• 90.

    הקטנוע שלי !!

    Ron100, 02/06/07 22:06

    מישהו יכול להסביר לי למה התנקשו בקטנוע הגנוב שלי ?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא חבל על האופנוע ???????????? (ל''ת)

    אבי.ש, 02/06/07 18:06

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מישהו יודע איזה דגם היה האופנוע ? (ל''ת)

    מגרש מכוניות, 02/06/07 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    האמת - כואב הלב על האופנוע

    זזזזז, 02/06/07 16:22

    היו צריכים למצוא פתרון יותר טוב. משהו כמו פצצה של טון המושלכת על השוק בעזה, בשעה שנמצא בו המחבל. אבל בשביל חתיכת חרא כזה לחסל אופנוע? כואב הלב. איפה הימים של פעם, כשצה''ל היה צבא קטן עם נשמה. פעם, כשהיה צריך לשלוח דרישת שלום למוחמד יאסין החוגג עם שבעים בתולות בגן עדן, הם היו יורים כדור הישר לראשו של המחבל, ובכך היינו זוכים בשתי מצוות - גם פוטרים את העולם מעונשו של זה, וגם שומרים על האופנוע.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    צבא לא מוסרי - צבא חלש

    אלון, 02/06/07 13:42

    יש לכלוא את החיילים שהרגו בטעות או לא טעות את הילדים החפים מפשע , ולהסביר לחיילי צה''ל שוב ושוב לפני שלוחצים על ההדק עלולים אתם להרוג אזרחים תממים .

    מדוע לא נשמע קולו של סוחר הנדל''ן אולמרט מדוע הוא לא מתנצל לפני הורי הילדים שנהרגו ?

    הגב לתגובה זו

    • ל אדון בלון נפוח. מ86

      בני 123, 02/06/07 14:15

      למה צהל צריך להתנצל? למה אתה לא הולך לעזה לבקש מהם להתנצל על ירי הקסאמים על אזרחים?רק בגלל רפה שכל שכמותך מעיזים לגנות אותנו כאשר אנו מגיבים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק!צבא מוסרי היה נוהג כמוהם-מפגיז אולוסיה חפה מפשע (ל''ת)

      לך תגור בשדרות, 02/06/07 15:13

      הגב לתגובה זו

    • להיפך: בילבול מוסרני מחליש את הכוח הצבאי

      אלי, 02/06/07 15:41

      זו אקסיומה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק. צבא לא מוסרי כלפי תושבי שדרות

      מוני, 02/06/07 16:03

      צבא מוסרי היה בוודאי מוחק את הברברים הפלשתינים מהמפה, אבל צבא לא מוסרי מרחם דווקא על האויב.

      הגב לתגובה זו

    • מוסרי ביותר להרוג את הבוגדים שמנצלים דמוקרטיה על מנת לעזור לאויב (ל''ת)

      פרופסור למוסר, 02/06/07 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    כה אויב בחולשה שלנו (ל''ת)

    UN, 02/06/07 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד לצה''ל,אבל זה לא מספיק (ל''ת)

    UN, 02/06/07 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    צהל מתעסק בקטנות

    קובי, 02/06/07 11:30

    ללא חיסול מלכי הצרעות ימשיכו כל השהידים לירות טילים...רחמי על מי שגר בשדרות

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעוניין לרכוש אופנוע רצוי בלי תאונות (ל''ת)

    חיים, 02/06/07 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מעניין לרכוש את האופנוע לחלקי חילוף ב-24 תשלומים ללא ריבית (ל''ת)

    חיים, 02/06/07 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ל68

    עזוז, 02/06/07 10:21

    זה לא חיסול ממוקד בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מגיע לשדרות לקבל קסאמים

    זועם, 02/06/07 10:20

    ישראל הורגת כל הזמן בעזה אז מה אתם רוצים שהם ישתקו ולא יעשו דבר הם רוצים להגן על עצמם

    הגב לתגובה זו

    • אני מעוניין לפגוש אותך ,זו הזדמנות מקצועית נדירה....

      פסיכיאטר קליני, 02/06/07 11:08

      ...לבחון כיצד בן אדם הופך למפלצת ,מרוב פחדים חששות חוסר אמונה והשפעה של עיתונאות חולה ומוסדות ממשלתיים בוגדנים המכורים לכסף.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל לא מגיבה מספיק חזק

      מיקי, 02/06/07 11:13

      מדינה אחרת היתה מוחקת את קן הצרעות שנקרא עזה כבר מזמן. אצלנו כנראה מחכים שיבוא צונאמי ויעשה במקומנו את העבודה. והאמת היא שמחיקתה של עזה מעל המפה היתה עושה טוב גם לפלשתינים, כי סוף סוף היו מבינים שהברבריות שלהם מובילה רק לכיוון אחד: נאכבה שניה שתביא אותם עוד יותר אחורה.

      הגב לתגובה זו

    • זה ערבי שתול. (ל''ת)

      מודעין., 02/06/07 11:48

      הגב לתגובה זו

    • תגובתך מעודדת, אם אויב כועס זה סימן שחיסולים בעזה משיגים את המטרה (ל''ת)

      אלכס, 02/06/07 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אל תתנו לצ'יקו תמיר לדרדר את המצב למלחמה כוללת. המשיכו בתקיפות מהאו

    כל הכבוד לצה''ל., 02/06/07 10:18

    מהאוויר!!!!
    חיזקו ואימצו !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא לפגוע בראשי האירגונים!כי אתם פוחדים שיפגעו בכם?

    עליבות, 02/06/07 09:40

    ומתירים דמם של אזרחים?אם צה''ל יכול לעשות הרבה יותר(והוא יכול)והדרג המדיני מגביל אותו,אז הדרג המדיני בטיפשותו מבלי להיות מודע,בעצם משת''פ של רוצחים!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אז מה , אצל הערבים אין זוטרים , כולם בכירים . (ל''ת)

    זוטא, 02/06/07 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חרף הקסאם ת''א ''שורדת'' הבורסה נוסקת וההון ממריא (ל''ת)

    ''שותפות גורל'', 02/06/07 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עם 40% פרסום בלבד נגיע לימי סטלין (ל''ת)

    הפרשן לעינייני, 02/06/07 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    חלוץ אב-טיפוס למחדל ואשכנזי המוצר המוגמר (ל''ת)

    דרגות לפי המשקל, 02/06/07 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דג-רקק שהיה לבכיר ומכונית שרופה שהיתה לאופנוע (ל''ת)

    וישראל בולעת, 02/06/07 08:49

    הגב לתגובה זו

    • נכון!אילו היה בכיר לא היו פוגעים בו! (ל''ת)

      ממשלה, 02/06/07 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חמאס - דתיים, אז עכשיו הוא נטולי קרקע ??? (ל''ת)

    סת''ם, 02/06/07 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מה ? היה ''טוטל לוסט'' (ל''ת)

    שוטר תנועה, 02/06/07 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ללא פטפוטים בהתמדה ונחישות להכות,,,

    אזרחית, 02/06/07 07:58

    ללא גמגומים ,וללא הפסקות ביוזמת החמאס, הם מאיימים משמע הם נפגעים !!!!!!! עד שהחמאס יבקש הסכם קבוע לא זמני !!!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    חיסול ממוקד

    חיים, 02/06/07 07:52

    מחפס חלקי חילוף לאופנוע אפשר לקנות במזומן

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מעמיין אם היה ביטוח לאופנוע? (ל''ת)

    Avi Ecuador, 02/06/07 07:17

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עוד אחד השותפים לשלום נרצח בידי הצבא. זה לא מוסרי ולא חוקי! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 02/06/07 06:33

    הגב לתגובה זו

    • אוי.. אוי.. אוי.. הלך השלום (ל''ת)

      חותן יתרו, 02/06/07 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לצהל!!עכשיו נשארו רק 14995 מחבלים!!

    ישמעאל, 02/06/07 05:42

    איזו תעוזה!! איזו מקוריות!! בשיטה הזו,בטוח יפסיקו את ירי הקסאמים בעד 10 שנים!!די,מספיק!!אל תדווחו לנו יותר על כל שטות כדי לפאר את מעשיכם,אם רק את זה אתם יודעים לעשות!! אשכנזי תתעורר !!אתה הופך להיות חלוץ-2 !!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    בשום פנים ואופן לא להפסיק את החיסולים

    בשום פנים ואופן, 02/06/07 04:09

    בשום פנים ואופן לא להפסיק את החיסולים

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה לא מספיק כמה פעמים צריך להסביר לצהל

    מספיק עם המשחקי, 02/06/07 02:47

    פשוט להיכנס בהם ולבצע טבח במבוקשים ואז לאסוף את הגופות ולהציג אותן לראווה ואז אחרי שיתחננו לקבל את הגופות אולי נחזיר להם אותם שלמות או לא...לאבטוח תלוי אם התנינים שהיו איתם בכלוב היו רעבים.

    להפסיק חשמל ומים לסרוגין בשעות השיא בעיקר אפילו שעה כן שעה לא באופן לא סדיר. זה ישגע להם את הצורה.

    להרוס בתים של מובילים חברתים/עשירים/מנהיגים/מפורסמים/טרוריסטים. להודיע שהבית הזה הולך לההרס ע''י טיל אז כל מי שגר באיזור שיעטוף את הדברים שלו בנילון שלא יתמלא אבק ושלא ישאר בבית בשעה הזאת.

    צריך להתעלל בהם ולאמלל אותם לא כמו עכשיו...צריך כמו שהשמאלנים אומרים ''להביא אותם ליאוש'' שבאמת יגרום להם לרצות להתאבד מאשר לחיות ככה ולא סתם להתאבד בכדי לגיע לגן עדן.

    לגרום להם לחיות בפחד האמיתי שבו חיים תושבי שדרות ועוטף עזה.

    הגב לתגובה זו

    • הצעה יותר טובה

      זאבי, 02/06/07 03:39

      הברברי הערבי המצוי מאמין בעולם הבא, וליתר דיוק בשבעים הבתולות שמחכות לו שם. אלא שבשביל להגיע לשם הוא צריך להיות טהור. ואצל הברברי הערבי המצוי חזיר זה משהו טמא. נו, חסכו לי את ההמשך. אבל, זכרו שב-48 השמועות עשו עבודה טובה, אולי כדאי לחזור על התרגיל.

      הגב לתגובה זו

      • חברה דבר אחד לא הבנתם הפליסטנאים הם,,

        מבין, 02/06/07 04:33

        כמו סרטן לא יעבור בקטיעות וחיתוכים גם לא כימוטרפיה ,,יש פיתרון לשבת למשא ומתן איתם אין לנו לצערי שום אפשרות אחרת אך ורק דרך משא מתן עם החמס שהוא למעשה ניבחר ליצג את הפליסטינים בדרך דמוקרטית,,הם עלינו הם בתוכנו ומסביבינו אין אוקוס פוקוס הם קימים לצערי

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    הכי טוב דובר...הם הכי מעצבנים (ל''ת)

    יאלה, 02/06/07 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אללה ירחמו , ביסמילאה ובשם כול יהוד אללה ירחמו (ל''ת)

    עמיר, 02/06/07 02:23

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא חאראם עליך יא אבו עבדאללה ?? (ל''ת)

    מחפוז המנחוס, 02/06/07 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לחבוש קסדה אופנוע זה דבר מסוכן (ל''ת)

    בתולה, 02/06/07 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ביבי היה מפעיל את קומנדו הליכוד

    פתרון מושלם., 02/06/07 01:39

    הם טובים בסכינים וקללות. בימי שישי בערב הם עסוקים במועדונים אבל בשאר הזמן הם פנויים (אלה שלא בבית סוהר).

    הגב לתגובה זו

    • איזו אינטליגנציה !!!

      זאב הערבות, 02/06/07 03:01

      כולי נרגש לנוכח האינטליגנציה הנשפכת ממך. הבה נודה על האמת: עם אינטליגנציה כזו נשאר לך לעשות רק דבר למען האנושות - להתאבד, כי בשביל מטרה אחרת היא פשוט לא תספיק.

      הגב לתגובה זו

      • לא, אתה לא צודק, עם אינטיליגנציה כזא..

        שפן סלע, 02/06/07 10:33

        עם אינטיליגנציה כזאת הוא יכול להוות איום פוליטי ממשי על רה''מ. לא לזלזל, תראהאת המנהיגים שלך ותבין שהוא ,הוא הדור הבא.

        הגב לתגובה זו

      • אתה אדם מאושר!כי אתה לא יודע עד כמה אתה אידיוט!!!! (ל''ת)

        אושר מהו?, 02/06/07 10:42

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    בצד שמאל של התמונה למעלה-מייקל ג'קסון (ל''ת)

    משולם, 02/06/07 01:34

    הגב לתגובה זו

    • ענק !

      אלפונסו, 02/06/07 02:15

      כל כך נכון...

      נקרעתי מצחוק. תודה ^^

      הגב לתגובה זו

      • חחחח נכון (ל''ת)

        אחד, 02/06/07 04:18

        הגב לתגובה זו

    • באמת ענק!

      יוסי, 02/06/07 03:36

      טוב שיש כאן קצת הומור

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    למכירה אופנוע

    קוקי, 02/06/07 01:09

    למכירה אופנוע יד ראשונה- מצב טוב, אני כבר לא משתמש בו.
    לבקש את פאדי

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חוסל בכיר, מי הבחיר הבא שאחרי לכתו יהיה בכירע (ל''ת)

    שימי, 02/06/07 00:36

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למכירה אופנוע בזול... (ל''ת)

    דייב, 02/06/07 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מוכן לקנות כליות וקרניות. משלם במזומן. (ל''ת)

    עיסאם מח'ול, 02/06/07 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אבו מוצטפא לא נזהר מהאבאצ'י חחח

    מיקי, 02/06/07 00:25

    חחח

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל בכיר מוליד 2 בכירים

    ד''ר שובל, 02/06/07 00:24

    כל הכבוד לצהל מה שמטריף אותי איך צהל יודע כל דבר על כל בכיר שלהם
    כמה משתפים חיים בעזה
    מה שכן מעניין אם הוא נסע עם קסדה

    עכשיו הוא מחבל בלי ראש והחשוב שהעיתונאי הבריטי שנחטף ימשיך להשמיץ את צהל מכילאו עד שיוציאו אותו להורג

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יישכוח. שבת שלום. (ל''ת)

    יושקו, 02/06/07 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אין פתרון צבאי

    המבין, 02/06/07 00:09

    כבר 40 שנה נלחם צהל בטרור והוא רק גדל
    ומי שחושב שמרחמים שם על אוכלוסיה אזרחית לא איפה הוא חיי
    הצבא כשל והוא צריך לנסות משהו חדש כמו לתת תקוה לאנשים שחיים שם והזדמנות לצאת מהעוני

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון היחיד הוא צבאי

      ש, 02/06/07 06:36

      כבר 40 שנה מנסים למצוא פתרון מדיני, כולל לתת לזוהמה הפלסתינאצית מדינה עצמאית, ומקבלים רק טרור בתמורה.

      רק כשצה''ל מקבל יד חופשית להילחם בטרור, יש שקט יחסי.

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון הוא למחוק את עזה

      מיקי, 02/06/07 11:18

      והפתרון הזה קרוב היום יותר מאשר אי פעם, כי היום, לאחר שיצאנו מהמדמנה הזו, יש לנו כל זכות להלחם ברשות הפלשתינית שהיא מדינה לכל דבר, המקיימת ממשלה לכל דבר, וממחזיקה כח צבאי לכל דבר. עזה היא אויב, ואת האויב יש להשמיד, כי שכתוב בכל תורות הלחימה מאז ומעולם. למחוק את עזה - ועכשיו !!!

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון הצבאי לא הופעל כראוי מעולם!הפתרון הוא צבאי!!!! (ל''ת)

      הפתרון היחיד, 02/06/07 13:25

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    סיכול ממוקד גם לשמאל הישראלי הרדיקלי בהקפאת מישרות וכספים (ל''ת)

    ועכשיו, 02/06/07 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הילדים בתמונה דווקא נראים מבסוטים (ל''ת)

    אני, 01/06/07 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    העיקר שיש להם אופנועים

    אני, 01/06/07 23:38

    ולעם אין מה לאכול ואח''כ מאשימים את הכיבוש איפה כל המיליארדים שהם מקבלים שהעם הפלסטיני יתעורר מהתרדמת וילחם במי שהוא באמת צריך להילחם בחמס ובכל הדבילים שלוקחים להם את הכסף ובגללם אין להם שקט ושלווה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עין תחת עין - עד שנהיה כולנו עיורים (ל''ת)

    מצעד האיוולת, 01/06/07 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מצויין.ואין שום הצדקה עניינית להוציא את הנייה מהרשימה השחורה הזו

    אייל, 01/06/07 23:37

    אי לכך ,ניתן וצריך להעלות גם אותו על טיל , כאת קודמיו שהנהיגו את ארגון הטרור ששולט כיום ברובה של הרצועה.

    ובכלל , הסיכולים הממוקדים הם יעילים ליצירתו של אפקט הרתעה בכלל ולעומתן של חטיפות בכירים בפרט.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין פתרון קסם וצריך לגבות מחיר גבוה ממפעילי הטרור בהתמדה ללא לאות. (ל''ת)

    אדי, 01/06/07 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מילון מושגים: בכיר=כל פלשתיני מעל גיל 17

    שביבזו עליו, 01/06/07 23:10

    מרחבי שיגור= חולות שוממים
    משגר קאסם= ברזל זוית חלוד
    צה''ל= צבא הגנה לישראל,כל עוד שזה לא בשדרות!

    הגב לתגובה זו

    • תיקון טעות: ביבזו=ביזבזו (ל''ת)

      כל השאר, 02/06/07 00:20

      הגב לתגובה זו

    • מסכים. בכיר בן 26, בסה''כ דובר. איך קוראים

      רון, 02/06/07 00:33

      לטרוריסט בן 36+? סופר בכיר

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מי זה ה''בכיר'' הזה שצה''ל מחסל כל הזמן (ל''ת)

    צבא של, 01/06/07 23:06

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בעירק היה מחירון חיסול!

    אבו לטיף, 01/06/07 22:54

    בעירק היה מחירון חיסול!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחדד...

    רון, 01/06/07 22:53

    כל מי שרוצח יהודים יש להגדירו ''בכיר''.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לעשות מחירון חיסול,כך רצועת עזה תהפוך למקום משגשג! (ל''ת)

    zobret, 01/06/07 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החמאס חייב לשלם על פשעי המלחמה שלו בשדרות

    נעמן, 01/06/07 22:51

    החמאס חייב לשלם על פשעי המלחמה שלו בשדרות

    הגב לתגובה זו

    • עד שלא נדבר זה לא יגמר (ל''ת)

      רונן, 01/06/07 23:21

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל 4000 הקאסאמים עלו 400000$ ולכם מבצע אחד עולה יותר

    סאלמאן קוריאה, 01/06/07 22:48

    אין שכל לממשלות ישראל !
    אני מציע שעל כל קאסאם תרביצו 120 פגזים מהבזול נפיצים שעולים 150$ בלבד, בירי מיקרי לאורך ורוחב כל הרצוע.
    ללא מיקוד וללא טיסות וללא עזרים מתוחכמים ויקרים.
    תאמינו לי אני ראש פשוט אזרח קטן קטן צ'יק אבל חשבון של רחוב ידוע יודע !!!
    חבל לי על כל המיסים שאלה זורקים לפח על חשבוני.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רעיון:להוציא חוזה על אנשי חמס בעזה!!בשבילחמישים אלף דולר הם יהרגו א

    מוחמד חמדי עזה, 01/06/07 22:47

    רעיון:להוציא חוזה על אנשי חמס בעזה!!בשבילחמישים אלף דולר הם יהרגו אחד את השני!
    לחסל אחד עולה פי עשר!!

    הגב לתגובה זו

    • מבריק !

      רון, 01/06/07 23:06

      אכן הברקה שראויה לבדיקה מקיפה. ניתן גם לפתח רעיון גאוני זה עבור הג'יהד האיסלמי והפת''ח שהרי אין הבדל בינהם מלבד השמות.

      הגב לתגובה זו

    • Why pay ?

      Dan, 02/06/07 00:33

      Just start a rumor that he is an informer.
      In 1 hour he's gone to meet his virgins

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעניין ממי גנבו את האופנוע ...

    נערה על אופנוע, 01/06/07 22:45

    מישראלי - זה בטוח

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אל תתנו לצהל לחסל

    פשע מלחמה, 01/06/07 22:45

    ואם נניח יחסלו בטעות אזרח חף מפשע???

    על מצפונו של מי ירבוץ ??

    הגב לתגובה זו

    • הצד השני הוא אוייב ואין שם חפים מפשע

      100% ציוני בדם, 01/06/07 23:03

      אין אצלם חפים מפשע כולם חפצים בחיסול ישראל והעם היהודי תאמין לי שזה לא מזיז לי מה שקורה שם אנירק רוצה לחזק את צהל ואת מעשיו

      הגב לתגובה זו

    • I say, too bad...and go on with life (ל''ת)

      david, 01/06/07 23:05

      הגב לתגובה זו

    • 33 אני איתך אך אני פסימי

      רונן, 01/06/07 23:06

      רק בקיץ האחרון ישראל הביאה למותם של כ-1200 אזרחים לבנונים, בהם מאות ילדים וביצעה ענישה קולקטיבית נגד הציבור הלבנוני כולו.

      הגב לתגובה זו

      • עבור יורי הקסאם רעננה היא שטח כבוש והם ימשיכו לירות עד שתחזיר אותה. (ל''ת)

        עודד, 02/06/07 00:56

        הגב לתגובה זו

    • אני מפנה אותך לתגובה מספר 36 - טיז אל נאבי

      יואש, 01/06/07 23:12

      !!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • כשמשחקים באש - נכווים ויש נפגעים

      נאור, 01/06/07 23:15

      אז זה על המצפון של יורי הקסאמים וממש לא על מצפוננו. ירו, יחטפו!
      צה''ל לא סתם יורה. ועל מצפונו של מי זה כל ההרוגים בשדרות כולל ילדים? על מצפונו של אללה? עבדאללה?

      הגב לתגובה זו

    • its only an arab dont be silly (ל''ת)

      me, 01/06/07 23:43

      הגב לתגובה זו

    • ואם קסאם יפול עליך למי להגיד תודה? (ל''ת)

      אלכס, 01/06/07 23:48

      הגב לתגובה זו

    • מצפוני שלי של כל אזרחי עזה (ל''ת)

      חייל, 02/06/07 00:18

      הגב לתגובה זו

    • נכון, בואו לא נעשה דבר וניתן להם להרוג בנו כרצונם (ל''ת)

      אורי, 02/06/07 00:22

      הגב לתגובה זו

    • פשע מלחמה הוא ירי מכוון על אזרחים. פעולה למניעת פשע מלחמה אינה פשע

      נעמה, 02/06/07 01:01

      אפילו אם נפגעים למרבה הצער חפים מפשע...

      זהו עקרון יסוד של הזכות להגנה עצמית...

      האשמה רובצת על כתפי אירגוני הטרור, אבל זה לא ממש מזיז להם...

      הגב לתגובה זו

    • 33 על מצפוני אני לוקח אחריות.......חחחח (ל''ת)

      זאב בן עזרא, 02/06/07 01:41

      הגב לתגובה זו

    • כשהטרוריסט פועל בחסות האוכלוסיה, הפגיעה בה היא על אחריותו ומצפונו

      ש, 02/06/07 06:37

      כך בדיוק קובע החוק הבינ''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומה עם טיל אויר פאלולה ????

    נוני, 01/06/07 22:44

    אם היה לנו טיל אוויר-פאלולה, היינו פוגעים ישר בפאלולה שעל האף העקום של פושע המלחמה א-זהאר...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חדשות טובות - חדשות רעות

    מיקי קום, 01/06/07 22:42

    חדשות טובות: צה''ל הרג מחבל אחד
    חדשות רעות: צה''ל הרג רק מחבל אחד...

    הגב לתגובה זו

    • יוווווווו הרגת אותי עכשיו (ל''ת)

      ליאור, 02/06/07 00:01

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בושה, לדובר צה''ל

    חיפאי, 01/06/07 22:40

    תפסיקו לבלבל את המוח.
    בחור בן 26 שכל כולו זה להתראיין וליצור פרובוקציה זה לא בכיר.
    בכיר זה רק המנגדנון העליון ברמת שרים אנשי דת בכירים, ולא כאלה.
    צה''ל מנסה להציג הישגים שלא קיימים כלל.
    בדיוק כמו הפרסום לבניית מחנה שבויים לאנשי החיזבאללה שלא היה ולא נברא.

    הגב לתגובה זו

    • על איזו גדר אתה הולך להתנפל מחר???

      מיקי, 02/06/07 02:55

      תן לי לנחש - על זו של אברבנאל

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בשביל לחסל אחד לא צריך לשלוח מטוס!תנו לי רבע ממה שעולה שעת טיסה!ראמ

    ראמב, 01/06/07 22:40

    בשביל לחסל אחד לא צריך לשלוח מטוס!תנו לי רבע ממה שעולה שעת טיסה!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    car for sale!! good Engine (ל''ת)

    CAR $ SALE, 01/06/07 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ישראל מבצעת התקפות לא פופורציונליות

    רונן, 01/06/07 22:39

    חיסולים ללא מישפט הם לא חוקיים,לא ניתן להוכיח שהנפגעים אינם חפים מאשמה.אין לבצע ענישה קולקטיבית נגד ציבור שלם,בעשותה כן מתנהגת ישראל כאירגון שכונתי ביריוני. אנו נחטוף על כך בעוד קסמים,פיגועים וגם ביקורת בין לאומית ממדינות ומתנועות א-פולטיות.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יפה נפש...לך לשפוט בעזה. בהצלחה (ל''ת)

      יאיר, 01/06/07 23:07

      הגב לתגובה זו

    • שה שה שה שקט בבקשה

      נאור, 01/06/07 23:19

      רונן מרעננה,
      אז תעשה מעשה ותביא אותם למשפט....

      הגב לתגובה זו

    • מה לא פרופורציונלי בזה חביבי ?

      להכות בטרור, 01/06/07 23:23

      האם זה לא פרופורציונלי לחסל מנהיגי טרור ששולחים מחבלים להתאבד ?

      האם זה לא פרופורציונלי לחסל משגרי קסאמים ?

      תתן דוגמא לפעולה פרופורציונלית שלדעתך תטפל באיום הקסאמים

      הגב לתגובה זו

    • איך אדם יכול להיות כל כך אידיוט?מה אה מציע???

      אבי, 01/06/07 23:31

      האם כאשר ירו על תל אביב חיפה ואשדוד נתפוס אנשים רק כמובן שיהיו לנו ראיות משפטיות ואז נעשה להם משפט צדק???
      ובינתיים עד שנתפוס ועד שיהיו ראיות כל אזרחי ישראלישבו במקלטים.
      יש כאן עולם שלם שרוצה להשמיד אותך

      הגב לתגובה זו

    • תגובה.

      ירון, 01/06/07 23:38

      ''חיסולים ללא מישפט הם לא חוקיים'' -- עיין ערך גנדי.

      ''לא ניתן להוכיח שהנפגעים אינם חפים מאשמה'' -- ואילו שנפגעים בשדרות, אשמתם כבר הוכחה?

      ''אין לבצע ענישה קולקטיבית נגד ציבור שלם'' -- והציבור בשדרות ועוטף עזה?

      ''בעשותה כן מתנהגת ישראל כאירגון שכונתי ביריוני'' -- יש בג''ץ. תעתור. יש בג''ץ ברשות הפלסטינית?

      ''אנו נחטוף על כך בעוד קסמים,פיגועים וגם ביקורת בין לאומית ממדינות ומתנועות א-פולטיות'' -- יקרה בין אם נגיב או לאו. תפקידו של הצבא להגן על אזרחי המדינה. כאשר הבלגנו-- חטפנו.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מנסה לדבר עם השמאל בשפת ההגיון ???

        נעמי, 02/06/07 02:54

        עוד לא למדת שהגיון ושמאל לא הולך ביחד ??? תוכיח להם באותות ובמופתים שהערבי הוא ברברי, וכל מה שיענו לך זה שישראל המתגוננת בפני הברבריות מפרה את זכויותיהם...

        הגב לתגובה זו

        • וזה חבל..

          ירון, 02/06/07 07:54

          משום שהשמאל אמור להניף את דגל ההגיון. אולם כאשר ימני מביע דעה מנומקת היטב, אין תגובה נגדית. אולי השמאל סובר שכל הימנים ברבריים וחסרי דעת?

          הגב לתגובה זו

      • אהבתי מאוד את אופן התגובה, עניינית ביותר. (ל''ת)

        איש, 02/06/07 09:25

        הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי, זה היה ברצינות או באירוניה? איך להגיב? (ל''ת)

      אריה, 01/06/07 23:44

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה? הם טוענים שזו מלחמה.

      מנוחין, 02/06/07 00:09

      הרי טענתם היא שהחמושים, קרי מחבלים, הם לוחמים ושכאן מתנהלת מלחמה.
      אם זו מלחמה, הדלת פתוחה לפגוע בכל לוחם ובכל אזרח.

      הגב לתגובה זו

    • לך תתאבד... (ל''ת)

      just me, 02/06/07 01:30

      הגב לתגובה זו

    • צודק, ישראל צריכה לפתוח בהפצצות שטיח באזורים מהם יוצאת פעילות טרור

      ש, 02/06/07 06:39

      בזמן מלחמה ע''מ להרוג חייל אויב אין צורך במשפט, כך שחיסול טרוריסט פלסתינאצי הוא חוקי לחלוטין ומהווה חלק מההתחייבות החוקית של מדינה להגן על אזרחיה.

      הגב לתגובה זו

    • קשה לי לרדת לרמה שלך אבל אני אנסה

      גדי, 02/06/07 11:47

      קודם כל חיסולים הם חוקיים כי נעשים לפי החלטת ממשלה ובאישור של יועץ משפטי. הממשלה הזאת היא חוקית והיא שלי למרות שאני לא הצבעתי קדימה ועבודה. ככה זה בדמוקרטיה.
      ישראל לצערי לא מבצעת שום ענישה קולקטיבית, לא מנתקת לא חשמל ולא מים. אין לי שום בעיה עם ענישה קולקטיבית של האויב, ומי שבוחר בחמאס הוא אויב.
      אם בשבילך ירי קסמים ופיגועים זה דבר מובן מעליו ולגיטימי בתשובה לחיסולים אז תתייחס לחיסולים כמו לדבר מובן מעליו ולגיטימי כתשובה לירי קסאמים ופיגועים.
      לפי תגובתך ברור שאתה פועל לטובת ארגוני טרור פלשתינים ורצוי מאד היה לחסל גם אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הפתרון היחיד הוא תושבים שלהם כאשר פוגעים בשלנו.אם לא אנו נאבד את ..

    אבי, 01/06/07 22:38

    כשמשטר דמוקרטי נבחר מחליט לירות על תושבי המדינה יש להשיב לו במטבע דומה.
    אם לא נעשה כן אנחנו נאבד את מדינת ישראל ואת כל המפעל הציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה באסה ! רכב על טוסטוס וירו עליו טיל!!

    עוףנוע, 01/06/07 22:35

    חחחחחחחחח
    ממש מתוך קומדיה

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    חפש את האידיוט עם הקסדה (ל''ת)

    נהג מכונית, 01/06/07 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תפסיקו לקשקש על חיסול אחד!!בכוורת יש אלפים!!לשים גז! (ל''ת)

    zobret, 01/06/07 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רק אם הניה ואזהר ושות ילוו את המנוול לעולם שכולו טוב יהיה לזה אפקט (ל''ת)

    חי, 01/06/07 22:29

    הגב לתגובה זו

    • לא אלינו - הם הולכים לגהנום (ל''ת)

      המלאך גבריאל, 01/06/07 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תפסיקו לזיין תמוח ותחילו לעבוד!! (ל''ת)

    יונה, 01/06/07 22:26

    הגב לתגובה זו

    • יונה את/ה גר/ה שם או רק עובד/ת בתל-ברוך (ל''ת)

      סאלמאן קוריאה, 01/06/07 22:50

      הגב לתגובה זו

      • אני יונה הזונה אצלי עולה ארבעים שקל (ל''ת)

        יונה הזונה, 01/06/07 23:17

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    עצוב, מייאש, כמה מטומטמים אפשר להיות (ל''ת)

    אחד, 01/06/07 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אלה בשורות טובות.....

    לוסי, 01/06/07 22:17

    ככה יעשה לכל מי שמנסה להקחידינו ופועל נגדינו..איזה אופנוע היה לו,משהו שווה??.?......

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מצעד האיוולת נמשך....

    עצוב, 01/06/07 22:15

    ואת תוהה אם זה כי הממשלה הזו, כמו קודמותיה, כלכך מטומטמת, או כי הצבא משחק בשר הביטחון, או כי הפוליטיקאים כלכך ציניים שרק שיקולי פופוליזם מעניינים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    Bizaion:::Bizaion:::Bizaion:::Bizaion:::Bizaion:::Bizaion:::Bizaion

    from the root, 01/06/07 22:14

    Solution:

    1. Cheap and affective solution with Artillery and some blanket bombings of our Air force
    Start with say pushing the 'border' back 10 Kilometers around the perimeter ('OTEF AZZA'). That will limit the range of the rockets.
    The land will be ours to keep, and not returned ever, as it will be population free.

    Proceed to Destroy 50 Square Kilometers on every rocket that lands in areas we hold (Now and newly acquired by our advancing army)
    Leave nothing standing, burn everything to the ground ('ADAMA HARUCHA')



    2. Hunt down Destroy all the leaders and commanders with surgical attacks with Special forces and air attacks

    Result:
    Rocket launches will stop and war over.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לחסל את הנייה (ל''ת)

    עכשיו, 01/06/07 22:14

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי זאת הכוונה

      א, 02/06/07 01:43

      לעלות לאט לאט בסולם החיסולים
      שיבין את הרמז.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    פחות אחד יותר נחמד (ל''ת)

    8888, 01/06/07 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חלקי חילוף לרכב - יד שנייה

    קוף ירוק, 01/06/07 22:11

    שימו לב לתמונה המזעזעת. הערבים רק רואים רכב נטוש ישר פושטים עליו בכדי לקחת חלקים.
    שימו לב לבחור הימני שלקח את הרדיאטור והבחור האמצעי שלקח את המצבר.
    בקרוב יהיו עוד הרבה רכבים כאלה בעזה

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסיפור שלא נגמר

    א, 01/06/07 22:08

    זה כבר מתחיל לשעמם כל הקטע הזה שישראל מחסלת והג'יאד מאיים זה כבר 70 שנה אותו דבר המדינה הזאת כבר בלי עתיד

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתם השתגעתם

    shon, 01/06/07 22:06

    מה קרה לכם לא חבל על האופונוע ?

    הגב לתגובה זו

    • גדול, אחי! (ל''ת)

      אחיך, 01/06/07 22:18

      הגב לתגובה זו

    • קטן, אחי! (ל''ת)

      אחיך, 01/06/07 23:35

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אתם השתגעתם

    shon, 01/06/07 22:06

    מה קרה לכם לא חבל על האופונוע ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יופי נחמה, את מוכנה להגביר את הקצב? (ל''ת)

    דוב הקוטב, 01/06/07 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כדור אספירין למחלת סרטן?

    אלי הרחובותי, 01/06/07 22:06

    הממשלה האימפוטנטית של אולמרט, מנסה לשכנע את כלל העם ושדרות בפרט שהיא עושה משהו נגד הקאסמים, אנחנו לא מאמינים שחיסול של מחבל קטן שהם קוראים לו ''בכיר'' , יעשה את העבודה! רק חיסולים של הראשים בתוספת ניתוק תשתיות והפסקת כל קשר עם העזתים (התנתקות, זוכרים?) יעשו את העבודה ומהר!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תמיד ידעתי שאופנוע זה מסוכן :) (ל''ת)

    נהג משאית, 01/06/07 22:05

    הגב לתגובה זו

    • מה זה מסוכן הכלי הזה....

      איזבלה, 01/06/07 22:24

      בטח הוא עף לגבהים.....

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סיכוי נמוך ל חח (ל''ת)

    Zach, 01/06/07 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה??

    גיא, 01/06/07 22:02

    מה??
    רק אחד על זה כל הרעש
    כל כך הרבה כסף עולה הטיל הפיתוח שלו וכל המסביב בנוסף לשעת טיסה של כלי טיס או אפילו מזל''ט.
    וכל זה בשביל לחסל אחד מגעיל בן 26 .
    זה לא מספיק לא רציני עלוב
    ממש בושה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עולהההה!! (ל''ת)

    אני, 01/06/07 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הבכיר קיבל ''בעיטה למעלה'' (ל''ת)

    ובו שבת מכל, 01/06/07 21:57

    הגב לתגובה זו

    • בהמשך ל-4. ''''אשר עשה'''' (ל''ת)

      צ______________, 01/06/07 22:08

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    צהל חזר לצניעותו

    נחמן שי, 01/06/07 21:54

    שימו לב לקו התקשורתי של צה''ל בעימות האחרון.
    א. אפס ראיונות
    ב. מינימום פירוט מבצעי.
    ג. צניעות, אין הכרזות כגון ''בינת ג'בל בידנו''
    '' עצרנו את הקאסמים'' '' הכרענו, כבשנו ניפצנו.
    אני מניח, שמאחורי הקלעים, נעשת עבודה דוברותית רבה, הכוללת הוצאת סרטי תקיפה, מתן נתונים ודיברור שקט וזה בסדר גמור. אין לי מושג אם הקו התקשורתי הזה מתוכנן ומוכוון על ידי מישהו, אבל מה שבטוח שהוא מנוגד לקו התקשורתי הפרוץ והמופקר שהיה במלחמת לבנון, שאותו הובילה דוברת צה''ל, שאני מאוד מקווה שבקרוב, נוכל להגיד דוברת צה''ל לשעבר.
    הגישה הזאת של צה''ל של קודם כל עושים אחר כך מדברים, זה צה''ל שלי שאני מכיר.
    הגישה הזאת של צה''ל, שלא יוצא בחגיגות ובאמירות מטופשות על הישגם מבצעיים יוצאי דופן על כל מחבל שנהרג, כל עוד ירי הקאסם לעבר שדרות נמשך, זה צה''ל שלי שאני מכיר.
    בפעם הראשונה בשנים האחרונות, ניתן לראות שהקו התקשורתי, תואם את רוח המפקדים בשטח, קרי: צניעות, עשייה ומינימום דיבורים ופטפוטים וזה צה''ל שלי שאני מכיר.
    ההתנהלות התקשורתית של המפקדים הבכירים, הרמטכל אשכנזי, אלוף פיקוד הדרום גלנט ומפקדים בכירים נוספים, בעצם העובדה שאינם מתראיינים בשלב זה, מעבירים מסר חשוב ביותר ללוחמים ולאזרחי המדינה, שמשמעותו, במסר שכרגע אנו עסוקים בעשייה ובלחימה, אין לנו עדיין משהו חשוב להגיד לאומה ולכן עדיף לא לפטפט אלא לעבוד.
    קחו לדוגמא את מפקד אוגדת עזה, כמה ממכם, מכירים את שמו, מתי בפעם האחרונה, מישהו ראה את פרצופו בטלוויזיה?
    מבחינתי זה, אבל רק זה צה''ל שאני מכיר.
    צבא צנוע שקט, שמבין שעיקר משימתו בשטח ולא בפטפוטים בטלוויזיה.
    ולשמחתי בפעם הראשונה בשנים האחרונות יש קורלציה בין רוח המפקדים לעשייה התקשורתית של דובר צה''ל ואל תתבלבלו גם שהמדיניות היא שקטה ומרסנת מבחינה תקשורתית, יש הרבה עבודה מבחינה תקשורתית.
    חשוב להבין שכיועץ תקשורת, אני חושב שהמדיה התקשורתית חשובה ביותר, אך גם שקט וריסון תקשורתי, לעיתים מבטאים אסטרטגיה תקשורתית, יותר מראיונות אין סופיים. זמנם של המפקדים הבכירים להתראיין בנושא עזה ולספר לאזרחים, על תמונת המצב עוד יגיע, אך לא כעת.
    לסיכום, אני יכול להגיד שבסוף הסבב הנוכחי מול ארגוני הטרור בעזה, איני יודע אם נוכל לטעון לנצחון מוחלט מול ארגוני הטרור, כנראה שכרגע לא. אב ל דבר אחד בטוח, אוכל להגיד. צה''ל שלי וכמובן שלנו, חזר להיות צה''ל צנוע, שמפטפט פחות עושה יותר וזה הצה''ל שלו אנחנו זקוקים בימים קשים אלו. כי הצניעות תביא להישגים בשטח ולא לשליות תקשורתיות ויחצון אישי של מפקדים בכירים.

    הגב לתגובה זו

    • ב2 מילים

      דרור, 01/06/07 22:37

      גבי אשכנזי

      הגב לתגובה זו

    • במלחמה נשמענו כמו קול הרעם מקהיר

      אילן, 02/06/07 07:56

      הצניעות יפה שתהיה לכל אדם ובמיוחד לצהל.
      אסור גם לאפשר לתקשורת להגיע
      לכל מקום ועדיף שנשמור את סרטי
      הוידאו של הקומנדו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • עזוב אותנו, צ'יקו תמיר דוחף למלחמה. הוא רוצה אחת לרזומה שלו... (ל''ת)

      גדי, 02/06/07 09:27

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    Makir Suzuki?

    Eitan, 01/06/07 21:54

    very good, keep up the good job, and I think it will show results sonner than you think.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד לצה''ל!

    click, 01/06/07 21:45

    מוות לחמאס.

    הגב לתגובה זו

    • לרמטכ''ל גבי אשכנזי-זו שעת המבחן שלך-בלי פוליטיקה

      עדינה, 01/06/07 22:02

      ובלי דיבורים, רק מעשים ועוד מעשים. לכתוש את החמאס עד דק אחרת הם יכתשו אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • אשכנזי פוליטקאי לא קטן (ל''ת)

      ירון, 02/06/07 10:11

      הגב לתגובה זו

    • ל1

      ערבי, 02/06/07 10:25

      אדרבה כל הכבוד לחמאס כי חמאס כמעט הרס את כל שדרות וצהל לא יכול להרוס בית אחד תתבייש לך קצת

      הגב לתגובה זו