• 65.

    היה שווה?

    נ, 02/06/07 11:44

    אחרי שעבר זמן מאז ההתנתקות ואנו עדים לטרור וירי של רקטות קסאם מעזה לעבר ישובים ישראלים, האם באמת היה שווה לאלוף נווה לבצע את ההנחיה של הדרג המדיני או לשים את המפתחות על השולחן ולומר אני לא עושה דברים כאלה. בראייה לאחור הוא היה צריך לשים את המפתחות והוא היה יוצא גדול ולא היה נוטל חלק בחרפה הזו שלא יצא ממנה כלום ורק צרות, השפלה שחלק ורק חלק מהציבור סובל ממנה.
    בטוח קשה לוותר על דרגות, להתפטר אחרי כל כך הרבה שנים שהרי זה הדבר היחידי שהוא יודע לעשות- צבא אבל יש עקרונות, ערכים, והם גוברים על החומריות המזוייפת כך חשבתי לפחות לגבי אנשים שנראו לי ערכיים.
    תמיד יזכרו את נווה כאיש שהחומריות הייתה יותר חשובה לו מהאידיאולוגיה הפנימית מהערכים מהאמת של עם ישראל. תמיד יזכר כאיש שהיה לו חלק בהתנתקות המקוללת הזו ומבחינתי זה ניצחון החומריות על הרוח. ועוד כומתה חומה- מביש.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    תודה מעומק הלב לאלוף נוה

    יונתן גבעתי, 02/06/07 11:13

    על תרומה של שלושים ושתים שנה
    של תרומה עמוקה לביטחון ישראל
    והמשך הצלחה בדרך שתבחר.

    ולקומץ הטיפשים הקיצונים,שחושבים
    את עצמם למייצגי המתיישבים,
    אתם ממש לא מייצגים אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תראו את תגובות הכתומים

    כחול לבן, 02/06/07 09:55

    רק מלראות את תגובות הכתומים המוטרפים באש הדתית הקיצונית, אפשר להבין מול אילו קשיים היה צריך נווה להתמודד.
    הצלחתו בכך מעידה כאלף מונים על יכולתו, ועל רמתו הגבוהה, ובה בשעה על רמתם הנמוכה ועליבות הנפש של הכתומים שכל מעשיהם נזק למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יאיר נוה

    שמעון, 02/06/07 09:42

    חייל בכל ר''מח אבריו אני בן מחזור שלו מהטרונות בגולני.
    לא פוליטיקאי ולא צריך להיות.
    כן ירבו כמותו בצ''הל

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גבר גבר

    די, 02/06/07 09:39

    להוריד את הכובע בפני האיש.
    עם ההצלחה שלו אף אחד לא יכול להתווכח.
    העובדה שהוא דתי ולא השתחווה בפני המתנחבלים, מעידה כאלף עדים על רמתו הגבוהה.
    כל המתנחבלים יכולים ללעוס את מצנפות הקו קלוקס קלן שלהם, וגם השמאל שקיטר על ''האלוף הדתי'' שבטח יעשה הכל למען המתנחבלים, יכול לרוץ לעוד הפגנה מתרפסת בבילעין , כל זאת בזמן שהאלוף נווה יעיין בספר הצלחותיו.
    ברכות ותודה על שרותך.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החלטתי ברק - כנסו

    אמנוני הצפוני, 01/06/07 22:17

    הבחור הזה שמדבר בשם המשפחות השכולות ובשם עמירם לוין עושה רק טוב לברק.
    אני שהייתי מנגד החלטתי בעקבות שטיפת המוח המטומטת להצביע לברק
    סוף פסוק

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נוה מנע ביודעין כניסת מתפללים לקבר יוסף הצדיק זיע''א בשכם !!!

    קבר יוסף הצדיק, 01/06/07 19:13

     בשנתיים בהם כיהן לא הייתה אפילו פעם אחת כניסה מורחבת עם אוטובוסים לקהל הרחב ורק כשנאלץ לסיים את תפקידו שבו כבראשונה כניסות האוטובוסים לתפילה במתחם קבר יוסף הצדיק זיע''א בעיר שכם.

    הגב לתגובה זו

    • בדיעבד חבל שמנע למה שחיילים יסתכנו בשבילכם

      שי, 01/06/07 22:01

      אני הייתי מציע שכל מי שרוצה להתחבק עם איזה קבר שילך עם איזה בבה או קמיע או ישיבה מאחריו

      בלי יכולת להזעיק צבא במקרה חרום

      הבבות או הקמעות יגנו עליכם.

      הגב לתגובה זו

    • למה אתם מסתכנים? למה ללכת לקבר?

      חבל עליכם, 02/06/07 00:53

      בהחלטה הזאת הוא צדק.
      לא חראם על החיים הצעירים שלכם ושל החיילים? אתם מסתכנים.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    נקודה למחשבה...?

    טומי, 01/06/07 19:07

    אם כל הקופים הכתומים מתלהמים ויורדים על האלוף,
    מן הסתם שיאיר נווה עשה עבודה מצויינת,
    הרי רק מי שבא מהחוגים שלהם,מכיר ויודע את כל הפוילה שטיקים שלהם,
    ועליו הם לא מצליחים לעבוד בעיניים,
    מעבר לכך, המתנחבלים כבר מזמן לא בקונצנזוס,ולשאר העם נמאס לשמוע אותם ואו אפילו לראות אותם,
    והכי חשוב,ללא אנשים כמו יאיר נווה
    ושאר החיילים שעושים לילות כימים על מנת לשמור על חייהם של הפרזיטים הכתומים,חייהם לא היו שווים כקליפת השום,נראה אותם עומדים לבדם מול הפלשתינאים,ללא עזרת הצבא ?

    הגב לתגובה זו

    • Achmed, where have you been in the last year?

      ven, 02/06/07 08:36

      the only thing the people of israel are sick and tired of, is the fanatical smallanazim. of you kapo traitors running to aid the arab-nazi movement and propoganda.
      let me guess, some kibutznik in the north with mapay garbage heritage, right? how much money did you guys rob from the israeli tax payers?

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    שלום, שלום-

    שבוז, 01/06/07 18:27

    ואל תשכח את המחשב שלך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נווה שחצן יהיר מזלזל וחסר מקצועיות

    רובין הוד סא''ל, 01/06/07 17:54

    מדובר באחד הקצינים הגרועים שפגשתי בחיי
    מזלזל חסר רגישות שחצן
    הייתי בטקס כדי לוודא שהוא באמת הולך

    הגב לתגובה זו

    • הטקס ביום א' הקרוב (ל''ת)

      תוהה, 01/06/07 18:30

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון הטקס כבר היה. החילוף ביום ראשון. (ל''ת)

        פישל, 03/06/07 02:26

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    נווה כמה רוע יש בך אתה שרוצצת ראשי ילדים בעמונה האם יש לך מצפון? (ל''ת)

    יואל, 01/06/07 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בהצלחה לשמני היה מב''ס בה''ד 1 בזמני (ל''ת)

    עמיג, 01/06/07 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אדם מתועב שטיפס לצמרת על גבם וראשיהם של בני עמו.

    יהודי תושב א''י., 01/06/07 17:52

    אני מאחל לאיש הנאלח הזה שיוציא שארית חייו העלובים במסכנות ןבצער, כפי שגרם לאלפי היהודים שגורש מבתיהם והרס את חייהם.

    הגב לתגובה זו

    • עוד כתום הזוי וכפוי טובה.

      אורן, 01/06/07 18:43

      אתם כבר מזמן לא רלוונטים. פערתם תהום בין שמאל לימין. לפחות קפצתם פנימה בטיפשותכם ובחוסר היכולת שלכם לדעת להפסיק ולדעת להתפשר.
      כל משפט נטוף שנאה שלכם מרחיק אתכם יותר ויותר מהשיח הציבורי ומקרבת את המושג הזוי אלכם יותר ויותר...

      הגב לתגובה זו

      • לאורן:אנשים כמוך מסייעים לאויב ומקרבים את הקסמים לביתנו.

        שאול, 01/06/07 20:28

        בגלל אנשים כמוכם יהדות אירופה לא נשמעה לז''בוטיסקי ולא ניצלה מהיטלר.וכך אתם חוזרים על אותם השגיאות.

        הגב לתגובה זו

        • שמענו אתכם...עכשיו אנחנו גם אשמים בשואה...

          אורן, 01/06/07 22:27

          אתה מתחיל לתפוס עד כמה אתם מנותקים מהמציאות השפויה?

          הגב לתגובה זו

      • you kicked them out of their homes, destroyed their livelelyhood

        ven, 02/06/07 08:38

        and they are to blame? you smallanim made hand in hand with israels enemies and the right i to blame? what is your malfunction?

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    נוה הגדול מכולם לא היה כזה אלוף עד היום!!

    דפנה, 01/06/07 17:49

    רק טיפשים יכולים להגיד מילה רעה על האלוף הגדול מכולם יאיר נוה.
    ברגע שידעו מה קיבלו במקומו כנראה שכולם יצטערו.

    הגב לתגובה זו

    • הגדול מכולם במה בדיוק?......

      ירון, 01/06/07 17:55

      בזלזול בפיקודיו?...
      בשחצנותו הגדולה?...
      אפס מאופס טוב שפטרנו מעונשו של זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה אתם רוצים מנווה? הוא נראה כמו סב חביב. רוצים סיפור ? (ל''ת)

    הינשוף, 01/06/07 17:46

    הגב לתגובה זו

    • '' אדון ינשוף ''

      ציפי שביט, 01/06/07 17:54

      שלום אדון ינשוף
      חכה ואל תעוף
      רוצים סיפור ?
      כן ודאי אתם רוצים סיפור.
      ספר לנו סיפור, ספר גם אגדות...
      כן...ודאי...אפשר....מאוד
      סיפור פורפור
      אתם רוצים סיפור...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    נווה לך ולא לשלום לך תייצג את שונאי ישראל (ל''ת)

    רפי, 01/06/07 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    נווה אינו מעל ומעבר, סה''כ מעל היתר..וזה לא קשה לצערינו..

    עידן, 01/06/07 17:33

    יאיר נווה קיבל פה יחסי ציבור שאינם מגיעים לו כלל וכלל, רצה הגורל והבנוניות שלו בלטה מעל בנוניותם של האחרים , והפכו את האיש ל ''שר צבא''

    מי שהוריד את רף הפיגועים הייתה גדר ההפרדה, ובידוק המדוקדק במחסומים, פעילות עניפה של השב''כ בשילוב כוחות צהל, נווה הוא בורג קטן במערכת הזאת, והוא כידוע משתייך לצהל,
    אך מפה עד להפוך את נווה ל ''שמשון הגיבור'' הדרך עוד ארוכה מאוד מאוד, ולא זה האיש .

    איני נכנס למה שעשה בגירוש יהודים מבתיהם , הוא חיי עם מצפונו, והוא יודע טוב יותר מכולנו אם עשה מה שעשה כשמצפונו שלם , אדם צריך לדעת שכשאינו שלם עם מצפונו, והולך אחרי הסררה , השלטון, והכסף במקום ללכת אחרי ערכים על גבם הוא חונך ( במקרה של נווה , הבטחה שנתנה לאברהם אבינו , ''לך אתן את הארץ הזאת'' וזכות היהודים לישיבה, בכל מקום בא''י ) סופו לסבול,
    ימים יגידו אם מר נווה אכן יחיה תחת גפנו ותאנתו, או שיהיה נע ונד בארץ כמו קין .

    נאמר על אדם כשמגיע לגיל זקנה ושורה עליו הרוח, ושלווה מציפה את ליבו, לוקח מנוחה מכל השנים בהם עשה את מעשיו חיי את חייו,
    רק אז.. ישב ויעשה חשבון נפש בשיקול הדעת , כשאינו מוסת, וכשאינו מושפע מהלך הרוח, יושב הוא עם עצמו ודן עצמו לפי מעשיו,
    בגין עליו השלום, הגיע לגיל זקנה, וצער רב הורידו ביגון שאולה, על הרצחם של חפים מפשע תחת פיקודו , (אומנם שרון היה מפקד הכוחות בשטח, אך בגין הסמכות העליונה)
    להבדיל אלף אלפי הבדלות, (באותה נשימה בגין ונווה , הזויי לגמרי ..)
    אם שלם נווה עם מעשיו אנחנו עוד נראה , .. ועוד איך נראה,

    זכרו את המשפט החשוב .
    |'' גם קוץ במדבר, הוא פרח בר'' היום תהיה בינוני פלוס בין כל הבינוניים מינוס,... ימליכו אותך למלך..
    אך בדורם של נפילים , היה נחשב אדם כמו נווה , לאחרון המשרתים, אוליי אף למשרת מן המניין בחצר- המלך , בטח לא לסריס,ואחת כמה וכמה לא לשר חצר!
    ותחשבו על זה...

    הגב לתגובה זו

    • מעולה, תשובה ניצחת לכתבה הזוייה שאינה לגופו של עניין! (ל''ת)

      שולה לקחו לה, 01/06/07 18:12

      הגב לתגובה זו

    • נהניתי לקרוא, ממש לעניין.

      עובד ערייה, 01/06/07 18:17

      נווה הוא איש צבא בינוני, בים של גרועים ממנו.
      גם אני במצבו היתי הופך לגיבור ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לאלוף נוה - תודה ובהצלחה

    דוד, 01/06/07 17:28

    על סיכול ומניעת פיגועים , שקט יחסי ומניעת עזתיזציה של יו''ש.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מצטרף לברכות החמות. רק תעשה טובה תברור טוב יותר את ידידך . (ל''ת)

      הבורר, 01/06/07 17:44

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי זה המילואימניק הכרסתן בתצלום עם נווה ? (ל''ת)

    יואל, 01/06/07 17:20

    הגב לתגובה זו

    • זה הטבח של החטיבה אבקסיס. (ל''ת)

      מלמד, 01/06/07 17:23

      הגב לתגובה זו

      • כבר תיקון ! הוא לא טבח. הוא קודם לדרגת שף !!!! (ל''ת)

        זואי, 01/06/07 17:47

        הגב לתגובה זו

        • מה קרה לכם זה קפלינסקי הדחליל מהצפון. (ל''ת)

          יעקב, 01/06/07 17:55

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    מעתה אימרו , יאיר נווה, ימח שמו וזכרו!

    מגורש, 01/06/07 17:05

    אדם כזה שגרם סבל ליהודים , שהחריב בתים בתי כנסת, משפחות ועדות, אינו ראויי לשבת במניין,
    אדם זה מצורע , ודינו לחיות בבדידות כל חייו, עד לימו האחרון,
    מי יתן ותשלם , יש דין ויש דיין , ואת הדין אתה תתן!
    באשר לשמאלנים, ולשונאי המתנחלים והכתומים אני אומר.. תהיו בריאים כולכם.. אין בליבי כעס עליכם,
    עד שאדם לא מגיע למצב שבו מפרקים את קהילתו ואת משפחתו, הוא אינו יכול להבין עד כמה הכעס והכאב גדולים,
    לעולם לא נסלח!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מגורש טיפש !!! (ל''ת)

      דוד, 01/06/07 17:12

      הגב לתגובה זו

    • בגלל אנשים כמוך

      מגורש 2, 01/06/07 17:16

      בגלל אנשים כמוך אנחנו צמים את צום גדליה אם תבין את טעויות העבר תוכל להביט אל העתיד אנו צריכם ללכת למערכה אחרת פוליטית ולא להחליש את צה''ל האם אתה מוכן לספוג עוד פיגועים בשביל פינוי עמונה??? האם אתה היתה זה שמביט לאם שקולה בעניים??? אני מתביש שיש אנשים כמוך בינינו

      הגב לתגובה זו

    • שמע, אני לא אוהב את נוה ולא את חברו קפלן הדחילי אבל בלי קללות !!!! (ל''ת)

      יוסי, 01/06/07 17:19

      הגב לתגובה זו

    • לא יאומן !

      מנחם, 01/06/07 17:53

      46, אתה חלאת המין האנושי ואתה עוד מאמין באלוהים. באם יש אלוהים אני מקווה מאוד שבמהרה בימינו הוא יקח אותך.
      אתה ושכמותך חלאות.

      הגב לתגובה זו

      • אם אכן יש אלוהים , אני דתי, אתה לא, אז למי הוא ישמע לי או לך?

        מגורש, 01/06/07 18:10

        ואני הייתי אומר ש..
        עדיף שיקח אותך... גם ככה חרא מסואב כמוך לא מבין מצוקות של בני אדם.

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת חושב שאלוהים חקשיב לך או שאתה אמור להקשיב לאלוהים?

          אורן, 01/06/07 23:12

          או שאתה חושב שאתה כמו אלוהים רק בגלל שאתה דתי?

          או שאתה איזה ילד מחוצ'קן וטיפש בן חמש עשרה שמעביר את זמנו ברשת....

          הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך! ימש''ו (ל''ת)

      מיקי, 01/06/07 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נווה אדם ללא מוסר ועקרונות.עבד אדוניו.רובוט המצייט לאדוניו. (ל''ת)

    שאול, 01/06/07 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יזכר לדראון עולם! (ל''ת)

    יוסי, 01/06/07 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה עם הרלשית צביה ?

    קצין מתוסכל, 01/06/07 16:40

    שמשום מה זכתה בשבוע האחרון שלו בתפקיד לקידום בתוך הפיקוד לדרגת סא''ל? שחיתות. אם היא כל כך מוכשרת היה צריך למנות אותה חודשים או לפחות שבועות קודם לכן. אם לא למה היא טובה יותר מחבר שלי שהתמודד מולה על התפקיד?

    הגב לתגובה זו

    • עשרה מועמדים לתפקיד

      דניאל א., 01/06/07 17:10

      עשרה מועמדים לתפקיד אחד, בסוף בוחרים אחד. מה יוצא? תשעה שונאים ואחד כפוי טובה. ומבין השונאים אחד כותב טוקבקים ומספר על שנאתו, וקורא לה '' שחיתות ''!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה (ל''ת)

    ., 01/06/07 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    פעולת תהגמול נגד אויבי הדמוקרטיה שהתבצרו בעמונה - שיא הקריירה שלו

    נעמן, 01/06/07 16:38

    הוא הצליח לטפל במחרצות נגד הניסיון להרוס את הדמוקרטיה בעמונה והצליח
    עמונה צריכה להיות סמל ומופת במאבקה של הציונות
    אני מצדיע לך האלוף נווה
    רס''ן במיל. נעמן

    הגב לתגובה זו

    • בעמונה הופעל כוח מוגזם והיתה אלימות בלתי נסבלת.

      שמאל ישראלי, 01/06/07 17:34

      האירועים בעמונה הראו שיטה כוחנית ואלימה. כולנו ראינו את התמונות.
      אם האלוף נווה רוצה להתגאות בשירותו הצבאי הוא יכול להתגאות בו למרות עמונה ולא בגלל עמונה.
      אנחנו שמאל ישראלי, שתמך בהורדת עמונה, אבל האלימות והכוח המוגזם כלפי המתנחלים הזכירו משטרים אפלים ולא את צהל שהכרנו.
      אלה לא היו פלשתינאים שיכלו להרוג את החיילים שבאו להוריד אותם.
      האלימות שראינו היתה מצודקת רק במקרה שחייל מגן על חייו.
      כאשר שוטרים מתנהגים באלימות מחש חוקרת אם הכוח היה סביר אבל מרחוק קשה לשפוט. לא היינו שם.
      זו לא שעתה היפה של הדמוקרטיה.
      אלוף נווה יכול להתגאות בסיכול פיגועים אבל לא בכוח ואלימות כלפי אנשים.
      אנחנו מתפלאים על התגובה שלך אם אתה רסן במיל וכתבת את שמך.
      עמונה היתה צריכה לרדת אבל לא כך. לא באלימות אלא בהידברות.
      מותר להשתמש גם בשכל ולא רק בכוח.

      הגב לתגובה זו

      • ברגע שהממשלה החליטה וברגע שכל הערעורים נדחו

        אורן, 01/06/07 20:08

        אין על מה לדבר יותר.

        אתם לא הסכמתם לשום פשרה וכן, ניסו לדבר איתכם. שהתחלתם לזרוק ברזלים נכנסו בכם ובצדק.

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו מהשמאל ולא כתומים אבל אלימות נגד ילדים מתיכון לא מוצדקת

          שמאל ישראלי, 02/06/07 00:49

          אין הצדקה להכות באלות נערים ונערות צעירים בגיל תיכון. הם ילדים.
          צריך לחשוב איך להוציא אותם בלי אלימות. צריך להשתמש בשכל.
          אלימות כמו שראינו בטלוויזיה היתה מזעזעת.
          עמונה היתה צריכה לרדת אבל אם היו אומרים לממשלה שתהיה אלימות נוראה וצריך לחשוב מה עושים מצפים מהם שיחכו כמה ימים.
          כמה חיילים יכולים לתפוס את הילדים ברגליים ובידיים או דבר אחר. רוב הכתומים שאנחנו רואים בטלוויזיה הם ילדים בתיכון.

          הגב לתגובה זו

  • 40.

    דן הראל סרמכט''ל?! אוי ואבוי - אנו בצרות (ל''ת)

    אורן, 01/06/07 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    2

    2, 01/06/07 16:35

    ברוך שפטרנו מהחרא הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!בנאדם מגעיל!!!!!!!11

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נוער הזבל , הגבעות+הכתומים עלוקות,,,

    אזרח, 01/06/07 16:31

    תנו כבוד לצה''ל שמחזיק אתכם בחיים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כתומים אל תטרחו כל כך הרבה..

    האזרח גדי, 01/06/07 16:30

    לאט אבל בטוח אתם מצטרפים לכל הפרושים והפורשים למינהם שבגלל שינאתם חרב בית המקדש. כבר מזמן ,במעשיכם וקנאותכם ושינאתכם לכל מה שלא אתם .אתם מפלגים ומשניאים עצמכם במסלול התרסקות בטוח האם יושרכם ותומתכם ונועם הליכותכם היו רק מסווה שהתאים לזמן הטוב, בו חלק גדול יותר מהעם תמך בכם ועתה ,כאשר יש מחשבה שניה ואחרת מתגלה פרצופכם האמיתי מלא השינאה המעבירה את הנוער על דעתו. תעצרו קצת. החכמים בתוככם ולא תצטרכו להיות כלולים בעדת החרדים אשל כולם מבטלים בהינף יד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הוא כשלון כמו כל היתר פשוט קיבל חזית נוחה

    משה חכים, 01/06/07 16:14

    אם היו שולחים את נווה לצפון הוא היה נכשל. גם בעזה היום הוא היה נכשל.
    הוא קיבל את הפיקוד הכי קליל.
    השטח בשליטה מלאה שלנו ויש נוכחית אזרחית קבועה.
    בשביל להיכשל ביו''ש צריך להיות ממש אפס מאופס והוא טיפה אבל ממש טיפה מעל הרף הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גאון..

      חבל על הזמן, 01/06/07 16:32

      ניתוח מזהיר, חבל רק שב - 2002 הוא לא עבד עת יצאו מאיו''ש פיגועים קטלניים כל יום והיו מאות הרוגים בעורף.

      הגב לתגובה זו

      • זו הגדר ולא האדם שמנעה ומונעת פיגועים.

        אורן, 01/06/07 20:11

        וגם לגדר הזו אתם התנגדתם כמו שאתם מתנגדים כמעט לכל דבר חוץ מלטרנספר ערבים....

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    נווה לא הוריד את הטרור, אנחנו עושים זאת בלילות

    סרן עמיחי, 01/06/07 16:05

    כשהוא הולך לשיר קריוקי עם אשתו. נכון שהוא נתן אישורים אבל לא הוא הוביל את המלחמה. היא הייתה של הקצינים הזוטרים והבינונים בשטח. חוץ מזה: הוא שחצן לא קטן ובתור דתל''ש הוא עושה לי לא טוב כשאני נזכר בדת.

    הגב לתגובה זו

    • עמיחי היקר

      שלא נדע, 01/06/07 16:37

      כנראה שאתה קצין לוחם ויש לנהוג בך סבלנות עקב ההערכה שאני רוחש לאנשי השטח. ם זאת אתה צריך להבדיל בין תפקיד לוחם בדרגים השונים, בין סרן לאלוף ודי לחכימא ברמיזא.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    טוקבקיסטים חרא אנשים

    שרון, 01/06/07 16:00

    איזה תגובות מרושעות - ומה אתם עשיתם בשביל המדינה - אוכלי חינם פרזיטים!!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו שוכבים במארבים יקירתי (ל''ת)

      סגן ד, 01/06/07 17:05

      הגב לתגובה זו

      • גם אני ורוב עם ישראל שכב במארבים...

        סרן א', 01/06/07 20:13

        אתם לא יחידי סגולה. במדינה שהגיוס בה הוא חובה - אל תתפאר בשירות צבאי...

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל הפנאטים שבנינו,שלא תעיזו להפנות אצבע מאשימה על קצין!

    ישמעאל, 01/06/07 15:58

    תהיו גיבורים על הפוליטיקאים שהחליטו להטיל את התפקיד על צהל!! צהל ממלא פקודןת של הדרג המדיני לטוב ולרע ולאף אחד אין זכות להטיל בהם אשמה!!אם צהל לא יבצע פקודות של הדרג המדיני,אבוי למדינת ישראל!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא ''רק מילא פקודות''

      נכון וחצי, 01/06/07 16:40

      גם אדולף הקטן אמר כך

      הגב לתגובה זו

      • אז עכשיו גם הוא נאצי? או לפחות אדולף?

        אורן, 01/06/07 22:29

        מנותקים מהמציאות... אתם חבורת פסיכים חבל על הזמן.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    העלוב נווה אחראי לפוגרום בעמונה ולגירוש היהודים מהשומרון (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 01/06/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ברוך שפטרנו (ל''ת)

    אלי, 01/06/07 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הלואי שאדם ארור זה ישלם על כל פשעיו ! (ל''ת)

    מיקו, 01/06/07 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קפלינסקי, שרון הלך, ואיתה הלכה הרמטכלות שלך. מושחת, לך לאכול כבשים: (ל''ת)

    מה. מה , מה, 01/06/07 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מתנחלים מטונפים איך מדינה מתפטרת מהם. (ל''ת)

    thomas braitbar, 01/06/07 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התמונה עם קפלינסקי הכרסתן מזכירה לי מסבאה ולא צבא. (ל''ת)

    סמובאר, 01/06/07 15:30

    הגב לתגובה זו

    • מה קרה לך, קפלינסקי מילואימניק. (ל''ת)

      צורף, 01/06/07 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה חשובים פיגועים העיקר לשיר משיח משיח טרלללה (ל''ת)

    שי, 01/06/07 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברוך שפטרנו

    עופר, 01/06/07 15:14

    שילך לאהרן בינה החבר שלו, אולי יסדר לו ג'ובה.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מידי שבוע יש נסיונות לרצח יהודים בחברון.

    הסרוג, 01/06/07 15:14

    יש גם התנכליות אחרות.
    הוא ביצע את ההתנתקות שהובילה להברחות קסאמים חטיפת חייל ועוד.
    בעמונה נפצעו למעלה מ250 אנשים. 87% מתנחלים.כמה כמעט נהרגו.חלקם עם אחוזי נכות נפשית ופיזית.
    ירידת הפיגועים העיקר בגלל חומת מגן.

    הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי. נשארו נכים בגלל פינוי גוש קטיף? הכנס

      כמה עצות., 01/06/07 16:06

      ספר לכל מי שיש לו נזקים גופניים בגלל הפינוי שהוא יכול לתבוע מהמדינה פיצויים. דברו עם עורכי דין והגישו תביעות. עורכי הדין יסבירו לכם מה לכתוב.
      אני מקווה שאתה מגזים ולא קרה מה שכתבת אבל צריך לדאוג למי שנפצע.
      הזהרו שם בחברון. השתדלו לא להתחכך באוכלוסיה המקומית.
      בן כמה אתה? אתה נער לפני צבא?
      הרוב היו נערים ונערות צעירים בגיל תיכון בהפגנות ההן.
      אסור היה לפגוע בכם.

      הגב לתגובה זו

    • קאסמים לא מוברחים... הם מיוצרים בעזה

      אורן, 01/06/07 20:17

      הם יוצרו ושוגרו גם בזמן הישיבה בגוש קטיף.
      רק שישבנו בגוש קטיף כל מרגמה עלובה היתה יכולה לפגוע בכל ישוב ולא צריך טיל מיוחד בשביל לפגוע באזרחים.
      וכשמאלני - אני יודע שגם הקאסם ישופר וישודרג. למה? כי כל דבר בהיסטוריה משתפר עם השנים וזה לא פועל יוצא להסכמי שלום כמו פועל יוצא של כיבוש.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לייחס לו את פיחות הפיגועים = אינפנטילי

    גונליקולה, 01/06/07 14:56

    כמו לייחס לברק את פיחות הפיגועים בלבנון או לייחס לרבין את הפסקת האינטיפדה הראשונה בזמן אוסלו.

    הגב לתגובה זו

    • זה ניתוח מקצועי ?

      בא לי להקיא, 01/06/07 15:15

      אולי תפרט כדי שהאינפנטילים יוכלו להבין ?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברכה

    שחף פנחס, 01/06/07 14:54

    רק לברך מפקד ואדם כמו נוה
    בהצלחה לו בדרכו החדשה
    ההפסד כולו שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני בעד ההתנתקות. אבל התמונה עם קפלינסקי הרכלן אומרת הכל.... (ל''ת)

    בית אבות, 01/06/07 14:42

    הגב לתגובה זו

    • אז מתי אתה מתנתק מאיתנו? לונדון מחכה לך. (ל''ת)

      שגיא, 01/06/07 14:55

      הגב לתגובה זו

    • תפתח עיניים

      נמאס לי, 01/06/07 15:14

      זהו תמונה מיום ההחלפה שלהם בתפקיד. נוה החליף את קפלן.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה אם התמונה מיום ההחלפה ? זה לא הופך את קפלינסקי לפחות '' יחנה'' (ל''ת)

        בית אבות ואמהות, 01/06/07 15:29

        הגב לתגובה זו

        • אבל זה הופך אותך לקשקשן. (ל''ת)

          בית תינוקות, 01/06/07 16:42

          הגב לתגובה זו

          • נכון קפלינסקי היה צריך לעוף מזמן. (ל''ת)

            הקליקיה, 01/06/07 17:19

            הגב לתגובה זו

            • גם אתם. מכל השטחים. אולי המציאות בין העמים היתה שונה היום. (ל''ת)

              אורן, 01/06/07 20:18

              הגב לתגובה זו

    • נכון, גם אני לא סובל את קפלן. במלחמה האחרונה הוא עבד על תקן דחליל.

      גדי, 01/06/07 15:27

      מה בדיוק עשה בצפון ? לאלוהים פתרונות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''פחתו הפיגועים''?!? מי אחראי על הספין הזה? לא פחתו ולא בטיח!

    ניר, 01/06/07 14:42

    פחתו הדיווחים בתקשורת על זה, כי מסתירים את הפיגועים. אם יש ירי ואין נפגעים, אז זה לא נחשב לפיגוע, אלק.
    טוב, במדינה של שקר ושחיתות אחרת לא יכול להיות.

    הגב לתגובה זו

    • לספור אתם יודעים שם בפ''שע או רק להסיע מחבלים ? (ל''ת)

      Jehova, 01/06/07 21:37

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא נשכח ולא נסלח כנסו!

    אביעד, 01/06/07 14:41

    &לא נשכח ולא נסלח על הפינוי הרשעי והאלים בעמונה.

    &לא נשכח ולא נסלח על ההוראה שנתת לחיילך ''יש לכם אלות אז תשתמשו בהם!''

    &לא נשכח ולא נסלח על עשרות צווי ההרחקה שנתת לאנשים חפים מפשע אשר הורחקו מביתם ומשפחתם למשך חודש רבים ללא כל הצדקה משפטית או מוסרית.

    &לא נשכח ולא נסלח על כך שלא נתת לנו לעלות לישוב החרב חומש.

    נכון, עשית גם דברים טובים איני יכול להכחיש את זה, אבל בן אדם שעושה גם דברים טובים אך גם דברים רעים לא שווה כלום!!!

    זה כמו בן אדם שיעזור לקשישים לחצות את הכביש ואז שעתיים אח''כ הוא ילך לגנוב מקשישים כסף - האם הבן אדם הזה ראוי להערכה או לביזיון????
    לא נשכח ולא נסלח לך יאיר נווה**

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא נשכח ולא נסלח ליאיר נווה פושע! (ל''ת)

    אורית, 01/06/07 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תודה נווה,רק חבל..

    רועי, 01/06/07 14:28

    על העדינות בפינוי המתנחלים,והסכין בגב המ.פ..לא יפה.
    בכול מקרה,כמו שציינתי-נקטת יד רכה מדי נגד המנתחלים מההתנחלויות האידיאולוגיות,יותר מדי חיבוקים ליטופים ואנחנו אוהבים אותכם..יד קשה,ירי גומי וגם נשק חי אם צריך בחבורת הפושעים האלו.
    תודה בכול מקרה על ששמרת עלינו.בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הורדת הפיגועים היא העיקר. אם בזה הצלחת תודה ובהצלחה

    הכיפה לא, 01/06/07 14:25

    הכיפה על הראש לא רלוונטית כי צהל צריך לבצע מדיניות ממשלה. כשאומרים לצהל לפרק מאחזים הוא צריך לבצע את מה שהטילו עליו. כולנו מודים לאלוף נווה שהצליח להוריד את הפיגועים ובמרכז וביו''ש.

    כתומים, דמכם ביוש חשוב לנו. שמנו לב שיש יותר שקט במרכז וביוש בזמן האחרון. אל תצפו ממפקד צבאי שיחליט עצמאית לא לבצע פקודות שהוא מקבל משר הבטחון והממשלה. הצבא הוא לא צבא פרטי של הקצינים הבכירים.
    לא ידענו על אלוף נווה במרכז הארץ.
    תודה ובהצלחה אלוף נווה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה - כנס!

      שפוי, 01/06/07 14:34

      אני מסכים איתך ב100%
      אבל יש דברים נוראיים וניבזים שהוא עשה לנו נמתנחילם מיוזמתו האישית, ולא בגלל איזה הוראה מהממשלה, כמו חלוקת הצווי הרחקה, וכמו כן האלימות בעמונה מצד החיילים.

      לכן הוא פושע שלא ניתן לסלוח לו!

      הגב לתגובה זו

      • אני לא יודעת מה קרה אצלכם. רק מדיווחי הטלוויזיה

        תל אביבית, 01/06/07 15:02

        אני מסכימה איתך שהאלימות נגד הכתומים היתה מעבר לכל פרופורציה. הזדעזעתי מהתמונות בטלוויזיה על עמונה.
        צווי הרחקה הם בסוף החלטה של הדרג הפוליטי כי האלוף נווה קיבל הוראה והיה צריך לקבוע איך לבצע את הפקודה עם מינימום פגיעה בכם.
        הכתובת היא הדרג הפוליטי.
        השאלה היא אם אלוף נווה, חוץ ממקרה עמונה, הפעיל אלימות נגד הכתומים ואם מקרה עמונה היה שיטה אלימה או דבר חד פעמי שיצא משליטה.
        אני תל אביבית.
        הדיעה שלי הפוכה משלכם אבל אני לא רוצה שיפגעו באלימות באחיי ואחיותיי הכתומים.

        הגב לתגובה זו

      • זבי חוטם

        לא ייאמן, 01/06/07 15:08

        חבורת גמדים משמיצה את האלוף - נוה לוחם דגול ונשכב על הגדר לטובת הדמוקרטיה הישראלית.נוה מעניק תקווה לציבור החילוני שרוצה לראות באחדות עם ישראל. אפסי הגבעות, בושו. ואני ימני + .

        הגב לתגובה זו

    • איזו טיפשות, הטרור השתולל כשהחמאס רצו ולא השתולל כשהם לא רצו

      ניר, 01/06/07 14:54

      זה בכלל לא קשור ליאיר נווה שהוא חוץ מאשר להורות לחיילים להכות יהודים ולשמור על עצי זית לא עשה כלום

      הגב לתגובה זו

      • אלימות כלפי הכתומים היא לא בסדר. החלטה על מסיק זיתים משקיטה אותם

        תל אביבית, 01/06/07 15:23

        אסור להכות באלימות את הכתומים. ראיתי בעיניי את האלימות נגד סטודנטים. פיזור הפגנה לא מצדיק אלימות.
        אומרים בתקשורת שצהל פועל בכל יוש ולכן אין פיגועים אבל ההחלטה על מסיק זיתים משקיטה את האזור. לא צריך להתחיל מלחמה עם הערבים כל הזמן. הם שונאים אותנו גם בלי שלא ניתן להם למסוק זיתים. ההחלטה לנסות לתת להם חיים נורמליים היא פוליטית אבל נכונה. עדיף שקט על מלחמה. לא ככה? :)

        הגב לתגובה זו

        • ברור שעדיף אבל תראי עם מי יש לנו עסק

          יעל, 01/06/07 16:41

          ברור שעדיף שקט על מלחמה, אבל תראי עם מי יש לך עסק, חצי מהם הצביעו לחמאס והחצי השני לפתח, ששינהם אירגוני טרור, כלומר כולם תומכי טרור, וחוץ מזה גילו שהרוב המקרים הם בעצמם כרתו את עצי הזית ולא המתנחלים, וחוץ מזה יאיר נווה הוא סתם דפוק, גאוותן, ומגעיל

          הגב לתגובה זו

          • ''או לחמס או לפת''ח...'' אז למי שיצביעו? למרץ?

            אורן, 01/06/07 20:21

            כרתו לבד עצי זית.... לך תבלבל למישהו אחר את הביצים.

            הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא נשכח ולא נסלח לאלוף הגירוש

    יואב, 01/06/07 14:15

    זה היה האיש שהיה אחראי לגירושם הנ]שע של תושבי צפון השומרון היהודים.

    זה האיש שאמר לחיילים ולשוטרים ''יש לכם אלות - אתם יודעים מה לעשות'' לפני הפוגרום בעמונה.

    זה האיש שגירש מביתם עשרות אנשים ללא סיבה וללא דין, נגד כל מוסר והגיון.

    לא נסלח לך.

    הגב לתגובה זו

    • הוא עודד מכות באלות? כל אחד כותב דבר אחר (ל''ת)

      מה שכתבת נורא, 01/06/07 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יאיר היית גדול

    עזראי, 01/06/07 14:14

    יאיר נווה ( מנהיים )
    חבל שאתה עוזב אין לי דרך להביע את הוקרתי אליך
    מעזראי סניף בני ברק

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני מטומטם אתה יודע איזה עוול הוא גרם למתנחלים?? (ל''ת)

      יהודה, 01/06/07 14:30

      הגב לתגובה זו

      • יהודה תמיד לבלבל את המוח

        אהד, 01/06/07 17:07

        בהצלחה יאיר.

        הגב לתגובה זו

      • למי אכפת? הוא הגן על כוללללל מדינת ישראל.

        אורן, 01/06/07 20:24

        אתם ממש קורבן תמידי... מסכנים...לרחם עליכם...
        אולי אם תלבשו כותונות פסיםכמו במחנות עם טלאי צהוב ותקראו לכל חייל ושוטר נאצי, ולכל שמאלני בוגד אוהב ערבים תשכנעו אנשים לתמוך בהשקפת העולם שלכם...

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    רוב רובם של המתנחלים אומרים תודה לנוה

    על הבטחון שנתת, 01/06/07 13:55

    תפסיקו להתעסק עם קומץ מתנחלים קינואים הרוב שגר באזור עובד לומד ומנהל שגרה של חיים אך רוצה ליישב את הארץ , מוקיר תודה לאלוף נוה על השקט שנתן לנו ועל הבטחון ליסוע בכבישים ללא חשש

    הגב לתגובה זו

    • אתה סתם מדבר שטויות - כנס!

      ליאת, 01/06/07 14:04

      בתור תושבת השטחים אני אומרת לך שרוב מוחץ של המתנחלים לא אומרים לו תודה.
      זה נכון שבזכותו אין עלינו פיגועי טרור. אבל ''בזכותו'' עשרות אנשים עם בית ומשפחה קיבלו צווי הרחקה.
      ו''בזכותו'' מאות נערים נפצעות בפינויים אלימים מצד הצבא.
      איך כתוב בתנ''ך : ''לא מדבשיך ולא מעקצך'' (לא רוצים לא את הטוב שבך ולא את הרע שבך)

      הגב לתגובה זו

      • האם היתה אלימות קשה ופציעה של המתנחלים?

        הופעל כוח סביר?, 01/06/07 14:32

        מה קרה ביו''ש עם האלוף נווה? קרה פעם שנגרם נזק בלתי הפיך לנערים ולנערות שהפגינו?
        אתם לא הייתם צריכים להקים האחזויות חדשות אבל אסור לפגוע בכם פיזית. הצבא מבצע את החלטות הממשלה.
        המוות מפיגועים הוא הדבר החשוב והגרוע ביותר. אחרי מכות מחלימים אבל המוות הוא לתמיד.
        צריך להודות לאלוף נווה ששמר עלינו ועליכם.

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    המתנחלים חיסלו את הצאנס לחיות במדינה יהודית! (ל''ת)

    מירם, 01/06/07 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יאיר נווה הדבר היחיד שאתה טוב בו

    יוני, 01/06/07 13:48

    זה לגרש יהודים מביתם

    הגב לתגובה זו

    • אם יש יהודים פושעים [כמו כמה כתומים]--זאת מצווה!!! (ל''ת)

      גדעון, 01/06/07 14:09

      הגב לתגובה זו

      • התבלבלת בשם גזעון (ל''ת)

        פלאשטינקר, 01/06/07 14:27

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    איתו במניין או בבית כנסת אני לא מתפלל. (ל''ת)

    הייתי פעם שמאלן, 01/06/07 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תגובת מועצת יש''ע:

    מועצת יש''ע, 01/06/07 13:47

    ללא כל ספק יאיר נווה היה מפקד מקצועי וראוי אשר הוריד את פיגועי הטרור בעשרות אחוזים.
    רק חבל שהוא גם פעל נגד אחיו המתנחלים, ופינה מאחזים ברישעות ואלימות רבה (עמונה, מצפה יצהר ועוד)
    וחבל על צווי ההרחקה הבלתי צודקים אשר הפרידו אנשים מביתם למשך חודשים רבים.
    לא נשכח לך ולא נסלח לך! פושע!

    הגב לתגובה זו

    • צחוק הגורל.מועצת פשע מדברת על פושעים... (ל''ת)

      גדעון, 01/06/07 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    במדינה הזאת לא משנה איזה תפקיד עושים. הכל תלוי במזל ! (ל''ת)

    השכל והמעשה, 01/06/07 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אני כן אזיל דמעה

    יוני, 01/06/07 13:43

    אין לי אומץ להגיד את זה פומבית אבל אני כן אזיל דמעה.
    יאיר נווה הציל את החיים שלנו כל כך הרבה פעמים והוריד את הפיגועים. כל השטויות האחרות לא חשובות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא היה רע מאוד אליהם. (ל''ת)

    לא מתנחלת, 01/06/07 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ברוך שפטרנו מעונשו שלזה !!! (ל''ת)

    אביגדור, 01/06/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סוף סוף הולך הביתה! (ל''ת)

    תמר, 01/06/07 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חבל שניסה לרצות את ''הפריץ'' השמאלני..שיהיה לך בהצלחה. (ל''ת)

    קובי, 01/06/07 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד קצין ערכי ומצטיין אובד לצהל!

    ישמעאל, 01/06/07 13:28

    בסוף בצהל,יישארו רק הקצינים הבינוניים,שתכונתם העיקרית היא,למצוא חן בעיני המימסד הפוליטי או , לחילופין כאלה שלא יילכו בזרם ויהנהנו בראשם לאות מסכים,לכל שטות של מפקדם!!

    הגב לתגובה זו

    • מה ערכי בנווה?

      אביגדור, 01/06/07 13:45

      אני לא יודע ממי אתה מקבל את המידע שלך. אבל ההפך הוא הנכון!

      יש פהעוד קצין בינוני שרק רוצה למצא חן בעניי הממסד הפוליטיקה והתקשורת.





      הגב לתגובה זו

      • רואים שאין לך מושג

        לא ייאמן, 01/06/07 15:11

        רק כלבלב אינטרנט שלא מכיר את נווה יקרא לו בינוני. אפשר להגיד עליו הרבה דברים, גם רעים אבל בינוני ? שב בשקט ואל תבלבל את המוח לאנשים שחושבים שאתה מבין משהו מהחיים שלך.

        הגב לתגובה זו

        • נומי נומי ילדתי (ל''ת)

          חן, 01/06/07 15:20

          הגב לתגובה זו

        • למה ישראלים שליליים וגסים בתגובות שלהם

          רון, 01/06/07 17:58

          הייתה יכול לכתוב את עמדתך מבלי להוריד מערכו של ישמעאל. מי עשה אותך ככ חכם?

          הגב לתגובה זו

          • אני מסכים עם ישמעאל

            לא ייאמן, 01/06/07 18:29

            הגסות מתוכננת ומיועדת לאדון אביגדור ששופך את דמו כמו הרבה שפנים אחרים פה.

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאלוף יאיר נוה-יישר כח והצלחה בהמשך דרכך-חבל שאתה פורש........... (ל''ת)

    עדינה, 01/06/07 13:16

    הגב לתגובה זו

    • זה האיש שבגולני קראו לו הזו*ה המחייכת בגלל הסדיזם שהפגין כלפי חיליו

      גולנצ'יק עתיק, 01/06/07 15:05

      מי שהכיר אותו כמג''ד בגולני יודע על מה אני מדבר.
      שום דבר בהתנהלות שלו הנוכחית לא מפתיע. אותו בוז אותה חוסר אמפטיה לאחרים, יהירות אין קץ ובינוניות מוחלטת.

      הגב לתגובה זו

      • שירתתי תחתיו

        ליאור, 01/06/07 16:27

        כשהיה מח''ט גולני. מקצוען אמיתי וחסר פניות. לא פופוליסט אלא מנהיג תובעני שהביא את החטיבה להישגים.

        הגב לתגובה זו

        • כנראה שרתת במפח''ט. עם ג'ובניקים תמיד היתה לו יותר נעימות (ל''ת)

          אחד שהכיר, 01/06/07 17:10

          הגב לתגובה זו

      • תגובה יפה!!! (ל''ת)

        ראובן, 01/06/07 16:36

        הגב לתגובה זו

      • גש

        דג, 01/06/07 16:37

        הייתי חייל שלו! בנאדם זבל!!!!!

        הגב לתגובה זו