• 131.

    צריך לעודד את החמאס ולדבר שלום. (ל''ת)

    אלפרד, 03/06/07 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    כניעת ישראל: פתיחת ציר פילדלפי להעברת נשק חופשית - הודנה לשנה

    הישגי אולמרט, 03/06/07 08:24

    ההסכם שהושג בחזות מצרים הוא כזה:

    1. משוחררים 4 מפקדי ההברחות של החמאס הכלואים במצרים

    2. מצרים תסיע להעברת נשק לעזה

    3. ישראל מסכימה ולא תתערב בהעברת נשק חופשית לעזה

    4. בתמורה הודנה (מושג ערבי של הפוגה לצורך התכוננות למלחמה) של לא יותר משנה

    לדעתי זהו הסכם כניעה של ישראל, שמציג בשקריות ''הישג'' לממשלת אולמרט - ובפועל זוהי כניעה של ישראל, הפרת ההסכמים לגמרי עם מצרים (בעניין ציר פילדלפי), והפקרת אזרחי ישראל למלחמה שתבוא תוך זמה מה בצורה קשה יותר פי כמה מהיום!

    אולמרט מרמה הציבור שוב
    וכרגיל שם זיין על מדינת ישראל עתידה ועתיד אזרחיה!

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה של נבואות החורבן!!!

      מוטי קליפורניה, 03/06/07 09:03

      אז הגיע הזמן לשים את הדברים על השולחן וכהוויתם לצורך הבנה פשוטה וברורה,למלחמה יש שני צדדים!!!
      וכאשר ירצו לדון בשלום אזורי אמיתי ובר קימא אז שוב תעלה סוגיית כמות הנשק המותר ושאר הנושאים והם יתקפלו!
      כי יבינו מהר מאד שכל מצב הוא הפיך.
      ושוב במילים ברורות ופשוטות ושאינן משתמעות לשני פנים:- כל נשק מעבר למה שהוכתב ע'י צהל בהסכם יוחרם!.
      לא הייתי מיעץ להם לבחור במלחמה
      כנגד צה'ל כי שוב ישר וברור ובצורה שאינה משתמעת לשני פנים-הם יפסידו בה ובגדול!
      וישראל אינה רוצה את רצועת עזה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    השלום והמלחמה

    מוטי קליפורניה, 03/06/07 08:16

    השלום והמלחמה הם בתוך האדם עצמו,הוא אינו זקוק לאף הסכם עם הצד האחר על מנת לממש מציאות
    של שלום או מלחמה.
    ובמילים ברורות ברגע שישראל תראה שהפסקתם בפועל פעולות טרור,אז היא תדע זאת!!!
    אתם לא זקוקים לאף הסכם של הפסקת אש עם ישראל,אתם זקוקים להסכם הפסקת אש עם עצמכם בלבד.
    וברגע שתגיעו למדרגה זו של שלום פנימי אז תוכלו לעשות שלום עם הצד האחר-הבנתם?
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    ההסכם האמיתי: מצרים תסיע להברחות הנשק לעזה ובתמורה הודנה שנה

    יותר אמת, 03/06/07 06:54

    ההסכם שהשיגו המצרים הוא כזה:
    מצריים תשחרר את 4 ראשי ארגון הברחות הנשק מסיני לעזה

    ובתמורה החמאס מסכים להודנה של שנה (הפירוש של המילה: הפסקת אש לצורך התארגנות מחדש למלחמה והבסת האוייב)

    בתמורה ל''שקט'' ישראל מתחייבת לא להפריע להברחות הנשק ומצריים מתחייבת כנ''ל לא להתערב ואולי לסייע ....

    ברור שהסכם כניעה זה של ישראל יגמר רע מאד ...

    הגב לתגובה זו

    • עוד הפרטים על ה''עיסקה המסריחה''

      כניעה מצמררת, 03/06/07 06:59

      שתיקה בחוגים מדיניים בירושלים, זעם ותסכול בצה''ל, לאחר שנודע כי כדי להוציא מראש משלחת החמס שהייתה עד שבת 2.6 בקהיר, בראשותו של מוסה אבו מרזוק, הצהרות חיוביות לגבי הפסקת ירי הקסאמים, והפסקת הקרבות בין החמס והפת''ח, עומדים המצרים לשחרר 4 אנשי חמס, ו-1 איש ג'יהאד איסלמי, האחראיים על תפעול מערך הברחת הנשק, כולל המנהרות בציר פילדפי, ולהרשות את חידוש פעולתם. המצרים עצרו את החמישה באמצע חודש מאי, ודיווחו על כך בחשאי לארה''ב ולישראל, כהוכחה כי הם החלו לפעול נגד הברחות הנשק. עתה, שבועיים לאחר תפיסתם, עומדים המצרים לשחררם, לפי ההודעה ששר המודיעין המצרי הגנרל עומר סולימן מסר לאבו מרזוק, ביום א' 10 ביוני. מקורות בצה''ל אומרים, כי אם אכן המצרים ישחררו את מה שמוכנה 'הפיקוד הפלסטיני של ציר פילדפי', יהיה בכך איתות לכל מערך ההברחות בסיני וברצועת עזה, כי עליהם להמשיך בהברחות, וכי גם אם ייעצרו, הם ישוחררו תוך זמן קצר ביותר. מקורות בצה''ל אומרים, כי כל ההצהרות 'החיוביות' שאבו מרזוק נתן בשבת לעיתונות המצרית, כי החמס מוכן להסכים לשביתת נשק עם ישראל לתקופה של שנה, נובעות מההבטחה המצרית לשחרר את החמישה. במילים אחרות, ישראל נדרשת להסכים לחידוש מלא של פעולת מערך העברות ומנהרות הנשק בציר פילדפי, תמורת שביתת נשק עם החמס, שתאפשר לו להתחמש ולהתחזק, ללא הפרעה של צה''ל במשך שנה שלמה.

      המקורות שלנו מדווחים, כי כבר עם הגיעו של מוסה אבו מרזוק לקהיר בשבוע שעבר הוא הבהיר למצרים, כי מבלי שהם ישחררו את החמישה, אי אפשר יהיה להתקדם בשיחות. כאמור נכנעה קהיר לדרישות החמס. 5 ראשי מערך ההברחות הם: מהחמס: מואסטין קוקא. איסמעיל מטר. נהרו מסעוד. חמזי חמייד. מהג'יאהד האיסלמי: חמאד נאדר.

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    התגובות היחידות שלי כאן 23, 14

    Avi Ecuador, 03/06/07 05:27

    היתר מתחזים, מעריב מקווה שתפרסמו הפעם

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    why do we need cease fire?

    Yored, 03/06/07 04:56

    because they say so?........we shouldn't stop killing them, Tzahal should keep the good work . We waqnt Gilad Shalit free and untouched, then we want all thr arms they have( and they have a lot still) and then we will think how when and where..................bring them down to their knees , got to kill their ego and pride( do they have pride?)

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    Cease fire

    Gmad brasso, 03/06/07 02:37

    we should let them to rebuild the destroyed factories

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כשממשלת חלם תקלוט שהיא במזרח התיכון

    מקס, 03/06/07 01:19

    ולא מארץ מוצאו של ראש ממשלתנו , או מארץ מוצאה של שרת החוץ , ציפינוקיו...
    שאלה המתקראים ''לוחמי האיסלם'' נוקטים בטקטיקה איסלמית טהורה, כשהם סופגים אבידות ולחץ צבאי , הם מתקפלים , מתארגנים , מתחמשים...ותוקפים שוב , כאשר השעה נוחה להם...
    ככה נוהגת להקת צבועים , כשאריה זכר מגיע..

    הגב לתגובה זו

    • גבי אשכנזי-לא להיכנע - זו שעת המבחן האמיתית שלך-לא לפוליטיקה------- (ל''ת)

      לא להיכנע, 03/06/07 05:22

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    להמשיך ללחוץ לא להרפות

    מגל, 03/06/07 00:39

    אין להסכים לשום רגיעה עכשיו, אלא לחסל כמה שיותר כל חיסול רווח נקי

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כאשר אולמרט עסק ''באיפוק'' החמאס התעצם והתחמש באין מפריע!!!

    אריה שניפר, 03/06/07 00:25

    ובמקום ''להבליג'' ''איפוק'' ועוד הסברים לחוסר התגובה להתעצמות החמאס היו פועלים בתקיפות נגד החמאס ולא מאפשרים לו להתכונן ללא הפרעה ולהתעצם תחת חיפוי של אולמרט ופרץ אשר באיפוק הם איפשרו לחמאס להגיע באין מפריע לעוצמה רבה של צבא מאורגן אשר עדין לא פעל במלוא האפשרות שלו נגדנו??

    במקום להכריז על החוכמה שהאיפוק שטענו אולמרט ופרץ אשר תחת כל עץ רענן הישתבחו בתוכנית שלהם להילחם בקאסמים !

    הנשק הסודי שלהם היה ''איפוק זה כוח'' ''איפוק זה ניצחון'' ועוד כאלה טענות שעל קאסמים יש להבליג ולא להגיב .

    כך טענו אולמרט וממשלתו בכל היזדמנות והפכו את תושבי שדרות ועוטף עזה לקורבנות ''האיפוק'' !!

    רק לחשוב במקום הטימטום שבטענה שאיפוק זה כוח כאשר החמאס מבין את האיפוק כחולשה ומרשה לעצמו להתארגן להתחמש ולהכין ללא כל הפרעה את טונות חומרי הנפץ והקאסמים כאשר ישראל עם האיפוק נותנת להם את האפשרות להתכונן וגם תוך כדי לירות קאסמים באין מפריע החמאס קיבל מאולמרט ומפרץ את כל הזמן שבעולם להכין לנו את מה שאנחנו אוכלים היום זה התוצאה של ''האיפוק'' הנשק הסודי של אולמרט ופרץ!!!

    רק תחשבו אם לא היו משתמשים ב''איפוק'' ''ובהבלגה'' ובמקום זאות היו פועלים נגד החמאס על מנת למנוע ממנו להתכונן באין מפריע???

    מה היו התוצאות במקרה שלא פעלנו אם הנשק הסודי ''האיפוק'' ???

    החמאס היו מזמן היסטוריה וקאסמים לא היו נופלים כמו גשם על שדרות ואשקלון ועוטף עזה!!!

    חומר למחשבה !!!

    דרך אגב הטענה שהחמאס בשבירה , זה טעות פטלית החמאס רחוק עדין משבירה והוא עדין לא הפעיל אפילו לא מחצית מהעוצמה שהוא בנה ויש ברשותו מכל הזמן שאולמרט ופרץ עסקו ב''איפוק'' !!!

    החמאס מעונין להפסיק את הלחץ שצהל מפעיל עליו והוא מעונין אחרי שהשיג כבר הרבה כנגד אזרחי ישראל כאשר שדרות התרוקנה מתושביה עיר בישראל ברחה מהקאסמים בינתיים זה מספיק לחמאס ולכן הוא מעונין להפסיק בשלב הזה את הלחץ של צהל ולחזור לתיגבור העוצמה ללא הפרעה בחסות אולמרט ופרץ!!!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    קחו את ההצעה, תנו לנו אויר לשנה

    אחת משדרות, 03/06/07 00:16

    ממילא הצבא לא יכול לעצור את הירי.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מה קרה,נגמרו להם האופנועים או הבתולות, ואולי גם זה וגם זה. (ל''ת)

    שימי, 02/06/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אין סימני שבירה לחמס!

    Ron100, 02/06/07 23:04

    כל עוד נופלים קאסמים והחמס ממשיך
    להתקיים אלה לא סימנים לשבירה.
    סימנים לשבירה יחלו להופיע כאשר :

    1. לא יסופק להם דלק ע''י מדינת ישראל וישראל גם לא תאפשר לגורם אחר לעשות כן.

    2. לא יסופק להם חשמל ע''י מדינת ישראל וישראל גם לא תאפשר לגורם אחר לעשות כן.

    3. לא לאפשר לאף פלסתיני טיפול רפואי בישראל.

    4. לא לאפשר לאף פלסתיני לעבוד בישראל.

    5. לא לאפשר לאף פלסתיני ''בכיר''
    לצאת לחו''ל.

    6. למנוע העברת כספים מחו''ל לתוך
    חמסטן

    7. לנתק כל הידברות איתם.

    8. להפסיק להעביר להם סחורות
    ממדינת ישראל ולהפך.

    שינסו את לפחות לחצי שנה ותראו
    שזה עובד, וזה כדאי !

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חזון אחרית הימים - כאן ועכשיו....

    יעקב, 02/06/07 22:56

    א. אסור לעשות שום הפסקת אש , עד שהצד השני יגיע למצב בו יש להם ראשות פולטית וצבאית אחת, אשר כולם כפופים אליה, ממש כמונו. ועד אז לנתץ כל דבר שזז ונושא נשק או מאיים להשמידנו .... ולענין המשיח .... נוצרה כאן בעיה מורכבת של לאומניות, דתיות, ומעמדיות . איך פותרים את זה ? יש להכריז על שלוש ישויות, הרצועה עם תיקונים, הגדה והשטח הירוק עם תיקונים.. שבעתיד אם השלום והשיגשוג יחגגו בארצנו הגבולות יהיו וירטואליים ממש כמו הגבולות בין המדינות בארצות הברית . אזרחי רצועת עזה יהיו פלסטינים בלבד, אם יהודי יגור שם, הוא יאבד ת זכות הבחירה בארץ, ושם הוא יהיה רק תושב, יוכל לבחור לעיריה בה הוא גר אך לא לפרלמנט. בארץ, אזרחים יהיו רק יהודים , מי ששרתו בצבא שרות מלא או נולדו בארץ, כל האחרים יהיו בעלי זכות תושב, ( אגב לא צריכים להיות שום הבדלים בין תושב לאזרח, פרט לבחירה לפרלמנט ) !!! הגדה המערבית תהיה ישות דו לאומית, כל מי שנולד שם או שגר שם לפחות חמש שנים ויש לו מקום דיור הרשום על שמו, יוכל לבחור לפרלמנט . יש לשנות את צורת הממשל, ולהופכה למשטר נשיאותי בעל סמכויות להקים את הממשלה, בלי קשר למערכת המפלגתית שבה יש להרים את אחוז החסימה, והיא תשלח את נבחריה לפרלמנטים. ( על סמכויות הנשיא הנבחר, ונשיאותו כאשר ל מפלגתו אין רוב בפרלמנט, - באופן כללי במצב זה למעשה מתקיים סטטוס קוו , והתקציבים, וכל התנהלות המדינה, יהיו צילום של המצב שקדם לבחירתו. - הנשיא יכול להציע הצעות, ואם הן תיזכנה ברוב, יבורך !!! אם בגדה, יבחר ברוב יהודי, יו''ר הפרלמנט, ושר האוצר יהיו ערבים, וההיפך. הבעיה נשארת עם ערביי ישראל, אזרחי המדינה. עליהם תחולנה כל הזכויות והחובות, חוץ מהזכות להתארגנות פוליטית. בזמן ההכנות לחתימת ההסכמים בין שלושת הישויות, יערך מפקד אולוסין בגבולות הקו הירוק, וחלקם היחסי של ערביי ישראל באולוסיה, יחייב כל מפלגה הרצה לכנסת, להקצות לנציגיהם, את האחוז היחסי. אם זה יקרה, ונבחריהם ישולבו במפלגות יהודיות, הגשרים בין שני העמים יהפכו למציאות , ואולי נראה את הצד היפה של ערביי ישראל, שהם הקרובים לנו , בצורה, ובדיבור, ובתרבות מכל עמי העולם. אם נסלק את ההבדל הדתי, אנחנו עם אחד !!! אין לי ספק, שאם הלבבות יהיו כנים, השלום יפרח, ותיווצרנה שלוש ישויות, שיפתרו את כל המאויים, הדתיים והלאומניים, מבלי לשפוך דמנו לשוא. ויש מקום לכולם, .. תנאי נוסף הוא הצבא. רק ישראל תהיה רשאית להחזיק צבא , וכשיגיע השלום עם סוריה, וסעודיה ואחרים, כל מדינות העימות יפרקו את נשקם בהדרגה. וכשנתחיל לזרוק פרחים אחד על השני, יגיע המשיח, יאסוף את כל הפרחים, ויתן לנו לחיות סף, סוף !!!!

    הגב לתגובה זו

    • חלום יפה מפלורידה (ל''ת)

      מפחד מהוריקנים, 03/06/07 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    להמשיך לשבור, לא להסתפק בסימנים

    די לסימנים, 02/06/07 22:55

    אנחנו מבינים יותר מדי טוב סימנים. צריך להגיע לתוצאות ממשיות ולא להסתפק בפחות מזה

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה חשוב כן חמאס לא חמאס, העיקר לשיר משיח משיח (ל''ת)

    שי, 02/06/07 22:52

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    יאללה בואו ונעשה שלום עם החמס. נחזיר את בית''ר ירושלים לערבים

    וקודם נחזיר את, 02/06/07 22:49

    ואז יקרא שמם בישמעאל.
    בית''ר עזה . אז יאללה שילכו בית''ר והאוהדים שלהם לעזה ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    נניח שהחוק הביל''א אוסר ניתוק חשמל..

    נניח ש...., 02/06/07 22:30

    אבל לשבש להם קצת את אספקת החשמל והמים זה חוקי לא?!!

    הגב לתגובה זו

    • קיים איום סעודי על בוש באי אספקת נפט (ל''ת)

      ושאבא בוש צועק, 02/06/07 22:47

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    הוליכו שולל 6 ר''מ הזוייות שלנו ואולמרט ה-7 (ל''ת)

    דבילים לפי, 02/06/07 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    נו באמת!הם רוצים להפסיק בגלל שצהל הרס להם אופנוע+ז'יפ (ל''ת)

    כרה בלבן, 02/06/07 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    החמס ישרוד

    Ron100, 02/06/07 22:17

    אין חדש תחת השמש !
    כל עוד חמסטן קיימת גם החמס יתקיים

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לבנון טובחת בפלסט' והשמאל שלנו מחריש (ל''ת)

    שמאל האקדמיה, 02/06/07 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    לפי החוק, לא ניתן להמשיך לתקוף אותם

    Avi Ecuador, 02/06/07 22:15

    אם הם הפסיקו לירות קסאמים.

    הגב לתגובה זו

    • ובלי חוק ניתן? בעצם מתי הם הפסיקו לירות קסאמים? (ל''ת)

      מוטי, 02/06/07 22:28

      הגב לתגובה זו

      • ענית למתחזה ידידי (ל''ת)

        Avi Ecuador, 02/06/07 23:28

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    הם יודעים איך לצחוק על ממשלת החובבים שלנו!!בושות (ל''ת)

    חמור, 02/06/07 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    כל הכבוד-בהצלחה! תמשיכו ככה..... (ל''ת)

    אורנה, 02/06/07 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הדבילים בממשלה בטח יתנו להם להתאושש

    שלום, 02/06/07 22:12

    תמורת ''שקט'' מדונה

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לי לא ברור

    בני, 02/06/07 22:09

    ''ברור לכולם שאי-אפשר להוריד את מספר שיגורי הקסאם לאפס'', למה מי מת?
    אי אפשר להשתמש בכל כח האש של צהל ולדאוג לכך שלא ירו עלינו טילים? אין מצב? צהל לא מסוגל?
    או שבגלל המחיר אנחנו מעדיפים שירו עלינו?
    לי ברור שחייבים להשתמש בכל הכח וללא התחשבות בחוק ולהביס את מי שיורה טילים על ישראל. מה יותר ברור מזה?

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אולמרט בודק מה תהיה התגובה אם הוא יציע הפסקת אש,כך זה נראה (ל''ת)

    zobret, 02/06/07 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הרפיה ורגיעה משמעותה כניעה עפ''י המנטליות שלהם (ל''ת)

    ניסיון העבר, 02/06/07 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    תפסיקו להיות נאיבים!!כל זה בגלל שצהל הרג שלוש מחבלים?ההההההההה הצחק

    אבו קס, 02/06/07 22:03

    תפסיקו להיות נאיבים!!כל זה בגלל שצהל הרג שלוש מחבלים?ההההההההה הצחקתם אותי

    הגב לתגובה זו

    • לא ניתן לחמאס אפשרות להתארגן מחדש (ל''ת)

      אבו יונתן, 02/06/07 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרץ ואולמרט הביתה . (ל''ת)

    חיפה, 02/06/07 22:02

    הגב לתגובה זו

    • פרץ ואולמרט לשלטון. (ל''ת)

      חיפה, 02/06/07 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    צהל המשך בדרך .בהצלחה . (ל''ת)

    אריה, 02/06/07 22:01

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אסור לתת לאנאלפבתים להכתיב לנו מה לעשות

    פרופסור דוקטור, 02/06/07 21:57

    כל מי שרושם עם שגיאות כתיב הוא כנראה מהחמאס ומנסה לחמם את האווירה. הכי טוב לעשות שלום ולהחזיר את הפועל תל אביב לערבים. ככה יהיה שקט

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    בשבע השנים האחרונות היו כמה הפסקות אש,והקסמים המשיכו ליפול,אז בואו

    ארץ, 02/06/07 21:53

    בשבע השנים האחרונות היו כמה הפסקות אש,והקסמים המשיכו ליפול,אז בואו לא נשחק בנדמה לי

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא לא לא

    אברהם אבינו, 02/06/07 21:52

    לא לתהדיה ולא להפסקת אש, להמשיך בסיכולים עד שלא ישארו יות ר חמסניקים ושאר מרעין בישין, הפסקת אש היא זמן לאיסוף וייצור נשק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הם רוצים הפסקתי אש היות ואנחנו מחסלים להם אתה נשמה

    אזרח, 02/06/07 21:48

    הם רוצים הפסקתי אש היות ואנחנו מחסלים להם אתה נשמה לא לתת להם לשקם את כח האדם לחסל אותם אנחנו נחליט עם אנחנו מעונינים באפסקת אש רק אתמול הם הודיעו שהשיגורים לא יופסקו אז מה?

    הגב לתגובה זו

    • בואו נמשיך לשחק במישחקי ויוידאו

      צבוע, 02/06/07 22:12

      עם המזלטים החמושים תנו להם לרדת על הבירכים {ולא כדי להיתפלל}לא רוצים הסכמים קבועים לנו יש את הסבלנות {חוץ מכמה שטינקרים}

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    כל תקופת ''רגיעה'' מנוצלת לאיסוף ציוד והתארגנות מחודשת.

    אסטרטגיה, 02/06/07 21:44

    מצד שני גם הכסא של אולמרט צריך עכשו שקט. ואנחנו באמצע משלמים כך או אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יצברו עוד הפעם נשק במהלך השנה (ל''ת)

    משה, 02/06/07 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ATTACK NON STOP THIS TIME NEED TO END Iֱ

    זאב חול, 02/06/07 21:38

    הפעם צריך לתקוף בקצב קבוע להוריד אותם לאט לאט אבל בהמשכיות למעוך אותם בלי להיכנס לרצועה ,רק מהאויר עד שתתחיל המערכה עם אירן ואז נהנה מיתרון משמעותי וגם עם צה''ל מרתיע שאנחנו צריכים.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    החמצאס, ומה עם כל היתר?

    אופיר, 02/06/07 21:37

    ישנם כנופיות רבות בעזה. תמיד החמאס יכול לטעון. זה לא אנחנו. זה הם. וכמובן שהפסקת האש לא תישמר.
    ובכלל מי הוא משעל שיכתיב לנו את סדר היום. אם הם מתחילים להשבר. אז נשבור אותם עד הסוף.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ישראל ממשלת נפילים; תראו איך שוחתים אותם בלבנון. (ל''ת)

    Robin, 02/06/07 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    להמשיך להכות בלי הרף (ל''ת)

    בני, 02/06/07 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לדרוש את שחרור שליט כנגד הסרת הנייה מרשימת החיסול (ל''ת)

    אורי.אחד שמבין, 02/06/07 21:32

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    איזה שבירה בדיוק ?

    גדי, 02/06/07 21:28

    זה בדיוק ההצעה הקודמת שלהם!
    הפסקת אש רק כאשר החמאס יקבל את תנאי הקוורטט יכיר בישראל וייר בכל הסכם קודם שנחתם עימה.
    אחרת זה פשוט דחית העימות לזמן בו לאירן יהיה נשק גרעיני

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תשמעו זה לא זה שאסור להפסיק הבעיה היא שזה זמן בשבילם לחפור מנהרות!! (ל''ת)

    איש, 02/06/07 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אוי לנו אם נסכים. זו הבעיה של שלום עכשיו

    יהודי ישראלי, 02/06/07 21:15

    מי שמוכן למשכן את עתידו ואת הלאום שלו תמורת שקט רגעי יחסי, משלם אח''כ כפול. יש לחסל את ראשי החמאס ללא רחם.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כרוניקה ידועה מראש - ע''י ירי קסאמים היה ברור להם

    שימי, 02/06/07 21:13

    שתבא תגובה ישראלית, בעקבותיה יציעו כמו פעמים קודמות הפסקת אש
    לפי תנאים שהם יציגו וישראל תיענה.
    וכך בשיטת הסלאמי יגיעו צעד אחר צעד בכל פעם להישג חדש.
    מתי ממשלות ישראל יבינו שבמקום להיכנס כל פעם מחדש למלכודת הזאת יש צורך בתכנית אסטרטגית כוללת ולא מדיניות של כיבוי שריפות.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לא לתת להם שום רגיעה לפחדנים הללו. מה קרה לרעיון ''השהידים'' :)))) (ל''ת)

    שהיד משהיד, 02/06/07 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    החזרת שליט חייבת!! להיות חלק מהעסקה

    דן, 02/06/07 21:10

    אין מצב שישראל תגיע לאיזה שהוא הסכם בלי החזרתו של גלעד שליט

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    להרוג,להפציץ,לחסל..אוי אוי אוי נפל עלינו קסאם,יש פגועי חרדה..הצילו! (ל''ת)

    אור...., 02/06/07 21:04

    הגב לתגובה זו

    • גיבור גדול אתה בטח לא גר בשדרות...אתה יותר מחבל מכול טרוריסט מפקיר

      just me, 02/06/07 21:18

      את תושבי שדרות...

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, קסאם = הכרזת מלחמה

      שפוי אוסלו, 02/06/07 21:54

      על הכרזת מלחמה משיבים שערה. על שני מגדלים שמוסלמים הורידו לארה''ב ארה''ב הורידה שתי מדינות מוסלמיות והיד עוד נטוייה. על רצח 200 ילדים רוסים רוסיה הגיבה במחיקת עשרות כפרים צ'צ'נים. על שלושה פיגועים בתורכיה התורכים מתכוננים להגיב בפלישה וכיבוש של כל כורדיסטן. על חסימה של כולה מיצר אחד ישראל הגיבה בפלישה ל3 מדינות. לא מגיבים לפי מדידת הגופות אלא לפי התוקף המוסרי.

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה עושה בשביל אנשי שדרות?

      חפצי, 02/06/07 22:24

      הלכת להציע עזרה? הלכת לבדוק אם מישהו צריך אירוח בשבת? או לדאוג לאם שחסר לה מטרנה?
      אתה בודאי יושב ליד המקלדת והנה לכתוב את הדעות המענינות שלך!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    יהודים טיפשים. תנו לנו שנה להתחמש.

    גרשון, 02/06/07 21:01

    יהודים טיפשים. תנו לנו שנה להתחמש.מדי פעם נזכיר לכם שאנחנו קיימים - אבל הרי לא תוכלו להגיב כדי חס וחלילה לא להפר את ה''שקט'' וה''רגיעה''.

    מנהיגיכם עוד יגידו לכם שזה הישג מדיני ממדרגה ראשונה. שדחקתם אותנו לפינה.

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון.המזל שאף אחד לא קונה יותר את השקרים שלהם.

      ש.צ, 02/06/07 21:13

      חוץ כמובן מחבורת הזויים שיקנו מהם כל הבטחה ומילה.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    לא להפסיק! אולמרט, כל הכבוד! (ל''ת)

    רק כח, 02/06/07 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא לוותר!!!!!!!

    גלית, 02/06/07 20:59

    לא לוותר!!!!!

    לא עכשיו!!!! צריך ללמד את החיות האלו שאנחנו הם אלו שיקבעו מתי ואיך תיראה הפסקת אש.

    הם רוצים הפסקת אש רק כדי להיתחמש מחדש.

    צריך להשיב את גלעד הביתה לפני כל הסכם להפסקת אש!!!!

    תושבי שדרות הלב בוכה איתכם, אבל שקט זמני לא יפתור כלום...זה רק עניין של זמן עד שהחיות האלו יחזרו לשגר קסמים...לכן צריך לדחוק אותם לפינה ואז למחוץ אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אסור לתת לחמאס שנה להתארגנות ולהתעצמות היינו בסרט הזה !!

    ש.לוין, 02/06/07 20:53

    הפעם החמאס צריך להבין מדינת ישראל לא תאפשר שום הודנה לשנה. אין יותר דבר כזה. הפעם החמאס חייב להתחייב להפסקת אש מוחלטת בערבות של מדינות ערב ואירופה אחרת דמם בראשם יש לרדוף אותם עד חורמה ולא להרפות . החמאס יבין רק את שפת הכח והאש החזקה והבלתי מתפשרת. ראשי החמאס יהיו אלה שהכוונת תהיה כל הזמן מכוונת אליהם ביום ובלילה ,הם, לא יוכלו להוציא את הראש החוצה ולא יוכלו בכלל להלך כמו בני חורין . גם פעילי החמאס יהיו למטרות שלא לדבר על המסגריות המחסנים מצבורי התחמושת ומפעלי הקסאמים. בתי ראשי החמאס יהרסו עד היסוד כך שהם יחיו במחשכים. אסור בשום פנים ואופן בכלל לתת להם לחשוב שמדינת ישראל תסכים לדבר כזה.
    לא יקום ולא יהיה !!
    החמאס רוצה לחיות שיכריז מידית על הפסקת אש מוחלטת לאלתר וללא תנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אסור להרפות דוקא עכשיו לפרק להם תצורה (ל''ת)

    עמיג, 02/06/07 20:46

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    עוד זמן להתעצמות והתחמשות שלהם (ל''ת)

    ד, 02/06/07 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אולמרט , אם תמצמץ בחזרה - תצטרך להסביר הרבה יותר ממה שיש לך להסביר

    איציק, 02/06/07 20:44

    היום.
    נמאס כבר מההרתעה שהצלחתם לאבד.
    אם לא תשקמו אותה עכשיו - נחזור בקרוב למלחמת השחרור ולנאכבה הבאה.
    הבטחה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לישראל אסור להסכים, הטרורסטים מכתיבים זמן ופעולות?ישראל צריכה להכות

    ג'ינג'י, 02/06/07 20:41

    בהם דווקא עכשיו למוטט אותם כליל ולא לתת להם זמן להרים ראש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    בטח שנה להתחמש ואז להרוג בנו

    קוקי, 02/06/07 20:37

    עם נשק של מדינה . לא ולא. להמשיך לכתוש.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לא סימני שבירה ולא דובים וגם לא יער

    צביקה, 02/06/07 20:37

    אלה לא סימני שבירה. לחמס נוח לקבל עכשיו עוד כמה חודשים זמן להתחמש בשקט.
    זוכרים את המערכון של הגשש ''קסיוס קלי נגד חלפון'' ?
    היום מדינת ישראל היא קסיוס קלי המטומטם... וחמסחלפון מכניס לנו בכל פעם סטירה מצלצלת ומיד מבקש הפסקת אש. עד לסטירה העוד יותר מצלצלת בפעם הבאה. הבעיה היא שבאחת הסטירות הבאות עלולה לפרוץ מלחמה שבה קסיוס יאבד שוב את המכנסיים...

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אסור להסכים זה ייתן להם זמן להתחמשות. (ל''ת)

    גילי, 02/06/07 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צריך להחליף את הנהגת החמאס (עם אפאצי) (ל''ת)

    דמוקרטיה, 02/06/07 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הסכם של הפסקת אש צריך לכלול בתוכו גם את החזרת גלעד שליט

    לעמוד על זה, 02/06/07 20:19

    חייבים להכלילי את זה בהסכם.
    ולא,צריך להמשיך לקטוש אותם,לחסל,צריך שיהיה סבלנות כדי להשיג מה שרוצים.
    הרי הטילים שלהם זה כמו עקיצות יטוש בשבילנו,ומה שאנחנו צריכים לעשות להם זה לחסל אותם אישית,ספציפי את מנהיגי אירגוני הטרור.
    כך שאם הם רוצים להמשיך לחיות,כדאי להם לבוא ולבקש ממנו שנסכים להם לתת לנו מה שאנחנו רוצים.
    צריך סבלנות,ולעמוד על הדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא לישבר עכשיו

    וואחד וואחד, 02/06/07 20:16

    יש להמשיך ולהוריד אותם אחד אחד . כל כלב ביג'י יומו כל אחד בתורו לפי הסדר. ולשבת נישמח לקבל שאהידים שעולים לשמים איזו שבת איזה יופי כן ירבו

    הגב לתגובה זו

    • וואחאד וואחאד

      מתבלבל בספירה, 02/06/07 20:51

      אפשר גם לא לפי הסדר?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    חחחחחחחחחחח...........

    א, 02/06/07 20:16

    זאת מדינה מפגרת ואין פה יותר עתיד רק מפגרים ומי שלא מעוניין בעתיד טוב יותר ישאר כאן

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לכל המאיצים בממשלה להמשיך: סירסתם אותה עם תגובותיכם...

    אין, 02/06/07 20:12

    בשנה האחרונה ועם עיתונאים חסרי אחריות וועדות כוינוגרד.
    למי יש אומץ היום לפעול?!

    הגב לתגובה זו

    • בעיה של הממשלה לא היתה ביציאה למלחמה

      אלא, 02/06/07 20:42

      בניהול מלחמה פחדני,ורצון תימהוני לשמור על חיי האוייב יותר מאשר על חיילנו בגלל פחד הבקורת של העולם.
      במלחמה אם אתה לא הורג אותו מהר,הוא הורג אותך.
      אם אתה לא רוצה להלחם כמו במלחמה,אז אל תצא למלחמה.
      אם אתה מפחד מבקורת של האנטישמים בעולם,אז תפנה את המקום למישהו אחר ותלך הביתה.
      במלחמה אם אתה מתמהמה רגע לבדוק אם זה אזרח או מחבל על אזרחי,הוא כבר הרג אותך.
      במלחמה אתה חייב לרמוס להשמיד,לחסל,לגרום לכניעה מהירה,ורק אז להפסיק.

      יציאה למלחמה היתה נכונה,
      לצאת למלחמה ולשחק עם האוייב,זה פשע נגד החיילים שנישלחים לקרב כזה.
      זה פשע נגד ההרתעה של מדינת ישראל,פשע שמייצר את המלחמה הבאה.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע.הלוואי וינהגו כעצתך. (ל''ת)

        ש.צ, 02/06/07 21:15

        הגב לתגובה זו

      • אמת לאמיתה! (ל''ת)

        מיקי, 02/06/07 22:00

        הגב לתגובה זו

    • מצטער,אבל זה טיעון כ''כ מטומטם שאין לו תשובה מתאימה! (ל''ת)

      נא להכיר, 02/06/07 20:55

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    תהידה

    1 העם, 02/06/07 20:02

    למה?
    שיצטיידו בעוד נשק בארסנל?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    רוצים את גלעד בחזרה !!! (ל''ת)

    סער, 02/06/07 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הפסקת אש כן . אבל....

    יקי, 02/06/07 20:00

    בתנאי שחמ''ס שמרכיב כיום את הממשלה והוא אירגון פוליטי יתנער מהטרור ויכריז שהוא מקבל את ההסכמים שחתמו ממשלות הפתח עם ישראל.אם כוונת הפסקת האש היא להיתחמש ולהבריח נשק גם לגדה .אז מצידנו שיעשו הם הפסקת אש .כאשר נזהה מטרות שמתכננות טרור או עוסקות בהברחת אמלח נכה בהם בכל דרך כולל סיכול ממוקד . אם הם לא יעסקו בטרור ולא יתכננו טרור ולא יבריחו נשק למטרות טרור .אנחנו נשמור על הפסקת אש.צריך לטבוע ממצרים שתישמור על גבולותיה למניעת הברחת אמצעי לחימה .אם החמ''ס יכיר בזכות ישראל להיתקיים בביטחון בארצה אנחנו מוכנים לדו שיח לשלום איתם.לגבי שליט לא נחזיר את כמויות המחבלים שהם מבקשים ,בשום פנים. צריך להכביד את ידינו על הכלואים אצלנו כד שיבינו שאנחנו רציניים בכוונותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לקבל את הפסקת האש

    ארז, 02/06/07 19:57

    ישראל צריכה לקבל את הפסקת האש - וליישם אותה בדיוק כמו שהחמאס יישם את הפסקת האש הקודמת.
    החמאס יפסיק את האש, ישראל תמשיך לפעול לפי ראות עיניה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עד מתי החמאס ישחק איתנו, הוא מציב תנאים?!

    תוניס, 02/06/07 19:55

    הוא צריך לזחול על ארבע ולהתחנן, לא פחןת...וגם אז לא לתת לו מרגוע עד שיעבור לתוניס.....

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חיסול שמאל קיצוני זה הסיכוי היחיד לשלום

    אלכס, 02/06/07 19:51

    כל הפעילות של שמאל קיצוני זה עידוד לאירגוני טרור להמשיך להרוג יהודים. כל עוד שמאל קיצוני פועל חופשי בתוך ישראל לארגוני טרור יש תקווה שהם יצליחו לפורר חברה ישראלית.
    רק אחרי שפלשתינים יבינו שחברה ישראלית מלוכדת ואין בה בוגדים כמו אנרכיסטים, זוכרות, שלום עכשיו, יש גבול, פפה, אבנרי, שולמית אלוני ודומים, הם יבינו שבדרך טרור הם לא ישיגו שום דבר ויתחילו שיחות רציניות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם מה שנאמר בכתבה הוא אמת

    אדם מאמין, 02/06/07 19:48

    אסור לתת לחמאס את האפשרות לשרוד.

    חייבים לא רק לדחוק אותו לפינה אלא לבטל את עצם קיומו אחת ולתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אסור לנו להרפות. יש להמשיך להכות באויב

    קלאוזביץ, 02/06/07 19:48

    עד האיש אחרון שלו,ואפילו עוד קצת. להכות בשכל לדבר שלום לגלגל עינים,ולהכות. כי מי שגר במזרח התיכון צריך לדבר את השפה המזרח תיכונית. שוחטים ובוכים.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הפסקת האש הקודמת לא הפסיקה את הקסאמים

    אבי, 02/06/07 19:47

    לכן כדאי להמשיך ולהכות

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תכו בהם בלי הפסק בכל המחופשים האלה שלא (ל''ת)

    מבינים שפורים, 02/06/07 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי 'מקבל' את הפסקת האש?

    אלון, 02/06/07 19:45

    שדוברי הערבית בממשלה יבהירו לקהל שמי שמחליט על הפסקת אש זה אנחנו ולא הגחמות שלהם כשהם בלחץ.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא לוותר

    אנונימי, 02/06/07 19:41

    אסור להפסיק גם אם הם רוצים.
    זה תרגיל כדי לאפשר להם להתארגן. אסור להפסיק את הצייד של היורים והמשלחים.
    מצידי שיעברו לסיני
    הדובר תושב עוטף עזה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תבוסתנים החמאס מת מצחוק

    ניקו, 02/06/07 19:40

    מציב לכם תנאים ואתם כמו חמורים קונים.
    זו לא בפעם הראשונה שהוא משתמש בטכניקה זו .תמתינו לסידרה החדשה של הקסאם שתצריך אותנו לפנות את שדרות ,אשקלון, אופקים והקיבוצים מסביב לרצועה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פרנואיד ברמות (ל''ת)

      שפוי, 02/06/07 19:58

      הגב לתגובה זו

      • הוא פרנואיד ממש כמו ....

        שלומי, 02/06/07 20:35

        שהיו פרנואידים לפני שנה בהתנתקות... ממש כמו שהיו פרנואידים בהסכם אוסלו המקולל.. אלפי ישראלים מתים לא טועים... אסור להסכים להפסקת אש עד להחזרת שליט ועד להפסקת הקאסמים באופן מוחלט, אם אין הסכמה אין חמאס !!

        רק ככה נחזיר לעצמנו את כוח ההרתעה ונוכל לחיות בביטחון

        השלום יבוא רק מתי שהערבים יקבלו את השלטון הישראלי הנצחי , אם הם לא יקבלו צריך לארגן להם שיעורי שחיה ושישחו לנו מהחיים

        הגב לתגובה זו

      • אתה שפוי? אתה הזוי...SMALL הביתה! (ל''ת)

        just me, 02/06/07 21:19

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    יופי, נגמרו להם הקאסמים (ל''ת)

    שיריון, 02/06/07 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    **חיסולים מול הבלגה**

    א, 02/06/07 19:39

    אכן הסיכולים והשימוש בכוח בלבד לא יפתור את הבעיה.
    אני מסכים עם הטיעון הנ''ל.

    אז נכון, אין זה פותר את הבעיה מן השורש,
    אבל המנטרה הזאת שחוזרים ואומרים
    כל דוברי השמאל הלא שפוי
    ''אבל היינו כבר בסיפור הזה... האם זה עזר? האם אין קסאמים אחרי חיסול מבוקש X או Y ?'' היא פשוט סיסמה שגויה !

    לא ! השאלה היא הפוכה !
    האם האלטרנטיבה (קרי=הבלגה) טובה יותר?! והתשובה היא לא מוחלט !

    לא רק שההבלגה גם היא אינה פותרת את הבעיה (בלשון המעטה) היא אף מחזקת אותם ! והפעולה הכוחנית גם אם אינה תפתור את הבעיה כולה לפחות לא תאפשר לאויב להתחזק !

    זאת האמת רבותי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק במיליון אחוז (ל''ת)

      חנן, 02/06/07 19:41

      הגב לתגובה זו

    • טועה במיליון אחוז (ל''ת)

      חנן, 02/06/07 19:51

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    להמשיך ולהכות באויב ללא רחמים!

    רון, 02/06/07 19:38

    שום דיון, שום רמז, שום שיחה.

    להמשיך להכות. ובכוח הרבה יותר חזק.

    כל הביטחוניים אומרים בעברית צחה וברורה: יש לנקות את דיר החזירים שנקרא עזה לפני שזה יתפוצץ לנו בפנים כמו לבנון!

    הגב לתגובה זו

    • לנתק להם את החשמל!

      רמי, 02/06/07 20:04

      אמרנו ''התנתקות'' לא???
      למה לא מתנתקים מהם לגמרי? איך מאפשרים למצב האבסורדי שתחנת הכח באשקלון מספקת חשמל למייצרי הקסאמים?
      נפלנו על הראש!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    טימטום לא נורמלי להסכים (ל''ת)

    Zach, 02/06/07 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אין רגיעה בלי גלעד! (ל''ת)

    אמא, 02/06/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה לא רגיעה ל-40 שנה? לא עדיף? (ל''ת)

    שופטים, 02/06/07 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כנראה שהאסטרולוגים טעו, מלחמה גדולה בשנה הבאה (ל''ת)

    יפית, 02/06/07 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צריך לכסח אותם עד הסוף,

    צריך לכסח אותם, 02/06/07 19:32

    צריך לכסח אותם עד הסוף,

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחלה הצעה יעני,ישראל תיכנע טוטאלית ללא תנאים!!

    ישמעאל, 02/06/07 19:32

    אולמרט ופרץ קיפצו על המציאה!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שליט חוזר ללא תנאים נקודה (ל''ת)

    רוני, 02/06/07 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תמשיכו להתיש אותם כמו שהתישו אותנו עם הקסמים

    עד שיבקשו, 02/06/07 19:28

    ל - 20 שנה הבאות

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אסור להידבר על שנת רגיעה,מפני שהיא טקטית מבחינתם להתחמשות מספקת

    אייל, 02/06/07 19:25

    כל מה שהם רוצים , זה שתהיה להם את היכולת הצבאית הנדרשת לצאת נגדנו במלחמה כוללת (כמו החיזבאללה).

    אסור לנהל איתם משא ומתן על שנת ה''חופש'' הזו , וגם לא על הפסקת האש , מפני שהם בין כה מפרים ויפרו אותה.

    צריך להיכנס עם הצבא לרצועה ועכשיו , אחרת אנחנו נבכה על הפקרותו של הגבול הדרומי , כפי שבכינו על הפקרותו של הגבול הצפוני.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אצל אולמרט יקום ויפול לפי ה''ניו יורק טיימס''. איך הוא יתן הרצאות? (ל''ת)

    כה אמר, 02/06/07 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    גלעד שליט

    אני, 02/06/07 19:20

    זה בדיוק הזמן להגיד להם או שאתם משחררים את גלעד או ששום הפסקה!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לדעתי, יש לנצל את המומנטום לשיחות שלום חשאיות

    Avi Ecuador, 02/06/07 19:18

    עם אבו-מרזוק, וכך בהמשך יהיה שקט ברצועת עזה.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי עליך להפנים שאין שלום עם טרור (ל''ת)

      דרור, 02/06/07 19:22

      הגב לתגובה זו

      • לא למדת עדיין שאני לא שמאלני?!

        Avi Ecuador, 02/06/07 23:41

        ענית למתחסה

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    שימסרו לנו את כל הנשק- עד אז שיחפשו אותנו בסיבוב (ל''ת)

    tnhr, 02/06/07 19:16

    הגב לתגובה זו

    • לפי החוק, הם לא חייבים למסור את נשקם

      Avi Ecuador, 02/06/07 19:27

      כי הם קנו את נשקם עם קבלות.

      הגב לתגובה זו

      • נדמה לי שגם לך יש הרבה קבלות (ל''ת)

        מוטי, 02/06/07 20:11

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה שהם רוצים ברגיעה זה להתחמש עוד קצת

    .., 02/06/07 19:14

    ואז בעוד חודש להגיד שצה''ל מפר את ההסכם בכך שפוגע בחוליות קסאם. לא היינו בסרט הזה לפניי כמה שבועות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!! (ל''ת)

      אסף, 02/06/07 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שום רגיעה של שנה.

    .., 02/06/07 19:13

    צריך להמשיך ככה עד שהם יציעו לנו את עזה והגדה תמורת הפסקת אש.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מה זה רגיעה של שנה ?

    לא מאמין להם, 02/06/07 19:12

    שנה שהם יצברו אלמ''ח ?
    שנה שהם יתכננו פעולות טרור ?

    הם יסתפקו בתירוץ הכי קטן בשביל להפר כל הסכם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט אתה גמור כל הספינים שלך שקופים לעם נשבר ממך. (ל''ת)

    יואל, 02/06/07 19:11

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי, אולמרט פותח עכשו דף חדש

      Avi Ecuador, 02/06/07 19:20

      והוא יזנק בסקרים.

      הגב לתגובה זו

      • אולי גליל חדש (ל''ת)

        ., 02/06/07 19:42

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    ...להמשיך ללחוץ עליהם!!! לא להרפות!!!! עכשיו הם קולטים שלא נוותר! (ל''ת)

    ישראלית שפויה, 02/06/07 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי מבקש הפסקת אש?

    אזרח מן השורה, 02/06/07 19:07

    בהעדר הנהגה ברורה וחזקה ברשות הפלסטינית, כל הסכמה נעשית עם אנשים. אנשים בודדים, שחושבים שיש להם השפעה.
    בפועל, אנו למדים שלכל ארגון יש זרוע מדינית וזרוע צבאית, ויד שמאל אינה יודעת מיד ימין.
    אז אם הזרוע המדינית ה''מתונה'' של חמאס מבקשת רגיעה, מי מבטיח לנו שהזרוע הצבאית תקשיב למדינית?
    ומה על יתר הפלגים והארגונים המסונפים לאותן ''מפלגות גדולות''?
    מה עם הגי'האד האיסלאמי ועם פתח אל איסלאם ועם גדודי עז א-דין אל קסאם וגדודי אל אקצה? הם הרי ממשיכים לומר שלא הסמיכו אף אחד לדבר בשמם ומצידם, המשך ההתנגדות המזויינת בישראל היא האג'נדה. אזי לראשי מדינתינו יש לומר: שלא יעבדו עליכם!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לטרו,ר המילה הפסקת אש ,אין משמעות

    רוני, 02/06/07 19:07

    לא שלא היה ברור, ''הפסקת אש'' ו''עמידה בהסכמים'' הם בועות סבון שמתפוצצות ברגע שהם נוצרות.
    בין טרור חמס לטרור פתח היו עשרות הסכמים שהופרו במעשי רצח עוד לםני שנחתמו.
    לכן הסכם איתם ,רק שהם יפסיקו להיות טרוריסטים או שיתפסו/יהרגו.
    ומהתנהגותם רק האפשרות השניה קימת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה הזמן להביס אותם אחת ולתמיד!!!

    דרור, 02/06/07 19:06

    אין יותר מטומטמים שילחצו ידיים לטרור יותר!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בניגוד למה שציפיתי, אולמרט וצה''ל הוכיחו את עצמם.

    Avi Ecuador, 02/06/07 19:05

    כל הכבוד !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רק כניעה מוחלטת

    רמי, 02/06/07 19:04

    לא לקבל שום דבר חוץ מכניעה מוחלטת.הפסקה באלימות לשנה רק תתן להם זמן להתארגן ולהתחמש מחדש.צריך לשבור את החמס סופית
    עיני דמשק ואירן נשואו אלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מאוחר מדי

    דוד, 02/06/07 19:01

    רגיע כשזה יתאים לנו...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זה הזמן להסתער עליהם, להוריד אותם לברכיים, זו לא זירת בושידו

    אסף, 02/06/07 19:00

    שבכל פעם שהאויב מתחפר הוא רץ לחבלים כדי לקחת זמן ואוויר כדי להתאושש זאת רק כדי שיוכל להכות בנו שוב בשעת כושרו, צריך לכסח אותם עד הסוף, שיפסיקו לירות על ילדים אזרחים טילים, נסוגנו מעזה והם רק החריפו את המאבק, ראינו מה ויתורים שלנו הביאו עלינו, זה הזמן לתת להם בראש עם כל כובד הפטיש הצה''לי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אח שלי!!! (ל''ת)

      דרור הצנחן, 02/06/07 19:10

      הגב לתגובה זו

      • צנחן אומר לגולני משהו טוב? מה, אתה לא מרגיש טוב? (ל''ת)

        חי חי, 02/06/07 19:21

        הגב לתגובה זו

        • סרן בגולני זה ברמה של סמל בצנחנים...

          דרור הצנחן, 02/06/07 19:28

          אז צריך לעודדו כי אני סמ''ר
          חחחחחחחחח

          הגב לתגובה זו

          • דרור הצנחן - אתה יהיר ושחצן !!!

            צנחן לא שחצן, 03/06/07 07:49

            לוחם גולני הוא לא פחות מצנחן
            מלבד הצניחה (אמצעי תחבורה ) גולנצ'יק עובר את כל מסלול האימונים ואולי גם קצת יותר !!!
            אז קצת צניעות לא תזיק לך. אף שאני
            צנחן לשעבר מעולם לא הרגשתי שיש לי במה להתנשא מול חייל גולני בכל הקשור לחיילות ובכלל.
            אגב: לגולני עבר מפואר עוד מימי מלחמת השחרור, אז דרור תפסיק לגזור את הקופונים מהריבית של המיטלה במבצע קדש !!!

            הגב לתגובה זו

    • טועה אח שלי!!! (ל''ת)

      דרור הצנחן, 02/06/07 19:21

      הגב לתגובה זו

    • ילדים, לא אתווכח אתכם, זהו המבחן האחרון שאולמרט יכול לא להכשל בו...

      אסף, 02/06/07 19:46

      אם הוא מסכים ל''הודנא'' הזו, אין ספק שביבי ייקח את הבחירות הבאות בהליכה/טיפוף, ומפלגת קדימה תשב במושבים של ''שינוי, ו- ''צומת'' בכנסת הבאה.

      מלחמה צריך לדעת לנהל ולא פחות חשוב לסיים, אבל לסיים אותה בזמן וכפי שאתה רוצה, ולא לפי בקשתו של האויב.

      אגב, להערותיכם הילדותיות...אחי צנחן, צנחנים, גבעתי, נח''ל..הכל אותו זהב.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא שנה ולא נעליים -- להמשיך ולכתוש להם את הצורה - ללא כניסה קרקעית (ל''ת)

    דוד שוילי, 02/06/07 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כן, אולי החמאס יבין חס וחלילה

    Avi Ecuador, 02/06/07 18:58

    שהאידיוטים שלנו בשלטון ובעם-הארץ יכולים לבנות אותם אפילו בלי לחפש בתולות בשבילם.
    נס חיזבאללה וחמאס לאידיוטים בשלטון.
    שיספקו להם חשמל לקאסמים, שלא יפסיקו חס וחלילה (לא נאמר בציניות).
    לשמאל יהיה ''זמן'' לטפל ביהודים ולעשות להם ניקוי אתני.
    לתת פרסים ומדינה לסדום-עמלק-פלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    קודם שחרור שליט, ריסוק החמאס וחיסול אנשיו ואז הפסקת אש (ל''ת)

    יד לשלום, 02/06/07 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שוב צה''ל מבלבל את המוח !

    חיפאי, 02/06/07 18:57

    איזה סימני שבירה ואיזה נעליים.
    צריך לחסל את משעל הנייה, ועוד כמה ראשי ארגוני הטרור, להגלות את כל תושבי צפון הרצועה לתוך עזה, ורק אחרי 1000 הרוגים והרס הם יבינו קצת יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ואני חשבתי שכתביי הטלויזיה אומרים שסיכולים לא עוזרים. (ל''ת)

    מאמין לכתביים, 02/06/07 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לסיים את העבודה

    אפריים, 02/06/07 18:52

    החמס מבקש פסק זמן של שנה על מנת להתארגן לסיבוב שני,,, עם טילים משופרים עד מרכז הארץ , צריך לגמור את המלאכה עכשוו וכמה שיותר מהר

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חס וחלילה

    יאיר, 02/06/07 18:51

    בשום אופן אסור להסכים. קודם שחרור שליט ואז נדבר. חוץ מזה, מה זה שנה? שיוכלו לשוב ולהתחזק?
    ח..ח..ח..

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הם מבקשים תקופש של שקט להתחמש שוב ...

    אזרח, 02/06/07 18:49

    לא לעזוב אותם עד שיהרסו לגמריי..
    בעזה יש שטח ענק לבנית איצטדיון כדורגל, זה הזמן להגדיל את הליגה...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הסכמה לרגיעה עם חמס = כניעה. (ל''ת)

    אבי, 02/06/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    החמאס ניצח שוב!שדרות עדיין בת ערובה!אשקלון הבאה בתור! (ל''ת)

    נו ליברמן, 02/06/07 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד לאולמרט (ל''ת)

    הצליח לו, 02/06/07 18:46

    הגב לתגובה זו

    • עוד אידיוט מעם הארץ

      Avi Ecuador, 02/06/07 19:00

      יאפשרו החמאס לאולמרט להלחם ביהודים.
      נס החמאס לעם-הארץ יופסק חס וחלילה לאידיוטים.

      הגב לתגובה זו

    • נראה איך תגיב בסיבוב הבא,כשטילים ינחתו במרכז הארץ!!! (ל''ת)

      לכל הנאיבים, 02/06/07 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    דובר החמאס אמר את זה כבר לפני שבוע

    אינשאללה, 02/06/07 18:45

    אבל התנאי - הוא הפסקת אש כוללת עם ישראל- ושתתחייב לקיים אותה גם בגדה, מה פה סימני השבירה? זוהי רק טקטיקה שונה

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הו אה מי זה בא החמאס חינך אותנו

    אחמד, 02/06/07 18:45

    קאסם אחד ביום והוא ממשיך להתחזק ולהתחמש
    עד הפעם הבאה

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר ?, לפחות תהיה ברור. (ל''ת)

      רפי, 02/06/07 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    יצירת מסה קריטית תשבור אותם

    שי אלידע, 02/06/07 18:43

    זו היא אינדיקציה לפגיעה בעצב רגיש !
    שום הרפייה ! להגביר את הפעילות המגוונת עד להכרעתם !!
    לזה דרושה לנו מנהיגות אחרת !!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לשחרר את גילעד שליט מיד לפני הכל!!ואת הנשק להשמיד!!והאו''ם יפקח!!!!! (ל''ת)

    להשמיד את הנשק, 02/06/07 18:43

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט אם זה הרבה בשבילך !!תן למשהו אחר לעשות את !!!זה המינימום (ל''ת)

      תשובה 10, 02/06/07 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זו לא ממשלה זו מחדלה מושחתת

    שפרוכצינגר, 02/06/07 18:42

    מי זה סר הבטחון חדל אישים
    מי זה ראש המחדלה נוכל מתלמד
    מי סר הפנים עצם שמו מעיד על טבעו וטיבו יאללה לפרק את הכל stooges

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם רוצים זמן להתחמש! כרגיל ממשלה של אפסים יקבלו את ההסכם מייד (ל''ת)

    הפסקת אש עלק, 02/06/07 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הם קובעים פה את סדר היום

    טל, 02/06/07 18:32

    ממשלה נבובה ופחדנית שמפקירה את תושביה וגורמת לנזק בלתי הפיך בהרתעה של העם היהודי מול המרצחים שמריחים את פחד השלטון.

    הגב לתגובה זו

    • קצת התבלבלנו!

      אבי, 02/06/07 18:58

      מי הם שיגידו לכמה זמן?בואו נתחן אותם עוד חודשיים ככה טוב,ומכל הלב,לא כמו שעכשיו!!!ונשתיק אותם לעשר שנים!כדי שבטעות אם תתפתח מלחמה עם חברים שלהם לא נגלה שחפרו לנו תעלות ומנהרות מתחת לרגליים בכל רחבי הארץ!היינו בטוחים עד לפני שנתיים שלא סמכנו על אף אחד מלבד עצמיינו!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא להסכים הולך להגמר להם מלאי הקסמים הם רוצים זמן להגור עוד להכנס

    אלי, 02/06/07 18:31

    בהם חזק לפרק אותם

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ועכשיו שכל הפרשנים החכמולוגים יאכלו את הכובע!!!

    עמית, 02/06/07 18:27

    כמה פעמים שמענו שהסיכולים לא עושים את העבודה? וכמו שאמר דניאל פאר:''עיניכם הרואות''. עכשיו יש להגביר את הלחץ עליהם עד שיתחננו להפסקת אש ואז נעשה את זה בתנאים שלנו, בראש ובראשונה שחרור גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

    • האמת היא אחרת

      א, 02/06/07 18:45

      אכן הסיכולים ושימוש בכוח בלבד לא פותר את הבעיה, אני מסכים עם הטיעון הנ''ל.

      אבל פה נשאלת שאלה אחרת :
      אז נכון שאין זה פותר את הבעיה מן השורש, וכמו שאומרים כל דוברי השמאל הלא שפוי
      ''אבל היינו כבר בסיפור הזה... האם זה עזר? האם אין קסאמים אחרי חיסור ה X ?''
      השאלה היא הפוכה ! האם האלטרנטיבה (קרי=הבלגה) טובה יותר?!
      והתשובה היא לא מוחלט !

      לא רק שההבלגה גם היא אינה פותרת את הבעיה (בלשון המעטה) היא אף מחזקת אותם ! והפעולה הכוחנים גם אם אינה תפתור את הבעיה כולה לפחות לא תאפשר לאויב להתחזק !

      זאת האמת רבותי.

      הגב לתגובה זו

      • לגמריי .. *Thumbs Up* (ל''ת)

        fyhfhjfgh, 02/06/07 19:18

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    השבירה היא אצלנו הם ניצחו (ל''ת)

    אבי, 02/06/07 18:27

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה !!!

      מנש, 02/06/07 19:11

      לפני שבועיים הם הסכימו לרגיעה בעזה בתנאי שהיא תכלול גם את הגדה ואילו היום הם מוכנים לרגיעה בעזה בתנאי שהיא תכלול גם את
      הגדה.
      הבנת את זה ברוך ?
      ואם לא - אני אסביר: אז הם ''הסכימו'' ואילו היום אחרי שנשברו - הם כבר ''מוכנים''.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה השינוי אסור להפסיק בגדה

        אבי, 02/06/07 19:40

        הם עקביים אנחנו אלה שנסוגים

        הגב לתגובה זו

    • יאללה ביבונים:היידה נסראללה,היידה משעל,היידה שרה.

      יגאל כהן, 03/06/07 01:34

      עם היד על הלב ביבונים.
      אתם איתנו,או עם האויב?
      כשהערצתם את נסראללה עוד הבנתי אתכם.
      אבל אתם גם מעריצים של משעל ושל הנייה.
      שלא לאמר של יגאל עמיר.
      אתם האויב,או רק תומכים באויבינו?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    החמאס חייב לשלם על פשעי המלחמה בשדרות

    בצלם, 02/06/07 18:27

    החמאס חייב לשלם על פשעי המלחמה בשדרות

    הגב לתגובה זו

    • צריך לסגור להם את החשבון

      .., 02/06/07 19:17

      להשמיד אותם כליל.. ולא לגבות מחיר פעם בחודשיים.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    נו שמאלנים תקפצו-חלון הזדמנויות. תנו להם להתאושש ולהתחמש (ל''ת)

    סרג'נט פפר, 02/06/07 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני מקווה שממשלת ישראל

    אי, 02/06/07 18:25

    תהיה חכמה ותוציא כמה יותר מהפסקת האש הזאת. אסור לאפשר העברת נשק מציר פילדלפי באופן בלתי פוסק כמו שקורה עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך בכלל הפסקת אש אצלם זה לא הפסקת אש צריך להמשיך להכנס בהם (ל''ת)

      טל, 02/06/07 18:32

      הגב לתגובה זו

    • ההפסקת אש מבחינתם זה שצה''ל מפסיק להציק

      מיש, 02/06/07 19:16

      והם ממשיכים בשמם של כל מיני פלגים של הג'יהאד.

      הגב לתגובה זו