• 33.

    תעשו מעשה כפנחס - ותזכו לכהונת עולם!

    לחרדים, 11/06/07 07:01

    מי שמקנא לה' שיקח דוגמא מהכתובים.

    הגב לתגובה זו

    • מי שיעשה כמעשה פנחס

      א, 11/06/07 17:02

      ילך לכלא...

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם אתם פוחדים מקללות הבד''ץ

    שליח בית דין, 11/06/07 02:07

    אל תחתמו על עצומה זו ;-)

    http://212.199.222.97/minisite/gaava/

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    החרדים חסרי אונים

    קארין, 11/06/07 01:56

    אל מול הפופלאריות הרבה של המצעד בשנים האחרונות (שבמידה רבה נובעת מהתנהגותם הברברית). כמובן שרפי המוחין שיושבים כל היום ומפרשים את השטויות מהגמרא לא יכולים להבין את השפעת ההתפרעות שלהם: עוד תמיכה ציבורית במצעד, עוד הזדהות עם הקהילה הגאה, עוד שנאה כלפי הכת החרדית החשוכה.

    הגב לתגובה זו

    • תמיכה ציבורית?פופולריות?איפה את

      נימאס מהם, 13/06/07 23:38

      חיה תגידי לי?נימאס לשמוע כבר על הומאים האלה שיחזרו לארונות ולמגירות שלהם ,מספיק יש לנו צרות לא צריכים גם אותם על הראש שלנו מה יש להם להתגאות זכו בפרס נובל?ימציאו תרופת פלא?כולה אנשים פרובוקטיביים סוטים שמחפשים צומת לב.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מצעד בירושלים זו פרובוקציה ולא גאווה

    אופיר, 11/06/07 01:49

    מה רע בת''א ?

    למה לעשות להם דווקא?

    אם ההומואים רוצים שיכבדו אותם, הם לא צריכים לעשות דווקא...
    שיעשו כל מה שהם רוצים כל עוד הם לא פוגעים בעצמם או במישהו אחר...

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה שזה בירושלים כיון שכך ישיגו יותר כותרות

      רונן שימכוביץ, 11/06/07 02:37

      כל מה שהם רוצים זה לעשות פרובוקציה. מעניין שכל אלו שהם נגד המחאה החרדית, הם מאד סובלנים כלפי מחאה ערבית, ולפעמים גם למחאה הרצחנית, לא רק להפגנתית.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא 'דווקא', אלא כלי עזר

      שרונה קופר, 11/06/07 12:03

      המצעד הירושלמי אינו חגיגת יצרים פרועה. הוא תהלוכה מכובדת למען זכויות האזרח על הגדרותיו הרבות. על החרדים להכיר בקשר הישיר של יחס החברה המיינסטרימית אליהם, ליחס שלהם אל ההומוסקסואלים.
      חבל שכך דברים יוצאים מכל פרופורציה.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    איפה כל ההומאים הקרביים - תלמדו אותם פעם לקח שיירגעו (ל''ת)

    לא מבין, 11/06/07 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פשוט בא לי להקיא

    אחת שבעד הצדק, 10/06/07 23:32

    ממכם חרדים ארורים נמאסתם כבר
    אתם והדיקטטורה שלכם חלאס כבר הרסתם את המדינה הזו שכבר לא כייף לחיות בה.אתם בכלל יודעים מזו תועבה?כנראה שאתם לא באמת יודעים את עשרת הדיברות.כתוב שם לא תרצח ומה אחד משלכם עשה לפני 12 שנה?רצח את ראש הממשלה שלנו בדם קר ועד היום הוא בכלל לא מביע חרטה על מעשיו.מה עשה אחד משלכם לפני בערך שנתיים?דקר 4 אנשים שצעדו במצעד הגאווה שלא עשו כל רע לאיש.כתוב לא תגנוב ואתם לא מפסיקים לגנוב ולרמות.כתוב ואהבת לרעך כמוך ומה אתם עושים?משפילים אנשים תמימים שבסך הכל רוצים לשמוח ולאהוב.זו תועבה ובגלל זה המדינה שלנו נראית ככה בגלל המעשים הנפשעים שלכם חרדים יקרים.ואם באמת הייתם קוראים קצת בתנ''ך אז הייתם יודעים שגם דוד המלך אהב נשים וגם גברים(יונתן)דוד קיבל עונש מה' ממש לא בגלל זה אלא בגלל שהוא עשה שני חטאים במכה אחת:חמד אשת רעהו וגרם למות בעלה בכוונת זדון(בת שבע ואוריה החיטיא).ואיך נקראת ירושלים?נכון עיר דוד הוא זה שהקים אותה בעצמו.אז לפי התורה אין שום דבר שיכול לאסור על מצעד הגאווה בירושלים שבעצם בונה העיר בעצמו ביצע משכב זכר.אתם עושים רק מה שנוח לכם כשבא לכם אתם הולכים לפי התורה וכשלא בא לכם אתם שמים עליה פס.אם לא טוב לכם אז תצטרפו לחבריכם נטורי קרטא ותסתלקו מכאן.
    לא מספיק שאנחנו מוקפים באויבים ושעדיין קיימת לצערנו אנטישמיות ברחבי העולם אז אתם עוד גורמים למאבקים בנינו?!אתם לא מתביישים?!
    אני מקווה מאוד שאמן מישהו מקובעי ההחלטות במדינה יקרא את ההודעה הזו שלי ויבין מי באמת צודק ושסוף סוף יעצרו אותכם ולא יתנו לכם לעשות רק מה שאתם רוצים.
    חרדים פנאטים נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

    • הפנאטי האמיתי זה מי שכולו מלא שנאה לשונה ממנו

      גלעד רונן, 11/06/07 01:33

      במקרה הזה זה נכון לא רק לגבי השנאה לאומוהים אלא גם שנאה וחוסר סובלנות לחרדים. כל מה שכתוב כאן זה דברי נאצה בנוסח הניאונצים שאומרים אותם דברים בדיוק על היהודים בארה''ב. יש להתבייש שיש אנשים כמותך גם בקרב היהודים.

      הגב לתגובה זו

      • ata debil

        roy, 13/06/07 21:20

        primitivi mepetach tikva,

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    אצל החרדים יש יותר הומואיים ממה שיש אצל החילונים

    חרדים צבועים, 10/06/07 23:22

    שלא לדבר על אלימות במשפחה ושאר התחלואים.

    לכן האחרונים שיכולים להגיד מילה נגד המצעד הם החרדים.

    הגב לתגובה זו

    • ככל שאדם יודע פחות כך הוא מדבר יותר שטויות

      שי רשתי, 11/06/07 01:36

      לצערי דבר זה בדוק. מהיכן אתה יודע זאת אדוני המלומד? אם לא מהתקשורת שכל מה שהיא עושה זה להשיג ריטינג גדול יותר ע''י המצאת דברים שלא היו ולא נבראו או במקרה הפחות גרוע לנפח את הארוע מעבר למה שהוא באמת. ואתה כמו שוטה מאמין להם.

      הגב לתגובה זו

    • אצל החרדים כל שלישי הוא לא הומו. (ל''ת)

      קוקי, 11/06/07 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ככה לא מקדמים מסר של סובלנות

    יעקב, 10/06/07 23:15

    זהו מצעד שנעשה ''להכעיס'' ולכן לידתו בחטא. ערכים ליברלים לא מקודמים בשיטת הדווקא

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דתיים : והגית בו יומם ולילה בלימודים, הגייס : ועשית בו בשכבך ובקומך (ל''ת)

    חה חה חה,,,,,,,, 10/06/07 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה עם פולסא דנורא למנהיגים השמאלנים שלהם? (ל''ת)

    חסר משהו..., 10/06/07 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נצעוד- לא נותר, לא ניתן לאלימות לנצח!

    רחל, 10/06/07 23:07

    חרדים אימים אלימות- שישבו בכלא עם מחבלים אחרים. נצעד בירושלים כמו שקובעת הדמוקריה הישראלית

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מרגיש שאני נימצא בצדום ועמורה בושה וחרפה (ל''ת)

    יהודה, 10/06/07 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    איזה מטומטמים, במקום שהמשטרה תיזום מהלכים כדי להרתיע את הקיצונים,

    אבי 101, 10/06/07 22:42

     אז היא רק נגררת למעשים של הקנאים הקיצונים, ונותנת להם ליזום את המהלכים, במקום שהמשטרה תיזום את המהלכים ותפתיע את הקנאים הקיצונים, כדי שיהיה מספיק הרתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נשיכתן כעקרב ועקיצתם כנחש (ל''ת)

    ראו הוזהרתם, 10/06/07 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפסיקו להכעיס את בוראנו

    שומר מצוות, 10/06/07 22:36

    חדלו מהתועבה הזאת,
    אהבת בשרים אסורה
    ועוד מ-צ-ע-ד
    בואו נתפלל לשם שירחם עלינו

    הגב לתגובה זו

    • ל 19. אהבת בשרים אסורה? וכי איך באת לאוויר העולם?

      לגלגן, 10/06/07 22:55

      אין זאת כי אם אמך יולדתך הרתה לרוח הקודש.
      יתכן, אפילו, שאתה אחיו של ישו, ואם הוא לא הצליח לממש את המשיחיות - אולי אתה תצליח.
      כצעד פתיחה - עשה נס והתפלל שכל יצורי הבריאה יהיו סטרייטים. רק הזהר שהאלוהים שלך יבן אותך כהלכה ולא יעשה ''נס'' שכל יצורי הבריאה יהיו הומואים ולסביות, מפני שאז - לא יהיה טעם במצעד.

      הגב לתגובה זו

    • ל 19 - הבורא יתהלל מצוי מעל לכעס האנושי

      דוברו של הבורא, 10/06/07 22:59

      לפיכך, גם בשם קיום המצוות - אל תהין לקרוא לציבור שלא להכעיס הבורא ישתבח, שכן - אין מידות האדם דבקות במי שאיננו בשר ודם.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ירושלים של זהב!ולא תלכלכו לנו אותה!

    ניר, 10/06/07 22:35

    במה אתם מתגאים במה?!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בי-ם ישנם כ''כ הרבה מוהלים,,,שיעשו ברית מילה המונית לכל הגייס (ל''ת)

    מוהל מתנדב,,,,,, 10/06/07 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דוסים, חשוכים~ בקרוב ניסו שחם עובר לירושלים והוא יראה לכם מה זה

    נעמן, 10/06/07 22:25

    יש לו ניסיון מעולה בדיכוי אויבי הדמוקרטיה הכתומים
    השחורים קטנים עליו

    הגב לתגובה זו

    • נכון !! אתה צודק !

      שמאלאנצ'יק, 11/06/07 00:18

      אח''כ נשים אותם בין חומות ,ונסגור עם גדר חשמלית ..
      ונדליק תנור .. אוי כמה שאנחנו נאורים .!!
      ואח''כ נזרוק אותם לים . ביחד עם כל ארגוני החסד שלהם ,
      וניפטר מכל הדת וכל זה .....
      ואח''כ נהיה סתם גויים ...
      אח.. איזה כיף ליהיות גוי ...

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שהיו עושים לנו אם זה היה תלוי בהם

        הומו יהודי, 12/06/07 20:14

        שמאלנצ'יק- אם זה לא ברור, אז מבחינתם של השחורים אנחנו יכולים לחיות בתוך הגטו הזה שאתה מתאר ואז הם יהיו דתיים למופת כי אנחנו לא נהיה שם ''לקלקל'' להם את הילדים. ולמרות הזלזול שתדע שיש לנו הרבה מאוד מה ללמוד מהגויים.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    כתוב : ובא לציון גואל,,,ולא כתוב : ובא לציון גיי,,,לכו לעזה,,, (ל''ת)

    רוח הקודש,,,,,,, 10/06/07 22:23

    הגב לתגובה זו

    • כתוב: ''כל אדם זכאי לחירות ההתאספות''

      איתי בארלי, 11/06/07 13:09

      כתוב: ''כל אדם זכאי לחירות ההתאספות וההתאגדות בדרכי שלום''
      (סעיף כ' של ההכרזה לכל באי עולם בדבר זכויות אדם)

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    +++ מסקנתי: כשצריך לעמוד, עומדים !! +++

    מטטרון, 10/06/07 22:16

    פולסא דנורא? בלועזית: סטרובוסקופ!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    משטרת ירושלים לא מתרגשת ממודעות

    לגלגן, 10/06/07 22:14

    כי כדי להתרגש ממודעות צריך להיות מסוגלים לקרוא אותן תחילה.
    וכידוע - מודעות כתובות באמצעות 22 האותיות של ה א' ב' העברי.
    למשרת במשטרה זה המון..... אותיות.

    הגב לתגובה זו

    • you are the best

      boaz, 11/06/07 15:24

      this is so right and sad, but funny

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה תגידו על מצעד חרדי בכפר

    רן, 10/06/07 22:12

    שמריהו ובשינקין או בהרצליה פיתוח אם זה נראה לכם אז סבבה תעשו להם מצעד בירושלים , ואם לא אז גם אנחנו לא

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טעות גסה!

    יאיר, 10/06/07 22:09

    המשטרה צריכה להחליט אם לתת רשיון להפגנה.
    מרגע שניתן האישור, המשטרה חייבת לאפשר את קיום ההפגנה.
    כך צריך לפעול במדינת חוק.
    מי שנושא ההפגנה לא מוצא חן בעיניו מוזמן לבקש אישור להפגנת נגד.
    הטעות של משטרת ישראל היא היעדר הפעלת סמכותה. המשטרה לא צריכה לקבל אישור מרבנים - ההיפך הוא הנכון.
    מדינת הלכה = הלכה המדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני בעד.משטרה מטומטמת.תקראו הכתובת על הקיר (ל''ת)

    אורי, 10/06/07 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל-2: ירושלים היא סדום ועמורה כל עוד מתגוררים בה חרדים אלימים !!!

    נגד הומופוביה., 10/06/07 22:07

    ולאומנים ימנים קיצוניים, גזענים נפשעים, משיחיים , סהרוריים, הזויים והומופובים נתעבים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חבל

    שמו, 10/06/07 21:51

    חבל שהיחידים שבכל זאת תומכים
    במצעד הגאוה נובעים מתוך שנאה
    לדתיים ולא אהבה לשונים.
    היתי מצפה מעם שעבר התעוללות
    (לאורך הדורות וקיומו)
    על רקע שינאה לשונה בחברה לא
    למד את הלקח. דווקא עם שסבל
    על רקע זה.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לשנות ל: ''מצעד הדמוקרטיה''~!! (ל''ת)

    גיא, 10/06/07 21:37

    הגב לתגובה זו

    • לגיא ...

      kotko...., 11/06/07 01:09

      ''מצעד הדמוקרטיה''?????
      לא מתאים....אני בטוח שאתה מוכשר חפש שם אחר....

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ובינתיים בגרמניה

    חילוני רדיקלי, 10/06/07 21:29

    זה קרה אתמול:
    יהודים רצו להפגין נגד כינוס של טרוריסטים ניאו-נאצים בתורינגיה, והמשטרה מנעה מהם זאת בטענה שזה יהווה ''סיכון ביטחוני''.
    בסוף ההפגנה הותרה במקום צדדי ובמתכונת מצומצמת.
    http://www.haaretz.co.il/hasite/spages/869192.html

    הגב לתגובה זו

    • In God we trust

      Rabbi Lightman, 10/06/07 21:41

      Amen

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אסור להכנע לחרדים !

    חנוך, 10/06/07 21:17

    זה יגרר מיעוטים אחרים לזרוק אבנים ולחבל בדמוקרטיה ובשילטון החוק.
    תראו איך הם התחילו את הרעיון של האינטיפאדה בסוף שנות ה80 .
    החרדים השתוללו זרקו אבנים ותוך זמן קצר הפלסטינאים למדו מהם.

    הגב לתגובה זו

    • פששש

      יונה, 10/06/07 21:47

      אבל הערבים זורקי האבנים והורגי החיילים הם מצילי הדמוקרטיה, נכון?

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כן, זה לא דתיים, זה בכלל

    Walla, 10/06/07 21:16

    טרנסווסטייטים, שנעלבו שלא עושים להם גם מצעד משלהם. תגידו, המשטרה התחלקה על השכל?! מי עושה פולסא דנורא אם לא חרידים?!
    שיסגרו את 100 שערים ביום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • רגע.. אני מבולבל פולסא דנורא עובד? (ל''ת)

      אבי, 10/06/07 21:51

      הגב לתגובה זו

      • לאבי מירושלים...

        קוטקו רוזנשטיין, 11/06/07 01:04

        פולסא דנורא עובד חזק מאד...
        זה טקס אכזרי כמעין כישוף... הנעשה בדרך כלל ב......

        הגב לתגובה זו

        • אני חרדי ואני אומר לך שפולסא דנורא זה המצאה

          ד.ר., 11/06/07 02:44

          אין לזה מקור יהודי, וספק אם זה בכלל מועיל. כך אמרו אנשים שמבינים מאד בקבלה ותורת הנסתר.
          וחוץ מזה גם יהודי שחוטא הוא בסופו של דבר יהודי ואסור לעשות נגדו שום דבר שיפגע בו. לכן אני מתפלל לה' שלא יהיה איזה משוגע שיחשוב שהוא זה שיציל את העם היהודי ויטול את החוק לידיו.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצעה למארגני המצעד!

    חילוני, 10/06/07 21:10

    להכריז על ביטול מצעד הגאווה בירושלים ובמקומו כינונה של מסורת בה יערך בכל שנה, בירושלים, מצעד הדמוקרטיה.

    מצעד כזה לא יוכל להאסר בחוק (מכיוון שדמוקרטיה תותר גם בעת פגיעה ברגשות דתיים). למצעד שכזה יגיעו גם סטרייטים וגם אנשים שפשוט חשוב להם להגיד לחרדים: אנחנו בעלי הבית. אנחנו משלמים מיסים, אנחנו נלחמים, אנחנו משכילים ואתם רק נהנים לנצל את המשאבים.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון נפלא (ל''ת)

      יוני, 10/06/07 21:23

      הגב לתגובה זו

    • לא רוצות לתת לאלימות לנצח

      שירה, 10/06/07 23:01

      רעיון נחמד- תארגן מצעד דמוקרטיה ואני באה אבל אין לי שום כוונה לתת לאלימות לשתק את הקהילה שלנו- נתראה במצעד הגאווה והסובלנות בירושלים!

      הגב לתגובה זו

    • מצעד הגאווה הוא מצעד הדמוקרטיה

      איתי בארלי, 11/06/07 11:26

      אני חושב שזה רעיון מקסים לקיים מצעד דמוקרטיה.

      אבל ''מצעד הדמוקרטיה'' לא יכול לבוא במקום ''מצעד הגאווה'', רק בנוסף לו, כי אחרת ההפגנה בעד הדמוקרטיה מתרוקנת מכל משמעות. כי מה המשמעות של דמוקרטיה אם אסור להפגין בעד שום דבר אחר מלבד בעד הדמוקרטיה?

      מצעד הגאווה הירושלמי הפך, בעל כורחו, למצעד הדמוקרטיה. זה היה נכון לגבי המצעד בשנה שעברה וזה נכון גם השנה. ומי שהדמוקרטיה יקרה לליבו, חזקה עליו שיבוא לצעוד במצעד הגאווה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ירושלים לא תהיה סדום ועמורה זה לא איום תקשורת בזויה (ל''ת)

    כל יהודי מסכים, 10/06/07 21:09

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי (ל''ת)

      א א, 10/06/07 21:26

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין! אני בעד! (ל''ת)

      גיא, 10/06/07 21:35

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    משטרה של נייר. מזמינה אלימות

    חילוני כועס, 10/06/07 21:00

    המשטרה היא זו שמזמינה את האלימות
    במקום להגיד שתהיה הפגנה רק אם לא תהיה אלימות היו צריכים להגיד שתהיה הפגנה נקודה.
    עכשיו החרדים קלטו את המסר ומאיימים להבעיר לנו את הבירה.
    כאילו ירושליים שייכת להם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. נתראה במצעד.

      מלכה לב אדום, 11/06/07 01:35

      אני גם מתנדבת בבית הפתוח בירושלים לקראת המצעד, והם צריכים מתנדבים אז אם יש לך זמן ואנרגיה אנא צור איתם קשר (אני לא רוצה לתת כאן את מספר הטלפון שלא ינצלו אותו לאיומים על ראשי הבית).

      הגב לתגובה זו

      • הבית הפתוח

        שרונה קופר, 11/06/07 19:05

        ישמח לשמוע על תמיכתם האקטיבית של ידידנו. אפשר לפנות במייל או להתקשר ולבקש אותי, למען התנדבות לקראת וביום המצעד. וכל זאת מתוך כבוד והבנה.

        הגב לתגובה זו