• 29.

    ברק נבחר באופן לא ראוי

    אזרח, 16/06/07 15:58

    הציבור החופשי תמך, בצדק, באיילון. אינטרסנטים למיניהם תמכו בברק ויקבלו תמורה.

    הבוז לאופיר פינס ולשלי יחימוביץ', ששיתפו פעולה עם הדבר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    סקטורים, סרטורים, סקטורים...

    ירמי, 14/06/07 13:23

    בחייאת ראבקם,
    אפשר לחשוב שהאיש ניצח בקרב העם.
    ל''עבודה'' כ- 100 אלף מתפקדים.
    60 אלף הלכו להצביע.
    עם 14 אלף ערבים - ש-80 אחוז מהם התפקדו כי ביקשו מהם, 15 אלף קיבוצניקים, 10 אלף מושבניקים לא קשה לנצח אם אתה מחובר לאנשים ה''נכונים''.

    אז מה ההתלהבות מברק???

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אהוד ברק הוא המנהיג הראוי ביותר בימנו אלה.

    בני ירקוני, 14/06/07 12:05

    ושיהיה בהצלחה לכולנו עם אהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ומה עם התוכן!!!

    תלמה, 14/06/07 09:30

    את ביכלל לא מתייחסת לתוכן המצע שלו: הוא בפועל זהה לשלושת הגברים הכוחניים האופורטוניסטיים הימניים שעומדים בראש:אולמרט ביבי וברק. התוכן הפוליטי קצת יותר חשוב להנהיג את המדינה מאשר אם הוא מחייך או לא.!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בהצלחה לברק. ההצלחה שלו היא ההצלחה של כולנו. (ל''ת)

    מפוכח, 14/06/07 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נראה ששחררו את הכותבת ממצעד הגאווה...... (ל''ת)

    אמיר, 14/06/07 05:49

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כרגיל רמה נמוכה (ל''ת)

    צדוק, 14/06/07 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברק, פואד,וילנאי - סוף סוף קצת בטחון. (ל''ת)

    באמת, 14/06/07 01:28

    הגב לתגובה זו

    • חחח. באמת בדיחה טובה - חבל שאנחנו אלה שנסבול (ל''ת)

      עומר, 14/06/07 01:35

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הערבים בחרו ברק ,היהודים נתניהו

    אנטוני הופקינס, 14/06/07 01:00

    נתניהו טוב ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל זה הוא שיחרר את השייח' יאסין?

      עומר, 14/06/07 01:44

      אין הבדל בין ברק לביבי, שניהם כושלים. אבל אם האלטרנטיבה לביבי בליכוד היא סילבן שלום, ביבי חייב להישאר.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עם ישראל יכול לנשום לרווחה

    אור, 14/06/07 00:46

    במשרד הבטחון יישב בקרוב אדם בעל ניסיון, חשיבה אנליטית וקור רוח להבדיל מיליוני הבדלות מהמוקיון העילג שישב שם בשנה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה המוקיון, כי רק למוקיונים יש זיכרון כ''כ קצר (ל''ת)

      עומר, 14/06/07 01:40

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי שהחזיר את ברק זה פרץ !

    אמא, 14/06/07 00:32

    אף אחד לא אוהב כימותרפיה, אבל אם זה הורג את הסרטן, אז אין ברירה...
    איילון עשה טעות חייו כשהתחבר לפרץ.

    הגב לתגובה זו

    • את טועה. הסוקרים המקצועיים דווקא הדגישו שללא

      עומר, 14/06/07 01:40

      החיבור בין איילון לפרץ, איילון היה מובס בפער גדול. פרץ הביא הרבה יותר תומכים לאיילון, ממה שאיילון הפסיד בגלל הטיפשות של הקיבוצניקים.

      אני מזכיר לך שבסיבוב הראשון ברק הקדים את איילון בשישה אחוזים.

      הגב לתגובה זו

      • השרץ קנה מתפקדים, לא מצביעים .

        אמא, 14/06/07 07:02

        השורה התחתונה קובעת, איילון הפסיד למרות ''כוח פרץ'', וגם הפסיד את הקלף היחידי שהיה לו: אמון בנקיון כפיו. אנשי פרץ הם גם פיקציה משום שאם הוא לא יהיה בעמדה שיכולה לספק להם ג'ובים וכ', הם ינטשו אותו מיידית. לכן אסור לברק לתת לפרץ עמדת כוח, ממילא ה''מחנה'' שלו הוא פיקטיבי.

        הגב לתגובה זו

        • את שרץ בעצמך. מי שקנו מתפקדים זה ברק-פואד

          עומר, 14/06/07 08:09

          ברק נבחר שלשום בעזרת מפקד של ארגזים ואנוסים ובעזרת מנגנון ההסתדרות.

          הגב לתגובה זו

  • 18.

    מיה את ריפורטרית או פרשנית. תם עידן העיתונות האובייקטיבית

    שי שלום, 13/06/07 23:55

    אפילו אטילה מYNET מרבה להביע דעות וכל מיני ''עסקנים עיתונאיים'' קטנים החלו להמיע דעתם בגאון כאילו אין אובייקטיביות, נשמת אפה של העיתונות. מאז החלו כל מיני כתבים צעירים לחוות דעתם כאילו היו דן מרגלית או שמא אמנון אברמוביץ' ממרום נסיונם העיתונאי. מעולם לא היה כדבר הזה. כתבים צערים כל עוד אינם פרשנים מדופלמים ומנוסים צריכים לדווח ולא לפרשן. העיתונים הארציים יהפכו כך לבטאון של מפלגות ןוסקטורים מסויימים ויחטאו בהעברת מסר אחיד ואובייקטיבי לכלל הקוראים. הגיע הזמן להפסיק אם הפטפטת הנוראית הזאת בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

    • איפה היית כשהיא פעלה במכוון נגד פרץ? (ל''ת)

      עומר, 14/06/07 01:32

      הגב לתגובה זו

      • ברגע שכתב מאמץ אג'נדה פוליטית הוא חורג מעבודה עיתונאית אובייקטיבית

        שי שלום, 14/06/07 03:54

        המקרה נכון גם לגבי יחסה לפרץ.

        הגב לתגובה זו

        • תודה על התגובה. התקשורת הסיתה נגד פרץ

          עומר, 14/06/07 08:15

          לאורך כל הדרך

          הגב לתגובה זו

    • העיתונות לא זקוקה ל''עצות'' ממך

      עוד נותן, 14/06/07 04:12

      התפוצה הרחבה של NRG היא ההוכחה לכך.
      אל תזלזל באינטליגנציה של הקוראים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    barak...? a general that runaway from lebanon..barak is.a chicken (ל''ת)

    yehudi dati, 13/06/07 22:38

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הם אולי בסיטואציה דומה

    אאא, 13/06/07 21:36

    (פוחדים פחד מוות מבחירות) אבל בהחלט לא קורמו מאותו החומר.
    אולמרט מוכשר בהרבה מברק ומנוסה ממנו בהרבה.
    ברק לא מבין שום דבר מהחיים שלו ואילו אולמרט עבר 5-6 משרדים ממשלתיים בקריירה שלו והיה לצד כמה וכמה ראשי ממשלה.
    וכן היה ראש עיר,שלר עיר מאד לא פשוטה לנהל.אולמרט מכיר את המערכות במדינה מכל כיוון אפשרי.
    ברק הוא סתם אפס.


    ברק לא רוצה בחירות.אף אדם נורמלי לא רוצה ראש ממשלה שחייב את נצחונו לערבים.וזה עוד לפני שמדברים על היותו גנרל,כישלון מוכח,התעשר בצורה מפוקפקת ביותר (אפילו בסטנדרטים של אוליגרכים ברוסיה),צפון תל אביבי ודי אידיוט בסה''כ כשזה לא נוגע לתככים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ha ha ha,,,barak,,? BIBI IS THE BEST. FORGET THE REST (ל''ת)

    Sir charles, 13/06/07 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברק לא ראוי

    גידי, 13/06/07 21:11

    בואו נעזוב לרגע את הבריחה מלבנון, את הפקרת מדחת יוסוף ואת צאלים ב. ברק פשוט לא ראוי. הוא הרי קרא בשדות ים לאולמרט להתפטר, אז איך הוא נכנס לממשלה? זגזגן שלא עומד בדיבורו לא ראוי להנהיג. אם הוא חושב שהוא יכול להוות אלטרנטיבה שלטונית לאולמרט למה הוא נשאר איתו בממשלה? למה הוא נכנס לממשלת הכישלון, הרי ברור לכל שאולמרט הורס את המדינה, בגלל פחד מבחירות? אדם שפוחד להתמודד בבחירות דמוקרטיות יפחד להילחם באויבינו. או לחלופין בגלל שהוא רוצה כיסא? אדם שהכיסא חשוב לא יותר מבטחון המדינה לא ראוי להנהיג. הרי ברק ישאיר את המחבל שלא רוצה לשיר את ההמנון מגאדלה בתפקיד שר. אדם שמשאיר בתפקיד שר ערבי שמסוכן למדינה בגלל שיקול פוליטי ראוי להנהיג? אדם שנבחר בזכות קבלני קולות של פואד ראוי להנהיג? הערבים בחרו בו- תחשבו למה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תנו לנו קצת שקט.תנו לברק שלושה חודדשי חסד. (ל''ת)

    בבקשה........., 13/06/07 20:44

    הגב לתגובה זו

    • ברק ברח מלבנון, שבר את ההרתעה הישראלית ואחראי באופן ישיר לתוצאות

      שי, 13/06/07 21:00

      המלחמה האחרונה, אסור לו לכהן בתפקיד חשובים , בטח שלא כראש הממשלה.
      הוא לא יקבל אפילו דקת חסד

      הגב לתגובה זו

      • מי ששבר את ההרתעה זה פרץ.וחבורתו.את ההשיג שברק הוציא את הילדים (ל''ת)

        מלבנון תודה, 13/06/07 22:01

        הגב לתגובה זו

        • ברק הביא את לבנון אלינו

          דודי, 16/06/07 16:02

          מייד אחרי הנסיגה כבר התבצרו על הגבול, תקפו וחטפו חיילים. הוא לא פתר את הבעייה.

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    פתאום שברק נבחר הפכת לאובייקטיבית

    עומר, 13/06/07 20:25

    עשית הכל כדי לרסק את פרץ ולקדם את ברק, ועכשיו פתאום אחרי שהצלחת במשימתך, הפכת לאובייקטיבית:

    ''נראה שמה שדרוש כדי לחזור להנהגת המדינה הוא להיכשל, להיבעט מהמערכת הפוליטית אל הגלות, לעשות מיליונים, ואז, אחרי כמה שנים, לחזור ולכבוש מחדש את הצמרת. לברק זה לקח שש שנים''.

    איפה היו התובנות האלה עד עכשיו?

    הגב לתגובה זו

    • ''נראה שמה שדרוש כדי לחזור להנהגת המדינה הוא אהבת הפרשנים' (ל''ת)

      נדב, 13/06/07 20:51

      הגב לתגובה זו

      • למרבה הצער אתה צודק. הם קובעים מי

        עומר, 13/06/07 22:56

        יצטייר כ''מושחת'' ומי כצדיק. הם מחליטים מה לחשוף ומה לא. הם קובעים מי יהיה נשיא, מי יהיה ראש ממשלה ומי יעמוד ברשות מפלגה.

        יש להם הרבה כוח ביד והם מנצלים אותו לרעה.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברק הוא המנהיג הנכון בזמן הנכון. והוא אכן ראש הממשלה הבא.

    אזרח הארץ, 13/06/07 20:02

    אז ביבי יכול לנשוף ולנבוח וביעד עימו יכולים אנשיו ושאר צאן מרעיתו האספסופים למינהם לפנטז על עליה לשלטון. הם יכולים להמשיך לפנטז ולהתלהם זה מותר בחוק . אבל לשלטון? הם יכולים רק לחלום . אהוד ברק לוקח הפעם את השלטון ובגדול.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה מפנטז כמו כל אשת אוב. (ל''ת)

      מפקח, 13/06/07 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא יעזרו תחנוני התקשורת -ביבי ינצח את כולם.

    מזל, 13/06/07 19:50

    התקשורת בפניקה מוחלטת.
    מפחדים כל כך מביבי עד שמוכנים לקבל את אהוד ברק ששאנוי עד היום בחלקים נרחבים מהחברה הישראלים שמצביעים עבודה.
    מה שאתם לא מבינים הוא שאפשר להביא 4000 מושבניקים,5000 קיבוצנים לבחירות פנימיות אבל אי אפשר לעשות את זה בבחירות האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת. כחבר מפלגת העבודה, אני לא רואה הבדל בין ביבי לברק (ל''ת)

      עומר, 14/06/07 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ברק נכשל בגלל אינטיליגנציה רגשית ירודה

    גיא, 13/06/07 19:34

    עם קצת כשרון בתחום (מחילה על כבודו וקצת חנופה למשל) הוא היה יכול לנתב את ערפאת ואסד לכיוון נוח יותר ולהציג את התוצאה כעסקת המאה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברק המשיח?

    יואל, 13/06/07 19:23

    איזה זכרון קצר יש לכל התומכים בברק שכחו את כל הפשלות שלו אני יכול להזכיר כמה:
    1 .יציאה מלבנון בלי הסכם,הבטחה שלאחר הנסיגה אם יפגעו בחיילי צהל אדמת לבנון תבער וכולם זוכרים מה הייתה התגובה לאחר החטיפה
    2. הפקרת מדחת יוסף בקבר יוסף לדמם למוות.
    3. הרס הכללה .
    4. המהומות של ערביי ישראל.
    5. הבריחה מצאלים.
    יש עוד הרבה דברים שהוא הרס מגיע למפלגת העבודה בחיים לא תחזרו לשלטון.הבחירה שלו מראה כמה המצב שלה גרוע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. תוצאות הפריימריס - תעודת פטירה של מפלגת העבודה

      עומר, 13/06/07 23:16

      אולמרט חוגג את טיפשותם של בוחרי מפלגת העבודה.

      הגב לתגובה זו

      • למה להקדים את המאוחר?

        שמעון אמסלם, 14/06/07 00:52

        חובת ההוכחה לשינוי המצב היא על ברק, בואו ונמתין.

        בכל מקרה פרץ היה שר ביטחון כושל, מר ונמהר

        הגב לתגובה זו

    • צודק פרט לדבר אחד

      דודי, 16/06/07 16:03

      הכלכלה קרסה בשל משבר בינ''ל ובגלל הרס הבטחון. ברק לא נקט בשום מהלך כלכלי משמעותי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה שמעניין אותי לדעת

    שי, 13/06/07 19:04

    הוא מערכת היחסים בין ברק לרמטכל אשכנזי, והאם ברק יאפשר לאשכנזי לשקם את הצבא

    הגב לתגובה זו

    • השחצנות של ברק תכניס את הצבא לקיפאון מחשבתי חדש

      עומר, 14/06/07 01:46

      תוצאות הפריימריס בעבודה - אסון למדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל אלו שהכתירו את ביבי כרה''מ יצטרכו לאכול את הכובע לאחר בחירת ברק (ל''ת)

    alex, 13/06/07 18:57

    הגב לתגובה זו

    • בדיחה נחמדה........ (ל''ת)

      ימים יגידו....., 13/06/07 19:21

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה לבוזי ולרווחה האיש פשוט אולץ לנחות שם חייב שפרץ יהיה ברווחה !! (ל''ת)

    כהן, 13/06/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפי בנגל: מהו מנהיג ? עיניו אל הכסא ...

    ד''ר ארוין, 13/06/07 18:39

    לא ציונות
    לא יהדות
    לא רווחה
    ולא חינוך
    ובמקרה של ברק, גם לא ביטחון
    כי אם אפשר לברוח, אז למה להילחם ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה דוקטור לקשקושים

      מירו, 14/06/07 00:54

      למה נדמה לפי תגובותיך שאתה מדביק טפטים מקצועי?

      נחכה ונמתין לראות, האם מברק תצא תורה אם לאו.

      הגב לתגובה זו

      • הד''ר צודק ביותר ואני מסכים אתו (ל''ת)

        ולא אתך, 20/06/07 06:47

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    Congratulations

    Eli, 13/06/07 18:28

    My picture with you hangs proudly on my mantle. We took the picture during your December visit to Canada.
    MAZAL TOV

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המערך בשלטון איפה קדימה?

    דני, 13/06/07 18:27

    שר בטחון
    יו''ר הכנסת
    אוצר רמון בקרוב
    תשתיות
    חינוך
    חקלאות מה עוד איפה מפלגת העבודה היתה מקבלת כל כך
    הרבה תיקים מי שחושב שהם עם ברק
    יעזבו את אולמרט לא מבין בפוליטיקה בקרוב איחוד עבודה קדימה

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לפי בנגל, ברק מועמד יחיד לרה''מ. גועל נפש.

    רוני כהן, 13/06/07 18:18

    את יכולה לרשום: נתניהו ראש הממשלה הבא!!!

    הגב לתגובה זו

    • תן לה לחיות בסרט (ל''ת)

      זהבה, 13/06/07 20:07

      הגב לתגובה זו