• 102.

    גועל נפש

    לא דיפלומט, 05/06/07 09:21

    מילא בחוץ לארץ, לא תמיד יש ברירה. אבל גם בארץ? לא נשארה לכם טיפת כבוד עצמי?

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אין יותר נמוך מזה מכרנו את עצמנו

    איל14, 04/06/07 09:14

    ולחשוב שיהודי ימכור בנזיד עדשים את יהדותו לימצוא חן בעיני הגויים שגם ככה לעולם ישנאו אותנו אין יותר נמוווווך מזה

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    משיח עכשיו!!!

    הגיע זמן הגאולה, 04/06/07 08:27

    מה שיהודי אוכל משפיע על הדרגה הרוחנית שהוא יכול להגיע אליה.

    אוכל טמא משקץ את הנפש ומטמטם את הלב.

    אוכל בכשרות מהודרת מזכך את היהודי ומאפשר לו להיות כלי לקדושה

    הגיע זמן הגאולה!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כל המדינה הזאת בגלות.

    על הפנים, 03/06/07 23:26

    צריך להסתכל על זה מהכוון ההפוך -
    כמה קשה להיות שומר כשרות בארץ וכמה ההיצע דל.

    שלא לדבר על מי שמקפיד לאכול כשרות מהדרין...

    בהרבה מקומות בעולם שבהם יש קהילות יהודיות - יש הרבה יותר אפשרויות כשרות מאשר בתל אביב....


    גלות.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בבתי המלון האוכל הוא בהכשר הרבנות

    הדר, 03/06/07 23:21

    מה הבעיה להזמין דיפלומטים למסעדות של בתי המלון?

    חסרים בתי מלון מכובדים בת''א ובירושלים?

    נו באמת.


    איזו גלות. מדינת ישראל - חושך כפול ומכופל.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שלב אחרי שלב אנחנו מאבדים את זהותנו (ל''ת)

    אסף, 03/06/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    באיזו רשות מכריחים אנשים לאכול כשר?

    אירית, 03/06/07 18:44

    מי שיש לו בעייה עם אוכל כשר יכול לבחור מסעדה כשרה וללכת אליה אם היא ראוייה או לשבת בבית.

    הגב לתגובה זו

    • אם משתמשים בכספי מדניה אפשר להכריח הכל. מי שלא רוצה שלא יאכל (ל''ת)

      בכסף פרטי שיעשו, 05/06/07 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    רוצים למחוק את המדינה היהודית! לכו תהיו דיפלומטים של ארץ אחרת! (ל''ת)

    ותתחילו להתעסק, 03/06/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נמסיוני כדיפלןמט בשתי שליחויות

    אלי נוי, 03/06/07 16:06

    פעמיים שרתי בשליחות המדינה בחו''ל ולא רק שהצלחתי לשמור על כשרות אלא שזכיתי בהערכה ומתוך כך גם להתענינות וסימפטיה לעם היהודי וליחודו-עובדה שהקלה על עבודתי.בכל הערים הראשיות ו-או בירות העולם היכן שמשרתים הקונסילירים יש חנויות ומסעדות כשרות.כמו כן יש קהילות ורבנים שיכולים לסייע ולייעץ.גם בכל מסעדה צמחונית או טבעונית יש אוכל ראוי, מכובד ובריא שלא יפגום כהוא זה ''בעבודה'' המדינית.את האוכל הלא כשר יכולים הגויים לספק לעצמם ,בשביל זה הם לא צריכים את היהודים.ידוע גם שהרבה פעמים מקפידים הגויים הנאורים לדאוג ליהודים שיאכלו כשר ואלה האחרונים מבזים את עצמם בזלזלם בכך.אני גם ממליץ בחום להעביר את כל הסגל הדיפלומטי הזה -ניתוחי אף כדי שיאבדו לגמרי את הסממן היהודי שמחוץ לבגדיהם.

    הגב לתגובה זו

    • איזו תגובה מצויינת! צריך אחד כזה בממשלה! (ל''ת)

      Nושון, 03/06/07 17:22

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד!!

      איילת השחר, 03/06/07 19:51

      נורא פשוט נורא מצבם של אוכלי החינם האלו , לא די בזה שהם לא ממש משלמים על הארוחות האלו אלא אנחנו ... הם גם מתלוננים , באמת נורא קשה להם לחפש מסעדות כשרות
      הם מקדישים לזה זמן רב מידיי ולא יכולים להתעסק בעבודה שלהם ... ההיפך הוא הנכון , הם מקדישים זמן רב לכרסם ההולכת לפניהם
      בושה לעם היהודי !
      בכל מדינה אחרת נוהגים לכבד את היהודים ואת כשרותם .אנחנו אפילו זוכים להרבה אהדה בשל השמירה על הכשרות ..
      אז מי אתם אוכלי החינם שתשנו חוק זה ..
      רוצים לאכול פירות ים , חזיר וכל בשר לא כשר ..תעשו את זה עם האישה שלכם ולא על חשבון משלם המיסים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לא חסרות מסעדות יוקרתיות וכשרות בארץ! אין על האוכל הישראלי (ל''ת)

    חולת שוארמה, 03/06/07 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    למה שאורחים מחו''ל יחוייבו לאכול כשר, אם רוב אזרחי המדינה לא אוכלים?

    רועי, 03/06/07 15:42

    באמת, כשרות זה לא חוק מדינה, אף אחד לא מוצא להורג על אכילת בשר וחלב, אז למה להכריח אורחים מחו''ל על הקפדה יתרה?

    הגב לתגובה זו

    • רוב האזרחים כן אוכלים כשר...

      אלעד, 03/06/07 16:29

      ולא מכריחיםאף אחד לאכול מה שהוא לא רוצא ויש הרבה מאד מסעדות טובות מאד, כשרות ואם אותו דיפלומט לא יוכל לובסטר באותו יום ,לא יקרה לו כלום .....

      הגב לתגובה זו

    • הרוב המוחלט כן אוכל כשר, וזה מוכח כל פעם בסקרים

      תקרא, 03/06/07 17:23

      וחבל לבזבז זמן נוסף למענה על טיעון מגוחך כל כך

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    כי אנחנו מדינה יהודית

    גבריאל, 03/06/07 15:23

    למה כשר?
    כי אנחנו מדינה יהודית.
    כי לא חסרות מסעדות כשרות החל מדוכני פלאפל ועד ארוחות גורמה לאניני הטעם.
    כי כמשלם מיסים במדינה יהודית אני מעוניין שייצגו את אמונתי נאמנה.
    ואם למישהו זה לא נראה שיתכבד במקום עבודה אחר ולא ייצג את העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ממש רחמים

    אילוש, 03/06/07 15:09

    נורא מסכנים אנשי הסגל הדיפלומטי, כנראה כל כך משעמם להם שהם צריכים איזה נושא להתעסק איתו. תפסיקו לבלבל את המוח, יש כל כך הרבה מסעדות כשרות וטעימות, תפתחו את האינטרנט ותמצאו רשימות שלמות של מסעדות גורמה. במקום לבזבז את הזמן שלכם ושלנו, תתחילו לעבוד באמת ולשפר את התדמית שלנו בעולם!בזמנכם החופשי תאכלו כמה שרימפסים שבא לכם, אבל כל עוד אתם משרתים את המדינה ששלחה אתכם, תלמדו לכבד את החוקים שלה. כל מדינה שמכבדת את המסורת שלה תזכה להמשיך ולהתקיים, אך עם אנשים כמוכם, מה צופן לנו העתיד?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    השם ישמרנו!

    ארוגנטי, 03/06/07 14:59

    לקחת אדם אירופאי נורמלי, ישר דרך , תמים וכנראה גם אוהד ישראל, ולהאביס אותו באוכל כשר משמים, גרוע, רווי מלח, מוצף ברוטב מרגרינה,ובסוף הארוחה לשים לו תחליף חלב בקפה. הרי ברור שיצא מכאן אנטישמי , ויפעל להחרמתנו בכל ארגון שרק יוכל.
    אם תנסו להרעיל אותם, אל תתפלאו שיש אנטישמיות.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זה קשקוש

    ד, 03/06/07 13:51

    כחילוני שלא שומר כשרות, אני אומר לכם - זה קשקוש.
    יש מסעדות כשרות סבירות, כמעט בכל מקום בארץ.
    רבות מאוד מהמסעדות לא כשרות, אך עומדות בקריטריון שהוזכר - ללא חזיר ופירות ים.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה שהעמלקים במשרד החוץ הפלסטיני יאכלו כשר רק יהודים אוכלים כשר (ל''ת)

    לא עמלקים, 03/06/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    מדוע לאכול אוכל זול... אם אפשר לאכול על חשבון המדינה מאכלי ים ..... (ל''ת)

    ערן, 03/06/07 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אין לי בעיה שתאכלו טרף אבל.......תשלמו בעצמכם!!! (ל''ת)

    ניל, 03/06/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איזה בולשיט יש מספיק מסעדוץת כשרות אנינות (ל''ת)

    חוזר בתשובה, 03/06/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    למה 30 התולעים אנונימיים לפרסם את השמות מייד (ל''ת)

    אוכלי חינם, 03/06/07 13:15

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להשיג את הרשימה של ה30 ולזנב בהם עד שתצא נשמתם ויאכלו חזיר במחילות (ל''ת)

    שלהם ועל חשבונם, 03/06/07 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    בשביל מה יש לנו מדינה

    יוסי, 03/06/07 13:11

    יש מאות מסעדות גורמה כשרות בתא ובירושלים עוד יותר זה שהם רוצים שרימסים שחיפשו מדינה אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ליבני אוכלת חאלאל (ל''ת)

    מה אכפת לה, 03/06/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לפטר את כל הגויים ממשרד החות למנות יהודים לתפקידים (ל''ת)

    מדינה יהודית, 03/06/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    רק גיליוטינות יעשו סדר במשרד שתבוסה עכשיו הגויים השתלטו (ל''ת)

    עליו, 03/06/07 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דיפלומטים זרים מבריקים מתעבים את התולעים שונאי עצמם (ל''ת)

    המבחילים, 03/06/07 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    זה לא אוכל, זו אנטישמיות במימון אולמרט הבזוי (ל''ת)

    והערבייה ליבני, 03/06/07 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שידרשו לפתוח יותר מסעדות כשרות בכל הארץ!!!

    יותר עדיף, 03/06/07 13:05

    נהייתי רעב

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המלצה של משרד החוץ להטביל את כל היהודים ולפתור לתמיד את בעיית (ל''ת)

    ההסברה בעולם, 03/06/07 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פרס כספי למי שמביא לפרסום רשימת העמלקים (ל''ת)

    באתר, 03/06/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למצוא מאכלים לא ''צורמים'' במסעדה יוקרתית לא כשרה גוזל יותר זמן

    מלמצוא מסעדה, 03/06/07 13:01

    אבל אם אפשר לאכול טוב על חשבון המדינה-אז למה לא?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כך מזנבים ביהודים במימון המס שהם משלמים (ל''ת)

    זנבו בהם, 03/06/07 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זה תרגיל של העמלקית ליבני לקבל את חסות תקשורת האתרוגים (ל''ת)

    האנטישמית זמנה, 03/06/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במילים אחרות : תגידו שאתם רוצים לאכול שרימפס על חשבון המדינה ! ! ! (ל''ת)

    בושה וכלימה לכם, 03/06/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שהכומר עובדיה יטביל את כל השגרירים תמורת אתנן מאולמרט כך לא יתביישו (ל''ת)

    והאנטישמיות, 03/06/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם זו הדיפלומטיה שלהם עדיף לסגור את המשרד המיותר (ל''ת)

    של העמלקים, 03/06/07 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה עם נערות ליווי ? לא מתו מספיק שגרירים במיטות אהובותיהן ? (ל''ת)

    שיהיה תחלופת, 03/06/07 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ששב'כ קדימה יעשה להם תחקיר בטחוני אם הם לא סוכנים של הותיקן (ל''ת)

    הבזויים הללו, 03/06/07 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    להחליף את המגן דוד בדגל עם צלב בשגרירויות זה יעשה לשגרירים פחות (ל''ת)

    בושה על, 03/06/07 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בהמשך להתנצרות של עובדיה וצאן מרעיתו תמורת אתנן ? (ל''ת)

    לשים צלבים, 03/06/07 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני משלם את משכורתם ורוצה לדעת מי ברשימה הזו (ל''ת)

    לפרסם מייד, 03/06/07 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    להעיף אותם מייד ממשרד החוץ עם השרה הערבייה שלהם (ל''ת)

    פאטמה ליבני, 03/06/07 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לפרסם את הרשימה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דחוף, 03/06/07 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רוצים את הרשימה של העובדים שיסולקו מייד ממשרד החוץ היהודי שישרתו (ל''ת)

    בפלסטין, 03/06/07 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי ששונא את עצמו ודאי שהעולם יישנא אותו (ל''ת)

    משרד מיותר, 03/06/07 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לחסל את משרד החוץ ולחלק את הכסף לעניים אולי יישנאו אותנו פחות (ל''ת)

    בחו'ל, 03/06/07 12:36

    הגב לתגובה זו

    • וואלה! (ל''ת)

      רבקה, 03/06/07 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אם זה מה שאתם חושבים, אזי שאין אני רוצה שאנשים כמותכם ישרתו בכלל (ל''ת)

    במשרד החוץ!!!!!, 03/06/07 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם צרת החות הפלסטינית אוכלת רק חאלאל (ל''ת)

    לה מותר כשרות, 03/06/07 12:17

    הגב לתגובה זו

    • מתי ליבני התאסלמה ?? שרה ערבייה ראשונה (ל''ת)

      בישראל ?, 03/06/07 12:38

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    1.28 מיליארד שקל לשנה עולים לנו הגויים הכושלים הללו (ל''ת)

    לבטל את המשרד, 03/06/07 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אם זה היה רק אוכל אבל הבזויים עובדים עבור האוייב לא (ל''ת)

    עבורנו, 03/06/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    משרד החוץ הפלסטיני מראה את פרצופו (ל''ת)

    ואתם לא האמנתם, 03/06/07 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ממרח קארי ירוק מכיל שרמפס

    חילוניה, 03/06/07 11:00

    הזהרו! גם אני נהגתי לאכול את זה עד שבדקתי את רשימתת המרכיבים. חבל היה טעים מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא לחינם אפשר לקבוע שיש יהודים - ויש ישראלים..... (ל''ת)

    adair, 03/06/07 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למגנים - למה לא לדרוש גם כשרות בד''ץ? (ל''ת)

    חילוני חרד, 03/06/07 10:50

    הגב לתגובה זו

    • בד''ץ אינו מוסד רשמי של מדינת ישראל (ל''ת)

      יעל, 03/06/07 17:56

      הגב לתגובה זו

      • אבל ידוע שהכשרות של הרבנות לא

        חילוני חרד, 03/06/07 19:16

        מספיקה לחלקים מהעם ...
        אז בכדי שמשרד החוץ ייצג את כולם , צריך לדרוש שעובדי משרד החוץ יאכלו רק אוכל בהשגחה המחמירה ביותר .

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    צריך להוציא חוק (עבור משה''ח) שכל המסעדות בארץ (ל''ת)

    חייבים להיות, 03/06/07 10:44

    הגב לתגובה זו

    • הכי טוב. רעיון מצויין. אני בעד (ל''ת)

      חוזרת בתשובה, 03/06/07 23:23

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    נו באמת, הגזמתם !!!!

    טים תם, 03/06/07 10:23

    אינני שומר כשרות, וכפיה דתית מאיימת עלי לעתים, אולם דרישת אנשי משרד החוץ די מעידה על מה שעובר עליהם.
    אנשים אלה, יותר מאשר מייצגים את המדינה, נושקים למנעמי החיים. ואם ביטול הגבלת הכשרות יאפשר להם ארוח במגוון רב יותר של מסעדות מפוארות- מה טוב.
    כמות המסעדות הכשרות, בהן סועדים רבבות רבות של שומרי מסורת, גדולה ומגוונת. אין בטענתם כל בסיס למעט ההנאה האישית !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מסעדות כשרות

    אילן, 03/06/07 10:18

    למה כשמדברים על מסעדות ללא תעודת הכשר ישר חושבים על שרימפס וחזיר . רוב המסעדות הלא כשרות לא מגישים את המאכלים הללו , הם פשוט מערבבים בשר וחמאה ומגישים בסוף הארוחה קינוחים חלביים ( ולא פרווה לרוב חסר טעם ) .
    חוץ מזה שיפסיקו לבכות יש מספיק מסעדות כשרות טובות וטעימות בארץ וגם ככה זה לא יוצא מהכיס שלהם .
    זה היחודיות של מדינתנו , מה אתם חושבים שבארצות ערב ילכו למסעדה שתגיש חזיר ?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בקיצור, לסחוט את המדינה כדי שאתם תהנו ותאכלו שרימפס בחינם ! תתבישו! (ל''ת)

    שירה, 03/06/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פלאפל? מה רק פלאפל כשר? אם זה מה שהם חושבים,אזי שאינם ראויים לשרת (ל''ת)

    במשרד החוץ, 03/06/07 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אנחנו חיים במדינה יהודית וצריכים...

    צבי, 03/06/07 10:09

    לשמור על הצביון היהודי ולאכל כשר. יש המון מסעדות כשרות ברמה מהשורה הראשונה. מה הבעייה?מי שרוצה לאכול לא כשר יאכל בבית שיעשה מה שהוא רוצה. אבל...במסגרת עבודה ברמה הלאומית של מדינת ישראל צריך לאכל רק כשר וזה לא נורא. צריך לזכור שאנו עם יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • מדינה יהודית ולא מדינה דתית. (ל''ת)

      דני האדום, 03/06/07 10:28

      הגב לתגובה זו

      • משתגיד (ל''ת)

        דני החיוור, 03/06/07 14:17

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    אח''כ מתפלאים למה לא מכירים בירושלים...

    בנג'י, 03/06/07 10:07

    כאשר אתם מזלזלים כך במסורת ישראל אל תתפלאו כאשר זה חוזר כמו בומרנג...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תגידו תודה בכלל שנותנים לכם לאכול על חשבון העבודה

    כפויי טובה, 03/06/07 10:02

    כפויי טובה, חסרי זהות עצמית.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    חצופים. שיזמינו קייטרינג. (ל''ת)

    גידי, 03/06/07 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה העונש לאוכלי חינם, האוכל שלכם צריך להיות רק כשר

    ארי איתן, 03/06/07 09:57

    מה אתם עושים פקידים עילגים ונרגנים חוץ מלדאוג לעוד איזה חתיכת שרימפס שתגיע לכרסכם מדושנת העונג??
    במקום לקטר תתחילו לעסוק בהסברה שלנו הנמצאת בתחתית. (ראו למשל חרם המרצים בבריטנייה והמליונים ששוב מוזרמים לממשלת החמס בפלסטין ע''י ממשלות ארופאיות כהולנד ונורווגייה)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש מיסעדות רבות בכול מקום

    פקק תנועה, 03/06/07 09:57

    ומגוונות. אל תהייו ילדים קטנים .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בקייב מסעדה יהודית כשרה ויוקרתית-אבל זה לא נאה לדיפלומטים הישראלים

    בהלם מהחוצפה, 03/06/07 09:54

    הם מעדיפים את כל הארוחות הרשמיות לבצע במקום אחר..
    אלה דיפלמוטיך ישראל..
    אחר כך מתפלאים למה ההסברה שלנו בזבל..
    שימו לב במה הראש שלהם...

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה שלא תהיה להם רשימה?

    יעל, 03/06/07 09:53

    אפשר להכין להם רשימה מסודרת של כל המסעדות הכשרות בארץ מאורגנת לפי איזורים. כמה מסובך זה יכול להיות?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש מספיק מסעדות יוקרה כשרות! (ל''ת)

    צחי, 03/06/07 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ברומא תינהג כרומאי ובישראל כיהודי

    נחום, 03/06/07 09:45

    נציגים מחו''ל שבאים לישראל צריכים להתאים עצמם. הדרישה צורמת והיא מבטאת את רצון הדיפלומטים הישראלים דוקא לאכול אוכל לא כשר . ציפי ליבני נא היתביישי ונגבי את שאריות החסילונים מפיך.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה נשמע כמו: ''אוי אוי אוי''

    ארז, 03/06/07 09:42

    אפשר לחשוב עד כמה זה קשה למצוא מסעדה כשרה...

    נו, באמת, זו סתם התבכיינות...

    לא שאני שומר כשרות, אבל יש איזשהו חן מסויים בנוהל המדובר שהוזכר בכתבה. והמתלוננים נגד הנוהל הזה לא העלו שום טענה ממשית ומוצדקת.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תעברו להיות דיפלומטים בצרפת...בישראל? רק כשר!! (ל''ת)

    כשר?מה הבעייה?, 03/06/07 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    רק לא פיש אנד צ'יפס (ל''ת)

    כי הדג מסריח, 03/06/07 09:37

    הגב לתגובה זו

    • ישראלים בבריטניה מקבלים דג מרקיב וגם (ל''ת)

      מגורשים מהעיירה, 03/06/07 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תשכחו את מי ואת מה אתם מייצגים. (ל''ת)

    רומיאו, 03/06/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לאכול פלאפל אתה יודע?

    מלכה, 03/06/07 09:32

    לפני שאגיב לעצם הנושא, הערה לזה שהתלונן ''לאכול פלאפל''....אין טעם לשלוח אותך לארוחה דיפלומטית, אתה ממילא לא מכיר את ישראל ולכן לא תוכל ''למכור'' אותה לאורח. כל אדיוט יודע שישנם מסעדות כשרות מדהימות בישראל.

    ולענין הפלאפל...תאמין לי לנגב חומוס ופאלפאל הם יזכרו לשנים רבות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כאילו שאין מיליון מסעדות כשרות לבחור מהם

    אבי גדי הוזי, 03/06/07 09:30

    הם חושבים שאנחנו הדוסים לא אוכלים אף פעם במסעדות? הם מודעים בכלל באיזו מדינה הם חיים?

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני לא מבין מה כולם מתעצבנים

    זה אבי עצבני, 03/06/07 09:27

    האורח הוא דיפלומט מחו''ל. בהנחה שהוא לא יהודי דתי, לא ממש מעניין אותו כשר או לא כשר. הוא לא יטרח לבדוק את תעודת הכשרות בכניסה למסעדה, ורוב הסיכויים שלא ידע אפילו שיש כזה דבר.
    ובמידה והמארח הישראלי גם כן לא מקפיד על כשרות, אני לא מבין מה כואב לכולם שבארוחה שלהם הם ישבו במסעדה לא כשרה ויאכלו את מה ששניהם אוהבים לאכול.
    ואם האורח עם קצת ידע וישאל איך זה שהמארח הישראלי אוכל שרימפס, אז המארח יזכה להסביר לו שיש בארץ יהודים מכל מני סוגים, ושחלקם לא מקפידים על חוקי הכשרות. וכך יצא שהאורח נחשף לעוד צד של החברה הישראלית המגוונת.

    הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      מילה טובה, 03/06/07 09:34

      הגב לתגובה זו

    • במדינה מוסלמית הוא יבקש בירה ?

      שלומי, 03/06/07 18:38

      שינהג לפי דעת המקום.

      פשוט מצחיק אותי ה''נאורות'' הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש היום היצע מדהים של מסעדות כשרות משובחות. שיאכלו שרימפס על חשבונם (ל''ת)

    חובת ייצוג, 03/06/07 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חשבתם לתכנן את הסיורים מראש?

    מישהו, 03/06/07 09:25

    עובדי משרד החוץ היקרים.
    לפי מה שאתם מתארים, הסיורים עם הדיפלומטים הזרים מתנהלים כמו סיור של תיכוניסטים משועממים באמצע יולי.
    מסתובבים ברחוב בלי תוכנית, ואוכלים ככה איפה שרואים.
    ואני לתומי חשבתי שמישהו מתכנן את הסיורים האלה מראש, חושב לאן ללכת ואפילו סוגר איזו עיסקה עם המסעדה על המחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    העיקר שלא תאכלו במסעדות בריטיות (ל''ת)

    עם תפריט, 03/06/07 09:22

    הגב לתגובה זו

    • האוכל הבריטי הוא כמו המוסר שלהם (ל''ת)

      מבחיל!!!!, 03/06/07 10:35

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנשי משרד החוץ ואוכל כשר

    דוד בר דרור, 03/06/07 09:22

    ידידי אתם עדין עובדי מדינה גם האורחים מחול צריכים לכבד את מוסגי היסוד של המינה לצערי שככו גם שרי ישראל שהם שליחי העם היהודי ולא של סין או אוקרינה וקובה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    החיים הטובים של אנשי משרד החוץ

    ריקי, 03/06/07 09:07

    מארוחה לארוחה לקןקטייל לקוקטייל ןהתוצאות - שנאה איומה לישראל בכל העולם אולי תחשבו שבמקרה אתם מייצגים את עם ישראל בארצו ןזן הסיבה היחידה שאנחנו כאן - אולי זה הטיעון הנגדי לשטיפת המוח הפלסטינאית שאין עם ישראל בכל ושאנחנו סתם רסיסי עמים שטוענים לזכות להיות פה ב''פלסטין''

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הטיעונים כל כך עלובים שרק צריך לקוות שמדובר במתיחה

    מוטי שחר, 03/06/07 09:02

    ייתכן שבחוץ לארץ דיפלומט ישראלי ייתקשה למצוא מסעדה כשרה. נכון שאפילו בביג'ין יש מסעדה כשרה אבל זה לא עומד לדיון בקמפיין הזה.
    השאלה היא, איפה באמת מארח משרד החוץ אורחים הבאים לישראל?
    בוא ננסה לעשות את העבודה השחורה ולצמצם את הרשימה.
    מהיכרות אישית אני יודע שרוב הארוח מתבצע בערים הגדולות בהן יש הרבה מאד היצע של מסעדות כשרות. אבל גם מחוץ לערים הגדולות יש מסעדות כשרות לא רעות בישובים רבים או במרחק סביר מהם.
    בקיצור, לא מדובר בבעיה אמיתית.
    אז נכון שזה יהיה נחמד לכמה פקידי מדינה אם המדינה תממן להם מסעדות לא כשרות אבל שישימו את העניין על השולחן. זה לא נובע מקושי להגיע למסעדה כשרה אלא מרצון לשנות את הסטטוס קוו ולכרסם עוד בדמותה היהודית היחודית של המדינה, או במילים שלהם: ''כל הנושא הדתי הוא טאבו אחד גדול''.
    שני ''אגבים''.
    אגב מס' 1: אם המדינה תאשר ארוח במסעדות לא כשרות אני משוכנע שרוב הארוח ייעשה במסעדות לא כשרות.
    אגב מס' 2: אני משוכנע שאם משרד החוץ יסכים לשינוי הנוהל ובתנאי שלא יוגשו ''מאכלים צורמים'' הרי בעוד עשור תוגש עצומה ובה יתלוננו מחליפיהם של אותם דיפלומטים ש''ההגבלה הזאת היא איומה ומוגזמת'' וירצו לשנות את הנוהל כך שאפשר יהיה להגיש לאורחים גם חזיר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת לאמיתה

      די להתבוללות, 03/06/07 09:55

      כל כך חבל שעמנו לא מעריך את הייחודיות שלו ומנסה לדרוש התבוללות

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. לאן עוד ירקיע גועל הנפש ושינאת עצמנו? (ל''ת)

      טראדישון 2X, 03/06/07 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כעובד בחברה חיצונית במשרד החוץ לשעבר

    Gay, 03/06/07 09:02

    הבטלנים הכי גדולים במדינה, עם התנאים הכי טובים (ומי שלא מאמין שיכנס לבניין משרד החוץ בירושלים - אם יצליח אחרי כל הבטחון המדהים!! שיש שם)
    רוצים לשדרג את הלוקסוס,
    בטלנים תתחילו לעבוד

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מגיבים דבילים.

    יאיר, 03/06/07 08:52

    לא מדובר כאן בלקחת את האורחים למסעדה בתל אביב. יש בתל אביב יופי של מסעדות כשרות. טוב נו, אולי לא יופי, אבל יש. גם בירושלים יש.
    אבל מישהו ניסה לסוע פעם לקרית שמונה ולמצוא מסעדה כשרה בדרך? שהיא לא שיפודיה?
    אני ניסיתי. ואין. ועל זה מדברים.
    ויש צדק רב בטענה הזאת.

    ולגבי עובדי משרד החוץ, יש לי הערה אליכם:
    צריך להפעיל הגיון בריא, ולמצוא איך עושים דברים בשקט בלי יותר מדי טררם.
    כמו שההסברה שלנו בזבל, כך הצורה שאתם מנהלים את מאבקכם - בזבל.
    יש דברים שפותרים בדיפלומטיה שקטה. בלי עצומות ובלי הפגנות. ואתם צריכים לדעת את זה יותר טוב ממני.
    ברגע שיוצאים עם מסיבות עיתונאים הסיכוי לפתור בעיה כזאת לשביעות רצונכם הוא אפסי.
    וכמו שאמרתי, ההסברה שלנו היא כמו ההסברה שאתם מנהלים על שטויות כמו מסעדות ושיפודיות.

    הגב לתגובה זו

    • ככל שמתרחקים מתל אביב

      משגיח כשרות, 03/06/07 09:24

      יש יותר ויותר מסעדות כשרות... אז אל תדבר שטויות

      הגב לתגובה זו

    • זרוק שם של מקום ונביא לך מסעדה כשרה וטובה באיזור (ל''ת)

      נועם, 03/06/07 11:07

      הגב לתגובה זו

    • דג על הדן

      טלי., 03/06/07 11:25

      שתי דקות מקריית שמונה.
      גם אוכל טוב, גם נחל משגע.

      הגב לתגובה זו

      • דג על הדן לא כשר

        משגיח כשרות, 03/06/07 12:07

        במסגרת לימודי בישיבת ההסדר קרית שמונה התלוותי אל אחראי הכשרות (להלן המשגיח) של דג על הדן ולצערי התברר לנו שהמקום לא כשר נכון יש להם תעודת כשרות אבל היא לא טובה. אני אסביר גם למה:
        דג על הדן פוח בשבת וכל כלי שאתה מבשל בו בשבת נהפך לטרף לכן אם מבשלים אוכל בכלי טרף הוא גם כן נהפך לטרף, אם כך יגידו האנשים כי בעל הבית נועל את הכלים שהוא משתמש בהם בשבת בארון מסויים ובשאר ימות החול משתמש בכלים אחרים זה יפה! אבל יש חשש שעובד -שאינו מבין בהלכות כשרות- מתוך תמימות ומיתוך הלחץ בעבודה יפתח את הדלת הנעולה וישתמש בכלים הטרפים וזו בעיה! עוד מקרה שהיה שם זה שהטבח פיזר אבקת עוף על דג עם חמאה ואנילא צריך לפרט איך זה לא כשר (מי שלא יודע חמאה זה חלבי!)

        אני יכול להמליץ כאן על מסעדה כשרה באמת והיא ''אש בש'' אחלה מסעדה והיא נמצאת מול המכבי אש בכניסה הדרומית!

        הגב לתגובה זו

    • יש מלא

      יוסי, 03/06/07 13:17

      בעתלית בחיפה בטבריה יש מסעדות גורמה בטבריה יש את הדקס שזה אחת המסעדות הטובות בארץ

      הגב לתגובה זו

    • יש ויש: אש-בש , אל ג'אוצו

      לא מק''ש, 03/06/07 17:27

      צריך רק לפתוח אתר חיפוש למסעדות ולמצוא. לא אמור להיות מסובך מדי לדיפלומט, אלא אם הוא הגיע לתפקידו דרך קשרים בלבד והוא מחוסר כל השכלה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    שיתחילו לעבוד על ההסברה במקום

    מיקי, 03/06/07 08:48

    לדאוג לאוכל. איזה פלצנים.
    אגב, גם לא יזיק אם יארחו בבתים שלהם, בזול. שיסבירו שהמלחמה בטרור הפלשתיני עולה לנו הון עתק ולכן מצטמצמים. על זה לא חשבו במשרד החוץ?

    הגב לתגובה זו

    • הזוי.

      הספקן, 03/06/07 10:47

      האם אתה באמת חושב שנאום לדיפלומט זר על צידקת דרכנו, תוך חיובו ''לרדת לעם'' כדי שיחחוה ''דוגמא אישית'' היא עניין ריאלי? האם אתה חושב שבאמת זה שכנע מישהו אי פעם?

      עם כל הסמפטיה, והערכה לכנות שלך [אם לא לנאיביות או אף לצידקנות, רחמנא ליצלן... מגיב יקר]
      מה עם המציאות? לא נדרשת לה? האם אתה באמת מאמין שעד פרישת בן גוריון, שחסם את כניסת הטלוויזיה והעולם לתוך אופקי האוכלוסיה המגוייסת כאן, באמת האמינו הדיפולמטים הזרים לכל ההטפות הצידקניות של הישראלים המשוכנעים בתעמולת החלוצים שהם מביאים לחינוך העולם? - שירות החוץ בזמנו לא נהג אחרת, וראוי שנרד כולנו לקרקע הלא נעימה אך הבלתי נמנעת:
      איפה האירוניה והאיזון? המציאות מורכבת יותר מהמסר הסמוי שלך, שנותן משקל מופרז לצירוף של סיסמא על גבי עוד סיסמא...לתפארת מדינת ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    על מה הם מדברים? יש מסעדות כשרות מדהימות

    יעל, 03/06/07 08:45

    למה לא לשמור על הציוויון היהודי? על המסורת?

    הטענה שרק פלאפלים כשרים בארץ כל כך לא במקום.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים! (ל''ת)

      עובדי משרד החוץ, 03/06/07 09:01

      הגב לתגובה זו

    • אני מחפש מסעדות כשרות בכל הארץ

      מחפש מסעדות כשר, 03/06/07 12:10

      אני קורא פה תגובות ועוד תגובות על כך שיש מסעדות מהממות, מדהימות כשרות בארץ אני מעוניין לקבל רשימה (לא חובה של כל המסעדות ,אבל אשמח לרשימה ועדיף שתהיה כמה שיותר ארוכה!) נא לשלוח לי למייל ozko33@gmail.com תודה על שיתוף הפעולה!

      הגב לתגובה זו

      • קח לייד דפי שופר

        עוזרת, 03/06/07 12:50

        יש שם רשימות .

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא חסרות מסעדות גורמה כשרות (ל''ת)

    עמי, 03/06/07 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    איזה מסכנים - חייבים כשר

    דודי מאירי, 03/06/07 08:42

    מסכים לחלוטין עם עובדי משרד החוץ.
    ברוב המקומות בארץ המסעדות הכשרות הן ברמה נמוכה שמביישת את המארח.
    בכלל , אוכל כשר זה לא איכות !

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אווילות עם הכשר

    מ.ש. מיקלוש, 03/06/07 08:40

    ועל כגון אלה כבר נאמר: ''בחוץ תעמוד'', דהיינו: האורח, שהוא בן נוח, ייכנס לתוככי בית התבשיל המאכיל נבלות וטריפות, ואילו אתם, אנשי משרד החוץ האהבלים, תעמדו בחוץ ועיניכם רואות וכלות ופיכם זב ריר מרוב תאווה. ראו פרשת בהעלותך שקראנו אך אתמול...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ואני חשבתי שמדובר בחו''ל- בארץ????

    יהודי חילוני, 03/06/07 08:40

    כיהודי חילוני-
    אין לכם בושה? גוזל לכם זמן לחפש מסעדות כשרות בארץ?? רק פלאפל כשר בארץ??
    אתם אמורים לייצג את מדינת ישראל?? את העם היהודי??

    כנציגי העם היהודי ומדינת ישראל- תעשו את המאמץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    גאווה לאומית

    שרה, 03/06/07 08:38

    יש היום היצע ענק של מסעדות כשרות.
    הכל נובע משכחת הנקודה היהודית-עובדי משרד החוץ שכחו את מי הם משרתים ומה בכלל זהותה של המדינה. אין ממש בטענתם על הגבלה-פשוט מתחשק להם לגוון את מבחר הנאותיהם על חשבון הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קשקשנים!

    צ, 03/06/07 08:38

    יש מדריך כשרות,שייש בו רשימה שמית של מסעדות כשרות,ולפי ערי הארץ.
    יש לפחות אתר אחד ברשת,שעושה אותו דבר.
    זו עבודה של עשר דקות,אולי,לברר על מסעדה כשרה בישראל.
    ואגב..
    אני כרגע תושבת חול'.וכן- גם כן יש פתרונות אלגנטיים לאירוח כשר!
    להגיד שייש רק פלאפל כשר- זה שקר,ואתם ודאי יודעים את זה,אז חפשו תירוץ אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כול יום צריך לקרוא לפחות 10 פסוקי תהילים מינימום רצוי כ-30 דחוף

    הגאולה קרבה!!!, 03/06/07 08:35

    כול יהודי באשר הוא אחרת תהיה בעייה עם המקום לכן בכדי לקבל את הייחודיות של האל יתברך מלך מלכי המלכים שיגן ויתן בריאות אריכות ימים פרנסה חוכמה ודעת אושר ועושר חובה חובה לקרוא תהילים ולכבד איש את רעהו כמובן לא להעליב לא לקלל לא לעשות מעשים אסורים הכול רשום ליום הדין הקרב מאוד מאוד ימי משיח בן דוד לכן צריך העם היהודי על 12 מליון האיש כאיש אחד לקרוא תהלים להניח תפילין לקרוא שמע ישראל פעמיים ביום מהר מהר מהר ולא להתמהמה כי הגאולה קרבה מאוד מאוד

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת.

      אחת שבדקה, 03/06/07 16:24

      אנשים, בשיא הכנות, הסוף מגיע. וזו בחירה שלכם איפה אתם הולכים להיות כשגוג ומגוג תפרוץ. מלחמת עולם שלישית ואחרונה, ואותנו יציל המשיח. אז תעשו את הבחירה שלכם, תכפרו על החטאים שלכם, תלכו למועדון- מה שבראש שלכם. רק אל תגידו שלא ידעתם שהתקופה הקרבה הולכת להיות התקופה הכי קשה לעם היהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לפטר אותם, ומיד!

    משה, 03/06/07 08:32

    מי שרוצה לייצג את עם ישראל בפני הגויים, שקודם כל ילמד מה זה להיות יהודי.

    יש מספיק אנשים במדינה הזאת שמסוגלים לעשות זאת במקומכם, וביתר הצלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בתור יהודי בעל נתינות ישראלית חשוב לי

    נתין ישראלי, 03/06/07 08:28

    שהמדינה ככזאת לא תוציא כסף על דברים הנוגדים את ההלכה. להזכירכם מדינה יהודית.
    =========================
    למרות שהעובדים חושבים שהם עובדים שם לצורך תענוגות והחיים הנעימים אליהם להקפיד בעניין!

    הגב לתגובה זו

    • מדינה יהודית - מהמשמעות של לכל היהודים (ל''ת)

      ו לא מדינת הלכה, 03/06/07 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בן גוריון היה מתהפך בקברו

    דוד, 03/06/07 08:24

    סעיף ב' של ''מכתב הסטטוס קוו'', עליו הוא חתם כבר ב-1947 מציין:

    ב. כשרות. יש לאחוז בכל האמצעים הדרישות למען הבטיח, שבכל מטבח ממלכתי המכוון ליהודים יהיה מאכל כשר.

    מה שהיה טוב לבן-גוריון כנראה לא טוב למשרד החוץ.

    הגב לתגובה זו

    • קרא שוב: ''מטבח ממלכתי המכוון ליהודים''

      ליאור, 03/06/07 09:57

      לא זה המצב.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כמה בורות והתנשאות יש בתגובה של ''מה, נאכיל אותם פלאפל'' !!!

    Nושון, 03/06/07 08:22

    חסרות מסעדות גורמה בירושלים ובתל אביב, שהן גם כשרות? בקלות אני יכול לציין כמה עשרות!

    נו באמת, לפחות הייתם מביאים טיעון משכנע יותר.

    וחוץ מזה, לא יזיק לכם להגיד את האמת - אתם פשוט רוצים לאכול טוב על חשבון משלם המסים הישראלי.
    כמה אופייני לעובדי ציבור.

    הגב לתגובה זו

    • אומנם יש מסעדות כשרות..

      מוטי, 03/06/07 08:40

      אולם אין להכריח אנשים לאכול במסעדות כשרות. מספיק להכנס לצלחות עם הכפיה והפחד מהחרדים. אגב, אני בא מבית דתי (את עצמי אני מחשיב כמסורתי) ואני אוכל רק כשר.

      הגב לתגובה זו

      • מה מפחד מהחרדים לעזעזל??

        אני מתגובה 4, 03/06/07 09:01

        למי אכפת מהחרדים?
        קרא את 4 ותבין.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    דמגוגיה זולה...דוכני פלאפל איזה מסכנים

    דוד, 03/06/07 08:17

    כאילו שאוכל כשר הוא פשוט יותר,תראו מה קורה בארצות הברית בכל עיר גדולה יש מחלקתאוכל כשר בגלל הבריאות,ואתם כנמושת מתביישים בכך...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שכחתם שאתם יהודים? אני בטוח שאוכל כשר יכול להיות לא פחות טעים מאוכל

    חילוני יהודי, 03/06/07 08:15

    לא כשר.
    ברגע שנאבד את הזהות היהודית, מה אנחנו שווים כעם וכמדינה?
    הערבים יאכלו אותנו בלי מלח.

    למה להיות בכיינים?
    לקרב את הדיפלומטים למסורת שלנו, להראות להם את היחודיות שלנו.

    אתם מתארים לעצמכם דיפלומטים זרים, באים לדיפלומט יפני, ולא נוהגים כפי שצריך איתו?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בדיפלומטיה אתם יכולים לאכיל אותם הכל - כמו שאתם (ל''ת)

    מאכילים אותנו, 03/06/07 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    צודקים יש להוסיף לתפריט גם: קזינו/בית מרזח/ובית בושת, לנציגנו בחו''ל (ל''ת)

    משה, 03/06/07 08:04

    הגב לתגובה זו

    • אין שום רע בקזינו, עברתם שטיפת מוח בארץ (ל''ת)

      דני, 03/06/07 08:36

      הגב לתגובה זו

    • כמדומני- עובד משרד החוץ עסק בסטיות מיניות דוחות בדרום אמריקה.

      רומיאו, 03/06/07 10:06

      מעניין אם הוא ביקש החזר הוצאות על חשבון משלם המיסים ?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא - אותם תאכילו סושי - ואותנו תאכילו (ל''ת)

    פלאפל, 03/06/07 08:03

    הגב לתגובה זו

    • יש גם מסעדות סושי כשרות

      יעל חילונית, 03/06/07 09:57

      לא יאמן שאני מסכימה עם הדתיים על משהו.

      הגב לתגובה זו

      • לא יאמן יש לי הפתעה עבורך - אני לא (ל''ת)

        דתיה, 03/06/07 11:46

        הגב לתגובה זו