• 138.

    מנחם בגין היה עילוי..לא מקבל את היוקרה המתבקשת..תקשורת שמאלנית (ל''ת)

    , 21/04/15 21:57


    IP: 79.182.146.215דווח על תגובה זו

  • 137.

    חבר'ה, מדינה חופשית...

    מרדכי, 28/02/10 23:28

    יש לכל אחד זכות לדעה משלו, גם אם במקרה הוא נולד עם אבא/סבא/גיס/בן דוד המחזיק בדעה אחרת. באופן אישי, אגב, אני רואה את בדעותיו של בגין הנכד אשליות עצובות.

    IP: 85.130.226.198דווח על תגובה זו

  • 136.

    אבינדב בגין- עץ הדעת- וה.נ.ח.ש

    זמיר עמירם אילת, 19/02/10 10:29

    השבלונות שכולנו חיים בהן גורמות לנו תמיד לחפש את הצדק היחסי את המוסר היחסי, את הנאמנות היחסית, את היושר היחסי, את האמת היחסית. היחסיות גורמת לנו לחשוב בדרכים עקלקלות יחסותיות ולכן במחשבה שניה אהבתי את כל מה שאבינדב בגין חושב, למעשה אבינדב ביטל את ההגדרה היחסית והפך את האמת שלו למשהו אוניברסלי. הלוואי וכולם יאמצו את הגיגיו. הוא לא הראשון שמציע זאת - גם המסר של עץ הדעת מציע זאת והרי לכם כיוון - אצל נחש הזאולוגי כל דברי הטעם הופכים לחסרי טעם (כידוע לנחש אין חוש טעם) וכן גם כל דברי הטעם הופכים לחסרי טעם אצל המנחש והנחוש ה-נ.ח.ש - לא סתם כתוב אשית את זרעך בזרעו כי מאז ומתמיד המנחשים נלחמים בנחושים.

    IP: 109.65.28.240דווח על תגובה זו

  • 135.

    מסכן

    יהודיה גאה, 02/08/09 22:24

    בסך הכל אדם טוב עם דעות משונות

    IP: 87.68.146.140דווח על תגובה זו

  • 134.

    בגין היה ענק-ליבראלי-ואוהב אדם0נכדו גם כזה (ל''ת)

    אלף, 10/03/08 14:27


    IP: 83.130.90.150דווח על תגובה זו

  • 133.

    זה החינוך הפלורליסטי של בני בגין במקום חינוך יהודי החינוך החילוני (ל''ת)

    י סאל מיל, 10/03/08 13:17


    IP: 87.70.108.108דווח על תגובה זו

  • 132.

    בכל משפחה טובה, יש אחד דפוק (ל''ת)

    שאול, 10/03/08 12:08


    IP: 80.230.109.55דווח על תגובה זו

  • 131.

    עם ישראל חי!

    , 10/07/07 12:46

    יופי של תגובות.

    IP: 85.64.75.184דווח על תגובה זו

    • והישראלים מתים (ל''ת)

      שולמית, 24/08/11 03:39


      IP: 87.69.61.208 דווח על תגובה זו

  • 130.

    קול שפוי באפלה (ל''ת)

    רויטל, 10/06/07 12:36


    IP: unknownדווח על תגובה זו

  • 129.

    הוא מפגין נגד האב לא נגד הגדר (ל''ת)

    פסיכולוגית, 08/06/07 13:37


    IP: 84.229.121.168דווח על תגובה זו

    • נכון (ל''ת)

      יופיטר, 16/03/12 21:56


      IP: 217.132.12.79 דווח על תגובה זו

  • 128.

    ממש רחמים עליו

    יוחאי, 08/06/07 11:49

    אני ממש מרחם עליו ועל המדינה אם היא תלך בדרך שלו הוא כאילו מזלזל ב ''הבא להרגך השקם להורגו''
    אז כאילו מה הוא רוצה שהערבים ימח שמם יהרגו אותנו ואנחנו לא נעשה כלום ונגיד אנחנו לא אלימים פשוט תבוסתנות לשמה

    IP: 89.138.221.139דווח על תגובה זו

    • השקם זה איפה שקונים וופלות ובמבה אולי התכווננת השכם

      ., 01/05/11 06:52

      דפר
      עליך צריך לרחם

      IP: 46.120.2.123 דווח על תגובה זו

      • בגלל טעות כזאת אתה מכנה אותו דפר? (ל''ת)

        אתה יודע לכתוב נכון אבל רחמי עליך., 31/01/15 15:13


        IP: 212.183.85.2 דווח על תגובה זו

  • 127.

    הימין - סכנה למדינה

    ליאור, 08/06/07 09:20

    אוסף של קנאים רוויי שינאה

    IP: 217.132.212.215דווח על תגובה זו

  • 126.

    כן ירבו אנשים כמוך-תמשיך כך אבינדב (ל''ת)

    shira k, 08/06/07 08:47


    IP: 217.132.59.214דווח על תגובה זו

  • 125.

    מסכן הבחור ממש נאיבי (ל''ת)

    טל, 07/06/07 23:36


    IP: 217.132.61.75דווח על תגובה זו

  • 124.

    רק לאומיות עם תורה ומצוות סופה להתקיים

    מסקנה, 07/06/07 22:31

    אם גם לאיש מבהיק כמו בני בגין יוצאים זרעי פרענות מעוותי מחשבה כאלה

    IP: 89.139.16.151דווח על תגובה זו

  • 123.

    לא פלא

    א.בן דן, 07/06/07 18:21

    בפאראפרזה על המשפט הידוע:
    מי שמגדל בילדותו נחשים,עקרבים,תולעים,עכברים ועכבישים ארסיים(מנינו הכל?) לא יירתע בבגרותו מלאמץ כל דבר חריג וביזארי אל חיקו.

    IP: 89.138.176.89דווח על תגובה זו

  • 122.

    הנפלאים שפגשת על אם הדרך - יחוללו בך פלאים (ל''ת)

    שיפגשו אותך, 07/06/07 18:16


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

  • 121.

    מה הפלא? בגין ביצע מדיניות שמאלנית קיצונית בכניעתו למצרים, ונמנע

    דרור, 07/06/07 18:11

    מעקירת החונטה השמאלנית מכל רשויות השלטון, ובמיוחד מרשויות אכיפת ה(צ)חוק ומרשות השידור.
    אז הנכד לא מקשקש קישקושים פטריוטיים, והולך ישר למקור.

    IP: 84.110.190.68דווח על תגובה זו

  • 120.

    עץ שנכרת רק הולך ומתייבש

    שמואל, 07/06/07 18:04

    לסבא (מנחם) עוד היה עם קצת רוחניות - הוא למד בחיידר.

    הבן (בני) כבר היה תומך שרוף של בית המשפט העליון. כי אין עוד מלבדם. הם האמת והיושר ואין ערכים אחרים שיכולים להתחרות איתם.

    הנכד בכתבה שראיתם לעיל ולא האמנתם. (אבינדב) הוא יצור תמים ומסוכן לעם ישראל.

    אם אתם רוצים שנכדיכם לא יהיו כמו נכדו של בגין. תתחילו להתחבר לשורשים.

    IP: 213.151.48.243דווח על תגובה זו

  • 119.

    לפי הדעות והאמירות שלו האיש פשוט חולה נפש מנותק לגמרי מהמציאות (ל''ת)

    אריה, 07/06/07 17:55


    IP: 83.130.212.150דווח על תגובה זו

  • 118.

    ילד אנרכיסט - גדל --- את מי זה מעניין בדיוק?

    בגין שמגין, 07/06/07 17:53

    אין לו שום קשר לבגין מבחינה שכלית
    רעיונית
    פוליטית או אחרת

    בסך הכול נכד שלו:
    עם לא מעט קשיים וחריג

    זה קורה לכולם (כל המשפחות) מדי פעם


    IP: 217.132.164.197דווח על תגובה זו

  • 117.

    זה כמו שבנים של פסיכולוגים (ל''ת)

    בני, 07/06/07 17:24


    IP: 89.1.125.143דווח על תגובה זו

  • 116.

    להזכירכם: סבא שלו גירש יהודים

    נקודה, 07/06/07 17:13

    האבא שלו אמנם ימני אבל הסא שלו היה ימני בעבר ואח''כ הפך לשמאלני כשהוא גירש יהודים, המהפכה לא התחילה אצל הנכד!

    IP: 82.237.54.147דווח על תגובה זו

  • 115.

    משפחת בגין משפחה יהודית למופת.

    ז''ח, 07/06/07 17:05

    במשפחות יהודיות מתקדמות לא הייתה נקוטה אף פעם גישת ''משטרת-המוחות'' ומקובל היה שבאותה משפחה מתקיימים מס' דעות אפילו שההבדלים ביניהם היו תהומיים. אחד מיתרונות היהדות הוא שהם לא נלחמו בזה. המשורר נתן אלתרמן בשירו ה''קלירקל הקטן'' מתייחס לתופעה בה בקיבוץ של השומר הצעיר מתחיל ילד קטן לשאול שאלות על נושאי דת, ומיד מאשימים את הסבא שהוא החדיר זאת למוחו של הילד, אך אחד החברים ההגיוניים הבין את הבעיה וטען שאם רוצים למנוע מהילד לחשוב על האל ''לשם כך יש לקום ולהסתיר מפניו, קודם כל אדמה ושמים.''

    IP: 83.130.153.3דווח על תגובה זו

  • 114.

    משרד הבריאות מתריע!

    יאיר, 07/06/07 16:49

    זה קורה במשפחות הכי טובות:
    ממשפחת בגין, ועד משפחת אולמרט(טובה...)
    אחד מכל כמה אנשים הוא שמאלני, ומשליט את דעותיו על הרוב.
    האם גם בנך חולה בנגיף המסוכן, שעלול להשמיד את עם ישראל וארצו?
    האם גם בתך אוהבת רוצחים ושונאת מתגוננים?

    שלח אותם להיבדק מיד, ולך בעצמך, אולי גם אתה נדבקת!

    את הנבדקים יש לשלוח לעזה\רמאללה\כל מקום אחר שיש שם ערבים רוצחים וטרוריסטים שאפשר להתאהב בהם(איכס).

    רפואה שלמה!

    IP: 89.0.251.109דווח על תגובה זו

  • 113.

    הכתבה בפיקוח ובשליטת אילן פפה (ל''ת)

    אני, 07/06/07 16:38


    IP: 84.228.95.146דווח על תגובה זו

  • 112.

    השמאל כבר מזמן לא ציוני

    גידי, 07/06/07 16:38

    תראו- הוא קורא לבן שלו בשם ערבי. זה העונש שמנחם בגין קיבל על שנתן לערבושים את סיני. הנין שלו יהיה ערבי.

    IP: 85.64.218.44דווח על תגובה זו

  • 111.

    בכתבה רמזים-הוא חולה נפש

    אילן, 07/06/07 16:22

    ''מדובר באדם מופנם מאוד'', מספרת מורה לשעבר, ''הוא היה ילד עם לא מעט קשיים,

    שכנים ומכרים מספרים כי אבינדב, אחד מששת ילדיהם של בני ורות בגין, היה תמיד ''רגיש ושונה''.

    בילדותו גידל בביתו נחשים, עקרבים, תולעים, עכברים ועכבישים ארסיים. כנער הוא אימץ מראה פאנקיסטי, לבש בגדים קרועים ובאוזניו נוקבו 13 חורים.


    ילד שלא גדל נכון
    פסיכי

    IP: 207.200.116.74דווח על תגובה זו

    • אידיוט. אותם ''מוזרים'' וילדים ש''לא גדלו נכון''

      שמאלני קיצוני, 07/06/07 21:40

      הם הילדים ששינו הכי הרבה את האנושות, הם הילדים שהובילו את העם שלך לניצחון, או שניצחו את העם שלך. הם הילדים שישבו שעות מול מכשיר שאתה בכלל לא מבין כדי שהיום תוכל לכתוב תגובות ב NRG.
      מה עם הילדים ש''גדלו נכון''? הסקרנות שלהם תמיד שאפה לאפס. טיפת ידע כללי מעולם לא הייתה להם והם עשו הכל כדי ליהיות כמה שיותר ''רגילים''.
      כמובן שאותם רגילים עובדים היום באיזו חברת הייטק ומשתעממים מהחיים שלהם, בזמן שאלה ש''לא גדלו נכון'' חוקרים ומשנים את העולם.

      תחשוב פעמיים לפני שאתה יוצא נגד היוצאים מן הכלל.

      IP: 89.138.117.53 דווח על תגובה זו

    • אידיוט. אותם ''מוזרים'' וילדים ש''לא גדלו נכון''

      שמאלני קיצוני, 07/06/07 21:40

      הם הילדים ששינו הכי הרבה את האנושות, הם הילדים שהובילו את העם שלך לניצחון, או שניצחו את העם שלך. הם הילדים שישבו שעות מול מכשיר שאתה בכלל לא מבין כדי שהיום תוכל לכתוב תגובות ב NRG.
      מה עם הילדים ש''גדלו נכון''? הסקרנות שלהם תמיד שאפה לאפס. טיפת ידע כללי מעולם לא הייתה להם והם עשו הכל כדי ליהיות כמה שיותר ''רגילים''.
      כמובן שאותם רגילים עובדים היום באיזו חברת הייטק ומשתעממים מהחיים שלהם, בזמן שאלה ש''לא גדלו נכון'' חוקרים ומשנים את העולם.

      תחשוב פעמיים לפני שאתה יוצא נגד היוצאים מן הכלל.

      IP: 89.138.117.53 דווח על תגובה זו

      • יופי של תשובה, שמאלני!

        רננה, 08/06/07 06:52

        לא יכולת לנסח את זה טוב יותר.

        תודה!

        IP: 217.132.26.115 דווח על תגובה זו

  • 110.

    חלב הוא חלב גם בכוס וגם בכד.

    אף אחד, 07/06/07 15:59

    מנחם בגין דרש טובת ישראל
    וגם נחדו דורש טובת ישראל.
    יש אנשים,שלא שמו לב כי כל
    הכלים של מיתנהלי גוש קטיף
    היו מנוטרלים באמצעות גדר
    הפרדה,שכאילו לרעת פלסטינים
    בנו אותה וכאילו לטובת יהודים.
    כאילו...

    IP: 89.138.240.135דווח על תגובה זו

  • 109.

    הכבשה השחורה במשפחת בגין הייתה מנחם

    ליאור, 07/06/07 15:39

    מנחם בגין הכל עשה הפוך ממה שאמר. אמר אף שעל והחזיר ועקר יותר מכל טאחד אחר. אמר שוק חופשי והלאים את הבנקים, החריב את הכלכלה וסיבך אותנו במלחמות.....

    IP: 80.178.164.8דווח על תגובה זו

  • 108.

    אח אחד נהרג למען המדינה ואח שני רוצה להחריבה

    רבקה, 07/06/07 15:30

    וחבל

    IP: 85.250.22.236דווח על תגובה זו

  • 107.

    נו, בגין נענש במשהו גם בעולמנו גם לאחר מותו (ל''ת)

    אחד, 07/06/07 15:29


    IP: 190.10.225.104דווח על תגובה זו

  • 106.

    באיידס יכולה להידבק כל משפחה ואפילו ילדים

    Avi Ecuador, 07/06/07 15:27

    צריך לדעת איך להשתמש באמצעי מנע, קונדונים לא תמיד עוזרים ועדיף כנראה להימנע ממגע עם השמאל.

    IP: 190.10.225.104דווח על תגובה זו

  • 105.

    אתה שמולאני מסריח

    ימיני, 07/06/07 15:22

    אם העם הערבי איי אפשר לעשות שלום!!!
    צריך לצאת נגדם במלחמה להרוג את כול העם הדפוק הזה להחריב אותם לא להשאיר מהם זכר
    וגם אתם יהודים חראות אתם הבאתם את כל הערבים דפקתם את כול עם ישראל יחוליגנים אתם ערסתם לנו תמדינה ההה

    IP: 84.94.15.163דווח על תגובה זו

    • אני איתך אח שלו (ל''ת)

      יואל, 07/06/07 15:41


      IP: 80.178.128.63 דווח על תגובה זו

  • 104.

    ברוך אתה ה' פוקח עוורים יום יבוא והוא יתפקח... (ל''ת)

    מיכל, 07/06/07 15:15


    IP: 82.81.174.254דווח על תגובה זו

  • 103.

    מתאים לו להיות הבן של עליזה ואהוד אולמרט (ל''ת)

    טוב שהסבא שלו, 07/06/07 15:15


    IP: 89.139.183.92דווח על תגובה זו

    • רק מהרצאה שמנחם בגין היה מרביץ לו - הוא היה (ל''ת)

      הופך לימני, 07/06/07 15:41


      IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

  • 102.

    אז מה אם הוא נכד של בגין? למ מבין מה האייטם? (ל''ת)

    סתם שטות?, 07/06/07 15:01


    IP: 217.132.164.197דווח על תגובה זו

  • 101.

    מנציגי השמאל לא תמצאו בימין כי הם התקדמו להיות

    דרך מעניינת, 07/06/07 14:47

    זהים עם הגויים, הוי אומר שהפירמידה יש לה מסלול מסויים ולא יעזור כלום תבינו להיכן אתם צועדים.

    IP: 212.25.77.118דווח על תגובה זו

  • 100.

    טוב נו אולי הוא צודק אולי באמת עמים זה כלי של השלטון

    קרן, 07/06/07 14:38

    כדי לתת לנו מוטיבציה להילחם בשביל השררה שלהם.

    IP: 132.70.155.191דווח על תגובה זו

  • 99.

    בנים גידלתי ורוממתי,,והם פשעו בי,,,אמנם זכותו,אבל סבו בוש ונכלם,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 07/06/07 14:22


    IP: 74.111.1.249דווח על תגובה זו

  • 98.

    נכדו של מחריב ימית יצא עוכר ישראל. מה מוזר פה? (ל''ת)

    אפי, 07/06/07 14:00


    IP: 85.250.230.171דווח על תגובה זו

  • 97.

    מנחם בגין אמר : מדינת ישראל לנצח נצחים (ל''ת)

    וכך יהיה, 07/06/07 13:39


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

  • 96.

    הידעתם? יש אומרים שאחיו של נתניהו מזוהה עם השמא הרדיקאלי (ל''ת)

    מדברים על זה, 07/06/07 13:15


    IP: 89.0.63.246דווח על תגובה זו

    • גם אני שמעתי. (ל''ת)

      ניב, 07/06/07 13:56


      IP: 89.0.63.246 דווח על תגובה זו

    • וזה לא נכון כלל... (ל''ת)

      עדי, 07/06/07 17:14


      IP: 89.0.127.69 דווח על תגובה זו

  • 95.

    כל הכבוד אבינדב. חבל שאין עוד כמוך

    תמר, 07/06/07 13:11

    בעולם רווי השנאה שבו אנו חיים אנחנו צריכים עוד הרבה אנשים כמוך שיבינו שאדם הוא אדם באשר הוא.

    IP: 172.27.42.74דווח על תגובה זו

    • אבינדב מקשם דו קיום עם העמים בגן העצמאות ... (ל''ת)

      עוד מתרומם, 07/06/07 14:05


      IP: 217.132.164.197 דווח על תגובה זו

    • בעולם רווי שנאה הוא רק מוסיף שמן למדורה (ל''ת)

      או יה, 07/06/07 14:07


      IP: 217.132.31.201 דווח על תגובה זו

  • 94.

    סוף לפיגועים

    ארנון, 07/06/07 13:01

    כל ההתלהמות הזו משני הצדדים מוטעית מיסודה.
    זה בגלל שמצד אחד לא נהרוג/נגרש את כולם, ומצד שני אין סיכוי שנאפשר מעבר חופשי בין הרשות לשטח A בשנים הקרובות.

    כל עוד חיים אנשים בתנאים עלובים, יהיה פשע, ויהיו פיגועים.
    בלי מסירת שטחים, בלי הבטחות מיותרות, בלי צעדים חד-צדדיים.

    כשהשטח הזה היה בשליטת הבריטים הצלחנו ליצור רצף יישובים (חומה ומגדל) וכך להשיג שטח מחיה. כל פעם שתקפו אותנו (או שיצרו עילה למלחמה) כבשנו שטחים נוספים.
    א-ס-ו-ר לנו לוותר עליהם, בייחוד לא סתם תמורת ''שלום''. קודם שתהיה רגיעה, קודם שיהיו יחסים נורמליים, אח''כ אפשר לדבר על ''תרומת'' שטחים.

    כל פעם שוויתרנו, חטפנו אגרוף בפרצוף - תפתחו את העיניים ותסתכלו על ה15 שנה האחרונות.

    שיהיה שקט אמן.

    IP: 62.219.103.153דווח על תגובה זו

  • 93.

    אכן,חינוך ללא קורטוב יהדות לא מחזיק

    הסבא משפולי, 07/06/07 13:01

    מעמד יותר מדור אחד,לו היה מתחנך ברוח ''ישראל סבא'' ודאי היה יוצא גדול אף יותר מסבו.

    IP: 89.1.151.214דווח על תגובה זו

    • כל כך נכון! (ל''ת)

      אסף, 07/06/07 14:22


      IP: 83.130.181.246 דווח על תגובה זו

    • טוב, לא קראת היום איך מדבר בנו של בורג (ל''ת)

      לא פחות מזעזע., 07/06/07 17:37


      IP: 85.250.197.87 דווח על תגובה זו

  • 92.

    על זהההה היה דווה ליבנו ! על אאאאלה חשכו עינינו!

    יענקלה, 07/06/07 13:00

    על הר ציון ששמםם שועלים הילכו בו!
    השראה: קומזיץ'.

    IP: 88.153.107.213דווח על תגובה זו

  • 91.

    אם הסבא החזיר שטחים מה הפלא שנכדו יצא כך? (ל''ת)

    יעקב, 07/06/07 12:55


    IP: 88.154.189.185דווח על תגובה זו

  • 90.

    כנראה שבכל משפחה יש כבשה שחורה (ל''ת)

    יוסי, 07/06/07 12:54


    IP: 62.0.34.134דווח על תגובה זו

  • 89.

    אי אפשר להיות ציוני לאורך זמן בלי התורה

    ליבני ואולמרט, 07/06/07 12:50

    כמעט כל האנשים שהיו ציוניים ולאומיים ובנו את המדינה, לא הצליחו להחזיק מעמד עם דעותיהם יותר מ-100 שנה. רק מי שציוני באמת, קרי: אלה שרואים את הציונות כחלק מן התורה והקדושה, ובלעדי שבת, כשרות ואהבת הבריות אין תורה - רק הם יישארו בארץ. כך קרה לבניהם של אולמרט, ליבני, בורג ואחרים, שהפכו להיות נגד הציונות.

    IP: 89.138.22.65דווח על תגובה זו

    • אין ציונות בלי תורה והתורה תושמד ללא הציונות!

      אסף, 07/06/07 14:23

      אנו רואים זאת בהתבוללות הגדולה בחו''ל.

      דתי לאומי- זאת התשובה!

      IP: 83.130.181.246 דווח על תגובה זו

      • ''התורה תושמד''?? ואתה קורא לעצמך דתי?

        צפוני, 07/06/07 16:32

        התורה החזיקה מעמד 3000 שנה, רובן בלא מדינה. התורה היא נצחית. כל אדם דתי מאמין בכך.

        IP: 89.1.208.239 דווח על תגובה זו

    • הסיבה פשוטה - יש סתירות עמוקות

      עומר, 07/06/07 14:33

      בתורה הרוויזיוניסטית ובתורת מפ''ם בין האמונה בבעלות שלנו על ארץ ישראל, לבין מתן שוויון זכויות מלא לערביי ישראל.

      הסתירה הזאת יצרה משברים אידיאולוגיים בשתי הקצוות. מסתבר שאי אפשר לשלוט על הארץ וגם להיות מוסרי.

      IP: 212.199.56.114 דווח על תגובה זו

  • 88.

    שיני בנים קהות על הבוסר של האבות שהחזירו שטחים תמורת אשליית שלום . (ל''ת)

    תמימות עצובה, 07/06/07 12:47


    IP: 89.139.255.172דווח על תגובה זו

  • 87.

    בכל משפחה יש ''כבשה שחורה''.

    עוזי, 07/06/07 12:45

    מצער , אך כמעט קלישאה.


    IP: 89.0.110.222דווח על תגובה זו

  • 86.

    נמעס מ''נסיכים''.

    יפים, 07/06/07 12:44

    כודם כל לא חסר '' נסיכים'' לא מוצלחים.
    חוץ מזה גם בגין היה בעצם שמאלן מתון/ לא כמו פרס -שמאלן קיצוני/.

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

    • תלמד לכתוב בלי שגיאות, לפני שאתה מגיב (ל''ת)

      נירה, 07/06/07 13:21


      IP: 212.143.125.136 דווח על תגובה זו

  • 85.

    לא ממש הבנתי

    הצדיק מסדום, 07/06/07 12:42

    מדוע ''נטפלים'' לבגין (הסבא והאבא)?
    לא שמעתי שמישהו יצא בכתבה כזו על בניו של הרצל, ''גדול נביאי ישראל'', אשר ''חזה'' את קום המדינה.
    לא שמעתי שמישהו יצא בכתבה על אלישע בן-אבויה ומשפחתו.
    לא שמעתי שמישהו יצא עם סיפור על פרופסור מתניה בן-ארצי ומשפחתו (והאמינו לי, מהיכרות אישית עם ההורים, יכולני להעיד שיש כאן סיפור ''סופר'' מרתק'').
    לא שמעתי שיצא סיפור על שולמית אלוני ומשפחתה.
    ואם מעט ואוסיפה לך כהנה וכנה.

    פרט לצערם (האישי) של ההורים, איני רואה בכלל טעם לכתבה כזו. אולי טעם לפגם.

    IP: 89.138.93.155דווח על תגובה זו

    • תנו לכל אחד לחשוב על פי דרכו! (ל''ת)

      ציון, 03/09/11 17:03


      IP: 85.64.216.97 דווח על תגובה זו

  • 84.

    כאשר העץ גדל במידרון התפוח נופל רחוק

    חמידוש, 07/06/07 12:41

    עוד בחיו התפקח הסבא

    IP: 89.0.30.180דווח על תגובה זו

  • 83.

    אבולעפיה זה לא פחות מבגין

    יוסי יוגב, 07/06/07 12:32

    משפחת אבולעפיה עלתה לישראל לאחר גירוש ספרד. יש לה היסטוריה מפוארת ,בין היתר יש בטבריה רח' על שם הרב אבולעפיה שהיה הרב של טבריה. זו משפחה מפוארת עם קצינים בכירים בצה''ל עם אחד המאיירים הטובים בעולם, אנשי הוראה וחינוך יוצאי דופן. ועוד אנשים כולם מלח הארץ הזאת. אני אומר זאת כאדם שמעריך מאד את בני בגין וכמי שהכיר את בנו הנפלא יונתן ז''ל. וגם כמי שהכיר כמה מבני אבולעפיה.

    IP: 82.166.133.189דווח על תגובה זו

  • 82.

    הבן,הנכד בגין, אתה אינך רואה את התמונה כולה.

    פנינה ת, 07/06/07 12:25

    ישנם ערבים בתוכנו, שאכן מעריכים את חייהם בארץ. ואינם רוצים להיות תחת שלטון ערבי. והם יודעים מדוע.
    זה לא שהשינאה ליהודים,נעלמה ממנו.
    אך הוא מעדיף לחיות לצידנו, למרות.
    אך אם תעשה סקר, בין הערבים, ותשאל, על אהדתם ליהודים בכלל,
    ועל שהארץ הזאת היא ארצם, תראה את התגובות הכועסות המשולבות בשינאתם היוקדת כלפינו. מתי תשכילו להבין, שהם לא יחברו אלינו
    ברצון כן ואמיתי, אלה ינצלו תמיד את
    השמאל הנלחם איתם נגד מטרותינו.
    שהם בסה''כ לחיות טוב במדינתנו האחת והיחידה, להם 22 מדינות.

    IP: 88.153.93.121דווח על תגובה זו

  • 81.

    לפחות בנאדם אחד נורמלי יצא מהמשפחה הזאת (ל''ת)

    בן, 07/06/07 12:25


    IP: 192.118.0.2דווח על תגובה זו

  • 80.

    הוא פשוט רוצה שכל בני האדם יחיו בשלום אחד עם השני''.

    אזרח, 07/06/07 12:25

    אכן נוח להזות אבל המציאות שונה מהחלומות שכולם רוצים לחלום, נותר רק לרחם עליו שאינו מתמודד עם הבעיות שיש לנו במדינה ובורח להזיות ולחלומות

    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

    • סיפור ''אמיתי''

      הצדיק מסדום, 07/06/07 12:36

      בשנת 1975, כאשר הנרי קיסינג'ר נדד בין ישראל למצרים, להשכנת הפסקת-אש, הוא לקח פסק זמן וביקר בגן-החיות התנכי בירושלים.
      לפתע הגיע לכלוב ועליו שלט גדול - ''וגר זאב עם כבש''. בתוך הכלוב הסתובב זאב ענק ולידו כבש שמן.
      שאל קיסינג'ר את מארחו - ''איך הצלחתם להגיע כבר לאחרית הימים''?
      ענה המארח - ''מה הבעיה? כל יום הזאב מקבל כבש טרי''.

      IP: 89.138.93.155 דווח על תגובה זו

      • פעם ראשונה נהנתי מתגובה בטוק בק (ל''ת)

        סיגל, 07/06/07 13:28


        IP: 82.81.179.165 דווח על תגובה זו

  • 79.

    גם אני ההייתי שמאלן בגילו עד שמוחי התפתח. (ל''ת)

    :-), 07/06/07 12:22


    IP: 217.132.185.155דווח על תגובה זו

  • 78.

    אבינדב צודק!!!!!!

    שמאלנית קיצונית, 07/06/07 12:21

    מסכנים הערבים אנחנו כבשנו אותם מ-48 ועד היום. הרי זו היתה צריכה להיות מדינה ערבית-פלסטינית, הם גם חיים בשטחים בתנאים מזוויעים אחרזה אל תתפלאו למה הם עושים פיגועים... צריך להחזיר את כל השטחים הכבושים לערבים-פלסטינים:אחרי הכל אלו אדמותיהם.

    IP: 87.69.104.6דווח על תגובה זו

    • את צודקת בהחלט

      הצדיק מסדום, 07/06/07 12:45

      את מזכירה לי רופא אונקולוג, המטיף לחולה על עישון, תוך כדי שאיפת עשן מסיגריתו.
      ואת ביתך החזרת? כבר התאסלמת?

      IP: 89.138.93.155 דווח על תגובה זו

    • תגובה.

      יפים, 07/06/07 12:57

      גם אתה חמוד.

      ממתינים לכם במצעד הגאוה !

      IP: 212.117.151.70 דווח על תגובה זו

  • 77.

    לפחות חמוד אחד במשפחה הזעופה הזאת (ל''ת)

    בן בליעל, 07/06/07 12:18


    IP: 84.229.239.24דווח על תגובה זו

  • 76.

    איזו משפחה מדהימה

    אוהד כ., 07/06/07 12:17

    איזו משפחה מדהימה! בכל דור ודור משפחת בגין מתגלה בגדולתה אשר רק מדגישה את רוחב הרוח בה חינכו ההורים את דור הילדים. מתגעגעים ליונתן. שיהיה לכם רק טוב ושתנוח דעתכם, בגינים יקרים.

    IP: 62.90.161.138דווח על תגובה זו

    • אכן, משפחה מחומר יקר ונדיר. (ל''ת)

      עין, 07/06/07 12:46


      IP: 89.0.232.186 דווח על תגובה זו

  • 75.

    אני מוחל לך על הכל, רק דבר עם אביך שישוב לפוליטיקה כבר! (ל''ת)

    איש ערכים, 07/06/07 12:15


    IP: 84.95.67.218דווח על תגובה זו

  • 74.

    הוא בכלל לא שמאלני,

    נורית, 07/06/07 12:14

    הייתי אומרת ''תלמדו הבנת הנקרא'', הבעיה היא שגם הכתבה מציגה את דעותיו באור מעוות. הגישה שלו הרבה יותר גדולה מימין או שמאל. הוא לא מאמין בעמים או גבולות, הוא לא מזדהה עם צד זה או אחר, ולא מתייפייף. אין לו צד מועדף לפי עמים, הוא מעדיף אנשים.

    IP: 62.90.18.189דווח על תגובה זו

    • את באמת תמימה

      רמי, 07/06/07 16:41

      או מטומטמת
      (האפשרות השניה נראת לי יותר)

      IP: 134.191.254.38 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אבינדב צודק!!!!!!

    שמאלנית קיצונית, 07/06/07 12:13

    מסכנים הערבים אנחנו כבשנו אותם מ-48 ועד היום הרי זו היתה צריכה להיות מדינה ערבית, הם גם חיים בשטחים בתנאים מזוויעים אחרזה אל תתפלאו למה הם עושים פיגועים... צריך להחזיר את כל השטחים הכבושים לערבים-פלסטינים:אחרי הכל אלו אדמותיהם.

    IP: 87.69.104.6דווח על תגובה זו

    • לשמאלנית תתעוררי!

      אוביקטיבי, 07/06/07 12:32

      ל 73, אין לך חוש צדק מינימאלי,
      כמה מדינות צריכה האומה הערבית??!!
      22 לא מספיק????????
      ומה עים העם היהודי, לא מגיע לו
      מדינה אחת קטנטונת, שהיא מולדתו
      ההיסטורית ןהיחידה!!!!!!!!!!!!!

      IP: 85.250.240.163 דווח על תגובה זו

    • בגלל דעות של אנשים כאלה, המשך קיומנו בסכנה.. (ל''ת)

      יהודית דמוקרטית, 07/06/07 12:37


      IP: 84.95.67.218 דווח על תגובה זו

    • עם קיצוניות שכזאת טוב תעשה המדינה עם תגלה (ל''ת)

      אותך לעזה, 07/06/07 12:46


      IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

    • הערבים חיים פה כמה מאות שנים והם גזלו אדמותינו. אנחנו - 3000 (ל''ת)

      3000 שנה, 07/06/07 12:52


      IP: 89.138.22.65 דווח על תגובה זו

    • את צודקת עדיף סוריה מקום טוב לערבים

      פינק פלויד, 03/07/11 07:11

      בהמשך לתגובה אני פונה לכם ערבים יקרים שסובלים בישראל פנו לסוריה שם טוב יותר לערבים מקבלים יחס מועדף , לא טוב סוריה יש תימן , לוב ועוד מקומות נפלאים לערבי

      IP: 84.229.142.233 דווח על תגובה זו

  • 72.

    באמת חבל קיצוניות כזאת לא הייתי מאחל גם לאויבי (ל''ת)

    רואה שקוף, 07/06/07 12:11


    IP: 77.124.27.56דווח על תגובה זו

  • 71.

    הוא שמאל קיצוני ,בכל משפחה יכול מישהוא להתדרדר לפשע . (ל''ת)

    חבל, 07/06/07 12:11


    IP: 77.124.27.56דווח על תגובה זו

  • 70.

    זה בכלל לא נכון

    אבולעפיה, 07/06/07 12:10

    סבא שלו בכלל לא היה איש ימין. הוא היה דמגוג שרצה פרס נובל, בדיוק כמו פרס. הוא עשה את הטעות החמורה ביותר והחזיר שטחים תמורת שלום. שלום עושים רק תמורת שלום. ובגללו למצרים יש צבא מערבי מתקדם ומסוכן ומלא אורניום בסיני. ובעזה יש טרור בלי סוף. הנכד לא שונה בהרבה מהסבא. ואין מה לעשות, ילד מוזר הופך לאיש מוזר. הוא עדיין אוהב לשחק עם ע(ק)רבים ונחשים.

    IP: 81.5.56.23דווח על תגובה זו

  • 69.

    נדמה לי שהבעל של שרה בק מערוץ 2 חיתן אותו

    פקידה, 07/06/07 12:05

    הייתי פעם פקידה ב''צוהר''. נדמה לי שהרב אפרים ב''ק -''הבעל של''-שמתנדב בצוהר בחיתון זוגות חילונים חיתן פעם מישהו מבני בני בגין. האם זה האיש?
    החתונה הייתה בלב שטח לא מיושב.

    IP: 82.81.34.48דווח על תגובה זו

    • ונגיד שכן. נו, אז מה? (ל''ת)

      עומר, 07/06/07 13:16


      IP: 212.199.56.114 דווח על תגובה זו

  • 68.

    מדובר על אח שכול ששירת בצה''ל למרות שקיבל פטור

    עומר, 07/06/07 12:04

    מי עדיף? אביב גפן שלא שירת בצבא אפילו שנייה. בר רפאלי שהתחתנה בנישואים פיקטיביים כדי להשתמט מצה''ל?

    את שני המשתמטים האלה הפכו לגיבורי ישראל. ועל מי מתנפלים? על בגין. קצת פרופורציות רבותי!!

    IP: 212.199.56.114דווח על תגובה זו

    • נכון אבל נמאס מקיצונים לא פדרמן ולא שמאל קיצוני (ל''ת)

      די, 07/06/07 12:13


      IP: 77.124.27.56 דווח על תגובה זו

      • אביב גפן הוא קיצוני - השתמט מצה''ל

        עומר, 07/06/07 12:29

        למה הסכמתם שמשתמט כזה יכנס לקונצנזוס?

        IP: 212.199.56.114 דווח על תגובה זו

  • 67.

    מנחם בגין אמר - מדינת ישראל תישכון לנצח נצחים ואנו נשמיד (ל''ת)

    את כל, 07/06/07 12:03


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

  • 66.

    שהחיינו! (ל''ת)

    דן, 07/06/07 12:01


    IP: 89.138.43.225דווח על תגובה זו

  • 65.

    הוא שכתוב בוניך ומהרסיך ממך יצאו (ל''ת)

    אריה, 07/06/07 12:01


    IP: 87.180.89.223דווח על תגובה זו

  • 64.

    This is the proof, those people are completely INSANE (ל''ת)

    Larry, 07/06/07 11:44


    IP: 81.65.124.52דווח על תגובה זו

  • 63.

    בגין התחיל בכל מסירות השטחים לערבים

    אבוחצירא אילן, 07/06/07 11:44

    בגין החל בתקדים המסוכן - ''עד לגרגיר האחרון''- מסר את כל סיני.
    ובהסכם הכיר ב''זכויות הלגיטימיות של הפלשטינים''.
    רק ליהודים יש זכויות על ארץ ישראל. יש לנו זכות לשבת בה ולהקים מדינה.
    אין לנו שום זכות לסחור בה תמורת שום דבר שבעולם.
    ועל כן אני לא לא מתפלא שממנחם בגין יצא אחד כזה.

    IP: 217.132.60.167דווח על תגובה זו

    • בגין קרא לכל המנהיגים הערבים - שאם הם רוצים שלום

      שיבואו, 07/06/07 11:56

      ולכן נעשה איתו שלום ויש לנו שקט עם מצרים שנים רבות. ומה שמצרים קיבלה זה חולות וחלק מים סוף.

      IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • יש לנו שקט עם מצריים??מאיפה אתה חושב שמגיעה התחמושת לעזה??

        נו באמת, 07/06/07 12:33

        עוד כמה הסכמי ''שלום'' כאלה ואבדנו.

        IP: 217.132.9.130 דווח על תגובה זו

        • 35 שנה בלי מלחמות איתם שווה את הכל

          מספיק חיילים, 07/06/07 12:48

          במלחמות איתם.

          IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • לא יזיק לנו.

        קצת, 07/06/07 12:45

        אל תזלזל בשטח שמיצרים קיבלה,כל שטח מקנה עומק אסטרטגי
        הנחוץ לבטחון במיוחד למדינה קטנה!
        לאן היו תושבי שדרות מיתפנים אים
        לא היה שטח??????????????

        IP: 85.250.240.163 דווח על תגובה זו

    • הרעיון לתת שטחים תמורת כלום התחיל מבגין

      מוזר, 07/06/07 13:02

      ומאז אנחנו מדרדרים עד למצב שאברום בורג, יו''ר הסוכנות לשעבר, קורא ליהודים לקבל דרכון זר...

      IP: 89.138.22.65 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מיפלגת הליכוד נמדינית גאוגרפית

    פקק תנועה, 07/06/07 11:44

    החלה להיתפרק עוד בימיו של מנחם בגין אז לאחר מיספר שנים והופעת מיפלגת קדימה אפשל להבין את הנין והנכד.אן מה לעשות וזה מה יש .כול אדם רצונו כבודו הדורות הבאים יקו על חטא כפי שאנו מכים על חטא על חטאי דור התנך.ומה שבא אחרי דור התנך .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

  • 61.

    ומה עשה הבן של גאולה כהן בעמונה? (ל''ת)

    אני, 07/06/07 11:42


    IP: 62.0.34.134דווח על תגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד! יישר כוח!

    יצחק שרון, 07/06/07 11:41

    הרבה אומץ צריך כדי להביע דעות כל כך נכונות במדינה שהטפשות והקנאות הדתית העבירה אותה על דעתה.

    IP: 89.139.35.98דווח על תגובה זו

    • נכון כנראה עוד לא נהרגו מספיק יהודים בעקבות תנועות השלום והשקרים . (ל''ת)

      רקורד אלים, 07/06/07 12:09


      IP: 77.124.27.56 דווח על תגובה זו

    • בטח שנכון ונכון בהחלט שבטח. אומץ זה מה שצריך...

      קרויצפלד יקוב, 07/06/07 12:46

      ולעזאזל התבונה.

      IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אם לא היו קוראים לו בגין = לא היו כותבים

    אישפשוט, 07/06/07 11:39

    עליו,על דיעותיו חייו ומשפחתו.חוץמזה נראה לי שהוא מסכן ומתוסבך,חולני בצל אח מוצלח וסבא אדיר.מרחמנות הניחו לו לשקוע באנונימיות

    IP: 217.132.132.42דווח על תגובה זו

    • מצד שני אם לא היו קוראים לו בגין, ספק אם היה כזה קיצוני. (ל''ת)

      הביצה והתרנגולת, 07/06/07 12:51


      IP: 89.139.220.242 דווח על תגובה זו

  • 58.

    שוב האטימות של השמאלנים....

    פנינה, 07/06/07 11:35

    אכן בגין היה אישיות סוחפת ונואם בחסד וציוני מובהק....אבל הנכד בחר בדרך אחרת מסיבות שלו אבל לידיעתו וכל שאר השמאלנים למיניהם גם אם התחבב על אנשי בילעין שלום אמיתי יעשו אתך רק אם תתן להם את המדינה......

    IP: 132.68.8.182דווח על תגובה זו

  • 57.

    מכל פרח יוצא קוץ ומכל קוץ יוצא פרח (ל''ת)

    החקלאי, 07/06/07 11:35


    IP: 218.19.151.54דווח על תגובה זו

  • 56.

    הסבא מתהפך בקברו... (ל''ת)

    דני, 07/06/07 11:34


    IP: 85.250.192.38דווח על תגובה זו

  • 55.

    הנכד הפושע

    שולמני שולי, 07/06/07 11:32

    אני לא קארתי את הכתבה - אבל אני מנחש שבין הדגול מתהפך בקברו נוכח הידיעה הכואבת הזאת - פשוט נכד פושע......

    IP: 62.219.99.254דווח על תגובה זו

  • 54.

    איזו השכלה יש לאדם הזה אינני יודע

    נח, 07/06/07 11:24

    אבל ברור דבר אחד אם הוא ביקר במוסדות השכלה ,הרבה לא למד.אחרת היה יודע מה נשאר מהאידיאולוגיה הקומוניטית שדגלה בשויון מוחלט.
    ואת זה כבר ידעו כבר לפני אלפי שנים
    ''שיצר האדם ע מנעוריו''

    IP: 62.47.147.251דווח על תגובה זו

  • 53.

    גם אני רוצה עולם נחמד כזה.

    מני, 07/06/07 11:23

    אבל איפה משיגים?

    IP: 84.94.74.24דווח על תגובה זו

    • בשוויץ או במונטה קרלו - לא כאן (ל''ת)

      טעות בכתובת, 07/06/07 11:32


      IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

  • 52.

    5 תגובות של ''גם מיכל, מרכז,'' מי משלם לך? (ל''ת)

    נעמי, 07/06/07 11:18


    IP: 89.138.100.190דווח על תגובה זו

    • אצלנו השמאלנים לא משלמים על תגובות... (ל''ת)

      גם מיכל, 07/06/07 11:45


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • אצלכם השמאלנים שמתפוצצים במדינה שותקים - אח''כ מגינים (ל''ת)

        על ערבים, 07/06/07 12:38


        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • כרגיל, רק הימנים משלמים.

        שייך לאבא שלהם, 07/06/07 12:49

        השמאלנים מקבלים קבלות ''כאילללו שילמו'' (לא טעות).

        IP: 89.139.220.242 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אם הנכד של ביאליק היה אנאלפבת זה היה הופך את זה לבסדר?

    לא כל הכשלונות, 07/06/07 11:08

    אז אבא שלו וסבא שלו ימניים. אבא של בורג שמלכלך על הציונות בגרדיאן היה יו''ר המפד''ל (ועל בורג ג'וניור אין מה להרחיב את הדיבור)

    IP: 128.208.120.90דווח על תגובה זו

  • 50.

    יהודים עם משוגע (ל''ת)

    יגכעיגכחימגכנג, 07/06/07 11:07


    IP: 84.94.207.214דווח על תגובה זו

  • 49.

    סבא שלך כינה את כל הנפלאים שלך (ל''ת)

    צוררים, 07/06/07 11:06


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

  • 48.

    מגיל צעיר הוא אהב נחשים ועקרבים

    יוסי מאשקלון, 07/06/07 11:01

    מה הפלא שהתחבר לחבורת הנחשים מהשמאל?

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • למרות שאינני מסכים עם תוכן דבריך, הצלחת להצחיק אותי, תחי השנינות (ל''ת)

      ארי איתן, 07/06/07 14:57


      IP: 88.152.88.241 דווח על תגובה זו

  • 47.

    שאלה חשובה

    שירז, 07/06/07 11:01

    למה כשמדברים על פעילות השמאל הקיצוני הכל תמיד מתואר במילים יפות, נקיות ומכבדות שלא מקטלגות ולא מעבירות ביקורת (ציטוט: ''מחזיק בדעות הנחשבות על ידי רוב הציבור הישראלי כשמאלניות קיצוניות''). אם היה מדובר על ימין קיצוני היו ישר מגדירים אותו כשלילי, סהרורי, אלים,לוחמני ולא מנסים לסייג על ידי מילים יפות, ובטח גם היו עוצרים אותו מעצר מינהלי. רבותיי, דעותיו של מר בגין הצעיר הינן דעות של שונא ישראל, נקודה. ושאף עיתונאי יפה נפש לא ינסה לייפות את המציאות. כל עוד חיים בתוכנו אנשים השונאים את עצמם ואת עמם - המצב בארץ לא ישתפר לעולם.

    IP: 62.219.226.217דווח על תגובה זו

    • אוף, את כל כך צודקת!!!

      שירה, 07/06/07 11:16

      אבל כמה כבר אפשר להגיד את זה שוב ושוב??? כל הכבוד שעוד לא נמאס לך!!!

      IP: 132.64.214.207 דווח על תגובה זו

      • שירה לכי לסבא וסבתא שלך ותשאלי אותם - איך הצלחנו

        להקים מדינה, 07/06/07 11:43

        היא שורדת לא מרצון כי זה ההימנון.

        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

    • תשובה לשאלתך: משום שעד עתה רק

      מירי, 07/06/07 11:18

      אנשי המימין הקיצוני ביצעו מעשי טרור.
      רוצה שאמנה: רצח אמיל גרינצווייג, רצח יצחק רבין, מעשי הרצח של ברוך גולדשטיין. מספיק?
      הראי לי איש שמאל קיצוני אחד, כדברייך, שהיה מעורב במעשי אלימות או רצח על רקע פוליטי ודעות מנוגדות. ואז יהיה צדק בשאלה שלך.

      IP: 85.250.194.162 דווח על תגובה זו

      • כי הערבים עושים להם את העבודה

        יוסי מאשקלון, 07/06/07 11:29

        כל ערביי ישראל שביצעו פיגועים הם לא אנשי שמאל?
        האנרכיסטים שנלחמים בחיילי צה''ל הם לא אנשי שמאל?
        חברי כנסת מהשמאל שמזדהים עם האוייב ומחזקים אותו, שלא לדבר על לכוון את הטילים של האוייב.

        IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

      • אודי אדיב, מורדכי וענונו, יונתן פולק לילה מוסינזון ועוד

        שפוי אוסלו, 07/06/07 12:06

        כל אלה הציעו שירותיהם לאויב בשם אידאולוגיית השמאל הקיצוני ופגעו בזדון בבטחון המדינה ובכך גם פגעו ישירות בחיי אזרחיה. אני מחשיב גם את הנזק התדמיתי שאנשים כמו אורי אבנרי, שולה אלוני, אברום בורג, אילן פפה, טניה ריינהרד, משה צימרמן ועוד באמצעות מסעות התעמולה האיסלאמו-פשיסטיים שהם עורכים ברחבי העולם, בקריאה לפגוע במדינת ישראל בכל האמצעים האפשריים כטרור מכוון נגד המדינה.


        IP: 87.69.225.188 דווח על תגובה זו

      • השיטה של השמאל פשוטה: תשתף פעולה עם האויב והוא יעשה עבורך את העבודה (ל''ת)

        אני, 07/06/07 12:47


        IP: 84.228.82.2 דווח על תגובה זו

      • אלטלנה זה לא טרור? גירוש קטיף זה לא טרור?

        כתום, 07/06/07 13:13

        הטרור של השמאל הוא ממוסד, ולכן נותנים לו הצדקה כאילו ממלכתית. אבל אנשים נהרו בגלל השמאלנים, ואנשים גורשו מבתיהם באכזריות.

        IP: 89.138.22.65 דווח על תגובה זו

    • תשובה חלקית

      שי, 07/06/07 11:27

      אני מעדיף להיות ''יפה נפש'' ולהיות במיעוט, מאשר ''מכוער נפש'' כמוך ומרוב האנשים שכותבים פה תגובות

      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

      • אתה מעדיף להיות יפה נפש כדי להרגיש טוב עם עצמך

        ז, 07/06/07 12:08

        הרי התיפיפות הנפש לא יכולה למנוע שום דבר מבחינה מעשית, כל פעם שצריך לעשות משהו מהר משליכים את מסכות יפהפיות הנפש. הרי גם את ההתנתקות אי אפשר היה לבצע באמצעים יפי נפש.

        יפהפיות נפש = אוטיזם, ניתוק מוחלט מהעולם האמיתי.

        IP: 87.69.225.188 דווח על תגובה זו

      • אינכם באמת ''יפי נפש'' זה רק השם שבחרתם לעצמכם (בצניעותכם הרבה).

        רואה אתכם, 07/06/07 12:45

        כיוון שרוב אנשי התקשורת מחזיקים בדיעות כשלכם, יכולתם בקלות להעביר כל שם שעולה על דעתכם. יכולתם לקרוא לעצמכם ''מלאכים'' אילו חשבתם שזה שם מספיק טרנדי ויוקרתי (יומרני) ו''מתקדם'' בשבילכם.

        מה זה אומר? זה אומר שגם עם השם המיופיף שבחרתם לעצמכם שרירותית, אתם יכולים להמשיך ולהיות המכוערים היהירים הצבועים רעי הלב גסי הרוח מלאי השינאה רודפי הממון והכוח והתהילה ומעמידי הפנים מכווצי התחת, שהינכם בפועל.

        המראה משקרת לכם ואנחנו רואים אתכם לגמרי שקוף.


        IP: 89.139.220.242 דווח על תגובה זו

      • אתם לא באמת ''יפי נפש'' זה רק השם שבחרתם לעצמכם.

        רואה אתכם, 07/06/07 13:07

        וכיוון שרוב התקשורת בידי אנשים המחזירים בדעותיכם, יכולתם גם לקרוא לעצמכם ''מלאכים'' לו חשבתם שזה שם טרנדי ויומרני מספיק, ובקלות הייתם מעבירים את זה דרך התקשורת אל השפה המדוברת, לו רק רציתם.

        מה זה אומר? שגם עם השם המיופיף שבחרתם לעצמכם שרירותית - אתם יכולים להיות האנשים המכוערים היהירים הקמצנים צרי העין הצבועים רעי הלב רודפי הכסף הכוח והכבוד ומעמידי הפנים שאתם הינכם בפועל.

        IP: 89.139.220.242 דווח על תגובה זו

    • ניסיון לתשובה...

      עופר, 07/06/07 12:01

      לדעתי השוני בהתיחסות לשמאל קיצוני וימין קיצוני בא בגלל חוסר במחשבה ובעיוות מוסרי. מקורו בהתנייה פבלובית הגורסת שהצדק תמיד נמצא לצידו של הצד הנתפס כחלש ובמקרה שלנו אלו הערבים. חלק גדול בציבור היהודי איבד את האמונה בצדקת היהודים ורואה בערבים קורבן וביהודים תוקפן. זה לב העניין.
      אם אנחנו היהודים לא נחזור למקורותינו (במובן הלאומי ולא הדתי), אם לא נבין שאנחנו הצודקים בסכסוך הזה הרי שמצבנו ילך ויתדרדר. פתרון הסכסוך היהודי ערבי יכול להיות מושג אך ורק מתוך עמדה של הצדק היהודי ומתוך כך להגיע לפשרה כלשהי עם הערבים. היהודים יהיו מוכנים לוותר על שטחי מולדת השייכים להם בצדק על מנת להשיג שלום ולא בגלל טענות כיבוש מטופשות.

      IP: 89.1.249.28 דווח על תגובה זו

    • מסיר בפנייך את הכובע, שירז

      אדם, 07/06/07 12:03

      ניסוח מדוייק של הדברים! אבל אל תדאגי, כל עוד יש ביננו אנשים כמוך - יש תקוה ועתיד לעמנו ומדינתנו. תיארת את המציאות בצורה כל כך אמיתית ופשוטה שקשה להאמין שעדיין יש אנשים במדינה שחושבים אחרת. מחזק את ידייך שירז!

      IP: 62.219.226.217 דווח על תגובה זו

    • שירז

      משה, 07/06/07 12:15

      יישר כח, דברי אלוקים חיים.

      IP: 62.219.162.14 דווח על תגובה זו

    • מדהים כמה שאת צודקת...

      נעמי ע., 07/06/07 12:16

      בימים האחרונים היו כמה וכמה דיווחים על השמאל הקיצוני והסהרורי, אבל כמובן ש-NRG ו-YNET התייחסו אליהם כ''שמאלה מן המרכז'', ובזהירות מילולית מתמיהה ומסוכנת.

      IP: 82.166.131.12 דווח על תגובה זו

    • בואי אני אגיד לך למה, שירז

      יוסי, 07/06/07 12:19

      איך שלא תהפכי את זה, השמאל הוא נקי. השמאל זה תרבות, זו שירה, זו מוסיקה לא צ'חצ'חית, זו עברית תקנית, אלו שיחות המבוססות על ערכי יסוד אוניברסליים של כבוד האדם, ואיננו שם את עצמו במקום כבוד מזה של בן שיחו. השמאל תמיד ינמק את דבריו באלמנטים הגיוניים ןלא יתהלם על הסטוריה יהודית מעוותת. ומעל לכל השמאל איננו, למרבה הפלא, מתנשא. את התנשאות השמאל הלבישו עליו הימניים.
      השמאל לא לקח לעצמו את המילים היפות, המילים היפות הן פשוט השמאל בהתגלמותו.
      על איזה יופי אפשר לדבר כשמזכירים את הימין, כיפות יפות? שביסים יפים? קריאות יפות לרצח? צעקות יפות כנגד כל העולם האנטישמי? הכפשת השמאל וקריאות מרד נגדו? קריאות כנגד פינוי הרמה לדוגמא ואפילו לא במחיר שך צ'אנס לשלום?

      את רואה שירז, לא השמאל מתלונן על המילים היפות, אבל זו את שגם מתארת את השמאל ביופיו, ולאחר מכן מתלוננת.
      אחרי הכל, אינך יכולה להכביר מילים על כיעורה של מלכת יופי נבחרת.

      IP: 41.243.229.65 דווח על תגובה זו

      • צ'אנס לשלום??

        אודי, 07/06/07 12:49

        נפלת לבור של עצמך יוסי יקר! הגדרת בעצמך את עצם הבעייתיות בגישה השמאלנית מתיפייפת שלך: מה נקבל תמורת השטחים שניתן?? צ'אנס לשלום! כן, רק צ'אנס! כי מי יכול להתחייב שבאמת נקבל שקט וחיים נורמליים? אף אחד! כבר היו לנו מספיק נסיונות עבר בהם סמכנו על ה''מילה'' של אוייבינו. ומה קיבלנו בתמורה לנאיביות ולחוסר עמוד השידרה שלנו? אגרוף בפרצוף, זה מה שקיבלנו. כי הערבים לו מעריכים את מי שמגיש להם את הלחי השניה. הם מעריכים כוח, נחרצות, אמונה בצידקת הדרך. וזה לא חייב להיות במובן אלים, אלא פשוט אמונה ערכית בערכים של עצמנו. אבל הם יודעים טוב מאוד שבגלל אנשים כמוך וכמו הפוליטיקאים הסמרטוטים שלנו הם יכולים להמשיך במשחקי המוות שלהם עד שנישבר. אבל שלא יהיה לך ספק ידידי: אנשים כמוני וכמו הרבה אחרים במדינה שקולם אינו נשמע בגלל התקשורת המגוייסת לשמאל, נישאר כאן הרבה אחרי שאנשים המחזיקים בדעות כשלך יתאדו מכאן. אף אחד לא יעשה לכם דבר - אתם פשוט תעלמו מעצמכם כי כשאין אידאולוגיה חזקה - אין עתיד!

        IP: 62.219.226.217 דווח על תגובה זו

      • נכון ,השמאל זה מילים יפות עברית גבוהה, ..

        dan, 07/06/07 12:50

        ערכים נעלים.לא כמונו המזרחיים, אנו מדברים בח' ו-ע' , מראינו הוא כשל הערבים , ואנחנו קוראים את הספרים העתיקים ,שאין להם קשר למערב ולעולם המודרני. אתם בשמאל אתם אנשים מיוחדים ,מנומסים , חכמים , ומבריקים, ואתם גם נגד מלחמה בטרור .אתם בכלל צדיקים גבוהים ,ואנשים מקסימים , הלוואי והייתי כמותכם :אדם תרבותי ! אך לצערי אני מיהדות ספרד ,

        IP: 88.155.4.24 דווח על תגובה זו

      • לכסיל שקרוי יוסי

        יוסי אחר לגמרי, 07/06/07 13:10

        במילים אחרות ניתן לתאר אותך כך:
        1. חנון (או במילותיך עדין)
        2. פחדן (או במילותיך רגיש לסבל של האחר)
        3. גאוותן (או במילותיך אינטיליגנט)
        4. גזען (או במילותיך לא צ''חצח)
        5. לא לומד מטעויות (או במילותיך רואה עתיד ורוד)

        בקיצר אתה עוד מוטציה קטנה שממיתה אסון על הגוף שמארח אותה
        מילים יפות וסובלנות לא עזרו לסביך בשואה ואתם בדיוק כמותם תלך כצאן לטבח - רק שלהם לא היתה דוגמא ולטמבל כמוך יש

        IP: unknown דווח על תגובה זו

        • כתבת יפה מאוד אתה וזה שלפנייך - כל הכבוד (ל''ת)

          נפלא, 07/06/07 13:31


          IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • כמה ציטוטים ממך, יוסי, להראות לך שהשמאל הוא הזוי, שונא, אלים וכוחני

        קרא, 07/06/07 13:10

        ''צ'חצ'חית'','' הסטוריה יהודית מעוותת''. - אלה ביטויים נקיים?

        ''ומעל לכל השמאל איננו, למרבה הפלא, מתנשא''. - משפט פרדוקסלי שסותר את עצמו.

        ''השמאל לא לקח לעצמו את המילים היפות, המילים היפות הן פשוט השמאל בהתגלמותו.'' איזו שחצנות נוראה...
        ''על איזה יופי אפשר לדבר כשמזכירים את הימין, כיפות יפות? שביסים יפים? קריאות יפות לרצח? צעקות יפות כנגד כל העולם האנטישמי? הכפשת הימין מותרת, אבל הכפשת השמאל היא בעייתית?

        במילים אחרות: אתה, יוסי, חסר תרבות, אלים וכוחני, מכפיש מי שלא חושב כמוך ומתכחש לאמת תוך המצאת אמירות ''אוניברסליות יפות''. להזכירך, רק לפני 60 שנה, האומה הכי נקיה ואינטליגנטית, זו שהמציאה מוסיקה של באך ווגנר, הביאה את הגל ואת הגרמנית הנאורה, השמידה 6 מיליון יהודים.

        גם אתה גירשת מבתיהם 8000 איש - באכזריות כוחנית, ביניהם נכים וזקנים, אנשים שכל עוונם הוא שהם ימנים ויהודים... לאן נעלמה האוניברסליות הנאורה והטהורה אז?

        IP: 89.138.22.65 דווח על תגובה זו

      • יוסי, הראיות נגד תפיסת עולמך הרי כתובות על הקיר

        השמאל הוא תמצית, 07/06/07 14:05

        הטענה כאילו השמאל הישראלי הוא תרבות, כבוד האדם וצניעות היא עצמה מתנשאת.
        מי שמוכן להתמודד עם העובדות לא יכול לטעון שפתרון הסכסוך ההיסטורי ביננו לבין הערבים קשור למלחמת 67 ול''כיבוש''. הטיעון הזה נולד ע''י השמאל בדיוק מטעמי התנשאות.
        הרי אש''פ הוקם לפני 67 והסיבה להקמתו לא היתה הכיבוש של 67 אלא השטחים מהם ברחו או גורשו הערבים ב 48. הבעיה, אם כן, לא נובעת ממלחמת 6 הימים ולא תפתר ע''י חזרה לגבולות 67. זוהי טענתו של הימין ולכאורה (לפחות) היא נראית מאד סבירה. לא?
        אבל השמאל נשאר בשלו. למה? כי הוא כל כך מתנשא עד כדי כך שהוא לוקח לעצמו את הזכות לקבוע גם מה הן טענותיו ודרישותיו של הצד שמולו. יש משהו יותר מתנשא מלקבוע מהן דרישותיו של הצד שמנגד?
        והנה דוגמא. השמאל בישראל, ולצערי גם ראש הממשלה, מנסה לקדם בתקופה האחרונה שיחות שלום על בסיס הצעת הליגה הערבית. מהי ההצעה כפי שמתארים לנו מצדדיה? חזרה לקוי 67 בתמורה לשלום. נשמע טוב, נכון?
        אלא שהחבר'ה האלה בגלל ההתנשאות המובנית, שאכן מושמעת במילים יפות ובאופן מאד תרבותי, משמיטים משום מה כי ההצעה כוללת גם מימוש של ''זכות השיבה'' כלומר, בגדול, כל מי שירצה מבין הפליטים של 48 לחזור לביתו יוכל לעשות זאת.
        למה השמאל לא מזכיר את הדרישה הזו. במה הסעיף הזה שונה מסעיפים אחרים שכן מצוטטים? התשובה הפשוטה היא שהשמאל כל כך מתנשא שהוא פשוט לוקח מהמציאות רק את העובדות שנכונות לו.
        אז הימין אמנם מאד מרגיז בטענה שלא יכול להיות שלום ביננו לבין הערבים. אבל, הוא מתבסס על מה שרואות עיני כולנו (את ילדי הפלסטינאים שנשבעים להיות שהידים, את הנסיגה לקוי 67 בלבנון שהביאה רק דם, את הנסיגה לקוי 67 בעזה שרק הגבירה את הירי על ישראל וכו').
        השמאל, לעומת זאת, הוא תמצית ההתנשאות המתעלמת מהמציאות. למשל:
        צריך להציג את נכדו של בגין כמתנגד למיליטינטיות? זה יוצג כך גם אם בפועל ה''הבחור הצנום והסגפני'' הזה משתתף כל שבוע בארועים אלימים ומדממים.
        רוצים להציג אותו כשואף למחוק את השייכות לעמים? זה יוצג כך גם בפועל הוא ת-מ-י-ד מפגין לצד תושבי בילעין הפלסטינאים החפצים בקרקע שלהם ומעולם לא הפגין לצד אלו שהחליטו (בטעות לדעתו) להגן על חייהם באמצעות הגדר.

        IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

    • אני גאה בך!!!

      אחותך, 07/06/07 16:51

      הבגין ג'וניור הזה הוא חתיכת מסכן שלא יודע מה לעשות עם החיים שלו. הוא וחבריו פוגעים בכולנו בצורה בלתי הפיכה. חבל כל כך. יש לעשות הפגנות נגד האנרכיסטים ולהביע את התנגדותנו הנחרצת.
      כל המשפחה גאה בך!!! ד''ש מלושי הקטן.

      IP: 85.250.194.23 דווח על תגובה זו

  • 46.

    מנהיגות

    נעמן כהן, 07/06/07 10:48

    מַנְהִיגוּת

    בְּ - 0440 בְּאֶחָד בְּסֶפְּטֶמְבֶּר 1939
    מַתְחִילָה מִלְחֶמֶת הָעוֹלָם.
    הַגֶרְמָנִים פּוֹלְשִׁים לְפּוֹלִין.
    חֵיל הַפָּרָשִׁים הָפּולָנִי נִיגַף.
    עוֹבְרִים שְׁלשִׁים יָמִים,
    הָגֶּרְמָנִים כּוֹבְשִׁים אֶת וָרְשָׁה.
    מְנָחֵם בֵּגִין, נְצִיב בֵּיתָ''ר בְּפּוֹלִין,
    מַנְהִיג לְמַעְלָה מִמֵּאָה אֶלֶף חָבֵרִים.
    מַנְהִיג עִם כָּבוֹד וְ''הָדָר'' זָ'בּוּטִינְסְקַאִי.
    כְּפֶשַׂע לִפְנֵי כְּנִיסָת הַנָּאצִים לְוָרְשָׁה
    נִכְנַס בֵּגִין, נְצִיב בֵּיתָ''ר, לְבַּנְק הַדֹּאַר.
    בָּחֶשְׁבּוֹן יֵשׁ 150 אֶלֶף זְלוֹטִי. סְכוּם עָתֵק.
    בֵּגִין לוֹקֵחַ אֶת הַקֻּפָּה וּבוֹרֵחַ עִם אִשְׁתוֹ לְוִילְנָה.
    מַשְׁאִיר מֵאָחוֹר אֶת חָנִיכַיו כֻּלָּם לָמוּת.
    מָרְדְּכַי אָנִילֶבִיץ', חָבֵר ''הַשּׁוֹמֵר הַצָּעִיר'',
    אָנְטֶק צוּקֶרְמָן וְצְבִיָּה לוּבֶּטְקִין מִ''דְרוֹר''
    חוֹזְרִים מִוִילְנָה לַעֲמֹד בְּרֹאשׁ הַחָנִיכִים,
    לְהָקִים אֶת הָאִרְגּוּן הַיְּהוּדִי הַלּוֹחֵם.


    IP: 84.229.48.92דווח על תגובה זו

  • 45.

    מתי ישכילו להבין?

    שירלי, 07/06/07 10:48

    הפתרון הוא הפרדה ל- 2 מדינות!!
    מספיק עם התיפייפות הנפש על חשבון מעשי טירור - אין לנו צורך בערבים!

    IP: 192.115.248.2דווח על תגובה זו

  • 44.

    ללא תורה הימין הופך לשמאל או מאבד את ערכיו

    חוזרים למורשת, 07/06/07 10:48

    הדור שלחם למען המדינה והקים אותה שכח למען מה הוא נלחם. הגענו אל המנוחה ואל הנחלה - אבל מה עושים עכשיו עם כל ההישג הזה? ללא ידיעת המטרה וללא קריאת כיוון הולכים לאיבוד.
    הגיע הזמן ללמוד ולהבין מה המטרה שלנו בארץ ישראל - ''ממלכת כהנים וגוי קדוש''. שנזכה.

    IP: 85.64.218.111דווח על תגובה זו

    • תפסיק לשכתב את ההיסטוריה (ל''ת)

      הדור הזה לא, 07/06/07 11:02


      IP: 217.132.159.223 דווח על תגובה זו

  • 43.

    מי שמסר את סיני למצרים

    זבולון, 07/06/07 10:46

    נכדו רוצה למסור את ירושלים לעמלקים

    IP: 89.0.243.158דווח על תגובה זו

  • 42.

    בני בגין, יוסי שריד ודומיכם, היכן אתם כשזקוקים לטוהר המידות שלכם ?

    מרכז שפוי, 07/06/07 10:46

    זן אחר של פוליטיקאים שמאמינים באדם ובמוסרי אף אם משני עברי המפה הפוליטית.
    היכן אתם ואנשים ישרי דרך ואמיתיים כמוכם?
    כיצד הסתאבנו כחברה והעלינו בראשינו את מושחתי השילטון תאבי השררה?
    מדוע אנשים כמוכם היו צריכים להפלט?
    תחזרו, עם ישראל זקוק לכם. זה הזמן לניקוי אורבות!

    IP: 88.153.195.210דווח על תגובה זו

    • פני הדור כפני הכלב

      שימיב, 07/06/07 11:33

      מר שפוי הנכבד. אתה, אני ואחרים בוחרים כל הזמן במנהיגים בלתי ראויים מתוך אמונה שרק החברמנים שמאמינים ב''סמוך'' יכולים ללמד את הערבים לקח.
      הגישה המטומטמת והנאיבית תשלוט בנו ותדחוק את האנשים האמיתיים והראויים לשורה השניה. שם הם ימתינו לך, לי ולאחרים שנבחר בהם כשנרגיש שהגיעו מים עד נפש.
      זו הסיבה שבצריף ראש הממשלה, התבצר דייר משנה שהוא אלוף המניפולטורים וסמל למסדרי הסידורים וחבר של כוווולם.

      IP: 212.143.76.23 דווח על תגובה זו

      • המנהיגים שלנו הם בצלמינו

        כצלמו, 07/06/07 12:40

        תחמנים,נוכלים, נצלנים, למה שנבחר באיזה נחנח כמנהיג

        IP: 89.139.122.190 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אני מסכים עם דעתו

    צפוני, 07/06/07 10:46

    בתנאי שנהיה כמו ב..שוויץ ולא במזרח התיכון

    IP: 217.132.181.144דווח על תגובה זו

    • איני יודעת בן כמה אתה - אבל מתי תבין

      מירי, 07/06/07 11:14

      שהפוליטקאים שולחים אתכם למות בלי סיבה מספיק טובה, ומלחמת לבנון השנייה היא ההוכחה הטובה ביותר לכך. הסיבה היתה כביכול להחזיר את החטופים, כשידעו מראש שכך לא יחזירו אותם, אבל בכל זאת פתחנו במלחמה. את החטופים לא החזירו, חיילים מתו לשווא, הפוליטיקאים - להם זה לא מזיז, כל רצונם הוא רק לשרוד פוליטית, רק אמביציה אישית. עבר הזמן שלמנהיגים היה כאן איכפת ממשהו או ממישהו מלבד עצמם. ואם המחיר הוא כמה עשרות הרוגים - מדוע לא, זה לא מחיר יקר בעיניהם.
      מתי תפסיקו למות לשווא? ישראל תהפוך לשווייץ - כשאנשים ישאלו את עצמם מדוע הם מתנדבים למות, מדוע מתנדבים להילחם בלי לשאול את השאלות, בלי לשאול - מדוע לא עושים כאן דבר למען השלום.
      הנה - סוריה מבקשת להידבר עצמנו. והמנהיגים שלנו? האם השיבו לה בחיוב, מלבד להפריח סיסמאות?
      לא - כבר מדברים אצלנו על מלחמה בשתי חזיתות. למנהיגי המדינה הזאת קל יותר לשלוח חיילים למות מאשר לשבת ולדבר שלום.
      זו האמת המרה, מוטב להתפכח.

      IP: 85.250.194.162 דווח על תגובה זו

      • מנחם בגין היה אומר עליך - שאת צוררת ושיש לגרשך (ל''ת)

        מאדמת, 07/06/07 11:26


        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

        • זו ממש תשובה עניינית לדברי. כל מי

          מירי, 07/06/07 12:47

          שאומר משהו שלא לרוחך - יש לגרשו?
          אינך מבין את מהות הדמוקרטיה.

          IP: 85.250.194.162 דווח על תגובה זו

          • ואת אינך מבינה שאנחנו מדינה שמוקפת ערבים מכל הצדדים

            ורוצים עוד, 07/06/07 13:37

            בכל מקרה הם לא רוצים אותנו כאן - גם אם יהיה שלום זה יהיה אשליה מתוקה לטווח קצר. תחשבי בהגיון עם עירק ואירן שרחוקים מאיתנו גם שונאים אותנו. הם רוצים את כל המדינה חזרה ואין ולא יהיה אין לנו מדינה אחרת. מלחמת ששת הימים היתה על ההישרדות שלנו. וגם מלחמת יום הכיפורים. מכל הצדדים אוייבים.

            IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • וחיזבולה זה ארגון של מגדלי בקר

        קצר רואי, 07/06/07 12:42

        ויצרני שוקולד

        IP: 89.139.122.190 דווח על תגובה זו

      • את מתכוונת לרן כהן ? הוא לא ישלח אותי לאף מקום...

        מורן, 07/06/07 12:53

        וגם את לא.
        והאמת ? מי יודע מהי ? עטופה בצעיפים היא נעה בחשאיות בין צללים לאורות...
        רחוקה מאד ממה שכתבת , אך אני בטוחה שת מהסוג הצדקני שלא מבין אפילו את טעויותיו.
        עצם האמירה שטעית - ודאי מקוממת אותך וגורמת לך להתחפר עמוק יותר בטעותך.
        צדקנית ויהירה...
        אגב , לא כתבתי את התגובה למענך. אני בטוחה שאת מבסוג האנשים שחבל להתווכח איתם , כמו בגין הצעיר....
        כתבתי את זה למען האחרים , כדי שידעו את מה שנבצר ממך לראות.

        IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

      • מירי היא מהזן שלא יבין לעולם. חיזבאללה ירו טילים והיהודים הם האשמים (ל''ת)

        משה, 07/06/07 14:02


        IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 40.

    זה המחיר שמשלמים פוליטקאים: אין

    להם זמן לחנך, 07/06/07 10:40

    הגיע הזמן שנרד קצת מהפוליטקאים שלנו. רובם אנשים עם ישיאלים שמשלמים מחיר אישי כבד על תפקידם. זו דוגמא קלאסית למחיר ששילם בני בגין שהיה מההגונים והישרים בכנסת מעולם.

    IP: 217.132.76.150דווח על תגובה זו

    • לעומת זאת לגאולה עמיר הגננת היה מספיק זמן לחנך את בנה יגאל (ל''ת)

      גם מיכל, 07/06/07 11:49


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

  • 39.

    אבינדב - מסירה את הכובע בפניך -

    מירי, 07/06/07 10:38

    כל עוד יש צעירים כמוך, עדיין יש תקווה בעולמנו. (פגשתי בחורה דומה לך בהשקפת עולמה, בשאיפה לשלום ושאבתי מכך נחמה, כי אני כבר פסימית.
    מזדהה עם דעותיך, יודעת שאנו במיעוט, שאנשים כבר לא רוצים שלום, משלימים עם המלחמה ועם המחיר הנורא שלה. זה אבסורד, אבל המציאות שלנו כאן היא אבסורדית לחלוטין, אנשים מתים ולא ברור להם על מה ולמה, כאילו יש מחסום על עיני האנשים והם אינם מסוגלים לראות מעבר לסיסמאות ולשנאה.
    יישר כוחך, אבוא יום אחד לבילעין, יש בי רצון לכך.

    IP: 85.250.194.162דווח על תגובה זו

    • מצטרפת לברכות. אדם באשר הוא אדם. (ל''ת)

      גם מיכל, 07/06/07 10:53


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • שוקראן אווי אויי אויי..יא חלאוה.. (ל''ת)

        חאלד משעל, 07/06/07 11:05


        IP: 89.138.100.190 דווח על תגובה זו

      • אתן מצטרפות כי אתן משלום עכשו או מר''צ (ל''ת)

        מכת מדינה, 07/06/07 11:11


        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

      • יש רק בעיה אחת בנות.

        אהוד ברק, 07/06/07 11:12

        אתן יכולות לתקתק לכן מול המחשב בנחת, כי ניצחנו במלחמות העבר.

        אם לא היינו איתנים, אז מקרה השואה היה חוזר על עצמו בווריאציה דומה או שונה ואל תשלו את עצמכן שלא כך הם פני הדברים.

        אולי גם הייתן חובות התעללות והשפלה וגברי המשפחה היו נרצחים.

        העולם לא פשוט, במיוחד למי שנולד למותג ''יהודי''. אין מדינות יהודיות נוספות, בן אפשר למצוא מקלט במקרה טרגדיה.
        מה שנותר לנו הוא לשמר את כוחנו הצבאי והאסטרטגי ולשאוף לשלום ולהסדר קבע המעוגן בהחלטות הבינ''ל כסוף הסכסוך, מתוך עוצמה!

        IP: 84.229.230.24 דווח על תגובה זו

        • וגם היה אומר - צאו לעבוד - במקום להיות צמודות

          למקלדת, 07/06/07 11:28

          חובכן למדינה צוררות.

          IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

          • זה יפה,

            נס 2007, 07/06/07 13:21

            לשבת מול המחשב ולקלל אחרים שיעזבו את המחשב וילכו לעבוד, יותר טיפש מזה כנראה לא יכול להיות

            IP: 84.108.61.136 דווח על תגובה זו

      • ודאי. אדם הוא אדם גם אם הוא רוצה להרגך. (ל''ת)

        ריינהרד היידריך, 07/06/07 12:55


        IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע ! (ל''ת)

      שי, 07/06/07 11:16


      IP: 212.117.137.193 דווח על תגובה זו

    • שכחת שהם התפוצצו במדינה חודשי חופשי - אז שתקתם (ל''ת)

      עכשו הג'ורה, 07/06/07 12:30


      IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

    • הסירי גם פריט למעני , מירי.

      אייל סיוון, 07/06/07 12:54

      גם אני באנרכיסטים.

      IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

    • מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו

      גידי, 07/06/07 16:17

      השמאל העמלקי עוכר ישראל נותן הצדקה לעולם האנטשמי להחרים אותנו אם הורגים ''אזרחים'' לאויב ולהורות לנו לחזור לגבולות אוושויץ, וייתן הצדקה בבוא היום לפצצה האטומית שתיפול עלינו כי אנחנו עם
      ''כובש''. השב''כ צריך לטפל בשמאל ולהקיא אותו. בבוא היום כשתהיה ממשלה ימנית, יש לעשות רפורמה בעיתונות ובמשפט, ולסלק את הרע השמאלני מקרבנו.

      IP: 85.64.218.44 דווח על תגובה זו

    • מירי הטובה מול כל הגסות (ל''ת)

      מתרגש, 07/06/07 16:44


      IP: 82.81.188.206 דווח על תגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד

    מיכל, 07/06/07 10:38

    כל הכבוד על האומץ והאמת שבדרכך.

    IP: 84.108.121.60דווח על תגובה זו

  • 37.

    מי שקורא היום הארץ רואה שאצל בורג המצב יותר גרוע (ל''ת)

    אליהו, 07/06/07 10:33


    IP: 62.90.235.218דווח על תגובה זו

    • לא קוראים ''הארץ'' . מה העניין עם בורג? שמישהו יפרט. (ל''ת)

      ואיזה בורג?, 07/06/07 12:11


      IP: 89.139.220.242 דווח על תגובה זו

  • 36.

    מי מממן את האנרכיסטים? (ל''ת)

    רן, 07/06/07 10:32


    IP: 212.117.129.66דווח על תגובה זו

  • 35.

    הסבא שלו נתן חצי מהמדינה למצרים. אז למה אתם מתפלאים ? (ל''ת)

    רק יצחק שמיר, 07/06/07 10:28


    IP: 147.234.2.2דווח על תגובה זו

  • 34.

    מסכן, רואים שחיפש הרבה תשומת לב בילדותו

    אבי, 07/06/07 10:28

    בנערותו וכעת בבחרותו.

    IP: 84.109.32.132דווח על תגובה זו

  • 33.

    לפי הכתבה אפשר להבין שהוא לא הכי שפוי מילדות (ל''ת)

    אני, 07/06/07 10:27


    IP: 213.8.100.81דווח על תגובה זו

    • מענין על סמך מה אתה מקשקש..

      גם מיכל, 07/06/07 10:56

      מה חשבת שהימנים אוהבים את השונים מהם?
      ציפית שיכתרו לו כתרים?
      הם מנסים לקעקע את דמותו החיובית ואידיוט כמוך קופץ על המציאה.
      כולה חושב אחרת ממך.

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • את האידיוטית הראשית - שאפילו לא קראה את הכתבה

        ומגיבה כמו, 07/06/07 12:20

        כתוב שהוא היה ילד בעייתי כמוך תקראי. אסף כמוך נחשים ועקרבים ותולעים . ולמעשה משם צמחו הגנים של מר''צ ושלום עכשו שאת שייכת אליהם.

        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אבינדב בן אדם מדהים

    אמא של אווה, 07/06/07 10:16

    זוכרים אותו מצעירותו ובמיוחד את הגרפיטי שלו

    IP: 82.81.186.152דווח על תגובה זו

    • מה שלום אווה בימים אלו ?

      לני בראון, 07/06/07 12:56

      שמעתי שמועות לא טובות ....

      IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

  • 31.

    התפוח נפל קיבינמט מהעץ! (ל''ת)

    שמעון, 07/06/07 10:13


    IP: 194.90.160.1דווח על תגובה זו

  • 30.

    הסבא שלו מתהפך בקבר (ל''ת)

    מאיה, 07/06/07 10:11


    IP: 79.0.171.125דווח על תגובה זו

  • 29.

    עוד הוכחה: הנאמנות לארץ ישראל לא מחזיקה מעמד ללא אמונה (ל''ת)

    אסף, 07/06/07 10:10


    IP: 83.130.181.246דווח על תגובה זו

  • 28.

    אכן בושה, ובנה של גאולה כהן - צחי הנגבי, מחזיק את ''קדימה המושחתת'' (ל''ת)

    חומץ בן יין, 07/06/07 10:09


    IP: 145.9.117.119דווח על תגובה זו

  • 27.

    שום מהפך,אין מחברים בין עבר לעתיד (ל''ת)

    יוכי, 07/06/07 10:08


    IP: 212.25.99.169דווח על תגובה זו

  • 26.

    חומץ בן יין (ל''ת)

    ג., 07/06/07 10:07


    IP: 89.138.100.190דווח על תגובה זו

    • בן יין בן יין. (ל''ת)

      בני-טובים., 07/06/07 10:10


      IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מדובר באדם משונה, במידה מסוימת לא שפוי

    אוקסיקוד, 07/06/07 10:05

    ''לבטל עמים'' ? מפיו בן 32 ? נו, נו....
    טיפול תרופתי כבר לא יעזור.

    IP: 192.19.199.203דווח על תגובה זו

    • הוא ברמה גבוהה ממך לכן אתה לא מבין... אולי עוד תבין.. (ל''ת)

      גם מיכל, 07/06/07 10:57


      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • ואת גם ברמה גבוהה מאוד - נולדת ברמה

        הסורית, 07/06/07 11:29

        לבטח אפסת גם נחשים ועקרבים בילדותך.

        IP: 89.1.122.104 דווח על תגובה זו

  • 24.

    כרגיל במקומותניו-לא משנה מי אתה העיקר הקרבה המשפחתית

    אזרחית, 07/06/07 10:03

    כל תמהוני אם נולד למשפחה הנכונה יזכה שדעותיו הביזריות יפורסמו במקרה הטוב ואלו במקרה הרע-יקבל גם משרה טובה עם שכר שמן.

    IP: 88.154.22.97דווח על תגובה זו

  • 23.

    **** חיבים להודות - יש קורלציה בין יהדות למחלת נפש שמאלנית ***

    הפסיכיאטר, 07/06/07 10:02

    בשום עם בעולם אין שמאלנים כמו שיש כאן שמשמיצים את עמם בחוץ לארץ, ומנסים לגרום לעמים אחרים להחרים את מדינתם, ומזדהים עם האוייב.

    יש משהו חולה בגן היהודי ....


    IP: 217.132.45.168דווח על תגובה זו

    • תאודור ליסינג כבר אפין את ''השנאה הפתולוגית היהודית העצמית'' (ל''ת)

      עדו, 07/06/07 10:09


      IP: 89.138.100.190 דווח על תגובה זו

    • יש בעיה בתאוריה שלך

      נס 2007, 07/06/07 13:17

      אתה ושכמותך חוזרים וטוענים תמיד שהשמאלנים לא יהודים.
      אם כך הבעיה היא לא בגן היהודי, אלא בכך שיש אנשים שמבינים שהם בני אדם כמו כל אחד אחר, ויש כאלה שבטוחים שהם עדיפים על אחרים ולכן הם יכולים לשלוט לדכא ולמרר את חייו של עם אחר.

      IP: 84.108.61.136 דווח על תגובה זו

      • אתה שוטה טועה ומטעה = שמאלני טיפוסי

        הפסיכיאטר, 07/06/07 16:29

        1) אתה קודם טוען שאני וימנים אחרים חושבים שהשמאלנים לא יהודים. (כתבת: ''אתה ושכמותך חוזרים וטוענים תמיד שהשמאלנים לא יהודים''). אני בכלל לא חושב ככה. אתה כן יהודי. חבל שאנשים כמוך שיכים לעם היהודים אבל אתה עדיין יהודי.

        2) לא רק שאתה מיחס לי מחשבות שאני לא חושב, אתה אחר כך משתמש בזה להוכיח עם לוגיקה מעוותת שאני טועה ...

        3) בדיוק כמו שאתה חושב שאתה יודע מה אני חושב, ואתה טועה, כך גם אתה ושמאלנים טיפוסיים חושבים שהם יודעים מה הערבים רוצים ( ''לחיות בשלום'' ) וכרגיל אתם טועים.

        4) אתה כל כך שקוע בעצמך שאתה לא מקשיב מה אחרים אומרים ( ערבים, ימנים ), אתה מכניס דברים לפיהם ומתעלם מהמציאות - לא משנה כמה היא טופחת על פניך.

        5) אתה שמאלני מגעיל. תתיעץ עם רופא שיתן לך תרופות !


        IP: 217.132.45.168 דווח על תגובה זו

  • 22.

    המצב של הבן של יוסף בורג עליו השלום קשה הרבה יותר..ממש טרגדיה (ל''ת)

    g.s., 07/06/07 10:00


    IP: 89.138.100.190דווח על תגובה זו

    • מצבו של בורג מצוין, הוא סידר לעצמו

      טעות בידך, 07/06/07 12:47

      כסף מלוא חופניים, דרכון זר לברוח מכאן כשהקרקע תבער,

      IP: 89.139.122.190 דווח על תגובה זו

  • 21.

    לא להאמין איזה פרי באושים

    שמיל, 07/06/07 09:58

    אדום עולה

    IP: 207.232.41.2דווח על תגובה זו

  • 20.

    ובגין הגדול לא שינה דעתו??יסד את מדינת פלסתין בקמפ דיוד!11111111111 (ל''ת)

    רוני, 07/06/07 09:56


    IP: 84.110.100.167דווח על תגובה זו

  • 19.

    ...נחשים ועקרבים הממ....מענין..אינטליגנטי...המממ... (ל''ת)

    נו באמת, 07/06/07 09:54


    IP: 217.132.96.252דווח על תגובה זו

  • 18.

    התפוח דוקא לא נפל רחוק מהעץ

    נדב, 07/06/07 09:52

    האב קיצוני לצד אחד והבן קיצוני לצד אחר. שניהם רואים את העולם בצבעים של שחור ולבן בעוד שהמציאות וטבע האדם מורכבים הרבה יותר. הקיצוניות היא אם כל חטאת.

    IP: 194.90.134.130דווח על תגובה זו

    • אבל קיצוניות זה דבר יחסי. (ל''ת)

      רועי, 07/06/07 16:22


      IP: 212.143.48.178 דווח על תגובה זו

  • 17.

    ממש אוטיסט-מנותק.בגן עדן חיים כולם.במזרח התיכון להיות כבש =מות בטוח (ל''ת)

    משה, 07/06/07 09:50


    IP: 147.237.70.102דווח על תגובה זו

    • כול מילה סלע ייצוק.

      אפי, 07/06/07 10:21

      ירבו כמוך חזק ואמץ.

      IP: 84.229.131.245 דווח על תגובה זו

  • 16.

    באין חזון - ייפרע עם ...

    ד''ר ארוין, 07/06/07 09:46

    כשאין תורה, גם הבנים של ... נופלים לשמאל.

    עובדה,
    איפה צחי הנגבי
    איפה לימור לבנת
    ציפי ליבני מזמן שכחה את מורשת הלח''י מבית אבא
    גם על אהוד אולמרט לא ניכרים סימנים מהמשפחה הלוחמת, ובטח לא על אשתו ובניו
    והרשימה ארוכה: (מתוך ויקיפדיה)
    בראש המחתרת עמד אברהם שטרן (יאיר)
    אחרי הירצחו קמה הנהגה שחבריה היו יצחק שמיר (מיכאל), ישראל אלדד (שייב) ונתן ילין מור (גרא).
    חברים ידועים אחרים היו יהושע זטלר, גאולה כהן, יהושע כהן ועמוס קינן.

    ובאצ''ל: יעקב מרידור ודוד רזיאל

    אף אחד מהנפילים הללו לא העביר לבניו את המורשת, כי ללא תורה - אין מורשת, בלא חזון - יפרע העם.

    לעומתם: שמעון ברמ''ץ, ברוך דובדבני, הרב משה סגל, מאיר מדן, עליזה עטיה, הרב שאר ישוב כהן, חיים קוברסקי ועוד רבים אחרים מלוחמי הלח''י, שומרי אמוני ישראל, הנחילו לבניהם אחריהם, את אהבת הארץ עם אהבת התורה.

    לאורם נלך, ונצליח !

    IP: 83.130.104.143דווח על תגובה זו

    • אשרייך! תגובה מדהימה חובה לקרא! (ל''ת)

      רונן, 07/06/07 09:51


      IP: 89.138.100.190 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      אברהם, 07/06/07 10:12


      IP: 132.64.65.147 דווח על תגובה זו

    • כל מילה פנינה (ל''ת)

      חיים, 07/06/07 11:25


      IP: 62.219.254.181 דווח על תגובה זו

    • מדהים, חייבים לקרוא (ל''ת)

      יוסי מאשקלון, 07/06/07 11:26


      IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

    • thank you and bravo (ל''ת)

      truth, 07/06/07 11:40


      IP: 81.65.124.52 דווח על תגובה זו

    • ירבו כמוך בישראל

      ירבו כמוך, 07/06/07 11:47

      לד''ר ארוין -רעננה

      לזה אומרים בצורפתית : ''שפו''

      אם כל הקוראים (וגם הכותבים היו קוראים את הכתבה) והיו מפנימים את כתבתך
      דיינו!!!!
      כך היו אולי מבינים שעל ידי מורשת העם ייוושע
      יישר כוחך לעד!!!

      IP: 213.8.87.22 דווח על תגובה זו

    • אביה של ציפי לבני היה קצין המבצעים

      תקון קטן, 07/06/07 12:49

      של האצל

      IP: 89.139.122.190 דווח על תגובה זו

    • באין קנאות דתית-ירחיב אופקיו.

      נס 2007, 07/06/07 13:12

      ויסכים לשמוע דעות אחרות, ולא ינדה את בנו שחושב אחרת ממנו, יבין שהשכינה שורה על כולנו ולא בהכרח אצלו בסלון.
      ביום שתביא לי אגרת חתומה ע''י הקב''ה שדרכך היא דרכו אני אקבל את מה שאתה אומר, עד אז דעתך דרכך ודרכם של כל אלה שהזכרת בסוף דברייך טובים בדיוק כמו דעתם ודכרם של אלה שהזכרת בתחילת דברייך, שאגב איש מהם הוא לא כוס התה שלי.

      IP: 84.108.61.136 דווח על תגובה זו

    • אולי תלכי דור אחד אחורה?

      נא לדייק, 07/06/07 16:34

      רוב הנפילים שציינת הם עצמם התנתקו מעולה של תורה אצל הוריהם ובזכותם קמה לנו המדינה אילו היינו סומכים על כל אותם דתיים פאסיביים שנותרו בגולה לא היה כאן עכשיו אף אחד

      IP: 128.232.248.250 דווח על תגובה זו

  • 15.

    ר בים ממנהיגי האומה לא שבעו נחת מצאצאיהם. ראה הרצל בן גוריון ועוד (ל''ת)

    משה בודק, 07/06/07 09:46


    IP: 88.155.9.96דווח על תגובה זו

    • על סמך מה אתה קובע זאת

      מי שמך, 07/06/07 16:32

      על סמך מה החלטת שאביו לא שבע נחת ממנו. דיברת איתו?

      IP: 128.232.248.250 דווח על תגובה זו

  • 14.

    זה ממש לא מעניין

    אלון, 07/06/07 09:42

    אחד מהסהרורים .שיתאסלם .

    IP: 87.68.39.36דווח על תגובה זו

  • 13.

    תמים כל כך ומסכן. אין מילים (ל''ת)

    משה, 07/06/07 09:42


    IP: 89.139.209.175דווח על תגובה זו

  • 12.

    מגיל קטן הוא לא היה רגיל .ילדים לא בוחרים לצערי

    מתנצל לשמוע, 07/06/07 09:40

    אבות חטאו שיני בנים תכאנה .

    IP: 89.139.40.42דווח על תגובה זו

    • הוא היה שווה יותר..ברגישות ובאנושיות שלו. ביכולת שלו להרגיש

      גם מיכל, 07/06/07 10:58

      את הכאב של האחר.
      מה שחסר לכם ימניים אומללים.

      IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

      • נכון מאד. ואת מבינה נפלא את כאבו של האחר ?

        משה חלוץ, 07/06/07 13:04

        מה דעתך על כאבו של מי שנלחם ב3 מלחמות ,למען תהיה לנו מדינה , בית לאומי לעם היהודי (יש עם כזה , ודאי שמעת).
        קיווה שבניו לא יצטרכו להלחם , שילם מיסים גבוהים מבכל מקום אחר , חי ברמת חיים נמוכה מבכל מקום אחר , אליו יכול היה להגר , הלך למילואים , גדל ילדים לתפארת , ונכדים , משוש חייו -
        ואף הם למצער , נאלצים להלחם ?

        וכנגדם מישהו כמו ידידך, האוטיסט הרגיש ,מנסה לחבל במפעל חייו ?

        אין לי ספק. אין לך הבנה לכאבי , והאמת ? אינני זקוק להבנתך ולאמפטיה שלך....

        רק רציתי להדגיש את הסיבה לכך שאיני רואה בך , אלא צבועה ונכה נפשית.

        IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

      • מיכל כל זמן שהאחר הוא הגוי שונא היהודים ולא אחיך היהודי מצבך קשהמאד (ל''ת)

        משה, 07/06/07 14:07


        IP: unknown דווח על תגובה זו

  • 11.

    גידל נחשים ועקרבים, ועכשיו תומך בהם - לא פלא (ל''ת)

    בגין חביבי, 07/06/07 09:40


    IP: 88.154.189.185דווח על תגובה זו

  • 10.

    מהרסייך ומחרבייך ממך יצאו! מה חדש? (ל''ת)

    השמאל נכס אסלמי, 07/06/07 09:39


    IP: 88.153.134.135דווח על תגובה זו

  • 9.

    בגין

    דוד, 07/06/07 09:38

    כשיש לאומיות בלי בסיס דתי הכל יכול לקרות

    IP: 88.154.241.209דווח על תגובה זו

  • 8.

    כבשה שחורה קיימת בכל משפחה טובה. (ל''ת)

    יהודי, 07/06/07 09:38


    IP: 213.8.87.103דווח על תגובה זו

    • ואולי כבשה לבנה במשפחה שחורה? (ל''ת)

      ערן, 07/06/07 11:00


      IP: 89.1.193.48 דווח על תגובה זו

      • למה במשפחה שלו נלחמו בטרור ולא גרמו להרג חפים מפשע לפי שלום אוסלו (ל''ת)

        רואה שקוף, 07/06/07 12:07


        IP: 77.124.27.56 דווח על תגובה זו

      • אולי ? רבות תהיות בלב איש.

        קרויצפלד יקוב, 07/06/07 13:06

        כל איש ויכולתו השיפוטית....
        אתה , ערן , לא הרשמת אותי.

        IP: 89.0.110.222 דווח על תגובה זו

  • 7.

    דוגמא מאלפת - באין חזון יהודי-לאומי גם בנים של אנשי ימין אידאולוגי

    Eyal, 07/06/07 09:37

    ילכו לאיבוד , מסיבה פשוטה :
    - הבן הזה התחנך בבית על מורשת סבא אבל שלחו אותו לבית ספר ששם לא היו כלים להתמודד עם רוב חבריו שבאו מהשמאל והשמאל הקיצוני. יש עוד בנים של - שהלכו לאיבוד. ובכל המקרים הללו הבנים מקצינים אף יותר מהחברה החדשה שלהם, כדי למצוא חן והשתייך לחברה - IN !!
    - ע''ע אטקס משלום עכשיו - דתל''ש שמתאמץ להוכיח שהוא יותר קתולי מיולי תמיר ושאר חברי מרץ שיסדו את שלום-אך-שאיו !
    - ע''ע הבן של מישה ארנס.

    IP: 192.168.102.151דווח על תגובה זו

    • אתה תמשיך עם משחקי האותיות

      נס 2007, 07/06/07 13:04

      שלך , תמשיך לא לתת לעובדות לבלבל אותך והכל יהיה בסדר.
      פתחת תאוריה שלמה על ילדי מנהיגי הימין האומללים שצריכים להתמודד עם חברה שמאלנית שחונקת את רעיונותיהם והאידאלים שלהם, וחסרים לי מספר פרטים לגבי המחקר הגאוני שלך, האם בכל בתי הספר יש רוב של תלמידים שמאלנים?או רק בבתי הספר של אנשי הימין יש שמאלנים קיצוניים שמרעילים את מוחם של דרדקי הימין?
      האם הורים ימנים ומורשת הימין כ''כ רופסים ונבובים שמעט לחץ חברתי מצד ילדי הכתה השמאלנים הקיצוניים מצליחים לגרום לאותם תינוקות של בית רבן להמיר את דת הימין בעבודת האלילים של השמאל?
      אם בתי הספר כ''כ עמוסים בתלמידי שמאל קיצוני, איך זה שחדש בקושי עוברים את אחוז החסימה, ומרץ יחד רחמנא ליצלן זוכים רק בחמישה מנדטים?האם יכול להיות שאותם ילדים משוקצים נחטפים בנערותם למסיון ימני קיצוני שם הם עוברים שטיפת מוח שגורמת להם לכתוב תגובות אויליות כתגובתך?

      IP: 84.108.61.136 דווח על תגובה זו

  • 6.

    קורה שילד יוצא טיפש.אז?לא צריך ללעוג לו. לא יפה (ל''ת)

    אמיר, 07/06/07 09:37


    IP: 82.81.83.69דווח על תגובה זו

  • 5.

    בני בגין חבר של יוסי שריד. אולי.....חברים חברים אבל.....!! (ל''ת)

    ישמעאל, 07/06/07 09:35


    IP: 88.152.117.239דווח על תגובה זו

  • 4.

    סוף סוף משהו חיובי בימים קשים אלה (ל''ת)

    משה לופיאנסקי, 07/06/07 09:31


    IP: 88.155.32.96דווח על תגובה זו

  • 3.

    למה מהפך בנכד? הסבא כבר התהפך!!! (ל''ת)

    נתיה העשרה סיני, 07/06/07 09:30


    IP: 85.130.130.137דווח על תגובה זו

    • אז שיתהפך

      אבישג זייד, 07/06/07 11:45

      בקבר יש רק חול. אף אחר לא מתהפך שם ואף אחד לא חייב את דעותיו להוריו או לסבו. לפתוח את הראש והעיניים- מגיעים למסקנות מעניינות. מומלץ!!!!!!

      IP: 89.139.35.98 דווח על תגובה זו

  • 2.

    פגשת אנשים נפלאים בבילעין - באפשרות הראשונה שיכלו (ל''ת)

    יחסלו אותך, 07/06/07 09:20


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

  • 1.

    מה זה נפל רחוק מהעץ - אולי ענף מעץ אחר (ל''ת)

    בגין מתהפך, 07/06/07 09:18


    IP: 89.1.122.104דווח על תגובה זו

    • ''אין עמים, יש אשליות'' - הו תמימות קדושה (ומעושה)

      ערן הבוחן, 07/06/07 11:26

      ספר את זה לנאצים שהשמידו יהודים שכלל לא ידעו שהם יהודים.
      ספר את זה לממשיכיהם (חבריך להפגנות)

      IP: 194.8.49.225 דווח על תגובה זו

      • יש הבדל בין המצוי לרצוי

        בחן את זה, 07/06/07 16:29

        לגיטימי וגם הגיוני לטעון להקטנת המינון של הלאומיות. אגב כל מי שמסתובב בעולם יודע שמינון הלואמיות ברוב מדינות המערב היום קטן לאין שיעור מינון הלאומיות של כל העמים כאן במזה''ת

        IP: 128.232.248.250 דווח על תגובה זו

      • ''לא מעניין אותו מי נגד מי ולמה''

        שם, 07/06/07 16:30

        כן, גם לי היו קרובי משפחה כאלה, הם לא שרדו.

        IP: 85.64.211.9 דווח על תגובה זו