• 113.

    החרם הבריטי

    ranuncolo, 08/06/07 18:08

    האם יפי הנפש בריטים מחרימים גם את עצמם על כיבוש סקוטלנד ואירלנד או שזה תקף רק לגבינו.באם לדעת האקדמאים הבריטים'' מדיניות הכיבוש הישראלי וכו.''אם זה כיבוש גם הם כבשו ועדיין מחזיקים בהם,לסקוטים יש פרלמנט משלהם וחברים בו השחקן המפורם שון קונרי ופירס ברוסנן והם חולמים על עצמאות מרי מלכת הסקוטים במרמה נאסרה והוצאה להורג ע''י קרובתה מלכת אנגליה כך שלפני שיטיפו לנו ''יקיימו נאה דורש נאה מקיים''כנ''ל לגבי האמריקאים הכמעט אכחדת עם -האינדיאנים ע''י האמריקאים ויחסם אל האינדיאנים,התעמרותם בכושים שבין יום חרב עליהם עולמם כאשר נחטפו באפריקה ונמכרו לעבדים מקנה לעם הזה להתנשא מעלינו ולהחליט שהתנהגותינו מחפירה.נחזור אל הבריטים בעלי הזכרון הקצר מבחירה ולא מאונס,מה קרה בדרום אפריקה ובהודו תחת שלטונם?אז בואו ולא נתרגש מהם.כן עלינו להתרגש ולהזדעזע כאשר ישראלים היושבים בחו''ל השוחכים כי חו''ל=גלות מגלים תמיכה והצדקה לחרם שכזה,ליבי עליהם בזמן השואה יהודים רבים טענו אני גרמני מדורות וזה לא עזר-לצערנו רובם לא עימנו כדי להעיד על כך.,אותם יראלים חושבים שלהתחנף אל עוכרי יחבבם יותר בעיני הגויים?!ליבי עליהם

    IP: 87.68.30.64 דווח על תגובה זו

  • 112.

    הלוואי שיהיו פיגועים בבריטניה (ל''ת)

    100% יהודי בדם, 31/05/07 14:18


    IP: 89.139.130.159 דווח על תגובה זו

  • 111.

    אל דאגה

    נמרי, 31/05/07 11:58

    הם, כמו גם אחיהם יפי הנפש באירופה, ילמדו עוד מעט זמן מהו הרוע הטרוריסטי שיושב בקרבם,
    ואז הם, וגם האקדמאים שבהם, יבואו אלינו לשאול איך מתמודדים. זה קרה לאמריקאים, ואל קעידא עוד לא שבעה.

    IP: 192.118.73.36 דווח על תגובה זו

  • 110.

    חרם בלונדון על האקדמיה בארץ

    אילנה, 31/05/07 08:10

    זה לא דבר חדש, החידוש שאני שמחה בעבורו שהפעם זו כותרת ראשית בעיתונכם דהיום.
    תודה לבן דרור ימיני ולכותבים האחרים בנושא. אני לא חושבת שזה נובע מתלות העולם בנפט אלא מאנטישמיות פשוטה, האם לא כדאי שגם הישראלים יחשבו פעמיים לפני שהם מבזבזים את כספם בלונדון?

    IP: 82.81.234.28 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      גיא, 26/03/13 23:32

      חרם על אוניברסיטאות בבריטניה (בטח יש סניף בסקוטלנד או צפון אירלנד).וחוץ מזה האם שוקלים שם חרם על סוריה או סודן (רצח עם)?לא נראה לי

      IP: 109.160.227.158 דווח על תגובה זו

  • 109.

    זה באמת מעניין...לי את התחת!! (ל''ת)

    ישמעאל, 31/05/07 07:54


    IP: 88.152.121.11 דווח על תגובה זו

  • 108.

    איך להבין את זה לא ברור לי - אבל האקדמיה שלהם תחטוף מהמוסלמים

    יופיטר, 31/05/07 06:13

    היושבים בבריטניה - שום חרם לא יעזור להם - רק לצערי יש אקדמאים שלנו - שעוזרים להם להחליט החלטות מעין אלה

    IP: 217.132.94.75 דווח על תגובה זו

  • 107.

    ליל הבדולח נוסח אנגליה תבדקו מה תרמו הערבים למדע ומה היהודים

    ש.לוין, 31/05/07 05:31

    הבריטים מאקדמיה מתנהגים ממש כמו הנאצים בזמנו ששרפו את ''התרבות הישראלית'' דווקא הבריטים הם אלה שלא רואים את המעשים הברברים והנפשעים של הטרור הפלסתינאי הרציחות שלהם ההתפוצצויות שלהם הקסאמים שלהם הם פועל יוצא של טרור מהסוג השפל ביותר. הציבעות של האקדמיה הבריטית מרקיעה שחקים ומן הראוי הוא שהקהילה המדעית הבין לאומית תחזיר לבריטים באותו המטבע.

    IP: 217.132.71.130 דווח על תגובה זו

  • 106.

    Israelim

    Uri Avneri, 31/05/07 03:39

    Em pogeim gam ba shtilim

    IP: 72.143.29.111 דווח על תגובה זו

  • 105.

    ההתנגשות בין האיסלאם לתרבות המערב היא בלתי נמנעת, ובינתיים- כשם ...

    אדי, 31/05/07 03:26

    שמכרו את צכוסלובקיה להיטלר, כך ימכרו את ישראל למוסלמים...
    הדמוקרטיה הליברלית יצרה חברה אינדבידואלית, שבה עבור החזקים השמיים הם הגבול, ועבור החלשים היא גיהנום עלי אדמות...
    ההנחה שיצליחו לבלום את האיסלאם באמצעות הקרבת העם היהודי (רבים כולל השמאל הקיצוני, רואים את הקרבתה של ישראל כלגיטימית), אינה שונה בטפשותה מההנחה של אירופאים רבים שיצליחו לעצור את הנאצים באמצעות הקרבתה של צכוסלובקיה...
    חולשתה של הדמוקרטיה הליברלית, בחוסר לכידות חברתית שנדרשת להתמודדות מול אלה שמנסים להרוס אותה...
    האיסלאם מנגד מייצג חברה שהפרטים בה רואים כבוד בנכונות להקרבה עצמית למען המטרה המשותפת...

    זו הנקודה שמעמידה בספק את סיכוי המערב לשרוד התנגשות זו...

    IP: 83.130.231.75 דווח על תגובה זו

    • זו בהחלט נקודה מעניינת!

      אופיר, 31/05/07 04:43

      למרות שנראה לי שעם הזמן ישראל תהיה המקום הבטוח ביותר בעולם...

      IP: 82.81.153.241 דווח על תגובה זו

    • מעניין. אבל מוטעה

      עודד, 31/05/07 09:58

      אדי, אתה מגדיר את האיסלמים כתרבות פשיסטית לפי הגדרה. לא נראה לי שזאת האמת. רק מעט מכל המוסלמים מוכנים להקרבה כזאת ונדמה לי שבזמן אמת, כאשר החרב תונף מעל המערב- ימצאו לאין ערוך יותר אנשים משם שיתגייסו להגן על חירותם, כפיע שהיה במלחמת העולם. להערכתי, האיסלם מייצג בראש ובראשונה נבערות ופחד. הפחד הוא הגורם העיקרי לכך שאין שם ולו דמוקרטיה אחת. כל התארגנות מהותית לשינוי המצב הקיים תיתקל בכח בלתי מתפשר מצד השילטונות המושחתים והאלימים. בנוסף- כמות האנלפבתים בקרב המדינות האיסלמיות היא אדירה ביחס למה שקורה במערב. בזמן אמת הדבר הזה יכריע את הכף.
      לא- לא רוצים להקריב את ישראל. זה רעיון מעט פרנואידי. הרי בסך הכל מדובר בחברי אקדמיה פלצניים שאוהבים בעיקר את עצמם ומחשיבים את עצמם כדעתניים גדולים בשם החופש האקדמי המזוייף. הרי כמות המחקרים האידיוטיים שיוצאים מהחבר'ה האלה יכולה לפרנס את ''מצעד האיוולת 2'' של ברברה טוכמן. תן להם לינבוח. לא שם הבעיה. הבעיה היא פי אלף יותר חמורה עם הפצצה המתקתקת האירנית שאף אחד לא עוצר. שם טמון זרע הפורענות, לא אצל הלוביסטים הפלשתינים עלובי הנפש, שאף מדינה מוסלמית לא סובלת.

      IP: 88.152.18.234 דווח על תגובה זו

  • 104.

    כאשר ממשלת ישראל מתנהגת כמו תולעת ועברינות, כל העולם מחרבן עלינו. (ל''ת)

    טורונטו, 31/05/07 03:21


    IP: 99.246.0.223 דווח על תגובה זו

  • 103.

    Brit -Am

    Rabbi Moishele, 31/05/07 02:27

    The end of Zionism=Peace

    IP: 72.143.29.111 דווח על תגובה זו

    • why dont you go f...... your self (ל''ת)

      undertaker, 31/05/07 05:55


      IP: 80.178.103.28 דווח על תגובה זו

      • his looking for samone to f'''''''' him (ל''ת)

        gim bim, 31/05/07 09:32


        IP: 220.235.99.37 דווח על תגובה זו

  • 102.

    a israeli shxor a sear

    Uri Avnery, 31/05/07 02:20

    A Kibush ashem bakol

    IP: 72.143.29.111 דווח על תגובה זו

  • 101.

    הבריטים בשיטתם הפרד ומשול

    Avi Ecuador, 31/05/07 01:42

    שפעלו בה בהודו ובישראל בימי המנדט עד היום יש פרות באושים לשיטתם.
    ניתן להם המנדט לעשות מדינה ליהודים בוועידת סאן רמו, החלטות שאומצו גם על ידי האו''ם והם במקום להפריד בין העמים והבעיות דאגו לסכסך ולהביא לשנאה, לנסות להמשיך למשול כאן בישראל ובהודו בזה שיראו לכולם כמה שונאים ולא מסתדרים תושבי האיזור ביניהם וכמה הבריטים נחוצים בכדי שיוכלו לחיות ''בשלום'' העמים; מוסלמים והודים בהודו וישראלים ומוסלמים בארץ ישראל כאשר הבינו שתרבות הסכין תמיד אפשר לעשות להם מניפולציה לאופי הטבעי האלים שלהם, רצו שהמנדט ימשך.
    אם היו מפרידים ועושים את עבודתם והיו עושים מדינה ליהודים כתמורה לכל כך הרבה עוול ואנטישמיות בארצותיהם היום היה פה שלום ואולי היו ''נפטרים'' גם מהיהודים באירופה באופן טבעי שהיו עולים למדינת היהודים, אולי אפילו המוסלמים לא היו מהגרים לאירופה..
    הצביעות וההתיפות ו''אצילות'' הרוח.
    על ממשלת ישראל ואידיוטים נוספים מהשמאל היה להשתמש בהסברים אלה אבל לך תסביר לקניבלים שאוכלים רק ''כשר''; רק יהודים והם בעצם יותר אשמים מהגויים במצבה האגום של ישראל שצריכה להצטדק בכדי לנשום היום.

    IP: 190.10.225.104 דווח על תגובה זו

  • 100.

    איזה לחץ - אמאל'ה הצילו....

    ארתחשסתא ה-I, 31/05/07 01:39

    עמנו כתב את ספר הספרים ללא אישור, תמיכה, עידוד או קבלה מצד האקדמיה הבריטית. גאוני עולם קמו לעמנו בכל מקום ובכל זמן, מדוע להתרפס בפני הבריטים?????

    IP: 84.229.7.249 דווח על תגובה זו

  • 99.

    lets send then some Casam and see what will be then...

    jj, 31/05/07 01:28

    lets send then some Casams and see what will be then

    IP: 83.63.160.232 דווח על תגובה זו

  • 98.

    זה מזכיר לי סיפור...

    דוסלי-מתנחל, 31/05/07 01:15

    פעם אחת היה היה ביבר.
    הביבר שלנו לא נולד למשפחת ביברים.
    אלא למשפחת סנאים.
    איך זה קרה לא כל כך חשוב לסיפור.
    מה שכן חשוב שבעוד חבריו מלקטים איצטרובלים ושאר מטעמים היה הוא כל פעם מכרסם ענפים.
    כל הסנאים תמהו מאוד ולא הבינו מה יש לסנאי המוזר.
    יום אחד הביבר החליט לעשות מזה עסק מצליח.
    והחל לתת שירות לאחיו הסנאים.
    בכל פעם שמישהו רצה איצטרובל הוא רץ וכרסם את הענף שעליו שכן האיצטרובל וכך בקול רעש גדול היה זה נופל לאדמה וכל האיצטרובלים היו מתגלגלים.
    אחיו הסנאים אהבו את התרגיל המוצלח.
    אבל לא כולם.
    היו שם כמה סנאים ששלטו בעצים היותר משובחים ותמורת האיצטרובלים היו מקבלים טובות הנאה.
    הם החלו לדחוק את רגליו של הביבר מהגזע אל השוליים.
    הביבר שבתחילה נלחם כמו סנאי.
    לאט לאט החל להתרכך כביבר.
    ולבסוף כשמצא עצמו בקצה הענף.
    החליט לעשות מעשה אמיץ של ביבר.
    הוא פשוט יכרסם את העץ עד שזה יתנתק מן הענף.
    ואז חשב לו הביבר כל הסנאים הגזענים.
    יעלמו בקול פצפוץ.
    הוא החל לכרסם במרץ ואחיו הסנאים הביטו בו בתמהון.
    איך הוא מעז כך לעשות?
    הוא בוודאי אמיץ וחכם ביותר ויש לו כאן איזה תרגיל הסחה.
    עמדו כולם וצפו במעשיו עד שלפתע התנתק הענף מהעץ.
    ו....
    הביבר נפל אל הקרקע.
    כן זהו משל.
    הגזע הוא התרבות והמוסר המצויים בתורת ישראל.
    והוא היה מקור עוצמתינו וזכות קיומינו.
    היות ואף אחד לא ידע היאך מתמודדים עם הגזע.
    ולאחר שטרחנו להחדיר בכולם מוסר.
    קמו בעלים חדשים לגזע.
    לא נלחמנו ולא הכרזנו בעלות.
    אלא ברחנו לשוליים והתרחקנו מהמוסר שלנו עצמינו.
    ובעוד אנחנו טרחנו להצטיין בכל ולמצוא חן בעיני אומות העולם היו כאלה שזה לא מצא חן בעיניהם.
    וכדי שלא לעורר את חמתם התרחקנו לנו מעט מעט מתורתינו.
    וכשזה לא היה מספיק החלטנו שנעניש את כולם בכך שנהיה יותר נאורים מהם.
    ונעיף את הגזע לכל הרוחות.
    דא עקא.
    חתכנו את הענף שעליו אנו יושבים.
    כי זכותינו בארץ הזו. נובעת מהזכות ההסטורית הכתובה בתורת ישראל.
    וכשם שאי אפשר לקיים חצי חוזה ולדרוש את סעיפי הבונוס.
    כך לא ניתן לבטל את המצוות ולדרוש בעלות על הארץ.
    הצידוק היחיד לגירושם של מליון וחצי פלסטינאים מאדמתם.
    היה גירוש עם ישראלמאדמתו לפני 2000 שנה.
    ורציחתו בגולה במשך תקופה זו.
    ואם ''ככל העמים'' שאיפתינו.
    את זה אפשר לעשות גם באירופה או בכל מקום אחר.
    מי שנתן את הלגיטימציה לאותם אקדמאים.
    הוא מי שלקח את הלגיטימציה מעמינו להצמד לעקרונותיו ולערכיו. כולל זכותינו על הארץ הזו.

    IP: 83.130.91.182 דווח על תגובה זו

  • 97.

    גם הכניסו אותנו לצרות האלה וגם מלכלכים

    מבין, 31/05/07 01:03

    הם חושבים שעשו לנו טובה ב1948 אבל אם תסתכלו על זה נכון, הם פשוט צוחקים כל הדרך לבנק ,אנחנו תקועים עם האוברדרפט הזה שקוראים לו פלסטינאים

    IP: 220.235.99.37 דווח על תגובה זו

  • 96.

    בושה

    ארי, 31/05/07 00:56

    תאמינו לי בושה להיות ישראלי לא רק בעיני הבריטים אבל בעיני כל העולם. תראו לדוגמא איך אנחנו מתעללים בערבים ומתיחסים אליהם ככלבים. בריטניה היא ארץ תרבותית שיש לנו הרבה מה ללמוד מהם, כאן בארץ אחד אוכל את השני אז מה הפלא ששונאים אותנו בכל העולם, אני אישית הייתי שורף את דרכוני הישראלי יחד עם דגל ישראל אם זו המדינה שאני חי בה---בושה להיות ישראלי!

    IP: 82.81.158.74 דווח על תגובה זו

  • 95.

    רק בגלל זה אנחנו צריכים לכבוש

    ביגלא חמינדוס, 31/05/07 00:45

    איזה חמישה מדינות מוסלמיות ולשחרר אותם לאנגליה.

    IP: 24.107.47.78 דווח על תגובה זו

  • 94.

    נו אז ??????????????

    י.ג, 30/05/07 23:20

    תנו להם זו הדרך היחידה בה הם יכולים להביע את דעתם הפוליטית.
    הם פשוט עדיין לא הבינו או הפנימו שמה שקורה עכשיו אצלנו יקרה אם לא קורה בקרוב מאוד.בחלק ממדינות אירופה כבר החלו להבין את הבעיה וכראיה ניתן לראות את הצעדים שנוקטות גרמניה אוסטריה ועוד מספר מדינות כנגד הגירת מוסלמים לתוך גבולותיהן.
    אז תנו להם להמשיך ולהביע את דעותיהם כי כפי שאומר הפיתגם: בוכה מי שצוחק ראשון!!!

    IP: 87.68.80.223 דווח על תגובה זו

  • 93.

    להקים שוב את האצ''ל

    חיפאי, 30/05/07 23:08

    הגיע הזמן להקים שוב את האצ''ל ולח''י, מסתבר שרק בדרך זאת הם מבינים עניין.
    התרפסות רק מחלישה אותנו.
    ככלל, מדיניות רופסת מחלישה את ישראל.
    צריך ללמוד מבגין ושמיר איך לנהל מדיניות חוץ.

    IP: 81.5.24.187 דווח על תגובה זו

  • 92.

    איפה התגובה שא יהודי בריטניה אקדמאים?

    קרלוס, 30/05/07 22:56

    למה יהודי בריטניה האקדמאים : לא מגיבים על ידיי חרם את הכנסים הבריטים ? למה יהודנ התפוצות לא
    מחרימים את בריטניה ? איפה התמיחה של יהודי הגולה ? צביעות וכפוי טובה של יהודה הגולה ? איפה התגובה של פרסי נובל יהודים : הם הראשונים שצרכיכים להחרים את בריטניה ? איפה היהודי הגולה בזמנים הקשים לישראל ?????

    IP: 88.153.1.9 דווח על תגובה זו

    • אל תהיה תמים, יהודי הגולה הם שפנים בני שפנים, ולכן יכלו הגרמנים

      טורונטו, 31/05/07 03:17

      בקלות רבה להעביר אותם דרך הארובה. אל תבנה על יהודי הגולה ועל תחלום לבנות על איזה סיוע פיזי מצידם.(להוציא חריגים)

      IP: 99.246.0.223 דווח על תגובה זו

      • קצת חסר רגישות מה שאתה אומר

        מיה, 31/05/07 13:27

        אני לא מנסה לעשות לך ריגשי אבל סבא וסבתא שלי ''עברו דרך הארובה'' אני לא חושבת שהם היו שפנים (האזניים שלי די קצרות).
        מה בדיוק רצית שהם יעשו? יתאבדו?
        לא היה שם את צה''ל שיגן עלינו וזה כל כך קל לשפוט אנשים כשאתה לא עומד במקומם.
        יום טוב שיהיה לך.

        IP: 80.178.21.236 דווח על תגובה זו

  • 91.

    יש לי עצה...כנסו כולם!

    מישהו, 30/05/07 22:53

    אני אומר להזמין את כל מי שהצביע
    ללילה בשדרות..
    אחרי זה נראה...

    IP: 84.110.1.79 דווח על תגובה זו

  • 90.

    We are not amused Your Magesty

    יוסף, 30/05/07 22:52

    The right of our return to our fatherland is not recognized by Patestinians and by Britons.

    בווין היה גאה בכם אנשי האקדמיה הבריטית.

    IP: 132.64.37.51 דווח על תגובה זו

  • 89.

    סו וואט , הכל לטובה (ל''ת)

    ראש קאפוסטה, 30/05/07 22:49


    IP: 82.81.52.146 דווח על תגובה זו

  • 88.

    דעת הקהל הישראלית

    תבת, 30/05/07 22:48

    החרם של הבריטים מראה, שלא חשוב מה יעשו היהודים,..אנחנו תמיד אשמים! לכן המסקנה הנכונה חייבת להיות, לעזזל, ''דעת הקהל העולמית'' ,תחי דעת הקהל הישראלית!

    IP: 206.171.88.250 דווח על תגובה זו

  • 87.

    יורש העצר התמהוני הינו ערביסט מושבע.

    מוטי, 30/05/07 22:46

    האוניברסיטאות מושפעות ממנו.

    IP: 84.228.154.6 דווח על תגובה זו

  • 86.

    השמאל אוסלו ועראפת

    לביא, 30/05/07 22:42

    שינו את מדינת ישראל ללא הכר.
    לפני אוסלו חיילים שלנו קיבלו אבנים בקסבה.
    אחרי אוסלו התחילו לפוצץ לנו אוטובוסים
    מסעדות ודיסקוטקים ועכשיו פשוט יורים עלינו טילים.
    אוסלו היה טעות מדינית בטחונית נוראית.
    בחירתו של רב המחבלים עראפת להיות
    פרטנר לתהליך מדיני היתה משגה חמור
    של רבין פרס וביילין.
    עראפת הפך את השטחים לבסיס הטרור הגדול בעולם ואת החברה הפלסטינית לחברה טרוריסטית קיצונית. ההסתה
    שלו מהיום הראשון שהביאו אותו מטוניס
    נגד ישראל, נגד היהודים , ההסתה הזאת הרעילה אותם יותר מאשר כל שנות השלטון
    הישראלי.
    אגב היו אנשים שהזהירו, שראו את האסון בא, שאמרו ''יום אחד הם יירו עלינו טילים''
    אבל לאנשים כאלו קראו ''קיצוניים'',
    ''מפחידנים'', ''מתנגדי שלום''.
    ועכשיו או שאנשי השמאל באמת לא מבינים שה''סיפור'' עם עראפת היה משגה נוראי,
    או שהם פשוט מסרבים להודות בזה בקול רם, או שאולי מחכים להסכם נוסף
    עם ''עראפת'' חדש (חאלד משעל או אולי
    ברגותי) אני פשוט לא יודע.

    IP: 84.228.84.253 דווח על תגובה זו

    • לא הבנת את הכת מהשמאל

      Avi Ecuador, 31/05/07 01:47

      תגובה שכתבתי לפני שנים ואני מדי פעם חוזר עליה:
      מדע דת ושמאל

      מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
      המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
      התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
      הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
      עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
      לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
      שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
      הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
      טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
      אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
      את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
      ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
      אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
      ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

      IP: 190.10.225.104 דווח על תגובה זו

    • צודק

      אפרים, 31/05/07 01:52

      ככל שיש יותר נסיגות וויתורים ובריחות, או ''פשרות כואבות'' בלשונם של הפוליטיקאים אנו רואים תופעות כמו חרם אקדמי וכדומה.
      האם לפני אסון אוסלו היה מישהו בבריטניה מעלה על דעתו להטיל חרם על ישראל?
      רק עם נאמין בצדקת דרכנו ובזיקתינו לארץ הזאת כולה, נתחזק וגם מדינות העולם יעריכו אותנו. מי שמוותר מראש מפסיד

      IP: 80.178.133.249 דווח על תגובה זו

  • 85.

    אנשים להרגע! זאת החלטה בלי שיניים

    משה חכים, 30/05/07 22:42

    רוב המרצים והחוקרים בבריטניה לא מתכוונים לשים קצוץ על ה''חרם''.
    הקבוצה שהחליטה היא של מרצים שהם יותר פוליטיקאים (שמאלנים)מאשר חוקרים רציניים. הרי אף חוקר רציני לא יבזבז את זמנו על כנסים מיותרים מעין אלו.


    IP: 89.138.77.180 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק כנראה

      דובי, 30/05/07 23:18

      הידיעה על תכנית החרם אפילו לא הגיעה למרצים השייכים לאיגוד.
      זאת, מידיעה אישית.
      יש כאן כנראה קומץ הזוי שפועל על דעת עצמו וללא כל גיבוי של המימשל או אוניברסיטאות רציניות.

      IP: 82.166.56.142 דווח על תגובה זו

  • 84.

    השמאל הקיצוני עומד מאחורי זה

    דוד, 30/05/07 22:40

    פפו ההסטריון מאונברסיטה חיפה היה פעיל ביותר בענין החרם האקדמאי. גם היוצרים התרבותיים כמו אייל סיון האנטשמי מוגרבי ועוד כל הבעייתים שמוצאים את דיבת הארץ. את כולם שפוגעים בנו בדעותיהם החולניות והאנטשמיות חיבים להחרים מתוכנו.
    וטוב שעה אחת קודם!

    IP: 82.81.49.29 דווח על תגובה זו

  • 83.

    בריטניה היתה אמא של הכובשים.

    מוטי, 30/05/07 22:39

    אבל לנו זה לא יעזור . ככל שנתבטל בפני העולם כך יותר יגנו אותנו ויחרימו. למרות הסכם אוסלו וההתנתקות . לכן שרת החינוך שדגלה בנסיגות מתפלא. אני לא האמנתי בנסיגות לכן אני גם לא מתפלא. לשמאל זו סטירת לחי.

    IP: 84.229.18.192 דווח על תגובה זו

  • 82.

    הפסד שלהם... לא נחלוק איתם ידע (ל''ת)

    חמי, 30/05/07 22:36


    IP: 89.1.109.141 דווח על תגובה זו

  • 81.

    הסקר צריך אופציה שלישית

    Robin, 30/05/07 22:34

    עם מי אתם בסיבוב השני?
    1.אהוד ברק
    2.עמי אילון
    3.none of the above

    IP: 24.46.65.181 דווח על תגובה זו

  • 80.

    לא ידעתי שבבריטניה יש אקדמיה (ל''ת)

    מוטי, 30/05/07 22:32


    IP: 217.132.246.250 דווח על תגובה זו

  • 79.

    לפני שאתם אומרים ''מדינת מוסלמים''

    איתי, 30/05/07 22:27

    תלמדו קצת עובדות ותבינו שבבריטניה חיים -רק- 2.7% מוסלמים מתוך אוכלוסיה שגודלה מוערך בכ 60 מליון איש.

    IP: 81.1.126.244 דווח על תגובה זו

    • ''יפי נפש''

      me, 30/05/07 22:38

      ובגלל הנתון הזה זה מראה כמה שהם בורים וצבועים.

      IP: 24.60.234.240 דווח על תגובה זו

    • מדינת אנטישמים

      ארז, 30/05/07 22:41

      הבריטים מנעו את יישום החלטת סן-רמו ליישוב היהודים בא''י בשנות העשרים.
      הבריטים נלחמו נגד העלייה ובמיוחד על רקע עליית הנאציזם ומלחמת העולם השנייה.
      הבריטים עזרו לערבים במלחמתם נגד הקמת מדינת ישראל.
      הבריטים משתפים פעולה גם היום עם המוסלמים (רק 2.7% בבריטניה...) כנגד מדינת ישראל).

      אנטישמים כבר אמרנו?

      IP: 162.84.133.58 דווח על תגובה זו

  • 78.

    לפני אסון אוסלו לא נחשבנו למדכאים

    רונן, 30/05/07 22:25

    כל הצרות החלו כאשר ויתרנו על זכותנו הטבעית על הארץ.

    IP: 84.108.28.16 דווח על תגובה זו

  • 77.

    מעניין שאין חרם על סין כובשת טיבט...

    אחד העם, 30/05/07 22:24

    הצביעות הבריטית בגדולתה ...
    אין חרם על סין הענקית שכבשה את טיבט הקטנה בגלל...? ומיליוני סינים התנחלו בה תוך רצח עם ופגיעה בהיסטוריה שלו, תרבותו וערכיו.
    זו ארצם היחידה של הטיבטים אנשי שלום ושלווה .
    מדוע אין חרם על סין ?
    כי הבריטים פשוט אנטישמיים עם תעודות !
    חבל שהאקדמיה הישראלית לא משתמשת בדוגמא זו כדי להציג את הצביעות והשקר !

    IP: 84.108.70.173 דווח על תגובה זו

    • אתה יודע למה אין סין הכובשת?

      עידו איזנברג, 31/05/07 00:17

      1)סין תגיב בחריפות על כל ניסיון להכתיב לה איך להתנהג

      2)בסין אין גורמים שמעודדים מבפנים התקפות כאלו ואחרות על המדינה שלהם.

      בניגוד מוחלט לסין - בישראל יש גורמים כאלו.שמאל הישראלי יוזם ומעודד יום יום כל התקפה אפשרית על ישראל.אז מה אתם רוצים מבריטים?הם לא אשמים.פשוט שמאל הישראלי שטף להם את המוח.

      IP: 89.1.89.52 דווח על תגובה זו

  • 76.

    כף רגלי לא תדרוך על אדמת בריטניה (ל''ת)

    חכם מימון, 30/05/07 22:24


    IP: 217.132.118.15 דווח על תגובה זו

  • 75.

    יולי תמיר מה כל כך תמוה בעניך? בעברך עודדת צעדים קיצוניים כאלה !!! (ל''ת)

    שלום לדורות, 30/05/07 22:21


    IP: 83.130.70.144 דווח על תגובה זו

  • 74.

    חוסר השכלה חזקה מביא לחרם ולזלזול....

    דן ויל, 30/05/07 22:20

    חוסר השכלה מביא לחוסר הסברה וגאוה, וחוסר הסברה וגאוה מביאים לחרם ולזלזול מצד הלא יהודים...על מה יכולה לדב תמיר ...

    IP: 82.120.97.199 דווח על תגובה זו

  • 73.

    לא לשכוח מי עומד בראש מארגני החרם - השמאל הקיצוני בישראל !!! (ל''ת)

    איש העבודה, 30/05/07 22:18


    IP: 83.130.70.144 דווח על תגובה זו

  • 72.

    אבל את איל סיוון הם בטח יזמינו עוד מעט (ל''ת)

    מחרים, 30/05/07 22:17


    IP: 89.138.103.169 דווח על תגובה זו

  • 71.

    תחילת הסוף של

    אי שם, 30/05/07 22:10

    ההשכלה האקדמית בבריטניה. שלב הבא יכניסו קורסים לבניית חגורות נפץ ותכנון מתקפות מתאבדים. הבריטים נכבשים מבפנים והמסכנים לא יודעים את זה עדיין.

    IP: 74.104.229.148 דווח על תגובה זו

  • 70.

    הפעילות הבלתי מתפשרת בעזה משפיעה חזק על החמאס

    זהבה, 30/05/07 22:09

    החמאס כניראה מאיים על הבריטים וזה פועל הייטב הם מכריזים על חרם כדי שירצו את הטרוריסטים מהחמאס שלא יפגעו בבריטניה אבל הגלגל מסתובב ויבוא יומם של הבריטים ודווקא מצד אל קעידה החסידים מהאקדמיות הבריטיות יחטפו על הצביעות שלהם בקרוב. שילכו הם והאקדמיה שלהם לכל הרוחות. הישראלים צריכים להחרים בכלל את בריטניה ולהדיר רגליהם משם.

    IP: 217.132.71.130 דווח על תגובה זו

  • 69.

    קשה להסביר את צדקתנו בעולם לאחר שגירשנו אלפי אזרחים ישראלים מקטיף.

    כבשה מסבירה, 30/05/07 22:08

    הגירוש המזוויע, תרם להכרתם של הבריטים בישראל כמדינה קולוניאליסטית וכובשת.
    מי שגירש את אזרחיו הנאמנים ביותר בטענת ''עושקהפלסטינים'', אינו זוכה ב''נקודתבדעתהקהל'' כאם לסתם הרמת גבה (במקרה הטוב) ו/או לדרישה להוציא גם את ''מתנחלי ירושלים'' מ''השטחים הכבושים'' (במקרה היותר הסביר).
    מי שפוסק שקק''ל היא קרן גזענית מאחר ואינה מקצה קרקע שלא בהתאם ליעודה-רק ליהודים, זוכה מייד לדרישה להכרה בזכויות הפליטים על קרקע ''נפקדים''. זהו הגיון אלמנטרי ומובן לחלוטין.
    אין חלל ריק בהסברה!
    מי שבורח מאדמתו ומוותר על זכויותיו ההיסטוריות , מעניק אותם בכך אוטומטית לעם אחר ונסוג לעמדת מגננה הסברתית, כשהוא מתבצר ב-OUTPOST הבא שלו.
    חרם בריטי הוא תוצאת לוואי בלתי נמנעת של שלטון השמאל בתקשורת ובבג''צ בישראל.

    IP: 89.139.28.171 דווח על תגובה זו

  • 68.

    טוב,אנגליה תמיד הייתה האויבת של ישראל (ל''ת)

    !, 30/05/07 22:07


    IP: 80.230.17.146 דווח על תגובה זו

  • 67.

    אני דווקא בעד החרם.

    לא צינית, 30/05/07 22:07

    יש לנו הרבה מה ללמוד מהבריטים בכלה קשור ליחס בין בני אדם ובמיוחד יחס אל בעלי חיים!
    בבריטניה הוציאו מהחוק ניסויים בבעלי חיים בעוד ישראל מגדלת ,מרביעה,ומייצאת חיות מסכנות לחו''ל למטרות ניסויים,ומחקרים גם בארץ ועוד מתגאה בזה.

    כל עוד האוניברסיטה העברית ובר אילן עושות ניסויים, אני עם בריטניה.

    IP: 88.152.180.103 דווח על תגובה זו

    • את בטח מתכוונת לצילומי הוידאו של חיילים בריטים מתעללים בעירקים ? (ל''ת)

      חייל, 30/05/07 22:19


      IP: 83.130.70.144 דווח על תגובה זו

    • אהבת חיות

      הלן, 30/05/07 22:22

      זה באמת לא נגדך אישית, אבל אהבת חיות היא לא ערובה לצדק ואהבת אדם. ע''ע אדולף היטלר.

      IP: 217.132.28.61 דווח על תגובה זו

      • צודק. אדולף היטלר אהב כלבים יותר מאנשים, אז זה הופך אותו להומני? (ל''ת)

        שי, 30/05/07 22:44


        IP: 88.154.164.186 דווח על תגובה זו

    • תעברי לגור שם (ל''ת)

      יעקוב, 30/05/07 22:25


      IP: 89.138.20.154 דווח על תגובה זו

    • שוויץ מחכה לך

      ג'ק דניאלס, 30/05/07 22:44

      מספיק עם זה, נמאס מכם יפי נפש אומללים שכמותכם. לא טוב לכם לכו!

      IP: 89.1.119.138 דווח על תגובה זו

    • בבריטניה כן נעשים נסויים בבעלי חיים.

      @#, 31/05/07 00:00

      בברטניה נעשים נסויים בבעלי חיים, אחרת, כל המדע שם היה מתנוון לחלוטין.
      אין חלופה לנסויים בבעלי חיים, אם רוצים לרפאות את מחלות האדם.

      IP: 85.130.129.139 דווח על תגובה זו

    • בטח כשיש פיגוע את בודקת מה שלום החתולים... (ל''ת)

      למחלת נפש, 31/05/07 01:21


      IP: 83.130.91.182 דווח על תגובה זו

    • לא צינית אבל מטומטמת- אם אינך מסוגלת להבין את האיוולת בתגובתך, אין

      עודד, 31/05/07 03:39

      טעם לנסות ולהסביר לך...

      IP: 83.130.231.75 דווח על תגובה זו

  • 66.

    נו בטח שהם רואים את השמאלנים אצלנו הם מקבלים מוטיבציה (ל''ת)

    גורי, 30/05/07 22:03


    IP: 80.230.21.239 דווח על תגובה זו

  • 65.

    בבריטניה 3 מליון מוסלמים ובלונדון והמסגד הגדול ביותר באירופה (ל''ת)

    כל מילה מיותרת, 30/05/07 22:02


    IP: 84.228.171.81 דווח על תגובה זו

  • 64.

    שכחו איזה כובשים אכזריים היו הבריטים ששלטו על חצי עולם

    איי פוקלנד, 30/05/07 22:00

    ורצחו והתעללו במאות אלפים נייטיב בשם הבריטניה הגדולה, הדגל והמלך/ה
    הודו אפריקה צפון אמריקה אירלנד אוסטרליה מזרח אסיה והמזרח התיכון

    IP: 84.228.171.81 דווח על תגובה זו

  • 63.

    הצביעות,הצביעות

    אפרת, 30/05/07 21:57

    פשוט מדהים איזה זיכרון קצר יש לבריטים המנוולים האלו.
    במאה הקודמת הם כבשו מאות קולוניות בכל העולם, שעבדו מדינות וארצות, הכריחו תושבים להיות העבדים והשפחות שלהם ושל חייליהם בכל מקום אליו הגיעה ידם המזוהמת.
    הטביעו וגירשו ספינות מעפילים והחזירו אותם היישר לידי הנאצים ימ''ש.
    רצחו במו ידיהם חברי מחתרות ללא משפט!
    אלוהים ייקום בכם על כל העוולות שעשיתם.

    IP: 89.138.115.10 דווח על תגובה זו

    • כל מילה נכונה. הכלבים נובחים והשיירה עוברת... (ל''ת)

      ישראלית, 30/05/07 22:18


      IP: 192.168.0.223 דווח על תגובה זו

  • 62.

    מי צריך אותם בכלל?אנטי שמיות לשמה במסווה של קידמה (ל''ת)

    יעל ר''ג, 30/05/07 21:57


    IP: 88.154.138.145 דווח על תגובה זו

  • 61.

    הצעד הבא החרמת יהודים באוניברסיטאות בריטניה

    גדעון לוי, 30/05/07 21:54

    הצעד הבא החרמת יהודים באוניברסיטאות בריטניה

    IP: 192.115.28.31 דווח על תגובה זו

  • 60.

    שיעלו את כל הפלשתינים אליהם עד האחרון שבהם ויאמצו אותם אל ליבם (ל''ת)

    פתרון אקדמאי, 30/05/07 21:53


    IP: 84.228.171.81 דווח על תגובה זו

    • רעיון גאוני נראה אותם מסתדרים עם הערבים האלא.... (ל''ת)

      שיר, 30/05/07 22:29


      IP: 85.250.25.58 דווח על תגובה זו

  • 59.

    צעד הגיוני ונבון. אולי יעזור לנו לצאת מהפלסטינאים (ל''ת)

    רונית, 30/05/07 21:51


    IP: 89.0.98.153 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ככה זה ששרת החוץ היא לבני ור''מ זה אולמרט. (ל''ת)

    מדינה חלשה, 30/05/07 21:50


    IP: 80.178.42.42 דווח על תגובה זו

  • 57.

    להחרים אותם בחזרה. (ל''ת)

    !, 30/05/07 21:44


    IP: 132.64.38.138 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אל בריטניה ...

    אלעד, 30/05/07 21:42

    במשך חודש גרתי במנצסטר ,העניים היו הבריטים והעשירים הם המוסלמים .
    הקניון היה מלא נשים ברעלות ,וים מיסגדים,אז לא להתרגש

    IP: 217.132.217.247 דווח על תגובה זו

  • 55.

    כשמדינה מתרפסת ובורחת מעזה, במקום לעמוד על שלה, קופצים לה על הראש (ל''ת)

    תוצאת ''ההתנתקות, 30/05/07 21:42


    IP: 88.155.105.146 דווח על תגובה זו

  • 54.

    תודה לבמאי הקולנוע הדוקומנטרי הישראלי שעזרו לבריטים לגבש את דעתם !! (ל''ת)

    טענות-?, 30/05/07 21:40


    IP: 89.1.209.109 דווח על תגובה זו

  • 53.

    לחייב את שגרירות בריטניה לעבור מיידית לשדרות, ולהחזיר את שגרירנו (ל''ת)

    טל, 30/05/07 21:39


    IP: 88.155.105.146 דווח על תגובה זו

  • 52.

    יש מרצים ישראלים מהאוניברסיטאות פה שפעלו איתם

    אחת מהן דיברה, 30/05/07 21:39

    להחרים את המרצים הישראלים שחתמו על בקשות להחרים את האוניברסיטאות בישראל.
    יש הרבה מרצים ישראלים שעזרו להם.

    IP: 89.138.69.69 דווח על תגובה זו

    • שמות,,,,תן שמות אם אין לך שמות אל תבלבל את המוח (ל''ת)

      קונדו, 31/05/07 03:17


      IP: 87.69.7.145 דווח על תגובה זו

  • 51.

    ישראל צריכה להחרים את בריטניה,לשלוח את השגריר הביתה

    הבריטים נוהגים, 30/05/07 21:39

    הבריטים נוהגים בדרך הטרור הפלסטינאי.
    הפלסטינאים פורסים את הטרור לפרוסות: המון אירגונים שונים שלכל אירגון יש את הפוליטיים והחמושים,
    ואז חלק מפרוסות הטרור תוקפים אותנו כל הזמן ומצד שני החלק השני של פרוסות הטרור מקבלים מהעולם הקרה ואת כל התרומות כאילו הם לא עושים טרור.וגם כשעושים הפסקות אש עם כמה פרוסות טרור,אז הפרוסות האחרות ממשיכות עם הטרור.

    הבריטים עושים אותו דבר : פורסים את המדיניות שלהם לפרוסות,כל מיני אירגונים שונים שעושים עלינו חרם,והממשלה כאילו לא קשורה,ממשיכה איתנו ביחסים רגילים אבל מחרימים אותנו באותו זמן,אבל זה כאילו לא הם,אלה פרוסות אחרות(אירגונים פרטיים).

    לישראל אסור לשתף פעולה עם המשחקים הצבועים האלה,אנחנו צריכים למצוא את הדרך לנטרל את העורמה הזאת.
    ישראל צריכה להתייחס לבריטניה כמיכלול,הממשלה הבריטית מאפשרת לגופים בתוכה לפגוע בישראל,לנסות לפגוע בישראל,להחרים את ישראל,אז הממשלה אחראית,וישראל צריכה להגיב מול הממשלה.
    הרי גם ישראל יכולה לירות טילים על לונדון ולהגיד לבריטים שזה אירגון עצמאי,אבל אנחנו ביחסים טובים איתכם.(זה מה שנקרא לחתוך את הטרור לפרוסות,ואנחנו צריכים לנטרל את הטקטיקה הזאת,לא להיות פריירים,בריטניה היא אוייב אם היא מאפשרת לגופים בתוכה לפגוע בנו,ידיד לא מאפשר זאת)

    IP: 88.155.96.134 דווח על תגובה זו

  • 50.

    לרגע נבהלתי

    רון, 30/05/07 21:39

    לרגע נבהלתי שהאקדמיה וההשכלה בישראל תפגע אבל אז ראיתי את התגובות של המגיבים פה ורווח לי לראות שיש מספיק גאונים שנושאים על כתפיהם את המוח היהודי המפורסם. אוטוטו הם מפצחים להוקינג איזו חידה עלומה על היקום אבל בלי לגלות לבריטים כי הם מחרימים אותם בחזרה. שאלוהים יעזור לנו. בעצם, הוא כבר הבין עם מי יש לו עסק ועבר הלאה.

    IP: 82.153.27.175 דווח על תגובה זו

    • מה נגיד, אתה יכול לנסוע למקום יותר נאור (ל''ת)

      באסטיונר, 30/05/07 22:21


      IP: 88.154.56.246 דווח על תגובה זו

  • 49.

    הצילו! הממשלה שלנו הורסת את העתיד

    אלעד, 30/05/07 21:39

    אנחנו נותנים לאולמרט לשבת ולשתוק , לברק לשתוק , לעמיר פרץ לדבר שטויות על המתמודדים נגדו , לקצב ללכלך על המתלוננות מול המצלמות , לרמון לחזור לכנסת , נעמי בלומנטל עדיין שותקת , גונן שגב מקצר את מעצרו ואף אחד לא באמת מוצא את המילים שיתליחו להציל את המדינה מאבדון .
    לא אבדון של טוקבקיסטים שאומרים ''אבדון כי אין תורה'' ומשווים יהודים של 2,007 לגרמנים של 1939 ולא אבדון של הפחדה של ביבי , פשוט אבדון של עם שלמרות שהוא חוטף טילים בעורף וסדר היום האזרחי נפגע עדיין מצטייר בעולם כפוגע ... כן כן , כולנו היינו בצבא וראינו שהפלשטינאים סובלים יותר ואין לי ספק לגבי זה , אבל הם עושים בית ספר לכל הממשלה שלנו בלהשתמש בתקשורת . בזמן שאנחנו מצטיירים רע , הם מפרסמים אומנות שהיא כולה שינאה והסתה .
    אנחנו רוצים שלום ? על מי אנחנו עובדים . אנחנו פשוט לא רוצים לחיות בפחד .

    IP: 89.1.39.98 דווח על תגובה זו

  • 48.

    מעניין מי שלט פה לפני קום המדינה..

    איציק, 30/05/07 21:34

    ומי נמצא כעת בעיראק... הם האימאימאימא של הכובשים.....

    IP: 84.108.43.158 דווח על תגובה זו

  • 47.

    החרם בבריטניה

    alon, 30/05/07 21:33

    מה לעשות, הבריטים שדפקו חצי עולם אומרים לנו אך להתנהג, זה רק אנטישמיות- ואפשר גם לא לבקר בבריטניה [גם כמות של 5000 מטילים יכולה להשפיע]

    IP: 89.1.159.118 דווח על תגובה זו

  • 46.

    די לכיבוש !!!!! הבריטי בעירק (ל''ת)

    הם צודקים, 30/05/07 21:28


    IP: 88.155.118.41 דווח על תגובה זו

    • אולי כשיחרימו אותנו כמו את דרום אפריקה נתחיל לאות את עצמנו במראה (ל''ת)

      מסכימה, 30/05/07 21:41


      IP: 89.0.98.153 דווח על תגובה זו

  • 45.

    רק שמלאנים קיצוניים מישראל לומדים אצל החברים שלהם!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 30/05/07 21:25


    IP: 89.139.150.39 דווח על תגובה זו

  • 44.

    מדובר במדינה שהמציאה את הקולוניאליזם.

    ליאור, 30/05/07 21:23

    שלא יעיזו להגיד לאחרים מה לעשות, הבריטים הם אפסים ותמיד יהיו אפסים.

    IP: 80.178.124.243 דווח על תגובה זו

  • 43.

    אגב , פלסטינים שלמדו בחול ונשארו שם , עושים חייל באקדמיה. (ל''ת)

    לך, 30/05/07 21:22


    IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 42.

    בשורה התחתונה - הקובעת - גירשנו אותם מכאן (ל''ת)

    ג'ון בול, 30/05/07 21:22


    IP: 87.68.32.242 דווח על תגובה זו

  • 41.

    אז שישתפו פעולה עם אונ' ביר-זית המהוללה. (ל''ת)

    מי צריך אותם?, 30/05/07 21:18


    IP: 87.68.32.242 דווח על תגובה זו

  • 40.

    תראו איך בריטניה נכבשת ע''י האיסלם.... (ל''ת)

    ציון, 30/05/07 21:13


    IP: 89.139.204.242 דווח על תגובה זו

  • 39.

    החרם הברטי

    דר. אריה כהן, 30/05/07 21:10

    כנראה שבין במחרימים גם מרצים להיטוריה,
    שצריך להזכיר להם את שנות השלושים בגרמניה הניצית.
    לחרם שני כיוונים.

    אני ממחר סטודנטים בריטים הם מוקצים אצלי ברצאות
    (מתמטיקה של מספרים אקראיים)
    אריה Amsterdam

    IP: 77.124.18.233 דווח על תגובה זו

    • תלמד קודם כל לכתוב, אחר כך תרצה.. (ל''ת)

      אסף, 30/05/07 21:30


      IP: 89.138.12.99 דווח על תגובה זו

      • תלמד לכתוב

        דר. כהן, 30/05/07 21:46

        מכובדי שאתה תרצה בהולנדית,אנגלית,גרמנית ובצרפתית אתה תרשה לעצמך גם כמהשגיאות בשפה שמית

        IP: 77.124.18.233 דווח על תגובה זו

    • To no 39

      Stella, 31/05/07 01:13

      What makes you so sure you are so wanted in NL?

      IP: 195.96.113.128 דווח על תגובה זו

  • 38.

    והם לא שוחטים ערבים בעירק? ''צדיקים''!

    אבי, 30/05/07 21:09

    הם יתנו לנו מוסריות, הם יטיפו לנו, חוצפנים. כמו הפודל של בוש נגררו יחד עם האמריקאים לבוץ העירקי, שוחטים אונסים ובוזזים את העם העירקי סתם! ללא שום סיבה! אין שם שום טיפה של נשק כימי שהם חיפשו, הם רוצים רק נפט, כסף ושליטה!
    אז.. תשבו בשקט בריטים מטומטמים.

    IP: 88.154.155.163 דווח על תגובה זו

  • 37.

    לשלוח להם כמה שיותר מרצים וסטודנטים פלסטינים שיהנו מפרי מחקריהם. (ל''ת)

    :-), 30/05/07 21:08


    IP: 89.139.119.175 דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה עוד חרם מוסלמי

    שר ההסברה, 30/05/07 21:08

    כמות המוסלמים בבריטניה מעצבת את דעת הקהל ורק מראה איך המוסלמים משתלטים על מדינה לאט לאט ובשיטתיות.

    IP: 76.172.200.129 דווח על תגובה זו

  • 35.

    אין כמו הבריטים!!!!!!!!

    תום, 30/05/07 21:04

    אתם הישראלים צריכים ללמוד תרבות מהי, כאן בארץ אין תרבות, אין קולטורה אין כלום, אבל באנגליה יש כבוד לבן אדם שפה בארץ זה חסר מאוד אז אל תתפלאו שלא רוצים אותכם באף מקום וגם לא באנגליה. אז או שתשתנו או שתלכו לכל הרוחות.

    IP: 82.81.158.74 דווח על תגובה זו

    • לא נשתנה לעולם ונלך למקום אחד

      יהודי, 30/05/07 21:59

      ארץ ישראל!!! ונשרוד כמו ששרדנו עד היום.
      ואתה אם תרצה לך לשם , תעשה מה שהם עושים וגם תעלם אתה וצאצאיך מההסטוריה היהודית
      בהצלחה

      IP: 71.125.235.74 דווח על תגובה זו

      • איזה תשובה יהודית חה חה חה חה חה

        גמל, 30/05/07 22:44

        כולכם עם אף למעלה כולל הדת היהודית הניבזית שלכם חה חה חה

        IP: 82.81.158.74 דווח על תגובה זו

  • 34.

    אין לשפוט אדם עד שעומדים במקומו

    יורם אריס, 30/05/07 21:04

    אולי אנו גם כן לא יכולים לשפוט אותם מהמקום שהם נמצאים ועוורים למקום בו אנו נמצאים אך ההיסטוריה המפוארת שלהם מלאה במצבים שאנו לידם נראים מלאכים וסביר להניח שאם הם היו בנעלינו העולם הערבי היה מתגעגע אלינו

    IP: 122.0.10.198 דווח על תגובה זו

    • לא כשמדובר בכיבוש אנשים אחרים . (ל''ת)

      איש, 30/05/07 21:21


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

      • העניין הוא שהם כובשים אנשים אחרים

        oren, 31/05/07 01:16

        ע''ע עיראק.

        IP: 199.203.94.202 דווח על תגובה זו

  • 33.

    צריכים להתאחד כעם יהודי! שכולם ילמדו מה זה אומר להיות יהודי (ל''ת)

    איזה פחד!, 30/05/07 21:03


    IP: 89.139.123.217 דווח על תגובה זו

    • נראה לך ? להתאחד? אנחנו אפילו לא עם. (ל''ת)

      דד, 30/05/07 21:21


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 32.

    מגיע לנו !! אנחנו צריכים לחשוב. אנחנו הנחותים כאן לא הם. (ל''ת)

    איש אחד, 30/05/07 21:02


    IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 31.

    לרתום אוהדי ישראל בארה''ב לחרם נגדי רק כנגד אלה שהצביעו להחרמת ישראל (ל''ת)

    לפרסם רשימות, 30/05/07 21:02


    IP: 84.108.195.0 דווח על תגובה זו

  • 30.

    אנחנו מכירים את החרם שלהם מאז המחנות בקפריסין

    דור שני שואה, 30/05/07 21:02

    גם אחרי מחנות הריכוז, לקחו הבריטים את היהודים שרצו לעלות לישראל וכמדיניות כלאו אותם במחנות מאחורי גדרות תייל והקצאת מזון מינימלי. לא שכחנו ולא נשכח להם את זה. אנחנו צריכים להעביר למלכה שלהם מכתב עם כמה תמונות איך התנהגו אנשי הצבא של הוד מלכותה בשנות ה 40 ובמיוחד את תמונות הנרצחים היהודים באותן שנים. אין אפשרות שגזענות זו כיוון שקנו בכסף את האוניברסיטאות בבריטניה, תתאפשר. יש לבקש משגריר ישראל בבריטניה לחזור לארץ מייד לבירור ולקרוא לשגריר בריטניה בישראל לבירור ולהעביר אליו את מחאת ישראל כמקובל.
    אם הבריטים מחרימים אותנו עלינו להודיע להם קבל עם ועדה כי חרם זה אינו מקובל ובמיוחד לנוכח פעילותם בעיראק שקשורה להריגתם של 100 אלף איש בשנה (בעיקר אזרחים) במשך 10 השנים האחרונות - אין להם כל זכות להעביר ביקורת עלינו
    ושר החינוך הבריטי יכול לפעול בהתאם ולהעביר תקנה האוסרת על חרם מסוג זה כיוון שיש בכך פעילות דיפלומטית בין ארצות המפרה יחסים בין ארצות כך שממשלת הוד מלכותה צריכים להעביר החלטה בהתאם אם הם חפצים כי נמשיך להיות חברים שלהם כשמדובר במידע מודיעיני שעוזר להם להציל חיים כתוצאה מהחקירות שלנו את אנשי אל קעידה שרוצחים בהם בכל אפשרות.

    IP: 80.230.165.2 דווח על תגובה זו

  • 29.

    אונברסיטה חיפה שפפו שעובד בה היה פעיל בענין החרם. (ל''ת)

    עליזה, 30/05/07 20:55


    IP: 82.81.49.29 דווח על תגובה זו

  • 28.

    סוף סוף יש מי שתומך בפלישתינים ! אללה הוא אכבר ! (ל''ת)

    סאלמאן קוריאה, 30/05/07 20:55


    IP: 99.246.117.169 דווח על תגובה זו

    • צודק ,חביבי, אבל העיקר שאתה שם ואני פה . (ל''ת)

      אבנרי, 30/05/07 22:00


      IP: 89.1.153.134 דווח על תגובה זו

  • 27.

    למה זה משול?

    יוסי, 30/05/07 20:55

    לחבורה של שבט קדום בדארפור, שהחליטו לעשות חרם על אוניברסיטת הרווארד. משהו בסיגנון של: ''אנחנו, את הילדים שלנו לא שולחים להרווארד.'' נשמע לי כמו בדיחה בריטית מטומטמת, אבל מצחיקה. חברה ... רק להם יש מה להפסיד, וטוב שכך. אז קחו זאת בהומור, ובואו אנחנו נחרים את הבריטים האדיוטים.

    IP: 208.54.15.129 דווח על תגובה זו

  • 26.

    איזה שטויות (ל''ת)

    למי אכפת מה הם, 30/05/07 20:55


    IP: 84.94.157.13 דווח על תגובה זו

  • 25.

    הכל ב''זכות'' השמאל הקיצוני השולט באקדמיה שלנו! (ל''ת)

    אנטישמיות אצלנו, 30/05/07 20:54


    IP: 87.160.238.222 דווח על תגובה זו

    • ואנשי רוח וספר וכמה פוליטיקאים

      כועס, 30/05/07 22:14

      תדעו לכם שהרבה אנגלים שאינם שייכים למגזר האינטלקטואלי, בהחלט שונאים את המוסלמים ואת הפלשתינאים. יש להם חוכמת חיים שאנשי האקדמיה (בחלקם) לוקים בחסרונה.

      IP: 82.166.56.142 דווח על תגובה זו

  • 24.

    להכות בחזרה בחזירים

    Joe ANaaref, 30/05/07 20:54

    לא צריך להבהל. אפשר להכאיב להם חזרה.
    לא לבקר אנגליה.
    לא לסחור אתם
    לא לקנות תוצרת אנגלית
    להחרים את בריטיש

    מי שאקדמאי חייב להשמיד כל הצעת מחקר הכוללת בריטים
    לדחות כל מאמר ממחברים בריטיים
    לא לקבל פוסט דוקטורנטים בריטיים


    IP: 84.94.171.14 דווח על תגובה זו

    • אוהב אותך הרבה- חרם נגדי, של כל יהודי העולם- זה יכאב להם יותר מאשר

      המטיף, 30/05/07 21:12

      לנו.

      IP: 217.132.153.89 דווח על תגובה זו

      • אוהב את שניכם .הרבה..מי בעד ללכת איתם מכות? (ל''ת)

        ח''כ מרציאנו, 30/05/07 21:28


        IP: 89.0.27.96 דווח על תגובה זו

    • עכשיו ניתן גם להבין מדוע הם לא הפציצו את אושוויץ. (ל''ת)

      המטיף, 30/05/07 21:22


      IP: 217.132.153.89 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא רוצים, לא צריך! (ל''ת)

    אביגדור, 30/05/07 20:53


    IP: 89.138.151.138 דווח על תגובה זו

    • לא צריך ? אז אל תגיד כל הזמן ''ישראל בפסגת הקידמה בעולם'' כי אנחנו לא (ל''ת)

      איש, 30/05/07 21:06


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 22.

    הלכה - עשו שונא ליעקב!!! (ל''ת)

    רשב''י, 30/05/07 20:52


    IP: 71.125.235.74 דווח על תגובה זו

  • 21.

    איך מדינת ישראל גם מחרימה.......?

    בריטית, 30/05/07 20:52

    האם ידעתם שבמדינת ישראל, במשרד החינוך, בודקים עבודות מחקר לתואר דוקטור שנעשו באוניברסיטאות בחו''ל.
    האם זאת לא חוצפה של מדינת ישראל?
    אז מה אתם רוצים מהבריטים?
    כל אחד מחרים בדרך שלו.

    IP: 88.153.9.102 דווח על תגובה זו

    • אוי כמה שאת טיפשה (ל''ת)

      מה בין שחת לתחת, 30/05/07 21:04


      IP: 84.108.195.0 דווח על תגובה זו

    • זו לא חוצפה, זה עמידה בסטנדרטים

      שי, 30/05/07 21:06

      חוץ מזה מה הקשר בין שני הדברים, זה על רקע אקדמי וזה על רקע אנטישמי

      IP: 84.108.225.211 דווח על תגובה זו

  • 20.

    מאמר שגוי

    קשקשתם, 30/05/07 20:52

    בית המשפט העליון לא נגע בפרשת הטבח שהיה בטנטורה ב1948

    כל מה שהיה זו מניפולציה בזויה של הצדק ע''י שופטת בבית המשפט בתל אביב.

    ובינתיים אישרו גם בני מוריס וממצאים אחרים את עובדת הטבח בטנטורה

    IP: 132.68.249.237 דווח על תגובה זו

    • שקר וכזב

      המזכיר, 30/05/07 21:23

      השקרן תדי כץ שזייף עדויות לצורכי עבודת הבלוף שלו חזר בו משקריו . לאחר פסיקת השופט, שב השקרן כץ להפיץ בדיות (היתה לי התמוטטות עצבים, לחצו עליי במשפחה, שמתי את התיזה בנונון ונסעו לי), אבל אל תיתן לעובדות להפריע לך.

      IP: 132.74.151.216 דווח על תגובה זו

    • אז מה? (ל''ת)

      יעקוב, 30/05/07 22:23


      IP: 89.138.20.154 דווח על תגובה זו

  • 19.

    קריאה לכל השמאלנים: תחזרו לאירופה ! (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 30/05/07 20:52


    IP: 84.228.185.154 דווח על תגובה זו

    • מענין מה יקרה לך אז ... (ל''ת)

      מוח יהודי, 30/05/07 21:10


      IP: 80.178.72.240 דווח על תגובה זו

  • 18.

    הבריטים?? הם יטיפו לנו מוסר???

    צחי, 30/05/07 20:51

    אולי שיעבירו קורסים על אפרטהייד וכיבוש. יש בבריטניה מספיק מרצים שמכירים את זה מקרוב

    IP: 89.138.46.148 דווח על תגובה זו

    • בוודאי שהם. למה מי אנחנו ? מדינה פרמיטיבית במזרה''ת (ל''ת)

      א, 30/05/07 21:03


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 17.

    נשבר כבר מהחרמים שלהם

    אורי, 30/05/07 20:51

    לבריטים כבר מזמן אין זכות לבקר אותנו.

    IP: 192.117.117.49 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אולי עכשיו כל המתלהמים יבינו כמה קשה להיות היום בנעליו של רה''מ

    אלי, 30/05/07 20:49

    ומאידך גיסא, כמה קל להיות בנעליו של ביבי.

    מאוד קל לצעוק כל הזמן בעד כניסת לעזה, סגירת החשמל לתושביה, פגיעה בתשתיות וכיו''ב.

    אולם מה לעשות שיש עולם מסביבנו והעולם הזה לא בדיוק תמים דעים עמנו ועל כן ידיו של ראש הממשלה קשורות מחשש שיטילו עלינו סנקציות.

    IP: 85.64.4.48 דווח על תגובה זו

    • ראש הממשלה נבחר כדי להוביל העם ולהצליח. שלא יתבכיין שקשה. שילך (ל''ת)

      הבייתה לנוח ולא, 30/05/07 22:21


      IP: 89.138.20.154 דווח על תגובה זו

    • עכשו יותר מתמיד לנתק חשמל!

      תבת, 30/05/07 22:43

      אתה סותר את עצמך אבל זה בהחלט צפוי כשמדובר בסמולני!
      אתה טוען שהסיבה לחוסר המעש של אולמרט הוא, שהוא מוכרח להתחשב ב ''דעת הקהל העולמית'', האמת היא שהחרם של הבריטים מראה, שלא חשוב מה יעשו היהודים,..אנחנו תמיד אשמים! לכן המסקנה הנכונה חייבת להיות, לעזזל, ''דעת הקהל העולמית'' ,תחי דעת הקהל הישראלית!

      IP: 206.171.88.250 דווח על תגובה זו

  • 15.

    סתם אשכנזים (ל''ת)

    אשכנזי, 30/05/07 20:48


    IP: 132.64.37.77 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מה שהם לא מבינים עכשיו הם יבינו אחרי פצצת האטום המוסלמית בלונדון.

    בריטניה הכבושה, 30/05/07 20:48

    או שכבר אף אחד לא יישאר כדי לזכור.

    IP: 212.199.218.90 דווח על תגובה זו

    • יאללה, וישראל פצצה בלב האומה המוסלמית (ל''ת)

      סאלמאן קוריאה, 30/05/07 20:56


      IP: 99.246.117.169 דווח על תגובה זו

      • עז תזהרו שלא נתפוצץ! (ל''ת)

        enola gey, 31/05/07 00:15


        IP: 217.132.115.2 דווח על תגובה זו

  • 13.

    הם עדיין כועסים שגרשנו אותם מארץ ישראל (ל''ת)

    יעקוב, 30/05/07 20:48


    IP: 89.138.20.154 דווח על תגובה זו

  • 12.

    פחח לא יחסר לי הרצאות מבריטים... זה בטוח

    אבי, 30/05/07 20:47

    סתם אפסים..
    לא להתרגש

    IP: 80.178.33.150 דווח על תגובה זו

  • 11.

    האקדימיה בבריטניה נכבשה ע''י האיסלאם הפנאטי

    אנטרופולוג, 30/05/07 20:42

    זה מתחיל משם ומדרדר לכל תחומי החיים
    עוד 10 שנים לונדון תהיה רוויה במסגדים שיצוצו בה כמו פטריות רעל

    עוד 30 שנה מצבם יההי כמו ישראל של היום - ואז הם יגיבו הרבה יותר חמור מישראל - או יכחדו מהעולם ...


    IP: 89.139.225.167 דווח על תגובה זו

    • אז הוכחנו לכם שמוסלמים יותר עם שכל מיהודים (ל''ת)

      סאלמאן קוריאה, 30/05/07 20:58


      IP: 99.246.117.169 דווח על תגובה זו

      • למה למוסלמים יש יותר שכל?

        סטטיסטיקאי, 30/05/07 21:53

        כי מיליארד פלוס מוחות שוקלים יותר מעשרה מיליון?
        זה לא השכל של המוסלמים שמצליח כאן, זו הטיפשות של הפוליטיקלי קורקט והנדיבות המטומטמת של המערב, שלא יודע מה זו הישרדות תרבותית.

        IP: 24.218.46.212 דווח על תגובה זו

    • בתור אחד אתה אמור לדעת שזה 'אנתרופולוג'

      איתי, 30/05/07 22:19

      עם ת'

      IP: 81.1.126.244 דווח על תגובה זו

  • 10.

    הגויים לא אוהבים יהודים שמתנהגים כסמרטוטים !!

    יהודי, 30/05/07 20:42

    נתנו להם נשק
    נתנו לה שטחים
    זרקנו את אחינו ובשרינו
    נתנו להם מקומות מקודשים לאומה היהודית.
    שיחררנו רוצחים עם ידים מלאות דם מגואלות בילדים יהודיים
    שיחררנו כספים שהולכים ישירות למכונות טרור ורצח.
    אנו מבליגים על קסמים וטילים שעפים לנו על הילדים והנשים.
    אנו מחניפים לרוצחים שיורקים לנו בפנים בצחוק מרושע.

    לא למדנו ממה שאנגליה עשו לאירים באירלנד .
    הם -האנגלים -יודעים שמי שיורה עליך משמידים אצלו כפר שלם גם אם צריך לטוס לפוקלנד..
    אצלינו אוספים כספים בחו''ל לילדים מסכנים של .....הרשות שאת כספיהם מחבאים בבנקים שוויצים וסעודים.
    והאוסף פרס רוצה עוד להיות נשיא ישראל...
    אנחנו מלך ערום שילדיו מסתכנים יום יום ברולטה ערבית ששמה ''שלום''.
    חותם בצער יהודי גאה

    IP: 71.183.189.86 דווח על תגובה זו

    • היתי שם כותרת ''הטרור לא שם על ליבני והעינים שלה'' (ל''ת)

      לי, 30/05/07 20:54


      IP: 71.183.189.86 דווח על תגובה זו

    • תגובה למס' 10

      בן שבתי, 30/05/07 21:58

      כל מילה נכונה ואמיתית

      IP: 84.198.169.41 דווח על תגובה זו

    • צודק!יפה מעוד,ממש אהבתי! (ל''ת)

      מיכאל, 31/05/07 00:24


      IP: 217.132.115.2 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רק בגלל ההתנתקות..כנסו!

    demostance, 30/05/07 20:41

    סתם... נראה לכם מה הקשר??


    IP: 10.104.2.71 דווח על תגובה זו

  • 8.

    מי שלא מכבד את עצמו שלא יצפה לכבוד של אחרים

    אלכס, 30/05/07 20:38

    כל עוד באוניברסיטאות שלנו יעבדו אויבנו כמו פפה מגיע לנו חרם.
    אם אין דרך חוקית לנטרל אויבנו באקדמיה אז יש דרכים אחרות.
    אבל הכי טוב זה לחטוף כמה עיתונאי BBC, זה עובד טוב.

    IP: 83.130.200.120 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לא הפסד גדול!

    תבת, 30/05/07 20:38

    אני לא מוטרד במיוחד מ''החרם'' שהוטל על המוסדות האקדמיים, מהפרופסורים האידיוטים של בריטניה, משום שרוב הנפגעים הישראלים, הם אותם פרופסורים פוסט ציונים, שתמכו בחרם, ועכשו יצטרכו למצוא מקורות אחרים... לממן את ''הסמינרים'' נגד ישראל.
    לא הפסד גדול!.

    IP: 206.171.88.250 דווח על תגובה זו

    • אף אחד לא יורק על האקדמיה בישראל. לא הפסד גדול ? (ל''ת)

      אאא, 30/05/07 21:04


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 6.

    טוב מאוד,מכה קשה לסמול בארץ

    ימני מאושר, 30/05/07 20:36

    פחות נסיעות לסמולנים לאנגליה על חשבוננו

    IP: 212.99.255.43 דווח על תגובה זו

    • שמאל כותבים עם ש.אדיט

      ימני יותר מאושר, 30/05/07 20:50

      מ

      IP: 84.95.100.241 דווח על תגובה זו

      • סמול =small

        אביחי, 30/05/07 21:01

        לא מדובר בשגיאת כתיב.

        IP: 88.155.214.21 דווח על תגובה זו

        • ימין = ya mean. תרגיעו ואל תלבו ויכוחים פנימיים (ל''ת)

          תומכת מרכז, 30/05/07 22:03


          IP: 84.229.93.155 דווח על תגובה זו

          • ואללה איזה שנינות אני על הרצפה מתגלגל

            אח שלו, 30/05/07 23:51

            לא....

            IP: 88.154.56.246 דווח על תגובה זו

      • זה סימן שאנשי הימין הם חסרי אינטיליגנציה בסיסית... (ל''ת)

        שמאלן, 30/05/07 21:01


        IP: 212.199.218.90 דווח על תגובה זו

      • ואדיוט כותבים עם ו (ל''ת)

        מתקן מתקנים,, 30/05/07 21:06


        IP: 200.222.60.194 דווח על תגובה זו

    • כשמחרימים יהודים אין שמאל ואין ימין (ל''ת)

      מלכד השורות, 30/05/07 21:58


      IP: 217.132.72.7 דווח על תגובה זו

  • 5.

    המוסלמים מממנים את ההשכלה הגבוהה באנגליה.

    יודע, 30/05/07 20:34

    בוודאי הבטיחו להם מענקים עצומים.
    אלביון נמכרת למרבה במחיר.

    IP: 24.218.46.212 דווח על תגובה זו

  • 4.

    גם אנחנו צריכים להחרים אותם במקביל (ל''ת)

    שרון, 30/05/07 20:34


    IP: 84.229.21.102 דווח על תגובה זו

  • 3.

    תוצאה של הסברה פגומה ועלובה שלנו! העולם לא מכיר את האמת שלנו

    איפה שר ההסברה?, 30/05/07 20:33

    מה שכן הפלסטינים יודעים טוב מאוד איך להראות לכל העולם את הסבל שלהם, ''המסכנים האלו'', לכן אנחנו נראים רע בעיני העולם

    IP: 88.152.116.169 דווח על תגובה זו

    • לשרת ההסברה קוראים ציפי לבני והיא בחופשה. (ל''ת)

      מלון שודדי העם, 30/05/07 21:53


      IP: 80.178.42.42 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא לא רק לא זה....בריטניה מפוצצת במוסלמים גם ככה... (ל''ת)

    just me, 30/05/07 20:33


    IP: 84.109.61.210 דווח על תגובה זו

    • לא , ופה כולם שוויצרים. פה לא מפוצצים במוסלמים ? שכל. (ל''ת)

      איש, 30/05/07 21:05


      IP: 84.108.44.84 דווח על תגובה זו

  • 1.

    טיפשים!!!!!!

    המאמין, 30/05/07 20:31

    בריטים טיפשים שונאי ישראל מעניין שרק אצלכם יש חרם אבל בשאר אירופה אין.
    המסקנה הבריטים הם הנאצים החדשים!!!!!!!!!!

    IP: 89.139.124.166 דווח על תגובה זו