• 36.

    נשיא המדינה

    דני, 14/06/07 13:28

    בהחלט אפשר לותר על מוסד הנשיאות שחוץ מבזיון לא מוסיף שום דבר סתם ערך מעורר רחמים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי זה

    אלברט מלול, 12/06/07 22:21

    מי זה יחיאב נגר שאני צריך לקרוא את הגיגיו.במה דעתו שונה מדעתי ואני לא זכיתי שתתותר לי הבעת דעה באתר (ואני לא מתוסכל בגלל זה).
    למי זה חשוב למי ולמה הוא הצביע בבחירות הקודמות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי הביא מטוניס את מחבלי אוסלו...

    איש ימיני, 12/06/07 21:36

    רואים מה הביאו עלינו הסכמי אוסלו=התנתקות....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תגיד לי, השתגעת?! פרס גרם נזק אדיר למדינה ולבטחונה! פרס המיט עלינו

    יואל, 12/06/07 19:50

    את אסון אוסלו שגרם לאלפי פצועים והרוגים. פרס היה שותף בכיר לאסון הגירוש מגוש קטיף וצפון השומרון. אותה חלמאות שלומפרית חד צדדית שהביאה עלינו את חטיפת גלעד שליט והריגת חביריו, את חטיפת אהוד גולדווסר ואלדד רגב ולמעשה את מלחמת לבנון השניה על מאות פצועיה והרוגיה, ועוד לא דיברתי על מטר הקסאמים בדרום ועל העובדה ששדרות הפכה לעיר רפאים. פרס תמך בכל ליבו באותו גירוש ארור, נפשע, חסר מצפון ומוסר בסיסי. לעולם לא נשכח לו ולשרון את הרשעות, האכזריות והאטימות. גם היום, כשברור לכל מי שעיניו בראשו שרק נזקים אדירים הביאה עלינו ההתנתקות, ולמגורשים נגרם עוול נורא ובלתי נתפס שאחריתו מי ישורנו, פרס עדיין לא התנצל ולא התחרט. והוא עוד רוצה להיות הנשיא שלנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    היה לנו נשיא פרסי ח'רמן . ועכשיו הליכוד מציע לנו נשיא לייצן ואדיוט

    סחבק, 12/06/07 19:38

    ובהזדמנות הבא הליכוד יציע כנשיא את הקוף התימני מרעננה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכי מוכשר מכולם הוא כבוד השר דיכטר.

    ניסו שחם, 12/06/07 16:59

    ואני לא אומר את זה סתם.
    הוא חכם ויפה וגם אמיץ.
    כל הכבוד לשר דיכטר !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כיף להתכרבל בחיקו החמים של השמאל, אה? רק אל תשכח-------------------

    קלאודיוס, 12/06/07 16:20

    ברגע שהכושי עושה את שלו, הם לא מחכים שיבין לבד שהוא יכול ללכת, אלא מעיפים אותו על טיל.
    ''חוזרים בתשובה'' אידיאולוגיים, עלאק, כמוך, שפתאום גילו את האור והתחילו להעריץ את פרס, רק מפאת גילם הצעיר שלא מאפשר להם לזכור מי זה פרס באמת - הם באמת מחזה פאתטי.

    הגב לתגובה זו

    • קלאודיוס, אתה צודק. אפילו התבטאתה בעדינות לגבי הקוויזינגיות התימנית (ל''ת)

      תימני עם אופי, 12/06/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה רוצים מאולמרט, תחשבו על עצמכם במצבו. מקום 36 במפלגה מתפרקת.

    ליגאל כהן רחובו, 12/06/07 16:19

    (בקרוב גם אצל פרס יקירך.)

    תוך שנה ללא משרה, ופתאום מגיע לידיו בנק ישראל למכירה.
    הוא מציע לידידים, מובטחים לו אחוזים יפים... ואופס את הרשת מושכים הדייגים.
    הוא כבר רוצה לשכוח, העסקה לא עברה, שרון בשבץ, הוא ראש ממשלה.... והדיגים את הרשת מושכים ...
    בטח שהוא לא ירצה לבוא, הם יאכלו אותו כמו סושי לעניים... וכך עם עוד 12 משפטים... הוא כבר די, רו''מ, הוא גדול עליהם, בכמה מספרים, אותו לא אוכלים.... והם מושכים אותו עם ספר החוקים, כאילו הוא גנב קטן של כמה בתים...

    תתבישו צועקים לחלל מרחובות תומכי הגנבים, אצלנו ברחובות כבר אין גנים ציבוריים, הכלבים מחרבנים בפתחי הבתים, ועכשיו כבר בונים על הכבישים, גנבו כל דבר, ואתם מתלוננים על אולמרט (פרס) הישר???

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרס שהביא את אוסלו הארור ואחראי ישירות לקסאמים בשדרות ראוי להיות

    חנה, 12/06/07 15:26

    נשיא עפ''י השמאל המעוות והמבחיל.

    שווה להרוג יהודים. תקבל פה כבוד רב במדינה מהשמאל המסכן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תימני עיקש ופתלתול

    אלפרד ביזוביך, 12/06/07 13:05

    עייפות החומר היא לא רק בקרב פשוטי העם כמוני וכמוך, אלא גם בקרב המנהיגים .בכ''ז אפילו מר פרס הוא לא בשורה גדולה.לכן משוך לשונך מהישבן של פרס.

    הגב לתגובה זו

    • מגוייסים לדיקטטורה יש מכל התפוצות והעדות

      רייש, 12/06/07 15:59

      אבל אם נסתכל על המערכת הפוליטית, תימנים הם המיעוט שבהם. ייצוגים חזקים בחגיגת השחיתות
      יש ממש לכל התפוצות והמגזרים כאשר הרוב הם אשכנזים (הרי מהם הכל התחיל) וכל השאר באופן שווה פחות או יותר, למשל רוסים שכבר יש להם שתי מפלגות נפרדות וערבים שהם אוייבי המדינה ועושים בכנסת כמו בשירותים שלהם בווילה בכפר. תימנים לא ראיתי הרבה בכנסת או בכל מערכת שלטונית אחרת. אני עובד בכנסת ויש לי היכרות פחות או יותר עם המערכות.
      למדתי להעריך את אנשי העדה הזו שבדר''כ לא תמצא אותם איפה שהשחיתות האמיתית וה''כבדה'' נמצאת אבל כנראה שבאחרית הימים אפילו כמה מהטובים ביותר הופכים למושחתים... ד''א מעניין אם יחיאב הוא תימני שלם... בכל מקרה הוא משתכנז

      הגב לתגובה זו

      • לאט לאט. קודם בעד פרס, ואז להשתכנז, ואז החלקה ואז בלונד . מה רע ?

        בקרוב העלאה, 12/06/07 21:15

        עיקבו אחריו ותווכחו. באחריות.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הבזבוז של המיליונים בנשיאות היא שחיתות שלטונית

    ישראל ישראלי, 12/06/07 12:49

    מי שמצטרף לשחיתות השלטונית של המיליונים שנלקחים מקופת המדינה הוא מושחת.
    מוסד מיותר שלא מכבד את מי שיעמוד בראשו.
    דליה איציק הסתדרה עם התפקיד בלי נשיא.
    אפשר להשאיר אותה בתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק! הלוואי שהחכ''ים יקראו ויפנימו! (ל''ת)

    נמאס מהתת רמה, 12/06/07 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה לבזות אחרים תמוך במועמד שלך

    הלל, 12/06/07 12:29

    יש לי הרבה מה לומר על ההסטוריה של פרס הפוליטיקאי
    לצד הישגים שצבר
    ריבלין היה יור כנסת למופת, אחרת למה הערבים תומכים ?

    הגב לתגובה זו

    • כי הם מבזים אותנו, אולי??? בהצגת מועמדותם לתפקיד. (ל''ת)

      אלי, 12/06/07 13:40

      הגב לתגובה זו

      • שמעון פרס מבזה אלפי קורבנות אוסלו. הבן אדם צריך לפרוש!

        גל, 12/06/07 15:24

        היה לנו אנס כנשיא ועכשיו פושע(אוסלו)??

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כשלונותיו של פרס מכסים על ''הישגיו''!

    ישמעאל, 12/06/07 12:27

    ניתן לומר שלא צריך לרשום שום הישג לאדון המכובד!את הישגיו,ראוי לרשום על שמו של בן גוריון שהיה בזמנו שליט יחיד שבלי אישורו לא זז כלום! אם תקזז ''הישגים''אלה ,נותר פרס עירום וערייה בכישלונותיו!לפחות,ריבלין וקולט,אם כך ,לא יכולים להציג מצגת כשלונות מפוארת כמו זו של פרס!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק במיליון אחוז! (ל''ת)

    דנה, 12/06/07 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הישגי פרס: פיגועים, טרור אוסלו, חזבאללה, חמאס, רקבון פוליטי, חתרנות (ל''ת)

    בואו נמנה, 12/06/07 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרס קשקש 10 שנים על עמק השלום עם ירדן - אפילו מפעל אחד לא קם..

    יאיר, 12/06/07 12:19

    הדבר היחיד שהוא יודע זה לבנות לעצמו מפעל חיים על החלטות כמו אי תקיפת הכור בעיראק שלה התנגד ושלל החלטות גרועות ופיגועים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ומה הישגי פרס?

    אסף, 12/06/07 11:55

    1. אחראי להסכמי אוסלו ולהבאת ערפאת לארץ. מעל 1000 הרוגים אלפי פצועים אובדן שנות תוצר והדרדרות במעמד ישראל בעולם. אדם כזה יכול להיות נשיא?

    2. אחריות לכמעט כל תרגיל מסריח וחתרני בפוליטיקה הישראלית. הכל כשר בעיניו. הוא אחד האחראים במידה רבה לאבודן האמון בפוליטיקאים בארץ.

    3. התמודד על רשות העבודה. הפסיד אז עבר לקדימה !!! איזו עליבות. האיש שובר כל מסגרת ומוסכמה כדי להשיג קידום לעצמו כולל הריסת מפלגתו וזריקת תומכיו לפח.

    4. האיש קיבל מתנות אישיות אף על פי שאסור היה לו. שעון יקר מדויד בלאס, טיסות ונופש על חשבון מליונרים. הוא גם נאלץ להחזיר תמונה מקורית של סטימצקי או גוטמן בשווי 300000 ש''ח שקיבל כמתנה בעודו בתפקיד. הוא אמר ש''לא'' ידע את ערכה של המתנה ולכן לקח אותה.

    5. התנגד להפצצת הכור בעיראק וכמעט והביא לביטול המבצע כשחשף מידע על קיומו.

    6. ישב בממשלה בזמן מלחמת לבנון ואמר כן על הכל העיקר לא להתעמת עם אף אחד למרות שהתנגד להרבה מהלכים. ובגלל זה אכלנו קש במלחמה. על זה בכלל מגיע לו פרס!!!

    והרשימה נמשכת עוד ועוד. אני מסכים לא קולט אביטל ולא ראובן ריבלין יכולים להציג כאלה ''הישגים''.

    אני חושב שפרס המועמד הכי פחות מתאים שאפשר להעלות על הדעת. הוא שנוי במחלוקת, סכסכן, חושב רק על עצמו, ינהל מדיניות חוץ פרטית בתפקיד שאמור להיות ההיפך מזה ונעל לכול הוא זקן מדי. בחירתו תוריד את קרן מוסד הנשיאות עוד יותר ותלבה מריבות ומחלוקות בעם.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק ב 100%

    תומר, 12/06/07 11:16

    זכותו של כל אדם לתמוך בפרס לנשיאות או להתנגד.
    אבל גם התנגדות לפרס לא מצדיקה לבחור באדם בעל רזומה כה דל כמו ריבלין או אביטל.
    אם הימין שונא את פרס, אז בבקשה שיציג מועמד בעל רזומה עשיר מטעמו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבנו אתה פשוט אדם מתנשא , מה הבטיחו לך בקדימה ? (ל''ת)

    ברררררר......., 12/06/07 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מוסד הנשיאות מיותר ומבזבז מיליונים. בגיל 84 מספיק כבר.

    פרס לא צריך, 12/06/07 10:22

    מוסד הנישאות בזבזני ומושחת ומראה על הצורה הצינית שהפוליטיקאים מחלקים לעצמם הטבות וכספים להם ולמקורביהם.
    בגיל 84 פרס צריך לצאת לפנסיה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ההישג הבולט של פרס

    יהונתן, 12/06/07 10:21

    ומהו ההישג הבולט של פרס?
    הסכם אוסלו הארור
    למי שאינו זוכר באותה תקופה האינתיפדה הראשונה (אינתיפדת האבנים) כבר היתה בשלבי סיום, אש''ף היה כבר מבודד ומגונה במרבית העולם החופשי בעקבות תמיכתו של עראפת ימ''ש בסדאם במלחמת המפרץ הראשונה.
    ואז מגיע פרס ובהסכם שאושר על חודו של קול בצורה מושחתת (גולדפרב והמיצובישי) מחזיר את רב המחבלים וכנופייתו מתוניס לארץ.
    זעקנו - אל תתנו להם רובים
    אך אלפי רובים הוכנסו באישור ממשלת ישראל לשטחי יש''ע ושימשו תוך זמן קצר לרצח יהודים - מעל אלף יהודים נרצחו מאז הסכם אוסלו. לפני כן התמודדנו עם סכינאים ואחרי אוסלו החלו פיגועי ההתאבדות והירי.
    שמעון פרס מסרב להודות שאוסלו היה טעות חמורה, למרות שזה כבר הפך לנחלת הכלל.
    שמעון פרס הוכיח שהוא אופורטוניסט עלוב לאחר שנטש את מפלגת העבודה לאחר עשרות שנים ולאחר שהפסיד (שוב) לעמיר פרץ על הנהגת המפלגה ועבר למפלגת האופורטוניסטים והמושחתים.
    אסור שאדם כזה יהיה נשיא המדינה.
    רובי ריבלין, לעומתו, אינו ליצן, הוא אדם רציני שהוכיח עמידה איתנה על עקרונותיו בתקופת ההתנקות, על אף הלחצים שהופעלו עליו, והתנגד לתוכנית זו לאורך כל הדרך.
    אם הוא מצליח לשלב בנוסף לכך גם חוש הומור, אין בכך חסרון אלא דווקא יתרון - רובי לנשיאות.

    הגב לתגובה זו

    • ליתר יש רק זכות שהם שייכים לחוג הטיפשים (ל''ת)

      טיפש, 12/06/07 10:45

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני מתפלא עליך

    יעקב, 12/06/07 10:09

    האם שמעון פרס אינו אחראי ולו במקצת על מצבנו ''המזהיר'' שבו אנו נמצאים היום. האם לא קפץ ממפלגת האם שלו למפלגה ימנית מאחר ולא נבחר בה. יתרת מזאת האם בכל מוסד פחות חשוב, אדם לא יוצא לגמלאות. אנו עוד נצטער על בחירתו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי אתה לעזאזל??

    רק לא פרס, 12/06/07 10:07

    אתה רוצה לתמוך בפרס - תתמוך,
    אבל למה לעלוב ביריבים? מה פרס טלית שכולה תכלת? הוא לא ''חתרן בלתי נלאה''? הוא לא אופורטוניסט שהמפלגה שלו הראתה לו את הדרך החוצה והוא קפץ על העגלה של קדימה תוך שהוא משנה חוק יסוד וקורא לעצמו ''המשנה לרוה''מ''? שלא לדבר על ה''טריק'' האחרון של יוזמת שינוי חוק יסוד נוסף כדי שייבחר לנשיא (מה שידוע בשם ''חוק פרס'').

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שניהם עדיפים על פני החתרן!

    יואל, 12/06/07 09:45

    אם אתב ושכמותך בעד פרס אני אוטומטית נגדו. מצביע קדימה וותומך התנתקות- כמה עוד פאתטי יכול אדם להיות

    הגב לתגובה זו

    • הצביעו רק לטיפשים כי הם ראויים לכם ואתם להם (ל''ת)

      הכסיל, 12/06/07 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז זה אתה מה-3% שעדיין תומכים באולמרט?

    אחד, 12/06/07 09:44

    זמן רב אני תוהה מי הם אלה שתומכים בטולמרט.
    והנה, גילינו אחד.
    ההתנתקות, כך הוא אומר, היתה טובה לכתחילה ובדיעבד. קדימה עדיין נפלאה, והיכ חשוב - פרס צריך להיות נשיא.
    ציוני, דתי וריאלי.

    אגב, אני מעולם לא הצבעתי למישהו בגלל התקשורת. אבל אני ממש לא ראילי כנראה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ומה היתרון שהיה לקצב על פרס,?

    מוטי, 12/06/07 09:18

    איזו ''עשיה'' ? אה כן שכחתי. כפה על ראשו שסינוורה את ש''ס.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יחיאב , אולי בכלל - נותר על כולם !!

    קובי, 12/06/07 09:10

    המוסד הזה הוא מוסד מיותר .
    מעל 50 מיליון ש''ח בשנה עולה לנו לתחזק אותו , וזה רק כדי לכבד אדם ?.
    הגיע הזמן לסגור את המוסד המיותר הזה שנועד לסלק מציקים פוליטיים בדרך מכובדת .
    אכן שמעון פרס עשה רבות למען המדינה , על זה אין ויכוח , ומה שלא מציינים בכלל זה שהוא המתרים כספים ( שנורר ) הכי טוב שהיה למדינה , אז תנו לו תפקיד של כבוד בבית אבות זה או אחר ותשחררו את התקציב של בית הנשיאות לטובת אזרחי ישראל ,ולא חסר איפה להשקיע , לדוגמא '' שדרות '' ......

    הגב לתגובה זו

    • שמענו שהוא מתרים ל''מוסד פרס לשלום'' שמסביר שהפלשתינאים מסכנים

      אברום בורג, 12/06/07 10:29

      שמענו שהתרומות הן למוסד פרס לשלום שאנחנו רואים איך ההסברה שלו מצליחה בעולם. מאז שהוא מתרים ומסביר קוראים לנו מה שבורג כתב עלינו ומטילים עלינו חרם כשהפלשתינאים יורים עלינו.

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם הפארקים שנקראים על שמו בעודו בחייו? האיש מכור לכבוד ומותרות

        מי יחקור את, 12/06/07 21:36

        מישהו בדק פעם את המליונים שיש לו בבנקים ומה מקורם?

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    המסקנה מדבריכם-לבטל את מוסד הנשיאות. (ל''ת)

    Moises, 12/06/07 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להיות נשיא מדינת ישראל זה לזכות בפיס!

    דן המשפד, 12/06/07 09:06

    - 47,000 ש''ח בחודש
    - קאדילק ז'ונגלר צמודה
    - בית גדול ומרווח
    - נהג, ראש לשכה, יועצים, מזכירות ועוד אנשים שמתחזקים את בית הנשיא.
    - ארוחות ברמה של מלון 5 כוכבים
    - טלפון, עיתונים, פקס, מחשב נייד, מחשב נייח וזימונית.
    - טיסות לחו''ל לכל יעד. יום אחד אתה עושה ביקור ממלכתי, ב-4 ימים הנותרים אתה מבלה במלון פאר. לא רק אתה, גם רעייתך, מאבטחים, יועצים וכו'.
    - אתה לא צריך להוציא ולו שקל אחד ממשכורתך. הכל כולל הכל על חשבון בית הנשיא.

    וכל זה על חשבון סחבק (עוד פראייר שמשלם מיסים כדי לממן את הסקנדל הזה).

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הפנסיה? לפרס יש את כל הפנסיות בחפיפיה

      קו העוני, 12/06/07 21:41

      כל תפקיד שבו לדבריו ''תרם למדינה'' מזכה אותו בפנסיה וכל מיני צ'ופרים. כל הפנסיות שלו ביחד זה כמו עוד 4 או 5 משכורות-על.

      העיקר שמטיפים לנו על קו העוני וחברתיות וכוכ וכו' צביעות ויציאת ידי חובה. בפועל המיוחדסים טוחנים משכורות ופנסיות והטבות ענק.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מציקים לביבי

    רות, 12/06/07 08:50

    את הירידה על נתניהו מטעם התקשורת הוא הרוויח ''ביושר'' כי השנים שלו כראש ממשלה היו גרועות . למרות זאת היום כבר אי-אפשר להגיד שיחס העיתונות אליו היה מיוחד. גם לאהוד ברק ואהוד אולמרט ,כראשי ממשלה, הציקה ומציקה העיתונות בלי הפסק, וגם להם, הרבה פעמים , בצדק. חוץ מזה - מסכימה לכל מילה בכל מה שנוגע לבחירות לנשיאות. כתבה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לגמרי מזדהה אתך. גם אותי משכנע שכל התקשורת בעד פרס.

    שנינו זועמים אי, 12/06/07 08:49

    ולא רק התקשורת בעדו...

    מי המליץ עליו אם לא רה''מ שלנו.
    והמפלגה שרוב העם בחר בה להוליכו.

    מי תומך בו אם לא הרב עובדיה יוסף בכבודו ובעצמו.
    ואיתו כל ערביי המדינה, שלא ישכחו לרגע שהוא האיש היחיד שגם יתן להם אותה.
    וערפאת וכל עולי טוביס...

    יחיאב הנגר אני אתך שנינו מעריצי פרס מאותן סיבות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למס. 1 - או שאתה צעיר בגילך או בור

    זאב, 12/06/07 08:46

    אם אינך יודע מה פרס עשה בשביל המדינה. הוא נמנה עם גדולי העושים למענה בעוד שריבלין הוא ממש ליצן עלוב חסר אישיות הרבה מעבר כפי שתואר במאמר. באשר לקולט אביטל, פשוט חבל לבזבז עליה מלים

    הגב לתגובה זו

    • אדרבא, ספר לנו מה היו ההישגים שלו? (ל''ת)

      א, 12/06/07 09:46

      הגב לתגובה זו

      • למשל

        אביחי, 12/06/07 12:24

        הכור בדימונה.
        בלעדיו בכלל לא היו חושבים בכיוון הזה ובטח לא מבצעים.
        מבצע אנטבה - הוא כשר בטחון דחף למבצע כשרבין היסס.

        ויש עוד רבים.
        בכוונה הבאתי שתי דוגמאות בולטות שעכשיו משמשות את הימין.
        הימין משתמש בכור בכוח הגרעיני כדי להראות את החוסן הצבאי של המדינה ולהשתמש בו כדי לאיים אל שכנינו (אויבנו).
        ואנטבה הוא התגלמות הגבורה הציונית.
        כמה אירוני שדווקא פרס אחראי לו.

        הגב לתגובה זו

    • מה הוא עשה למען המדינה...

      ארז, 12/06/07 10:34

      ב-20 השנים האחרונות?
      ציין דבר אחד חיובי שהוא עשה בשני העשורים האחרונים...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני זועם על פרס שמתמודד למרות ש''השגיו'' הביאו ל

    1000 נרצחים, 12/06/07 08:36

    פרס הביא עלינו את אוסלו, את ערפאת, את הנייה ואת שלטון החמאס. אלו השגיו של שימעון פרס.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו מפחדים מהכור שהוא הקים... (ל''ת)

      איראני, 12/06/07 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אף לא מילת ביקורת אחת על פרס?

    הלו?, 12/06/07 08:33

    יחתור תחת ראש ממשלה בישראל כנשיא.

    הוזה ולא חוזה. רצה שנצטרף לליגה הערבית (יהודי גא!)
    קסאמים שמאסמים (ממלכתי החש את כאב העם)
    צבוע (מילמל קפיטליזם חזירי ובה בעת תפקד כחבר קבוע של שועי עולם ובעלי ממון.
    חולב כבוד (האם שכחנו את חגיגת יום הולדתו הראוותנית כשהמשק היה במצב של קריסה.
    האם שכחנו שתפרו לו תיקים רק כדי לרצותו (אזורי- נגב גליל) שינו חוקי יסוד רק עבורו. כמו דוד לוי, רק בלי הבדיחות והלעג.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואיזה הישגים יש לפרס ???

    ט, 12/06/07 06:26

    ההישגים של פרס זה לטוס לחו''ל וכמה שיותר .
    ולהשתתף בקוקטלים ובמסיבות מנקרי עיניים.

    פרס תמיד חיפש את האגו והכבוד.

    אני בכלל היתי מציע לפרס להיות שגריר בחו''ל. בגלל שהוא אוהב את חו''ל במידה רבה.

    הגב לתגובה זו