• 26.

    רק שלא תתלבשנה חצי ערומות כמו היהודיה המצויה המודרנית

    פקק תנועה, 10/06/07 11:46

    בכול מקום יש להציב גבול קצת צניעות זה לא מזיק

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הקאדי והחמורים

    שפן קטן, 09/06/07 22:04

    הקמנו בטירה לונהפרק נייד .עוד בשנות ה-80 . כשנגמרה ההקמה הגיעה הוראה לעצור הכל ,הקאדי התנגד ל''התערבבות של צעירים וצעירות .התנהלו דיונים ממושכים ,להקמה קדמה כמובן קבלת כל האישורים החוקיים .ישבנו בצל הסחרחרת ביום קייץ רצחני ,ממתינים. .עבר בחור מקומי בטנדר , ושאל :נו חברה ,מתי פותחים? הקאדי לא מרשה לפתוח ,ענינו .הוא ?אני ראיתי אותו מזיין חמורים בזמנו .זה מהחיים ואת האיסלאם לא ניתן לשכנע .רק לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יופי...איחולי הצלחה מכל הלב

    יעל הצפונית, 09/06/07 20:53

    אני מאחלת לך כל טוב והצלחה רבה. המגזר הערבי ממש לא שש לדברים כאלה ואת הסיבות לכך את יודעת מצוין. לגבי הזכות להסתתר ברעלה, את צודקת, אבל את שוכחת שהרקע והסיבות לרעלה הם אנטי דמוקרטיים ואם חלילה וחס יגיעו אנשי הרעלות לרוב, הם וכפו זאת עלייך ועלי ועל כל הנשים שיחיו בסביבה. זה במקרה הטוב...כי אם מסתכלים על אפגניסטן
    אז אותי ואת חברותי ואולי גם אותך, יוציאו בקלי קלות להורג על רקע חילול...משהו. הרעלות פירושן דיכוי המיניות, דיכוי הנשים, הסתרתן כדי למנוע מהן קשר איזשהו עם העולם..ובכל זאת מותר לכל מי שרוצה ללבוש זאת...אך בלי שהאבא או הבן זוג או האח או הקאדי כפה זאת עליה. מה את אומרת???

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני יכול רק לרחם על חברי האיגון.. (ל''ת)

    שלמה הר נוף, 09/06/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תחזרו עוד 1000 שנים. (ל''ת)

    האמת ורק האמת, 09/06/07 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יהודים נכבדים שכחתם את המושג ''חקוי והתבוללות'' כנסו......

    אבו מוחמד, 09/06/07 20:15

    1. החיקוי

    א. הגדרת החיקוי: אחד העם פותח את מאמרו בהגדרת החיקוי: ''כל מה שהאדם אומר
    ועושה ומרגיש, לא ממעמקי עולמו הפנימי… כי אם מפאת הנטייה הטבועה בו להדמות
    אל אחרים, ומפני שהם כך אף הוא כך''. ז''א החיקוי הוא התבוננות בהתנהגות של האחר
    ועשייה כמוהו.

    מה טיבו של החיקוי? האם הוא תכונה טובה או רעה?
    בין הפילוסופים יש חילוקי דעות לגבי מהות הטוב והרע:
    1. מבחינים בין טוב לרע לפי ''חוש מוסרי'' הקיים בתוכנו. לפי גישה זו הטוב והרע הם
    מושגים מוחלטים, כגון מלחמה, רצח _רע; אהבה, שלום _ טוב. לפי גישה זו החיקוי הוא
    רע מאחר וזו מידה של קופים.
    2. מבחינים בין טוב לרע לפי הקשי השכל, לפי שיקולים הגיוניים של שכר כנגד הפסד. לפי
    גישה זו יש לשקול כל דבר, אם הוא מועיל לחברה אז הוא טוב, ואם הוא מזיק לחברה
    אז הוא רע.

    לפי דעת אחד העם, החיקוי תורם לחברה. החיקוי הוא אחד הדברים שעליהם עומדת חברת האדם ובלעדיו לא יכולה הייתה להיווצר, להתקיים ולהתפתח. החיקוי הוא זה שיצר את הקניינים החברותיים המוסכמים, למשל: חוקים, מנהגים, מסורת, דת ובעיקר שפה.

    ב. מרכז החיקוי: כדי שכל בני האדם ינהגו באותו אופן וידברו באותה לשון, לא די שכל אחד יחקה מישהו מהחברה, שהרי מספר המחקים יהיה כמספר המחוקים. יש צורך שכל בני החברה יחקו איש אחד בלבד_ מרכז החיקוי, המרכז המשפיע על כולם.
    בחברה הקדומה בני האדם היו מחקים את החזק. כל אחד התבטל ונכנע בפני החזק.
    הישות של היחידים הייתה מתבטלת בפני ישותו של החזק, ראש השבט. בכל דור הופיע
    מנהיג שכולם חיקו אותו.
    בתקופה מאוחרת יותר לא היו צריכים לחקות את מרכז החיקוי הקדמון עצמו שהוא
    ''איש חי רב פעלים'', כי אם מרכז החיקוי איננו יותר איש מסוים, אלא העבר כולו
    (האבות הראשונים). כך נוצרת מסורת וצורת חיים קבועה, העוברת מדור לדור.

    ג. סוגי החיקוי: שני סוגים של חיקוי: 1. חיקוי של התבטלות 2. חיקוי של התחרות

    1. חיקוי של התבטלות: כאן מחקה אדם את פעולותיו של המחוקה בשלמותן מבלי לשנות
    דבר. הסיבה לכך היא שישותו הפרטית מתבטלת בפני ישות חברו. (כך נבראת חברה)

    2. חיקוי של התחרות: כאן מחקה האדם את חברו חיקוי חלקי. חיקוי זה סיבתו אינה התבטלות הישות הפרטית בפני המחוקה, כי אם האהבה העצמית, הקנאה במחוקה והרצון להתחרות אתו ולעלות עליו. מבחינה חברתית המחקה דינמי, הוא משפיע על התפתחותה של החברה. הוא מחקה את חברו, משנה ומוסיף וכך נוצרת התקדמות.


    הגב לתגובה זו

    • אבו מוחמד אתה גדול (ל''ת)

      יוני, 09/06/07 23:06

      הגב לתגובה זו

    • הבחברה הישראלית ברובה רחוקה מהיהדות גם במדינת היהודים (ל''ת)

      ארק, 09/06/07 23:46

      הגב לתגובה זו

    • ערכי היהדות והאיסלאם כל כך קרובים (ל''ת)

      שמעון, 10/06/07 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    יהודים ומוסלמים תעוררו ...עונש הקדוש ברוך הוא קרוב (ל''ת)

    אבו מוחמד, 09/06/07 20:09

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל המזלזלים.....

    שמעון 101, 09/06/07 20:05

    מה קרה ילדים? היה יום חם מדי עבור חוף הים ובחרתם להשתזף מול נושא חדש?
    אין ספק שארץ זו שייכת לעם היהודי.
    אך אל תשכחו לרגע שכשאנו היינו משך 2000 שנה בארצות העולם - התישב כאן עם שהמקרה אבינו הוא גם אביו. אין פלא שעם זה מרגיש שהאדמה שייכת לו שהרי טיפח ושמר ועיבד אותו כשאנו גידלנו משפחות כמו משפחת רוטשילד בפרנקפורט ופאריז ולונדון. פרימיטיביים? תלוי מי צופה בהם! את הספרות שבהן אתם משתמשים לעשות חשבונות פשוטים... הם העניקו לתרבות העולמית. לא הרומיים או היוונים. מחצית ספרד בדרום מבוססת על תרבות איסלמית לא ספרדית. תתחילו להבדיל בין תרבות איסלאמית לבין קיצוניות איסלמית. שני עולמות נפרדים. תנו מעט קרדיט אם לא כבוד לתרבויות אחרות... חייכו לעולם והעולם יחייך אליכם.

    הגב לתגובה זו

    • I love you man (ל''ת)

      dan, 09/06/07 20:53

      הגב לתגובה זו

    • מה שהם תרמו לאנושות היה לפני 1000

      מיקי, 09/06/07 20:54

      שנה. מאז הם לא זזו סנטימטר קדימה. מה שהיום הם ''תורמים'' זה רק טרור שנובע מנחשלות וקנאה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אנחנו לא תרמנו מאות שנים

        שמעון 101, 09/06/07 21:13

        ואל תביא לנו זוכי פרס נובל ברפואה או שלום כגון פרס רבין וערפאת

        הגב לתגובה זו

        • עשרות זוכי פרסי נובל למדעים מדוייקים ב100 שנה אחרונות

          אחשלו, 09/06/07 22:32

          לא מספיק טוב? 22% מסך כל זוכי פרסי הנובל?

          הגב לתגובה זו

        • ההישגים שלנו במדע, היי-טק, רפואה,

          מיקי, 09/06/07 23:08

          חקלאות עולים על כל דמיון.
          למשל - המצלמה הזעירה שמוחדרת למעיים לשם איבחון = המצאה ישראלית.
          מזל''טים שעכשיו מוכרים לאנגליה.
          תרופות כמו חיסון נגד סרטן השד.
          חקלאות מדברית מפותחת, שמומחים שלנו מלמדים בכל העולם.
          ניתוחים פלסטיים, אילוץ של המלחמות.
          אתה כנראה חסר השכלה לחלוטין.

          הגב לתגובה זו

    • מאז ומתמיד וגם היום מדינות העולם לא רצו לתת ליהודים לדתם ומדינתם

      פקק תנועה, 10/06/07 11:49

      להשפיע על גורל ותרבות העולם מהסיבות שידועות לכולם .אז מה אתה רוצה ?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    המתירנות - זוועה!

    אנטי ליבראל, 09/06/07 19:57

    אין שני לכבוד עצמי חזק ומוצק. אדם בעל מודעות עצמית שכזו הוא חזק ואמיץ כחוק טבע! אני לא דתי. אך זה עדיין לא אומר שהערבים הם לא פרימיטיביים [סוגיית הרעלות].

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    חח את מי זה מעניין מיצידי שילמדו איך לעשות טרור מה שהם לומדים כל יו

    יהודי, 09/06/07 19:44

    כל יום

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יאללה מוסלמים כנסו ותכעסו

    שיעי שעיר, 09/06/07 19:35

    ממאוריטניה שלחוף האוקינוס האלטנטי ועד אינזונזיה שבלב האוקינוס השקט הפרימיטיביות היא מחלה תורשתית--תבדקו עצמכם,
    תשאלו פעם למה כולנו ללא יוצא מהכלל מייצגים מדינות מפגרות,
    קיצוניות,נחשלות ועריצות.חוץ מלהאשים את כל העולם בנחשלות שלכם, חוץ מלהסתכסך עם עצמכם וביניכם ולהתעלק על כל שאר העולם מה תרמתם לציויליזציה במאות השנים האחרונות?
    אם לכמה מכם לא היה נפט הייתם
    מתגרדים עד היום מפרעושים,והייתם זהים למלאווי/סומאליה/סודאן/מאלי
    וצ'אד. ללא הנפט סלבאדור הייתה מונאקו עלידכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולי במקום להילחם בדימוי

    א.ב, 09/06/07 19:19

    הפרימיטיביות הערבית בתחום המיני פשוט תתאמצו להילחם בפרימיטיביות עצמה?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שמרנות זה דבר אחד, אבל רעלות, שידוך

    מיקי, 09/06/07 19:00

    נערות לזקנים, 4 נשים ו-20 ילדים - זו הפרימיטיביות במיטבה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בתמונה העליונה זו ערביה? קחו את ירושלים, הגדה ופרץ ותביאו אותה! (ל''ת)

    כה אמר, 09/06/07 18:49

    הגב לתגובה זו

    • אכן ערביה! לבנונית! שיעית!!! אח שלה לוחם חיזבאללה שנהרג ב-97!!!!!!!

      ניזאר, 09/06/07 19:03

      נפגשתי איתה שלש פעמים בקהיר בשנתיים האחרונות!
      אךךךךךךךךך!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצלחה לעמותה החדשה ,הצורך הוא ענק ,יעתיקי ל אפי

    ב.ג, 09/06/07 18:19

    רק מקווה שלא תהיינה רגליים שישימו לכן בדרך ותעבורנה את כל המכשולים.
    הצורך למנוע נישואין בגיל צעיר,נישואי קרובים,מניעת מחלות ומומים שמגנטיקה ,נושאים נוספים שצריך בהמשך לתת עליהם את הדעת

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עזבו אתכם משטויות ראיתם איזה פצצה בתמונה?!?! (ל''ת)

    איפה הם הבחורות, 09/06/07 18:15

    הגב לתגובה זו

    • התמונות שתיהן זאת אותה בחורה. לפני ואחרי

      אשר, 09/06/07 20:46

      התמונה למטה זה לפני החינוך המיני.
      למעלה זה אחרי.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה את מאשימה את המערב שאתם פרימיטיבים?!

    תום, 09/06/07 17:54

    אתם כאלה ולא יעזור שתגידי שזה ראייה קולוניאליסטית, שאין לביטוי הזה שום קשר למין.
    מה הערבים הופכים הכל לפוליטי?!
    כל פעם שיש להם בעיות במגזר זה נובע מלחץ ומאפלייה של היהודים, נו באמת יש גבול לכמה שאפשר להאשים את הצד היהודי בכישלונות שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא יעזור להם כלום. הם פרימיטיבים וישארו פרימיטיבים

    ערבי נוצרי, 09/06/07 17:38

    המוסלמים עדיין לא יצאו מהתרבות הבידואית של חצי האי ערב משם הם באו וניסו לכבוש את העולם בבערותם.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, צודק, צודק ! (ל''ת)

      Ron100, 09/06/07 18:38

      הגב לתגובה זו

      • ''100% שטותניק בדם''

        עידן אלון, 09/06/07 20:13

        ועוד איך יש הבדל בין ערבים נוצרים לערבים מוסלמים.

        כמו שיש הבדל בין 100% ציוני בדם של טוקבקים'' לבין ציוני שעושה למען המדינה והעם בעשייה צבאית, התנדבותית במד''א, משמר אזרחי וכו' וכו'.

        הגב לתגובה זו

        • עידן מד''א חיפה

          100% ציוני בדם, 09/06/07 22:16

          נכון שאני לא משרת במדא אבל מה שאתה לא יודע שירתתי 3 שנים ביגזעתי בתור לוחם
          אני עושה מילואים ביחידה קרבית בתור לוחם
          אהה כן ואני גם הייתי מבקש מהקצינת קישור שלי שתתן לי עוד ימי מילואים מעבר למה שהגדוד שלי עושה

          נ.ב אני לא ביטלתי או דחיתי מילואים שלי אז אתה יכול להיות בטוח ושקט שאני כן תורם משהו למדינה כי אתה יודע הרבו כבר לא עושים מילואים אז שב שמולאני שלי אל תטיף לי אם אני תורם או לא מה קרה פגעתי בחבר שלך אחמד? ואתה מרגיש צורך לענות בשמו?

          הגב לתגובה זו

      • בוכים כי דפקו את מקופחי עיירות הפיתוח

        ומה אתם עושים, 09/06/07 20:56

        גרתי במגדל העמק שנים, הייתי מחזירה את רובה לרשות הפלשתינית אותה מנטאליות.

        הגב לתגובה זו

    • ערבי מוסלמי-ערבי נוצרי אין הבדל (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 09/06/07 19:46

      הגב לתגובה זו

    • לצערנו אתה צודק. עוד לא ראיתי ערבים מודרנים חוץ מבודדים. (ל''ת)

      יניב, 09/06/07 20:00

      הגב לתגובה זו

    • היהודים הדתיים והחרדים הרבה יותר פרימיטיביים מהם, ההתחרדות גוברת ! (ל''ת)

      ענבר, 09/06/07 20:54

      הגב לתגובה זו

    • לערבי נוצרי

      מוחמד, בדואי, 09/06/07 22:39

      אני בדאוי וראיתי מה זה התרבות המינית שלכם, ראיתי שאתה רוצה למנוע את האחות שלך לצאת עם זה או זה אבל בגלל החנונניות שלך לא יכלת חוץ מזה אם החינוך המיני אצלכם זה לתת לאחותך או לאשתך לצאת עם גברים אחרים אז סחתין אבל אצלנו זה לא עובד כך

      סליחה עוד משהו לא כותבים ''בידואית'' כותבים בדואית אז תלך תלמד קצת לכתוב עברית ואחר כך תבוא ותן לנו את הרעיונות והעצות שלך

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    שלא יהיו פסיכים ושלא יעשו את הטעות שאנחנו עשינו. לא צריך חינוך מיני

    עמי, 09/06/07 17:31

    ההורים שלנו גדלו גם בלי זה, ולי זה לא תרם מי יודע מה. בסופו של דבר לומדים לבד, ואין צורך בכל מיני יועצות מתוסכלות או חולות מין שילמדו אותנו איך ומה עושים לבד או ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • בחיי אתה צודק. יש לנו יועצת בביה''ס שמזמנת תלמידים אליה לחדר ושואלת

      רמת גן, 09/06/07 18:14

      אותם שאלות על חיי המין שלהם.
      מזעזע !!!

      הגב לתגובה זו

    • נכון, ההורים שלנו גדלו בלי זה

      חכם, 09/06/07 19:21

      לכן יש כ''כ הרבה סיפורים על אנשים שהיו צריכים להתחתן מחמת הבושה כי הנערה נכנסה להריון בלי לדעת איך ולמה...יש לך עוד עצות חכמות? להזכיר לך גם שבתקופת ההורים שלנו לא היה איידס?

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    היום הן יכולות ללמד את כולנו.

    עלם, 09/06/07 17:26

    אני קבלתי שיעורים מכל העדות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הם עדיין חיים בתקופה של לפני 3000 שנה

    דרור, 09/06/07 17:25

    לא שווה להשקיע בהם!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא הבנתי,מין לא בגיל אבל פדופילה כן ?

    המעניש, 09/06/07 17:24

    כי מוחמד נשא את עיישה לאישה כשהיא הייתה בת 9 . איך זה מסתדר עם האיסלם והגישה של ''אם אני לא רוצה שהבת שלי תקיים יחסי מין בגיל 14 אני לא פרימיטיבית '' ?

    את לא אבל אם את מאמינה שככה צריך להיות כי הנביא שלך עשה את זה .. אז אולי את פרימיטיבית במיוחד שאת מחנכת את הילדים שלך לזה ....

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שימו לב ש...

    משה, 09/06/07 17:08

    שהכותבת עבדה באגודה הישראלית לתכנון המשפחה'' ... ולמדה שם שיש שוויון בוטה בחלוקת משאבים במגזר הערבי (ציטוט מדבריה).

    ואוו..

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חינוך מיני עם רעלה???

    נו באמת..., 09/06/07 17:06

    לאלה שנפרדו מהרעלה - כבר אין בזה צורך, לאלה שחיות עם הרעלה - חבל על הזמן..

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי אמר שהמוסלמיות בארץ פרימיטיביות? זה כבר מזמן לא נכון

    מוסלמית לסבית, 09/06/07 16:54

    כנראה שאתם לא רואים מה קורה במעונות של האוניברסיאות, תאמינו לי שאנחנו כבר מזמן לא כאלו תמימות!
    אל תחשבו שאנחנו תקועות בחשיכה של התרבות האסלמית, אנחנו יוצאות ממנה לאט ובזהירות

    הגב לתגובה זו

    • כשתתחילו לחנך את בניכם ובנותיכם לשלום ולא לג'יהאד אז נדע שיצאתם

      המטיף, 09/06/07 17:07

      מהפרימיטיביות שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • ל הכבוד לך (ל''ת)

      גכככג, 09/06/07 17:22

      הגב לתגובה זו

    • נאורות היא יכולת לקבל יחסים לאור היום, לא מפגשים במעונות וגנים

      C-cyclist, 09/06/07 18:14

      התקדמות מינית היא היכולת לדון על כל הרעיונות המיניים בין בגירים, ובין בני נוער לעצמם. העובדה שדברים קורים בפרטיות בין קירות ואנשים מתביישים לדון בהם (ובמקרים של הפעלת כוח - מפחדים להפסיק אותם) אינה התקדמות אלא רגרסיה.

      הכרתי לסבית ממוצא פקיסטאני שחיה בחופשיות בלונדון. כאשר מצבן של הלסביות בחברה הערבית-פלשתינית-ישראלית יהיה חופשי כמוה וכמו לסביות בישראל, תוכלי להגיד שיש התקדמות, אבל רק לפני חודש הפגינו כל מני פוליטיקאים ערבים כולל חד''שניקים נגד הכנס הלסבי הערבי באוניברסטית חיפה.

      צריך לסייג את הביקורת הזו בעובדה שאצל היהודים החופש והקדמה לא קיימים בכל חלקי החברה, אבל גם לציין את העובדה שאצלנו אין ''כבוד משפחה''.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל עוד הנשים הערביות ימשיכו להיות מדוכאות,

    EQ, 09/06/07 16:50

    וכל עוד ימשיכו סכסוכי האלימות בכפרים, רצח על כבוד המשפחה, בניה מסוכנת ולא חוקית, גניבה של מים וחשמל, שחיתות מוניציפאלית, חינוך אלים וכו, אין שום סיכוי שיצליחו להוריד את הדימוי ''פרימיטיביות ערבית''
    זה דימוי שקיים בכל העולם והוא דימוי של תרבות אחת לתרבות אחרת.

    אני אומר לערבים: אל תתביישו במי שאתם, האם אתם מפחדים מהדימוי עצמו? או מהעובדות שהדימוי מתבסס עליהם?

    הגב לתגובה זו

    • מותר לגברים המוסלמים לשאת 4 נשים

      רחל מחולון, 09/06/07 17:56

      וכך הם גם עושים - אני יודעת אישית על מקרה - גבר מוסלמי בן 34, חברוני משת''פ שחי בחולון, נשא לפני חודש וחצי נערה בת 14.5 מיפו בהסכמתה והסכמת הוריה. הוא אירס אותה כשהיתה בת 13. לגבר הזה יש כבר לפניה 2 נשים ו-10 ילדים שכולם מתגוררים יחד בדירה בחולון: אשתו הראשונה ערביה מחברון בת 30 שהיא כיום אם ל-8 בנות - הגדולה בת 15 והצעירה תינוקת על זרועותיה (הוא נשא אותה לאשה בגיל 14) ואשתו השניה - ערביה ממרוקו בת 40 ממנה יש לו בן ובת. הוא אומר שלפי הדת מותר לו! מותר לו לשאת 4 נשים! הוא לוקח מהן את דמי הביטוח הלאומי והוא לא מפרנס אותן - הן מפרנסות את עצמן בעבודה קשה. הסיפור הנ''ל - שאני ערבה לנכונותו באופן אישי - אינו חריג כלל בחברה הערבית. אולי הערבים הישראלים כבר לא נוהגים כך, אינני יודעת, אבל הוא שכיח בחברה הערבית המסורתית. והם רוצים שכל העולם יהיה מוסלמי... הם מנהלים תעמולה לטובת האיסלם...

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו כל ממזר מחזיק פילגשים מהצד, זה מותר?? (ל''ת)

        יעל, 09/06/07 20:55

        הגב לתגובה זו

        • לא (ל''ת)

          HEAVEN, 09/06/07 22:32

          הגב לתגובה זו