• 90.

    ההתנתקות מתפוצצת לנו בפנים (ל''ת)

    טוביה גנוט, 09/06/07 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חייבים לפנות את כמה מאות עמלקי השמאל אל אחיהם בעזה שנוכל להלחם על (ל''ת)

    חיינו בשקט, 09/06/07 20:06

    הגב לתגובה זו

    • לא מאות אלא מאות אלפי עמלקי שמאל לעזה (ל''ת)

      לא מספיק מאות, 09/06/07 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    אשכנזי מינוי תבוסה עכשיו ונותן את מה שהבטיח-תבטסה כמו חלוץ (ל''ת)

    רמטכ'ל הגירוש, 09/06/07 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יוזמה הפתעה חתירה למגע עם האוייב !! לא זה לא צהל (ל''ת)

    לצערי, 09/06/07 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    המיומנות של צה''ל בימנו היא מלחמה וניקוי אתני ליהודים

    Avi Ecuador, 09/06/07 19:11

    מזל שלא נותנים הרשעים לשמאל עזרה.
    מה צה''ל יודע לעשות לאויבים היום?
    לפתור להם אנרכיה ולבנות להם מדינה.
    יאללה, להסתפח לארצות הברית, בשביל מי ומה מבזבזים קורבנות וכסף על צבא שאין לו קשר היום לקיומה או לעתידה של מדינה יהודית, בשביל מי ומה נלחמים?
    להקים את סדום-עמלק-שמאל?
    ברכה לבטלה!
    למה החליפו גנרלים, חלוץ היה מספיק ''טוב'' לניקוי אתני ליהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    נשמע ונראה לא טוב,

    אלי א, 09/06/07 17:35

    אם עד עתה ממשיכים המחבלים לירות .מצביע הדבר על המשך סינדרום לבנון ויותר גרוע איתות לטרור שאפשר להחזיק את צהל באף .מה השטויות האלה ולא מחסלים את האירוע כליל לא נראה טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    חייבים לנקות שטח של 200 מטר לאורך כל הגדר בתוך עזה ולבנות גדר שניה

    עם שטח ביטחון, 09/06/07 17:33

    גם האמריקאים שבונים עכשיו גדר בגבול עם מקסיקו,הם בונים שתי גדרות עם שטח ביטחון סטרילי בינהן.
    ישראל חייבת לנקות שטח של 200 מטר לפחות בתוך עזה לאורך כל הגדר ולבנות עוד גדר מקבילה לגדר הקיימת.
    זה נותן זמן תגובה טוב,ממתי שהמחבלים מגיעים לגדר הראשונה,עד שהם מגיעים לגדר השנייה.
    והמערכת החדשה שהמציאו(רואה יורה)צריכה להיות מותקנת על הגדר שקרובה אלינו,והיא תירה על כל מי שחוצה את הגדר הראשונה(אחרת הם יגנבו את המערכת הזאת,אם תותקן על גדר אחת)
    בגדר אחת הטרוריסטים יכולים להסתובב לידה ולספר סיפורים,שהם טלביזיה או ילדים,ואז להתחיל בפעולת הטרור,אבל כאשר יהיו שתי גדרות עם שטח נקי וסטרילי בינהן ושלטים לאורך כל הגדר שאסור להכנס,אז אין מקום יותר לסיפורים.
    כיום זה לא בעיה לחתוך גדר אחת ולעבור.
    שטח סטרילי נקי בין שתי הגדרות,אסור להכנס,עם שלטים עליו.מי שניכנס נורה.
    כמו שהיה בין גרמניה המזרחית לגרמניה המערבית.
    למה רק אנחנו צריכים להיות אהבלים.
    לא סתם המציאו את הגדרות הכפולות,עם השטח הסטרילי בינהן.
    ועובדה שארצות האינטיליגנטיות משתמשות בדרך הזאת.(גרמניה לשעבר,ארה''ב של היום)
    זה גם יהיה עונש לטרור,כאשר ננקה 200 מטר פנימה לעזה וניבנה גדר שניה.
    זאת חלק מבניית הרתעה מול הטרור.רוצים טרור,אתם מפסידים משהו.
    אבל אי אפשר לייצר הרתעה בלי מנהיגים חזקים שיעמדו מול הביקורת של האוייבים שלנו בעולם המערבי(אלה שמשחקים אותה נטרלים)
    מי שיכול לעמוד מולם זה רק מי שיש לו דרך,שעובד לפי דרך,ולא לפי ויברציות שמושפעות מכל גולם שמנסה בדרכים שונות להפעיל לחצים ולייצר את מה שהוא רוצה.

    הגב לתגובה זו

    • חביבי, קודם חייבים לנקות את צה''ל מכל ''העמירים פרצים '' שבו !!!!!!!!! (ל''ת)

      צ'יקו, 09/06/07 17:44

      הגב לתגובה זו

    • לנקות את הקיבוצים עכשיו (ל''ת)

      מוטי, 09/06/07 18:01

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    יפורקו הקיבוצים מעבר לקו הירוק בגדה ובגולן (ל''ת)

    גבול בינלאומי, 09/06/07 17:31

    הגב לתגובה זו

    • אין קיבוצים בגדה, ובהסכם שלום (ל''ת)

      נרד מהגולן, 09/06/07 17:49

      הגב לתגובה זו

      • שקרן - איפה גלגל ? (ל''ת)

        ראובן קנול, 09/06/07 18:21

        הגב לתגובה זו

    • אני בעד פירוק טוטאלי של השמאל

      השמאלנים, 09/06/07 18:00

      הרי במילא כולכם תחזרו לאירופה בסופו של דבר

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    זה מה שקורה ששמים מפקד אוגדה בלתי מתאים לתפקידו כמו צ'יקו תמיר (ל''ת)

    אלכס, 09/06/07 17:23

    הגב לתגובה זו

    • הבן אדם נפל. מי שם אותו בעזה ??? לפיקוד העורף לא הייתי שולח אותו . (ל''ת)

      רגב, 09/06/07 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    4 managed to get away?????? (ל''ת)

    downunder, 09/06/07 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    10 שנים של תרבות החיים הטובים הפכו את צה''ל לצבא של נמושות

    CatConfusers, 09/06/07 16:53

    10 עד 20 השנים האחרונות שעברו על החברה הישראלית מתאפיינות בנהירה אל ''החיים הטובים'' סושי, ספא, חו''ל, מלונות יוקרה וכו' בקיצור נהנתנות , תרבות הצריכה ההמונית, קניונים וטלוויזיה שמטמטמת לציבור את המוח עם תכניות ריאליטי , וכאשר הציבור צריך להתמודד עם המציאות האמיתית אז הוא נוטל פרוזאק קסנקס ושאר רעלים נוגדי דיכאון, הציבור הישראלי הפך לעם של זומביטים, הדמוקרטיה ותרבות הצריכה והתאגידים חדרו עמוק לבסיסי צה''ל ואלה הפכו אותו לצבא של נומושת, צבא של אפסים, צבא חיילים ''רגישים'' שלא מוסגלים להלחם, צבא שבו האינדיבידואליזם שולט
    כל מדינה אחרת בעולם היתה מזמן מחסלת את בעיית הקסאמים בתוך חודש, פה אנחנו תקועים איתם כבר 7 שנים כי אף ראש ממשלה לא רוצה להתעמת עם משפחות שכולות,

    המשפחות השכולות הפכו את השכול שלהם לאמצעי סחיטה שאי אפשר לעמוד בפניו , הן הפכו את השכול שלהם ללובי פוליטי, שמונע ממדינת ישראל להגן על עצמה והתוצאה היא מה שאנחנו רואים היום והמלחמה האחרונה.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יוחזר ''ביידיינו! ניצחנו!!(גל הירש)'' לפיקוד (ל''ת)

    שהב''ט פרץ, 09/06/07 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אני חייבת לדעת.. שמישהו יענה לי

    אחת, 09/06/07 16:41

    מה הקטע של ''לקיחת אחריות'' אחרי כל דבר שקורה?....
    כל הפיגועים שהיו עד עכשיו אירגון ערבי לקח אחריות.....
    נו ו?!?!?! אז הוא לקח אחריות!!!! זה מה שיחזיר את האנשים שנהרגו לחיים??? מה הקטע הזה של לקחת אחריות על הפיגוע????
    לא אמורים לקחת אחריות ולשמור שזה לא ייקרה יותר?! זאת לא הכוונה??

    הגב לתגובה זו

    • הפירמה ממתגת כך את המוצר שהיא

      אחד, 09/06/07 17:36

      מספקת - במקרה זה המוצר הוא פעולת הטרור והפירמה היא ארגון הטרור - כאן מדובר בג'יהאד האיסלמי... כמו שקוקה קולה שמים את הלוגו ושאר סממנים ייחודיים על על המוצר שלה כדי שהצרכן יגלה נאמנות למותג הזה כך ארגון הטרור מכריז על נטילת אחריות - ''אני זה שעשיתי'' כדי להשיג כך שורה של מטרות ויעדים (האדרת שם הארגון, קבלת כבוד בקרב האוכלוסיה, ביקוש מצד פעילי טרור להצטרף אליהם ולא לארגון המתחרה וכו'). הקטע של נטילת האחריות הוא של ארגון הטרור - צה''ל לא קשור לעניין, הוא רק מדווח על כך לתקשורת כחלק מהנתונים שהוא נותן על האירוע... ואגב, הקטע של נטילת אחריות אחרי פיגוע אינו חדש או הומצא ע''י הפלסטינאים, הוא קיים בכל מקום בו יש ארגוני טרור - ETA בספרד, FARC בקולומביה, אל קעידה בכל העולם וכו'

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מפקד האוגדה בכבודו ובעצמו מנהל את''הקרב''ואלה התוצאות?

    חייל מ-67, 09/06/07 16:39

    מעניין איך ינהל קרב מול אוגדה שלמה?
    זאת נקראת חוליה.מפקד הפיקוד ילחם במחלקה,והרמטכ''ל בפלוגה?וזהו?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אני מקוה

    ש, 09/06/07 16:25

    שלא הסתלקו עם חטוף.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מי יתפטר קודם?

    זמן אמיתי, 09/06/07 16:22

    האם מפקד האוגדה ואלוף הפיקוד כבר התפטרו או שהם מחכים לבזיון הבא ?מענין מי מהם יתפטר קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    נערכנו לכך מראש ?

    וח''ק ממלכתית, 09/06/07 16:17

    מה היה קורה אם לא היינו נערכים לכך מראש? הם היו משתלטים על מפקדת האוגדה ? הפיקוד ?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לפרק את הקיבוצים באיזור עזה ולהתחיל בקיבוץ כיסופים

    שמאלני אמיתי, 09/06/07 16:11

    לא יתכן שאלף חיילים יגנו על קומץ הזויים בקיבוץ כיסופים שהחליטו לגור בלב האוכלוסיה הערבית

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי

      יול, 09/06/07 16:26

      לא ידעתי שבישיבה מאפשרים לטקבק ביום שישי. אותכם פינו בצדק אז תתחילו להפנים את זה.

      הגב לתגובה זו

      • לא כל הציוניים דתיים!!! (ל''ת)

        אבי, 09/06/07 16:37

        הגב לתגובה זו

        • רובם לא. (ל''ת)

          א, 09/06/07 17:01

          הגב לתגובה זו

      • ועליכם יורים קסאמים ובצדק , יאללה לחזק את הגגות !!!!

        מושקה הפריץ, 09/06/07 17:59

        חה חה חה חה חה חה חה חה

        הגב לתגובה זו

    • נא לשנן--- קו ירוק/לא קו ירוק -- קו ירוק/לא קו ירוק --

      גבול בינלאומי, 09/06/07 16:47

      מובלעת בתוך שטח לא ריבוני ואוכלוסיה שאינם אזרחי המדינה -וההיפך.
      וכו' וכו'

      הגב לתגובה זו

      • לאף אחד בישראל לא אכפת מקו ירוק תפנים

        סטלין, 09/06/07 17:22

        עם ישראל לא נגד 'כיבוש' עם ישראל בעד שקט.

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק. רק שיקולי בטחון (ל''ת)

          לא התנחלות, 09/06/07 17:50

          הגב לתגובה זו

          • חמודי, אין לנו רצון/יכולת/כוח להגן על הקיבוצים שלכם

            יהודי לא מגן, 09/06/07 18:31

            רוצים למות על כיסופים ?
            רוצים למות על נירים ?
            רוצים למות על כרמיה ?
            רוצים למות על נח''ל עוז?
            רוצים למות על זיקים ?
            רוצים למות על כרם שלום ?
            רוצים למות על יד מרדכי?
            רוצים למות על ניר עם?

            יאללה תפאדלו! אבל תעשו את זה בעצמכם אנחנו לא רוצים למות בשביל השמאלני או רכושו. וזה באמת לא מעניין אותנו איפה השמאלני נמצא - בתוך הקו הירוק/אדום/סגול/כחול/צהוב/טורקיז, מחוץ לקו , על הקו , באוויר, בים , ביבשה, בחלל או על הירח.

            יהודי לא מגן על שמאלני!

            הגב לתגובה זו

            • ליהודי הדגול-סעו לשלום

              המפתחות בפנים, 09/06/07 20:55

              על פנים הקו הירוק יש קונצנזוס-כולם בעד.

              מחוצה לו אין קונצנזוס- רק אתם בעד.

              אתה רוצה לטעון שמצדך או הכל או כלום-לך על זה.
              המקסימום שאתה יכול לעשות במצב כזה זה ללכת על הכלום.
              אתה לא יכול להכריח מישהו ללכת על השטחים נגד רצונו..
              (פנים הקו הירוק הוא לא נגד רצונך באופן מהותי-רק אם אחרים לא יתמכו בשטחים..)

              הגב לתגובה זו

            • חה חה חה בינתיים מי שמתחפך מפה זה אתם: דרכון זר יש כמעט לכל שמאלני

              אין לי דרכון, 10/06/07 00:09

              תשאל את אברום בורג.

              בסופו של דבר ייפלו גם קטיושות על תל-אביב ואז נראה בדיוק כמה שמאלנים ישארו כאן...... אני מהמר על מספר עגול : אפס.

              הגב לתגובה זו

      • נא לשנן: יהודי/לא יהודי --- יהודי/לא יהודי --- יהודי/לא יהודי

        יהודי, 09/06/07 18:14

        ויהודי לא מגן על לא יהודי(=שמאלני במקרה הזה) לא בתוך לא מחוץ ולא על הקו הירוק. שהשמאלני יגן על עצמו בעצמו.

        הגב לתגובה זו

      • הערבים לא מבדילים ביניהם (ל''ת)

        זה מה שחשוב, 09/06/07 22:43

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    ממתי הם ''חמושים'' ולא ''מחבלים'' ??!! (ל''ת)

    כמו הBBC?, 09/06/07 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מה זה אומר ''השטלתו ''...?

    ארצי, 09/06/07 16:07

    ... העמדה בכיסופים היתה מאוישת ????

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אם צה''ל היה ערוך איך לעזאזל הצליחו להשתלט????????

    רון, 09/06/07 16:02

    אם באמת היו ערוכים לכזה דבר איך חמישה מחבלים מצליחים להשתלט על מוצב????????????????
    תוצאה: זה שקר זה בא עליהם בהפתעה אף אחד לא היה ערוך לכך עובדים עלינו אף לקח לא מיושם דם ילדנו ניהיה הפקר ובקום להודות בטעות ולתקן את מה שצריך משקרים וממשיכים כאילו לא קרה כלום בושה לצה''ל ולמדינה!

    הגב לתגובה זו

    • בגלל זה הוסיפו:''נמנע פיגוע גדול''

      יואב צור, 09/06/07 16:28

      על מנת שהקוראים יחשבו שהמחיר ששילמנו היה ראוי!

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הפלסטינים המסכנים!!!

    שמאלנית גמורה, 09/06/07 16:01

    עלק צה''ל הצבא הכי הגון בעולם : מתייחסים לפלסטינים יותר גרוע מהנאצים,מתייחסים אליהם באלימות ובברבריות שמים עליהם עוצר כל הזמן לפלסטינים אין חופש ולא פלא שאחרזה מתוך ייאוש הם עושים פיגועים... וחוץ מזה הם צודקים כבשנו אותם ב-48 זו היתה צריכה להיות מדינה ערבית- מדינה פלסטינית ולא מדינת היהודים - מדינת ישראל . ל-NRG נא לא לצנזר את התגובה.

    הגב לתגובה זו

    • לפלסטינאים לא יהיה חופש גם בלי ישראל.

      גומר שמאלנים, 09/06/07 16:31

      שימשיכו להתייחס אליהם ככה כל עוד הם יורים טילים ומחנכים את ילדיהם לגדול להיות מחבלים.

      לא יודע אם שמת לב לאחרונה, בגלל היחס שהם מקבלים, כבר מזמן לא ראינו את הנשק המיוחד של הפלסטינאים:
      1. פאטמה מפצייצ מודל 2007
      2. אחמד ביגקאבום v2.2

      את רוצה לחזור לתקופה מלפני 10 שנים שלא היה עוצר וכל יום היו התראות ופיגועים?

      ברור שהתגובה שלך באה לעורר פרובוקציה ולהסית.

      מתנהגים אליהם יותר גרוע מהנאצים?
      אם היו מתנהגים אליהם יותר גרוע מהנאצים כנראה שלא הייתה לנו בעיה היום נכון?
      כנראה שהאוכלוסיה שם הייתה מצטמצת לא?
      כנראה שהיא רק גודלת וכל זה ממשלם המיסים האיראני/סורי.

      יאללה יאללה, תצטרפי לבשארה וחבריו... ברור שאחרי כל ההסתה השמאלנית, אתם תהיו הראשונים שתעזבו את הארץ אחרי שנתתם לגיטימציה למעשי טרור נגד ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דרור --כנס לפה , יש לי שאלה...

    ג'ק הרר, 09/06/07 16:00

    לא הבנתי מהתגובה שלך ... אסור או מותר לצה''ל להיות מוסרי?
    אם תוכל לחדד את הנקודה זה יהיה נהדר.
    בתודה מראש
    ג'ק הרר
    אמסטרדם-צפון

    הגב לתגובה זו

    • דרור רוצה לטבוח,

      במקום דרור, 09/06/07 16:18

      אפשר לחדד יותר?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    למה מפקד אוגדה צריך לנהל קרב עם 4 מחבלים?!?

    יואב צור, 09/06/07 15:55

    אחרי זה מתפלאים למה הצבא שלנו לא מתפקד?!?!

    תנו לקצין במקום לנהל את הקרב.

    הגב לתגובה זו

    • כל אחד מגיע למקום היותר מעניין שיש באפשרותו להגיע

      שאול, 09/06/07 16:22

      הוא בתור מפקד אוגדה, יכול להגיע למקום שהכי מעניין אותו בגזרה,
      אנחנו כותבים כאן, כי אין לנו אפשרות להתבטא במקום אחר.

      הגב לתגובה זו

    • שכחת מה קרה כשמפקד האוגדה בצפון היה מרותק לצג המחשב.

      עצבני., 09/06/07 16:29

      עוד פעם הם מזהים נקודת תורפה ומנסים.
      מפקד האוגדה צריך לשאול את עצמו כיצד בגזרות שבאחריותו היתה נקודה חלשה שהמחבלים זיהו אותה בוודאות והאם קיימות עוד כאלה.הוא עשה את המתחייב ממנו כי כל תקרית מקומית שעלולה להסתיים באסון, חטיפה לדוגמה תחייב תגובות ברמה האיסטרטגית שאחריתן אינו ידוע.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. (ל''ת)

      נכון מאוד, 09/06/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אני עוד לא שמעתי על צבא שנערך שיכבשו אותו,אולי זה הסרט גבעת חלפון (ל''ת)

    יחי מדינת ישראל, 09/06/07 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זוכרים שרון? 5 תיקי פלילים תמורת ישראל (ל''ת)

    והיום אולמרט, 09/06/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הצבא שלנו נרדם,,,התיאשו מהמנהיגות,,איו בשביל מי להלחם,,, (ל''ת)

    בצלאל, 09/06/07 15:50

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הפמיניזם סירס את העם (ל''ת)

    גיל, 09/06/07 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אולמרט אמר: אנו נתקן , ונשפר,,יהיה כייף לגור בארץ,,,איזה בזיון,, (ל''ת)

    זעקי ארץ אהובה,, 09/06/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    בעזה צריך לתקוף רק מהאויר עם ישור שטחים ביבשה

    להתחיל לתקתק, 09/06/07 15:45

    הטרוריסטים צריכים להבין שיש להם מה להפסיד כשהם תוקפים אותנו.
    ישאל צריכה באופן מסודר להתחלי לישר שטחים בעזה כל עוד יש טרור.
    אם הטרוריסטים יתמהמהו וימשיכו עם הטרור,בסוף לא תשאר להם עזה,הכל יהיה שטח ישר ומיושר נקי ושלנו.
    צריך לישר שטחים על כל מה שקיים בהם באופן מסודר מהגבול שלנו כלפי פנימה של עזה,ולהפוך כל שטח כזה לשטח ביטחון שאסור להכנס אליו,מי שנכנס לשטח הבטחון נורה,זה נח גם יותר להלחם כך בזמן מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ביותר! (ל''ת)

      גולנצ'יק, 09/06/07 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    גבי. לא לילד הזה פיללנו

    יעקב, 09/06/07 15:44

    אכן הרתעה של ממש
    כמוך כמו אולמרט
    טוידל די וטוידל דם

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אהוד ברח! אשכנזי ברח!! ומי הבא בתור? (ל''ת)

    אריק, 09/06/07 15:35

    הגב לתגובה זו

    • מה עם פרץ ואולמרט .קדימה . (ל''ת)

      מה, 09/06/07 15:49

      הגב לתגובה זו

    • שקרן , מי אתה ? ברק החייל הכי מעוטר בצה''ל (ל''ת)

      אבי, 09/06/07 17:18

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אסור שהמחבלים יצאו מכיסופים חיים (ל''ת)

    דודי, 09/06/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ובת''א - מצעד הגאווה חגיגות הבורסה והמועדונים (ל''ת)

    אותה ארץ?, 09/06/07 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אמנם החלה הספירה לאחור. (ל''ת)

    יעקב, 09/06/07 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''גורם בצה''ל: נערכנו לכך מראש'' למה נערכתם בדיוק? (ל''ת)

    שרעבי, 09/06/07 15:31

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת (ל''ת)

      תגובה מצחיקה, 09/06/07 15:44

      הגב לתגובה זו

    • יפה,

      שאול, 09/06/07 15:44

      עליתה על הנקודה,
      צה''ל ערוך להסביר עצמו.
      טיב הסחורה נקבע ע''פ איכות שיווקה,
      איך שנציג הסחורה, כך היא תראה,
      הצבא -כצבא של עם סוחרים- מכיר עובדת חיים זו.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    צ'יקו תמיר החזרת כבר את הסכינים לנדנן ?? (ל''ת)

    סכין בגב, 09/06/07 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ישראל תגיב רק בזילזל על מגדלי עזריאלי (ל''ת)

    מסעודה, 09/06/07 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    היידה להתנתקות הבאה!

    טיטוס, 09/06/07 15:21

    עפ''י השיטה החדשה בצהל:נותנים לך תיקח! מרביצים לך תברח !!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה מה שקורה כשגורם ההרתעה נמחק!

    ישמעאל, 09/06/07 15:18

    ומה יעשו אשכנזי,יועציו ואולמרט?מכסימום יפציצו את חולות עזה.

    הגב לתגובה זו

    • עזוב שטויות

      שאול, 09/06/07 15:25

      הרתעה , ושאר דברים שוליים ,הם נגזרת ממה אנחנו שווים,
      צריך להתמקד באיכות הצבא - מה שאנחנו לא יודעים לעשות כל כך טוב - השאר יבוא מאליו.

      הגב לתגובה זו

    • גורם ההרתעה??? נסראללה מת מצחוק (ל''ת)

      רועי, 09/06/07 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אשכנזי ''ראש כוחות המזויינים'' תרתי משמע (ל''ת)

    סא''ל מיל', 09/06/07 15:17

    הגב לתגובה זו

    • אשכנזי דפאר שיודע רק לפטפט. לא יותר מזה (ל''ת)

      מני, 09/06/07 15:23

      הגב לתגובה זו

    • תגיד לי מי חברך ואגיד לך מי אתה אשכנזי. (ל''ת)

      עמיר פרץ !!!!, 09/06/07 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    האם מישהו ידאג שמשה (צ'יקו) תמיר ישלם את מחיר הפשלה הזו ? (ל''ת)

    דביר, 09/06/07 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אולמרט @ וינוגרד ציווה ואנו מתקנים @ (ל''ת)

    ארנון, 09/06/07 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    בנייהו צנזור מעריב&צהל עייניכם הרואות (ל''ת)

    גרינשפן, 09/06/07 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אימא! אל תשכחי! במבה+מילקי+דני+שוקו!!! (ל''ת)

    חייל קרבי קרבי, 09/06/07 15:06

    הגב לתגובה זו

    • ונעלי דיאדורה קלות שנוכל לברוח מהר ! (ל''ת)

      מיקו22, 09/06/07 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    פק''ל לאשכנזי (להשיל נעליים- קל לבריחה ולמנוסה) (ל''ת)

    רת מרתון, 09/06/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:04

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני שואל אותך, יש חשש שהחמושים שהשתלטו על העמדה חפים מפשע?

      אלון, 09/06/07 15:15

      תפנימו צה''ל לא רוצה לפגוע במחבלים נקודה. , צה''ל מעדיף לסכן חיי חיילים מאשר להרוג מחבלים, אחרת היו פשוט מכוונים איזה טנק או תותח על העמדה ומרימים אותה באוויר

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הומני ,להרוג מחבל בעת מילוי תפקידו!

        שמאלני מסטול, 09/06/07 15:25

        מה קרה לך אתה ברברי ?
        הם מסכנים תחת כיבוש !
        הבג'צ לא יאשר.
        ארגון בצלם לא יסכים.
        העולם יצעק !
        ואשתו של אולמרט תגיש תלונה נגד החייל שיפגע במחבל חף מפשע !
        צריך לתת להם עוד הזדמנות, אולי לפנות עוד ישובים מסביב לעזה כי את עזה כבר פינינו.
        אולי נספק להם תותחים כי רכבים משורינים כבר סיפקנו להם והם עדיין תקפו אותנו היום בהם !

        מדינה של טמבלים !

        הגב לתגובה זו

    • שטות גמורה

      א, 09/06/07 16:18

      כל פעם שלא הולך לנו,אנו דוחים את מהמציאות ומאלצים את עצמנו להאמין שסיבה היא ש ''אנו פשוט הבחור הטוב, לו היינו פחות טובי לב, היינו מנצחים''

      זאת היא שטות !
      אנו לא כו טובי לב כמו בעמדת חולשה.
      כן, אנו לא ארה''ב או רוסיה שיכולים להשמיד ולטבוח כמו בצ'צ'ניה ולא סין שיכולים להמשיך לדכא את טיבט.
      אנו לא ! לצערי, אך לא !
      ולכן גם לא יכולים לעשות כל מה שהיה ברצוננו לעשות.

      וכשיכולים-כמו למשל בלבנון, אז אנו לא מי יודע מה ''מוסריים'' .
      עובדה שהשתמשנו בפצצות מצרר והשמדנו אזורי אוכלוסין במטרה ללחוץ על האוכלוסייה .

      כל הסיפור הזה ''הינו טובי לב. היינו צריכים לשטח את הכפר'' זאת פשוט איוולת
      ואין צה''ל יכול באמת ''לשטח'' לא מוסרית אבל יותר מזה לא פרקטית.

      צה''ל ניסה אבל לא יצא.... זאת האמת.
      ובמקום לברוח לסיבות שקל יותר לקבל, יותר נכון לקבל את המציאות
      ולתקן את הסיבות האמיתיות שמובילות לכישלון.

      אני לא רוצה צה''ל זועם, אני רוצה צה''ל אפקטיבי שיודע מה לעשות.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:03

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

    • דרור,

      שאול, 09/06/07 15:30

      צבא שלא מסוגל להתמקד במטרה- באויב, יאלץ לפגוע במה שמסביב,
      מי שהבנתו מוגבלת לכח -זה דוקא אתה.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:03

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:03

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

    • הבנו בפעם הראשונה מה נכנסת לLOOP (ל''ת)

      cantaloop, 09/06/07 16:04

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:03

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אסור לצה''ל להיות מוסרי!!!!!!!

    דרור, 09/06/07 15:03

    המוסר עולה לנו בחיי חיילנו!!! עשרות שנים אנחנו מאבדים חי''רניקים מהחשש שמא ייפגעו חפים מפשע בהם האוייב משתמש ואם במקרה אנו פוגעים בילד אז העולם יוצא נגדנו כאילו אנו עושים זאת באופן שיטתי לכן עלינו להכריז על האזור שטח צבאי סגור, להוציא התקשורת משם ולטבוח!!!! אוייב זה מבין רק כח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה הקשר למצעד הגאווה? (ל''ת)

    מה, 09/06/07 15:01

    הגב לתגובה זו

    • כי זה צבא של הומואים ! (ל''ת)

      דמיקולו, 09/06/07 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בהזדמנות במכירת חיסול(ת.משמע) דרגות אלוף במשקל לפי הק''ג (ל''ת)

    ה-''בסטה של צהל'', 09/06/07 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ישראל כלאה את הערבים וזרקה את המפתח

    אשר, 09/06/07 15:01

    עכשיו לוחמי הג'יאהד עושים לנו ביצפר. וזה הכל בגלל הכיבוש,אין שום בעיה עם ההורים שלי. אתם הימין לא יודעים לקיים דיון, לכן אתם רק מקללים או מאיימים, מופרעים, תביאו ימני אחד שיודע לדבר. אתם לא יודעים אפילו להרכיב שני משפטים רצופים בעברית איזה כיף לא להיות ימני.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שמצאו את המפתח.

      יואל, 09/06/07 15:18

      בית ספר רושמים ככה.
      חבל שמצאו את המפתח.
      תמיד אנחנו אשמים אולי פעם תחשוב נתנו להם כבר הכל אבל הם לא יודעים לעשות אם זה כלום.אם היה להם שכל עזה יכלה להיות ''גן עדן'' אבל הם במקום לעסוק בעצמם הם תמיד מפילים את האחריות עלינו ואנשים כמוך תומכים בהם וככה יש להם סיבה להמשיך אם שפיכות הדם.

      הגב לתגובה זו

      • ליואל מלוד.

        אשר, 09/06/07 15:29

        אני יודע איך רושמים בית-ספר,כתבתי ''ביצפר'' בציניות, בשפת סלנג.דבר נוסף אתה רשמת ''הם לא יודעים לעשות אם זה כלום'' רשמת ''אם'' במקום שאמור להיות בו ''עם'' !אה, אכלת אותה!...אמרתי לכם שאנשי ימין לא כל כך חכמים כמו שהם מציגים את עצמם.

        הגב לתגובה זו

        • יואל לא אכל אותה. התוכן שכתב מדוייק לגמרי

          חוצמזה, 09/06/07 16:58

          העיקר שהם עושים ביצפר לצה''ל..
          למה גם ביצפר וגם להתבכיין??
          (בלי קשר למה שהם חוטפים, כן..)

          הגב לתגובה זו

    • במה היציאה,כולל פילדלפי, שינתה להם לרעה?

      בלתי נסבל, 09/06/07 15:40

      לסכם כל מהלך של ישראל בסיסמא שלילית בלי קשר לכלום.

      שנייה לפני שישראל יצאה-האשימו אותה שזה רמאות ,תעמולה, היא לא תצא ,ובלי פילדלפי זה בכלל כלום בריבוע--
      איך שיצאנו (במחיר פנימי לא קל)-זה כלום, זה ''יותר גרוע''...

      חלאס

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני מתנשא קולוניאליסטי

      סר רוברט רדפורד, 09/06/07 16:18

      הרי הם אומרים שמטרתם היא השמדת ישראל, רק אתם השמאלנים מנסים לעוות את הדברים שלהם כדי שיתאים לאידאולוגיה שלכם, תוך התעלמות מרצונם.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מנוולים אתם אמרתם שההנתקות תתן ביטחון - צריך להעמיד אותם לדין (ל''ת)

    ניקו, 09/06/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תוצאה ישירה של מינוי לקוי של רמט''כל פוליטי!! לך לעזה !לא לרפיח! (ל''ת)

    ישמעאל, 09/06/07 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כבשו לנו עמדה של צהל ?! ממש בושה ! צבא שוקולדה!

    מיקו 22, 09/06/07 15:00

    חיילי מילקי וקטרינג, יושני פוך ,ולוקחי גראס...
    את הפדיחות בלבנון ראינו, אבל עכשיו 5 לוחמי חמאס כובשים עמדה של צהל לאור היום ,ואנחנו לא מצליחים לכבוש בחזרה.
    אותי זה מפחיד מה יהיה במלחמה הבאה? אנחנו רק נפסיד, חיינו יהיו הפקר , וחיי ילדינו יהיו לאסון !
    תיתעוררו שם בצבא לפני שיהיה מאוחר !

    הגב לתגובה זו

    • ההשתלטות הייתה על עמדה נטושה תרגע. (ל''ת)

      יאיר, 09/06/07 15:08

      הגב לתגובה זו

      • מה זה עמדה נטושה?! למה היא נטושה?

        יואב צור, 09/06/07 16:02

        מכבסת המילים של צה''ל עובדת שעות נוספות או שיש עמדה ולא נוטשים אותה או שאין עמדה.

        הגב לתגובה זו

    • חללי אל אקצה זה הפת''ח לא?

      חפ''ש, 09/06/07 15:11

      האם הם לא אלו שאולמרט ושריו רוצים לסייע בנשק?

      טוב נו ,מטומטם מי שמתגיס במדינה מתאבדת כזאת.

      הגב לתגובה זו

    • כבשו...

      ציקו, 09/06/07 15:35

      אתה סתם מברבר מבלי לדעת מה היה...
      התורה אמרה כי פחדנים מקומם בבית.
      אז שב בשקט בחדרך .

      הגב לתגובה זו

    • יואב

      יול, 09/06/07 16:33

      אם היית הולך למילואים היית יודע את התשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    באין ממשלה, צבא, משטרה ישראל מנוצחת (ל''ת)

    ע-ו-ב-ד-ה, 09/06/07 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הג'יפ ממולכד-הכל זה טריק לפגוע בחיילים

    צחי, 09/06/07 14:59

    הרעיון הוא לעשות כאילו נסיון פיגוע, הג'יפ נשאר בשטח, ואחר כך כשחיילים יבואו לבדוק ראיות בגזרה, כולל אמצעים שבתוך הג'יפ, הם ינסו לפוצץ אותו מרחוק

    בג'יפ אפשר להכניס מטען של כמה מאות קילוגרמים

    הגב לתגובה זו

    • ומי סיפק להם ג'יפ ממוגן ? אלמרט ורבין כמובן !!! (ל''ת)

      דמיקולו, 09/06/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ככה זה שמפקדי הגירוש ממונים על הצבא

    מיקי, 09/06/07 14:58

    במקום לפוצץ את עמדת השמירה ולגמור את הסיפור בעשר דקות, הם יורים כדורי גומי ובסוף זה יעלה בכמה הרוגים

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יוחזר צהל וחלוץ לבנון 2 עדיף על הפדיחה הנוכחית (ל''ת)

    מזל שלא לקחו, 09/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה מה שקורה שנותנים לגולני לנהל את צה''ל. בושה וחרפה. (ל''ת)

    מאיר ראנד, 09/06/07 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    צהל, זה לא מה שהיה פעם ! בושה !!!

    דמיקולו, 09/06/07 14:52

    למי חושב שצהל הוא חזק כניראה חי עוד בשנות השמונים , צהל של היום לצערי חלש מנטלית ופיזית נימצא בחולשה תחת הזיות שמאלניות.
    חיילי השוקולדה והקטרינג ...
    אותי רק מדאיג מה יהיה במילחמה הבאה ???
    אולי נפסיד? ומה יהיה עלינו?
    אלוקים רק יעזור.......

    הגב לתגובה זו

    • ומה את מסייעה ? אם לא גורע ?! (ל''ת)

      א, 09/06/07 15:00

      הגב לתגובה זו

      • 2 מחבלים כבר שעות בתוך עמדת שמירה?

        חפ''ש, 09/06/07 15:15

        אני בשוק.
        אין לצה''ל טילים להרים אותם,או שמא אשכנזי,אולמרט ובצלם עוצרים אותם.

        חחחח מדינה מתאבדת,לתת נשק לפת''ח (חללי אל אקצה),בשביל מה יותר מ50 מיליארד לתקציב הבטחון עם מחבלים עם רובים עושים לנו בית ספר.
        אמא שתי חפיסות נובלס,במבה,וצמר גפן לאוזניים,יורים כאן ומפריעים לישון.

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק זה מפחיד (ל''ת)

      שלומו, 09/06/07 15:29

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ואללה צהל על הפנים אני רואה. יותר גרוע מיום ליום. (ל''ת)

    אאא, 09/06/07 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה צבא של 57 מיליארד שקל תקציב ???? (ל''ת)

    איש, 09/06/07 14:50

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, מה יהיה במלחמה הבאה? זה מפחיד !

      דמיקולו, 09/06/07 15:04

      צבא כזה חלש, מה יקרה אם ח''ו תהיה מלחמה נגדנו , הרי רוב הסיכויים עם צבא כזה להפסיד.
      אנחנו לא יכולים לאפשר לעצמנו להפסיד כי חיינו וחיי ילדינו תלויים בזה .
      אולי מהוא יתעורר לפני שנגיע לאסון וחורבן ?!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה זה? מי האחראי שם ? הלכו לישון ? (ל''ת)

    מיכל, 09/06/07 14:44

    הגב לתגובה זו

    • כנראה מפקד האוגדה של - צ'יקו תמיר. (ל''ת)

      רן, 09/06/07 14:52

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    תגובה ל- 11

    אבי, 09/06/07 14:40

    זה בגלל הקולנוע
    לא היה סרט טוב ולכן ההורים שלך נשארו בבית

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האם מישהו ידאג שמשה (צ'יקו) תמיר ישלם את מחיר הפשלה הזו ? (ל''ת)

    נו ????????????, 09/06/07 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ומה יקרה כשנספק להם תותחים?

    סימה, 09/06/07 14:39

    הם הגיעו עם רכב ממוגן. מעניין מהיכן השיגו אותו. ומה יהיה כשנספק להם תותחים?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האם כך שיקם גבי אשכנזי את הצבא ??? לא די בתמרונים חלולים (ל''ת)

    מג''ד, 09/06/07 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צבא שרוצה לרדת מרמת הגולן זה צבא מובס ראו הדוגמא.

    רפי, 09/06/07 14:38

    צבא שמוכן לרדת מהרמה המגינה על ישובי הצפון ולתת אותה לסורים זה צבא שאינו רוצה להלחם .
    יותר חשוב לצבא הזה. קידום,שכר ,רכב והעיקר לא לעשות כלום.
    הנהגת המדינה חייבת לסלק את כל הקצינים הבכירים שאינם תורמים דבר להגנת המדינה ולהזרים דם חדש החלפת הרמתכל לא תתקן את הבזיו שנקרא צהלן.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תפסיקו לזלזל בפלסטינים

    nili, 09/06/07 14:36

    בסופו של דבר זה פוגע בישראלים...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אם יש חיילים הרוגים חייבים לחסל ח''כ ברכה

    אריה, 09/06/07 14:34

    הפיגוע הזה זאת תוצאה ישירה של קריאה של ברכה לפלשתינים להמשיך להרוג יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש להעיף את ציקו תמיר ולא לטאטא זאת בגלל שהוא בגולני !!!!!! (ל''ת)

    מחדל לא נורמלי, 09/06/07 14:33

    הגב לתגובה זו

    • Mודק אבל ל''אשכנזי את פרץ'' יש אג'נדה אחרת בהסתדרות.... (ל''ת)

      ההסתדרות החדשה, 09/06/07 14:43

      הגב לתגובה זו

    • nrg לא ציין שההשתלטות היתה על מוצב נטוש (ל''ת)

      עמיחי, 09/06/07 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    11 - אתה פאתט . צריכים למגר אנשים כמוך . (ל''ת)

    פטריוט, 09/06/07 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    להפציץ את כולם בלי להסס

    שונא מחבלים, 09/06/07 14:29

    האיראנים והסורים סתם מאיימים, אם הם ייצאו עלינו למתקפה כל העולם ייקום עליהם...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    תלמדו מהלבנונים איך מטפלים בערבים. (ל''ת)

    אלי, 09/06/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה מראה עד כמה ההרתעה הישראלית בשפל אם הם תוקפים בלי לפחד! (ל''ת)

    zobret, 09/06/07 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה בגלל הכיבוש,40 שנה לכיבוש. (ל''ת)

    אשר, 09/06/07 14:12

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל ההורים שלך!!!

      דרור, 09/06/07 14:26

      שלא השתמשו בקונדום!!!

      הגב לתגובה זו

      • ההורים שלו לא אשמים

        אילנה, רמת גן, 09/06/07 14:40

        שהוא נולד דפוק שלא מבין שאם לא היה ''כיבוש'' הוא וכל משפחתו לא היו זוכים להיות בעולם הזה, אלא גופות צפות במימי הים התיכון..

        הגב לתגובה זו

      • חחחחחחח ... אהבתי :) (ל''ת)

        הפטריוט חוזר, 09/06/07 14:40

        הגב לתגובה זו

      • אתם לא מבינים שהוא סתם מזבל ת'שכל

        א, 09/06/07 14:43

        ולכם זה עוד תענוג לחפש מישהו להוציא עליו את העצבים.

        הגב לתגובה זו

    • איזה כיבוש יש בעזה ? אנחנו בחוץ בגבולות 67 !

      דמיקולו, 09/06/07 14:54

      נו...... ומה יצא לנו ?
      כיבוש כיבוש יצאנו עד לסמ' האחרון, פינינו,מסרנו, הרסנו, וברחנו משם לגבולות 67 !
      נו מה קורה שם? מה הם עוד רוצים ?
      אולי יש שמאלני אחד שיענה לי ......?

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה עדיין לוקח כדורים ? אמרתי לך להפסיק. (ל''ת)

      ניקו, 09/06/07 15:05

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    שוב אנו מתמזמזים מול חוליית מחבלים במקום להשאיר שם בור ענק... (ל''ת)

    מה יהיה ?, 09/06/07 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ל-2

    דני, 09/06/07 14:02

    ואם נפסיק אז הם יפסיקו לירות מטחי קסאם? לא, לכן לא רק שצה''ל צריך להמשיך הוא צריך לנצל את ההזדמנות ולעשות שם נזק משמעותי בדמות חיסול שכונות שמשמשות לירי על שדרות. שידעו שיש מחיר לכל דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המציאות מאחורי הדיבורים הסוריים

    שלושת הקופים, 09/06/07 14:00

    המציאות מאחורי הדיבורים הסוריים כי 'דמשק מעוניינת לחדש את שיחות השלום עם ישראל' היא, שבדמשק נמצאות ביום ו' (8.6), ובמשך רוב ימי השבוע האחרון, שתי משלחות רמות דרג איראניות, אחת מהן צבאית, המנהלות שיחות עם הצמרת הפוליטית והצבאית הסורית על ההכנות למלחמה המזרח תיכונית שעלולה לפרוץ בחודשים הבאים. במקביל, מבקרת, בימים אלה, בטהרן משלחת צבאית סורית שתפקידה לסייר במפקדות צבא איראן ומשמרות המהפכה, לבדוק את התיאומים המבצעיים הקיימים בינן לבין מפקדות הצבא הסורי, ולבדוק את ארסנל הנשק האיראני במטרה להכין רשימה של סוגי נשק נוספים שצבא סוריה זקוק להם לקראת התמודדות צבאית אפשרית עם ישראל. טהרן הגבירה באחרונה גם נכונותה לממן רכישות נשק ברוסיה עבור דמשק.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לנצל את עזה לאימונים, לקראת המחלחמה הגדולה. (ל''ת)

    הממממ, 09/06/07 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תענוג...תענוג....

    ישראלה, 09/06/07 13:39

    שיישרפו שם החולירות,הראש שלהם לא נח לרגע איך להזיק למדינת-ישראל,ובכן נישמח לשמוע שכולם שם עולים באשששששש..

    הגב לתגובה זו

    • אשמח מאוד

      א, 09/06/07 14:07

      אם כל אדם הצמא לדם יעלה בלהבות.
      וזה כולל שני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

      • אשמח מאוד אם הבוגדים בשעת מלחמה יזכו לביקור בגרדום (ל''ת)

        ו. צ'רצ'יל, 09/06/07 14:18

        הגב לתגובה זו

        • מסכים. (ל''ת)

          א, 09/06/07 14:30

          הגב לתגובה זו

        • אבל תן לי להבין משהו

          א, 09/06/07 14:56

          זה שאני לא כזה רדיקלי ואיני מאחל לראות ילדים פלשתינאים ספוגי דם, זה הופך אותי
          לשמאלני ? לבוגד ?

          אם כך ,לדעתי זה הופך אותך למעוות בין שנינו.
          ואף מעלה את הכבוד לשלי דווקא לשמאל כיחס לקבוצה לה אתה שייך.

          הגב לתגובה זו

          • לא, בכלל לא, לא אמרתי עליך ספציפית

            ו. צ'רצ'יל, 09/06/07 16:20

            אמרתי בוגדים, מי שנזעק וזועק זה אתה. איך אומרים, על ראש הגנב בוער הכובע.

            הגב לתגובה זו

            • התגובה שלך מקושרת לתגובה שלי

              א, 09/06/07 16:38

              לגיטימי שאני אחשוב שהכוונה היא עלי.

              הגב לתגובה זו

      • אתענג ואשמח

        ערפד מצוי, 09/06/07 14:26

        אם ישרפו החולרות,
        אם צמאי הדם יעלו בלהבות,
        ואם המייחלים לשרפת הצמאים, ישרפו גם הם.
        - מתאים לכולם.

        הגב לתגובה זו

    • אל תשמחי , צהל מפסיד ואנחנו בבעיה...

      דמיקולו, 09/06/07 15:09

      5 טרוריסטים מביסים עמדה של צהל לאור יום . הם מגיעים ברכב משוריין שמר שרון ואולמרט סיפקו להם, לא מספיק זה אנחנו לא מצליחים לכבוש בחזרה את המוצב.
      מה יהיה אם תהיה מלחמה רצינית?
      את יכולה להיות בטוחה שלא נפסיד עם צבא וממשלה כזאת?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תכנון של אשכנזי ושלושת הקומיסרים ובאישור פטרונו פרץ!

    טיטוס, 09/06/07 13:37

    את הנפיחה הזאת תכננן הרמט''כל בייעוץ צמוד של היועצים\קומיסרים שמינה לעצמו.אחלה פעולה!!הנייה והחמאס נהנים מכל רגע!!

    הגב לתגובה זו

    • To No 5

      Avnera, 09/06/07 15:31

      It is quite obvious why you call yourself Titus. I SHALL urge everybody I know to pray for your demise .

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לצהל אסור בתכלית האיסור להפסיק את הפעילות ברצועה

    ש.לוין, 09/06/07 13:37

    זה הזמן לחסל את החמאס והטרור שלו , אין לתת להם כל צ'אנס או אפשרות להפסקת אש הם עכשיו בנסיגה תרתי משמע היכולות שלהם מיום ליום לאור הפעילות המוגברת והבלתי מתפשרת של צהל הולכות ופוחתות עד להעלמותן המוחלטת החמאס נמצא עכשיו במצב שהוא לא יכול להתארגן ולהתחמש הם במגננה כל הזמן, לפיכך צריכה פעילות ממושכת על מנת לחסלם סופית.
    הקסאמים בקרוב יהיו נחלת העבר. גם החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • צהל לא מסוגל להחזיר עמדה שכבשו לו לאור יום.

      דמיקולו, 09/06/07 15:12

      על מה אתה מדבר? צבא חלש ממשלה מסכנה ואנחנו עוד יותר מסכנים.
      הם מפחדים להיכנס לעזה....
      את התוצאות נרגיש במלחמה הבאה!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מצאו להם שדה אימונים!משם יורים קסאמים ופצמרים?

    ישמעאל, 09/06/07 13:32

    עוד מפגן ראווה של אשכנזי עב''ל פרץ!במקום לבזבז כסף לשוא ולדרוש תוספת תקציבית של 10 מיליארד,עדיף שלא תעשו לנו הצגות מרוקנות תכלית!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בתגובה הם יירו מטח גדול נוסף. הטפשות הצה''לית חוגגת (ל''ת)

    יורם אש, 09/06/07 13:23

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל

      א, 09/06/07 14:06

      לא רק שההיגיון בדבריך הוא אבסורדי
      הוא אף מנותק מהעובדות בשטח.

      הגב לתגובה זו

    • מאד משמח לראות שאויבינו מתעצבנים על צה''ל (ל''ת)

      דובר צה''ל, 09/06/07 14:14

      הגב לתגובה זו

    • בתגובה אני אוריד לך כאפה

      ., 09/06/07 14:22

      די כבר להיות שמאלני! זה מעצבן!

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מצרף כאפה!! מה בתגובה יא מסטול הם תקפו!! (ל''ת)

      just me, 09/06/07 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    החלטה מצויינת!! גם יוזמה מצידינו גם הרתעה וגם איתות לסורים-צה''ל חזק (ל''ת)

    דודי, 09/06/07 13:16

    הגב לתגובה זו