• 108.

    לקרוא מה ששלי יחימוביץ כתבה, היא צודקת

    רובין, 12/06/07 11:44

    מאז ששלי נבחרה היא כל הזמן עוסקת בנושאי עובדים ושכבות חלשות, נלחמה על התקציב ועל חוק ההסדרים ,היכן היו כל הפוליטיקאים האחרים?
    שלי היא הבחירה הנכונה, אם היא בוחרת ברק גם אני.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    למרות שאצביע איילון, ברק כנראה ינצח, ובהפרש מובהק (5 אחוז לפחות) (ל''ת)

    מפוכח, 12/06/07 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ברק זנח את מדחת יוסף,ואת צד''ל!!!ובזמנו מהומות אוקטובר (ל''ת)

    רק לא ברק!!!!!!, 12/06/07 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    מי גמר את האג'נדה החברתית שהייתה בתנופה.שכחתם! פרץ כי רצה לעצמו (ל''ת)

    האגו גבר על כול, 12/06/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    בכל נגד הגזענים ובעד איילון

    רוני ברששת, 12/06/07 09:55

    למרות השמצות של איילון כנגד עמיר לאחר בחירתו לראשות מפלגת העבודה,ולמרות עשביה השוטים שנבטו באדמה הטובה של התנועה הקיבוצית היונקים מסנדרום אורי אור,אצביע עם אמיר פרץ לעמי איילון.
    אינני שייך לשום פלג או מחנה מגוייס של עמיר פרץ.חבר קיבוץ מעל 50 שנה ,ואיש מפלגה מעל 40 שנה. אשאר כאן כדי לבער ולגדוע את הגזענים החדשים ולשאת בזקיפות קומה את הדגל החברתי .עמיר פרץ עבורי הוא אמצעי ולא המטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תנו לברק צאנס-הוא כמעט כמעט הרס את המדינה בפעם הקודמת (ל''ת)

    אבי, 12/06/07 09:47

    הגב לתגובה זו

    • כמה זמן מספיק לו להשלים את המלאכה

      ,lol, 12/06/07 13:07

      שנה או שנתיים אולי אפילו פחות

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מוות לפוליטיקאים ויועציהם (ל''ת)

    חלאות המין, 12/06/07 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    מי היה ראש ממשלה במהומות אוקטובר ולא נתן גיבוי לשוטרים ולחיילים ונס

    תיזכורת למי ששכ, 12/06/07 09:31

    לו לעסקים ולחיים הטובים וזנח את מסעודה הזקנה במסדרון שמחכה ומחכה ומחכה.לפחות תאמר לה שאתה אדם לא רציני בכלום ושלא התכוונת באמת.






    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ''הסתכל איך שמטפלים, הסתכל על איך שמתרוצצים. הוא פשוט עמד ולא זז''

    יעקב, 12/06/07 09:30

    ''זה שאמרו שברק דיבר בטלפון זה לא נכון. הוא עמד שם עם פרצוף רציני והוא פשוט הסתכל.
    הסתכל איך שמטפלים, הסתכל על איך שמתרוצצים. הוא פשוט עמד ולא זז וממה שאני ראיתי הוא לא דיבר בפלאפון ולא בקשר. ממה שאני ראיתי, הוא לא ניהל בפועל את פינוי הפצועים ולא פיקד על האירוע''.

    יעקב, לוחם בסיירת מטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • בלדה לחובש

      אלמגור ונצר, 12/06/07 09:59

      בלדה לחובש

      הם התקדמו לאט, הכל היה רגוע,
      מנגד הנהר וגומא מרשרש.
      פתאום רעם ברק, אחד צעק: פצוע !
      אני כבר בא – ענה לו החובש.
      עלינו על מוקש ! – צעק אז הפצוע,
      אני כאן לצדך – ענה לו החובש.

      ברד של אש ניתך, ברד כבד קטוע,
      מעבר לנהר, לגומא הרוחש.
      השאירו אותי כאן – בקש אז הפצוע.
      עזוב שטויות – ענה אז החובש.
      תציל את עצמך – בקש אז הפצוע.
      אני נשאר אתך – ענה לו החובש.

      והם נותרו שניהם, והשדה פתוח.
      והם נותרו שניהם, והם גלויים לאש.
      אנחנו אבודים – מלמל אז הפצוע.
      אחוז בי טוב – ענה לו החובש.
      נפצעת גם אתה – מילמל אז הפצוע.
      עזוב זה לא נורא – ענה לו החובש.

      האש כבדה, כבדה ! קשה, קשה לנוע.
      רק לא להתייאש, רק לא להתייאש.
      אזכור אותך תמיד – נשבע אז הפצוע.
      רק לא ליפול – מילמל אז החובש.
      שלך עד יום מותך – נשבע אז הפצוע.
      היום הוא יום מותי – ענה לו החובש.

      פתאום ענן-אבק, פתאום עלתה הרוח.
      וצל על הקרקע, והוא קרב, רועש.
      ניצלנו ! הם באים ! – יבב אז הפצוע,
      אך לא שמע מלה מן החובש.
      אחי, אחי שלי ! – יבב אז הפצוע.
      מעבר לנהר הגומא מרשרש.
      אחי, אחי שלי,
      אחי, אחי שלי,
      אחי ! ! ! ....


      מילים: דן אלמגור
      לחן: אפי נצר

      הגב לתגובה זו

    • ''שעומד קצין... ואיננו שותף למה שחשוב באותו הרגע זה לטפל בנפגעים''

      אלוף יוסי פלד, 12/06/07 10:00

      ''אני קראתי את החומר וכשעוסקים במין אסון שכזה אני לא מוכן אפילו להתייחס לאפשרות שזו פוליטיקה.
      שאלה: כלומר, אתה חושב שיש ממש בטענות ?
      תשובה: אינני יודע. אינני פוסק. אבל פורסמו דברים שהם בלי הגזמה הם באמת איומים, אם הם נכונים. ואינני יודע ואינני פוסק אם הם נכונים או לא. לא עולה על דעתי שיש מישהו שמסוגל לעשות מזה פוליטיקה.
      שאלה: מהיכרותך את הדמויות הפועלות אתה חושב שזה מתאים לרקורד הצבאי שלהם לנהוג כפי שמתואר שהם נהגו ?
      תשובה: תשמע, אנשים שמוזכרים שמה הם אנשים שעשו מעשים בשרות הצבאי שלהם ואנשים מסוג זה אמורים לא להיקלע למין מצב כזה של קבלת החלטות שגויות, כל כך
      דרמטיות, כל כך כואבות, כל כך קיצוניות. ושוב אני אומר: אינני יודע אם זה נכון. אבל עצם הפרסום שפורסם כפי שהוא פורסם הוא לא יכול להישאר ככה. אסור לו שיישאר כך. זה מחייב חקירה פעם נוספת אם כך. אני חושב קודם כל התייחסות של הנוגעים בדבר. שעומד קצין, לא חשוב מה דרגתו ואני חוזר ומדגיש, אם זה נכון או לא, ואיננו שותף למה שחשוב באותו רגע, זה לטפל בנפגעים.
      זאת הנקודה.''

      אלוף יוסי פלד בהתייחסו להתנהגותו, התנהלותו ולתיפקודו של הרמטכ''ל האהוד הברק בפרשת צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    השאלה היא אם העבודה בוחרת ''מנהיג'' או כדרכה ''שק חבטות'' של המפלגה

    alex, 12/06/07 09:22

    על פי הניסיון המצטבר מן השנים עברו קשה לקרוא לאדם שנבחר ''מנהיג'' והוא יותר שק חבטות מאשר מנהיג..
    יש חברים במפלגת עבודה שלא זו בלבד שלא סרים למרות המנהיגות הנבחרת ע''י חבריה אלא שהתמחותם היא לתקוע מקלות בעגלה של האיש שנבחר להוביל המפלגה.
    על העבודה להבין שאם היא תמשיך בדרך זאת לעולם לא תחזיר את השלטון לידיה.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    לכל המבזים את ברק

    מוי, 12/06/07 09:20

    דבר אחד ברור לי שאם הליכוד היה יכול לקנותו ,הוא היה משלם את האמאמא שלו
    אך הואיל ולא , מה נשאר
    נכון ,לתקוף אותו .
    כך נולדה לפרס אם ערבייה,
    כך זכה הליכוד בנשיא מפואר,
    הליכ.....לוך ואם תרצו הליכוד
    זו דרכו ודרך אוהדיו
    שירו שיריי מחתרות עודדו את מר הירשנזון יקירכם ללכת עם מזוודת ה$$$$$ במצעד החיים
    אתם אלק ''המחנה הלאומי''
    בוודאות המחנה הג'ובניקי
    ששם את מפא''י בכיס הקטן
    בהעדפות
    דבר אחד
    לא תוכלו לקחת לברק את עיטוריו
    ברק הוא: החייל המעוטר ביותר בצה''ל 4 צל''שים 1 עיטור העוז
    GPS מהלך על שתיים אדם אנליטי
    ברור ומנומק
    כשלונו כראש ממשלה היה שלא אנחנו ולא הפלסטינים בשלים לשלום ואו לחשיבתו יוצאת הדופן
    בעל אוריינטציה מדהימה
    מה לעשות לליכוד אין כאלה,
    הבדלי תרבות ,
    עם השנים אני מקווה שהבעיה תתאזן
    בעצם יש כן רב סרן קשקשן פאניקאאיסט ,מה לעשות זה מה יש
    אז קצת צניעות כלפי איש ע נ ק

    הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:33

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    איך למד עודד תאומי את תפקידו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) במחזה ''ערפל''.

    עודד תאומי, 12/06/07 09:16

    איך וכיצד למד עודד תאומי את תפקידו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) במחזה ''ערפל''.

    שאלה: איך למדת אותו ?
    תשובה: ''יש לי שלוש תוכניות מוקלטות של שיחת ועידה עם ברק. אני צופה בהן המון. לא כדי
    לחקות אותו, אלא כדי לקרוא בעיניים שלו איזו הארה לגבי המבנה הנפשי של הדמות.
    לא מעניינת אותי ההקבלה הממשית למציאות''.
    שאלה: והיתה הארה כזו ?
    תשובה: ''כשהוא מספר למשעל שהוא לא ברח ממקום התאונה, הוא מתאר את המצב, ובתיאור
    שלו יש תחושה שהוא היה בהלם. הוא מביא דוגמא בראיון ואומר: ''תאר לך שאלוף
    הפיקוד היה נקרא לצומת בית ליד לאחר הפיגוע, האם התפקיד שלו היה לגשת לפצועים,
    או לוודא שהכל עובד נכון?''. פחות או יותר. ופתאום אמרתי:
    מה פתאום הוא מביא את הדוגמא הזו ?
    הוא הרי לא הגיע למקום אחרי האסון, הוא היה שם כל הזמן.
    אני חושב שהוא היה בהלם בשעה שקרה האסון, כי האופציה השנייה - שהוא לא היה
    בהלם ובאינסטינקט לא ניגש לפצועים - היא לא אנושית. במחזה זה המצב, למרות שאני
    לא מודה בזה כלפי חוץ''.

    מתוך ראיון עם עודד תאומי אשר גִלם במחזה ''ערפל'' את תפקידו של רב אלוף אבנר סלע, רמטכ''ל צאלים ב' (האהוד הברק) על איך וכיצד למד את דמותו ואת תפקידו.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''....עשה ככל יכולתו כדי להשכיח את האסון מתודעת הציבור''.

    משפחת ויכסלבאום, 12/06/07 09:14

    ''צה''ל, בניצוחו של הרמטכ''ל אהוד ברק עשה ככל יכולתו כדי להשכיח את האסון מתודעת הציבור''.

    משפחת ויכסלבאום

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולמרט מחכה בחיכוך ידיים את מי הוא יבשל םוליטית בקרוב

    יודע ומבין, 12/06/07 09:12

    ראש הממשלה הוא אחד הפוליטיקאים המוכשרים ביותר שהיו בפוליטיקה הישראלית מאז קום המדינה.
    מה שהוא שכח לפני 20 שנה בעוד 20 שנה עמי אילון וגם ברק לא יילמדו.
    ולכן היום הוא מחכה לתבשיל החדש שלו ,האם זה יהיה מרק ברק או מרק אילון וכרגיל המפסידים הגדולים יהיו אלו שאצה להם הדרך כמו פינס ( פוליטיקאי קטן) וכמו כבל ( פוליטיקאי !?).
    הממשלה הזאת תשרוד לדעתי לעוד 3 שנים ואז אא הלוא הוא אהוד אולמרט יעשה את הבלתי יאומן ויבחר לקדנציה נוספת ויביס את ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    באו אלי עם המינוי, חשבו שהעסק גמור....''

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:12

    ''...הם באו ואמרו לי על המינוי, וככה נתנו לי להבין ש''בזה אנחנו מבינים שהפרשה נגמרה''. באו אלי עם המינוי, חשבו שהעסק גמור. אמרתי להם שאני לא אוציא את זה החוצה, אבל אמרתי: חבר'ה, העסק לא גמור''.
    אלוף עמירם לוין

    הגב לתגובה זו

    • ''שמרי, חמוד שלי, ילד זהב. ילד יפה, אוהב אדם, אוהב הכל. ''

      יהודית, 12/06/07 14:08

      ''שמרי, חמוד שלי, ילד זהב. ילד יפה, אוהב אדם, אוהב הכל. כל כך אהבתי אותך. אני נפרדת ממך, אבל אבקר אותך הרבה. אני מבטיחה לך, שאמשיך לעשות ארוחת ערב, הכסא שלך יעמוד ריק ואני אחשוב עליך''.

      יהודית, סבתא של שמרי

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    האם הקיבוצנקים יסלחו לעמי אילון על שהתחבר למזרחי? האם עמי אילון

    נוחי, 12/06/07 09:11

    שלא קם ומחה על דברי הבלע הגזענים של הקיבוצנקים...לא הבין את משמעות הדברים החמורים או שהזדהה איתם?

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    קיבלתי תשובה מלאת השמצות. היא נראתה לי פשוט כאיום.

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:10

    ''...קיבלתי תשובה של הרמטכ''ל (האהוד הברק) בכתב, מאד קצרה. נוראית. שבעצם 'תעזוב את העניין'. לא רק 'תעזוב את העניין' אלא גם מלאה השמצות... לא עניינית. היא נראתה לי פשוט כאיום''.

    אלוף עמירם לוין בהתייחסו לתשובה אותה קבל מן הרמטכ''ל אהוד ברק בפרשת צאלים ב'.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ''הייתי בהלם... כל המסקנות הן בניגוד לעובדות. אני הגשתי למעלה מ270-

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:09

    ''הייתי בהלם... כל המסקנות הן בניגוד לעובדות. אני הגשתי למעלה מ270- מסמכים. כולם סותרים את הגירסא של אמ''ן... אז הפצ''ר החליט פשוט לא לצרף את המיסמכים לדו''ח... דברים איומים''

    עמירם לוין לאחר קבלת דו''ח הפצ''ר אילן שיף

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אם אני משקר (שגיא ו/או דורון) אז גם הרמטכ''ל משקר...ופה הפצ''ר בבעייה

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:09

    ''הרמטכ''ל (האהוד הברק) אמר בוועדת עינן שאני הייתי המפקד, ובמצ''ח אמר משהו אחר. את אורי (שגיא) ודורון (מפקד היחידה) תפסו במצ''ח בשקרים. אבל להם היה קלף: הנה הרמטכ''ל אמר בוועדת עינן כך וכך... אם אני משקר (שגיא ו/או דורון) אז גם הרמטכ''ל משקר... ופה הפצ''ר בבעייה. אורי (שגיא) נתן לו להבין שהוא בצרה גדולה מאד עם הרמטכ''ל - אם אני (שגיא) משקר, גם הרמטכ''ל משקר.
    הוא (הפצ''ר אילן שיף) פחד שפה יהיה סמאטוכה לא נורמלית... מלחמת עולם!''

    מתוך עדותו של אלוף עמירם לוין בפרשת צאלים ב', בה הוא מספר על מסמך בן 70 עמודים שנמסר, בין השאר, לראש הממשלה המנוח מר יצחק רבין ז''ל ולרמטכ''ל לשעבר האהוד הברק.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הוא (האהוד הברק) חשב ''אני מכיר את עמירם, הוא ייקח את הרגליים ויילך''

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:08

    ''אהוד הימר עלי (שאתפטר) אחרי שכתבתי לו את המכתב ואמרתי 'מה שעלי - עלי'. הוא חשב ''אני מכיר את עמירם, הוא ייקח את הרגליים ויילך''. אבל אחרי שאני עליתי על השקרים של (אורי) שגיא ודורון (מפקד היחידה), הלכתי אליו ואמרתי לו : ''פה השקרים ייצאו החוצה! לא אוותר על זה!
    מאותו רגע הוא הבין שאין לו ברירה''.

    אלוף עמירם לוין

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אנחנו בצה''ל לא תיחקרנו וגם לא נתחקר מה קרה בהיבט המקצועי.

    אלוף אורי שגיא, 12/06/07 09:07

    ''אני בצער רב קובע, שאנחנו לא יכולים להתייצב (מול ההורים) ולומר ש(אנחנו) יודעים מה קרה שם באמת. אנחנו בצה''ל לא תיחקרנו וגם לא נתחקר מה קרה בהיבט המקצועי. כשאני אעזוב את תפקידי אני אגיד: הפיקוד הבכיר הזיק פה לשדרת פיקוד עצומה בצבא. הנזק הגדול - שאנחנו לא יכולים להסתכל למפקדים ביחידה (סיירת מטכ''ל) בעיניים... לתחושתי, לעולם גם לא נברר מה היה באמת בהיבט המקצועי''.

    אלוף אורי שגיא בבית הדין הצבאי אשר דן בפרשת צאלים ב'.

    הגב לתגובה זו

    • ''היום, שנה וחצי לאחר האסון, לא בוצע בצה''ל תחקיר מיבצעי-פיקודי''.

      בית-דין צבאי, 12/06/07 09:32

      ''היום, שנה וחצי לאחר האסון, לא בוצע בצה''ל תחקיר מיבצעי-פיקודי''.

      מתוך פסק הדין בפרשת אסון צאלים ב'

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    והוא (הברק) התנהג אלינו כאנשים שלא מבינים מה קורה עם עצמם

    יוכי שפרן, 12/06/07 09:06

    ''שאהוד ברק שיבוא ויגיד את האמת סוף כל סוף כי אותנו הוא הוליך בעד האף. אמנם הוא קיבל אותנו בלשכתו בחביבות, בלחיצת יד חמה, אבל הוא סובב אותנו והוא לא אמר דבר והוא התנהג אלינו כאנשים שלא מבינים מה קורה עם עצמם ולא מבינים מה קורה עם הצבא, אבל אנחנו למרות היותנו הורים שכולים, אנשים, באמת, שחיינו מאז האסון קשים מנשוא, אנחנו בעניינים. אנחנו נולדנו פה וגדלנו פה במדינה הזאת. אנחנו שרתנו בצבא ואנחנו יודעים טוב מאד מה קורה בצבא, מה קורה במדינה ולמרות כל מה שעבר עלינו וכל מה שעובר עלינו... אנחנו בעניינים''.

    יוכי שפרן מקיבוץ נצר-סִרני, אמא של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל - אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

    הגב לתגובה זו

    • זה עצוב, אבל בכל מה שקשור לכתם הזה שלו הוא לעולם לא נזכה ממנו לוידי

      אייל, 12/06/07 09:55

      ובוודאי שלא במסגרת מועמדותו לבחירות.

      צר לנו על המחדל הכל כך מיותר שגרם לאובדן בניכם וצר לנו על שברק לא מצא לנכון , בתקופת הפרישה שלו מהפוליטיקה, להיות כן איתכם ולפרט בפניכם , בשיחות אישיות ,את מה בדיוק הוא עשה או לא עשה בזמן האסון ועד כמה הוא היה או לא היה מאורע בו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    ''הוא (הברק) עמד 5 מ' ממני עם ידיים שלובות הביט מסביב ולא עשה כלום.''

    יעקב, 12/06/07 09:05

    ''היה פיצוץ חזק, מפחיד נורא. פתחתי את האוזניים ורצתי חמישה מטר הצידה. היה ענן של עשן, ואז, כשהוא לאט-לאט זז עם הרוח, ראיתי את אחד החברה קופץ על רגל אחת, כל הלחי שלו היתה שסועה, והתחילו צעקות, 'זה אמיתי, זה אמיתי, תרוצו לקרוא לעזרה'. די מהר הגיעו לשטח שלושה תצפיתנים שהיו הכי קרובים, והקודקודים* - אלוף אורי שגיא, ראש אמ''ן, אלוף עמירם לוין, וסגן אלוף דורון, מפקד היחידה. כולם רצו לעזור לפצועים, כי לקח זמן לצוות הרפואי להגיע לאיזור האימונים. היה שם גם הרמטכ''ל, אהוד ברק, הוא עמד אולי חמישה מטר ממני, עם ידיים שלובות, בתנוחה אופיינית לו, הביט מסביב ולא עשה כלום. המוח התפוצץ לי, לא שלטתי בעצמי. צעקתי לו – ''מה אתה עושה יא'מניאק, בוא תעזור, החברים שלי מתים פה''. אבל אהוד לא זז. תבינו, אהוד בשבילנו זה דמות, זה מיתוס, זה מנהיג - ועוד מישהו שגדל ביחידה... אני לא יכול לשכוח לו את זה''.

    יעקב, לוחם בסיירת מטכ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אהוד ברק הוא הבחירה הנכונה היום!!!! (ל''ת)

    חבר מפלגה, 12/06/07 09:05

    הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:13

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

      • בלדה לחובש

        אלמגור ונצר, 12/06/07 09:32

        בלדה לחובש

        הם התקדמו לאט, הכל היה רגוע,
        מנגד הנהר וגומא מרשרש.
        פתאום רעם ברק, אחד צעק: פצוע !
        אני כבר בא – ענה לו החובש.
        עלינו על מוקש ! – צעק אז הפצוע,
        אני כאן לצדך – ענה לו החובש.

        ברד של אש ניתך, ברד כבד קטוע,
        מעבר לנהר, לגומא הרוחש.
        השאירו אותי כאן – בקש אז הפצוע.
        עזוב שטויות – ענה אז החובש.
        תציל את עצמך – בקש אז הפצוע.
        אני נשאר אתך – ענה לו החובש.

        והם נותרו שניהם, והשדה פתוח.
        והם נותרו שניהם, והם גלויים לאש.
        אנחנו אבודים – מלמל אז הפצוע.
        אחוז בי טוב – ענה לו החובש.
        נפצעת גם אתה – מילמל אז הפצוע.
        עזוב זה לא נורא – ענה לו החובש.

        האש כבדה, כבדה ! קשה, קשה לנוע.
        רק לא להתייאש, רק לא להתייאש.
        אזכור אותך תמיד – נשבע אז הפצוע.
        רק לא ליפול – מילמל אז החובש.
        שלך עד יום מותך – נשבע אז הפצוע.
        היום הוא יום מותי – ענה לו החובש.

        פתאום ענן-אבק, פתאום עלתה הרוח.
        וצל על הקרקע, והוא קרב, רועש.
        ניצלנו ! הם באים ! – יבב אז הפצוע,
        אך לא שמע מלה מן החובש.
        אחי, אחי שלי ! – יבב אז הפצוע.
        מעבר לנהר הגומא מרשרש.
        אחי, אחי שלי,
        אחי, אחי שלי,
        אחי ! ! ! ....


        מילים: דן אלמגור
        לחן: אפי נצר

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    צה''ל לא יודע עד היום להגיד מי היה המפקד של תרגיל מחלקה. זו בושה !

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 09:04

    ''חמש משפחות איבדו את הבנים שלהן, ואף אחד לא היה מסוגל בשם הצבא להגיד להן:
    אני אחראי, זה היה האסון, מפקד התרגיל היה זה וזה. צה''ל לא יודע עד היום להגיד מי היה המפקד של תרגיל מחלקה. זו בושה !
    ועובדה שזה עדיין מבעבע. אני עוד לא החלטתי שהגיע הזמן לדבר על כל העניין. אני יכול הגיד רק דבר אחד בוודאות: אני היחידי שהגירסא שלו נתמכת במאת האחוזים לכל אורך הדרך במסמכים. אני היחידי שיכול לתמוך את הגירסא שלי פרט אחרי פרט. אני שגיתי שלא הלכתי לבג''ץ. הייתי זוכה שם בגדול''.

    אלוף עמירם לוין, 7 ימים 17.7.98

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מעבדות של פואד ומרעיו המושחתים לחירות שזה איילון את ברוורמן דם חדש (ל''ת)

    עם כל הצער, 12/06/07 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק + פואד = אולמרט + הישנזון מושחתים נמאסתם (ל''ת)

    רוזנשטיין, 12/06/07 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ''מתייחסים אלי כאל אוייבת העם. זו הרגשה איומה. ''

    יוכי שפרן, 12/06/07 09:02

    ''מתייחסים אלי כאל אוייבת העם. זו הרגשה איומה. אבל אני חושבת ששמרי היה רוצה שנילחם עבור האמת, ולכן אנו ממשיכים''.

    יוכי שפרן, אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל - אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''הרמטכ''ל (האהוד הברק), מטיל צל כבד על המינהל התקין בצה''ל''.

    משפחת ויכסלבאום, 12/06/07 09:01

    ''הרמטכ''ל (האהוד הברק), בהתחמקותו ובהסתרת נוכחותו במקום האסון, באי-יישום מסקנות וועדת עינן שהוא עצמו מינה ובבחירת עיתוי פירסום המסקנות ביום ובשעה של חתימת הסכם ההכרה ההיסטורי עם אש''ף, מטיל צל כבד על המינהל התקין בצה''ל''.

    משפחת ויכסלבאום

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ''משקרה האסון, היכן אחריותו של המפקד ? היכן אומץ-לבו להודות בטעות ?

    שפרן, שילה, כהן, 12/06/07 09:00

    ''משקרה האסון, היכן אחריותו של המפקד ? היכן אומץ-לבו להודות בטעות ולקחת אחריות ? תמיהה היא בעינינו ותשובה אין''.

    משפחות שפרן, שילה, כהן וויכסלבאום

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפעם אצביע אילון רק כדי שהשד העדתי לא יצא מהקיבוצים !!

    אריק, 12/06/07 08:57

    בסבב הראשון הצבעתי ברק אך לאחר דברי ההבל הגזענים שהשמיעו תומיכי ברק בכנס מול אילון ברמת אפעל כמחאה וכדי למנוע את יציאת השד העדתי מהקיבוצים אצביע דווקא לאילון ואני קורא לכל הקיבוצניקים השפוים לעשות כמוני.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא אלה נורמות ההתנהגות, שלהן ציפינו ממפקדים בסיירת.

    שפרן, שילה, כהן, 12/06/07 08:56

    ''מעולם לא ביקשנו מהעומדים לדין, אלא לקבל אחריות פיקודית. לא אלה נורמות ההתנהגות, שלהן ציפינו ממפקדים בסיירת. אנחנו עודדנו את בנינו לשרת ביחידה, שבה מפגינים ראש גדול ולוקחים אחריות, בטוב וברע. לא ביחידה שבה מפקדים מקבלים ציונים לשבח בעת הצלחה, אולם מתנערים מאחריות בעת כשל, כשאחריותם אינה מוטלת בספק''.

    משפחות שפרן, שילה, כהן וויכסלבאום

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ''עלבו בנו קשות. צה''ל שומר על עצמו, אבל לא בדרך הנכונה''

    יוכי שפרן, 12/06/07 08:55

    ''עלבו בנו קשות. צה''ל שומר על עצמו, אבל לא בדרך הנכונה, אלא על ידי כיסוי ושמירה על אנשים שעשו מעשים שלא ייעשו. וכשאנו כבר שקועים עמוק באבלנו הכבד מנשוא, איש מהנוגעים בתרגיל לא היה מסוגל לקחת אחריות, שהיא מאבות חינוכנו כאזרחי ישראל וכאנשי צבא, האומרים: אחרי !
    באמון שנתנו בצבא, עודדנו את ילדינו להתנדב לחיל קרבי ולצה''ל שנתנו בו אמון מלא. צה''ל היה בשביל בני-שמרי, בית שני, ובית הוא משפחה. והיום משפחה זו מתעלמת מלקיחת אחריות ובועטת במוסריות, כשמאחוריה גב חזק המגן על עצמו, דרך הגנה על קצינים שהורשעו בגרימת מוות בהתרשלות. עלבו בנו קשות.
    בית המשפט הצבאי, שעל מעשה כה ברור בחומרתו, נתן עונש כה פשוט בעליבותו. עלב בנו קשות התובע הצבאי הראשי, בנימוקיו הלא משכנעים, כדבר איש מבוגר לילדים קטנים וטיפשים, שאינם יודעים ואינם מבינים דבר. והרי כבר גדלנו והחכמנו וחקרנו ויודעים אנו, ההורים השכולים, כי התרגיל לא היה מהמורכבים והמסובכים (ציין זאת האלוף שחק בעדותו), כי סיירת מטכ''ל כחלק מרוטינה, עובדת בתקופות מסויימות תחת לחץ ועומס ולוחמיה יודעי עייפות בעיתות הכנה ולקראת ביצוע, כי אין שום התחשבות ברגשות ההורים ובאמירותיהם, ולפתע פתאום אנו צד בגזר הדין, ועוד שהתצ''ר אומר רק חצאי אמיתות, כי את בקשתנו להורדת הדרגות לא ציין - אין אנו דורשי נקם, ואנו תקווה, שגורמי-מות-בנינו לא ישובו לפקד בכל דרך שהיא, ויקחו אחריות, ואם לא יצליחו להעמיס על עצמם את הנ''ל כפי שנתן להם דוגמא מפקד היחידה לשעבר עמוס, יעניקו להם את האחריות מפקדי הצבא שזהו תפקידם ויערכו נגדם הליך פיקודי. בית המשפט הצבאי יצר מושג חדש של איפה ואיפה צה''ל כולו מחד וסיירת מטכ''ל מאידך''.

    יוכי שפרן מקיבוץ נצר-סִרני, אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה נהרגו באסון צאלים השני.

    אב בית הדין במשפט צאלים היה שכנו בכוכב יאיר וידידו של הרמטכ''ל, רב אלוף האהוד הברק, השופט ד''ר עודד מודריק

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אהוד- לאן לקחת את הערכים שלי?!

    אולי השארת, 12/06/07 08:52

    אני קורא לחבריי בקיבוצים להתנתק מהדעות הקדומות ומהמתקפות האכזריות והשקריות שמתנהלות ביתר שאת כבר כשנתיים נגד עמיר פרץ.
    כבן קיבוץ כואב לי שכמחצית מהמתפקדים במחוז עתידים להצביע לברק.
    אנא- אל תבגדו בדרך שסללנו מאז קום המדינה. הישארו נאמנים לתנועת העבודה האמיתית בראשות המחנה הסוציאל דמוקרטי, שמיוצג היום על ידי אילון-פרץ-ברוורמן.
    אנא עצרו לחשוב. אל תזנו אחרי משיח השקר, הממון, ההפרטה, הגזל, השתיקה ועזות המצח.
    אני פונה גם לבני דודי במגזרי הערבים והמיעוטים להצביע על פי צו מצפונם. מי כמוכם חש על בשרו את ריחוקו של ברק מערכים דמוקרטיים וחברתיים כאחד. הצביעו על פי צו מצפונכם ולא בהתאם להנחיות פעילים עיוורים מאתנן שקיבלו מברק או מפואד.
    היום כולנו כאיש אחד נצביע- ע מ י ח י א י ל ו ן.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המהפכה החברתית

    אלי סתוי, 12/06/07 08:51

    המחנה החברתי במפלגת העבודה
    יוצא מחר בבוקר ,בראשות עמי איילון,
    לתחילתה של המהפכה החברתית בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שעת האפס הגיעה

    עמנואל רוזן, 12/06/07 08:48

    לבחירות שיתקיימו היום בפריימריז לראשות העבודה , ישנו משקל גורלי גדול פי כמה משנדמה לנו.

    היום בוחרי העבודה יחליטו על אופייה ועל עתידה של היציבות השלטונית בתקופה הקריטית הקרובה.

    והם יאלצו לבחור בין שני צדדים שעל פניו מייצגים אולי דעות דומות, אך יתנהלו באופן שונה לחלוטין.

    בוחרי מפלגת העבודה נדרשים לבחור היום , בין ניסיון לבין חוסר ניסיון , בין כוורת מגובשת , חזקה ומובנית של צד אחד אל מול כוורת מאולתרת שהחיבורים שלה לא ברורים מהצד השני.

    בין עוגן שייתן צד אחד לחיזוק הממשלה הנוכחית , לבין החלשה ופוטנצייאל לפירוקה המהיר , שעלול להביא עליה הצד הפחות מנוסה.

    בין אסטרטגייה מחושבת וחשובה שצפוייה להיבנות אל מול שעון החול של האיום האיראני , לבין התמהמהות אל מולו.

    היום הזה , חשוב לכולנו שבוחרי העבודה יחשבו בבהירות על טובת המדינה ביום שאחרי הפריימריז ולא על פנקסנות כזאת או אחרת עם מתמודד שעשה או לא עשה לביתו , או אם נתן או לא נתן מספיק כבוד לפרץ או לציבור (שספק אם על כולו נמנים בוחרי עבודה אותנטיים)
    שפרץ מייצג בעבודה.

    יש לכם היום שתי ברירות , בוחרי העבודה , או לייצב את המערכת השלטונית , או לסחוף אותה לכאוס מוחלט.

    הבחירה היא בידיכם , ואני מאחל לכם ולכולנו שהיא תעשה לאחר שיקול דעת אחראי.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

    יוכי שפרן, 12/06/07 08:40

    ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

    יוכי שפרן , אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה אשר נהרגו באסון צאלים השני.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

    שאול שילה, 12/06/07 08:39

    ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

    שאול שילה, אבא של סגן אלעד שילה זכרונו לברכה, אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, שמרי שפרן זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    עד כה לא קבלנו מהם הנוסחה

    רמי, 12/06/07 08:38

    להפסקת הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

    אלוף עמירם לוין, 12/06/07 08:36

    ''אני רצתי לפצועים.
    אהוד לא ניגש.
    היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
    אני לא הסתכלתי עליו.
    לא יודע מה הוא עשה.
    אולי דבר בפלאפון,
    אבל לא ניגש.
    אולי היה בהלם''.

    אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

    הגב לתגובה זו

    • ''שעומד קצין... ואיננו שותף למה שחשוב באותו הרגע זה לטפל בנפגעים''

      אלוף יוסי פלד, 12/06/07 08:54

      ,
      ''אני קראתי את החומר וכשעוסקים במין אסון שכזה אני לא מוכן אפילו להתייחס לאפשרות שזו פוליטיקה.
      שאלה: כלומר, אתה חושב שיש ממש בטענות ?
      תשובה: אינני יודע. אינני פוסק. אבל פורסמו דברים שהם בלי הגזמה הם באמת איומים, אם הם נכונים. ואינני יודע ואינני פוסק אם הם נכונים או לא. לא עולה על דעתי שיש מישהו שמסוגל לעשות מזה פוליטיקה.
      שאלה: מהיכרותך את הדמויות הפועלות אתה חושב שזה מתאים לרקורד הצבאי שלהם לנהוג כפי שמתואר שהם נהגו ?
      תשובה: תשמע, אנשים שמוזכרים שמה הם אנשים שעשו מעשים בשרות הצבאי שלהם ואנשים מסוג זה אמורים לא להיקלע למין מצב כזה של קבלת החלטות שגויות, כל כך
      דרמטיות, כל כך כואבות, כל כך קיצוניות. ושוב אני אומר: אינני יודע אם זה נכון. אבל עצם הפרסום שפורסם כפי שהוא פורסם הוא לא יכול להישאר ככה. אסור לו שיישאר כך. זה מחייב חקירה פעם נוספת אם כך. אני חושב קודם כל התייחסות של הנוגעים בדבר. שעומד קצין, לא חשוב מה דרגתו ואני חוזר ומדגיש, אם זה נכון או לא, ואיננו שותף למה שחשוב באותו רגע, זה לטפל בנפגעים.
      זאת הנקודה.''

      אלוף יוסי פלד בהתייחסו להתנהגותו, התנהלותו ולתיפקודו של הרמטכ''ל האהוד הברק בפרשת צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

    • בלדה לחובש

      אלמגור ונצר, 12/06/07 08:54

      בלדה לחובש

      הם התקדמו לאט, הכל היה רגוע,
      מנגד הנהר וגומא מרשרש.
      פתאום רעם ברק, אחד צעק: פצוע !
      אני כבר בא – ענה לו החובש.
      עלינו על מוקש ! – צעק אז הפצוע,
      אני כאן לצדך – ענה לו החובש.

      ברד של אש ניתך, ברד כבד קטוע,
      מעבר לנהר, לגומא הרוחש.
      השאירו אותי כאן – בקש אז הפצוע.
      עזוב שטויות – ענה אז החובש.
      תציל את עצמך – בקש אז הפצוע.
      אני נשאר אתך – ענה לו החובש.

      והם נותרו שניהם, והשדה פתוח.
      והם נותרו שניהם, והם גלויים לאש.
      אנחנו אבודים – מלמל אז הפצוע.
      אחוז בי טוב – ענה לו החובש.
      נפצעת גם אתה – מילמל אז הפצוע.
      עזוב זה לא נורא – ענה לו החובש.

      האש כבדה, כבדה ! קשה, קשה לנוע.
      רק לא להתייאש, רק לא להתייאש.
      אזכור אותך תמיד – נשבע אז הפצוע.
      רק לא ליפול – מילמל אז החובש.
      שלך עד יום מותך – נשבע אז הפצוע.
      היום הוא יום מותי – ענה לו החובש.

      פתאום ענן-אבק, פתאום עלתה הרוח.
      וצל על הקרקע, והוא קרב, רועש.
      ניצלנו ! הם באים ! – יבב אז הפצוע,
      אך לא שמע מלה מן החובש.
      אחי, אחי שלי ! – יבב אז הפצוע.
      מעבר לנהר הגומא מרשרש.
      אחי, אחי שלי,
      אחי, אחי שלי,
      אחי ! ! ! ....


      מילים: דן אלמגור
      לחן: אפי נצר

      הגב לתגובה זו

    • הסתכל איך שמטפלים, הסתכל איך שמתרוצצים. הוא פשוט עמד ולא זז

      יעקב, 12/06/07 09:03

      שאלה: ''אהוד ברק אמר בראיון לניסים משעל, כי הוא כלל לא שמע אותך צועק''
      יעקב: ''את זה שמעתי בדו-שיח אתו שהיה בטלויזיה, איך הוא לא שמע אותי ? הוא היה שלושה מטרים ממני וצרחתי לכיוון שלו. הוא עמד שם בודד, בעמידה המפורסמת שלו עם הידיים משולבות על הכרס, הסתכל, ולא היתה לו שום תגובה, שום כלום. הוא הסתכל עלי, וממש צעקתי די הרבה. באו חבר'ה מהצד והתחילו להרגיע אותי: 'יעקב יהיה בסדר, אל תדאג'. ''זה שאמרו שברק דיבר בטלפון זה לא נכון.
      הוא עמד שם עם פרצוף רציני והוא פשוט הסתכל. הסתכל איך שמטפלים, הסתכל על איך שמתרוצצים. הוא פשוט עמד ולא זז וממה שאני ראיתי הוא לא דיבר בפלאפון ולא בקשר. ממה שאני ראיתי הוא לא ניהל בפועל את פינוי הפצועים ולא פיקד על האירוע, וזה כשבעיקרון בעל הדרגה הבכירה באירועים כאלה הוא זה שצריך לפקד''.
      שאלה: ברק יצר אתך קשר אחרי האירוע ?
      יעקב: ''הוא לא יצר אתי קשר. עד כמה שאני יודע, גם כשאמרו לו לאחר מעשה שהיה חייל שצעק עליו, הוא לא עשה בירור. ביחידה עשיתי אצלו תחקירים למבצעים ודברים כאלה, והוא לא התייחס לעניין''.

      יעקב, לוחם בסיירת מטכ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    ''לא עשה כלום''

    חזי שלח, 12/06/07 08:35

    ''לא עשה כלום''

    הגיע הזמן, שמישהו שלא היה בצאלים כאשר אירע שם האסון ייצג את כל מי שלא היו שם אך יודעים בדיוק איך התנהג הרמטכ''ל אז. צריך רק להסתמך על מה שאהוד ברק בעצמו אמר, ומה שאמר מתאים למה שאמרו האחרים שהיו שם, אלופים ופחות מאלופים.
    אני יודע שהוא דיבר אמת כי מה שאמר הוא בהחלט לא לטובתו, מעיד על אופיו ומחדד את השאלה, מיהו האיש הרוצה עכשיו להיות ראש הממשלה.
    ברק אמר שהוא לא ברח ולא הפקיר פצועים. יש להניח שבאמת לא ברח, ואין ספק שלא הפקיר פצועים. הוא לא היה יכול להפקיר כי הפצועים היו בידיים נאמנות. מה כן עשה ? הוא לא עשה כלום. וזהו לבו של העניין. על פי דבריה של מבקרת המדינה, ברק הציג לפניה עמדה חד משמעית: הוא נהג כפי שנוהג רמטכ''ל, והיה עליו לעסוק ב''קשירת קצוות''.
    אבל ממתי רמטכ''לים קושרים קצוות ? ובייחוד באירוע כזה, כשמסביב המוני קושרי קצוות פוטנציאליים, והיחידה הצבאית היא אירגון מיומן ומשופשף – סיירת מטכ''ל ? מה היה שם לקשור ? היה צריך לדווח על האסון, להזעיק מסוקים לחילוץ, להורות אולי על תיגבור האמצעים הרפואיים ולהכניס לכוננות בתי-חולים. האם מישהו מאמין שהיה צריך רמטכ''ל שלם בשביל כל הדברים האלה ?
    לעומת זאת, יש לשים לב מה עשו האלופים שהיו שם: אורי שגיא, עמירם לוין ושמואליק ארד רצו אל הפצועים, עזרו לחבוש, עודדו, פשוט כרעו לידם, כי גם כשכואב נעים שאלוף מחזיק לך את היד ואומר כמה מילים של בן אדם נבוך.
    בן אדם, זו מלת המפתח, ואני מציע שבנקודה זו נפסיק לחקור ונסיק את המסקנה היחידה המתחייבת מן האירוע ומהתנהגות הרמטכ''ל של אז: הוא פשוט לא בן אדם.
    תרבות הניסוח שלי בעניינים כגון אלה היא נטולת רחמים ולקוחה מהלקסיקון הבדוק והמדוייק של הדור שאליו אני שייך ושל הסביבה הצבאית שבה גדלתי. אני מכיר היטב ומקרוב את הרמטכ''לים שבאו מהסביבה ההיא, ושלא יבלבלו לי את המוח על מצבים היפותטיים. מוטה ורפול ומוישה וחצי ודן שומרון לא היו סוגרים שום קצוות ולא מדווחים לאף אחד. הם היו הדוגמא שלפיה נהגו אורי ועמירם ושמואליק.
    העובדות ברורות: אהוד לא ברח, הוא עמד שם שלוב ידיים. אין לי ספק שהיה מזועזע, אך הוא לא לכלך את הידיים ולא כרע על מנת לעודד. מי שלא יבחר בו בגלל זה להיות ראש ממשלת ישראל, או שהוא עדיין רוצה את נתניהו, או שהוא סתם יפה נפש, או שהוא דוגל באימרה הרומית, שמדבר אחד מסיקים על כל היתר.

    חזי שלח
    תל-אביב

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי שמביט בתמונה של ברק ואיילון רואה את המובס מביט במביס והמביס מביט

    גלעד, 12/06/07 08:20

    קדימה להחליף את אולמרט.

    הייתי בוחר באיילון רק בגלל המשקפיים והפוזה .

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''מנהיג תנועה סוציאל דמוקרטית משקיף על הנעשה ממגדלי אקירוב?!''

    איפה אתם, 12/06/07 08:04

    אני קורא לחבריי בקיבוצים להתנתק מהדעות הקדומות ומהמתקפות האכזריות והשקריות שמתנהלות ביתר שאת כבר כשנתיים נגד עמיר פרץ.
    כבן קיבוץ כואב לי שכמחצית מהמתפקדים במחוז עתידים להצביע לברק.
    אנא- אל תבגדו בדרך שסללנו מאז קום המדינה. הישארו נאמנים לתנועת העבודה האמיתית בראשות המחנה הסוציאל דמוקרטי, שמיוצג היום על ידי אילון-פרץ-ברוורמן.
    אנא עצרו לחשוב. אל תזנו אחרי משיח השקר, הממון, ההפרטה, הגזל, השתיקה ועזות המצח.
    אני פונה גם לבני דודי להצביע על פי צו מצפונם. מי כמוכם חש על בשרו את ריחוקו של ברק מערכים דמוקרטיים וחברתיים כאחד. הצביעו על פי צו מצפונכם ולא בהתאם להנחיות פעילים עיוורים מאתנן שקיבלו מברק או מפואד.
    היום כולנו כאיש אחד נצביע- ע מ י ח י א י ל ו ן.

    הגב לתגובה זו

    • רק ברק לבטחון ! לא סוציאל ולא בטיח וירטואלי (ל''ת)

      אזרח, 12/06/07 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    מעניין רק....את מי נתניהו יביס (ל''ת)

    יוני, 12/06/07 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מעוז הגזענות בישראל בקיבוצים וללא מתחרים (ל''ת)

    היסטוריון, 12/06/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לאהוד ברח ועמק איילון בהצלחה גם בסיבוב השלישי וכן אלהה (ל''ת)

    פקק תנועה, 12/06/07 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברק זנח את מדחת יוסף ואת צד''ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק עמי אילון!!!, 12/06/07 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הצביעו @ בוגדנות!!! @ הצביעו ברק (ל''ת)

    נבגדת,,,, 12/06/07 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ברק איילון פרץ התוצר המוגמר של השמאל-ישמעאלי (ל''ת)

    דיקן הפקולטה, 12/06/07 07:31

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גזענות הקיבוצים היא ''סלקציה'' מוכרת ממשטר מוכר,,, (ל''ת)

    דרור, 12/06/07 07:20

    הגב לתגובה זו

    • זוכרים? הקיבוצים סחטו את רבין ב-34 מיליארד! (ל''ת)

      החרדים סחטנים??, 12/06/07 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מבין שניהם אני בוחר בבשארה הפחות קיצון... (ל''ת)

    המצליף הלאומי, 12/06/07 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מ פ ג ר י ם ! שכחתם 20 שנה בלבנון

    גלעד, 12/06/07 07:01

    איזה עם טיפש. ישבנו 20 שנה בלבנון, ולאף אחד לא היה אפילו את החזון פשוט לקום ולצאת משם.
    רק לאהוד ברק היה את החזון לקום ולעשות מעשה. יותר טוב שההינו יושבים ומתקשקשים עוד 6 שנים עם חיזבאללה? כולה חודש אחד של כמה מאות רקטות, מה קרה? מה חשבתם שבשש שנים בלבנון ההינו משלמים פחות?
    במקום זה עשינו את הדבר הנכון ויצאנו מהביצה המסריחה הזאת, גם אם צריך לשוב ולטבול בה מדי פעם.
    כן היה יותר טוב אם ישראל היתה פתאום הופכת לאי בודד אבל זה לא המצב.
    כנ''ל רצועת עזה, כנ''ל חברון ושכם וכל הנאחס הזה שאתם קוראים לו ארץ האבות. גם אברהם ירד מצרימה שהיה בצורת, גם אנחנו יכולים לגור בנגב במקום בקרית ארבע.
    תבינו, אילון יתאדה כמה חודשים לפני הבחירות מול ביבי ואז נחזור לשלם את המחירים הגבוהים באמת שגובה מרכז הליכוד.
    מי שהיה לוחם אמיץ, מפקד הצבא, וראש ממשלה עם חזון - רק הוא יחזיר את המדינה למסלול הנכון של בן גוריון ורבין.
    ר ק - א ה ו ד ב ר ק

    הכותב הוא דוקטור לכלכלה, ולא נהנה משום הטבות מאהוד ברק

    הגב לתגובה זו

    • ברק ברח מצאלים ברק ברח מלבנון ברק ברח לחו''ל ברק ברח לעסקים ברק ברח

      אני מדירת הגג, 12/06/07 07:56

      מה אתה משווה את ברק בן-גוריון ורבין זה שלש יישויות שאין שום קשר חוץ מזה שהיו ראשי ממשלה.

      הגב לתגובה זו

    • לא שכחתי .רק איש אמיץ לוקח החלטות כאלה.ולכן רק ברק (ל''ת)

      רק ברק, 12/06/07 08:13

      הגב לתגובה זו

    • ''אני רצתי לפצועים. אהוד לא ניגש.''

      אלוף עמירם לוין, 12/06/07 08:37

      ''אני רצתי לפצועים.
      אהוד לא ניגש.
      היו שני פצועים שזה הרתיח אותם.
      אני לא הסתכלתי עליו.
      לא יודע מה הוא עשה.
      אולי דבר בפלאפון,
      אבל לא ניגש.
      אולי היה בהלם''.

      אלוף עמירם לוין בהתייחסו להתנהגותו ולהתנהלותו של הרמטכ''ל (האהוד הברק) באסון צאלים ב'.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מאז שברק ברח עברנו שבע שנים נפלאות עכשיו תיתכוננו לעוד שבע שנים נפל (ל''ת)

    דוד, 12/06/07 06:51

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שניהם על הפנים (ל''ת)

    יהודה, 12/06/07 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יום לפני שיגור אופק 7 - הגיע הדלק הגרעיני לכור בבושיר

    מבזק חשוב!, 12/06/07 06:27

    פוטין החרא אומר כי בתור נקמה על זה שארה''ב מכניסים טילים למזרח אירופה
    הוא מתדלק הגרעין האיראני ...

    בעצם רוסיה אומרת לארה''ב היום אתם לא צריכים טילים
    אבל אם לא תשמעו לנו - אנו נדאג שתהיה לכם סיבה מאד טובה להציב טילים....

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הקול הערבי הוא שיכריע מי יהיה בראשות העבודה-החזון הלאומי התגשם!

    הרצל חלם ואנחנו, 12/06/07 05:54

    עוד יגיע היום לא עלינו שהקול הערבי הוא שיכריע מי יעמוד בראש מדינת היהודים.
    החזון החילוני של הרצל של אנשי השמאל, של ''היהדות'' הרפורמית, ושל ההומהים הצועדים בגאוה.
    החלום מתגשם
    אילו רק היו הערבים הטפשים בעזה ובסוריה מבינים את זה לא היו נלחמים אלא נותנים לכל האמור לעיל להתקדם באופן דמוקרטי בצעדי ענק.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כולנו מדחת יוסף

    קבר יוסף, 12/06/07 05:50

    לברק יש לי רק שתי מילים לומר:
    ''מדחת יוסף'' (החייל ששתת דמו על מזבח היחסים המפוקפקים בין ג'בריל רג'וב ובין ממשלת ישראל בתקופת ברק בשנת 2000.)

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הצביעו לברק,אתם הרי מושחתים (ל''ת)

    פטריוט ישראלי, 12/06/07 05:33

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברק ברח בורח ויברח

    ישראלי, 12/06/07 03:27

    ברח לכל מי שהיה קרוב אליו, הוא מסוכן.

    אל תחזרו על הטעות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אהוד ברק לא ביטחוניסט ולא נעליים

    רק איילון מתאים, 12/06/07 03:25

    וודאי שהוא לא מתקרב לקרסוליים של נתניהו, הוא יגמור את העבודה עם פחות מ-10 מנדטים.

    לכן רק איילון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לברק אין סיכוי מול ביבי, אין לו אומץ לעשות שלום

    עמנואל, 12/06/07 03:18

    (כמו שהוכח בשיחות עם סוריה, בהן הוא השתפן ברגע האחרון), הוא קבר את הסיכוי לשלום, והרס תא מחנה השלום. הוא עזב ככישלון, ולא עשה שום דבר חהוכיח שהוא השתנה.

    הקיצור, אין שום סיבה להצביע עבורו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אילון רק שנה בכנסת. מהיכן השאפתנות הבלתי מרוסנת הזו להיות כבר מועמד

    מועמד לראשות, 12/06/07 02:59

    יתכבד, יתנסה, ישתפשף כמה שנים ואז יתמודד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    חברים חיבים את עמי אילון למען המדינה (ל''ת)

    זאב, 12/06/07 02:49

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברק ואילון התלוננו לרב שהשני משקר,,הרב: שניכם צודקים,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 12/06/07 02:28

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    בקר מזכיר לי אבטיח לא מתוק,,אתה טועם ועושה פרצוף חמוץ,,יאק,וזורק,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 12/06/07 02:15

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    העם עבר תקופה קשה בשנה האחרונה .ללא שר ביטחון עד היום בלילה ! מחר

    אמנון בן-יהודה, 12/06/07 02:08

    ברק חוזר ואיתו גם הביטחון !עלה והצלח מר ברק ! סוף כל סוף יש בעל בית בלשכת שר הביטחון !

    הגב לתגובה זו

    • ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

      שאול שילה, 12/06/07 08:38

      ''חובתו של אב לדעת כיצד נהרג בנו'' .

      שאול שילה, אבא של סגן אלעד שילה זכרונו לברכה, אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, שמרי שפרן זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה, נהרגו באסון צאלים השני.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יותר מצחיק שברק מחר לוקח בלי לחבור לפרץ. (ל''ת)

    עמי טירון, 12/06/07 01:45

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רק ברק, זה בנפשנו...

    אזרח, 12/06/07 01:42

    אסור לעשות דווקא לברק על מה שקרה בקדנציה הקודמת שלו, אנחנו זקוקים לידע הצבאי שלו כדי להתמודד עם המטורפים מאירן.

    הוא הרבה יותר עדיף על איילון מהרבה מובנים, שזה לא המקום לפרט. חוץ מזה שאנחנו לא שפני ניסיון של כל טירון חדש, שחושב שיש לו טריקים לשלוף מהשרוול, כי הוא חושב שיש לו פיתרון להכל. תומכי איילון יגלו את האמת המרה די מהר במידה ויבחר.

    הגב לתגובה זו

    • ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

      יוכי שפרן, 12/06/07 08:44

      ''הבן נקבר אבל אסור שכך יקרה גם לאמת'' .

      יוכי שפרן , אמו של שמרי זכרונו לברכה אשר יחד עם ארבעת חבריו ליחידה, לוחמי סיירת מטכ''ל, אלעד שילה זכרונו לברכה, ערן ויכסלבאום זכרונו לברכה, אריק כהן זכרונו לברכה ושרון תמיר זכרונו לברכה אשר נהרגו באסון צאלים השני.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    להצביע ברק זה כמו לשוב ולהצביע ביבי

    יעל, 12/06/07 01:27

    אני מהשמאל ואני יותר מאמינה שביבי ישתנה מאשר ברק.
    ולא שיש לי רצון להצביע לאילון. יש איזו נימה ביריונית משהו בסגנון שלו שמבצבצת מדי פעם. ונראה שמה ששולט באפיל שלו זה בעיקר דימוי.
    בסך הכל אילון וברק די דומים.
    לעומתם עדיף פרץ.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להשוות בין ברק לנתניהו- נתניהו צבר המון ניסיון פוליטי בשניםא (ל''ת)

      אהוד, 12/06/07 08:02

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברק? אחלה ''סאחבק'' (ל''ת)

    elimer, 12/06/07 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עברתי מברק לאילון.למען המדינה

    דורית, 12/06/07 01:01

    והביטחון

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריכים את ברק כשר ביטחון. חייבים!!! (ל''ת)

    יובל, 12/06/07 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עמיר פרץ - אגו מנופח

    אסנת, 12/06/07 00:42

    איפה היה עמיר פרץ שנה וחצי בעניין החברתי ?נתנו לו הזדמנות בחרו בו על הדגל החברתי וראה זה פלא יום אחרי זה הוא חשב שהוא יכול להיות הביטחוניסט של מדינת ישראל. חוצפה וחוסר אחריות משווע לקחת לעצמו את תפקיד שר הביטחון ולהפקיר את בטחונה של מדינת ישראל. ועכשיו כלשא נשאר לו על מה לרכב שוב הוא חוזר להיות ''חברתי'' אני מקווה מאד שברק ייבחר ושעמיר פרץ יישאר מחוץ לממשלה כי שם מקומו שילך לעשות מעט לעירו ביתו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא מבין את הקיבוצניקים הם לא רוצים לבחור באילון בגלל פרץ, מה

    ופואד מווארשא?, 12/06/07 00:27

     

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איילון התאדה. הבחירות הן בין אהוד ברק -לפרץ

    חבר מפלגה, 12/06/07 00:27

    ברור למי צריך להצביע

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולי הפעם יבחרו ביתר היגיון ואז כולם יזכו לברק בעיניים (ל''ת)

    יאיר, 12/06/07 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה חברים באמת יש במפלגת העבודה?? (ל''ת)

    שאול, 12/06/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הגזענות שנשמעה מברק וחבריו זיעזעה אותי כנראה שלאיש אין גבולות (ל''ת)

    מפלגה גזענית, 11/06/07 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מתפקדי העבודה -לא לדייר באקירוב. (ל''ת)

    תורגמן., 11/06/07 23:59

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עמי איילון הוא לא מנהיג.

    בן זקן, 11/06/07 23:57

    ברק יכול להיות שר בטחון מצוין, ואולי אפילו לנצח את ביבי בבחירות הבאות.

    עמי איילון הוא משוואה עם עשרה נעלמים שאין לנו מושג מה תעשה למפלגה בסופו של יום.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    איילון ברוורמן מביאי רעננות וניסיון

    משה ספיר, 11/06/07 23:56

    עמי ואבישי
    בהצלחה מחר והביאו רוח חדשה ואמינה למפלגה מתפוררת מרחמנות עצמית ואי התחדשות.
    משה

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם איילון וגם ברק עדיפים לישראל על ביבי המריונטה (ל''ת)

    משה, 11/06/07 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אל תהיה שלנו, גידי, תודה לך.. (ל''ת)

    צפוני, 11/06/07 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הערבים יצביעו בעד מחולל מהומות אוקטובר? זה לא מיפקד ארגזים, ברק?

    ביני הציני, 11/06/07 23:44

    ברק מוכן לנצח בעזרת מיפקד הארגזים של פואד וסאלח טריף (הפלילי המורשע) בקרב הערבים והדרוזים.
    כווווולם צבועים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הצביעות של הקיבוצניקים של העבודה - משהו משהו! (ל''ת)

    זיקית, 11/06/07 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זנב בזנב, לא ראש בראש ...

    ד''ר ארוין, 11/06/07 23:38

    איך קוראים למנצחים ? ראש, בראש מורם, נהיה לראש וכו'

    איך קוראים לבורחים ? זנב, קיפל את זנבו, זנב בין הרגלים, וכו'

    מיהו הבורח הגדול מלבנון, תמורת מלחמת לבנון השנייה ? ברק

    מי הסתובב ברחבי ישראל ושכנע אנשים לברוח מעזה תמורת קסאמים על שדרות ? איילון

    על כן, המאבק הוא זנב בזנב,
    ובאידיש: שואנץ בשואנץ
    אבל בטח לא ראש בראש

    מי אמר שזה רק תיקון סימנטי

    לתפארת מפלגת העבודה
    המונהגת ע''י נבחרת זנבות בורחים
    ומתיימרת לסחוף אחריה את העם הנפלא הזה
    לתהום השלום

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברור. איך שאיילון חיבק את פרץ הבנתי שהוא בגד בי (ל''ת)

    מוטי, 11/06/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    פינס יתום ויחימוביץ' עם ברק. איילון נשאר עם פרץ הכושל (ל''ת)

    רועי, 11/06/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איילון ידידי שמיכבר...פרוש מהמרוץ היום בבקר וברק יבטיח לך מקום 16..

    נביל גבע, 11/06/07 23:36

    מקום 16 ברשימה ......
    תהיה סגן שר הספורט...ותהיה לך השפעה על המועצה להסדר ההימורים בספורט.
    פרץ ימונה למצחצח נעלייך.

    הגב לתגובה זו

    • נסיון בליצור תאונות , זה נסיון רע. ברק רע לישראל

      אביב, 12/06/07 07:09

      ברק, לא רק שאתה לא רלוונטי, אתה פטטי. לנצח את נתניהו זאת לא מטרה, העובדה שניצחת את נתניהו פעם אחת, כשהו היה מוכה ואתה חף מנסיון, זה היה פעם. היום אתה בעל נסיון כושל, ולא רק שלא תנצח, טוב אם לא תנצח. וכמתפקד, לעבודה, אם תנצח, אצביע למפלגה אחלרת, כי כישלון לא מנציחים ואתה כשלון. לא נשכח את שולטן יעקוב, צאלים, מדחת יוסוף, הבריחה מלבנון, מסע המכירות שלך לערפת בנסיון עלוב להציל את עורך הפוליטי. ברק רע לישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק אילון כי ברק ימני מדיי

    שון, 11/06/07 23:31

    אני מעדיף להצביע הפעם לאילון כי לפחות אני סומך אליו שיעשה שלום-ברק כבר נשרף אצלי מזמן אחרי שהורה לפתוח באש לעבר אחיינו בזמן
    האנטיפדה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    רק לא פרץ . (ל''ת)

    אריה, 11/06/07 23:31

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ספירת מלאי

    י.תוש, 11/06/07 23:30

    אז מה היה לנו ? קיבוצניקים שסבורים שכל מי שהוא לא משלהם הוא סוחר דגים (אפשר לחשוב מה הם ספסרי נדלן...) שלי יחימוביץ הקרנף של המדינה. אכן רשימה למופת...אוי לנו כי נדמינו לסדום ועמורה דמינו...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מפלגת העבודה, מעוררת סלידה.

    pini, 11/06/07 23:27

    איך זרקה שלי יחמוביץ, רפש ועלבון בפני אולמארט, מעל כל במה אפשרית
    בתקשורת כולה, וטענה (אולי בצדק),
    שאולמארט הוא מושחת, בגדר הפלילי. אמרה? כן אמרה. ולא היתנגדה שמפלגתה (''החברתית'') מאד, אלק, תהיה שותפה לממשלת המושחת הפליליסט. הלכה הלוך עם פרץ, בהערצה עיוורת, עכשיו מפנה לו גב, בטענה שאילון חסר כל ניסיון,
    שאכן זה כך. וחברה לברק. אך שלי יקרה, שאלה לי אליך, הזיגזוג שלך הסתיים, או מחר תשני החלטתך?
    האם ברק טוב יותר לעם ולמדינה?
    את אמרת שזה הרע במיעוטו, האומנם? עם ישראל צריך מנהיג שכזה,בימים טרופים אלו? את טועה. את ניהול המדינה הפעם צריך לתת לידי אדם מוכשר, מנוסה, למר נתניהו, ולא יעזור לך ולחבריך, להתחיל שעה אחרי הפריימריז שלכם, להשמיץ, ולהכפיש אותו. בסרט המכוער הזה, היינו כבר, ושוב אין אנו, מאמינים לשקרים של אף אחד, לא לפוליטקאי, ובטח לא לאנשי התקשורת.היטבנו להכירו, והוא הנבחר הבא, ובגדול. חבל רק שאין לנו עוד 119 חברי כנסת כמוהו.
    ההפסד כולו הוא של עם ישראל.
    אך עם מנהיגות טובה כשלו, יצטרפו
    אליו אנשים טובים וחיוביים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הקרב האמיתי הוא בין פרץ לברק

    שימעון אמסלם, 11/06/07 23:26

    איילון הוא רק ''כאילו'' המתמודד מול ברק, יענו ישראבלוף........

    לפרץ בתחפושת איילון לא יעזור דבר, לא יעזור לפרץ, ובודאי לא לאיילון.

    ברק ינצח..!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ברק בראשות ''מחנה השלום'', זה כמו דרקולה כמנכ''ל בנק הדם!

    עמנואל, 11/06/07 23:25

    אין בן אדם כמוהו שקבר את הסיכוי לשלום לשנים אם אל לדורות, ושהרס את מחנה השלום.

    אז איך כ''כ הרבה אנשים מוכנים לבחור בו, למרות שהוא לא נתן שום סיבה להאמין שהוא השתנה, לא הודה בשום טעות, שלא לדבר על זה שהוא לא תיקן כלום מהנזק שהוא עשה. רק ''עשה לביתו''.

    רק בגלל שהוא חזר על השטות הקולוסאלית כאילו יש לו איזשהו סיכוי לנצח את ביבי, וחזר וחזר עד שאנשים התחילו להאמין לשקר?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    LOSE - LOSE SITUATION (ל''ת)

    ישראל, 11/06/07 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    האמת שעם ברק כשר ביטחון אני אשן יורת בשקט (ל''ת)

    ענת, 11/06/07 23:23

    הגב לתגובה זו

    • אוי לנו אם אהוד ברק יחזור שוב להיות מופקד על חיי ילדינו (ל''ת)

      אמא מודאגת, 12/06/07 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה שני דוחים

    נגעל, 11/06/07 23:22

    ברק יהיר
    ואיילון שקרן כמו כולם (וחסר ניסיון)

    אין מנהיג בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בסיבוב הראשון הגזמנו שהצבענו ברק

    מולא, 11/06/07 23:18

    ברק לא נשכח את הקרב בקבר יוסף איך הפקרתה את מדחת יוסף לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פרץ שותף מלא למחדלי לבנון השניה

    שימיב, 11/06/07 23:18

    עליו לשלם את מלוא המחיר בדיוק כמו אולמרט ובוחרי העבודה צריכים לזכור זאת מחר בבוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איילון=חולדאי

    נתנאל לזר, 11/06/07 23:14

    אוהדי הפועל תל אביב וכל מי שאכפת לו מתל אביב
    מצביעים לברק ומחסלים את המאפייה של הטייסים.
    הצבעה לאיילון= הצבעה לחולדאי

    מצילים את אוסישקין
    מצביעים נכון
    מצביעים ברק

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רגע האמת של המפלגה

    המחנה החברתי, 11/06/07 23:12

    המהפכה החברתית יוצאת מחר לדרך

    או מתוך מפלגת העבודה
    או בלעדיה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השתיקה של אהוד ברק

    ד''ר חיים משגב, 11/06/07 23:11

    השתיקה של אהוד ברק

    אסור לבחור באהוד ברק. שתיקתו מעלה צחנה. הוא יודע שאין בפיו הסברים טובים למה שהוא עשה בדרום לבנון - ולכן הוא שותק. הוא יודע שמה שקרה לנו בקיץ שעבר רובץ לפתחו - ולכן הוא שותק

    אהוד ברק שומר על זכות השתיקה - וזה נראה רע מאוד. כול שוטר מכיר את הסיטואציה הזאת. נתפס חשוד - ובחדר החקירות מצפים שהוא ייתן הסבר. זה בעצם הדבר הראשון שכול אדם הגון, בר-דעת, היה אומר להגנתו: יש לי הסבר טוב. זה לא מה שאתם חושבים. אני בכלל הגעתי למקום משום שקבעתי כאן עם החברה שלי. תנו לי לחזור הביתה למשפחתי. אני מבטיח לא לחזור לכאן. ידי נקיות. מצפוני רגוע. אתם טועים.

    אבל מי ששותק, מקים עליו, בדרך הטבע, את כול המערכת. גם הציבור לא אוהב את מי שמתעטפים במעטה של שתיקה. הזכות של אדם שלא להפליל את עצמו היא בהחלט זכות חשובה וגם זכות השתיקה, שהיא נגזרת של חזקת החפות השמורה לכול אחד, אין לזלזל בה, אבל צריך תמיד לזכור, מנגד, שהחשדות נשארים בעינם. השופט לא משחרר את השותק בערבות. הנטל רובץ עליו. חובת ההוכחה היא על מי שהראיות נגדו נערמות מבלי שהוא נחלץ משתיקתו.

    בית המשפט נוטה, בסופו של יום, שלא להאמין לו. החברה כולה, לבד מקומץ חברים ובני משפחה, בזה לו. אף אחד לא אוהב את מי ששותק. זה מקומם. זה מעליב. זה פוגע באינטליגנציה של כול מי שמעורב. אף אחד לא באמת מאמין שיש לשותק מה לומר להגנתו - ושהוא שומר על זכות השתיקה רק בגלל העיקרון. אין דבר כזה.

    ולכן, אסור לבחור באהוד ברק. שתיקתו מעלה צחנה. הוא יודע שאין בפיו הסברים טובים למה שהוא עשה בדרום לבנון - ולכן הוא שותק. הוא יודע שמה שקרה לנו בקיץ שעבר רובץ לפתחו - ולכן הוא שותק. הוא שתק במשך כל ימי המלחמה - והוא שתק לאחריה. הוא שותק עכשיו בכול מערכת הבחירות, דבר שלא היה עולה על הדעת בשום חברה חופשית בעולם, והוא ימשיך לשתוק לאחר שהוא ייבחר, חלילה, בפריימריז של מפלגת העבודה.

    זה הפך אצלו לטבע שני. טבע מגונה. מעורר בחילה. כך נהגו המקורבים אליו כאשר המשטרה חקרה את עמותות הקש שהוא הקים ב - 1999, וכך הוא נהג לאחר שפרצו מהומות הדמים בסוף 2000 . אין אדם שגרם נזק למדינת ישראל יותר ממנו. הוא היה האחראי הבלעדי לאינתיפאדה העקובה מדם. האובססיה שלו להגיע להסכם 'סוף הסכסוך' עם הפלשתינים בקמפ דייויד גרמה למה שקרה. מאות נהרגו בפיגועי התופת בשנים שלאחר מכן. אלפים נשאר נכים. וכול אותה העת הסתובב לו אהוד ברק ברחבי עולם. מוכר את מרכולתו בעד כסף רב. כסף ששולם לו רק בגלל מי שהוא היה.

    אבל זה עוד לא הכול. מי שקורא כיצד הוא 'עשה לביתו' לאחר שעם ישראל גירש אותו מעל פניו בבחירות 2001, צריך פשוט לומר לעצמו: מן האיש השותק הזה צריך להתרחק. אדם שותק הוא אדם שיש לו מה להסתיר. הוא אדם שחושד בכול. הוא אדם שהשתיקה היא מפלטו. ולאהוד ברק יש הרבה מאוד מה להסתיר. תאמינו לכול מי שדורשים ממנו הרבה הסברים. לא בכדי הוא שותק. ועוד לא שכחנו את מה שקרה בצאלים. את הבריחה שלו מן המקום. את הפצועים שזעקו לעזרה - לשווא. את ההסתלקות שלו מן המקום במסוק. את המבט המזוגג שהוא נעץ בחייליו השרועים על הקרקע.

    בשום מקום בעולם לא היה אהוד ברק מקבל 'הזדמנות שנייה'. מועד ב יש רק באוניברסיטה. בעולם האמיתי - זורקים אנשים כמו אהוד ברק לפח האשפה של ההיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שניהם עדיפים בהרבה על אולמרט וודאי על ביבי הלחוץ והמפוחד (ל''ת)

    בחירה טובה, 11/06/07 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגזענות והשחצנות במטה ברק גרמו לי לשנות הצבעתי גזענים הביתה (ל''ת)

    מזרחי גאה, 11/06/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מצביעי העבודה לא יתנו לדייר ב -אקירוב

    אליק., 11/06/07 23:02

    על המצביעים לגלות בגרות ותבונה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מחר מחזירים את ברק לשלטון.

    אלדד, 11/06/07 23:01

    פתק ועוד פתק גשם נדבות של הפתקים הנכונים. אהוד ברק כי מדינת ישראל ראויה לביטחון ואין ראוי ממנו להוביל את ישראל בתקופה קריטית זו.

    הגב לתגובה זו

    • אלדד אתה כ''כ מצחיק,,,חה חה חה,,,ממש כמו שברק מצחיק את כולם,,חה חה ח (ל''ת)

      בצלאל, 12/06/07 02:11

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכי מצחיק שאיילון נהיה פתאום ''חברתי''

    גידי מור, 11/06/07 22:49

    כל כך שקוף ובולט שאיילון הוא אדם מנותק שבעיות חברה ועוני זה מיטרד שצריכים להתייחס אליו כאל ''שגיאת כתיב''.

    האם באמת עמיר פרץ חושב שאנחנו כאלה מטומטמים?

    תמיד שלכם
    גידי

    הגב לתגובה זו

    • מצד שני ברק לא היה חברתי מעולם

      ירון, 11/06/07 23:05

      אני מסכים עם גידי!

      הגב לתגובה זו

    • זרזירים ועורבים מסתדרים לא רע

      שימיב, 11/06/07 23:20

      הרי גם פרץ אינו חברתי. היה לו זמן להוכיח ולא ניצל.
      לא לשכוח שהוא נישא לתפקידו על קולותיהם של עשירי הפועלים בנמלים ובחברת חשמל.

      הגב לתגובה זו

    • כתם הפרי

      פרי מור, 11/06/07 23:30

      איך הגעת לשטויות שאתה כותב?

      הגב לתגובה זו

    • אין לך מושג על מה אתה מדבר

      אופיר, 11/06/07 23:37

      לך לישון מאוחר לך, ברק ממש צווארון כחול!!!

      הגב לתגובה זו

    • המחנה חברתי עם איילון

      עבדיאל, 12/06/07 00:04

      הוא אולי לא שלי יחימוביץ' או עמיר פרץ, אך הוא טוב בהרבה מברק

      הגב לתגובה זו

    • הכי מצחיק זה אם איילון ישאיר את פרץ בבטחון

      גילה, 12/06/07 02:16

      וייקח לו תיק חברתי בשביל להמשיך את הנזק הגדול ממילא

      הגב לתגובה זו

      • הכי מצחיק שעדין מיפלגת העבודה נימצאת בפוליטיקה הישראלית (ל''ת)

        פק'ק תנועה, 12/06/07 07:48

        הגב לתגובה זו

    • הכי עצוב שברק ממרומי מגדלי אקירוב צוחק על מצביעי העבודה חחחחחחח (ל''ת)

      גל קרב, 12/06/07 08:59

      הגב לתגובה זו