• 19.

    רבים חשים חוסר אונים מוחלט.

    יהודית רום, 11/08/07 14:01

    מה שעושות ממשלות ישראל מנהיגיהן ושופטיהן הוא פשע מוחלט לגבי הגירוש של היהודים.היום קראתי בערוץ 7 מאמר מצוין ומחכים של אסתר שניאורסון גרי שנקרא לשנות את כללי המשחק והוא דן בדיוק בנושא זה. של הגירוש מגוש קטיף וכן ממה שארע השבוע בחברון.יש בו הסבר מושכל לגבי טיהור אתני ואיך פעלו אצלנו כל המערכות. לקרוא ולהפיץ בכל מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המרחם על אכזרים סופו .. רבקה צודקת

    יונית, 03/06/07 22:07

    ...להתאכזר לרחמנים!!
    כשגירשו אותנו מהגוש דאגו לערבים המסכנים.. בסופו של דבר תושבי שדרות והסביבה סובלים!! וגם שכחו את כל המגורשים והשאירו אותם בתוך ''בתים'' מנייר. ואין באופק שינוי בנושא!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המיעוט הרעשני/שמאלני אינו מייצג פה דבר. קראו את התגובות

    טלי, 01/06/07 18:26

    לרעיון העיוועים של זהבה גלאון ואבשלום וילן ממרץ - ותבינו מה רוב רובו של הציבור הישראלי המפוכח חושב.

    http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3407328,00.html

    ''זוג הוזי דעות'' הוא אכן כינוי יאה להם.

    יישר כח רבקה !!
    מישהו הרי צריך לצעוק - המלך הוא עירום!

    כל עוד את המדינה ינהלו אופורטוניסטים תאבי שלטון, יהיה רע לתפארת.
    המדינה תמשיך להדרדר מדחי אל דחי.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש דתיים יש קנאים

    יובל, 01/06/07 00:19

    הדתים רואים את העולם בשחור לבן, כל כך צר.
    הקנאים היהודים ואחיהם מהחמס, ג'יהד, חיזבאללה (מחק את המיותר), הם שני ענפים על אותו העץ. שניהם חושבים שהאמת הצרופה, צרובה במוחם.
    תתעוררו, אלוהים לא באמת מדבר איתכם ולא, אתם לא באמת יודעים מה הוא רוצה והשמאל כבר שלושים שנה לא שולט במדינה, הימין כבר שלושים שנה בשלטון.
    וכן אני מעדיף לחלק את הארץ גם אם לא יהיה שלום ונצטרך להמשיך להלחם ואילו אתם מסרבים לחלק את הארץ גם אם יהיה שלום וגם אם תהיה פניה ישירה של הקדוש ברוך הוא אליכם.
    לכן מספיק עם הצביעות שלכם, קאסמים או לא קאסמים אתם לא רוצים שום פשרה והכיבוש הולך לחסל לנו את המדינה שאני כל כך אוהב.
    שתהיה לכולם שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הממלכתיות שהאמנתם בה אל תאמרו אמרנו לכם.....

    נעמי, 31/05/07 22:53

    . אתם בזמנו השלמתם עם הטרור שהופעל נגדכם, כאשר התחילו הקאסמים והרציחות בגוש קטיף, קיבלתם את הדין. הייתם צריכים לעלות לירושלים לשכב על הכנסת ולדרוש את בטחונכם,ולא להתנחל בלבבות.אולי כך הייתם מונעים את הגרוש ולא היינו מגיעים למצב של שדרות היום.

    הגב לתגובה זו

    • כערבים - מאשימה את היהודים

      נפתלי, 01/06/07 17:30

      נעמי, כפי שהערבים מאשימים את היהודים בכל דבר רע,
      כך את מנסה להאשים את המתנחלים
      בכך שלא מנעו את פינויים מהגוש והביאו למצב כיום בשדרות.
      השם ירחם, וסתמי את הפה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    זה לא יעזור =השמאל אטום לחלוטין

    נח, 31/05/07 17:24

    חבל על העצבים.השמאל לא רוצה
    לשמוע את האמת.
    מספיק לראות מה קורה בממשלה
    בכנסת בבתי המשפט בצה''ל
    כדי להבין שהעסק מתפורר.
    לא לחינם כל כך הרבה ישראלים
    מנסים להשיג דרכון זר.
    אפילו אברהם בורג שהיה יו''ר הכנסת
    השיג לעצמו דרכון צרפתי.
    גם רבים מבני מנהיגי הארץ מה שקוראים בטעות אליטה-חיים
    בחו''ל.גם מי שדתי ומאמין צריך לדעת:
    נכון שהמשיח יבוא אבל המחיר יהיה כנראה נורא ואיום.
    לא צריך להיות נביא זעם-פשוט לקרוא את התנ''ך.הכל כב כתוב שם.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איפה אתם חיים??

    matushay, 31/05/07 16:35

    גברת נכבדה!
    ראשית, חשוב לציין שהנני דתי ציוני לאומי, בוגר ישיבת הסדר. התנגדתי להתנתקות ולכל צעד שכזה.
    הדברים העולים ממה שכתבת אינם רלוונטיים לטעמי. את צודקת. אמרתם להם. צדקתם. אבל למה נראה לך שעצם ירי הקאסמים על שדרות מזיז למישהו שגר בתחום גדרה, חדרה? (נכון היה לומר עד ק. שמונה אבל אחרי המלחמה האחרונה נראה איזו שהיחא סולידריות). עמ''י שאת מתארת הוא עמ''י שלפני 10 15 שנים. לא היום. כולם עסוקים בעצמם, מתכנסים בעצמם, יושבים מול הטלוויזיה, אומרים שצריך להכנס בהם אבל לא מזיזים כלום. בבחירות הקרובות הם תצבענה מה שהבעל יגיד, שהוא יצביע מה שהחברים מצביעים שהם יצביעו מהשהחברים שלהם יגידו וכן הלאה. אף אחד לא באמת קורא את המצעים. אנחנו כבר מזמן לא עם קשה עורף. אנחנו עם ''שכונה''. אמנם, זהו חלק מתהליך הגאולה, אבל למי אנחנו מדברים? למי את פונה כשאת אומרת ''אמרנו לכם?'' אפילו הרבה מתושבי שדרות זה לא מזיז. ה\חלקם פשוט הולכים. בואו נתפכח. נבין לפחות עם מה אנו עוסקים. ועוד יותר מזה, נבין מה חושבים כלפינו.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כצנלסון ראה את תוצאות המרקסיזם והשפעתו במערב

    גל, 31/05/07 16:17

    http://www.youtube.com/watch?v=b5vD3wuFMrE
    זה דור אבוד, רבקה. הם באמת מאמינים בנרטיב הפשיסטינאי. אי אפשר להתווכח בעובדות עם שטופי מח, כי אפילו לא מקשיבים לך, פשוט שולפים את מילות השנאה הקבועות של חושבינכון , ואין דיון אמיתי.
    והכי אבסורד? השמאל הוא שמאריך את הסבל הפשיסטינאי! עם העידוד הבלתי פוסק של השמאל להמשיך במלחמתם חסרת הסיכוי.. מי סובל יותר מכולם?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל כך צודקת שבא לבכות!! (ל''ת)

    מיכל, 31/05/07 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    המתנחלים תמיד שכנעו את עצמם-מדהים הטמטום

    שמאל, 31/05/07 14:47

    אני לא יודע למה המתנחלים והדתיים כל כך אוהבים לשכנע אחד את השני במה שהם מאמינים ממילא.

    שורה תחתונה, גוש קטיף נמחק וזכרונו פוזר לרוח.

    וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

    • גוש קטיף נמחק, אך זכרונו חי, קיים ומתחזק עם כל קסאם שנופל בנגב (ל''ת)

      מחורבות הישובים, 31/05/07 15:03

      הגב לתגובה זו

    • שמואל

      משה, 31/05/07 16:18

      אינך ראוי לשמך,בעיני הערבים אהובך הנך מתנחל ,לכן לך מפה, עבור לעזה אל חבירך

      הגב לתגובה זו

      • שמאל,לא שמואל. חוץ מזה,אולי הוא מבני דודנו?

        גל, 31/05/07 16:30

        נכתב כבר על העובדה שהאויב מעסיק מגיבים ככלי לזרוע פירוד ושנאה בין יהודי ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • היהודים תמיד שכנעו את עצמם, מדהים הטמטום

      נסראללה, 31/05/07 22:06

      אני לא יודע למה היהודים והישראלים כל כך אוהבים לשכנע אחד את השני במה שהם מאמינים ממילא.

      שורה תחתונה מדינת ישראל תימחק וזכרונה יפוזר לכל רוח (תשאלו את אחמדינג'אד והבריטים)

      וטוב שכך.
      :-)

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    המדינה לא שלכם-אתם אורחים בה-אנחנו שולטים פה

    שמאל, 31/05/07 14:43

    ואם אנחנו רוצים למחוק את גוש קטיף, פשוט עושים את זה.

    ככה כי בא.

    הגב לתגובה זו

    • חתיכת אויל משריש!

      small, 31/05/07 14:54

      גם יומך יגיע!

      הגב לתגובה זו

    • מי זה ''אנחנו''? אתה ואפסך עוד? (ל''ת)

      כי אתה, 31/05/07 15:04

      הגב לתגובה זו

    • מה שנכון נכון..דבריך מציינים עובדה עגומה. (ל''ת)

      גל, 31/05/07 16:29

      הגב לתגובה זו

    • למה שאתם עושים...

      ארז, 31/05/07 17:17

      יש מילה באנגלית - userp, חומס שלטון.
      יום יבוא והשמאל יופל, ואתם תשלמו על פשעיכם.

      הגב לתגובה זו

    • זאת אכן המציאות. נשאר רק לבקש מהקב''ה שישלח את משיח צדקנו מהר!

      הגיע זמן הגאולה, 04/06/07 08:15

      גם כשהימין עולה לשלטון, הוא מגשים מדיניות שמאלנית.

      כי הימין הוא לא באמת ימין.

      הכל שבוי בקליפה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    את מיצגת קנאים שמסכנים את קיומינו

    אריק, 31/05/07 14:22

    הקנאים גרמו לחורבן הבית השני ואת מיצגת את יורשיהם

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה להסביר את ההשוואה המופרכת הזו? (ל''ת)

      גל, 31/05/07 16:20

      הגב לתגובה זו

      • אתה רוצה להסביר את ההשוואה המופרכת בין הכתומים לבין הקנאים?

        לולו, 31/05/07 19:31

        חוץ מזה מי שהביא לחורבן בית שני היו המתיוונים.

        הגב לתגובה זו

    • הכה ביהודים ותציל את רוסיה

      ארז, 31/05/07 17:18

      כמו האנטישמים ברוסיה, כך גם אתם,מצאתם את האוייב האולטימטיבי.
      לא אירן, לא אל-קעידה, לא החמאס ולא הג'יהאד - החלוצים של ימינו, מתיישבי יש''ע, הם האיום הגדול.

      אירוני שאתה מאשים מישהו אחר בשנאת חינם - מה יש לך חוץ משנאה?

      הגב לתגובה זו

    • מי שהרס את בית שני היו הרומאים

      אלי, 09/06/07 22:05

      חשוב מאוד לא לשכוח את זה.

      הייתי גם מצטט את שירר שלא היה יהודי ולא קנאי שאמר שנראה כאילו כל הפרוקרוטורים של יהודה קשרו קשר לגרום ליהודים למרוד בכך שהתיחסו אליהם באכזריות יוצאת דופן.

      במקרה של הקנאים התלונה היחידה שאפשר לטעון נגדם היא שלא התחשבו בכך שהאויב שלהם היה חזק יותר מהם. איזה תירוץ יש לך, כשלישראל יש עדיפות צבאית?

      אם כבר ללמוד מההסטוריה הייתי ממליץ לך להזכר באדונים צ'מברלין ודלדיה שהאמינו בויתורים וקבלו מלחמה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצעוק על שמאלני ''אמרנו לכם'' זה כמו לצעוק על ערבי

    י, 31/05/07 13:28

    המטרות של השמאל והערבים הם אותם מטרות. פינו שדרות ואחריה אשקלון הם השלבים הבאים.
    אין מה להגיד להם ''אמרנו לכם'' . הם מרוצים מהמצב.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד. מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו (ל''ת)

      הדסה, 31/05/07 14:25

      הגב לתגובה זו

      • זהו,שהם לא יוצאים,הם נשארים ומחריבים.. (ל''ת)

        אבי, 31/05/07 16:19

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אתם ורק אתם אשמים על זה שאין שלום.

    משה, 31/05/07 13:03

    אתם שבמשך עשרות שנים עוסקים בגזל אדמות, עקירת עצים והתעללות בפלסטינאים אשמים שאין לנו הסדר שלום.
    מדוע את וחבריך חושבים לרגע שהפלסטינאים יקבלו באהבה ושמחה את העובדה שהם צרכים להיות שואבי המים שלכם ?
    להזכיר לך ולחבריך עוד עובדה ממשלות ישראל הימניות הם אלה שיצרו וטיפחו את החמס כנגד אש''פ.
    מי שרוצא שלום אינו עוסק בכיבוש וגזל!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הממ.. בוא נראה

      האשם תמיד, 31/05/07 13:31

      גזל אדמות: אף דונם בישובי יו''ש לא יושב על אדמה גזולה. נראה אותך אומר את אותו הדבר על עשרות קיבוצים, מושבים ואפילו אוניברסיטאות (אוניברסיטת ת''א ע''ש שייח מוניס).

      עקירת עצים: כבר אמר מורך ורבך גבלס, שאם חוזרים על שקר מספיק פעמים הוא הופך לאמת. תמשיך לנסות, ועד אז אזכיר לך ולכולם שאחוז זעום מהמקרים שפורסמו בתקשורת נעשה כנראה (ואפילו כאן זה לא תמיד בטוח) ע''י מתנחלים.

      התעללות: ע''ע עצים. מחסום שמונע חדירת מחבלים זה התעללות? תודה רבה, אני את הגוף שלי אוהב בחתיכה אחת.

      להזכיר לך ולחבריך שאש''ף הוקם עוד לפני שהיו כאן ''שטחים כבושים'', ושאף ערבי לא ממש מדבר איתך על מדינה ערבית בגדה ובעזה, אלא על הכל - מבחינתם אין לקו הירוק שום משמעות.

      ולסיום - תגדיר ''שלום''. ההגדרה האומרת שאני נותן הכל ובתמורה נרצח אינה מקובלת עלי.

      הגב לתגובה זו

    • תקרא ותפנים!

      משה אחר, 31/05/07 13:52

      למשה!

      כנראה שלא קראת את הכתוב. הטענה של הכותבת היא שכל ארץ ישראל שייכת לעם ישראל. כל הערבים והפלסטינאים, הם הכובשים. אם ירצו לחיות בארצנו כאורחים, הם מוזמנים. אולם דיעותיך מעבירות אותך על דעתך, ואתה לא מסוגל לקרוא וגם להבין דיעה אחרת.
      במבחן התוצאה, השמאל לא הצליח להביא שלום. אם תטען שגם הימין לא הצליח, תאה צודק. אולם אם היינו ממשיכים לאורך כל השנים לפי תפיסת הימין, לפחות הגבולות היו מרוחקים מריכוזי אכלוסייה.

      כמו שכתב המגיב הקודם, אם השלום הוא ויתור, וגם הצורך לספוג פיגועים, אני מוותר על שלום כזה. לפחות נדע ונהיה מוכנים להחזיר מלחמה, ולהקדים תרופה למכה. במצב שהבתאם עלינו, אנו חושבים שיש שלום, ולא מתכוננים למחלמה, והמלחמה מפתיעה אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • נכון רק צריך להגיד את זה לארגוני הטרור

      שבעת הגמדים, 31/05/07 14:36

      שאשם באינספור התעללויות בפלשתינאים ובגזל של אדמות ושל רכוש מהם.

      הגב לתגובה זו

    • בטח, בטח

      ארז, 31/05/07 17:19

      על ארבעת הלאווים של ועידת חרטום אני משער שמעולם לא שמעת, גם לא על האמנה הפלסטינאית או על אמנת החמאס.
      יש לך רק סיסמאות בראש, ואותן אתה יודע לשפוך על המקלדת בשיטת ''העתק-הדבק''.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא נכון

    צופה מהצד, 31/05/07 12:52

    רוב תומכי ההתנתקות לא חשבו שהדבר יביא שלום זה היה הרי חד צדדי,הרעיון היה לצאת משם ולא לשמור על אנשים הזויים שהחליטו להתיישב בתוך ים של ערבים זה כל הסיפור.
    זה שלא מטפלים בבעית הקאסמים זה בושה וחרפה.
    זה שזרקו אותכם מהבתים לתוך קרוואנים זה מזעזע.
    אבל בואי לא נערבב את הדברים.

    הגב לתגובה זו

    • שקר כזב! תומכי ההתנתקות חשבו שההתנתקות תביא שקט.

      צופה מהצד,, 31/05/07 13:54

      ואם לא זה מה שהם חשבו, אלא מה שאת אומרת: ל לשמור על ''חבורת אנשים הזוים'' - אז הם פושעים ונבלים, שהפקירו את תושבי שדרות ואשקלון על מזבח נוחיותם.
      ואגב, אם טיעונייך נכונים, אזי למה יצאנו מעזה? למה לא לצאת רק מהיישובים ולהחריבם? לא היה קשר גיאוגרפי בין רוב היישובים - לבין האוכלוסייה הערבית. יותר מכך, ישובי גוש קטיף היו מרוחקים מאוד מעזה!

      הגב לתגובה זו

    • 6 מליון יהודים...

      ארז, 31/05/07 13:55

      בתוך רבע מיליארד ערבים.
      נשמע לי הזוי...

      הגב לתגובה זו

    • זה פשוט מאוד לא נכון.

      ג'ינג'ר, 31/05/07 14:40

      כל הזמן הצדיקו את ההתנתקות בנימוקים בטחוניים. ביהמש''ע אישר את מהלך ההתנתקות באומרו שהרבה זכויות אדם מופרות בו , אבל זה מוצדק כי זה יגביר את בטחון המדינה.

      אף אחד לא החליט להתיישב בגוש קטיף . אנשים נשלחו לשם ע''י ממשלות ישראל והתחילה בזה הממשלה בראשות רבין. מה גם שרוב האנשים שפונו בהתנתקות בכלל כבר נולדו שם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כ''כ נכון וכ''כ עצוב

    בקי, 31/05/07 12:36

    הייתי אתמול בקיבוץ עין צורים והסתובבתי שם במחנה הפליטים החדש. כן, יש שם קהילה שלמה של תושבי גוש קטיף והיה מזעזע לראות את תנאי הדיור הירודים, אתר קראוונים מחנה עקורים של ממש. למה זה מגיע להם?
    חובה על כל אחד ללכת לראות בעיניים ולהזדעזע!!
    ולצערי, גב' גולדשמיט, לא נראה לי שיש מישהו ששומע. כולנו אוטומים!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אמרתי לך !!!

    אני זוכר, 31/05/07 12:29

    לפני הרבה שנים אמרנו לך
    אל תלכי לגור שם
    כי בסוף נצטרך לצאת בתנאים לא טובים - למה לא הקשבת ???

    הגב לתגובה זו

    • לא הקשבתי כי זה לא נכון..

      מפונה, 31/05/07 12:36

      לא היינו צריכים לצאת.
      כולם כבר מודים היום.

      הגב לתגובה זו

      • מי בכלל שם על מה את חושבת? את כלום

        eee, 31/05/07 14:44

        אין גוש קטיף ואין חממות.

        למה? ככה.

        מי את בכלל שמישהו יתן לך הסבר?

        וטוב שמחקו את הבית של המתנחלים

        הגב לתגובה זו

        • אאההה.... חמודי, קח את הכדור הצהוב ותרגיע

          חולe נפe, 31/05/07 15:05

          הנה, גם אני יודעת להקיש על eeeeeeeee

          הגב לתגובה זו

          • זה eee,תראה על המקלדת לאיזה מפלגה הוא שייך

            אברי, 31/05/07 16:22

            e זה ק.
            הוא מה קקק (KKK). מה הפלא שהוא רוצה לראות בחיסול מדינת היהודים.

            הגב לתגובה זו

        • אתה מגעיל ברמות שלא יתוארו. מי אתה? אפס מאופס (ל''ת)

          גועל-לנד, 01/06/07 18:30

          הגב לתגובה זו

    • מי אתה שאמרת? ממשלות ישראל שלחו אותנו להתיישב שם!

      בושה!, 31/05/07 13:56

      אנחנו כנראה בובות בעיניי ממשלות ישראל. בובות שאמורות לסדר את ענייניהם הפרטיים של פושעים נוסח שרון ובניו.

      הגב לתגובה זו

    • אמרתי לך 2

      הפה האילם, 31/05/07 14:44

      לפני שנתיים אמרנו לך
      אל תצא מהגוש

      כי בסוף נחטוף קסאמים ונצטרך לחזור לשם בתנאים לא טובים.

      למה לא הקשבת?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמה שאת צודקת

    אם שכולה, 31/05/07 12:09

    רבין ופרס שנתנו לאויבינו רובים, אשמים ברצח בתי וברצח ופציעה של אלפים.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הלו..! מישהו זוכר?

    עם כל הצער, 31/05/07 11:46

    קסאמים - והרבה יותר (40 ביום!!) היו על שדרות גם לפני ההתנתקות.
    הבעיה הפלסטינית, גם אם ניסינו להתעלם ממנה, היתה קיימת גם לפני אוסלו.

    אז מה הפיתרון שלך?
    התיישבות נוספת בתוך אזורים פלסטינאים מיושבים בצפיפות? (וכן, ע''פ חוקי מדינת ישראל אלו אינם שטחי המדינה. אפילו ממשלת יצחק שמיר לא שינתה זאת)

    הגב לתגובה זו

    • הלו-תתעוררי!

      דני חולון, 31/05/07 12:10

      נכון, הבעיה של מחנות הפליטים הייתה קיימת גם לפני אוסלו (אין כזה דבר ''פלסטינים'', לא היה כזה עם מעולם, ולא הייתה כזו מדינה בשם ''פלסטין). אבל יש פתרון פשוט, קל ואמין: הקם להורגך-השכם להורגו. ולהפסיק כבר לרחם. ככל שמרחמים עליהם יותר, הם יפגעו בנו יותר. עם ישראל צריך כבר להרים ראש, ורק אז הגויים ''יסתמו את הפה'', אבל כל עוד נתכופף, תמיד ידרכו עלינו. זו המציאות.
      בקיצור, להפציץ אותם עד תום, ללא רחמים וללא הפסקה, או לחילופין, לעשות להם טרנספר (העברה באוטובוסים ממוזגים) לארץ מולדתם-ירדן.

      הגב לתגובה זו

      • יפה מאוד, כל מילה פיצוץ

        נפתלי הראל, 01/06/07 17:38

        דני, שיחקת אותך, המשך כך
        ככל שיהיה יותר כמוך וכמוני
        יקימו מחנה גדול, ובמקום ליברמן וכל פוליטיקאי הדיבורים בישראל
        מישהו יקום ויעשה דברים בשטח !!

        הגב לתגובה זו

    • הלו אתה בכלל זוכר משהו?

      עם כל הצער, 31/05/07 12:13

      אתה זוכר שלפני 1994 לא היו קסאמים וכזה טרור מעזה? על הישובים בגוש קטיף היה שומר מילואמניק עייף עם כרס?? ומה קרה מיד אחרי שצה''ל יצא מעזה ב94? (כן זה היה לפני 13 שנים) מיד התחיל טרור איום ואכזרי ותוך כמה שנים כבר שמרו על הישובים חיילים קרביים ואפילו סדירים. כמות הצבא באזור חבל עזה שולשה ואף למעלה מזה. כל זה בא בעקבות הזיות אוסלו שלך ושל חבריך. הקסאמים הראשונים התחילו להתפוצץ לפני שש שנים .
      נכון היה טרור לפני אוסלו. אבל מאז אוסלו שכזכור היה אמור להביא שלום יש לנו בלי סוף טרור שכמותו לא היה אפילו בשנות ה50 ואני זוכר כי חייתי אז .

      ומדוע מיהודה ושומרון יש היום פחות טרור פשוט כי צה''ל שם כל הזמן מאז חומת מגן. ואל תספר לי גדר שמדר כי היא פרוצה ובניתה ברובה טרם הסתיימה.

      וחוץ מזה מדוע בונים גדר בכל הארץ ומפנים עיר מתושביה לאחר אינסוף הסכמי שלום? אתם לא רואים שמשהו פה מסריח? 13 שנים !!!! ורק סבל קבלנו.

      הגב לתגובה זו

    • שקר וכזב. אכן היו קסאמים על שדרות,אך במידה פחותה בהרבה מאשר היום!!!

      נא לדייק, 31/05/07 12:32

      טרם הנסיגה ספגו ישובי גוש קטיף את מירב הקסאמים (מעל 40 ביום, כדברייך), בעוד תושבי שדרות קיבלו מעט מאוד מהטעימה.
      תושבי חבל קטיף צעקו אז שהם המגן האנושי של אשקלון.
      מאז הנסיגה והחרבת היישובים עלה מספר הקסאמים הנוחתים על שדרות לאין שיעור, וגם אשקלון הצטרפה ל''חגיגה'', כאשר יורים עליה מחורבות היישובים ההם.

      הגב לתגובה זו

    • הם התחילו כמובן אחרי אוסלו

      אישיהודי, 31/05/07 12:33

      אבי אבות הטומאה, יציר כפיהם של ביילין, פרס (שרוצה להיות נשיא מדינת היהודים, במקום להיות נשיא עזה) ורבין
      אותו תהליך שטופח ע''י ברק (המתמודד בעל הנסיון בהרס), בן-עמי (שרוצה להביא כוחות או''ם שיגבילו אותנו), רמון (הסוטה) ועוד ועוד
      תהליך שקיבל תפנית שלילית חמורה ע''י משפחת הפשע והיורש שלה

      הגב לתגובה זו

    • לצערי, אין פתרון לבעיה הערבית

      שלמה, 31/05/07 12:35

      שכל אחד מהצדדים לויכוח הפוליטי הזה יבין אחת ולתמיד -- אין פתרון לבעיה הערבית, נקודה.
      בטח תשאלו ,למה. לא יכול להיות פתרון כשצד אחד לא מוכן בשום אופן להשלים איתנו, לא יכול להיות פתרון כשהם חושבים ובצדק מבחינתם שפלשנו לשטח לא לנו ועלינו להסתלק מכל השטח כולל תל אביב. מה שנשאר לנו לעשות זה לנהל את הסכסוך איתם בצורה תקיפה ולא ליפול לפיתויים ( מי לא רוצה לעשות שלום ) שהם מציעים כשכל כוונתם היא לערער את חוזקינו, צריך להפנים, הסכסוך מבחינתם יגמר כשמדינת ישראל תובס סופית וחלק מתושביה יוגלה, ישימו אותנו בגיטאות יהיו פוגרומים וכו' וזה לא בדיחה בכלל, וזה יכול לקרות ל''ע, תפנימו טוב טוב, עתידה של מדינת ישראל לא מובטח אם לא נדאג לכך.

      הגב לתגובה זו

      • לשלמה - בסוגריים של תגובתך כתבת

        ברוך שטיין, 31/05/07 18:19

        את משפט המפתח :

        '' (מי לא רוצה לעשות שלום) ''

        יופי של משפט !!!

        קרא בקטע הבא מהו השלום :

        יושב איכר לסעוד עם בנו הקטן, והאיכר אומר לבנו: ''תסתכל סביב, יא איבני ,

        ותראה את האדמה השחורה והטובה, - כל זה שלנו. פעם גרו כאן יהודים 'ציונים ', והם

        בנו כפרים וחרשו את השדות ואהבו את עבודת האדמה והפריחו את השממה .


        והבן מסתכל על אביו האיכר בעיניים שחורות וגדולות ושואל אותו: ''ומה אנחנו עשינו?''


        ''אנחנו, יא איבני - עונה האיכר - נלחמנו ביהודים כי חשבנו שהם באו לגזול את

        אדמתנו. מאה שנים נלחמנו בהם. אבל הם חרשו את האדמה והיו מוכנים להילחם ולמות

        בשבילה. הם הקימו כפרים בכל הארץ, וגם מדינה יפה, יא איבני, מדינה ' ציונית ',

        ואותנו הם גרשו, ובכפרים שלנו הם שמו ''ציונים'' ולא הצלחנו לנצח אותם ''.


        ''לאן הלכו כל היהודים, אם הם היו חזקים כל כך ?''


        ''הרוח לקחה אותם, יא איבני. הם נעלמו כמו טיפות הטל על העלים. פתאום נמאס להם

        מהמלחמה, נמאס להם מהאדמה, והם רצו שלום. ולא רצו יותר להילחם בשביל האדמה ,

        ושלא ימותו יותר החיילים שלהם במלחמה ''.


        ''בחייאת אבויה! רק שלום בלי אדמה? מה יעשו היהודים רק עם שלום בלי אדמה ?''


        ''נעשו מג'נונים היהודים ורק שלום עניין אותם. והאמהות של החיילים הגיבורים

        יצאו לרחובות ועשו הפגנות. ואנחנו, יא איבני, נתנו להם את מה שביקשו, נתנו להם שלום''.


        ''אז לאן הלכו, יא אבויה, אם נתתם להם שלום ?''


        ''נתנו להם שלום, יא איבני, והם נתנו לנו אדמה. כל פעם קצת. והיום כל האדמה

        שלנו וכל השלום שלהם. יש להם עוד קצת אדמה בחוף הים, אבל למי זה איכפת ? בעוד

        כמה שנים גם את זה הם יתנו. הם כבר לא אוהבים אדמה, הם אפילו שכחו מי היו

        הציונים שפעם בנו כפרים והפריחו את השממה. הם הפסיקו לקרוא לאדמה מולדת והם

        קוראים לה נדל''ן, וכמה שהנדל''ן יותר קרוב לים הם אוהבים אותו יותר, כי הוא נותן

        להם יותר כסף ''.


        ''ומתי תיקח אותי לראות את היהודים שגרים בנדל''ן על החוף, אבויה ?''


        ''פעם אקח אותך, יא איבני, לראות את הבתים הגבוהים של היהודים על החוף ליד

        הים. ועכשיו תסתכל סביב ותראה את החרמון והכינרת והתבור ותדע שכל זה שלנו .

        ותזכור שאדמה זה הדבר הכי חשוב והכי יקר שיש לבן אדם, יותר יקר מאשה שלו , יותר

        יקר מבן שלו, יותר יקר מחיים שלו, יותר יקר משלום ''.


        והאיכר קם לאיטו, אוחז בידו את מחרשתו והמשיך לפתוח תלם ארוך באדמה השחורה

        מפזם לעצמו ''בילאדי, בילאדי ''.






        הגב לתגובה זו

    • הלו, ואת/ה זוכר/ת???

      צער, צער, 31/05/07 12:58

      אני זוכרת את רבין נואם בפאתוס:
      ''הליכוד הם פחדני השלום... הפחידו אותנו עם טילים מעזה. אין ולא יהיו טילים מעזה...''

      הגב לתגובה זו

    • הלו...? זוכר...?

      ארז, 31/05/07 13:58

      הסכסוך לא התחיל עם ה''כיבוש'', ואש''פ ה''מתון'' שלך (ארגון שחרור פלסטין, להזכירך) הוקם ב-1964, לפני ה''כיבוש''.
      אז מדוע אתה חושב שנסיגה ישראלית לקווי הפסקת האש של 1949 (זה מה שהם, לא גבול) תביא לסיום הסכסוך?

      ומדוע כמה אלפי יהודים בתוך מליון ערבים זה הזוי, ו-6 מליון יהודים בקרב רבע מיליארד ערבים זה בסדר?

      ורק לידיעתך, לפי חוקי מדינת ישראל, ולפי החוק הבינלאומי, כל ארץ ישראל המערבית - כן, כן, יהודה, שומרון ורצועת עזה - שייכים למדינת ישראל ולה בלבד.

      הגב לתגובה זו

    • אבל אתם אמרתם שאחרי ההתנתקות בכלל לא יהיו קסאמים

      הבובה זהבה, 31/05/07 14:50

      ר' שרון ''אם אחרי ההתנתקות ירו קסאם אחד, עזה תבער'' ופתאום זה הפך להיות שלא נהיו יותר קסאמים מאשר קודם. לא מספיק שההתנתקות לא הרעה את מצבנו (מה שגם לא נכון). מספיק בכך שהיא לא הטיבה אותו בשום צורה כדי להגיד שהיא לא הצדיקה את עצמה.

      הגב לתגובה זו

    • פשוט שקר

      אלי, 09/06/07 22:10

      אף פעם לא היו 40 קסאמים ביום על שדרות.

      מאז ההתנתקות היה שיפור משמעותי בקסאמים ולא מדובר באותם קסאמים של לפני ההתנתקות.

      היה גם יבוא וירי של טילי גראד לרצועה וקסאמים שהגיעו על לאשקלון.

      נמאס משמאלנים שקרנים שחושבים שאם יחזרו על שקרים מספיק פעמים הם יהפכו לאמת.

      הגב לתגובה זו