנדטים והעבודה אולי יקבלו 20 ופחות מי כך גם פה צדקתי.
    ובבחירות 2006 אמרתי שהליכוד בראשות נתניהו לא יקבלו יותר מ13 מנדטים .ובמבחן התוצאה הליכוד קיבל 11 מנדטים ובהסכם עם הדוברמן הרוויחו עוד מנדט .
    והבחירות הבאות שיהיו בעוד כשלש שנים ואולי עוד שנה . אהוד ברק יקח בגדול וינצח את ביבי בהליכה והליכוד לא יעבור את רף ה13 ואולי 14 מנדטים. ויתכן גם שיפסידו יותר עם הביבי הזה. אז כמו שליגלו לי בליכוד אז שימשיכו לעשות זאת גם היום ימים יגידו וכולם יווכחו עד כמה צדקתי...

    הגב לתגובה זו

    • חחח, גם אני יודע לקרוא...

      היסטוריון, 14/06/07 13:28

      ובמקרה הטוב אתה זוכר.

      ביבי הולך לנצח עוד שנה בערך.
      כי רוב העם הבין שהוא הכי מתאים.

      ברק עכשיו בשיא מפה אפשר רק לרדת,( הפקט הניצחון)

      הגב לתגובה זו

      • אולי לקרא אתה יודע, אבל מה עם לכתוב??? (ל''ת)

        דקדקני, 14/06/07 17:24

        הגב לתגובה זו

    • ותחילת הסוף של ישראל

      ז, 14/06/07 15:00

      אם העם המטומטם וקצר הזכרון הזה שוב יבחר את ברק מגיע לו שישמידו לו את המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • ולך יש מהזה זיכרון.....חחחחח (ל''ת)

        ש.ז, 14/06/07 17:22

        הגב לתגובה זו

    • ממש פרשן פוליטי אתה חחח..

      זרטוסטרה, 14/06/07 15:39

      מי לא ידע שב99 ברק ינצח? מי לא ידע שברק יפסיד לשרון? מי לא ידע שביבי בטיפשותו של העם יחטוף מכה? מה אתה אומר כאן בעצם ? שקראת את הסקרים? יהיה מאבק צמוד מאוד בין שניהם אבל אם העם יחכים אז ביבי ינצח ואם לא אז ברק לא יודע מה אתה עושה בחיים דבר אחד בטוח פרשן אתה ממש לא

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בהנחה שהסקר אינו מוזמן ע''י ברק,הכל עכשיו תלוי בו!

    ישמעאל, 14/06/07 11:02

    אם ברק יבצע כעת את העבודה שפרץ זנח,ויפעל בהצלחה נגד המחבלים,ואם ימלא את הבטחתו מלפני הפריימריז,לסילוקו של אולמרט המושחת עד לדו''ח וינוגרד השני,ואם ילכד את מפלגתו סביבו,אזי,יתווספו לו נקודות זכות לקראת הבחירות הבאות שאתם יוכל להתייצב בבחירות מול ביבי.אם לא ,חבל לו על הזמן ועל הכסף לסקרים!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הנה זה מתחיל: התקשורת ממליכה את ברק (ל''ת)

    ואבל זה לא ילך!, 14/06/07 10:57

    הגב לתגובה זו

    • ישימו עציץ מול נתניהו,התקשורת תריץ את העציץ (ל''ת)

      רק נתניהו, 14/06/07 14:23

      הגב לתגובה זו

      • נכון (ל''ת)

        תקשורת מגוייסת, 14/06/07 16:38

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    לחברת טלסקר המוניטין שלכם בסכנה רצינית עכשיו

    מאוד מוזר, 14/06/07 10:51

    נראה מאוד מוזר הסקר הזה
    איפה הוא נערך בקיבוץ?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ספין ספין ספין ספיןספיןספיןספיןספיןספיןספיןספיןספיןספיןספיןספין

    ספין עלוב, 14/06/07 10:45

    ברק נבחר רק אתמול והופ התחיל עם ספינים.
    הבחיים לא יגיע לרמה של ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מעמד הבייניים אל תשכחו שברק נתן יד לערבים ולחרדים בעניין קצבאות היל

    גדי, 14/06/07 10:40

    ברק עזר לערבים וחרדים להעביר חוק שקצבאות ילדים לא יועברו דרך קצבת יוצאי צבא וזאת כמובן על מנת לשרוד פוליטית הדבר הביא להתרוקנות מהירה של קופת המדינה ולמצב שאנחנו בני מעמד הביניים נענשנו יחד איתם אומנם הגזרות ניתנו ע''י ביבי אך הגורם העיקרי היה ברק

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה שהסקרים לא מראים

    ונזכור את כולם, 14/06/07 10:40

    ברק ישרוף את עצמו. הוא לא יכול אחרת.
    אני בטוח שלקראת הבחירות כולנו ניזכר שבזכותו קיבלנו את האינתיפארה השנייה,

    ואם לא נזכור, ביבי יזכיר לנו.

    גם נזכור איך הוא פעם אחר פעם נטש את שדה המערכה כשדברים לא הסתדרו לו כמו שהוא רצה. גם בצאלים, גם בלבנון, גם בזוגיות וגם בפוליטיקה של מפלגת העבודה.

    ואם לא נזכור, ביבי יזכיר לנו.

    וגם נזכור שהאמינות שלו שואפת לאפס, הנאמנות לחברים לא קיימת, אהבת הממון הכוח והשלטון גוברת על האינטיליגנציה.

    ואם לא נזכור, ביבי יזכיר לנו.

    וגם נזכור שכבר היינו במערכה הזאת בין ברק לביבי וחשבנו שיותר גרוע מביבי לא יכול להיות, אבל אז הגיע ברק.

    שני אנשים שאני מבכה את חזרתם לפוליטיקה, ואני נדהם מאלה שהעלו אותם מעלה פעם נוספת.

    מבחינתי, עלייתו של ברק עשתה טוב בעיקר לציפי לבני. זה אולי לא משתקף בסקרים של היום, אבל ציפי לבני תהיה המקלט של השפויים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה עד למשפטים האחרונים בהם

      זרטוסטרה, 14/06/07 15:17

      חשפת את טיפשותך ברבים! אם ציפי ליבני היא האופציה שלך אזי כדאי שתרד מהמדינה כבר עכשיו אין למדינה צורך בבורים שכמותך. ציפי ליבני אם היה בה יושר מסוים שרק בו היא התהדרה הוא נגוז ונעלם לאחר שביקשה מאולמרט להתפטר אך דבקה בכיסא הנוח. ציפי ליבני היא מקלט הבערים הכסילים אלו שהולכים בחושך ואין להם טיפת דעת וחוכמה.
      תגובה יפה הייתה לך לו בסוף הייתה כותב שביבי ורק ביבי הוא מקלט השפויים בעלי הדעת

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ושבו בנים לגבולם

    ינקי, 14/06/07 10:32

    לי אין ספקהפורשים ישובו הביתה

    קדימה תימחק כמו דש ושינוי

    רבותי ההיסטוריה חוזרת

    מהשינאה התהומית לביבי

    אולמרט בראון יצטרפו לברק

    בקיצור יהיה קיץ לוהט

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המצב

    משה, 14/06/07 10:21

    לא משנה ברק או אולמרט, שניהם גרועים. חייבים ללכת לבחירות, משום שרק ממשלה בראשות ביבי, יכולה להתמודד עם הבעיות העצומות שמונחות לפתחנו.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי צריך להיות שר אצל אהוד ברק

      חיים סודרי, 14/06/07 12:04

      רק ברק מתאים להנהגה, ביבי מתאים מאוד כשר בפיקודו של אהודברק

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ברק ברח מלבנון, והמלחמה בגלל אדישותו לחיזבאללה !

    סיגלית, 14/06/07 10:20

    עם ''מר ביטחון'' כזה אנחנו איננו בטוחים בכלל.
    בגלל בריחתו מלבנון החלו מהומות אוקטובר 2000 שגבו כ-1500 קורבנות באינספור פיגועים.

    מי שהוציא את ''חומת מגן'' והמבצעים המתגלגלים אחריו בגדה, היה שרון.

    הגב לתגובה זו

    • ברק היחיד שיכול להנהיג כרגע.

      יעל, 14/06/07 12:03

      הקלישאות לא יעזרו, מבחינת בטחון והסטוריה צבאית בטחונית, הוא האדם המתאים ביותר להנהיג.
      שביבי יהיה שר חוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תקשורת מגוייסת

    I.C, 14/06/07 10:16

    הנה מתחילה שטיפת המח נגד שלטון הימין, הנה ברק ''המנוסה'' ו''האנליטי'' ומר ''ביטחון'' חוזר בגדול ורק הוא יוכל לנצח את נתניהו, ולצערי זה יכול להתממש בגלל הזכרון הקצר או הטמטום הגדול של העם הזה והכל בעזרת התקשורת, הפרקליטות בגיבוי הבד''צ והאלפיון העליון שמאד לא מרגישים בנוח נוכח השינויים המאד דמוקרטיים שהפעם באים ''מלמטה'' מהעם, וממספר רב והולך של אנשי רוח,אקדמיה, ומשכילים שיודעים מהיא דמוקרטיה אמיתית ומה היא תקשורת אובייקטיבית ותקשורת חוקרת באובייקטיביות. תמשיכו בשטיפת מוח כנראה שגם תצליחו בשנים הקרובות כי לא קל לנתק את ''האליטה'' (בספרדית=''חונטה'') מצינור האזנה ($)

    הגב לתגובה זו

    • באיזה מהירות אתם

      מחליפים פזמון, 14/06/07 10:36

      עד עכשיו לא התלוננתם על הסקרים..

      הגב לתגובה זו

      • ברק באמת מנהיג אמיתי, מה לעשות!

        ברקיסט, 14/06/07 12:02

        צריך מנהיג עם ידע, נסיון והסטוריה.

        הגב לתגובה זו

        • ידע, יש! ניסיון כרמטכ''ל יש!

          מזכירן לאומי, 14/06/07 13:36

          היסטוריה?????
          אולי שכחת מלחמת לבנון השניה??? הבריחה מלבנון?? מהומות 2000?? אינתיפדת אל-אקצה?? קאמפ דיויד?? רעיון ההתנתקות?? תמיכה בה??
          הפרישה הפתאומית?? איזה היסטוריה?? זיכרון קצר???

          הגב לתגובה זו

          • סיסמאות נגד ברק לא יעזרו, ברק מנהיג שעושה! (ל''ת)

            אייל, 14/06/07 20:35

            הגב לתגובה זו

            • מה עשה? לבנון אסון (ל''ת)

              מגיב, 14/06/07 21:42

              הגב לתגובה זו

        • ''לא עשה כלום''

          חזי שלח, 14/06/07 14:36

          ''לא עשה כלום''

          הגיע הזמן, שמישהו שלא היה בצאלים כאשר אירע שם האסון ייצג את כל מי שלא היו שם אך יודעים בדיוק איך התנהג הרמטכ''ל אז. צריך רק להסתמך על מה שאהוד ברק בעצמו אמר, ומה שאמר מתאים למה שאמרו האחרים שהיו שם, אלופים ופחות מאלופים.
          אני יודע שהוא דיבר אמת כי מה שאמר הוא בהחלט לא לטובתו, מעיד על אופיו ומחדד את השאלה, מיהו האיש הרוצה עכשיו להיות ראש הממשלה.
          ברק אמר שהוא לא ברח ולא הפקיר פצועים. יש להניח שבאמת לא ברח, ואין ספק שלא הפקיר פצועים. הוא לא היה יכול להפקיר כי הפצועים היו בידיים נאמנות. מה כן עשה ? הוא לא עשה כלום. וזהו לבו של העניין. על פי דבריה של מבקרת המדינה, ברק הציג לפניה עמדה חד משמעית: הוא נהג כפי שנוהג רמטכ''ל, והיה עליו לעסוק ב''קשירת קצוות''.
          אבל ממתי רמטכ''לים קושרים קצוות ? ובייחוד באירוע כזה, כשמסביב המוני קושרי קצוות פוטנציאליים, והיחידה הצבאית היא אירגון מיומן ומשופשף – סיירת מטכ''ל ? מה היה שם לקשור ? היה צריך לדווח על האסון, להזעיק מסוקים לחילוץ, להורות אולי על תיגבור האמצעים הרפואיים ולהכניס לכוננות בתי-חולים. האם מישהו מאמין שהיה צריך רמטכ''ל שלם בשביל כל הדברים האלה ?
          לעומת זאת, יש לשים לב מה עשו האלופים שהיו שם: אורי שגיא, עמירם לוין ושמואליק ארד רצו אל הפצועים, עזרו לחבוש, עודדו, פשוט כרעו לידם, כי גם כשכואב נעים שאלוף מחזיק לך את היד ואומר כמה מילים של בן אדם נבוך.
          בן אדם, זו מלת המפתח, ואני מציע שבנקודה זו נפסיק לחקור ונסיק את המסקנה היחידה המתחייבת מן האירוע ומהתנהגות הרמטכ''ל של אז: הוא פשוט לא בן אדם.
          תרבות הניסוח שלי בעניינים כגון אלה היא נטולת רחמים ולקוחה מהלקסיקון הבדוק והמדוייק של הדור שאליו אני שייך ושל הסביבה הצבאית שבה גדלתי. אני מכיר היטב ומקרוב את הרמטכ''לים שבאו מהסביבה ההיא, ושלא יבלבלו לי את המוח על מצבים היפותטיים. מוטה ורפול ומוישה וחצי ודן שומרון לא היו סוגרים שום קצוות ולא מדווחים לאף אחד. הם היו הדוגמא שלפיה נהגו אורי ועמירם ושמואליק.
          העובדות ברורות: אהוד לא ברח, הוא עמד שם שלוב ידיים. אין לי ספק שהיה מזועזע, אך הוא לא לכלך את הידיים ולא כרע על מנת לעודד. מי שלא יבחר בו בגלל זה להיות ראש ממשלת ישראל, או שהוא עדיין רוצה את נתניהו, או שהוא סתם יפה נפש, או שהוא דוגל באימרה הרומית, שמדבר אחד מסיקים על כל היתר.

          חזי שלח
          תל-אביב

          הגב לתגובה זו

      • לא מתלונן

        IC, 14/06/07 12:32

        לא מתלונן על סקרים,גם לא מצביע ביבי, אבל כן מצביע על מציאות הקיימת במדינה מאז קומה . הפשע המאורגן לא נמצא במשפ' אלפרון או אברגיל או רוזנשטיין אלה במקומות אחרים לגמרי פקח עיניך

        הגב לתגובה זו

    • זה מפחיד עד כמה שאתה צודק

      קובי, 14/06/07 10:46

      התוצאות רואים בשטח ביום יום.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    יום אחד יחקר המיתוס התקשורתי השקרי סביב שמעון פרס

    לא פוליטיקאי, 14/06/07 10:14

    אני לא פוליטיקאי.
    אני מאחל לפרס אושר ואריכות ימים.

    יום אחד ייחקר המיתוס האגדי והשקרי שנבנה סביב פרס. ההיסטוריה תחקור את התופעה המדהימה והלא תיאמן של בניית הילה תקשורתית כל כך מנותקת מהמציאות.

    פאס אחראי לטעות ההיסטורית הגדולה ביותר שנעשתה במדינת ישראל. פרס אחראי לקונספציה של אוסלו. הבאת ארגון טרור רצחני בראשות רב המחבלים ערפאת. שקיעה בפנטזיות על שלום כשערפאת עוסק בטרור והסתה. ומילא אם זה לא היה יישום מדוייק של תוכנית השלבים עליה הכריז ערפאת כבר מ-74.

    פרס עשה זאת ממניעים פטריוטיים. הוא שגה לחלוטין בהבנת המציאות והביא לטעות היסטורית ממנה סירב להתפכח גם לאחר שפרצה מלחמת אוסלו תחת שלטון מפלגת העבודה.

    פרס התנגד להפצצת הכור ב-81.

    בנושא הכור נעשה עוול היסטורי לבן גוריון. בן גוריון המנהיג ההיסורי של ישראל הוא שהקים את הכור! הוא שעשה את ההחלטה ההיסטורית הוא שלקח את הסיכון.
    פרס עשה עבורו שליחויות. היום כבר התקשורת שכחה את בן גוריון .באורך פלא רק פרס הקים את הכור.

    פרס היה בממשלה של מלחמת יום כיפור, ובממשלה של ההתנתקות מעזה.

    אבל, משום מה נבנה סביבו פסטיבל תקשורתי כאילו הוא מדינאי דגול. מי שהביא את ערפאת לכאן וסיבך את ישראל במלחמת 14 השנים של אוסלו הוא לא כזה מדינאי גדול.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת??? יש גם כמה דברים טובים

      לא הכל שחור, 14/06/07 10:22

      פרס בנה את הכור הגרעיני בדימונה
      פרס דאג לכך שיהיו לנו טילי קרקע קרקע (על יריחו שמעת??)
      פרס כמנכ''ל משרד הביטחון קידם רבות את התעשיות הבטחוניות
      לפרס יש חזון ומעוף שלאחרים לצערנו אין (אין מה לעשות זו לא תשובה...)

      הגב לתגובה זו

      • פרס לאאאא בנה את הכור הגרעיני!

        תפסיקו עם השקר!, 14/06/07 11:16

        לכור הגרעיני היו כמה אבות: פרופ' ארנסט ברגמן, פרופ' יובל נאמן ועוד מדענים טובים. אבל לא פרס. הנוכל הזה הצליח לשכנע את כולם שהוא הוא אבי הכור.
        אולי במקום זה ניזכר שהוא התנגד להפצצת הכור העירקי בפקודת בגין. אם כבר מדברים על גרעין, אז זה מה שפרס עשה בנושא.

        הגב לתגובה זו

        • ללא ספק תגובה ראויה לשבח ובנוסף

          זרטוסטרה, 14/06/07 15:20

          לדעתי שמעון פרס היה מאז ומתמיד נוכל ושקרן (התרגיל המסריח) חולם והוזה הזיות(מזרח תיכון חדש) ועוד רבים יום יבוא ועוד חכמים כמותך יבינו זאת!

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    ברק קונה גם סקרים (ל''ת)

    אל תאמינו, 14/06/07 10:13

    הגב לתגובה זו

    • ביבי קונה סקרים(ברק מנהיג אמיתי). (ל''ת)

      רונן, 14/06/07 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    שהעבודה-מימד-קדימה-מרצ ירוצו ביחד בבחירות הבאות

    ארז, 14/06/07 10:07

    יקבלו ביחד 40-50 מנדטים, וביבי ישאר באופוזיציה, ובא לציון גואל, אמן!

    הגב לתגובה זו

    • 40-50 מנדטים, שישארו באופוזיציה

      עמישראל, 14/06/07 10:24

      מול גוש ימין-מרכז של 70 מנדטים.

      הגב לתגובה זו

      • אהוד ברק מנהיג העם(אני בוחר בברק).

        קובי יפת, 14/06/07 11:59

        הוא לא מרץ, הוא הוכיח שהוא לא מסכים לכלום ביו''ש בלי הסדר קבע המעוגן בהחלטות הבינ''ל כקץ הדרישות וסוף הסכסוך.

        אינתיפאדה, לא אינתיפאדה, לא מעניין את ברק....הוא יעשה רק מה שטוב לעם ישראל(ולא מה שנראה טוב לבוחר ברגע נתון)!
        ברק, עם ישראל צריך אותך!

        הגב לתגובה זו

        • יהודים לא לומדים לקחים וכל כך מהר סולחים ושוכחים זה הפאק שלנו! (ל''ת)

          מישהו, 14/06/07 14:20

          הגב לתגובה זו

          • אין כעס על ברק, רק תודה והערכה!

            אחד ישר, 14/06/07 20:36

            בין אם אוהבים אותו יותר או פחות, הוא מנהיג היסטורי וגדול שנתן כל חייו משכלו וממנהיגותו לעם ישראל!

            הגב לתגובה זו

    • טעות..אולי 15 בקושי (ל''ת)

      א, 14/06/07 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    למפלגת העבודה לשתף פעולה בלי מחנות וללכת לנצחון בבקשה (ל''ת)

    בבקשה, 14/06/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא משנה מי בראש - העיקר ביבי וברק יחד...אחדות לאומית

    גיא, 14/06/07 09:57

    חייבים לאחד כוחות מנוסים - או ביבי או ברק בראש והשני בתור מספר שתיים - אין ברירה....רק לא אולמרט....וכמה שיותר מהר!!! כבר בזבזנו שנה ושלושה חודשים על ''הניסוי הכושל'' אולמרט-פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים, ברק וביבי(בסדר הזה) טוב לישראל

      ירון, 14/06/07 11:56

      המנהיג והלוחם(ראש ממשלה ושר חוץ)!
      הלוואי הלוואי הלוואי.

      ביבי, תהיה גבר ותציע זאת לברק, כך היה רוצה גם יוני נתניהו ז''ל.

      כמו בצבא, גם בפוליטיקה מפקד הסיירת ופקודו יכולים להיות משהו הכי טוב שקרה לנו!

      הגב לתגובה זו

      • ממשלה בראשות ברק בשיתוף ביבי אטרקציה. (ל''ת)

        אלדד, 14/06/07 13:47

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    למכותב בלבד: לאהוד ברק

    נסים גבאי, 14/06/07 09:57

    שלום לך יו''ר מפלגה חדש
    בחרתי בך.
    טוב, לא ממש קפצתי מעורי, ויותר נכון - בחרתי באנטי פרץ.
    האמת. אני בקשר גם עם ביבי. טוב, לא איתו על כוס קפה, אבל גם אתה לא ישבת איתי ממש בארבע עיניים.
    איך?
    הרי אני חבר מפלגת העבודה.
    אז ככה: אני ישראלי.
    המדינה חשובה לי יותר מכל קומבינות הפוליטיקאים.
    אני עדיין מחפש את הטוב.
    לעניינינו:
    אל תכניס את פרץ לסדר היום שלך.
    ראית מה ניסה עמי אילון לעשות?
    כעת הוא פאסה.
    העם המטומטם איננו מונגולואיד.
    פרץ הוא התופעה המכוערת של המדינה - ואם אינך יודע על מה אני מדבר - גם אתה דפוק.
    תספר לי על פוליטיקה?
    תספר לי על אילוצים?
    תספר לסבתא שלך.
    כאן בישראל ממתינים למהיגים שלא מן השורה המופלצת הקיימת היום.
    קח בחשבון את דבריי - וראה את כל אלה שלא הקשיבו לי... היכן הם היום.
    בברכה
    נסים גבאי

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם נתנו לך חופש ? תחזור מיד (ל''ת)

      קן הקוקיה, 15/06/07 10:37

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הנ התקשורת מתחילה ''לפמפם'' שוב את הנבחר שלה(עכשיו ברק). די ל(ש)קרים. (ל''ת)

    רן, 14/06/07 09:53

    הגב לתגובה זו

    • הסקר לא מחמיא לאהוד ברק.

      יעל, 14/06/07 11:53

      באין מנהיג בדמותו, הוא היה צריך להיות הרבה יותר גבוה בסקר!

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גם ביום שאחרי בחירת עמיר פרץ ליו''ר העבודה

    עוד סקר שקר, 14/06/07 09:51

     היא זכתה בסקרים ל29 מנדטים. השאלה מה יהיה בעוד חודש.

    הגב לתגובה זו

    • רוב העם יבחר את אהוד ברק!

      אייל לוי, 14/06/07 11:52

      אהוד ברק הוא מנהיג.
      היסטוריה, נסיון, ידע, עשייה.
      הוא מהגדולים כמו רבין, בגין, שרון.

      רק עם טיפש יפספס מנהיג בדמותו.

      ולכן ברק יקבל את תמיכתו של רוב עם ישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    החמץ ממצמץ - וזה מה שנשאר לצערנו רב - גלגל עוד שנה (ל''ת)

    גל ועוד, 14/06/07 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תבינו ימנים טפשים - ביבי הנכס הגדול ביותר של השמאל

    ביבי - תישאר!, 14/06/07 09:41

    ומבריח מצביעים רבים לעבודה ולקדימה. כל בחירתו של אולמרט נולדה מזה שמולו עמדו שתי אלטרנטיבות כה גרועות כמו פרץ וביבי

    הגב לתגובה זו

    • יקבלו סדנת חינוך שנייה מנסראללה

      עד שיבינו, 14/06/07 10:14

      מה שלא עושה השכל, עושה הזמן.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן טיפש ודמגוג,יש לי רק שאלה אחת

      ישראבלוף, 14/06/07 11:10

      אם לשיטתכם נתניהו הוא הנכס הכי גדול שלכם,מדוע ההתנהלות שלכם כלפיו,היא לפחות כמו נגד האויב הגדול ביותר של ישראל ?

      הגב לתגובה זו

    • טוב הינה עוד יצור מטופש אז ככה

      זרטוסטרה, 14/06/07 15:25

      כנראה שבחרת פרץ בבחירות הקודמות לכן הכלל שקבעתי לגבי מי שהצביע פרץ קדימה או גימלאים הוא שאני פשוט לא מקשיב למה שהם אומרים והם בחזקת טיפשים מאוסים אז עד אשר תלמד ותשכיל עדיף שתשמור את תגובותיך בראש

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זהירות. הצונמי האשכנזי מאיים להטביע אותנו !!!

    אפללו מדימונה., 14/06/07 09:37

    הגזענות האשכנזו-קיבוצית חוללה גל צונאמי שהולך ומתגבר וסוחף לתוכו את הביצה העירקית, וזה מאיים להטביע את המדינה כולה,
    אם יש דבר מנחם בכל האסון הזה שגם ש''ס תטבע והכי עמוק,

    כל מי שעתיד העם הזה עדיין חשוב לו שיקום ויחסום בגופו את מגפת הגעפילטעלך שהיתפרצה מבריכות הקרפיונים של הקיבוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    העם המטומטם לא לומד מהעבר

    ברק הוא אסון, 14/06/07 09:26

    הרס את הכלכלה.

    הרס את היחסים עם סין והפקיר אותה לרשות איראן.

    גרם לפרוץ אינתיפאדה שלישית.

    הרס את ההרתעה הישראלית בגבול הצפון.

    ברק הוא אסון

    הגב לתגובה זו

    • ברק לא משהו אך עדיף על ביבי - כבר היינו בסרט הזה (ל''ת)

      לומד מו העבר, 14/06/07 09:39

      הגב לתגובה זו

      • לומד מן העבר

        זואי, 14/06/07 10:36

        אם אתה יודע לקרוא, אתה לא יכול להתעלם מרשימת ההצלחות של אצבעוני (רשימה חלקית) המפורטות בתגובה שמעליך. ביבי גדול על ברק ובכל המובנים.

        הגב לתגובה זו

        • ברק מנהיג גדול ואיש של עשייה!

          אלדד יאיר, 14/06/07 11:48

          ביבי יכול להיות טוב כיח''צן של אהוד ברק וממשלתו או כשר.

          מי שלא עושה לא טועה, ברק מנהיג, ברק עושה!

          הגב לתגובה זו

          • ברק המנהיג היחידי בישראל טוב שהוא חזר. (ל''ת)

            אלדד אהרוני, 14/06/07 13:46

            הגב לתגובה זו

          • ברק עשה הרס גדול ביומיים וחצי שהוא היה רה''מ

            עשיין, 14/06/07 14:50

            זה הדבר היחידי שהוא עשה.

            הגב לתגובה זו

        • ברק מנהיג אפקטיבי ואיש עשייה. (ל''ת)

          יוני, 14/06/07 11:49

          הגב לתגובה זו

          • כן...עשיה ...עסוק בבריחה בעיקר...טפשים מתי תלמדו? (ל''ת)

            מישהי, 14/06/07 14:18

            הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה למדינה

    מאיטה, 14/06/07 09:24

    שלושה גברים לא ראוים וזהים. ביכלל לא משנה מי-מה. אולי תחליפו כבר את ההנהגה בכללותה

    הגב לתגובה זו

    • במי? (ל''ת)

      ,lol, 14/06/07 09:37

      הגב לתגובה זו

      • אהוד ברקוביבי ראויים.

        עוזי גל, 14/06/07 11:47

        הלוואי שביבי היה מסכים להיות מ''ס 2 של ברק כמו במטכ''ל ואז הייתה לנו מדינה ''סיירת מובחרת''.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    סקר בחירות

    סלומון, 14/06/07 09:22

    וואללה
    כאילו אין בקיץ מלחמה .
    כאילו כל הצרות נגמרו.
    כאילו יש מחר בחירות חדשות.
    למה אולמרט התפטר.
    בשביל מה כל הסקרים האלה שנכונים רק לרגע בו נעשו וברגה הזה אין להם שום סיבה.
    אז שיפסיקו לזבל לנו את השכל עם כל הסקרים המטומטמים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ברק ינצח את הבחירות וביתר עוצמה אם יסלק את פרץ וחבורתו,כל הכבוד

    שמעון לוי,בת ים, 14/06/07 09:22

    ברק הוא היום המנהיג מכל הפוליטקאיים הבינוניים שנמצאים היום בגלריה והוא חייב לסלק מניהול המדינה את כל הכשלונרים .

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בסקר שלי נתניהו 61 (ל''ת)

    לכולם יש, 14/06/07 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    משהו כאן לא נראה טוב

    חשדן, 14/06/07 09:09

    איך אתמול זה היה 16 לעבודה בראשות ברק ותוך יום זה נהיה 29? מישהו עובד עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • הספינים של איל ארד מתחילים לרוץ במישנה מרץ..זו עבודה

      חושבים שאנחנו, 14/06/07 09:32

      משותפת של היחצני''ם והתקשורת. לפי המצב בשדרות ועזה, עד שיגיעו הבחירות לא ישארו בוחרים מאחר וכולם ינוסו על נפשם למקום מבטחים מאחר וכן נעשה כל יום יותר גרוע.

      הגב לתגובה זו

      • אהוד ברק מנהיג אמיתי, זה למה!

        ברקיסט, 14/06/07 11:45

        ביבי, יכול להיות שר חוץ או אוצר נפלא.
        אבל צריך מנהיג אמיתי, אהוד ברק!

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר בין מנהיג אמיתי לאהוד ברק?מקרי בהחלט.... (ל''ת)

          מיכל, 14/06/07 14:17

          הגב לתגובה זו

          • מיכל, ברק מנהיג ענק(תקראי עליו קצת ותחכימי). (ל''ת)

            אחד ישר, 14/06/07 20:38

            הגב לתגובה זו

    • עובדים עלינו

      javck, 14/06/07 09:51

      אתה צודק.
      וראה מעריבמתייצב ראשון ו מביא את הסקר המגמתי .
      שוב השמאל רועד והתקשורת משמשת לו ולעצמם אתרוג.
      אבל לא יעזור ראינו אותם במלוא מערומיהם כולל קדימה השמאלנית.

      הם לא ישרדו עם כל התקשורת... ואילה חסון בראשם לא יעזור לכם!

      הגב לתגובה זו

    • צודק!! והציבור הכסיל הולך שולל (ל''ת)

      א, 14/06/07 10:19

      הגב לתגובה זו

    • זה הקולות החרצפים (ל''ת)

      קומפורטי, 14/06/07 14:30

      הגב לתגובה זו

    • טעויות בלי סוף

      יעקב, 15/06/07 00:04

      ברק עשה נסיגה מלבנון בהשפעת ארע אמהות ברק לא ידע לטפל באינתיפדה שפרצה וברק ברח בצהלים ויכול להיות שהוא עוד ימשיך לעשות בגדול המנהיג הגדול זה בנימין נתניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש לעבור לשיטת שתי מפלגות

    דני, 14/06/07 09:08

    אנשי קדימה יתמזגו מי לימין ומי לשמאל, כל השאר יתמזגו עם איזה צד שיבחרו ואחוז החסימה יועלה ל 20%, סוף המפלגות הקטנות, סוף לאי-היציבות שנמשכת 59 שנים, סוף לסחטנות. מי שייבחר יכהן כראש ממשלה 4 שנים, בלי שום אפשרות של אי-אימון באמתלא זו או אחרת, למשל חילול השבת וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • וגם אם ינהל מלחמה כושלת אי אפשר (ל''ת)

      יהיה להדיחו, 14/06/07 09:55

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם הד'ינמיקה של מערכות הבחירות האחרונות, ברק ינצח

    מיקו, 14/06/07 09:05

    תומכי ביבי ידעו למה הם מעדיפים את פרץ/איילון...

    ברור שקדימה תרד עוד בסקרים ומצביעיה המאוכזבים בוודאי שלא יצביעו לליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לקדימה יש כמו שינוי -0 מנדטים

    מיקוס, 14/06/07 09:04

    ה 11 שלהם יתפזרו בין כולם

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המשיכו לחלום !

    מרכז, 14/06/07 09:02

    נתניהו יהיה ראש הממשלה !
    ברק מתאים לאוצר.
    אנחנו צריכים ממשלת אחדות ליכוד-עבודה בראשות נתניהו !

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא יעזור כלום הימין ינצח את הבורח (ל''ת)

    זיגי, 14/06/07 08:57

    הגב לתגובה זו

    • זיגי לא שפלה אלה זיגי ''שפל'',

      ש.ז, 14/06/07 09:18

      מה שברק עשה לבטחון ישראל ברוורס אתה ובניך ובני בניך לא תעשו
      אז תרגיע עם הכינויים המעידים על רמתך.

      הגב לתגובה זו

      • עשה גדולות ונצורות

        ארז, 14/06/07 09:36

        בריחת צה''ל מלבנון
        ועידת קמפ דייוויד
        פרוץ האינתיפדה השנייה

        אכן, עשה רבות למען ביטחון ישראל...

        הגב לתגובה זו

        • ארז, תשובות פופוליסטיות לא יעזרו.

          אלעד אורי, 14/06/07 11:43

          אהוד ברק עשה רבות למען ישראל.
          (על כל מנהיג אפשר להסתכל בשתי זוויות).
          אבל ברור שאהוד ברק מנהיג אמיתי.
          שעשה כל חייו למען ישראל ולא בכדי הוא נחשב לחייל מ''ס 1 בתולדות הארץ.
          גם ביבי ראוי.
          כמובן שאהוד ברק מבין מתוקף ניסיונו יותר מביבי שהיה פקודו.

          הגב לתגובה זו

  • 2.

    עולם מזוייף

    יצחק, 14/06/07 08:52

    שוב רוצים הסוקרים להשפיע על דעת הקהל.זכרוננו אומר שגם לאחר בחירת פרץ העבודה עלתה לשיאים חדשים ,אז הפסיקו להתרגש מפני שברק בשיא כוחו והתקוה שהביא וכן חבירתו לדוד לוי ומימד הגיע ל22 מנדטים.חידלו ממעי הכשפים ותנו להתרגשות לשקוע ואז....

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עכשיו תבינו חשיבות תפקיד הנשיא

    Moises, 14/06/07 08:49

    פרס יטיל הרכבת הממשלה על ברק למרות שהעבודה תהיה המפלגה השניה בגודלה, ולא יטיל זאת על נתניהו.
    הבנתם למה הימין הצביע נגדו לנשיאות
    .....?????

    הגב לתגובה זו

    • טעות : פרס יטיל את הרכבת הממשלה על עצמו (ל''ת)

      הימין לפח הזבל, 14/06/07 09:39

      הגב לתגובה זו

      • טהוט : שמאלן יטיל על ימיןBBכשרון)הרכבת ממשלה ליישום2003-06מצע השמאל (ל''ת)

        שלום אכשיוו ., 14/06/07 18:41

        הגב לתגובה זו