• 43.

    אי דיוקים בולטים ביותר !!!

    צבי, 24/06/07 12:10

    הסיפור שבדה יהונתן גפן ממוחו הקודח היה יכול להיות יפה אם לא היו בו סתירות פנימיות:
    על פי ההלכה היהודית ליל שבת הוא אחד הזמנים המומלצים לקיום יחסי מין,
    לעומת זאת כתיבה בעיפרון,בעט בטוש או בגרפיטי אסורה כידוע באיסור גמור בשבת.
    יהונתן- כתוב שירי ילדים, שם יש מקום לדמיון מפותח,
    לא בהמצאת עלילות על אויביך הפוליטיים .



    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בריוח שבין אני לעצמי.

    סקופידון, 22/06/07 22:40

    מודעותך העצמית פיתחה
    מודעות משל עצמה
    מרוב מודעותך.

    מרוב מודעותך נתבלבלה
    דעתך המודעת למודעתה
    העצמאית של מודעותך.

    על פי רוב-מודעותך
    מובעת דעתי זו,
    המודעת לבחירותיך אשר
    מוציאות אותי מדעתי,
    ואת דעתי מדעתך.

    (איזור הנמנומים, סקופידון 2007)

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    -

    Joseph, 21/06/07 21:34

    Germany above everything

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כאשר מחללים קברים יהודים וקורעים ספרי תורה אתה שותק

    שרית, 17/06/07 08:54

    למה?
    האם הדם שלנו סמיך פחות?
    האם שיכו אותנו לא נכאב???
    אכן,אדם אני ואדרוש???
    דם עבור דם ,בשר עבור בשר!!!
    אפילו,שייקספיר הבין את הרוח האנושית טוב ממך, אולי כי הוא לא לקח כל כך הרבה סמים...
    ולעצם העניין,
    לא שמעתי מימך פיפס אחד על חילול קברים יהודים ,על קריעת ספרי תורה וספרי תהילים...
    מדוע???
    כי זה לא מזיז לך???
    כי זה מגיע לנו????

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נשיא הריקבון,הריקנות והעליבות

    שרית, 17/06/07 08:50

    אכן שניכם ירקתם לבאר ממנה שתיתם.
    שניכם מסמלים את סיום החלום הציוני,
    אך הוא נובע רק ממיעוט החומר שלכם,
    מאלה שלקחו,השתמשו ולא החזירו לעם שלהם.
    ומתרצים זאת בכך שהעם לא ראוי...

    איזה מזל שאתם במיעוט.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אוי יהונתן יהונתן

    שרון, 17/06/07 07:58

    בזכותך ובזכות אנשים כמוך סופינו קרב ובא.
    בכי מר כזה על כמה קברים שבטח לא מעט מהם היו של רוצחי בנינו....
    הלוואי שהיית בוכה כך גם כאשר רוצחים בנו.
    אני מאמינה ששמעת בקולו של אברום בורג והכנת לך ולבני ביתך דרכונים זרים.
    בחיי כואב, כישרון כזה ושנאה עצמית כזו.
    חבל

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    עוכר ישראל

    ציון, 17/06/07 06:57

    לאדון גפן,
    לא ברור בזכות מה נותנים לך להתבטא מעל דפי גליון זה.

    אינך איש רוח. אתה גס רוח. אתה סתם בריון . לא אתה האיש הראוי להוכיח .

    אם מיהו כתב כתובת ''מוות לערבים''
    בבית קברות מוסלמי לא צריכה להיות סיבה להשתלחות חסרת רסן ומעצורים
    כלפי דת ישראל, וכלפי ציבור שלם של שומרי מיצוות. אף אחד לא כופה עליך להיות שומר מיצוות ושומר שבת.

    אני בכלל לא בטוח שעוד יש בך משהו יהודי. ואולי מעולם לא היה בך.

    הקוראים יכולים להיות בטוחים שכתובת כזאת לא נכתבה בערב שבת ע''י יהודי שומר מיצוות.

    אני כמעט בטוח שכתובת כזאת לא היתה יכולה להיכתב ע''י שומר מיצוות
    גם לא בימי חול.

    תרגע אדון גפן. ואם אתה במקרה כותב זאת תחת השפעת אלכוהול או סמים או שניהם גם יחד לך בבקשה לטיפול ופטור אותנו מכל דברי ההבל שלך.

    בושה שנותנים לך טור לכתוב .בכתיבתך אתה מגלה
    שאינך טוב יותר מכל אנטישמי מצוי.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    What? not a word about Gaza

    Marco, 17/06/07 05:51

    You tought we forgeot who promised peace after cleansing Gaza from bearded Jews? You tought we forgot how you called anyone who opposed the disaster in the making, a war mongerer, an extrimist, fant and other lies? Today when Hamas butchers Fatah memebers in front of their families you can mark another bllod bath courtesy of the left. I hope you and your Sushi bar friend are happy with the latest war committed in the name of enlightment

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מצטרף לביקורת

    לא מעריץ, 17/06/07 03:13

    לערבים יש תועמלנים שעושים את העבודה פי אלף יותר טוב ממך וחרמות של מדינות מערביות הם רק קצה הקרחון של המלחמה שלהם בנו. הם לא צריכים אותך. מי שכן צריכה אותך היא מדינת היהודים.
    לרגע התפרץ ממך גפן הישן והרע.
    אגב, סיפור מעללי העו''ד בעל המכנסיים הגיע השבוע לחדשות פוקס.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כתבת פלסתר אנטישמית

    אילנה, 17/06/07 00:37

    כתבת פלסתר אנטישמית של יאפי פוסט-ציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אל דאגה גפן

    יעקב, 17/06/07 00:33

    את הספר שלך גם בחינם לא אקח

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ואם בדתיים עסקינן - המלצה לספר

    רון, 17/06/07 00:21

    מומלץ לקרוא את הספר
    the god delusion, Richard Dawkins
    http://en.wikipedia.org/wiki/The_God_Delusion

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כמה תשובות ושאלות לטענות המטופשות על ה'כיבוש'.....

    יהודיה ישראלית, 17/06/07 00:19

    אני חושבת שמעצם היותי יהודיה, מותר לי להתיישב בכל מקום שארצה בתוך ארץ ישראל. אני חושבת שלאף אחד אין זכות לומר לי שאסור לי להתיישב במקום מסוים בארץ הזו, מכורח ההסטוריה והשורשים שלי. האם השמאל היה מסכים להשקפת העולם הזו אם הצבא לא היה נמצא שם בשטח או שיש לו בעיה עם עצם ההתיישבות שם? הרי הצבא נמצא שם בגלל ההתנהגות של הפלשתינאים. הוא נמצא שם מכורח המציאות. אם הם לא הורגים בנו ולא היתה סכנה קיומית, הצבא לא היה שם. מדוע בעצם יש התנגדות להתיישבות ביש''ע ובגוש עציון? מאיזה סיבה? קראתי בספר של גדי טאוב(שאני מוקירה ומעריכה, הטענות שלו הן לא סיסמאות שמאלניות שאיבדו משמעות) שמבחינתו המדינה לא יכולה להתקיים כדמוקרטית כל עוד הצבא שולט על עם אחר. אבל, אני לא מבינה איך ההשקפה הזו מתמודדת עם המציאות העכשווית שהראתה שיציאה מגוש קטיף וחוסר שליטה של צה''ל על הערבים באיזור הרצועה הוביל לסכנה של המדינה, לחוסר מידע מודיעיני (וחוסר מידע איפה גלעד שליט בין השאר..), להברחות נשק ומחבלים.
    דווקא פעולות צה''ל ביו''ש מנעו פיגועים רבים השנה. מי ערב לבטחוננו במקרה שחלילה צה''ל יוצא משם והיהודים מגורשים משם?
    ועוד שאלה. למה ההתנגדות לנוער הגבעות שבעצם מגן על עצמו, נמצא בשטחים שוממים שלא היו שייכים מעולם לערבים. הרי אפילו העיניין של ה'כיבוש' לא שייך לכאן( כי צה''ל לא מגן עליהם..)
    מבחינתי, אני אשמח מאוד אם כמדינה נגור עם ליד עם גם ביש''ע וגם בכל הארץ ללא שליטה צבאית של צה''ל, אבל זו סכנה למדינה ולכן צה''ל שם..

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הבנת גם לא תביני-הבעיה היא ההתנחלות מעבר לגבולות מדינת ישראל!

      Ehad Haam-Zioni, 17/06/07 02:07

      המבוססת על גזילת אדמות (40% מההתנחלויות על אדמות פרטיות, חלק אחר ''כובס'' בשיטות מבישות של מפיה-והכל בניגוד לחוק הבינלאומי.

      הגב לתגובה זו

      • יפה דיברת

        נו שויין, 17/06/07 03:44

        אם לא הבנת, גם לא תבין: כיבוש-לא-כביוש, עם ישראל חזר למולדתו ועליו ל-כ-ב-ו-ש את ארצו, שהיא גדולה בהרבה מגבולות אושוויץ של הקו הירוק. לערבים יש מספיק ואם יש טענה לעוול- שיבקשו פיצויים וילכו.
        כי לנו ארץ זו.

        הגב לתגובה זו

      • איך האדמות של האבות שלי,לא שלי????

        שרית, 17/06/07 08:46

        הערבים יושבים על אדמות ממלכת ישראל ,זאת שהתקיימה כ1,200 שנה + 200 שנה לפחות לפני שלמה,סה''כ 1,400 שנה שלנו.
        הערבים באו אחרי 1860 לכאן והתיישבו בעיקר בעקבות הפיתוח שלנו,
        אז איך זה האדמות שלהם ,אם כל מטר שחופרים מוצאים את השרידים שלנו???

        הגב לתגובה זו

        • א''י זה לא מדינת ישראל (ל''ת)

          את נודניקית, 17/06/07 10:21

          הגב לתגובה זו

          • ארץ או מדינה...

            אתה, 17/06/07 15:44

            מי זה ה-ישראל הזה בכלל?

            הגב לתגובה זו

    • זה שאלה של ''להתיישב'' אלא של ריבונות ומי בעל בית

      וגבולות מדינה, 17/06/07 08:08

      מותר לך להתיישב רק בגבולות המדינה שלך.

      א''י ומדינת ישראל זה לא היינו הך !

      הגב לתגובה זו

      • לא שאלה של ''להתיישב'' וגו' (ל''ת)

        תיקון, 17/06/07 15:09

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממש תענוג=להתראות בשבוע הבא (ל''ת)

    עפרה, 16/06/07 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נכון, אנחנו ממררים את חיי הפלשתינים...

    יצחק, 16/06/07 23:21

    בעזה החיים היום כל כך יפים.

    2. חילול הקברים לא היה בשבת.
    3. המחללים לא היו תושבי יו''ש.
    4. הנהגת המתפללים הבטיחה לתקן את הדברים.
    5. באריאל אין כמעט דתיים.
    6. על כל קבר ערבי שמחולל מחוללים עשרות ישראלים.

    אבל.. את גפן זה לא מעניין כל העובדות האלו. טיפשות בהתגלמותה.

    הגב לתגובה זו

    • ללא כותרת

      ללא שם, 16/06/07 23:42

      מי זוכר את אריק הופר? הוא היה סוור שהפך להיות פילוסוף, כתב טורים בעיתונים וכמה ספרים. אריק הופר היה פילוסוף חברתי אמריקאי לא יהודי. הוא נולד ב-1902 ומת ב-1983, הוא השאיר אחריו תשעה ספרים וקיבל את אות הנשיא למען החירות. ספרו הראשון, ''המאמין האמיתי'' זכה להכרה כקלאסיקה. אם זכרוני אינו מטעני, הוא אפילו לימד באוניברסיטת קולומביה בלוס אנג'לס. הנה אחד מהטורים שלו משנת 1968.

      הייתם מאמינים? המאמר נכתב לפני 38 שנים!! יש אמיתות שלעולם לא משתנות.

      1. מעמדה יוצא הדופן של ישראל
      מאת אריק הופר

      לוס אנג'לס טיימס, 26.5.68

      היהודים הם עם יוצא דופן: מה שמותר לאומות אחרות אסור על היהודים.

      אומות אחרות מגרשות מאות, אפילו מיליוני אנשים, ואין בעיית פליטים. רוסיה עשתה זאת, פולין וצ'כוסלובקיה עשו זאת, תורכיה זרקה מיליון יוונים, ואלג'יריה – מיליון צרפתים. אינדונזיה זרקה השד-יודע-כמה סינים – ואיש לא מדבר על פליטים. אבל במקרה של ישראל, הערבים העקורים נעשו לפליטים נצחיים.

      כולם מתעקשים שישראל חייבת לקבל חזרה כל ערבי וערבי. ארנולד טוינבי מודיע, שגירוש הערבים הוא אסון גדול יותר ממה שעשו הנאצים. מדינות אחרות, כשהן מנצחות בשדה הקרב, הן מכתיבות את תנאי השלום. אבל כשישראל מנצחת היא חייבת להתחנן כדי לזכות בשלום.

      כל אחד מצפה מהיהודים להיות הנוצרים האמיתיים היחידים בעולם הזה. מדינות אחרות כשהן מובסות שורדות ומשתקמות, אבל אם ישראל תובס היא תוחרב. אילו נאסר ניצח ביוני האחרון [1967] הוא היה מוחה את ישראל מהמפה, ואיש לא היה נוקף אצבע להציל את היהודים. אין מחויבות אחת ליהודים מצד ממשלה כלשהי, ששווה את הנייר שעליו היא כתובה.

      בכל העולם זועקים וזועמים כשאנשים מתים בוייטנאם או כששני שחורים נהרגים ברודזיה. אבל כשהיטלר טבח ביהודים איש לא מחה נגדו. השוודים, שמוכנים עכשיו לבטל את היחסים הדיפלומטיים עם אמריקה בגלל מה שאנו עושים בוייטנאם, לא השמיעו ציוץ כשהיטלר רצח יהודים. הם שלחו להיטלר מחצבי ברזל וכדורים מיסביים, ונתנו שי רותי ם לרכבות החיילים שלו בדרך לנורבגיה.

      היהודים הם לבד בעולם. אם ישראל תשרוד זה יהיה אך ורק בזכות מאמצים יהודיים. ומשאבים יהודיים. אבל ברגע זה ישראל היא בן הברית היחיד המהימן וללא תנאי. אנחנו יכולים לסמוך על ישראל יותר מאשר ישראל יכולה לסמוך עלינו. ואתה צריך רק לדמיין מה היה קורה בקיץ האחרון [1967] אילו הערבים ותומכיהם הרוסים ניצחו במלחמה, כדי להבין כמה הישרדותה של ישראל חיונית לאמריקה ולמערב בכלל.

      יש לי תחושה שלא עוזבת אותי; מה שיקרה לישראל יקרה לכולנו. אם ישראל תיספה השואה תהיה עלינו [או אולי: ''דמיהם יהיו בראשנו''].








      הגב לתגובה זו

      • מומלץ! מאד מעניין ואמת לאמיתה! (ל''ת)

        א.נ, 17/06/07 05:48

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    המלצה! המלצה! המלצה! אני ממליץ! מומלץ!

    השמאלני, 16/06/07 22:29

    כולם כולל כולם נא לקרוא את תגובה 19

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אספסוף גאה בחלקו הוא גם אספסוף דתי... (ל''ת)

    הגיוני, 16/06/07 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנו יורשי ישראל התנ''כית

    מרואן שלהוב, 16/06/07 21:37

    משפחתי, כמו רוב המשפחות הפלשתינאות, יושבת על אדמתה כבר אלפי שנים. זה שהיום אנו נוצריים ולא יהודים לא מוריד מהחזקה שיש לנו על האדמה. פעם היינו יהודים, והיום לא, אבל אנחנו יורשי העברים התנ''כיים בעוד שאתם בני אספסוף אירופאי שהגיע לכאן במטרה לנשל אותנו מאדמתנו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מר גפן היקר,

    נעם, 16/06/07 21:28

    יש לך יכולת מדהימה לכתוב, יש לך שירים מצויינים, ואפילו יש לך בן שיודע לשיר לא רע.
    אבל אין לך כבוד בגרוש.

    שבוע טוב.

    הגב לתגובה זו

    • הבן שלו לא יודע לשיר יש לו קול של צפרדע

      כן, 17/06/07 02:17

      וגם לכתוב הוא לא יודע עובדה שהוא לא מצליח בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפי דעותיך ודעותיו של בורג

    הרי רציתם, 16/06/07 20:24

    הנשיא הבא אחרי פרס יהיה טיבי או בשארה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא זכור לי ש....

    איתמר, 16/06/07 16:29

    יהודים התפוצצו במרכז ברלין ובתוך אוטובוסים, ולא זכור לי שרקדו וחילקו סוכריות כאשר גרמנים מתו, לא זכור לי שיהודים הרגו ורצחו אחד את השני רק בשביל שלטון וכבוד, הם פשוט היו יהודים וחלקם הגדול גם הצליח וגרם לקנאה, אבל הפלסטינים הם עם ישר, הגון, הם נאורים, את הילדים הם מלמדים אהבה ושלום ולכן מר יהונתן גפן חושב שאנחנו צריכים להתייחס אליהם באופן שונה, כלומר לתת להם עוד חלק ועוד חלק מהמדינה עד שנראה אותם מנופפים לנו לשלום כשאנחנו בתוך סירות בים או מתחת לפני הים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אח, ג'ונתן!

    SistaSpooky, 16/06/07 16:27

    שוב, תודה לך על המנה השבועית של שמאלניות טהורה ובלתי מתפשרת. בשבילי אתה הדבר הכי טוב בישראל כרגע.
    כל מה שנותר לי זה רק לחתום את שמי מתחת לשם שלך כי כבר כואב לי הצוואר מרוב שאני עושה ''כן'' עם הראש כשקוראת אותך.

    Keep Writing
    Sista Spooky

    הגב לתגובה זו

    • חוזר על עצמי

      דני, 16/06/07 17:13

      כמעט כל ימני הוא ע ו ב ד בישראל וכמעט כל שמאלני הוא מה אפשר לעשות א ו ב ד

      הגב לתגובה זו

    • זה נורא מתוקי כזה sista

      אחד העם, 16/06/07 18:21

      איך אומרים אצלכם cute לחתום sista ולהרגיש עולם גדול ומתקדם כזה. חיקוי לשם התבטלות בפני תרבות הרוצחת ומשפילה נשים. כל מה שהשמאל שלך מתעב.

      הגב לתגובה זו

    • הוסיפי גם את שמי מתחת לחתימתך. צווארי כבר בסד

      מית נמש, 16/06/07 23:49

      סד הגלות
      ואני מהנהנת ומחפשת מתחת לשטיח איך לשכנע את בעלי לחזור לארץ
      לחזור ל מה? צוחקים עליי כולם
      המדינה מתפרקת, מנכסיה החומריים והתרבותיים והמוסריים...
      אני עונה להם בעיניים חולמות - עוד נצליח לתקן, לא להתייאש!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    על מה כל הבלאגן?

    בלי לחץ, 16/06/07 15:23

    גפן כתב כתבה על כל מיני דברים על סדר היום,אפילו לא ימין ושמאלץהוא כתב על דוסים שביצעו פשעים!!! זה לא עושה אותו שמאלני מניאק בגלל זה הרי... לפני שאתם כותבים תגובות שמתייחסות לזה שיונתן גפן ידוע בתור שמאלני,תקראו את הכתבה ותדעו שהוא פשוט מעלה כמה שאלות שקשורות לכל העם ולא משנה באיזה ''צבע'' הוא. להירגע חברים, להירגע!!! יום טוב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יהונתן גפן - והנשיא

    ראובן, 16/06/07 15:21

    לגפן ''הגדול'' ולגפן ''הקטן'' רצוי שתשבו בחו''ל ואל תתערבו בעיניני המדינה, כי לא תרמתם כלום למדינת ישראל עד היום. את ה''רעל'' הכתוב והמושר תפיצו לגויים לא ליהודים בישראל.

    הגב לתגובה זו

    • יהונתן לדעתי דווקא היה חייל ומ'' מ בגולני

      התורם, 16/06/07 15:50

      זה נחשב תרומה מספיקה ?

      הגב לתגובה זו

      • לא, לא מספיק!

        א.נ, 17/06/07 05:28

        אדם שחי בארץ מולדתו צריך לתרום כל הזמן, שכן הוא חי פה. זה נכון בעיקר לארצנו המדממת. אדם שחושב רק על עצמו הוא אדם צר אופקים שעיניו רואות רק את המטר שלפניו ואין הוא יודע לאן פניו מועדות באמת. מה לעשות, בני האדם אינם חיים לבד אלא שהם חלק מגופים גדולים יותר, כל אדם הוא חלק בלתי נפרד מהעם שלו. אדם שעשה מעשה טוב למען העם שלו (למען עצמו למעשה), אינו פטור מעונש אם וכאשר יעשה מעשים מזיקים לאותו עם אליו הוא שייך. מעשה צדקה אינו מכסה על מעשה עוול.

        אנשים שאינם יודעים את מקומם בתוך עמם עשויים לגרום נזק.

        הייתי חושב שיהונתן גפן משיצא לחו''ל והכיר בזאת (דבר שהשתקף ממאמריו באמריקה) שבחוץ העולם לא יותר יפה ושמקומו הוא פה בארץ ישראל (אחרת הוא לא היה חוזר), העם היה מצפה שגם שלא יזיק במאמרים שקריים ומתלהמים, ובעדוד אויבי העם.

        הגב לתגובה זו

    • ראובן היקר אתה צודק אל גם טועה

      דביר, 16/06/07 16:04

      גפן האב שירת בצנחנים והיה מ ''מ בגולני , גפן הבן משתמט בזוי

      הגב לתגובה זו

    • יונתן גפן היה קצין בצנחנים אך זה לא

      הכבש ה16, 16/06/07 16:47

      נותן לו את הזכות לכתוב דברים שמאלמאלנים לא מדוייקים.

      יונתן סע הביתה - קח רכבת , קח אוירון....קח תרמיל וקח מקל...ותלמד שוב איפה אתה חי...

      זאת ארץ ישראל.

      אז נכון אתה מוכשר וכולנו אוהבים את שירייך.....
      אתה גם דעתן וזה טוב....

      אך תקרא שוב את מה שכתבת ותבין שכתבת דברים לא מדוייקים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    כמה קל לקחת את אירוע חילול הקברים + הספר של בורג ולהגיד בורג צדק

    CatConfusers, 16/06/07 15:14

    ההשוואות הללו כל כך מאולצות ופשטניות.

    אני גם בטוח ש-גפן ו- בורג הם בעצמם לא מאמינים שאי פעם החברה הישראלית היהודית תגיע למצב של הקמת מחנות השמדה לערבים, העמסת ערבים על רכבות של בהמות למשלוחים למחנות השמדה, לתאי גזים, להוצאות להורג בקברי אחים כמו שהיו ב-באבי יאר , לאקציות, שייצא מאיתנו מישהו כמו מנגלה שיבצע ניסויים מחרידים בבני אדם.

    כדי להשוות חברה מסויימת לנאציזם צריך להאמין שהחברה הזו מסוגלת להגיע בהתפתחות האבולוציונית שלה להשמדת עם אחר בצורה שיטתית ותעשייתית ואכזרית ביותר, שאנחנו שואפים לכבוש את כל המזרח התיכון . אנחנו לא שם, ולעולם לא נגיע לשם.

    אין וויכוח על כך שאנחנו עם כובש, אין וויכוח שיש התעללויות מצד חיילי צה''ל בפלסטינים במחסומים, אין וויכוח על כך שצה''ל הורג לפעמים פלסטינים חפים מפשע.

    את כל אלו צריך לזכור בהקשר הראוי לו : פלסטינים חפים מפשע נפגעים כאשר אלו שוהים בקרבת טרוריסטים שזה עתה שגרו טילים על ישובי מדינת ישראל הריבונית, והטילים הללו גם הורגים.

    מיותר לציין שיהודי גרמניה הנאצית לא נהגו לשגר טילים על ברלין ולהתאבד באוטובוסים במינכן.

    וזה מה שמרתיח ומקומם אותי בכל פעם שמישהו מנסה להשוות אותנו לנאצים, יש בכך זילות השואה, כאילו היה זה אירוע שולי בהיסטוריה של האנושות.

    מי שאינו מכיר את העובדות ושומע השוואה שכזו עשוי להתרשם שבשואה נרצחו 6 יהודים ולא 6 מיליון

    אגב , רק השבוע נשמעו עדויות נדירות מפי פלסטינים בעזה שהם מתגעגעים לשלטון של צה''ל על פני המצב ששורר שם כעת, ואין באיזכור כדי להביע איזושהי כמיהה לחזור לעזה, אלא עדות לכך שצה''ל הוא אכן צבא הומני שמקפיד על טוהר הנשק ככלות הכל הקוד האתי והערכים שלו עומדים ביחס הפוך לגמרי מאלו של הצבא הנאצי.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ראויה ויפה. חן חן. (ל''ת)

      אלי, 16/06/07 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה יונתן

    Moshe, 16/06/07 14:59

    בשביל היהודי והישראלי שבי
    אני זקוק לך ולאברום בורג. אולי העם יתעורר מהתרדמת בה הוא שרוי
    אוהב ומעריץ .משה

    הגב לתגובה זו

    • משה, אתה משהו משהו. תודה (ל''ת)

      מית נמש, 16/06/07 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    גפן לא מכיר דוסים ולא מכיר ערבים, הוא מכיר רק צפון ת''א

    א. בורג, 16/06/07 14:03

    ובונה לעצמו עולם קטן משלו שבו הכל מתקיים לפי איך שהוא רוצה.

    שמע, אתה פשוט לא מבין מהחיים שלך.

    הגב לתגובה זו

    • והנושא האהוב עליו-כמה אני הומניסט לעומת העם המזעזע שלי... אל תשכח ש (ל''ת)

      בכך עזרת לשונאי, 16/06/07 15:01

      הגב לתגובה זו

    • ככה זה, הוא ואברום וחיימק'ה רמון. חלק מאיתנו, לצערנו.

      איתי, 16/06/07 18:25

      אנשים שלא ממש מבינים דברים, חוץ מאיך להתנהג כדי להיות מקובלים בחוג החברתי הנכחד שלהם.

      אם לא היה צריך לעמת את העולם שלהם עם המציאות זה היה יכול להיות מעניין, אפילו.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    צ'יעמום אינטלקטואלי.נסיון לעצבן (ל''ת)

    צנחן, 16/06/07 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למיטב ידיעתי המחללים לא מיו''ש. אחי לקח

    יש, 16/06/07 13:49

    כמה מהם במונית לצומת ירקון. מידע כזה חייבים לבדוק לפני שמשפיעים על ציבור שלם. ואני בעד הומניות ושלום בכל מחיר (אם יש עם מי). ולא אגור באריאל למרות שהוצע לי דיל לא רע.
    אבל המחללים הם כנראה חוזרים בתשובה שמצאו את דרכם כאלטרנטיבה לנרקומניות וחיי כלא. כך שהאלימות שלא פגה עם המפגש עם בורא עולם חייבת להתנקז לאן שהוא. במקרה הזה אלו תושבי כל הארץ ולא מתנחלים. החילול הוא של היהדות ושל רבי נחמן האהוב עלי.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כבר שנים קורא אותך יונתן, אתה רק ממחזר חומרים .

    שלמה, 16/06/07 13:40

    וזאת דרך הכי קלה לעשות כסף.
    תשנה קצת. תמיד אנחנו רעים, כל מי שמנסה להגן על עצמו. אתה לא שומע את מה שאומרים הפלשתינאים ? שהם רוצים את כל פלשתין !.
    בניגוד אליך, אני מאמין להם.
    ובורג, כל הכבוד לו על מה הוא חושב, אבל את מי זה מעניין ?
    לסיום, הקיצונים הישראלים , מבחינתי חיות אדם כמו הקיצונים בצד בשני.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    היי יונתן

    עופר, 16/06/07 13:22

    קודם כל אתה משורר ענק אני מקשיב לך כבר 30 שנה הכתיבה שלך ממש רוקיסטית הרגישות שלך לקלוט ולתאר דברים היא מאוד מיוחדת.אני שמח שאף פעם אתה לא מתיאש וממשיך להגיד את מה שאתה חושב צריך אומץ כדי להיות חופשי ואתה כזה. גם רבין היה כזה וגם לנון.כל ההתקפות עלייך רק מוכיחות שאתה צודק בכל מילה ,העם הזה דפוק ומדהים בחוסר רגש ובטיםטום אני לא מבין אייך המדינה בכלל קיימת עם כל הרוע והאטימות שיש לישראלים. בכל אופן אני מאחל לך בריאות ואושר ושתמשיך לכתוב(מה עם שירים חדשים?)

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשביל יונתן , להיות שמאלני זה אומר שאתה COOL

    שמאל מפוכח, 16/06/07 13:15

    ועל זה כל האידואולוגיה הזאת בנויה , מי יודע , אולי אם גיבורי התרבות שלו - ושלי אגב , כמו דילן וגינצבורג היו חיים פה בישראל , הם היו בכלל בעלי דעות ימניות , הנסיון הפתאטי להידמות לשמאל הגלובלי ,המתנגד למלחמה, פה בארץ לובש ארשת של נאיביות ילדותית של אנשים שלא ממש מבינים שאנחנו פה במלחמת קיום , ואני שואל את יונתן , לאן תתועל הציניות השמאלנית , כשטילי החמאס ידפקו על דלתנו, כן, אפילו פה במרכז.

    הגב לתגובה זו

    • לגבי דילן

      צנחן, 16/06/07 13:48

      מתוך היכרות אישית אני אומר לך שאין לו שום קשר וקרבה לאדון גפן.
      ידידו הקרוב היה הרבי מלובביץ'.
      וכן אתה צודק דילן קרוב היום לימין יותר מאשר לשמאל.

      הגב לתגובה זו

      • דילן כדאי לקרוא שיר שלו

        חובב דילן ימני, 16/06/07 18:33

        Neighborhood Bully / Bob Dylan

        Well, the neighborhood bully, he's just one man, His enemies say he's on
        their land.
        They got him outnumbered about a million to one, He got no place to
        escape to, no place to run.
        He's the neighborhood bully.

        The neighborhood bully just lives to survive, He's criticized and
        condemned for being alive.
        He's not supposed to fight back, he's supposed to have thick skin, He's
        supposed to lay down and die when his door is kicked in.
        He's the neighborhood bully.

        The neighborhood bully been driven out of every land, He's wandered the
        earth an exiled man.
        Seen his family scattered, his people hounded and torn, He's always on
        trial for just being born.
        He's the neighborhood bully.

        Well, he knocked out a lynch mob, he was criticized, Old women condemned
        him, said he should apologize.
        Then he destroyed a bomb factory, nobody was glad.
        The bombs were meant for him.
        He was supposed to feel bad.
        He's the neighborhood bully.

        Well, the chances are against it and the odds are slim That he'll live
        by the rules that the world makes for him, 'Cause there's a noose at his
        neck and a gun at his back And a license to kill him is given out to
        every maniac.
        He's the neighborhood bully.

        He got no allies to really speak of.
        What he gets he must pay for, he don't get it out of love.
        He buys obsolete weapons and he won't be denied But no one sends flesh
        and blood to fight by his side.
        He's the neighborhood bully.

        Well, he's surrounded by pacifists who all want peace, They pray for it
        nightly that the bloodshed must cease.
        Now, they wouldn't hurt a fly.
        To hurt one they would weep.
        They lay and they wait for this bully to fall asleep.
        He's the neighborhood bully.

        Every empire that's enslaved him is gone, Egypt and Rome, even the great
        Babylon.
        He's made a garden of paradise in the desert sand, In bed with nobody,
        under no one's command.
        He's the neighborhood bully.

        Now his holiest books have been trampled upon, No contract he signed was
        worth what it was written on.
        He took the crumbs of the world and he turned it into wealth, Took
        sickness and disease and he turned it into health.
        He's the neighborhood bully.

        What's anybody indebted to him for?
        Nothin', they say.
        He just likes to cause war.
        Pride and prejudice and superstition indeed, They wait for this bully
        like a dog waits to feed.
        He's the neighborhood bully.

        What has he done to wear so many scars?
        Does he change the course of rivers?
        Does he pollute the moon and stars?
        Neighborhood bully, standing on the hill, Running out the clock, time
        standing still, Neighborhood bully.


        Copyright (c) 1983 Special Rider Music

        הגב לתגובה זו

        • אמיץ מצדך להצדיק את החמאס בין כל הטוקסקים הימניים (ל''ת)

          bob, 16/06/07 22:43

          הגב לתגובה זו

          • לא נראה לי שהבנת את דילן חמודיל'ה (ל''ת)

            אחשלו, 16/06/07 23:38

            הגב לתגובה זו

          • אז לא הבנת כלום לך ללמוד אנגלית דילן בעד עם ישראל (ל''ת)

            בובי, 16/06/07 23:41

            הגב לתגובה זו

  • 11.

    רוחו של היט... חיה נושמת ובועטת. (ל''ת)

    ליאור, 16/06/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בינתיים גפן עשה למען ישראל יותר מכולכם

    מיכאל ש, 16/06/07 11:56

    הבנדאדם היה חייל קרבי בזמן מלחמות...

    זה בטח יותר ממה שרובכם עשיתם אז עדיף שתורידו את הראש קצת.

    מיותר להוסיף שאם באמת הוא היה שונא ישראל אז לא היה איכפת לו מהמדינה הזאת והוא בטח לא היה מבזבז את זמנו בכתיבת מאמרים על המתרחש כאן.

    הגב לתגובה זו

    • ''זה בטח יותר ממה שרובכם עשיתם''

      איתי, 16/06/07 18:32

      א. דבר בשם עצמך, אדון ''מיכאל ש''. אני עשיתי. הבן של אדון גפן לא.

      ב. יהונתן גפן גר פה, וכנראה שזו הסיבה שאכפת לו מהמקום הזה. כי זה משפיע על איכות החיים שלו. אבל אסור לשכוח שלא מעט שנים הוא חי באמריקה. כנראה שיש לו אופציות אחרות.

      לי אין, ואני גם לא רוצה שיהיו.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    נסיון מגוחך של יונתן גפן

    אליוי, 16/06/07 11:43

    גפן מנסה להוכיח שמלחמתה של ישראל בערבים היא תוצאה של סטיות מיניות ושעמום..........
    גפן טוען שאנחנו נהנים לענות ערבים
    בעקר אנחנו נהנים להרוג ילדים פלסטינים (אולי הוא מאמין שאנחנו צריכים את דמם כדי לאפות מצות)ואיזו אהבה נוצרה פתאום בין גפן לבורג
    גפן אפילו לא ידע שהוא מאוהב בבורג עד אשר האחרון יצא מהארון
    אכן מצא מין את מינו................
    מה עם בישארה גפן ???
    גפן מה עם בישארה הנרדף והמסכן ???
    אותי גפן לא מרגיז אלא מצחיק ....

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    קודם שלח את הבן שלך לעשות צבא כמו מי שנלחם להגן עליו כרגע (ל''ת)

    שמאל-דפקט, 16/06/07 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תגובה

    a, 16/06/07 11:34

    בורג לנשיאות
    גפן לראש ההממשלה
    אנחנו לאמריקה

    הגב לתגובה זו

    • i'm with u (ל''ת)

      galit, 16/06/07 11:58

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו... שלא. (ל''ת)

      קובי, 16/06/07 18:27

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתה שונא ישראל...

    שרון, 16/06/07 11:20

    לא ברור לי למה לא נשארת לגור בניו יורק? האם שם אף לא אחד חפץ בדעות המשמימות שלך ? ההסתה והשנאה שלך יותר גרועה באלף מונים מזו של הדתיים...כל אדם בעל טיפת שכל הבין זאת כבר..ואם אתה כל כך מזדהה עם אחיך הערבים, מדוע אינך עובר לעזה או רפיח ? אהה, כי שם אין גבינות ויין ? הרי בסופו של דבר כל אשר אתה יודע לעשות הוא לכתוב, להסית, לעורר פרובוקציות כמו הבן האנאלפבית שלך...קום ועשה מעשה אם זה כל כך בדמך...כנראה שאתה אינטרסנט לא קטן בדיוק כמו בורג שבו אתה כל כך מצדד..עוד שונא ישראל שמוכן לומר הכל כדי לקדם מכירות ולהרוויח עוד כמה שקלים בכל מחיר..גם אם זה לקרוא לסביי ניצולי השואה -נאציים...
    אתם דוחים שניכם...הקיצוניות השמאלנית שלכם לא מושכת בעיני אף אחד...חשבתי שדווקא מלומד ומשכיל כמוך יבין שקיצוניות היא לא טובה בשום מצב

    הגב לתגובה זו

    • Jonatan IS GOD! LOVE U! u r the best! (ל''ת)

      galit, 16/06/07 11:44

      הגב לתגובה זו

      • Groupie, crawl back into your hole (ל''ת)

        ABC, 16/06/07 11:58

        הגב לתגובה זו

      • ישר כח גפן!!

        א.נ, 16/06/07 12:06

        עם מעריצות דפקתיות כאלה, אתה באמת תגיע רחוק.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    גפן הנהתן שברח מהארץמלין..

    זוכמיר, 16/06/07 11:12

    רק במדינת חלם כשלנו ,יכול להווצר מצב שגפן בחר להנות ממנעמי חו''ל ולבקר את העושים במלאכה ונושאים בנטל בארץ.

    גפן אתה קשקשן של נייר ....
    בביקורך הבא קח איתך את בנך אשר בזכותו צעירים רבים נוהים אחרי אישיותו הרדודה..

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הפוסל במומו פוסל

    א.נ, 16/06/07 11:11

    מתנשא, גס רוח, מתלהם ומסית והכי גרוע - רואה א' אומר ב'. מה שנקרא בשפה התלמודית, גולם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    גפן, בורג, ''שיח פוסט פוסט ציוני סהרורי'' ....!!!!! (ל''ת)

    גורג, 16/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אכן,

    טוב זה.., 16/06/07 10:43

    יהונתן אכן מינוי בורג נמצא ראוי והולם בשעה זו.
    ואכן, נציגי הקב''ה שדיברו בנושא ההתערטלות ימח''ש, הם אותם שעובדים כ, '' פיפ שואו טים'' כנראה ''מטעמו'' לדעתם....

    הגב לתגובה זו

    • יונתן,הכל שטויות במיץ עגבניות.רוב תושבי אריאל הם חילונים ואיכותיים (ל''ת)

      בורות מצידך, 16/06/07 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא יאומן

    יוש, 16/06/07 10:29

    בטני מלאה על מעשים אלו ואחרים של אחינו הדתיים- אך עם כל הכבוד לגפן הוא כמעט עוסק בהסתה - לקחת מקרה של כמה קיצוניים ולהפוך אותו לנוהג מצוי- ועוד בערב שבת !!!!- הרי כל הדיוט בענייני דת כמוני וכמו גפן יודע - שיהודי דתי - לא יכתוב גראפיטי בערב שבת ולא ישבור מצבות - כי פשוט אסור לו גם אם ממש ממש בא לו- ולהציע את בורג שפשוט התבזה בנושא הג'יפ והנהג הצמוד - ולהביאו כדוגמא לנשיא- תודה - יש לנו מספיק מושחתים פה - רק עם דבר אחד יכולתי להסכים עימו כשציין באקראי ''כשניסיתי לעקוף'' - אף מילה רעה על המצעד שמגביל את חופש התנועה בעיר שלנו- אם זאת הייתה תהלוכה של דוסים כבר היה לו מה להעיר בעניין

    הגב לתגובה זו

    • it 's a shame to be JEW in these days! (ל''ת)

      galit, 16/06/07 11:48

      הגב לתגובה זו