• 61.

    בניש .פרידמן צודק השחיתות גואה.

    אחד שיודע, 12/07/07 22:23

    בניש .פרידמן צודק חיבים שינוי .

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי ישמר אותנו ממכם

    מבין, 10/07/07 22:20

    ומי ישמור אותנו ממכם

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם את (ל''ת)

    מפוכח, 14/06/07 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בייניש מיותרת

    רוני, 11/06/07 20:17

    במקום לעסוק בשיפוט הגברת מעורבת בפוליטיקה.
    לא???

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שתביני הוד מעלתה השופטת בייניש - בג''צ הוא ורק הוא (ל''ת)

    פרצופה של, 11/06/07 19:17

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ולסיום אין הבדל בן הפשע בעמורה לבן בת המישפט ועורכי סדום בושה . (ל''ת)

    אבשלום, 11/06/07 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מדינה נהורה - דמוקרטיה ששטופה באנרכיסטים

    במצעדים, 11/06/07 19:10

    לסביות. מדינה נהורה של משפחות הפשע שמסתובבות חופשי. יש עיסקאות טיעון - כל רצח נחשב להריגה. מדינה נהורה של חבר מביא חבר. בג''צ יכול להתנחל עד סוף ימיו ולא יפונה. שטחים מותר לפנות. לערבים לתת זכויות.
    אפשר לדרוס אפשר לרמוס הצדק הוא אפסי. אבל הדמוקרטיה השוק חופשי. נתן לאזרח הקטן להבין שצחקת עליו כל הדרך אל כס המלכות
    בב''גצ

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרידמן , אני עימך . אל תיחת . הכה נכה במתנשאים .

    אבי, 11/06/07 18:59

    חשין , עלוב נפש פאר היצירה של בית משפט נשלט ע''י חונטת ברק הבוגד .

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    בייניש - החוקים שלכם פשטו את הרגל - יש לחוקק חוקים (ל''ת)

    מרחיקי לכת, 11/06/07 18:32

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    האליטה האשכנזית בעליון בלחץ.....ההגמוניה הכיתתית בסכנה.

    אבי, 11/06/07 18:12

    מעולם לא חשתי בוז ושאט נפש כה גדולים מבייניש.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרידמן יסכים ל''פשרה'': החוק ייכנס לתוקפו בעוד 50 שנה.

    דרור, 11/06/07 17:54

    מי שנכנע בקרב הראשון, ימשיך להתקפל גם בעתיד.
    אכזבת אותי השר פרידמן.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    דורית בייניש רדי ממגדל השן. הרסתם את בית המשפט. לכי הביתה. (ל''ת)

    עריצות של שופטי, 11/06/07 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בחירת השופטים לציבור בבחירות כלליות.חסל וועדות וחבר מביא חבר !

    Ryan M. Lennon, 11/06/07 17:46

    הציבור יבחר וימנה את שופטיו.
    הציבור יבחר את התובע הכללי.
    הציבור יבחר את מפכ''ל המשטרה.

    הציבור יחליט אם יש הצדקה להמשיך ולבחור בכל הללו פעם נוספת.

    אין ולו סיבה אחת לא לשנות את החוק בישראל,כך ש :
    1. לא הנבחרים יבחרו את המפכ''ל. וכן יבחרו את היועץ המשפטי-עורך הדין של הממשלה.
    2. לא המערכת המשפטית תבחר את השופטים והתובע הכללי.
    3. תפקיד היועץ המשפטי לממשלה והתובע הכללי יופרדו ויהיו גוף משפטי שונה .

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תרגעי בייניש שנות ה -50 נגמרו - לסנן אותכם כל 4 שנים (ל''ת)

    מספיק עם, 11/06/07 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שְתִיקָה

    אלכס, 11/06/07 16:39

    שְתִיקָה

    ''ביודענו שאין מקום בארץ לכאב שלנו ואנו מושבעים להגיד ולדרוש – אמרנו קץ לשתיקה ולוּ במחיר מאבק שיכתוש אותנו, הקורבנות החיים, ואף במחיר קטיעת ההשתייכות לאותה חברה, שקיומה ידרוש שתתלכד נגדנו ותגן על תדמיתה של המדינה. הרי כאן, כמו בשואה, מאחורי כל דלת מאמינים שהמכה תדלג ותנחת על אחרים , ולא פורצים החוּצה לעצור אותה. השואה כתשלובת של ההשתקה וההכחשה שבה אלינו על כל תיסמונותיה'' נעמי אונגר, אמו של ניצן זיכרונו לברכה, בספרה 'לעצור את הכדור', הוצאת 'מערכות'.

    ''מיום מותו אני נוסעת לבדי וזועקת את שמו בקולי קולות. כל כבישי הארץ מהצפון ועד הדרום שמעו כבר את הזעקה של שמו ושום דבר לא קרה. לפי גודל הזעקה כבר צריך היה לקרות משהו... היום בנוסעי, אני מטה אוזן לקולן של המכוניות. נדמה לי שכל מכונית שניה צועקת. יש לי הרגשה שיבוא הרגע והכבישים לא יבלמו יותר את הזעקות ומישהו יצטרך לשמוע. בינתיים אין בכוחי לעשות דבר. את כל המכתבים כתבתי. החוקים הם שקובעים כרגע. צה''ל יכפה עצמו בדרכו ויעמידנו על המוגמר חוץ מאם יקרה נס חנוכה''. שולה מלט זיכרונה לברכה, ''אמא של ילד'', אמו של אמיר מלט זיכרונו לברכה אשר נהרג בבסיס חיל-האוויר בחצרים.


    כשבית המִשְפָּט העֶלְיוֹן שוֹתֵק –
    שוּתָּף מָלֵא הוּא לפֶשַע.
    אֶת אֵמוּן העַם בכֵּס הַצֶדֶק
    הוּא שוֹחֵק ומוֹחֵק
    - תְּחִי מַמְלֶכֶת הרֶשַע !

    שְתִיקָה אִילֶמֶת,
    אוֹ שְתִיקָה רוֹעֶמֶת,
    מַשְמָעוּת הִיסְטוֹרִית לָהֶן - אַחַת ויְחִידָה :
    נֶחֱרָץ שוּב גּוֹרָל לשֵבֶט אוֹ חֶסֶד
    שֶל אֵם עִבְרִיָה וּתְּמִימָה.





    הגב לתגובה זו

  • 46.

    בייניש, החוק הקיים איפשר לך להגן על חברתך ארבל

    עין צופיה, 11/06/07 16:38

    שאילמלא מונתה בשחיתות לעליון, במוקדם או במאוחר הייתה יושבת על ספסל הנאשמים.

    שופט שאינו זוכה לאמון הציבור עליו להסיק המסקנות , על אחת כמה וכמה מערכת משפטית.

    לשמוע את השופט חשין ולמות מבושה. ולראותך על כס הנשיאות, שארבל לצידך - כנ''ל.

    באיזו עזות מצח רדפתם עד חורמה כל שר משפטים שביקש להחזיר לרשות המחוקקת ולרשות המבצעת את זכויותיה , שגלתם מהם. רובכם אינכם אלא חבורה של בריונים בדיוק כפי שהמחיש לנו חשין לא מזמן.

    רדו מהעץ כי במו ידיכם גדעתם אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    אלכסנדר, 11/06/07 16:01

    מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...

    שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש. שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'': אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס. (בג''ץ 6728/06 ו- 7607/06) .

    ''ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה''. מלכים א', ג', ט'.

    מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
    אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
    רַק שוֹפְטֵי ''העֶלְיוֹן'' בפסיקותיהם
    מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
    איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .

    מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
    לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
    לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
    הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
    כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
    נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. נִיבְזִים. פּוֹחֲזִים. בְּזוּיִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
    מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
    עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
    מְתוֹעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מַרְקִיבִים. . נִתְעָבִים. מְלַבְלֵבִים.
    אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
    אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
    מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
    הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
    אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .

    מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
    רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
    שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
    מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
    הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
    סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
    שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
    מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
    עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
    ...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
    איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הבעיה היא לא לקצוב את תפקידם של הנשיאים, אלא בקביעה מי יחליף אותם

    ארז, 11/06/07 15:58

    כיום, לתפקיד נשיא בית המשפט העליון מתמנה, באופן אוטומאטי, השופט בעל הוותק הגדול ביותר מקרב שופטי בתי המשפט העליון (בלי קשר לגיל שלו, או של השופטים האחרים).

    אם כהונתו של נשיא בית המשפט תהיה קצרה יותר, אנחנו נהיה עדים לקרבות פוליטיים מכוערים ומזיקים על תפקיד הירושה שלו. דבר זה רק יפגע עוד יותר במעמדו של בית המשפט. למה זה טוב? את מי זה משרת? לפרידמן התשובות...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    די לחונטה של בית המשפט (ל''ת)

    גידי, 11/06/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    עורכי הדין עם פרידמן (ל''ת)

    עו''ד, 11/06/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בייניש חוששת שיועץ משפטי לא תלוי יגיש נגד בעלה כתב אישום (ל''ת)

    אבי, 11/06/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מצנזרים תגובות נגד פרס (ל''ת)

    זה חוקי !!!!!!!, 11/06/07 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרי כל מה שפרידמן יגיד עכשו תקפצו - מישהו מעיר אותכם (ל''ת)

    מהשינה, 11/06/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    די להפקרות במשרות בית משפט העליון - פרידמן (ל''ת)

    לא לוותר, 11/06/07 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    פעם בייניש מיילל - פעם מזוז מיילל- מחליפים תפקידים

    רוצים שליטה, 11/06/07 15:25

    מדינית.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצעתו של פרופ' דניאל פרידמן, חתן פרס ישראל ושר המשפטים, היא מצויינת

    דבורה, 11/06/07 15:24

    יש להזכיר לנשיאת בית המשפט העליון, השופטת דורית בייניש, שבמדינה דמוקראטית הכנסת היא זו שמחוקקת חוקים ועצם ההתערבות שלה בדיון הציבורי בנדון הוא פגיעה חמורה בכנסת ישראל ובעקרון הפרדת הרשויות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צריך להחליף כל 4 שנים - ריענון כיסאות - יש גבול (ל''ת)

    לחוצפה, 11/06/07 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אל תעצור.. פרופ' פרידמן

    אזרח, 11/06/07 15:15

    פשוט הרעיונות שלך תואמים את הלך מחשבתם של חתכים גדולים בציבור. לכן מה שדרוש עכשיו לא חוכמה , כי זה יש לך אלא נחישות... נחישות... נחישות

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לכל מילה (ל''ת)

      אריק, 11/06/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הם התרגלו לסלק שר משפטים עם איזה כתב אישום מופרך (ל''ת)

    ראה יעקב נאמן, 11/06/07 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם רוצים עד אחרי הפנסיה גם לשבת בבית המשפט העליון (ל''ת)

    חוצפה חסרת, 11/06/07 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    7 שנים זה מספיק זמן. היא רוצה להיות מסמר ללא ראש? (ל''ת)

    יצחק, 11/06/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרידמן צודק גם 7 שנים זה הרבה - וזה לא התנחלות (ל''ת)

    אלון מורה, 11/06/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בייניש - את שקופה כמו מזוז - רק האינטרס האישי של חשוב לך, למדת מברק (ל''ת)

    מוטי, 11/06/07 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    היא בטח רוצה את המישרה ל 11 שנה בייניש - כמו (ל''ת)

    השופט ברק, 11/06/07 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בייניש בעצמה מיותרת

    Shmuel, 11/06/07 15:08

    מינויה מיותר ואינו פוטר בעיות

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לדנקנר ועיתון מעריב

    קרי לילה, 11/06/07 15:07

    שחושף את מערכת המשפט במערומיה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ראו איזה נזק והומוגניות מחשבתית יצר אהרון ברק ב-11 שנות כהונה

    השר צודק, 11/06/07 15:07

    השר צודק בהחלט. רמטכ''ל נבחר ל4 שנים.
    מנכ''לים מתחלפים כעבור מספר שנים.
    ראו איזה נזק והומוגניות מחשבתית יצר אהרון ברק ב-11 שנות כהונה.הציבור הרחב
    להוציא את רחביה וטלביה,אינו מבין את היגיון בפסקי הדין.
    לשר המשפטים,עלה והצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בייניש - את באמת חושבת שמישהו צריך אותך ? את בהחלט מיותרת ! (ל''ת)

    מוטי, 11/06/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היא ממש מגזימה.. המתנשאת הזאת

    יעל, 11/06/07 15:04

    וחוצפנית

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמו רמט''כל 4 שנים עם אפשרות הארכה ל-5

    חס''מבה, 11/06/07 14:58

    לא מגיע לך יותר מאשר לרמטכ''ל !!!

    הצבא ''מתרענן'' מחדש כל 4-5 שנים
    ברמטכל חדש חשיבה חדשה אופקים
    חדשים,,,, וזה מאפשר לכל הדרג להתקדם לחדש ולהתחדש,,,,

    אותו כנ''ל גם ראוי והכרחי גם לבג''ץ
    הוא בודאי צריך להתרענן,כוחות חדשים
    מחשבה חדשה,אופקים חדשים,,,,,

    מה זה,נולדת ''שופטת עליונה''????
    מה זה,הציבור בחר בך????
    הציבור האריך את כהונתך???

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כתב שנמקה ב7 עמודים , אני לא רואה נימוק אחד

    אבנר, 11/06/07 14:53

    למה לא לקצוב את תקופת הכהונה ל 7 שנים . לא יתכן שבית המשפט יתערב בצורה כל כך בוטה במערכת החקיקה של הכנסת ובעיקר בנושאים הקשורים בהפחתת סמכויותיו. חייבת ליהיות הפרדה בין בית המשפט לגוף המחוקק.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פרידמן מציל את מדינת ישראל!

    דמר94, 11/06/07 14:47

    אולי הכותרת נראית מוגזמת אבל היא אמת לאמיתה! אם לא נעזור לפרידמן לעצור את החונטה השמאלנית הפוסט ציונית, נמצא את עצמנו תוך זמן קצר מוצפים במסווה של ''איחוד משפחות'' ! אנחנו במלחמה על עצם קיום מדינת ישראל כמדינה יהודית!!!!! האוייב הוא אכזר מאין כמוהו ורק בכוחות משותפים של הציבור, עם אנשים דגולים כמו פרופסור פרידמן ןעיתונאים כמו דנקנר נצליח לפרק את שלטון הרשע של החונטה בעליון!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    בג''ץ לא סופר את עם ישראל ממטר,זו השורה התחתונה (ל''ת)

    ככה הם, 11/06/07 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בינייש מיותרת

    יוסף, 11/06/07 14:46

    והכל באשמת המיותר שיטרית.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צודקת במקרה שלה אפילו שנה זה יותר מידי (ל''ת)

    מני, 11/06/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בשחיתותכם הבאתם זאת על עצמכם!

    ישמעאל, 11/06/07 14:28

    כשהציבור רואה איךהשיפוט עובר בירושה מאב\אם לבת\בן כמתמחים אחד אצל השני,לא פלא שיש דרישה לפיקוח על הרשות השופטת!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    גבירתי השופטת, מה שמיותר זה הכוח הרב מדי שצברתם

    אדי בנדיט, 11/06/07 14:28

    מה שמיותר הוא קבוצת אנשים שעם השנים דעתם נתבלבלה עליהם מבכוח והשררה וכעת הם חושבים ומתנהגים כמורמים מעם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק-בג''צ מבטל את הדמוקרטיה במחי יד (ל''ת)

      להגביל אותם, 11/06/07 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    את במיעוט בייניש. הפנימי זאת. (ל''ת)

    צדקיהו, 11/06/07 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צריך לנער את הגוף המושחת הזה בג''ץ

    שי, 11/06/07 14:25

    בכתבת תחקיר במעריב מסתבר ששופטי העליון שמתכרים לא רע וזכאים לתנאי פנסיה מופלגים.

    זכאים לשרותי בריאות ועונג גם לכאלה שאינם כללולים בסל.

    מס' דוגמאות לבקשות מוזרות של שופטים לשעבר

    החזר הוצאות על:
    ויאגרה, תשלום בשחור לרופא, החזר על טיפולי יופי ומסז' שבוצעו בחו''ל.
    ועוד.

    מסתבר מתחת למעטה המכובדות שעוטים עליהם החבורה הזו מסתתרים לא מעט נהנתנים חסרי ערכים ומוסר.

    הגוף המנוון הזה חייב לעבור טלטלה
    הצעדים של פרידמן אני מקווה הם רק ההתחלה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גם את מיותרת! (ל''ת)

    חשוך ימי בינימי, 11/06/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ביבי - כשתיבחר תמנה את פרידמן שוב!!! (ל''ת)

    אני, 11/06/07 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם אני רוצה לקבל קביעות בעבודה עד גיל פרישה

    אלי, 11/06/07 14:24

    ושאף אחד לא יוכל להזיז אותי גם לא הממשלה...
    למה רק לבייניש מותר?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה משרה לכל החיים (ל''ת)

      תמימה, 11/06/07 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצעת חוק: ''נשיא ביהמ''ש העליון ישמש גם כמלך ישראל'' (ל''ת)

    למה לא?, 11/06/07 14:17

    הגב לתגובה זו

    • באמת למה לא ,אם דוד יכל להיות מלך,אז ביניש מלכה או קיסרית לכל החיים (ל''ת)

      לכל החיים, 11/06/07 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    היא כמובן צודקת,גילדה סגורה ומעל לחוק

    שמואל ל, 11/06/07 14:16

    אם השופט סינילי או סרח נפתור את הבעייה בעצמנו,אנחנו יכולים לפתור את הבעיות של המדינה והכנסת ואפילו סוגיות של בית דין של מעלה,ההצעה מיותרת,ראה הוזהרת..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הגבלה של בג''צ, וחיזוק הדמקרטיה-מבורך (ל''ת)

    חוק טוב, 11/06/07 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בג''ץ הם אדוני הארץ,אנחנו פה העבדים לשרת אותם

    אדוני הארץ, 11/06/07 14:08

    זו השורה התחתונה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרידמן הוא הדבר הטוב היחידי שיוצא ממשלת אולמט (ל''ת)

    פרידמן מציל את, 11/06/07 14:07

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה-לחקוק בסלע (ל''ת)

      אתה צודק, 11/06/07 14:14

      הגב לתגובה זו

    • מסכים 100% (ל''ת)

      שופטים=פושעים, 11/06/07 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אסאד ,מובארק , עבדאלה ,קסטרו...היו מתנגדים לחוק כזה. (ל''ת)

    דמוקרטיה עליק, 11/06/07 14:06

    הגב לתגובה זו

    • אין אף מדינה בעולם, בעולם שביהמ''ש בא כל כך חזק

      אבי, 11/06/07 14:23

      אין מדינה שבה השופטים הם הגורם הדומיננטי בבחירת שופטים
      אין אף מדינה, גם לא באנגליה וצרפת שבה מערכת המשפט קשורה במינוי התביעה הכללית
      אין אף מדינה, גם לא ארה''ב ושבדיה, שבה בית המשפט מהווה ערכאת ערעור על הממשלה
      אין אף מדינה בה בית המשפט מבטל חוקים (בארץ אפילו בית משפט שלום ביטל פעם חוק) בקלות שכזו

      דמוקרטיה זה לא שלטון המשפטנים אלא שלטון העם.
      כל החלשה של הפוליטיקאים היא החלשה של כוחו של העם להכריע על גורלו - ולכן כל החלשה של הפולטיקאים היא פגיע הבדמוקרטיה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בייניש רואה עצמה כאפיפיור. לכל החיים.

    צוחק, 11/06/07 14:05

    האם בכלל יש משקל לדעה של אדם שטוען שאסור לפטר אותו ממשרה עצמתית שאינו ראוי לה?

    הגב לתגובה זו

    • לגמרי! חצופה! (ל''ת)

      דניאלה, 11/06/07 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    גבירתי, אני חושש שאת טועה-החוק טוב כיון שהוא מגביל את כח בג''צ (ל''ת)

    וזה טוב לדמוקר', 11/06/07 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שופטת, מחוקקת, מה עוד

    משפטן, 11/06/07 13:56

    מה עשתה בשביל מדינה.

    איזה נאשם הם הצילו מצפורני המאפיה המשטרתית?

    הגב לתגובה זו

    • שמור לי ואשמור לך....

      יודע דבר, 11/06/07 14:05

      למה שלא יגנו על עצמם.אפילו הביאו את השופטים לשעבר,מה רציתם שהשופטים לשעבר ילכו נגד חבריהם .

      הגב לתגובה זו

    • שופטת, מחוקקת... שכחת גם תובעת ! (ל''ת)

      אצל יחידי סגולה, 11/06/07 14:06

      הגב לתגובה זו