• 50.

    הסטודנטים של ספיר צריכים להצטרף! (ל''ת)

    או ארצי מולדתי., 03/06/07 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברק הוא יש העבודה והשלום

    נח, 02/06/07 08:29

    כשהוא רואה עבודה הוא אומר שלום ומסתלק.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    עזרן הזה טיפש, בלשון המעטה....

    ירון מישר, 01/06/07 22:06

    העזרן הזה מבולבל ממש כמו המנהיגים הכושלים שלו, אז מה הוא רוצה?!
    מה הוא רוצה, העזרן הזה?!
    הוא לא רוצה להפגיז את מקורות הירי, והוא מדבר על הסדר מדיני?!
    הסדר מדיני עם הכובשים הערביים, אלה שהחליטו כבר מזמן להשמיד אותנו, את כולנו?!
    הוא טיפש ומגיע לו. הוא בטח בחר באריק שרון ותמך בגירוש היהודים מגוש קטיף, ''כדי שהמצב הבטחוני ישתפר'' ו ''נתנתק מהם לגמרי''
    . עכשיו הטיפש קיבל על הראש.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כבר מזמן חיכיתי שזה יקרה. אתם צודקים

    דורי, 01/06/07 21:31

    אני גרה ברמת גן, סמוך מאד לתל אביב, אבל בלב עם שדרות. כי אם איבדנו את הסולידריות איבדנו את הכל. אני כבר מזמן שואלת את עצמי מתי יקומו אנשים ויגידו שנמאס להם להלחם בשביל התחת השמן של התל אביבים והרווחים של נדלניסטים כמו אולמרט או אחרים בשוק ההון. כמו רבים ומושחתים בשלטון שמושקעים במדינות ערב, וגם בעזה (כוח עבודה זול, מזרח תיכון חדש) ולא רוצים לפגוע בהשקעות שלהם.
    אני מתפלאה שעוד לא התארגנתם כמה חבר'ה קרביים, למיליציה שתגן על שדרות ותירה קסאמים באופן עצמאי על עזה. לפעמים זה מה שבא לי לעשות בעצמי כשאני רואה את האימפוטנטיות של צה''ל או את השימוש בצה''ל למטרות זוועתיות כמו ההתנתקות. לצערי אתם משלמים את מחיר ההתנתקות. --ובעתיד גם תל אביב תשלם, אבל הצפונבונים יבינו את זה רק אחרי שיעופו כמה אלפי טילים שיחריבו חצי עיר.
    חבל שהיהודים לומדים הכל בדרך הקשה.
    בקיצור: גם אם יש סרבנות, אני איתכם, ואני יודעת שיש מספיק אנשים שפויים אפילו בתל אביב שמצדיעים לכם.
    הלוואי ותהיה לנו מנהיגות נורמלית ומתפקדת שאכפת לה משדרות ולא רק מארגנת לעצמה מקלט בטוח בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רק טרנספר לערבים יפתור את כל הבעיות! (ל''ת)

    רק ליברמן!, 01/06/07 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לי אין ילדים עבור נסיונות השלום של הסמול!

    לא רוצה, 01/06/07 20:16

    לא רוצה את הילדים שלי מתים עבור הנסיונות האלה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מרוקאים לא יודעים להיכנס למו''מ ולעורר מהומות

    א, 01/06/07 19:53

    או שאתם אומרים ''לא'' או ''כן'' אין באמצע אתם צריכים וחייבים לא לשרת במילואים עד שלא יתנו לכם תוכנית ברורה איך לחסל את חמאס ולא שיקרה לכם למה שקרה לחיילים שמתו לחינם במלחמת לבנון ב ששלחו אותם כצאן לטבח

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שייך למרוקאים?אידיוט!מדובר בחיילי מילואים!! (ל''ת)

      מילואימניק, 01/06/07 20:57

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ביבי=אבו מאזן=בלי נוצות=בלי ביצים$$$ (ל''ת)

    משה ר, 01/06/07 19:47

    הגב לתגובה זו

    • אבל ביבי באמריקה עושה $$$$$$$$$! (ל''ת)

      אסי אסולין, 01/06/07 19:49

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ידיעות שוב הגזימו

    אור, 01/06/07 19:39

    זה קרה להם כבר כמה פעמים בתקופה האחרונה. אולי זה קשור לעורך החדש?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה עם ליברמן הנוכל,הוא עדיין מאיים? (ל''ת)

    נו, 01/06/07 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!

    שימו לב, 01/06/07 19:28

    Y NET ,ווואלה מצנזרים תגובות תמיכה בנתניהו!!
    שימו לב שלעולם לא תמצאו תגובות שתומכות בבנימין נתניהוב2 האתרים ,השינאה לביבי העבירה אותם על דעתם

    לכן אתר הבית שלי הוא NRG
    שימו לב

    הגב לתגובה זו

    • מבלבלים את המוח

      שלום אטדגי, 01/06/07 19:40

      בשני האתרים האלה מופיעים מלא טוקבקיסטים תומכים של ביבי. אני אחד מהם. אף פעם לא הורידו לי מילה מהתגובה. אל תבלבלו את המוח.

      הגב לתגובה זו

      • בשבת,כמה אולמרט משלם לכם? (ל''ת)

        מובטל, 01/06/07 20:13

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין על מי לסמוך,אולמט סמרטוט פרס ערבי וכל השאר הפחדנים עלובים (ל''ת)

    xxx, 01/06/07 19:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק חביבי,אחלה תגובה (ל''ת)

      אתה צודק, 01/06/07 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה אכפת לו המכתב שלכם. העיקר שאין רוב בכנסת לפיזור הממשלה שלו (ל''ת)

    יעקוב, 01/06/07 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להתגייס ולירות במי שמפקיר אתכם (ל''ת)

    למוות, 01/06/07 19:07

    הגב לתגובה זו

    • למה לירות ישר? קודם להעמיד הממשלה לדין על בגידה באזרחי המדינה. (ל''ת)

      המטיף, 01/06/07 19:45

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    הממשלה הפושעת מפקירה את אזרחי שדרות למוות (ל''ת)

    רוצחים בזויים, 01/06/07 19:00

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% דינם מוות!! (ל''ת)

      אמיר, 01/06/07 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ממשלה כושלת ופושעת אמר וינוגרד והשאיר אותנו ללא מסקנות חיסול (ל''ת)

    הממשלה, 01/06/07 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מי משלם לו לסרס את צהל ולהתיש אותנו עם השרידות שלו עד להשמדה

    הנוכל בפקודת, 01/06/07 18:58

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).


    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ממשלת הנוכל הפושעת מספקת את כל הדרוש לייצור הקאסאם (ל''ת)

    עם טפש ופחדן, 01/06/07 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הממשלה הפושעת מספקת את הדלק לשינוע הקאסאמים (ל''ת)

    לא זה לא חלום, 01/06/07 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הממשלה הפושעת מממנת את הטירור

    והקאסאמים, 01/06/07 18:55

    בעקבות החלטתה העקרונית של הממשלה (29.4.07) להיכנס לחתימת הסכם לרכישת הגז הטבעי מהשדה של חברת ''בריטיש גז'' מול עזה, המצוי בשותפות חלקית של הרשות הפלשתינית, פנתה עמותת אומ''ץ הבוקר (ב', 7.5.07) אל מבקר המדינה בתביעה לבדוק שאלות מהותיות בהחלטת הממשלה.

    בפנייתה, טענה העמותה כי ככל הידוע לה בודק משרד מבקר המדינה זה מכבר הבטים שונים ותמוהים של הענקת זיכיון שנוי במחלוקת משפטית לחברת ''בריטיש גז'' להפקת הגז מול עזה ב-1999 על-ידי ממשלת ישראל. אז תמך במהלך ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק. אומ''ץ ביקשה לצרף לבדיקה הבטים נוספים, חלקם גלויים וחלקם טעונים בדיקה יסודית, ולעכב בשלב זה את החתימה הסופית על ההסכם.

    לדברי העמותה, הנושאים שטעונים בדיקה הם:

    א. בשעתו, עיכב ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון, את השלמת העסקה בנימוק שהיא עלולה לממן את ארגוני הטרור הפלשתינים. האם ננקטו צעדים כלשהם כדי להבטיח שתשלומי המדינה תמורת הגז לא יזיקו לאינטרסים הביטחוניים של ישראל?

    ב. מדוע לא הוצגה עמדתם של גורמי הביטחון בישיבתה האחרונה של הממשלה, שבה אושר עקרונית לחתום על העסקה עם חברה, שבה שותפה הרשות הפלשתינית?

    ג. האם נבדק המידע שנמסר על-ידי איש העסקים יוסי מימן, מבעלי ספקית הגז emg, שלפיו שותף בחברת ''בריטיש גז'' איל ההון הבינלאומי מרטין שלאף, שהינו ידיד משותף של ראש הממשלה אהוד אולמרט ושל השר לעניינים אסטרטגיים אביגדור ליברמן (שמו של שלאף הזוכר בכמה חקירות של פרשות שחיתות שבהן מעורבים אישים בכירים במדינה).

    ד. האם תינתן ערבות מדינה בנושאי רכישת הגז והשיווק? במקרה זה, האם ספקיות הגז האחרות יכולות לסכל את מימוש ההסכם בנימוק של אפלייתן לרעה?

    ה. האם אישור ההסכם עם חברת ''בריטיש גז'' ללא מכרז יעמוד במבחן בג''צ, נוכח טענת אפליה אפשרית מצד חברות גז אחרות?

    כזכור, אישרה הממשלה שיתוף פעולה עם מדינות וספקי גז בתחום הגז הטבעי שתאפשר רכישת גז מעזה. ההצעה עברה ברוב של 21 מול 3 (בהתנגדותם של השרים ליברמן, אהרונוביץ' ובוים).

    חברת בריטיש גז מחזיקה במאגר גז טבעי מול חופי עזה בשותפות עם חברת CCC, המוחזקת על-ידי משפחת חורי הלבנונית והרשות הפלשתינית.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:06

      הגב לתגובה זו

    • הרי מחדת יוסוף ערבי לא ?

      ערבי, 01/06/07 20:01

      אתה לא רוצה חברי כנסת ערבים בכנסת אך כן אתה רוצה בצבא ?
      אחי החולם אנחנו 20% מכלל האוכלסיה כאן תתחיל להתעורר כבד כדי לכם להתנהג איתנו כאזרחים מדרגה ראשונה כי אפליה ואי צדק לא נשארים לנמצח

      הגב לתגובה זו

      • מדחת יוסוף הוא דרוזי!!!!

        דרור הצנחן, 01/06/07 20:07

        אזרחים מס' 1 בארץ שלא כמוכם כפויי טובה וגייס חמישי!!!!!!! כלב מנצל דמוקרטיה!

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    עוד סיבות לסרבנות:

    דרור הצנחן, 01/06/07 18:54

    לא לשרת כל עוד ישנם חכי''ם ערבים בכנסת (ראה עזמי בשארה המרגל וחברו טיבי היועץ של עראפת).
    לא לשרת עד שעמיר פרץ האדיוט לא מתפטר!
    לא לשרת עד שלא ידאגו לסטודנטים היוצאים למילואים!
    לא לשרת עד שאהוד ברח לא יפרוש כי כולנו- הלוחמים זוכרים את הפקרת אחינו מדחת יוסוף!

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה מגיב כל כך הרבה פעמים? (ל''ת)

      ניר, 01/06/07 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    20 הרוגים בשדרות זהו מחיר סביר לזרימת הקופונים מהמונופולים לכנופיה (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 01/06/07 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תסרבו !רק ככה תזכו גם לכותרות וגם לקיטונות

    גם לבטחון אישי, 01/06/07 18:44

    אולי רק כך, גם תצליחו להשיג למשפחתכם ועירכם וגם לצד השני שסובל לא פחות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממשלת ישראל מסרבת להשתמש בצה''ל

    Avi Ecuador, 01/06/07 18:29

    להגנה על ישראל, חושבים שייעודם להשתמש בצה''ל להקמת עגל הזהב ''שלום--עמלק-סדום-פלסטין.
    בעיית סדום נגמרה ביום אחד, בעיית סדום-עמלק-פלסטין מקסימום שבועיים עם צוות תותחנים הרבה קפה ושופלים.
    ההסבר?
    הרשעים מסבירים מצוין!
    הבעיה של עם-הארץ שהצמיח הרבה אידיוטים שהיום בשלטון גם ומספרים לכם על בעיות.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולמראט הוא נדלניסט,אשקלון ושדרות זה לא פירמה בשבילו

    אשר, 01/06/07 18:28

    הוא סוכר נדל''ן במיקצועו למה שיגן על אשקלון? הוא גם ככה לא מתכנן למכור או לקנות דירה שמה..

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם לא תסרבו, אז אל תתפלאו שימשיכו להפקיר את חייכם, פראיירים. (ל''ת)

    דרור, 01/06/07 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכל המלכלכים פה

    שדרותי, 01/06/07 18:18

    אלו שמטיפים פה מוסר.ההצעה הטובה ביותר עבורכם היא שתבואו לגור פה במקומנו ואנו נגור במקומכם.חוצפה ממדרגה ראשונה להקניט ציבור שלם במקום לתמוך בו בשעתו הקשה.חוצפה ממדרגה ראשונה עוד יותר זה לתקוף את נציגיו בכנסת כאילו הם נהגי מוניות.אני מציע לכם לפני שהאש תשרוף לכם תתחת.פשוט שבו בשקט חצופים.או שתלחצו על ממשלת ישראל שתשיב את הביטחון לתושבי עוטף עזה..אדיוטים

    הגב לתגובה זו

    • אל תתרגש- רוב מוחלט של העם איתכם

      אאוריקה מצאתי, 01/06/07 18:24

      חושבים עליכם, מזדהים איתכם וכואבים בשבילכם. אין מה לעשות בכל תקופה זה קורה לאזור אחר- עכשיו תורכם, ועלינו לעשות הכל כדי להקל עליכם. נקווה שהממשלה מטומטמת שיושבת מעלינו תתחלף במהרה בימינו אמן!!!

      הגב לתגובה זו

    • תרגע, בסך הכל צריך לפנות את שדרות

      Avi Ecuador, 01/06/07 18:43

      אל תיקח ללב.
      רציתי לצחוק אבל לא נעים

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    דרכם של עיתונאים להציג את הנוח להם

    יצחק, 01/06/07 18:17

    התקשורת מושלת בישראל ומכתיבה את סדר היום.
    אלק מדינה דמוקרטית.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    +++תושבי שדרות=בשר התותחים של השמאל וקדימה!

    כתום בדם, 01/06/07 18:12

    אתם אזרחים סוג ב' בשר תותחים
    של האליטות השמאל וממשלת קדימה
    עם אולמרט המושחת בראש!
    בחירות עכשיו!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין לכם מה להתנצל, רק בצעד כזה יתייחסו אליכם (ל''ת)

    לילו, 01/06/07 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הסימפטיה שלי אליהם גדולה אבל......

    ציוני וחלוץ, 01/06/07 17:59

    נולדתי בשנות ה-60 המוקדמות לתוך הפגזות יום יומיות קשות עשרות מונים ,שנים גרנו אני ושאר הילדים כחפרפרות מתחת האדמה.יכולנו לראו תאת הסורים משקיפים עלינו,תחושת מחנק ופחד משתק לעתים.
    מעולם לא איימו אבותינו ,ושאר אנשי הקבוצים מסביב איומים שכאלו ואחרים !
    כולם עבדו ולמדו תוך סיכון חיים מתמיד.
    כשבגרנו התגייסנו תמיד ליחידות הכי טובות והיינו תמיד השלד הפיקודי בדרג המסתער של צה''ל שלנו.
    כל זאת כאמור מבלי לפגוע חלילה בכבודם של אנשי עוטף עזה.
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך להבין משהו..

      לירן, 01/06/07 19:38

      אני מבין אותך אבל זמנים השתנו והמנהיגים של היום זה לא המנהיגים של זמנך וכדי להעיר אותם צריך לעשות מעשה

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם עם תסרבו לשרת..אנחנו איתך

    יהודה, 01/06/07 17:54

    אתם צודקים מאה אחוז
    אל תעשו כלום למען המדינה
    עד שלא יפתרו את בעיית הקאסמים
    אני זוכר את תקופת מלחמת לבנון השנייה כשנפלו עלינו קטיושות
    חודש אחד..וכולם הלכו לפסיכיאטרים
    לא היה אפשר להשיג כדור ווליום בכל הצפון
    אנשים נגנבו כאן
    ואתם כבר שבע שנים??
    אני מצדיע לכם

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    דירשו ששר בטחון לא יהיה מינוי של עסקן פולטי ללא כישורים רק כבוד (ל''ת)

    וריצוי האגו, 01/06/07 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דרשו רמה גבוה של שר בטחון מפקדים ופולטקאים ואימרו די לרדידות ו (ל''ת)

    ולעסקנות פולטית, 01/06/07 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    קציני שדרות - הפעם ליכלכתם !!!

    שלום ישראלי, 01/06/07 17:49

    קצינים נכבדים , תושבי שדרות היקרים , יש לי הרבה סימפטיה למה שעובר עליכם תושבי שדרות , יש חלוקי דעות לגבי אופן התגובה שצהל צריך לנקוט במאבק הזה , בשביל זה קימת ממשלה דמוקרטית בישראל , וקימת ערבות הדדית בכל , אתם במכתבכם האומלל הזה , הכנסתם פאן אגויסטי , צהל הינו צבא העם , כשאנן נקראים לשרת את המדינה , לא מעמידים זאת כתנאי , אלפי חיילים נהרגו בקרבות על קיומה של מדינת ישראל ,ועוד הרבה אלפים נותרו נכים , כולנו באנו לשרת המדינה ללא תנאים , קצינים נכבדים אני מקשיב לתרוצים שלכם בטלויזיה ומיתבייש , איפה הערכים שלכם ?? דווקה אתם שניקלעתם לסיטואציה הזו , במקום להמציא פתרונות , בחרתם לאיים על הממשלה , וזו כנראה הסימפטום החולני שך החברה בישראל - קודם לשחק ראש קטן ולדאוג רק לעצמי , לפי הפסוק התנכי הידוע - אדם קרוב לעצמו!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מטומטם

      יהודי, 01/06/07 18:32

      אתה מטומטם

      הגב לתגובה זו

    • אתה חיפאי אתה?! אתה לא מתבייש? בוא אני אזכיר לך

      just me, 01/06/07 18:49

      שכשהייתה מלחמה בצפון כולנו החיפאים היינו בהלם מהפסטורליות של תל אביב איך ששם הכול גן עדן ובעוד בחיפה צפירות וטילים.

      איך מיליון איש ברחו במשך 34 יום פליטים של מדינתם .....

      כמה מהר שוכחים הא? שדרות אוכלת את מה שאנחנו אכלנו במשך 7 שנים ואף אחד לא שם זין , גם לא אתה שיושב בבית בסבבה וכותב שטויות באינטרנט , תתבייש לך במיוחד אתה שעברת את מה שתושבי שדרות עוברים ולמרות זאת אתה אדיש לסבלם.

      אני עם מילואים סיימתי! בעיקר בגלל אנשים כמוך שמתיימרים להיות צדיקים ומוסריים וערכיים על גבם של אחרים, כשמפגיזים את חיפה יוצאים למלחמה כשמפגיזים את שדרות אז מקשקשים באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    המדינה לא נותנת לכם המינמום ואתם תתנו החיים למה צריך צבא אם הוא כבו (ל''ת)

    יהודי, 01/06/07 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש אזרחים שהם ב-ש-ר תותחים של ה''אליטות''!

    ישראל מופגזת, 01/06/07 17:34

    אתם צודקים במאה אחוז!
    המשלה והאליטות השמאלניות
    מקריבות אתכם על מזבח הקונספציה
    המושחתת של ''שלום עכשיו''
    העם חייב להתעורר ומייד ולשלוח לפח הזבל של ההיסטוריה את הממשלה העלובה הזו ושלטון השמאל ההזוי
    מבית מדרש הצפון תל-אביבי!

    הגב לתגובה זו

    • סיפור העשור

      וידוי אימיתי, 01/06/07 17:56

      למרות שאני תמכתי במלפגת העבודה אבל לא הצבעתי בבחירות האחרונות.הפעם על בטוח ולמען עתידם של תושבי הצפון והדרום אני מרגיש מחויבות גדולה כלפהם.הפעם נצביע כולנו ליכוד.רק הליכוד במתכונתו האחרונה.רק הליכוד עים פריימריס בעל מאה אלף מתפקדים כמו שביבי קיבל החלטה.רק כך נוכל לתת להם הגנה ואולי עתיד יותר טוב מהשמאל המושחת והמשחית כל חלקה טובה בארץ כבר למעלה מעשור וחצי.רק ביבי

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה לא סירבתם בהתנתקות????

    דרור, 01/06/07 17:31

    לי אישית לא אכפת מכם, אתם יריתם לעצמכם ברגל עם התמיכה בהתנתקות!
    חוץ מזה, קציני שלישות לא כ''כ נחוצים!
    שבת שלום מדרור הצנחן!

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה צנחן אני רמטכ''ל (ל''ת)

      יודה, 01/06/07 17:59

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה לא סירבתם בהתנתקות????

    דרור, 01/06/07 17:31

    לי אישית לא אכפת מכם, אתם יריתם לעצמכם ברגל עם התמיכה בהתנתקות!
    חוץ מזה, קציני שלישות לא כ''כ נחוצים!
    שבת שלום מדרור הצנחן!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה לא סירבתם בהתנתקות????

    דרור, 01/06/07 17:30

    לי אישית לא אכפת מכם, אתם יריתם לעצמכם ברגל עם התמיכה בהתנתקות!
    חוץ מזה, קציני שלישות לא כ''כ נחוצים!
    שבת שלום מדרור הצנחן!

    הגב לתגובה זו

    • צנחן ''גיבור'' טיפש

      אזרחית, 01/06/07 17:50

      דרור הצנחן אם לא איכפת לך מה קורה בשדרות אינך מבין איפה אתה חי.
      לא מספיק להיות צנחן בשביל להיות גיבור - הגיבורים האמיתיים הם אנשי שדרות. אתה כנראה איבדת את תחושת המידתיות לכן, היה טוב מאד אם היית שותק. יפה שתיקה לחכמים קל וחומר... והמבין יבין.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חמה לא סירבתם בהתנתקות????

    דרור, 01/06/07 17:30

    לי אישית לא אכפת מכם, אתם יריתם לעצמכם ברגל עם התמיכה בהתנתקות!
    חוץ מזה, קציני שלישות לא כ''כ נחוצים!
    שבת שלום מדרור הצנחן!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חמה לא סירבתם בהתנתקות????

    דרור, 01/06/07 17:30

    לי אישית לא אכפת מכם, אתם יריתם לעצמכם ברגל עם התמיכה בהתנתקות!
    חוץ מזה, קציני שלישות לא כ''כ נחוצים!
    שבת שלום מדרור הצנחן!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    Organize a march and a blockade of the knesset

    we will come, 01/06/07 17:26

    yhis time organize to blockade the knesset. no one comes or leaves untill the goverment resigns. we must fight and win our democracy back from the hands of the corrupt Olmert regime

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מעריב-ידיעות.

    cinege, 01/06/07 17:11

    לא יחמיצו שום הזדמנות להשמיץ האחד את השני. באשר למקרה הקונקרטי, יש לי הרושם שכותבי המכתב קצת נבהלו מהפרסום הרב ומהתגובות הצפויות והחליטו לקחת רברס.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אבל

      מהמכירים, 01/06/07 17:16

      בדרך כלל הייתי מסכים איתך. אבל כאחד שמכיר את חיים סאסי ברור לי שלא מדובר כאן על סרבנות

      הגב לתגובה זו

    • אתה קורא לעצמך CINEGE

      מושון, 01/06/07 18:19

      אבל באמת אתה CIEGO ספרדי.
      עיוור שלא רואה את האמת.
      עיתונאי קטן שלי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הסרבנות אם קיימת מוצדקת: להגן על רמת אביב ג' ושבבית תמותו מטילים?!

    צבא של מי, 01/06/07 17:08

    האם צה''ל חובתו להגן על כל ישראלי באשר הוא

    או רק על הצפונבונים של רמת אביב וגוש דן צה''ל מגן?

    ורואים בתושבי הפרפיריה כסוג של עבדים מודרניים ונחותים (עובדים זרים אולי?) שסיבלם לא מעניין את המדינה שלנו

    וצה''ל לא טורח להגן על חייהם ...

    לכן אם קיימת סרבנות היא מוצדקת ב 100%

    או שלכולם אין הגנה או שלכולם יש הגנה !!!!!

    הגב לתגובה זו