• 65.

    לא צריך שהרפורמים הלאומיים (כלא צריך עזרה של רפורמים לאומיים וימנים

    חרדי ליטאי, 12/06/07 10:15

    אם חשבתם שהחרדים שמחים על שיתוף הפעולה של הכיפות הסרוחות והימנים המיליטנטים (אידיאולוגיה המנוגדת ליהדות), אז אתם טועים.
    יש הבדל בין הדתיים האמיתיים (חרדים ליטאיים ולא חרדים מתנועת ההתחסדות, שהם כיפות סרוחות לכל דבר ועניין) לבין הכיפות הסרוחות והימנים המיליטנטים.

    הרפורמים לאומיים והימנים מתנגדים להומוסקסואליות מתוך יצר כוחנות לשמו ובגלל שהדבר פוגע בריבוי הטבעי של עם ישראל, המשמש להם כמטרה להגשמת הלאומיות (הציונות, יימח שמה וזכרה) ע''י שמירה על הרוב היהודי בארץ. מה שחשוב להם זה ריבוי טבעי יהודי לשם גאווה לאומית ודמוגרפית פסולה (לא בכדי היהדות אינה מיסיונרית ולכן גם לא רבת מאמינים כמו הנצרות, דתם האמיתית של הרפורמים לאומיים והימנים)

    רק אצל החרדים (ושוב, הליטאים, לא הכאילו חרדים מתנועת ההתחסדות) ההתנגדות להומוסקסואליות ולסביות נובעת ממצוות הדת. הכאילו שיתוף פעולה של הרפורמים לאומיים והימנים עם החרדים רק מזיק ומנסה לטשטש את הפרצוף האמיתי של השניים האחרונים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לא מספיק מצעד אחד? למה שניים? ואני הכי בעד (ל''ת)

    מית נמש, 09/06/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    סליחה, מה זה בכלל שיך למדור יהדות?

    זו שאלה חברתית, 09/06/07 16:23

    עצם הכללת הנושא דווקא ב''יהדות'' היא עזות מצח וחוצפה קשה של עורכי המדור כלפי ציבור הגולשים באתר. לידיעתכם -יש המון מתנגדים מקרב חילוניים מוחלטים (שבעקרון תומכים במתן זכויות חברתיות מלאות להומואים) לקיום מצעדי גאווה ובעיקר למוחצנות הכפויה והדוחה של קהילת ההומואים. אז למה ב''יהדות''?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בן גביר חוצפן, מה שהוא עושה זה חילול הקודש

    יונתן, 09/06/07 01:10

    בכל שהוא גורם לאנשים לחשוב שמהות היהדות היא שנאה ומשיחיות מטורפת.

    גם אם הומוסקסואיליות אסורה (האקט המיני אסור-אי אפשר לאסור נטיה) זה לא מצדיק ביזוי ותקיפה של ההומואים ובטח שלא ביזוי של הדת (רק דתי באמת יכול לבזות את הדת,ואחד שקורא לחמור שלו רבין ...האדם הזה רק מרבה מחלוקת,שנאה ופירוד בישראל,סיקרי מודרני)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אפליה מתקנת

    הדס סרוסי, 08/06/07 19:56

    אתם ראיתם אותי פעם משלם לאנשים שייתנו לי לרקוד על משאית???
    אההה לא...אתם לא מסתובבים הרבה ב..בב...במצעד הגאווה

    נ.ב הכותה הוא יו''ר העמותה לזכויות הגבר

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''המשטרה שומרת על הזכות לבצע שינויים במידה שיתעוררו שוב הפרות סדר''

    זוהרה, 08/06/07 19:09

    זו היא הזמנה להפרות סדר! בבקשה משטרת ישראל הגני על זכות הגאים לצעוד בירושלים. אסור להכנע לפרובוקצוית אלימות של מפירי החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תמשיכו לדבר ככה

    רועי, 08/06/07 18:49

    בינתיים כל השפויים נמצאים בחוף גורדון שמחים ונהנים...
    דרך אגב היה ממש כייף!!!
    נקווה לראות אתכם במסיבות הערב!
    חג גאווה שמח!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כשמו, כן הוא. מצעד של גאווה. מצעד של ישראל היפה (ל''ת)

    בשנה הבאה בי''ם, 08/06/07 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גועללללללל

    מומחית להרגיז, 08/06/07 18:15

    פשוט דוחה. שיגורשו מהארץ כל הגאים והגאות. בושה שיש מצב כזה ובמקום להתחבא הם עושים מזה פרובוקציות.
    להקיאאאאאא

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל כך הרבה?

    שמרית הכנרית, 08/06/07 18:14

    עשרים אלף הומואים ולסביות?
    כל כך הרבה חוים במחלת הנפש הזו?
    הרי מובן שניתן להירפא ממנה בעזרת טיפולים מועילים! ומסכנים הוריהם- לעולם לא יהיה להם נכדים. ממש עצוב.
    רפואה שלימה לכל חולי עמו ישראל.
    בברכה
    הפנאטית החשוכה

    הגב לתגובה זו

    • מצעד של גאווה הורית

      דנש, 08/06/07 18:31

      היו כל כך הרבה הורים גאים במצעד הזה, עם תינוקות על הידיים או בעגלה.
      אני חושבת שהמצעד עם הכי הרבה ילדים להורים גאים שהיה בעשור האחרון. היאח הוריי שרק נלך ונתרבה.
      בכל אופן, להגיד שמסכנים ההורים שלא יהיו להם נכדים זה ממש שקר גס. יש נכדים. יש ויש.

      הגב לתגובה זו

    • הרבה יותר מעשרים אלף. כן ירבו אמן. (ל''ת)

      אלוהים, 08/06/07 18:38

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מעניין מה היה אומר פרוינד על ההתרגשות הרבה שאוחזת ברב במצעד הגאווה (ל''ת)

    אורי, 08/06/07 17:55

    הגב לתגובה זו

    • הוא היה מזדעזע

      איתי, 08/06/07 20:06

      מהאיות שלך

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זו הפגנה פוליטית לשמה

    אילן, 08/06/07 17:36

    מצעד הגאוה זה לא מצעד תמים
    זו הפגנה פוליטית עפ הכחשות מדובר
    בפוליטיקה.
    די להסתכל על השלטים בת'א היום שאומרים
    מרץ היא המפלגה שלנו ודי לכיבוש
    תנו יד לשלום ומפלגת הגי
    ובגלל זה ההתעקשות להפגין בים.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עדיה, היינו באותו מצעד?

    ראיתי אותך שם, 08/06/07 17:25

    כי לפי מה שאני ראיתי, היו רק שתי משאיות ולא עשרות. אגב, מהיכן אומדן מספר המשתתפים? היו פחות מהרגיל.
    וחבל. חבל מאד. והיו מעט משאיות כי השנה חברות מסחריות לא נתנו חסות בשל איומים בחרם של החרדים. עצוב מאד

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הומואים הם אחלה

    דרור, 08/06/07 17:02

    הבעיה מתחילה עם הלסביות. כלומר, כל הומו זה עוד בחורה סטרייטית בשבילך. אבל הלסביות הן הבעיה האמיתית של החברה. הן בכלל לא תורמות לעניין הזה ואף פוגעות בו, להתחיל עם בחורה ולגלות שהיא לסביות זה סדום ועמורה.

    יתרה מכך, זה מוסיף גם לסטרייטיות תירוצים. לכן יש להילחם מלחמת חורמה בלסביות. אם הן ממש רוצות, הן יכולות להיות בי. מילא כל שאר הבחורות הן בי.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בכחנליית קוקסינלים -- אינה מצעד גאווה

    סטודנט, 08/06/07 16:51

    כדאי שהקהילה ההומו-לסבית תשנה את דפוס המצעד, ותהפכו למצעד סולידי ומכובד.
    קוקסינלים חשופי גוף אינם מייצגים את הקהילה ושאיפותיה הפוליטיות.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך,אני גם חושב שחלק גדול

      יוני, 09/06/07 01:24

      מההתנגדות למצעד בירושליים הוא מחשש שזה יראה כך גם שם.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    גהים וגהות

    גועל, 08/06/07 16:50

    ע''ש בית החולים לחולי נפס - גהה.

    הגב לתגובה זו

    • גהות=בריאות

      שם, 08/06/07 17:26

      מילא הפנאטיות, אבל מאיפה הבורות?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תביעות כספיות

    פו הדוב, 08/06/07 16:49

    כשיתחילו להגיש תביעות כספיות בגין מעשים שהושתקו במוסדות חינוך ימחק להם החיוך הצדקני מהפנים. הקץ לקשר שתיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הומוסקסואליות היא חוקית בישראל. נקודה.

    צחי, 08/06/07 16:45

    ומי שינסה לשנות זאת יתקבל בברכה למועדון המדינות החשוכות.

    הגב לתגובה זו

    • מי קובע מהי מדינה חשוכה? (ל''ת)

      יחסיות, 08/06/07 17:01

      הגב לתגובה זו

      • העולם הנאור, כמובן. דת היא רשות. המדינה קודמת לדת. פה זה לא אירן. (ל''ת)

        איתן, 08/06/07 18:17

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    ממתי בן גביר הוא חרדי? (ל''ת)

    בורים, 08/06/07 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מצעד הגאוה-גם מחבלים גאים במעשהם! (ל''ת)

    ראובן, 08/06/07 16:31

    הגב לתגובה זו

    • ההשוואה בין אזרחים שומרי חוק ובין מחבלים אינה במקום (ל''ת)

      ריקי, 08/06/07 16:38

      הגב לתגובה זו

    • וגם פרמיטיבים לא חכמים כמוך כותבים תגובות,זה מה? (ל''ת)

      ישראלי, 08/06/07 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הכותרת צריכה להיות...

    תומר, 08/06/07 16:09

    ''כשקיצונים וימין גאה מתנגשים'' או ''קיצונים - וימין ססגוני מוחה''

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מצעד התועבה! אם הם היו נורמליים לא היו צריכים מצעדים!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 08/06/07 16:07

    הגב לתגובה זו

    • על משקל אם לסבתא היו גלגלים, נכון? (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 16:16

      הגב לתגובה זו

    • אם להומואים ולסביות היה שיוויון

      ארז 1970, 08/06/07 16:41

      וזכויות שוות אז באמת שלא היה צריך מצעד.
      עד שזה יהיה-נצעד!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    גאווה

    מאיר, 08/06/07 16:05

    ''גאווה''-הפתרון:זחוג בתחת והם יוצאים מזה צ'יק צ'ק, רעיון גאה!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בכותרת הכתבה'' ''גאווה=ססגוני ימין=קולניים'' - מכבסת המילים של התקשורת (ל''ת)

    סוציולוג, 08/06/07 15:49

    הגב לתגובה זו

    • למה? את חושב שהדוסים ססגוניים? LOL (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 15:55

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    יחי החופש.

    אמנון, 08/06/07 15:35

    מי שחופש לא מעניין אותו יכול לעבור לאחת מהמדינות השכנות. שם הומוסקסואליות עדיין אסורה על פי חוק. יחי החופש. הלאה הכפיה והגזענות הדתית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    BEN-GVIR, GET A LIFE...! (ל''ת)

    JESUS, 08/06/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מצעד הקלישאות שוטפות המוח: תרגיל בקריאת כותרות משנה

    מימי, 08/06/07 15:32

    ''ססגוני'' מול ''קולני''.
    ''משתתפים'' מול ''קומץ''.
    כל הקלישאות בסל אחד. ובינתיים גם מכפישים את הימין, כשמדביקים לו את הטמבלים האלה שמפגינים. אבל זה לא משנה: היו כותבים ''קומץ קולני'' על כל מפגיני ימין, גם אם היו מפגינים בעניין צודק.

    הגב לתגובה זו

    • איך את היית מגדירה את בן גביר? שמאלני פעיל שלום? (ל''ת)

      אני, 08/06/07 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עם מי אנו ניצא למילחמה הבאה עם העליזים והעליזות ???? (ל''ת)

    משה א, 08/06/07 15:20

    הגב לתגובה זו

    • עם העליזי והעליזות היו בשילטון, אולי לא היינו יוצאים בכלל למלחמה. (ל''ת)

      הבנת?, 08/06/07 16:40

      הגב לתגובה זו

    • ''הגאים ''הללו מביאים אסון על עם ישראל. (ל''ת)

      יעל, 08/06/07 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אפילו אם יש ארבעים אלף, עדין הציבור ברובו המכריע חושב שכדאי שישבו

    אחד העם, 08/06/07 15:02

    בשקט, במה הם מתגאים.

    הגב לתגובה זו

    • מתגאים בחופש שלהם. עבדים לדת ולדעות קדומות לא יבינו זאת. (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תהי גאים אבל למה תהלוכות ראיתם סטרייטים בתהלוכות (ל''ת)

    הדסה, 08/06/07 14:57

    הגב לתגובה זו

    • סטרייטים מופלים לרעה על רקע של מיניותם, הדסה? (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 15:16

      הגב לתגובה זו

      • נשים סטרייטיות כן (ל''ת)

        דרור, 08/06/07 16:55

        הגב לתגובה זו

        • אז שיצעדו בלי בושה (ל''ת)

          איתן, 08/06/07 18:19

          הגב לתגובה זו

    • LOL (ל''ת)

      !, 08/06/07 15:21

      הגב לתגובה זו

    • הדסה, סטרייטים מופלים לרעה על רקע מיניותם?! (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אפילו לאולמרטינו ועליזזה יש גם בן וגם בת גאיים (ל''ת)

    המשנה, 08/06/07 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כ''כ הרבה פגועים?! מדוע לא להתרים לעמותה שלנו'':home להומו'' (ל''ת)

    עמותת home להום, 08/06/07 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הימין הוא תמיד ''קיצוני'' השמאל-''רדיקלי''. פה מתחיל הפילוג (ל''ת)

    כולנו יהודים, 08/06/07 14:49

    הגב לתגובה זו

    • בני אדם, לא יהודים בהכרח.

      איתן, 08/06/07 16:30

      וביום שתבינו את זה ירווח לכולנו. פה זה לא ערב הסעודית ואנחנו לא עדר של פרות.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק תרופה אחת ...

    ד''ר ארוין, 08/06/07 14:47

    שוב רואים איך עם ישראל ספון בביתו
    לא מתעניין בכלום, מעבר לארבע צלעות המסך
    ורק הימין מתעורר ופועל
    למה דוקא הימין נגד הסוטים ?

    ועל מה הפעם ? על אובדן הזהות !

    זה התחיל באבדן הזהות היהודית, יהודים עם נשמה שנראים ומתנהגים כמו גויים ישראלים,

    זה המשיך באובדן הזהות הלאומית-הציונית, שוטרים וחיילים יהודיים מתנהגים כמו הגרועים שבאויבינו, הורסים יישובים ומגרשים יהודים, רק בלי להרוג, ברגישות

    וזה מתגלה גם באובדן הזהות המינית, גבר לא חייב לחיות כמו גבר, נקבה לא צריכה להיות אשה, משפחה זה לא חובה, נאמנות לבן זוג היא תכונה מגונה, והג'ונגל חוגג.

    יש רק תרופה אחת ותקוה אחת לכל המחלות הללו, שהן בעצם מחלה אחת :
    חוזרים הביתה
    חוזרים ליהדות
    חוזרים לציונות
    חוזרים לעצמנו

    לתפארת עם ישראל השב לארצו על פי התורה שניתנה לנו לפני 3500 שנה

    הגב לתגובה זו

    • עבדים לא יבינו זאת. יחי החופש. (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 15:18

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    באתר אחר כתוב שהשתתפו כ3000!! (ל''ת)

    מוזר מאוד, 08/06/07 14:43

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. הם עידכנו ל-15,000 לפני שלוש שעות

      אתה לא מעודכן, 08/06/07 15:58

      בתחילת המצעד דיווחו באתר האחר על 3,000. מטבע הדברים, עם התמשכות המצעד נוספו אליו מרבית משתתפיו.

      לכן ב-12:30 עודכן הדיווח באתר האחר, ונכתב על 15,000. סביר להניח שבמשך הזמן מאז הוסיף מספר הצועדים לגדול. כך ש-20,000 זה בהחלט הגיוני.

      הגב לתגובה זו

    • תחזור לאתר האחר...זה תוקן... (ל''ת)

      אתר אחר טעה, 08/06/07 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    החרדים הם הבהמות. (ל''ת)

    סיון, 08/06/07 14:43

    הגב לתגובה זו

    • SO what does that leave you (ל''ת)

      Chayot, 08/06/07 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    לאן התדרדרנו

    גוואלד, 08/06/07 14:36

    במקום לכלוא את ההומואים והלסביות ולהוקיע אותם מאיתנו נותנים להם לשמוח בראש חוצות , בושה וחרפה לעירית תל אביב ולמדינת ישראל מה המסר לילדים שלנו ???

    הגב לתגובה זו

    • תשאל את השופט ברק - '' חוק יסוד כבוד אדם וחירותו ''

      החירות תפסה, 08/06/07 14:42

      וזאת התוצאה

      הגב לתגובה זו

    • די עם הפרובוקציות (ל''ת)

      אלעד, 08/06/07 14:52

      הגב לתגובה זו

    • אה, כאילו כמו הנאצים שכלאו יהודים

      שי, 08/06/07 14:54

      במחנות ריכוז, קראו להם ''שרצים'' ובסוף רצחו אותם?

      מעניין שדווקא יהודים הם אלה שמוכנים לעשות זאת בקלות כזו לאחרים, רק בגלל הבורות או הפחד מהשונה.

      אני מקווה שהורים שלך גאים בחינוך שנתנו לבנם. במקומם, הייתי מכחיש כל קשר.

      הגב לתגובה זו

      • לא רק יהודים, גם הומוסקסואלים ונכים. (ל''ת)

        שי, 08/06/07 15:33

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכל ההומוהים...

    אוהב נשים..., 08/06/07 14:33

    אתם הכי מגעילים ונחותים בחרה .
    אתם לא יודעים\ות מה זה סקס עם אשה. אתם\ן לא יודעים\ות איזה עונג ללטף אישה.... אתם\ן מפסידים\ות....
    תנסו את זה....

    הומו=איכסה.

    הגב לתגובה זו

    • ל''אוהב נשים''- השאלה היא ... האם הנשים אוהבות אותך? (ל''ת)

      Jango, 08/06/07 14:42

      הגב לתגובה זו

      • You bet! (ל''ת)

        Bingo, 08/06/07 15:28

        הגב לתגובה זו

      • חחחחחחח. הוא גבר!! אוהב נשים... פרימיטיבי. (ל''ת)

        מיקי, 08/06/07 15:37

        הגב לתגובה זו

    • אתה סותר את עצמך

      ק, 08/06/07 15:39

      דיברת על ללטף אישה
      ואחרי זה הוספת
      ''אתם/ן מפסידים/ות ...''

      אם התכוונת גם לנשים אז דווקא עודדת נשים להיות לסביות.


      (ההודעה שלי היתה בצחוקהאדם שאני מגיב אליו מן הסתם ילדותי ועם בעיות נפשיות.)

      הגב לתגובה זו

    • תתחיל לחייך...

      שמעון 101, 08/06/07 15:44

      בוודאי שהם לא יודעים אבל תביט על חצי הכוס המלאה: כל עליז מוצהר משחרר לך לפחות אשה אחת, ואתה רק צריך לברר היטב אם היא נוטה אליך או לנשים אחרות. Ce Tout

      הגב לתגובה זו

    • אני דווקא יודעת (ל''ת)

      אוהבת נשים, 08/06/07 19:17

      הגב לתגובה זו

    • רוב ההומואים שאני מכירה התנסו עם נשים

      HEAVEN, 08/06/07 20:06

      ואני כמעט בטוחה שיותר ממך

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הומו?= איכס, מגעיל אותי..... (ל''ת)

    אוהב נשים..., 08/06/07 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מעדיף בן הומו ולא בן דתי חוזר בתשובה

    אברהם אבינו, 08/06/07 14:22

    עדיף בן מוצץ ועושה טוב מבן דתי פרזיט שרק לומד תורה וזורק אבנים בהפגנות.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק - בטח כבר יש לך ילד הומו (ל''ת)

      או בת לסבית, 08/06/07 14:29

      הגב לתגובה זו

    • אתה חולה. רפואה שלמה ! (ל''ת)

      רופא, 08/06/07 14:30

      הגב לתגובה זו

      • לא הייתי בא למרפאה שלך. אתה רופא לא מודרני. (ל''ת)

        איתן, 08/06/07 16:00

        הגב לתגובה זו

    • אני מאחל לך עם כל הלב (ל''ת)

      אהרן, 08/06/07 15:06

      הגב לתגובה זו

    • מבן התורה אתה לוקח את האוויר לנשימה והכוחות לעשות מה שאתה

      YA, 08/06/07 15:32

      עושה לחבר שלך.
      אז מי הפרזיט?

      הגב לתגובה זו

    • אני מאחלת לך בריאות הנפש.

      יפית, 08/06/07 17:25

      הרי ברור שאתה הומו ולא אבא לילד. ורחמים אליך גם על השם של אברהם אבינו הקדוש שכתבת.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ועל-מה לא עושים ב-NRG סקר דעת קהל? ...כן, כמובן. (ל''ת)

    כבשה לא מתפלאת, 08/06/07 14:19

    הגב לתגובה זו

    • ראינו כבר מה הסקרים באינטרנט שווים.

      אני, 08/06/07 16:23

      לימנים המובטלים אין מה לעשות כל היום אז הם רק יושבים ומצביעים בסקרים האלה. אם הבחירות היו נערכות בסקר באינטרנט ברוך מרזל היה ראש ממשלה.

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה כאן, סימן שהצבעת ובכך, סתרת את עצמך. (ל''ת)

        הכבשה האנליטית, 08/06/07 17:37

        הגב לתגובה זו

        • אתה טועה משתי סיבות.

          אני, 08/06/07 19:30

          א. לא מדובר בסקר, אלא בכתבה ולכן לא הצבעתי לכלום.
          ב. אפילו אם היה מדובר בסקר, ביום שישי גם אנשים עובדים כמוני יכולי להרשות לעצמם לגלוש קצת באינטרנט. אבל לימנים המובטלים יש את כל הזמן שבעולם.

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם מי

    א, 08/06/07 14:16

    למה אלה ואלה מתעסקים כל כך הרבה בסקס? ולמה זה צריך לעניין את מישהו עם מי הם עושים מה? ולמה הדתיים כל כך מתעניינים בזה? אולי נעשה מצעד של הטרו? אם זה בסדר מצד הדתיים כמובן.

    הגב לתגובה זו

    • כי הדתיים מתים לנסות אבל החוקים, החוקים... חחח (ל''ת)

      אריק, 08/06/07 15:44

      הגב לתגובה זו

    • מצעד של פסולי חיתון על רקע פרימיטיביות דתית זה אחלה רעיון (ל''ת)

      גידי, 08/06/07 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנא, סברו את אוזנינו, מיהו ''השמאלהקיצוני'' כתמונת הראי הסטטיסטית

    הכבשה הדיגיטלית, 08/06/07 14:16

    עבור מי שמוגדר אצלכם (בתקשורת) כ''ימיןקיצוני'' ?

    הגב לתגובה זו

    • מפלגת חד''ש, האנרכיסטים... עוד דוגמאות? (ל''ת)

      שמאל שפוי, 08/06/07 16:22

      הגב לתגובה זו

      • בתקשורת אין כל מקבילה שמאלית ל''ימיןקיצוני''.

        כבשה עונה, 08/06/07 17:25

        השאלה התייחסה לסווגם בתקשורת.
        אני מעולם לא שמעתי כתב המגדיר את קבוצת ''פעילי השלום'' האנרכסיטיים - שמאל קיצוני. אפילו ח''כ דב חנין מעולם לא סווג כשמאל-קיצוני בראיונות. ממילא, הגדרה סטטיסטית של ''קיצוני'' (משמאל או מימין) חייבת לתת את אותו משקל מספרי לשני קצוות ''הפעמון''. אחרת זו מכבסת מילים. אם לימין הקיצוני של ''האיחוד הלאומי'' יש 6 ח''כים , אני מצפה לראות ''שמאל קיצוני'' באותו היקף בתקשורת, על-מנת ש''קיצוניות'' הימין תקבל אישרור סטטיסטי. לדוגמא, ''שמאל קיצוני'' בהגדרת חד''ש+מר''צ ואולי גם אהוד פינס. נשמע מופרך? אני יודע..

        הגב לתגובה זו

        • את השמאל הקיצוני מכנים בתקשורת רדיקאלי.

          שמאל שפוי, 08/06/07 19:28

          אני באמת לא יודע למה הימין הוא קיצוני והשמאל הוא רדיקאלי (קיצוני בלעז) אבל המשמעות היא אותה משמעות.
          לגבי הטענה השנייה שלך, אף אחד לא אמר שחברי הכנסת חייבים להתפלג כמו פעמון גאוסיאני. אם מחר המפד''ל יקבלו 60 מנדטים זה אומר שהליכוד הפך להיות מפלגת שמאל?

          הגב לתגובה זו

          • ביחס לפעמון הגאוסיאני..

            כבשה מסבירה, 08/06/07 23:42

            לא טענתי שדעת חברי הכנסת מתפלגת כמו פעמון. זו לא סטטיסטיקה גדולה מספיק ולכן גם אינה מייצגת התפלגות נורמלית. דעת הקהל לעומת זאת , כן מתפלגת כמו פעמון (ואם לא, אזי ''מיישרים'' אותה כך שתתפלג באופן סימטרי). על-כן דווח אודות מפלגת הימין הקיצוני (המייצגת אוכלוסיה ''נורמלית'' של מצביעי ''ימין קיצוני''), חייבת להיות מאוזנת בהתייחסות מקבילה למספר מקביל של חברי כנסת מן ''השמאל הקיצוני'' (המייצגים כאמור אוכלוסיה ''נורמלית'' של מצביעי ''שמאל קיצוני'').
            האנרכיסטים בדוגמתך, לא רק שאינם מפלגה ואינם מקיפים ציבור ''השווה'' למפלגה עם 6 ח''כים, לטענת כמה אנשי שמאל מרכזיים, הם אפילו לא שמאל.
            באשר לדוגמא שלך, מה יקרה אם המפד''ל יקבלו מחר 60 ח''כים ? היא הנותנת!! במקרה כזה, המפד''ל יהוו את המרכז הפוליטי החדש וישבו במרכז הפעמון, בעוד הליכוד, עם 10 המנדטים הנותרים, יהפכו בהכרח למפלגת שמאל בעוד העבודה יוגדרו כשמאל קיצוני.
            מקווה שהסברתי ברור.

            הגב לתגובה זו

  • 22.

    תושביי תל אביב איכזבתם.....

    אלון, 08/06/07 14:10

    למה לא יצאתם נגד חולי הנפש האלה ?

    ואללה ניראה אותם גברים באים לקריות מצעד גאווה הם יעשו בבית שלהם החוליי נפש האלה , אני מאחל ליום הזה שיבואו לצעוד בקריות יהיה אחלה עקשן.

    הגב לתגובה זו

    • לא נחתו אצלכם מספיק קטיושות, הא?

      ר' אלעזר הקליר, 08/06/07 14:33

      חכה, חכה לסבב ב'.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מגעילה לטוקבק מגעיל

        אני, 08/06/07 16:21

        two wrongs don't make a right

        הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי

      טל, 08/06/07 14:43

      למה שמישהו ירצה להגיע למקום המסריח הזה הנקרא קריית ים, או לקריות בכלל?
      במיוחד כשיש שם אנשים כמוך...

      דרך אגב, יש מצעד גאווה בחיפה, אז אתה מוזמן לבוא, הזדמנות טובה בשבילך לצאת מהארון, כמו שאר ההומופובים המודחקים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    המצעד

    ליאור, 08/06/07 14:09

    מדוע לשקר אני גר באיזור המצעד ואין כאן יותר מחמשת אלפים איש.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה? אתה זה שספרת?

      אשדודי, 08/06/07 15:59

      לי על העצומה חתמו 13 אלף איש.
      אז תחזור לכיתה א' תלמד לספור.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    מי שלא רוצה מצעדים של סוטים..............

    איציק, 08/06/07 14:08

    שיפעל להחלת החוק להצאת השמאל אל מחוץ לחוק, ומייד !!!

    הגב לתגובה זו

    • מדובר ביד שמאל... או ברגל?

      Jango, 08/06/07 14:26

      אתה בטח ההוא מי 19

      הגב לתגובה זו

    • משהו בסגנון חוקי נירנברג, נכון ? (ל''ת)

      איתן, 08/06/07 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק בישראל סטרייט נחשב 'עבריין מין' והומו נחשב ''נורמלי''

    אשר, 08/06/07 14:03

    רק בישראל להתחיל עם בחורה או להיסתכל עליה, או לתת נשיקה, זה משמעו: עבריינות מין וסכנה ממשית לתיק פלילי במישטרה והריסת קריירה פוליטית,ואילו גבר עם גבר או אשה עם אשה בעיני העם המיתיימר להיות ''עם סגולה'' זה נחשב דבר נורמלי!. שאלתי היא:האם איבדו את שפיותם?!.

    הגב לתגובה זו

    • ישבתה בשמש יותר מדי?

      Jango, 08/06/07 14:22

      אתה מערבב עגבניות ותפוחים.

      הגב לתגובה זו

    • השאלה היא אם זה בהסכמת שני הצדדים

      HEAVEN, 08/06/07 20:03

      ניסחפת קצת - לא???

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדוע לשקר ???ישנם רק 2000-3000סוטים (ל''ת)

    איציק, 08/06/07 14:00

    הגב לתגובה זו

    • ספרת גם את עצמך? (ל''ת)

      Jango, 08/06/07 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    סדום זה כאן! (ל''ת)

    ענת, 08/06/07 13:58

    הגב לתגובה זו

    • לא, זה יותר בכיוון של ים המלח

      דרור, 08/06/07 17:05

      הבורות של הנוער. לא יודעים גיאורפיה.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    שונא דתיים (ל''ת)

    פשוט שונא, 08/06/07 13:57

    הגב לתגובה זו

    • סועד בעכוזך,אלוהים כבר העניש אותך (ל''ת)

      רון, 08/06/07 14:17

      הגב לתגובה זו

      • אתה אלוהים? (ל''ת)

        ק, 08/06/07 16:24

        הגב לתגובה זו

    • למה אתה שונא דתיים?

      יונתן, 09/06/07 01:17

      במה דתיים כדתיים פגעו בכך ?
      למה להכליל את זה על כל הדתיים?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה השקעה בלונים ומטריות ודגלים - רק חסר להם להקים (ל''ת)

    פה מדינה, 08/06/07 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עדיף מוצצים מדוסים.................

    pennyeisedclown, 08/06/07 13:52

    מה?לא?

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש מכוער תחזור מאיפה שבאת

      מורדי, 08/06/07 14:07

      גיזען מגעיל אמן היית עושה מה שהדוסים עושים יחולה נפש , ואללה חבל שאני לא מכיר אותך הייתי מאשפז אותך לאיזה שנה ....

      הגב לתגובה זו

      • מה דוסים עושים? מתפללים? חחחח (ל''ת)

        איתן, 08/06/07 15:27

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ממש בושה למדינה - צבא של כוסיות בתל -אביב (ל''ת)

    ככה נראתה, 08/06/07 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אין לי בעיה איתם

    ג'קי, 08/06/07 13:46

    כל עוד לא מזדרגגים בפרהסיה מצעד אין עוד אזרחים שחוגגים ומנסים להבדיל את עצמם משאר האוכלוסיה ולכן בעצם מעודדים שנאה נגדם.
    כמו שנאמר אין שכל אין דאגות.
    תמשיכו לעצב בגדים יהיה הכי טוב חחח.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גוד מורנינג ישראליסטן לקרוא את הטוקבקים ולהקיא !בורג צדק

    עידו, 08/06/07 13:45

    מסתבר שבורג לא טעה לגבי ההשוואה שאנו במפולת פאשיזם

    הגב לתגובה זו

    • עוד יהודי מעוות הנושא פגם גנטי וסובל מהסימפטומים. (ל''ת)

      דרור, 08/06/07 14:07

      הגב לתגובה זו

      • דרור, רק חבל שחובת ההוכחה היא עלייך..

        אתאיסט, 08/06/07 16:02

        כל אחד יכול לברבר שטויות, כמו הדת.

        הגב לתגובה זו

    • חביבי אל תתרגש, אלו הכתומים הכהים שנדחפים לכל מקום ומגדפים

      גיל, 08/06/07 15:33

      הם מסתגלים מהר מאוד לכל כתבה, אם מדובר במצעד הגאווה, הם פתאום נקראים ''רוני מתל אביב''

      בתור תל אביבי, שמכיר תל אביבים- אין לנו שום בעיה עם מצעד כאילו- כל אחד יעשה מה שטוב לו כל עוד אנו כופה על האחר

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנתי מה הקשר ''רוני מתל אביב''?

        ?, 08/06/07 16:03

        תסביר

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    20 אלף משתתפים? לא הגזמתם? בynet כתוב 3000

    גאוה, 08/06/07 13:43

    כדאי לבדוק כדי להיות אמינים וראויים לאמון הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק שוב, YNET תיקנו (ל''ת)

      המתקן, 08/06/07 16:10

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד!!!

    מגורש, 08/06/07 13:41

    ישר כוח לימין:-)

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה אני צריך לסבול?!

    תושב ת''א, 08/06/07 13:39

    למה אני צריך לראות עשרות אלפי סוטים ברחובות , איזו מדינת חוק מרשה לדבר כזה לקרות ?!
    הרי מדובר באנשים שכל צעדתם היא רק ביטוי לסטיות המיניות שלהם , שת'אמת כל עוד זה בחדרי חדרים זה לא מעניין אותי , אבל למה בראש כל חוצות?!
    מה יגידו כל שוחרי החופש אם יתנהל מצעד של סטרייטים שההכרזה שלו היא: ''אני .......בחורות'' , כולם יגידו שמדובר במצעד של סוטים! , קל וחומר שכמדובר בחלאות שמצהירים: בא לנו ל....גברים''
    ת''א - עיר של גועל נפש

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש אטום! ככה זה בכל העולם! (ל''ת)

      גיל, 08/06/07 13:50

      הגב לתגובה זו

      • גיל אז לך טייל בעולם עוד שמאלן שרוצה להרוס את המדינה

        מורדי, 08/06/07 14:08

        יום יבוא נסגור אם השמאלנים חשבון ונגרש אותם ממדינת היהודים!

        הגב לתגובה זו

        • למה אתה מחכה? בוא תנסה כבר עכשיו, מתנחבל.

          שמאל לוחם, 08/06/07 14:42

          חבל רק שאתה יודע טוב מאוד שבמלחמת ה''אחים'' הזאת אתם תובסו תוך שעתיים.

          הגב לתגובה זו

          • איפה יש היום שמאל לוחם. יש שמאל בוגד. (ל''ת)

            מארק, 08/06/07 15:04

            הגב לתגובה זו

    • מפני שגם אני סובל. לראות את אנשי החושך זה לא אותו דבר?

      Jango, 08/06/07 14:37

      אני חושב שהם רוצים להשיג משהו. אולי כדאי לך לשאול אותם.

      לא לדאוג, לא נושכים.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברוך מרזל המלך ואיתמר בן גביר המלך (ל''ת)

    ביתר ירושלים, 08/06/07 13:36

    הגב לתגובה זו

    • עלה אלי, אלי אוחנה שלי - ובן גביר הוא על הזין שלי

      צהוב שחור, 08/06/07 14:07

      לא תשא את שם בית''ר ים לשווא, חוצפן.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שמישהו יגלה סוד (ל''ת)

    נורמלי, 08/06/07 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מלחמה בקיץ הקרוב... תתכוננו (ל''ת)

    הדין נחרץ, 08/06/07 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מעניין, בYNET כתבו 3000 איש בלבד! (ל''ת)

    י, 08/06/07 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שוב התשקורת מרמה אותנו ! תיכנסו לקרוא

    ישראלי הוגן, 08/06/07 13:27

    משום מה כל המפגינים נגד המצעד הנתעב הזה מכונים בתשקורת ''פעילי ימין קיצוני'' ולעומת זאת משתתפי המצעד זוכים להגדרות עם מסר חיובי. שטיפת המוח לא עוזרת, רק מעוררת בוז כלפי כל מה שנראה כעיתונאי.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה נכנס

      החסר משוגעים, 08/06/07 13:52

      תישאר בערוץ 7 שלך עם האמת שלו. ערוץ 7 כל כך מהימן עד שיש לו קומץ קוראים קטן וכנ''ל עיתון הצופה.
      אנא אל ''תחנך'' את כלי התקשורת. את ה''אמת'' שלך ושכמותך כולם יודעים.
      מזל שלא חיית בתקופת המקרא. היית מאשים את התנ''ך בשמאלנות. (מלכלך על דוד, מלכלך על שאול ויהונתן, מלכלך על אהרון במעשה העגל...)
      שתוק כדי שיתקיים בך ''גם אוויל מחריש לחכם ייחשב...''

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לממומחה בסיפורי תנ''ך

        רוני, 08/06/07 14:35

        אנוכי, אני בכלל אטאיסט ולא איכפת לי מאף אחד והדת שלו, מה שאתה אומר לא קשור בכלל למה שכתב הרענני. התקשורת באמת יוצרת תדמייות לפי רצונה. אז לפי הגיון שלהדיווח הזה כל ההומואים שמאלנים? או כל הימניים בטוח חרדים? אתה מזכיר כלב פינצ'ר שלא יודע איך להבליט את עצמו בעולם של גדולים ולכן נובח על כל דבר שיותר גדול ממנו, עם סיבה או בלעדיה, רק כדי להראות שגם הוא קיים בעולם הזה. זה עלוב. תחפש דרך התבטאות יותר מועילה ומכובדת.

        הגב לתגובה זו

        • רושמים אתאיסט. בכל מקרה צודק. (ל''ת)

          גם אתאיסט, 08/06/07 16:01

          הגב לתגובה זו

        • אחלה תגובה! (ל''ת)

          ערן, 08/06/07 16:05

          הגב לתגובה זו

      • לעדכן מחדש את ה-DSM

        אורי, 08/06/07 14:43

        מחלת נפש

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אני רוצה חוק כזה גם בת''א - לא רוצה מצעד סוטי מין ברחוב

    תל אביבי, 08/06/07 13:24

    95% מתושבי ת''א לא בדיוק מעוניינים בקיום המצעד שילכו לאיזה אולם וזה!

    הגב לתגובה זו

    • פשוט מדהים שאתה זורק נתונים ככה סתם

      ק, 08/06/07 13:29

      מאיפה המידע הזה?

      טמבל.

      הגב לתגובה זו

      • מענין כמה פעמים זרקו אותך

        ג'קי, 08/06/07 13:47

        עד שהפכת למלקקת שטיחים

        הגב לתגובה זו

      • שיצעדו מסביב לתחת שלהם - שיעופו מת''א

        מה מעניין, 08/06/07 13:49

        שלהם הבזויה.

        הגב לתגובה זו

    • שיתנו להם לצעוד באיצטדיון בר''ג - די גדול (ל''ת)

      שיצעדו, 08/06/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • ככה יהיה יותר קל לשלוח למחנות ריכוז... (ל''ת)

      מביט ונדהם, 08/06/07 13:33

      הגב לתגובה זו

      • ''מחנות ריכוז'' ?

        קורא ונדהם, 08/06/07 15:56

        מזל שאתה לא אוהב להגזים.
        חלוש דעת , עבד תאוותן.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    20 אלף משתתפים - לאן הגענו חצי מהגברים הומואים (ל''ת)

    אם לא יותר, 08/06/07 13:18

    הגב לתגובה זו

    • לא כל מי שמשתתף במצעד הוא הומו

      סטרייטית, 08/06/07 13:27

      יש הרבה שבאים רק כדי לחגוג איתם את הזכות לחופש!
      להיות הומו זו בחירה של הנפש, לא עניין של גנים, לא עיוות של החברה, ולא בגלל שאדם זה או אחר סבל מבעיות בילדותו.

      קצת נאורות לא תזיק לך

      הגב לתגובה זו

      • זה בגנים - בא להם באמא של הגנים (ל''ת)

        השאר כזב, 08/06/07 13:41

        הגב לתגובה זו

      • יקירתי הצפונבונית

        ג'קי, 08/06/07 13:44

        תקראי קצת ותחכימי להיות הומו זה או בעיה גנטית או מישהו שעבר התעללות בילדות שבזה צדקת בחירה של הנפש בשעת משבר.
        מי שהפגין נגד המצעד הוא לא ימני ולא נעליים אלא אנשי דת שברור שיתנגדו לזה.
        אין לי בעיה עם הומואים כמו שאין לי בעיה עם נכים או עם אנשים עם הפרעה נפשית יש להם זכות לחיות כמוני לא פחות אבל לבצע אקטים מיניים בשטחים ציבוריים אני לא יסכים גם לגביי אקטים הטרוסקסואלים בשביל זה יש בית או מלון ולכן אין לי בעיה עם המצעד חוץ מכמה הומואים שמנסים בכח ליצור חיכוחים ולהטריס אבל משוגעים יש בכל מגזר אז שיהיה.
        דבר אחרון לא רוב לא רוב מוחץ אלא ממש 99.99 אחוז מהאזרחים במדינה לא מעניין אותם כהוא זה מי הומו ומי לא יש את יודעת חיים מחוץ לבועה שאת חייה בה תל הביב.
        ותחשבי על זה אני יודע שזה יהיה קשה .

        הגב לתגובה זו

        • שאני אקרא קצת ואחכים?

          סטרייטית, 08/06/07 14:49

          משפט כזה נשמע מגוחך כשהוא מגיע מבן אדם ''נאור'' כמוך. מי סיפר לך שזו בעיה גנטית? חקרת את הנושא? אתה מודע לכך שיש אנשים שיודעים שזוהי נטיית ליבם כבר מגיל אפס? גם אז זו בחירה בשעת משבר?
          היהירות שלך היא לא תיאמן אדון פרופסור.
          ואגב, אני רחוקה מלהיות צפונבונית, וממש לא חיה בבועה, אני ילדת פריפריה גאה שהגיעה לתל אביב למטרת לימודים. את הדעות שלי גיבשתי מגיל מאוד מוקדם.

          אבל על מה אני מדברת... המילה ''השכלה'' היא ממך והלאה.
          עובדה שאתה שופט אדם מעל דפי האינטרנט אך ורק מפני שציינתי שמקום מגוריי הוא תל אביב.
          כמו שאתה שופט את אותם אנשים שהשנאה היוקדת שלך אליהם לא מובילה לשום מקום פרט להוצאת אנרגיות מיותרות.

          ליבי ליבי אליך, אתה המסכן האמיתי פה

          הגב לתגובה זו

          • וואלה הכנסת לו..... (ל''ת)

            לא קשור לעניין, 08/06/07 15:48

            הגב לתגובה זו

          • יש צדיקה בישראל!! ברוך השם יום יום :)) (ל''ת)

            איתן, 08/06/07 16:20

            הגב לתגובה זו

          • בעיה או לא

            דרור, 08/06/07 16:50

            רוב המחקרים מראים שבהרבה מקרים מדובר בגנטיקה. אם לקרוא לזה בעיה או לא, זה כבר קשור לטרמינולוגיה ואידיאולוגיה.

            הגב לתגובה זו

          • הוא צודק פלספנית - היו הרבה מחקרים שמעידים שזה עובר בגנים (ל''ת)

            תחכימי, 08/06/07 17:23

            הגב לתגובה זו

        • אמממ ג'קי...

          שון, 08/06/07 16:07

          לא יודע איזה התעללות אתה עברת בילדות, ניראה לי שזו היתה אחת הלא נעימות בכל אופן אני לא עברתי שום התעללות, והמשפחה שלי בסדר גמור , ככה שבעיות גנטיות אין לי, ואני הומו, ואני זוכר את עצמי כהומו מאז ומתמיד, מה יש לך להגיד על זה חמוד?

          אתה ממש מתחיל לעורר חשדות, אולי תשקול לצאת מהארון כבר, הרי אמרת שהומואים עברו התעללות בילדותם, אז יאללה...אל תבזבז זמן חבל על כל דקה.

          הגב לתגובה זו

      • את צודקת, אך את גם טועה

        ביולוג, 08/06/07 16:10

        המשפט 'הומוסקסואליזם הוא בעיה גנטית' אינו שגוי בגלל שלא מדובר בתכונה גנטית, הוא שגוי מכיוון שלא מדובר בבעיה. למעשה מחקרים רבים הוכיחו מעל לכל צל של ספק שיש מרכיב גנטי בקביעת מיניותו של אדם, לצד מרכיבים אחרים הקשורים בהתפתחותו העוברית ובסביבה בה הוא חי.
        בכל מקרה, ההומואים אינם בעיה, ואינם מפריעים לאיש, והסיבה שהם צועדים היא לא כדי להפגין בפומבי את מיניותם אלא כדי לקבל את הזכויות המגיעות להם.

        ולכל אלו שכתבו שמה שמפריע להם זה לא ההומוסקסואליזם אלא ההפגנה של מיניות בפומבי, איפה הייתם במצעד האהבה? שם לא ראיתי אתכם מפגינים.

        הגב לתגובה זו

        • כי גם במצעד האהבה רק ההומאים והלסביות צועדים (ל''ת)

          לא נשאר לנו, 08/06/07 17:21

          הגב לתגובה זו

          • שקר! אפילו במצעד הגאווה יש המון סטרייטים, אז בטח שבמצעד האהבה... (ל''ת)

            אני, 08/06/07 19:22

            הגב לתגובה זו

            • אז אתה מבין שיש לכם מחלה של מצעדים (ל''ת)

              וצריך לסיים, 09/06/07 06:58

              הגב לתגובה זו