• 68.

    ההתלהמות ראויה ליהודונצים

    חמידוש, 12/12/07 18:35

    ראו להלן כמה צדק הנביא

    הגב לתגובה זו

    • מה הפלא שהצנזורה השמאלנית לא פסלה את התגובה של הנאצו-שמאלני. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 12/12/07 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    ליבוביץ היה נביא בדורו

    נתן, 12/06/07 22:03

    כל מילה שלו פנינה
    כל נבואותיו התאמתו
    הוא היה ענק ברוח
    ומתנגדיו הם גמדים ברוח וצרי אופק

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האמת היא שאין ירושלים

    ישראל כהן, 12/06/07 15:44

    מתאימה להיות עיר בישראל.
    זוהי עיר מיותרת וניתן ללא כל התנגדות להעבירה עד אחרון רחובותיה לידי הפלסטינים.
    האמת לאמיתה היא שאין בה צורך לעם ישראל וכך גם מרבית תושביה שאינם ערבים ראויים להיות אזרחים פלסטינים.
    פרופ' ליבוביץ ראוי שיקרא על שמו רחוב בעיר מכובדת ולא במרכז הבערות והדלות הירושלמי.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא ירושלים ולא כולנו מספיק ראויים לאיש בשיעור קומתו של לייבוביץ.

    מיכל, 12/06/07 12:16

    האיש היה נביא וימים יגידוץ

    הגב לתגובה זו

    • נכון. הוא ראוי לראמאללה וראמאללה ראויה לו. (ל''ת)

      יגידוץ, 12/06/07 15:22

      הגב לתגובה זו

    • הימים כבר מראים שהיה נביא. (ל''ת)

      לא צריך לחכות, 12/06/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אם א' בורג תלמידו של ליבוביץ

    סתם יודו, 12/06/07 11:33

    ואת דעותיו הפסולות הוא שאב מליבוביץ,
    אז שיקראו על שמו רחוב בג'נין.
    למה בירושלים?

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה להנציח מכחיש שואה?

    דוד, 12/06/07 10:22

    מי שטוען שחיילי צה''ל הם כמו הנאצים, משמעות דבריו הם שהנאצים בסה''כ היו כמו חיילי צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא כל חריף עושה טוב לאיכות חיים. (ל''ת)

    טבאסקו, 12/06/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לייבוביץ

    בודהה, 12/06/07 09:45

    אחרי כל מה שהוא כתב גם לקרוא רחוב על שמו? מה קרה?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ומה עם אברום בורג? (ל''ת)

    אישיהודי, 12/06/07 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    וזה למה לא קוראים רחוב ע''ש בעלי שלמה סויסה ז''ל . (ל''ת)

    מסעודה סויסה, 12/06/07 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא בכלל לא היה רוצה רחוב בעיר הזו (ל''ת)

    החשוכה והאפלה, 12/06/07 08:11

    הגב לתגובה זו

    • נכון , הוא היה מעדיף בג'ינין . (ל''ת)

      המהנדס, 12/06/07 08:39

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ולמה אין רחובות ע''ש ואנונו ואודי אדיב ? (ל''ת)

    אורי אבנרי, 12/06/07 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אדם מגונה, פרובוקטור

    יוסי, 12/06/07 07:23

    דעותיו נחותות, ועמוקות רק בעיני אנשים חסרי עומק מחשבתי
    אדם סתום שאינו מבין את דברי זולתו

    תרם רק שנאה

    הגב לתגובה זו

    • ואתה נשמע באמת נורא עדין ואצילי. (ל''ת)

      תראו מי שמדבר, 12/06/07 08:09

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    בגרמניה יש וועדות להוגים..... (ל''ת)

    ר, 12/06/07 07:12

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אני בטוח שלייבוביץ' לא היה רוצה רחוב על שמו בירושלים

    ספדי, 12/06/07 07:05

    בימים אלה זה כבר לא כבוד להיות מעורב במשהו שקשור לירושלים

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תלמידיו הם בורג העלוב....למה שניסבול מליבוביץ גם במותו?

    שמעון ישראל, 12/06/07 06:59

    ליבוביץ יותר גרוע מערפת
    הוא הרס כול מי שבא במחיצתו
    אם זה את בורג שהפך אותו לאיש עלוב ומסואב
    או הרבה אנשים שסיבך את נפשם והפך אותם לשברי אדם...
    מרוב פלספנות מניטצ'ה יצא לאיש השכל
    סבלנו אותו די בחייו .
    ...שישב שם למעלה עם עראפת או כול שונאי ישראל ....אני מאמין שאפילו שם למעלה המלאכים סובלים מימנו ....

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הוא לא היה גורו של שלום...אלא אהב סקנדלים.

    עמך, 12/06/07 06:58

    מה כל הערצה אליו. לצערי, הוא אינו חשוב בעיני יותר מאשר הרב מסטמאר. גם שם הם (הסטמרים) משניאים עצמם על כלל ישראל. מוחים נגד מדינת ישראל ומכנים אותה בשמות. אם היו עושים זאת אפילו לאמריקה (ארה''ב) שם היו מזמן בבתי אסורים.
    שום הגות שלו לא תרמה לעם ישראל.
    הוא הצליח להשניא עצמו על כל מה שזז פה.
    ירושלים היא חשובה מאד מכדי להזכיר שמו של שונא ישראל כזה.
    ושלא יזכירו את שמו של גדול נביאי ישראל שהאיש הזה לא יגיע לקרסוליו באהבת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אברום בורג ושאר השמאלנים הם תוצאה שלו. (ל''ת)

    כתום, 12/06/07 06:09

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דווקא לשם שינוי תעודת כבוד (ל''ת)

    כבוד, 12/06/07 06:08

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הכל נכון

    אלמוני, 12/06/07 05:54

    הכל נכון. נכון שליבוביץ' היה הוגה דעות, גאון מבחינה אינטלקטואלית, אדם תקיף, חכם ודעתן. אבל הוא גם היה אנטי ציוני חריף, והביע לא אחת דעות אנטי ישראליות ואנטי יהודיות. כמעט דעות אנטישמיות. אכן לא בטוח שראוי לקרוא על שמו רחוב במדינה שהוא כל כך שנא.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רחוב על שם עראק או נומה.....

    יואב, 12/06/07 05:28

    בטח היה עובר בוועדה

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איזו מדינה ארורה וקטנונית. אנשים קטנים לא מסוגלים להכיר באיש דגול (ל''ת)

    אנשים קטנים לא, 12/06/07 05:25

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אולי חד לשון ומבריק אבל דפוק ושנוי במחלוקת

    רס''ן במיל, 12/06/07 05:01

    פילוסוף מתוסבך שהסתבך עם ההגיגים הכבדים של עצמו. אפשר לקרוא על שמו קליניקה פסיכיאטרית.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם היה יכול היה מסרב שיקראו משהוא על שמו בעיר הארורה הזאת (ל''ת)

    דש, 12/06/07 04:11

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חבל באמת, איש משכמו ומעלה

    אמת, 12/06/07 03:22

    חבל שהדתיים רואים בו מוקצה מחמת מיאוס..

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שיגישו בקשה בטהרן ואולי גם בברלין (ל''ת)

    אמוץ, 12/06/07 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בושה גדולה לעיר וכבוד גדול ללייבוביץ' שאלה הם שסירבו לאשר רחוב!!! (ל''ת)

    משה, 12/06/07 02:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אכן לא ראוי לקרוא רחוב על שמו

    גם דתי, 12/06/07 02:36

    אם כבר, עדיף רחובות על שם פרחים, עצים, ציפורים.

    למה צריך שמות ארוכים ומסורבלים של אנשים שנויים במחלוקת?

    טוב עשתה העירייה, וטוב יעשו אם יפסיקו את המדיניות הזאת. רחובות נועדו להתמצאות בעיר, לא להנצחה. והשיטה הנכונה ביותר היא זאת הנהוגה במרכזי ערים בארה''ב של אותיות הא''ב ומספרים. גם מכובד וגם יעיל.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה אבל רחוב ע''ש לופיאנסקי יהיה (ל''ת)

    נ, 12/06/07 02:36

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''המדען והוגה הדעות החריף''

    מזל שהכתבת, 12/06/07 02:13

    איזה עיתונאות מקצועית לעילא ולעילא. מי שרוצה לדעת את הצד השני של הסיפור - שיחפש את זה בתגובות

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הוא לא ראוי לכבוד

    יונה, 12/06/07 02:05

    והיום בו יתקבל שם בירושלים על שמו יהווה תעודת עניות לראשות העירייה, וודאי שהייתי חותם עכשיו על תעודת עניות לסער נתנאל על התירוץ החד שהביא שהיו לו אלפי מעריצים, אולי גם נקרא שמות על שם נינט טייב... בימינו כבר אין לדעת...

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    סחטיין על ההחלטה! במקום. (ל''ת)

    ניר, 12/06/07 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מגדולי הוגי הדעות היהודיים בכל הזמנים

    איש מחשבת ישראל, 12/06/07 01:33

    כמו שפינוזה העתיד הפילוסופי
    יעמיד את ליבוביץ בשורה
    אחת עם הרמב''ם ועם בובר
    ועם המוכשר מכולם רוזנצווייג מכוכב הגאולה -ספר מדהים באיכותו .
    התגובות העלובות של הבורים ועמי
    ארצות במועצת העיר והתגובות של
    ההמון הנבער הן חומר למחקר והמבין יבין...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כחילוני אני מזדה

    מוני, 12/06/07 01:27

    אני תושב ירושליים, בתרי אמיתי, אני מודה לכם (חברי מועצת העיר) , ע''ז שלא אפשרתם לאיש זה, להזכר בעיר הבירה של המדינה. ''הכובשת'' (אשר כך הוא סבר).
    איש זה, היה פוסט ציוני, ולא מגיע לו שיקרא בעיר הבירה, רחוב על שמו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החלטה נבונה (ל''ת)

    אני, 12/06/07 01:23

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תעודת עניות

    Fcuk תנועה, 12/06/07 01:14

    פרופ' לייבוביץ' היה אדם לא סימפתי שלעתים קרובות ביטא דעות לא אהודות, בלשון המעטה. יחד עם זאת הוא היה אינטלקטואל בעל שם עולמי, אדם מעניין, והוגה דעות אמיץ. הוא היה יהודי דתי אמיתי ששנא דת מאורגנת. תמיד היה מעניין לשמוע אותו. ראוי שיותר מרחוב אחד בירושליים ייקרא על שמו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ישעיהו ליבוביץ מונצח על ידי ספריו

    יהודי, 12/06/07 00:54

    כאשר ישכחו את שמות עסקני העיריה ימשיכו אלפים ללמוד את ספרי ליבוביץ וגם רחוב יקרא על שמו ולא על שם עסקנים עובדה שבבתים רבים בעיקר דתיים אתה מוצא את ספריו

    הגב לתגובה זו

    • 38-ידוע לך מי מונצח ע'י הספר ''מיין קמף''? (ל''ת)

      א.ב., 12/06/07 08:42

      הגב לתגובה זו

      • אני לפחות יודעת איך מאייתים נכון (ל''ת)

        שמות של ספרים, 12/06/07 10:08

        הגב לתגובה זו

        • מלבד זה את יודעת אפס , מרת סמול. (ל''ת)

          א.ב., 12/06/07 15:03

          הגב לתגובה זו

          • בניגוד להוכחות על בעיות האיות שלך

            סמולנית, גם זו, 12/06/07 15:31

            שיש בידי, האם לך יש הוכחות לטענתך בדבר אפסיותי? או שכאפס, אתה מזהה אפסים במהירות ראויה לציון? אפס שכמוך, יצאת כזה-קטן!

            הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה הבעייה בלציין שסער נתנאל הוא ממר''צ

    אמת, 12/06/07 00:52

    מה אתם באמת חוששים שזה יפגע בציבור המידע הזה.
    לייבוביץ הרתיח ציונים רבים ולא חרדים אדון נתנאל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    על שמה של נחמה לייבוביץ' - כן!

    זאב, 12/06/07 00:30

    על שמה של נחמה לייבוביץ' - כן!
    נחמה, אחותו היתה יותר גדולה , יותר חכמה.
    למה לא מזכירים את אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    האיש החכם הזה (ברמתו של הרמבם) גם לא היה רוצה שיקראו על שמו. (ל''ת)

    איש, 12/06/07 00:26

    הגב לתגובה זו

    • נסחפת. חכם-כן. רמב''ם-לא. (ל''ת)

      קומפורטי, 12/06/07 07:28

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    כן רחוב לאה רבין יושב חשוב..

    גלגרוח, 12/06/07 00:24

    בדיחה..
    ''תפקידה של הדמוקרטיה היא לצמצם עד המינימום ההכרחי את הגוף השלטוני , מינימום זה הוא עדיין גדול מאוד '' . י.ליבוביץ.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לסער חבל-מציון לא יוצאת תורה-פלורלית.

    רונן., 12/06/07 00:23

    אין ספק באישיותו- במדע ובהשקפות עולם. אפשר לחלוק. אין להחרים. סער- אל תירא ואל תחת. אני מציע לארגן תהלוכה- הפגנה- תחת השם -רחוב ליבוביץ. בוא בדברים , מחד עם יוסי שריד, גם עם חבר הכנסת אלדד. אפילו בשם אביו- הרי לא החרים.. אנא פנה, אפילו בעיתונים, לאנשי רוח, אקדמיה והציבור הישראלי. אפילו תהיה זו התחלה צנועה. היא תאסוף- תגביר עוצמה. אם תרצה עזרה ורעיונות- אנא השב דבר, באמצעות מדור התגובות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לייבוביץ היה מתנגד לכך שיקראו רחוב על שמו (ל''ת)

    סרק, 12/06/07 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודקים

    יוסי, 12/06/07 00:17

    עירית ירושלים צודקת כשאינה מוכנה להנציח את פרופסור ליבוביץ. אזרחי ירושלים יצטרחו להזכר באמת, כל פעם שיעברו ברחוב הזה, והם לא רגילים להתייצב מול האמת.
    זעקי ארץ אומללה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חבל מאוד וגם מצער מאוד (ל''ת)

    עפרה, 12/06/07 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היה גאון הדור וחזה את רפש הימין הדתי

    הקב''ה, 12/06/07 00:06

    בושה.

    יש לקרוא מכונים על שמו ולא איזה רחוב בעיר החרדית ירושלים, שתוך כמה שנים תיראה כמו בני ברק תחתית.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אבל שם של רחוב עובדיה יוסף רפה השכל גן אולי (ל''ת)

    לג, 12/06/07 00:03

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    קריאת שם על ליבוביץ

    פנצ'ר מאכער, 11/06/07 23:57

    חשוב יותר לקרוא עתה רחוב על שם אברהם בורג.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אז שיקראו לו : רח' עזמי בשארה . (ל''ת)

    פינת זכריה, 11/06/07 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאט לאט

    מוטי, 11/06/07 23:55

    נעזוב את העיר ההזויה הזו.
    תצליחו בדרכם ירושלים כבר מזמן לא חלק מהארץ איתה אני יכול להזדהות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שם הרחוב

    אלי, 11/06/07 23:52

    לדעתי סיבת ההתנגדות הייתה מכיון שקיים בירושלים רחוב האדמור מלובאביץ ויש שלא יכולים לומר שם כזה וקורים לרחוב ליבבוביץ ולא יטעו אנשים, כמו רחוב יצחק ניסים שהיה בשכונת הר נוף ויום בהיר אחד עבר לשכונת הר חומה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רחוב ''ישעיהו ליבוביץ''' בעזה (ליד כיכר ''יחיא עייש'') (ל''ת)

    גדודי חללי ליבו, 11/06/07 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולי...

    אורי, 11/06/07 23:43

    במקום לקורא לרחובות בירושלים על שם ארצות ופרחים שהאנשים הראויים לכך יקבלו רחובות על שמם...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רק מרצ בעירייה ובכנסת

    אנריקה, 11/06/07 23:42

    ובכלל מגנים על הזכויות של האנשים הליברליים והשפויים! כל השאר רק זבל.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בושה וחרפה! כל עסקן כלומניק מקבל רחוב, וגדול רוח כמו ליבוביץ' לא.

    עמנואל, 11/06/07 23:31

    כן, בין כל הדברים שהוא אמר הוא אמר כמה דברים מטומטמים. אבל מי שלא אומר כלום, לא אומר שטויות. ליבוביץ' אמר כל כך הרבה דברים שמותר לו גם לומר שטות אחת או שתיים.

    ומי שנותן לזה להאפיל על התרומה האדירה שלו לעם היהודי ולישראל, מההגות הדתית, דרך ההגות בנושא פילוסופיה של המדע, ועד האנציקלופדיה העברית שהוא ערך חלקים גדולים ממנה, הוא גמד רוחני.

    רק מהו צחוק הגורל? שלחיות במדינה שעיר הבירה שלה מסרבת לקרוא רחוב על שמו של איש כמו ליבוביץ' זה רק הוכחה לנכונות דבריו ולהתממשות תחזיותיו (אני לא אכתוב ''נבואותיו'' כי הוא היה מתהפך בקברו, ורוחו היתה רודפת אותי)

    הגב לתגובה זו

    • בעיה שהוכים להחזיר את ירושלים והערבים אתה יודע לא אוהבים ליבווביצים (ל''ת)

      חי, 12/06/07 07:14

      הגב לתגובה זו

    • הוא לא צריך רחוב על שמו. תא שרותים בקאראקאס אולי.... (ל''ת)

      רחובותי, 12/06/07 09:54

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    צריך רח' על שם אחותו - נחמה ליבוביץ ז''ל

    יאיר, 11/06/07 23:30

    ישעיהו ליבוביץ החשיב את אחותו, נחמה, כפרשנית החשובה ביותר של התנ''ך בדורה. העיונים שהיא כתבה על התורה הם רב מכר גם היום. הגישה שלה לתנ''ך ומפרשיה השפיעו על דר שלום. בניגוד לאחיה, לא חיפשה כותרות ודבריה לא פגעו ולא התריסו. והעובדה שמדובר באישה עם ההשגים המרשימים הללו, מהווה תרומה משמעותית לקידום מעמד האישה ביהדות. אך אולי אני מתפרץ לדלת פתוחה, האם יש כבר רח' בירושלים על שמה? אם לא, הגיע הזמן.

    הגב לתגובה זו

    • יש כבר. בהר חומה. (ל''ת)

      יואב, 12/06/07 07:28

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אפילו פורטיסחרוף הקדישו לו רצועה בדיסק האחרון שלהם.. (ל''ת)

    נו מילא, 11/06/07 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולי רחוב ''עוכרי ישראל''? (ל''ת)

    דמר94, 11/06/07 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לייבוביץ קרא לחיילי צה''ל נאצים - אין הצדקה לתת לו כבוד (ל''ת)

    גבי, 11/06/07 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ירושלים מתמחה בפוריטניות ופחדנות וברור שלא תקבל

    אין מה לצפות, 11/06/07 23:20

    הצעות לתת מקום לאנשי רוח שאינם לאומנים או מהזרם המרכזי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לא לליבוביץ'!

    יודו, 11/06/07 23:17

    מה פתאום להנציח זכרו של מי שטבע את מטבע הלשון יודונאצים? למה לזכור את האיש ששנא את הממשל ויצא נגד הציונות?
    האם יש רחוב יהושוע חנקין בירושליים?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לייבוביץ הוא גדול הדור, ענק אל מול גמדי הרוח החרדים (ל''ת)

    אז מגיע לכם, 11/06/07 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתאים ללייבוביץ' ז''ל ומתאים לירושלים

    החלטה נבונה, 11/06/07 23:14

    לייבוביץ' התנגד בכל מאודו לפולחן של מקומות קדושים ולתפילות לעצים ולאבנים. הוא מגחך לו שם למעלה. ולסלאם הגדול הזה המאוכלס טפילים ומטורפים מכל הסוגים יהיה רחוב ע''ש לייבוביץ' בבחינת נזם זהב באף חזיר.

    הגב לתגובה זו

    • את/ה טיפש/ה

      דני, 12/06/07 07:01

      לקרוא לעיר ירושלים שמופיעה בהמנון שלך, שהיוותה את היסוד לעליות ההמוניות לכאן ושקיומה בלב יהודים משך אלפי שנים היא הזכות לישיבתך בכלל בארץ הזו זה לא יותר מטפשות. השם יתן לך ולו מעט שכל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש בירושלים רחוב לייבוביץ וגם רחוב ישעיהו

    אריה, 11/06/07 23:06

    למה לשגע את האנשים ?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הוגה חריף? שמאלני קיצוני! (ל''ת)

    אלי הרחובותי, 11/06/07 23:05

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בושה נוספת לעיריית ירושלים

    איתן, 11/06/07 23:03

    ועוד פרק בהסתה הפשיסטית של הימין-דתיים-חרדים בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איש רדוף לא מתאים לקרוא רחוב על שמו (ל''ת)

    א, 11/06/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני לא היתי מוכן לגור בר''ח ע''ש מרעיל בארות

    עצמון, 11/06/07 22:45

    ליבוביץ' יזכר לדראון עולם על שכינה את בני עמו יהודונאצים

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו שלעולם לא יקראו רחוב ע''ש אברום בורג

      מיקו, 11/06/07 22:51

      מי ירצה להתגורר ברחובות עם שמות של משפילי עם ישראל...

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה משווה בכלל?

        ראובן, 12/06/07 00:28

        לא מסכים אם רוב קביעותיו הפוליטיות, מתנגד לחלק מהשקפותיו הדתיות, אבל מעריך אותו מאד בתור הוגה דעות יהודי.

        זו אכן תעודת עניות לעיר ולחברה החרדית.

        הגב לתגובה זו

    • היי! מה איתך? אסור להשוות לשואה!

      טומי לפיד, 11/06/07 23:27

      בסגנון התגובה שלך אתה מזכיר תקופה אפלה מלפני שישים שנה, אבל בלי להשוות ח''ו.
      כמובן שגם כל התומכים בדעות שלך שבטח באו מטול כרם מזכירים רק גזענות, אבל אני לא משווה כמובן.
      מחכים לי עכשיו בישיבה אנשים מארגון זכויות אדם (אדם מסוג מסוים, מתחיל ב- ע', אחר כך ר', אחר כך ב', אחר כך תחשוב לבד אם אתה מספיק אשכנזי והונגרי). אני חייב ללכת.

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק שרק ל''גדולי אומה'' מגיע

      נחום, 12/06/07 00:02

      כמו לרב כהנא שזכה לרחוב על שמו באור עקיבא
      חבורת חדלי אישי םחשוכים ומאובנים מחליטה שלא לקרוא לרחוב על שמו של אחד מהמבריקים והחריפים שהיו בארץ.
      הכבוד אגב, הוא לרחוב שזוכה בשם זה

      הגב לתגובה זו

    • לא יכולה להשלים עם אמירה זו ואחרות.

      אני כמעריצה שלו, 12/06/07 01:17

      הוא תרם רבות לפילוסופיה של היהדות, וזה כלל לא מובן לרוב האנשים, ועשה זאת תוך שמירה קפדנית על התפיסה היהודית האורטודוקסית הקלסית. ההתנגדות החרדית לו היא כנראה טעות על טעות, כנראה מפני שהוא קרא להפרדת הדת מן המדינה, אבל עשה זאת רק לאחר שהבין שרוב היהודים מתנגדים ליהדות. לפני כן כתב ספר ובו קרא לכך שישראל תושתת על ההלכה היהודית (מדינת הלכה), ואת זה החרדים כנראה אינם יודעים.

      הגב לתגובה זו

    • ואני לא הייתי מוכן לגור ליד אדם חשוך

      מיקי, 12/06/07 03:20

      כמוך.
      פרופ' ליבוביץ ראה לפני כארבעים שנה לאן נגיע היום.
      עיריית ירושלים השחורה לא תוכל לעולם לקבל אותו ואותנו.
      בגלל תופעה זו ודומות לה הצעירים השפויים בורחים מהבירה.

      הגב לתגובה זו

      • אז תעברי דירה . מה דעתך על מגורים בהוואנה ? (ל''ת)

        ראול, 12/06/07 09:56

        הגב לתגובה זו