• 42.

    תהיו חזקים ואל תפחדו

    שמעון, 09/06/07 10:58

    אני מתביש במדינה שלי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בושה וחרפה זה לא עם יהודי

    שני, 09/06/07 10:38

    אני מתביש להיות יהודי

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לסכום

    מוטי קליפורניה, 02/06/07 01:20

    יהיה יותר טוב אם לא תהיה אוכלוסיה אזרחית בסמוך לגבול עם ישראל וצה'ל יפעל מול מחבלים יורים ומניחי מטענים נטו.
    ולא צריך להיות גאון כדי להבין עובדה פשוטה זו.
    והיום יותר מתמיד.

    הגב לתגובה זו

    • ומדינת ישראל תשלם כסף

      מוטי קליפורניה, 02/06/07 11:13

      למשפחה הנפגעת כי כך צריך להיות.
      ואפילו שכסף לא מחזיר את האבדה
      מכל מקום יתנחמו כולם שהילדים נמצאים עם האלוהים אליו יגיע כל אנוש החי על פני האדמה במועד הנקוב לכל אדם ואדם.
      ולנותרים על האדמה צריך לדאוג שפני הדברים ישתנו בעולם והמלחמות יפסקו וכולם יזקינו באריכות ימים על פני האדמה ויחזרו אל האלוהים לאחר שמיצו ימיהם בטוב.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה ההתלהמות

    מוטי קליפורניה, 02/06/07 01:05

    המחבלים לא טענו דבר כנגד ישראל הם רק צינו עובדה.
    מי כמוהם יודע שהם האחראיים לכל מה שעובר עליהם:
    המחבל הוא הבמאי התסריטאי השחקן ויורה הקסאם.וכל השאר הם בחזקת ניצבים גם אם הם ילדים.
    ובמילים ברורות ומובנות המחבל לא שם קצוץ לגורל האחרים כל עוד יש מי שמספק לו כסף ואמצעי לחימה הוא יורה.
    מקרה מצער זה לא נחשב בעיני מחבל כקליפת השום בדיוק כפי שלא אכפת לו שילדים יהודים נהרגים,
    ושאוכלוסיה אזרחית שלווה נמצאת באיום מתמיד למטר הקסאמים.
    לכן הצעד המתבקש: -יש להורות לאוכלוסיה פלשתינאית בקרבת גבול ישראל להתפנות ע'י פיזור כרוזים וכשהמחבלים ישתלטו לחלוטין על בתיהם וימשיכו בירי הקסאמים להחריב את הבתים על ראשם של המחבלים.
    אז לפנות לעולם שיפצה את המפונים
    ויבנו ביתם הרחק מגבול ישראל-עזה.
    כל נסיון אחר יביא לקורבנות חפים מפשע.בגלל ערבוב המחבלים באוכלוסיה.
    אז אם אתה פלשתינאי מתון קח את ילדיך והרחק עצמך מחברת המחבלים,
    כי כשאתה לידם אתה מסתכן בנפשך ובנפשות ילדיך-מה לא ברור?
    -אין עוד מלבדו.


    הגב לתגובה זו

    • כל כך הרבה קשקשת

      ארז, 02/06/07 03:15

      אתה חי בארה''ב, אבל אנחנו חיים כאן, במזרח התיכון, בשכנות עם הברבריות הפלשתינית. אנו לא צריכים הסברים ארוכים ומפותלים מדוע נהרגו שני ילדים, כי הגיון ופלשתינים זה לא הולך ביחד. לנו ברור שמאיזה צד שלא תסתכל, הילדים הם קורבנות הברבריות הפלשתינית.

      הגב לתגובה זו

      • לארז

        מוטי קליפורניה, 02/06/07 10:27

        קח שיעורי תגבור בהבנת הנקרא.
        ותבדיל בין פלשתינאים ככלל לבין המחבלים כפרט,זה יעזור לך בהבנת הדברים כהוויתם.
        כל מחבל הוא פלשתינאי אבל לא כל פלשתינאי הוא מחבל-הבנת?
        המחבלים הפלשתינאים רוצים בהשמדת ישראל.
        לעומת זאת הפלשתינאים אינם רוצים
        בהשמדתה.
        לכן, כל תגובותיך המופיעות כאן הקוראות לפגוע בילדים נראות מאד
        לא הגיוניות בעיני,האם שמך ארז?
        או שמא שמך ארזון עבד אלחאמיד מחבל בכיר בג'יהאד האסלאמי והדובר עברית למטרות תעמולת אויב?
        ואם לא הבנת עדיין אז תבין בהמשך.

        הגב לתגובה זו

        • מוטי ידידי, מקווה שהתגובה הקודמת אליך תפורסם

          Avi Ecuador, 02/06/07 16:03

          בכל מקרה קח שיעורים להבנת המצב... אני כותב באופן תדיר...

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא צה''ל הרג את הילדים. אג`נדת הגירוש הרצחנית, פגעה היום בחפים מפשע.

    כבשה לא סולחת, 02/06/07 00:38

    אלא שהיום, היה זה בצד הפלסטיני.
    פושעי הגירוש, אמללו עשרות אלפי אנשים מקטיף, שדרות-בואכה אשקלון. מהלכיהם-סכנת קיום לנו. התנהגותם-משחיתה ומרפת ידיים. כשם שאוולותם של פושעי אוסלו המליכה על שכנינו את כנופיית ערפאת, כך אוולותם, של פושעי הגירוש הובילה להכתרת כנופיית החמאס הפונדמנטליסטית על מיליון ורבע הפלסטינים בעזה.
    גם לאחרון השמאלנים, ברור כעת שמה שמתרחש כאן הוא אפקט הדומינו של הגירוש. יש להבהיר לפושעים כי הם לא ינקו משפיכת דם נקיים. לעם היהודי - זכרון ארוך. זוכרים אנו היטב כל זב ומצורע בהיסטוריה ארוכת השנים של קיומנו הלאומי. נזכור ונזכיר גם את פושעי הגירוש.

    הגב לתגובה זו

    • לכבשה

      מוטי קליפורניה, 02/06/07 02:22

      וכי שכחת את 6000 הקסאמים שנחתו על ישובי קטיף?
      אז מה אמרת,בהחלט לא ברור.
      ועל אף ששונאי ישראל הריעו לפינוי
      ואני מגנה אותם מכל מקום את צריכה לראות זאת כהכרח מכורח המציאות בה היו נתונים ישובים יהודיים ותושביהם באיום ממשי ומוחשי על חייהם בסביבה שורצת מחבלים.
      ואף כי כואב לראות ישובים מפונים מכל מקום כואב יותר לראות אנשים נהרגים.ובזה נסגר הגולל על מציאות מבישה זאת.
      וטוב עשה מר שרון שהציל יהודים מצפורני מרצחים.
      יש להמשיך פינוי גם בישובים פלשתינאים הסמוכים לגבול ישראל-עזה על מנת שצה'ל יעמוד נטו מול המחבלים היורים רקטות והשואפים להרוס כל חלקה טובה בעירוב אזרחים עם המלחמה.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    להעמיד לדין את השמאלנים שמעודדים את הערבים להתאבדות! (ל''ת)

    ישראל, 02/06/07 00:37

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אצלנו בן 14 לא נוסע במעלית ובן 9 לא חוצה כביש. יש מקומות שילדים ...

    עודד, 01/06/07 23:40

    מגוייסים לבצע פיגועים...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בקשה, אולי מישהו יכול לנגב לי את הרוק מהפה, אני עסוק בלענות לסמאלני (ל''ת)

    אלכס, 01/06/07 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    טרנספר לשמאלנים (ל''ת)

    שמאלני לשעבר, 01/06/07 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם המחבלים משתמשים בילדים כדי להניח מטענים, אז מותר לירות בהם.

    ישעיהו לייבוביץ, 01/06/07 22:57

    מה אתם חושבים, מטען שהונח ע''י ילד, לא יגרום נזק?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם המחבלים משתמשים בילדים כדי להניח מטענים, אז חובה לירות בהם.

    אלה מה, 01/06/07 22:43

    מה אתם חושבים, מטען שהונח ע''י ילד, לא יגרום נזק?

    הגב לתגובה זו

    • אהבל, מאיפא אתה יודע שהילד שם מטען? (ל''ת)

      אלכס, 01/06/07 23:36

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכלוא את החיילים שהרגו ילדים

    אלון, 01/06/07 22:41

    גבי אשכנזי

    אמיר פרץ

    אהוד אולמרט

    על מצפונכם הרג הילדים

    הפסיקו להשחית את הצבא

    הגב לתגובה זו

    • על מצפונך הרג ילדים בשדרות ובדולפינריום (ל''ת)

      מות לבוגדים, 01/06/07 22:59

      הגב לתגובה זו

    • לכלוא את הבוגדים-משת''פים של האויב! (ל''ת)

      UN, 01/06/07 23:11

      הגב לתגובה זו

    • מחבלים - גם אם הם קטנים (ל''ת)

      אלי, 01/06/07 23:15

      הגב לתגובה זו

    • המקלדת שלך עושה רווחים , או שאתה חושב לאט עם הפסקות ? (ל''ת)

      אכרם, 02/06/07 00:32

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    איזה חוצפנים הילדים הערבים, במקום להפוך דוכני ירקות כמו הילדים שלנו

    הרב לוינגר, 01/06/07 22:37

    הם מחפשים בחוסר אחריות חומרי בניין.
    אז מה הפלא שהם נהרגים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק רבי, ילד פלשתיני מסכן אחר רק רצה לרקוד בדיסקוטק בדולפינריום

      אורי אבנרי, 01/06/07 23:36

      וילדים רעים שלנו לא נתנו לא להיכנס.

      הגב לתגובה זו

    • באמת חוצפנים הילדים הערבים. נושאים מטענים ומסייעים לטרוריסטים. (ל''ת)

      ישראל, 02/06/07 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חשוב מאוד לתחקר את הנער ולהוציא את האמת לעולם! (ל''ת)

    אביב, 01/06/07 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ועדת חקירה על טעות נוראה זאת

    צה''ל מטייח, 01/06/07 22:22

    אל תתנו לעצמכם להדחיק , הצבא
    איבד צלם אנוש , עם אמצעי ראיה משוכללים יכלו למנוע את ההרג הזה , בושה וחרפה לצבא , בושה וחרפה לממשלה בראשתו של יזם הנדל''ן אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • רגילה לחיילים שמנעו את הפריצה לשטח שלנו!!! (ל''ת)

      UN, 01/06/07 22:29

      הגב לתגובה זו

      • אבל מתי יתנו לי חופשה קצרה מן המוסד? (ל''ת)

        UN, 01/06/07 22:35

        הגב לתגובה זו

        • אני בטוח שאתה כותב מהמוסד-חקיין עלוב נפש שכמותך!:) (ל''ת)

          UN, 01/06/07 23:18

          הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לצה''ל

      דודי, 01/06/07 22:29

      את מי שניתן לגנות כאן זה רק את הרצחנות הפלשתינית שלא בוררת ושולחת את הילדים להתאבד. ובכלל, אני מאמין שמי שהרג את הילדים זה הפלשתינים, שהרי אנו עדים לרצחנות שלהם יום יום שעה שעה: פצצות אנושיות המתפוצצות בין ילדים באטוטבוס, טילים על שדרות. מה עוד צריך לקרות על מנת שתבין את זה??? זו ברבריות בהתגלמותה. מאז הנאציזם זה לא הדיעה האנושות לשפל כזה.

      הגב לתגובה זו

      • כמה יותר ילדים הרוגים יותר טוב (ל''ת)

        דודי, 01/06/07 22:34

        הגב לתגובה זו

    • זה לא טעות,יורים בכל מי שתקרב לגדר ולא עונה לקריאות חיילים וזה נכון (ל''ת)

      למה טעות?, 01/06/07 22:34

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם חושבים, מטען שהונח ע''י ילד, לא יגרום נזק? (ל''ת)

      ישעיהו לייבוביץ, 01/06/07 22:52

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה עושים ילדים קטנים ליד הגדר???תיצפו בסרטים של החמאס ותבינו-----

    עדינה, 01/06/07 21:57

    זו פרובקציה של הערבים. גם בלבנון היתה הצגה גדולה בכפר כאנא. הזיכרון קצר, והערבים ממשיכים עם התעמולה שלהם. הידיעה המדוברת היתה בכותרות של ה breaking new BBC . כאילו שלאנטישמים האלה לא היו כותרות יותר מסעירות. איזה פדופיל לא רצח השבוע ילדה קטנה אצלהם.

    הגב לתגובה זו

    • בטח שזו פרובוקציה, יתר על כן הם ירו בעצמם בילדים ומאשימים את צה''ל (ל''ת)

      הטהור שלנו, 01/06/07 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לערבי שמאמין בדו קיום

    תמוי, 01/06/07 21:24

    אל תהיה ברוגז, אבל נראה לי שאחרתם את הרכבת. אתה יודע איך אומרים שמנתקים קשר עם בעל זוג טרחני, זה לא אתה זה אני, אבל הגיע הזמן שנפסיק להתראות. החיים של שנינו באותה מדינה היא לא בחירה שלנו או שלכם, אלא טעות היסטורית מצערת. אז בוא ניפרד כחברים. אני מבין שהאלטרנטיבה במדינה הפלסטינאית אינה מרנינה במיוחד, אבל תתמודד. חוץ מזה, אם נראה לך שישראל היא פושעת והצד שלך טלית שכולה תכלת, כל הספורים שלך על דו קיום נראים יותר כמו פוזה ריקה מתוכן, מאשר כנות ורצון לפשרה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, רק רוצה מדינה שלי, אבל אתם לא נותנים לי אותה

      ערבי שפוי, 01/06/07 21:31

      אתם מבצעים טיהור אתני בשטחים, סיפחתם דה פקטו 50% מהשטחים שכבשתם, אז לאן בדיוק אתה רוצה שאלך?

      הגב לתגובה זו

      • תלך לצד השני של הירדן

        תבת, 01/06/07 21:41

        אם תסכים או לא תסכים, זה לא ישנה את העובדה שכולכם תעברו... או תועברו, אל הצד השני של הירדן יחד עם אחיכם! שם יהיה לכם דגל משלכם, המנון שמתאים לכם ואולי אפילו נשלח לכם, כמה שמאלנים ששונאים את ישראל ומתים לחיות איתכם!

        הגב לתגובה זו

        • 100% (ל''ת)

          UN, 01/06/07 21:58

          הגב לתגובה זו

        • תבת, אתה עוד תשתה מהים של עזה (ל''ת)

          משתין לחומוס, 01/06/07 22:01

          הגב לתגובה זו

      • חבל על המאמץ

        ניק, 01/06/07 22:26

        אתם כל כך נחשלים, כל כך נחותים, שאפילו יתנו לכם את ערב הסעודית, לא תוכלו לקיים מדינה. כי אתם פשוט נחותים. וזה הפרדוקס. אילו לא הייתם נחותים, הייתם מבינים שאתם נחותים, אבל בגלל שאתם נחותים, אין לכם את היכולת להבין את זה. ומה הפתרון? התבכיינות, רצח, ברבריות.

        הגב לתגובה זו

      • רק שמאלנים וערבים עשו טיהור אתני לקומץ היהודים שגרו בעזה! (ל''ת)

        ישראל, 02/06/07 00:32

        הגב לתגובה זו

      • לערבי שפוי

        מוטי קליפורניה, 02/06/07 01:54

        ישראל החלה במהלך שנקרא יציאה מעזה ומה הבינו המחבלים שיכולים לאיים על ישובים ישראלים בירי קסאמים ואף לבצע זאת?!
        תתבגר ותבין לאן נושבת הרוח.
        הפתרון:מצרים תנדב משטחה עד ואדי אל-עריש ישראל כבר נתנה משטחה.
        ירדן תנדב משטחה את נחלת שניים וחצי השבטים בעבר הירדן המזרחי וישראל תנדב 50 אחוזים משטח יהודה ושומרון.
        שטחים אלו יופנו לכאלה שאינם רוצים
        לחיות בישראל וסיבותיהם עמהם כל עוד ששומים על גבול שקט.
        בחמישים האחוזים שישארו בשטח ישראל ישארו מוסלמים הרוצים לחיות בישראל עם אזרחות ישראלית מלאה.
        אם אתה שפוי אז תבחר לגור בחמישים האחוזים שישארו בידי ישראל.
        המוסלמים יתפללו באל-אקצא והיהודים יקימו מקדש בשילה והכל טוב.
        האסירים ישוחררו ויעבדו ויגבה מהם
        מס מיוחד לטיפול ביתומים באלמנות ובנכים פרי מעלליהם.
        והמשיח יבוא.

        הגב לתגובה זו

    • הם לא מחמיצים שום הזדמנות (ל''ת)

      להחמיץ הזדמנות, 01/06/07 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני לא מאמין בדו קיום

    המפוכח, 01/06/07 21:17

    כי עם ברברים אין דו קיום, כל שכן עם ברברים מתבכיינים. למרות כל הסיוע שאתם מקבלים מאומות העולם אתם עדיין נחשלים, פרימיטיביים, אנלפאבתים, ברברים. שני מאפיינים יש לחברה שלכם: ברבריות ושחיתות. אתם מנצלים בלי בושה את המאמינים הנבערים מדעת למטרות הברבריות שלכם. בקיצור, הגיע הזמן להודות - אתם פשוט נחותים. מכל כיוון שנביט בכם הנחיתות זועקת לשמים. וזו הסיבה האחת והיחידה שאתם שקועים עמוק בחרא, ותהיו שם עוד הרבה-הרבה זמן. עובדה - ישראל אינה בעזה, אבל את החרא אתם אוכלים בכמויות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מאמין בדו קיום

      עוד יותר מפוכח, 01/06/07 21:39

      כי עם כובשים אין דו קיום, כל שכן עם משיחיסטים מתבכיינים. למרות כל הסיוע שאתם מקבלים מהאמריקאים אתם עדיין נחשלים (ש''ס), פרימיטיביים (הבאבא סאלי), אנלפאבתים (הרבובדיה), ברברים (אוהדי ביתר י-ם). שני מאפיינים יש לחברה שלכם: ברבריות ושחיתות. אתם מנצלים בלי בושה את המאמינים הנבערים מדעת (מתנחלים,נוער הגבעות) למטרות הכיבוש הברבריות שלכם. בקיצור, הגיע הזמן להודות - אתם פשוט נחותים. מכל כיוון שנביט בכם הנחיתות זועקת לשמים. וזו הסיבה האחת והיחידה שאתם שקועים עמוק בחרא, ותהיו שם עוד הרבה-הרבה זמן. עובדה -אנחנו בבעזה אולי אוכלים חרא, אבל זה מעדני מלכים לעומת מה שמאכילים אותכם.

      הגב לתגובה זו

      • לא ראינו אוהד בית''ר שהתפוצץ באוטובוס (ל''ת)

        נתי, 01/06/07 22:23

        הגב לתגובה זו

      • די ברור שאתה נחות

        מוקי, 01/06/07 22:35

        אם בעיניך ש''ס והחמאס הם היינו הך, אתה באמת נחות. אני לא זוכר ש''סניק מתפוצץ באוטובוס, והרב עובדיה אף פעם לא הטיף לרצח כמו מוחמד יאסין, וודאי ובוודאי שלא שלח את אנשיו לעשות את זה. בקיצור - רצית הוכחה שאתה נחות - קבלת אותה. מלבד להתפוצץ בין ילדים נשים וטף אתה בעצם לא שווה כלום. חבל על האוויר שאתה נושם.

        הגב לתגובה זו

      • הנה תוצאה של זרע פג תוקף

        100% ציוני בדם, 01/06/07 23:06

        נכות מוחית קשה ביותר

        הגב לתגובה זו

      • כן, ספר לנו אם הייתם מנצחים ב 48...

        Avi Ecuador, 02/06/07 01:35

        איזו מדינה הייתם בונים לשמאל ואם היתה ''בעיה'' אתנית של יהודים בין חיות...

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    פשעי ישראל... כנסו.... רשימה חלקית

    ערבי לא שונא, 01/06/07 21:02

    ישראל קמה על חורבות העם שלי.

    עד היום נהרגו 148 אלף פלסטינים (מאז 1948).

    ישראל רצחה 26 אלף לבנונים במלחמת לבנון הראשונה ו 1700 בשנייה ... רובם המוחלט אזרחים.

    בשנה הקודמת נהרגו 620 פלסטינים ומתוכם 120 ילדים ... כנסו אל Amnesti international site/

    צה''ל זרק 4 מליון פצצות מצרר זעירות על כל דרום לבנון וללא אבחנה... מליון לא התפוצצו והורגות יום יום ילדים.

    ישראל לא חדלה לנסות לגרש את ערבבי ישראל (עד 1956).

    רק בקשה אחת לי לכולכם....

    תפסיקו לשחק את הקורבן והמסכן..
    תפסיקו להלל את צה''ל ומוסריות שלו..

    ותפסיקו לשבח את עצמכם...(רוב תגובותיכם בהמיות מוסרית ורדודת מאוד מבחינת עומק-ידע).

    ובכל זאת.... אני מאמין בשו קיום כי אני מכיר הרבה מאוד יהודים שאינם כמו המגיבים כאן...

    תגובתי מוקדשת ומיעדת לימניים בלבד.








    הגב לתגובה זו

    • אז לא הבנתי: מה לא עשינו בסדר? (ל''ת)

      גזען צמרת, 01/06/07 21:06

      הגב לתגובה זו

      • לא לבזבז כדורים, ולהרים מייד את התרמילים שפגעו בילדים (ל''ת)

        רפול, 01/06/07 22:07

        הגב לתגובה זו

      • אתה גדול, אחי !!! (ל''ת)

        אחיך, 01/06/07 22:56

        הגב לתגובה זו

    • תראה בחורי ערבי, אושוויץ לא תחזור

      מוטי, ישראל, 01/06/07 21:12

      אני מכבד את חופש הדיבור למרות שלחלק גדול בדברך אני חלוק עלך ואנני מסכים, כך בחשבון שתגובה כזו אצל חבריך ה''דמוקרטים'' נגד שלטון חוקי בסוריה/לבנון/עזה הייתה הופכת אותך מין הסתם לבר..מינן

      הגב לתגובה זו

      • אני לא בסוריה ולא רוצה להיות שם

        24, 01/06/07 21:39

        ....אני חי איתך ורוצה כבוד הדדי ושיויון ופתרון לקונפליקט.

        אל תעשה לי טובה כי אני חי כאן..

        אני מלח הארץ ולא הגעתי-היגרתי לכאן.

        הבנת את זה ? מסופקני

        הגב לתגובה זו

        • איך בדיוק אתה רוצה לחיות אתי בכובד?

          מוחמד, 01/06/07 22:06

          אתה מוכן לתת לי את השטחים (בתיקוני גבול הגיוניים) - לא. אתה מוכן לתת לי מים - לא (המתנחלים מקבלים פי 10 יותר מים ממני), אתה מוכן להחזיר לי את ירושלים המזרחית-לא,
          אתה מוכן לבנאם את הר הבית שלך-לא, אתה מוכן לשחרר עשרות אלפי עצירים-לא, אתה מוכן לסלק את המנוולים מחברון-לא, אתה מוכן להסיר התנחלויות לא חוקיות-לא.
          רשימה חלקית.
          אז על איזה כבוד הדדי ושיויון אתה מדבר.
          אני מבין אותך, לצערי אתה מתעלם ממני.
          ועדת חורצי הלשון שמגיבה כאן רק מוכיחה שאתה רוצה לנשל אותי משארית כבודי ורכושי

          הגב לתגובה זו

          • כבר לא רוצה (ל''ת)

            נמאס לו מערבים, 01/06/07 23:23

            הגב לתגובה זו

      • מוטי, מוטי, ילד רע. אנחנו לא הורגים, רק יורים כדורי גומי לעיניים (ל''ת)

        סומא בארובה, 01/06/07 22:02

        הגב לתגובה זו

    • דו קיום=דו איום! (ל''ת)

      אלי הרחובותי, 01/06/07 21:36

      הגב לתגובה זו

    • איזה גאוני לא ידעתי על הפצצות מצרר

      אושרי, 01/06/07 23:10

      ועכשיו ברצינות, אתה יכול לבכות על ילדים פלסטינים שנהרגים בגבול מאש צה'ל אחרי שכל יום הפלסטינים יורים על עיוור פצצות לשדרות ומחכים בחדשות לראות אם הם סגרו את היום כמו שצריך עם דם של ילדים ישראלים על הכביש?

      הגב לתגובה זו

    • למה אין לנו אחד כמו סדאם בשלטון

      Avi Ecuador, 02/06/07 01:37

      ...הרבה ארכיאולוגיה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו עוד לקחנו פצוע שלהם ל''ברזילי'' באשקלון...אז תגידו לי:

    אקס שמאל, 01/06/07 20:52

    אנחנו מטומטמים, או שאנחנו מטומטמים?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מטומטמים, היינו צריכים לירות בו ולהשליח את גוויתו בצד הדרך (ל''ת)

      מצעד המוות, 01/06/07 21:15

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו מה-זה מטומטמים

      בובי, 01/06/07 21:18

      המזל שלנו זה שהם יותר מטומטמים מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני מרחם על הילדים שלהם, כמו שהם מרחמים על הילדים שלנו! (ל''ת)

    די להתיפיפות!, 01/06/07 20:02

    הגב לתגובה זו

    • קבל את תנחומי על מותו בטרם עת של המצפון שלך (ל''ת)

      אלכס, 01/06/07 20:15

      הגב לתגובה זו

      • ולך יש מצפון?

        ארז, 01/06/07 20:34

        דואג לילדי האוייב, אבל האם בכלל אכפת לך מהילדים שלנו?

        הגב לתגובה זו

        • אני דואג לילדים שלי, ולימדתי אותם ''הקם להרגך השכם להרגו''

          חבקוק, 01/06/07 20:37

          אבל מפעם לפעם הם מפקששים.
          לא נורא לפחות התאמנו על ילדים

          הגב לתגובה זו

        • הילדים שלי בצבא ויש להם רובה, לא דואג להם, במקרה הכי גרוע יהרגו (ל''ת)

          בטעות איזה ילד, 01/06/07 22:15

          הגב לתגובה זו

      • במלחמת קיום נגד איסלמו-פשיזם מצפון לא יעזור הרבה (ל''ת)

        אלכס, 01/06/07 20:39

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו הגזע העליון ובמלחמה בעכברושים הפלסטינים לא משתמשים במצפון (ל''ת)

          אלכס, 01/06/07 20:53

          הגב לתגובה זו

          • אתה מתרגם כאן ספרי לימוד של פלסטינים?

            אלכס, 01/06/07 21:23

            אז תדייק בבקשה, הם קוראים ליהודים קופים וחזירים ולא עכברושים.

            הגב לתגובה זו

            • סליחה טעיתי, הערבים הם העכברושים, אנחנו סתם חארות (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 22:14

              הגב לתגובה זו

            • דבר בשמך ולא בשם הרבים:) (ל''ת)

              UN, 01/06/07 22:35

              הגב לתגובה זו

            • לא מתווכח איתך, רק מעניין אותי לדעת מי זה אתם? (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 22:40

              הגב לתגובה זו

      • הפרטת את המצפון או שהחלטת שאתה אלוהים?

        אריה, 01/06/07 21:44

        בכל מקרה כדאי לך לפנות לפסיכיאטר.

        הגב לתגובה זו

        • עזוב אני לא אלוהים, סתם שמאלן הזוי שבז לטפשים כמוך (ל''ת)

          אני משוגע, אני, 01/06/07 22:12

          הגב לתגובה זו

    • ואני מרחם עליך, אפילו שאתה חולרע (ל''ת)

      המגפה השחורה, 01/06/07 20:17

      הגב לתגובה זו

      • עוד סמולן שמתיימר להיות אנושי מתל אביב המנותקת מהמציאות (ל''ת)

        just me, 01/06/07 20:48

        הגב לתגובה זו

      • האמת, בכל העולם השמאל עוין ליהודים. גם בישראל. זו, כנראה מורשתו של

        אקס שמאל, 01/06/07 20:49

        הנציונל-סוציאליסט הידוע, היטלר.

        הגב לתגובה זו

        • נו באמת, כל העולם אוהב אותנו, כי אנחנו מופת להומניות ואנושיות (ל''ת)

          אקס ימין, 01/06/07 21:16

          הגב לתגובה זו

          • זה נמשך כבר 2000 שנה וזה לא קשור לא להומניות ולא לאנושיות

            אלכס, 01/06/07 22:09

            רק מפגרים שמאלנים יכולים להאמין שמאה 21 שונה בעניין הזה.
            מה שיהודים לא יעשו תמיד ימצאו במה להאשים אותנו.
            תתאר לעצמך מה היו אומרים על יהודים אם אנחנו היינו מבצעים פיגועים בניו יורק, לונדון ומדריד?

            הגב לתגובה זו

      • ואני מרחם עלייך, yersinia pestis , למרות

        טטראציקלין, 01/06/07 21:55

        שאתה חוסם את קיבתם של הפרעושים המסכנים והופך אותם ל''פרעושים חסומים''. בעצם אני מרחם יותר על החיות המסכנות שאתה עובר אליהן ע''י פרעושים אלה.

        הגב לתגובה זו

        • אם אני פרעוש, אתה כלב, וולא לא יודע מה יותר גרוע (ל''ת)

          חומי הכלבלב, 01/06/07 22:11

          הגב לתגובה זו

          • אוי, הבורות, הבורות

            איתי, 02/06/07 01:08

            ניכר בתגובתך שלא הבנת על מה דיברתי בכלל.
            ירסיניה פסטיס הוא החיידק שגורם למחלת הדבר, ''המגפה השחורה''.
            החיידק מועבר לרוב לבני אדם ממכרסמי בר ע''י פרעושים. לאחר שהפרעוש שתה את דמו של המכרסם שהכיל את החיידק, החיידק מתרבה בוושט של הפרעוש עד שנוכחותם של החיידקים חוסמת פיזית את וושטו של הפרעוש. פרעוש כזה מכונה ''פרעוש חסום''. פרעושים חסומים, עקב החסימה בוושט, לא מסוגלים לשתות דם, כלומר, לצרוך את מזונם, ולכן הם תמיד רעבים ותמיד מחפשים מנת דם.
            כשהם מנסים למצוץ דם, לא רק שהם לא מצליחים לשתות, הם גם מחדירים לפצע חלק מהחיידקים שהיו להם בוושט ובכך מעבירים את המחלה.
            טטראציקלין היא אנטיביוטיקה ממשפחת הטטראציקלינים, אשר פוגעת ביחידת ה 30S של הריבוזום החיידקי ומונעת מהחיידק לייצר חלבון.
            משום מה, בתור שמאלן קיצוני ''נאור'', התברכת גם ביכולת מופלאה של הבנת הנקרא וחשבת משום מה שהתכוונתי לומר שאתה פרעוש.
            לא נורא, יעבור לך.

            הגב לתגובה זו

          • אה, כן,ואם אני כלב ואתה פרעוש, אז אני

            איתי, 02/06/07 01:16

            גם חי יותר זמן ממך וגם בניגוד אלייך, אני לא טפיל מגעיל מוצץ דם.

            הגב לתגובה זו

          • ירסיניה פסטיס הוא החיידק שגורם למחלת הדבר

            איתי, 02/06/07 02:02

            כלומר, ''המגפה השחורה''.
            ''פרעוש חסום'' הוא פרעוש ששתה דם של מכרסם בר שהיה נגוע בחיידק, והחיידקים הצטברו לו בוושט עד שיצרו חסימה, בגללה הפרעוש לא מסוגל לשתות דם ולכן תמיד רעב, ובנסיונו לשתות דם מעביר לאדם או בעל החיים שממנו ניסה למצוץ דם את חלק מהחיידקים שהיו לו בוושט וככה מעביר לו את המחלה.
            טטראציקלין היא אנטיביוטיקה ממשפחת הטטראציקלינים שתוקפת את יחידת ה 30S של הריבוזום ובכך מונעת מהחיידק יצור חלבון.
            משום מה התברכת ביכולת מופלאה בהבנת הנקרא וחשבת שקראתי לך פרעוש. לא נורא יעבור לך.

            nrg, למה מחקתם את תגובותיי הקודמות?! די לסתימת הפיות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            הגב לתגובה זו

        • אה, וכמעט שכחתי, ירסיניה פסטיס

          טטראציקלין זה, 01/06/07 22:13

          האשימו את היהודים בימי הבייניים בכל הצרות שאתה גרמת בעצמך, כמו כל דבר רע בערך שקרה בעולם.
          אה, כן, האשימו גם ערבים בצרות שלך.
          יופי של שם בחרת לעצמך...

          הגב לתגובה זו

    • אנחנו עוד לקחנו פצוע שלהם ל''ברזילי'' באשקלון...אז תגידו לי:

      אקס שמאל, 01/06/07 20:43

      אנחנו מטומטמים, או שאנחנו מטומטמים?

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    Kids were sent to the fence to create

    Sam, 01/06/07 19:56

    just an event kike this.

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו יותר מדי ילדים רעבים, אז אנחנו שולחים אותם להתאבד על הגדר

      קקי קטן מקנדה, 01/06/07 20:06

      רעיון טוב גם בשביל החרדים, אבל הם מתאבדים באוהלה של תורה

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ONLY TWO.THE SHAHEDS LIKE LITTEL VERGINS BOYS.GET THEM MORE.

    meir yaeir, 01/06/07 19:55

    LIKE SEVENTY MORE EVRY DAY THEY LIKE LITTEL GIRLS TOO..THE NEED A LOT OF VERGINS

    הגב לתגובה זו

    • וואי, איזו הפתעה, לא ידעתי שאנחנו מייצאים זבל לאמריקה (ל''ת)

      חושך לגויים, 01/06/07 20:07

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל הרחמנים: תרחמו על האחים שלנו שסובלים בשדרות! אזרחי האויב,

    יפי-נפש צבועים!, 01/06/07 19:51

    ילדים או מבוגרים, ראויים לאותו יחס בדיוק שהאויב מעניק לאזרחים שלנו...הם מטרה לגיטימית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חתיכת דרעק (ל''ת)

      פון שלוסל, 01/06/07 20:23

      הגב לתגובה זו

      • בכל העולם שמאל קיצוני מתחבר למוסלמים קיצונים-הם ''הרחמנים'' (ל''ת)

        UN, 01/06/07 20:39

        הגב לתגובה זו

        • ולכן אנחנו פשיסטים יהודים גאים, הלאה הרחמים (ל''ת)

          ברוך ממגנצא, 01/06/07 20:55

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק-שמאלנים-הם נציונל-סוציאליסתים שלנו. (ל''ת)

            UN, 01/06/07 22:06

            הגב לתגובה זו

          • ששש. אל תגיד שאנחנו פאשיסטים. כולם חושבים שאנחנו ''מחנה השלום''.

            אינגבר, 02/06/07 00:11

            הפטפוטים שלך והתגובות הגזעניות שהגבת פה לכל האורך והרוחב מוציאות לנו שם רע והורסות את התדמית.

            הגב לתגובה זו

  • 18.

    ערבי טוב ערבי מת (ל''ת)

    רפול, 01/06/07 19:48

    הגב לתגובה זו

    • רפול טוב הוא רפול בכותונת משוגעים (ל''ת)

      אברבנל, 01/06/07 20:08

      הגב לתגובה זו

    • יהודי טוב הוא יהודי שהורג שני ילדים ערבים ביום (ל''ת)

      זקני ציון, 01/06/07 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מעניין למה בכותרת יש את גרסת האוייב הפלשתינאי ולא את גרסת צה''ל וגם

    דרור, 01/06/07 19:07

    מעניין למה ההודעה הזו נפסלת.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שאמרנו שהפצוע לא היה חמוש (ל''ת)

      דובר צה''ל, 01/06/07 19:38

      הגב לתגובה זו

    • מה יש לך נגד כותרת? מה לא נכון בה?

      אלכס, 01/06/07 19:40

      מה אתה מתרגש כל כך מזה? אחרי דולפינריום ומלון פארק, שלהבת פז ותמי חטואל וילדיה, אינספור מסעדות וקוי אוטובוס ממש לא איכפת לי מהגיל של החיות האלה.
      כמה שיותר יותר טוב.

      הגב לתגובה זו

      • ''אלכס חולה אהבה'', איזו אנושיות, איזו רחמים, איזה מאמי

        פטקסעי, 01/06/07 20:10

        לסגור אותך בכלוב עם תנינים

        הגב לתגובה זו

        • מדוע הילדים שלהם חסינים?

          ארז, 01/06/07 20:35

          הילדים שלנו הם מטרות לגיטימיות בעיניהם - מדוע שהילדים שלהם ייהנו מאיזושהי חסינות?

          הגב לתגובה זו

          • צודק, מייד לשים אותם במחנות ריכוז (ל''ת)

            יודל, 01/06/07 20:41

            הגב לתגובה זו

          • עיין תחת עיין, שן תחת שן, על כל ילד יהודי נהרוג מייד עשרה ילדים ערב

            סטטיסטיקאי, 01/06/07 22:16

            ככה נוכל לפתור את בעיות הדמוגרפיה במזרח התיכון

            הגב לתגובה זו

    • בynet לא נותנים לשאלה דומה לעלות!!! (ל''ת)

      UN, 01/06/07 20:06

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ערבי מחבל מיום לידתו . (ל''ת)

    גניקולוג, 01/06/07 18:52

    הגב לתגובה זו

    • ויהודים שותים דם של ילדים נוצרים (ל''ת)

      ת''ח ות''ט, 01/06/07 20:30

      הגב לתגובה זו

      • BLOOD OF ARABS KIDS YES .I JUST LOVE IT..CIRSITIAN NO WE LOVE CRIST

        MEIR YAEIR, 01/06/07 22:27

        CRIST WAS A JEW ANY WAY ..ARABS ARE BARBERIAN IT IS OK TO KILL THEM LIKE CACAROCHES..ANY WAY THE BLOOD DON'T TEST SOO GOOD ..IN FACT THIRE BLOOD SMELL LIKE SHIT OR LIKE THE BLOOD OF THE LEFT IDIOTSMAINLY SHKENAZIM MIX BLOOD OF GERMAN AND POLAKS SHIT

        הגב לתגובה זו

      • כי דם המוסלמים מגעיל . (ל''ת)

        ערפד, 01/06/07 22:29

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מצויין !

    יחי עם ישראל, 01/06/07 18:52

    רק ממשלה כהניסטית
    תפתור תמצב..

    הגב לתגובה זו

    • שאלה, האם ניתן לאשפז גם חלאות אדם חסרות לב? (ל''ת)

      אדולף, 01/06/07 19:39

      הגב לתגובה זו

      • נראה שלא

        ארז, 01/06/07 20:36

        כי אתה מסתובב חופשי...

        הגב לתגובה זו

        • נכון אני מסתובב חופשי, אבל אתה עבד ליצריך האפלים (ל''ת)

          לחם ארז, 01/06/07 20:43

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    צחוק הגורל

    Avi Ecuador, 01/06/07 18:49

    אם הערבים היו מפגינים קצת חיבה אפילו מזויפת לשמאל וקצת מאכילים אותו בלוקשים היום צבא הכנה לפלסטין בראשות אולמרט ושר אי הביטחון פרץ והשמאל היו נלחמים ועושים ניקוי אתני ליהודים ''בהצלחה''.
    רבותי, תחשבו בצורה כזאת; כל עוד שהשמאל בשלטון ועם-הארץ מהשמאל בוחר בו הקאסמים וה''התנגדות'' הפלסטינית היא נס, אם היום רוצים באמת לפתור את ''הבעיה, מזמן היה לומד כל עם נורמלי על ארכיאולוגיה של רשעים שפעם רצו להשמיד אותו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אבי, להקים מחנות ומייד, יש עדיין בדרום אמריקה מומחים לעניין (ל''ת)

      אמנם זקן, 01/06/07 19:40

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    When Germans bombed London in WW2

    Sam, 01/06/07 18:47

    The British retaliated by bombing German cities

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    משחיתים את צהל

    אילן, 01/06/07 18:37

    הופכים את צה''ל חסר מוסר לחימה , כיצד יתכן שצה''ל הורג ילדים אפילו בטעות , יש להסביר לחיילי צהל לפני שלוחצים על ההדק שיש לודא שאלו לא אזרחים , ומשום מה החיילים שלנו חושבים שזה משחק מחשב היכן המוסר היכן המצפון

    אולמרט עליך להתנצל בפני הפלשתנאים !

    הגב לתגובה זו

    • היית מסכים להיהרג על ידי מחבל בן 10?

      אלכס, 01/06/07 19:24

      זוכר פיגוע במעבר ארז?
      לפני פיגוע הזה כמה מנוולים שמאלנים פרסמו מכתב פניה לחיילים שהם צריכים להיות אנושיים לפלשתינים במחסומים.
      סלקטור במעבר ארז גיל שפירה החליט לגלות אנושיות כלפי אישה פלשתינית צעירה ו זה עלה לו חיים ולעוד כמה אנשים.

      הגב לתגובה זו

      • אלכס, לא הורגים ילדים, נקודה!

        כל הבן הילוד, 01/06/07 19:43

        ממתי ילד בן 10 הוא מחבל?
        ובכלל תזכיר לי מתי אירע פיגוע חבלני על ידי ילד בן 10, למעט ילדי המתנחבלים המומחים במירור חיי התושבים בחברון

        הגב לתגובה זו

        • תודה, הבנתי אותך - שלהבת פז הייתה מחבלת בחברון (ל''ת)

          אלכס, 01/06/07 19:51

          הגב לתגובה זו

          • שלהבת פס ''נרצחה'', ילדים ערבים סתם ''נהרגים בטעות'' (ל''ת)

            חייל גיבור, 01/06/07 20:00

            הגב לתגובה זו

            • ילדים ערבים נהרגים כשהם יוצאים יחד עם השבאב לירות ולזרוק מטענים על

              שבאבניק, 01/06/07 20:23

              אל יאהוד

              הגב לתגובה זו

            • לא הבנתי את התגובתך, אבל בכל מקרה דוברי האויב לא מעניינים אותי (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 20:23

              הגב לתגובה זו

            • לא צריך תירוצים בשביל להרוג ילדים ערבים (ל''ת)

              להרוג אותם עוד, 01/06/07 20:56

              הגב לתגובה זו

        • בו'נה אתה באמת מפגר, אפשר ממש לראות את הפרצוף המונגולואיד שלך מצטט

          ציון, 01/06/07 20:04

          מנטרות של חולי רוח שמאלנים שמנותקים מהמציאות!
          ילד בן 10 הוא מחבל, אדיוט וצבוע שכמוך, מאז שמגיל 3 מניקים אותו שנאה ליהודים בבית, באמצעי התקשורת הערביים שם כל היום משדרים תוכניות לילדים שבהם מהללים את השהידים שמתאחדים עם 72 השרמוטות שלהם על כך שרצחו ילדים, נשים, ואזרחים יהודים!
          בזמן שהבת שלי רואה רחוב סומסום ומחונכת על ברכי הדו קיום הישראלי והערבי, בני הזונות המסריחים של הפלשתינאצים והערבים בכלל מחונכים מגיל 0 לרצח יהודים!
          על איזה ילדי מתנחלים אתה לעזזל כותב שביצעו פיגועים או פגעו פיזית מעולם בילד פלשתינאצי חתיחת חרה צבועה וחולנית שכמותך???
          הלוואי ודבריך היו נכונים, אבל מה לעשות הם לא חלאת המין האנושי, להבדיל ממך אפס!
          אתה ושכמותך שייכים לאותו דור ''סיר הבשר'' שתמיד קיטרו ותמכו רק באוייבים של עם ישראל!
          אתה הרפש המיץ של הזבל של העם הזה, לוזר דוחה!

          הגב לתגובה זו

          • אירוניה של הגורל, נאצי שקוראים לו ''ציון'' (ל''ת)

            הפוך בו והפוך ב, 01/06/07 20:12

            הגב לתגובה זו

            • תגובתך מאד משכנעת, יש לך אולי עוד כמה סלוגנים אסיסיים בנוסח דומה?

              אלכס, 01/06/07 20:58

              משהו על קולוניאליזם, אימפריאליזם וכו'. יש לי נוסטלגיה לעיתון פרבדה.
              פעם גם לצ'רצ'יל מפגרים כמוך קראו פאשיסט אבל אחרי כמה הפצצות של לונדון הם משום מה בחרו בו להיות ראש ממשלה.

              הגב לתגובה זו

            • אני מודע לכך שיש לסמולנים אפסים כמוך בעיות בהבנת הנקרא!

              ציון, 01/06/07 21:03

              הבעיה היא שיש לך גם בעיות זהות והבנה מציאותית של מה שקורה סביבך!
              הבעיה היותר גדולה היא שכל הרוצחים הצבועים ב''עולם הנאור'' גם מאמינים לשטויות שלך, ובגללך ילדים בשדרות חיים כבר כ 7 שנים בפחד ובאימה בגלל פושעים כמוך!

              הגב לתגובה זו

            • אלכס, עסיסי ,לא אסיסי, אססין זה רוצח, בדיוק מה שעשינו לילדים הללו (ל''ת)

              פון שטראובה, 01/06/07 21:56

              הגב לתגובה זו

            • פון שטראובה,פעם הבאה שתכתוב תגובה תחתום אותה יוזף גבלס,זה נכון יותר (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 22:26

              הגב לתגובה זו

        • לא הורגים ילדים

          ארז, 01/06/07 20:37

          תספר את זה לקורבנות הדולפינריום, מעלות, אביבים, להוריה של שלהבת פס, למשפחת חתואל...
          אם הילדים שלנו הם מטרות, אין כל סיבה שהילדים שלהם יהנו מחסינות.

          הגב לתגובה זו

        • בא לך על איזה סטוץ ?

          ציונה, 02/06/07 00:14

          לא באמת.
          נראה לי שיש לך חסכים.
          עצבני שזה משו.
          לך לבקר את אמינה מונה.
          תעשה לך טוב.
          לא צריך כסף.
          לך.

          הגב לתגובה זו

      • איזה מחבל בן 10? חכה לתחקיר (ל''ת)

        דובר צה''ל, 01/06/07 22:18

        הגב לתגובה זו

    • לכל הרחמנים: תרחמו על האחים שלנו שסובלים בשדרות! אזרחי האויב, ילדים

      יפי-נפש צבועים!, 01/06/07 19:58

      או מבוגרים, ראויים לאותו יחס בדיוק שהאויב מעניק לאזרחים שלנו...הם מטרה לגיטימית.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    צהל הרג שני מחבלים ולא משנה מה הגיל מטענים הם שמו גם בחומת מגן (ל''ת)

    dudi, 01/06/07 18:33

    הגב לתגובה זו

    • פאשיסט רצחן חסר לב ומצפון

      אב הרחמן, 01/06/07 19:44

      ילדים?! איך אין בך שמץ של בושה ורחמים

      הגב לתגובה זו

      • אני מרחם על הילדים שלהם, כמו שהם מרחמים על הילדים שלנו! (ל''ת)

        די להתיפיפות!, 01/06/07 20:02

        הגב לתגובה זו

        • עזוב אותך, זה לא ילדים מה שיש להם, סתם רוצחים קטנים, להרוג את כולם (ל''ת)

          נבלה סרוחה, 01/06/07 20:21

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    כבר אמרנו ונמאס לדוש בנושא

    מוטי קליפורניה, 01/06/07 18:29

    יש לפזר כרוזים הקוראים לאוכלוסיה האזרחית להתפנות מקרבת הגבול,לאחר מכן לשטח את הבתים
    יחד עם המחבלים שבתוכם.
    רק בצורה זו אתה לא תהרוג חפים מפשע.
    נכון שזה לא נעים שיאבדו ביתם אבל גם לא נורא תמיד יוכלו לבנות חדש.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

    • בא כבר נאסוף את כל תושבי הכפר באסם ונבעיר אותו (ל''ת)

      יורגן, 01/06/07 20:01

      הגב לתגובה זו

      • ליורגן

        מוטי קליפורניה, 01/06/07 21:02

        אל תהיה אכזרי,מעשיך לא מקובלים.
        לכל בעיה יש פתרון גם ללא שפיכות דמים.

        הגב לתגובה זו

        • הגיע הזמן שתבין

          מוטי קליפורניה, 02/06/07 00:22

          האוכלוסיה בעזה מתחלקת לשלושה סוגים:
          הסוג הראשון מחבלים.
          הסוג השני אוכלוסיה המשתפת פעולה מרצון עם המחבלים.
          הסוג השלישי אוכלוסיה המשתפת פעולה עם המחבלים באי רצון.
          ועכשיו נעבור לכפרים המדוברים בקרבת הגבול מהם נורים הקסאמים.
          גם בהם האוכלוסיה מתחלקת לשלוש
          כפי שצויין לעיל וזו המציאות.
          לכן על מנת לפגוע במחבלים היורים קסאמים ולא לפגוע בחלק האוכלוסיה
          שאינו משתף אתם פעולה מרצון,עליך לגרום לאותה האוכלוסיה לעזוב את שטח האש.זה יעשה בעזרת כרוזים מהאויר וכשיצאו מבחינתי את המחבלים שנשארו על מנת ולהמשיך לירות על יישובים ישראלים תוריד בהפצצה מהאויר וכי למה לסכן את ילדינו בכניסה לשטח אשר מימלא איננו רוצים בו.הגיון פשוט וזה עובד!!!!
          -אין עוד מלבדו.
          אז אתה ודאי תטען אבל פגעת בחפים מפשע באבוד בתיהם אבל גם לזה יש תשובה-העולם ישלם כסף!!!
          אז ידידי זו הדרך היחידה שנותרה כל עוד המחבלים יורים קסאמים ומניחים מטענים.ברור?
          ואיך אומרים :זה מה יש!!!תחזור למציאות.

          הגב לתגובה זו

      • אין לך מה לעשות חוץ מלהתכתש בטוקבקים בשמות בדויים.

        טימי, 02/06/07 00:16

        בוא , מתחילה עוד מעט הפעולה בנוער בנק''י.
        חוץ מזה , למה לא באת היום לבילעין ?

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    הילד שלי כבר בן 57. איך שהזמן עובר. (ל''ת)

    שולה א, 01/06/07 18:27

    הגב לתגובה זו

    • חחח, מזכיר לי, אימי אמרה משהו דומה

      Avi Ecuador, 01/06/07 18:41

      כשנולדתי היא אמרה וחשבה שעד שאתבגר כבר לא יהיו מלחמות...
      היא גם אמרה שאל תאמין בהם אפילו בקבר.
      זה נכון, השמאל אימץ גישה זו:
      הוא פינה את כל הקברים של היהודים מהישובים שלנו שם.

      הגב לתגובה זו

      • אבי, לא יתכן שיש לך אמא, אתה לא ילוד אנוש ובטח נוצרת משכפול של קוף (ל''ת)

        חחח, גם לי זה, 01/06/07 20:22

        הגב לתגובה זו

        • חחח , זה בטח הזכיר לך את האמא שלך מרפיח.... (ל''ת)

          מילי, 01/06/07 21:59

          הגב לתגובה זו

          • בלי להעליב אמהות (ל''ת)

            אמא של מילי, 01/06/07 22:19

            הגב לתגובה זו

        • אם היטלר, רשעים אידיוטים ואתה

          Avi Ecuador, 02/06/07 07:09

          הם נורמה לבני אדם אז שמח שאולי אוכל להיכנס להגדרה שלך של קוף.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם מתלוננים

    יהודי, 01/06/07 18:22

    ערבים מחפשים להרוג ילדים יהודים, אז מה הקטע שלהם כשמתים ילדים בטעות
    ובכלל אני לא מאמין לאף מילה של ערבים
    השקר אצלם זה אורח חיים

    הגב לתגובה זו

    • מתו בטעות?! אויל אלים חסר לב שכמוך

      ערבי ''רצחן'', 01/06/07 19:46

      ''ערבים מחפשים להרוג ילדים יהודים'', קלסיקה של הפרוטוקולים של זקני פלסטין.

      הגב לתגובה זו

      • ''ערבים מחפשים להרוג ילדים יהודים'' זאת המציאות במזה''ת מזה 90 שנה (ל''ת)

        שר ההיסטוריה, 01/06/07 20:22

        הגב לתגובה זו

        • טעיתי, התכוונתי לכתוב ''שר ההיסטריה'' אבל אני רועד (מחכה לכדורים שלי) (ל''ת)

          שר ההיסטריה, 01/06/07 22:23

          הגב לתגובה זו

      • נכון

        ארז, 01/06/07 20:39

        הדולפינריום, מעלות, אביבים, שלהבת פס, משפחת חתואל - הכל המצאות של האימפריאליזם הציוני...

        הגב לתגובה זו

        • ולכן אני חוזר ואומר, להרוג מייד ילדים פלסטינים, וכמה יותר יותר טוב (ל''ת)

          ארז, 01/06/07 22:22

          הגב לתגובה זו

      • נכון, כי יש דבר כזה באמת ''הפרוטוקולים של זיקני פלסטין''

        איתי, 01/06/07 21:34

        שמאלן קיצוני/ערבי שתלטן חסר לב שכמוך, שמפליץ הרבה מעבר למשקלו באוכלוסיה.

        הגב לתגובה זו

        • ואני יודע, כי כתבתי אותו באשפוז האחרון באברבנאל (ל''ת)

          איתי, 01/06/07 22:21

          הגב לתגובה זו

      • בקלאסיקה אתה מבין. בטח מת על וואגנר. (ל''ת)

        בארנבוים, 01/06/07 22:00

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    צבא של שוקולד

    עצוב מאוד, 01/06/07 18:11

    קבוצה של מחבלים עושה צחוק מהצבא כבר שבועיים

    הגב לתגובה זו

    • למה שוקולד, תראה, הרגו שני ילדים מחבלים, ממש גיבורים (ל''ת)

      שמשון הגיבור, 01/06/07 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    +++++חייבים להפסיק את הקאסמים בכול הכח ובלי למצמץ!!!!!

    כתום בדם, 01/06/07 18:00

    חייבים להפסיק את הקאסמים מייד בכל דרך אפשרית ובכל מחיר!
    ומי שממשיך לירות שישא בתוצאות!

    הגב לתגובה זו

    • להרוג להשמיד ולאבד ומייד, אין מה להגיד למדנו משהו מהנאצים (ל''ת)

      אחשוורוש, 01/06/07 19:47

      הגב לתגובה זו

      • נכון, בתגובה על הפגזות צריך לענות בהשקעה מסיבית של

        שפוי, 01/06/07 20:13

        כספי המיסים הישראלים ברש''פ, על כל מחבל מתאבד צריך לשלוח משאית מלאה ביהלומים וזהב ולחלק אותם בעזה, ובתמורה לכל חטיפת חייל אנחנו צריכים לסגת מעוד 1000 קמ''ר, כדי שהערבים יוכלו להתרווח ביתר נעימות.

        הגב לתגובה זו

        • הגזמת, לא לתת להם מים, זהו לא צריך יותר

          לייבש אותם מייד, 01/06/07 20:25

          אני חושב שזה יותר הומני להרוג אותם בצמא, וגם פחות מרעיש מיריות.
          לא להפריע את מנוחתינו ביריות שימחה באויר, שבטעות הורגות ילדים

          הגב לתגובה זו

          • יפה מאוד!!!!

            איתי, 01/06/07 21:31

            ייבוש הוא חלק חשוב מהפתרון, למשל בתור גביית מחיר על הקסאמים. לדוגמה, הפסקת מים ל 60 שעות על כל קסאם, ואם הם יירו עוד, העונש יצטבר כך שמספר השעות יוכפל במספר הקסאמים.
            לא להפסיק את שביתת המים גם כשימותו אצלם מהתייבשות. כשהם יבכו לנו ולעולם שמתים אצלם מהתייבשות, לא להפסיק את השביתה, לחכות עד שיעבור הזמן שהוגדר בתוכנית גביית המחיר, ויהי מה.

            הגב לתגובה זו

            • וגם לזרוק עליהם גז חדל, שימותו יותר מהר ויותר אפקטיבי (ל''ת)

              הומניסט, 01/06/07 21:45

              הגב לתגובה זו

      • דווקא את זה למדנו מארה''ב

        ארז, 01/06/07 20:40

        זוכר איך נראתה אירופה אחרי שארה''ב ובריטניה, סמל הנאורות, סיימו לטפל בה?
        שלא לדבר על יפן...

        הגב לתגובה זו

        • איזו השוואה נחמדה

          נירנברג, 01/06/07 21:09

          אז אנחנו בצד הנאור, של כוחות הטוב, והפלסטינאים הם ציר הרשע.
          גירשו אותנו מאדמתנו, הכניסו אותנו למחנות ריכוז, והשמידו אותנו בגז.
          ריכזו יהודים בבתי הכנסת שלהם והבעירו אותם.
          פצצת אטום על הרשעים הללו , מייד!

          הגב לתגובה זו

      • מה אתה גורר את הנאצים לכל מקום

        קומפורטי, 01/06/07 20:46

        מה היה חטאם של היהודים כלפי הנאצים. האם הם התפוצצו באוטובוסים, רצחו ילדים רצו להשמידם וירו טילים לאוכלוסיה אזרחית? האם ליהודים היה סכסוך טריטוריאלי עם הנאצים? מה ההתממות הזאת? אחרי מאה שנה של סכסוך דמים בינינו לבין הפלסטינאים, למה אתה מתפלא שאף צד לא יכול לסבול את הפרצוף של השני?
        חוץ מזה, ההדרשות שלך לדוגמה הנאצית מעיד יותר על דעותיך מאשר על דעתם של אלה שאתה מנסה לבקר. זה כמו שהייתי אומר שלך ולקוף יש 99% זהות בדי.נ.א. עובדתית זה נכון, אבל עצם העלאת הדוגמה הזאת היא כמובן דמגוגית, בדיוק כמו הדוגמה שלך על הנאצים.

        הגב לתגובה זו

        • קונפורטי, מאחר שנתת תגובה שפוייה אענה לך בהגיון

          תגובה עניינית, 01/06/07 21:06

          בראיון נדיר הודה אריק שרון שהאינתיפדה היא השלמת התהליך שהתחלנו בו ב1948.
          מזה 40 שנה מתנהל בעצם מבצע ניקוי אתני של השטחים, מפקיעים אדמות, מבריחים את התושבים המקומיים, ומעבירים לשם יהודים.
          אנחנו לא המצאנו את הטיהורים אתניים, ומי שחושב שבמאה ה-21 נצליח ל''העלים'' כמה מליוני פלסטינאים, טועה (לא רוצה להשתמש בלשון יותר חריפה).
          אז ברור שציך ללכת לפשרה, אבל המנהיגות שלנו לא רוצה,לא יכולה, לא מעוניינת בשלום.
          אני קורה את התגובות של הימין ומזדעזע, ''להכות בהם, להרוג אותם, להשמיד'' , בשם מה, בשם איזה חלומות משיחיים שחבורה פאנטית תקעה אותנו בהם?
          חכה לבדיקה של דובר צה''ל ותווכח שהילדים האלו לא ניסוי להניח מטענים, הם לא מחבלים, הם ילדים רעבים, מיואשים שמחפשים דרך להתקיים.
          ולהרוג אותם, זה מזעזע אותי, מה לעשות, יש לי קיבה רגישה.
          ואני מרגיש כמו פושע

          הגב לתגובה זו

          • אתה כל כך התרגשת מראיון נדיר של אריק שרון?

            אלכס, 01/06/07 21:39

            אם אתה כל כך רגיש מעניין אותי לדעת למה אתה לא מתרגש מראיונות הלא נדירים של ערפאת, מנהיגי חמאס, ג'יחאד איסלמי, חיזבאללה, אירן, סוריה.
            אולי אתה גזען וחושב שכל ערבים הם שקרנים ואתה לא מאמין להם?
            מניקוי אתני בעזה אתה לא מתרגש?
            אולי אתה גם תומך בניקוי אתני ביהודה ושומרון?

            הגב לתגובה זו

            • די נמאס לי להגיב, אני הולך לשתות וודקה ולהשתכר (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 21:57

              הגב לתגובה זו

            • המגיב לעיל זייפן, אני אלכס האמיתי ואני עוד יותר משוגע (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 22:24

              הגב לתגובה זו

          • למר תגובה ענינית

            קומפורטי, 01/06/07 23:49

            צר לי שאתה מרגיש כמו פושע, אבל זה ענין אישי שלך. ( אני מקווה שאתה לא חושב שמרכלים עליך, כשספחייה לוקח פסק זמן :)). אני מסכים לחכות לבדיקת דובר צה''ל, למרות שאתה בעצמך לא מסכים להצעתך שלך, וכבר קובע ש''הילדים האלו לא ניסוי להניח מטענים, הם לא מחבלים, הם ילדים רעבים, מיואשים שמחפשים דרך להתקיים''. יתכן, ויתכן שלא. ענין ה''צריך ללכת לפשרה'' נראה על פניו הגיוני, אבל חוששני שאחרנו את הרכבת. נראה לי שכל צד בסיכסוך הדמים הזה כל כך מחופר בעמדותיו, שלא נראה שבאמת יש על מה ועם מי לדבר (כך שאפילו אין טעם להתחיל בתקליט השבור הזה אתה התחלת, לא אתה התחלת). כמובן שאני לא מציע טהור אתני, למרות שנראה לי שההיסטוריה מוכיחה שטהור אתני דווקא כן עובד בצורה לא רעה. שמעת על גירוש ספרד? הצלחה מסחררת. גלות בבל? נכון, עבד רק ל70 שנה. גרוש טיטוס? הצלחה חלקית. עבד רק 2000 שנה.
            אבל מה שהדהים אותי (נו טוב, יותר שעשע אותי) יותר מכל בדבריך היה הקטע בו אתה טוען שמדיניות ישראל בשטחים היא מדיניות קרה ומתוכננת של ממשלות ישראל מאז 1948. כל מי שחי יותר מחמש דקות במקום הזה, יודע ששום ממשלה (אני חוזר שום ממשלה) לא תכננה מהלך שיש לו אופק רחוק יותר מאשר שנת התקציב הקרובה. הטענה שממשלה נתונה במדינת היהודים תכננה מהלך כלשהו בעל אופק של 40 שנה באמת מדהימה. כל מהלך שנעשה עד עכשיו ביו''ש הוא מהלך מתגלגל לא מתוכנן, וליחס לו מן מקיאבליזם ציני שכזה, הוא באמת מתן קרדיט במקום שלא מגיע. רק כדי לסבר את האוזן, אבא אבן כותב בספרו שאחרי מלחמת 6 הימים, שאמנון רובינשטיין קרא לספח מידית את הגדה המערבית כיוון שזו שעת כושר שלא תחזור. רובינשטיין כמובן שהצטער מאוחר יותר על האמירה הזו, אבל זה רק מלמד על ''התיכנון הקר'' של ממשלות ישראל אליו אתה מצביע: לא היה, לא יהיה. הכל חפיף.
            יתכן שמיאש שהמדינה אותה רצו האבות המיסדים להקים תהיה מדינה טובה יותר משאר העמים לא קרמה עור וגידים. אבל אנחנו בהחלט יכולים להתגאות בעובדה שמדינת ישראל יותר מוסרית מארה''ב, קנדה ואוסטרליה (רשימה חלקית), שטבחו ללא רחם באוכלוסיה המקומית וזרקו אותם לשמורות טבע פתטיות. לנו לפחות יש תביעות היסטוריות על המקום הזה, בניגוד למדינות הנ''ל. ואלה גם המדינות היותר נורמליות המאיישות את הכדור הזה. אנחנו לפחות מנסים מדי פעם להציע הסדר (יתכן שלא מספיק לשיטתם ולשיטתך) אבל במקום הצעת נגד זוכים לאוטובוסים מתפוצצים וטילים על מרכזי אוכלוסיה אזרחית. וזו לא אמירה בעלמה להגיד מה היה קורה לנו אם יד הערבים היתה על העליונה. אם היינו בין ברי המזל, שנינו היינו משיטים על גלגל ים תחת שמי הים התיכון, לפני שהיינו אפילו מספיקים להגיד דארפור. אז אני מצטער ידידי, במצב הקיים נראה לי שזה הטוב ביותר שאפשר להציע, ואם זה לא מספק אותך, אני מתנצל מראש בשם ההנהלה. בוא רק נסכים לשמור את הנאצים מחוץ לדיון.

            הגב לתגובה זו

      • WHAT DO YOU MEAN YOU LEAREN SOMTING FROM THE GERMAN

        MEIR YAEIR, 01/06/07 22:30

        YOU ARE GERMAN ''SS'' OFFICER.ASK YOUR MOTHER ..SHE FUCKED HALF THE GERMAN ARMY

        הגב לתגובה זו

        • Meirke, you are really a success story

          Comforti, 02/06/07 00:13

          Did you think to expand your thoughts to a full novel? And what's with the caps lock key? And what about mommy, she stopped to use the parental control filter?

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    כתבה שחוזרת על עצמה , כל פעם שהערבים מחליטים להקריב קורבן ילדים. (ל''ת)

    אב, 01/06/07 17:53

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט, וגם אל תתנו לנו יותר סיפורים על ילדי מתנחבלים ''שנהרגים

      לוינגר, 01/06/07 20:03

      בטעות

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי שמשתמש בילדים...

    ארז, 01/06/07 17:30

    שלא יתפלא, ושלא יבוא בטענות, כשהם נפגעים.
    האחריות על מותם היא על שולחיהם.

    הגב לתגובה זו

    • מי שגר בשטחים שלא יתפלא שנהרגים לו ילדים

      עם מגעיל, 01/06/07 19:48

      האחריות על מותם הם של הוריהם

      הגב לתגובה זו

      • שששש. עכשיו חכמים מדברים. הטפשים- מוטב יקשיבו. (ל''ת)

        לילי, 01/06/07 22:01

        הגב לתגובה זו

        • ולכן אני בוחרת לשתוק ולא להגיד כלום (ל''ת)

          לילי, 01/06/07 22:25

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפלסטינים הביאו להריגתם של שני ילדים...

    Avi Ecuador, 01/06/07 17:28

    הרשעים בסדום הביאו להשמדת, עזה, סליחה, סדום ועמורה ומחיקתה מעל פני האדמה...
    שיספרו לנו השמאל על משפט בן לאומי לאלוהים אולי גם שם מתו ילדים... אם היה להם אפשרות גם לו היו עושים משפט.
    דרך אגב, הפלסטינים יכלו לתת שיעורים לתושבי סדום ברשע ורצח אפילו מחוץ לגבולות סדום דבר שהם עשו רק בעירם.
    מאוד מתאים לערים תאומות ומי מסביר יותר טוב מהרשעים למה.
    ישראל רק צריכה להביא את מעשיהם דבריהם וחינוכם כדוגמא, אפילו לא צריך להסביר מצידנו.

    הגב לתגובה זו

    • חבוב, הרשעים בסדום לא הגיעו לקרסולינו

      יהודי חברון, 01/06/07 19:49

      אף אחד לא יקח מאיתנו את התואר

      הגב לתגובה זו

      • אל תתרגש אבי, הוא סתם ערבי אפס!

        ציון, 01/06/07 20:09

        או יותר גרוע, סמולני ישראלי.

        הגב לתגובה זו

        • ונחסל אותו כמו כלב שוטה (תסלחו לי על הברוטליות אבל חטפתי ממנו כלבת) (ל''ת)

          ציון, 01/06/07 22:26

          הגב לתגובה זו

      • מה זה ''איתנו'', חשבתי שאתה נאור, ולא שייך לאספסוף הישראלי הגזען (ל''ת)

        האספסוף, 01/06/07 20:21

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    הציונות היא תנועה קולוניאלית גזענית

    רונן, 01/06/07 17:27

    וככזו היא מסוגלת בקלות להוציא מתוכה נוער שמתגייס ויוצא להגן עליה תוך הרג ילדים מהגזע הנחות בענישה קולקטיבית ומבצע שלל פשעי מילחמה אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • למה שלא תלך לעזור להם במקום לשבת ברעננה המדושנת (ל''ת)

      רונן ב', 01/06/07 17:48

      הגב לתגובה זו

    • תראו ערבי בתחפושת איזה קטע.... (ל''ת)

      just me, 01/06/07 17:54

      הגב לתגובה זו

      • תראו, נאצי רצחן שגר בחיפה, (ל''ת)

        יוהנסבורג, 01/06/07 19:52

        הגב לתגובה זו

        • תראו איסלאמו-פשיסט דובר עברית, איזה קטע

          אחינו, 01/06/07 20:14

          קטעים אחי.

          הגב לתגובה זו

          • למה אתה קורה לי אחי, אני אמנם יצור אנוש, אבל אתה גולם יציר עפר

            עפר לפיך, 01/06/07 20:27

            לא הצליחו לשכפל לך מח ולב?
            אז מה שמו לך במקום לב, אסלה?

            הגב לתגובה זו

            • אתה מתאר את עצמך? (ל''ת)

              ארז, 01/06/07 20:42

              הגב לתגובה זו

            • אתה יצור אנושי מתקדם בגלל זה אתה אמור לשלוט ולא אני

              הברון פון מוחמד, 01/06/07 21:40

              נכון דמוקרט דגול?

              הגב לתגובה זו

        • יוהנסבורג, עלק (ל''ת)

          מוסא, 01/06/07 20:48

          הגב לתגובה זו

    • בטח. דיברתי על זה רבות עם אסאד. (ל''ת)

      פטריק סיל, 01/06/07 18:28

      הגב לתגובה זו

    • בעם היהודי סובל מפגם גנטי שכתוצאה ממנו נוצרות מוטציות סרטניות כמוך (ל''ת)

      דרור, 01/06/07 18:38

      הגב לתגובה זו

      • דרור אתה לא מוטציה כי אתה זן חדש של חייה רצחנית

        זואולוג, 01/06/07 20:04

        למי שמתחלחל מהרג ילדים בני 10 אתה קורה מוטציה סרטנית? מאיזה ביב שופכין זחלת החוצה?

        הגב לתגובה זו

        • דרור צודק לחלוטין (ל''ת)

          הסרטן השמאלני, 01/06/07 20:14

          הגב לתגובה זו

        • כשפלסטינים רקדו ברחובות....

          ארז, 01/06/07 20:42

          אחרי הדולפינריום, אחרי מלון פארק, אחרי מסעדת מצא, לא ראית בזה שום דבר פסול, נכון?

          הגב לתגובה זו

    • זה בסדר, אבל אני נהנה יותר כשאתם קוראים לנו פשיסטים

      אלכס, 01/06/07 19:29

      אין קומפלימנט טוב מקללה של אויב במיוחד שהאויב הזה הוא איסלמו-פשיזם.

      הגב לתגובה זו

      • אלכס, אתה לא פאשיסט, אתה יהודונאצי , תמשיך לרקוד על דם ילדים (ל''ת)

        גזען קטן ואלים, 01/06/07 19:51

        הגב לתגובה זו

        • מצטאר הפעם, שכאשר רצחו טלי חטואל וילדיה היה לך הרבה יותר נעים

          אלכס, 01/06/07 20:35

          מה כתבת אז? משהו כמו זה - המתנחבלים בעצמם אשמים בהרג ילדיהם, הם לא היו צריכים להיות שם.
          מעניין שעוד לא ראיתי אף תגובה של אף פעיל שלום יפה נפש והומניסט בנוסח כזה על ילדים פלשתינים.
          כנראה שלפלשתינים מותר להיות בכל מקום בהבדל מיהודים.

          הגב לתגובה זו

          • אלכס, טלי חתואל נרצחה, וגם שני הילדים הפלסטינים נרצחו, חכה להודעתי

            דובר צהל, 01/06/07 20:45

            המבהירה את הנסיבות

            הגב לתגובה זו

    • למרבה המזל, שמאלנים קיצונים כמוך הם רק מיעוט זעום כאן במדינה

      איתי, 01/06/07 21:17

      אלא שכאן בטוקבקים אתם יכולים להפליץ הרבה מעבר לגובה שלכם ולנסות לנפח את נוכחותכם {המאוסה}.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנמושות מסתתרים מאחורי ילדים

    נעמה, 01/06/07 17:22

    בושה וחרפה. אנו נלחמים בברברים שאיבדו מזמן כל צלם אנוש. חבורה של פחדנים המסתתרת מאחורי גבם של ילדים. חלאות

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!!!

      דרור, 01/06/07 17:33

      הם שולחים ילדים לא רק מסתתרים מאחוריהם!
      אם ילד יתקרב אלי עם תנועות חשודות או אפילו עם אבן ביד אז דמו בראשו!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • למה לבזבז זמן בלהרוג אותם שניים שניים, מייד לפתרון הסופי! (ל''ת)

        קחו דוגמא, 01/06/07 19:57

        הגב לתגובה זו

        • אולי כי אנחנו לא מעוניינים בזה? חשבת על זה סמולן קטנטן פיצפון שלי?

          שפוי אוסלו, 01/06/07 20:20

          אם היינו רוצים להשמיד את כל הערבים, כמו שהסמול הפשיסטי טוען כלפי ישראל, לא היית קורא פעם בשבוע ידיעה על כמות זניחה של ערבים שנהרגו במהלך לחימה, אלא היית רואה מבזק כל רבע שעה ''2000 ערבים נורו והושלכו לבורות סיד'', כשזה יקרה, תחזור לנבל את הפה, עד אז סתום קצת, ואולי תחזור לבית הספר ללמוד היסטוריה.

          הגב לתגובה זו

          • וואלה אנחנו עם פרימיטיבי, בשלב הזה הגרמנים כבר השתמשו במשאיות, אבל (ל''ת)

            אנחנו ממשיכים, 01/06/07 20:36

            הגב לתגובה זו

            • אתה חושב שארחנז'ח יבזמז עליך משאיות

              Avi Ecuador, 02/06/07 01:32

              הוא חושב לאדות אותך יחד עם הפלסטינים ביחד, יעשו חגיגות עליך...

              הגב לתגובה זו

          • שפוי, תגובה לעניין אנחנו לא רוצחים, סתם רוצים לעשות ניקוי אתני בשטח (ל''ת)

            מונטגומרי, 01/06/07 20:39

            הגב לתגובה זו

          • נכון רק 160 ילדים פלסטינים נהרגו בשנה שעברה, ''כמות זניחה'' (ל''ת)

            סמאלן פיצפון, 01/06/07 21:29

            הגב לתגובה זו

            • סמולנים יקרים, תקשיבו

              שפוי אוסלו, 01/06/07 21:47

              אם היינו רוצים להרוג את כל הערבים הם היו מתים מזמן, אתם הרי מכירים את כוח האש שיש לצה''ל, גם אם השתמטם מסיבות ''פציפיסטיות''. אם היינו רוצים לגרש את כל הערבים, לא היינו משחקים איתם בקקה 40 שנה. הרי ב48 עשינו את זה בתוך כמה חודשים, רבין הפלמח''ניק גירש 40,000 ערבים בתוך שעות ספורות, וזה יחסית למיליציה בלתי מאורגנת עם כוח אדם קטן מאוד ונשק מיושן (צה''ל), אז תחשבו מה היה אפשר לעשות היום?

              בקיצור, אם היינו עושים את מה שאתם אומרים שאנחנו עושים, כבר מזמן לא היו כאן ערבים, או שהם היו במעמקי בורות סיד בסגנון פלאנגות, או שהם היו רחוק במחנות פליטים אי שם במזרח סוריה.

              וברצינות, כל הנסיונות האלה להשוות את ישראל לגרמניה הנאצית, די פתטיים.

              הגב לתגובה זו

        • בינתיים...

          ארז, 01/06/07 20:43

          אתה מסייע לאוייב לבצע בנו את הפתרון הסופי...
          ואל תחשוב שתינצל מתאי הגזים של הערבים רק כי אתה שמאלן...

          הגב לתגובה זו

    • כתב אבי שוסטר לעיתון יהודי כמו מעריב

      Avi Ecuador, 01/06/07 17:33

      ''... אמנת זנבה מחייבת כל צד במלחמה ללבוש מדים ולבנות בסיסים מחוץ לאזורי אוכלוסין צפופים. זאת כדי שצד אחד ידע להבדיל בין חייל לאזרח בקרב הצד השני. אך מה לעשות כאשר צד אחד מצפצף על הוראות החוק הבינלאומי ומחליט להלחם מתוך האוכלוסייה האזרחית, כשהוא לובש בגדים אזרחיים?

      ובכן, כנסו לאתר חיפוש כלשהו באינטרנט וחפשו:
      The Fourth Geneva Convention
      Part III Section I Articles 28 + 29
      Convention (IV) relative to the Protection of Civilian Persons in Time of War. Geneva, 12 August 1949.
      Part III. Status and Treatment of Protected Persons (civilians)
      Section I. Provisions common to the territories of the parties to the conflict and to occupied territories.
      Art. 28. The presence of a protected person may not be used to render certain points or areas immune from military operations.
      Art. 29. The Party to the conflict in whose hands protected persons may be, is responsible for the treatment accorded to them by its agents, irrespective of any individual responsibility which may be incurred.
      במקרה של לוחמים המסתתרים בקרב אוכלוסייה אזרחית, אומר הסעיף 28 הנל שעליהם לדעת שזה שהם מסתתרים בין אזרחים, לא הופך את השטח בו הם נמצאים לשטח חסין בפני התקפת הצד השני.
      הסעיף 29 הולך עוד יותר רחוק וקובע שאם ייפגעו אזרחים, האשמה על מותם לא נופלת על מי שתקף אלא על מי שהסתתר בין האזרחים.
      במילים האחרות, האשמה על מותם של אזרחים פלשתינים לא נופלת על כתפי ישראל אלא על כתפי ארגוני המחבלים.
      מצד שני, על ממשלת ישראל חלה החובה החוקית להגן על תושבי המדינה.



      אמנת זנבה לא קובעת אם יש להטיל פצצה של טונה או רק של 250 קג. זו החלטה צבאית גרידה. אם אנחנו חושבים שכדי לחסל מתכנן מסייעמבצע של פיגועים נגדנו, עלינו להשתמש בפצצה של טונה, כמות ההרוגים מסביב הוא לא שיקול שלנו כי האשמה לא נופלת עלינו אלא על מי שהחליט להסתתר בין אזרחים.
      זאת במיוחד כאשר אנו יודעים שרובם ככולם, אין הם אזרחים תמימים אלא אזרחים שעוזרים למחבלים מתוך הזדהות מוחלטת אתם.
      בנושא המוסריות, אין בכוונתי להסביר דבר אלא רק לשאול כמה שאלות קטנות לטייסים המוסריים והלא-יקרים שלי: מחר, כאשר מחבל שלא חיסלתם (בגלל המוסריות שלכם) יטבח ביהודים רבים, (במעשיו, במתן סיוע ואו בתכנוניו), האם האשמה על רצח היהודים הללו (כולל נשים, ילדים וטף!) לא תיפול על כתפיכם? ומה תרגישו אם, בין הנרצחים, יהיו גם נשותיכם וילדיכם? מה תרגישו אם תישארו אלמנים ואבות שכולים בגלל המוסריות שלכם? מה תאמרו ליקרים-מכל שלכם כשתבואו לבקרם בבית הקברות? האם עדיפים לכם חייהן של אמהות ערביות המשתמשות ברחמיהם לייצור פצצות חיות עתידיות, כשהן מתגאות בכך בפומבי, על פני חייהן של נשותיכם הרוצות להביא ילדים לעולם לאהבה ולמעשים טובים? האם חשבם על השאלות האלה, לפני שכתבתם לראש הממשלה, טייסים לא-יקרים שלי?
      ...''

      הגב לתגובה זו

      • לגזור ולשמור!

        .., 01/06/07 18:22

        אם כי רוב הסיכויים שהשמאל יבין את זה כ''לצנזר ולמחוק!''

        הגב לתגובה זו

        • לגזור ולשמור, ואל תגידו ''לא ידענו'' (ל''ת)

          חבורת מגיבים, 01/06/07 19:57

          הגב לתגובה זו

      • זה אותם תנאים,,לדעתך???

        עמך, 01/06/07 18:52

        הם לוקחים ילד ומעודדים אותו להכנס לשדה מוקשים עם צלמים ברקע. ואז מצלמים אותו עם אביו לצרכי זעזוע.

        עברנו את זה כבר וכמה פעמים אתם רוצים להרוויח מאותו הדבר.
        שהילדים האלה יעסקו בלימודים, בעשיה, ובבנין, של מה שנתנו להם.
        מה הם עושים שם....שאלתה אך עצמך.

        הגב לתגובה זו

        • והם גם שותים דם של ילדים יהודים לפסח? נכון אדיוט?! (ל''ת)

          האב פדרו, 01/06/07 19:56

          הגב לתגובה זו

          • לא, אבל הם היו שמחים לרחוץ בדם היהודים

            הברברים, 01/06/07 20:21

            לפני שישליכו את גופותיהם לים

            הגב לתגובה זו

            • אבל אתה רוחץ בנקיון כפיך, נכון גזען קטן שלי? (ל''ת)

              מיקי, 01/06/07 20:40

              הגב לתגובה זו

            • לא גזען, לא קטן, ולא שלך

              שלושת הלאווים, 01/06/07 21:03

              הפמיליאריות הזאת והקירבה האינטימית הזאת הביכה מדי

              הגב לתגובה זו

            • אהבתי את תגובתך, סוף סוף ימין אינטליגנטי (ל''ת)

              סחתין,, 01/06/07 21:26

              הגב לתגובה זו

      • רצחן, אמנת ג'נבה לא מאשר לירות בילדים, אבל מה אכפת לך, הם ערבים (ל''ת)

        אבי הפשיסט, 01/06/07 19:55

        הגב לתגובה זו

        • גם לי לא אכפת מהילדים שלהם!

          ציון, 01/06/07 20:11

          איך אומר המשפט הידוע: ''ברומא תהיה רומני''....
          להקיא ממך............

          הגב לתגובה זו

          • ציון, זה לא מצחיק, מה יהיה אחרי שתמות? יזרקו את נבלתך לכלבים? (ל''ת)

            ציון האיכפתניק, 01/06/07 20:28

            הגב לתגובה זו

            • לא, ערבי (שמאלני) מסריח, יזרקו את נבלתך לכלבים!

              ציון, 01/06/07 20:56

              רק שהנבלה שלך תהיה כל כך דוחה שאפילו הצבועים והחזירים במני עמך לא יגעו בה.

              הגב לתגובה זו

            • ציון תהיה מקורי, למה להעתיק, אולי גם תמציא שיטות הרג יותר הומניות? (ל''ת)

              איון האיום, 01/06/07 21:11

              הגב לתגובה זו

            • נדמה לי שאתה חושב שתקבל 72 בתולות אחרי שתמות (ל''ת)

              אלכס, 01/06/07 21:16

              הגב לתגובה זו

            • הגרמנים, הבריטים, האמריקאים, הרוסים, הסינים, הקוראנים וכל יפי הנפש

              ציון, 01/06/07 21:47

              של העולם היפה מאוד שאנחנו חיים בו הרבה יותר יצירתיים ומוצלחים ממני.
              מה שמעניין זה שאצלם אף אחד לא מנסה לגונן על מי שמנסים לרצוח בהם וגם סתם כאלה שהם לא אוהבים.....

              הגב לתגובה זו

        • אמנת ז'נבה מאפשר למדינה להגן על עצמה בגבולות המוסר

          צ'ה גווארה, 01/06/07 20:16

          קודם אתם אומרים שאנחנו מפירים חוקים בינ''ל, ואחר כך כשמסתבר שלא אתם אומרים שהחוקים האלה לא נכונים, יאללה, אין לך איזה הפגנה בבילעין ללכת אליה?

          הגב לתגובה זו

    • המתנחבלים מסתתרים מאחורי ילדים, ברברים שאבדו צלם אנוש

      נעמן, 01/06/07 19:53

      את חלאה מזוככת אם דם ילדים מוציא אצלך כזו תגובה

      הגב לתגובה זו

      • במקום לזרוק אבנים בבילעין , אתה מפטפט את עצמך לדעת.

        אבנרי, 02/06/07 00:18

        אתה מתבזבז , חבר.
        ככה לא בונים קמפיין !

        הגב לתגובה זו