• 141.

    לא בבדיקה עסקינן, אלא בתרבות הבדיקה !!!

    יעקב, 03/06/07 07:07

    איך הפכנו שנואים כל כך, על כל מי שיש לו מצפון , גם אם הוא יהודי ???? מנין לנו ייצר ההרס והפילוג, האוכלים כסרטן כל חלקה טובה ???? יש לבדוק, וצריך לבדוק, אך אסור להתעלל, אסור לבזות, ואסור לטרטר !!! ערביה זקנה בת תשעים, העולה למטוס עם תיק יד קטן, גם אם שמה פטמה בין לאדן, אין בדיקתה צריכה לארוך יותר מדקה שתיים. ההתעללות, השיקופים, והמישושים, וההפשטות, הן לפעמים מעבר למוגזמות . - והרי רעיון שיוכל להקל על העולים למטוס ,שמראם או שמם עשוי לעורר חשד. ולכל מי שרוצה לחסוך זמן ובדיקות מיותרות . חברות התעופה יקצו בזמן הנפקת הכרטיס, מעין תיק איסון, שינתן תמורת פיקדון, ותוצמד אליו תווית הזיהוי שתודפס בו זמנית, בציק הנ''ל תהיה חליפת בד דק, ונעלי בד, הנוסע ילבש את החליפה הקלה, וישים בתיק את כל בגדיו ונעליו, וציוד אסור אחר, אשר יוכל להחזירם בשובו למקום יציאתו תמורת הפיקדון, או ישמור אותם לשימוש עתידי !!! פשוט וקל, אל תטוסו אל על !!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    יש לנו זכות אזרחית לא להתפוצץ באויר!! (ל''ת)

    ישמעאל, 02/06/07 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    עובדה

    אלדין, 02/06/07 00:22

    עם כל הכאב הכרוך, הסבל וההשפלה, שחווים הערבים בבידוקים לא נעימים . אי אפשר להתעלם מהעובדה המצערת ש - ערבים הם מחבלים/חוטפים/מתפוצצים/מתאבדים
    גם אם ברור שלא כולם כאלה. אין ברירה ולא ניתן להפקיר חיי מאות אנשים על מזבח ''זכויות אדם'' אלה הערבים שאינם מחבלים ו/או מסוכנים אמורים להשפיע על בני עמם הקיצוניים אם ברצונם להבדק כמו כולם. עד אז.. פשוט אין דרך אחרת. וגם זו לא מאה אחוז בטוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    החמרה ליהודים או הקלה לערבים? (ל''ת)

    טוסטוס, 01/06/07 22:47

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    האגודה לזכויות האזרח ?? where you in Sderot?!! (ל''ת)

    two face hypocr, 01/06/07 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    האגודה לזכויות הטרוריסטים!

    ההסטוריון, 01/06/07 21:24

    האגודה הזאת עושה הכל כדי להפריע לכוחות הביטחון למנוע מעשי טרור.
    נלחמים נגד בידוק טרוריסטים, נגד מחסומים המונעים ממחבלים להגיע למרכז ישראל, נגד החומה המונעת רצח של יהודים, בקיצור כל מעשיה מעידים על כך שזאת אגודה למען זכויות הטרוריסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    השמאלנים צודקים!

    אלי הרחובותי, 01/06/07 21:17

    אסור להאשים את השמאלנים! הם בסך הכל רוצים להפסיק את ההשפלות בבדיקות הבטחוניות של הערבים, כדי לאפשר להם לחטוף מטוסים או לחילופין לשים פצצות שיפילו את המטוסים!

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    זכויות שוות בבית-הקברות. כאן אנחנו צריכים ביטחון בגלל הערבים. (ל''ת)

    שמואל, 01/06/07 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בארה''ב זה בסדר לבדוק ככה?

    זכויות המחבל, 01/06/07 20:43

    פה הערבים נורא נאמנים למדינה ולא יעלה על דעתם אפילו לסייע לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    גועל נפש למה שאולך שם

    el, 01/06/07 20:37

    שם המשפחה שלי הוא אמסלם מה שאמור להיות מוכר מעט פונה אלי צפונית אחת ועושה לי חקירת מחבל
    אחת השאלות היתה מה מקור השם
    הם צריכים להפסיק עים הפניות המכוערות לעדות המזרח בלבד תראו קצת גיוון אני ואחי נפגענו וכמעט שזה לא נגמר טוב

    הגב לתגובה זו

    • צריך לפטר את כל מי שלא יודע להתנהג (ל''ת)

      עבודה כן, 01/06/07 21:04

      הגב לתגובה זו

    • שטויות. זה לא בגלל שקוראים לך אמסלם.

      פילי, 01/06/07 23:39

      זה אולי בגלל שאתה נראה כמו ערבי ונושא דרכון אמריקאי.

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    בנתב''ג עושים את העבודה כמו שצריך - אין הנחות (ל''ת)

    צריך ביטחון, 01/06/07 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    יחי ההבדל הקטן

    ננומטר, 01/06/07 18:19

    ההבדל בין יהודי לערבי הוא שליהודי אין את התכונה להתפוצץ בתוך ציבור אזרחים מתוך מטרה לרצוח כמה שיותר. לפיכך ההגיון מחייב לבדוק את הערבי באינטנסיביות, בעוד שיהודי צריך לבדוק רק אם הוא חשוד או נראה כמו ערבי. זו לא גזענות, אלא יעילות ובטחון. ואם כבר דברנו על בטחון, מן הראוי שהתנועה המגונה לזכויות הערבי תוצא אל מחוץ לחוק, שכן היא עושה יד אחת עם האויב הערבי כבר שנים רבות, ובכך מהווה סיכון בטחוני. גם תעמולה היא נשק, והתנועה המגונה הזו מפעילה את הנשק הזה נגדנו במלחמה עם האויב הפלשתיני.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    בג''ץ חייב להכריע לטובת המדינה - תתנערו כבר מזכויות (ל''ת)

    נגד המדינה, 01/06/07 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    This has nothing to do with human rights

    Baruch, 01/06/07 18:07

    IOf course muslims are more likely to be terrorists. European Leftists and their Israeli hands have just one goal to heart us and help their allies - Islamists

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מחר יתפוצצו לנו = וזאת תהייה השפלה נוראה

    שיעזבו אותנו, 01/06/07 17:56

    כלומר מר''צ וכיוצ''ב שמפיצים כל פעם ריחות של סיכסוך. לא מריח טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    יהודים: הפסיקו את הפיגועים המשפילים. (ל''ת)

    אוקיי, 01/06/07 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    הציונות היא תנועה קולוניאלית גזענית

    רונן, 01/06/07 17:12

    וככזו קל לה להשפיל את בני הארץ הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה שייך לשמאל העמלקי

      חנן, 01/06/07 17:34

      וכמגולח ראש אתה מזדהה עם הפלשתינאצים והמחבלים שטובחים בנו.

      אוקיי?

      הגב לתגובה זו

    • Islam is a satani cult promoting murder, pedophilia, rape, theft

      justice, 01/06/07 17:50

      just read about the ''great'' dids of muhamed and the little boy he slept with

      הגב לתגובה זו

    • אחרי שנסגור חשבון עם האוייב הערבי

      100% ציוני בדם, 01/06/07 21:09

      נסגור חשבון עם היהודים הגייס 5 מזכירים לי את היהודים שפעלו נגד האחים שלהם בשואה

      הגב לתגובה זו

    • אוקייייייי, נגיד

      איתי, 01/06/07 21:45

      אבל מה זה נותן לך להגיד את זה בכל מקום, כל שניה בכל זמן?
      אין לך משהו יותר טוב לעשות בחיים?
      סתם ''מהפכן'' שמאל קיצוני בשקל.

      הגב לתגובה זו

    • אני משפיל את מבטי....

      משפיל מבט, 01/06/07 23:40

      ...אבל למרות הכל לא מצליח לראות אותך...
      קטן הא ?

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    די לפלצנות (ל''ת)

    שיבולת, 01/06/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מעדיפה ליהיות משפילה חיה מאשר הומאנית מתה (ל''ת)

    שיבולת, 01/06/07 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מניעת אפליה גם בבדיקות הברחות סמים (ל''ת)

    שרק, 01/06/07 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אתם צודקים ....

    שיבולת, 01/06/07 16:15

    כי אנשים כמוכם עלולים לא רק לחשוב אלא גם לבצע את אותם דברים שמנסים למנוע בבדיקות הביטחוניות . ולכן רצוי מאד שיבדקו יהודים כמוכם .

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    בגלל אנשים כמוכם פוטרו 1500 מורים (ל''ת)

    שיבולת, 01/06/07 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    איפה הייתם, צבועים וצבועות ?

    ד''ר ארוין, 01/06/07 14:54

    רק לפני שנתיים
    שעות בתור
    בציר כיסופים
    כדי לוודא
    שלא חדר אף נער או נערה בכתום,
    רחמנא ליצלן

    ואחרי זה
    לא בדיקות
    ולא תורים
    לא בטחוניות ולא ערבים

    אכזריות היתה שם
    נחישות ואטימות
    ניצול לרעה של תמימות ילדינו החיילים והחיילות
    הוצאת יהודים מבתיהם
    גרירת אימהות וילדיהן
    הריסת הבתים
    עקירת החממות
    שריפת הישיבות ובתי הכנסת
    זריקת משפחות באמצע הרחוב
    (תשאלו את אקרמן מנוה דקלים)

    חודשים של זריקה ממלון לאכסניה וחוזר חלילה
    כינוס הפליטים במחנות של חרטו-וילות
    לא עבודה
    לא פרנסה
    לא עיסוק
    לא כבוד

    ואתם, צבועים וצבועות, שתקתם
    ועדיין אתם שותקים ושותקות
    למה רק אצל ערבים אתם מתעוררים
    למה אצל היהודים אתם שותקים
    ועוד מוחאים כפיים
    למה

    הגב לתגובה זו

    • אם תסעו לשדרות, ולא לחו''ל ...

      איציק, 01/06/07 18:54

      אז תיראו דבר שבטח לא ידעתם :
      לא אנחנו לוחמים בערבים
      הערבים כן לוחמים בנו

      נסיעה טובה

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    האיסלאם היא דת שוחרת שלום ואינה טובחת בכל הכופרים, כל הזמן (ל''ת)

    הכבשה רועה, 01/06/07 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הצעה הוגנת: לעבור בדיקה יסודית לא מול כל הנוסעים אלא בחדר ניוחד וכ (ל''ת)

    שאול מופז, 01/06/07 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    למה יש בדיקות בטחוניות

    בעד שוויון, 01/06/07 13:33

    בעיה:
    ערבים הורגים יהודים באוכלוסייה יהודית.

    פתרון:
    א. לבדוק יהודים ברחבי הארץ שינסו לפוצץ מקומות ציבוריים? לא
    ב. לבדוק ערבים בין אוכלוסיה ערבית? לא
    ג. לבדוק יהודים באוכלוסייה ערבית? אבסורד, ערבים הורגים יהודים, למה שיהודי ילך למות (פעם בעשור קורה גם הפוך, אתם מוזמנים לבדוק כל יהודי שנכנס לשפרעם ולהפלות אותו).
    ד. לבדוק ערבים באוכלוסייה יהודית?
    הפלא ופלא, ניראה הגיוני פתאום.

    עכשיו הארגון רשאי לפתוח שוב את נושא הביצה והתרנוגלת למה בעצם מותר להם להרוג אותנו כי פשוט אין להם ברירה. מה הם בסך הכל מבקשים?

    א. להחזיר את כל היהודים שגרים בשטח מסויים לשטח אחר.
    ב. להחזיר לאותו שטח שאותם יהודים יחזרו מליוני ערבים.
    ג. את השטח שבין שני האזורים האלה לא להפריד בכלל כדי שהם יוכלו לעבור.
    ד. לא לבדוק אותם באזורי אוכלוסייה בודדים שהם מתירים לנו להשאר שם כדי שהפיגועים יהיו טובים.
    ה. נסיעה לחול לכל מדינה שהם רוצים כולל מדינות שיורות על אזורים אזרחיים שלנו.

    אני חושב שבאמת אנחנו רעים והם טובים, תודה לכל ארגוני זכויות האדם שתומכים בצדק ושוויון!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    יחס והתנהגות מתורך נסיון

    ערבי, 01/06/07 13:26

    טוב,,זו לא הפתעה,,,
    כך עשו ליהודים בגרמניה,,מדבקות וסימון ,,,ההיסטוריה חוזרת,,,,,,

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל שאנחנו לא עשינו פיגועים ולא היינו סייעני טרור (ל''ת)

      100% ציוני בדם, 01/06/07 14:54

      הגב לתגובה זו

    • שמחתי לקרוא את תגובתך כי אני מפחד לשמוע ממכם שיבוחים

      אלכס, 01/06/07 15:22

      תלוי את מי קורא ליהודים נאצים ופאשיסט.
      לשמוע את זה משמאל קיצוני או מטרוריסטים מוסלמים זה ממש קומפלימנט.

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    אנשי ''אגודה'' צבועים.

    מוטי, 01/06/07 13:23

    הרי מאפיין הגזע והלאום הוא בבסים האיבה והשנאה רבת השנים של הערבים כלפינו היהודים. בשם אותו שוני במאפיינים של הגזע והלאום, הם הרגו בנו ושחטו אותנו מימים ימימה, לא השלימו עם הקמת מדינת היהודים שעצם הקמתה הוא ה''נכבה'' (השואה) שלהם, בשם אותו שוני במאפיינים הם נלחמים בנו מאז ומעולם ואילו מאיתנו, היהודים, אתם, אנשי ''אגודה'' עלובים ואומללים, אתם מצפים שננהג בהם כבאחינו היהודים. אתם בטח גם מצפים שנתייחס אליכם ברצינות.....

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''אם 99% מפגעים הם גברים ערבים, למה שתרכז בנשים מבוגרות פינלנדיות''

    קב''ן ש''תעופה, 01/06/07 13:18

    כשנשאל על הTYPING, זה מה שהןא ענה...

    הגב לתגובה זו

    • פחדנים

      בדואי, 01/06/07 16:05

      פחדנים ותשארו פחדנים לכול החיים

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    עובדה סטטיסטית : 99% מהמחבלים

    מיקי, 01/06/07 13:18

    בכל העולם הם ערבים. המחבלים המתאבדים שלהם כוללים ילדים (זוכרים את ה''ילד'' בן ה-14 עם החומר נפץ בתחתונים?), ונשים (זוכרים את הערביה עם חומר נפץ בעגלת תינוק? ואת זאת עם הפלטינה ברגל שביקשה מהחייל במחסום להעביר אותה והתפוצצה עליו?).
    אז מספיק עם ההיתממות המוסלמית ועם הכבוד המוסלמי האבוד זה מכבר.
    מי שהמציא את נשק המחבלים המתאבדים, ועוד קורא להם קדושים, ומי שקורא לילדים ערבים ישראלים שפוצצו על ידי טילים מחיזבאללה קדושים, מי שמסמך החזון של מנהיגיו הוא לבטל את המדינה היהודית ולהקים במקומה עוד מדינה מוסלמית -חשודים במזימות מכל סוג ומין בלתי אנושי. והערבים ה''תמימים'' באמת יכולים לבוא בתלונות אך ורק לבני דתם, שהעבירה את רוב המוסלמים על דעתם !

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אולי תלמדו מארהב איך מבצעים היום בידוק אחרי מה שקרה להם (ל''ת)

    ע, 01/06/07 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אמרה גולדה מאיר.

    מוטי, 01/06/07 13:15

    ''אנו יכולים לסלוח לערבים על כך שהם הורגים את בנינו, אך איננו יכולים לסלוח להם שהם גורמים לנו להרוג את בנייהם. השלום איתם יהיה רק כאשר אהבתם לבנייהם תיגבר על שנאתם לנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    יחס משפיל בנתב''ג

    ניהאד, 01/06/07 13:15

    כאחד שנוסע כל שנה לחו''ל נתקל ביחס השונה מאנשי הבידוק בנתב''ג .תמיד מזהים אותי ואת בת זוגי בתוך התור הארוך ולוקחים אותנו המידה לתשאול לפתיחת תיקים אפילו מוצרי היגיינה וטיפוח שלנו זוכים למגע ידיו של איש הבידוק ואח''כ הריטואל הקבוע של המדבקות השונות.
    ולפעמים ההמתנה המעצבנת לאיש בטחון ספיציפי בשבילנו.
    מקומם אותי יותר העתירה של אגודת אלמגור נגד העתירה של הגודה לזכויות האזרח כולנו הרי נגד הפעולות נגד אזרחים תמימים.אבל הנסיון העלוב לקשר בין הערבים והדרישה הלגיטמית של יחס שווה ובין פעולות נגד אזרחים הוא תעודת עניות למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתפוצץ על יהודים וזה לא יקרה לך (ל''ת)

      יהודית, 01/06/07 14:21

      הגב לתגובה זו

      • כל כך פשוט אבל זה בניגוד לטבע הערבי.

        שמוליק, 01/06/07 17:34

        אין להם ערך לחיי אדם.

        הגב לתגובה זו

    • בכל מקום עים בידוק ביטחוני גם אני נראה חשוד ומקבל יחס בהתאם

      נראה כמו ערבי, 01/06/07 16:10

      גם אני נראה כמו ערבי והלוואי שהערבים היו סמל להומניות אנטילגנציה סובלנות וקידמה אז ודאי הייתי מקבל כבוד מלכים בכל מקום
      לצערי ערבים שמם הולך לפניהם
      צמאי דם אלימים רוצחים חסרי מצפון
      מטמיני פצצות בשונה משאר התרבויות בעולם
      כאדם סובלני תרבותי שמעוניין למנוע
      פיגועי טרור אכזריים אני משתף פעולה עים הגורמים הביטחוניים שעושים עבודת קודש להצלת חיים
      ומקבל בהבנה ובאהבה גם את החשדנות הבוטה ביותר
      ההבדל בינינו הוא שאני בעד הצלחת הבידוק ואתה בעד כשלונו
      אני בעד חיים שלווים ואתה בעד מטוסים מתפוצצים

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    האגודה לזכויות האדם - סכנה למדינת ישראל.

    מוטי, 01/06/07 13:13

    אם האגודה הייתה מצטמצמת לאדם אחד - אותו אדם היה פסיכופת והיו מאשפזים אותו, מכיוון שמדובר בקבוצת אנשים שלא ניתן להעלים או לאשפז, הרי שהסכנה היא ממשית ומוחשית. כל מה שכתבו כאן לגבי הסכנה הפוטנציאלית הגלומה בערבים, לגבי כך שזו מדינה יהודית וכד', כל זה ידוע הרי ל''אגודה'' והיא נלחמת בכך במודע, כאשר סיכון המדינה ואזרחיה, כלל לא נחשב בעיניה, עיניה של ה''אגודה'' טחו מלראות מהי הרמה של האכזריות לה מסוגלים הערבים ומהי הסכנה הנשקפת מהם.

    הגב לתגובה זו

    • הבחור צודק כל מילה חקוקה בסלע. (ל''ת)

      אהרון, 01/06/07 13:31

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    למה אתם כאלה ? תנו לנו לעשות 11 בספטמבר אצלכם. (ל''ת)

    ערפי, 01/06/07 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כשיוציאו את האיסלם הפוליטי מחוץ לחוק ולכנסת, יהיה אפשר לדבר (ל''ת)

    דרור, 01/06/07 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ותפסיקו לזרוק פצצות מצרר על אזרחים בלבנון... כנסו

    ערבי, 01/06/07 13:08

    ובעיקר אנא תפסיקו לחוש קורבן.

    ''כיסוי התחת'' שכל מי שמבקר את ישראל הוא אנטישמי הוא הגנה ובריחה מלקיחת אחריות.

    עוד על ''הצבא המוסרי ביותר בעולם'' תקראו בדו''ח אמנסטי האחרון Amnesti international

    היום יש אינטרנט.. לוויני תקשורת.. כבר אי אפשר לבלףמ ולשקר כל הזמן.

    שבוע טוב

    הגב לתגובה זו

    • מעניין ש 99% מהטרוריסטים ופעולות הטרור

      100% ציוני בדם, 01/06/07 13:29

      נעשות בידי אנשי הדת שלך
      אבל אתם צדיקים גמורים שאפילו את אסון התאומים אתם אומרים שישראל עשתה

      אין מה לעשות האמת קשה לכם

      הגב לתגובה זו

    • האזרחים האלה בלבנון הם חיזבאלה על אזרחי

      חברים שלך, 01/06/07 15:08

      יורים ובוכים עם בגדים אזרחיים,מתחבים מאחורי נשים וילדים.
      מוגי לב הערבים,עם פחדן ללא כבוד עצמי.
      על כבוד המשפחה אתם רוצחים את האישה(גיבורים) אבל את עצמכם אתם מפחדים להרוג על כבוד המשפחה,(איזה כבוד יש לכם)פחדנים,גיבורים על נשים.
      היפנים מתאבדים כמו גברים כשהם לא גיבורים.
      הערבים בכיינים,רצים לבכות בעיתונות ולספר שקרים.
      עם הפחד.

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להתחבא מאחורי ילדים

      123, 01/06/07 20:03

      והם לא ייפגעו.
      רק מוסלמי יכול לתקוף ולרצוח ולא להבין מדוע יש פעולות תגמול.
      זה מעיד משהו על ה''דת'' שלכם, לא?
      נאציזם בתחפושת.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    השמלאנים הללו מצדיקים את התוקפנות המוסלמית ומאשימים את הקורבנות....

    עיראקי, 01/06/07 13:07

    זוהי מחלה פסיכולגית ששמה : הזדהות עם התוקפן.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אסור להפסיק, וחייבים להחמיר איתם יותר ויותר..

    אבי 101, 01/06/07 13:05

     כי היום כמעט כל ערבי חשוד שהוא הולך לעשות פיגוע או משהו כזה, ואם לא יקפידו איתם כמו שצריך, אז זה יכול להיות מאוד מסוכן בטחונית..!

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    צודקים.צריך להפסיק את הבדיקות השונות! וכך הם יוכלו יותר בקלות לפגע (ל''ת)

    בנו.תוקעים לעצמ, 01/06/07 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אלו לא בדיקות משפילות, אלו בדיקות מצילות חיים... (ל''ת)

    שוורצה חי'ה, 01/06/07 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בישראל אין דמקורטיה . כי לאנשים אין תודעה דמוקרטית. (ל''ת)

    א, 01/06/07 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    עד לאיפה היגענו ?? טרוריסטים ערבים מסכנים ? חה. (ל''ת)

    יואב, 01/06/07 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חינכו אותנו מגיל קטן שערבים אינם בני אדם.

    איש, 01/06/07 12:55

    אז למה אתם מצפים ?

    הגב לתגובה זו

    • גזענות

      בדואי, 01/06/07 16:13

      למה.מה אתה חושב את עצמך אדון אבי

      הגב לתגובה זו

    • מי חינך אותך ? זהבה גלאון ?

      יושקו, 01/06/07 23:43

      גדלת בין ערבים ?
      איך הגעת למסקנה שהם זקוקים להגנה מבני אדם ?

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    כל פעם שרומסים זכויות : ''סכנה לבטחון המדינה''

    איש, 01/06/07 12:54

    כבר לא אוכלים את זה הם לא מבינים?
    זו מדינת אפרטהייד , נקודה.
    אם היו עושים את זה לישראלים , איזה רעש היינו עושים ומיד המילה הקבועה :''אנטישמיות''.

    הגב לתגובה זו

    • צדיק שכמוך ראית הרבה שאידים ישראלים

      שש, 01/06/07 13:14

      שמתפוצצים באוטובוסים במרכזי אוכלוסיה ערבית . או מפוצצים מטוסים?ואתה אוכל את סיפורי האפרטהייד של מבקשי נפשנו.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אדם ששייך לדת המקדשת ג'יהד צריך לבדוק יותר טוב

    אלי, 01/06/07 12:53

    מי שרוצה שיויון בין האנשים שיטוס הוא במטוס עם ערבים שנבדקו כמוהו.
    עוד מעט תרצו גם טייס ערבי.... שיטוס מעל עזריאלי....

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    האם יש ערבי שמוכן לטוס במטוס שיש בו ערבים שלא עברו בדיקה? (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 01/06/07 12:51

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לא להפסיק כלום,המדינה היא יהודית !!!

    אייל, 01/06/07 12:49

    אח,כמה סניגורים יש לאחינו הערבים,איזה כיף להם,כל היום רק דואגים להם שיהיה להם נוח,ושחס וחלילה לא יפריעו להם להעביר אמצעי חבלה...
    אז תשמעו עכשיו מה יש לי לומר:האגודה לזכויות האזרח פועלת אך ורק לטובת הערבים,רק להם יש זכויות,ואין להם חובות,ותמיד הם מסכנים,ותמיד אנחנו רעים,והם כל הזמן צועקים גזענות,ושאין שיוויון...
    המדינה היא יהודית!!!
    מי שטוב לו שישאר,ומי שלא טוב לו מוזמן לעזוב!!!
    אבל אף אחד מהם לא יעזוב,למה?
    כי טוב להם פה,הם חיים במדינה מתקדמת,הם לומדים ומשכילים,ומוצצים את לשד קופת המדינה,ע''י ביטוח לאומי וכדו'.
    תסתכלו על ירדן,סוריה,מצריים,כולם מדינות מפגרות מבחינה סטטיסטית לאדם,אז למה שירצו לעזוב?
    הם משתלטים לנו על אדמות מדינה ולא עושים להם כלום!!!
    הם עוזרים לאוייבנו !!!
    והכי גרוע,יש להם נציגים בכנסת ישראל,כן,כנסת ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ישראל מדינת היהודים!!!

    אורית, 01/06/07 12:48

    כל פעם שאני קוראת כתבה על עוד עתירה נגד היחס ה''לא שיוויוני ''וה''לא דמוקרטי'' אני פשוט המומה! מתי בפעם האחרונה יהודי פוצץ את עצמו על יהודים? מתי בפעם האחרונה קם איזה ארגון ערבי להגן על נפגעי הטירור הערבי? מתי בפעם האחרונה קם איזה גוף ערבי לגנות את הטרור הערבי? מתי בפעם האחרונה דקר יהודי מישהו מטעמים לאומיים? או במילים אחרות,למדינת ישראל יש הזכות המלאה לבדוק ערבים מכל הכיוונים גם אם זה לא נעים להם וגם אם זה פוגע להם בלוחות הזמנים...כי הם פוגעים לנו בחיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אבל יש כאן ערבים שחיו לפני שהיית כאן. (ל''ת)

      איש, 01/06/07 12:55

      הגב לתגובה זו

      • אף פעם לא היו כאלה (ל''ת)

        יליד הארץ, 01/06/07 13:15

        הגב לתגובה זו

      • והיו יהודים הרבה לפני שהערבים האלה היו כאן (ל''ת)

        יואל, 01/06/07 13:17

        הגב לתגובה זו

      • גם יהודים היו במדינות ערב, אך הם עזבו ברגע שרק חשו בעויינות וליהודי (ל''ת)

        ם יש רק מדינה 1, 01/06/07 13:24

        הגב לתגובה זו

      • הערבים שהיו כאן עשו פוגרומים ביהודים

        100% ציוני בדם, 01/06/07 13:30

        ההבדל ביננו לביות האבות שלך שאנחנו לא עושים פוגרומים ולך תלמד את ההיסטוריה אנחנו היינו כאן לפניכם

        הגב לתגובה זו

      • היו כאן ערבים לפני 3000 שנה?

        123, 01/06/07 20:05

        יש עדויות ארכיאולוגיות? משהו? אפילו בקוראן שלכם ירושלים לא מוזכרת.
        למה אתם מתנגדים לחפירות בירושלים? פשוט מאד - אתם יודעים מה נמצא שם ומה לא נמצא. אתם מפחדים. מפחדים מהאמת.
        יאללה לכו הביתה, לחצי האי ערב.

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    ערביי ישראל

    ישראלי, 01/06/07 12:40

    כפי שהם מכונים,הם פלשטינאים לכול דבר,הם חלק אינטגרלי מאותה תרבות ואומה ,ששאיפתה העילאית ביותר הוא סיום קיומה של מדינת ישראל,והרס התרבות המערבית בכלל.

    הם האוייב.

    בין אוייב לאוייב לא צריכה להיות אבחנה,כול חברה מאויימת צריכה להגן על עצמה מפני אוייביה,בכול האמצעים הדרושים.
    מדינת ישראל כושלת פעמים רבות בהגנה על אזרחיה,בגלל ''פוליטיקלי קורקט'' מעוות כלפי אויביה ,בעיקר אויביה מבפנים.
    בניגוד לטענה של אותו ''ארגון לזכויות אדם'',צריך עוד יותר להגביר את הבדיקות על ערביי הארץ.

    אם לא טוב להם שיטוסו משדה התעופה בעזה ,רבת עמון,או קהיר.

    דמנו אינו הפקר!
    יש לנו זכות להרגיש בטוחים בכול מקום , לרבות בטיסות שיוצאות משדה התעופה הרשמי של מדינתינו הריבונית!

    נ.ב: אני לא מתנחל,לא ימין דתי,ולא ליכוד.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אין ברירה. לא נעים אבל חייבים כיוון שזו שאלה של להיות או לחדול (ל''ת)

    אחרון, 01/06/07 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גם הערבים בני אדם (ל''ת)

    בעד בטחון אבל ., 01/06/07 12:34

    הגב לתגובה זו

    • תביא הוכחות

      Joe Anaaref, 01/06/07 13:11

      אתה יכול לנסות אבל אין.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    '' שיפסיקו לרצוח יהודים !!!

    צארלי, 01/06/07 12:33

    עם ישראל לא סתם אמר הכתוב מחריבייך ובונייך ממך יצאו איזה בושה איזו חרפה למה לא מגנים את הערבים הנבזים האלו ?? למה ? מתי פעם אחרונה זקרקנו עליהם קסאם אנחנו העם האזרחים מתי ??? כל האירגונים האלו צריכים להתבייש להם ואנחנו צריכים לעקור אותם מהשורש לצאת ולהפגין נגדם ולהוציא אותם מהחוק מיד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מעל 90% מהטרוריסטים בעולם הינם ממוצא ערבי\מוסלמי.........

    וצריך להיזהר, 01/06/07 12:32

    הרי העובדות ידועות,רוב מוחלט של מבצעי הפיגועים ומעשי הטרור בכל רחבי העולם מגיעים מן ה''גזע'' הערבי,עדיפה הטרדת נוסעים כאלה על פני איסוף חלקי גופות של נוסעים מן השורה.... אגב,בימי מלחמת העולם התייחסו בארה''ב לאזרחים ממוצא יפני כאל חשודים בסיוע לאוייב עם כל המשתמע מכך,כנ''ל היה גם כאן בארץ כאשר הבריטים גרשו בסופו של דבר אזרחים ממוצא גרמני (הטמפלרים) אל מעבר לים - בעיקר לאוסטרליה,כך נאלצות לנהוג מדינות אחראיות כדי להגביר את בטחון אזרחיהן,בקיצור... הערבים הביאו זאת על עצמם... את כל הטענות שיש להם על כך יש להפנות למנהיגיהם ולמטיפי הדת שלהם...

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    ''הפסיקו את ירי הקסאמים'' (ל''ת)

    רוסי, 01/06/07 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הגיע הזמן לצמצם את היקף הדמוקרטיה.

    הרואה נכוחה, 01/06/07 12:27

    במקום למלמל משהו על המחויבות לדמוקרטיה ולשוויון, צריך להכריז בגלוי: עם כל הכבוד, אנחנו מדינה במצב של עימות מתמשך וצריכים להתקיים. יש מציאות, והיא מחייבת אותנו קצת יות ר חכמים וקצת פחות דמוקרטיים ושוויוניים. ומי שזה לא מוצא חן בעיניו, הדלת פתוחה.
    אולי מרץ לא תעבור בבחירות הבאות את אחוז החסימה כי מצביעיה ישתמשו בדרכונים הגרמנים של הוריהם, אבל מי שיישארו כאן יוכלו להיות רגועים יותר.
    אבל לצערי, עם האליטה הנוכחית של ישראל, אין סיכוי שזה יקרה. כל עוד מי ששולט במדינה היא האליטה האשכנזית-חילונית-שמאלנית שמקללת בכל בוקר את ההסטוריה שגלגלה אותה למזרח התיכון ונאמנה לחבריה באירופה יותר מאשר לבני עמה בישראל, העתיד נראה קודר.

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם?

      אשכנזי, 01/06/07 13:07

      אשכנזים?

      למזרחי הגזען,:כאחד שמסכים עם חלק מדבריך על הערבים,וכאשכנזי שמרץ רחוקה ממנו מרחק שנות אור(אגב אני לא מתנחל או דתי לאומי),אני רוצה להסב את תשומת ליבך לכול הארגונים האולטרה שמאלניים הקיצוניים ביותר בארץ,אשר מקימיהם ופעיליהם הבולטים ביותר הם מזרחים מובהקים!

      דוגמה טובה לכך היא ''הקשת המזרחית דמוקרטית''...

      תחשוב קצת ותלמד את המציאות כפי שהיא לפני שאתה מגיב שטויות.

      אחי!!!

      הגב לתגובה זו

      • תעמוד מול האמת

        יהודי, 01/06/07 16:28

        חוץ מהקשת המזרחית שגם היא לא נגועה בשנאה עצמית חולנית ואינה מתעסקת בערבים אלא בזכויות מזרחיים, ואינה עוסקת
        כמו כל העמותות אותם הקימו אשכנזים להגנה על רוצחים ערבים כמו :
        האגודה לזכויות האזרח
        נשים בשחור
        גוש שלום
        בצלם
        אנרכיסטים נגד גדר ההפרדה
        מחסום ווטש
        שובי
        רופאים ללא גבולות
        אמנסטי ישראל
        תעיוש
        ארבע אמהות
        ועוד ועוד

        אתה מכיר עוד עמותה מזרחית שמגנה על ערבים ????????
        אתה יכול להסביר את השנאה העצמית המטורפת הזו ???????

        הגב לתגובה זו

    • לפי רמה שכלית שלך נראה לי שאתה ממשפחת פחימה או וענונו (ל''ת)

      אלכס, 01/06/07 15:28

      הגב לתגובה זו

      • וואללה , ואתה בטח איינשטיין.

        קב''ן, 01/06/07 23:45

        אלכס איינשטיין.

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    אוי, גם פה נהיינו כמו אמריקה?

    רון הכחול, 01/06/07 12:22

    בארה''ב לא ניתן להפעיל את השיטה של ''פרופיל נוסע'' בבידוק בטחוני מאימת האגודות לזכויות האזרח למיניהן.
    רק זה חסר לנו, שגם כאן יתחילו לתת דין שווה לקשישה יקית בת 90 ולבחור מזוקן ועטוי כאפיה מאום-אל-פחם.

    הגב לתגובה זו

    • חתכים

      חמי, 01/06/07 20:18

      האמריקאים בהחלט עושים חתכים של אוכלוסיות מסוכנות.

      אם באת מאיזור המזרח התיכון והינך יליד מדינה ערבית אתה מהווה מבחינתם סיכון ביטחוני. לא תעזור לך יהדותך ושהיגרת לישראל בגיל שנה, אתה תבדק טוב טוב.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מדוע אגודה זו אינה דואגת לזכויות האזרח

    שש, 01/06/07 12:22

    של היהודים. מדוע אינה תובעת את זכותם של היהודים לחיות בשקט וללא איומי טירור כמו כל מדינה מתוקנת בעולם?. מדוע זכויות האזרח המקופח הן רק של הערבים? אגודה זו היא פוליטית והינה חלק ממערכה איסלמית כלל עולמית ששמה לה למטרה להשמיד יהודים ע''י כלים דמוקרטיים חד צדדיים. אגודה זו חייבת להיות מוצאת אל מחוץ לחוק. בגלל חד צדדיותה והמטרות שהיא משרתת.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    טיפשים מה אתם רוצים פיגועים??? (ל''ת)

    יהודי, 01/06/07 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עם בג''ץ שיש לנו אני מעדיף דיקטטורה

    יגאל, 01/06/07 12:09

    השופטים האילו חיים בבועה של היפים.לא בחרנו בכם ואתם קובעים לנו דברים, ויש המון דוגמאות , שרק מחלישים את המדינה היהודית..

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ''הפסיקו לרצוח ולהשפיל יהודים'' כבר 2500 שנה (ל''ת)

    Yo, 01/06/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    האגודה לעידוד הטרור ! (ל''ת)

    שמאלנים =רע, 01/06/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    החבריםבשמאל של הטרוריסטים עוזרים להם (ל''ת)

    דרורי, 01/06/07 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אז לאגודה לזכויות האזרח יש אידיאולוגיה והיא:... (ל''ת)

    לא אובייקטיבית., 01/06/07 12:05

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    דוח סודי שלי טוען שהש.ב. אחראי לטרור האוירי בעולם מאז שנות ה70. (ל''ת)

    קולבין, 01/06/07 12:02

    הגב לתגובה זו

    • צודק, רוב המתאבדים היו יהודים מחופשים לערבים, גם זה דו''ח סודי. (ל''ת)

      המטיף, 01/06/07 12:24

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדוע? יהודים אינם חוטפים מטוסים (ל''ת)

    א מ רול, 01/06/07 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תשתיות הטרור

    יהודי, 01/06/07 11:59

    התשתית לטרור הפלשתיני זו המערכת המשפטית בישראל, היא זו שקשרה למדינה את הידיים והרגליים, לא פלא שהערבים זורקים קאסמים והצבא לא מפגיז בחזרה כי הבג''צ אמר כי הפצצה בחזרה של עזה זה ''פשע מלחמה'' , אם זה לא סיוע לטרור , אז אני לא מבין כלום

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לשנוא את האוייב אינה גזענות אלא מושכל ראשון, ערביי ישראל הם חלק..

    חשוב להיכנס...., 01/06/07 11:59

    מהאומה מוסלמית ערבית ששמה לה כמטרה לנקות מעל הפלנטה את הטעות לטענתם של הקמת המדינה היהודית.

    לפיכך להסתכל ולפעול מולם בקריטריונים אחרים איננה גזענות אלא חכמה ראשונית וברורה לכל חפץ חיים

    אלו אינם היספניים או הודים או תרבות אחרת היושבת בקרבנו ועלינו להתנהג אליה כגר היושב בארצך, קרי בשוויון.

    אלא זהו עם העולה מן האדמה לכלותנו, ולפיכך חובה להעבירם לארצותיהם שלהם... ועד שזה יקרה, וזהו הפתרון היחיד האפשרי... להתייחס אליהם כאל אויב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק צודק (ל''ת)

      צודק, 01/06/07 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    קריאה לערבים: תפסיקו לרצוח ולהתעסק בפלילים! (ל''ת)

    איתי, 01/06/07 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    האגודה לעידוד חיסול היהודים (ל''ת)

    יהודי, 01/06/07 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    באירופה הם בודקים את כולם אותו דבר:בשם השיוויון הם מטרידים גם אנשים

    שאין שום סיכוי, 01/06/07 11:53

    בזבוז כח אדם ואנרגיה וזמן.
    והתוצאות שלהם יותר גרועות.

    פילוסופית עבודה שונה.
    אבל התוצאות מדברות בפני עצמן.

    מה יש לבזבז זמן על בדיקת יהודי שבשום מקרה לא יבצע טרור.

    חלם,בשם המלחמה הדיפלומטית במדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם מפילי בנייני התאומים לא ''נראו מסוכנים''. (ל''ת)

    דומינגו מונטויה, 01/06/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ערבים

    אבישי, 01/06/07 11:46

    צריך לאחמיר את מצב הבידוק הבטחוני

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    על פי קריטריונים עיניניים צריך לבדוק בקפידה את הערבים

    אבל בנימוס, 01/06/07 11:45

    יהודים הם לא כמו הערבים שעושים טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עדיף לאבד רגע של כבוד מאשר את החיים ברגע (ל''ת)

    חנן, 01/06/07 11:42

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!! (ל''ת)

      רן, 01/06/07 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    נראה אותם מגישים עתירה כזו בארה''ב (ל''ת)

    גבורים על שופטי, 01/06/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל עוד הערבים יזדהו עם האויבים של מדינתם תמיד יהיו חשודים (ל''ת)

    שהיד שפוי, 01/06/07 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הלוואי והבג''צ יצמצם את הביקורת של ערבים

    מתפלל שזה יקרה, 01/06/07 11:39

    ובאחת הטיסות מחבל ערבי יפוצץ מטוס כאשר בין הנוסעים יהיו מתנדבים ( עורכי הדין?)של האגודה לזכויות האזרח ( וגם שופט עליון..)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בקשה דימיונית? ממש לא, בג''ץ יכריע... (ל''ת)

    מי צריך, 01/06/07 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הי אגודה, אני אזרחית כשרה וזכותי הבסיסית שלי היא לחיות

    אזרחית רותחת., 01/06/07 11:32

    בדיקות קפדניות של ערבים מול זכותי לחיים זכותי קודמת.
    אם את זה אינכם מבינים אין לכם מושג זכויות מה הן, ותפסיקו לבלבל במוח. אתם האגודה לשמירת האינטרס הערבי לא לזכויות האזרח.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שקודם יפסיקו להתפוצץ ולסייע לטרור - אח''כ נשקול הקלות!!!

    ג.יפית, 01/06/07 11:32

    ארגון צבוע בשרות הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    והיה בג''צ לביטחון - וישראל לאבדון

    מנש, 01/06/07 11:30

    בג''צ יתערב בנהלים - כיוון שהשופטים רוצים לשמור על שמם ויוקרתם בארצות אירופה.
    התוצאה היא שהוא מעדיף לפוצץ מטוסים מלאי יהודים - רק שיאמרו שהוא מבצר זכויות האדם בארץ הגנוסייד והאפרטהייד של הכיבוש הציוני.
    למי שעוד לא הבין - זהו פרצוף מערכת המשפט בארץ הכבושה..

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הפסיקו לתמוך בטרור ובחיסול המדינה היהודית ! (ל''ת)

    יהודי, 01/06/07 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה עם בשארה?זה מלמד שצריך לבדוק אותם כיררוגי לפי הטיסה!

    בשארה, 01/06/07 11:30

    מה עם בשארה?זה מלמד שצריך לבדוק אותם כיררוגי לפי הטיסה!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אין לי בעיה

    דרור, 01/06/07 11:29

    שיעשו בדיקות כאלו גם ליהודים, אמריקאים או סלובנים. זה רק יהפוך את המקום לבטוח יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אזרחים

    מאיר, 01/06/07 11:26

    השגיאה הייתה של בן גוריון, שנתן להם אזרחות ישראלית. שיסעו לטאבה ויווכחו, איזה יחס הם מקבלים משוטרי הגבול המצרים, כערבים אזרחי ישראל. אני התבישתי בשבילם.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עוד רגע אני בוכה...

    סחבק, 01/06/07 11:26

    שכל ארגוני זכויות האדם יפסיקו להיות כ''כ יפי נפש כי אנחנו לא רוצים שיקרה לנו מה שקרה לאמריקאים ב 11\9 . ועד שלא יקרה משהו שיבוא מהכיוון שלהם לא נלמד אנחנו חייבים להרגיש את זה באבידות?!?!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אפליה מתקנת

    ישראלי, 01/06/07 11:19

    אבקש קום הפליה מתקנת גם בנושאי הפגועים שקודם יתפוצצו אוטובוסים אצל הערבים ואז יהיה אותו בידוק גם בשדה התעופה.

    הגב לתגובה זו

    • טווווב !!! (ל''ת)

      אני, 01/06/07 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריךלעשות להם טרום בדיקה גם!! (ל''ת)

    zobret, 01/06/07 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הצביעות של האגודה לזכויות האזרח

    נועה, 01/06/07 11:19

    זה לא קשור לערבי או לא זה קשור לרמת בטחון. מה לעשות ועד היום את הפגועים עשו ערבים מכל העולם ובכל העולם? הם יכולים לבוא בטענות רק אל עצמם. וחוףץ מזה לכול יפיי הנפש שקצים להגן על הערבים בכול העולם אם הגעת מהמזרח התיכון אתה חשוד. אני חזרתי מברזיל ולקחו לי את הדרכון עד מיאמי בגלל שאני מהמזרח התיכון אולי כדאי לי לתבוע אותם על גזענות ואפלייה?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    טימטום של כתבה

    נהכ, 01/06/07 11:19

    לא אנו תושבי חיפה והקריות מוכים בשצב קצב על היחס הנורה שזכינו לא מערבי ישראל במלחמה האחרונה כשהם רקדו ממש כך,אני מכיר חלק אישית רקדו על הגגות והאשימו את ישראל.למחרת התבכינו על זכיות וביטוח לאומי .זה צריך להכניס להם טוב טוב לראש אם לא מבין.לא הולך בשום מקום בעולם .אם הם רוצים לשחק כך שילכו לחפש זכיות .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אני בכלל לא מבין למה בודקים אותם ולמה מבזבזים

    יפה נפש, 01/06/07 11:17

    זמן .
    פשוט מאוד - להעלות אותם כמה שיותר על המטוסים ,ולא לתת להם לחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אם בגצ יקבל את העתירה החצופה יש לפרקו! (ל''ת)

    פוחד מטרור ערבי, 01/06/07 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעניין למה כשבני סלע ברח חשדו רק בבעלי איבר מין זכרי... (ל''ת)

    ערבים נגועים, 01/06/07 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה דווקא ערבים?

    קובי, 01/06/07 11:15

    למה בודקים ערבים בצורה חריגה? הלא רק הם פוצצו בעבר מטוסים !
    ועכשיו לסיפור האמיתי.
    הולנדי נוצרי , חבר שלי ואוהד ישראל מושבע, נבדק בנתב''ג בצורה משפילה כי ידע עברית. לא עזר לו שאמרתי שהוא חבר שלי וגר אצלי ובא לסיור מקצועי בארץ. הראש הכחול של קצין הביטחון החליט שהוא לפחות ערבי. הוא עבר זאת כבר כמה פעמים, לדבריו. אז שהערבים יירגעו!
    גם אוהדי ישראל נבדקים בקפידה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אי אפשר להגיד לבודק תבדוק אותו דבר זה לא מציאותי!כל נוסע רמת הסיכון

    zobret, 01/06/07 11:15

    אי אפשר להגיד לבודק תבדוק אותו דבר זה לא מציאותי!כל נוסע רמת הסיכון ממנו שונה!זה כמו להגיד כולם יקבלו ביטוח לאומי שווה!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    גם עזמי בשארה הוא ''ערבי- ישראלי''... הם סוס טרויאני בחברה שלנו!!! זה (ל''ת)

    אנחנו או הם!!!, 01/06/07 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    האגודה לזכויות החיים

    זאב גל, 01/06/07 11:11

    אני חושב שאני מייצג את רוב הציבור שרוצה את הזכות האלמנטרית לחיות . אז כאשר עזמי בשארה ורשימת משתפי הפעולה ידאגו לכך שנוכל לחיות יפסיקו לבדוק אותם . לא אכפת לי שהם מרגישים כך שלחו אותם לשדה התעופה במינכן שיבינו מה זה השפלה וחיטוט. מה לעשות הערבים מתפקדים כגיס חמישי והגיע הזמן שיפנימו את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יהודים מושפלים בזריקות אבנים וירי.. איפה האגודה לזכויות יהודים? (ל''ת)

    מיקי, 01/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צודקים! יש לבדוק שמאלנים כמו שבודקים ערבים!

    מומחה לבטחון, 01/06/07 11:08

    כל מי שחשוד בעוינות למדינת ישראל ואין זה משנה אם הוא ערבי או סתם שמאלני, צריך לעבור בידוק מיוחד!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק, אם הם יכולים לצאת עם עתירה כזו. (ל''ת)

      יעל, 01/06/07 11:37

      הגב לתגובה זו

    • מילים בסלע !!! (ל''ת)

      א, 01/06/07 22:49

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    למען ההגינות יש למחוק את שדרות כדי שיהיה שקט סוף סוף (ל''ת)

    חי, 01/06/07 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נו, מה עוד אפשר להגיד...

    עוד אחד, 01/06/07 11:07

    רק זה שאף יהודי לא ניסה לחטוף מטוס...

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביום שלא יהיה ג'יהאד לא יהיו בדיקות ביטחוניות. (ל''ת)

    מאוס, 01/06/07 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    50% מהערבים ישראלים תומכי חמאס! (ל''ת)

    עמירם, 01/06/07 11:04

    הגב לתגובה זו

    • תתעורר! 100% (ל''ת)

      קיקו, 01/06/07 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    האגודה לזכיות האזרח,אינם אחראים למעשיהם ! (ל''ת)

    מ, 01/06/07 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יש לתת אמון בערבים - כמו שנתנו אמון בערפאת ובחבריו מטוניס

    הנשיא הבא של, 01/06/07 11:02

    אם רבין לא היה נרצח אז כבר מזמן היה שלום ולערביי ישראל היה שיוויון זכויות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אגודה שמאלנית מטורפת!!

    ישמעאל, 01/06/07 11:00

    למי שטס במטוס ישראלי יש את כל הזכות לדעת,שלא ישאר בחסדי שמיים ורק אלוהים יכול להציל אותו.במיוחד היום שהערבים הישראלים רק הולכים ומקצינים,אסור להפסיק לבצע בדיקות קפדניות בהם.אנחנו חיים במזרח התיכון,לא בשוויץ!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    עד כמה אפשר להיות מטומטם?!

    אדם, 01/06/07 10:58

    מה?!

    מה כבר אפשר להגיד על דרישה כל כך דמגוגית וחסרת כל קשר למציאות?!

    ואולי הדבר הכי עצוב זה שהאפשרות שמלחכי פנכתה של בייניש בבגץ עוד יקבלו את העתירה המזעזעת הזו...

    מדינת ישראל מובלת על ידי גורמים תמהוניים שלא מייצגים את רצון הציבור את ערכי העם היהודי ופילו לא את הקומון סנס הכי מינימלי.

    אם לא נקום אנחנו,העם,ונעצור את הטירוף הזה הכחדתנו כעם וכמדינה היא שאלה של זמן בלבד...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני חושב שהערבים משפילים את המדינה (ל''ת)

    איציק נח, 01/06/07 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    האגודה לזכויות האזרח , אינם אחראים לבטחון במדינה

    בנימין, 01/06/07 10:52

    ועל כן אל להם להתערב בהליכי הבדיקות הבטחוניות .
    עד כמה שידוע לנו הסיכון מפיגועים מגיע מערבים ועל כן יש לבדוק כל ערבי לבטחון המדינה .
    כגם אנו מצפים שהם ירדו מרצונם לבצע פיגועים וז לא תהיה סיבה לבדיקות --- כנראה אנו עוד רחוקים מזה .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למרות שאני מתון-הערבים הביאו זאת על עצמם, לא להפסיק את הבידוק!! (ל''ת)

    קודם כל-בטחון!, 01/06/07 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מי אשם בהשפלות הללו זה אתם בעצמכם אתם הבאתם זאת על עצמכם (ל''ת)

    אזרח, 01/06/07 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גזענים

    עאדל, 01/06/07 10:49

    כנוסע ישראלי ותיק תמיד הנוסעים הישראלים מופרדים משאר הנוסעים ועוברים בדיקות בטחוניות מקיפות יותר, אני לא זוכר תביעה בעניין..

    אני ממליץ לכל התובעים לטוס לארה''ב, הגדולה בדמוקרטיות, ולראות איזה בדיקה יעבירו אותם בניוארק....

    הגב לתגובה זו

    • עאדל כל הכבוד לך..אתה רציני מאד..

      איציק נח, 01/06/07 11:05

      הרי החיים של כל הנוסעים תלויים במטורף אחד אז צריך לבדוק את כל המסוכנים או החשודים כמסוכנים לפני העליה למטוס שלא יהיה מאוחר מדי..

      ואז כולם יצטערו ויתאבלו על הרוגים מיותרים..

      הגב לתגובה זו

    • עאדל אלעק (ל''ת)

      אבו עלי, 01/06/07 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיפסיקו להרוג יהודים אז נחשוב על זה. (ל''ת)

    י, 01/06/07 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מטומטמים

    שלומי, 01/06/07 10:45

    כשייפול המטוס הראשון ע''י ערבי שלא נבדק היטב כי ''פוגעים בכבודו'' נראה מה יגידו האגודה לזכויות האזרח בתנאי שהוא לא יהודי''

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שלטיסה הזו יעלו את יפי הנפש ה'נאורים' מהאגודה הפסיכית הזו (ל''ת)

      ערן, 01/06/07 11:16

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה תמיד שכל האירגונים היפה נפש האלה, נעלמים כקורה משהו שהם לא חש (ל''ת)

      בו עליו קודם., 01/06/07 13:27

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר לך שמדובר בדברים שהם/חלק מהם לא חשבו עליהם קודם?

        איתי, 01/06/07 21:40

        אולי חלק מ ''יפי הנפש'' תומכים במחבלים והיו רוצים שכזה דבר יקרה, בשם ה ''התנגדות האמיצה לכיבוש'' של חבריהם.

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    בכל מקום נוסעים ערבים נבדקים

    אליוי, 01/06/07 10:44

    באירופה הם נחשדים כמהגרים לא ליגלים
    בארה''ב הם לא מקבלים ויזה
    ועוברים בדיקות של שעות
    הערבים מתלוננים כנגד כל המדינות אבל משום מה רק ישראל היא שנחשדת במניעים גזענים...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כמעט כל הטרוריסטים הם ערבים, זה לא שיקול ענייני ?

    ש, 01/06/07 10:43

    הנאמנות שלהם למדינה מוטלת בספק רב, ע''פ הודאתם, והם גאים בזה - זה לא שיקול ענייני ?

    מחנכים אותם להיות זוהמה אלימה, מגן הילדים - זה לא שיקול ענייני ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה רק אני, או שכל התגובות פה הן פה אחד?? לא להפסיק לשמור על הבטחון! (ל''ת)

    לא להיכנע!, 01/06/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הערבים מפוצצים מטוסים חוטפים ואונסים להחמיר בבדיקות שלהם (ל''ת)

    רפי, 01/06/07 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    נו באמת....

    מוטי, 01/06/07 10:40

    עדאללה, שמאדללה ושאר רודפי הכותרות, הפעם באמת הגזמתם...

    בניו זילנד נתפס ישראלי מבריח מזוודה מלאה בכדורי אקסטזי, משך שנים אחר כך כל ישראלי, כולל הח''מ, על אף היותו רחוק מאוד מתדמית ''הג'אנקי'' עבר בדיקה ארוכה ומעצבנת של שלוש שעות במהלכה הפכו לי את כל המזוודה כולל פתיחת גרביים מקופלות.

    מעצבן - כן, מקומם - אולי טיפה, משפיל? ממש לא....

    אין מה לעשות, הנזק המצרפי מפיצוץ מטוס אחד על 400 יושביו (היהודים והערבים) עולה לאין ערוך על בדיקה של רבע שעה הנערכת בחדר צדדי.

    ברור שזה לא נעים, ואפילו מכיל אלמנטים ''גזעניים'', אבל מהיכן שואבת האגודה לזכויות האזרח את החוצפה לטעון כי אין צידוק בטחוני לבדיקות????

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הידעתם עם אתה דרוזי לא בודקים אותך

    עידו, 01/06/07 10:39

    לפחות בתחבורה צבורית ,אולי עם הערבים בארץ היו נאמנים כמו הדרוזים וחלק מהבדואים הם לא היו בוכים , ושלא נשכח שאת הפיגוע בנהריה ביצע ערבי ישראלי

    הגב לתגובה זו

    • -ודה!, היהודים חיים בשלום עם כל המיעוטים.

      תודה, 01/06/07 11:25

      חוץ ממיעוטים שתומכים בג'יהאד ושהתאבדות היא סיבה לקיומם.

      הגב לתגובה זו

    • חלק מהמאבטחים באוטובוסים הם דרוזים והם בודקים ומתשאלים את כולם! (ל''ת)

      כולם נבדקים., 01/06/07 12:03

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      ש13, 01/06/07 13:12

      אחד החברים הטובים שלי הוא דרוזי והוא נאמן למדינה אפילו יותר מכמה יהודים שאני מכיר.
      אם הערבים באמת היו רוצים להשתלב איתנו הם היו עושים זאת כבר במשך 60 שנות קיום המדינה.
      אבל הם רוצים רק לגרש אותנו מכאן ולהרוג בנו ולכן הבדיקות האלה הן הכרחיות ואסור שיפסיקו להתייחס אל הערבים כחשודים ולבדוק אותם בצורה הכי יסודית שאפשר.
      גם אני ששירתתי במחסומים ברחבי איו''ש קיבלתי את ההנחיה לבדוק ערבים ישראליים בצורה קפדנית ובלתי מתפשרת.
      הערבים הביאו את זה על עצמם, לכן את התלונות שלהם שיפנו למישהו אחר ולא למאבטחים ולבודקים בשדות התעופה שעושים עבודה מצויינת ומגיע להם ציון לשבח!

      לעומת זאת, מערכת המשפט בישראל היא ותמיד הייתה נתונה בידי השלטון השמאלני קיצוני.
      ולכן כל הצעה, הזויה ככל שתהיה שנוגעת לגבי זכויות הערבים/פלסטינים, לא מן הנמנע שתעבור אצל ההזויים.

      אפשר רק לקוות שיום אחד תהיה במדינתנו מערכת משפט שתדאג לאינטרס היהודי ולא לאינטרס הפלסטיני/ערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    סונים ייבדקו

    שלמה, 01/06/07 10:35

    הערבים שמתכוונים אליהם הם הסונים. הנוצרים הם המסכנים שנכבשו על ידי הסונים וברובם הם נגד הסונים שממשיכים לדכא אותם גם בימינו. השימוש במונח ערבים שמוצאם ממדבריות ערב (מוצאו של מוחמד), טועה ומטעה ומונע התייחסות לקיצונות הסונית. נכון שגם השיעים קיצונים באותה מידה כמו הסונים כפי שבא לידי ביטוי בעיראק עם הרצחנות המשותפת. לכן יש לדייק במינוחים ופתאום תראו שיש לנו גם בעלי ברית נגד הסונים והשיעים כמו הדרוזים והנוצרים.

    הגב לתגובה זו

    • טעות , הנוצרים משתדלים למצוא חן בעיני המוסלמים והם מסוכנים דוגמא:

      עיראקי, 01/06/07 13:05

      עזאמי בשארה- ומפלגתו בלא''ד, המחבל האריכבישוף הלריון קאפוצי
      הללו נוצרים, שפועלים במרץ רב יותר כנגד ישראל.המוסלמים מתעלמים(מגילוי ה ''רצון הטוב'' ומדכאים ומחסלים את המיעוט הערבי הנוצרי. חוסר הסובלנות שלהם ידוע גם ברציחות של מליוני נוצרים באלג'ריה, בלבנון בסודאן בעיראק, במצרים(קופטים), בבית לחם וראמאלה.מליוני
      נוצרים ברחו על נפשם. נכון שיש ערבים נוצרים רבים שמבינים
      שמנהיגים קיצוניים כמו בשארה, גורמים להם נזק. אך עדיין שוטים נוצרים מעדיפים להאשים את ישראל בכדי למצוא חן בעיני המוסלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה עם פניה לערבים שיפסיקו עם פיגועים? (ל''ת)

    מיקי, 01/06/07 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה לעשות-רק ערבים מתאבדים וחוטפים מטוסים.. (ל''ת)

    לשמור על הבטחון, 01/06/07 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בדיקות

    a.a., 01/06/07 10:23

    אני עובר כבר שנים בשדות תעופה בעולם ועובר בדיקות משפילות ולעיתים החרמות של פריטים אישיים .
    איני ערבי אך זה קורה לי בגללם.
    שמאלנים יקרים תפסיקו להעביר בקורת הרסנית אתם יוצרים פתחון פה לשונאי ישראל הרוצים לחסלנו.
    אתם כורתים את הענף עליו אתם יושבים.תתפכחו!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אלה הערבים שאינם רוצחים הינם צבועים (ל''ת)

    א.פ, 01/06/07 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    האגודה לזכויות המטומטמים

    gal, 01/06/07 10:20

    אולי תתעוררו למציאת הקיימת כאן??? פה זה לא סקנדינביה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אין מילים

    יהודי, 01/06/07 10:19

    עוד חור בספינה של עוד עמותה שקמה להחריב את המדינה, קיום המדינה הזו, זה רק שאלה של זמן

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לתבוע את האגודה לזכויות האזרח !

    אלדי, 01/06/07 10:18

    על סיוע לטרור

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    באפליה אשמים היהודים משום שאינם מבצעים פגועים בטחוניים (ל''ת)

    יוסי, 01/06/07 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אחחח אין כמו להתנהג כמו מפגרים...

    just me, 01/06/07 10:10

    זאת לא אפלייה !!! מה לעשות שכול מי שמתפוצץ בעולם הם ערבים?

    נמאס כבר מהטמטום אהה סליחה ה-''מוסר'' הזה....

    השמאל יהיה אחראי לשואת היהודים!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    להאשים את האירגון העויין הזה בעזרה לרצח!!! (ל''ת)

    אמנון, 01/06/07 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הכהן: עדיף ערבים ''מושפלים'' מיהודים מתים (ל''ת)

    יצחק הכהן, 01/06/07 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה עם הזכות לחיות?

    סטודנט מב''ש, 01/06/07 10:06

    לא בכדי האגודה לזכויות האזרח משתמשת במונח ''ערבים''. הסיבה לבדיקות נובעת מהיות רוב הערבים מוסלמים,דת שחורטת על דגלה הרס וחורבן של כל מה שאינו עולה בקנה אחד עם מה שהיא טוענת, כולל שדות תעופה ומטוסים הומי אדם. מה הלאה? בדיקות שוות ליהודים וערבים במחסומים ביציאה מג'נין?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה לעשות רק ערבים מפוצצים אוטובוסים ומטוסים,לא ככה? (ל''ת)

    ההמום, 01/06/07 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה לעשות...

    ארז, 01/06/07 10:03

    מה לעשות, שערבים מבצעים פיגועים, לא יהודים.
    מה לעשות, שערבים מהווים סכנה, לא יהודים.
    אז מה לעשות, עד שהם יפסיקו לבצע פיגועים, כל ערבי הוא חשוד, ויש לבדוק אותו בדקדקנות.
    כי מה לעשות, גם ליהודים יש זכויות, וזכותנו לחיים גוברת על זכותו של כל אחד אחר לנוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האגודה לזכויות האזרח משנה את שמה ל''אגודה לזכויות הטרוריסטים לרצוח''. (ל''ת)

    אימבצילים, 01/06/07 10:00

    הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר (ל''ת)

      יורם, 01/06/07 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    להפסיק את הבדיקות ולצייד אותם בנשק

    יאיר 1, 01/06/07 10:00

    יש להפסיק את הבדיקות לאלתר ולספק לערבים כשק ואמלח לפני העליה למטוס שיעזרו לאיש הביטחון להתגבר על האוייב אתה מפין את זה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    קודם ישפסיקו את הפיגועים ותמיכה בטרור נגד יהודים! (ל''ת)

    שוקי, 01/06/07 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סתם דמגוגיה זולה. אני אעדיף להבדק בחשד לערביותי ובלבד שימנע (ל''ת)

    פיגוע נוסף!, 01/06/07 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    טוב מאוד!!!

    ערבי, 01/06/07 08:37

    יש להמשיך במסורת הנ''ל-אין לסמוך עלינו.

    הגב לתגובה זו

    • מהרסיך ומחרביך ממך יצאו

      עוכר ישראל, 01/06/07 10:36

      ממש טמטום וחוסר התחשבות, לבקש דבר כזה.

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה ערבי צודק?

      איציק נח, 01/06/07 10:58

      ערבי מוכן להתאבד תמורת מאה דולר קצבה חודשית למשפחתו .

      אז לפוצץ מטוס שלם זה יכניס אותו ישר לגן עדן ולקצבה משולשת לכל אחד מבני משפחתו.
      סבתא שלי אמרה אין אמונה בערבי אפילו שהוא ארבעים שנה בקבר..
      אז מה זה בדיקה של חמש עשר דקות מקסימום?
      ואז הערבי מקבל תעודת הכשר ?

      הגב לתגובה זו