• 72.

    שבייניש לא תצא לנו עם הצהרות על מערכת משפט הגונה..

    --- מיכה ---, 01/06/07 14:41

    אלמלא ראיתי במ עיני כיצד דורסים שופטים ושופטות את החלש הבא לבקש זכויות נגזלות ע''י חזקים המנצלים כוחם לרמיסה וגזל,
    היה ניתן לחשוב ששופטינו רחמנים כלפי כולם.. אבל זה לא כך.. ולכן הכעס עליהם גדול שבעתיים,
    כלי עבודתו של שופט והתאמתו לתפקיד מתמצה בהגינות, תום לב כדבריהם שלהם.. זה ותו לא..
    וגם את המעט הזה חסרים רבים מהשופטים/ות.
    עדיף שבזה תעסוק בייניש ותמנע ''מאי אמת בפרסום''
    כי בנפשנו הדבר .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מדינה עם שילטון רקוב ומושחט, דואגת רק לעשירים ולמקורבים (ל''ת)

    דוד, 01/06/07 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ! ! ! ! מדינה של מושחתים ! ! ! ! בYNET לא איזכרו את זה בכלל (ל''ת)

    דוד, 01/06/07 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כי איש(ה) הרגתי לפצעי, וילד - לחבורתי

    ליימך, 31/05/07 23:54

    על הכביש אין רצח בשגגה.
    מי שנוסע בכביש זו אחריותו להיות מרוכז ולא להרוג. לא יכול? אל תנהג. סע במוניות או באוטובוס. סע במכונית פרטית קטנה שלא רומסת מכוניות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני מקווה שהוא לא הולך להרים כוסית כי בפעם הקודמת הוא הרג אם ובנה..

    הוא קטל חיים, 31/05/07 21:23

    וNRG די לצנזר!!!
    הוא הודה והעידו שהוא שתה כוס יין במסעדה ממנה הוא נסע לזירת ההריגה!
    הוא קטל חיים צעירים ורכים בג'יפ הקלגסי שלו!
    אז תפנימו ותפסיקו לצנזר!

    הגב לתגובה זו

    • אולי מספיק עם שטנה הזאת?

      שתוק ותן לחיות, 31/05/07 21:43

      תגיד, אתה שפוי? אין לך חברים?
      בטח שNRG יצנזרו, למה להביא לקדמת הבמה אדם נאלח כמוך.
      לא שתית אף פעם כוסית יין באירוע ונהגת חזרה הביתה?!?
      אולי מספיק להראות נזירות ותתחיל להרחיק ממך את המיזנתרופיות?@?
      די לקנא.. אם היה לך את הג'יפ שהיה לו (שלהרבה מהישראלים יש) היית שותק.
      אז עדיף שתשתוק באמת..ותנסה להבין ממה באמת מורכבת המציאות.

      הגב לתגובה זו

      • הייתי נותן לחיות אם הוא היה נותן לחיות! אך לצערי לא נתן להם סיכוי!

        אני לא נהגתי, 31/05/07 22:11

        הייתי נותן לחיות אם הוא היה נותן לחיות! אך לצערי הוא לא נתן להם סיכוי!
        אני אמנם שותה פה ושם כוסית קטנה אך אני לא נהגתי שתוי והוא כן, אני לא הרגתי אם צעירה וילד מתוק בן 5 והוא כן!
        אז זהו שיש לי אוטו שעולה הרבה יותר מהג'יפ שלו ואני נוהג בו לא בגסות וביהירות אלא במשנה זהירות!
        ולבסוף, אני לא נזקקתי לחברים מושחתים על מנת להתחמק מעונש ראוי ולהשחית את מה שבאמת מורכבת המציאות...!
        אני לא אשתוק ואתה תמסור לחברך הקלגס הצבוע קלגס-בלד שהוא חלאה ומושחת!

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    הביא סוללת עורכי דין - ועשה פרצוף של מסכן (ל''ת)

    טחנת הצדק, 31/05/07 20:28

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      מייקל, 01/06/07 08:30

      אתה צודק הוא בינתיים חי והשניים האחרים באדמה. הוא יתגבר על המעשה שעשה במהירות.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הצפה כזו של מגיבים בשכר,או אינטרסנטים אחרים, מזמן לא הייתה כאן. (ל''ת)

    דרור, 31/05/07 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    קלגסבלד מעולם לא הודה באמת שבעצם נהג בשכרות, אלא הודה רק ב''התרשלות''

    לכן לא מגיעה לו, 31/05/07 19:44

    קלגסבלד מעולם לא הודה באמת שבעצם נהג בשכרות, אלא הודה רק ב''התרשלות'' לכן לא מגיעה לו כל הנחה!
    הנוכל הקטלני הזה הרג משפחה צעירה ומלאת חיים, והפרקליטות סדרה לו קומבינה מושחתת!
    שייענש כמו יגאל עמיר!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הפרשה המושחתת הזו הסתיימה באופן ראוי. החונטה השמאלנית השלטת ברשויות

    דרור, 31/05/07 19:42

    אכיפת ה(צ)חוק, לא מפקירה את חבריה.

    הגב לתגובה זו

    • מה לעזאזל קשורים השמאלנים?

      כבוד למגזר, 31/05/07 21:30

      למה מוציאים דברים מהקשרם?
      למה מאמצים כעס של דברים אחרים למקרה הזה?
      למה מאמצים מושגי אכזבה ממקרים לא קשורים למקרה הזה?
      ולמה עם ישראל כזה ממורמר?
      לא יתכן שקלגסבלד אחראי גם על כשלון השלטון, הצונאמי שארע, לקסאמים בשדרות, לסחר בנשים, לקריסת מוסד הנשיאות, חוסר המוסריות בחברה, חיקוי אמריקאי ישראלי עלוב, זנות בארגונים להתקדמות מעלה והחשוב מכל- כולי בטחון שהוא גם לא אחראי על פצצת האטום המכוונת אלינו היישר מאיראן.

      הגב לתגובה זו

      • צודק, אבל אפשר לראות במקרהו ביטוי לקשר: כח, הון ושלטון. ולמי זה (ל''ת)

        שייך בעיקר..., 01/06/07 08:49

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    הקלגסים של קלגסבלד סידרו לו התרשלות במקום הריגת שניים בשכרות!

    פרקליטות מושחתת, 31/05/07 19:36

    הקלגסים של קלגסבלד סידרו לו התרשלות במקום הריגת שניים בשכרות!
    פרקליטות מושחתת!
    קשר הון ושלטון!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    49- אתה איתנו? אתה על כדוה''א?

    יסמין, ת''א, 31/05/07 18:16

    נראה לי שאיבדת אוריינטציה.
    חודשיים נטו?! - לפי מה שהתקשורת מועילה בטובה לנדב לנו, מדובר על שמונה חודשים.
    מקווה שאתה לא עובד עם כסף.. תזהר על העודף..

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אתם גועל נפש, אין מילה אחרת.

    גמדונת, ת''א, 31/05/07 18:08

    ראשית - אני מזועזעת דווקא מצחנת הבל רוב הכותבים כאן, או שמא - קומץ אנשים שפשוט בזמן כלשהו בחייהם הפסידו לקלגסבלד באיזה קייס או באיזהשהוא אופן פוליטי מתישהו והחליטו לשבת כל היום ולשלש מספר התגובות שלהם?! - טרם ברור לי מה בדיוק קורה כאן ולמה.
    איני מבינה מדוע מתקיים כאן סיעור מוחין בדיעבד על המקרה. דורי נשפט וריצה עונשו בכבוד!
    אז על איזו קומבינה אנשים מדברים כאן?
    איזה יחס מועדף הוא קיבל?
    שמישהו כאן ינסה להעביר חצי יום בכלא ואז נשמע אותו חכם גדול מדבר כפי שהוא מדבר.
    מלבד זאת, נראה לי שקיימת בחברה הזו בעית עיוורון בהקשר לכל דבר שלא נראה לה. מין איזו ראייה סלקטיבית על דברים, דוגמא לכך אפשר לראות בתמיה שהאנשים כאן מגלים לנוכח שחרורו. הרי אדם שטרם היה בכלא, ריצה עונשו בכבוד, למה שלא יקבל זכות אסיר בסיסית של ניכוי שליש על התנהגות טובה?! למה? כי אתם אמרתם?
    מי אתם בכלל? תרדו מהר מאותן אילן גבוה שטיפסתם עליו ותחזרו לעניינכם השוטפים (שלא כוללים הגיון בסיסי, כנראה).
    אנשים כאן עדיין צועקים ''מבחן בוזגלו'', דווקא רוב פסקי הדין במקרה שכזה מראים על עבודות שירות במקום כלא, אז איפה כאן דין בוזגלו?! - נכון יותר להגיד ''משפט רבינוביץ''' תסלחו לי.
    נכון, צודק מס' 120 שאמר כאן בקונוטציה אחרת ''אין אמון במערכת המשפטית''-אני הייתי אומרת שהיום אם אתה רוצה להיות צודק, השופט יצטרך להתייעץ עם החבר'ה הטוקבקיסטים באינטרנט לפני גזר הדין, כדי שיוכל לבסס מסקנותיו, לא?!
    ולמס' 66 - טרם הבנתי את המתמטיקה הפשוטה שניסית לבטא כאן. אבל אני הייתי אומרת שאת השטויות במיץ שלך תשמור לעצמך ותתרחק בפעם הבאה מכסף, שמא תתבלבל בעודף.
    ולכל יפי הנפש המנסים לייעץ לו כיצד עליו לנהוג מעתה - שיפסיקו. לא מדובשכם ולא מעוקצכם. את עצות אחיתופל תשאירו לעצמכם. ספק אם מישהו מכם בכלל היה שורד מסע השמצות כפי שהוא עבר.
    הדף שאיבד צלם אנוש!
    אני כן חושבת שצריכה להיות הבנה הומאניטרית כלפיו ולהבין שהוא אדם אנושי ועל הטעות שהוא שילם צריכה להיות גם הדרך/הצורה של הצד השני לסלוח לו.
    ועל השטות לכלכל את המשפחה של הצד השני, טרם שמעתי. מה זה בכלל?! את מי יכלכל ועל שום מה? בגלל שידע לבסס את עצמו הוא צריך להענש גם על זה?
    לא מובן לי.
    בכל אופן, יפה יהיה אם גם התקשורת תתן יד למתן את כל סרסורי השטנה נגדו. אוליזה יוכל לשכך קצת מאותו שיסוע שעבר בגללה.

    הגב לתגובה זו

    • את המתמחה שלו - טוב ככה מתמחות (ל''ת)

      תמיד נמרחות, 31/05/07 19:45

      הגב לתגובה זו

    • אם אין מילה אחרת - למה את כותבת מגילה (ל''ת)

      מגעילה, 31/05/07 20:07

      הגב לתגובה זו

    • מגילה דמגוגית ביותר (ל''ת)

      גלעד, 26/06/07 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אפשר למות מהבורות של המגיבים פה. רצח יש רק כשהורגים בכוונה תחילה!

    מיקי בוזגלו, 31/05/07 16:16

    האם העו''ד התכוון להרוג מישהו?
    לא.
    אז אין כאן רצח.
    תפנימו.

    הגב לתגובה זו

    • ממש בורות ה-''משטרה לא מצאה סימנים בזירה'' (ל''ת)

      גם לא אלכוהול, 31/05/07 17:01

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, אבל סימנים בזירה לא

        אתה בושה אנושית, 31/05/07 18:11

        מעידים על מה שבדיוק קרה שם באותו זמן ההתרחשות.
        היה כאן פסק דין, הבנאדם ריצה את העונש שלו וזהו.
        הוא לא צריך את הגזר דין גם שלך ובטח לא את שיקול הדעת ממערכת ההגיון הקלוקלת שלך.
        עכשיו שב בשקט.

        הגב לתגובה זו

        • הבעיה שלנו שאנחנו יושבים בשקט! (ל''ת)

          לא ה''מפקדת'', 31/05/07 18:40

          הגב לתגובה זו

        • מאיפוא את קופצת לנו - בתור מתקנת עולם

          ושומרת חוק, 31/05/07 18:54

          רחוק. למדי את הנושא ואחר כך לקפוץ ולהגיב.

          הגב לתגובה זו

  • 59.

    נו, באמת מה יש לצפות מהפרקליטות?

    pini, 31/05/07 16:07

    הרי אחוזי האי אימון, שנתנו הנסקרים,
    לפני מ'ס ימים בלבד, בקשר לאימונם בפרקליטות, מעל 50% - משקף את התנהלות הפרקליטים, גם במקרה זה. אל אלוקים, הבן אדם הרג שני אנשים. מה העונש הקל הזה לכם? מהי קירבתו אל הפרקליטות? ורק בגלל שהוא עו''ד? ממש,
    ''הצדק בהיתגלמותו''.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בית המשפט

    לוי, 31/05/07 15:57

    כבר מזמן אבד בית המשפט
    שלנו את היוקרה שלו והבוז
    אליו עולה ממשפט למשפט.
    מחמירים עם המסכנים ומקילים
    עם הפושעים החמורים.
    מתי נחליף מערכת משפט
    מעוותת שכזאת ?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    על הריגת חתול מקבלים עונש יותר חמור

    מושחט, 31/05/07 15:25

    ב-ו-ש-ה . *** של שופטים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קלגסבלד רמון הויברגר המזרחיים חחחח (ל''ת)

    חוקר אתני, 31/05/07 15:18

    הגב לתגובה זו

    • אולי יש הטיה מסויימת. הרי שופטים הם ב''א ולא מחשבים. באמת מה עם (ל''ת)

      הוייברגר הצדיק?, 01/06/07 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    איפה הבושה רוצח שפל יוצה לחופשי בגלל קירבה מקצועית. (ל''ת)

    thomas braitbar, 31/05/07 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אז יש משוא בדין או לא? בכל אופן קלגסבלד השתחרר. (ל''ת)

    ..., 31/05/07 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    השאלה אם כל אדם ''סביר'' שקוטל בשגגה מס' אנשים מקבל עונש שכזה? (ל''ת)

    ?, 31/05/07 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בחורה מתוקה, יפה ומקסימה ועיניה טובות

    אירית, 31/05/07 14:59

    כואב נורא שהיא איננה

    הגב לתגובה זו

    • גם הילד שלה איננו - ולא הכל נמדד ביופי (ל''ת)

      קטילת חיים, 31/05/07 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    פרס לרוצח.

    rui, 31/05/07 14:50

    לא מגיע לאף אחד יחס מועדף.
    לא חשוב איך רוצחים רצח הוא רצח.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כך יעשה ליקיר המערכת המשפטית!!

    יוסי, 31/05/07 14:41

    אני רוצה שמישהו אחד יגיד לי אם אזרח מין הישוב היה עובר את אותה עבירה היה מקבל את אותו עונש וקיצור!
    הבנדם הרג לא בטעות ,בהתרשלות 2 אנשים!!ראבק איפה הצדק!!!
    איפה השיויון כלפי החוק!
    רשיות החוק מזמן לא שופטות בהגינות ובשויון!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הריגת אם,ובנה=חודשיים נטו בכלא

    יעקב ק, 31/05/07 14:30

    אתם מבינים מה קורה במדינה ??ואחרי זה מתפלאים ששליש מתושבי המדינה חושב שמערכת המשפט מושחתת ,הרגשה של אין דין ואין דיין.אדם שרוצה לחסל יריב אין צורך שירה בו,או ידקור בסכין.מספיק לביים תאונת דרכים,יקבל חודש מאסר כי להרג בתאונות דרכים מתיחסים בסובלנות יתרה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    רגע..הוא ימונה לעליון לפני או אחרי השחרור?!... (ל''ת)

    שאלת תם, 31/05/07 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מסתבר שעשירים מקבלים מתנות לא רק מביבי גם השופטים מעניקים להם מתנות (ל''ת)

    יואל, 31/05/07 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה הפלא?...

    יעקב, 31/05/07 13:49

    מה הפלא שהאלימות לסוגיה רק עולה?...אין דין,אין דיין ,אין חוקים ואין עונשים...למה עוד חודש?שיצא עכשיו ודי..מה הוא כבר עשה?הרג ברשלנות,נו?לא נורא...ככה אנחנו נראים,גם כן מדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    האם ובנה לא ישתחררו ממאסרם הקטלני

    נאוה, 31/05/07 13:40

    הטעות נובעת מעליונות!
    יש המשוכנעים שלהם מותר להוריד את העיניים מהכביש ולעסוק בנייד ,
    בניירת, בחיפושים בהכל חוץ מהעיקר - הכביש. נושא זה לא נאכף וכך יורדים חיים של אחרים לטמיון כולל הפוגע, אך על זה צריך לתת את הדעת קודם, בטרם מעשה!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    קלגסברג רוצח עם חותמת גומי של עו''ד (ל''ת)

    העם, 31/05/07 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רוצח יושב שנה בכלא

    לביא, 31/05/07 13:30

    אין שום הרתעה. מותר לרצוח על הכביש.
    במיוחד כאשר אתה עורך דין מצליח ומיוחס.
    מערכת משפט שלנו מושחטת. בארה''ב הוא היה
    יושב במקרה הכי קל 5-10 שנים בפועל.
    ברוסיה 10 שנים עד מאסר עולם. בצרפת
    8-15 שנים.
    בושה וחרפה ובוז גדול למערכת המשפט שלנו!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ללמד בבתי ספר את מקרה קלגסבלד

    אורה קל, 31/05/07 13:26

    אני מתכוונת לבית ספר יסודי, תיכון, אוניברסיטה ובתי ספר למנהיגות.
    הדרך האצילית בה לקח אחריות, הודה במעשיו, נמנע מקומבינות ודרש להתחיל בריצוי עונשו (הכבד יחסית לתקדימים) עוד לפני שמיעת ערעורו, עומדת הביגוד צורם לדרך בה שאר מנהיגינו בורחים מלקיחת אחריות אישית.

    האסון שגרם כשלקח חיי שני בני אדם חפים מפשע יכול לקרות לכל אחד מאיתנו. הדרך בה שילם את חובו לחברה נדירה וראוייה לחיקוי.

    הגב לתגובה זו

    • הרבה שמות אפשר להגיד, הגינות זה לא אחד מהם. כנסו

      שלמה, 31/05/07 13:44

      הרי הוא בעצם אמר שהוא שכח מה קרה לו.
      אני בטוח שהאיש היה שיכור כלוט.
      רק 5 שעות אחרי התאונה בדקו לו דם.
      כל הסיפור מריח מקומבינה קטלנית

      הגב לתגובה זו

      • קומבינת על!!!... לא יאומן

        אמיר, 31/05/07 14:50

        בא נגיד שהנכדים שלו יהיו חיבים טובות לצאצים של השופטים...

        הגב לתגובה זו

    • אצילות? הגינות? את כנראה סובלת משיכחה קלה? הבן אדם נהג ככולם: (ל''ת)

      טען לחפותו קודם, 31/05/07 14:58

      הגב לתגובה זו

    • אורה קל ואו הנכון אורה קלגסבלד?!!! (ל''ת)

      המתחזים בע'מ, 31/05/07 17:16

      הגב לתגובה זו

    • אז איפה העונש? (ל''ת)

      לקח אחריות?, 31/05/07 18:48

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    שופטים בישראל ?

    corpus civilis, 31/05/07 13:24

    ius summum saepe summa est malitia

    הגב לתגובה זו

    • ,תרגום בבקשה (ל''ת)

      ,rduo cceav, 31/05/07 14:28

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה הצדק?

    דר. רייספלד איל, 31/05/07 13:21

    איני מלים לשיחרור המוקדם של עו''ד
    ידוע , כאשר לדעתי גם החלטת בית המשפט של 15 חודשי מאסר על הרג אמא ובנה, על ידי אותו עו''ד היה קצר מדי, כי לפי שפורסם בעיתונות הוא נהג בחוסר אחריות...
    המסקנה היא שתהיה מוכר ומקובל לצמרת השילטונית על מנת שתוכל גם להנות ממנו בזמן שמפלילים אותך......

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עונש לעמת עונש

    פנינה, 31/05/07 13:18

    האם עונשו של קלגסבלד כל כך סימלי לעמת ענשו של ממציא הפלקל , עקב מספר האנשים שהרג , או עקב סוג האנשים שהרג.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה אתה רוצים הוא חלק מהאליטה המשפטית

    שאול, 31/05/07 13:15

    חשין מלקק לו בחור אז מה אתם מתפלאים

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רוצח !!!!!!!!!!!

    kojac, 31/05/07 13:11

    אתה שי החמלה והיושר,אני המליץ
    עליך שביום העצמאות הבא אתה תיהיה אחד ממדליקי המשואות

    אתה היתה צריך לשכב בקבר במקום האמא בת 23 בהרצחה,ובנה בן 5 בהרצחו.

    משתתף בצער המשפחה שהוא בלתי נסלח.

    הרוצח ימשיך לעשות את המליונים בזמן שהנרצחים לא יראו יותר את אור השמש

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    די לרדיפה- האיש שילם את חובו לחברה

    nba, 31/05/07 13:05

    מדוע אנו צמאים כל כך לדם? מדוע אנו ששים כאשר אנשים בעלי שיעור קומה ומעמד מסתבכים?

    זה היה יכול לקרות לכל אחד. די לרדוף את קלגסבלד ואת משפחתו אני בטוח שמצפונו יעיק וייסר אותו עד ליומו האחרון.

    אני מאחל לכל הצדדים בפרשה שיבריאו וישקמו את חייהם במהרה.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו צמאים רק לצדק - לא לחוצפה שיפוטית (ל''ת)

      וזילזול בחיי, 31/05/07 13:32

      הגב לתגובה זו

    • הרי הוא ''משלנו''

      אריה, 31/05/07 14:02

      סה''כ בחור טוב שהרג בשוגג שניים ממעמד המשרתים

      הגב לתגובה זו

    • מי יבריא - אם ובן קבורים באדמה (ל''ת)

      ולעולם, 31/05/07 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    גלגסבלד הוא רוצח של ילד ואמא הוא רוצח רוצח (ל''ת)

    משפט מכור מראש, 31/05/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בבתי המשפט בישראל אין צדק. מה שמשנה הוא מי משכנע שהוא צודק... (ל''ת)

    עצוב, 31/05/07 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    4 חדשים על רצח תינוק ו4 רצח האמא (ל''ת)

    צדק של מקושרים, 31/05/07 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חלמאות! פשוט לא רציניים!

    יאיר, 31/05/07 12:57

    במקום לשדר מסר, שהמשמעות שלו לא משתמעת לשני פנים... ולהגיד פעם אחת ולתמיד שתאונות כאלו הן מיותרות לגמרי והבנאדם שמבצע אותן צריך למלא את מלוא חומרת הדין, הם הולכים ומשחררים רוצח בדם קר לכביש...
    אני לא אשתמש יותר בשירותיו של עו''ד קלגסבלד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    וטליה ששון לא רואה בזה סכנה למערכת המשפט והדמוקרטיה ? (ל''ת)

    שולטהייס, 31/05/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ולמה לא שללו לו את הרשיון לכל החיים - כבר גזל חיים (ל''ת)

    בגלל שהוא, 31/05/07 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בושה לכל המתלהמים כאן!!

    רונן, 31/05/07 12:53

    הבן-אדם עשה טעות שעלתה בחיי אדם ולכן עליו לשלם, אבל זה לא אומר שבגלל שהוא עורך-דין או עשיר או מקורב למישהו שעליו לשלם הרבה יותר מאחרים. למה לא נצלוב אותו וזהו? אולי נעלה אותו על המוקד?

    מדובר על בן-אדם ישר ללא עבר פלילי שעשה טעות שבינינו כל נהג יודע שזה היה יכול לקרות לו בדיוק כמו שקרה לעו''ד, חוסר תשומת לב למספר שניות. לכולנו זה קרה, קורה ולצערי יקרה בעתיד.

    דווקא בגלל שהוא נראה לי בן-אדם ישר והגון אני חושב שמאסר ממושך לא יעיל כאן ושאת העונש האמיתי הוא יסחוב איתו יום יום.

    הגב לתגובה זו

    • עו''ד צריך לדעת את החוקים - חייב להוות דוגמה

      בכביש, 31/05/07 13:11

      לפני רמזור האט בכל מקום כתוב. לא כתוב טוס על כולם רמזורים לא נועדו עבורך.

      הגב לתגובה זו

    • הוא עבריין תנועה סדרתי

      איתי, 31/05/07 14:31

      למה שלא תבדוק כמה עבירות תנועה קודמות היו לו לפני שאתה הופך אותו לצדיק

      הגב לתגובה זו

    • לא לכולנו זה קורה

      פנינה, 31/05/07 14:31

      רק לאלה שיודעים שהם יכולים להרשות לעצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני חושבת

    זהבית עצבנית, 31/05/07 12:51

    שאפשר אולי גם שישלחו לו כל יום פרחים?מהדעתכם? מגיע לפושע הזה לשבת 20 שנה מאחורי סורג ובריח , אבל זו מדינה מושחתת עם שופטים מושחתים איך ייתכן הרי מחר זה יכול לקרות שכל אחד מאיתנו יאבד את היקרים לו ?נשב בשקט? ניתן למערכת משפטית קלוקלת לשחרר אנשים כמוהו לחופשי? איזה עונש הוא קיבל? בושה וחרפה!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מעניין אם היה זה רוסי שיכור שהיה הורג מישהו ממשפחת קלגסבלד. (ל''ת)

    המטיף, 31/05/07 12:43

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. בושה למערכת המשפט! (ל''ת)

      רינת, 31/05/07 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    בושה למדינה- עוד השחתה של מערכת השלטון- לא יאומן פשוט כולם מושחתים!

    יניב, 31/05/07 12:27

    מה נעשה כבר, הכל קורס....
    מערכת השלטון והחוק, האכיפה, ובייחוד הכנסת....

    הגב לתגובה זו

    • בושה שמשחררים אותו

      צדק לכל גם לחלש, 31/05/07 13:03

      יש גבול לחוסר אכיפת הצדק כלפי העשירים.
      או להקלות באכיפה

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ביום ראשון מתכננת המשפחה להמריא לאוקראינה

    מקס, 31/05/07 12:23

    ממש מוזר...האם והבן נהרגו כאן בישראל.
    מה הקשר לאוקראינה..?
    לא הגיע הזמן שעולי רוסיה יתנתקו מארץ מוצאם?
    שעולים יחיו ויקברו כאן בארץ?
    או שמרוקאי שמת יקבר במרוקו, או עיראקי בעיראק .....ופולני בפולין ?
    אגב, לגבי הפולני איני מתנגד ..

    הגב לתגובה זו

    • תחשוב פעמיים

      moris, 31/05/07 12:47

      תחשוב פעמיים לפני שאתה מדבר ... תסתכל על רבים מהיהודים בעולם שלא מתנתקים מישראל .... או כאלב שאפילו לא היו כאן עם אחת ובאים להקבר.

      הגב לתגובה זו

    • הם קבורים באוקראינה! (ל''ת)

      יסמין, 31/05/07 14:27

      הגב לתגובה זו

    • להתנקות ממך

      פנינה, 31/05/07 14:33

      הם טסים לאוקראינה לשטוף את עצמם מטינופת שכמותך

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה חודשים הוא ישב בסך הכל? (ל''ת)

    א, 31/05/07 12:13

    הגב לתגובה זו

    • הרבה יותר מדי חודשים

      פיקס, 31/05/07 12:44

      אדם מפורסם פחות לא היה יושב כלל

      זה מבחן בוזגלו הפוך שמראה לנו את פניו צמאות הדם של העם שלנו

      הגב לתגובה זו

      • הנה עוד שמוק שעובד אצל רני רהב

        יריב, 31/05/07 14:40

        משלמים לך טוב על הטוקבקים הללו?


        נחמד לך לסנגר על שיכור רשלן שהרג אם ובנה?

        תתבונן בתמונות שלהם כאן למעלה ותשאל את עצמך האם להגן על חלאה שכמותו שווה לך את הכסף שאתה מקבל.

        הגב לתגובה זו

        • יריב, מה שמצחיק הוא שכתוב המציאות ושקרים בוטים -

          שי, 31/05/07 15:31

          הרי אדם מן היישוב שהיה הורג שני אזרחים תמימים בתאונת דרכים שהוכחה אשמתו בה, היה יושב שנים על גבי שנים, ובטח לא פחות מ-8 חודשים.

          אז לטעון כאילו הוחמר כאן העונש בגין אדם מפורסם, זו כמובן בדיחה עבשה ומאוד מאוד לא מצחיקה.

          עוד ספין, מבית היוצר של אסטרטג אלמוני-פלמוני.

          הגב לתגובה זו

      • אם העם באמת צמא דם, צריך למנוע

        ממנו, 31/05/07 14:43

        את המשך שתיית הדם בכבישים

        הגב לתגובה זו

    • פחות מ8 חודשים

      אבי, 31/05/07 13:02

      בערך 7 וחצי.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    משהו מסריח בתוככי ממלכת המשפט והצדק. (ל''ת)

    ?, 31/05/07 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תגידו...

    עבדלה, 31/05/07 11:51

    מה זה?
    מטען צינור ובקת''ב הושלכו לעבר כוח צה''ל סמוך לג'נין; אין נפגעים

    מה זה מקת''ב, אולי תכתבו בצורה מסודרת!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד-קסאם זה על שם פושע מלחמה פלשתיני משנות ה40 ?

      מרואן לא ישוחרר, 31/05/07 12:02

      תגיד-קסאם זה על שם פושע מלחמה פלשתיני משנות ה40 ?

      הגב לתגובה זו

      • כן..והוא קבור בנשר (ל''ת)

        רוטט, 31/05/07 12:24

        הגב לתגובה זו

    • בקת''ב= בקבוק תבערה ..השכלת ? (ל''ת)

      דקדוקון, 31/05/07 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם לא רק מושחתים, הם צוחקים עליינו ויורקים לציבור בפרצוף. (ל''ת)

    נטע, 31/05/07 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ואחרי זה בייניש עוד מופתעת שרוב הציבור רואה את מערכת המשפט כמושחתת? (ל''ת)

    אלי, 31/05/07 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הוא לא היה שיכור זה יכול לקרות לכולם

    אזרח פשוט, 31/05/07 11:48

    מי מאיתנו לא מעביר לרגע תחנה ברדיו?
    מי מאיתנו לא לוחץ על מקשי המספרים בדיבורית?
    הוא לא היה שיכור.
    זו היא תאונת דרכים אשר תוצאותיה הרות אסון 2 אנשים תמימים וטובים קיפחו את חייהם.
    אל תהיו אכזריים

    הגב לתגובה זו

    • אבל הוא היה עבריין

      רועי זרגון-סבר, 31/05/07 12:51

      באחת הכתבות הקודמות הוזכר שהוא כבר נתפס בעבר על שלל עבירות ובהן נסיעה באור אדום, נסיעה במהירות מופרזת ונסיעה ברוורס בצורה שסיכנה חיי אדם.

      כך שלא מדובר באדם שעשה טעות חד פעמית אלא באדם שמשתולל על הכביש באופן קבוע ומאחר ואף פעם לא נענש (הוא הרי עורך דין עם המון קשרים) הוא הרשה לעצמו להמשיך לצפצף על חוקי התנועה ולכן יש שני הרוגים.

      אבל שטויות, בסך הכל מתה איזה אוקראיינית קטנה ותינוק. זו לא סיבה להעניש עו''ד מכובד!

      הגב לתגובה זו

      • כן היו לו בעבר עברות תנועה - חיפפו לו עו''ד מפעיל (ל''ת)

        פרוטקציה, 31/05/07 13:13

        הגב לתגובה זו

    • מי שאכזרי זה לא אנחנו

      אבי, 31/05/07 12:57

      אכזרי הוא זה שהיה אדיש והתנגש
      בעוצמה אדירה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    איש רע ומושחת. אז הרג כמה עניים מהמעמד הנחות.

    הוא בקליקת, 31/05/07 11:46

    הוא חבר של שרון המושחת ושל אולמרט המושחת.
    אז מגיע לו שיחרור מיידי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכנסת מופקרת שלא משנה את החוקים - ומאפשרת (ל''ת)

    לרוצחים לצאת, 31/05/07 11:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כבר כתבתי מליון פעם..אם בא לכם להרוג מישהו פשוט תדרסו אותו

    שלומלו, 31/05/07 11:44

    ובקושי תשבו על זה שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי זה הקלסברג הזה?אני שותה רק גולדסטאר!! (ל''ת)

    מסטול, 31/05/07 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ובייניש מתרעמת למה העם לא מאמין במערכת המשפט (ל''ת)

    בייניש זאת, 31/05/07 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    התגובות פה מגוכחות

    חן, 31/05/07 11:38

    האדם עשה טעות - הוא מודה בה, מוכן לשאת באחריות (נדיר בארצינו) ואינו מחפש תירוצים.

    כולנו בני אדם הוא לא עלה על ההגה במטרה לרצוח.

    הגב לתגובה זו

    • התגובות באינטרנט בכלל מגוחכות (ל''ת)

      שפוי, 31/05/07 11:52

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      פיקס, 31/05/07 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    The Animals Farm

    George Orwell, 31/05/07 11:35

    כולם שווים (בפני החוק) אך יש מי ששווים יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בושה מגיע לו שישב בכלא הרבה שנים

    עידו, 31/05/07 11:34

    בושה איך כל העורך דין האלה שמשחקים אותה עליטה יכולים גם שהם נאשמים לשחק עם החוק בישראל כנראה שיש פה קבוצה אנשים שהם החוק. חייבים לעשות ביעורים בבתי המשפט ובמדינה לעשות פה סדר שלא יוכל לקרוא עוד פעם מקרה כזה זה חיי אדם זה לא צחוק

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    למה שלא תשלם את חובך בתור רוצח -??? (ל''ת)

    ברצח אין הנחות, 31/05/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    והוא שוב ישתכר קלות ויהרוג כמה אנשים! (ל''ת)

    JULIA, 31/05/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    זה עונש זה מה שקיבל - זה מתנה (ל''ת)

    העם, 31/05/07 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זהו? זה הכל?

    ציוני, 31/05/07 11:30

    ומה עם האמא והתינוק שהוא הרג? מתי הם משתחררים וחוזרים לחיים נורמליים?

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    המושחתים הרשיעו אותו ברשלנות במקום בהריגה. יחי מדינת הקומבינות!!

    נמאס!!, 31/05/07 11:28

    במקום לרצות 5 שנות מאסר על הריגה (מה ששאר האנשים היו נתבעים),האיש העלוב הזה עוד בא בטענות על גובה מאסרו.... בא לי להקיא מכל ראשי הפרקליטות!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עוד חוצפנים קיצרו לו בחודשיים את המאסר (ל''ת)

    רוצח בדם, 31/05/07 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פשוט שערוריה ! ממש ממש

    סיגל, 31/05/07 11:26

    נורא '' מצחיק'' שמיהו גורם למוות של שני חפים מפשע,ומשחררים אותו אחרי זמן קצר מאוד,,,ש,,,יהרוג אולי ''בטעות'' עוד אנשים,,,לצאת להפגנה !

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם המדינה לא היתה מופקרת מכל הצדדים - היה יושב (ל''ת)

    מאסר עולם, 31/05/07 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הוא יוצא מבית המלון לחיים - ימשיך הלאה

    ואנחנו נזכיר לו, 31/05/07 11:19

    שביהירותו הוא רצח בדם קר אם ובן
    שלא ישובו לעולם. יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • רצח זה בכוונה תחילה.

      חובש של מד''א, 31/05/07 11:44

      הוא הרג בתאונה אם ובנה - מקרה כואב ומזעזע בזכות עצמו אבל ללא ספק -לא רצח!

      תאונות קורות כל יום ואנשים נהרגים כמעט כל שבוע על הכביש - לא תמיד מעורב בזה עורך דין מפורסם שאפשר לצלוב אותו בפומבי.

      מדובר באזרח שומר חוק שעשה טעות ,כולם עושים טעויות כאלה על הכביש בכל יום - כל אחד יודע זאת ,למזלנו - ברוב המקרים זה לא מסתיים בצורה טראגית כזו.

      הרסתם את חייו של בנאדם בגלל שהייתם צריכים שעיר לעזאזל.

      רק לפני חודשים ספורים מתה לי בידיים ילדה בת 19 שהחבר שלה זרק אותה מהאופנוע - אני לא רואה אותו צלוב ברחובות כמו עו''ד דורי קלגסבלד.

      הגב לתגובה זו

      • זה רצח לשמו - שאנשים חונים באור ירוק - וטנק דוהר במהירות

        ועולה עליהם, 31/05/07 12:00

        הרצח - רצח מתוך יהירות.

        הגב לתגובה זו

        • לא הגיוני

          חובש של מד''א, 31/05/07 12:29

          צריך להתייחס לעובדות ולא להגיב לעניין הזה רק מהלב (שאכן נשרף כשרואים ילד תמים ואשה צעירה ומקסימה נהרגים בצורה כה מזוויעה)

          אין נהג במדינה הזו שלא עשה ''כמעט תאונה'' או תאונה בגלל חוסר תשומת לב רגעית - ותהיה הסיבה אשר תהיה: שיחה בנייד, הדלקת סיגריה,ילד צורח במושב האחורי או אלף סיבות אחרות, ואכן תאונות כאלה קורות כל הזמן ואף אחד לא טוען שהנהג האשם הוא רוצח.

          נהיגה על הכביש מסוכנת -כל אחד יודע זאת ולמרות זאת - אנשים ימשיכו לנהוג, להיות אנשים, ולעשות טעויות מחרידות וחלקן יגמרו בצורה נוראה מאוד לצערי - וזה עדיין לא יהפוך אותם לרוצחים.

          עניין הבירה: לא הוכח מעולם ולכן אין להתייחס אליו.(ובכל מקרה השוטרים בשטח לא חשדו בו מעולם בשיכרות)

          לעניין היהירות - זה כבר בכלל עניין לא רלוונטי - יכול מאוד להיות שהאיש מגעיל, יהיר, עשיר, חלקלק או סתם מכוער -כולן לא יכולות להיות סיבות להכריז עליו כרוצח ולנהוג בו בצורה אחרת מהצורה בה נוהגים בכל אדם אחר שלוקח חיי אדם בתאונה.

          רצח בהגדרתו מבוצע בכוונה תחילה - אתה חייב להסכים איתי שזה לא המצב...

          הגב לתגובה זו

          • לפני שמגיעים לרמזור מאיטים ידוע - לא בוצע מכוניות

            מחכות שיתחלף, 31/05/07 12:54

            והפרזיט הזה שהוא עוד עו,ד שצריך לדעת את החוקים דוהר כאילו הכביש של אמא שלו ואין רמזורים. אז לא רצח מה זה חתול בשק. וזה צריך ליחשב על ידי החוק כרצח בכוונה תחילה.

            הגב לתגובה זו

      • חובש חמוד - זה אמא של האמא של הרצח

        לחכות שרמזור, 31/05/07 12:05

        ושעולה מאחור עליך מכבש שטס במהירות מופרזת בגלל פאלפון שדיבר או שתה כמה בירות. ועל הדרך לקח חיים של ילד ואמא.
        זה האמא של האמא של הרצח

        הגב לתגובה זו

      • אבל הוא לא שומר חוק!!

        רועי זרגון-סבר, 31/05/07 12:53

        באחת הכתבות הקודמות הוזכר שהוא כבר נתפס בעבר על שלל עבירות ובהן נסיעה באור אדום, נסיעה במהירות מופרזת ונסיעה ברוורס בצורה שסיכנה חיי אדם.

        כך שלא מדובר באדם שעשה טעות חד פעמית אלא באדם שמשתולל על הכביש באופן קבוע ומאחר ואף פעם לא נענש (הוא הרי עורך דין עם המון קשרים) הוא הרשה לעצמו להמשיך לצפצף על חוקי התנועה ולכן יש שני הרוגים.

        אבל שטויות, בסך הכל מתה איזה אוקראיינית קטנה ותינוק. זו לא סיבה להעניש עו''ד מכובד!

        הגב לתגובה זו

      • אוקי לא רצח הרג.

        אבי, 31/05/07 13:01

        הרסנו את חייו?

        הוא נהג ברכב לא אנחנו.

        הגב לתגובה זו

      • בעליות לי-ם ביום ו במקרה? (ל''ת)

        הייתה, 31/05/07 14:12

        הגב לתגובה זו

        • דווקא בפניה מגלילות לכפר הירוק

          חובש, 31/05/07 20:51

          משתתף בצערכם

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש לבטל את נוהג ניקוי שליש מהעונש

    רפורמה בבתי, 31/05/07 11:19

    יש לבטל את נוהג ניקוי שליש מהעונש
    הנוהג מגוחך ועושה צחוק מהצדק

    ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר מנסה לדלל את כמות האסירים כדי להקל על העומס.
    אך לחברה יש שיקולים חשובים יותר של הענשה ושל הרתעה

    ואם כבר עושים סדר בכל מה שקשור בבתי הסוהר - יש לבטל את חופשות האסירים, לא מדובר בקייטנות.
    לבטל טלוויזיה בכבלים, אינטרנט ושאר אמעי בידור שלחלק מאזרחי ישראל שומרי החוק אין כסף לשלם עליהם.

    לרוצחים ואנסים הייתי מוסיף גם עבודת פרך למאסר, ולמחבלים עונש מוות (גם נחסוך את עלות אחזקתם שעולה מיליונים בשנה, גם ניצור סוג של הרתעה, וגם נעניש את המחבל ומשפחתו ואולי קצת,אבל רק קצת, ננחם את משפחות הנרצחים)

    הגב לתגובה זו

    • מיילם כדורבנות, אבל זה לא יקרה כי מדינת ישראל מושחתת, אטומה ומחפפת. (ל''ת)

      קינואה עצבנית, 31/05/07 11:57

      הגב לתגובה זו

    • צ''ל ניכוי (ל''ת)

      ערי, 31/05/07 14:41

      הגב לתגובה זו