• 74.

    צודקת בכל מילה. עצוב עצוב. (ל''ת)

    מיכל, 18/06/07 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שרה את פשוט צודקת,רק שכחת להוסיף את האלוף הראל אלוף הגירוש שקודם לס (ל''ת)

    דדד, 16/06/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צודקת??.

    דנה, 15/06/07 10:12

    צודקת בכל מילה. המשיכי לכתוב לעתון. אל תיבהלי מכל הרשע שיוצא כלפייך.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אחלה בנאדם

    אלון ארגז, 14/06/07 13:25

    יופי

    הגב לתגובה זו

    • איש מופת , איש רוח ובעל ערכי מוסר נעלים.

      ארגז קרטון, 14/06/07 17:12

      מתבזבז בתפקידו.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    שרה אליאש-את מלכה!!! (ל''ת)

    !!!, 14/06/07 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תיקון לכותרת הכתבה:

    שישרף, 14/06/07 06:57

    ''ארץ המגבלות הבלתי אפשריות''-זה כאן

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הר המנחות בכניסה לירושלים (ל''ת)

    ניסו שחם, 13/06/07 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לא לקיים איתו שום מגע. (ל''ת)

    בלעם, 13/06/07 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    וועדה לניסו

    שרית, 13/06/07 17:02

    אין לו זכות להיבחר לתפקיד כל-כך מיוחד, והיה צורך בהעמדתו לוועדה שבה יסביר את דברי הרפש שלו. הוא לא מתבייש.
    אסור למנותו בשום פנים ואופן לתפקיד חשוב כל-כך שמצריך 'בן-אדם' שיכהן בו ולא משהו אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תתחיל ללכת ישר והביתה ניסו

    שרון, 13/06/07 16:59

    ניסו, תתחיל להתיישר וללכת בדרך הישרה. משם ישר הביתה,בלי לעבור דרך תפקיד נכבד סבלני וסובלני שכזה.
    לא מגיע לך לשרת בו ולא במשטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לך הביתה

    גלית, 13/06/07 16:57

    לא רוצים אותך כאן ניסו,מילות תועבה שלא ניתן לשכוח אותן.
    אתה הרי לא תשתנה, רואים על הפרצוף.
    הביתה ניסו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עבורו-כן תהיה מגבלה לא חוסר

    שפרה, 13/06/07 16:55

    שרה, האמונה היא זו שמחיה את האדם, וכשהיא חסרה צריך לעורר אותה,
    ולהאמין שניסו לא יקבל את התפקיד, למרות כל התקדימים העלובים שקיימים במדינתינו.
    יישר כח,לא יינתן לו התפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צודקת (ל''ת)

    ח, 13/06/07 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ניסו שחם ?? - חרא עליו , שישרף (ל''ת)

    משה, 13/06/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    את כ''כ מעצבנת וטיפשה, שזה מגעיל (ל''ת)

    שלהבת, 13/06/07 11:39

    הגב לתגובה זו

    • תהיתי אם לענות לתגובה שלך. מי את בכלל

      דנה, 15/06/07 10:06

      איך את לא מתביישת להגיב ככה על כתבה. למה מה, נכשלת בבגרות באולפנת להבה? ????אפילו את שמך לא העזת לכתוב.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    למה ב''יהדות''??? (ל''ת)

    א, 13/06/07 08:39

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שנשים שמנות וטיפשות כותבות שייך ליהדות אם שיש להן סל על הראש (ל''ת)

      נו, למה?, 13/06/07 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    הסוד של פרס לאריכות ימים

    גלעד, 13/06/07 06:25

    שמעון פרס (אם יבחר לנשיאות)
    יגמור את הקדנציה ועוד יצחק
    על כולם. יודעים למה?....
    כי כשהיה שמעון פרסקי בן 4 לקחו
    אותו לחפץ חיים והוא קיבל ברכה
    לאריכות ימים וצלילות הדעת מהחפץ
    חיים. (ברכה כזו מעטים זוכים לה..)
    לכן אין לכותבת הנכבדה סיבה לחשוש.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תתעסקי בהרבצת תורה ולא בהרבצת שנאה.

    ההמום, 13/06/07 00:32

    אשכנזיה אטומה ...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אנסה לפנות אל הכותבת בשפה שתבין

    עדנה, 12/06/07 23:52

    מוווווו
    מווווו

    מוווווווווווווווווו

    הגב לתגובה זו

    • מעניין כמה משלמים לכם (ל''ת)

      אישיהודי, 13/06/07 09:20

      הגב לתגובה זו

      • מעניין למה ה''כתומים'' כל הזמן חושבים על ''ירוקים''...

        קיפי בן קיפוד, 13/06/07 10:52

        האם זה בגלל שהם אוהבים את צבע דגלי הג'יהאד או בגלל שחצי מליון $$$$ למשפחה שנתנו לכם לא הספיקו?

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודקת, הרב צב''י טעה ביחס למדינה

    ירמיהו, 12/06/07 23:45

    שרה אליעש צודקת אכן מדינה מהנמוכות שיש, ' שריך שוררים רודפי שלומונים' אני סבור שמישהו צריך לכתוב מחדש את מגילת איכה ובכך נוכל לחזור לגלות לשנים רבות עד אשר יבוא גואל

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתן דוגמה אישית ותלך מפה כבר לגלות שלך?

      צודק לגמרי, 13/06/07 22:44

      במקום להביא את הגלות לארץ?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ניסו עוד ישלם על כך משמים

    תמר, 12/06/07 22:31

    כולם באו לידי חשבון מאת בורא עולם ראה שרון

    הגב לתגובה זו

    • ראה הרב כדורי (ל''ת)

      אלדד, 12/06/07 23:53

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אהוד אולמרט דו פרצופי

    שלמה, 12/06/07 19:43

    כשאולמרט רצה מאוד להיות ראש עיריית ירושלים הוא טען נגד טדי קולק ז''ל ש''לא ייתכן לתת תפקיד בכיר לאדם בן 83.'' איך הוא מריץ את שמעון פרס שעבר מזמן את גיל 83?!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    השמאלנים אשמים בכל! בכל!!!!!!!!!!!!!!

    אריאל, 12/06/07 18:22

    רק בגללם עם ישראל רב אחד עם השני,לא מבין מזה יהודי שמקלל יהודי?!?!
    זה לא הולך לפי חוקי הטבע.
    ואיזה תגובות טיפשיות יש פה,מזה?!?!?


    לא אוהבים את המדינה?!
    אז יש מטוסים ויש מעל לה
    89 ארצות בעולם שיקבלו
    אותכם!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך לישון, ילד. (ל''ת)

      אלדד, 12/06/07 23:45

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה הבאת 89? (ל''ת)

      לא מבין, 13/06/07 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ITS A DOUBLE EDGE SWORD !

    billy bob, 12/06/07 18:16

    WHEN WE TAKE OVER THIS COUNTRY
    WE WILL APOINT OUR OWN POLICE OFFICERS
    SO DONT GET ALL CHEERY ABOUT THIS LOW LIFE-NISO SHAHAM

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    all you leftist who support NISO your day will come!

    john warren, 12/06/07 17:29

    when bibi takes control we will appoint our own police officers who will be much more cruel to the leftist scum
    HEY ITS A DOUBLE EDGE SWORD

    ONE DAY YOU ARE ON TOP THE NEXT DAY WE WILL

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממש לא חרא. רק סכנה קיומית!

    קובי, 12/06/07 17:17

    התבטאות מאוד לא יאה ומאוד לא דיפלומטית של ניסו שחם.
    היה צריך לומר: סכנה קיומית למדינה, מורסה המאכלת את אשיות החברה וההסכמה המשותפת, ציבור הזוי, מוטרף ואלים, המהווה - זה ארבעים שנה - ריחיים על צווארה של המדינה, ומוביל אותה - תוך גלגול-עיניים לשמיים - הישר לאבדון...!!

    הגב לתגובה זו

    • על ההתבטאות אני סולח. על האופי של ''עבריין במדים'' לא.

      רוגטקא, 12/06/07 17:36

      אבטיפוס של מי שמצוי בצד הלא נכון של החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יפה דברת!!תגובות השמאל בתשלום לא שוות תגובה (ל''ת)

    דנה, 12/06/07 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שרה אליאש משעמם לך בקרוון שקיבלת????? (ל''ת)

    ירוק, 12/06/07 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שם זיין על כולכם. אני אזיין את האימ אימא שלכם.

    ניסו שחם, 12/06/07 16:58

    אני לא ארשה לאף אחד לפגוע בכבודו של המפכ''ל הנפלא והגיבור ושל כבוד השר דיכטר שהוא האיש הכי חכם שהיכרתי בחיי.
    אני מעריץ אותם , ומחזיק בחדר שנה שלי תמונות שלהם.
    אפילו אשתי אמרה לי אתמול ''ניסו , באימ'שך , תראה כמה דיכטר יפה. גבר סקסי ,ויש לו פלג גוף תחתון ! אללה יוסתור''.
    תזהרו ממני.

    הגב לתגובה זו

    • למערכת - אנא צנזרו תגובה זו

      אמילי, 13/06/07 09:14

      יש ניבולי פה שאינם מתאימים לרוח העניינים במדור יהדות. אבקש להתחשב ברגשות האנשים השפויים שאינם מעוניינים לקרוא תגובות חסרות משמעות מלבד גיבוב קללות רדודות. תודה!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הוא רק דיבר .אתם עשיתם מעשים חמורים בהרבה

    ש.ז, 12/06/07 16:55

    כתומים צבועים ומתחסדים .
    לא שחכנו את גידופיכם שכללו לצבא הנאצי והרמת הידיים שלכם ופגיעה ברכוש אז אל תתפלאו אם שוטר איבד את סבלנותו כלפייכם !!!!

    הגב לתגובה זו

    • Small change next to uprooting a whole town, pal (ל''ת)

      ., 12/06/07 20:07

      הגב לתגובה זו

      • Lo nishkach velo nislach. The wounds the kalgassim inflicted in

        Amonna are yet, 12/06/07 21:35

        His hands are dripping with jewish blood. He will never rule over us again. Hayo lo tihye. Such high crimes against humanity is far beyond political differences.

        הגב לתגובה זו

        • NIMAS ME_ELE SHECOTVIM BANGLIT (ל''ת)

          .,, 14/06/07 11:21

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    נו פסרן -הפשיזם לא יעבור

    לה פנסיונרה, 12/06/07 16:51

    דוברת נוספת ל''מועצת פש''ע''
    מה נלין על העולם,כאשר בישראל הפשיזם מתגבר מיום ליום

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    זה מפריע למתנחלים? אז...

    יוני, 12/06/07 16:44

    חרא עליהם, שישרפו!

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט ניסו שחם מתאים לקידום במשטרת ישראל

      זבל כמוהו מתאים, 12/06/07 17:01

      חבל רק שלא קידמו אותו קודם לכן ושהוא נאלץ להתנצל.
      מה הוא זונה שפותחת רגליים?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ניסו הכי גבר במדינה הזאת

    דוד, 12/06/07 16:43

    השוטר היחיד שעשה משהו נגד גניבות הרכב בדרום והחזיר לנו הסוחרים בבאר שבע את הבטחון האישי.

    הגב לתגובה זו

    • שאז למה הוא מסתובב בערב בנעלי עקב ברח' פיין ?

      ירדנה, 12/06/07 16:54

      ואאלה , פה מלוכלך כמו לנרקומנית ופלג גוף תחתון כמו של סרסור.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    Yeshalmi Tova tachat Ra'a. Is it a wonder why

    Ki Rabbah, 12/06/07 16:40

    a wonder why such a sad state of affairs. It tallies with 'padan torin, Plishtim alecha, Shderot, Aza, Ashkelon, Levanon, Haifa, Northern Israel, Mid Israel, MItzad metaher Shratzim in name of Democracy, topping it with promotion of this Chara 'Amud Hachozer besanya diva' ,ichs,. Vihyitem meshuga, is yet a compliment. A true chamor bli daat, bli tachlit, uketzon bli roe'h.

    and for kinuach, ki nimkarni ani veami, L'ma yomru hagoyim. Kol haolam alecha, ya idiota!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שרה אליאש

    שם, 12/06/07 16:33

    לא קראתי דבר טעם אחד שכתבת עד היום, הכל רק שנאה, חוסר סובלנות וחרחור מדון.
    אלה פני היהדות שאת מייצגת, אלה פני המתנחבלים, אלה פני הדור הדומה לכלב, שמסמן את קיצה של מדינת ישראל.
    ואל תחשבי שאלה חדשות טובות - אם הלכה המדינה הלכתם גם אתם, ואם את מקווה שברגע האחרון ה' יציל אותך, כדאי שתתייעצי עם סבא שלי שחשב כמוך (בטרבלינקה).

    הגב לתגובה זו

    • גם את תלמידה שנכשלה? כי השנאה מופיעה רק אצלך ולא אצל שרה אליאש

      דנה, 15/06/07 10:09

      ניסיתילמצוא בדבריה של שרה אליאש שנאה ולא מצאתי. אבל בתגובה שלך מצאתי הרבה שנאה, נקמנות , חוסר סבלנות ןכל מה שבעצם כתבת על שרה אליאש- בעצם הצגת את עצמך.
      ואינך מגיעה לרמה שלה בכלום- לא בידע, לא באהבת אדם ולא בסבלנות.
      יש לך עוד הרבה מה ללמוד, אבל למה כבר אפשר לצפות מאחת כמוך???

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כולכם על זמן שאול ..ארץ אוכלת יושביה. (ל''ת)

    בני, 12/06/07 16:16

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ניסו בסה''כ שיקף את פרצופם המוסרי המועב ,הניקלה והמאוס של הדתיים

    ניסו כמראה, 12/06/07 16:07

    המתנחלים אז מה שקרה זה שהם ראו את עצמם במראה הזדעזעו מהאמת ורצו להתלונן על פרצופם המוסרי השפל שנגלה לעינהם במקום לשנות אותו.

    הגב לתגובה זו

    • כלומר, להערכתך טוב עשה ניסו שחם שקילל?

      אז זה בסדר, 12/06/07 16:58

      ראוי למשטרת ישראל שאדם שמפיו יוצאים דברי גידופין כאלו יתקדם לתפקיד גבוה יותר?
      זה קצת מוזר לאור העובדה ששוטר פשוט ש''רק'' כינה בהודעת דואר את הערביםפ בתואר ''ערבושים'' חטף בראש.
      משהו פה לא מסתדר...

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתאים לו והוא לך. תיפגשו. תוכלו לדבר המון על מכניקת הקוונטים. (ל''ת)

      אוחנה, 12/06/07 17:46

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    האנטישמיות שלו נזקפת לזכותו

    אאא, 12/06/07 16:04

    מבחינת האוליגרכיה הסמולנית הצלבנית הפיאודלית הלבנה ששולטת בישראל,ככל שאדם שונא יהודים יותר - הוא יותר מתאים לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הכתוב אמר על אנשים כניסו ''צדיק כתמר יפרח כארז בלבנון ישגה'' (ל''ת)

    ניסו=צדיק, 12/06/07 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גם עזמי בשארה

    בת שבע, 12/06/07 15:54

    כנראה שגם יקבל פנסיה נדיבה מהמדינה אם לא נקום ונזעק

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    במצאיות שפרו פלסטנאי כמו איל סיוון עושה סרט על יום העצמאות אין

    נוחי, 12/06/07 15:49

    פלא שפרו בהמה כמה שחם מועמד לקידום

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יש לי הרגשה שהוא קצין משטרה מוכשר. (ל''ת)

    פריניאן, 12/06/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה כבר אפשר לצפות ''מהמשטרעעעעע'' ? (ל''ת)

    משטרע עלובה, 12/06/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איש ירוד. ממש ראוי להיות קצין משטרה. (ל''ת)

    כרכשתא, 12/06/07 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    Follow the money trail. The promoter is guilty just as well. Rather (ל''ת)

    plishtim alecha, 12/06/07 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מי ייתן לחרא , בפלג גוף תחתון ? תגידו כנען אמר. (ל''ת)

    כנען, 12/06/07 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דיכטר , נגמרו לך כבר האנשים האיכותיים ? (ל''ת)

    מוצניק, 12/06/07 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עד מתי רשעים יעלוזו.... (ל''ת)

    תגובה, 12/06/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ניסו שחם לא יישכח מליבנו לעד....

    עיסא, 12/06/07 15:10

    ''אני עוד אזיין את האימ-אימא שלו...''
    משפט אלמותי , שיהיה תמיד כרוך בשמו של האיש ופועליו למען שמירת החוק והדמוקרטיה.
    וגם ''פלג גוף תחתון'' לא יישכח....
    מאניאק.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ניסו, חזק ואמץ

    פטריוט ירושלמי, 12/06/07 15:09

    מכיר אותו, אדם ישר, מוכשר, אמיץ ונחוש. ושהמתנחלים ימשיכו לנבוח. יאושר הקידום לניסו שחם.

    אתה תותח!

    הגב לתגובה זו

    • פטריוט ?

      זיאולוג, 12/06/07 15:38

      התכוונת , בטח לפטריות.
      ואגינאליות ?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    והציבור שלנו לא קילל? לא צריכים להיות צבועים

    איתן, 12/06/07 15:06

    נכון, ניסו נתפס בניבול פיו ומכאן שהדבר מעיד על העובדה שאינו חכם גדול (אגב אני משוכנע שהדברים שלו אינם מעידים על תפיסת עולם פוליטית אלא נאמרו ב''להט הקרב'')וכשוטר ותיק תחושת האמפתיה שלו נשחקה עד מאוד.
    אבל כזכור לי וגם לך הציבור ''שלנו'' גם הוא ניבל וקילל הרביץ ואף פגע גופנית בכמה וכמה מאחינו השוטרים והחיילים. לכן דבריך מיותרים שכן קיימת בהם מידה רבה של צביעות.
    לגבי שמעון פרס, דעותיי שונות מדעותיו ועם זאת (ועל אף הטעויות הרבות לדעתי שעשה) אין ראוי ממנו להיות נשיא לאור מעמדו ותרומתו לישראל לאורך שנים (והאמיני לי שאיני מזלזל בחלקו האדיר ב''אסון אוסלו'').
    מי שמינה את פרץ לשר הביטחון הינו אולמרט וזאת על מנת שמפלגת העבודה תרד מה''עץ החברתי'' וכך לא תוכל להוות עוד איום פוליטי, ואגב גם את עצמך יכולה להצליח מאוד כשאת ביטחון כל עוד את מקבצת סביבך אנשי מקצוע ראויים.
    ולגבי אברום בורג, טוב נו, פה את צודקת האיש יצא באמירות מבישות המביישות בעיקר אותו עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • לציבור מותר לקלל

      דוד, 12/06/07 15:39

      הציבור וביניהם גם אני מותר לו לקלל את מי שהוא רוצה וככה זה בדומוקרוטיות האמיתיות (ולא החרטה כמו כאן) ואולם לשוטר אסור לקלל כי הוא נמצא בתפקיד ואמור להענש על כך ולא לקבל קידום.
      אם יקודם נגיע לבג''ץ .

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    גב' שרה אליאש כמה רבנים זקנים את מכירה ?

    עקיבא(לא הרב), 12/06/07 15:06

    מן הסתם לא מעט,אז מדוע אינך כותבת שהם זקנים מלנהל ישיבות ? מלהיות אחד מחכמי הדת? להיות במועצת החכמים הקובעים גורלות ? היית פוסלת לתפיסתך גם את משה רבנו,אהרון הכהן,אברבם אבינו,הרב קוק,הרבי מלובביץ' כולם לאהיו צעירים מי יודע מה ! הרשימה עוד ארוכה.
    אמונתך בה' כנראה מוגבלת רק לצדיקים דתיים מהמחנה שלך ,אין את מאמינה כנראה שה' יכול להאריך את חייו גם של אדם שאינו שומר תרי'ג מצוות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ניסו , יש לנו תחביבים דומים. הכר לי את אמשלך ואני אגמול לך , בשלי.. (ל''ת)

    אייל סיוון, 12/06/07 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    במקום להעיף אותו קיבינימאט השר רוצה לקדמו....

    רוטנברג, 12/06/07 15:04

    משטרה יפה יש לנו , ושר משטרה מוצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אחים יקרים, יש לצאת לרחוב נגד מינוי שחם והראל! ב''ה נעשה ונצליח (ל''ת)

    צור, 12/06/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שיעבור לעסקי הבקבוקים. אדם ירוד עם מנטליות של פושע. (ל''ת)

    נחמה, 12/06/07 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמה זמן עבר מאז ? וואלה הוא צודק גם היו ניסו שחם !

    מיכאל, 12/06/07 14:54

    התנהגות החלק המופרע בקרב המתנחלים מחזק את אשר אמר ניסו. יהודים מתנחילם חיללו בית קברות מוסלמי ! כאשר נחללים בית קברות יהודי בעולם כולם נירעשים,ומה קרה כאן ? שקט הס מלהזכיר ! הרי המחללים הם יהודים רחמנא לצילן.......
    אז כן אם זה המצב גם אני מצטרף ח....א עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא בדיוק מתנחלים ולא בחלל הריק

      אתה קצת מטעה, 12/06/07 17:14

      הארוע בו פגעו יהודים בקברים בכיף אל-חארת מצער וגם מארגני העליה לקבר יהושע בין-נון גינו אותו.
      כמובן, שהמדובר ביהודים שאינם דווקא מתנחלים ומדובר בקבר יהושוע בין-נון שהוא עצמו חולל לא פעם ע''י פלסטינאים.
      אגב, גם בצילומים נראית הכתובת ''נקמה'' על גבי קיר בית הקברות ואולי יש בכך להסביר את המניע (הפסול בכל מקרה).
      אבל, מעבר להכל, ניסו שחם לא דיבר על מתנחלים אלא על מפגינים שביניהם היו תושבים מכל רחבי הארץ, כולל מקריית שמונה ופתח תקוה.
      ויתר על כן, ניסו שחם גילה כזו אינטלגנציה שהוא קילל במיוחד את החרדים שבכלל לא היו שם באירוע.
      בקיצור, הצלחת לקשור דבר במשהו שאינו ממין העניין. צריך המון תעוזה בכדי לעשות זאת...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ''יחי ההבדל הקטן מאוד''

    אביב, 12/06/07 14:53

    1. יש הבדל לבין הגב' המהוללת המקללת לבין ניסו אם כל הכבוד.
    2. לגבי פרס השיג את כבודו בארץ הזו ועדין מגיע לו על פני אנשים אחרים

    הגב לתגובה זו

    • על מה המהומה?

      פרוט חסר, 12/06/07 17:15

      1. על איזו גברת מקללת מדובר?
      2. פרס השיג כבוד? הוא רודף אחריו כבר שנים. רבין קרא לו ''חתרן בלתי נלאה'' ולאחר מכן במפלגתו קראו לו ''לוזר''. שכחנו?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ניסו ראוי לקידום

    שוטר, 12/06/07 14:50

    תנ''צ ניסו שחם מוביל מזה כשלוש שנים את מרחב הנגב להישגים חסרי תקדים בהורדת הפשיעה ב 40% . כמו כן מדובר באדם מדהים, מפקד גדול ומנהיג . אל תהיו יפי נפש ניסו לא היה שורף אף מתנחל זוהי שפה ירושלמית טיפוסית, תשאלו את הרבנים בירושלים שעבדו מולו.

    הגב לתגובה זו

    • רק עובדיה יוסף וניסו שחם מדברים ככה...

      ירושלמי, 12/06/07 15:39

      שאר הירושלמים דווקא נורמליים ואפילו חביבים....

      הגב לתגובה זו

    • ניסו מאלו ששינו את הסיווג של פשעים המחשב

      ראינו איך ניסו, 12/06/07 17:17

      כשניסו שחם ושאר מפרקדי משטרת ישראל של היום רוצים להשיג ירידה בפשיעה הם מגדירים גניבות רכב בסיווג ''נזק לציוד'' ופריצה לבתים בסיווג ''נזק למנעול''.
      ככה יורדת הפשיעה בקלי קלות.
      רק השבוע זה הוצג בגלי צה''ל.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק לקשקש

      אבי, 12/06/07 17:38

      כירושלמי, אני יודע שרוב הירושלמים אינם מדברים ככה.
      מי שמדבר כך ובעיקר אם הוא במדים יש להוקיעו ולסלקו משורות המשטרה.
      יביע את דעותיו האלימות היכן שהוא רוצה אך לא במדים.

      הגב לתגובה זו

    • אם הניסו יביא לירושלים את הפשיעה של הנגב - אפשר לסגור את העיר (ל''ת)

      מוטי, 12/06/07 23:34

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האיש פשוט זבל-אסור שישרת את הציבור!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הביתה, 12/06/07 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ניסו הוא שליח האלהים אשר ברצונו התקיימה ההתנתקות ולפיכך את

    ניסו שליח הקב''ה, 12/06/07 14:41

    הטענות על מעשיו של ניסו,שרון,חלוץ ואחרים יש להפנות לאלהים.הוא הכתובת למי שלא יודע.

    הגב לתגובה זו

    • Pharoh tried the same lame excuse. It did not not work then, it (ל''ת)

      won't work now, 13/06/07 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שחם התנצל - תרפו כבר

    ציון, 12/06/07 14:36

    הרדיפה האובססיבית הזו לא מחמיאה לכם

    הגב לתגובה זו

    • התנצלותו אינה מספקת

      אבי, 12/06/07 17:36

      יען כי התנצלות שבאה מן השפה ולחוץ אינה התנצלות.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ניסו אל תחת ואל יפול לבבך ממתקפת הבלע של אלה המבוססים

    מתנחבלים עליך, 12/06/07 13:57

    במדמנת ורפש הדת והלאומנות הקיצונית.כל השפויים,המאוזנים והרציונליים יודעים שלא התעסקת בתקופת הההתנתקות עם שומרי חוק וסדר אלא עם ונדליים סדומיים ופורעי חוק אלימים.ניסו אוהבים אותך גם כאדם וגם כמגן שלטון החוק.

    הגב לתגובה זו

    • שלטון החוק בתוחס שלך, יא שונא יהודי. (ל''ת)

      Yo, 12/06/07 14:53

      הגב לתגובה זו

      • He does have quite a big one for that. Tuchess hagudel al sfat (ל''ת)

        hayam, 12/06/07 20:11

        הגב לתגובה זו

    • הונדאלים האמיתיים הם השמאל וניסו שחם

      אבי, 12/06/07 14:56

      הגדרת המתנחלים שהתפנו בשקט במקום להילחם בחיילי צה''ל ששטפו להם את המח הנה ואנדאליזם?
      הואנדאלים האמיתיים הם השמאלנים דוגמת שלום אל שוא שמתסיסה את נכדיהם של רוצחי חברון בעבר להמשיך ולשלוט על רכוש שלא היה שייך להם ולא שייך להם גם עתה.

      ניסו שחם,כקצין בכיר,אמור היה לדעת שאסור לו להתבטא כך,ואם היה כה מופקר והתבטא שיתן את הדין ולא יקודם לשום מקום.

      הגב לתגובה זו

    • על מילה בסלע, ידידי. אתה מייצג את הרוב בעם! (ל''ת)

      נעמן, 12/06/07 14:56

      הגב לתגובה זו

    • במדמנות אתה מבין. (ל''ת)

      קרויצפלד יקוב, 12/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

    • למה לא תחפש מי שיאהב אותך באמת , איש מסכן ודחוי.

      שאג מוסטאפא, 12/06/07 15:13

      אמור לי מי אהוביך ואומר לך מי אתה.
      חרא עליך !

      הגב לתגובה זו

    • יופי! הגיע הזמן שיוציאו אותו מתוך המקרר. (ל''ת)

      גדעון, 12/06/07 15:30

      הגב לתגובה זו

      • למה ? איכות הזרע שלו נפגעה ? (ל''ת)

        קורנליוס, 12/06/07 15:44

        הגב לתגובה זו

    • ניסו שחם עבר עבירה שדינה לפסול אותו משרות במשטרה.

      אני לא מתנחל, 12/06/07 17:25

      כאשר שוטר זוטר פגע בערבים באופן שאיש מאזרחי המדינה לא ידע מזה, בתקשורת הפנימית, זה הספיק בכדי לפסול אותו משרות במשטרה. הוא הושעה מיידית מתפקידו. לא שאלו אותו אם הוא מתנצל, לא שאלו אותו אם זה היה בצחוק. זרקו אותו וזהו. כך צריך היה לנהוג וטוב שזה נעשה.
      כאשר ניסו שחם המניאק קילל קבל עם ועולם, ביודעו שהוא מוקלט ומוסרט, את המפגינים בהפגנה חוקית ואת אזרחי המדינה החרדים שכלל לא היו נוכחים במקום לא אחת-כמה-וכמה שצריך היה להשעות אותו מתפקידו?
      מה זה קשור למתנחלים? מי שהפגין בכפר דרום היו מתנחלים? אני מכיר הרבה אנשים שניסו שחם קילל ושגרים במרכז הארץ. מה אם כן הקשר?
      למה מנסים בכלל לטעון שאם מי שמתנגד לקידום של המניאק הוא מתנחל אז אפשר להתעלם מההתנגדות?
      דין אחד צריך להיות לניסו שחם ולכל שוטר שמגדף אזרחים. שניהם אינן יכולים לשמש בתפקיד שוטר !

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה את רוצה? הוא התנצל!

    אכזרים בני, 12/06/07 13:57

    אפילו אלוהים סלח לאחאב שחזר בתשובה וגם למנשה הרשע, אז לניסו שחם לא?

    הגב לתגובה זו

    • מעניין למה נזכר להתנצל דווקא עכשיו

      אישיהודי, 12/06/07 14:29

      כשעניין מינויו עמד על הפרק ?
      כל עניין התשובה הוא שלא יחזור למעשיו אם יהיה לו מקרה דומה. מעניין מה הוא יעשה אם חלילה אולמרט יחליט לעשות מעשה

      הגב לתגובה זו

    • היה לו שנתיים להתנצל - יום לפני הקידום הוא נזכר (ל''ת)

      חרטה אמיתית, 12/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

    • חרא עליך ! (ל''ת)

      אוחנה, 12/06/07 15:01

      הגב לתגובה זו

    • התנצל שנתים אחרי, בשביל לקבל תפקיד, זה לא נחשב (ל''ת)

      אחד, 12/06/07 15:13

      הגב לתגובה זו

    • Tshuva, umatan sracha betzida, tshuva my foot.

      CHOTE VENISKAR?, 12/06/07 15:44

      TZACHANA IS NOT THE WORD. Huh, promotion for doing what, ya mushchat
      ?

      הגב לתגובה זו

    • האומר אחטא ואשוב רין מספיקין בידו לעשות תשובה

      אבי, 12/06/07 17:35

      ניסו שחם לא מתחרט באמת על מה שאמר או שעשה.
      הסיבה היחידה שבגינה ''התנצל'' הוא רצונו להיות מקודם ללא רעש ובעיות מיותרות.
      וכיו שכך,על שכמותו נאמר ''רשעים גם על פתחו של גיהנום אינם חוזרים בתשובה''.
      איננו זקוקים לו ולחרטותיו,שילך הביתה ויעזוב אותנו לנפשנו.
      אין שום סיבה לקדמו.

      הגב לתגובה זו

    • יופי שהוא התנצל עכשיו גם יגאל עמיר רוצה להתנצל (ל''ת)

      שוקי, 12/06/07 23:35

      הגב לתגובה זו

      • Mimar yatza (ל''ת)

        matok, 13/06/07 14:49

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לשונו של ניסו זכה וטהורה לעומת רפש השנאה וההסתה מבית היוצר

    ניסו מל''ו, 12/06/07 13:36

    של המתנחלים והחרדים.מספיק לקרוא פשקוויל אחד של החרדים כדי להבין את גודש וגודל השנאה,ניבול הפה והמילים הקשות היוצקות שמן על מדורת השנאה בעם.התבטאויות של ניסו הם מי דבש לעומת בית היוצר של ארסנל הקללות,הגידופים והנאצות של הדתיים והכל בשם האלהים והדת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק,צודק,צודק. (ל''ת)

      דוד, 12/06/07 14:24

      הגב לתגובה זו

      • BTW, how'z your Yaal

        lech tishal, 12/06/07 17:15

        Bein layla hayta, ubein layla avad. Ken yovdu.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין מתנחלים לחרדים

      אישיהודי, 12/06/07 14:30

      לפני שמגיבים כדאי ללמוד קצת ולהסיר קצת (רק קצת) מהבורות

      הגב לתגובה זו

      • באידיש אומרים...

        שם, 12/06/07 16:35

        זעלבה דרעק.
        ובעברית:
        זה נבילה וזה טריפה.

        הגב לתגובה זו

        • אמנם באידיש, אבל בניב האנטישמי

          דובי, 12/06/07 16:54

          זה ניב שיותר קרוב לגרמנית, מאשר לאידיש בניב היהודי.

          לפעמים, כשצועקים אותו ממש חזק, קשה להבדיל בינו לבין גרמנית.

          הגב לתגובה זו

        • With the only difference, mi kadam lemi?

          Halacha beyadua, 12/06/07 17:12

          soneh leYaakov. What else is new. Piv kefi Sachra, verecho nodef tav kuf ammah al arba meaot parsah, fershteist
          ?
          Naval umnival hu venaval shmo, ken tehilato.Gam neveila, vegam ChazerTreifah.

          הגב לתגובה זו

    • יש משהו בדבריך , אישי המטומטם.

      חילוני, 12/06/07 15:15

      וזה מצדיק את התייחסותו של קצין המשטרה הזה לשמירת החוק ?
      זה מצדיק את המוח העברייני שלו ואת פיו המלוכלך ?

      הגב לתגובה זו

    • Didn't you drink parasitim, ochlei chinam, mishtamtim in your

      mothers milk,, 12/06/07 15:54

      You still heard htese gidufim in your mothers womb, silly. Halvay his tshuva was only one percent as earnest as shaham;'s kllalot from the depths of his heart. TZe ubasser lasussim vachamorim.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    באמת הרבה זמן לא דיברו כנגד פרס במדור הזה

    מוטי, 12/06/07 13:29

    מה קורה לכם ב NRG ''יהדות''?
    מזה ארבע שעות וחצי לא הופיע אצלכם שום מאמר שמדבר כנגד פרס?

    ולעניין....

    1. ניסו שחם אכן דיבר בשפה מכוערת כנגד המפגינים בכפר מיימון ושילם על כך בעיכוב של שנתיים בקידום.
    עכשיו לאחר שהתנצל אין שום בעייה לקידומו ולפי מה ששמעתי עליו ועל כישוריו המבצעיים, הוא מתאים ביותר לפקד במחוז ירושלים עם כל המפגעים הפוטנציאליים שבו.

    2. לגבי פרס, לצערנו הרב בשנים האחרונות המועמדים לנשיאות באים מתוך הפוליטיקאים ולכן ברור שכולם יהיו שנויים במחלוקת בכלל הציבור (מבחינה פוליטית).
    אם כבר בוחרים נשיא מתוך חברי הכנסת אז לפחות שיקחו מישהו שעשה משהו בפוליטיקה ובכנסת.
    מישהו שעשה משהו בחייו.
    פוליטיקאים מדרגה שלישית ורביעית (ריבלין ואביטל בהתאמה) הם האחרונים שהעם רוצה לראותם כנשיא (האזרח מספר אחד).

    לגבי גילו של פרס הוא אכן בעייתי אם היה מתמנה לראש הממשלה לשבע שנים.
    לנשיא?
    מקסימום לא יגמור את הקדנצייה.

    מה שהופך את הכתבה שלך כאישה דתייה לצבוע הוא שיש עשרות ראשי ישיבות בני יותר מתשעים וראשי הרבנים של החרדים והציונות הדתית הם לבטח לא בני שלושים.

    האם מי שיכול להיות ''גדול הפוסקים''.... בגיל 90+
    לא יכול להיות נשיא בגיל זה?

    הגב לתגובה זו

    • צדקת , אחא רחימאי.

      קרויצפלד יקוב, 12/06/07 15:17

      יש באמת המון מהמשותף בין ניסו לשמעון....
      ובאשר לגדול הפוסקים , ודאי שאין איש חולק עליך....
      אבל מה עניינו לעניין ניסו , חרא עליו , שחם ?

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין ניסו לפרס וודאי שלרב אלישיב

      אבי, 12/06/07 17:33

      א. ניסו שחם נושא במשרה רגישה,שבה הוא יכול,בתנאים מסויימים להפעיל אלימות כלפי האחר בלי להינזק.
      אשר על כן,אם אינו רגיש דיו,אין מקומו במשטרה וודאי לא צריך לקדמו לשום מקום.
      התנצלותו כעת,כשברור לו שבלעדיה לא יקודם וקידומו ממילא יעורר רעש אינה אלא מן השפה ולחוץ ולכן אינה מתקבלת.

      ב. לגבי שמעון פרס:
      כידוע,מוסד הנשיאות כיום אינו מה שהיה פעם,כיון שהבחירה היא אכן בידי קומץ פוליטיקאים.
      אי לכך,בבואנו לבחור כדאי להתבונן ב''סגולותיו'' של שמעון פרס שהמיט עלינו את הסכם אוסלו ותמך בהתנתקות הארורה,והגדיל לעשות כשהפנה גב לכל ערכיו וחבר לנוכלי ''קדימה'' רק בשביל הכסא.
      אמנם לא ראינו גדולות ונצורות מ-2 הפוליטיקאים האחרים (ריבלין ואביטל) אך לפחות הם לא הביאו למותם של אנשים חפים מפשע,כפי שהסכם אוסלו,שפרס הנו שושבינו הראשי הביא.
      על כן,לא רק גילו אינו מבטיח סיום קדנציה,אלא גם כשר או כח''כ לא הייתי ממנה אותו.כפי שבמקומות עבודה מקובל לפרוש בגיל 65-67 ואין אפשרויות הארכה,כך צריך להיות גם בכנסת,אחרת יש לנו עב''מים שם דוגמת חברי מפלגת ''גיל''.

      ג. זקנותו של הרב רלישיב ושאר הרבנים. ובכן,הרב אלישיב כמו שאר הרבנים לא העמידו עצמם לבחירה,והמינוי שלהם הנו מתוקף מעמדם ולא מתוקף בחירה של גוף כזה או אחר,ואם פסיקותיו מקובלות הרי זה עניינו של מי שמוכן לנהות אחריו ולקבל את פסקיו. מה שאין כן לגבי פרס שרץ ריצת אמוק ומעמיד עצמו לבחירה,מתוך ידיעה,שאינו מתאים בגלל הגיל ובגלל פשעיו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה רק מצדיק את מה שאמרתי (לגבי פרס)

        מוטי, 12/06/07 22:41

        1. לגבי ניסו שחם, אני בעד לשפוט אדם וכל נושא משרה לפי מעשיו ולא לפי איזה משפט גס ומכוער שאמר בשעת לחץ.
        לפי מה שידוע לי הבחור מאד מוערך על תיפקודו במשטרה ולכן אני מוכן ''לסלוח'' לו אם דיבר בצורה כזו ובתנאי שהביע חרטה.
        אני בטוח שאם מישהו יקליט את אנשי המשטרה והצבא שמטפלים במפגינים האנרכיסטים בבילעין למשל, תמצא שם תגובות (וגם מעשים) הרבה יותר חמורות.
        משום מה נדמה לי שאין לך (והאמת, גם לי) או לפחות לרוב המגיבים פה נגד שחם בעייה עם זה.

        2. לגבי פרס, כמו שאמרתי, מאחר והוא פוליטיקאי אז באופן מובנה הוא שנוי במחלוקת בפעילות הפוליטית שלו.
        יש כאלה שחושבים שעשה נכון ויש כאלה שלא.
        כל פוליטיקאי ''אחראי'' באופן כזה או אחר למותם של חפים מפשע.
        אם הצביע בעד מלחמה או נגד מלחמה או בעד הסכם כזה או אחר או כנגדו.
        כאשר באים לבחור נשיא ואם אין ברירה אלא לבחור מבין פוליטיקאים, אני רוצה שלפחות זה יהיה פוליטקאי בעל מעמד וכזה שהגיע להישגים בפוליטיקה ובחייו.
        את פרס באופן אישי אני ממש לא מחבב אבל המרחק בינו לבין המתמודדים האחרים הוא של שמים וארץ ועל זה יעיד גם איש ימין וגם איש שמאל.
        זו הסיבה שרוב הציבור רוצה בפרס למרות שיכול להיות שרובו מתנגד לדרכו הפוליטית.
        אתה (ואני) יכול להתנחם בכך שלפחות הוא לא יוכל לגרום לנזקים נוספים כפוליטיקאי משפיע ויהיה עסוק בטקסים, שגרירים, חנינות ורעיונות הזויים שלא מזיזים לאיש.

        3. לגבי גילו, אני רואה צביעות עצומה בכך שאישה דתייה (ואין לי מושג לגביך) כמו הכותבת, נותנת לאנשים בני 90+ את ה''זכות'' לפסוק פסקים שקשורים לכל מעשיה ללא שום ערעור על גילם ואילו על תפקיד שביננו, לא ממש משנה לאיש, היא טוענת שאסור להיות בן 80+.
        אם זה לא צביעות אז אני לא יודע למה המילה הזו משמשת.
        ואגב עב''מים, העב''מים הגדולים ביותר בכנסות האחרונות היו בני פחות מחמישים (חזן, גורלובסקי, גבריאלי, טרטמן, גלאון ועוד...).

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ולזה קראו החכמים: נבל ברשות המדינה

    גיל, 12/06/07 12:51

    שהאחד מקלל ומגדף בהיותו אדם פרטי והשני נהנה מהעובדה שהיה שם בתוקף תפקידו ובמסגרת ביצוע המשימה שנתנה לו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ניסו שחם אמר את מה ש95% מהחילונים חושבים על האוייב הכתום!

    נעמן, 12/06/07 12:47

    תפסיקי להיתמם
    ניסו שחם הוא אחד הקצינים המוערכים והמוכשרים ביותר במשטרה. הוא ביטאה את מה שרוב הציבור החילוני חושב על המתנח(ב)לים .
    אסור לשכוח מה ביצע האספסוף הכתום לחברה הישראלית:
    1. להפוך על פניה ובכוח הזרוע החלטת ממשלה דמוקרטי למהדרין
    2. חסימת כבישים באופן שמנע מזקנים להגיע לרופאים, מילדים להגיע לבתיהם ומנשים הרות שלא יכלו להגיע לחדרי הלידה
    3. פיזור מסמרים ושמן על כבישים מהירים באופן שיסכן חיי אדם
    4. שפיכת חומרים כימיים על חיילים ושוטרים.
    5. ענידת טלאי כתום. כל חוקרי השואה הרציניים משווים החלטה זו להכחשת שואה

    ניסו שחם הוא מועמד ראוי למפכלות. הוא יקודם על אפם ועל חמתם של המתנחלים.

    די לכיבוש!!

    הגב לתגובה זו

    • תעבור שבוע לשדרות תתפקח ותחזור

      יוסי, 12/06/07 14:00

      יהודי טוב,בדיוק כמו שנולדת.(אגב שדרות בתוך הקו הירוק)

      הגב לתגובה זו

      • הייתי וחזרתי

        הייתי וחזרתי, 12/06/07 14:31

        שדרות היא בישראל, ההתנחבלויות לא.

        על שדרות צריך להגן, אבל מה הקשר בינה לבין אחוזות העבדים שלכם ששרפנו בעזה ובקרוב נשרוף בגדה?

        הגב לתגובה זו

        • Get the Kesher through your thick skull. Soon enough U will fight

          for TelAviv,N U, 12/06/07 16:01

          IDIOT bemerchaot

          הגב לתגובה זו

        • Chazarta biTshuva o Bishe'ela, (ל''ת)

          huh, 12/06/07 16:02

          הגב לתגובה זו

      • na'aman hamtzoraat, kashe kesapachat leYisrael. U R confusing the

        enemy within, 12/06/07 15:49

        haaretz

        הגב לתגובה זו

    • אם זה אחד הקצינים המוכשרים, אז

      אישיהודי, 12/06/07 14:27

      כנראה שאין תקנה למשטרה זו אלא פירוקה והרכבתה מחדש
      מהשקר של החומרים הכימיים לא נגמלת עדיין?
      כשהסטודנטים חסמו כבישים לכמה דקות הם נעצרו?

      הגב לתגובה זו

      • להבדיל ממך ,אחד שתורתו היא לא מקור התעלקותו (ל''ת)

        יותר יהודי ממך, 12/06/07 16:59

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש לומר ''ארץ המוגבלויות הבלתי אפשריות'' (ל''ת)

    מיכאל, 12/06/07 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    סוף סוף הצדק נעשה עם הצדיק - ולמתנחלים הגזלנים נמאס לשמוע אותכם (ל''ת)

    משה, 12/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה קשור הגיל של פרס?האם לאדם בן 27 יש כן בטחון שהוא יחיה מחר?

    דוד, 12/06/07 12:43

    לאף אחד אין בטחון שבעוד רגע הוא יחיה ויהיה בריא.לא לי,לא לך ולא לאף אחד.
    ענין הגיל ממש לא רלוונטי.

    הגב לתגובה זו

    • חומד,

      אחת, 12/06/07 13:11

      תפקח את העיניים. אנחנו מתעסקים בדברים ריאליים. אף אחד לא הבטיח כלום אבל יש יותר סיכוי לאדם בן 27 לחיות מחר.

      הגב לתגובה זו

      • לדעתי מבחינה ריאלית

        אבי, 12/06/07 14:46

        תוחלת החיים של שמעון פרס היום גבוהה מזו של סתם אדם בן 27.

        הגב לתגובה זו

    • עזוב

      ישראלי, 12/06/07 14:32

      אנחנו מדברים פה עם אנשים שמנהלים את החיים שלהם לפי הגרעפסים שמוציאים רבנים סניליים בני 90.

      אגב - אומרים שבאחרית ימיו הלובביצ'ר סבל מטירוף דעת בגלל השפעות עגבת בה נדבק בצעירותו מזונה בפריס.

      הגב לתגובה זו

      • אהבתי!!! (ל''ת)

        יואב, 13/06/07 00:45

        הגב לתגובה זו

        • אין בעיה, גם אתה תמות מעגבת

          אבי, 13/06/07 08:45

          ביקשת - תקבל.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    על זה אמרו רבותינו

    אישיהודי, 12/06/07 12:37

    כל המיצר לישראל נעשה ראש (גיטין דנ''ו ע''ב)

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פורים שמח

    קרעטשניף, 12/06/07 12:30

    שרהלה
    את זוכרת את חנן ''פורים שמח'' פורת
    מראשי מועצת ישע, איש מכובד, צדיק אמיתי ואוהב כל אדם שנברא בצלם?
    אז זהו כנראה שאת לא כל כך זוכרת.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      תל אביבית, 12/06/07 16:30

      ''פורים שמח'' זו לא קללה. מקסימום חוסר טקט.

      הגב לתגובה זו

      • תל אביבית צודקת במאה אחוז (ל''ת)

        אבי, 13/06/07 10:27

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    שרה, הפעם פספסת

    בן עמרם, 12/06/07 12:23

    חבל שקשרת יחד את שחם עם פרס.
    שחם הוא אכן דוגמא בוטה לטירוף המערכות שלנו; פרס הוא דוגמא פוליטית סטנדרטית למדיי.
    הטיעון לגבי גילו מופרך - האם תתנגדי למינויו של רב בן 84 למשרת רב ראשי?

    הגב לתגובה זו

    • רב ראשי חייב להיות בין פחות מ70! (ל''ת)

      ישראל, 12/06/07 14:37

      הגב לתגובה זו