• 118.

    מספיק להיות יפי נפש, אולי תביאו מדריך לימני המתחיל איך להילחם

    ..., 07/06/07 14:23

    בשמאלנים ובערבים.

    מאוד מומלץ.

  • 117.

    תשוחרר ישראל מהכובש השמאלני והמוסלמי (ל''ת)

    רם, 06/06/07 09:36

  • 116.

    אתם השמאל הרידיקלי, אויבי העם.

    pini, 05/06/07 23:23

    אתם המדריכים את האנרכיסטים,
    לצאת נגד החוק, נגד העם, ולזרוע שיטנה, שינאה והסתה. אתם אינכם טובים יותר,מהדותנים, והאבירמים, שהאדמה פערה את פיה, ואכלה אותם. עוד שוב ישוב יום זה, וכך יהיה. המשיכו עוד לחטוא לעם, האמת שגם ערבי ישראל נפגעו. זה החל מיד עם סיום מלחמת השחרור, והמשיך לאחר מלחמת ששת הימים, כאשר המנהיגים דאז נתנו אפשרות להישארותם ביננו, ואת הר הבית נתן משה דיין לידיהם. אם מלכתחילה היו עושים את ההפרדה ביננו, הם בארצות ערב רחבות הידיים, ואנו במדינתנו הקטנה, לא היו מלחמות מתמשכות והופעת הטרור ביתר שאת.

  • 115.

    לא הבנתי, האם יש גם הנחיות איך להתחמק מזעם האזרחים

    ציון, 05/06/07 23:17

    שישמחו לכלות בהם את כעסם באופן ספונטני (למשל להסיר את החגורה ולהכות במפגינים הקושרים את עצמם לעמוד)?
    האם עליזה ודנה אולמרט גם הן משתתפות?
    האם בניו של סוכן הנדל''ן גם הם יגיעו מחו''ל להשתתף במחאה?

  • 114.

    לא קצת נוגד ..

    מממ, 05/06/07 22:47

    אנרכיסטים שמתאגדים??? אנרכיסטים מקבלים הוראות איך ומה לעשות ממשהו אחר???
    לא קצת נוגד את כל הרעיון של אנכריזם.

  • 113.

    השמאל ההזוי הורס את השמאל המתון

    איכס, 05/06/07 15:18

    נמאס כבר מהנבלות האלה. בגלל המטומטמים האלה היום שמאלני נחשבת למילת גנאי כמו בן זונה . דור העתיד של השמאלנים בנוי בעיקר מסהרורים מורעלים שטופי מוח מבית,ודור העתיד של הימין מורכב משונאים של אותם סהרורים.
    יבוא יום ולא יהיה שום צד מתון במדינה הזאת והרוב לצערי (או לשמחתי, כי השמאל ההזוי בטח שלא יותר טוב) יהיה ימני.
    הפרצוף שאנשים מקבלים רק מהעובדה שאתה אומר להם שמאל, גורמת למבוכה ולעלבון אבל רק לשמאלנים שבנינו.נמאס כבר מהבוגדים האלה. הייתי מבין אם הם היו מיצגים את שני הצדדים, אל אני לא מבין ,לא כשהם כמו אחוזי אמוק, מגינים רק על צד אחד.
    תעברו לעזה, גם לשמאל השפוי נמאס מכם.

  • 112.

    כל הכבוד ליוזמה: המחאה תנצח! הכיבוש הוא רע ולא מוסרי, וחייב להיפסק! (ל''ת)

    dibau, 05/06/07 10:49

  • 111.

    יש לעצור אותם ולכלוא אותם לתקופות ממושכות

    שייקה, 05/06/07 01:37

    אישית, הייתי זורק אותם לקלבוש ומאבד את המפתחות לנצח.
    חבורת יפי נפש דגנרטים, שאין להם מה לעשות חוץ מלהפריע לכוחות הבטחון לשמור על בטחון ועל הסדר.

  • 110.

    תשוחרר ישראל מהכובש השמאלני והמוסלמי (ל''ת)

    עין 1, 05/06/07 00:23

  • 109.

    איזה כיף כל פעם שהשמאל הקיצון מתעורר הימין עולה ומתחזק ! (ל''ת)

    יופי תמשיכו, 05/06/07 00:23

  • 108.

    אה לך אויב אחכזר. (ל''ת)

    עליז, 04/06/07 23:37

  • 107.

    המשטרה והצבה צריכם לפתוח על השמאלנים הרידקלים

    kill tham all, 04/06/07 23:33

    באש חייה על מנת לחסל את הבעיה
    אין הבדל בינהם ובין הטרוריסאים שהם מייצגים. מדינה חזקה פועלת טם יד חזקה.

  • 106.

    ''למה''?

    אליס, 04/06/07 22:05

    את מפגינ י השמאל מכנים בשם הנגטיבי, אנרכיסטים, ואילו את מטורפי הימין, מפירי החוק הסידרתיים, מכנים בשם ''נערי הגבעות, מפגיני הימין, או הכתומים''. ממש כינויים בעלי קונטיציות פוזטיביות, למה?...

    • אידיוט

      כנס טמבל, 05/06/07 00:18

      הם קוראים לעצמם אנרכיסטים- שם נגיבי שאנשים מופרעים בחרו לעצמם

  • 105.

    נחכה לכם , קומראדים. (ל''ת)

    ריקרדו מולך, 04/06/07 21:14

  • 104.

    צריך לסלק את ההתנחלויות האלה כבר. נמאס (ל''ת)

    יוני, 04/06/07 19:18

    • בקרוב מאד, יוני, ההתנחלוית תהיינה חלק אינטגראלי ממדינת ישראל. (ל''ת)

      ישראל, 04/06/07 20:48

    • אז בוא תפגין.... מחכים לך. (ל''ת)

      ריינר, 04/06/07 21:15

  • 103.

    only in israel... (ל''ת)

    right, 04/06/07 18:56

  • 102.

    אנרכיסט = טרוריסט

    יובל, 04/06/07 18:47

    ולא משנה על מה ובשם מה הם נלחמים.

  • 101.

    מערכת אכיפת ה(צ)חוק השמאלנית לא תנקוט שום צעד,וגם הימין הרופס לא

    דרור, 04/06/07 18:35

    יעתור לבג''ץ נגד החסינות הזו.

  • 100.

    אם הערבים היו עוזרים להם קצת

    Avi Ecuador, 04/06/07 18:35

    ותומכים בשמאל, מדינת ישראל היתה בשלבים אחרונים של גסיסה.
    מי יותר ''טוב'' מהשמאל הזה היה מסוגל להשמיד את מדינת היהודים.
    אתם חושבים שאם היה להם טוב באירופה ולא היו נאצים ואנטישמיות ומשמידים ורוצחים יהודים במדינות ערב חלאות אלה היו מאפשרים את הקמת ''מדינת היהודים'', לעלות יהודים מאיזורים שונים בעולם ו''לנשל'' אנדיאנים סליחה חסרי תקווה כיוון ותכלית במדינת ישראל?
    הם הריאשונים שהיו עולים על בריקאדות לחסום כל אוניה או יהודי שהיה רוצה לעלות ולקבל מדינה ליהודים.

  • 99.

    הם כבר פגעו פיזית בחיילים

    יצחק, 04/06/07 18:24

    האנרכיסטים מסכנים חיי אדם,

    המאבק הגדול הוא המאבק על הרחוב,
    לאחר ההתנתקות הימין נשבר ופינה את הרחוב.
    על הימין לחזור לרחוב
    על הימין לחזור למחסומים
    על הימין לעזור לכוחות הבטחון
    על הימין לנטרל את האנרכיסטים
    ניטרול האנרכיסטים פרושו
    איכות חיים
    נטרול האנרכיסטים פרושו חיי אדם
    כל ההמהר הרי זה משובח

    • נטרול- חיסול (ל''ת)

      תם, 05/06/07 22:58

  • 98.

    מצידי שישתקו אבל מאחורי סורג ובריח (ל''ת)

    דודי, 04/06/07 18:03

  • 97.

    בואו נשווה עם עמונה

    מיקי, 04/06/07 18:01

    הבה נשווה את האלימות של המשטרה בעמונה עם ההתבטלות המוחלטת מול השמאל האנרכיסטי. מצד אחד אלימות בלתי מוסברת כלפי ציונים אוהבי המדינה, ומצד שני העלמת עין מוחלטת ממי שחותרים תחת אושיות המדינה ועושים יד אחת עם האויב. הממשל נפל כנראה על הראש.

  • 96.

    נמאס כבר

    גידי, 04/06/07 17:59

    נמאס משמאלנים הזויים משתפי''ם של האויב שהתשקורת השמאלנית מעודדת אותם. נמאס מהנסיגות וההסכמים שמביאים עוד טרור, נמאס מחולשת הממשלה, נמאס מהקסאמים וחוסר התגובה, נמאס מבג''ץ השמאלנים שאוהבים את האויב ושונאים יהודים כמו התשקורת, נמאס מהפחד לפגוע ב''אזרחים'' של האויב האכזר והברברי צמא הדם, נמאס מהתבוסתנות, נמאס מהרפיסות והעליבות של ההנהגה, מעיוות הדין של בג''ץ שדואג לערבים ולהשמדת ישראל יחד עם התקשורת ותבוסה עכשיו, נמאס, חייבים לשנות פה הכל. להחליף ממשלה, לקיים בחירות דמוקרטיות לבג''ץ ולהטיל צנזורה על הארץ בצלם ושאר עיתוני השמאל, להחליף מולי''ם לימנים אוהבי ארץ ישראל. לא ייתכן ש5 אחוזים של תבוסתנים גלותיים מהעם ישלטו בנו. חייבים מהפכה.

  • 95.

    אלו פשוט בורים שטופי שנאה עצמית

    נחום, 04/06/07 17:58

    חסרי מושג במה שקורה.

  • 94.

    שימו לב ששום ח''כ מהשמאל לא יוצא כנגד האנרכיסיטים

    סתם מעניין, 04/06/07 17:49

    זה רק מקרה ששום ח''כ מהשמאל אינו מוצא לנכון להביע את דעתו כנגד פעולותיהם של האנרכיסיטים גם כשאלו פוגעים פיזית בחיילי צה''ל?
    יכול להיות שהם לא רוצים למנוע, אתם יודעים, את האפשרות הקלושה שמא החבר'ה האלה ביום פקודה יטילו את הפתק הנכון לקלפי?

  • 93.

    עדיף ערבים מאשר שמאלנים מגעלים (ל''ת)

    יוסף, 04/06/07 17:42

  • 92.

    להעניק להם פרס ישראל (ל''ת)

    גיורא, 04/06/07 17:34

    • הם צודקים צריך להילחם ביאהוד (ל''ת)

      יאסר עראפאת, 04/06/07 23:29

  • 91.

    הארנרכיסטים בסה''כ נלחמים בפרות הבאושים של ששת הימים:הכיבוש והדיכוי (ל''ת)

    אלי, 04/06/07 17:24

    • בסה''כ נלחמים נגד יהודים ועוזרים לטרוריסטים הערבים. בסה''כ... (ל''ת)

      ישראל, 04/06/07 20:44

    • מי אמר לך שהם לא מפרסמים חוברות דומות? (ל''ת)

      מפרסמים בריבוע, 05/06/07 13:18

  • 90.

    מדריך לטרוריסט

    לביא, 04/06/07 17:21

    שלא יהיה ספק האנשים האלה הם טרוריסטים
    יהודים של אש''ף. הפעילויות האלו ממומנות
    מחשבונות אש''ף וארגונים אנטישמיים באירופה.
    השמאל הקיצוני הזה מסוכן לא פחות מהימין הקיצוני. אולי אפילו יותר!

  • 89.

    אני לא רוצה לחשוב מה היו עושים אילו הימין היה עושה זאת11111111111 (ל''ת)

    אורית, 04/06/07 17:19

  • 88.

    מעניין מה היה קורה - אם מתנחלים היו מפרסמים חוברת שכזו

    אליחי, 04/06/07 17:13

    כששמאלנים מפרסמים חוברת זה מתקבלה בהבנה-הערצה.

    ואילו כשהמתנחלים חסמו אז כבישים איזה גינויים, דרישה לעצור עד תום ההליכים וכו'

    איפה ואיפה.

    • ללא ספק כולם היו יושבים מאחורי סורג ובריח!

      ציון, 04/06/07 22:28

      והם כבר מזמן מחוץ לחוק.
      להבדיל מאוייבי המדינה הסמולנים!

  • 87.

    מדריך לממשלה להילחם באנרכיסטים....

    אבי, 04/06/07 17:08

    לעגן בחוק פתיחה באש חייה על הארכיסטים וסייעני אירגוני הטרור.

    • חחחחחחחחחחחחח...

      מרכז, 04/06/07 17:33

      הרגתה אותי ענק.... תומך בהצעה!!

      • גמרת אותי, אתה גדול... (ל''ת)

        תותח, 05/06/07 00:03

  • 86.

    האנרכיסטים בעד הפלשתינאים כי שניהם טרוריסטים (ל''ת)

    הבובה זהבה, 04/06/07 17:05

  • 85.

    תמשיכו ליבחור בשמאל (אולמרט+פרץ+פרס+ברק)

    שימעון, 04/06/07 17:03

    הגיע הזמן לבחור בימין
    ליברמן + מפדל + נתניהו

  • 84.

    החלוצים האמריקאים שנלחמו למען שיוויון לשחורים גם כונו אנרכיסטים. (ל''ת)

    אנרכיסט גאה, 04/06/07 17:01

    • זה בכלל לא אותו מצב, אפילו לא קרוב

      דויד, 04/06/07 17:12

      כאן הפלסטינים טרוריסטים ואפילו לא שייכים למדינה.

      לך תמצא חברה ואולי תחכים.

  • 83.

    מצד אחד, פסיכופטי למדי,

    סטודנט, 04/06/07 16:58

    מצד שני, בלי פעולה אלימה אף מהפכה לא היתה עוברת. לא הצרפתית, לא הקומוניסטית, לא האמריקאית, וגם לא הקמת המדינה... וכנראה שגם שינוי במדינויות עם הפלסטינאים לא תשתנה בלי לחץ מהאזרחים שאכפת להם.

    ובדיוק כמו היום, גם אז הרוב הדומם הסתכל על אותם אנרכיסטים בפרצופים עקומים של ''מה אתם רוצים מאיתנו, תנו לחיות בשקט''.

    ומצד שני, לא ברור לי מה בדיוק האנרכיסטים מציעים לעשות. בפורומים זרים שאלתי אנשים שהטיפו נגד הכיבוש מה הם היו עושים לו היו מקבלים את ישראל תחת שליטתם המלאה - כולם הודו שאין להם פתרון למצב אפילו במקרה כזה.

    • וודאי שיש פתרון.

      יש גם יש, 04/06/07 17:27

      כל המדינה הזאת תתחיל סוף סוף לחיות אחרי 59 שנה. תקציבי הביטחון הע צ ו מ י ם יתקצצו כי כבר לא יצטרכו להקצות משאבים לכל השטויות בתוך השטחים ויחולקו לאן שבאמת צריך: לחינוך, לרווחה. בוודאי שהמצב יהה הרבה יותר מורכב מזה. יהיה גבול רציף - הקו הירוק שהשמירה עליו תהיה הרבה יותר קלה. במקביל, הדבר יוריד את עליית הקיצוניות בשטחים ותקציבים של הגדה שמעוכבים אצלנו סוף סוף יגיעו לאן שהם צריכים להגיע. המדינה הפלסטינית תתחיל לבנות את עצמה, יפתחו בה תעשיות ומקומות תעסוקה ופועלים פלסטינים לא יצטרכו להגיע לכאן מלית ברירה. כתוצאה, תהיה גם יותר עבודה במשק הישראלי שמולאה עד אז בפועלים פלסטינים. לאט לאט שתי המדינות יתחילו לבנות את עצמן כשברור שזו לא תהיה אוטופיה ועדיין יאלצו לטפל בבעיות בטחוניות - אבל הדבר יהה הרבה יותר פשוט. לנו ולהם. בקליפת אגוז.

      • אחמדינג'אד יהפוך לאימה טרזה,נסראללה לסנטה קלאוס,חמאס לצבא הישע וכו (ל''ת)

        אלכס, 04/06/07 18:51

      • אתה חי בסרט

        פיכחון עכשיו, 04/06/07 21:20

        אין לך מקום במדינה של הנייה, אחמדינג'ד, נאסראללה ....
        אם תמשיך כך גם לא יהיה לך מקום במדינה שלי.

  • 82.

    עשבי הפרא של השמאל...........

    הפרשן, 04/06/07 16:56

    עוד דוגמא לכישלון הדרך החינוכית של השמאל. השמאל מגדל עשבי פרא אשר מצפצפים על החוק והדמוקרטיה. עשבי הפרא של השמאל מעודדים את החמ''ס ואת שאר ''לוחמי החופש'' הרצחניים של אויבנו להמשיך בשפיכות הדמים.

    בהבנתם הלקויה של עשבי הפרא השמאלניים, ''זכיות אדם'' פירושו זכויות של הפלשתינאים. בשבילם, ליהודים אין זכויות. בשבילם, יהודי הוא לא אדם. רק הפלשתינאים והערבים הם בני-אדם בשבילם. ובכלל, ככל שהפלשתינאי יותר צמא דם של יהודים, בשביל עשבי הפרא השמאלניים הוא יותר בן-אדם.

    • זה לא עשבי פרא ....

      המנכש, 04/06/07 21:22

      אלה גדלו מתוכנו ועקב חינוך פושע התקלקלו.

  • 81.

    מדוע מניחים לאות עוכרי ישראל אויבים מבית להשתולל?

    משה בודק, 04/06/07 16:53

    יש לעצורם למחנות חינוך מחדש

    • משה ידידי- צריך להתייחס אליהם כאויבי המדינה לכל דבר. (ל''ת)

      המטיף, 04/06/07 17:17

    • משה בודק את כולם, אבל לא את עצמו. אתה ממש פשיסט, הא? (ל''ת)

      להכניסם למחנות?, 04/06/07 19:30

  • 80.

    תשובה ל69 זה בדיוק המיין קאמפ

    חובב ארצי, 04/06/07 16:52

    השיטות הם השיטות מהספר אחד לאחד, הם קוראים לעצמם אנרכיסטים
    כי משפחתו של אולמרט משתתפת
    וכן לא עושים להם כלום!!!!!!!

  • 79.

    ממתי אנרכיסטים דואגים לאחרים ?

    דניאל, 04/06/07 16:50

    נראה לי שחבורת פורעי החוק של השמאל
    מקלקלת לאנרכיסטים את שמם וכבודם.

  • 78.

    סתומים רצח!

    נדי, 04/06/07 16:48

    לא מאמינה שהם עושים את זה סתם - בטח משלמים להם הרבה כסף (אירופה או איראן)למטורפים האלו! הם כל כך סתומים לא מבינים מי ה''פרטנר'' שלהם?

  • 77.

    האמת המצערת

    שיח'דראט אלעבסי, 04/06/07 16:37

    האנרכיסטים הם אלה שבאמת אוהבים את המדינה ודואגים לעתידה .הם הסיכוי שהמדינה הזאת תשרוד כי אחרת עם כל הגזענים והחדורי שינאה הסוף שלנו כעם יהיה כמו הסוף של פירנייה חצופה הנתקפת ע''י לוויתן זועם וצודק.

    • הם דואגים לעתידה שמא תשמור על צביונה היהודי. אוהבים רק בשביל ערבים. (ל''ת)

      ישראל, 04/06/07 20:38

  • 76.

    לפחות בשמאל לא מלמד איך רוצחים רה''מ (ל''ת)

    תרנגול גומי, 04/06/07 16:26

    • לא,אבל מלמדים דברים אחרים חמורים מאוד:

      oren, 04/06/07 16:34

      אודי אדיב הבוגד ו-וענונו.
      שלא לדבר על ''אנשי מוסר'' כמו אורי אבנרי שהסכימו להיות חברים ומגינים אנושיים של ערפאת ב-2002 כאשר נחשפו פניו באופן סופי.

    • הרצח של רה''מ הוא אשמתו של אדם אחד ולא של הימין כולו

      קסטנייטות, 04/06/07 16:59

      אבל יופי שאתה מכיר בזה שאת הפעילות של האנרכיסטים יש לזהות עם השמאל כולו.

      • נכון, אשמתו של ביבי עם ההסתה שלו. (ל''ת)

        alex, 04/06/07 17:13

        • לא נכון, אשמתו של רב המחבלים עראפת (ל''ת)

          לביא, 04/06/07 17:24

    • נכון-

      דותן, 04/06/07 16:59

      מלמדים אותם איך משמידים מלחמה... שזה הרבה פחות נורא.

      • דותן, מותר לאיש שלום להלחם במלחמה? (ל''ת)

        ישראל, 04/06/07 20:36

    • אבל כן מלמדים איך לרצוח מדינה שלמה (ל''ת)

      י.נ טכניון, 04/06/07 17:00

  • 75.

    קמפיין שטחים תמורת טרור יוצא לדרך. גירוש מחברון תמורת קאסם במודיעין (ל''ת)

    קדימה צאו לחגוג, 04/06/07 16:25

  • 74.

    הם יותר גרועים מהערבים (ל''ת)

    אזרח, 04/06/07 16:23

  • 73.

    להוציא אותם אל מחוץ לחוק

    גל שרבר, 04/06/07 16:23

    החוצפה של הארגונים האלו נגמרה מספיק הם פוגעים בחיילינו כל שבוע באבנים ובקבוקי תבערה

  • 72.

    להם הכל מותר

    זיוה, 04/06/07 16:21

    לא יעצרום על המרדה,לא על פגיעה בחילי צהל,לא על חסימת כבישים,-הם פוגעים ברכוש המדינה ובחילים כבר חודשים רבים מאד-ועם ישראל שותק והתקשורת איתם.

  • 71.

    הנחיות האנרחיסתים

    דוד בר דרור, 04/06/07 16:19

    צר לי עלכם עים מי אתם נלחמים אלה יכולים להיות בני השכונה או בני משפחה שלכם הם נשלכו לשרת את שרות החןבה במגב או במשטרה הכחולה רצונכם להפגין יערב לכם תפגינו ע''י משרד הביטחון בת''א ועל תציקו לחילים בבקשה

    • דוד היקר

      אנרכיסטית, 04/06/07 16:34

      אל תרחם עלינו. אנחנו לא נלחמים בחיילים. אנחנו מוחים נגד מדיניות הצבא ועומדים לצד פלסטינים מן השורה, שלא הייתה להם יד בטרור, חקלאים שיום אחד לקחו מהם את אדמותיהם, ובן רגע נגזל מהם עתידם ועתיד משפחתם. ההפגנות הן לא אלימות ומי שמתחיל את האלימות *תמיד* הם הצבא עם הרובים, האלות והרימונים שלהם כשאנו, מצדנו, נותרים לא אלימים - עד כמה שזה קשה להישאר לא אלימים במצבים כאלו. וזה קשה מאוד להישאר לא אלים כשמישהו מכה אותך ופוצע אותך. החיילים רק מבצעים פקודה, אולם שיקול דעות נחוץ במקרים כאלו ואין לגיטימציה להכות ולפגוע באדם שלא היה אלים ואיים על בטחון החיילים אף לא לשניה.

      • את לא אנרכיסטית

        דוד, 04/06/07 16:52

        בסה''כ חבורת שמאלנים קיצונית שמתעלמת מהמציאות ומעדיפה שיתפוצצו פה אוטובוסים ע''י
        הכובש הערבי.

        t

        • אנרכיסטית?

          אריק, 04/06/07 21:56

          את טרוריטסית.
          הסוג שלכם עושה בושות לאנרכיסטים אמיתיים.

      • גם פאסיב אגרסיב זה אלימות

        גיא, 04/06/07 17:31

        אתם מאוד גסים בדיבורכם,הולכים עם ססמאות פרובוקטיביות,מנערים בכח!! את הגדר או הבלוקים ומתייחסים לחוקי המדינה כהמלצה כמכשולון בדרכם.אבל ברגע שמפעילים נגדכם כח(ולידיעה כללית לא כל כח נופל בהגדרה כאלימות)
        אתם רצים כמו טטל'ך למח''ש או לתקשורת להתלוננן.
        ושיהיה ברור:אם תצליחו ותהיה ''אנרכיה'' הראשונים לקבל לסבול תהיו אתם,מיד פורעי חוק מימין ,מהמרכז,ומתחילת השמאל

        • וואלה (ל''ת)

          אנרכיסטית, 04/06/07 17:41

      • אנרכיסטית יקרה

        א, 04/06/07 17:33

        אתם לא רק מוחים נגד מדיניות ישראל אתם מפרים את החוק, משחיתים רכוש, ומסייעים להתפרעויות, לפגיעות בגוף (כבר נפגעו כמה חיילים קשות בהתפרעויות בבלעין) וברכוש (לדוג' טרקטורים של גדר ההפרדה).
        לצערי רב אזרחי הרשות הפלסטינית בחרו במפלגות התומכות בטרור: החמאס או הפת''ח שגם רובו תומך ויוזם טרור. עובדה זו בצירוף ההונאה שהונו מנהיגי הרשות את ישראל בפנייתם כביכול לדרך השלום מטילים סימן שאלה גדול על קיומם של ''פלסטינים שאין להם יד בטרור''. סביר להניח שהם מרמים אתכם בעניין. גדר ההפרדה מחברת לישראל רק 10% משטחי יהודה ושומרון ומותירה 90% מהצד השני. התנגדותם של הערבים לגדר זו, כמו גם המשך הירי וההתקפות מרצועת עזה ודעות מנהיגי הרשות הפלסטינית והמפלגות הערביות בכנסת מצביעים כנראה על רצונם להמשיך ולקחת לשילטונם עוד ועוד מאדמות א''י. לא די להם גם ב 75% בא''י המנדטורית (ממלכת ירדן) גם ברצועת עזה וגם90% מיש''ע.
        בגוש קטיף בוצעה הפקעת רכוש וגירוש כלפי 15 כפרים יהודיים חפים מפשע. לצערי לא ראיתי התנהגות מקבילה כלפי כפרים ערביים, רבים מהם מרכזי טרור.
        במציאות כזו הייתי מצפה ממך לתמוך בבני עמך ולא באויב.

      • לכי להפגין בקוטב ואל תחזרי

        פולי, 04/06/07 17:34

        ובאותה הזדמנות קחי את חבריך לדעה

      • למה שלא תיהיה לצד העם שלך?????

        נאמנה חיהודים, 04/06/07 17:44

        זה בכלל לא נאור, זה כבר חולני.
        ראית פעם ערבי המפגין בעד זכויות היהודים? האם צורפתים הפגינו בעד גרמנים כאשר היו הפצצות של הערים בגרמניה בסוף המלחמה? תחשבי.

      • כאילו שתחת שלטון הירדנים היה להם יותר טוב

        גידי, 04/06/07 17:48

        שילכו לסוריה אם לא טוב להם, הדלת פתוחה.

      • את מי מענינות התוויות שאת שמה על מעשים ואנשים ?

        לא לגיטימי, 04/06/07 21:18

        לגיטימי - לא לגיטימי.
        וואללה יופי.
        האנרכיזם מלמד לגיטימיות בשיעורים פרטיים.

      • את נשמעת לי כמו אוי יו יווויייי (ל''ת)

        קרן, 04/06/07 21:26

      • תתביישי לך בוגדת!! הלוואי אותם ערבים שאת אוהבת

        תום, 04/06/07 23:35

        יפוצצו לך את הבית ואז תביני מה המטרה שלהם!!
        להשמיד אותנו וכל זכר לקיומנו!!
        ככה זה עם ערבים ועם עמים ברברים, הם מבינים רק כוח, ואם אתה נותן להם אצבע הם מבינים שהם יכולים לקחת את כל היד.

  • 70.

    להפנות את האנרכיסטים למלחמה במצעד הגאווה (ל''ת)

    מרוואן ברגותי, 04/06/07 16:17

  • 69.

    ביזיון של מדינה אין פה לא אבא ולא אמא למדינה הזאת

    א, 04/06/07 16:14

    החוברת הזאת היא בגנון ''מיין קאמף'' של אותו צורר גרמני

    • איזה מתלהם בא כאן פתאום מה זה

      איכס, 04/06/07 16:35

      א' - לך לישון. אתה חי בסרט.

      • צודק. לחיות במדינת ישראל כיום זה לחיות בסרט. סרט גרוע במיוחד. (ל''ת)

        ישראל, 04/06/07 20:31

  • 68.

    להעביר אותם לרשות.

    טוני, 04/06/07 16:13

    רק כך הם יבינו שלו משחקים בחיי אדם.

  • 67.

    למה מפרסמים את זה ? אז תפרסמו גם...

    האמת, 04/06/07 16:13

    אז תפרסמו גם מדריך איך לפרוץ לדירה או לאוטו? איך לשדוד בנק ? איך להרביץ לאנשים ברחוב? מה הבדל בין פשע לפשע ?

  • 66.

    איפה כל היפיי נפש למינהם?-

    רפאל טרבלסי, 04/06/07 16:12

    מעניין לראות מה יעשו עכשיו כל היפיי נפש ואנשי הרוח שקראו לשבור את העצמות של המתנחלים ששם באמת היה על מה לכאוב....

  • 65.

    כשלא מאמינים שליהודים מגיע לחיות באדמתם, זאת תוצאת העדר חינוך יהודי (ל''ת)

    טירוף מערכות, 04/06/07 16:11

  • 64.

    חבורה של נמושות חסרי שידרה (ל''ת)

    ישראל, 04/06/07 16:11

  • 63.

    ברכות מתנועת החמאס לשמאל הקיצוני על עזרתו בהשמדת מדינת היהודים

    אמיר, 04/06/07 16:06

    ברכות מתנועת החמאס לשמאל הקיצוני בישראל על עזרתו בהשמדת מדינת היהודים

    4.6.07
    חמאס: העתיד בסימן השחרור והשיבה
    תנועת החמאס חוזרת ומבהירה, כי לא תוותר על חתירתה לשחרור פלשתין ''מהנהר לים'' בדרך של מאבק וג'יהאד חסר פשרות.

    בהודעה רשמית לציון ארבעים שנה ''להשלמת כיבוש פלשתין ובכללם ירושלים ומסגד אל-אקצה'' במלחמת ששת הימים חוזרת תנועת החמאס על מחויבותה להמשך הג'יהאד. ''השנים הקרובות תהיינה לא רק התחלה להמשך השחרור אלא תחילת השיבה וסילוק הכיבוש הציוני לקראת הקמת המדינה העצמאית על כל האדמה הפלשתינית'', נאמר בהודעת החמאס.

    תנועת החמאס מדגישה, כי לא תוותר ולו על גרגר מאדמת פלשתין ומבטיחה, כי מחוזות הג'יהאד של פלשתין ישובו להיות חופשיים, ערביים ואסלאמיים. לדברי החמאס, תפיסת הגה השלטון ממחישה את רצונו של העם הפלשתיני להמשיך בדרך המאבק ולדחות את תפיסת הויתורים, המו''מ, התיאום הביטחוני והניסיונות לרצות את האויב. עוד היא מציינת, כי ''ארבעים שנה עברו ועמנו דבק עוד יותר בזכיותיו בארצו ובעקרונות היסוד לשחרר את כל האדמה הפלשתינית והוא דוחה את פתרונות הכניעה ומשאיר את שלהבת המאבק בוערת עד אשר יתנופף הדגל הפלשתיני מחדש מעל חומות ירושלים וחופי חיפה ויפו

  • 62.

    מעניין איך היו התגובות לאנשי ימין על חוברת כזו! (ל''ת)

    אבי, 04/06/07 16:06

    • הימין נאבק על זכותנו לחיות פה, לא על החלשתנו ללכת כצאן לטבח האיסלמי (ל''ת)

      ממש השוואה.., 04/06/07 16:23

  • 61.

    פעם הבא אני פותח באש! (ל''ת)

    מגבניק, 04/06/07 16:05

    • כן כן, אתה טיפש

      דנה מאשדוד, 04/06/07 16:10

      אנחנו מאמינים לך אתה לא צריך להוכיח את זה.

    • תשמע

      שרונה, 04/06/07 16:40

      יש פתגם האומר :מה לעשות,הנשק שהוא אפילו בידיים של דפיל ,הוא מסוגל לפצוע.

  • 60.

    צריל לעצור אותם וכך לנקות אותם מעשיית רועה ברחובות.

    מעצר של מפירי, 04/06/07 16:05

    יקטין את כמות מפירי הסדר ולפי כך את כמות הכוחות שיצתרכו להתעסק איתם,ויחסוך בכסף,בכח אדם,באנרגיה,יתן לצה''ל זמן לאימונים.
    להרחיקם מהחברה,מהרחובות,אפילו לזמן קצוב,אבל בקבוצות גדולות,דבר שינקה אותם מהמקום ויתן הפוגות.
    עבודה אפקטיבית צריכה להיות מסודרת,באופן קבוע לעצור כל הפגנה קבוצה גדולה למשך זמן ארוך ולאסור אותם כשהם מופרדים אחד מהשני.

    • עוד ימני אנאלפבית

      אייל הראל, 05/06/07 01:24

      מילא אם הימנים לפחות היו יודעים לכתוב בעברית, אבל ככה הם פשוט עושים מעצמם צחוק פעם אחר פעם.

  • 59.

    ברגע שנותר.נהרס

    גל, 04/06/07 16:04

    ברגע שיגבילו את כוחות הבטחון לפעול.בשם הדמוקרטיה .המדינה בדרך לאבדון.זו מלחמה על קיומנו.להכות באנרכיטים ללא רחם.מה שמותר להם גם לי מותר.אלא שהם מסתתרים אחרי מלים יפות.

  • 58.

    די לשנאת סתם. עצוב כל הסיפור. (ל''ת)

    אזרח, 04/06/07 16:02

  • 57.

    אם זה רק היה אירגון ימני.... (ל''ת)

    השמאלנים היו, 04/06/07 16:02

  • 56.

    שאני אבין, הם רוצים מדינה פלסטינית? (ל''ת)

    עינבל, 04/06/07 16:02

  • 55.

    ונראה כמה זמן הם ישבו בכלא על העבירה על החוק....

    יהודיה, 04/06/07 16:00

    העיתונאים הצבועים יגבו אותם והמשטרה כמובן תשחרר אותם אחרי שניה. בהתנתקות ילדות שישבו על הכביש בשילוב ידיים, היו כלואות בכלא חצי שנה.

  • 54.

    איבוד

    אבי, 04/06/07 15:57

    איבדו את כל השפיות הדעת

  • 53.

    יש להכניס אותם לכלא !!!! (ל''ת)

    עמי, 04/06/07 15:50

  • 52.

    ושלא תתלוננו שתחטפו מכות מחיילים ! (ל''ת)

    נמאס לי, 04/06/07 15:49

  • 51.

    הלוואי נחגוג גם 400 שנה

    שלומי, 04/06/07 15:45

    של שיחרור אדמות ישראל ההיסטורית וגם 400 שנה של איחוד ירושלים וכן בתקווה שבקרוב נחגוג עצמאות מחודשת כאשר במדינתנו מדינת ישראל מדינת היהודים לא יהיו ערבים יותר.

    את כל זה כותב יהודי גאה תושב מרכז הארץ חילוני שפעם לא לפני הרבה זמן תמך בהתנתקות ואפילו בחר בברק (בגלגול הקודם שלו) רחמנא ליצלן והתפכח מאשליית השלום עם הערבים וחיים בדו קיום איתם.
    תקוותי שגם האנרכיסטים יתפכחו ואם לא שיעזבו יהיה פה הרבה יותר טוב בלעדיהם.

    • יאללה יאללה

      מנדל, 04/06/07 16:50

      תמשיך לחלום ,לא יזיק.

      • בנתיים מי שחולם זה מי שרוצה מדינה פלשתינאית (ל''ת)

        שבעת הגמדים, 04/06/07 17:00

  • 50.

    צריך לטפל באנרכיסטים כאן

    אבי, 04/06/07 15:45

    כל אזרח ישראלי אנרכיסט יוכנס למעצר בית

  • 49.

    לא יעזור לכם כלום אנחנו לא נשבר

    יוכי, 04/06/07 15:36

    כנגד אנרכיסטים יקומו עוד ועוד שומרי חוק נאמני המדינה

  • 48.

    מתי נשים קץ...

    ארז, 04/06/07 15:32

    לפעילות החתרנית, שלא לומר טרוריסטית, של השמאל הסהרורי?

    הגיע הזמן שהשב''כ יפסיק להטריד אזרחים נאמנים ויתחיל לעשות את תפקידו - להילחם בגורמי חתרנות וטרור.

    • ממש מזרח גרמניה כאן

      מפחיד מאוד, 04/06/07 15:58

      ''מתי נשים קץ לפעילות החתרנית, שלא לומר טרוריסטית, של השמאל הסהרורי?'' כן כן, גם כאן יש לנו שטאזי כמו שם, אלה מה שעצוב זה שהאנשים במדינה כ''כ שטופי מוח שהם רוצים את זה. מדינה חולה ושטופת לאומנות מסוכנת. כבר הראו כי מדינת ישראל יצאה למלחמת לבנון השנייה בגלל הציבור צמא הדם. איפה זה יפסק?

      • הסיסמאות הישנות והמוכרות...

        ארז, 04/06/07 16:15

        של אויבי המדינה.
        מותר להפגין, מותר להתנגד - אסור לחתור, אסור לסייע לטרור.
        אתם עוברים על החוק, פועלים נגד המדינה - ואין כל סיבה שתזכו לחסינות. השב''כ צריך לטפל בכם בדיוק כמו שמטפלים במחבלים - כי זה בדיוק מה שאתם.

  • 47.

    אתם יודעים מי הכי הרבה מרויח מגדר ההפרדה? חברת הבטון של אבו עלא (ל''ת)

    ח ח ח, 04/06/07 15:31

    • האמת

      יאסאן, 04/06/07 16:52

      ואללה אתה צודק.
      מי שאכי הזיק לפלסטינים אלו הם המנהיגים שלהם.

  • 46.

    ל41: אבי יא פאשיסט מלוכלך

    לא עיוורת, 04/06/07 15:31

    אוי המ''פ החמוד והמסכן הזה.... ממש גיבור המדינה. ומה עשו לו. מה הוא כבר עשה - שבר לבחור ***שלא איים עליו בשום צורה שהיא*** (הוא לא היה זה עם הרובה והשכפצ אלה היה זה שהפגין בצורה לא אלימה) את הצלעות עם קנה של רובה. מה שעצוב זה שלא עשו לו שום דבר!!! אמרו לו נו נו נו. ''כמה הקרבה ואומץ וסיכון נדרש מבחור שכזה'' - ממש הקרבה וסיכון לאיים עם נשק אוטומטי על בנאדם לא חמוש שמפגין בעד זכויות אדם. כנראה שבמדינה הזאת זכויות האדם היחידות שנאכפות הם של אלה שיש להם אם יהודיה. בושה וחרפה. מדינה גזענית.

    • את מוזמנת לחיות באיראן אם לא טוב לך פה סמולנית יפת נפש (ל''ת)

      just me, 04/06/07 16:22

    • הלן קלר

      מילואימניק, 04/06/07 19:07

      מעניין שאדם שמפגין בצורה לא חוקית בשטח צבאי סגור נראה לך זך וטהור .... ומעבר לזה, ראית בדיוק מה שהם רצו שתראי. לא דקה קודם לא דקה אחרי ! אז נכון, את לא עיוורת. את ממש הלן קלר המודרנית ...

    • אין שכל אין דאגות

      טל, 05/06/07 06:44

      אתם ממש זכים!

  • 45.

    ישראל מתרסקת

    נ., 04/06/07 15:31

    רק בת 59 שנים וראו איך הפכה המדינה היהודית היחידה למדינה אנרכיה. כל ציבור עושה בה כבתוך שלו. הממשלה דואגת להמשך נהנתנותה, הימין דואג לשטחים שבו הוא חי, האנרכיסטים ודומיהם לפלשתינאים, השמאל האחר מתכתש בינו לבין עצמו על כסאות ורגעי שידור. האם יש מישהו שחושב על קיום מסודר של המדינה הקטנה הזאת?

  • 44.

    למה שמאל ולא ''שמאל קיצוני''? (ל''ת)

    איתי, 04/06/07 15:30

  • 43.

    השרה יולי תמיר הייתה אחת מהם והפגינה נגדי בחברון!

    ירון, 04/06/07 15:28

    השרה יולי תמיר הייתה אחת מאלה שמפגינים נגד המדינה והפגינה ופגעה יחד עם חבריה בחיילים בחברון וביניהם אני הייתי.
    הדבר היה בשנת 1984 בכניסה לממשל חברון.

    • עצוב שאתה לא מבין שלא מפגינים נגד המדינה.

      יהודית, 04/06/07 15:36

      רק מראה עד כמה אתה מכיר את הנושא שאתה מגיב עליו. חשפת ערוותך ובורותך. ואיך היא בדיוק פגעה בך? צעקה סיסמאות ואתה, נפש עדינה שכמוך, נפגעת? יצור עדין כמוך, עם מדים ונשק שהלך להגן על גזענים לאומנים שהשתלטו על עיר שלמה. מסכן שלי.

      • יהודית השמאלנית - האם שמאלנות זאת מחלת נפש או ליקוי בהבנה בסיסית? (ל''ת)

        א''ד, 04/06/07 16:10

        • לא חמודי. זה רק מה שגורם לאנשים כמוך לחשוף את הטמטום שלהם. (ל''ת)

          יהודית, 04/06/07 16:14

          • לדעתי אין לך מושג איפה חברון בכלל נמצאת (ל''ת)

            מוטי, 04/06/07 17:36

      • לא יעזרו השקרים שלכם

        ארז, 04/06/07 16:16

        אתם שונאים את המדינה הציונית, רואים בה פשע, ועושים הכל כדי לחסל אותה.

      • היהודים לא השתלטו על חברון ב 67. מדובר בעיר בה גרו יהודים תמיד.

        אפרת, 04/06/07 17:35

        הטענה כאילו זכותם של היהודים לגור בחברון נופלת בכהוא זה מזכותם של ערבים לגור שם היא עצמה גזענית להחריד.
        יהודים הרי גרו בחברון עוד לפני שהוקמה מדינת ישראל.
        על בסיס מה יכול לבוא מישהו ולטעון שהם השתלטו על העיר?
        האם, לדוגמא, בית הדסה בחברון הוא רכוש גזול?
        האם ''בית השלום'' שנרכש לאחרונה ושהשמאל בחר לכנותו ''בית המריבה'' היה נותר מיושב ביהודים אילו היה מדובר ברכוש שלא נרכש כחוק?
        האם חייל צה''ל שמגן על קריית שמונה היושבת על חורבות הכפר הערבי חלסה מבצע פעולה מוסרית יותר מאשר חייל צה''ל שמגן על יהודים הגרים בבית שמזה למעלה מ 100 שנה הוא רכוש יהודי?

      • כמה אירוני שקוראים לך יהודית...אפשר להגיד עליך הרבה רק לא יהודית (ל''ת)

        מיכל, 04/06/07 20:27

    • 43 אומר דבר מעניין!!! (ל''ת)

      עילם, 04/06/07 15:41

  • 42.

    נשתמש בחוברת נגד הפגנת ההומואיסטים

    חרדי ירושלמי, 04/06/07 15:23

    תודה על העצות

    • חכו חכו... (ל''ת)

      גאה, 04/06/07 15:41

      • אנחנו מחכים, יאללה תגיעו... (ל''ת)

        עמיחי, 04/06/07 15:50

      • לחרדי הירושלמי: ניפגש בירושלים כפרה עליך

        אנרכיסטית, 04/06/07 16:01

        אין סבלנות לשום סוג של גזענות! חכו חכו.

        • ניפגש. אני מביא מאה אלף. את אפילו לא מאה. (ל''ת)

          הדוס, 04/06/07 16:33

  • 41.

    חישבו על אירוע המפ בצנחנים מול האנרכיסטים-חישבו טוב

    אבי, 04/06/07 15:22

    כמה הקרבה ואומץ וסיכון נדרש מבחור שכזה.כמה חרדים הוריו והכל נעשה רק מאהבת הארץ וללא תמורה.

    ומולו עומדים אנשים שלא מקריבים לא משרתים לא מתנדבים מצטרפים לאויב ומפרים כל חוק וכל עקרון

    במקום שצעיר זה יהפוך לגיבור הוא מוקע בראש חוצות

    ואין מי שיראיין באומץ את האנרכיסטים היות והברנזה של התקשורת מורכבת מהרבה משתמטים שלא עשו שרות

    אנחנו נתמוטט בגלל זה יותר מבגלל החמאס והערבים

    • צודק 100% (ל''ת)

      יוסי, 04/06/07 16:25

  • 40.

    כל אזרח חיב לבצע נוהל ''קובי מוסא'' באנרכיסט הראשון המאים עליו (ל''ת)

    בן טובים, 04/06/07 15:18

  • 39.

    שוויון בפני החוק-מיסודות הדמוקרטיה!!!

    כתום, 04/06/07 15:18

    מסקרן אותי איך תגיב מערכת אכיפת החוק אם איומיהם של האנרכיסטים יתממשו.
    האם גם אותם יעצרו עד תום ההליכים, או שמעצר עד תום ההליכים בגלל חסימת כבישים הוא נחלתן של מפגינות ימין בנות 14 בלבד?

  • 38.

    כתב של השמאל הקיצוני, סליחה - רדיקאלי.... בושה (ל''ת)

    ג.יפית, 04/06/07 15:18

  • 37.

    אין לכם ולהם מה לדאוג

    רועי, 04/06/07 15:16

    השמאל זה הרי העמדה השולטת בעם.
    בית המשפט העליון מת על החבר'ה האלה.
    מה כבר יעשו להם?
    הרי אפילו צווי הרחקה לא מוציאים להם.
    עד שהמדינה לא תימחק מהמפה בגללם הם לא יפסיקו....

  • 36.

    כל הכבוד לאנרכיסטים!

    ישראלית, 04/06/07 15:14

    הגיע הזמן שאירגוני השמאל בארץ יפסיקו להיות רכרוכיים יפי נפש ולהתנצל על כל צעד שהם עושים ויתחילו להזיז דברים כמו שעושים בכל העולם!

    • כל הכבוד גם למי שישבור להם את הראש (ל''ת)

      יסמניק טיפש, 04/06/07 15:20

    • והגיע הזמן...

      ארז, 04/06/07 15:32

      שכוחות הביטחון יטפלו בהם בכוח, בדיוק כפי שעושים ברחבי העולם.

      • צריך לסדר למג''ב וליס''מ יד חופשית, בלי

        אזרח, 04/06/07 20:27

        מח''ש על הראש, ואני חותם על כך שמאורעות בילעין יראו כהיסטוריה רחוקה.

        כל מי שיבוא להפגין, יגמור בטיפול נמרץ כשצינורות הנשמה בפיו. אפשר לטפל בבעיה די מהר, שלא יהיו אי הבנות.

    • מהפיכה בולשביקית התחילה מפעולות כמו אלה של אנרכיסטים

      אלכס, 04/06/07 15:36

      אל תזלזלו באויב שפועל חופשי בתוכנו.
      שמאל קיצוני אף פעם לא הסתיר את מטרותו - השמדת מדינת ישראל, אפשר לקרוא את זה באתר של אנרכיסטים.
      חיסול שמאל קיצוני זה תנאי הכרחי לשמירת דמוקרטיה בישראל.

  • 35.

    הם השתלטו אט אט על אמצעי הייצור בקולנוע ובתרבות בכלל (ל''ת)

    רפורמה בקרנות, 04/06/07 15:13

  • 34.

    מפריעה לי השפה הסלחנית

    ארז, 04/06/07 15:12

    תנועות השמאל הרדיקליות הן ''משלנו'' ולכן הכתב מתיחס לאינפורמציה בחוברת במין קלילות חברמנית. הרי אלו החברים שלו...

    אם אותה חוברת הייתה מופצת בין גורמי הימין אני מבטיח לכם שהכתב הנכבד היה שופך אש וגפרית על מחברי החוברת, על מי שמעיז ליישם את ההמלצות ואפילו על מי שמעיז להתייחס בסלחנות להפגנות...

    ובכלל - איפה הפרקליטות, המשטרה, הטלויזיה והממשלה? מדוע לא שומעים על מעצרי מנע לכמה חודשים? מדוע לא מקרינים את זה כל חמש דקות כדי להזכיר לאזרחים התמימים שכאן זה מדינת חוק? מה קרה שהממשלה לא מקדישה ישיבה מיוחדת לסכנות של קבוצות שמאל קיצוניות שמאימות על הדמוקרטיה?

  • 33.

    נו באמת! הם עברו כל גבול!

    רועי, 04/06/07 15:12

    ועוד לחשוב שיש הוראות פתיחה באש מעודנות יותר עבור החולרות האלו.

    צריך להכריז על כל שטח הגדר כשטח צבאי סגור ולירות בכל שמוק שנכנס לתוכו. בקשר לחסימות כאלו - אני באמת מקווה שיפול לי לידיים איזה שמאלני מטורף באמצע חסימת כבישים.

    בכל מדינה מתוקנת מי שעוזר לאוייבים נחשב בוגד, וזה נכון גם לגבי הפסיכים האלו.

  • 32.

    כל הכבוד!

    עידו, 04/06/07 15:11

    מה קרה? רק למתנחלים מותר?

    • רוצים לקבל מכות כמו הכתומים? אין בעייה (ל''ת)

      יסמניק סדיסט, 04/06/07 15:21

    • מתנחל שמתנהג ככה יושב מהר מאוד מאחורי הסורגים - בניגוד אליהם כמובן (ל''ת)

      יוסי, 04/06/07 15:23

      • ממש. יותר מדי סלחנים כלפי המתנחלים

        רפי, 04/06/07 15:44

        כולם שכחו שהם מקור כל הרעות החולות שהתברכה בהם המדינה. חוסר החינוך,הזקנים הרעבים, התמוטטות שירותי הרווחה . בהכל אשמים המתנחלים והכיבוש והמיליונים שבוזבזו לריק.

        • כן

          ארז, 04/06/07 16:18

          הם גם אשמים בהתחממות הגלובלית, ברעידת האדמה אתמול בסין, בטביעת הטיטאניק והיכחדות הדינוזאורים...

          הרטוריקה של ''המתנחלים שודדים את כספי המדינה'' מתאימה למרכז אירופה של שנות ה-30.

        • רפי זה קיצור של רפיק אל חרירי? (ל''ת)

          מיכל, 04/06/07 20:30

    • כמה מתפרעים נעצרו...

      ארז, 04/06/07 15:34

      בפסטיבל בילעין? כמה אושפזו?

      המדינה מתנהגת בכפפות של משי עם הטרוריסטים של השמאל. הגיע הזמן להכפיף אתכם לחוק ולסדר.

    • ומה התוצאה של זה? נסיגה מ67? ומה אחר כך? שקט? (ל''ת)

      באמת???, 04/06/07 15:35

    • התכוונת רק למתנחלים אסור (ל''ת)

      עמותה נגד קשקש, 04/06/07 17:02

  • 31.

    אפשר להניח שאיש מהם לא ייעצר, בטח לא יישפט ובודאי שלא ייכלא

    מוטי שחר, 04/06/07 15:11

    מדינת ישראל יודע להתנכל רק לאלו שמתייחסים אליה כ''ראשית צמיחת גאולתנו''. את אלו היא יודעת לשפוט בעבירות דימיוניות כגון: תכנון חסימת כבישים, אי מניעת פשע, אי שיתוף פעולה בעת חקירה וכו'.
    גם התקשורת יודעת לרדוף ולדקדק דווקא עם אנשים כאלו: לצלם אותם מגדפים אנשי שמאל או חלילה קוראים לשכנה שלהם שרמוטה.
    כשמדובר על כולירות אמיתיות, כאלו שמוכנים להזיק ממש למדינה ולפגוע ממש בבטחונה שם לפתע המדינה אובדת עצות. פתאום המדינה לא יודעת מה לעשות מול מפגינים ששבוע אחר שבוע פוגעים פיזית בחיילים, מפרקים את גדר ההפרדה, פוגעים במחסומי הצבא, וכו'.
    אף אחד מהם לא נעצר (גם לא כחיילים נפצעו השבוע ממפגינים שכאלו), לא עומד לדין וכמובן שאינו נענש.
    המדינה כאילו יודעת שגםבשבוע הבא יהיה ארוע דומה אבל, who cares?
    גם התקשורת ''משום מה'' מתקשה להציג תמונות מארועים בהם אנשי שמאל מעורבים באופן שעלול לעורר סלידה ממעשיהם. ארועים בהם אנרכיסטים מיידים אבנים בכוחות הבטחון ברמאללה? מכים חיילים בבילעין? לא, זה לא הצלחנו לקלוט בעין המצלמה על אף שמדובר בהפגנה שכל שבוע מתרחשת בדיוק באותו המקום.
    ארוע של אנשי שמאל מכים חיילים במחסום בחברון? שמענו על זה אבל אנחנו מתקשים אפילו לאתר ולגבות עדות מהחיילים.
    אבל, אם חייל צה''ל פגע בנשקו באיש שמאל שפרק מחסום? כן, אז תוכלו לראות תמונות מהזירה כולל הילוכים איטיים ומבלי לציין שאת התמונות ערכה לשידור קבוצת המפגינים עצמה.
    במילים אחרות, התקשורת נמצאת שם בכל אותם ארועים. רק שלא תראו תמונות מהארוע של הזזת המחסום כל עוד לא מדובר באיש שמאל שנפגע. מין צנזורה שכזו.

    • דברים כדורבנות, מוטי (ל''ת)

      ג''ש, 04/06/07 17:21

  • 30.

    שישים שנה לכיבוש שייח'

    נטע, 04/06/07 15:10

    מוניס עליו הוקמה אוניברסיטת תל אביב. זה הזמן לצאת ולהקיף את האוניברסיטה שבע פעמים...אחר כך נכתיר את ''נלסון מנדלה הפלשתינאי '' במוזיאון תל אביב הישן שם הכריז בן גוריון על הקמת מדינת ישראל. כן. הגיע הזמן להחזיר את מדינת ישראל לתושביה האותנטים - תל אביב , יפו קיסריה , עין הוד הקיבוצים וכל ההתנחלויות מהם יוצא הזמאל הקיצוני האנארכיסטי להרוס את התחיה היהודית .

  • 29.

    למה מכניסים רק טוקבקים של הימין??

    חמיאל, 04/06/07 15:07

    כי אסור להזכיר את המלה 'כיבוש'?

    • החלוקה ברורה..טוקבקים ימנים-גאולה אבן ושות' שמאלנים (ל''ת)

      ציביקי, 04/06/07 15:17

    • הבעייה היא בשמאל החולה

      ארז, 04/06/07 15:20

      השמאלנים כל כך חולים שצריך להכיא הסברים מהצד הימני של המפה.
      זה כמו אדם חולה שמפרסם קריאה שהוא זקוק לעזרה... ומה יותר אנושי מהרופא הימני שנחלץ לעזרת השמאלני הגוסס ומנסה לעזור לו להשתחרר מהמחלה? לזה קוראים מצווה

    • תרשום''קיבוץ'' במקום ''כיבוש''. (ל''ת)

      עוגיפלצת, 04/06/07 15:30

    • פשוט כי זה לא עובר את מדד השפיות... (ל''ת)

      מיכל, 04/06/07 20:31

  • 28.

    40 כיבוש - די לכיבוש! (ל''ת)

    עדי, 04/06/07 15:06

    • 40 קיבוץ - די לקיבוץ! (ל''ת)

      וסוף מעשה, 04/06/07 15:21

    • אוקיי... ומה במקום? נוכל להמשיך לחיות בת''א? אם בעזה שרפו אינטרנט (ל''ת)

      קפה, 04/06/07 15:33

    • נכון!!!! די לכיבוש!!!!!!!!!

      איתי, 04/06/07 16:26

      המלפפונים לא אוהבים את זה, זה לא נעים להם!!!!!!!!!!!!!

  • 27.

    כולם ללא יוצא מהכלל בוגרי מדע המדינה ויחסים בן לאומיים מאוניברסיטת

    פקק תנועה, 04/06/07 15:06

    ביר זית .

  • 26.

    ואיפוא תקיפת התנחלויות....

    יואש, 04/06/07 15:04

    שימו לב , בכל הבלה בלה בלה הזה אין מילה על תקיפת מתתנחלים ...
    וזה לא סתם , כי הם מבינים מה יקרה ....

  • 25.

    טוב, אבל עזבו את האנרכיסטים. העיקר:

    דורון, 04/06/07 15:04

    בואו נדבר על מה ש-40 שנה בשטחים הכבושים עשו לחברה שלנו ועל האלימות הבלתי פוסקת -ולא מצדם של האנרכיסטים, שכן הם לרוב דווקא לא אלימים

    • בוא נדבר על מה שהרס 500 כפרים ערביים במלחמת השחרור עשה לך (ל''ת)

      שכחה חולנית, 04/06/07 15:22

      • חבל שלא הרסו יותר (ל''ת)

        דוד, 04/06/07 16:56

    • בוא נדבר...

      ארז, 04/06/07 15:35

      על מה ש-14 שנום ''שלום'' עוללו לחברה הישראלית.
      בוא נדבר על הטרור הפלסטיני הרצחני.
      בוא נדבר על 2000 ויותר ''קורבנות השלום''.
      בוא נדבר על חתרנות השמאל נגד מדינת ישראל.
      בוא נדבר.

      • ארז אתה חי בסרט

        חיים כאן בסרט, 04/06/07 16:08

        איזה שלום?!?! 40 שנה אנחנו דופקים עם שלם. אתה לא מרגיש את זה כמובן, כי אתה גר בדירה הנחמדה שלך עם המזגן בקיץ והטלוויזיה, ואתה יכול ללכת לקופת חולים ולבנק ולקבל זכויות סוציאליות כשאתה צריך וללכת לבית ספר ולבקר את אמא שלך שגרה חצי שעה נסיעה מהבית שלך. הם לא יכולים לעשות את כל זה!!!!!!! תבינו את זה. ולא זה לא בגלל ההתנהלות של הרשות הפלסטינית. זה קצת קשה לנהל אורח חיים תקין כשמפציצים את השכונה שלך פעם בשבוע וחיילים עם רובים ממדינה אחרת נמצאים לך מתחת לבית ומאיימים עליך בנשק אם אתה רוצה ללכת בערב למכולת. אנשים כאן חיים בסרט. זה כמו אזור מלחמה שם ומה שעצוב זה שזה חמש דקות מהבית שלכם!!! אז בוא נדבר באמת, כי זה רק קצה הקרחון.

        • אוי אוי אוי...

          ארז, 04/06/07 16:22

          תיכף אזיל דמעה...
          האוטובוסים שהתפוצצו אצלנו לא עשו עליך רושם, נכון?
          רק הם מסכנים, רק הם נפגעים, כל הסבל בצד שלהם...

          אוי, אוי, אוי...
          רק שכחת שהם חיו חיים טובים, אפילו טובים מאוד, עד 1993, כשהבאנו את צבא המחבלים מטוניס וכפינו אותו עליהם. שכחת שתחת ה''כיבוש'' מצבם היה טוב פי כמה (ללא הגבלות תנועה, ללא מחסומים, ללא גדר, ללא התקפות של צה''ל).
          ושכחת, כמובן, שכל סבלם נובע מפעולות ההגנה המינימליות של ישראל, אל מול הטרור הרצחני שלהם.

          אם הם יפסיקו את הטרור והרצח, הם יפסיקו גם לסבול.
          כל עוד הם לא מפסיקים - שיסבלו. בעיה שלהם.

        • כרגיל, כמו כל שמאלן קיצוני, תגובה חד צדדית להחריד

          איתי, 04/06/07 16:25

          ''זה קצת קשה לנהל אורח חיים תקין כשמפציצים את השכונה שלך פעם בשבוע וחיילים עם רובים ממדינה אחרת נמצאים לך מתחת לבית ומאיימים עליך בנשק אם אתה רוצה ללכת בערב למכולת''

          כרגיל, בלי שום הסבר על הרקע שמסביב, בלי לפרט מה החיילים עושים שם מראש. סתם, הפלסטינים הם דובוני אכפת לי מסכנים וחביבים ואנחנו, אשכרה סאורון משר הטבעות שכמונו, באים לשם לאמלל את חייהם כי משעמם לנו, אין לנו דברים יותר טובים לעשות בחיים. נכון?
          אה, אז זהו, שלא.
          תגיד, קראת פעם את אמנת החמאס? כי אם לא, זה חור רציני בהשכלה, ואם אתה לא יודע מה הן תוכניותיהם לגבינו, דעתך לא שווה הרבה.
          מה אתה יודע על ההשקפה הפוליטית הרווחת באיסלאם? האם קראת ספרים על האסלאם אי פעם?
          תיכנס לאתר אומדיה וקרא את אמנת החמאס, וחפש בגוגל את המושגים ''דאר אל אסלאם'' ו''דאר אל חרב'', אולי תתפכח.

          • וואלה. צודק.

            וואלה, 04/06/07 16:59

            אז בוא תסביר לי מה עושים חיילים בכפר שמעולם לא יצאה ממנו פעילות חבלנית והוא תומך פתח' ומפלגת העם (אם אתה מכיר בכלל את ההבדלים בין בזרמים), נכנסים לבית של חקלאים שבכלל לא מעורבים בפוליטיקה באמצע הלילה, הופכים אותו והולכים.

            • אני מבין שאתה מדבר על בלעין, גם בגלל שרוב ההפגנות הן שם

              איתי, 04/06/07 19:47

              וגם כי אכן רוב תושבי הכפר הם תומכי פת''ח. אז ככה: קודם כל תפסיק להתמם, גם אם לא יצאה מבלעין פעילות חבלנית, אין לך ערבות שזה לא יקרה. מחבל לא חייב להיות אחד שגר בבלעין, הוא גם יכול להיות מג'נין והוא יגיע לבלעין להוציא משם פיגוע. בנוסף, מאיפה לך שלא היה ולו מחבל אחד, שהוא תושב בלעין, אבל פשוט הוציא פיגוע ממקום אחר?
              אם לא תיבנה שם גדר ובגלל זה יצא פיגוע, הדם של הנרצחים נמצא בין היתר על הידיים שלך ושל שותפייך לרעיון.
              דבר שני, תפסיק לעשות מהפתח איזה ארגון נחמד ושוחר שלום, כי הם לא, הם ארגון טרור שעושה פיגועים נגד חיילים ואזרחים שלנו כאחד. נכון שהם חילוניים ולא ארגון דתי קיצוני כמו החמאס {או לפחות מציגים עצמם כחילונים}, אבל הם עדיין מחבלים. הפתח מעולם לא התנער מ ''תוכנית השלבים'' לחיסול ישראל.
              דבר שלישי, כשאני הייתי חייל, לא באנו לבתים של פלסטינים ו''הפכנו להם את הבית'' סתם ככה, זה היה לאנשים מסוימים שהיו התרעות לגביהם.
              ועכשיו אני שואל אותך שוב: קראת כבר את אמנת החמאס? להזכירך, הם שולטים ברשות, הם אלה שנבחרו ע''י רוב הפלסטינים.
              האם אתה יודע שישראל היא מדינה לא מוסלמית אשר מתקיימת על אדמה שמוסלמים מחשיבים כאדמת ''דאר אל איסלאם'', ומצב כזה לא יתכן לפי התפיסה המוסלמית? האם אתה יודע מה זה ''דאר אל אסלאם'' ו ''דאר אל חרב'' למשל?
              אלו מונחים שחשוב שתכיר, יחד עם ''ד'ימי'' , ''ג'יזיה'' ו ''עמי הספר''.
              יש כל מיני אנשים שחושבים שחמאס הוא ארגון נחמד של לוחמי חופש ש ''נלחמים בכיבוש'', אבל לאותם אין מושג לגבי המושגים הנ''ל, הם לא מכירים את האידאולוגיב של המוסלמים הקיצונים, ובטמטומם מחפשים להם תרוצים.
              אני מקווה שאתה לא מאלה.

        • גם גלעד שליט חצי שעה מהבית שלו ..

          המעניש, 04/06/07 16:35

          גם שני החטופים בלבנון חצי שעה מהבית שלהם ..

          הבעיה של השמאל היא שמעולם הם באמת לא חיו עם ערבים .. הם יודעים טוב מאוד איך להגיע לבלעין להפגין ולצאת משם באותו יום אבל בוא נלך יותר רחוק . למה שבמקום לבזבז את הזמן שלך בבלעין לא תלך לגור בכפר קאסם או טירה ואחר כך תבוא אחרי שתגור שם וממש תדבר איתי על שלום .. מה אתה אומר על זה ? בוא נראה אז מי חי בסרט ומי לא !

        • באמת איזה שלום??

          דותן, 04/06/07 16:48

          מה לא נתנו להם?
          רובים?- נתנו.
          רשות לחוקק חוקים?- נתנו.
          אדמות?- נתנו.
          חשמל?- נותנים.
          רפואה?- נותנים שנמשיך?
          נתנו להם את כל מה שהם היו צריכים כדי להתחיל לחיות נורמאלי, אבל הם בחרו (באופן דמוקרטי) בהנהגה שאומרת בגלוי שמטרתה היא השמדת מדינת ישראל. אגב, אתה חיבשדרות שאתה יודע מה זה שמפציצים לך את הבית כל יום?? אעל איזה חיילים של צבא זר אתה מדבר?-זאת עדיין המדינה שלנו, ויש לנו את כל הזכות להגן על עצמנו!!!

    • מי אמר לך שהאנרכיסטים אינם אלימים? (ל''ת)

      אברי, 04/06/07 15:36

    • מה הכיבוש עשה - תקרא:

      חיים, 04/06/07 15:42

      http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3408187,00.html


      (וסליחה למעריב, אבל המאמר בידיעות חשוב)

  • 24.

    40 שנים ל-67

    אלה, 04/06/07 15:02

    ראוי היה שמעריב יקדיש גם איזה מוסף לציון ארבעים שנה לכיבוש. אני רוצה לדעת מה חושבים על זה הפלסטינים, ולא רק כל הזמן לקרוא כתבות על ה'איום מבפנים'..

  • 23.

    אנרכיסט שווה מפגין ערבי

    ד''ר שובל, 04/06/07 15:02

    חייבים להכות בהם עד שילמדו
    למה לפלסטינים יש אנרכיסטים ולמדינת ישראל אן שום ערבי שיפגין בעדה
    (יהרגו אותו לפני שיוולד המגנון)

  • 22.

    לא יאומן אם הם היו אירגון ימני- כבר עכשיו

    שישי, 04/06/07 15:00

    היו כמה וכמה מעצרים. למה המשטרה והתקשורת מתעלמות מהפשיעה שלהם נגד מדינת ישראל ועם ישראל...

  • 21.

    האנרכיסטים עושים פחות נזק מהצבא!! (ל''ת)

    נעמה, 04/06/07 15:00

    • צודקת, אנרכיסטים בהבדל מצבא בכלל לא עושים נזק

      אריה, 04/06/07 15:25

      אנרכיסטים עוזרים ובהרבה לחמאס ולג'יחאד איסלמי להרוג אותנו.

    • שארי בלונדון, אל תחזרי, לא צריך אותך במילא (ל''ת)

      איתי, 04/06/07 16:17

  • 20.

    מה ציפיתים

    יוסף, 04/06/07 14:59

    כאשר יש לנו ראש ממשלה שבניו ואשתו אנטי ציונים אז מה אפשר לצפות מאזרחים פשוטים??

  • 19.

    רק תארו לכם אם הימין היה מפיץ חוברת כזאת

    Ex Nihilo, 04/06/07 14:59

    כבר היו מאות תגובות של ח''כים, אנשי רוח וסתם שמאלנים נוטפי ריר על הסכנה הנוראה לדמוקרטיה הישאלית.

    וכמובן שדיכטר היה מקצה צוות חקירה מיוחד לגילוי מפיצי החוברת.

    אבל אם השמאל עושה זה לגיטימי ודמוקרטי...



    • הימין דווקא הפיץ חוברת כזו - כדאי שתרענן את זכרונך. (ל''ת)

      ציונה, 04/06/07 16:10

      • ין שום מקום להשוואה בין חוברת ההתנגדות הפאסיבית של הכתומים לבין זה (ל''ת)

        נענע, 04/06/07 17:04

      • בבקשה תרענני את זכרוננו פוסטציונה (ל''ת)

        עמיחי, 04/06/07 17:09

  • 18.

    העניין הוא הכיבוש, לא ההתנגדות

    גבריאלה, 04/06/07 14:58

    למה לא היו כתבות ''מאיימות'' כאלה על הימין הסהרורי בתקופה שלפני ההתנתקות? מעריב חושף את ערוותו הפוליטית - רק השמאל חשוד, אבל לימין מותר לעשות אותו דבר בדיוק

    • הבדל תהומי אחד

      יוני, 04/06/07 15:17

      השמאל הרדיקלי (אנרכיסטים, זוכרות וכו') מוכנים לבצע הכל, כאשר בטחון המדינה ואזרחיה איננו מהווה כל גורם שיש להתחשב בו.
      מה שלא ניתן לאמר על הימין.

      • סליחה? עצם קיום ההתנחלויות זו פגיעה והרס המדינה (ל''ת)

        תתעורר מהחלום, 04/06/07 15:47

        • סיסמאות סיסמאות

          ארז, 04/06/07 16:23

          שום דבר חוץ מסיסמאות אין לכם במוכחם הנבוב והרקוב.

        • ראינו מה קרה כשפינו את גוש קטיף (ל''ת)

          ידיד, 04/06/07 17:42

    • חחח...

      ארז, 04/06/07 15:36

      לפני הגירוש כמעט כל יום היו כותרות על ''מתנחלים'' שאוגרים נשק, חוסמים כבישים, מכינים אמל''ח - כאילו אנחנו על סיפה של מלחמת אזרחים.
      ואילו החוברת הזו, שאילו היתה מופצת מימין היו מחבריה נעצרים אחרי בערך 5 דקות, לא תזכה לאיזכור מיוחד.

      מסתבר שיש במדינה אנשים הנמצאים מעל לחוק... (רמז: הם לא נמצאים בימין)

  • 17.

    שכחו להשתלט על מערכת העיתונות ולעשות שטיפת מוח

    סליחה שניצחנו, 04/06/07 14:58

    פעם האשימו את השמאל המרכזי שהוא בעל העיתונות היום הבינו גופים קיצוניים שבשביל להעלות את כוונותייהם הם צריכים להשתלט על המערכות
    קחו לדוגמא את התערוכה ההזוייה שפירסמו ynet כל מבקר אומנות ומעצבים שמכירים את כללי הביטוי בפירסום לא היו מבינים מדוע זכו הדברים לכאלה כותרות בעוד מוזנחים נושאים רבים אחרים

    האם נשאלה השאלה מה היה אם היינו מפסידים?

  • 16.

    להגלות אותם מהארץ - חבורה של מופרעים!!! (ל''ת)

    יוסי, 04/06/07 14:58

  • 15.

    אחרי שאני קורא את הכתבה הזאת

    שמאלני מתבייש, 04/06/07 14:58

    אני ממש מתבייש בהיותי שמאלני ואזרח מדינת ישראל, אני ממש לא מאמין, לפי דעתי יש לטפל בכל חומרת הדין (כל האמצעים כשרים) באנשים שמפריעים לפעילות כוחות הבטחון, ניתן להפגין בצורה דמוקרטית, אבל מכאן ועד להסבר כיצד לחתוך גדרות ולחבל בציוד צבאי ולסכן כמובן את שלום חיילנו, על זה אין סליחה ואין מחילה, הרבה יותר גרועים מהמחבלים, הרבה הרבה יותר גרועים

  • 14.

    זה לא רק האנרכיסטים.זה השמאל כולו!!

    ישמעאל, 04/06/07 14:57

    אומנם,השמאל,אינו מלמד איך מרכיבים פצצת סירחון אבל הסירחון שנודף ממנו יכול להטעין כמה פצצות בשקט!!

  • 13.

    לחוקק חוק בכנסת''יפה נפש לאישפוז!'' (ל''ת)

    ח''כ בשארה, 04/06/07 14:55

  • 12.

    תמיד אמרתי שהשמאלנים מזוכיסטים (ל''ת)

    יוסף, 04/06/07 14:54

  • 11.

    הראשונים שישתמשו בחוברת הזו יהיו החרדים

    משה, 04/06/07 14:54

    זה מה שנקרא גול עצמי

  • 10.

    ''השמאל הקיצוני'' אם זה היה בימין הייתם כותבים ''קיצוני'' למה כאן לא? (ל''ת)

    שמאלנים נמאסתם, 04/06/07 14:54

  • 9.

    ג-ד-ו-ל !!! הגיע הזמן להילחם בכיבוש הארור !! (ל''ת)

    יפה, 04/06/07 14:53

  • 8.

    הם העתיקו את כל החומר הלימודי ממתנגדי הגירוש!

    בני כהן, 04/06/07 14:53

    אין חדש תחת השמש

  • 7.

    המיץ של הזבל הישראלי... (ל''ת)

    just me, 04/06/07 14:52

  • 6.

    ססססססמולנים (ל''ת)

    אורי, 04/06/07 14:52

  • 5.

    השנאל הקיצוני הישראלי

    פקק תנועה, 04/06/07 14:51

    גורם לנזק בלתי הפיך בחברה הישראלית. ולחברה שסבבת את מדינת ישראל אני מקווה שכוחות הביטחון הישראלי .יטפלו בתופעת הודליזים הזו. בדרך המיקצועית והנכונה ביותר.

  • 4.

    לטפל בהם לפני שמטפלים בערבים!!!

    כהנא חי, 04/06/07 14:50

    הם מקור השיטנה!!!

    • לטפל בך ובשכמותך קודם - עוכר ישראל! (ל''ת)

      ציונה, 04/06/07 16:11

      • שטויות , יטפלו בך. לא בו אלא בך.... (ל''ת)

        לובו, 04/06/07 21:20

  • 3.

    אח''כ מחרפים ומגדפים את הכתומים.... (ל''ת)

    יוחאי ליאון, 04/06/07 14:48

  • 2.

    ממש גיס חמישי, יותר גרועים מהערבים (ל''ת)

    שמאלני שפוי, 04/06/07 14:48

  • 1.

    מצדריך לאנרכיסט

    אייל, 04/06/07 14:47

    להוציא אותם מחוץ לחוק ולעצור אותם במעצר מנהלי.
    זבל , גייס חמישי

    • גם את הכתומים שהוציאו מדריך זהה להוציא אל מחוץ לחוק?

      ציונה, 04/06/07 16:13

      וגם לשים אותם במעצר מנהלי ? מה דעתך?

      • זה באמת מה שעשו

        דותן, 04/06/07 16:37

        יפי הנפש שקוראים לעצירת התנועה הם אותם אלה שקראו לכתומים פושעים על אותם מעשים בדיוק. את מארגני חסימות הכבישים ומנהלי מאבקים כתומים שמו במעצר והוצאו נגדם צווים מינהליים. האם הממשלה תעשה כאן איפה ואיפה? כנראה שכן....

        • לדותן :השמאל הראדיקלי לא יצא נגד חסימות כבישים של מתנחלים

          יאנה, 04/06/07 18:12

          אתה מתבלבל ומבלבל
          זכותם של המתנחלים למחות
          ולא הם אשמים אלה המדינה שעודדה ואפשרה את ההתיישבות בשטח כבוש.
          זה העמדה הרובחת בשמאל הראדיקלי

          • את שקרנית ומשקרת. השמאל מכל הסוגים יצא נגד חסימות הכבישים של המתנחל (ל''ת)

            ישראל, 04/06/07 20:10

          • רובחת ? נובחת ! (ל''ת)

            מרויח, 04/06/07 21:20

      • את ממש מפגרת!!! המתנחלים נלחמו על ביתם

        אבי, 04/06/07 16:41

        והערבים על הבית שלהם שהוא לתפיסתם הבית שלך!!! מבינה???

      • ומה את חושבת, שלא עצרו אותם???

        רועי, 05/06/07 21:10

        לא עצרו כל בן אדם שני שנראה להם כמו מתנחל??

    • המלחמה באנרכיסטים:1)יושר מנהיגים2)חקיקה משפטית טובה3)קיום רצון בוחר

      הפרתם מזיקה לכל, 04/06/07 16:39

      המשפט שנאמר ע''י ליכוד לפני בחירות 2003 :''יהיו ויתורים כואבים'' , בים של מילים במע' בחירות סוערת וגועשת , משפט כללי,מעומעם ולא ברורה כוונה ספיציפית של אומר המשפט הנ''ל.
      משפט שימש בסיס להורסי כל עקרונות עליהם הושתתה היציבות הישראלית.
      למשפט זה נגררו לא רק חכ''י ליכוד שערקו לקדימה.
      אלא גם נתניהו (+שלום+ליבנת+שטייניץ+נווה+ישראל כ''צ + מיקי איתן) שנבחרו מטעם הליכוד מעצם זה שהם כולם הצביעו בעד ההתנתקות, על אף שחלקם הגדול דיברו נגד(מה נותן שהם חכי''ם?!)
      מהם העקרונות:
      1)מצע מפלגתם הם , הליכוד.
      2)קוי יסוד לממשלה שהוקמה אחרי 2003 (עד 2006) הכוללת את מפד''ל + איחוד לאומי + בני אלון + ליברמן + אפי איתם , ללא מפ' העבודה.
      קוי יסוד שהם המיתווה לקיום רצון הבוחר.
      3)משפט שנאמר ע''י שרון אחרי בחירות 2003 : ''דין נצרים כדין ת''א'' .
      (אלא אם גם ת''א תיעקר? חלילה .)
      4)קיום משאל מתפקדי ליכוד ואי כיבוד תוצאותיו באופן כה כוחני.
      5)אי כיבוד עצמם.
      6)אי רצון לקיים משאל עם.
      כנגד כל הנ''ל המשפט,אמרנו : '' יהיו ויתורים כואבים'' קיבל לגיטימציה עי שרון + ביבי נתניהו + טומי לפיד+ אולמרט + הנגבי + סטיבי שלום + ליבנת + ישראל כ''צ+ פור ז + שטייניץ + מאיר שיטריק + זאב בויים + אפללו + מרינה סולודקין+ +++++ זה המשפט עליו התבססו כל הנ''ל ע''מ להצביע בעד ההתנתקות כולל ביבי שהצביע בעד ההתנתקות ומרשימתו הודח ח''כ עוזי לנדאו שהתנגד.