• 91.

    Small change next to AIDS spreaders. Why give stamp of approval (ל''ת)

    Epitome of AZUT, 21/06/07 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מארגני המהומות טוענים שהמצעד גורר מהומות

    עזות מצח, 19/06/07 10:25

    איזו חוצפה ועזות מצח. אותם מסיתים אלימים שלא מקבלים את שלטון החוק מאשימים את ההומואים והלדביות שהם גורמים למהומות.
    בינתיים הומואים ולסביות רק צועדים ומי שמארגן מהומות שורף פחים פוצע שוטרים ודוקר מפגינים תמימים הם החרדים והימין הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אל תתנו להם לעשות את המצעד לא בעיר הקודש (ל''ת)

    אפרת, 17/06/07 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא ניתן להם לעשות את זה!

    חסוי, 16/06/07 22:08

    בושה לעם היהודי!!!!!!!
    גועל נפש!
    אנחנו עוד נעצור את זה!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חבןרה של מטורפים

    דן, 15/06/07 20:39

    אנשי הימין הקיצוני הם בדיחה פתטית: ממש כמו החמאס הם משתמשים בכל כלי דמוקרטי אפשרי כדי לנגח ולהרוס את המהות הדמוקרטית שעוד נותרה באיזורנו!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כולנו נצעד בגאווה בחמישי הקרוב בירושלים

    אורי שמילוביץ, 15/06/07 18:59

    גזענים - הביתה!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בא לצעוד!

      אזרח, 16/06/07 13:19

      למען הדמוקרטיה ומען חופש הביטוי!

      הגב לתגובה זו

    • Since when is two percent, kulanu (ל''ת)

      mathematician, 18/06/07 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    בג''צ זה מר''צ - ובמר''צ אוהבים מצעדים ופרובוקציות - אז

    יאשרו להם, 15/06/07 06:15

    במדינת חלם. פה בכל נלחמים אפילו במסורת בערכים. הכל רומסים למען הומאים ולסביות חריגים.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    קראיה למגישי העתירה ולאוהדיה!!!

    שליח בית דין, 14/06/07 21:05

    מבדיקה שערכנו מתברר שבימים האחרונים חתמו כשלושת אלפים אנשים על העצומה, בניגוד לקריאתנו המפורשת. לכן אנו פונים אליכם שלא לחתום על העצומה

    http://212.199.222.97/minisite/gaava/

    כמו כן אל תיכנסו לאתר הבית הפתוח שמקשר לעצומה הנ''ל

    http://www.worldpride.net/index.php?id=1542


    מצווה לפרסם!!!!!!!!!!!!!!!! ;-)

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לתגובה 65 דרורה מקרית ביאליק

    סופרגול, 14/06/07 20:59

    זה אכן לא נותן להם כלום חוץ מזה
    וזאת בדיוק המטרה שלשמה הם עושים את זה .
    הם עשו כבר מצעד בתל אביב צעדו שם בגאווה ( עלק ) אבל זה לא מספיק לפרובוקטורים המנוולים עכשיו צריך גם בירושלים כדי לעשות בלאגן ולעשות דווקא לכל החרדים שגרים שם .
    חיה ותן לחיות מכירים את המשפט הזה ?
    כנראה שלא .

    הגב לתגובה זו

    • ההומואים לא כופים שום דבר על אף אחד

      סופר סופר, 15/06/07 00:52

      רק הדתיים הם אלה שכופים, שילכו ילמדו מקופים

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין גבול לחוצפה של הפרובוקטורים ההומאים האלה

    נדב, 14/06/07 20:55

    בכוונה אחרחי המצעד בתל אביב עוד אחד בירושלים כדי להרגיז את החרדים שגרים שם .
    החוצפה העוד יותר גדולה היא שהמדינה מרשה להם לצעוד בירושלים .
    בשכנות החביבות שלנו הם לא היו יכולים לצעוד בכלל וכאן הם מנצלים תאובר דמוקרטיה שיש פה כדי להרגיז את החרדים .

    הגב לתגובה זו

    • אנשי הבית הפתוח הם בני אדם

      ראובן, 15/06/07 00:39

      זכותם לקבל שיוויון זכויות

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    סוטים תלכו לעשות את מצעד-התועבה במכה או בוותיקן!!!!!!!!

    רועי רחמים, 14/06/07 19:33

    חתיכת טינופת,נבלות,בהמות במה בדיוק אתם ''מתגאים''?

    ירושלים איננה סדום-ועמורה!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתמ פשוט גזעני

      יששכר, 15/06/07 00:41

      לא פחות גרוע מהנאצים

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    שילכו לעשות את מצעד-התועבה שלהם במכה או בוותיקן!!!!!!!!!

    רועי רחמים, 14/06/07 19:32

    סוטים תפסיקו לטמא את ארץ-ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • בוותיקן כבר היה מצעד

      רועי, 15/06/07 00:43

      במכה כנראה לא יהיה כי שם ממש לא מנסים להיות דמוקרטים

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל-הכבוד לברוך מרזל ולאיתמר בן-גביר!!!!!!!!!

    רועי רחמים, 14/06/07 19:31

    הם האנשים השפויים במדינה ולא השמלאנים המתיוונים.

    בבחירות-הבאות אני בוחר רק בחזית יהודית-לאומית של ברוך מרזל.

    הגב לתגובה זו

    • מרזל ובן גביר הם אנטי-דמוקרטים (ל''ת)

      דמוקרט, 15/06/07 00:44

      הגב לתגובה זו

      • ןמה הבעיעה בזה דמוקרט נחמד?

        אנטי דמוקרט גאה, 15/06/07 02:50

        לכם יש את הדמוקרטיה ולנו יש את התורה
        אז ע-ו-ף יא טמבללל.

        הגב לתגובה זו

        • המדינה הזאת אמורה להיות דמוקרטית

          דמוקרט, 15/06/07 07:17

          וברגע שאתה מחלק את העם ל''לכם'' ו-''לנו'' אז אתה גורם לפילוג בעם. בשם הדת.

          הגב לתגובה זו

  • 78.

    בבחירות הבאות אני בוחר רק בברוך מרזל!!!!!!!

    רן, 14/06/07 19:30

    הוא ימין אמין ואמיתי!!!!!!!!

    הומואים=סוטים

    הגב לתגובה זו

    • מה מפריעים לך ההומואים?

      אלון, 15/06/07 00:46

      תן להם לחיות כיצד שהם רוצים

      הגב לתגובה זו

      • הם מציקים לי בעיניים.

        דמו דמוקרחרטא, 15/06/07 02:53

        כל הומו שאני רואה בא לי לרצוח אותו
        אני לא אוהב אנשים שממתלבשים צבעוני,לא אוהב אנשים שמתנשקים ברחוב (קל וחומר הומואים), לא אוהב אנשים דמוקרטיים (כי רובם צבועים או מושחתים וקל וחומר הומואים דמוקרטים), לא אוהב ערבים.

        ענה לך פחות או יותר על התשובה?

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לדמו דמוקחרטא

          אלון,חיפה, 15/06/07 07:20

          התגובה שלך לא גורמת לך להשמע בן אדם כל כך חכם... סתם גזעני וטיפש.

          הגב לתגובה זו

        • זה ברור לך שגם סטרייטים

          שור צבעוני, 18/06/07 00:32

          מתלבשים צבעוני ומתנשקים ברחוב נכון?
          כי אם אתה רוצה לאסור על התנשקות ברחוב אז תאסור את זה על כולם לא רק על הומואים.

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    רק החרדים ומזדנביהם המפז''לניקים ילמדו את הבג''ץ השמאלני פרק בהלכות

    דרור, 14/06/07 19:26

    דמוקרטיה ובשוויון לפני החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מטורפי השמאל הקיצוני מחאו כפים כאשר המשטרה הפוליטית אסרה על מרזל

    דרור, 14/06/07 19:24

    להכנס לעיר הפלשתינאית סכנין, מחשש לטבח שיערכו הפלשתינאים ביהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    את ה''גאים'' ורוצה תשובה מהם

    מבינה, 14/06/07 19:16

    זכותכם לעשות מה שאתם רוצים עם מי שאתם רוצים במיטה שלכם , זה - לא- מעניין- אותנו!!!!
    האם כל מי שיש לו סטייה צריך לצעוד איתה בראש חוצות ולבקש זכויות שוות לנורמלים?
    האם בועלי הבהמות, הקטינים, והמתים, גם להם מגיעות זכויות שוות בהקמת משפחה עם נבעליהם?
    האם גם הם צריכים לצאת בראש חוצות במצעד מטופש כדי שנדע בדיוק מה ועם מי הם מקיימים יחסים?

    הגב לתגובה זו

    • זו לא סטייה- הם רוצים לקבל הכרה

      מבין, 15/06/07 00:48

      ושיוויון

      הגב לתגובה זו

      • מצעד האנטי דמוקרטים

        דמו דמוקרחרטא, 15/06/07 02:59

        יתרחש בשבוע הבא, כל מי שאינו דמוקרטי ואינו אוהב דמוקרטיה ורוצה כי לא תהיה דמוקרטיה במדינת ישראל יבוא שבוע הבא לצעוד בירושלים, המצעד יכלול שריפת דמוקרטים על המוקד, השתנה מגגות בתים על תנועה חולפת, קטיעת אברי מין של חיות וזריקה על ביתו של אולמרט ועל משכן הכנסת
        את האירוע יאבטחו 7,000 שוטרים עם מדים מזוייפים אשר שחיתות עולה על ראשם ובגדיהם והם שוחדו במיטב כספי הגאיידמק, הופעות אורח של נינט, יהודה לוי וכנסיית חסרי השכל
        כל הזמרים יישרפו בעודם שרים.

        אין חשש, אם מיעוט ההומואים הצליח להשיג מצעד בעיר ירושלים כך גם אנו נצליח לצעוד בהצלחה,
        יחי הדמוקרטיה לאלו שלא דמוקרטים!
        תנו את קיום המצעד הדמוקרטיה מחייבת זאת! מה אתם גזענים!?
        רק תתנו את המצעד ואחרי זה כבר אין צורך בכם!

        הגב לתגובה זו

    • אם את חושבת שבן אדם יכול

      ארז 1970, 16/06/07 12:22

      לבנות זוגיות עם גופה/בע''ח/ילד, אם את חשובת שאדם יכול לבנות מערכת יחסים עם גופה/בע''ח/ילד, אם את חושבת שיחסי אהבה, כבוד וחברות יכולים להתקיים בין בן אדם לגופה/בע''ח או ילד, זה סימן שמשהו אצלך בראש נורא נדפק אם את אלה את משווה להומואים.
      להיות הומו זה לא רק יסחי מין, זו אהבה וזוגיות של שני גברים בוגרים ואוהבים.
      אין לך שום בעלוּת על אהבה.
      טיפשה.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא הבנתי, הם חוששים שתהיה אלימות, או מאיימים שתהיה אלימות?

    רועי, 14/06/07 18:33

    כמה טפשים הם חושבים שאנחנו?
    לדעתי גם אם מישהו נגד המצעד לא יכול להסכים לטיעונים כ''כ גרועים!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    תודה בן-גביר: אתה פה ל 90% מהציבור!! (ל''ת)

    זו האמת, 14/06/07 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולי תבואו לצעוד אצלנו? (ל''ת)

    אחמד מעזה, 14/06/07 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה לטרוריסטים בזויים ולבג''ץ?הומואים עדיפים בהרבה על המנוולים האלה. (ל''ת)

    אני, 14/06/07 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אם זה פוגע בכם אז תשארו בבית והנה סיפור בפנים...

    הומו, 14/06/07 17:34

    2 סיפורים שהחברה החרדית מעדיפה להדחיק . כמו לכל הומו צעיר גם לי יש פרופיל באתר הכרויות. לפני כמה שבועות פנה אלי מישהו ב ''היי'' ושלח תמונה. בגילוי התמונה התגלה גבר קרוב לחמישים מזוקן דתי חרדי שעל ארון הספרים היה אפשר לראות את ספרי הקודש ותלמוד בבלי. כמובן שניתקתי איתו את הקשר מיד ועניתי לו בהצלחה רבה ולהתראות . בצאט אפשר לראות אותו מחפש צעירים שאוהבים מבוגרים. מפחיד אותי לחשוב שגבר כזה מסתובב בחברה החרדית.
    סיפור שני הוא שיש לי מכר שגדל בישיבה , בגיל העשרה המוקדם אחרי שיעור תורה , הרב הציע לו 50 שקלים בתמורה למין אוראלי.!!
    לכל הדתיים שלא רוצים שהמצעד היה בירושלים בהנחה שזה פוגע ברגשות הציבור, מי שלא רוצה לראות אז שישב בבית ולא יצא החוצה. ירושלים היא בירת ישראל ולא בירת הזרם החרדי כזה או אחר. מי כמוכם צריכים לדעת ''ואהבת לרעך כמוך''
    די לכפייה הדתית!!!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך! אני איתך! (ל''ת)

      סטרייט, 15/06/07 00:55

      הגב לתגובה זו

    • ואני מכיר

      ביצו', 15/06/07 03:02

      אולי 300 אלף חילוניים אנשים מעל גיל חמישים שביצעו מעשים מגונים בנערים ואנשים פדופילים שכאלו,
      זה אומר שאנו צריכים להפגין שתהיה דת בכל הארץ, לא כך?
      אולי נלך לתל אביב ונכפה על אנשים להיות דתיים- כך יהיו פחות פדופילים.

      נכון מאוד, לא אנו לא עושים זאת משום התחשבות בצורכי החילוניים
      אך אם אתם פודעים גם אנו נפגע,
      לא שם עליך מעתה.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    LEMAAN YERUSHALAYIM (ל''ת)

    LO ESHKOT, 14/06/07 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם יעשה איבחון למטורפי הימין המייצרים בעיות וצרות למכביר הם ימצאו

    אבחון לו יעשה, 14/06/07 17:29

    אל נכון כסובלים מחרדות,דיכאון,הפרעות אישיות ושאר מרעין בישין.

    הגב לתגובה זו

    • הפגם הגנטי ממנו סובל העם שלנו, מביא ליצירת מוטציות שמאלניות מעוותות

      דרור, 14/06/07 19:22

      המסכנות את קיומנו כעם וכמדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מרזל ובן-גביר יותר מסוכנים למדינה מן החמאס והג'אד ביחד (ל''ת)

    alex, 14/06/07 17:27

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הקיצוני הוא סרטן בגוף המדינה,ואם לא ייעקר בנחישות, המדינה

      דרור, 14/06/07 19:21

      שלנו תתפורר.

      הגב לתגובה זו

      • המדינה שלנו אמורה להיות דמוקרטית

        שחף, 15/06/07 00:58

        ואמורים להיות בה גם שמאלנים וגם ימניים

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ירון כהן צדק והתאויוט

    דני אינטרנשיונל, 14/06/07 17:23

    מיהם המרזל והבן גביר הללו?
    שני יהודונים ממוצא אירופי , נטע זר במזרח התיכון בעלי אורינטציה ימינית חשוכה כמו ההונגרים של הורטי ב1942 .לכן רצוי להחזיר אותם לאירופה מקומם הטבעי ב''תחום המושב '' של סיפורי שלום עליכם

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למה דוקא בירושלים

    דרורה, 14/06/07 17:21

    מה נותן לכם המצעד בירושלים חוץ מפגיעה ברגשות של אנשים - יהודים וערבים כאחד - כמו שאתם רוצים שיתחשבו ברגשותיכם מדוע אתם לא מתחשבים ברגשות של אחרים?

    הגב לתגובה זו

    • זה לא דוקא, ותתפלאי לשמוע

      דביר, 15/06/07 01:00

      גם בירושלים גרים הומואים שרוצים לקבל הכרה

      הגב לתגובה זו

    • למה הציונים חיים דווקא בלב המזה''ת? (ל''ת)

      תחזרי לאירופה, 15/06/07 19:00

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    kol akavod to ben gavir and baruch marzel

    Hiloni, 14/06/07 17:18

    Bring kach back

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    80% of the population in israel is against this parade in jerusalem (ל''ת)

    reality check, 14/06/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חבל על הזמן!!! ברכה לבטלה!!! (ל''ת)

    מוטי, 14/06/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    במקרים ההפוכים...

    ארז, 14/06/07 17:11

    בג''צ ביטל מצעדים ואירועים, מחשש לאלימות (או אישר ביטול שכזה ע''י המשטרה).
    מה ההבדל?
    מדוע נכנעים לכל איום באלימות של ערבים, אבל אם מדובר באלימות יהודית הולכים עד הסוף, בכל הכוח, עם הראש בקיר?

    הגב לתגובה זו

    • אסור להכנע לשום טרור

      חיים, 15/06/07 01:02

      לא של ערבים ולא של דתיים ולא של אף אחד

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מאות מיליוני מאמינים ברחבי העולם מתנגדים לפרובוקציה השמאלנית

    דרור, 14/06/07 17:08

    הקיצונית, של מצעד התועבה בלב העיר הקדושה למאמיני כל הדתות המונוטאיסטיות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ל 50 מהי ציונות זה גזענות לכלוך והפשע המאורגן

    ציוני לשעבר, 14/06/07 17:08

    ראה את התנהלות בתי המשפט
    ראה את הכנסת
    ראה את העיריות והמועצות
    ראה את ההסתדרות במיוחד החדשה
    לכן אני רק יהודי חילוני ולא יהודי ציוני

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הבג''ץ השמאלני מייד יבטל את הפרובוקציה הזו...חחח...חחח...חחח... (ל''ת)

    דרור, 14/06/07 17:05

    הגב לתגובה זו

    • דרור שיבואו לך הרבה בן גבירים בחלום

      דני ב., 14/06/07 18:20

      אני מקווה שלא תתעורר שטוף זעה קרה.
      כל אחד והחברים שלו.
      בעוד אלה חבריך אני מעדיף את הבג''ץ השמאלני כדבריך שמגן עלינו מפני מטורפים כמו חבריך וגם ממך (אמנם פרט לחירטוטים במקלדת אתה הרי לא עושה כלום).

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מה המקט לעשות את זה בירושלים?????כנסו דחוףף ותבינו

    כנסוווו, 14/06/07 17:04

    הומואים ולסביות יקרים, אתם תמיד מדגישים שאתם רוצים שלא נתייחס אליכם כשונים ושנקבל אתכם בחברה כאנשים רגילים לכל דבר אם כך למה אתם זקוקים לעשות מצעד? אנשים רגילים לא עושים מצעד זה העצם מה שגורם לכם להיות שונים ומוזרים ומה שבטוח פחות אהודים!
    קחו את זה לתשומת לבכם ותשארו בבית

    הגב לתגובה זו

    • כי אנחנו רוצים שיוויון זכויות

      שיוויון זכיות, 14/06/07 17:27

      שיוויון זכויות חוקי מלא במדינה ההזויה הזו.
      כי זה ממש לא צריך לעניין אף אחד את מי בחרנו לאהוב בעולם.
      רוצים זכות למשכנתה, זכות לגידול ילדים ..להמשיך?
      כן..אנחנו משרתים בצבא ומשלמים מיסים..בניגוד לחבורה הצדיקה שזורקת עלינו אבנים ומתכחשת למדינה.
      עכשיו תחשוב לבד עם מי אתה רוצה להיות אזרח במדינה?

      הגב לתגובה זו

      • ראינו כבר שהצבא לא הושיע-אלא רק הקב''ה

        אבוחצירא אילן, 14/06/07 17:37

        אני בכלל לא רוצה לעשות צבא
        למרות שתרמתי מעל 5 שנים בצבא
        אני רוצה כמה שיותר ישיבות
        וכמה שפחות הומואים
        אם למישהו יש הפרעה נפשית - הוא צריך להתבייש בזה.

        הגב לתגובה זו

        • לא ''תרמת'' שום דבר - מילאת את חובך

          אבי, 14/06/07 19:04

          לא תרמת למדינה שום דבר, מילאת את חובך לשרת בצבא וזו חובה בדיוק כמו חובות אחרות כך שאל תטפח לך אשליות שתרמת משהו. באשר ל''אבחנותיך'' - אני חושב שקודם כל תבדוק את עצמך.

          הגב לתגובה זו

    • למה היהודים חייב לחיות בפלסטין? (ל''ת)

      חזור, 15/06/07 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    בוקר טוב איראן השדרן מודיע

    מוריסי, 14/06/07 17:03

    איך פחדנו שהיום הזה יגיע
    כל האנשים התחילו להזיע
    כשראו פתאום את החופש עף

    בוקר טוב איראן כאן גרים אנחנו
    בוקר טוב איראן כנראה שתקנו
    בוקר טוב איראן כאן נחיה בפחד
    בוקר טוב איראן כאן נמות ביחד
    בוקר טוב איראן

    ואלוהים בוכה כשהוא רואה אותנו
    מה הם עשו בשמו, מה הם עשו לנו
    הרחובות ריקים מהחלומות שלנו
    האם אתם זוכרים, זה היה לנו ביד

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אלוהים בוכה שהוא רואה אותנו (ל''ת)

    מה הם עשו בשמו, 14/06/07 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גם חמאס ישבו בשקט הרבה שנים

    ההיסטוריה חוזרת, 14/06/07 16:56

    עד שכבשו את הרצועה בבת-אחת בכמה שעות.

    גם באיראן הקיצונים המוסלמים ישבו בשקט ורק חיכו לרגע של חולשה בשביל לכפות את דתם על כולם.

    צריך לטפל בנגע החרדי מבעוד מועד, פן יגרם כאן נזק הרסני. ההבדל הוא שבמקרה שלנו, אחרי שהחרדים ישתלטו על המדינה ויכפו כאן מדינת הלכה על כולם, האיכותיים (שגם משרתים בצבא וגם משלמים מיסים) יעזבו והאוייבים מסביב ינצלו את שעת הכושר.

    הגב לתגובה זו

    • כן ירבו כמותך! (ל''ת)

      בדולפ ויטלר, 14/06/07 18:11

      הגב לתגובה זו

    • נגע זה אתה..ומעניין

      אלעד, 14/06/07 18:56

      אם הוריך היו כל כך ''בריאים'' בטח לא היו מביאים יצור כמוך לעולם..

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ברוך שלא

    יהודי ולא ציוני, 14/06/07 16:52

    יהודים אנא הוסיפו כל יום בתפילה לזכר ברוך שלא עשני אומו לנקבה שלא עשני לסבית

    הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות

      האקדמיה ללשון, 14/06/07 17:28

      הומו ואחר כך תשנא ''אומואים''
      אתה מה זה פאטט

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    עיתון קיצוני

    משה קיצוני, 14/06/07 16:47

    למה תמיד הימין קיצוני? אני חש עצמי רק באמצע חיי ולא קיצוני בכלל, פשוט מגעיל אותי הצורך הפרברסי והקיצוני ביותר של סוטי מין לצעוד להרעיש ולהבעיש את ארצנו המתוקה, צעד חילוני חולני מתמשך שכבר נמעס ממנו, מה הקטע פה במדינה האינפנטילית הזו, ועל מה הגאוה?די רדו מהחיים של הרוב המוחלט של אזרחי הארץ הסטריטים, לא רוצים יותר מצעדי סטיה , תנו לחיות בלי הבושה הזו, די להפריע לחיינו.

    הגב לתגובה זו

    • אם אינך מבין למה בן דביר קיצוני...

      די, 15/06/07 19:02

      אז אתה קיצוני כמוהו כנראה

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אלה הם הבחורים שהלבישו את רבין במדי אס. אס. (ל''ת)

    קובי, 14/06/07 16:46

    הגב לתגובה זו

    • מה למסית יודו-פלשתינאי ולעובדות? כידוע סוכן השב''כ, שמפניה הוא זה

      דרור, 14/06/07 17:06

      שהלביש, אך כאמור מה למסית שמאלני ולעובדות?

      הגב לתגובה זו

    • And rightfully so (ל''ת)

      Altalana, 14/06/07 17:13

      הגב לתגובה זו

    • How right they were. Ezehu chacham haroeh et hanolad. (ל''ת)

      TRAGEDY, 14/06/07 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לשלול את אזרחותם של בן גביר ומרזל שמסיתים נגד מדינה ציונית (ל''ת)

    רועי, 14/06/07 16:45

    הגב לתגובה זו

    • zionism has nothing to do with gay parades

      xyz, 14/06/07 17:14

      enopugh of the neo-nazi fascist fanatical small

      הגב לתגובה זו

      • יש הרבה - כי ציונות זו תנועה חילונית פלורליסטית! (ל''ת)

        רועי, 14/06/07 18:25

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    מיטב בנינו ההומואים נלחמו במלחמות ישראל והחרדים המשתמטים יקבעו להם? (ל''ת)

    מנחם, 14/06/07 16:45

    הגב לתגובה זו

    • Ninety eight of the fighters are the STRAIGHT, THE PROUD and the (ל''ת)

      BRAVEST, 14/06/07 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    קודם שיתגייסו, ישלמו מיסים, יעמדו בצפירה ואז יתלוננו (ל''ת)

    ארז, 14/06/07 16:44

    הגב לתגובה זו

    • לאלה שרוצים שנעשה צבא וכו

      יהודי לא ציוני, 14/06/07 18:35

      התורה היא לפני הציונות ושם כתוב לא תינאפ אז קודם צריך לקיים את התורה ומי שלא מקיים אז במה הוא יהודי שילך למיצרים ויעזוב אותנו

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בן גביר ומרזל קראו להתנקש בחייו של רבין. אלה ההומופובים (ל''ת)

    תומר, 14/06/07 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אלה הם אותם אנשים שקראו לרצוח את רבין (ל''ת)

    ארז, 14/06/07 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למי זה איכפת?

    יהודי לא ציוני, 14/06/07 16:39

    תנו להם לצעוד לגהנום שלהם אם אם צריכים לעשות מצעד אז הם בבעיה עם מצפונם גם הם מבינים שהם חולים למה הם צריכים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל הימין מקשה אחת.ההבדל שמרזל ובן-גביר אינם צבועים וכול היתר כן. (ל''ת)

    alex, 14/06/07 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אתם האי סדר!

    יובל כהן, 14/06/07 16:22

    בג''צ צריך לעצור אותך ואת חבריך יא מופרע.

    לך תלמד דמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • כאן בג'ונגל, בתוך הג'ונגל ...

      מוגלי, 14/06/07 16:55

      עובדה,
      כאן כל החיות חיות
      איך שהם רוצות
      מה שהם רוצות
      כמה שהם רוצות
      עושים ... עם מי שרוצים

      אז, בואו אלינו לג'ונגל
      עזבו את הציויליזציה
      למה לכם להטריח את בני האדם
      מקומכם איתנו

      רק מה
      פה, אף חיה לא ... עם בן מינה
      תמיד זכר - נקבה, נקבה - זכר
      אפילו כאן מתנהגים כמו בני אדם
      לא כמו חיות

      מתאים לכם ?

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף לעניין ...

        ד''ר ארוין, 14/06/07 17:20

        לא הבן שלי, לא הבן שלך
        לא פשיסטים ולא פרימיטיבים
        אלא הצגת הבעיה כמו שהיא
        בשיא עוצמתה

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    פשיסטים, נמאסתם!

    דני זאק, 14/06/07 16:21

    מספיק כבר להטיף לנו על המצעד! אנחנו לא זקוקים לחסדים של אף אחד - הזכות לצעוד בירושלים בירתנו הנצחית היא זכות בסיסית, ולאיש אין זכות למנוע בעדנו!

    מי שתומך בפשיסטים הוא פשסיט! מי שמתנגד למצעד הוא פשיסט! תחליטו לבד אם אתם רוצים להיות בצד של בן גביר, מרזל, מוסוליני ואחמד יאסין או שאתם רוצים להיות בצד של שוחרי הדמוקרטיה!

    אם אשכחך ירושלים - תשכח ימיני!

    מי יתן שבשנה הבאה יהיה מצעד בכל עיר גדולה: ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, ראשל''צ, באר שבע, רמאללה ובית לחם!

    הגב לתגובה זו

    • לשם מה לצעוד?

      למה, 14/06/07 16:36

      הרי אתם רוצים שיכירו בכם כשווי זכויות וכ'' נורמלים'' אף אדם לא צועד בחוצות העיר בבגדי צבעונין ותסרוקות מטורפות כדי שידעו מה הוא עושה ועם מי בחדרי חדרים.
      זה לא מעניין אותנו. אז אנא אל תכריחו אותנו להתייחס אליכם.
      ולמה אני צריכה להסביר לילדי הקטנים מי האנשים המוזרים האלו ?

      הגב לתגובה זו

      • כי כשהילד שלך ידע שהוא הומו

        יובל כהן, 14/06/07 16:53

        הוא לא ירגיש בודד בעולם,
        לא ירגיש שנוא
        יידע שיש עוד אלפים כמוהו שחוגגים את היותם מיוחדים
        364 ימים האוכלוסיה הגאה היא מיעוט שכל סביבתו היא סטרייטית
        וליום אחד בשנה באזור ספציפי כולם מתאחדים ומרגישים חופשי

        ככה אם הילד שלך יצא מהארון, אתה תדע מה זה הומואים, תקבל את אורך חייהם, והוא יהיה שלם עם עצמו ונטייתו.

        קאפיש?

        הגב לתגובה זו

        • ואם הילד שלך

          אהה, 14/06/07 19:11

          ירצה לשכב עם בהמה,? אני מבינה שצריך לצאטת גם במצעד שוכבי הבהמות, בולעי קטינות, בועלי גופות ועוד...

          הגב לתגובה זו

      • כי אתה חי בדמוקרטיה. לדעתי זאת סיבה מספיק טובה (ל''ת)

        משה, 14/06/07 17:02

        הגב לתגובה זו

        • כי אתה גם חי במדינה יהודית

          אשר,חיפה., 15/06/07 03:04

          ולדעתי זאת סיבה מספיק מעולה מדוע לא לצעוד.

          הגב לתגובה זו

    • סתום את הג'ורה(ויש לך לא אחת)!!!איידס!!! (ל''ת)

      מגעיל אחד, 14/06/07 17:01

      הגב לתגובה זו

    • כלומר...

      ארז, 14/06/07 17:09

      האם תתמוך במצעד של ישראל ביתנו והאיחוד הלאומי במרכז אום אל פחם?
      חופש הביטוי, להזכירך...

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    גנגסטרים

    קרן, 14/06/07 16:19

    פשוט לא יאמן. הם מאיימים שאם לא יתנו לאזרחים שווים במדינת ישראל לפעול בדרך דמוקרטית הם ''יאלצו'' לפעול באלימות.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לבעלי בריתי מרזל,בן גביר,החב''דניקים הקיצונים ימנים שלא

    הסיטרא אחרא, 14/06/07 16:15

    שלא משרתים בצה''ל,החרדים ושאר המינים הדתיים הפועלים בעצה אחת איתי כדי לקעקע את מדינת ישראל ולגרום לנפילתה.

    הגב לתגובה זו

    • מאיפה הביטחון הזה?

      שירתו יותר ממך, 14/06/07 16:30

      דווקא הרבה יותר גאים למיניהם (במה אתם גאים? אם אתם כמו כולם אז למה לצאת המצעד מנקר עיניים, אם אתם לא כמו כולם על אחת כמה וכמה)פחות משרתי ם בצהל מאשר הדתיים. איתמר בן גביר וברוך מרזל וודאי ששרתו ועדיין משרתים. תתבייש לך

      הגב לתגובה זו

      • למה שהומואים לא ישרתו בצה''ל?

        יובל כהן, 14/06/07 16:54

        הטענה שלך כבר ממזמן לא קבילה.

        וזה שצה''ל הדגול בעצמו עד שנות ה90 הוציא הומואים משירות צבאי, זה הדפקט של צה''ל לא של הקהילה ההומו-לסבית שעבדה קשות בשביל לשנות את זה, וכדי שהם יוכלו לתרום למדינה בצורת שירות צבאי.

        הגב לתגובה זו

      • ונמנו גם הם על אוייבנו לא משרתים בצבא אלא הם משתמטים

        החב''דניקים לא, 14/06/07 17:07

        מדאורייתא.בדוק.אבל לשלוח את חיילי צה,ל להרג עבורם אין להם בעיה כי מאז ומתמיד מפלטם של הנבלות הוא פטריוטיזם.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    באילו רגשות זה פוגע בדיוק?!

    טל, 14/06/07 16:14

    בתפיסות חשוכות וגזעניות ששוללות הומוסקסואלים ולסביות? בחוסר סובלנות וכבוד כלפי האחר? בנידוי של 10% מהציבור בארץ? אם אלו הרגשות של הקהילה החרדית בירושלים אין לי שום בעיה עם זה שהם מרגישים פגועים. ירושלים היא עיר בירה של כולם וזכותו של כ''א להפגין בה. כל עוד לא מתבצעת הפרת חוק. למרות שאני סטרייט אני מזדהה לגמרי עם רצונם להפגין. בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

    • ברגשות של קדושה

      חיים, 14/06/07 16:53

      אף אחד לא אמר להם לא להיות הומואים.
      ביקשו מהם לא לערוך מצעד פרובוקטיבי (שרחוק מאוד מלהיראות כמו הפגנה) בעיר הקודש.
      כשמבקשים מאנשים להיכנס לבתי כנסת בלבוש צנוע זה מובן לך?
      דבר דומה מבקשים כאן - ירושלים נחשבת עיר קדושה. יש הרבה מאוד אנשים שעבורם ירושלים היא בית כנסת גדול עוטה אווירת קודש. בהם זה פוגע אם אנשים מנפנפים במיניות ברחבי העיר. (ואני לא מתמקד כרגע בנטייה מינית, שגם לה יש מקום). אי אפשר להתעלם מעודף הליבידו ומיעוט הביגוד הנוטף מהמצעד הזה.
      אם זה חשוך בעיניך, מה אוכל לעשות? יש אנשים שחושבים שזה חשוך וקדמוני לנפנף במיניות לעין כל. כל אחד והחשוך שלו. השאלה היא איך חיים ביחד.
      האם זה הכרחי לקיים את המצעד דווקא בירושלים?

      הגב לתגובה זו

      • מצעד הגאווה

        מורן וולינסקי, 14/06/07 17:25

        כי ירושלים היא עיר בירה של כולם ולא רק של הדתיים והחרדים. ועם כל הכבוד לזה שהיא עיר קודש אין להם עליה שום בעלות . וחוץ מזה גם אני חושבת שהמצעד הוא לא עבירה על החוק ולא כלום.

        הגב לתגובה זו

        • מצעד הקיום המשותף

          חיים, 14/06/07 17:42

          נכון, זו עיר בירה של כולם. לחרדים אין עליה בעלות. הם גם לא אמרו שיש להם. זו כנראה גם לא עבירה על החוק לקיים בירושלים את המצעד.
          אבל החוק הוא לא אבן הבוחן המוסרית האחרונה. אפשר לעשות הרבה דברים לא יפים ולא מתחשבים במסגרת החוק. קיום המצעד דווקא בירושלים פוגע. זה חייב להיות שם?

          הגב לתגובה זו

          • כי היא עיר הבירה, ולכן גם מעוז הקונצנזוס. (ל''ת)

            רועי, 14/06/07 18:27

            הגב לתגובה זו

            • ובדיוק בגלל זה לא צריך לשחוט שם פרות קדושות (ל''ת)

              יוני, 14/06/07 19:11

              הגב לתגובה זו

  • 38.

    צודקים וזו לא רק דעתם של תושבי י-ם החרדים אלא גם חילונים כמוני נגדד (ל''ת)

    אזרח, 14/06/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חבל''ז,בג''ץ ינפנף אתכם!בג''ץ לטובת ההומואים! (ל''ת)

    ישמעאל, 14/06/07 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תביאו את מרזל לשני לילות לתאי והוא ישנה דעתו על משכב בהמה (ל''ת)

    אסיר עליז, 14/06/07 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מבחן למשטרה

    רון, 14/06/07 16:04

    נעזוב בצד את כל הפוליטיקה, ברגע שהוחלט שהמצעד הוא חוקי ולגיטימי. משטרת ישראל צריכה לנקוט בכל האמצעים הקיצוניים ביותר לפיזור ההתפרעויות של הימין... כל עוד יתנהגו בכפפות של משי, המצב לא ייפסק... צריך לפתוח איזה מקום כליאה למאות המתפרעים ביום המצעד.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בן גביר

    אורן, 14/06/07 16:01

    נכון שהוא ממש דומה לנסראללה?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם בוחרים באלימות ומגישים בג''צ? (ל''ת)

    איראן זה כאן, 14/06/07 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נראה אותם גברים צועדים בגאווה במזרח ירושלים!

    גבר גבר., 14/06/07 15:57

    פחחחחח.........

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרזל ובן-גביר אינם פעילי ימין הם סוכני שב''כ שמטרת פעולתם

    רגב, 14/06/07 15:54

    ליבוי השנאה והבלבול בין אזרחי ישראל.
    הפרד ומשול

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, תתעורר, כל הממשלה הזו היא ''סוכנת שב''כ''. כבר דורות שלמים. (ל''ת)

      ., 14/06/07 16:03

      הגב לתגובה זו

    • רק בן-גביר, מרזל לא. (ל''ת)

      אחד שיודע, 14/06/07 16:46

      הגב לתגובה זו

    • מצחיק אותי שלחברה שלכם ולחברה של בשארה יש בדיוק אותם טיעונים... (ל''ת)

      יוריק, 14/06/07 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל מדינה יש את החמאסניקים קנאי הדת שלה ואנחנו ''זכינו'' לקבל את

    החמאס שלנו, 14/06/07 15:53

    מרזל,בן גביר וקיצוניים דתיים אחרים שלא הבינו עדיין שקיצוניות מביאה לקץ........

    הגב לתגובה זו

    • yep, the anarchists and the fanatical small (ל''ת)

      reality check, 14/06/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    כדאי שתוציאו את הנביאים מביאי דבר יהוה מהכלא של ה''הפטרות''! (ל''ת)

    הומו, 14/06/07 15:48

    הגב לתגובה זו

    • מדוע אתה לא מתאבד? - תמיד סיקרן אותי (ל''ת)

      תת - אדם, 14/06/07 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איך הוא עותר לבג''ץ מחשש שיהיו מהומות, בזמן שהוא מארגן את המהומות?

    אבי 101, 14/06/07 15:48

     

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תגידו-שני הדבילים האלה בכלל עובדים??? (ל''ת)

    קובי, 14/06/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לקרוא ולשפשף את העיניים!

    אבי, 14/06/07 15:47

    נו, כנראה הגיעו ימות המשיח. צמד אבירי ונוטרי שלטון החוק ה''ה בן-גביר והשני, נו, מרזל, הם הם פונים לבג''צ יען כי רגשותיהם העדינים עלולים להפגע. אני לא רוצה להוסיף מילה כי כל מילה נוספת רק תעמעם את עוצמת החוויה.

    הגב לתגובה זו

    • בבית זונות נוהגים כזונה - מה הבעיה? (ל''ת)

      בג''ץ = סדום, 14/06/07 16:00

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שאתה מבין בזה...

        אבי, 14/06/07 19:10

        קשה להתווכח עם טיעון ברמה כל כך גבוהה, מה גם שכנראה יש לך הרבה נסיון בבתי זונות ואז הטיעון הוא מידע אישי.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    שאלה עניינית וקריאה לציבור הדתי בארץ:

    הומו, 14/06/07 15:45

    האם אתם קוראים את נביאים, ובמיוחד ירמיה/יחזקאל/צפניה/מלאכי?

    אם לא, כדאי שתתחילו. יש שם דברים חשובים מצוות ותוכחות חשובות ביותר שמגיעות מפי יהוה. משום מה, הם לא מופנות כלפי הומואים. לא מוזכר משכב זכר בנביאים.
    מה שמוזכר בפירוש, חוץ מדברי התוכחה כלפי העמים הגויים אוייבי ישראל, הם דברי תוכחה המופנים אל ההנהגה הדתית היהודית שמפרטים את חטאיהם הרבים.
    אנחנו בציבור החילוני מודעים לגדול השחיתות בממשלת ישראלו בכנסת בבתי המשפט במשטרה וכו'. גם אנחנו פוחדים מהסמאל ששולט בארץ, ולכן אין לנו בעיה להכות על חטא ולדבר על הבעיות הרבות.
    ואילו אתם, למרות שלפחות ארבעה נביאי ישראל מפנים את נבואותיהם בפירוש להנהגת הציבור הדתי, קופאים על שמריכם.
    איש שמתנהל כמו עובדיה יוסף מוכר ככופר על ידי הנביאים ואילו המבנה הנוכחי של המערכת הרבנית והיהדות האורתודוקסית המודרנית מונהגת על ידי ''חומסי תורה'', ''בעלי ברית לאלהים''. אנא מכם קראו את פרק ג' בצפניה שמדבר בפירוש על ההנהגה הדתית והחילונית בירושלים!!!

    דרך אגב, משום מה מרבית נביאי ישראל בשופטים מתוארים כאנשים בודדים שלא לוקחים נשים ומוקפים בנערים מלווים, שההנהגה היהודית דחקה לשוליים ונידתה! מתבודדים במגוריהם באיזורי הטבע וההרים, עם חבורת גברים שנאמנה להם.

    כמו שאמרתי אני לא בא מאינטרס של מצעד כי הוא לא משנה לי כהוא זה. מצדי שתהפכו את ירושלים לעיר חרדית שחורה טהורה כמו שאתם אוהבים.

    אני הייתי מציע לכולם לקרוא על פי הפשט ובצורה בהירה בנביאים. תגיעו למסקנות הנדרשות... נביאים לא מתנבאים מדברי יהוה רק לתקופת פועלם אלא לכל הזמנים בחיי העם היהודי ובמצטבר - לאחרית הימים ולעת הגאולה. לי יש את האל שלי שהוציא את עם ישראל ממצרים, איזה אלוהים יש לכם? תבדקו את התלונות שלו בנביאים, אל תתעצלו כי אין עוד הרבה זמן!!!

    הגב לתגובה זו

    • בתקופה ההיא שוכבי משכב זכר היו הורגים מייד ולא הייתה בעיה עם זה (ל''ת)

      הסבר פשוט, 14/06/07 15:55

      הגב לתגובה זו

      • חחח... לא אמות כי אחיה. שתהיה בריא ושתכלה מלכות הרשעה.

        הומו, 14/06/07 16:02

        אני כנראה מ''כת האיסיים''...
        ואתה אכלת תורה מפי חז''ל. רפואה שלמה.

        הגב לתגובה זו

    • תשובה עניינית וקריאה להומו החילוני

      דתי, 14/06/07 17:03

      נכון, תוכחות הנביאים מתייחסות למגוון של עבירות, שלא קשורות לנטייה מינית.
      נכון, יש תוכחות על הנהגה מדינית והנהגה דתית.
      נכון, גם בימינו אנו יש הרבה מאוד מה לשפר הן בהנהגה המדינית והן בהנהגה הדתית.
      אולם, אין קשר בין כל זה לבין האיסור הבהיר והקריא על משכב זכר. הוא מופיע בתורה, ולכתוב בתורה יש משקל לא פחות מדברי הנביאים (למעשה, יש לו יותר משקל).
      בגלל שהנביאים הוכיחו על עבירות מסויימות, זה אומר ששאר האיסורים בטלו? הנביאים דיברו לבני תקופתם אודות סוגיות שהיו בוערות אז. דבר זה לא גורע בכהוא-זה משאר הציוויים הקימים בתורה.
      האם בגלל שיש לנו בעיות ביטחוניות לא נטפל בקטל בכבישים? - אותו דבר לגבי צוויי התורה. העובדה שיש מה לעשות בתחום אחד לא גורעת מהצורך לפעול גם בתחום אחר.
      ולענייננו - משכב זכר זו עדיין עבירה

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עובדיה - בעבור אתנןם זונה במחיר כלב אתה מאפשר קיום המצעד!

    רב גנב, 14/06/07 15:42

    אם עובדיה היה רוצה היה עוצר המצעד

    אבל כסף חשוב יותר מדבר ה'
    ולמצא חן בעיני המלכות המסואבת חשוב יותר מלמצא חן בעיני ה'

    או בקיצור

    חתיכת חרא ולא רב.

    הגב לתגובה זו

    • תיקון - עובדיה אכן מתנגד בפומבי - אבל רק מוחה ולא מכה בממשלה!

      רב גנב, 14/06/07 18:29

      לכן אני חוזר בי מחלק מהקללות שכתבי עליו

      אבל בכל זאת הוא עדיין יכול לצאת מהממשלה אם היא תאפשר חילול ה' כה פרובוקטיבי

      הגב לתגובה זו

      • איזה קללות כתבת? קראתי רק אחת

        אבי, 14/06/07 19:17

        א. זה לא יפה לדבר ככה על הרבבובדיה. לא קראת איזה גאון הוא והוא יודע הכל? אז אם הוא נוהג כך יכול להיות שיש בזה משהו. אל תשכח שהוא מר''ן - הנה אפילו פרס הלך אליו וטראח, ישר נהיה נשיא. חוצמזה תעשה כבוד כי לך אין שמלה כזאת ומשקפיים של סטיבי וונדר.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    לטיפשות אין גבול

    ירון, 14/06/07 15:42

    לא נמאס לכולם להתעסק כל היום במאבקי כח מיותרים...החרדים וכל השותפים שלהם פשוט רוצים להראות שהכל מתנהל כמו שהם רוצים...הרי בסופו של דבר הכנסת ''הדמוקרטית'' שלנו תעביר את החוק נגד קיום המצעד, החלטה שנותנת לחרדים לגיטימציה לאלימות מילולית ופיזית....
    הבעיה היא לא בחרדים היא בנבחרי הציבור שלנו שנותנים יד בדבר

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מאיימים באלימות ואז מבקשים לבטל מחשש לאלימות... נו באמת. (ל''ת)

    חוצפנים, 14/06/07 15:36

    הגב לתגובה זו

    • תנו לַחַיות לִחיות ...

      אינדירה גנדי, 14/06/07 15:41

      למה רק בארץ הזאת
      מצירים את צעדיהם

      הנה הודו למשל
      החיות משוטטות שם חופשי
      ואין פוצה פה
      ואין מצפצף

      רק כאן מנסים להפריע
      למה

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה עם רגשות אזרחים שלא נותנים להם לצעוד במדינה הדמוקרטית הזאת? נמאס (ל''ת)

    מיבבות החרדים, 14/06/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא חבל על כל הכסף שיילך על הארוע הזה?

    חני, 14/06/07 15:28

    7000 שוטרים, כ''כ הרבה כוח אדם. כספי משלם המיסים הולכים על אבטחת מפגן של פרובוקציות. בשביל מה? למה אתם, נציגי הבי הפתוח, משניאים את עצמכם על כל הציבור? למה אתם מכריחים את כל העם לקבל את הצעדה הזו שלכם? מקבלים את ההומואים גם בלי המצעד הזה, ורק לידיעתכם, המצעד גורם לסלידת רוב הציבור מכם.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נא לא להביא כתבות שמצטטות את בן גביר, זה פוגע ברגשות הקוראים

    מוטי, 14/06/07 15:24

    כל נפיחה של בן גביר, מרזל וחבריהם הכהניסטים הפסיכופטים - ישר זוכה לכתבה באתר הזה.

    אני מבקש מעורכי האתר שיפעלו על פי ההגיון של חביבהם ויפסיקו לתת להם במה פומבית.

    זה פוגע ברגשות הציבור העדין שנכנס לאתר הזה.

    מצידי שיעשו את מצעד הבושה שלהם בעזה או בשכם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מרזל:תן לחרדים להתפרע

    נילי, 14/06/07 15:24

    מרזל וחביריו,מספיק לכם לאכול בשביל כולם. תנו לחרדים להתפרע ולאכול מכות המהשטרה. הם לא נלחמו איתכם שנתנו את חלקי אדמתינו לערבים ואותכם זרקו מהבית.
    תנו להם .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בקרוב - מצעד הזואופילים והנקרופילים

    שוקי, 14/06/07 15:23

    בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי עלק

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל בין הומו לפדופיל

      עופר, 14/06/07 15:31

      הומאים מקיימים יחסים בהסכמה עם בוגרים בני מינם
      פדופילים, נקרופילים ובורים כמוך מקיימים יחסי מין עם אנשים שאינם כשירים להסכים.
      אני מניח שלא הבנת, אבל לא חשוב.

      הגב לתגובה זו

      • בימינו בני 15 - 14-כשירים להסכים (ל''ת)

        פדופיל, 14/06/07 16:58

        הגב לתגובה זו

      • נקרופילים לידיעתך

        נקרופיל, 14/06/07 17:00

        מקיימים פעילות מינית עם מתים. כאן לא חשובה ההסכמה. אז למה שהם יהיו בארון? נצא הנקרופילים לצעוד!נפגשים בבית הקברות של גדולי האומה

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    על מה בדיוק הם גאים ?!!!

    רונן, 14/06/07 15:14

    על זה שהם מוכי גורל וחולים?!
    במקום לעורר פרובוקציות כל הזמן ואח''כ להתפלא שלא סובלים אתכם. לכו לקופת החולים ותבקשו טיפול מסודר. זאת עיר הקודש ואתם לא תטמאו אותה!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם גאים על המון דברים

      נסיך, 14/06/07 15:25

      על זה שהם לא מפחדים מאנשים טפשים כמוך.

      על זה שהם בעלי ההכנסות הגבוהות ביותר במשק.

      על זה שהם חלק בלתי נפרד ממערכת ההשכלה הגבוה הן כמרצים והן כסטודנטים.

      על זה שהם לא מפחדים להראות את אהבתם ברבים, למרות שיש רבים שמטיפים נגדם.

      על זה שהם מצליחים לעמוד מול כל העולם ולהגיד: עשו אהבה לא מלחמה.

      ועל מה אתה גאה?
      אתה גאה על האמונות התפלות שלך?
      אתה גאה על הגישה שלך לחיים - חייה ואל תתן לחיות?
      אתה גאה על ההתבדלות שלך ועל הדרך בה אתה מעורר שנאה כלפיך וכלפי עם ישראל?

      הגב לתגובה זו

      • שכחת גם לציין על זה שהם חולי איידס (ל''ת)

        שש, 14/06/07 17:17

        הגב לתגובה זו

      • If it is so good as you say, what's so bad. your two percent makes

        more noise then, 14/06/07 17:25

        YOU TOREM NAGIF AIDS, that's all.

        הגב לתגובה זו

    • הם לא מטמאים את ירושלים

      רון, 14/06/07 15:43

      הם מטהרים אותה. זכותם לצעוד. אני בעד שיוויון!

      הגב לתגובה זו

    • what are you so afraid of?

      ran, 14/06/07 17:27

      we'r proud that we'r not stupid like you
      how can we make jerusalem more derty then it allredy is

      הגב לתגובה זו

    • זו לא מחלה!!!!!!!!!!

      מורן וולינסקי, 14/06/07 21:30

      הם לא חולים ולא צריכים טיפול. ואולי הגיע הזמן שאתה תדע שהומוסקסואליות זו לא מחלה. אלא דבר שנולדים איתו וזה גם לא מום . וגם המצעד הזה הוא לא עבירה על החוק או משהו כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ניצב פרנקו אחראי

    אלדו, 14/06/07 14:59

    עזבו אותכם מכל הפוליטיקה מסביב ותחשבו רגע.
    מי אחראי לבטחונם של תושבי ירושלים המושפלים ולצועדי מצעד האיוולת ולתושבי ירושלים סתם שלא מעורבים?
    זה אותו ניצב פראנקו שהורה לשוטרים למנוע מאוהדי בית''ר להיכנס למגרש בכל מחיר .בנס לא נרשמו אבידות בנפש.
    ניצב פראנקו אוהב לשחק בחיי אנשים והוא האחראי על כך.
    מעניין איך הכניסה להר הבית תימנע אחרי ש7000 שוטרים ישמרו על מצעד הגועל הזה.
    אם לזה יש כוח שיטור גם לכניסה בהר הבית צריך להיות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אם מרזל ובן גביר חושבים להפריע

    אבנר, 14/06/07 14:59

    שהמשטרה תפרק להם את העצמות ,ושיחטפו מכות כאלה שבפעם הבאה יחשבו פעמיים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יפה לו לגבירץ עם דגל הגאווה מאחוריו (ל''ת)

    א, 14/06/07 14:58

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש גבול לטעם הטוב

    יהודיה, 14/06/07 14:58

    קיום מצעד הגאווה פוגע גם באוכלוסיה החילונית שעבורה ירושלים היא עיר הבירה, מקום היסטורי קדוש ומיוחד. אם ישנו צורך לקיים את המצעד אז בבקשה - תצעדו בת''א התוססת.
    אינני הומופובית כלל ולא שופטת אנשים ע''פ נטיותהים המיניות, אך יחד עם זאת אני חושבת הרעיון לקיים את המצעד בירושלים גובל בטעם רע.. יש גבול פשוט..
    נ.ב. כותרת הכתבה ותגובות מטה לא לעניין - האם ''שלום עכשיו'' זה רק שמאל או סוף העולם שמאלה קיצונית??

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בבקשה לא לבטל..

    אלעד, 14/06/07 14:57

    צריך להראות לסוטים האלה שהחרדים הם במיעוט נגד צעדת התועבה הזאת..ולמעשה הרוב החילוני גם נגד ואני בפעם ראשונה כחילוני מתחבר לחרדים והרעיון לזרוק עליהם בצים סרוחות מאד נכון.
    בגדול אני לא נגד אף אדם אישית אבל הפעם אני רואה את זה כפרובוקצייה של מעורטלים ועובדה שהם שמציתים וגורמים לאלימות ולא החרדים כמו שהסוטים רוצים להראות..

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צריך לזרוק ביצים סרוחות על אף אחד

      יוני, 14/06/07 16:11

      אלא להתמודד עם הנטייה המינית שלך. כי אם אתה מגיב סדרתי בטוק בק הזה, זה אומר משהו עליך, ולא על מצעד הגאווה.
      טמבל!

      הגב לתגובה זו

      • אני גם מהמר, גם חובב קטינים

        אלעד, 14/06/07 17:03

        אני גם בעד אונס,גם מסומם ללא תקנה, אני אדם נחות ופרמטיבי במדינה דמוקרטית נאורה....ואין לך מושג כמה שאני אוהב אותך ושכמותך..

        הגב לתגובה זו

        • אלעד-יש לי הרגשה שזהו רק קצה הקרחון בבעיות הנפשיות שיש לך

          יובל, 15/06/07 09:44

          אני חושש שגם 5 פסיכיאטרים פול-טיים לא יצליחו להבין את בעיותייך
          קל וחומר לנסות לעזור לך.אתה נולדת לסבול.פשוט מכמיר הלב ,נסה בשלב הראשון לנשום עמוק (וללא הביצים הסרוחות שאתה מחזיק בבית או שמא מתחת לבטן...)נסה להתעמל,אומרים שהתעמלות גופנית
          עוזרת לנפש,אם כי אני לא יודע כמה יעזור לנפש שלך.ותיגמל מהאינטרנט,היא אם כל חטאת,עבורך.

          הגב לתגובה זו

    • when they smell ass all day, i doubt the egss wiill do anything (ל''ת)

      lol, 15/06/07 03:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    העתירה לבג''ץ פוגעת ברגשות הבית הפתוח (ל''ת)

    בני, 14/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    והמהומות שיוצרים החרדים הם בסדר.... (ל''ת)

    ק, 14/06/07 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני נגד המצעד אבל...

    אביחי, 14/06/07 14:54

    הטענה של בן גביר ושות' חצופה.

    הפרות הסדר יגרמו בגלל בן גביר ושות', הם הריי אלה שיתפרעו.

    הטענה שלהם בבג''צ היא למעשה איום.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אין שום תקווה מהגץ האנטי יהודי (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 14/06/07 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אדרבא, שיקחו מהם תצהירים כיצד הם יודעים על מהומות שהולכות לפרוץ

    ארז, 14/06/07 14:51

    ושהמשטרה תכניס לכלא את כל החרדים והימנים הפורעים מפירי החוק והסדר

    הגב לתגובה זו

    • הם כמ והילדים שרצחו את הוריהם, וביקשו חנינה כי הם יתומים...

      עמנואל, 14/06/07 15:05

      קודם מארגנים את הפרות הסדר, ואז עותרים לבג''צ בטענה שצריך לבטל תא זה מחשש המהומות שהם מארגנים.

      באמת, כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אף אחד מהבני זונות בכנסת לא מייצג אותי - רק אתה

    ממש בושה, 14/06/07 14:50

    כולל ש''ס אגודה מפדל וכל ה''דתיים'' שכשחייבים למחות שמין זיין על כולם ורצים לספור כסף

    הגב לתגובה זו

    • מ. ה

      nhjgl, 14/06/07 15:16

      לא מכובד

      הגב לתגובה זו

    • על זה נאמר - פני הדור (הכהניסטי) כפני הכלב (ל''ת)

      כהנא מת, 14/06/07 15:44

      הגב לתגובה זו

      • כנ''ל אפשר להגיד על רבין ז''ל לכן סתום את הפה שלך (ל''ת)

        אברשקה, 14/06/07 17:14

        הגב לתגובה זו

        • לפחות הבן של רבין ומשפחתו חיים (ל''ת)

          כהנא חי?, 14/06/07 18:08

          הגב לתגובה זו

      • so is rabin and oslo (ל''ת)

        rabin is dead, 14/06/07 17:16

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך לבודד את החלאות מהימין הקיצוני לאלתר! (ל''ת)

    עידו, 14/06/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גם לדעתי זה פוגע - וגם בסקנדינביה לא היו מאשרים להשפיל ככה מאמינים (ל''ת)

    פוגע מאד, 14/06/07 14:46

    הגב לתגובה זו

    • אני ימני ובכל זאת אני בעד קיום המצעד בירושלים

      ימני, 14/06/07 14:56

      אין קשר לדעה פוליטית

      הגב לתגובה זו

      • גם ימנים טיפשים יש מה לעשות? (ל''ת)

        לא מושלמים, 14/06/07 15:57

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה ימין קיצוני מעריב פראבדה ?? (ל''ת)

    דנקנר עמלקי, 14/06/07 14:44

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכנים...הם כל כך רגישים!

    הדמוקרטיה, 14/06/07 14:43

    הטרוריסטים מפרי החוק האלה, מבקשים מהחוק להגן על הרגשות שלהם. אז הנה כמה דברים שפוגעים בי שהם עושים:
    1. הם לא מתקלחים.
    2. הם רוצחים או מנסים לרצוח אנשים חפים מפשע.
    3. הם טפשים.
    4. הם מטיפים שנאה כלפי כל העולם.
    5. הם מפיצים את בורותם ברבים ומתעללים בבעלי חיים לעיתים קרובות.

    הגב לתגובה זו

    • קלעת בול! כל הכבוד (ל''ת)

      קובי, 14/06/07 14:55

      הגב לתגובה זו

      • BULLSHIT! They spread the NAGIF AIDS all over the place.

        BLOOD, 14/06/07 17:32

        Since they already paraded in Tel Biyuv, why do they need to force this crap down the throat of 98% of the people. It iS BECAUSE they want to force me to accept such animalistic behavior, SOTEH MIN. In a democracy, I can keep my free thoughts, and NO ONE can force me to change it. You never will!!! As a matter of fact, this will backfire on you. You are the murderers of the free and open society at large. You poison the blood supply for the critically ill, transfusion needy, and you don't give a hoot, then why should I. Go back to your closet, faggots. Shoni? Shoni my ass.

        הגב לתגובה זו

    • טרוריסטים?

      שי, 14/06/07 15:01

      למה להביא למלחמת אחים?
      למה לפגוע בחרדים?
      הם לא רוצחים.
      הם כלל וכלל לא טפשים , הלוואי וכולנו נחזור בתשובה ונזכה לישועה מידי השם יתברך.
      החרדים כלל לא מטיפים שנאה - על ברסלב שמעת? אהבת חינם ?
      לסיכום מספיק עם ההכללות , החרדים הם אנשים נפלאים שאוהבים את כל עם ישראל ומתפללים לקדוש ברוך הוא שיושיע אותנו מהצרות.
      ובלי שום קשר , ירושלים היא עיר קדושה לכל הדתות, במידה ויתקיים שם מצעד כל העולם יצא נגדנו! מלחמת גוג ומגוג בפתח, זה רשום בזוהר הקדוש, כל העולם ידרוש מאיתנו את ירושלים הבירה בגלל מצעד התועבה הזה בתוך העיר הקדושה.
      הנצרות - ארה''ב והמערב יהיו נגדנו.
      האיסלאם שגם ככה נגדנו - יבוא גם נגדנו.
      בקיצור תגידו ביי ביי למדינת ישראל בגלל מצעד ''הגאווה''...
      אני לא מבין מה רע לקיים את המצעד בתל אביב כמיטב המסורת?
      למה להיות כל כך אגואיסטים?
      למה להכעיס את כלל מדינות העולם? יש למדינת ישראל מספיק צרות,
      תשנו את דעתכם בבקשה ותבטלו את המצעד..
      אתם תביאו על כל עם ישראל אסון!!!!

      הגב לתגובה זו

      • 5 מצעדים צעדו בירושלים

        תחזור לאיראן, 14/06/07 15:22

        לא היה שם עירום, לא היתה התערטלות ולא התבצע שום קשקוש מהדברים שדיברת עליהם.

        מדינות העולם מתירות מצעדי גאווה בכל מקום, במקרה הגרוע תוכל לשפוך חמתך על הגויים, ככתוב. ממתי אכפת לך מה חושבים בעולם?

        בעולם רוצים שניתן את ירושלים, גם אז אתה מוכן להקשיב להם?

        אתה חרדי. בדוק! רק חרדי יכול לסלף את העובדות כאוות נפשו ולהאמין בקשקושי זוהר קדוש.

        הגב לתגובה זו

      • בחיי יש לך בעיות אמציונליות דחופות שאתה צריך לפתור עם פסיכיאטר (ל''ת)

        ק, 14/06/07 18:48

        הגב לתגובה זו

    • כמה אתה ''נאור''..

      אלעד, 14/06/07 15:07

      כמב שזה נאור להתחפש ל..למה ?? סך הכל סוטים מעורטלים שרוקדים כחולי מין הזויים.רוצים גם להסיט נגד הדתיים ,כאילו שרק הם נגד הצעדה הזאת..אבל ברור שרוב העם החילוני..וגם מדתות האחרות נגד .
      את זה יראו בצעדה ואני שאף פעם לא חשבתי להתחבר לדעת ומעשה של דתיים (ובטח גם ההפך) ובטח ובטח לא להפגנה ..אז הפעם אני אהיה שם ואם אצתרך לזרוק בצים סרוחות על ה''נאורים'' האלה, אז נחות חילוני כמוני יעשה את זה גם....''נאורים גם ''חובבי הילדים'' ,נאורים גם חובבי הגוויות'' חובבים גם ''חובבי החיות''...

      הגב לתגובה זו

    • היטלר לא היה מנסח את זה יותר טוב (ל''ת)

      גבלס, 14/06/07 17:02

      הגב לתגובה זו

    • אוי!כמה קטנוני מצידך... (ל''ת)

      יהודי, 21/06/07 10:46

      הגב לתגובה זו