• 40.

    מה שצודק חכם

    אבינועם, 15/06/07 18:24

    אבל כמו שאמרו פעם והיום כנראה היא מילת גנאי...יהיה טוב...
    יהיה טוב כי הציבור מתחיל להבין לאט לאט ודרך הנעליים, שיכול להיות שיום אחד פשוט הכל יאבד.עכשיו מתחילים להבין שאכן מה שהיה בגוש קטיף היה גירוש ולא התנתקות.התנתקות לפי הבנתי זה משהו אחר לחלוטין.ושיהיה לכולם שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    משל הצפרדע

    ציון, 14/06/07 01:11

    .

    הגיע הזמן שנפתח את העיניים ונראה את המציאות כפי שהיא :

    אנו היהודים במדינה חיים במרחב האיסלמי שלא מוכן לקבל את המצאותינו כאן,ורואה בנו נטע זר, שריד קולוניאליסטי מהמאה הקודמת שיתאדה וייעלם מהאזור כמו כל האימפריות מהבריטית עד לצלבנית.

    עפ''י אותו היגיון הערבים אזרחי ישראל -שמשום מה מכונים ערביי ישראל,הם מגדירים את עצמם כפלשתינים שחיים בישראל - ולא רואים עצמם כישראלים.

    לעת עתה הם נהנים מכל מה שישראל כמדינה דמוקרטית ומתקדמת יכולה להציע (חינוך,בריאות,סעד וקצבאות וכד'.) בניגוד למדינות הערביות השכנות ובוודאי הרשות הפלשתינית.אך אט אט הם מתחילים להשמיע זמירות על אוטונומיה תרבותית,על הזדהות עם אחיהם, וחלקם אף משתתף בפעילות ביטחונית עוינת נגד המדינה.

    על גל הפשיעה הגואה המופנה כנגד האוכלוסיה היהודית אנו יכולים לראות ולשמוע בכל מקום ברחבי הארץ.

    אך הבעיה הגדולה היא הדמוגרפיה - עפ''י נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה,האוכ' הערבית בתחומי מדינת ישראל מכפילה עצמה כל 20 שנה,מאידך האוכ' היהודית מכפילה עצמה כל 40 שנה(למרות העליה). כך שבעוד שנים לא רבות עפ''י יחסם באוכ' יהיה להם ייצוג הולם בכנסת,ואז זה סופה של מדינת ישראל כמדינה יהודית.



    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :



    ניסוי ראשון

    1 . בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השניה צפרדע .





    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.





    3. מה היא עושה?



    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.



    ניסוי שני





    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השניה צפרדע.





    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.





    3. מה היא עושה?



    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.



    אבל





    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.





    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    משתכשכת.





    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.





    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.





    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?



    מתבשלת במים ללא רוח חיים.



    אז למה היא לא קופצת?



    היא לא קופצת כי:





    היא לא מרגישה שהיא בסכנה .





    המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה .





    כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר היתה במצב של חוסר אונים .



    מוסר השכל:



    כולנו דומים לצפרדעים.



    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.



    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.



    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות!!!










    הגב לתגובה זו

    • אחי, מאיפה אני מביא את הצפרדעים? (ל''ת)

      דרור, 15/06/07 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    הצעה לסדר

    הראל, 11/06/07 20:28

    מחנה הימין בארץ הרבה יותר גדול ממה שמצטייר בתקשורת ובחוגים לווייניים.
    לכן יש לשאוף לדיון ימני פנימי, שמבקש לחזק את מוסדות המדינה וערכיה, תוך צמצום מקסימלי של הויכוח עם השמאל, שרחוק מאוד מלהיות צד שווה בויכוח.
    בניית ארגומנט ימני חזק ידחוק לשוליים את השמאל, המשרת מטרות אירופאיות והניזון מהוכחנות שהוא מנהל בכוח מול הימין.
    הגיע הזמן, אם כן, לשבירה ימינה מבלי להתנצל, כי לנו ארץ זו.

    הגב לתגובה זו

    • הראל, הצעתך נשמעת לי ''דבר טעם''. אולי מר סג''ל, בעל הטור יאמצה ויפעל (ל''ת)

      אבי, 12/06/07 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    התגובות האוהדות תואמות סגל -בצלמו ובדמותו שאין נמוכה ממנה

    סג''ל החליף דת?, 10/06/07 20:56

    העומק הגדול של הכתיבה הסג''לית היא השינאה. דכולה בה בשינאה. לכן, סג''ל לא החליף את הקנאות הדתית בשום דבר הוא גדל בקנאות ונשאר קהאי מכוער.

    אותה גברת בשינוי אדרת-קודם רווית שינאה לאחר עם כיפה על הראש ועכשיו רווית שינאה עם ראש גלוי.

    כתיבה שמספקת רק אספסוף של נבערים שהשינאה הנה הדלק לחייהם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה שמאלנית טיפוסית לא חכמה ומלאת שנאה (ל''ת)

      איתן, 11/06/07 12:38

      הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת לך?

      גולי, 15/06/07 12:30

      במקום להשתלח באיש תתיחס לעובדות. סג''ל צודק ב100%

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    ל 30

    יוחאי, 10/06/07 12:35

    צנזרו הרבה פעמים גם תגובות שלי
    כי הם היו ימניות מדי וזה ברור שהתקשורת הרבה יותר שמאלנית!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סג''ל. אתה הוא הנביא בשער. אני קורא את דבריך, כל פעם בכאב גדול!

    אבי, 10/06/07 10:58

    חלק מן התגובות, אומרותת, ''נהננתי לקרוא את דבריך''. אני לא מבין איך אפשר להנות מדברי אמת כ''כ קשים.
    כשהאטימות הטימטום והשקר, קורעים את הלב הזועק לשמיים. אך טחו עינהם מראות. אני מרגיש שיש לי כ''כ הרבה דברים לשמוע ממך, ואולי גם כמה דברים לספר לך. אך בנתיים
    נמשיך להפגש ע''ג העיתון. אל תפסיק, כי יש שומע לדבריך. ואולי באחרית תשַמַע.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סג''ל לא מחדש דבר הוא מעתיק את מצע כ''ך-כהניסט קטן קטן קטן (ל''ת)

    סג''ל חף מחשיבה, 10/06/07 04:58

    הגב לתגובה זו

    • נכון הוא לא מחדש אבל הוא בהחלט צודק (ל''ת)

      אורי, 11/06/07 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    צודק במאת האחוזים ! (ל''ת)

    אביחי, 10/06/07 03:54

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל מילה בסלע

    אורן, 10/06/07 02:04

    טוב לשמוע קול שפוי בתוך ים השטויות שנכתב בעיתונים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לא שווה תגובה אבל העדר המלקק לך צריך להבין שאתה דמגוג ממש זול...

    רבי עקיבא, 10/06/07 01:52

    משפט ''חכמה'' מפיו של סג''ל :''האדם אינו רוצה לדעת רק מהי הסיבה לאסונות הפוקדים אותו, אלא גם מדוע.'' פששש גאון!! עילוי!!!

    ח'מר יותר נכון. למעשה סג''ל מזכיר לי קצת את שי טובלי...

    בטח לא יפרסמו את תגובתי.

    הגב לתגובה זו

    • רצית לומר העגלים שמלקקים ההומוגניות של התגובות לכתבה ''בזכות'' הצנזור

      איזה עדר, 10/06/07 04:56

      שפירסם רק תגובות שתפיסת העולם העקומה של כותביהם הנה כמו של סג''ל (וכניראה שלו עצמו): חד-מימדיות בנוסח המישטרים הטוטליטרים האפלים ביותר שידעה האנושות.

      מכל העיתונים שמייצגים את הימין הקיצוני ביותר-שלשונם אחידה- שכל כותבי המאמרים בהם אומרים אותו דבר בדיוק - כולם כותבים בדיוק מה שסג''ל כותב. הוא לא מחדש דבר אבל מדהים לראות כתיבה כזאת בעיתון שנחשב לחופשי. אין מצב שכתיבה כזאת תימצא בשני העיתונים החופשיים האחרים-ידיעות והארץ.

      זה סוג כתיבה חשוך נורא, תרבות חשיבה של עדר אלים, גרוע מהכרוז המצרי שסג''ל החשוך לועג לו שניכפה על הקריין ועל כותבו-סג''ל לועג לבבואתו שכן זאת התרבות שסג''ל אימץ : חזרה על המצע של תנועת כ''ך-מדהים לראות דבר נמוך כזה מתפרסם במעריב.

      בושה למעריב.

      הגב לתגובה זו

    • העדר המלקק לך צריך להבין...העדר מתוכנת:לאלימות לאלימות ולעוד אלימות (ל''ת)

      הרגת אותי..., 10/06/07 06:26

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שנתן רק לתגובות של חשוכים כמו הכותב להגיב לכתבה

    הידד לצנזור, 10/06/07 01:39

    שלחתי כעשר תגובות ואף אחת לא התפרסמה.

    כל מי שיש לו טיפת שכל מבין שרק תגובות של ימנים חשוכים עד אימה-כמו עמיתיהם מגרמניה של אז, מרוסיה הקומוניסטית ומצפון קוריאה של היום-זכו להתפרסם.

    בושה וחרפה למעריב שהפך לעיתון של החשוכים ומתחרה בנקודה בערוץ 7 ובכל מה שפרמיטיבי וחשוך, שסופו סבל נוראי לעם, עמים, קבוצה אתנית או בני אדם מזוימים.

    מעריב תתביישו. שזאת הרמה שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני שמח לראות שהימין הקיצוני והשמאל הקיצוני חברו יחד

    שמאלני אולי, 10/06/07 01:17

    כדי להרוס את מערך ההגנה של ישראל

    בדרך כלל כתבותיך אינן מסתירות את הצדדים ואינן מספקות את שינאת הקיצונים משני צדדי המיתרס

    צר לי עלייך שאתה לא מזכיר שמי שהיה שם הוא לא באמת המחנה שאותו אתה כל כך מפחד שינהיג אלא הקיצונים אותם קבוצת מיעוט שאתה מעריך כל כך אך מהצד השני של המתרס,
    כן רוב העם יודע שזה היה ניצחון בששת הימים ואת הסכנה שהייתה טמונה ונכון השמאל הישראלי שלא כמו אותה קבוצת קיצונים מאמין שהכיבוש באמת הורסתתת!!!1
    אבל כיום מודע לעובדה שאין עם מי לדבר בצד השני
    מה לעשות שהיהודים מכירים את חוני המעגל וסיפור הסב שנטע לבניו
    אך כנראה הסיפור לא הגיע לפלסטינאים וכרגע לא מאמינים בזה

    הכיבוש הורס אבל כיום לא קיימת אפשרות הגנה אחרת מפני האוייב גם לא בדמות שלום שלא אפשרי לכל בר דעת כרגע,
    ולמרות כל זאת אולי הכיבוש הורס הקיצונים משני הצדדים עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתה תותח!

    חנניה, 10/06/07 01:14

    ירבו כמותך בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אראל, תודה מעומק הלב. יש לי אנקדוטה משמחת עבורך ועבור כולנו. כנסו

    אלי, 10/06/07 01:10

    בווינט השמאלנית לא מפסיקים להסית ולנסות לשבור את עמידתו האיתנה של עם ישראל.

    במסגרת שטיפת המוח שהם עורכים הם הכניסו כתבה דמגוגית על עלות ה''כיבוש''.

    הם הכניסו את כל העלויות האפשריות שיש (כמו למשל עלות בניית בתים ותשתיות, עלות האינתיפאדה ועלות גדר ההפרדה) לתוך משמש אחד גדול של כביכול הוצאות ה''כיבוש''.

    הכתבה הזאת לא מעניינת כמו כל הדמגוגיה השמאלנית חסרת היסוד.

    מה שכן משמח זה שכ95% מהתגובות לכתבה היו נגד הכתבה, הכותב והאתר.

    מה שמראה לכולנו שלמרות ההסתה היומיומית נגד זכותינו להיות כאן, עדיין רוב רובו של העם שומר על שפיות ומסתכל נכוחה על המציאות.

    עם ישראל הבין את הטעות שעשה כשהקשיב לתקשורת בהתנתקות ובבחירות, הבין והפנים. לעולם לא נחזור על הטעות הזו שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שמע, אתה צודק בכל מילה

    דרור, 10/06/07 01:03

    אלא מאי? הוויכוח הוא לא באמת על המלחמה ועל הצדקתה, אלא על הכיבוש ותוצאותיו.
    אני ל אומר שהשמאל צודק בטענותי, אבל בהחלט יש מקום לדיון ולא להגיד כל הזמן שהם אהבלים. השליטה על הפלסטינאים כן יצרה בעיות רבות. הוויכוח היחד הוא אם יש או אין אלטרנטיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אין עליך סג''ל! (ל''ת)

    יהודי, 10/06/07 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ה-א-ם == ה-ם == נ-ו-ר-מ-ל-י-ם?????? (ל''ת)

    שלומי, 10/06/07 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השמאלנים שמהיהודים הם צרתה של האנושות

    info123, 10/06/07 00:00

    גם הימין הישראלי וגם האירופאים חושבים את אותו הדבר, רק בניסוח מכיוונים שונים:
    (הימין:) שישראלים לא צריכים להעסיק ערבים, (האירופאים:) שערבים לא צריכים להיות מועסקים ע''י יהודים.
    רק השמאל הישראלי והערבים חושבים שכן. משמע, השמאל הישראלי הוא חבורת מעסיקי הערבים, המתעשרים מכך ולצורך המשך נבירתם בבור השומן הזה מסכלים את כוונות ביטול העסקת הערבים.
    השמאלני הישראלי הוא היהודי המשומד מטעם עצמו והמחבל בשלום העולמי.
    רק חבל שהאירופאים שכחו מה שידעו היטב לפני שני דורות והוא שהשמאלנים שמהיהודים הם צרתה של האנושות ולא הימין.

    עבור אירופה ואיראן יותר פשוט(מערכתית) וזול להשמיד את השמאל הישראלי מאשר את ישראל כולה.
    זה יהיה יום גאולה ליהודים, לערבים, לאיראנים, לאירופאים לעולם ולאנושות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הראל,פשוט תענוג לקרוא את הגיגיך! (ל''ת)

    הדס, 09/06/07 23:57

    הגב לתגובה זו

    • איזה הגיגים? דברי איוולת של פרחח חסר תרבות וחינוך (ל''ת)

      נבער היה ונשאר, 10/06/07 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    יישר כח ותמשיך בדרכך בלי לפחד מהשמואל התבוסתן

    אבי, 09/06/07 23:49

    אני אוהב לשמוע אותך בצפון ללא הפסקה צריך לתת לך יותר שעות שידור כדי לאזן בין שדרי השמואל לבינך חזק ואמץ והמשך בתפקידך החשוב

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מקסים. המשך כך. (ל''ת)

    ., 09/06/07 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חבל לנו על הזמן. העיה היא שאתה קול כל כך בודד, אין לנו סיכוי (ל''ת)

    דרור, 09/06/07 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ישר כח על הכתיבה היפה והמחכימה! (ל''ת)

    רונן, 09/06/07 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כן , כן, רק ש...

    שמאלני, 09/06/07 22:47

    רק שהכל שקר. הימין לא רוצה בשטחים בגלל המסורת, הדת וגם לא בגלל הערך הביטחוני אלא בגלל שיש שם ערבים (!) הסכמי אוסלו לא היו באים לעולם אלמלא מלחמת המפרץ שבעקבותיה (העבדים היו בהסגר באותו זמן) הציפו את הארץ פועלים רומנים ותאילנדים. זוהי הסיבה היחידה לכך שהעם הסכים להחזיר שטחים, כי הבין שיש תחליף לעבדים שלו.
    לו הייתי רואה את אנשי הימין סוללים בעצמם את הכבישים בשטחים , בונים במו ידיהם את ההתנחלויות וכו' הייתי עדיין מתנגד להם אבל מכבד אותם. אבל אם שונאי הפלשתינאים עושים הכל כדי שהם ישארו פה , יתרבו ויהפכו אותנו למדינה ערבית אז ברור לגמרי שהגלות עדיין איתנו. העם שוב צריך לעמוד בפני הכרעה קשה ושוב הוא מגייס את הדת כדי לעשות את הדבר הקל - פעם זה היה להישאר בגולה והיום זה להישאר בשטחים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תענוג (ל''ת)

    רפאל, 09/06/07 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נהנתי (ל''ת)

    ישראלי, 09/06/07 22:00

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קונה מעריב רק בשבילו (ל''ת)

    אנונימי, 09/06/07 21:55

    הגב לתגובה זו

    • גם אני!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אבי, 10/06/07 10:41

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    סופסוף. צריך לשים גבול לשכתוב ההסטוריה (ל''ת)

    יואב, 09/06/07 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סג''ל- מצוין כרגיל (ל''ת)

    ירושלמי, 09/06/07 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני אוהב אותך, אראל. פשוט אוהב אותך.

    גלעד, 09/06/07 21:37

    פעם אחר פעם אני מתפעל מהיכולת שלך להישאר פה מוקף נחשים ושועלים ולהצליח אף לשמור על מקום עבודתך.

    כל מילה ומילה שלך (לפחות בטור זה) מדוייקת.
    אל תחת ואל תרתע!
    אנו ננצח בסוף!
    את כל הרשע והטמטום שמסביב...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סג''ל אני אוהב אותך

    שי, 09/06/07 21:16

    כמאמר הגשש החיוור:
    חוח צחוק בין שושני הבכי.
    זה מה שאתה.
    המשך בדרך שלך ובבקשה אל תרפה.
    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    העם עם הסג''ל.... יוחזר הפרא.... :) (ל''ת)

    אוריאל, 09/06/07 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשחרר את ישראל השלמה ולגרש את האויב הערבי חזרה לערב הסעודית (ל''ת)

    בוריס, 09/06/07 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יופי של טור, כן ירבו (ל''ת)

    ארז, 09/06/07 20:16

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד, אראל סג''ל. יופי של מאמר. (ל''ת)

    לוק, 09/06/07 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא לרוח הנכאים

    ביזי, 09/06/07 19:25

    עם כל העוצמה של התקשורת, אין ליחס לך כוחות על ואל טבעיים. נכון שאנשים עלובים ויהירים כמו רן כהן ואברום בורג (אשר בקלות רבה אפשר להסביר את הסיבות לאופיים המיוחד) מקבלים במה ושופר ועושים בה שימוש, אבל השפעתם בארץ זניחה עד אפסית. לעם הזה יש גרעין חזק שמייצב את כוח החיות שלו והגרעין הזה (אשר רבים מאד שותפים לו וללא השתייכות פוליטית) יעבוד קצת יותר קשה כדי להתגבר על הנזקים אשר כהן, בורג, ביילין ודומיהם גורמים.

    אל פחד. התבונה תנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כאוס

    אזרחית קטנה, 09/06/07 18:25

    ואללה מה אגיד ומה אומר, גם אותי מעסיקה מאוד השנאה העצמית המטורפת שיש לעם היהודי, סוגייה שחקרו אותה רבים
    אני זוכרת שיחות עם חברים שנאמרו משפטים, זה בגלל הסגולה הזאת כולם שונאים אותנו, מה צריך את כל הסגולה הזאת, נשב בשקט כמו כולם לא נעשה רעש, לא נתבלט.
    בקיצור עזבו אותכם עם נבחר ובלגאנים, מה רע בממוצע, אני זוכרת שאלתי, מה יש, מפחדים להיות טובים?
    כולם יודעים שהילד הכי טוב זה אותו ילד שאוכל הכי הרבה כאפות.

    ממליצה על הסרט המאמין
    שמדבר בדיוק, אבל בדיוק על העניין הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כשאתה כותב פוליטיקה אתה משעמם וממחזר

    איילת, 09/06/07 17:04

    וזה אני אומר לך בשיא ה-PC.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. אין כמוך סגל בהעברת התמונה השלמה, תמשיך אין לנו מלבדך

      שומר, 09/06/07 19:14

      בתשקורת העוינת של הסמול. אוני אומר לך זאת לא כ''איש ימין'' ולא כ''מתנחל'', אלא כאזרח ישראלי שגר בחיפה ורוב חייו הצביע מפלגת העבודה. המלחמה האחרונה פקחה את עיניי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יישר כח..אני איבדתי את התקוה

    אליהו זגורי, 09/06/07 17:03

    אשריך שכוחך עוד במותניך ויש לך עוד כח נפשי להתייחס לכל חורשי רעתינו שרובם ככולם באים מתוכינו.אני כבר איבדתי מזמן את התקוה וכמו שהם הצליחו עים אוסלו וההתנתקות הם גם יצליחו עים הגולן ויהודה ושומרון וירושלים.אני רק מאמין שזה תהליך של עשר חמש עשרה שנה ולבטח אז אני אהיה כבר בעולם שכולו טוב ועיני לא יהיו עדים לכך.אבל אתה תמשיך להתרות בהם השכם והערב הגם שזה לא יעזור אבל לפחות מצפונינו יהיה נקי כלפי אדם ושמים...

    הגב לתגובה זו

    • אל תאבד את התקוה, בן ימין נתן יהו יושיענו במהרה (ל''ת)

      יחזקאל, 09/06/07 19:15

      הגב לתגובה זו

      • הוא כבר ניסה להושיע אותנו

        שמלאני בוגד, 09/06/07 19:33

        פעם אחת, וזה נגמר די גרוע...כשאתם בוכים על כל מה שעשו השמאלנים, תזכרו מי החזיר את חברון ושחרר את יאסין...המושיע שלך. ולעניין הכתבה של סגל - ששת הימים הייתה ניצחון גדול, אבל במקום להשתמש בו בחכמה כדי לפתור את הסכסוך ולהביא שלום, השתמשנו בו כדי להנציח את המלחמה ולכבוש עם אחר שאינו רוצה בנו ואנו איננו רוצים אותו. זה מה שהפסדנו בששת הימים - הזדמנות אמיתית לעשות שלום לפני כל ההתנחלויות, שבסוף נאלץ לפנות, באם נרצה או לא. ולא אינני שונא את עצמי או את אחי המתנחלים - הם אנשים טובים שפשוט טועים.

        הגב לתגובה זו

        • מה אתם רוצים מאיתנו? 15 שנה אתם שולטים ישירות או בעקיפין

          שפוי אוסלו, 09/06/07 19:46

          המדיניות שלכם ממומשת כל הזמן הזה, מאוסלו עד להתנתקות, ואם הערבים לא היו מטומטמים כבר היינו עמוק בתוך הנסיגה הבאה (זוכרים את התוכנית של אולמרט ''ההתכנסות'' ז''ל?). מצבנו השתפר? מצבם של הערבים השתפר? השלום התקרב? מזה''ת חדש?

          אני באמת מאוד עצוב בשבילך שהשמאל איבד את דרכו, רק חבל שהוא צריך לעשות את זה דרך דם אש תמרות עשן רקטות מלחמות אוטובוסים שעולים בלהבות וחלקי גופות של ילדים שעמדו בתור למועדון.

          הגב לתגובה זו

          • אכן, בן ימין נתן יהו - מתנה מהשם יתברך

            פרדי, 10/06/07 02:03

            יוביל אותנו אל מחוץ לבוץ הטובעני שבישלו שרי ומושחתי ישראל. זהו יעודו האלוקי.

            הגב לתגובה זו

        • אף פעם לא הייתה הזדמנות לשלום

          מפר מחשבות, 09/06/07 20:11

          היום אין הזדמנות לשלום, ואף פעם לא תהיה הזדמנות לשלום.

          הייתי מרחיב בשבילך, אך קודם תורך להסביר לי פעם אחת ולתמיד את המושג ''שלום'' את פירוש המילה ''שלום'' את מהותה מה היא מייצגת מה יש בתוכה.

          לזרוק לחלל האויר את המילה ''שלום'' כאשר התוכן היחידי שהשמאל יוצק לתוכה היא כדאיות כלכלית גורם לי להתרחק מאוד מרעיונות כמו שלך ושל דומיך.

          הגב לתגובה זו

        • שמאלני בוגד?

          איתם, 09/06/07 22:45

          ראינו איך נהגתם בחוכמה באוסלו ובהתנתקות. ממש, התקדמנו לשלום. יש אפילו דפים חתומים. פה ושם כמה אלפי הרוגים משני הצדדים. קרבנות. הטענה היא לאו דווקא שאתה שונא את עצמך במודע. אלא אין לך שום עוגן של אמונה בצדקת הדרך של העם שלך. אתה יודע לראות סבל רק מצד אחד, וזה לא הצד של עמך. במקום שתעשה חשבון נפש על הסכמי השלום ''המוצלחים'' שעשיתם, אתה בא ומטיף. מלבד העובדה שגם אתה לא מוסרי לשיטתך, כי גם לא בשטחים הכבושים, לשיטתך, היה כיבוש וגירוש ערבים שרוצים באותם מקומות. בוגד? לא. סתם אחד שלא הסתכל מזמן במראה.

          הגב לתגובה זו

      • יאסר עראפת (ל''ת)

        כן רק הוא, 10/06/07 02:52

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    קול של שפיות בים של שנאה עצמית (ל''ת)

    אייל, 09/06/07 16:50

    הגב לתגובה זו