• 31.

    הוא הקורבן של היבוא הכושל ממדינות *סנטרל אירופה*

    ישראלי רוסי, 05/06/07 00:00

    הרבה זבל שאנו הרוסים צרכים לנקות ביושר כדי להאדיר את היבוא הטוב והניבחר שבאנו..........
    כמו פבל זכרונו לברכה.
    אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין ממשלה וזרם של גויים שונאי ישראל מציף אותנו. מה שכתבו כאן מזעזע

    אחד שאכפת לו !, 04/06/07 22:30

    אני לא מאמין שזו ישראל של 2007, מה אין ממשלה אין שר פנים? אין מי שיעשה סדר?
    אנחנו מאבדים את המדינה שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ברכה מ 13, תודה על הקישור, אני אשתמש בלינק שלך (ל''ת)

    Avi Ecuador, 04/06/07 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיכורים אלימים ופושעים מרוסיה מאהבה. (ל''ת)

    גועל נפש, 04/06/07 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה ''מרוסיה בבעיטה '' לא מרוסיה באהבה........... (ל''ת)

    דני, 04/06/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המצב בחיפה ובקריות קשה מאוד. הנה כמה פרטים.

    ד., 04/06/07 16:48

    אני מחיפה וכמעט כל יום מופיעים צלבי קרס מרוססים על כל מיני מקומות בעיר, מקרים כאלה לא הועלו בתקשורת ארצית, רק בעיתון חיפאי מקומי.
    לפני שנה אני בעצמי ראיתי הרבה צלבי קרס מרוססים בחיפה, בכתובת רח' ירושליים , 13, למי שלא יודע זוהי כתובתו של ארגון שפועל למען ניצולי השואה, וזה היה בערב יום השואה 2004, נשים קשישות שמתנדבות בארגון זה באו בבקר לשם והזדעזעו ממה שראו, הן פחדו להיכנס פנימה, הן חשבו, שאולי מי שריסס את זה בחוץ גם פרץ פנימה ואולי עדיין נמצא שם, הם הזמינו משטרה, משטרה שלחה זיהו פלילי, אספה עדויות מהקשישות, מתי זה הופיע, מתי הן שמו לב לזה וכו', צילמו הכל, ואח''כ שלחו איש משטרה שיצבע את זה עם צבע שחור, שלא יראו יותר צלבי קרס שם.
    ומידי פעם שומעים שהופיעו צלבי קרס בחיפה על בית כנסת, מתנ''ס עירוני, אצטדיון או בית ספר. ברצוני לעשות משהו!!!
    מה אפשר לעשות???? אני מחיפה, אני אוכל לצלם את צלבי קרס, כשאני אתקל בהם, בחיפה מצוירים גם כל מיני סמלים SS (בצורת שני ברקים, אני יודעת שזהו סמל נאצי גם כן).תגידו לי איך אני אוכל לעזור כדי למגר את התופעה הזו מחברתנו?
    .


    צריך לעשות משהו!!! לפנות לראש הממשלה, לנשיא וכו', אני קראתי פה באתר שכבר פנית ולא קיבלת תשובה מספקת, אז נעשה את זה עוד הפעם , עד שנשיג משהו.

    הגב לתגובה זו

    • מה שאת כותבת - מזעזע

      רן, 04/06/07 17:35

      הבעיה שזה לא מגיע לעיתונות הארצית. לדעתי, בפעם הבאה שזה יקרה שלחי את הצילומים עוד באותו יום לערוץ 2 או ערוץ 10. לפחות תיידעי את מחלקת החדשות שלהם טלפונית. חייבים להביא זאת למודעות ארצית.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לפחות ח”כ קולט אביטל נגד עלייה בלתי מבוקרת מרוסיה

    מהכנסת, 04/06/07 16:44

    היא אמרה כי ''אנו רואים בחומרה קיומן של תנועות ניאו-נאציות בישראל, הכוללות צעירים, מבוגרים וכן חיילים, המפיצים ללא הפרעה ספרות ניאו-נאצית ותקליטורים. זוהי תופעה שאין לה אח ורע במדינת ישראל. אני מטילה ספק בזכותם לאזרחות ישראלית. אני דורשת מן המשרד לביטחון הפנים לחקור את ממדי התופעה ולפרקליטות לבחון האם החקיקה מספקת לשם ביטול אזרחותם הישראלית של ניאו-נאצים”.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד. הלוואי שתבחר לנשיאה !!!! (ל''ת)

      מאירה, 04/06/07 16:49

      הגב לתגובה זו

      • קולט את גדולה. שתבחר הלוואי (ל''ת)

        דן, 04/06/07 22:33

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    קצת על חוסר האונים של הרשויות נוכח המצב הקשה בישראל

    בירן, 04/06/07 16:42

    בשקט בשקט הוקמה פה תנועה ניאו-נאצית ענפה, שבה חברים עשרות צעירים מחבר העמים שדוגלים בהשמדת היהודים. בחוק, אגב, זה לא נחשב עבירה
    קשה להאמין, אבל עשרות צעירים שעלו בשנים האחרונות ממדינות ברית-המועצות לשעבר ייסדו בישראל ארגון ניאו-נאצי המקיים מפגשים חשאיים, מעריץ את אדולף היטלר ודוגל בהשמדת העם היהודי.

    האירגון נחשף במהלך חקירה שמנהלת משטרת מרחב שומרון בעקבות תפיסתו של חייל צה''ל ולדימיר טרנורוצקי, בן 20. טרנורוצקי נעצר בתחילת החודש, במקרה, אחרי שהעלה את חשדם של בלשי משטרת שומרון. הבלשים עצרו אותו בעיר מגוריו אריאל, כשהוא אינו לובש מדים ונושא על גופו מנת סם.

    החייל נלקח לתחנת משטרת אריאל, ובחדר החקירות נדהמו השוטרים לגלות כי קיעקע על זרועו צלב קרס גדול. אחרי בדיקה קצרה התברר כי הוא גם חבר בפורומים שונים באינטרנט המופעלים על-ידי אירגונים אנטישמיים.

    ואולם במהלך החקירה עלה חשד נוסף, לפיו טרנורוצקי קשור לתא פעילים אנטישמי בישראל. קצין החקירות של מרחב שומרון, סגן-ניצב חיים פדלון, סיפר כי החוקרים חושדים שמדובר בקבוצה של 20 חברים לערך, שאימצו את הסמלים הנאציים ודוגלים בפגיעה במדינת ישראל. החוקרים כבר עלו על פרטיהם של רוב חברי ההתארגנות, ולדברי המשטרה חבר בה עוד חייל אחד לפחות.

    ''אין חוק שאוסר לתמוך בנאצים''

    החוקרים גילו כי בין חברי האירגון מתקיים קשר אינטרנטי רציף, ועל-פי החשד התקיימו גם מפגשים טקסיים חשאיים, שבהם נעשה שימוש בדגלי צלב הקרס. במשטרה חושדים עוד כי חברי האירגון התכתבו ביניהם במהלך יום השואה באמצעות תוכנת ICQ, תוך שהם משבחים את השמדת העם היהודי על-ידי הנאצים. כן הביעו חברי האירגון צער על כך שהיטלר לא הצליח להשמיד את כל העם היהודי בשואה.

    ''לא ניתן לפרסם פרטים מתוך החקירה, אבל זו תופעה מצמררת'', אומר פדלון. ''על פניו אלו אנשים שחיים במדינה ומדברים בגלוי ביניהם על השמדתה. הם מחליפים ביניהם מסרים אנטישמיים, ובעיקר מדברים. אנחנו בודקים האם היו גם מעשים מעבר לכך. זה פשוט לא יאומן. מהחומר עולה שישנם לבטח עוד כמה מאות בני אדם בארץ שמחזיקים בתפיסת העולם הזו בישראל''.

    לדברי פדלון, יש בעיה משפטית להעמיד את הניאו-נאצים הישראלים משום שלא ברור איזו עבירה הם ביצעו בדיוק. ''באירופה יש חוקים שאוסרים על גילויי תמיכה בנאצים, אבל אצלנו אף אחד כנראה לא העלה על דעתו שדבר כזה אפשרי'', הוא מוסיף.

    בעבר הועמדו לדין אנשים בודדים שהפיצו מסרים דומים, בגין עבירה על חוק איסור ההסתה לגזענות. עם זאת, מכיוון שחברי ההתארגנות שבה מדובר ככל הנראה לא פירסמו בפומבי את דעותיהם, לא בטוח שניתן יהיה להעמידם לדין. משרד הפנים, מצדו, בוחן בינתיים אפשרות לשלול את אזרחותו של החייל ולדימיר טרנורוצקי, בחשד שהיגר לישראל תוך שימוש במסמכים מטעים.

    הגב לתגובה זו

    • לא יאומן כיסופר. (ל''ת)

      עמיר, 04/06/07 16:49

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש רוסים גויים בצבא . כנסו !!!

    אילון, 04/06/07 16:41

    מספר פעמים בשנה נערכת ב''מחווה אלון'' טירונות המיועדת לעולים חדשים. על פי תקנות צה''ל, עולה חדש הוא חייל שעברו פחות משלוש שנים מהיום שבו קיבל אזרחות ישראלית, או שעלה לארץ אחרי הגיל 16. רובם הגדול של הטירונים הם עולים חדשים מרוסיה, מקווקז ומאוקראינה, וביניהם יש גם מספר לא מבוטל של חיילים שאינם יהודים.



    לפני שלושה שבועות החלה טירונות חדשה בבסיס, וכבר ביום הראשון טענו החיילים היהודים כי נתקלו בגילויי אנטישמיות בוטים במיוחד מצדם של המגויסים הלא יהודים. בין השאר עיטרו חלק מהחיילים את הקירות בשירותים ובמקלחות בכתובות נאצה נגד יהודים, בציורים של צלבי קרס ובכתובות ''הייל היטלר''. מספר חיילים אף קעקעו וציירו על גופם צלבי קרס , וחלקם אף נוהגים להצדיע בינם לבין עצמם במועל יד כשהם קוראים ''הייל היטלר''.



    החיילים היהודים לא נרתעו, ובתגובה החלו להבליט את יהדותם. חיילים בבסיס מספרים כי חלק מחבריהם החליטו לחבוש כיפה על ראשם, דבר שלא נהגו לעשות עד כה. אחרים החלו להתפלל בכל בוקר בבית הכנסת בבסיס. התגובה הזאת החמירה עוד יותר את החיכוכים בין שני המחנות, שאף הגיעו לתקריות אלימות.



    החיילים היהודים פנו למפקדי הקורס, אך לא נעשו צעדים למגר את גילויי האנטישמיות. באחת השבתות הפגינו החיילים היהודים בבסיס, הניפו שלטים , דרשו לדבר עם המפקדים,אבל במקום שיחה הם קיבלו עונש ויציאתם הביתה עוקבה במספר שעות. לדבריהם? דווקא אחד החיילים שצייר צלב קרס על כף ידו והועמד לדין משמעתי, לא הוענש.



    מדובר צה''ל נמסר בתגובה: ''אחד החיילים בטירונות נראה על ידי חבריו לפלוגה כשצלב קרס קטן מצויר על כף ידו, והדבר גרם מתיחות. בנוסף, בחדרי השירותים התגלו משפטים המכפישים עולים ממדינות השונות. החייל שצייר את צלב הקרס נשפט וננזף בחומרה. צה''ל רואה בחומרה אירועים מסוג זה ומוקיע אותם. אין מקום להתנהגות כזאת בקרב חיילי צה''ל, ואנחנו נפעל לעקירתה מהשורש''.


    הגב לתגובה זו

    • תשמע, לי אין מה להגיד. נגמרו לי המילים. איפה התקשורת לעזאזל ??????? (ל''ת)

      רוני, 04/06/07 22:32

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה יהיה הסוף עם האלימות והאלכוהול של הרוסים (ל''ת)

    י ג ים, 04/06/07 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כן, גם בבאר שבע !

    מירון, 04/06/07 15:43

    בשלושת החודשים האחרונים קיבלה המשטרה שורה של תלונות בגין ריסוס צלבי קרס ברחבי העיר. במקרה אחד נמצאו צלבי קרס על בית כנסת, במקרה אחר נמצאו צלבים על קירות בית המשפט בעיר, פעם שלישית רוססו צלבי קרס על ניידת משטרה בשכונה ט' בעיר. סך הכל התקבלו 10 תלונות שונות. לכן, כשנמצאה בסמוך לאחד מצלבי הקרס כתובת ICQ (תוכנת שיחה וירטואלית במחשבים, שימושית מאוד בקרב בני הנוער), עט עליה מפקד מחלק הנוער במשטרת באר-שבע, מפקח אמנון קורולקר, כמוצא שלל רב.
    הנאצים נעצרו

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אנטישמיות בישראל !!!!!

    יעל, 04/06/07 15:41

    הלכתי לטייל עם הכלבה בתל אביב. כשעמדנו לחצות את הכביש נעמד לידנו גבר שהיה נראה שיכור. כלבתי נבהלה והתחילה לנבוח לעברו. התנצלתי והמשכתי ללכת. פתאום חשתי שמישהו דוחף אותי ונפלתי על הרצפה. אותו אדם שיכור הפיל אותי על הקרקע, לקח את הרצועה והחל לחנוק את הכלב. תוך כדי הוא צרח לעברי: ''ז'ידובקה (כינוי גנאי של יהודי ברוסית) מסריחה! אתם היהודונים הרסתם את רוסיה ומפריעים לחיות לכל האנשים הנורמלים גם כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טימור בוכה ומצטאר כל הזמן (ל''ת)

    סרגיי מוסקבה, 04/06/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טימור בחור עדין ורגיש שבסה''כ חמד לצון (ל''ת)

    אולגה איז'לייב, 04/06/07 15:21

    הגב לתגובה זו

    • כן, כן, ''המלאך בלבן''....:) (ל''ת)

      רמי, 04/06/07 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה עוד כלום. בואו לחיפה ותראו מה קורה כאן. ...

    נעמה, 04/06/07 14:44

    תושבים רבים בחיפה התלוננו: נערים גלוחי ראש קראו לעברנו קריאת תמיכה בתנועה הנאצית.
    בימים האחרונים נראה שהסכר נפרץ. נערה יוצאת מביתה לבילוי ונרצחת באכזריות. בר מצווה משפחתית מסתיימת ברצח כפול והיום אף התפרסם כי בשקט בשקט צמחה בישראל תנועה ניאו-נאצית ענפה. כעת מדווחים תושבים מחיפה כי בימים האחרונים הם נתקלים בחבורות של צעירים שמסתובבים ברחובות העיר, בעיקר בשעות הלילה המאוחרות, וקוראים לעבר עוברי אורח:'' הייל היטלר'' וקריאות תמיכה במפלגה הנאצית.

    בימים האחרונים התקבלו במשטרת חיפה כמה תלונות של תושבים בחיפה, שסיפרו כי נתקלו ברחובות העיר בצעירים שקראו לעברם קריאות תמיכה בתנועה הנאצית. מפקד תחנת חיפה, נצ''מ ניר מריאש, אמר היום כי המשטרה בודקת את תלונות התושבים ואף גילה כי חלק מהעדויות שהתקבלו במשטרה מדברות גם על חבורה של צעירים גלוחי ראש.

    גורמים במרחב החוף של המשטרה סיפרו היום כי מהחקירה עולה כי החבורות מסתובבות בעיקר בשכונת הדר ובאזור מרכז הכרמל. עוד עולה מהחקירה כי מדובר בצעירים ממוצא רוסי. בחודשים האחרונים נרשמו כמה מקרים של ריסוס צלבי קרס על מבני ציבור ברחבי חיפה, בין היתר על קירות בית ספר, בתי כנסת ואולם ספורט.

    בינתיים נמצאת החקירה במישור המודיעיני. במשטרה בודקים אם יש קשר בין צלבי הקרס וכתובות הנאצה שרוססו בעיר לבין חבורת הנערים עליהם מדברים התושבים. במשטרת חיפה הבטיחו היום כי במוקדם מאוד יעצרו את הצעירים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חברים אל תתרגשו יש לי תאוריה מאוד פשוטה לגבי העליה הרוסית.

    ליאת, 04/06/07 14:07

    אל חשש, הם לא ישארו בארץ. הם לא חשים ששום דבר קושר אותם לארץ, לא מכבדים את המנהגים, היהדות, החגים שלנו, אין די בשירות צבאי כדאי להרגיש ''חלק''.
    תנו לזמן לעשות את שלו הם יבינו לבד. נכון נגרם בנתיים נזק כלכלי וחברתי, אך אין הרבה מה לעשות. אגב, כהוכחה , מדברים כבר על מליון ''עולים'' מרוסיה שעזבו,
    אז ס ב ל נ ו ת !!!!

    הגב לתגובה זו

    • ליאת את צודקת אבל זה לא פתרון. מישהו צריך לעצור את הסוכנות זו קטסטר

      יהודה, 04/06/07 14:38

      קטסטרופה.

      הגב לתגובה זו

    • ומתי אתם תעזבו את הארץ?

      איתי, 04/06/07 15:02

      אני דור רביעי בארץ ואני פשוט מתבייש כשאני קורא את כל הטוקבקים האלה!
      זה שיש סוררים לא אומר שכל האנשים הם כאלה.
      למה אתם לא מתעכבים כשיש הישגים מהעדה הזו? רק רוע אתם מחפשים ורק רוע תמצאו.
      כולכם פשוט רגשניים מידי מהקופאית בסופר, רדו מהעץ - המדינה הזו היא לא רק שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • ליאת את צודקת. (ל''ת)

      מירה, 04/06/07 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    גם עכשיו אימו תטען שבנה ''מלאך''? כמו הרוסי הקודם שהתעלל בזקנה מחיפה (ל''ת)

    עוזי, 04/06/07 14:01

    הגב לתגובה זו

    • גזען, העבריין מחיפה הוא צ'כי ולא רוסי בכלל.

      רונן, 04/06/07 16:54

      אבל מה אתה מבין

      הגב לתגובה זו

      • מה זה משנה , הבחור מת. (ל''ת)

        אמיר, 04/06/07 17:31

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    שימו לב......

    בני, 04/06/07 13:20

    ''מדגישה פקד נחמה וייסלב,סגן ראש מחלק עבירות קלות''


    נו...גם זה עבירה קלה לתפארת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • כן, ''עבירה קלה'', להרוג מישהו אצלהם זו עבירה קלה. (ל''ת)

      מיכל, 04/06/07 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לעצור את זרם ההגירה מרוסיה לישראל.

    יעקב, 04/06/07 13:00

    הם יורדים מהארץ ובמקומם מגיעים כאלה שלא ממש אכפת להם מהמדינה, הולכים חופשי עם צלבים על החזה ברחובות. אפילו נאו-נאצים הגיעו לארץ.חילול בתי כנסת הפך לעניין שגרתי, מי משלם את המחיר?
    תיסתכלו על בתי האבות מלאים בזקנים מרוסיה שילדיהם בגרמניה!!
    אפרופו גרמניה, זו הודיעה לפני שנה כי לא תקבל יותר ''יהודים'' מרוסיה בשל הקשר הקלוש בינם ובין יהדות. רק כאן יש פריארים . אי אפשר לקרוא לזה ''אמירה'' כי גם באמריקה אין תנאים כאלה.
    החברה הצעירים שלנו גומרים את הצבא ולא מוצאים את מקומם במדינה שמשקיעה את כל הכסף שלה בקליטת עלייה שפעמים רבות לוקחת את סל הקליטה ובורחת לרוסיה, או מביימת גירושים כדי שכל אחד מבני הזוג יקבל סל קליטה.
    לכל דבר יש גבול. אנחנו לא מוכנים להיות בית התמחוי של העולם.
    די להעמדת הפנים.
    ושהסוכנות היהודית תעשה לכולנו טובה ולא תנסה לגרד ''יהודים'' ולשכנע אותם ש'ספתא' שלהם הדליקה פעם נר (סיפור אמיתי).
    וזו רק ההתחלה.....

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אתה צודק בכל מילה

      חיפאית, 04/06/07 13:21

      העלייה הרוסית מהשנים האחרונות היא עלייה נצלנית, לא ציונית ורובה גם בכלל לא יהודית. בגרמניה הבינו את זה וסגרו את השערים, אבל אנחנו לא. למה?

      הגב לתגובה זו

      • צבועים!

        תגידו תודה, 04/06/07 20:36

        איפה היינו בלי הרוסים??
        הייטק היה? ...
        אקדמיה? נו באמת... מי שהיה באוניברסיטה יודע כמה התרומה שלהם קריטית..

        איפה היינו? במדינה חצי חרדית וחצי ערבית ?

        רק שיבואו

        הגב לתגובה זו

    • יעקב היקר,

      אלינה, 04/06/07 13:25

      תגיד, בן אדם, אתה שומע את עצמך? תגיד תודה שיש לך רוסים במדינה- רק ככה אתם לומדים מאיתנו מה זה חינוך!!!! רק כדי לסבן את האוזן- סבא שלי ז''ל היה בן אדם מאוד חולה, וילדים ''צברים''(מהעדה המרוקאית) היו בועטים בחלונו עם כדורגל בי סוף, למרות התחנונים שלנו להפסיק- נראה לך התנהגות שפויה? או הנוער ''האכותי'' זה שעושה ''צבא'' בשק''ם- כי לא בא לו להיות לוחם? או הבנות שעלק משחקות אותן דתיות והולכות לעשות שירות לאומי? יש לך מושג כמה חיילים שעלו מברית המועצות לבד וללא הורים משרתים בצבא? כ 7000!!!!!!! שים לב למה שאתה אומר,
      לתשומך לבך

      הגב לתגובה זו

    • יעקב אתה צודק, הרשה לי לצרף כתובת של אתר שמסביר מה קורה עם הנאו-נאצ

      ברכה, 04/06/07 14:03

      נאצים מרוסיה בישראל.
      http://www.pogrom.org.il/heb_index.php

      הגב לתגובה זו

      • נכנסי לאתר, אני לא מאמין שזה קורה כאן בישראל 2007 !!!!! (ל''ת)

        ליאור, 04/06/07 14:37

        הגב לתגובה זו

      • השמאל מביא למדינה ''יהודית'' על כל תושביה

        Avi Ecuador, 04/06/07 17:43

        ומסביר לעם הארץ שמלחמתם במתנחלים ויהדות ואנו מקבלים אנטישמיות של גויים ושמאלנים ''יהודים''.
        ארץ ''היהודים'', עוד ארץ גלות שיותר מסוכנת מכל גלות מערבית היום בעולם.
        בושה וחרפה לעם-הארץ ולמנהיגי עגל הזהב של דורנו.

        הגב לתגובה זו

    • יעקב, מסכים ! כולם יודעים שזו האמת. ראה מה עשו לביה''כ הגדול בפ''ת

      אליהו, 04/06/07 14:09

      פשוט רעים.

      הגב לתגובה זו

      • בפתח תקוה זה כבר אסון. כנס

        רותי, 04/06/07 14:42

        שלושה נערים בני 16 ממוצא רוסי, נעצרו על ידי המשטרה בפתח תקווה בחשד שנהגו להתעלל בתלמידי ישיבה חרדים לאורך תקופה של כמה חודשים. כך דווח בגלי צה''ל.

        ב - 26.01.2005 הוגש נגדם כתב אישום, לפיו היכו השלושה את תלמידי הישיבה בכל פעם שנתקלו בהם ברחוב. הנערים נתפסו כאשר פרצו לבית כנסת סמוך לישיבה בעיר, קרעו את ספרי התורה שם, הפילו אותם על הרצפה וירקו עליהם.
        מפקד משטרת פתח תקווה, סגן ניצב מוטי פלדמן, סיפר על הפרשה: ''אלה נערים שפשוט לא מצא חן בעיניהם הצורה שבהם הלכו אותם חרדים, אז הם החלו להכות אותם.




        במהלך שנת 2004 ( כמו גם בשנים הקודמות) פעמים רבות אזרחי ישראל הלינו למשטרה על ריסוס צלבי קרס בבתי קברות ובמבנים וכ''כ על תקיפות ופגיעות מילוליות על רקע אנטישמי .דווח גם על אתרי אינטרנט נאציים שהוקמו בישראל וספרים אנטישמיים שנמכרים בחנויות ישראליות.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    למה הם שותים אלכוהול כל כך הרבה? ממש לא ברור לי. (ל''ת)

    מוטי, 04/06/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סגן ראש מחלק עבירות קלות ? במשטרת מרחב דן (ל''ת)

    דודו, 04/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    העלייה הזאת רק פשע וזנות הביאה (ל''ת)

    א, 04/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

    • לצערי זה נכון, שלא נדבר על סלי הקליטה שאנחנו מחלקים לגויים (ל''ת)

      גד, 04/06/07 12:57

      הגב לתגובה זו

      • לצארי זה נכון (ל''ת)

        אדיסו קסאבובו, 04/06/07 13:12

        הגב לתגובה זו

        • העלייה הזאת הביאה רק מדענים, רופאים ואנשי מחשב. (ל''ת)

          ניר, 04/06/07 15:29

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''ימין אורד'' ולא ''ימין אורט''

    בושה, 04/06/07 12:26

    כתבתי תגובה על הפאדיחה הנ''ל לפני כמה שעות והיא כנראה צונזרה.

    לא אכפת לי - רק תתקנו את הטעות המביכה הזאת כבר.

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה שעושים כתבה בטלפון - יותר זול (ל''ת)

      חרפה, 04/06/07 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    העלייה הרוסית

    קרן, 04/06/07 12:13

    העלייה הרוסית הרסה את מדינת ישראל,
    מי שורצה שיחלוק אך זו עובדה וכולם מסכימים איתי.
    פשע,זנות,אלכוהול,עבריינות צעירים.. פשוט נוראיים! כל מקרה נוראי שקורה ישר אנחנו יודעים שמדובר ביוצאי חבר העמים ובסוף זה נכון!

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת מטומטמת את, קרן.

      יוליה, 04/06/07 12:30

      את באמת חושבת שיש איזשהו עם, או אומה, שמתמחה באלימות? את באמת חושבת, כנראה, שיש גם אומות או עמים שהם נקיים מכל רבב... נכון?
      אני, אישית, חושבת שיש אידיוטים, אלימים, מסוממים, רוצחים בדם קר ואנסים בין כולנו. רוסים, מרוקאים, אמריקאים, וגם צברים - שמנה וסלתה. כולם. ואת, יקירתי, ההוכחה החיה לכך שאף אחד לא מחוסן.
      האמת - טמטום מטריד אותי הרבה יותר מאלימות. כי על זה לא הולכים לכלא. אנשים כאלה ממשיכים להסתובב חופשי ולהטריד את שאר הציבור.
      אז תעשי לכולנו טובה ותשמרי את הבורות, הגזענות והשנאה שלך לעצמך. הלוואי ותתבשלי בהן עד סוף חייך.

      הגב לתגובה זו

      • אבל אתם אוהבים לשתות וודקה (ל''ת)

        וזאת הבעיה, 04/06/07 12:55

        הגב לתגובה זו

      • יוליה, תעברתי את השם שלך קודם. זה לא שם יהודי !!!! (ל''ת)

        מאיר, 04/06/07 13:03

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד יוליה.

        שמואל, 04/06/07 13:09

        אל תתני לה להוריד את רוחך, מטומטמים כמוה בהחלט צריכים לשבת בכלא.
        (במדינות נאורות גזענים גם יושבים בכלא)

        הגב לתגובה זו

      • יוליה מקללת..כבר מתחילה אלימות!

        קרן, 04/06/07 14:31

        חח התחממת כמו עוף בתנור,
        מעניין למה? את יודעת שאנחנו צודקים,
        ושוב, כן זו עובדה
        אלו סטטיסטיקות,
        לא מעניין אותי מה את אומרת, אני יודעת מהי האמת..
        חכי עוד מעט יעשו על זה כתבות בטלויזיה.

        הגב לתגובה זו

        • עוד מעט יעשו על זה כתבות?

          ניר, 04/06/07 15:04

          אז אני מבין שמשם את שואבת את הידע האינטלקטואלי הנרחב שלך.
          תמשיכי ככה, תגיעי רחוק.
          שנאה גוררת שנאה וזה מה שתמשכי אלייך כל חייך.

          הגב לתגובה זו

      • יוליה, אפשר טלפון? (ל''ת)

        רועי, 04/06/07 15:10

        הגב לתגובה זו

    • רק קצת לדייק

      גדעון, 04/06/07 12:34

      אלו האורקאינים הלא יהודים שהגיעו ובטח לא יהודים, כי יהודים מקומם בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אתה יכול לכלול על הדרך גם את הקווקזים שרק הביאו נזק לחינוף (ל''ת)

        אהרון, 04/06/07 14:12

        הגב לתגובה זו

    • הם נפרדים מאיתנו משום שיש להם את האפשרות שלא להתבולל כמו הרוב! (ל''ת)

      Shimmy, 04/06/07 12:36

      הגב לתגובה זו

    • יוליה, קרן צודקת...

      אורן לוי, 04/06/07 13:00

      את יכולה להמשיך ולהתעצבן ולטעון שכולם פה גזענים...
      אבלל הסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה אין פה שום עניין של דעות קדומות או גזענות.
      אי אפשר להתווכח עם עם הנתונים שהם דיי מדאיגים. נכון פשע יש בכל העדות, אבל מה שנכון נכון אחוז לא מבוטל מהזונות, סוחרי הנשים, סוחרי הסמים, אלכהליסטים ועוד.... בארץ הם מחבר העמים.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אי אפשר להתעלם מהנתונים

        הממ..., 04/06/07 13:29

        על איזה נתונים אתה מדבר?
        כבר הזמנת סקר ארצי?
        אין לך מושג על מה אתה מדבר
        אתה ממציא

        תן לי נתון אחד סטטיסטי שמוכיח משהו ממה שאמרת

        אוי, אתה לא יכול...
        אולי זה הנתונים בראש שלך שאומרים לך שאתה שאסור להיות גזען, אבל אתה כזה בכל זאת
        ולכן אתה מפחד מכל דבר שזר לך
        מהצל שלך אתה גם מפחד?
        או שיש לגביו נתונים?

        הגב לתגובה זו

    • עובדה?

      המממ...., 04/06/07 13:20

      איך זה עובדה?
      את יודעת מה פירוש המילה עובדה?
      מי מסכים איתך?
      שני האנשים הבודדים בעולם שאת מכירה, וגם הם סובלים מרגשות נחיתות כמוך?

      העלייה הרוסית הביאה לארץ תרבות, מוחות נהדרים ועוד כל מיני דברים שהם וודאי זרים לך

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברור שהפרקליטות תהפוך את הרוצח לקורבן ,למיסכן שצריך לשקם

    דין ודיין...אין, 04/06/07 11:54

    ספק אם הוא יואשם אפילו בהריגה .

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה. אתה צודק. (ל''ת)

      חמי, 04/06/07 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''סולם הערכים של המדינה היהודית''- בעיטות לראש (ל''ת)

    ע, 04/06/07 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מתי נתעורר ונבין שלשתות זה לא ''קול''

    סימה, 04/06/07 11:27

    ולא ''אחלה''?כשמישהו ,במיוחד מורים ואנשי חינוך, מנסה לומר משהו נגד תרבות האלכוהול שהולכת ומתגברת, הוא זוכה לתגובה מזלזלת, בנוסח ''מה הוא כבר מבין, התרח הזה?''.אני מחכה ליום שבו מועדונים יודיעו שאצלם לא שותים אלכוהול. רוצים לרקוד ולשמוח-נטו, בלי תמריצים.

    הגב לתגובה זו

    • Hallo? They are Russians

      The Snakes, 04/06/07 12:50

      They drink.

      הגב לתגובה זו

      • חחחח נאמר כבר הכל (ל''ת)

        איש, 04/06/07 14:07

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    זוהי עליה של שלב חדש בתרבות

    פקק תנועה, 04/06/07 11:08

    הפנאי והבלויים של החברה הישראלית הצעירה .שכניראה מהיום תיקרה. תרבות הסקס הסמים והרוקנרול והמכות או הרצח או.מה שתרצו מה.שמוזר בכול התרבות הזו של....אף אחד לא נידלקה מנורה אדומה בראש החברה הישראלית החולה והמיתפוררת מקבלת פרושים שונים להיתנהגותת זו. בכול מיני חוגים בחברה הישראלית בכול מינמי צורות ופרשניות שלא מתאימות למצב .שהולך ומידרדר והן עוצר .

    הגב לתגובה זו

    • מדהים!

      נילס אוגר סון, 04/06/07 11:28

      מדהים איך כל כך הרבה זמן אתה יושב ומהרהר בפנינו בקול, כלומר מטקבק, ועדיין לא למדת לכתוב או להיות ברור או להשמיע הגיון.
      פשוט מדהים!
      ואתה דעתן לגבי כל דבר!
      אפילו במדור הירוקים... (ביהדות לא בדקתי, בסקסי אממ... כן, ברכילות גם)

      הגב לתגובה זו

      • נילס....כנס

        ניר מרמת ישי, 04/06/07 11:53

        עכשיו צא [ואל תתערב] כי אם אתה יודע כל כך הרבה על פקק תנועה סימן שגם אתה מתקבק בכל המקומות הנ''ל.

        הגב לתגובה זו

        • זה נילס הולגרסון - למד לכתוב בעצמך! (ל''ת)

          אורן, 04/06/07 12:04

          הגב לתגובה זו

          • הוא רשם את זה בכוונה, איפה יכולת ההבחנה שלכם?

            איש, 04/06/07 14:06

            ד''א קראתי את מה ש''פקק תנועה'' כתב ואני מוכרח לומר שלא הצלחתי להבין כלום מהכתוב.

            אני חייב לומר שיש לו כישרון בלכתוב דברים שאינם ניתנים להבנה אך דומים מאוד לשפה העברית.

            הגב לתגובה זו

            • זהו בדיוק הבעיה שלכם

              פקק תנועה, 04/06/07 14:59

              מה שאתה כתבתה עים החברה הישראלית היתה מסוגלת לטפל בתופעה זו דברים איומים אלו לא היו קורים .זו עניות דרך ובושה שכך מיתנהלת החברה בישראל .אפילו חינוך מחדש לא יעזור .

              הגב לתגובה זו

            • מה שכתבתה זוהי בדיוק הבעיה שלם .

              פקק תנועה, 04/06/07 15:17

              עים בחברה הישראלית היו גורמים שונים .החל מהורים וכלה ברשיות השונות היו מסוגלים לטפל בדברים איומים ונוראים אלו. כול התרבות הזו לגוניה לא היתה קוראת. מיסתבר שחינוך והיתנהגות כיום ומצפון בחברה הישראלית .הם מיצרך מבוקש שכמה מאיתנו לא מסוגלים לספק לחברתנו החולה והאומללה.

              הגב לתגובה זו

      • אולי תתן לאנשים להתבטא במקום לרשום שטויות שבאמת לא מעניינות אף אחד

        soo_free, 04/06/07 11:55

        אולי תגיד מה אתה חושב על הכתבה או שזה גדול עלך????

        הגב לתגובה זו

      • כשהעובדות הנכונות בשטח וכהן נכנות הרי זה ברור שהם כואבות מציקות

        פקק תנועה, 04/06/07 12:19

        ומעצבנות ככול שטיפוסים כמוחם יתרחקו מהעובדות הנכונות ומהאמת המצב רק ילך ויחמיר.וזה לא יטופל כפי שצריך .

        הגב לתגובה זו

      • Niels, he is doing this on purpose

        The Snake, 04/06/07 12:49

        just to annoy everyone

        הגב לתגובה זו

    • פקק במוח

      Avi Ecuador, 04/06/07 18:03

      התגובות שלך ריקות מתוכן מחשבה והיגיון, לך קרא ספרים ועל כל מיני אישים מפורסמים ואולי תשכיל ויהיה לך על מה לספר לנו.
      באמת התגובות שלך לא מעניינות ואין בם שום חידוש או הבעת דעה מעניינת ומחשבה בריאה.
      חבל לך על הזמן.

      הגב לתגובה זו

      • מיספר דברים

        פקק תנועה, 05/06/07 08:24

        קודם כול זכותי להגיד וליכתוב את מה שאני חושב ומבין .אתה לא תיסתום את פי כפי שאני לא סותם את פיך. אתה לא תחליט מה אני אכתוב והגיב.לא מוצא חן בעניך Zו בעיה שלך ולא שלי .ואך בדיוק אתה קורא לתופעת האלימות הונדליזים הזו בחברה הישראלית אך זה בדיוק ניראה לך חופשה בת מלון ?וכול דאלים גבר בחברה הישראלית .

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    היה שווה לדפוק ראש, אה? (ל''ת)

    יעל, 04/06/07 11:05

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שלא (לחץ חברתי... מי יודע?) (ל''ת)

      Shimmy, 04/06/07 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חוסר אחריות

    יקי, 04/06/07 10:51

    חוסר האחריות של צוות הפנימיה היא בלתי נתפסת. כל הסמנים לפגיעת ראש היו שם.
    מותו של הנער היה יכול להמנע לו רק היו מתייחסים לענין ברצינות.
    איפה משרד החינוך?
    איפה אנשי פרוייקט נעל''ה?
    מי יתן את הדין על ההזנחה?

    הגב לתגובה זו

    • אתה מקשיב לעצמך?

      אמא, 04/06/07 11:14

      חוסר האחריות של מדריכי הפנימייה הוא בשתייה לשוכרה שהפכה לנורמטיבית כך שחבורות נערים מטילות אימה על קשישים ונשים ברחובותינו.

      הגב לתגובה זו

      • האשמה על הפנימיה

        אמא, 04/06/07 11:27

        הילד חזר עם מכות בראש הוא הקיא באוטובוס והתלונן על כאבי ראש.כל אמא מתחילה יודעת שילד שקיבל מכה בראש לא משכיבים לישון. אבל לילד הזה הציעו אקמול וללכת לישון ושמחר ילך לאחות!!! הוא באמת הלך לישון ולא התעורר.אשמים האחראים על חיי ילדים שמופקדים בידיהם.מי שמזלזל בחיי אדם - ומציע אקמול במקום פינוי לבי''ח ,גם אם לא בכוונה מקפד חיי אדם.

        הגב לתגובה זו

        • את שוכחת שהוא שתה והתמסטל

          אבי, 04/06/07 11:49

          כל אמא מתחילה יודעת ששיכורים מקיאים. מאיפה בדיוק בפנימיה היו צריכים לדעת שהוא קיבל בעיטה בראש?

          הגב לתגובה זו

          • ואתה שוכח שמכות משאירות סימנים

            אמא, 04/06/07 14:56

            כולם כולל המדריכים ידעו שהוא קיבל מכות!!! כולם גם ראו את הסימנים, בד''כ מכות משאירות סימנים במיוחד על הפנים!
            תקרא את הכתבה ותראה שהוא היה עם פנסים בעיניים.
            נכון ששיכורים מקיאים אבל אם הילד קיבל מכה בראש- למרות שהוא היה שכור- והוא הקיא ואיבד את ההכרה - אני הייתי שולחת אותו ישר לבי''ח ולו רק כדי לישון בלב שקט!!!
            על מצפונכם...

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''הותקף ע''י חברו''...

    מכה בראש, 04/06/07 10:47

    עם כאלה חברים מי צריך אויבים?

    הגב לתגובה זו

    • לא חברו ולא בטיח. זה כמו להגיד רצח על רקע רומנטי

      דיבורי שווא, 04/06/07 11:24

      הרי הרוצח חייל ובכלל לא שייך לפנימיה, יכול להיות שלא הכירו בכלל ונפגשו פעם ראשונה באירוע

      הגב לתגובה זו